Zojuist mijn M3 Ultra red/wit ingepland voor woensdag 1 november in Utrecht, meer mensen die hem daar geleverd hebben?
20/10 Model Y RWD besteld, net het VIN nummer gekregen en levering tussen 1/11 en 9/11 (Belgie)
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Neen, ik heb al sinds 5 oktober de afhaalafspraak voor een zwarte AWD staan, op 31 oktober.renz schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 09:58:
Ligt het aan mij of zitten bij de eerste leveringen alleen maar RWD?
Ik heb nog 26jan - 10 april hier staan in de app. (ook geen vin)
17 okt besteld
AWD Deep Blue 18"
Vermoedelijk iets later dan de rest omdat deze naar Utrecht wordt verplaatst. Komt ook prima uit want ik ben deze week nognop vakantie
Ik heb ook een sms gestuurd met of het een week later kan, maar vraag me af of ze dat gaan doen. Na wat Googlen lees ik dat ze altijd maar een 3-day window geven en als je dan niet kan dan geven ze hem aan iemand anders en krijg je een nieuwe VIN. Althans zo werkt het in Amerika blijkbaar. Geen idee of ze hier coulanter zijn.veldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 10:57:
Ik heb ook zojuist een sms gehad en afspraak ingepland, kon kiezen tussen 6-7-8 november.
Ik wil eigenlijk laatste week november, heb wel gesmst met 3 data maar beter langsgaan of bellen?
Same here! 7-11 de RWD, black, black, black ophalen 🙏🏻💪🏻
Ik heb in de app ook geen betalingsinfo? Staat nog op de stap "wacht levering" of krijg je dat pas na de afspraak? iemand die dit weet?
(geen lease)

In Safari/iOS wordt de betalingspagina niet zichtbaar, probeer het eens met een browser op een PC/Laptop.veldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:28:
Ik heb in de app ook geen betalingsinfo? Staat nog op de stap "wacht levering" of krijg je dat pas na de afspraak? iemand die dit weet?(geen lease)
Ah ok dat is wel balen danSimone96 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:07:
[...]
Ik heb ook een sms gestuurd met of het een week later kan, maar vraag me af of ze dat gaan doen. Na wat Googlen lees ik dat ze altijd maar een 3-day window geven en als je dan niet kan dan geven ze hem aan iemand anders en krijg je een nieuwe VIN. Althans zo werkt het in Amerika blijkbaar. Geen idee of ze hier coulanter zijn.
Zit momenteel nog aan de koffie in Tilburg terwijl de MY nog wat bijlaadt. Stond helaas maar op 34%.
Staan genoeg Highlands!
Staan genoeg Highlands!
Mijn M3 Ultra Red RWD, witte bekleding, 18" staat ingepland voor 7 november in Utrecht. Ook geen Tilburg dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Ynnoz op 24-10-2023 14:47 ]
worthless without picsInZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:02:
Zit momenteel nog aan de koffie in Tilburg terwijl de MY nog wat bijlaadt. Stond helaas maar op 34%.
Staan genoeg Highlands!
hoezo zo weinig %? Geen snellader daar buiten bij de Store?
22-10-2023 Tesla Model 3 RWD besteld
23-10-2023 RN nummer ontvangen.
Gisteren gebeld door Tesla dat ik waarschijnlijk vanaf 11-01-2024 een leverafspraak kan inplannen.
To be continued
23-10-2023 RN nummer ontvangen.
Gisteren gebeld door Tesla dat ik waarschijnlijk vanaf 11-01-2024 een leverafspraak kan inplannen.
To be continued
Je gaat toch niet in de showroom wachten tot je auto wat meer is bijgeladen om daarna pas te vertrekken?InZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:02:
Staan genoeg Highlands!
Uhmmm waarom niet? Wat is het verschil tussen in een showroom wachten of bij een supercharger?turkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:02:
[...]
Je gaat toch niet in de showroom wachten tot je auto wat meer is bijgeladen om daarna pas te vertrekken?
Gratis koffie? Of krijg je dat niet via Tesla?Bobo221 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Uhmmm waarom niet? Wat is het verschil tussen in een showroom wachten of bij een supercharger?
Met welk vermogen laad je nu?Bobo221 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Uhmmm waarom niet? Wat is het verschil tussen in een showroom wachten of bij een supercharger?
Als dat een gewone 11kW lader is, dan kan je nog wel wat koffie bijtanken....
Sony A7 iv en wat recycled glas
Buitenparkeerplaats staan een rij met 22kw laders, weet niet of dit nog gratis is?Tommie12 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:25:
[...]
Met welk vermogen laad je nu?
Als dat een gewone 11kW lader is, dan kan je nog wel wat koffie bijtanken....
Bij ons waren beide auto's maar tussen de 25-30% geladen..
Ik zou niet in de showroom wachten.
Wij zijn toen naar de SuC bij vd Valk in Tilburg (nog geen 10 min rijden) gereden om te laden voor de terugrit.
