Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DM_
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 17-10 20:50
Ben benieuwd ivm met alle leaseaanvragen. Die zitten dat ook aan te vragen. Hopelijk is genoeg marge dat het geen issue wordt.

• Japie81
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-10 12:33
rvanhalen schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:06:
Heeft iemand anders ook dat je bij het account enkel je naam ziet staan en niet je telefoonnummer etc.(Persoonsgegevens > Primaire contactpersoon) en aanpassen oid werkt niet. Ook communicatie voorkeuren werkt niet.

Auto is besteld via een LM
Heb ik ook, ook via LM besteld... Goed om te weten dat bij iedereen zo is dus...

• RobinE
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:38
RobinE schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 12:37:
Ik heb mijn 3 aangeschaft met financial lease via Findio. Nu is mijn contract met findio al meer dan een week rond maar nog steeds staat er op de bestelpagina:

Credit Application Pending
Your credit application has been received. We will contact you with details on your credit decision and terms.

Zijn er meer mensen waar dit zo lang duurt (met andere woorden is dit normaal?)
Vandaag (eindelijk) bericht gehad dat contract verwerkt is. Ook direct een VIN _/-\o_ :)
Verwachte levering eind september. Ik mag me dus gaan opmaken voor de deliveryhell. Misschien zijn de extra ingevlogen mensen dan ingewerkt.
Nu geduldig wachten op de SMS

• Flip2019
  • Laatst online: 10-10 13:31
Back to topic Levering: Iemand al een afspraak bevestiging voor na 19-6?
Heb ik nog niet voorbij zien komen volgens mij.
Ik ben nog steeds in blijde afwachting van een SMS - Dit weekend update van LM gekregen levering in week 38.

EDIT: 19/6 moet natuurlijk 19/9 zijn :-)

Flip2019 wijzigde deze reactie 10-09-2019 15:24 (8%)

• ElonDusk
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 19:45
RobinE schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:18:
[...]

Vandaag (eindelijk) bericht gehad dat contract verwerkt is. Ook direct een VIN _/-\o_ :)
Verwachte levering eind september. Ik mag me dus gaan opmaken voor de deliveryhell. Misschien zijn de extra ingevlogen mensen dan ingewerkt.
Nu geduldig wachten op de SMS
Lekker!

Configuratie? >:)

• RobinE
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 21:38
Long range AWD, blauw, zwart, 18inch, trekhaak

• Taro
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21-10 13:26
Ik heb Tesla nog even gesproken, er waren maar 22 auto's met het koplamp probleem en dat is inmiddels verholpen. Ook wordt er donderdag om 8:00 een batch aan leasemaatschappijen uitgeleverd waarvan de leverdatum nog niet is gecommuniceerd aan de leaserijders.

Heel apart, maar ik kreeg net ook een mail van Tesla dat het afleverdocument ontbreekt en of ik die nog even wilde invullen... Ik moet hem nog ophalen :)
naii11 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:45:
[...]
Dag Taro. Vraagje.. Krijg je kennelijk pas een kenteken toegewezen als 'alles in orde' is? Ik heb namelijk al een kenteken, maar Tesla kan de PO nog niet vinden/zien.

Ook in mijn Tesla account wordt om een kopie rijbewijs en KvK uittreksel gevraagd. Moet ik die uberhaupt wel indienen? Aangezien de LM het voertuig aanschaft en niet ik? Ik vraag me af of ik uberhaupt iets moet doen in de Tesla account?
Het kenteken kan al eerder bekend zijn, toen ik belde was immers nog niet alles in orde. Ze communiceren deze +-1-2 dagen van tevoren.

Na contact met Tesla kreeg ik een handmatig opgestelde mail, daarop heb ik gereageerd met kopie rijbewijs en KvK. Die KvK is nodig ivm de lessee, in dit geval mijn werkgever. In het Tesla account kon ik ook niets doen, maar door het contact is dat gelukt.

De betreffende persoon gaf aan dat hij en 2 mensen uit Noorwegen nu dedicated op dit soort zaken zijn gezet om het in goede banen te leiden. Hij heeft zelfs een collega gevraagd om te kijken of mijn auto daadwerkelijk gereed staat en hij koppelt dat nog even terug.

Al even met hem afgestemd dat hier heel veel mensen in "onzekerheid" zitten en informatie rondom bijv. die koplampen en dergelijk gewenst is. Hij kan dat natuurlijk niet allemaal zelf managen, maar het heeft ook geen zin als half Nederland naar hem gaat vragen, want dan bezwijkt hij ook onder de verzoeken. Hij heeft aangeboden dat ik dat lijntje tot eind deze week in ieder geval met hem kan aanhouden. Ik ga geen persoonlijke vragen doorspelen, ik heb ook andere dingen te doen, maar ik wil best t/m vrijdag 's avonds thuis even wat algemene zaken groeperen en naar hem doorsturen, om ze daarna hier terug te koppelen.

Geen DM's hierover aub en geen beloftes van mijn kant, hopelijk helpt ons allemaal iets :)

I‘m not buying $BTC, I‘m selling fiat | Bitcoin prijzen vergelijken

• ElonDusk
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:31:
Ik heb Tesla nog even gesproken, er waren maar 22 auto's met het koplamp probleem en dat is inmiddels verholpen. Ook wordt er donderdag om 8:00 een batch aan leasemaatschappijen uitgeleverd waarvan de leverdatum nog niet is gecommuniceerd een de leaserijders.

Heel apart, maar ik kreeg net ook een mail van Tesla dat het afleverdocument ontbreekt en of ik die nog even wilde invullen... Ik moet hem nog ophalen :)

[...]

Het kenteken kan al eerder bekend zijn, toen ik belde was immers nog niet alles in orde. Ze communiceren deze +-1-2 dagen van tevoren.

Na contact met Tesla kreeg ik een handmatig opgestelde mail, daarop heb ik gereageerd met kopie rijbewijs en KvK. Die KvK is nodig ivm de lessee, in dit geval mijn werkgever. In het Tesla account kon ik ook niets doen, maar door het contact is dat gelukt.

De betreffende persoon gaf aan dat hij en 2 mensen uit Noorwegen nu dedicated op dit soort zaken zijn gezet om het in goede banen te leiden. Hij heeft zelfs een collega gevraagd om te kijken of mijn auto daadwerkelijk gereed staat en hij koppelt dat nog even terug.

Al even met hem afgestemd dat hier heel veel mensen in "onzekerheid" zitten en informatie rondom bijv. die koplampen en dergelijk gewenst is. Hij kan dat natuurlijk niet allemaal zelf managen, maar het heeft ook geen zin als half Nederland naar hem gaat vragen, want dan bezwijkt hij ook onder de verzoeken. Hij heeft aangeboden dat ik dat lijntje tot eind deze week in ieder geval met hem kan aanhouden. Ik ga geen persoonlijke vragen doorspelen, ik heb ook andere dingen te doen, maar ik wil best t/m vrijdag 's avonds thuis even wat algemene zaken groeperen en naar hem doorsturen, om ze daarna hier terug te koppelen.

