Hier vandaag een sms gehad met kenteken. Maandag 4 december afhalen in Utrecht!
RWD - 18" - Ultra Red
RWD - 18" - Ultra Red
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
wanneer heb je deze besteld?colin43 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 18:32:
Hier vandaag een sms gehad met kenteken. Maandag 4 december afhalen in Utrecht!![]()
RWD - 18" - Ultra Red
Besteld op 24 oktober! Auto stond op de Trigger
Zover ik kon teruglezen krijgt iedereen deze een dag voor aflevering. Zo ook bij mij. Komt goedLorenzoG schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 17:45:
Krijg net al een mail met de 150km gratis supercharger km's, ik ga er dus vanuit dat ik gewoon morgen middag de auto kan ophalen in Tilburg.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Blijft altijd spannend zoveel euro's. Elke letter toch controleren in internet bankieren.. ook al heb je alles gekopieerdNijntje12 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:32:
Hier aan het aftellen, aanstaande vrijdag onze Model Y ophalen. Zo'n zin in! Zag dat de betaling goed is doorgekomen, opluchting.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nou zeg dat.. hard voor moeten werken (net zoals jij denk ik) dan is het wel even dubbel checken of het goed staat.spartacusNLD schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:55:
[...]
Blijft altijd spannend zoveel euro's. Elke letter toch controleren in internet bankieren.. ook al heb je alles gekopieerd
[ Voor 11% gewijzigd door l4mpj3 op 28-11-2023 21:43 ]
Morgen even 013 799 8814 bellen (Tesla Delivery) met de vraag of je auto al in Tilburg staat.l4mpj3 schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 21:40:
Vandaag is de eindfactuur verschenen in ons account, meteen de betaling voldaan. Op de eindfactuur staat een leveringsdatum van 27-11: staat de auto al in Tilburg?
Verder nog geen SMS’jes ontvangen van Tesla (privé aangekocht). Rustig afwachten of heeft bellen zin in dit geval? In de app wordt een geschatte leverdatum van 03 - 10 devember aangegeven.
Kijk, dat is een mooi vooruitzicht!mauricefoldes schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:45:
[...]
Super, ik moet hem dus ook in Utrecht halen, maar moet even wachten tot maandag. Kreeg wel heel toevallig net een SMS met m'n nieuwe kenteken.
Veel plezier!
Zojuist bericht gehad van Tesla dat de auto is vertraagd vanuit Zeebrugge en de leverdatum is verplaatst naar 5 december. Nog iets langer wachten helaaszoarakrzs schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:04:
[...]
Zojuist een bevestigingsmail gekregen van Tesla dat ik mijn auto donderdag kan komen ophalen.![]()
(Model 3 SR, Ultra Red, 19 inch velgen)
[ Voor 17% gewijzigd door Gyrolion op 29-11-2023 13:44 ]
jullie hebben allemaal geluk :-p die van mij is via LM besteld en ik heb dus *niets* van referentiepunt om zelf te checken, behalve bellen naar tesla of LM zelf :-p... rotvervelend, want je wil natuurlijk niet dat ze je beu zijn nog voor de auto er is :-pGyrolion schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:39:
Mijn tijd staat nog steeds tussen 1 en 4 december, maar verder laten ze niks van zich horen.
Best bijzonder dit.
Betreft een m3 LR die op de Tannhauser stond.
Als je Tesla belt, kunnen en willen ze je helpen dan? Hoe vinden hun de bestelling als je geen info hebt vanuit de LM?Jonazzty schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:18:
[...]
jullie hebben allemaal geluk :-p die van mij is via LM besteld en ik heb dus *niets* van referentiepunt om zelf te checken, behalve bellen naar tesla of LM zelf :-p... rotvervelend, want je wil natuurlijk niet dat ze je beu zijn nog voor de auto er is :-p
Fly or Die
het enige wat ik loskreeg van LM was de Reservatienummer ... de ene keer als ik bel hebben ze daarmee genoeg.. de andere keer controleren ze nog of ik weet welke LM ermee gemoeid is en wie ik ben. Heb nog maar 1 keer gehad dat iemand van Tesla zei "sorry maar je LM moet dit navragen bij ons" .. alle andere keren gaven ze gewoon de info... maar uiteindelijk wacht ik toch nog op de wagen..Fjeze schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:28:
[...]
