Hoe lang voorafgaand aan de daadwerkelijke levering ontvang je doorgaans je VIN?
Wordt niet eerder als volgend jaar, als je een snelle levering wil dan moet je kijken of de trekhaak achteraf kan worden gemonteerd. Bepaalde LM zijn hier terughoudend in.endless90 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:45:
Hoe lang voorafgaand aan de daadwerkelijke levering ontvang je doorgaans je VIN?
Die van mij staat nu op 15 jan >29feb
Gisteravond een MY RWD besteld. Nu wachten tot hij geleverd wordt! SA zei dat Giga Berlin volop aan het draaien is, dus 2-3 weken zou prima moeten lukken.
Model Y RWD
Solid Black
19" Gemini-velgen
Zwart interieur
Trekhaak
Eventueel kan ik de trekhaak alsnog achteraf laten monteren, maar dat kost je dan €150,- extra
Model Y RWD
Solid Black
19" Gemini-velgen
Zwart interieur
Trekhaak
Eventueel kan ik de trekhaak alsnog achteraf laten monteren, maar dat kost je dan €150,- extra
Ik snap wat je bedoeld. We gaan met 2 volwassenen en uiteindelijk hebben we 2 auto's, mocht het te lang duren kan de 1 altijd nog besluiten om met de auto en kids naar huis te gaan.SiErRa schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:15:
[...]
Klinkt misschien wat vreemd, maar ik zou oppas regelen. Stel dat je wat ontdekt wat nog niet goed is, en ze gaan het ter plekke oplossen, dan zit je er zo een paar uur. En met kinderen erbij voel je je toch snel geneigd om de auto maar zo snel mogelijk mee te krijgen en snel naar huis te gaan.
Oppas is wat lastiger te regelen helaas. Hebben niet zo'n groot vangnet.
In feite zit er een leverings restrictie op, dus gaat Tesla pas 'zoeken' naar een wagen voor je vanaf 18 april (einde looptijd vorige auto).taxandrian schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 23:43:
Twee weken terug bericht van LM (LeasePlan) dat ik een nieuwe auto kon bestellen. Na proefritten in verschillende EV's, eigenlijk zonder serieuze concurrentie uitgekomen bij de Model Y. Inmiddels besteld en met RN in de Tesla-app. Wel lange wachttijd voor de boeg aangezien m'n huidige contract pas op 18 april afloopt... grrr
Model Y
Midnight Cherry Red
20" Induction Wheels
Trekhaak
1e window: 21-22 weken
2e window: 18 april - 27 juni (dat laatste mag ik toch niet hopen)
Benieuwd of Giga Berlin tegen die tijd ook de Model Y's maakt met het nieuwe interieur. Hoop het stiekem niet, vind die houtlook juist wel mooi.
Enfin, wat is jullie ervaring met zo'n lange window om te wachten. Wijzigt er dan nog veel in de levertijd?
'zoeken' omdat Tesla niet op bestelling produceert, ze maken gewoon wat, en koppelen dan een auto aan een bestelling. Zal ongetwijfeld wat intellegentie achter zitten.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Heb je 'm via de leasemij besteld en is je huidige contract al richting het einde? Want er is genoeg voorraad zonder trekhaak, via leasemij de trekhaak eraf laten halen en achteraf monteren is het advies als je vlot wilt rijden. Dat heb ik gedaan en ik kan 30-11 ophalen. Heb VIN en kenteken alDebuteer schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:30:
Hier 23-10 een witte M3 rwd met trekhaak besteld, nu nog steeds een RN nummer en geen VIN nummer. Klopt het dat dat wel lang duurt?
Ik heb precies dezelfde configuratie als jij besteld, vandaag. Via LM.spartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:22:
[...]
Verwachte levertijd: November 22 - December 01
![]()
![]()
vanmorgen besteld![]()
Model 3 Achterwielaandrijving
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
Meteen maar proberen op te zoeken of die op de HOEGH TRIGGER staat.. maar die VIN tool blijft maar zoeken:
[Afbeelding]
Staat die daar dan niet op? Of is die tool zeer langzaam?
Staat nu 2-6 weken in de Tesla app. Hopelijk krijg ik net zo goed nieuws als jij
Signature
LM duurt altijd wat langer denk ik. In mijn geval is het een prive aankoop.two schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:29:
[...]
Ik heb precies dezelfde configuratie als jij besteld, vandaag. Via LM.
Staat nu 2-6 weken in de Tesla app. Hopelijk krijg ik net zo goed nieuws als jijwe gaan het zien. in ieder geval blij voor jou!
Maar bedankt!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Collega van mij heeft een LR in zwart besteld, vorige week. Ook prognose 22 nov - 5 dec. Dus wie weetspartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:29:
[...]
LM duurt altijd wat langer denk ik. In mijn geval is het een prive aankoop.
Maar bedankt!
Signature
De ontvangstruimte in Tilburg is meer dan ruim genoeg. Mensen hebben allemaal goede zin, want ze zijn blij dat ze dadelijk hun nieuwe Limo kunnen bewonderen en zullen een paar spelende kinderen wel voor lief nemen denk ik. Misschien kun je nog wat speelgoed meenemen. Ik zou me geen zorgen maken.Nijntje12 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:41:
[...]mocht het te lang duren kan de 1 altijd nog besluiten om met de auto en kids naar huis te gaan.
Veel fijne en veilige kilometers toegewenst
Wat is langzaam? Dat ding staat nu al 1.5 uur te zoeken. Als in, het rondje bij ''check your cargo'' blijft draaien maar er gebeurt niets:The_Haunted schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:58:
[...]