Geen DM's hierover aub en geen beloftes van mijn kant, hopelijk helpt ons allemaal iets :)
Hopelijk krijg ik hem dan via de leasemaatschappij... Bijzonder dat ze dat doen, maar op zich ook logisch.. why not :9

• MoonRaven
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 20-10 16:50
Ik heb Tesla nog even gesproken, er waren maar 22 auto's met het koplamp probleem en dat is inmiddels verholpen. Ook wordt er donderdag om 8:00 een batch aan leasemaatschappijen uitgeleverd waarvan de leverdatum nog niet is gecommuniceerd een de leaserijders.

[...]

Wat veel mensen waarschijnlijk interessant zullen vinden is watvoor auto's er op de schepen staan die nu onderweg zijn en wat we kunnen verwachten dat er uitgeleverd kan worden.

Persoonlijk ben ik benieuwd hoe het zit met de witte LR AWD met standaard opties, tot welke reserveringsdatum kunnen we deze maand leveringen verwachten. Ik vermoed alleen dat hij daar weinig over kan vertellen :)

• Taro
MoonRaven schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:48:
[...]
Ik vermoed alleen dat hij daar weinig over kan vertellen :)
Dat vermoed ik ook :)

• Night-Reveller
  • Laatst online: 18-10 14:34
Voor de mensen die binnenkort hun Tesla op gaan halen, worden er in dit topic 3 checkslists genoemd, die handig zijn om te controleren. Samengevat:
* https://www.renewable-energy-now.org/checklistM3.docx
* https://drive.google.com/...thLxoq2SOrzWyrzWqgvE/view
* Topic start: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58521972

• Zensu
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 17-10 11:15
Heb het net mijn m3 meegenomen en nu al tig gevaarlijke foutmeldingen. En batterij was 33 procent, dus naar Groningen gaat niet in één keer lukken.

• Night-Reveller
  • Laatst online: 18-10 14:34
Ik heb Tesla nog even gesproken, er waren maar 22 auto's met het koplamp probleem en dat is inmiddels verholpen.
Koplamp probleem? Que? Kan je hier iets meer over vertellen?

• Stef87
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 15:58
Zensu schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:52:
Heb het net mijn m3 meegenomen en nu al tig gevaarlijke foutmeldingen. En batterij was 33 procent, dus naar Groningen gaat niet in één keer lukken.
Oei..! Dat is vervelend.. welke meldingen had je last van dan? Gevaarlijk omdat?..?

@Night-Reveller Er was een boot aangekomen met amerikaanse koplampen (stralen anders) per vliegtuig zijn er een week of meer geleden setjes EU koplampen overgevlogen.

E-Scooter, SE3500 met 4700wp & Tesla Model 3. Daikin FTXM35M+FTXM20M www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• CVar
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22:59
CVar schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:19:
Nu ook een VIN gevonden in de source dus er begint schot in de zaak te komen :)

Een 444xxx maar ik begreep dat VIN's willekeurig worden gegenereerd dus niet zo veel zeggen.
Keek net weer even en weg is de VIN :S

Blijkt maar weer dat je aan een toegekende VIN niet veel hebt, kan zo maar weer wijzigen.....

• Zensu
Hoe upload ik foto's?

Anyways: ABS uitgeschakeld, stuurbekrachtiging verminderd, tractiecontrole uitgeschakeld, regeneratief remmen inactief, stabiliatieit controle uitgeschakeld, storing bandenspanning controle systeem.

6 meldingen. Rijden was erg eng! Remmen deden reageert niet goed.

• Cerntje
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-10 21:20
Zensu schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:03:
Hoe upload ik foto's?

Anyways: ABS uitgeschakeld, stuurbekrachtiging verminderd, tractiecontrole uitgeschakeld, regeneratief remmen inactief, stabiliatieit controle uitgeschakeld, storing bandenspanning controle systeem.

Ik neem aan dat je omgedraaid bent en teruggereden naar de SeC? Kwamen deze meldingen pas bij het rijden onderweg en niet bij de controle van de delivery zelf?

• Zensu
Nee pas na een half uur. Via de telefoon kreeg ik als advies supercharger opzoeken en update uit te voeren. Update uitgevoerd en ben nu aan het opladen.

Update: na update en volle accu werkt alles na behoren.

Zensu wijzigde deze reactie 10-09-2019 18:46 (16%)

• Wesleymaur
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:59
CVar schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:59:
[...]

Keek net weer even en weg is de VIN :S

Blijkt maar weer dat je aan een toegekende VIN niet veel hebt, kan zo maar weer wijzigen.....
Ik vraag me dus af: er zijn mensen die wisselende VIN's krijgen, maar zijn er ook mensen waarbij de VIN gedurende het gehele traject hetzelfde is gebleven?

• Stef87
Zensu schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:03:
Hoe upload ik foto's?

Klinkt als een brakke (op slecht opgeladen) 12v accu!

(Ex-autotechnicus)

E-Scooter, SE3500 met 4700wp & Tesla Model 3. Daikin FTXM35M+FTXM20M www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-10 16:04
Stef87 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:18:
[...]

Klinkt als een brakke (op slecht opgeladen) 12v accu!

(Ex-autotechnicus)
Ik weet dat de Kona en Niro de 12v accu kunnen opladen met de grote accu. Weet niet of Tesla dat ook kan...

• Djemme
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 08:40
Ik heb Tesla nog even gesproken, er waren maar 22 auto's met het koplamp probleem en dat is inmiddels verholpen. Ook wordt er donderdag om 8:00 een batch aan leasemaatschappijen uitgeleverd waarvan de leverdatum nog niet is gecommuniceerd aan de leaserijders.
Ik ben vooral benieuwd of ze dit nog verder hebben toegelicht. Bedoelen ze dat de leaserijders het op dat moment zelf moeten ophalen of dat er dan vertegenwoordigers van de leasemaatschappijen langskomen? Zag hier twee weken terug iets over een haal en brengservice vanuit Athlon?

• Jeroen1967
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 20-10 20:04
Ha allemaal,

Wat maken we ons lekker druk he allemaal (ik ook hoor).

20-08 besteld
31-08 VIN gekoppeld (441XXX) + Eindfactuur (incl VIN) + indicatieve leverdatum (19-09)
01-09 betaald
04-09 Creditnote en Final Invoice 2 (allemaal oorspronkelijke VIN)

Vandaag even naar Tesla Amsterdam gereden. Heel aardige gozer heeft eea nagekeken (en ik mocht meekijken). Hij begon te zeggen dat de boten allemaal wat vertraging hebben door wat storm op de oceaan.
Maar voor mijn auto kwam hij er op terug. Auto is 26-08 voor t laatst on line geweest in Zeebrugge. Dus is al lang in Europa.