Als je Tesla belt, kunnen en willen ze je helpen dan? Hoe vinden hun de bestelling als je geen info hebt vanuit de LM?
Stealth grey is ook lastig leverbaar zeiden ze telefonisch. Er waren wel bestellingen hierboven van mensen met zwart of wit met meteen VIN levertijd van een weekArjenIsM3 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:10:
Tesla kan mij eigenlijk niks vertellen over welke kleuren / configuraties goed leverbaar zijn. Voor mij is levertijd belangrijk. Ik wil door omstandigheden niet tot februari / maart wachten. Heb daarom de leasemaatschappij gevraagd mijn kleur te wijzigen van Ultra Red naar Stealth Grey in de hoop dat die sneller leverbaar is. Dat gaan we zien zodra de wijziging bij Tesla is doorgegeven. Mocht die ook niet vlot leverbaar zijn gaan we een zwarte of blauwe proberen
Krijg jij ze aan de lijn? Wow, dat is mij de afgelopen dagen niet gelukt ondanks meerdere pogingenJackberry schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:12:
[...]
Stealth grey is ook lastig leverbaar zeiden ze telefonisch. Er waren wel bestellingen hierboven van mensen met zwart of wit met meteen VIN levertijd van een week
Hier had ik dezelfde inschatting. Maandag gaf Tesla aan dat mijn M3 LR Stealth Grey met trekhaak was aangekomen in Zeebrugge en wachtte op transport, kenteken etc. Destijds vond de medewerker de schatting van 1-4 december nog wel realistisch.Gyrolion schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:39:
Mijn tijd staat nog steeds tussen 1 en 4 december, maar verder laten ze niks van zich horen.
Best bijzonder dit.
Betreft een m3 LR die op de Tannhauser stond.
Ze belden mij zelf om order te bevestigen, maar dat was prive bestelling.ArjenIsM3 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:20:
[...]
Krijg jij ze aan de lijn? Wow, dat is mij de afgelopen dagen niet gelukt ondanks meerdere pogingen
Via de app gaf mijn sales advisor aan dat hij er niks van kon zeggen en dat ze pas iets van levertijd kunnen zien als de bestelling daadwerkelijk geplaatst is en gematcht in het systeem..
Tsja ik kan nu de grijze kiezen omdat die even duur is en er dan niet een volledig nieuwe order bij de leasemaatschappij geplaatst moet worden met bijbehorende vertraging. Hoop dat ze dit snel doorvoeren en ik snel kan zien wat de levertijd gaat zijn. Mocht dit niet lukken dan ga ik waarschijnlijk voor een zwarte ja.
Dat is wat Tesla bij mij aangeeft. Ondanks meermaals aandringen blijven ze zeggen dat de levertijd ongeacht configuratie 2-6 weken is en dat ze niet meer kunnen zien dan dat. Eventueel langere levertijd als je een trekhaak kiest maar that's it. Vervolgens heb ik dus de rode besteld zonder trekhaak en krijg ik een levertijd uiterlijk eind februari. Dus geen 2-6 weken maar 6-14. Nogal een verschil. Dat moeten ze toch gewoon vooraf kunnen zien in hun systemen? Maar ook nu geeft de sales advisor weer aan dat dat niet het geval is.Jackberry schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:31:
[...]
Ze belden mij zelf om order te bevestigen, maar dat was prive bestelling.
Nogal vreemd dat ze zeggen niets te kunnen zien, hoe kun je nu wel een bestel nummer (RN) hebben zonder verwachte levertijd. Verder weet ik natuurlijk niet hoe de LMs werken.
Paar anderen in deze topic hebben 14-31 Dec als levertijd voor M3 RWD Stealth grey, dus misschien heb je geluk.
Vorige week bestelafspraak kunnen maken en ik ga de auto morgen 09:30 ophalen. Zin in!two schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:29:
[...]
Ik heb precies dezelfde configuratie als jij besteld, vandaag. Via LM.
Staat nu 2-6 weken in de Tesla app. Hopelijk krijg ik net zo goed nieuws als jijwe gaan het zien. in ieder geval blij voor jou!