Die was bij mij eerst ook heel langzaam, en later kreeg ik de melding dat ze de VIN niet konden vinden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/QkWwO5AaLmL3r8A6MSHMMXYN.png?f=user_large)
Ik neem aan dat mijn auto dus niet op de hoegh trigger staat?
[ Voor 28% gewijzigd door spartacusNLD op 22-11-2023 16:06 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Bij mij bleef ie ook gewoon doordraaien, en van de ene op de andere dag leek het wel te werken maar kreeg ik wel een melding dat ze niet hadden wat ik zocht…spartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:01:
[...]
Wat is langzaam? Dat ding staat nu al 1.5 uur te zoeken. Als in, het rondje bij ''check your cargo'' blijft draaien maar er gebeurt niets:
[Afbeelding]
Ik hoor dit heel vaak, maar toch was mijn MY er al een paar dagen voordat mijn leasecontract eindigde..ZeRoC00L schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:36:
[...]
In feite zit er een leverings restrictie op, dus gaat Tesla pas 'zoeken' naar een wagen voor je vanaf 18 april (einde looptijd vorige auto).
'zoeken' omdat Tesla niet op bestelling produceert, ze maken gewoon wat, en koppelen dan een auto aan een bestelling. Zal ongetwijfeld wat intellegentie achter zitten.
Uiteindelijk heb ik 'm, na goedkeuring vanuit LM, 4 dagen voor het einde van m'n contract al op mogen halen.
Yes! Net even Tilburg gebeld. Ik ben zeer vriendelijk geholpen.
Het was bijzonder dat de rekening er al wel was, maar de rest nog niet. Maar de auto was al binnen (de trailer waar ie op staat kon ie bij wijze van spreken zien staan)
Het kenteken was besteld, normaal sturen ze dan na binnenkomst de SMS. Verwacht werd dat die a.s. vrijdag binnen zou zijn. Nu kon ik de afspraak al zelf direct maken. Ik heb de dinsdagmiddag gedaan...
Nog eventjes geduld dus. Maar ik ben een gelukkig man
Het was bijzonder dat de rekening er al wel was, maar de rest nog niet. Maar de auto was al binnen (de trailer waar ie op staat kon ie bij wijze van spreken zien staan)
Het kenteken was besteld, normaal sturen ze dan na binnenkomst de SMS. Verwacht werd dat die a.s. vrijdag binnen zou zijn. Nu kon ik de afspraak al zelf direct maken. Ik heb de dinsdagmiddag gedaan...
Nog eventjes geduld dus. Maar ik ben een gelukkig man
Zie mijn laatste bericht...ff bellen en dan weet je meer.spartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:01:
[...]
Wat is langzaam? Dat ding staat nu al 1.5 uur te zoeken. Als in, het rondje bij ''check your cargo'' blijft draaien maar er gebeurt niets:
[Afbeelding]
Die van mij stond duidelijk niet op de boot, maar al op een vrachtwagen
Neem aan dat je dit nummer bedoeld? 013 799 9525The_Haunted schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:56:
[...]
Zie mijn laatste bericht...ff bellen en dan weet je meer.
Die van mij stond duidelijk niet op de boot, maar al op een vrachtwagen
Hang nu in de wacht, al 15 min, tot hoe laat zijn ze eigenlijk beschikbaar?
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 22-11-2023 17:09 ]
013 799 8814spartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:03:
[...]
Neem aan dat je dit nummer bedoeld? 013 799 9525
Hang nu in de wacht, al 15 min, tot hoe laat zijn ze eigenlijk beschikbaar?
Ik weet niet hoe je aan dit nummer komt, maar top
Antwoord was dat mijn auto al in zeebrugge staat, en dat ik spoedig een SMS kan verwachten voor een lever afspraak

Ik heb overigens geen SMS ontvangen maar wel een bevestigingsmail en afspraak in de tesla app. Dus check die ook maar voor de zekerheid.
Mijn telefoonnummer klopt wel want ik heb er eerder wel een SMS van Tesla op gekregen.
Mijn telefoonnummer klopt wel want ik heb er eerder wel een SMS van Tesla op gekregen.
Oke. Zie niet meer dan dit:The_Haunted schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:41:
Ik heb overigens geen SMS ontvangen maar wel een bevestigingsmail en afspraak in de tesla app. Dus check die ook maar voor de zekerheid.
Wij nemen spoedig contact met u op om een leverdatum af te spreken.
maar goed, vandaag pas besteld natuurlijk. wat zit ik te zeuren
Hier is de leverdatum aangepast:
21 november - 5 december
30 november - 8 december
Hoop dat ze ook wat tijdslots overhouden voor de uitlevering van M3LR.
In dit topic lijken de M3SR's behoorlijk door te lopen terwijl de M3LR's op één hand te tellen zijn.
Geen LM, maar toch het gevoel 2e klasse klant te zijn
21 november - 5 december
30 november - 8 december
In dit topic lijken de M3SR's behoorlijk door te lopen terwijl de M3LR's op één hand te tellen zijn.
Dat ligt volgens mij meer aan de Stealth grey kleur dan aan LR of SR. Vandaag belde Tesla dus over mijn order dat stealth grey lange levertijd heeftNico8266 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:56:
Hier is de leverdatum aangepast:
21 november - 5 december
30 november - 8 december
Mensen hier ervaring hoe het gaat en hoe lang het duurt als Arval (lease) de auto heeft besteld bij Tesla?
Komt hij dan vanzelf in de Tesla app (aangemaakt met mijn werk e-mail) of moet ik daar nog iets voor doen?
