Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tesla heeft weer een nieuwe manier gevonden om de leveringen Europa een boost te geven.
Eerder al ergens gelezen dat ze auto's per trailer naar New Jersey reden.

Et voila .... de Hoegh Oslo gisteren vertrokken uit New Jersey, aankomst Zeebrugge 18-9-2019!!
Nog een dag eerder dan de Glovis Courage dus die al even onderweg is.

*O* *O*

EDIT: Vanuit Philadelphia dus

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2019 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soet4
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-12-2019
bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:41:
Checken jullie ook elke dag of de VIN nog in je account staat? :')
Inderdaad elke ochtend even checken of de VIN er nog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azuroh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:45:
Tesla heeft weer een nieuwe manier gevonden om de leveringen Europa een boost te geven.

Et voila .... de Hoegh Oslo gisteren vertrokken uit New Jersey, aankomst Zeebrugge 18-9-2019!!

*O* *O*
Philadelphia toch? Deze week één schip, volgende week twee. Dan moet het wel gaan los barsten op de SMS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philadelphia toch? Deze week één schip, volgende week twee. Dan moet het wel gaan los barsten op de SMS!
[/quote]

Idd, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze snappen alleen nog niet helemaal dat veel verschepen maar het halve werk is.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:51:
Ze snappen alleen nog niet helemaal dat veel verschepen maar het halve werk is.
Hahaha, maar zonder verscheping gebeurt er helemaal niets 8)7
Ik denk dat Q1 en Q2 verbleken bij de aankomende chaos |:(

Aan alle Tesla Delivery medewerkers ..... Sterkte en zet 'm op oOo

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2019 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:41:
Checken jullie ook elke dag of de VIN nog in je account staat? :')
Haha, meerdere keren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Ik denk dat RDW de komende tijd de remmende factor is, zoals ik het heb begrepen. Er staan genoeg auto's alleen het verstrekken van de kentekens laat op zich wachten. Onze 2 M3 Performance zijn er kennelijk ook al, maar wachten nog op zo'n mooie gele plaat ;-)

Wellicht allemaal even in de avonduren bijspringen?

[ Voor 9% gewijzigd door ruudhermans78 op 10-09-2019 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruudhermans78 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:57:
Ik denk dat RDW de komende tijd de remmende factor is, zoals ik het heb begrepen. Er staan genoeg auto's alleen het verstrekken van de kentekens laat op zich wachten. Onze 2 M3 Performance zijn er kennelijk ook al, maar wachten nog op zo'n mooie gele plaat ;-)
Tesla roept maar wat. Die paar honderd auto's is voor de RDW echt geen issue.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:52:
[...]

Hahaha, maar zonder verscheping gebeurt er helemaal niets 8)7
Ik denk dat Q1 en Q2 verbleken bij de aankomende chaos |:(

Aan alle Tesla Delivery medewerkers ..... Sterkte en zet 'm op oOo
Begreep dat ze vanaf oktober mensen gewoon naar Zeebrugge laten komen. Mag je hem zelf van het schip rijden. Je krijgt dan een gratis bonnetje voor de wasstraat en week gratis SuC. Op zich wel schappelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Inspired op 10-09-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie81
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 05-02 16:24
ruudhermans78 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:57:

Wellicht allemaal even in de avonduren bijspringen?
De RDW geeft tegen de 400.000 kentekens per jaar uit. Die zijn echt niet de remmende factor in aanmaken van een paar 1000 extra Tesla kentekens....
8)

2019 Model 3 LR AWD Wit, Zwar interieur en Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
Inspired schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:58:
[...]

Begreep dat ze vanaf oktober mensen gewoon naar Zeebrugge laten komen. Mag je hem zelf van het schip rijden. Je krijgt dan een gratis bonnetje voor de wasstraat en week gratis SuC. Op zich wel schappelijk.
Echt? Heb je daar een bron voor? Lijkt me wel een lachen ervaring

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

CyBeRSPiN

sinds 2001

Collega had gister zn AWD LR opgehaald in Tilburg.
Wat een circus! Met pendelbussen naar een groot parkeerterrein en iedereen moest maar zoeken naar zn eigen nieuwe auto. 4 medewerkers die erbij stonden voor vragen/klachten, maar geen persoonlijke overdracht. Bijna 4 uur over gedaan in totaal daar.
Met zijn model gelukkig niks mis, maar er waren er zeker bij die gedoe hadden en ook een geval van "o, u had afgebeld moeten worden want uw auto staat hier nog helemaal niet".
Maar begreep dat het gister om 400(!) Model 3's in Tilburg ging. Wow. Ze zijn dus wel creatief aan het worden om de enorme hoeveelheden in goede banen te leiden. Ze kunnen alleen nog wel 10+ extra medewerkers gebruiken daar, maar die zouden zogezegd niet te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azuroh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
LcsRaw schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:05:
[...]