Signature
Hier ook aangepast, lekker dan.. mn vorige auto is al verkocht want de initiële inschatting was van 20 - 25 november..bjonnie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
[...]
Hier had ik dezelfde inschatting. Maandag gaf Tesla aan dat mijn M3 LR Stealth Grey met trekhaak was aangekomen in Zeebrugge en wachtte op transport, kenteken etc. Destijds vond de medewerker de schatting van 1-4 december nog wel realistisch.
Zojuist is de verwachte leverdatum aangepast naar 7-14 december. Helaas nog iets langer wachten dus.
Tsja, je hebt een Tesla gekozen en dan is er weinig qua levering en prijs zeker.Gyrolion schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:24:
[...]Hier ook aangepast, lekker dan.. mn vorige auto is al verkocht want de initiële inschatting was van 20 - 25 november..
en helemaal zuur omdat de auto dus al een aantal dagen bij Zeebrugge staat.
Nou dan moet ik maar weer vervoer gaan regelen..
klopt. verder dan "tussen 19 en 31 December" kom ik helaas niet... en ALD liet intussen weten dat ze vanaf 22/12 stoppen met inschrijvingen voor 2023... Dus dat wordt nog spannend...Jackberry schreef op woensdag 29 november 2023 @ 14:48:
Met een reservering nummer heb je als het goed is ook een levertermijn, ofwel X weken of een datum indicatie, zou dat eens bij de LM navragen
Gave kleur! Mocht ik helaas niet kiezen, maar ziet er super uit. Heb je ‘m in Utrecht opgehaald?LorenzoG schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:15:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vanmiddag op mogen halen, het ging heel vlot. Er was 1 veeg op de achterkant te vinden, dat was binnen 5 minuten opgelost. Verder was alles helemaal in orde. Hij was wel maar 28 procent opgeladen, hij gaf aan maar 4 procent over te hebben als we rechtstreeks naar huis zouden rijden. Voor de zekerheid onderweg langs de snelweg even een paar minuten bij een snellader gestaan. Dat ook meteen uitgeprobeerd 😅.
Maar we zijn super blij met de auto, rijdt heerlijk.
Flinke aantallen!LorenzoG schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:53:
Nee ik was in Tilburg. Ik vond het aardig druk, maar volgens de medewerker viel het mee. Vandaag leverden ze 70 auto's, vrijdag rond de 150 en in december gaan ze richting de 200 per dag.
Heb je een trekhaak besteld? Dat zorgt voor vertraging.fawinter schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:41:
Op 2 november mijn Tesla 3 besteld. Vrijwel meteen kreeg ik mijn VIN en een levertijd van
22 november. Op 23 november uitstel naar
1 december. En vandaag zie ik in de app dat de levertijd is uitgesteld naar 7 december. Niet chill. Ik krijg ook geen reacties meer op mails.
Is er iets aan de hand?
Ik zit in hetzelfde schuitje, je auto stond net als die van mij wss op de Tannhauser, de Trigger was vertraagd en de tannhauser te snel of zoiets, en nu lopen ze vast met het vervoeren van de Tesla’s naar Tilburg.fawinter schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:41:
Op 2 november mijn Tesla 3 besteld. Vrijwel meteen kreeg ik mijn VIN en een levertijd van
22 november. Op 23 november uitstel naar
1 december. En vandaag zie ik in de app dat de levertijd is uitgesteld naar 7 december. Niet chill. Ik krijg ook geen reacties meer op mails.
Is er iets aan de hand?
Yes, bij mij precies hetzelfde (type, kleur, levertijd, maar dan zonder trekhaak). Blijkbaar staan er nu iets te veel auto's in Zeebrugge van de Trigger en Tannhausser wat allemaal even verwerkt moet worden...bjonnie schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
[...]
Hier had ik dezelfde inschatting. Maandag gaf Tesla aan dat mijn M3 LR Stealth Grey met trekhaak was aangekomen in Zeebrugge en wachtte op transport, kenteken etc. Destijds vond de medewerker de schatting van 1-4 december nog wel realistisch.
Zojuist is de verwachte leverdatum aangepast naar 7-14 december. Helaas nog iets langer wachten dus.