Komt hij dan vanzelf in de Tesla app (aangemaakt met mijn werk e-mail) of moet ik daar nog iets voor doen?
Fly or Die
klopt. Hier besteld op 10/10/2023, ook Stealth Grey. Levertijd opgeschoven van 24/10 naar 25/12 ...Jackberry schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:13:
[...]
Dat ligt volgens mij meer aan de Stealth grey kleur dan aan LR of SR. Vandaag belde Tesla dus over mijn order dat stealth grey lange levertijd heeft
Zojuist is de mijne aangepast van 2-6 weken naar 14-31 Dec, betwijfel of ze dat gaan halen... Gisteren pas besteld nog even wachtenJonazzty schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:05:
[...]
klopt. Hier besteld op 10/10/2023, ook Stealth Grey. Levertijd opgeschoven van 24/10 naar 25/12 ...
Hier een levering eerst van 21 nov tot 5 dec, vandaag veranderd van 22 nov tot 4 dec, hij staat niet op de Trigger, ik dacht zelf de tannhauser.. morgen toch maar is bellen.
Heb wel zin om te weten wanneer die geleverd kan worden, kan ik daar mn agenda op aanpassen.
Heb wel zin om te weten wanneer die geleverd kan worden, kan ik daar mn agenda op aanpassen.
Bij mij dezelfde levertijd! Ook m3 RWD Stealth gray.Jackberry schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:13:
[...]
Zojuist is de mijne aangepast van 2-6 weken naar 14-31 Dec, betwijfel of ze dat gaan halen... Gisteren pas besteld nog even wachten
ai.. ik zal straks dan nog maar eens bellen naar tesla of de LM om een update te vragen.. als jullie allemaal op 31/12 zitten vrees ik dat die van mij allicht ookwel al een week verschoven zal worden...Pattex schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:28:
[...]
Bij mij dezelfde levertijd! Ook m3 RWD Stealth gray.
De Trigger heeft Zeebrugge in zicht. :-)
Vandaag te horen gekregen dat mijn bestelde MY LR rond 9 januari afgeleverd zal worden. Ietsjes later dan verwacht. Is er een reële kans dat hij eerder afgeleverd zal worden?
Bij mij is het ook aangepast (van 21 nov - 5 dec) naar 22 nov - 4 dec. LR Stealth Grey en staat op de Tannhausser heeft Tesla bevestigd.Gyrolion schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:50:
Hier een levering eerst van 21 nov tot 5 dec, vandaag veranderd van 22 nov tot 4 dec, hij staat niet op de Trigger, ik dacht zelf de tannhauser.. morgen toch maar is bellen.
Nog ruim 24 uur en dan mag ik hem halen.... wedden dat vandaag heel langzaam gaat
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
:fill(white):strip_exif()/f/image/ru2wKPYLJxuL77piwzUIyxjt.png?f=user_large)
Vanochtend om 04.40 moest de Trigger nog 330km afleggen, = 178 zeemijlen
Als dit zo voorspoedig gaat een aankomst om ca 16.00/17.00 vanmiddag in Zeebrugge (met aanmeren etc?)
Knopen is een snelheidsmaat. Je bedoelt zeemijlen 1 zeemijl is 1,852 km
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Dan zal die van mij ook wel op die boot staan, er komt verder niks aan wat zo dichtbij dat schip ligt.den11 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:16:
[...]
Bij mij is het ook aangepast (van 21 nov - 5 dec) naar 22 nov - 4 dec. LR Stealth Grey en staat op de Tannhausser heeft Tesla bevestigd.
Maar jij hebt dus ook nog geen SMS?
Geen SMS en nog geen eindfactuur.Gyrolion schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:58:
[...]
Dan zal die van mij ook wel op die boot staan, er komt verder niks aan wat zo dichtbij dat schip ligt.
Maar jij hebt dus ook nog geen SMS?
Is dat bij de mensen die op de Trigger staan al wel het geval ?
SMS voor een afhaaldatum in te plannen bedoel je? Zo ja. Die heb ik 2 weken geleden gekregen.den11 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:01:
[...]
Geen SMS en nog geen eindfactuur.
Bij mij staat de auto ook op de Hoegh Trigger.den11 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:01:
[...]
Mijn bestelling is 13 november doorgezet door de LM. RN en VIN waren direct aanwezig.
Vorige week donderdag kreeg ik de SMS voor een afleverafspraak in te plannen (29-11 kan ik hem ophalen).
Afgelopen dinsdag heb ik ook de SMS met kenteken en meldcode ontvangen.
Via werkgever op 21 november een Model Y RWD zwart met 20inch besteld bij Leaseplan
Dezelfde dag al een account en VIN nummer ontvangen.
Toch wel even gebeld met Leaseplan omdat zij vanaf 15 november geen nieuwe uto`s meer leveren ivm restwaarde na het leasecontract.
Leaseplan gaf aan dat het wel geleverd mag worden wanneer de auto al op kenteken staat, dus snel even met Tesla gebeld, en er is dus al een auto in mijn samenstelling gematched en onderweg naar Tilburg vanuit Berlijn !
toevallig net gebeld dooor Tesla, Morgen afhalen in Tilburg, bijzonder snel geregeld
Dezelfde dag al een account en VIN nummer ontvangen.
Toch wel even gebeld met Leaseplan omdat zij vanaf 15 november geen nieuwe uto`s meer leveren ivm restwaarde na het leasecontract.