Wij zijn toen naar de SuC bij vd Valk in Tilburg (nog geen 10 min rijden) gereden om te laden voor de terugrit.
Als je met 11 kW laadt kan je lang wachten. Of ze moeten hem even aan de Supercharger hangen voor je, maar aangezien je 150 gratis SuC km's krijgt zullen ze dat ook niet 123 doen neem ik aan.Bobo221 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:05:
[...]
Een 3/Y kan in ieder geval niet met 22 kW laden @veldenjp en zo ver ik weet een S en X ook niet.
Hoezo kan 22 Kw niet?turkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:39:
[...]
Als je met 11 kW laadt kan je lang wachten. Of ze moeten hem even aan de Supercharger hangen voor je, maar aangezien je 150 gratis SuC km's krijgt zullen ze dat ook niet 123 doen neem ik aan.
Een 3/Y kan in ieder geval niet met 22 kW laden @veldenjp en zo ver ik weet een S en X ook niet.
Ik heb het via Chargemap:
Locatie waar Chargemap Pass niet geaccepteerd wordt
5 (3 beoordelingen)
1 Asteriastraat
5047 Tilburg
Nederland
Beheerder
Tesla Destination Charging
Overdekte zone
Nee
Groene stroom
Ja
Borne #1
Opladen gratis
TYPE 2 STEKKER (AANGESLOTEN KABEL)
Beschikbaar
22kW / AC - Drie fasen
Borne #2
Opladen gratis
Beschikbaar
22kW / AC - Drie fasen
Borne #3
Opladen gratis
Beschikbaar
22kW / AC - Drie fasen
Borne #4
Opladen gratis
Beschikbaar
22kW / AC - Drie fasen
Lekker dit weer.. 2 november afhalen en kenteken al bekend, krijg nu bericht om weer een nieuwe afspraak voor afhalen te maken.. en dus later..
Een 3/Y kan niet met 22 kW AC laden. DC wel.
Uiteindelijk een afspraak gemaakt op 7 november om 11:30 in Tilburg. De afspraak om de huidige leaseauto in te leveren kunnen verzetten naar 7 november om 09:00 uur, dus uiteindelijk alles nog weten te regelen.
Dan krijg je maar 11kW binnen...veldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:36:
[...]
Buitenparkeerplaats staan een rij met 22kw laders, weet niet of dit nog gratis is?
60km per uur laden... ik zou vertrekken tenzij de koffie gebrouwen wordt door een italiaanse schone met een masterdiploma in baristografie.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Trekhaak is wel een dingetje:
22-07-2023 Tesla Model 3 RWD met trekhaak besteld. Verwachte levering 15 november 31 december.
Wel leuk dat het nieuwe model voor de deur komt te staan.
22-07-2023 Tesla Model 3 RWD met trekhaak besteld. Verwachte levering 15 november 31 december.
krijg een sms terug dat ze hem 7 dagen kunnen verlengen of ik iemand kan machtigenSimone96 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:56:
Uiteindelijk een afspraak gemaakt op 7 november om 11:30 in Tilburg. De afspraak om de huidige leaseauto in te leveren kunnen verzetten naar 7 november om 09:00 uur, dus uiteindelijk alles nog weten te regelen.
Kan nu wel 10-11 kiezen maar niet 15-11 (7 dagen).
Gezellig! Ik ben je om 11:00 net voor! 😉Simone96 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:56:
Same here. Die zal dan op de boot na de eerstvolgende staan hoop ik.StarboardIsonic schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:09:
Ik heb dezelfde indicatie voor mijn LR - Stealth Grey - zwart interieur - 19 inch - trekhaak, besteld op 1 september. In de configurator staat daar nog steeds 2-6 weken voor - ook inclusief trekhaak - als je hem nu zou bestellen. Ben erg benieuwd wanneer de leverdatum specifieker wordt.StarboardIsonic schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:09:
Zojuist leveringsafspraak kunnen maken voor 9-11 in TilburgDatalogic schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:16:
Bestelling van mijn M3 RWD bevestigd vandaag op 23 Oktober.
Geen trekhaak kleur solid black interieur black.
Zojuist al een RN en VIN nummer ontvangen.
Op mijn Tesla app staat verwachte levertijd op 31 Okt - 12 Nov.
Fingers crossed dat hij op de Neptune Barcelona staat die onderweg is naar Zeebrugge!
Levertijd is subliem aangezien ik gisteren heb besteld
RCC Antwerp gaat naar Barcelona van wat ik online las.StarboardIsonic schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:15:
Hopelijk op de RCC Antwerp ?
[Afbeelding]
Als het niet echt druk is en je vraagt het, zetten ze hem voor je aan de laadpaal en terwijl je nog een kop koffie drinkt, wordt hij bijgeladenveldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:37:
[...]hoezo zo weinig %? Geen snellader daar buiten bij de Store?
in de afleverhal in Tilburg staan ook volop laadpalenveldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:36:
[...]