Als ze zoveel willen gaan leveren in december, dan moeten er toch ondertussen een hoop schepen onderweg zijn? Of mist de whereboat er een paar?LorenzoG schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:53:
Nee ik was in Tilburg. Ik vond het aardig druk, maar volgens de medewerker viel het mee. Vandaag leverden ze 70 auto's, vrijdag rond de 150 en in december gaan ze richting de 200 per dag.
Er is in Zeebrugge enorm veel plek (een plarkeerplaats 210.000 auto's, lees ikSnoeptrommel schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:39:
[...]
Als ze zoveel willen gaan leveren in december, dan moeten er toch ondertussen een hoop schepen onderweg zijn? Of mist de whereboat er een paar?
Denk dat er ook veel Y's uit Berlijn bij zitten, die komen niet per schip.Snoeptrommel schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:39:
[...]
Als ze zoveel willen gaan leveren in december, dan moeten er toch ondertussen een hoop schepen onderweg zijn? Of mist de whereboat er een paar?
Ik heb zojuist een SMS gehad om de levering in te kunnen plannen! De vroegst mogelijke optie was 11 december. Fijn dat dat nu gepland staat!den11 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 09:23:
[...]
Yes, bij mij precies hetzelfde (type, kleur, levertijd, maar dan zonder trekhaak). Blijkbaar staan er nu iets te veel auto's in Zeebrugge van de Trigger en Tannhausser wat allemaal even verwerkt moet worden...
De capaciteit van de Trigger is 8.500 Car Equivalent Unit (CEU, toen auto's nog een stuk kleiner waren. 4125 mm x 1550 mm x 1400 mm). Dat zijn dus een stuk minder Tesla'sden11 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:04:
[...]
Er is in Zeebrugge enorm veel plek (een plarkeerplaats 210.000 auto's, lees ik) Op de Trigger kunnen 8500 auto's op, de Tanhausser 7700. Voor 200 per dag in december heb je maar 4000 auto's nodig
En er zitten ook X, S en Y's tussen bij die 200 per dag... In Zeebrugge staan volgens mij voornamelijk 3's.
Dus in theorie kan het nu al makkelijk.
the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it
Die 210.000 auto's is natuurlijk niet voor Tesla alleen, en ik las ergens dat op de Trigger zo'n 4000 auto's kunnen naast nog wat speciale voertuigen die ze doorgaans ook mee nemen.den11 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:04:
[...]
Er is in Zeebrugge enorm veel plek (een plarkeerplaats 210.000 auto's, lees ik) Op de Trigger kunnen 8500 auto's op, de Tanhausser 7700. Voor 200 per dag in december heb je maar 4000 auto's nodig
En er zitten ook X, S en Y's tussen bij die 200 per dag... In Zeebrugge staan volgens mij voornamelijk 3's.
Sony A7 iv en wat recycled glas
DaMightyWackO schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:36:
[...]
De capaciteit van de Trigger is 8.500 Car Equivalent Unit (CEU, toen auto's nog een stuk kleiner waren. 4125 mm x 1550 mm x 1400 mm). Dat zijn dus een stuk minder Tesla's
Ja dat snap ik. Het is ook maar een domme berekening op de achterkant van een bierviltje zeg maar... Maar het gaat hoe dan ook om enorme aantallen, dat wist ik eerst niet. En wel mooi om even aan te stippen.Tommie12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:01:
[...]
Die 210.000 auto's is natuurlijk niet voor Tesla alleen, en ik las ergens dat op de Trigger zo'n 4000 auto's kunnen naast nog wat speciale voertuigen die ze doorgaans ook mee nemen.
We gaan het meemaken. Zou mooi zijn als er op die zelfde parkeerplaats ook een paar m3rwd's met trekhaak staan te popelen om uitgeleverd te worden in december.den11 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 10:04:
[...]
Erg mooie combinatieWackmack schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:54:
Na ruim 4 jaar de Model 3 te hebben gereden gisteren besloten om de Model Y performance blauw met witte bekleding te bestellen. Vandaag gebeld met de leasemaatschappij en direct alles kunnen regelen! Niet verwacht zo snel. Leasemaatschappij zegt levertijd 2-6 weken.