Leaseplan gaf aan dat het wel geleverd mag worden wanneer de auto al op kenteken staat, dus snel even met Tesla gebeld, en er is dus al een auto in mijn samenstelling gematched en onderweg naar Tilburg vanuit Berlijn !
toevallig net gebeld dooor Tesla, Morgen afhalen in Tilburg, bijzonder snel geregeld
Ondertussen bijgewerkt naar 23-11 - 30-11spartacusNLD schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:16:
[...]
Oke. Zie niet meer dan dit:
Wij nemen spoedig contact met u op om een leverdatum af te spreken.
maar goed, vandaag pas besteld natuurlijk. wat zit ik te zeuren
Dus volgende week ophalen. Nog geen SMS, eindfactuur oid gehad trouwens. Vanaf wanneer moet ik Tesla weer gaan bellen hier over denken jullie?
Bestelling:
Besteldatum 22-11-2023
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
[ Voor 18% gewijzigd door spartacusNLD op 23-11-2023 11:13 ]
haha, oeps!winwiz schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:33:
Knopen is een snelheidsmaat. Je bedoelt zeemijlen 1 zeemijl is 1,852 km
Gewoon niet bellen. Komt vanzelf. Je hebt pas gister besteld…spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:00:
[...]
Ondertussen bijgewerkt naar 23-11 - 30-11![]()
Dus volgende week ophalen. Nog geen SMS, eindfactuur oid gehad trouwens. Vanaf wanneer moet ik Tesla weer gaan bellen hier over denken jullie?
Bestelling:
Besteldatum 22-11-2023
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
Dan moet je keuze in velgen je gelukje wel zijn.Pattex schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:28:
[...]
Bij mij dezelfde levertijd! Ook m3 RWD Stealth gray.
Ik heb 16 nov de Stealth Grey RWD besteld maar dan met de standaard Aero velgen, nog altijd 1 januari - 25 februari
Je zou ze toch hè. Afspraak stond voor morgenochtend 11 uur
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8E8yjpPRIZH9h5BjcQi1irXR.jpg?f=user_large)
Even gebeld, mn m3 staat op de Tannhauser, met een mogelijke levering van 27 nov maar die is uncertain, hij gokt zelf begin december.den11 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:01:
[...]
Dus we moeten gewoon even geduld hebben. 😬
Wat zou eigenlijk het verschil in dagwaarde straks na 5 jaar zijn?
Of de M3 uit december 2023 of januari 2024 komt?
Ik bedoel de LM maakt nu onkosten door mij vanaf oktober tot en met ergens januari of februari (vanwege hun leverristrictie in december) in een huurauto te laten rijden.
Ik bedoel de LM maakt nu onkosten door mij vanaf oktober tot en met ergens januari of februari (vanwege hun leverristrictie in december) in een huurauto te laten rijden.
Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.
ik zit gelukkig niet zonder auto maar hij staat al op kenteken dus het is al een 2023 auto dus ruim een maand stil laten staan heeft geen voordeel voor ze Overigens leverstop Leaseplan is vanaf 17 november hoor ik nu (zit met ze aan te telefoon en in de wacht omdat ze aan het nazoeken zijn) Ze vinden het niet handig van de dealer dat hij al uitleverbaar staat lijkt nu een principekwestie: niet uitleveren einde jaar. Ze gaan nog wat proberen maar ik heb weinig hoop.
[ Voor 7% gewijzigd door winwiz op 23-11-2023 12:22 ]
Ik heb ook standaard velgen RWD Stealth grey, Zwart interieur, dinsdag besteld en staat nog steeds 14-30 december.. vreemdZeemon123 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:43:
[...]
Dan moet je keuze in velgen je gelukje wel zijn.
Ik heb 16 nov de Stealth Grey RWD besteld maar dan met de standaard Aero velgen, nog altijd 1 januari - 25 februari
Heb jij trekhaak?
Die raken ze in no-time kwijt aan iemand anders die 'm wel in 2023 wil hebbenwinwiz schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:20:
ik zit gelukkig niet zonder auto maar hij staat al op kenteken dus het is al een 2023 auto dus ruim een maand stil laten staan heeft geen voordeel voor ze Overigens leverstop Leaseplan is vanaf 17 november hoor ik nu (zit met ze aan te telefoon en in de wacht omdat ze aan het nazoeken zijn) Ze vinden het niet handig van de dealer dat hij al uitleverbaar staat lijkt nu een principekwestie: niet uitleveren einde jaar. Ze gaan nog wat proberen maar ik heb weinig hoop.
Wie wil nou een blauwe Model Y alleen ik toch?Martijntj schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:36:
[...]
Die raken ze in no-time kwijt aan iemand anders die 'm wel in 2023 wil hebben
Ha ik twijfelde heel erg tussen blauw en zwartwinwiz schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:37:
[...]
Wie wil nou een blauwe Model Y alleen ik toch?
Geen trekhaak… dat is inderdaad vreemd.Jackberry schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:23:
[...]
Ik heb ook standaard velgen RWD Stealth grey, Zwart interieur, dinsdag besteld en staat nog steeds 14-30 december.. vreemd
Heb jij trekhaak?
Volgens mij heeft iemand die van mij gewoon later gezet gewoon omdat Stealth Grey wat moeilijker is.
Komende dagen komt de Asteria Leader door het Suez kanaal, misschien dat we dan meer krijgen, hopelijk een VIN
Ik heb zojuist contact gehad met Tesla om te bekijken of m'n afleverafspraak kon worden verzet naar dinsdag (aangezien me dat beter uit zou komen). Daar werd me verteld dat de auto's die op de Hoegh Trigger worden vervoerd aankomende dinsdag bij Tesla aankomen. In ieder geval de batch waar mijn auto toe behoord. 29-11 is dus in dat geval het eerste moment om op te halen.