Nog geen SMS gehad maar er staat in hun systeem dat hij naar alle waarschijnlijkheid 19-09 in Tilburg is en 20-09 afgeleverd kan worden.
Vraag me dan ook af of die SMS-bommen direct iets te maken hebben met de aankomst van de boot waarop je auto staat. Daar kan goed een tijdje tussen zitten.

En hij herhaalde dat er voor eind september nog heeeeel veel afgeleverd wordt. Maar dat wisten jullie al.

Jeroen1967 wijzigde deze reactie 10-09-2019 16:27 (5%)

• Slurpgeit
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:11
Slurpgeit schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:37:
Je hebt er niet heel veel aan denk ik, maar als je een Tesla account hebt kan je ook "verborgen" documenten opvragen. Zo heb ik alleen de bevestiging van Tesla en een document over "grijze markten" in m'n account staan, maar als ik hierheen ga:

https://www.tesla.com/nl_...unt/document-hub/get-list

Krijg ik ook een "documentId" van de "PURCHASE_ORDER". Als ik dat ID in deze url zet, krijg ik de originele inkooporder van de LM te zien:

https://www.tesla.com/tes...ument/order-agreement/<id hier>
Grappig, nu ik een afspraak heb staat daar ook een "Tenaamstellingsverslag" van de RDW, kan ik stiekem m'n kenteken al bekijken :o .

• RonnyG
  • Laatst online: 19-10 20:06
Bij mij is de Vin ook opeens weg.
12 juli besteld SR+ zwart/zwart 19 inch
Zakelijke aankoop niet via LM

23 aug Vin in de source, 4 sept was de vin ( tot nu toe) weg
Verder alles stil
Was toevallig even in Rotterdam om te kijken. Daar konden ze alleen zeggen dat hij deze maand geleverd wordt.

• Stef87
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:19:
[...]

Ik weet dat de Kona en Niro de 12v accu kunnen opladen met de grote accu. Weet niet of Tesla dat ook kan...
Ja dat kan die onder bepaalde omstandigheden, maar doet die misschien niet als die in transport-modus heeft gestaan onder een bepaalde SoC%.

*edit* ik kan mij voorstellen dat men dit normaal gesproken (net als een normale ICE-auto aflevering) bij de aflevering in orde maakt, als dat nodig blijkt na een 12v accu controle.

Stef87 wijzigde deze reactie 10-09-2019 16:39 (25%)

• Taro
Djemme schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:22:
[...]

Ik ben vooral benieuwd of ze dit nog verder hebben toegelicht. Bedoelen ze dat de leaserijders het op dat moment zelf moeten ophalen of dat er dan vertegenwoordigers van de leasemaatschappijen langskomen? Zag hier twee weken terug iets over een haal en brengservice vanuit Athlon?
Er gaan dan een aantal opleggers met auto's erop richting de leasemaatschappijen. Grote kans dat ze dat doen om de druk op Tilburg te verminderen (opladen, parkeerplaatsen, uitleg, etc.). Of dat er bijv. 2 of 50 zijn weet ik natuurlijk niet, maar dat merken we vanzelf.

Ook gaf hij aan dat een aantal leasemaatschappijen lampen nagestuurd (hadden) (ge)kregen om deze zelf te kunnen vervangen als ze dus een auto uit die batch van +-22 stuks hadden met USA lampen.

Lijkt erop dat ze aan meerdere kanten aan het opschalen zijn.

Ik werd 5 minuten geleden nog gebeld door de vrouw van DeliveryNL die mij gisteren om 17:45 ook al had gebeld om toen aan te geven dat niet alles in orde was. Ze bevestigde nu dat de levering donderdag om 16:00 door kan gaan en alles nu in orde is :) Dat wist ik al via haar andere collega, maar gelukkig dubbel bevestigd. De ervaring is tot nu toe dat ze je echt wel op tijd informeren/bellen 2-3 dagen voor levering, dus neem alleen contact op als er echt iets niet in orde is.

• Djemme
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 13-09 08:40
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:36:
[...]

Er gaan dan een aantal opleggers met auto's erop richting de leasemaatschappijen. Grote kans dat ze dat doen om de druk op Tilburg te verminderen (opladen, parkeerplaatsen, uitleg, etc.). Of dat er bijv. 2 of 50 zijn weet ik natuurlijk niet, maar dat merken we vanzelf.

Ook gaf hij aan dat een aantal leasemaatschappijen lampen nagestuurd (hadden) (ge)kregen om deze zelf te kunnen vervangen als ze dus een auto uit die batch van +-22 stuks hadden met USA lampen.

Lijkt erop dat ze aan meerdere kanten aan het opschalen zijn.

Ik werd 5 minuten geleden nog gebeld door de vrouw van DeliveryNL die mij gisteren om 17:45 ook al had gebeld om toen aan te geven dat niet alles in orde was. Ze bevestigde nu dat de levering donderdag om 16:00 door kan gaan en alles nu in orde is :) Dat wist ik al via haar andere collega, maar gelukkig dubbel bevestigd. De ervaring is tot nu toe dat ze je echt wel op tijd informeren/bellen 2-3 dagen voor levering, dus neem alleen contact op als er echt iets niet in orde is.
Bedankt, bellen was ik toch pas van plan als er dingen misgaan, m.a.w. leverdata die blijvend worden verzet, uitblijven van smsjes na meer dan 2 maanden wachten, etc.

• Erik
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 30-09 15:16

Erik

hehehe

Nou jongens na mijn minder fantastische ervaring van vanochtend ben ik met de tesla van Tilburg naar Rotterdam gereden voor een afspraak. De auto was met 40% lading geleverd dus kon wel naar R'dam maar ben voor de zekerheid langs de supercharger gereden, kon ik dat ook gelijk even uitproberen.

Aflevering: mwah. Detailing: mwah, echt heel schoon is ie niet. Zand tussen de kiertjes (duidelijk in een regenbui gestaan), een lijmspatje op de deurbekleding, her en der wat vlekjes aan de buitenkant (die ik er wel zo afpoetste). Ook een superklein puntje op de lak waar vermoedelijk een stofje heeft gezeten bij het spuiten, waarvoor ik nog wel heel even langs het servicecenter ga ergens in de komende weken/maanden.

Maar de rijervaring:
In één woord: fan-tas-tisch! Wat een rijervaring :D haha. Vooral op de snelweg, autopilot! Is echt geweldig. Alles gaat vanzelf! Hij houdt een perfecte afstand (net een paar meter verder dan ik zelf zou doen, niet onverstandig ;)) en het autosteer werkt echt supergoed. Wat een ontspannen rijervaring!

Online had ik nog van alles gelezen over windruis en slechte isolatie... Nou, vergeleken met een Porsche misschien maar vergeleken met mijn Peugeot 208 (2015) is dit een baken van rust.

En snel! Wow. Echt alles instant. Je geeft gas en je schiet er vandoor. En dan heb ik nog maar de SR+.. De performance editie moet helemaal bizar snel zijn.