Nooit verwacht dat ik zo'n mooie auto ooit zou mogen rijden. Stuk fijner op vakanties straks met de drie kids. Heb al een Tesla account dus ben benieuwd hoe dat straks gaat.
1 van die 150 zijn wij aanstaande vrijdagLorenzoG schreef op woensdag 29 november 2023 @ 20:53:
Yep om 12.00 uurNijntje12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:00:
[...]
1 van die 150 zijn wij aanstaande vrijdag![]()
![]()
Nog meer mensen hier?
Leuk! Wij een uurtje eerder
Nogal. Alkmaar. 3.5 uur met OV. Ze zitten ook niet echt OV friendly daarNijntje12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:09:
[...]
Leuk! Wij een uurtje eerdermoet je van ver komen of valt het mee?
Ai dan moet je inderdaad nog verder dan wij... Nee dat had ik ook al gezien dat het niet OV friendly is. 3,5 uur is dan echt een lange zit. Wij wonen in de buurt van Den Haag. En dat vind ik al een eind voor een auto ophalen haha.Geer72 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:16:
[...]
Nogal. Alkmaar. 3.5 uur met OV. Ze zitten ook niet echt OV friendly daar
Blijf me erover verbazen dat mensen wel dergelijke informatie van Tesla krijgen. Mijn sales advisor geeft ondanks meermaals aandringen aan geen inzage te hebben in beschikbare auto's, de jouwe heeft dat duidelijk welGironator schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:44:
Inmiddels gisteren mij RN nummer in de tesla app gekregen en ook definitief besteld.
M3LR
Black
18-inch
Zwart interieur
LM: Arval (geen levering restricties)
Vandaag contact gehad met tesla en nog geen beschikbare auto op dit moment.
Ze hadden nog wel een black met wit interieur, helaas wil ik zwart interieur.
Hopelijk komt er dit jaar nog een beschikbaar.
Tabletje mee, Netflix op is het wel te doen. Tis voor een goed doel. 😋Nijntje12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:20:
[...]
Ai dan moet je inderdaad nog verder dan wij... Nee dat had ik ook al gezien dat het niet OV friendly is. 3,5 uur is dan echt een lange zit. Wij wonen in de buurt van Den Haag. En dat vind ik al een eind voor een auto ophalen haha.
Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3
Nee, uniek niet. Maar dat hoeft ook niet toch? Het is en blijft een mooie en fijne auto, en een VW golf of opel astra is ook niet uniek. En die kosten bijna hetzelfde als je vergelijkbare opties wilt. 😋Geer72 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:38:
[...]
Tabletje mee, Netflix op is het wel te doen. Tis voor een goed doel. 😋
Had uitlevering via Tesla Purmerend geprobeerd, maar ze zeiden dat ze dat logistiek niet voor elkaar krijgen. Dus dan moet het maar. Maar allejezus. Wat een getal: 150 en zaterdag zelfs 200 op één dag.
We zijn niet bepaald uniek.
Dat is waar dat het voor een goed doel is. We hebben het zo kunnen regelen dat we beide kunnen rijden, anders had het hier ook een hele logistieke onderneming geworden.Geer72 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:38:
[...]
Tabletje mee, Netflix op is het wel te doen. Tis voor een goed doel. 😋
Had uitlevering via Tesla Purmerend geprobeerd, maar ze zeiden dat ze dat logistiek niet voor elkaar krijgen. Dus dan moet het maar. Maar allejezus. Wat een getal: 150 en zaterdag zelfs 200 op één dag.
We zijn niet bepaald uniek.
Ik heb eerst 1200 pagina's hier op tweakers gelezen voor een Volkswagen ID3/ID4 om vervolgens een Tesla te kopen.. Volkswagen ID4 was ineens een stuk duurder (voorraad auto met minder opties) dan de Model Y. En van het topic werd ik nu ook niet heel erg vrolijk qua ervaringen.The_Haunted schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:52:
[...]
Nee, uniek niet. Maar dat hoeft ook niet toch? Het is en blijft een mooie en fijne auto, en een VW golf of opel astra is ook niet uniek. En die kosten bijna hetzelfde als je vergelijkbare opties wilt. 😋
[ Voor 25% gewijzigd door Nijntje12 op 30-11-2023 15:03 ]
Ik heb een afspraak om 16:00 staanNijntje12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:00:
[...]