We gaan voor de woensdag wel wat meetings verzetten ;-)
We gaan voor de woensdag wel wat meetings verzetten ;-)
We zijn weer een stap verder. Bedrag is overgemaakt en ik zie nu ook een eindfactuur in mijn account.spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:00:
[...]
Ondertussen bijgewerkt naar 23-11 - 30-11![]()
Bestelling:
Besteldatum 22-11-2023
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
In de eindfactuur staat trouwens leverdatum 23-nov. Dus die SMS zal binnenkort wel komen.
Heb je het volledige bedrag al overgemaakt? De Tesla medewerker gaf bij mij aan dat pas te doen nadat het kenteken en de meldcode bekend waren via SMS (Ik heb ondanks toezegging nog steeds geen SMS gekregen met de afgesproken leverdatum, dus dat systeem vertrouw ik niet). Gelukkig staan de datum en tijd wel in de mail, app en account.spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:24:
[...]
We zijn weer een stap verder. Bedrag is overgemaakt en ik zie nu ook een eindfactuur in mijn account.
In de eindfactuur staat trouwens leverdatum 23-nov. Dus die SMS zal binnenkort wel komen.
Je kunt volgens Tesla zelfs de dag zelf overmaken als je maar een betalingsbewijs kunt laten zien. Daar laat ik het niet op aankomen, maar het zou dus kunnen.
Ik heb nog nooit op zo'n interactieve manier een auto gekocht. Mijn eerste nieuwe auto was een Alfa Romeo Mito in 2012, de levertijd was 3 maanden en er was geen enkele feedback.....
[ Voor 12% gewijzigd door The_Haunted op 23-11-2023 14:01 ]
Ik heb het volledige bedrag overgemaakt. Het aanvragen van kenteken ed zal nog wel even op zich laten wachten. Dat gaat bij de RDW vast niet binnen 1 dagThe_Haunted schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:58:
[...]
Heb je het volledige bedrag al overgemaakt? De Tesla medewerker gaf bij mij aan dat pas te doen nadat het kenteken en de meldcode bekend waren via SMS (Ik heb ondanks toezegging nog steeds geen SMS gekregen met de afgesproken leverdatum, dus dat systeem vertrouw ik niet). Gelukkig staan de datum en tijd wel in de mail, app en account.
Je kunt volgens Tesla zelfs de dag zelf overmaken als je maar een betalingsbewijs kunt laten zien. Daar laat ik het niet op aankomen, maar het zou dus kunnen.
Nee dat klopt wel, de mijne was gisteren aangevraagd en ze verwachten morgen de platen erop te kunnen zetten. Alsnog wel snel.spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:00:
[...]
Ik heb het volledige bedrag overgemaakt. Het aanvragen van kenteken ed zal nog wel even op zich laten wachten. Dat gaat bij de RDW vast niet binnen 1 dag
Hier is de datum nu aangepast naar 1-4 december. Betreft een LR Stealth Grey met trekhaak.den11 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:16:
[...]
Bij mij is het ook aangepast (van 21 nov - 5 dec) naar 22 nov - 4 dec. LR Stealth Grey en staat op de Tannhausser heeft Tesla bevestigd.
Toch succes, LeasePlan is overstag, mag hem morgen ophalen.
Zelfde hier. Vandaag toevallig contact gehad. Medewerker van delivery bevestigde dat de boot (Tannhauser) de 25e aankomt en dat ze het kenteken gaan aanvragen als je auto op de trailer naar Tilburg staat. Dan krijg je ook pas een SMS. Afhankelijk van de plek op de boot komt je auto eerder of later aan in Tilburg. Dat kunnen ze niet zien of voorspellen.bjonnie schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:31:
[...]
Hier is de datum nu aangepast naar 1-4 december. Betreft een LR Stealth Grey met trekhaak.
Ik kreeg dinsdag een SMS met het kenteken en de meldcode, en maandag 13 november het smsje om een levering te plannen. De boot komt vanavond pas aan in Zeebrugge. Dus kan zijn dat ze ook eerder al papierwerk regelen voordat de auto op de trailer staat.
Je had gelijk. Nog een keer naar Tesla delivery gebeld.. en jahwel hoor. Auto is aangekomen. Kenteken is er en aanwezig. Zojuist SMS gehad met kenteken, en direct leverafspraak gemaakt welke ook direct aanwezig is in de app en website.The_Haunted schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:02:
[...]
Nee dat klopt wel, de mijne was gisteren aangevraagd en ze verwachten morgen de platen erop te kunnen zetten. Alsnog wel snel.
Nu snel de verzekering gaan regelen
Afspraak voor levering
Maandag 27 november om 16:00
Besteldatum 22-11-2023 om 07:30
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 23-11-2023 16:06 ]
Hoppakee, zo snel kan het gaan. 😁spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:04:
[...]
Je had gelijk. Nog een keer naar Tesla delivery gebeld.. en jahwel hoor. Auto is aangekomen. Kenteken is er en aanwezig. Zojuist SMS gehad met kenteken, en direct leverafspraak gemaakt welke ook direct aanwezig is in de app en website.
Nu snel de verzekering gaan regelen![]()
Afspraak voor levering
Maandag 27 november om 16:00
Besteldatum 22-11-2023 om 07:30
Lakkleur Solid Black
18'' Photon-velgen
Zwart Premium-interieur
Autopilot
Ben benieuwd, gister de aanvraag voor private lease gecompleteerd voor Athlon inclusief approval, weet niet of ze de levering tot volgend jaar uitstellen. Nog geen bericht gehad dat de bestelling is doorgezet naar Tesla.
Tesla Model Y, RWD, Byd Atto 3
Ik zou toch maar eens in gesprek gaan om dit soort leasemaatschappijen te verlaten en op zoek te gaan naar een andere leasemaatschappij. Belachelijk om dit soort keuzes te maken over de rug van je klanten.winwiz schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:52:
Je zou ze toch hè. Afspraak stond voor morgenochtend 11 uur![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
Inmiddels hebben ze, na wat heen en weer gebel, de auto toch vrijgegeven. Verloop staat ook verder in de threadThomason schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:06:
[...]
Ik zou toch maar eens in gesprek gaan om dit soort leasemaatschappijen te verlaten en op zoek te gaan naar een andere leasemaatschappij. Belachelijk om dit soort keuzes te maken over de rug van je klanten.
Zie m nu ja, fijn dat ze het toch geregeld hebben! Veel plezier met je nieuwe bolide alsnog!winwiz schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:08:
[...]
Inmiddels hebben ze, na wat heen en weer gebel, de auto toch vrijgegeven. Verloop staat ook verder in de thread
Omdat er na de allereerste SMS van vorige week nog steeds geen levering SMS binnen is ondanks de al gemaakte afspraak toch nog maar eens gebeld. De communicatie lijkt niet goed te werken bij mij. Bij Tesla snappen ze het ook niet, het telefoonnummer klopt wel. Maar ook de kenteken SMS komt niet door.
Maar nu in elk geval wel het kenteken telefonisch binnen. Ik ben blij dat ik toch snel gebeld heb, ik had anders lang kunnen wachten. Nu vast de verzekering regelen
Maar nu in elk geval wel het kenteken telefonisch binnen. Ik ben blij dat ik toch snel gebeld heb, ik had anders lang kunnen wachten. Nu vast de verzekering regelen
Bij mij is het kenteken vandaag geregistreerd en kon ik nog vrijwel nergens een verzekering aanvragen.The_Haunted schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:24:
Omdat er na de allereerste SMS van vorige week nog steeds geen levering SMS binnen is ondanks de al gemaakte afspraak toch nog maar eens gebeld. De communicatie lijkt niet goed te werken bij mij. Bij Tesla snappen ze het ook niet, het telefoonnummer klopt wel. Maar ook de kenteken SMS komt niet door.
Morgen opnieuw proberen. Zal wel via nachtverwerking gesynchroniseerd worden van de RDW naar verzekeraars
Ja, hier ook. Wel een echt tweakers kenteken gekregen….ik denk dat ik het “forbidden” ga noemen. 😋spartacusNLD schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:10:
[...]
Bij mij is het kenteken vandaag geregistreerd en kon ik nog vrijwel nergens een verzekering aanvragen.
Morgen opnieuw proberen. Zal wel via nachtverwerking gesynchroniseerd worden van de RDW naar verzekeraars
Ik zet hem om naar mijn huidige polis, volgens de verzekering was dat geen probleem
Met trekhaak ? Oh die van mij zonder. Zelfe aanpassing gehad net. vrijdag 1 of maandag 4 dan denk ik...bjonnie schreef op donderdag 23 november 2023 @ 15:31:
[...]
Hier is de datum nu aangepast naar 1-4 december. Betreft een LR Stealth Grey met trekhaak.
Ze hebben allemaal basis autopilot, dus dat klopt wel. Die van mij geeft dit ook aan.endless90 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:02:
Ik kwam er zojuist achter dat in mijn bestelling ook Autopilot staat, terwijl ik dit niet besteld heb. Mag ik aannemen dat dit een foutje is, en zou er “enhanced autopilot” moeten staan voor de betaalde versie?
[Afbeelding]
Ah duidelijk, dank.The_Haunted schreef op donderdag 23 november 2023 @ 19:08:
[...]
Ze hebben allemaal basis autopilot, dus dat klopt wel. Die van mij geeft dit ook aan.
Hier ben ik heel benieuwd na. Verwachte levering staat bij mij nog op dit jaar. Maar betreft ook een leaseauto. Contract is verlopen, mag geen onderhoudsbeurt uitvoeren en zit inmiddels als 2.000km over m’n beurt heen. En met kleine 1000 per week gaat dit hard door tikken…Serpz0r schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:04:
Wat zou eigenlijk het verschil in dagwaarde straks na 5 jaar zijn?
Leasemaatschappij heeft wel gezegd pas na 1 Jan leveren. Maar Tesla zeg voorlopig nog ander.
Ik heb begin deze week mijn order via LM aan laten passen om de trekhaak uit de configuratie te halen en deze achteraf te laten monteren. Helaas heeft dat weinig effect gehad op de levertijd. Van 1-1 - 16-3 naar 1-1 - 25-2. RWD Ultra Red 18" zwart interieur. Er is geen leverrestrictie.
ik heb 6/11 dezelfde besteld (privé, zonder trekhaak) en die staat ook op levering 1/1-25/2pascalw schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:41:
Ik heb begin deze week mijn order via LM aan laten passen om de trekhaak uit de configuratie te halen en deze achteraf te laten monteren. Helaas heeft dat weinig effect gehad op de levertijd. Van 1-1 - 16-3 naar 1-1 - 25-2. RWD Ultra Red 18" zwart interieur. Er is geen leverrestrictie.
Morgen maar even bellen. Als ik nu kijk naar de voorraadmodellen, staat mijn exacte configuratie als "beschikbaar voor afhalen", dus ik ga ervan uit dat die dan nu in Tilburg staat.
Toen ik mijn bestelling plaatste stond die er nog niet.
Toen ik mijn bestelling plaatste stond die er nog niet.
[ Voor 14% gewijzigd door RRunner op 23-11-2023 23:59 ]
Mijn bestelde MY LR komt volgens de LM rond 9 januari, maar sinds vandaag staat hij ook weergegeven in de Tesla app, nog zonder VIN. Tesla vermeld een levertijd van 2-3 weken. Achten jullie de kans aannemelijk dat hij voor 9 januari opgehaald zou kunnen worden?
Verzekering aanvragen kan nu wel. Alles klaar om maandag de model 3 te kunnen gaan halenThe_Haunted schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:42:
[...]
Ja, hier ook. Wel een echt tweakers kenteken gekregen….ik denk dat ik het “forbidden” ga noemen. 😋
Ik zet hem om naar mijn huidige polis, volgens de verzekering was dat geen probleem
De auto komt uit Berlijn dus die kans is best aanwezig. Al blijft het afwachten en gissen. Mijn Model Y LR Performance was er uiteindelijk binnen drie weken vanaf bestelling.K-PAX2 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 07:55:
Mijn bestelde MY LR komt volgens de LM rond 9 januari, maar sinds vandaag staat hij ook weergegeven in de Tesla app, nog zonder VIN. Tesla vermeld een levertijd van 2-3 weken. Achten jullie de kans aannemelijk dat hij voor 9 januari opgehaald zou kunnen worden?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Hmm, mijn verzekeraar herkent hem nog niet (promovendum) welke heb jij?spartacusNLD schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:02:
[...]
Verzekering aanvragen kan nu wel. Alles klaar om maandag de model 3 te kunnen gaan halen
Zowel independer als pricewise herkende het kenteken nu en kon mij aanbiedingen laten zien. Gisteren nog niet.The_Haunted schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:35:
[...]
Hmm, mijn verzekeraar herkent hem nog niet (promovendum) welke heb jij?
Ik heb voor het komend jaar een all risk verzekering afgesloten bij Mintley (exclusief via independer). Dit ivm mijn 0 schade vrije jaren. Meldcode werdt ook herkend trouwens. Prijs is 127 p/m. Prima voor komend jaar wat mij betreft en goede voorwaarden.
[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 24-11-2023 08:50 ]
Hoelang vantevoren is het de bedoeling dat er een SMS wordt verzonden vanuit Tesla? Volgens de app mag ik mijn M3 Highland volgende week donderdag ophalen in Tilburg. Of is het niet perse noodzakelijk als er al een specifiek datum en tijd staat aangegeven in de app? Het is een bestelling via een LM.
volgens de info die ik heb (in België toch) gebeurd alle communicatie met de LM en de fleet manager van het werk. De fleet manager update mij dan... Ik vermoed dus dat het gsmnummer dat Tesla heeft dat is van je fleet manager en daarom er geen SMS'en binnenkomen bij jou.zoarakrzs schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:55:
Hoelang vantevoren is het de bedoeling dat er een SMS wordt verzonden vanuit Tesla? Volgens de app mag ik mijn M3 Highland volgende week donderdag ophalen in Tilburg. Of is het niet perse noodzakelijk als er al een specifiek datum en tijd staat aangegeven in de app? Het is een bestelling via een LM.
Ligt eraan hoe de lease-maatschappij het doorgeeft.Jonazzty schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:13:
[...]
volgens de info die ik heb (in België toch) gebeurd alle communicatie met de LM en de fleet manager van het werk. De fleet manager update mij dan... Ik vermoed dus dat het gsmnummer dat Tesla heeft dat is van je fleet manager en daarom er geen SMS'en binnenkomen bij jou.
Bij mij bijv heeft leaseplan wel mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan tesla. Zodat ik mijn account al kon registreren. Ik heb dus wel sms'en gekregen over inboeken afspraak op mijn persoonlijk nummer. Maar moest dat gewoon negeren van de leasemaatschappij en zij zouden wel een afspraak inboeken bij tesla.
ik merk nu wel hard dat leaseplan moeite doet om zich wat aan te passen aan de werking van tesla.Waarschijnlijk omdat meer en meer merken een beetje op dezelfde manier gaan werken.
[ Voor 10% gewijzigd door zwasie op 24-11-2023 09:23 ]
handig ! hoop dat het hier dan ook zo gaat :-p.. ik wacht ook nog op mijn nieuwe M3... Hoop dat die er toch nog doorkomt dit jaar.zwasie schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:21:
[...]
Ligt eraan hoe de lease-maatschappij het doorgeeft.
Bij mij bijv heeft leaseplan wel mijn persoonlijke gegevens doorgegeven aan tesla. Zodat ik mijn account al kon registreren. Ik heb dus wel sms'en gekregen over inboeken afspraak op mijn persoonlijk nummer. Maar moest dat gewoon negeren van de leasemaatschappij en zij zouden wel een afspraak inboeken bij tesla.
Ik heb mijne ook nog niet hoor. Begin december is het zover: dan mag ik hem gaan afhalen in Drogenbos. Op zich nog allemaal vlot gegaan tussen leaseplan en tesla.Jonazzty schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:23:
[...]
handig ! hoop dat het hier dan ook zo gaat :-p.. ik wacht ook nog op mijn nieuwe M3... Hoop dat die er toch nog doorkomt dit jaar.
De afspraak staat ook gewoon in de app nu bij mij. Dus ze hebben dat mooi aangepast nadat ze zelf eenzijdig een moment hadden gekozen omdat ik van leaseplan niet mocht reageren op de sms’en. Volgens leaseplan zou de wagen maar beperkt opgeladen zijn, maar zou er gratis credit beschikbaar moeten zijn in de app tegen die tijd. Dus benieuwd : want het is toch een kleine 100km richting huis.