Buitenparkeerplaats staan een rij met 22kw laders, weet niet of dit nog gratis is?
De wachtruimte in Tilburg heeft grote glazen wanden. Van daaruit heb je een prima uitzicht op de hal en kun je de diverse nieuwe eigenaren/ berijders op je gemak bekijken hoe ze hun nieuwe aanwinst wel of niet inspecteren, soms in hun uppie, soms met de hele familie. Een half uurtje is dan zo voorbij.turkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:02:
[...]
Je gaat toch niet in de showroom wachten tot je auto wat meer is bijgeladen om daarna pas te vertrekken?
Oh, dat meen je... wist ik nietMegat schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:29:
[...]
De wachtruimte in Tilburg heeft grote glazen wanden. Van daaruit heb je een prima uitzicht op de hal en kun je de diverse nieuwe eigenaren/ berijders op je gemak bekijken hoe ze hun nieuwe aanwinst wel of niet inspecteren, soms in hun uppie, soms met de hele familie. Een half uurtje is dan zo voorbij.
Tja, wij (mijn vrouw en ik) zijn gewoon koffieleuten. Eerst een bakkie tijdens de inspectie van de auto. Daarna nog een bakkie bij de..uhh.. ontvangstruime of hoe dat dan ook heet. Kon m'n vrouw gelijk even een telefoontje plegen. Daarna afgemeld en naar huus.Mc_Smurf schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:38:
Bij ons waren beide auto's maar tussen de 25-30% geladen..
Laden ging idd niet echt hard daar, buiten trouwens ook niet. Daar staan dezelfde langzame Tesla chargers. Uiteindelijk dus aan de supercharger gehangen bij Den Bosch en ondertussen geluncht. Toen we klaar waren zat ie op 95%, dus dat ging mooi vlot
Iemand zat te piepen om een foto
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PPAt6tLVtRvT7U2ZLrvqtn5c.jpg?f=user_large)
Je bent je er van bewust dat je bij een normale AC laadpaal met max 11 kW kunt laden? Of is dit je eerste EV?InZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
Laden ging idd niet echt hard daar, buiten trouwens ook niet. Daar staan dezelfde langzame Tesla chargers. Uiteindelijk dus aan de supercharger gehangen bij Den Bosch en ondertussen geluncht. Toen we klaar waren zat ie op 95%, dus dat ging mooi vlot
Ja dat wist ik, hoezo? Is trouwens wel m'n eerste EV ja.turkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:57:
[...]
Je bent je er van bewust dat je bij een normale AC laadpaal met max 11 kW kunt laden? Of is dit je eerste EV?
Edit: Ik had gehoopt dat 40%, waar ie op stond na de koffie, genoeg zou zijn om naar huis te rijden, maar dat was het dus niet volgens de Tesla nav.
[ Voor 26% gewijzigd door InZane op 24-10-2023 16:02 ]
Omdat je aangeeft dat het laden langzamer ging dan je had verwacht. Ik weet niet wat je had verwacht, maar jouw RWD doet er ongeveer 5/6 uur over om van 0% tot 100% op te laden (als je met 11 kW laadt).InZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:59:
[...]
Ja dat wist ik, hoezo? Is trouwens wel m'n eerste EV ja.
Tenzij je een bezoekje brengt aan een snellaadstation, zoals de Tesla superchargers of Fastned.
[ Voor 11% gewijzigd door turkeyhakan op 24-10-2023 16:05 ]
Wat ik zeg, ik had gehoopt dat ie vol genoeg (dus niet vol vol) zou zijn om van Tilburg naar Apeldoorn te rijden. Nu hebben we onderweg maar ff wat geluncht. Ook niet vervelend hoorturkeyhakan schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:04:
[...]
Omdat je aangeeft dat het laden langzamer ging dan je had verwacht. Ik weet niet wat je had verwacht, maar jouw RWD doet er ongeveer 5/6 uur over om van 0% tot 100% op te laden (als je met 11 kW laadt).
Tenzij je een bezoekje brengt aan een snellaadstation, zoals de Tesla superchargers of Fastned.
Veel plezier met je Model YInZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:08:
[...]
Wat ik zeg, ik had gehoopt dat ie vol genoeg (dus niet vol vol) zou zijn om van Tilburg naar Apeldoorn te rijden. Nu hebben we onderweg maar ff wat geluncht. Ook niet vervelend hoor
Ik zie nog geen 3 Highlands rwd, vandaag, iedereen aan het cruisen of laden?
ben voornamelijk benieuwd:
-Stuurverwarming
-Achterbank-verwarming
-Granny charger
-Stuurverwarming
-Achterbank-verwarming
-Granny charger
Ook ik heb vanochtend de SMS van Tesla mogen ontvangen om een afspraak in te plannen voor mijn M3.
1 november was de eerste mogelijkheid en dus ook gelijk vast gezet.
Weet iemand toevallig of je nou wel of geen losse laadkabel bij de auto geleverd krijgt?
Ik vind op internet wat (oudere) artikelen waarin het e.e.a. staat, maar vraag me nu af of dat correct is aangezien ik er verder weinig over kan vinden.
1 november was de eerste mogelijkheid en dus ook gelijk vast gezet.
Weet iemand toevallig of je nou wel of geen losse laadkabel bij de auto geleverd krijgt?
Ik vind op internet wat (oudere) artikelen waarin het e.e.a. staat, maar vraag me nu af of dat correct is aangezien ik er verder weinig over kan vinden.
Hier vrijwel hetzelfde: 21 nov - 31 dec. LR - Stealth grey - zwart interieur - 18 inch - geen trekhaak. Besteld op 1 september.bjonnie schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:10:
[...]
Ik heb dezelfde indicatie voor mijn LR - Stealth Grey - zwart interieur - 19 inch - trekhaak, besteld op 1 september. In de configurator staat daar nog steeds 2-6 weken voor - ook inclusief trekhaak - als je hem nu zou bestellen. Ben erg benieuwd wanneer de leverdatum specifieker wordt.
Zonder trekhaak dus niet altijd sneller.
De highland is binnen hoor! Was idd vooral aan het cruisen. Heerlijk, maar ik heb geen referentiemateriaal. Is eerste Tesla. Alles werkt prima, ik ga snel wennen aan het gebrek aan stuurhendels. Zeker het swipen in de gear is super intuitief. De knipperlichten wennen ook snel. Wil na een week vast niet meer andersveldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:13:
Ik zie nog geen 3 Highlands rwd, vandaag, iedereen aan het cruisen of laden?![]()
-Stuurverwarming
-Achterbank-verwarming
-Granny charger
Alles van bovenstaande is aanwezig.
Hier op 6 oktober besteld. RWD, Stealth grey, zwart interieur - 18 inch - wel trekhaak. Eerst stond hij op 25-31 december en is nu versprongen naar 2 jan - 17 maart... Hopelijk kan het toch sneller.B85 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:30:
[...]
Hier vrijwel hetzelfde: 21 nov - 31 dec. LR - Stealth grey - zwart interieur - 18 inch - geen trekhaak. Besteld op 1 september.
Zonder trekhaak dus niet altijd sneller.
Hoe bevalt de bouwkwaliteit, stilte en rolgeluid tijdens het rijden? Nog rare afwijkingen of dingen die je opvallen?
Veel plezier
Super mooi zo die stealth gray!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze zijn toch echt geleverd (M3 race red):
:fill(white):strip_exif()/f/image/20Ki5hLQOCRWBfLbSkruyNmA.png?f=user_large)
https://x.com/bastiaan/status/1716749708998082839?s=20
:fill(white):strip_exif()/f/image/20Ki5hLQOCRWBfLbSkruyNmA.png?f=user_large)
[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 24-10-2023 16:58 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
supermooi! veel rijplezier gewenst! en bedankt voor de info
verder geen schades of panelgaps gevonden?
Haha, beetje stom van me die foto, maar ik heb die zwarte in het midden…stealth gray is inderdaad mooi, zwart en wit zien ook goed uit. Ik zag geen rode.spartacusNLD schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:51:
[...]
Hoe bevalt de bouwkwaliteit, stilte en rolgeluid tijdens het rijden? Nog rare afwijkingen of dingen die je opvallen?
Veel plezier![]()
Super mooi zo die stealth gray!
Vooralsnog ziet alles er prima uit. Geen gekke dingen in de afwerking gezien, maar ik ben er niet zo superkritisch op deze dingen als de meeste hier op het forum (ja, wel privé gekocht…). Ik vond hem heel stil, maar reed in volle regen en wind naar huis, dus wel wat rijwind. Maar eens gaan rijden met beter weer. Gaat een stuk smoother over de weg dan mijn vorige mini clubman.
Afwerking binnen ziet er idd “luxe” uit. Ook volgens mijn kinderen die er meer verstand van hebben
aangezien je ook privé hebt gekocht, ik heb nu een afspraak gepland en bevestigd met JA.Ingmar7 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:01:
[...]
Haha, beetje stom van me die foto, maar ik heb die zwarte in het midden…stealth gray is inderdaad mooi, zwart en wit zien ook goed uit. Ik zag geen rode.
Vooralsnog ziet alles er prima uit. Geen gekke dingen in de afwerking gezien, maar ik ben er niet zo superkritisch op deze dingen als de meeste hier op het forum (ja, wel privé gekocht…). Ik vond hem heel stil, maar reed in volle regen en wind naar huis, dus wel wat rijwind. Maar eens gaan rijden met beter weer. Gaat een stuk smoother over de weg dan mijn vorige mini clubman.
Afwerking binnen ziet er idd “luxe” uit. Ook volgens mijn kinderen die er meer verstand van hebben
Alleen wanneer krijg ik een "factuur" of een bericht? Of moet ik het nu gewoon overmaken?
de app zegt, we bereiden je eindfactuur voor dan kunt u de leveringsvoorwaarden accepteren en toegang krijgen tot uw voertuig, maar op de pc krijg ik wel bedragen te zien.