Anyway nu mijn auto geleverd is, is dit mijn laatste update in dit topic. Ik wens iedereen nog veel verdere voorpret, ergernissen, verbazingen etc. Trust me: het is het waard!

• Mday
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15:32
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 17:05:

Anyway nu mijn auto geleverd is, is dit mijn laatste update in dit topic. Ik wens iedereen nog veel verdere voorpret, ergernissen, verbazingen etc. Trust me: het is het waard!
Haha, mooi om te horen! Dit soort berichten snakken we allemaal naar...

@Taro Thanks voor de heldere update(s), tof dat je namens ons wat helderheid verschaft.

• yeehaw
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-10 11:14
De VIN staat in de broncode.

Dus:

Configuratie Model 3 AWD LR wit.

27-08: Auto besteld bij LM
04-09: Bevestiging bestelling van LM en RN
05-09: Mail van Tesla over delivery
10-09: VIN in de source code.

Dus met een beetje geluk staat hij op de boot. Hoop ik althans :)

• MarkFl
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 15-10 08:18
Ik heb op 5/9 mijn Model 3 Performance (gray / black) besteld bij de LM.
De volgende dag heb ik een bericht van de LM ontvangen dat de auto besteld is bij Tesla en na het weekend een welkomstberichtje van Tesla met een RN.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik kan rijden! :)

• DM_
  • Laatst online: 17-10 20:50
Ook wordt er donderdag om 8:00 een batch aan leasemaatschappijen uitgeleverd waarvan de leverdatum nog ....
Best handig eigenlijk, de eigenaren krijgen de autos eerst ter controle en die kunnen dan zelf de uitlevering regelen. Wel benieuwd welke LM's het zijn. Zelf bij MisterGreen besteld.

• Wollie79
  • Laatst online: 18-10 13:56
Hopelijk gaat er een trailer naar pon lease in Amersfoort. Zal morgen eens bellen of ze ervan weten.

• lost95
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19-10 15:56
Ik heb vandaag opgehaald, was iets (als 1,5 uur) te vroeg maar was geen probleem. Stonden redelijk wat tesla medewerkers om in te checken. Kreeg mijn RDW tenaamstelling en werd op shuttle bus naar een parkeerplaats gezet. Daar auto gezocht en meegenomen. Beetje als oppikken van huurauto op vliegveld. Maar heel blij dat ik hem heb :)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• Stef87
lost95 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:13:
Ik heb vandaag opgehaald, was iets (als 1,5 uur) te vroeg maar was geen probleem. Stonden redelijk wat tesla medewerkers om in te checken. Kreeg mijn RDW tenaamstelling en werd op shuttle bus naar een parkeerplaats gezet. Daar auto gezocht en meegenomen. Beetje als oppikken van huurauto op vliegveld. Maar heel blij dat ik hem heb :)
Was de auto verder in orde? Moet je nog bij iemand iets tekenen dat de auto in orde is..?

Verder: Is er iemand die deze week een SR+ afgeleverd heeft gehad en mij kan vertellen of er voor mistlampen zitten en dat ze werken? Aanstaande vrijdag zal ik mijn ervaring ook even delen!

• Taro
lost95 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:13:
Je hoefde dus niet te wachten? Op zich wel beter natuurlijk, anders gaan zich groepen met mensen verzamelen en in zijn totaliteit wordt het dan alleen maar drukker.

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:56
mooste schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:31:
[...]

LR AWD komt standaard met matten. Een VIN kan je ook ophalen uit de source als het via de lease gaat, 95% van de auto's hier gaat via de lease. Garantie komt eigenlijk niet van de LM maar van Tesla. Hoewel zij 7 oktober aanhouden.
Ok dan ga ik morgen de leasemaatschappij maar eens benaderen. Ik heb al wel een Tesla account, alleen de bestelling moet gekoppeld worden aan mijn tesla account.
Eddos schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:57:
[...]

In je signature lees ik dat je nu een e-Niro rijd. Wordt de LR de tweede auto?
Nee de e-Niro schuif ik door naar een collega. Ik wilde graag de M3 en hij een Kia, maar die Kia heeft 16 maanden levertijd. Dit is een mooie win-win dus zeg maar. Rationeel is de Kia de beste keuze. 65 euro bijtelling per maand. Technologisch etc is de M3 beter en ik houd van nieuwe dingen. Ook het betere en snellere laadnetwerk heeft mijn keuze beinvloed.
JamesB009 schreef op maandag 9 september 2019 @ 13:59:
[...]

Vin krijg je gewoon. (Ik heb ook via Alphabet besteld.)
Nice. Heb je enig idee hoelang er tussen bestelling en het doorgeven van VIN zat bij jou?
rvanhalen schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:51:
[...]

Voor mij dezelfde configuratie. Op 28/08 besteld via Alphabet en vandaag een VIN gekregen in de reeks 5YJ3E7EB2KF468... :) zegt dat iets over wanneer hij mogelijk geleverd wordt? Of al in NL is?
Cool. Hier word ik vrolijk van. :)

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD in bestelling, Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• lost95
Stef87 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:31:
[...]

Was de auto verder in orde? Moet je nog bij iemand iets tekenen dat de auto in orde is..?

Verder: Is er iemand die deze week een SR+ afgeleverd heeft gehad en mij kan vertellen of er voor mistlampen zitten en dat ze werken? Aanstaande vrijdag zal ik mijn ervaring ook even delen!
Auto was in orde. Zat zelfs een matje in de frunk, had ik niet op gerekend, voor rest geen matjrs (heb sr+). Je tekent voor ontvangst. Als er iets niet goed is, kan je een medewerker op terrein aanspreken.

En vergeet niet om instellingen goed te zetten voor je wegrijdt (autopilot aan, volgafstand omlaag etc). :)

• lost95
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:35:
[...]

Je hoefde dus niet te wachten? Op zich wel beter natuurlijk, anders gaan zich groepen met mensen verzamelen en in zijn totaliteit wordt het dan alleen maar drukker.
Ik niet, maar sprak iemand anders die uur zat te wachten. Op parkeerterrein zaten een aantal mensen schijnbaar al meerdere uren te wachten (geen idee waarom)

• MoonRaven
lost95 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 22:11:
[...]

Ik niet, maar sprak iemand anders die uur zat te wachten. Op parkeerterrein zaten een aantal mensen schijnbaar al meerdere uren te wachten (geen idee waarom)
Ik weet dat er hier iemand was die moest wachten tot de auto geinspecteerd en gedetailleerd werd.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:30
Zensu schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 15:52:
Ik heb hem met 53% via Bunnik naar Groningen gereden. Gelukkig geen gekke meldingen. Bij jou uiteindelijk wel goed gekomen?

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• FGroentje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:20
Stef87 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:31:
[...]
Vandaag ook mijn SR+ opgehaald maar de mistlampen zitten er niet op. Zit een zwart plastic kapje voor in de plaats. Nagevraagd maar zit er niet op volgens de medewerker. Ben ook andere SR+ modellen die klaar stonden afgelopen maar allemaal zonder.

• Stef87
FGroentje schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:06:
[...]

Vandaag ook mijn SR+ opgehaald maar de mistlampen zitten er niet op. Zit een zwart plastic kapje voor in de plaats. Nagevraagd maar zit er niet op volgens de medewerker. Ben ook andere SR+ modellen die klaar stonden afgelopen maar allemaal zonder.
Bedankt voor het delen. Veel plezier met de auto! :)

Ik heb uitgebreid onderzoek van tevoren gedaan en LED-mistlampen stonden toch (vrij zeker) pas ná het bestellen een halve maand later vermeld als verschil tussen de premium/partial-premium. (Ik heb 31-7 besteld via eigen configuratie).

Ook elke review en lijstjes die circuleerde stonden mistlampen enkel niet bij de “non-plus Standard Range” vermeld (en dan waren ze alleen softwarematig uitgeschakeld..) ook heb ik zo’n beetje alle videos en geschreven reviews doorgenomen en alle vergelijkingssites..

Vind die afgedopte plekken op de voorbumper (zwart)toch wel een ding.. Zeker gezien ik een witte lak heb besteld.

Is er iemand met een screenshot van de Tesla configurator (genomen op of rond 31-7, waar mistlampen niet als verschil stonden vermeld tussen de partial-premium en premium?)

**EDIT**
Ik kan ook nergens een officiele vermelding vinden wanneer ze zijn verwijderd uit de SR+ uitvoering, iedereen die een week tot een maand geleden een SR+ geleverd heeft gehad, heeft nog wel mistlampen. Voor zover bekend ben je de eerste (online) die een SR+ zonder mistlampen heeft. Wanneer heb jij de auto besteld?

Onze VIN is al eens veranderd en de leverdatum 1.5week vertraagd, nu mis ik ineens mistlampen (voor) die er eerst nog wel op zaten tijdens het bestellen? Kan iemand mij vertellen dat ik het mis heb?

Stef87 wijzigde deze reactie 10-09-2019 23:45 (17%)

• Tomaatje01
  • Laatst online: 20-10 16:10
Vandaag met @FGroentje zijn Tesla opgehaald.

14-8 besteld door LM - 10-9 opgehaald.

We hebben ons aangemeld bij de check-in balie bij het Delivery centre. We waren een uur te vroeg, maar dat was geen probleem, want de auto stond al klaar zei de medewerker. Hij zei dat vanwege drukte (echt waar?) de auto's klaar staan op parkeerterreinen in de buurt.

Binnen een paar minuten waren we aangemeld en konden we mee met een shuttle busje naar een van de parkeerterreinen. Daar mocht je tussen zo'n 100 Model 3's je auto zoeken a.d.h.v. je kenteken.

Auto gevonden en geïnspecteerd. Zoals @Erik ook zei, her en der wat lijmresten, zand en vuil op de auto. Dus goed zoeken naar eventuele krassen etc. (Tip: Neem een poetsdoek mee, kan je makkelijk zoeken en kijken of het vuil is of beschadigingen zijn) Er zat zelfs nog een flinke sticker op de auto, die moeilijk eraf te krijgen is.

Wat kleine puntjes aangekaart bij een medewerker. Sommige punten werd al direct gezegd "Gaan we niets aan doen". Andere dingen zijn genoteerd en worden dan waarschijnlijk later door een SeC opgelost. Daarna rijdt je naar het einde van het parkeerterrein, wordt je uitgecheckt en veel plezier met je Tesla ;-)

Batterij was 20% vol. Dus bij v/d Valk Breda de supercharger aangesloten. Na 30 minuten weer helemaal vol.

Het parkeerterrein waar wij waren:

• naii11
  • Laatst online: 23:15
Ik heb een vraag. Als je een auto via de LM leaset, dus de LM wordt eigenaar, stuurt de LM dan iemand om de auto te 'inspecteren'? Of moet je dat zelf doen?

• Joop61
  • Laatst online: 05-10 08:52
Vandaag tweede kans, de lampen waren vervangen en met een shuttlebus naar een parkeerplaats gereden. Auto tip top in orde. Wel jammer was die de batterij met 18 procent, dus ook onderweg even aan de supercharger. Het rijdt geweldig. Voor mij is dit topic even geen prio meer.

Ze zeiden overigens dat er maandag 200 auto’s zijn uitgeleverd en vandaag tegen de 300. En nog staan er veel auto’s klaar. Er is veel Engelstalig personeel van een soort mobiele ploeg, ze zijn druk in Noorwegen en Nederland en Engeland momenteel.

• Joop61
  • Laatst online: 05-10 08:52
naii11 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:49:
Ik heb een vraag. Als je een auto via de LM leaset, dus de LM wordt eigenaar, stuurt de LM dan iemand om de auto te 'inspecteren'? Of moet je dat zelf doen?
Jijzelf ....

• Stef87
Joop61 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 00:16:
Vandaag tweede kans, de lampen waren vervangen en met een shuttlebus naar een parkeerplaats gereden. Auto tip top in orde. Wel jammer was die de batterij met 18 procent, dus ook onderweg even aan de supercharger. Het rijdt geweldig. Voor mij is dit topic even geen prio meer.

Ze zeiden overigens dat er maandag 200 auto’s zijn uitgeleverd en vandaag tegen de 300. En nog staan er veel auto’s klaar. Er is veel Engelstalig personeel van een soort mobiele ploeg, ze zijn druk in Noorwegen en Nederland en Engeland momenteel.
Fijn dat het gelukt is! Als de auto verder in orde is dan is die 18% niet zo erg. (Dan haal je breda of Eindhoven nog wel? )

Versterking uit andere landen van Tesla zijn gearriveerd lijkt het dan :)

• Eddos
naii11 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:49:
LM stuurt niemand. Ik heb 'mijn' LR AWD gisteren ook opgehaald. Zat een klein putje op de voorbumper (steenslag achtig) maar dat laat ik zo, als dat de enige is en blijft is de LM over 3 jaar blij denk ik :P

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• Thomas H
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 17-10 16:05
Eddos schreef op woensdag 11 september 2019 @ 05:39:
[...]
LM stuurt niemand. Ik heb 'mijn' LR AWD gisteren ook opgehaald. Zat een klein putje op de voorbumper (steenslag achtig) maar dat laat ik zo, als dat de enige is en blijft is de LM over 3 jaar blij denk ik :P
Ik denk dat het kan variëren per LM. Mijn LM haalt de wagens op en vervoert die dan naar een met de klant afgestemde plek, meestal ons kantoor. Ik kon echter aangeven als ik het leuk vond de wagen zelf op te halen, dat vonden ze in het geheel niet erg :)

• Eddos
Thomas H schreef op woensdag 11 september 2019 @ 05:46:
[...]

Ik denk dat het kan variëren per LM. Mijn LM haalt de wagens op en vervoert die dan naar een met de klant afgestemde plek, meestal ons kantoor. Ik kon echter aangeven als ik het leuk vond de wagen zelf op te halen, dat vonden ze in het geheel niet erg :)
Ja, dat kan ook natuurlijk. Laat ik het dan anders verwoorden; als je zelf je auto op gaat/mag halen, is de kans dat er iemand van de LM bij is klein(er). Ik zag gisteren ook iemand van Leaseplan in/bij het Delivery Center. Misschien doet hij ook een soort van check (of kwam hij zijn eigen auto ophalen). Het maakt Tesla overigens niet uit. "Zoek je auto op, check hem, en meld je hier af"

• naii11
Duidelijk, maar wel apart. Het is immers hun auto.

• thewizard2006
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 14:47
GAEvakYD schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:45:

Nee de e-Niro schuif ik door naar een collega. Ik wilde graag de M3 en hij een Kia, maar die Kia heeft 16 maanden levertijd. Dit is een mooie win-win dus zeg maar. Rationeel is de Kia de beste keuze. 65 euro bijtelling per maand. Technologisch etc is de M3 beter en ik houd van nieuwe dingen. Ook het betere en snellere laadnetwerk heeft mijn keuze beinvloed.
Die volg ik even niet? De SR+ is max 80 euro in de maand aan bijtelling. Wat heeft die 15 euro met rationaliteit te maken :D

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• mooste
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-10 12:00
Gisteren een herhaling van de aflevering SMSje gekregen. Zelfde datum en tijd. Is dit voortaan standaard of zo want ik heb het hier vaker gelezen?

• T7D_Sneezy
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20-10 16:04
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:17:
[...]

Daarom teken jij een ingebruiknameformulier bij Tesla welke vervolgens naar de LM gestuurd wordt.
Het is voor een LM niet te doen om naar een aflevering toe te gaan om de auto te inspecteren.

• Eddos
T7D_Sneezy schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:38:
[...]

Daarom teken jij een ingebruiknameformulier bij Tesla welke vervolgens naar de LM gestuurd wordt.
Het is voor een LM niet te doen om naar een aflevering toe te gaan om de auto te inspecteren.
Die teken je trouwens in het Delivery Center, voordat je de auto gezien hebt.
Tenminste, zo ging het gisteren..

• naii11
T7D_Sneezy schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:38:
[...]

Nee snap ik, maar aangezien het hun eigendom wordt en aangezien zij het over 5 jaar mogen verkopen, zou je denken dat zij dergelijke dingen wilden nalopen. Evengoed, niet mijn probleem. Mijn enige motief is dat ik niet in een auto met (zichtbare) onvolmaaktheden wil rondrijden.

• thewizard2006
  • Laatst online: 14:47
naii11 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:43:
[...]

Nee snap ik, maar aangezien het hun eigendom wordt en aangezien zij het over 5 jaar mogen verkopen, zou je denken dat zij dergelijke dingen wilden nalopen. Evengoed, niet mijn probleem. Mijn enige motief is dat ik niet in een auto met (zichtbare) onvolmaaktheden wil rondrijden.
Dat is natuurlijk gewoon ingedekt. Als jij de auto inlevert mag daar geen schade aan zitten (die je niet hebt gemeld). Zit dat er wel dan betaal je een boete/reparatie kosten. Dus het is gewoon aan jou om te kijken of de auto in orde is. Scheelt de LM een hoop gedoe als ze door het hele land overal lease auto's moeten gaan controleren.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• naii11
thewizard2006 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:45:
[...]

Dat is natuurlijk gewoon ingedekt. Als jij de auto inlevert mag daar geen schade aan zitten (die je niet hebt gemeld). Zit dat er wel dan betaal je een boete/reparatie kosten. Dus het is gewoon aan jou om te kijken of de auto in orde is. Scheelt de LM een hoop gedoe als ze door het hele land overal lease auto's moeten gaan controleren.
Kijk, dat klinkt ook 'logisch'. Nog meer motivatie om alles goed te controleren haha.

• Count_B
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-10 14:00
Tomaatje01 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:47:
Vandaag met @FGroentje zijn Tesla opgehaald.

14-8 besteld door LM - 10-9 opgehaald.

We hebben ons aangemeld bij de check-in balie bij het Delivery centre. We waren een uur te vroeg, maar dat was geen probleem, want de auto stond al klaar zei de medewerker. Hij zei dat vanwege drukte (echt waar?) de auto's klaar staan op parkeerterreinen in de buurt.

Binnen een paar minuten waren we aangemeld en konden we mee met een shuttle busje naar een van de parkeerterreinen. Daar mocht je tussen zo'n 100 Model 3's je auto zoeken a.d.h.v. je kenteken.

Auto gevonden en geïnspecteerd. Zoals @Erik ook zei, her en der wat lijmresten, zand en vuil op de auto. Dus goed zoeken naar eventuele krassen etc. (Tip: Neem een poetsdoek mee, kan je makkelijk zoeken en kijken of het vuil is of beschadigingen zijn) Er zat zelfs nog een flinke sticker op de auto, die moeilijk eraf te krijgen is.

Wat kleine puntjes aangekaart bij een medewerker. Sommige punten werd al direct gezegd "Gaan we niets aan doen". Andere dingen zijn genoteerd en worden dan waarschijnlijk later door een SeC opgelost. Daarna rijdt je naar het einde van het parkeerterrein, wordt je uitgecheckt en veel plezier met je Tesla ;-)

Batterij was 20% vol. Dus bij v/d Valk Breda de supercharger aangesloten. Na 30 minuten weer helemaal vol.

Het parkeerterrein waar wij waren:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat waren die 'kleine' puntjes waar ze niets aan gaan doen?

• bakafish
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:55
thewizard2006 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:29:
[...]

Die volg ik even niet? De SR+ is max 80 euro in de maand aan bijtelling. Wat heeft die 15 euro met rationaliteit te maken :D
Dat is het goedpraten dat hij een Niro op z'n collega dumpt :P

• bartgoes
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16:08
Zie redelijk wat langs komen met leveringen van auto's na mijn bestelling zelf begin toch beetje zorgen te maken of het wel goed staat allemaal.

SR+ Zwart veder geen uitzonderingen behalve winterbanden (wilde LM perse)
op 12-7 had ik al welkoms mail van Tesla met m'n account.
LM gaf aan dat de leverdatum die zij hadden doorgekregen 6-9 zou zijn.
Nog geen VIN in de source, geen replay op m'n mail naar DeliveryNL via de chat wel maar die persoon zag ook nog geen VIN...

Misschien toch maar even bellen.

WoWS: Laerius

• MasterMaceMichu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21-10 12:34
@^^ Gewoon geduld hebben. Ik zit in het zelfde schuitje. Niemand gaat je meer vertellen op dit moment. LM krijgt ook alleen een eerste indicatie bij bestellen, maar daar kun je echt geen waarde aan toekennen. Er zijn bootladingen auto's onderweg, don't worry!

• GAEvakYD
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:56
thewizard2006 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:29:
[...]

Dan vergelijk je de e-Niro met een M3 standard range. Volgens mij klopt dat kwa prijs wel omdat die beide ongeveer even duur zijn. Echter is de range van de e-Niro wel duidelijk beter dan de M3 standard range. Voor mij was de vergelijking op range belangrijker en dan krijg je 46k voor de e-Niro vs 59 voor de M3 LR AWD. In netto bijtelling is dat voor mij ongeveer 65 euro vs 185 euro. Dat is wel serieus een verschil waarbij de range hetzelfde is. Dat bedoel ik met mijn opmerking. Dat de M3 veel mooier is, moderner, technicher etc etc boeit mijn vrouw niet. Maar die 120 euro per maand kunnen we prima missen en ik rijd in de auto dus vandaar de M3. :)
bakafish schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:11:
[...]
Dat is het goedpraten dat hij een Niro op z'n collega dumpt :P
Het mooie is, mijn collega is nog veel blijer dan ik ben. Hij kon werkelijk geen fatsoenlijke EV vinden met een range van 400 Km die leverbaar was binnen +/- 6-9 maanden. Als deze oplossing er niet was gekomen moest hij wel voor een stink diessel gaan. Range is ook voor hem belanrgijk aangezien hij een buitendienst functie heeft en elke dag veel kilometers maakt.

Lekker duurzaam. Tesla Model 3 LR AWD in bestelling, Kia Niro EV (64 kWh), Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• Wolly
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Tomaatje01 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:47:
Gefeliciteerd!

Wat zijn punten waar niets aan gedaan gaat worden? Swirls oid?

• MarkFl
Update:

5/9 - Model 3 Performance (gray / black) besteld bij de LM.
6/9 - Bericht van de LM ontvangen dat de auto besteld is bij Tesla.
9/9 - Welkomstbericht van Tesla met een RN.
11/9 - VIN in broncode

So far so good!

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 10:36

JamesB009

Sjimmeh!!

mooste schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:37:
Gisteren een herhaling van de aflevering SMSje gekregen. Zelfde datum en tijd. Is dit voortaan standaard of zo want ik heb het hier vaker gelezen?
Hebben mijn collega en ik ook gehad. (Vervolgens ook via mail nog een bevestiging gekregen)
GAEvakYD schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:45:

[...]

Nice. Heb je enig idee hoelang er tussen bestelling en het doorgeven van VIN zat bij jou?
Nee, ik kwam er door dit topic pas achter dat ik kon zoeken..

JamesB009 wijzigde deze reactie 11-09-2019 09:51 (29%)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Eddos
Wolly schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:39:
[...]

Gefeliciteerd!

Wat zijn punten waar niets aan gedaan gaat worden? Swirls oid?
Op het terrein proberen ze wat vuil voor je weg te poetsen en ik zag dat hij er ook een DAP/Rotary had liggen, maar geen idee hoe en of ze die daar echt gebruiken. Hij refereerde bij mij al heel snel naar een service appointment.

• kreature
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:45
MarkFl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:44:
Update:

5/9 - Model 3 Performance (gray / black) besteld bij de LM.
6/9 - Bericht van de LM ontvangen dat de auto besteld is bij Tesla.
9/9 - Welkomstbericht van Tesla met een RN.
11/9 - VIN in broncode

So far so good!
Keurig; heb zelf Wit/Wit Performance besteld bij LM op 5/9.
LM (Leaseplan) heeft deze volgens mij pas op 9/9 doorgezet naar tesla.

Heb verder nog geen bericht..
Bij welke LM zit je?

• MarkFl
kreature schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:52:
[...]

Keurig; heb zelf Wit/Wit Performance besteld bij LM op 5/9.
LM (Leaseplan) heeft deze volgens mij pas op 9/9 doorgezet naar tesla.

Heb verder nog geen bericht..
Bij welke LM zit je?
Ik ben net overgestapt naar ALD omdat ik veel waarde hecht aan korte lijntjes.
Als je belt krijg je meteen je eigen contactpersoon aan de lijn en de leaseprijzen zijn erg scherp. (goedkoper heb ik niet kunnen vinden)

Je zal waarschijnlijk vandaag of morgen een bericht van Tesla krijgen.
De auto van mijn compagnon (performance Wit/Zwart) was ook, net als de mijne, op 6/9 besteld bij Tesla en hij heeft zijn welkomstmail gisteren ontvangen.

• Zensu
Ik heb geen trekhaak besteld, maar wel een losse trekhaak component bij gekregen. Is dat normaal?

• Inspired
Zensu schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:03:
Ik heb geen trekhaak besteld, maar wel een losse trekhaak component bij gekregen. Is dat normaal?
Nee, niet normaal. Kun je hem ook monteren dan? En/of trekgewicht op kenteken?

https://ovi.rdw.nl/default.aspx

Inspired wijzigde deze reactie 11-09-2019 10:06 (11%)

• pinominie
  • Laatst online: 15-10 20:24
MarkFl schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:03:
[...]

Ik ben net overgestapt naar ALD omdat ik veel waarde hecht aan korte lijntjes.
Als je belt krijg je meteen je eigen contactpersoon aan de lijn en de leaseprijzen zijn erg scherp. (goedkoper heb ik niet kunnen vinden)

Je zal waarschijnlijk vandaag of morgen een bericht van Tesla krijgen.
De auto van mijn compagnon (performance Wit/Zwart) was ook, net als de mijne, op 6/9 besteld bij Tesla en hij heeft zijn welkomstmail gisteren ontvangen.
Ga je ook gebruik maken van de thuisbreng service van ALD?

• MarkFl
pinominie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:05:
[...]

Ga je ook gebruik maken van de thuisbreng service van ALD?
Nee, ik woon in Waalwijk (10min rijden naar Tesla Tilburg) dus ik haal hem zelf wel op.

• Japie81
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 20-10 12:33
[...]

Nou toen ik mijn vorige 3 lease autos op ging halen.
1X VW
1x Audi
1x Volvo

Toen was ik ook gewoon alleen bij de dealer, niemand van een LM erbij hoor.
Hebben wel wat beters te doen dan iedereens handje vast te houden bij elke auto uitlevering :o

• -Jaap-io
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:23
Kan iemand mij vertellen welke laadkabels er worden meegeleverd?

Dank u kan in het frans klinken als "dans la cul"

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online
[...]

Klopt, maar jij bent verantwoordelijk. Dus als jij die inspectie doet en je verprutst hebt mag je er zelf voor lappen. Ze dekken zich goed in :+

• ElonDusk
CurtPoindexter schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:27:
[...]

Klopt, maar jij bent verantwoordelijk. Dus als jij die inspectie doet en je verprutst hebt mag je er zelf voor lappen. Ze dekken zich goed in :+
Of je hebt 0 euro eigen risico zoals bij ons >:)

• Inspired
-Jaap-io schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:27:
Kan iemand mij vertellen welke laadkabels er worden meegeleverd?
De complete Tesla UMC kit en een 4 meter type 2 (mennekes) laadkabel.

• MoonRaven
ElonDusk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:30:
[...]

Wij hebben ook 0 euro eigen risico, het is wel zo dat als het bij inleveren blijkt dat er nog schade is, dat je die boete wel moet betalen. Sowieso kleine moeite om het te melden.

• mooste
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 21-10 12:00
JamesB009 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:50:
[...]

Hebben mijn collega en ik ook gehad. (Vervolgens ook via mail nog een bevestiging gekregen)
Die heb ik net een uurtje geleden gekregen. Beter laat dan nooit denk ik maar. Ook meteen kenteken erbij dus dat zit dan allemaal goed. :)

• ElonDusk
MoonRaven schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:48:
[...]

Wij hebben ook 0 euro eigen risico, het is wel zo dat als het bij inleveren blijkt dat er nog schade is, dat je die boete wel moet betalen. Sowieso kleine moeite om het te melden.
Ja tuurlijk :) wil zelf ook in een nette auto rijden

• WieDie
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20-10 00:22
Even voor de duidelijkheid: de VIN begint met 5YJ in source toch?

Besteld 03/09 bij LM, en waarschijnlijk 06/09 bevestigd door Tesla
VIN: KF376XXX

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 10:36

JamesB009

Sjimmeh!!

WieDie schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:00:
Even voor de duidelijkheid: de VIN begint met 5YJ in source toch?
Ja. ;)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• BlakHawk
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 21:48
Kan Tesla garanties leveren voor aflevering in 2019?
Zet Tesla anders auto's alvast op kenteken in 2019?

• rvanhalen
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 30-09 14:09
Zojuist gebeld door Tesla.. of ik morgen om 12 uur in Tilburg kan zijn :D

26/8 besteld bij LM
28/8 RN nummer beschikbaar en mijn Tesla account
08/09 VIN
12/09 ophalen!

Een klein detail.. uw had een LR AWD Rood..? Uhh nee Wit. Dat moest ze nog even uitzoeken.
Dus nog even afwachten of de bestelling doorgaat.

• Inspired
BlakHawk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:01:
Kan Tesla garanties leveren voor aflevering in 2019?
Zet Tesla anders auto's alvast op kenteken in 2019?
Ze "garanderen" levering in 2019 als je voor 7/10 besteld. Auto's die in 2019 nog overblijven zullen wel op kenteken gezet worden in NL. Maar de vraag is of er veel blijft staan natuurlijk. En de vraag is ook wat de garantie is. Order cancellen mag standaard bij Tesla.

Inspired wijzigde deze reactie 11-09-2019 11:05 (8%)

• CurtPoindexter
  • Registratie: februari 2017
  • Niet online
ElonDusk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:30:
[...]

Linksom of rechtsom betaal je die toch wel zelf. LM is geen Sinterklaas.

• ALSET
  • Laatst online: 21-10 10:23
rvanhalen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:02:

26/8 besteld bij LM
08/09 VIN
12/09 ophalen!

Een klein detail.. uw had een LR AWD Rood..? Uhh nee Wit. Dat moest ze nog even uitzoeken.
Dat is lekker! Doe mij ook maar zo'n telefoontje. Had je voorraad model besteld?

• rvanhalen
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 30-09 14:09
ALSET schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:17:
[...]

Dat is lekker! Doe mij ook maar zo'n telefoontje. Had je voorraad model besteld?
Nee dat niet, maar wel standaard: LR AWD wit + standaard velgen/wieldoppen.

• BDT
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14-10 20:58
rvanhalen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:02:

26/8 besteld bij LM
08/09 VIN
12/09 ophalen!

|:(

Ik heb in juli al een LR AWD wit(compleet standaard) besteld via LM... Nog steeds niks :/

Sega till I die!

• ElonDusk
BDT schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:25:
[...]

|:(

Ik heb in juli al een LR AWD wit(compleet standaard) besteld via LM... Nog steeds niks :/
Lijkt LIFO systeem in te zitten

Bijna iedereen die begin deze maand besteld heeft / heeft al een VIN of een afspraak

• BDT
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 14-10 20:58
ElonDusk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:29:
[...]

Bijna iedereen die begin deze maand besteld heeft / heeft al een VIN of een afspraak
Best bizar. Maar ik heb ook het idee dat MET trekhaak eerder wordt geleverd. Wist niet dat ie afneembaar was, anders had ik die ook wel genomen

Sega till I die!

• Wesleymaur
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 19:59
Dat is idd niet heel fair. Wellicht is dat een van de dingen die Taro mee kan nemen in zijn gesprek met zijn SPOC bij Tesla. Laat ze eens filteren op besteldatum....

• Roels1
  • Laatst online: 18:02
ElonDusk schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:29:
[...]

Misschien ivm de laatste boot en beperkingen qua parkeren? ;-)

Tja, braaf wachten, 26/8 besteld en bevestigd, ook nog niets.

• ElonDusk
BDT schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:30:
[...]

Best bizar. Maar ik heb ook het idee dat MET trekhaak eerder wordt geleverd. Wist niet dat ie afneembaar was, anders had ik die ook wel genomen
Ja klopt ook bij voorraadmodellen zie je vaak MET trekhaak... |:(

• MoonRaven
CurtPoindexter schreef op woensdag 11 september 2019 @ 11:13:
[...]

Linksom of rechtsom betaal je die toch wel zelf. LM is geen Sinterklaas.
Bij ons koopt mijn werkgever het af. Voor mij dus secundaire voorwaarden ;)

• MagicTempest
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11

MagicTempest

Fly pig!

Ik kreeg gisteren einde van de dag een mail van de LM (Athlon). Zij wisten mij te vertellen dat mijn levering 17 september is en of ik binnen 24 uur wilde reageren om aan te geven of zij de auto op zouden halen of ik. In mijn Tesla account is nog niets te zien en ook op de reactie van mijn mail richting Athlon heb ik nog niets gehoord.

Ik ga er voorlopig nog maar even van uit dat het inderdaad de 17e wordt. Zou voor mij wel mooi uitkomen. De 16e kom ik terug van vakantie in het buitenland, maar ik heb tot de 23e verlof op werk. Dus dan heb ik mooi de tijd om zelf de auto op te halen en er even mee te spelen voordat ik weer mag beginnen :)

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

• Flip2019
  • Laatst online: 10-10 13:31
Hi Gents, in het kader van voorspel het volgende SMS bommetje .... heeft iemand hier al een afspraak voor 20 of 21 september?
Meeste afspraken lijken te zijn t/m 19 september.
Pagina: 1 ... 50 ... 103 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True