[ Voor 58% gewijzigd door zwasie op 24-11-2023 16:31 ]
Is al wel eens vaker langs gekomen in dit topic. De Highlands worden in China gemaakt, 2-6 weken kan alleen als de auto al in Nederland is, of op een schip staat dat al in de buurt is.ArjenIsM3 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 00:11:
Geldt de 2-6 weken dan niet voor de Ultra Red RWD 18" met zwart interieur?
Er zijn 80+ combinaties van kleuren, velgen etc, te maken, het het lijkt er niet op dat de configurator gelijk checkt of er 1 in jouw configuratie beschikbaar is.
20 November een M3LR ultra red / zwart 18” besteld (geen trekhaak). Verwachte levering tussen 28/11 en 09/12. 21/11 volledig betaald via overboeking, kon 23 de eindfactuur inzien. Er stond vanaf het moment van bestelling een VIN op mijn account die hoeg volgens mij wel herkent (rondje blijft draaien maar er komt nooit een resultaat uit).
Nog geen berichtje ontvangen om het ophalen in te plannen. Zit er een beetje mee of het de moeite waard is om te gaan bellen: zou dat helpen? Ga er eigenlijk van uit dat de auto al in NL is of zelfs al in Tilburg staat.
Nog geen berichtje ontvangen om het ophalen in te plannen. Zit er een beetje mee of het de moeite waard is om te gaan bellen: zou dat helpen? Ga er eigenlijk van uit dat de auto al in NL is of zelfs al in Tilburg staat.
Ja, bellen naar Tesla Delivery (013 799 8814). Welke datum levering staat er op de eind-factuur? Trouwens wel een kleine kans dat je auto op de TANNHAUSER staat.hugovanmanen schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:14:
20 November een M3LR ultra red / zwart 18” besteld (geen trekhaak). Verwachte levering tussen 28/11 en 09/12. 21/11 volledig betaald via overboeking, kon 23 de eindfactuur inzien. Er stond vanaf het moment van bestelling een VIN op mijn account die hoeg volgens mij wel herkent (rondje blijft draaien maar er komt nooit een resultaat uit).
Jou situatie is vergelijkbaar met die van mij en @The_Haunted en bij ons heeft bellen gewerkt.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 24-11-2023 10:36 ]
Ik heb zelf het vermoeden dat het proces voor prive aankopen bij Tesla niet foutloos werkt (ik denk dat ze nog even moeten wennen aan mensen die er een prive kopenspartacusNLD schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:35:
[...]
Ja, bellen naar Tesla Delivery (013 799 8814). Welke datum levering staat er op de eind-factuur? Trouwens wel een kleine kans dat je auto op de TANNHAUSER staat.
Jou situatie is vergelijkbaar met die van mij en @The_Haunted en bij ons heeft bellen gewerkt.Anders had ik i.i.g maandag geen afspraak. De medewerker vond het al vreemd dat ik geen SMS gehad heb met kenteken. Maar hij kon het makkelijk alsnog in gang schieten.
Dank voor de reactie! Staat 27/11 op de eindfactuur, had ik niet gezien. Zal meteen bellen. 27/11 lukt natuurlijk niet zonder kenteken etc…spartacusNLD schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:35:
[...]
Ja, bellen naar Tesla Delivery (013 799 8814). Welke datum levering staat er op de eind-factuur? Trouwens wel een kleine kans dat je auto op de TANNHAUSER staat.
Jou situatie is vergelijkbaar met die van mij en @The_Haunted en bij ons heeft bellen gewerkt.Anders had ik i.i.g maandag geen afspraak. De medewerker vond het al vreemd dat ik geen SMS gehad heb met kenteken. Maar hij kon het makkelijk alsnog in gang schieten.
Dan denk ik dat je auto al in tilburg staat, of i.i.g. minstens in Zeebrugge. Wellicht dat ze dan nog niet de kenteken besteld hebben. Dat kan wel heel snel heb ik gemerkthugovanmanen schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:06:
[...]
Dank voor de reactie! Staat 27/11 op de eindfactuur, had ik niet gezien. Zal meteen bellen. 27/11 lukt natuurlijk niet zonder kenteken etc…
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 24-11-2023 11:11 ]
Net gebeld! Auto staat nog op de boot maar komt 27 aan in Tilburg. Mag hem (onder voorbehoud) 1 december ophalen. Heerlijk!spartacusNLD schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:07:
[...]
Dan denk ik dat je auto al in tilburg staat, of i.i.g. minstens in Zeebrugge. Wellicht dat ze dan nog niet de kenteken besteld hebben. Dat kan wel heel snel heb ik gemerktMaar dat kan je dus ook navragen bij die afdeling
Heeft iemand nog aanraders re: verzekeringsmaatschappijen?
Bestelling van de M3 RWD Ultra Red 18" met zwart interieur zonder trekhaak is er nu volledig door via Alphabet. Heb een login ontvangen en zie in de Tesla app nu een RN nummer. Nog geen VIN of leverdatum. Staat enkel nog "verwachte levering: 2-6 weken", net zoals op de website dus.
Independer en pricewise bekijken zodra je het kenteken hebt. Je situatie is volledig afhankelijk van opties en schadevrije jaren.hugovanmanen schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:14:
[...]
Net gebeld! Auto staat nog op de boot maar komt 27 aan in Tilburg. Mag hem (onder voorbehoud) 1 december ophalen. Heerlijk!
Heeft iemand nog aanraders re: verzekeringsmaatschappijen?
En gefeliciteerd

Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.