Geld inderdaad gewoon overmaken. De gegevens tav overmaken (rekeningnummer, bedrag etc) zijn idd alleen zichtbaar via pc, niet op mac of iphone. Beetje vreemd, maar had ik ook. Het geld moet paar dagen voor afhalen op hun rekening staan.veldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:11:
[...]
aangezien je ook privé hebt gekocht, ik heb nu een afspraak gepland en bevestigd met JA.
Alleen wanneer krijg ik een "factuur" of een bericht? Of moet ik het nu gewoon overmaken?
de app zegt, we bereiden je eindfactuur voor dan kunt u de leveringsvoorwaarden accepteren en toegang krijgen tot uw voertuig, maar op de pc krijg ik wel bedragen te zien.
Nee, zag geen gekke dingen, maar ben er niet zo super kritisch op….veldenjp schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:00:
[...]
supermooi! veel rijplezier gewenst! en bedankt voor de info
verder geen schades of panelgaps gevonden?
Zeker, maar ik zag er in Tilburg zo snel geen staan, heb niet heel goed gekeken trouwens.spartacusNLD schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:57:
[Afbeelding]
Ik heb hem ergens eind september besteld, stond eerst midden oktober en toen ineens tussen 25-31 december en daarna tussen 23 november en 31 december en vandaag ineens een vin nr en levering tussen nu en 9 november!
Stealth grey
RWD
Geen trekhaak
19 inch
Zwart interieur
Spannend !
Stealth grey
RWD
Geen trekhaak
19 inch
Zwart interieur
Spannend !
Stealth Grey ziet er op de foto wel mooi uit, lijkt veel weg te hebben van de QuickSilver Y of is dat bedrog?InZane schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 15:48:
[...]
Iemand zat te piepen om een foto
[Afbeelding]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
De foto die je quote is een Quick Silver Model YGreatsword schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:25:
[...]
Stealth Grey ziet er op de foto wel mooi uit, lijkt veel weg te hebben van de QuickSilver Y of is dat bedrog?
Ik heb niks gezegdSimone96 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:12:
[...]
De foto die je quote is een Quick Silver Model Y

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Gaaf hoor! Heb je zwarte bekleding? Ik ben erg benieuwd naar het materiaal aan de binnenkant van de deuren bij de RWD. In de showroom heb ik in de AWD gezeten en daar is alcantara gebruikt. Wat ik op de website zie en ook heb gehoord, is dat de stof op de deuren bij de RWD hetzelfde is als de stof op het dashboard, klopt dat? Voelt dat nog een beetje premium aan? En heb je wellicht een foto ervan?Ingmar7 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:01:
[...]
Haha, beetje stom van me die foto, maar ik heb die zwarte in het midden…stealth gray is inderdaad mooi, zwart en wit zien ook goed uit. Ik zag geen rode.
Prachtige kleur!spartacusNLD schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 16:57:
[Afbeelding]
Kan niet wachten tot de mijne wordt afgeleverd.
Ja ik heb zwarte bekleding. Voelt zeker premium aan. Zal morgen ff fotootje maken.Angriebirdie schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:43:
[...]
Gaaf hoor! Heb je zwarte bekleding? Ik ben erg benieuwd naar het materiaal aan de binnenkant van de deuren bij de RWD. In de showroom heb ik in de AWD gezeten en daar is alcantara gebruikt. Wat ik op de foto zie en heb gehoord, is de stof op de deuren bij de RWD hetzelfde als de stof op het dashboard, klopt dat? Voelt dat nog een beetje premium aan? En heb je wellicht een foto ervan?
Ik ben erg benieuwd naar de dodehoek herkenning. Men noemt dat dit bijna niet zichtbaar is (in de speaker) als je toch foto’s schietIngmar7 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:58:
[...]
Ja ik heb zwarte bekleding. Voelt zeker premium aan. Zal morgen ff fotootje maken.

Iemand al de m3 in Utrecht opgehaald?
Zag ergens bericht dat er alleen in Tilburg wordt uitgeleverd
[ Voor 45% gewijzigd door Tess75 op 24-10-2023 21:24 ]
M3 rood Utrecht de 7e november. Veel M3 rood worden in Utrecht afgeleverd lijkt het.Tess75 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:22:
Iemand al de m3 in Utrecht opgehaald?
[ Voor 13% gewijzigd door Ynnoz op 24-10-2023 21:29 ]
Erg benieuwd. Verwachte levering tussen 21 november en 31 december, maar ik heb geduld
Deep Blue
AWD
Geen trekhaak
18 inch
Zwart interieur
🙌🏽
Deep Blue
AWD
Geen trekhaak
18 inch
Zwart interieur
🙌🏽
Het is inderdaad wel heel erg subtiel. Je kijkt toch altijd naar spiegel en niet ernaast.Asbes schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:12:
[...]
Ik ben erg benieuwd naar de dodehoek herkenning. Men noemt dat dit bijna niet zichtbaar is (in de speaker) als je toch foto’s schiet
Weet iemand of je bij de m3 highland 19inch die gekke zwarte kapjes eraf kan halen tussen de spaken , dus niet de naafkap maar richting de band op de uiteinden? Thx
[ Voor 3% gewijzigd door antwerpenmike op 24-10-2023 22:27 ]
Zelfde hier maar aan de levertijd te zien heb je hem privé 😉 heb het idee dat de deep blue pas November hier is. FYI voor de andere leasertsmauricefoldes schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 21:29:
Erg benieuwd. Verwachte levering tussen 21 november en 31 december, maar ik heb geduld
Deep Blue
AWD
Geen trekhaak
18 inch
Zwart interieur
🙌🏽
Ja, dat kan!antwerpenmike schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:26:
Weet iemand of je bij de m3 highland 19inch die gekke zwarte kapjes eraf kan halen tussen de spaken , dus niet de naafkap maar richting de band op de uiteinden? Thx
Nee hoor. Blauwe AWD levering ingepland voor 1-11.renz schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
Zelfde hier maar aan de levertijd te zien heb je hem privé 😉 heb het idee dat de deep blue pas November hier is. FYI voor de andere leaserts
Na lang twijfelen tussen de Highland en een model Y ben ik toch maar voor de model Y gegaan. Twee kindjes en een hond en een vrouw met een duidelijke voorkeur, dus tja..
Wellicht interessant: ik had eerst een Highland gereserveerd die ik toch kosteloos mocht omzetten naar een model Y.
Ik mag hem maandag 30 oktober ophalen in Tilburg. 17 oktober de bestelling geplaatst via Tesla Utrecht. Dit wordt mijn eerste nieuwe auto. Ik ben heel erg benieuwd.
Wellicht interessant: ik had eerst een Highland gereserveerd die ik toch kosteloos mocht omzetten naar een model Y.
Ik mag hem maandag 30 oktober ophalen in Tilburg. 17 oktober de bestelling geplaatst via Tesla Utrecht. Dit wordt mijn eerste nieuwe auto. Ik ben heel erg benieuwd.
Nice! Welke kleur en uitvoering van de Y heb je besteld?blep schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:38:
Na lang twijfelen tussen de Highland en een model Y ben ik toch maar voor de model Y gegaan. Twee kindjes en een hond en een vrouw met een duidelijke voorkeur, dus tja..
Long range in het wit met zwart interieur, 19” gemini velgen en trekhaak. Was toevallig ook snel leverbaar.Thermometer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:35:
[...]
Nice! Welke kleur en uitvoering van de Y heb je besteld?
Het was de keuze tussen een leuk aangeklede standard range of dit. Toch maar voor de extra range en power gegaan
Vanmorgen tussen Utrecht en Amersfoort een grote trailer gezien met witte en blauwe model 3 refresh modellen. Deze gaat dus richting het oosten of noorden van het land.
Dit zijn dan of modellen die daar worden afgehaald, of het zijn proefrit modellen voor die locaties denk ik?
Dit zijn dan of modellen die daar worden afgehaald, of het zijn proefrit modellen voor die locaties denk ik?
Gisteren na thuiskomst uit Tilburg nog wel gezien dat één van de wieldoppen er niet helemaal lekker op leek te zitten. Had één of andere knurft schijnbaar geen rekening gehouden met de uitsparing van het ventiel in de wieldop. Tja, dan gaat ie er niet helemaal goed op he
Wieldop er dus maar ff afgehaald en goed teruggeplaatst mét de uitsparing voor het ventiel dus netjes bij het ventiel, zoals het hoort. Zal wel gevalletje haastwerk geweest zijn bij Tesla.

Wieldop er dus maar ff afgehaald en goed teruggeplaatst mét de uitsparing voor het ventiel dus netjes bij het ventiel, zoals het hoort. Zal wel gevalletje haastwerk geweest zijn bij Tesla.
Ja, maar volgens de onderdelen handleiding zou je dan wel uitsparingen zichtbaar krijgen. Of dat dan mooier is dan die zwarte kapjes weet ik niet. Die kapjes zijn trouwens voor de earodynamica aangebracht.
Klopt, weet ook niet wat mooier is. In het echt nog niet kunnen vergelijken. Zag wel deze foto voorbij komen, dus dat geeft wel een goed beeld:spartacusNLD schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:12:
[...]
Ja, maar volgens de onderdelen handleiding zou je dan wel uitsparingen zichtbaar krijgen. Of dat dan mooier is dan die zwarte kapjes weet ik niet. Die kapjes zijn trouwens voor de earodynamica aangebracht.