Zou ook graag een hele dag komen helpen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
hmm als mijn auto niet op 1 van deze boten is dan weet ik het ook niet meer

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
LcsRaw schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:05:
[...]

Wie gaat je kenteken erop plakken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begrijp nog steeds niet waarom het nou allemaal in de laatste maand moet? De productie is een constante stroom van 5k per week. Waarom ook niet schepen en afleveringen constant laten gaan ipv de laatste maand iedereen helemaal gek maken. (Met name ook Tesla personeel.) Weet dat het een US bedrijf is en dat kwartaalcijfers belangrijk zijn maar dat is nog steeds geen reden om alles maar in de laatste maand te proppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LcsRaw
Zahariac schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:10:
[...]

Wie gaat je kenteken erop plakken dan?
Ik gok dat je naast je wasstraat bonnetje ook een rolletje tape mee krijgt _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM_
  • Laatst online: 22:36

DM_

Stef87 schreef op maandag 9 september 2019 @ 22:54:
[...]

** Je bent dan ook fiscaal eigenaar en je kan gebruik maken van de MIA, dat moet ik ook nog regelen**
Je kan de aanvraag al indienen obv offerte / koopcontract. Het is een potje dat langzaam leeg loopt richting eind van het jaar dus z.s.m. aanvragen om ervoor te zorgen dat het lukt. Op = op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

Ben nu bij Tesla in tilburg! Afleverproces verloopt niet helemaal soepeltjes, haha. Afspraak om 10 uur maar was te vroeg omdat de bus zo uitkwam. Was dus kwart voor 10 binnen. Terwijl ik aan de balie stond en geholpen werd, werd ik gebeld... door Tesla! Haha. Dat ze m'n afspraak wilden verzetten en dat de openingstijden vandaag anders waren.

Uitgelegd dat ik al binnen was en dat er heel veel mensen aan het werk zijn. "Oh, dan veel succes en plezier met uw Tesla!".

Kon vervolgens plaatsnemen want er was iets verkeerd gegaan in de planning. Auto was nog niet gedetailed en niet gewassen. Gaan ze nu doen. Gaat sowieso een uur of langer duren.

Zucht... Naja, ik ga het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 09:45:

*O* *O*

EDIT: Vanuit Philadelphia dus
De meesten schijnen RHD modellen te zijn, hij gaat daarna ook door naar de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Zijn er mensen die een SR+ Wit/Wit/19 inch hebben besteld en ook een VIN hebben?
Ik heb het gevoel dat er 0 van deze geleverd worden :'(. Ik volg ook TMC en daar zie ik het ook niet en als ik het zie dan zijn deze mensen soms maanden aan wachten

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-02-2020
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:28:
Ben nu bij Tesla in tilburg! Afleverproces verloopt niet helemaal soepeltjes, haha. Afspraak om 10 uur maar was te vroeg omdat de bus zo uitkwam. Was dus kwart voor 10 binnen. Terwijl ik aan de balie stond en geholpen werd, werd ik gebeld... door Tesla! Haha. Dat ze m'n afspraak wilden verzetten en dat de openingstijden vandaag anders waren.

Uitgelegd dat ik al binnen was en dat er heel veel mensen aan het werk zijn. "Oh, dan veel succes en plezier met uw Tesla!".

Kon vervolgens plaatsnemen want er was iets verkeerd gegaan in de planning. Auto was nog niet gedetailed en niet gewassen. Gaan ze nu doen. Gaat sowieso een uur of langer duren.

Wat is 'gedetailed'? Staan er veel auto's klaar voor levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Laatst online: 29-08 10:46
Netjes poetsen en dat alles aanwezig is vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:35:
[...]

Detailen is oneerbiedig gezegd 'poetsen' maar dan met alles erop en eraan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:38:
[...]

Detailen is oneerbiedig gezegd 'poetsen' maar dan met alles erop en eraan... :P
Dat ze daar nog tijd voor hebben/nemen valt me nog mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:40:
[...]

ik vond mijn M3 bij aflevering nou ook niet echt goed gepoetst en schoon moet ik zeggen... ik heb de detailers nog terug laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:46:
[...]

ik vond mijn M3 bij aflevering nou ook niet echt goed gepoetst en schoon moet ik zeggen... ik heb de detailers nog terug laten komen.
Zal inderdaad niet heel goed gebeuren. Even snel wassen en zorgen dat alles erop, eraan en erin zit. Weet ook nog steeds niet wat ze precies nog moeten doen een een Model 3 in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04
Inspired schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:49:
[...]

Zal inderdaad niet heel goed gebeuren. Even snel wassen en zorgen dat alles erop, eraan en erin zit. Weet ook nog steeds niet wat ze precies nog moeten doen een een Model 3 in Tilburg.
Ik begrijp van iemand van Tesla Tilburg dat ze de transportmodus eraf halen, laatste software installeren, alles op NL instellen, de koplampen afstellen (en nog iets met de ruitenwissers doen), banden op spanning zetten en de keycards koppelen.
De model S en X zie je wel echt over de productielijn gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
Inspired schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:11:
Ik begrijp nog steeds niet waarom het nou allemaal in de laatste maand moet? De productie is een constante stroom van 5k per week. Waarom ook niet schepen en afleveringen constant laten gaan ipv de laatste maand iedereen helemaal gek maken. (Met name ook Tesla personeel.) Weet dat het een US bedrijf is en dat kwartaalcijfers belangrijk zijn maar dat is nog steeds geen reden om alles maar in de laatste maand te proppen.
Wow!
Wordt een bakje popcorn meenemen om nog een beetje te genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
Kan iemand mijn vragen beantwoorden, want ik kom er nergens uit.
1,5 week geleden een mail naar DeliveryNL gestuurd, eind vorige week reminder maar geen reactie!

Ik heb van de LM bericht gehad dat ik in week 38 een levering kan verwachten, ik zie tot vandaag de dag nog geen VIN.
Daarnaast hoor je een SMS te krijgen, hoeveel dagen van te voren komt deze ?
En hoe zien jullie dat er een schip onderweg is ? Komt er elke week een schip of is dit anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
DeliveryNL beantwoord geen mail betreft de verwachte levering. JE krijgt ongeveer een week van te voren een SMSje. Heb je al in de source gekeken voor een VIN?

Trouwens, wordt die Tesla's op kenteken gezet website bijgewerkt? Staat al een tijdje op de 5de van de maand. Of loopt het RDW achter met het gegevens aanleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderjan
  • Laatst online: 10-09 13:59
Gisteren liefst 369 Model 3's op kenteken gezet, hoogste aantal sinds 28 juni. Staat daarmee op de 4e plek wat dagaantallen betreft. Record was op 28 maart met 512.

E91 | Model 3 LR/wit/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Waar heb jij die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:40:
[...]

Er zijn hier genoeg mensen aan het rondlopen. Er werden acht mensen ingewerkt. Britten (Edit: of scandinaviers). Ze gaan de komende weken helpen omdat het heel druk is.

Komt nu net een alleraardigste meneer naar me toe dat het nog 20 minuten gaat duren. Al met al 1,5 uur gewacht als hij dan idd klaar is. Irritant want ik zie heel veel andere auto's al klaar staan voor aanstaande leveringen van mensen die er nog niet zijn :P. Kan bijna niet wachten! haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joop61
  • Laatst online: 30-07 14:07
Ik was gisteren in Tilburg , afspraak was per sms en telefoon en stond in mijn tesla. Kenteken van LM bij me. Aangekomen om 19:30. Tekenen en toen kwam de mededeling dat er iets uitgezocht moest worden. Na 30 minuten de mededeling : we kunnen niet uitleveren, er zitten nog Amerikaanse koplampen op. Er is geen monteur meer. Niet fijn als je meer dan 200 km gereden hebt. Gelukkig had ik mijn oude leaseauto nog niet ingeleverd want ik vertrouwde het op de een of andere manier niet. Het enige wat ze konden zeggen: sorry. Ik ben niet gauw kwaad maar gisteren was ik het. Geen idee wanneer ze dit fiksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosma
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-07 18:54
Mijn Model 3 bestelervaring tot nu toe:

Tesla Model 3, AWD LR, Midnight Silver, Aero 18", Trekhaak

23-08: Besteld bij leasemaatschappij
27-08: RN nummer via mail met orderbevestiging
29-08: Tesla account ontvangen
03-09: Op https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount zie ik opeens een andere RN staan. Op de beheer pagina zie ik een blauwe M3 staan met het bericht "Uw annuleringsaanvraag is ontvangen." Contact opgenomen met Tesla via de chat. Blijkt dat mijn bestelling dubbel verwerkt is. Oorspronkelijke RN is nog intact en zou weer aan mijn account gekoppeld worden.
06-09: Tesla proberen te bellen, kansloos, na een uur wordt de verbinding verbroken. Dan maar een mail sturen naar deliverynl
10-09: Chat weer geprobeerd, er is een VIN bekend en verwachte leverdatum is 27-09 :) Accountkoppeling met RN moet door door deliverynl@tesla.com gedaan worden. Kunnen ze blijkbaar niet via de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:35:
[...]

Er staan veel auto's klaar ja maar kan niet goed zien of het allemaal voor aflevering is. De model S en X assemblagelijnen zijn hier ook. Er loopt echt heel erg veel personeel rond waarvan een groot deel volgens mij ingewerkt wordt. Zeker wel een man of 20-30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop61
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:13:
[...]

Er staan veel auto's klaar ja maar kan niet goed zien of het allemaal voor aflevering is. De model S en X assemblagelijnen zijn hier ook. Er loopt echt heel erg veel personeel rond waarvan een groot deel volgens mij ingewerkt wordt. Zeker wel een man of 20-30.
Ze zeiden gisteren dat ze momenteel 1000 auto’s per week uitleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Joop61 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:11:
Ik was gisteren in Tilburg , afspraak was per sms en telefoon en stond in mijn tesla. Kenteken van LM bij me. Aangekomen om 19:30. Tekenen en toen kwam de mededeling dat er iets uitgezocht moest worden. Na 30 minuten de mededeling : we kunnen niet uitleveren, er zitten nog Amerikaanse koplampen op. Er is geen monteur meer. Niet fijn als je meer dan 200 km gereden hebt. Gelukkig had ik mijn oude leaseauto nog niet ingeleverd want ik vertrouwde het op de een of andere manier niet. Het enige wat ze konden zeggen: sorry. Ik ben niet gauw kwaad maar gisteren was ik het. Geen idee wanneer ze dit fiksen
Zijn de amerikaanse koplampen anders dan europese?! Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembrand20
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09-2023
Kemalism schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:01:
Kan iemand mijn vragen beantwoorden, want ik kom er nergens uit.
1,5 week geleden een mail naar DeliveryNL gestuurd, eind vorige week reminder maar geen reactie!

Ik heb van de LM bericht gehad dat ik in week 38 een levering kan verwachten, ik zie tot vandaag de dag nog geen VIN.
Daarnaast hoor je een SMS te krijgen, hoeveel dagen van te voren komt deze ?
En hoe zien jullie dat er een schip onderweg is ? Komt er elke week een schip of is dit anders ?
Ik heb precies hetzelfde. LM zegt levering week 38 maar nog geen VIN (ook niet in de source).

Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Bosma schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:13:
Mijn Model 3 bestelervaring tot nu toe:

Tesla Model 3, AWD LR, Midnight Silver, Aero 18", Trekhaak

23-08: Besteld bij leasemaatschappij
27-08: RN nummer via mail met orderbevestiging
29-08: Tesla account ontvangen
03-09: Op https://www.tesla.com/nl_NL/teslaaccount zie ik opeens een andere RN staan. Op de beheer pagina zie ik een blauwe M3 staan met het bericht "Uw annuleringsaanvraag is ontvangen." Contact opgenomen met Tesla via de chat. Blijkt dat mijn bestelling dubbel verwerkt is. Oorspronkelijke RN is nog intact en zou weer aan mijn account gekoppeld worden.
06-09: Tesla proberen te bellen, kansloos, na een uur wordt de verbinding verbroken. Dan maar een mail sturen naar deliverynl
10-09: Chat weer geprobeerd, er is een VIN bekend en verwachte leverdatum is 27-09 :) Accountkoppeling met RN moet door door deliverynl@tesla.com gedaan worden. Kunnen ze blijkbaar niet via de chat.
Die datum zegt weinig tot je een daadwerkelijke afleverafspraak hebt hoor. Is bij mij uiteindelijk ook verzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleymaur
  • Laatst online: 21:16
Kunnen de mensen die in Tilburg zijn eens een foto maken van de parkeerplaatsen die zo vol staan? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

En, worden de Mennekes type 2 kabels netjes meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:10:
[...]

Er zijn hier genoeg mensen aan het rondlopen. Er werden acht mensen ingewerkt. Britten. Ze gaan de komende weken helpen omdat het heel druk is.

Komt nu net een alleraardigste meneer naar me toe dat het nog 20 minuten gaat duren. Al met al 1,5 uur gewacht als hij dan idd klaar is. Irritant want ik zie heel veel andere auto's al klaar staan voor aanstaande leveringen van mensen die er nog niet zijn :P. Kan bijna niet wachten! haha.
Zie jij ze de auto goed inspecteren? Bijv de lak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop61
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:14:
[...]

Zijn de amerikaanse koplampen anders dan europese?! Raar.
Ja, die schijnen vlak dacht ik, ik vermoed dat ze bij alle m3 de koplampen vervangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
Wesleymaur schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:19:
Kunnen de mensen die in Tilburg zijn eens een foto maken van de parkeerplaatsen die zo vol staan? Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Dat heeft weinig nut want de Tesla's zijn daar allemaal verspreid tussen verschillende terreinen. Dat viel mij toen al op tijdens de proefrit bij de SeC in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spiderjan
  • Laatst online: 10-09 13:59
Cijfers komen van RDW Open Data. Teller staat inmiddels 8.648 gekentekende Model 3's. Alleen de Volkswagen Polo verkocht dit jaar beter, die staat nu op 9.445 exemplaren. Daar gaat de Model 3 waarschijnlijk nog wel aan voorbij voor het eind van het jaar.

E91 | Model 3 LR/wit/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop61
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:21:
[...]

Dat heeft weinig nut want de Tesla's zijn daar allemaal verspreid tussen verschillende terreinen. Dat viel mij toen al op tijdens de proefrit bij de SeC in Tilburg.
Wat ik zag gisten was dat het vol was, binnen en buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:21:
[...]

Zie jij ze de auto goed inspecteren? Bijv de lak?
Nee ze doen detailing en inspectie niet in het zicht van de klant helaas. Ze zijn er wel lang mee bezig dus ze hebben tijd zat om alles goed te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:25:
[...]

Nee ze doen detailing en inspectie niet in het zicht van de klant helaas. Ze zijn er wel lang mee bezig dus ze hebben tijd zat om alles goed te bekijken.
Voor jou dus geen pendelbus naar een parkeerterrein maar gewoon ophalen in de hal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:28:

Bedankt voor je liveblogging!
Wat een stelletje amateurs. Ik maak lichte zorgen als aftercare / service / Superchargers etc. ook niet al ‘geupscaled’ zijn voor de huidige en verwachte aantal auto’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
2-9 Aanbetaling gedaan voor voorraadmodel
3-9 Contract binnen van LM
4-9 SMS van Tesla voor levering op 12-9 & Contract getekend naar LM opgestuurd
9-9 Om 17:45 gebeld door Tesla, ze konden nog steeds geen contract van de LM vinden en koppelen, de levering kon hierdoor niet meer gegarandeerd worden. Thuis direct mailtje naar LM gestuurd.
10-9 LM gebeld, ze hebben alles uitgezocht, op 5-9 was inderdaad alles al naar Tesla gestuurd. LM heeft dit opnieuw geforward naar DeliveryNL en ik heb op de reactie van Tesla gereplied met verwijzing naar mail LM. Daarna DeliveryNL gebeld, na 45 minuten werd er opgenomen. Gelukkig nam er iemand op met verstand van zaken die de mooie woorden uitsprak: "Alles lijkt nu inderdaad aanwezig te zijn, we gaan dit direct samen in orde maken!". 10 minuten later een kenteken in de mailbox en nog een verzoek om een kopie rijbewijs en KvK uittreksel op te sturen. Die zijn nu opgestuurd. Erg goed geholpen door de betreffende medewerker, top! Hij gaf aan straks even terug te bellen als beide documenten ook goed waren afgehandeld.

Dus nu voor 99% zeker:
12-9 16:00 Ophalen in Tilburg

De betreffende persoon gaf ook aan dat er nu zelfs Tesla medewerkers uit Noorwegen zijn ingevlogen om te ondersteunen, ze schalen dus verder op.

Voor iedereen met een leverdatum: Ze bellen je echt 1-2-3 dagen van tevoren op als er nog iets niet in orde is. Als je weet dat alles in orde is kan je gewoon afwachten. In mijn geval hadden ze dus inderdaad iets over het hoofd gezien, kan gebeuren met die drukte ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Wesleymaur schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:19:

Zoals gezegd staan ze op verschillende locaties. Ze halen ze voor delivery op van een parkeerterrein en doen de detailing dan (denk ik) binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakafish
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:26:
9-9 Om 17:45 gebeld door Tesla, ze konden nog steeds geen contract van de LM vinden en koppelen, de levering kon hierdoor niet meer gegarandeerd worden. Thuis direct mailtje naar LM gestuurd.
10-9 LM gebeld, ze hebben alles uitgezocht, op 5-9 was inderdaad alles al naar Tesla gestuurd. LM heeft dit opnieuw geforward naar DeliveryNL en ik heb op de reactie van Tesla gereplied met verwijzing naar mail LM. Daarna DeliveryNL gebeld, na 45 minuten werd er opgenomen. Gelukkig nam er iemand op met verstand van zaken die de mooie woorden uitsprak: "Alles lijkt nu inderdaad aanwezig te zijn, we gaan dit direct samen in orde maken!". 10 minuten later een kenteken in de mailbox en nog een verzoek om een kopie rijbewijs en KvK uittreksel op te sturen. Die zijn nu opgestuurd. Erg goed geholpen door de betreffende medewerker, top! Hij gaf aan straks even terug te bellen als beide documenten ook goed waren afgehandeld.

Dus nu voor 99% zeker:

De betreffende persoon gaf ook aan dat er nu zelfs Tesla medewerkers uit Noorwegen zijn ingevlogen om te ondersteunen, ze schalen dus verder op.

Voor iedereen met een leverdatum: Ze bellen je echt 1-2-3 dagen van tevoren op als er nog iets niet in orde is. Als je weet dat alles in orde is kan je gewoon afwachten. In mijn geval hadden ze dus inderdaad iets over het hoofd gezien, kan gebeuren met die drukte ;)
Weet je het zeker? Lees de post van Joop61 hierboven eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Wolly schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:25:
[...]

Voor jou dus geen pendelbus naar een parkeerterrein maar gewoon ophalen in de hal?
Yep, omdat ze hem dus niet klaar hadden, ze gaan hem niet terugbrengen naar de parkeerplaats natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Joop61 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:24:
[...]

Wat ik zag gisten was dat het vol was, binnen en buiten
Ja bij de Factory & Delivery center. Maar als je naar de SeC zou rijden dan valt je op dat veel terreinen ook vol staan met Tesla's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
bakafish schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:29:
[...]

Weet je het zeker? Lees de post van Joop61 hierboven eens.
Vandaar de 99 ipv 100% en ik neem mijn steeksleutelsetje wel mee ;)

Gelukkig mag ik om 16:00 ipv 19:30, dan zijn ze er hopelijk nog mocht er een probleem zijn.

Zal het zo wel even vragen als Tesla terugbelt of dat nog steeds speelt.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 10-09-2019 11:40 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:04:
DeliveryNL beantwoord geen mail betreft de verwachte levering. JE krijgt ongeveer een week van te voren een SMSje. Heb je al in de source gekeken voor een VIN?

Trouwens, wordt die Tesla's op kenteken gezet website bijgewerkt? Staat al een tijdje op de 5de van de maand. Of loopt het RDW achter met het gegevens aanleveren?
25 juli besteld.
14 augustus akkoord en bevestiging vanuit LM dat het besteld is ( en een RN nummer ).
Vandaag de dag nog steeds geen VIN, nooit gehad want kijk elke dag.
Wel vanuit LM doorgekregen dat het Week 38 geleverd gaat worden.
LM kan niet verder helpen, kan geen VIN geven.
DeliveryNL verwijst me naar LM.

We kunnen niets anders dan afwachten, processen zijn gemaakt voor normale load. Op dit moment is de gekte losgebarsten en zijn we afhankelijk van moeder Theresa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Kemalism schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:40:
[...]

25 juli besteld.
14 augustus akkoord en bevestiging vanuit LM dat het besteld is ( en een RN nummer ).

We kunnen niets anders dan afwachten, processen zijn gemaakt voor normale load. Op dit moment is de gekte losgebarsten en zijn we afhankelijk van moeder Theresa...
Configuratie?

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

[...]

25 juli besteld.

Volgens mij werken de processen vrij aardig maar zijn mensen ook wel ongeduldiger dan bij andere automerken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
[...]

25 juli besteld.

Je kan je geluk beproeven bij de chat. Dat is alles denk ik behalve langs een SeC gaan. Zij kunnen ook in het systeem kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 11:25
nogmaals de vriendelijke reminder(s) dat sommige LM's een andere accountpagina tonen dan de particulier, en dat de pagina https://www.tesla.com/nl_...t/product-finalize?rn=<RN INVULLEN> meer informatie toont + VIN in source (soms).

Also: VIN in source zegt bar weinig over je levering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kemalism
AWD LR
Wit
Zwart Wit inter.
19 inch sportvelgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de chat ook klaar met de vragen over de levering. Ik krijg alleen een standaard bericht dat ik gewoon moet wachten op een SMS met een levertijd en die kan beantwoorden met eventueel een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Kemalism schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:54:
[...]

AWD LR
Wit
Zwart Wit inter.
19 inch sportvelgen
Dit is dus wat ik bedoel. Wit/Wit 19 inch... deze combi lijkt amper voor te komen (in ieder geval op de forums) en ik heb zelfde combi maar dan SR+ 8)7 |:(

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
ElonDusk schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:55:
[...]

Dit is dus wat ik bedoel. Wit/Wit 19 inch... deze combi lijkt amper voor te komen (in ieder geval op de forums) en ik heb zelfde combi maar dan SR+ 8)7 |:(
Hij is wel een leveringsindicatie. Of had jij die ook?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Houden de mensen bij wie het langer dan 3 maanden duurt wel in de gaten dat de MIA aanvraag op tijd wordt gedaan? Leidend is de besteldatum en dus niet de factuur/leveringsdaum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unknownbomb2
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
Vergelijkbaar met andere mensen:
- 31/7 besteld via LM, en RN ontvangen
- Leveringsblokkade 9 september.
- Men beloofde in de mail van DeliveryNL 2 weken van tevoren (dus 2 weken voor 9 sept) op zoek te gaan naar mijn config en info te sturen. Zoals anderen ook hebben ervaren, tot op heden geen VIN of andere informatie ontvangen. Geen reacties op e-mails of reminder daarop naar DeliveryNL. Chat geprobeerd maar ook geen zinvolle info. Auto is onderweg en pas in Zeebrugge geven ze aan dat de match wordt gemaakt met orders/RN's.
- Weinig anders op dus dan te wachten. Het zal mij benieuwen of het nog september wordt of niet.

Config: LR AWD, Grijs, verder standaard, geen trekhaak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
unknownbomb2 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:00:
- Men beloofde in de mail van DeliveryNL 2 weken van tevoren (dus 2 weken voor 9 sept) op zoek te gaan naar mijn config en info te sturen. Zoals anderen ook hebben ervaren, tot op heden geen VIN of andere informatie ontvangen. Geen reacties op e-mails of reminder daarop naar DeliveryNL. Chat geprobeerd maar ook geen zinvolle info. Auto is onderweg en pas in Zeebrugge geven ze aan dat de match wordt gemaakt met orders/RN's.
- Weinig anders op dus dan te wachten. Het zal mij benieuwen of het nog september wordt of niet.

Eigenlijk staat je auto pas twee weken in bestelling. Dus gewoon afwachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Laatst online: 04-12-2024
unknownbomb2 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:00:

Ik heb exact dezelfde configuratie. Hopen dat er wat van binnen gaan komen. Maar ze gaan pas opzoek nadat de blokkade er af is. Bij mij is de blokkade er af sinds 26-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

Zijn er toevallig mensen die vrijdag de auto mogen afhalen rond 17.00 a 17.30 en de mogelijkheid hebben om mij op te pikken op het station Tilburg Reeshof? Vriendin hoogzwanger dus die wil dat hele end niet meer rijden dus besloot ik om met de trein te gaan, het is vanaf station bijna een uur lopen dus een liftje zou fijn zijn :)
Ik probeer nog iets te regelen met een vriend maar een eventuele tweaker-taxi achter hand is altijd fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roels1
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 20-07 22:07
JM3 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:31:
Zijn er toevallig mensen die vrijdag de auto mogen afhalen rond 17.00 a 17.30 en de mogelijkheid hebben om mij op te pikken op het station Tilburg Reeshof? Vriendin hoogzwanger dus die wil dat hele end niet meer rijden dus besloot ik om met de trein te gaan, het is vanaf station bijna een uur lopen dus een liftje zou fijn zijn :)
Ik probeer nog iets te regelen met een vriend maar een eventuele tweaker-taxi achter hand is altijd fijn!
Door naar Tilburg en dan de bus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

Heb al iets geregeld! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:56:
[...]

Hij is wel een leveringsindicatie. Of had jij die ook?
Ja in mijn mail vanuit Athlon stond = vanaf week 39

14/7 RN ontvangen :9

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
ElonDusk schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:38:
[...]

Ja in mijn mail vanuit Athlon stond = vanaf week 39

14/7 RN ontvangen :9
LM zegt niet veel helaas. Was voor mij ook eind september maar kan de auto zaterdag ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:39:
[...]

LM zegt niet veel helaas. Was voor mij ook eind september maar kan de auto zaterdag ophalen.
Ja precies daarom worden mensen (zoals ik) ongeduldig en al helemaal als je een configuratie hebt die iets minder vaak voorkomt :+

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 11:25
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:39:
[...]

Nee, klopt. Collega had week 39, die mocht 'm deze week ophalen. Ik heb week 38, volledige radiostilte. De meest basic witte AWD. Ik had gehoopt dat die nieuwe standaard kleur sneller geleverd werd, maar het is dus andersom :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Laatst online: 04-01-2021
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 11:26:

Dus nu voor 99% zeker:

Dag Taro. Vraagje.. Krijg je kennelijk pas een kenteken toegewezen als 'alles in orde' is? Ik heb namelijk al een kenteken, maar Tesla kan de PO nog niet vinden/zien.

Ook in mijn Tesla account wordt om een kopie rijbewijs en KvK uittreksel gevraagd. Moet ik die uberhaupt wel indienen? Aangezien de LM het voertuig aanschaft en niet ik? Ik vraag me af of ik uberhaupt iets moet doen in de Tesla account?

Dank Taro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Mday schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:44:
[...]

Nee, klopt. Collega had week 39, die mocht 'm deze week ophalen. Ik heb week 38, volledige radiostilte. De meest basic witte AWD. Ik had gehoopt dat die nieuwe standaard kleur sneller geleverd werd, maar het is dus andersom :')
Nou... wit maakt wel een inhaalslag nu. Dus wie weet? Jammer van de inconsistentie allemaal. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
DM_ schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:22:
[...]

Je kan de aanvraag al indienen obv offerte / koopcontract. Het is een potje dat langzaam leeg loopt richting eind van het jaar dus z.s.m. aanvragen om ervoor te zorgen dat het lukt. Op = op.
Dank, ga ik dit vandaag nog regelen als dat lukt. Ik wist niet dat het een potje was :)

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Laatst online: 23:41
JM3 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:31:
Ben nu onderweg met de trein :) je kan gewoon met bus 328 of 327 nemen volgens maps. Mijn partner is trouwens ook hoogzwanger d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik krijg plots een rappel per sms met de vraag om "yes" te antwoorden om de levering van 19/6 te laten doorgaan.

Dus meteen "yes" geantwoord. Geeft Tesla hierop nog een antwoord, want nu begin ik te twijfelen of ze de Yes ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
RomeoLives1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 12:59:
Ik krijg plots een rappel per sms met de vraag om "yes" te antwoorden om de levering van 19/6 te laten doorgaan.

Dus meteen "yes" geantwoord. Geeft Tesla hierop nog een antwoord, want nu begin ik te twijfelen of ze de Yes ontvangen.
Sommige krijgen een bevestiging email.Maar niet iedereen. Ik heb er geen ontvangen. Je afspraak staat ook op de beheer pagina van je Tesla account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Ik heb inderdaad wel een bevestiging via mail gekregen, inclusief informatie over de levering, meldcode en kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
De bevestigingsemail had ik toen ook gekeken, maar het verbaast me dat ik plots een rappel per sms krijg. Bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
RomeoLives1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:15:
De bevestigingsemail had ik toen ook gekeken, maar het verbaast me dat ik plots een rappel per sms krijg. Bedankt voor de reacties :)
Levering SMS is normaal hoor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Laatst online: 17-09 07:10
Raarrrr. Ik krijg een tweede SMS om mijn auto op te halen op dezelfde datum en tijdstip, maar met een nèt iets andere tekst. Wederom maar JA geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooste schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:18:
[...]

Levering SMS is normaal hoor? :?
Rappel betekent herhaling :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
Night-Reveller schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 13:35:
Raarrrr. Ik krijg een tweede SMS om mijn auto op te halen op dezelfde datum en tijdstip, maar met een nèt iets andere tekst. Wederom maar JA geantwoord.
bij mij net hetzelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
Ow :+ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook dat je bij het account enkel je naam ziet staan en niet je telefoonnummer etc.(Persoonsgegevens > Primaire contactpersoon) en aanpassen oid werkt niet. Ook communicatie voorkeuren werkt niet.

Auto is besteld via een LM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesleymaur
  • Laatst online: 21:16
Ja ik ook. In de oorspronkelijke mail die je van Tesla krijgt staat ook dat je zelf niets hoeft te doen in je account omdat alles is afgestemd met de LM. En tot nu toe lijkt dat bij anderen goed te gaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:06:
Heeft iemand anders ook dat je bij het account enkel je naam ziet staan en niet je telefoonnummer etc.(Persoonsgegevens > Primaire contactpersoon) en aanpassen oid werkt niet. Ook communicatie voorkeuren werkt niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bram_Ram
  • Laatst online: 16-03-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:06:

Same here, ook via LM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM_

DM_

Yep, Ik heb nog een mail naar Tesla erover gestuurd. Die hebben bevestigd dat dit klopt en bij overdracht auto ze de account aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
DM_ schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:22:
[...]

Heb het zojuist al geprobeerd om de Model 3 op te geven.

Met enkel een DigID kan ik het niet aanvragen. Moet ik een abonnement afsluiten op eHerkenning om eenmalig MIA aan te vragen? Ik had voorheen nog nooit van eHerkenning gehoord :o

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM_

DM_

Geen idee, had het zelf beperkt uitgezocht omdat ik de auto eerste via mn BV wilde aanschaffen. Uiteindelijk via LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Stef87 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:25:
[...]

Heb het zojuist al geprobeerd om de Model 3 op te geven.

Met enkel een DigID kan ik het niet aanvragen. Moet ik een abonnement afsluiten op eHerkenning om eenmalig MIA aan te vragen? Ik had voorheen nog nooit van eHerkenning gehoord :o
Als je het zelf aanvraagt moet je inderdaad eHerkenning hebben, duurt een paar dagen voor je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
Wolly schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:33:
[...]

Als je het zelf aanvraagt moet je inderdaad eHerkenning hebben, duurt een paar dagen voor je het hebt.
Moet ik het ook hebben als ik het mijn boekhouder laat aanvragen (al gebruik ik het dan zelf niet?) gezien de mededeling dat het een ''potje'' is (nogmaals bedankt :9 ) heb ik ineens FOMO.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mooste
Van FOMO hebben hier wel meer mensen last van. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoannaDark
  • Laatst online: 08-02-2022
Understatement van het jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Niet online
Stef87 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:38:
[...]

Moet ik het ook hebben als ik het mijn boekhouder laat aanvragen (al gebruik ik het dan zelf niet?) gezien de mededeling dat het een ''potje'' is (nogmaals bedankt :9 ) heb ik ineens FOMO.
Dat kan je beter aan je boekhouder vragen :+

Vwb FOMO, don't worry.
Kan MIA\Vamil eerder sluiten in verband met budgetoverschrijding?

Wanneer de budgetoverschrijding in zicht is, kan de minister van Financiën één of beide regeling(en) beperken of buiten toepassing stellen. Dit is sinds 2008 niet meer voorgekomen, omdat het budget dat overblijft in het ene jaar mee mag naar een volgend jaar. Een eventuele sluiting publiceert de minister in de Staatscourant. Investeringen die zijn gedaan vóór publicatie van dat besluit mag u nog melden voor MIA\Vamil.
https://www.rvo.nl/subsid...-vragen-miavamil/algemeen
Pagina: 1 ... 49 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.