![]()
Nog meer mensen hier?
Ik mag morgen om 13:00 mijn witte Model 3 RWD ophalen.Nijntje12 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:00:
[...]
![]()
Nog meer mensen hier?
[ Voor 13% gewijzigd door Stetho op 01-12-2023 09:34 ]
I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?
Nou, vandaag dan toch plots een sms gekregen dat ik kon plannen.Gyrolion schreef op donderdag 30 november 2023 @ 00:33:
[...]
Ik zit in hetzelfde schuitje, je auto stond net als die van mij wss op de Tannhauser, de Trigger was vertraagd en de tannhauser te snel of zoiets, en nu lopen ze vast met het vervoeren van de Tesla’s naar Tilburg.
Palthe
[ Voor 7% gewijzigd door Palthe op 30-11-2023 21:24 ]
wat een geluk ! wanneer besteld? via LM of privé? ... ik wacht ook op een Stealth Grey... voorlopige prognose : 14-31 December 2023.fawinter schreef op donderdag 30 november 2023 @ 19:47:
[...]
Nou, vandaag dan toch plots een sms gekregen dat ik kon plannen.
M3 LR
Stealth Grey
18”
Wit interieur
Ik mag vrijdag 8 dec in Tilburg halen
Balen zeg!88Edwin schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:11:
Vanmiddag 16:30 door Tesla Utrecht gebeld dat de levering morgen ochtend niet door gaat, auto staat nog in Zeebrugge 😢.
Afspraak is verzet naar maandag middag... benieuwd of hij dan wel klaar staat.
Heeft de auto al een update gedraaid met een wifi koppeling? Bij mij werkt alles volgens verwachting.TheAelseHunter schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:39:
Heeft iemand anders ook problemen met de connectiviteit van de Highland? Die van mij heeft sinds 3 dagen geleden geen Bluetooth,lte of WiFi functionaliteit meer. Zodra je hierop drukt gaat initialiseren maar blijft dit oneindig doorgaan. Tesla service is hier ook niet echt heel goed mee aan het omgaan. Ik zie in de service modus een error van de modem die ik met geen mogelijkheid kan testen of kan laten rebooten.
[ Voor 17% gewijzigd door brthfs op 30-11-2023 22:54 ]
Gironator schreef op donderdag 30 november 2023 @ 11:44:
Inmiddels gisteren mij RN nummer in de tesla app gekregen en ook definitief besteld.
M3LR
Black
18-inch
Zwart interieur
LM: Arval (geen levering restricties)
Vandaag contact gehad met tesla en nog geen beschikbare auto op dit moment.
Ze hadden nog wel een black met wit interieur, helaas wil ik zwart interieur.
Hopelijk komt er dit jaar nog een beschikbaar.
mke1982 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:43:
[...]
Zeker, ik heb de auto nu een maand waarbij er al verschillende updates gedraaid zijn. Ik zie dat er een update klaar staat maar helaas werkt de WiFi dus ook niet waardoor ik deze niet kan downloaden.
Heeft de auto al een update gedraaid met een wifi koppeling? Bij mij werkt alles volgens verwachting.
2 nov via LM besteld. Wit interieur. Geen trekhaak. Op zich natuurlijk een geweldige levertijd!Jonazzty schreef op donderdag 30 november 2023 @ 21:55:
[...]
wat een geluk ! wanneer besteld? via LM of privé? ... ik wacht ook op een Stealth Grey... voorlopige prognose : 14-31 December 2023.
[ Voor 4% gewijzigd door xboxteslageek op 01-12-2023 12:13 ]
Die gaat doorschuiven, en dan zal je vanaf Januari terug moeten wachten. Typisch LM dingetje omdat ze geen autos willen inschrijven in December.K-PAX2 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:29:
Zojuist een mail gehad dat mijn MY opgehaald kan worden volgende week. Echter wilt de lease maatschappij deze niet uitleveren tot januari volgend jaar. Tesla gaat deze auto toch niet een maand in Tilburg laten staan? Of zal de MY doorschuiven naar een andere klant?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Wow! Die zie je niet zo snel zeg. Vind die velgen ook zo dik. Bedankt voor het filmpjespartacusNLD schreef op donderdag 30 november 2023 @ 13:35:
[...]