:strip_exif()/f/image/jUHPPkc3ZAi1yBGG5dBms2mM.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze week een model 3 besteld via Athlon(zakelijk)
Ultra Red
RWD
Geen trekhaak
18 inch
Zwart interieur
volgens leasemaatschappij levering rond 23-12. Heb van Tesla alleen een RN nummer gekregen.
Ultra Red
RWD
Geen trekhaak
18 inch
Zwart interieur
volgens leasemaatschappij levering rond 23-12. Heb van Tesla alleen een RN nummer gekregen.
om het even wat mij betreft. Toch jammer dat ze niet zwart zijn.. zal wel voor de peformance versie bewaard worden.GijsbertH1995 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 08:55:
[...]
Klopt, weet ook niet wat mooier is. In het echt nog niet kunnen vergelijken. Zag wel deze foto voorbij komen, dus dat geeft wel een goed beeld:
[Afbeelding]
Daarom heb ik alvast deze klaarliggen (20 inch)spartacusNLD schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:00:
[...]
om het even wat mij betreft. Toch jammer dat ze niet zwart zijn.. zal wel voor de peformance versie bewaard worden.

Mijn Model 3 gaat ook vervangen worden, vorige week de opdracht gegeven voor
Model 3
Ultra Red
RWD
Trekhaak
19 inch Nova
Wit interieur
Ik ben benieuwd
Model 3
Ultra Red
RWD
Trekhaak
19 inch Nova
Wit interieur
Ik ben benieuwd
Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler
Dutchlimits schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Daarom heb ik alvast deze klaarliggen (20 inch)
[Afbeelding]

Ben hier erg benieuwd naar!Ingmar7 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 19:58:
[...]
Ja ik heb zwarte bekleding. Voelt zeker premium aan. Zal morgen ff fotootje maken.
Update 2:DvD77 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 11:35:
[...]
Even een update :
Ben net gebeld door de LM : Tesla heeft de order geannuleerd met de opmerking : Er komt geen M3P …
Ik kan dus weer opzoek … of afwachten op de Plaid ?![]()
Ik denk er aan om voor de M3 LR Highland te gaan incl een Boost upgrade.
Maar goed, voor nu staan alle opties weer open en ga ik nadenken , rekenen etc
Tesla M3 LongRange Highland besteld, wel met lever restrictie eind feb 2024 ivm huidige lease contract.
Ook de optie besproken dat als Tesla met een performance versie komt tussen nu en feb dat de bestelling omgezet kan worden.
Dus nu in bestelling :
M3 LR
Ultra Red
Wit interieur
19"Nova
Kan iemand hier iets zinnigs zeggen over de levertijd in de Tesla app?
Ik heb een RN nummer in de app staan met verwachte levering 3 December - 31 December. Dit was eerst 2-6 weken (zelfde als op de site).
Gisteren ook gebeld door Tesla om alles door te spreken. Zij verwachten dat er vanaf 11 januari een ophaal afspraak gepland kan worden.
Hoe verhouden deze datums zich tot elkaar en welke is het meest realistisch voor een bestelling die op 22 oktober is geplaatst?
Ik heb een RN nummer in de app staan met verwachte levering 3 December - 31 December. Dit was eerst 2-6 weken (zelfde als op de site).
Gisteren ook gebeld door Tesla om alles door te spreken. Zij verwachten dat er vanaf 11 januari een ophaal afspraak gepland kan worden.
Hoe verhouden deze datums zich tot elkaar en welke is het meest realistisch voor een bestelling die op 22 oktober is geplaatst?
Niemand denk ikTissa12345 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 11:40:
Kan iemand hier iets zinnigs zeggen over de levertijd in de Tesla app?
Die 2 - 6 weken is eigenlijk best slecht, want dat kan alleen als je een configuratie kiest die al in NL staat of op een schip staat dat onderweg is. Dat zou je eigenlijk op het moment van bestelling al kunnen bepalen.
3-12 - 31-12 is meer een schatting van een auto die nog gemaakt moet worden.
Tesla houd met 11-1 waarschijnlijk een slag om de arm i.v.m. de feestdagen.
Nee, ik ben ook een "leasert" haha 😁renz schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
Zelfde hier maar aan de levertijd te zien heb je hem privé 😉 heb het idee dat de deep blue pas November hier is. FYI voor de andere leaserts
Vanochtend mijn nieuwe M3 opgehaald in Tilburg (RWD, Stealth Gray, zwart, 19 inch) bij Tesla in Tilburg. Flink wat witte en zwarte M3's, een enkele rode en grijze. Soepel proces met ophalen, enkel even 10min wachten met het op naam zetten.
• Op de auto zaten nog wel enkele lijmresten van de beschermfolie die erop heeft gezeten, met name op de velgen en de raamomlijstingen. Daarnaast zat er in een van de bakjes in de middenconsole een lichte kras. Dit aangegeven, de auto werd naar achteren gereden en dit werd ter plekke netjes hersteld. De lak was verder heel netjes, ook trof ik geen grote panelgaps.
• De medewerkers gaven ook aan, net als enkelen op dit forum: controleer de auto goed voordat je uitcheckt!
• Mijn auto was 100% opgeladen. In de hal staan ze ook aan of bij een charger. Heb overigens ook 150km gratis supercharger tegoed gekregen van Tesla.
• De auto wordt ook geleverd met luxe kentekenplaten, dat was vroeger niet zo volgens mij.
Er zijn na vandaag zo'n 50-60 M3 Highlands afgeleverd in NL wisten ze me ook te vertellen.
:strip_exif()/f/image/OPeGE2xfLQyaCuLoPxbod8Og.jpg?f=fotoalbum_large)
• Op de auto zaten nog wel enkele lijmresten van de beschermfolie die erop heeft gezeten, met name op de velgen en de raamomlijstingen. Daarnaast zat er in een van de bakjes in de middenconsole een lichte kras. Dit aangegeven, de auto werd naar achteren gereden en dit werd ter plekke netjes hersteld. De lak was verder heel netjes, ook trof ik geen grote panelgaps.
• De medewerkers gaven ook aan, net als enkelen op dit forum: controleer de auto goed voordat je uitcheckt!
• Mijn auto was 100% opgeladen. In de hal staan ze ook aan of bij een charger. Heb overigens ook 150km gratis supercharger tegoed gekregen van Tesla.
• De auto wordt ook geleverd met luxe kentekenplaten, dat was vroeger niet zo volgens mij.
Er zijn na vandaag zo'n 50-60 M3 Highlands afgeleverd in NL wisten ze me ook te vertellen.
:strip_exif()/f/image/OPeGE2xfLQyaCuLoPxbod8Og.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/itxN9rqdeAWuJFJG1S2pSnWC.jpg?f=fotoalbum_large)
Waarom haal je de kentekens weg van de auto's?
Je kan toch precies zien welke er vandaag er op naam gezet zijn en dus op jouw foto staan?
Je kan toch precies zien welke er vandaag er op naam gezet zijn en dus op jouw foto staan?
Zelfs als dat een mogelijkheid is, is dit laaghangend fruit. Wel zo netjes om het zo te doen.webgangster schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 12:36:
Waarom haal je de kentekens weg van de auto's?
Hier ook nu een update w.b.t. m'n lease Model Y RWD (blauw) bestelling.
Timeline (voor wie er net eentje besteld heeft en ook ongeduldig elke dag de app checkt
)
5 oktober: besteld door LM (verwachting okt-nov in de app)
7 oktober: verandering in app naar 12 okt - 28 okt
13 oktober: verandering in app naar 13 okt - 29 okt (dit liep daarna elke dag op met 1 dag totdat het vast bleef staan op 25 okt - 15 november)
20 oktober: LM stuurde door 'verwachte leverdatum: 30 okt'
Vandaag: VIN ontvangen + 'verwachte leverdatum: 25 oktober - 1 november'
Timeline (voor wie er net eentje besteld heeft en ook ongeduldig elke dag de app checkt
13 oktober: verandering in app naar 13 okt - 29 okt (dit liep daarna elke dag op met 1 dag totdat het vast bleef staan op 25 okt - 15 november)
Ohhh dan duurt het voor jou ook niet lang meer!Thermometer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:25:
Timeline (voor wie er net eentje besteld heeft en ook ongeduldig elke dag de app checkt)
Ik mis bijna het iedere dag de Tesla app checken voor updates
Vanochtend wel de app gebruikt om m'n auto vast voor vertrek voor te verwarmen. Da's toch wel lekker hoor
Je kunt ze laten poadercoaten in antraciet?spartacusNLD schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:00:
[...]
om het even wat mij betreft. Toch jammer dat ze niet zwart zijn.. zal wel voor de peformance versie bewaard worden.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ik denk dat je levering even moest wachten op alle highlands die zijn binnengekomen. Ik heb precies hetzelfde gehad met een oplopende leverdatum voor mijn Y. Was eerst 17-24 oktober en uiteindelijk 30 oktober geworden.Thermometer schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:25:
Timeline (voor wie er net eentje besteld heeft en ook ongeduldig elke dag de app checkt)
Waar mag je die van jou ophalen? Of weet je dat nog niet? Ik moet zelf toch naar Tilburg ook al was hij via Utrecht besteld.
Nog geen idee eigenlijk, de start knop werkt bij mij nog niet om een afspraak te maken, zie wel de VIN onder 'Details van het voertuig'. Of waar kon jij zien welke ophaallocatie het wordt?blep schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:12:
[...]
Ik denk dat je levering even moest wachten op alle highlands die zijn binnengekomen. Ik heb precies hetzelfde gehad met een oplopende leverdatum voor mijn Y. Was eerst 17-24 oktober en uiteindelijk 30 oktober geworden.
Waar mag je die van jou ophalen? Of weet je dat nog niet? Ik moet zelf toch naar Tilburg ook al was hij via Utrecht besteld.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.