Erg mooie combinatie![]()
[YouTube: 2023 Tesla Model Y Performance real life walkaround!]
Ga je veel plezier aan hebbenWackmack schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:49:
[...]
Wow! Die zie je niet zo snel zeg. Vind die velgen ook zo dik. Bedankt voor het filmpje
[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 01-12-2023 14:03 ]
Dat doen ze meestal aan het einde van het kwartaal, als er toevallig nog een boot arriveert en ze snel een heleboel auto's naar klanten willen verschepen.GroeneWandelaar schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:00:
Kan Tesla ook in het weekend leveren?
Opgehaald, niets aan de hand. Prachtige auto. SUPER blij mee !two schreef op woensdag 29 november 2023 @ 16:14:
[...]
Vorige week bestelafspraak kunnen maken en ik ga de auto morgen 09:30 ophalen. Zin in!
Zwarte model 3, SR, geen trekhaak. Besteld via LM 22-11 (Athlon)
Signature
Thanks, even zien hoe het de komende week zal verlopen. Ik heb nu de levering op 9 - 16 dec staan.Martijntj schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:05:
[...]
Dat doen ze meestal aan het einde van het kwartaal, als er toevallig nog een boot arriveert en ze snel een heleboel auto's naar klanten willen verschepen.
Nee. Of i.i.g. niet in Tilburg. Is mij aan de telefoon bevestigd door Tesla Delivery. Want dat was ook mijn 1e vraag toen ik een afspraak wilde maken.GroeneWandelaar schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 14:00:
Kan Tesla ook in het weekend leveren?
[ Voor 30% gewijzigd door spartacusNLD op 01-12-2023 14:20 ]
Je krijgt bij tesla het eerste deel van je overschrijvingscode. Deel 2 zit bij het kentekenbewijs dat de rdw naar je huisadres stuurt. Vaak al de volgende dag.B85 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 23:57:
Hoe zit het eigenlijk met het kentekenbewijs? Bij mijn vorige Tesla kreeg ik deze (meen ik) thuisgestuurd van de RDW.
Uit de documentatie van Tesla concludeer ik dat ik hem samen met de auto krijg (staat niet bij benodigdheden om mee te nemen bij de levering).
Dit is een standaard waarde. Ze gaan ervan uit dat de auto's hieronder blijven.wouzer schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:17:
Vraagje, wat stond er als kilometerstand op jullie eindfactuur? Bij mij 30, dat lijkt me een beetje veel. Of is dit gewoon een standaard waarde?
I'm a bit .... confused. I find the Rails framework sexy. Is that wrong? Am I dirty?
Bij mij stond er ook 30km. Dat is een standaard waarde. Bij aflevering stond er 10 km op de teller.wouzer schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 08:17:
Vraagje, wat stond er als kilometerstand op jullie eindfactuur? Bij mij 30, dat lijkt me een beetje veel. Of is dit gewoon een standaard waarde?
Ik had gisteren een gast van Tesla aan de lijn die zei dat de auto nu nog in Barcelona was? Ik vroeg waarom, kon hij niet vertellen. Waarschijnlijk ging hij vanaf daar weer op een boot.. is dat niet een beetje vreemd?
Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3
Bij mij igg wel, Model Y LR Zwart, geen trekhaak. De 28e goedgekeurd door Alphabet en ik zag vandaag een VIN in mijn Tesla app verschijnen. Delivery estimate staat op 7 tm 14 December. Auto komt uit de Berlijn.Jackberry schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:12:
[...]
Stealth grey is ook lastig leverbaar zeiden ze telefonisch. Er waren wel bestellingen hierboven van mensen met zwart of wit met meteen VIN levertijd van een week
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Dit ging over M3 niet MY, MY heeft kortere levertijd. 2-3 weken volgens Tesla website en zo hier te lezen klopt dat aardigThe Druid schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 16:54:
[...]
Bij mij igg wel, Model Y LR Zwart, geen trekhaak. De 28e goedgekeurd door Alphabet en ik zag vandaag een VIN in mijn Tesla app verschijnen. Delivery estimate staat op 7 tm 14 December. Auto komt uit de Berlijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Jackberry op 02-12-2023 19:26 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq