Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphrodite
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-02-2024
eddos13 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:
Witte M3 RWD met trekhaak 8 September besteld via LM. Nog steeds geen VIN alleen RN nummer. Levertijd is ook niet aangepast staat tussen 26 December - 10 Maart :(
Hier hetzelfde hoor, eind augustus besteld door de LM, sinds een een week of 5/6 een RN nummer met indicatie 26 december - 10 maart. Nog geen update gehad sindsdien (RWD/zwarte ext. en int., trekhaak, standaard velgen). Elke dag aan het refreshen, maar helaas geen veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-03 20:52
Het lijkt erop dat er in de eerst batch geen auto's met trekhaak staan in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddos13
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 15-05-2024
bustertje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:42:
Het lijkt erop dat er in de eerst batch geen auto's met trekhaak staan in ieder geval :+
Nou het vreemde is dat de trekhaak niet af fabriek wordt geleverd tenminste volgens offerte LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilkie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 10:21
Bevat de Crystal Ray de eerste batch van M3's die in Europa uitgeleverd zullen worden?
Tesla liet me weten dat de papieren van mijn M3 vandaag aan de LM worden overgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-07 11:41
Hier ook zojuist een vin toegevoegd zien worden.
Nu heb ik een M3 RWD besteld en begint mijn vin ook met LR maar dat heeft niks te maken met long range versus rear wheel drive of gaat daar iets mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geraroz
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:54
boefje79 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:42:
Hier ook zojuist een vin toegevoegd zien worden.
Nu heb ik een M3 RWD besteld en begint mijn vin ook met LR maar dat heeft niks te maken met long range versus rear wheel drive of gaat daar iets mis?
LRW = china

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Registratie: Juli 2017
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/plGK_aN2BIpwSluZpJ_R-brtVSA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fBmd2vcybA3wWbkEIt8AcQw1.jpg?f=fotoalbum_large

Vanochtend de bevestiging gekregen van de LM dat de auto besteld is, einde van de ochtend al mijn tesla account kunnen activeren met een geschatte leverdatum. LM gaf medio januari aan, Tesla geeft over een maandje aan.

Benieuwd naar wanneer de VIN komt, maar dit lijkt de goede kant op te gaan :)!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LuXFluX
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-08 14:30
Vanochtend bestelbevestiging van de LM, nu al een Tesla account gekregen.

Krijg zo te zien wel een variant zonder wielen ;)
Maar los daarvan, als ik op "Weergeven" klik, kom ik gewoon weer op de dashboardpagina terecht. Neem aan dat ik wat meer gegevens over de bestelling zou moeten kunnen zien. Ben ik te ongeduldig en komt dit nog?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dwg29TN_Zpr5dkEH-vzXJoVHlkY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lpVOUlvUkld27CyiIRESErHF.png?f=user_large

Edit: Was inderdaad te ongeduldig, in de app is het VIN en de verwachte leverdatum zichtbaar: 18 oktober - 1 november

[ Voor 10% gewijzigd door LuXFluX op 09-10-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GijsbertH1995
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-05 13:29
LuXFluX schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:12:
Vanochtend bericht van de LM (Alphabet) dat mijn M3 RWD (wit, zwart interieur, geen trekhaak) besteld is. Indicatie levering is januari 2024. Hopelijk is de werkelijke leverdatum wat eerder.
eddos13 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:36:
Witte M3 RWD met trekhaak 8 September besteld via LM. Nog steeds geen VIN alleen RN nummer. Levertijd is ook niet aangepast staat tussen 26 December - 10 Maart :(
Las vorige week op een Duits forum dat hier meer mensen mee zitten. Een paar leden hadden geïnformeerd of de trekhaak achteraf gemonteerd kan worden Zij kregen stuk voor stuk door van Tesla dat dit bij de Highland mogelijk is. Daarna de configuratie aan laten passen , waarna ze vrijwel direct of maximaal binnen paar dagen een kortere levertijd zagen en ook in sommige gevallen direct al een VIN.

Wellicht interessant om na te gaan bij Tesla NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:03
Twilkie schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 11:22:
Bevat de Crystal Ray de eerste batch van M3's die in Europa uitgeleverd zullen worden?
Tesla liet me weten dat de papieren van mijn M3 vandaag aan de LM worden overgemaakt.
Ja, ik denk dat alleen de showmodellen via het vliegtuig zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjagga
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-08-2024
Inmiddels is het VIN nummer in de app weer verdwenen, maargoed - de afspraak staat dus dat moet goed komen. Ik heb de levering in Utrecht na een telefoontje nog een paar dagen naar voren kunnen schuiven; 31 oktober. Dat past uiteindelijk beter en is eerder, win-win :)

De Crystal Ray is over 7 dagen in Zeebrugge, dus dat gaat vcoorspoedig. De volgende lading op de Asian Captain is over 6 dagen bij Suez, dus dat is ook al relatief snel.

Sterkte met wachten nog even iedereen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:50
LuXFluX schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 12:55:

[Afbeelding]
Hahaha wat geniaal! Waarom zouden ze uberhaupt een jpeg zonder wielen publiceren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 13:04
Mooi al die M3's maar ik wil mijn MY ;) Nog 104 nachtjes slapen zo ongeveer. Waaaaaat zo lang? zucht.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
Martijntj schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 14:36:
[...]

Hahaha wat geniaal! Waarom zouden ze uberhaupt een jpeg zonder wielen publiceren.
Ik denk dat ze 1 jpeg gebruiken voor de auto, en dan 2 voor de wielen en dit combineren :)! Kunnen ze makkelijk velgen etc toevoegen, maar geen idee of dat echt zo is haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:51

Maar los daarvan, als ik op "Weergeven" klik, kom ik gewoon weer op de dashboardpagina terecht. Neem aan dat ik wat meer gegevens over de bestelling zou moeten kunnen zien. Ben ik te ongeduldig en komt dit nog?

[Afbeelding]

Edit: Was inderdaad te ongeduldig, in de app is het VIN en de verwachte leverdatum zichtbaar: 18 oktober - 1 november
Mijn Y RWD plaatje is al een paar weken niet te zien op de Tesla website (statuscode 312). Er op klikken redirect ook weer naar de dashboard pagina. In de app staat ie wel, maar zonder VIN. Auto mag niet geleverd worden voor 28-10. Dat zal de reden wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
Aphrodite schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 10:39:
[...]

Hier hetzelfde hoor, eind augustus besteld door de LM, sinds een een week of 5/6 een RN nummer met indicatie 26 december - 10 maart. Nog geen update gehad sindsdien (RWD/zwarte ext. en int., trekhaak, standaard velgen). Elke dag aan het refreshen, maar helaas geen veranderingen.
De leveringsdatum van mijn rode trekhaker is net gewijzigd naar 29 oktober - 5 december :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar7
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:55

Zal wel ontzettend stil zijn, en je kan heeeeeel lang verder op een accu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingmar7
Broodro0ster schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:55:
[...]

Ik zou maandag of dinsdag dan nog even kijken.
Probleem is nu duidelijk. Op de ipad en iphone werkt de pagina met betaalgegevens niet. Op werk-pc gekeken en daar werkt het gewoon. Wel vreemd voor zoiets belangrijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-08 08:29

Thermometer

Whoop Whoop!

M'n LM heeft de Y RWD (blauw) vorige week vrijdag besteld, staat '12 oktober - 28 oktober' verwachte levering met een 'Start' knop erbij, die doorstuurt naar een 'Kom later terug' scherm.

Natuurlijk ben ik erg enthousiast en refresh ik het elke dag, maar heeft iemand een indicatie hoe lang het duurt vanaf bestelling totdat je echt een afspraak kunt maken? Benieuwd of het bij iedereen anders is, of hoe het systeem werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-08 23:45
Ik heb sinds vandaag een VIN nadat ik gisteren heb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:42
Ingmar7 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:48:
[...]

Probleem is nu duidelijk. Op de ipad en iphone werkt de pagina met betaalgegevens niet. Op werk-pc gekeken en daar werkt het gewoon. Wel vreemd voor zoiets belangrijks.
Toevallig geen content blocker geïnstalleerd die de pagina verhinderd correct te werken? Kom ik soms wel eens tegen op mijn iPhone en dan moet ik de pagina opnieuw opvragen zonder blockers.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiErRa
Ingmar7 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:48:
[...]

Hier hetzelfde probleem. In de browser op de PC werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingmar7
Broodro0ster schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 18:32:
[...]

Toevallig geen content blocker geïnstalleerd die de pagina verhinderd correct te werken? Kom ik soms wel eens tegen op mijn iPhone en dan moet ik de pagina opnieuw opvragen zonder blockers.
Nee, geen blockers, maar thanks. Doe ik het gewoon via PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Thermometer schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 17:58:
M'n LM heeft de Y RWD (blauw) vorige week vrijdag besteld, staat '12 oktober - 28 oktober' verwachte levering met een 'Start' knop erbij, die doorstuurt naar een 'Kom later terug' scherm.

Natuurlijk ben ik erg enthousiast en refresh ik het elke dag, maar heeft iemand een indicatie hoe lang het duurt vanaf bestelling totdat je echt een afspraak kunt maken? Benieuwd of het bij iedereen anders is, of hoe het systeem werkt :P
Voor mij is dezelfde besteld door de LM op 19 september en levertijd tussen 2 januari en 2 maart... 8)7

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

winwiz schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 20:19:
[...]

Voor mij is dezelfde besteld door de LM op 19 september en levertijd tussen 2 januari en 2 maart... 8)7
Oh goed dat je het zegt, dan zal er wel niks kloppen van mijn verwachte levering datum :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-Engelen
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 07-11-2023
Hallo allen, weet iemand hoe het zit met de fiscale waarde van een voor 01-09-2023 bestelde Tesla M3? Blijft de fiscale waarde op basis van de oude M3? Of wordt het automatisch verhoogt op basis van de Highland waarde? Zou in mijn geval vriendelijk voor de bijtelling zijn, gezien het zo'n 3K fiscale waarde in totaal scheelt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Simone96 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:16:
Sinds vanochtend is er bij mij ook een VIN gekoppeld dus dat betekent dat hij in ieder geval op de boot staat. Is het mogelijk om aan de hand van de VIN te achterhalen op welke boot deze staat?
De link in de topicwaarschuwing al gebruikt? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 48 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bustertje
J-Engelen schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:27:
Hallo allen, weet iemand hoe het zit met de fiscale waarde van een voor 01-09-2023 bestelde Tesla M3? Blijft de fiscale waarde op basis van de oude M3? Of wordt het automatisch verhoogt op basis van de Highland waarde? Zou in mijn geval vriendelijk voor de bijtelling zijn, gezien het zo'n 3K fiscale waarde in totaal scheelt..
Wat ik begreep is dat de bijtelling berekend wordt over de fiscale waarde op het moment dat de auto op kenteken wordt gezet (ik ga bijv. iets minder betalen voor de HL straks omdat ik de M3 nog voor de price drop besteld had).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flyingmonkey
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 15-03-2024
bustertje schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 22:59:
[...]

Wat ik begreep is dat de bijtelling berekend wordt over de fiscale waarde op het moment dat de auto op kenteken wordt gezet (ik ga bijv. iets minder betalen voor de HL straks omdat ik de M3 nog voor de price drop besteld had).
Zou ook wel bijzonder zijn als je bijtelling betaalt over de fiscale waarde van een auto die je straks niet rijdt. Zoiets zou ook veel gesjoemel opleveren ;). Fiscale waarde is dus inderdaad de waarde van de auto die jij rijdt (exclusief afleverkosten) en niet van een ouder of ander model :) .

Wat jij schrijft over minder betalen voor de HL gaat over het maandelijkse leasebedrag neem ik aan? Ik verwacht dat dit komt doordat de leasemaatschappijen een risico zien in het feit dat Tesla prijsverlagingen heeft doorgevoerd. Als Tesla dit tijdens de looptijd van je leasecontract nog een keer doet met de modellen die dan op de markt zijn, betekent dit dat de opbrengstwaarde van jouw auto (dus restwaarde voor de leasemaatschappij) ook lager wordt. Deze potentiële lagere waarde verdisconteren ze dus in het leasebedrag.

Edit: was nog vergeten toe te voegen, maar door dit laatste punt zijn de leasebedragen uiteindelijk hoger geworden. Daarom achteraf slim van jou om het leasecontract eerder af te sluiten, heb je toch mooi een lagere leasetermijn voor een highland dan de meeste van ons! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Flyingmonkey op 10-10-2023 08:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bustertje
Flyingmonkey schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:39:
[...]

Zou ook wel bijzonder zijn als je bijtelling betaalt over de fiscale waarde van een auto die je straks niet rijdt. Zoiets zou ook veel gesjoemel opleveren ;). Fiscale waarde is dus inderdaad de waarde van de auto die jij rijdt (exclusief afleverkosten) en niet van een ouder of ander model :) .

Wat jij schrijft over minder betalen voor de HL gaat over het maandelijkse leasebedrag neem ik aan? Ik verwacht dat dit komt doordat de leasemaatschappijen een risico zien in het feit dat Tesla prijsverlagingen heeft doorgevoerd. Als Tesla dit tijdens de looptijd van je leasecontract nog een keer doet met de modellen die dan op de markt zijn, betekent dit dat de opbrengstwaarde van jouw auto (dus restwaarde voor de leasemaatschappij) ook lager wordt. Deze potentiële lagere waarde verdisconteren ze dus in het leasebedrag.
De M3 die ik aanvankelijk besteld heb was nog voor de price drop en kostte € 48.340. De HL in dezelfde specs is € 46.340. Ik betaal ook een eigen bijdrage voor zakelijke lease en die is inderdaad ook lager door wat jij schetst over de opbrengstwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_so_soup
  • Laatst online: 27-01-2024
Iemand ervaring met wanneer vin gekoppeld zal worden? Verwachte levering (m3 HL RWD) van volgende week tot 1 nov. Maar tot nu toe slechts RN nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuXFluX
M3 gisteren besteld door de LM, zag vandaag dat ik een afspraak kon maken in de app (geen SMS ontvangen). Kan hem 27 oktober ophalen in Tilburg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilkie
me_so_soup schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 10:06:
Iemand ervaring met wanneer vin gekoppeld zal worden? Verwachte levering (m3 HL RWD) van volgende week tot 1 nov. Maar tot nu toe slechts RN nummer.
Ik heb een witte M3 HL RWD zonder trekhaak via LM besteld op 02/10, VIN en leverdatum zichtbaar op 05/10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
LuXFluX schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 11:05:
M3 gisteren besteld door de LM, zag vandaag dat ik een afspraak kon maken in de app (geen SMS ontvangen). Kan hem 27 oktober ophalen in Tilburg!
Kreeg je hier een melding van of heb je gewoon regelmatig gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuXFluX
Thomason schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:35:
[...]

Kreeg je hier een melding van of heb je gewoon regelmatig gecheckt?
Had geen melding gekregen, maar heb het (heel) regelmatig gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pattex
  • Laatst online: 06-04-2024
Pattex schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:58:
Iemand nog een “oude” Model 3 Longe Range RWD (Midnight Silver Metallic) in bestelling staan!? Die van mij staat er al 10 weken in… hen alleen nog maar RN nummer en afleverristrictie heeft er nooit opgezeten.

Zelf contact gezocht maar kunnen niks zeggen/ weten niks. Via mail reageerd Tesla niet. Leasemaatschappij heeft ook meerdere malen contact gezocht krijgt geen reactie/ duidelijkheid. Alleen antwoord dat ze aan het kijken/ uitzoeken zijn…😑

Wij tasten volledig in het duister misschien iemand meer informatie of tips🙃
Iemand die ook nog een Model 3 Longe Range RWD in bestelling heeft staan. Zie dat er een schip vanuit Amerika naar Zeebrugge onderweg is (vermoedelijk met Model X en S). Maar gezien het feit dat de Model 3 Longe Range RWD uit Amerika komt heb ik misschien een vermoeden/hoop dat mijn auto hierop staat… Toevallig al iemand een VIN ? Hoop mij auto hier op staat. Of dat hij nu eindelijk geannuleerd wordt…. Staat inmiddels al bijna 3 maanden in bestelling 😶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilkie
Pattex schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 18:34:
[...]

Iemand die ook nog een Model 3 Longe Range RWD in bestelling heeft staan. Zie dat er een schip vanuit Amerika naar Zeebrugge onderweg is (vermoedelijk met Model X en S). Maar gezien het feit dat de Model 3 Longe Range RWD uit Amerika komt heb ik misschien een vermoeden/hoop dat mijn auto hierop staat… Toevallig al iemand een VIN ? Hoop mij auto hier op staat. Of dat hij nu eindelijk geannuleerd wordt…. Staat inmiddels al bijna 3 maanden in bestelling 😶
Volgens mij komen al de Model 3's uit China naar Europa.
Heb je al een VIN in de app? Crystal Ray is onderweg van Shanghai naar Zee-Brugge met Model 3's.
Deze zal vermoedelijk 17 oktober aanmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchlimits
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-07 14:29
Voor zover ik weet is er geen Model 3 Long Range met RWD bij de highlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-08 12:24
Op een ander forum lees ik nu dat alle Model 3 Highland modellen standaard met trekgewicht (via OVI) komen. Daarmee zou je een snellere levertijd hebben. De trekhaak zou dan immers achteraf via Tesla OF een 3e partij kunnen worden geïnstalleerd.

Ik heb geen idee hoe die opendata van de RDW moet worden uitgelezen. Dus kan niet controleren of het klopt dat elke Model 3 highland trekgewicht heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:54

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Fidelity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:17:
Op een ander forum lees ik nu dat alle Model 3 Highland modellen standaard met trekgewicht (via OVI) komen. Daarmee zou je een snellere levertijd hebben. De trekhaak zou dan immers achteraf via Tesla OF een 3e partij kunnen worden geïnstalleerd.

Ik heb geen idee hoe die opendata van de RDW moet worden uitgelezen. Dus kan niet controleren of het klopt dat elke Model 3 highland trekgewicht heeft.
Je moet selekteren op "Maximum trekken massa geremd" is null, dan zie je alle auto's die geen trekgewicht hebben. Dan sorteren op "Datum eerste toelating" aflopend (descending) en je ziet de laatste auto's die zonder trekgewicht geregistreerd zijn. Ik krijg daar 29-09-2023, de T987VP.
Er zijn 4 auto's daarna geregistreerd, allemaal met een trekgewicht, allemaal 3 cm langer en typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*1293*32 en variant H5LD en H6LR.
Ik begrijp dat H5LD en H6LR een highland is.

Maar dit is dus gebaseerd op 4 auto's. Misschien hebben die allemaal wel een trekhaak besteld.
De catalogusprijs van die 4 auto's is 44.990, 50.990 en 52.250.
€ 50.990 is de basisprijs van en M3LR, dus het lijkt er wel op dat die geen trekhaak besteld heeft.
Van de anderen kan ik geen opties selekteren dat ik op die prijs uitkom.

Dus... het lijkt er wel op.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fidelity schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 08:17:

Je kunt ook nog even een paar dagen wachten. Neem aan dat de eerste paar honderd Highlands binnenkort aangemeld zullen worden in NL. Maar het is idd redelijk zeker dat alle auto's nu netjes een trekgewicht krijgen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
Hm, de verwachte levering van mijn MY RWD is ineens aangepast naar ergens tussen 19 oktober en 30 oktober. Was eerder 28 oktober - 27 november. Volgens de LM mag er niet voor 28 oktober worden geleverd. Ben benieuwd.

Edit: Nog geen VIN te zien btw.

Edit2: Nu wel een VIN in de app :)

[ Voor 15% gewijzigd door InZane op 11-10-2023 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SiErRa
Maasluip schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:02:
[...]

Je moet selekteren op "Maximum trekken massa geremd" is null, dan zie je alle auto's die geen trekgewicht hebben. Dan sorteren op "Datum eerste toelating" aflopend (descending) en je ziet de laatste auto's die zonder trekgewicht geregistreerd zijn. Ik krijg daar 29-09-2023, de T987VP.
Er zijn 4 auto's daarna geregistreerd, allemaal met een trekgewicht, allemaal 3 cm langer en typegoedkeuringsnummer e4*2007/46*1293*32 en variant H5LD en H6LR.

Maar dit is dus gebaseerd op 4 auto's. Misschien hebben die allemaal wel een trekhaak besteld.
€ 50.990 is de basisprijs van en M3LR, dus het lijkt er wel op dat die geen trekhaak besteld heeft.

Die 44900 is een RWD(42900) in het rood (+2000), dus daar is ook geen trekhaak bij besteld.

In het M3/MY topic had ik een link naar een Duits forum gepost waar de RDW documenten stonden, daar stond ook een tabel in met de mogelijke combinaties van varianten en uitvoeringen, en daaruit bleek dat ze allemaal trekgewicht hebben, ongeacht of er fabriek af een trekhaak op zit.

Deze informatie was voor mij voldoende om er 1 zonder trekhaak te bestellen en nog binnen de 45000 te blijven en later alsnog een trekhaak te laten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:18

Maximus

There is no substitute

't Heeft even geduurd omdat de leasemij niet meewerkte. Maar dan toch, vandaag echt besteld met referral:

Model Y LR AWD in Midnight Cherry Red met de 20" turbine velgen met 't standaard interieur.

Ben benieuwd wat de duur gaat zijn om de auto daadwerkelijk geleverd te krijgen. Tot dat moment in een Q4 E-Tron. Wat afzien gelet op de harde stoelen, maar soit ;)

PhD i.o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TM3HL
  • Laatst online: 28-11-2023
SiErRa schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 12:32:
[...]

Die 44900 is een RWD(42900) in het rood (+2000), dus daar is ook geen trekhaak bij besteld.

In het M3/MY topic had ik een link naar een Duits forum gepost waar de RDW documenten stonden, daar stond ook een tabel in met de mogelijke combinaties van varianten en uitvoeringen, en daaruit bleek dat ze allemaal trekgewicht hebben, ongeacht of er fabriek af een trekhaak op zit.

Deze informatie was voor mij voldoende om er 1 zonder trekhaak te bestellen en nog binnen de 45000 te blijven en later alsnog een trekhaak te laten plaatsen.
PAS OP, BEN NIET TE SNEL !

Zelf ook net navraag gedaan bij de LM omdat ik de auto dit jaar nog nodig heb en niet wil wachten tot januari vanwege een trekhaak die er later ook onder kan (was de mening van meerdere op dit forum).

Echter verzekerd de LM (Alphabet) mij hetvolgende:

"Trekhaken zijn vanaf heden bij Tesla uitsluitend nog af-fabriek toegestaan en niet meer achteraf. Achteraf montage trekhaak op Tesla is echt níet meer toegestaan.
Dus wijzigen kan maar dan kun je dus nooit meer een trekhaak laten monteren; dit komt door garantie kwesties vanuit Tesla.
Als de trekhaak er wel op moet dan zit er niets anders op dan wachten totdat Tesla jouw auto kan afleveren.
Eventueel kunnen we een voorloopauto regelen in overleg met je werkgever."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 07:02
TM3HL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:34:
[...]

Zelf ook net navraag gedaan bij de LM omdat ik de auto dit jaar nog nodig heb en niet wil wachten tot januari vanwege een trekhaak die er later ook onder kan (was de mening van meerdere op dit forum).

"Trekhaken zijn vanaf heden bij Tesla uitsluitend nog af-fabriek toegestaan en niet meer achteraf. Achteraf montage trekhaak op Tesla is echt níet meer toegestaan.
Dus wijzigen kan maar dan kun je dus nooit meer een trekhaak laten monteren; dit komt door garantie kwesties vanuit Tesla.
Als de trekhaak er wel op moet dan zit er niets anders op dan wachten totdat Tesla jouw auto kan afleveren.
Waarom zou de garantie komen te vervallen als Tesla zelf die trekhaak achteraf monteert? Vertrouwen ze dat hun eigen monteurs niet toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TM3HL
Sunri5e schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:37:
[...]

Waarom zou de garantie komen te vervallen als Tesla zelf die trekhaak achteraf monteert? Vertrouwen ze dat hun eigen monteurs niet toe?
Durf het niet te zeggen maar ik ga hier even op goed vertrouwen vanuit dat de LM gelijk heeft. En derhalve denk ik niet dat ik mijn bestelling ga wijzigen. Dan de tijd overbruggen met een soort gelijke auto denk ik. Maar daar ga ik komende dagen is goed over nadenken wat ik wil en of ik die trekhaak echt wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
TM3HL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:34:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing, maar ik wil het door Tesla zelf laten doen.
Het staat zelfs in de handleiding van de M3 hoe dit in zijn werk gaat: https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/nl_nl/ bij "Rijden" -> "Aanhangers trekken en accessoires dragen" onder kopje "De trekhaak aansluiten".

In mijn geval gaat het om een privé auto, ik kan mij voorstellen dat een LM daar meestal een vaste partij voor heeft die dit achteraf doet en dat het daarom niet kan.

[ Voor 6% gewijzigd door SiErRa op 11-10-2023 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TM3HL
SiErRa schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:42:
[...]

Bedankt voor de waarschuwing, maar ik wil het door Tesla zelf laten doen.
Het staat zelfs in de handleiding van de M3 hoe dit in zijn werk gaat: https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/nl_nl/ bij "Rijden" -> "Aanhangers trekken en accessoires dragen" onder kopje "De trekhaak aansluiten".
Ik zou het ook altijd bij Tesla zelf laten doen. Ik heb de mail van Alpabet doorgestuurd naar Tesla voor bevestiging. Ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travian
  • Laatst online: 17-12-2023
Hi, mijn model 3 rwd LR is geannuleerd aangezien ze deze niet meer gaan leveren. Nu via de LM een highland rwd besteld. Ik kreeg vanuit Alphabet te horen medio januari leveren.. Op de site staat oct-nov. Zijn er hier meer die eerst januari te horen kregen en nu toch binnenkort de auto kunnen afhalen?

Betreft een standaard zwarte rwd.

Intussen sinds 1 augustus al bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Laatst online: 01-08 13:52
Travian schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:01:
Hi, mijn model 3 rwd LR is geannuleerd aangezien ze deze niet meer gaan leveren. Nu via de LM een highland rwd besteld. Ik kreeg vanuit Alphabet te horen medio januari leveren.. Op de site staat oct-nov. Zijn er hier meer die eerst januari te horen kregen en nu toch binnenkort de auto kunnen afhalen?

Mijn ervaring is dat de datums in de app nogal regelmatig wijzigen.
Op enkele weken tijd toch al wat verschillende datums zien staan

Begonnen met november-december.
Dan is het november-maart 2024 geworden.
Om dan opnieuw naar oktober-december te gaan

En nu is het eind oktober-begin november. Maar geen VIN te zien, dus gok dat dit ook niet echt zal kloppen.
Gewoon afwachten lijkt me en regelmatig eens controleren. Van zodra je een VIN ziet staan, weet je dat het ook effectief gaat kloppen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• adjego
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:10
Maasluip schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 09:02:
[...]

https://tff-forum.de/t/wi...eraenderungen/100784/1355

Afbeeldingslocatie: https://uploads.tff-forum.de/original/4X/9/f/b/9fb4f17119c1cb06bc4138886c0a4e57db477cbd.png

Afbeeldingslocatie: https://uploads.tff-forum.de/original/4X/1/8/4/184ac8c11c77e66684982b1fee45f5be82e8f94f.png

Zoals je kunt zien in de typegoedkeuring van de"H" modellen is er altijd T1 beschikbaar als optie code, wat betekend dat trekgewicht altijd op 1000 kg staat.

Home Assistant | ☀️ 2900 Wp PVOutput | 🔋 Tesla Model 3 RWD 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
Travian schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:01:

Ik heb mijn auto afgelopen maandag via Alphabet besteld, daar kreeg ik ook medio januari te horen. Lijkt een standaard bericht, kreeg 's middags mijn tesla account met daarin de levering eind october begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
zwasie schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:12:
[...]

Mijn ervaring is dat de datums in de app nogal regelmatig wijzigen.
Op enkele weken tijd toch al wat verschillende datums zien staan

Begonnen met november-december.
Dan is het november-maart 2024 geworden.
Om dan opnieuw naar oktober-december te gaan

En nu is het eind oktober-begin november. Maar geen VIN te zien, dus gok dat dit ook niet echt zal kloppen.
Gewoon afwachten lijkt me en regelmatig eens controleren. Van zodra je een VIN ziet staan, weet je dat het ook effectief gaat kloppen
Ook dat van de VIN is geen gegeven, ik had tot gister een VIN toegewezen gekregen en die is inmiddels weer verdwenen ;w .

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• veldenjp
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2023
De knoop doorgehakt en een M3 RWD White/White besteld.

Weet iemand:

- Worden er matten meegeleverd?
- Zijspiegels inklapbaar / anti-verblindingsstand?

Niet echt een prijslijst te vinden uiteraard.
now we wait ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchlimits
veldenjp schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:14:

Weet iemand:

now we wait ;)
Mijn dealer zei, matten is een ja. En volgens mij hebben alle Tesla's inklappende spiegels. Buitenspiegels leken dimbaar bij een demo auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Dutchlimits schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Mijn dealer zei, matten is een ja. En volgens mij hebben alle Tesla's inklappende spiegels. Buitenspiegels leken dimbaar bij een demo auto.
heb jij een dealer :*)

bedankt voor de antwoorden, hier vrijdag een Highland (Tilburg) event _/-\o_
Zal wel even vragen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:34

spartacusNLD

This is Sparta!!

veldenjp schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 16:44:
[...]
bedankt voor de antwoorden, hier vrijdag een Highland (Tilburg) event _/-\o_
Zal wel even vragen
Is er in tilburg een highland event? hoe kom je aan een uitnodiging? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:27

djbarney

XBL: DeejayBarney

veldenjp schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 15:14:

Weet iemand:

now we wait ;)
als het goed is, ja op alle 3 de punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 19:36
Mijn M3 RWD (red) staat gepland voor 29/10 -12/11. Had ook een VIN. Maar nadat ik de het resterende bedrag had overgemaakt naar Tesla is de VIN verdwenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
you've been scammed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Billy.Boy
  • Laatst online: 13-02 18:40
Thomason schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:13:
[...]

Ik heb mijn auto afgelopen maandag via Alphabet besteld, daar kreeg ik ook medio januari te horen. Lijkt een standaard bericht, kreeg 's middags mijn tesla account met daarin de levering eind october begin november.
Ik had het precies hetzelfde. Bestelde M3 via Alphabet. Levering datum 27 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 13:41
Mijn leverdatum in de app is ineens veranderd van 10-17 november naar 14-21 november, helaas..
Wellicht heeft de boot vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Laatst online: 01-08 13:52
Hier is er deze morgen een VIN verschenen in de APP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polk
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik ben echt niet jaloers op iedereen die al een leverdatum heeft staan hoor :O .

Intussen is de levering van mij M3 RWD, blauw + trekhaak (inmiddels spijt van, want wil de auto nu hebben :P ) teruggezet van okt-nov naar 1 januari - 16 maart.

Is dit bij meer mensen gebeurd? Of komt dit echt puur door de trekhaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyingmonkey
  • Laatst online: 15-03-2024
Polk schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 10:46:
Ik ben echt niet jaloers op iedereen die al een leverdatum heeft staan hoor :O .

Intussen is de levering van mij M3 RWD, blauw + trekhaak (inmiddels spijt van, want wil de auto nu hebben :P ) teruggezet van okt-nov naar 1 januari - 16 maart.

Is dit bij meer mensen gebeurd? Of komt dit echt puur door de trekhaak?
Denk dat de trekhaak er inderdaad iets mee te maken heeft. Heb zelf ook eentje met trekhaak (maar dan de auto in het grijs i.p.v. blauw) en levering stond eerst op 25 dec - 31 dec, nu op 15 nov - 31 dec. Jouw verwachte levering zal best nog naar voren kunnen verschuiven, maar op de eerste twee boten die onderweg zijn, zal die waarschijnlijk niet staan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:27
Flyingmonkey schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:38:
[...]

Denk dat de trekhaak er inderdaad iets mee te maken heeft. Heb zelf ook eentje met trekhaak (maar dan de auto in het grijs i.p.v. blauw) en levering stond eerst op 25 dec - 31 dec, nu op 15 nov - 31 dec. Jouw verwachte levering zal best nog naar voren kunnen verschuiven, maar op de eerste twee boten die onderweg zijn, zal die waarschijnlijk niet staan helaas.
Mijn zoon heeft een 3 LR met trekhaak in bestelling en die komt begin November.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travian
Net in mn Tesla app VIN en RN nummer :)

29 okt - 12 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Travian schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:58:
Net in mn Tesla app VIN en RN nummer :)

29 okt - 12 nov
super ik heb nog niks, wanneer heb jij besteld? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travian
1 augustus, alleen die is gecancelled ivm geen rwd LR beschikbaar. Dus deze bestelling nieuw gedaan eergister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjagga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TM3HL
Op het moment dat je nu een Model 3 configureert zie je dat de levertijd okt/nov is en zodra je de trekhaak toevoegt wijzigt deze naar jan/feb 2024. Bij de LongRange zelfs feb/maa 2024.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
InZane schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 10:20:
Hm, de verwachte levering van mijn MY RWD is ineens aangepast naar ergens tussen 19 oktober en 30 oktober. Was eerder 28 oktober - 27 november. Volgens de LM mag er niet voor 28 oktober worden geleverd. Ben benieuwd.

Edit: Nog geen VIN te zien btw.

Edit2: Nu wel een VIN in de app :)
Zojuist SMS ontvangen om een afspraak voor ophalen in te plannen *O*

Gaat toch sneller dan ik had verwacht. Had me er van tevoren helemaal op ingesteld dat ze bij Tesla pas wat zouden gaan doen na 28 oktober, als mijn nieuwe leasecontract pas officieel ingaat, maar dat is dus niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

InZane schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:02:
[...]

Zojuist SMS ontvangen om een afspraak voor ophalen in te plannen *O*

Gaat toch sneller dan ik had verwacht. Had me er van tevoren helemaal op ingesteld dat ze bij Tesla pas wat zouden gaan doen na 28 oktober, als mijn nieuwe leasecontract pas officieel ingaat, maar dat is dus niet zo.
Nice! Welke uitvoering / kleur heb je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Travian
2 nov afhalen in Tilburg :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
eergister besteld? Begrijp ik dat goed? 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
Thermometer schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:30:
[...]

Nice! Welke uitvoering / kleur heb je besteld?
Gaat om een MY RWD, Quicksilver, 19", zwart interieur, trekhaak

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TM3HL
TM3HL schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 13:44:
[...]

Ik zou het ook altijd bij Tesla zelf laten doen. Ik heb de mail van Alpabet doorgestuurd naar Tesla voor bevestiging. Ik houd jullie op de hoogte.
Ik heb inmiddels een update vanuit Tesla:

"Op het moment komen de Model 3 uit de fabriek zonder trekhaak, het is echter wel mogelijk om dit achteraf via Tesla te laten monteren."

Ik heb dit doorgezet naar Alphabet en zij gaven aan dat vanwege miscommunicaties met Tesla hun stelregel is: Trekhaak uitsluitend af-fabriek op Tesla en anders niet.

Toch lag de keuze bij mij met de gok dat er dus geen trekhaak meer op kan. Maar gezien de handleiding van Tesla zelf en de bevestiging via de mail mijn bestelling toch om laten zetten.

Nu gelijk een VIN nummer in de app en mijn datum is veranderd van 26dec-10mrt naar 28okt-12nov. Hoop binnekort een afspraak te kunnen maken.

Enorm blij dat ik de auto toch dit jaar nog in ontvangst kan nemen en de trekhaak laat ik er later op monteren met Alphabet afgesproken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjagga
TM3HL schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:47:
[...]

Ik heb inmiddels een update vanuit Tesla:

"Op het moment komen de Model 3 uit de fabriek zonder trekhaak, het is echter wel mogelijk om dit achteraf via Tesla te laten monteren."

Ik heb dit doorgezet naar Alphabet en zij gaven aan dat vanwege miscommunicaties met Tesla hun stelregel is: Trekhaak uitsluitend af-fabriek op Tesla en anders niet.

Toch lag de keuze bij mij met de gok dat er dus geen trekhaak meer op kan. Maar gezien de handleiding van Tesla zelf en de bevestiging via de mail mijn bestelling toch om laten zetten.

Nu gelijk een VIN nummer in de app en mijn datum is veranderd van 26dec-10mrt naar 28okt-12nov. Hoop binnekort een afspraak te kunnen maken.

Enorm blij dat ik de auto toch dit jaar nog in ontvangst kan nemen en de trekhaak laat ik er later op monteren met Alphabet afgesproken :)
Goed om te horen! Scheelt ook weer wat in de bijtelling, de trekhaak later laten monteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
zo mooi om te zien, zie toch sommige met chrome en sommige chrome delete.
Verschil RWD en LR? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
veldenjp schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 16:21:
[...]

zo mooi om te zien, zie toch sommige met chrome en sommige chrome delete.
Verschil RWD en LR? :?
Dit zijn beschermfolies die ze erop doen voor transport, halen ze in Nederland eraf :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pieter_621
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-07 22:38
eergister besteld? Begrijp ik dat goed? 8)7 8)7
Zolang er nog onverkochte auto's op de boot onderweg zijn gaat dat snel vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Pieter_621 schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 17:20:
[...]

Zolang er nog onverkochte auto's op de boot onderweg zijn gaat dat snel vermoed ik.
Ik heb sinds 5.00 een mail met "maak je klaar voor levering" en een VIN in de app _/-\o_

Las heel wat pagina's terug dat toen nog op boot kon zoeken? Zal wel niet meer zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
veldenjp schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:09:
[...]

Ik heb sinds 5.00 een mail met "maak je klaar voor levering" en een VIN in de app _/-\o_

Las heel wat pagina's terug dat toen nog op boot kon zoeken? Zal wel niet meer zo zijn.
Wat was je verwachte leverdatum? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Thomason schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 08:46:
[...]

Wat was je verwachte leverdatum? :)
het is nu 29-10 - 12-11 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
Lekker! Ik dacht dat je al had ingepland maar was te snel met lezen, ik heb dezelfde geschatte levertijd. Heel benieuwd wanneer we definitief in kunnen plannen. Zie inmiddels zelf geen VIN meer, al stond deze er een paar dagen geleden wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Thomason schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 09:46:
[...]

Lekker! Ik dacht dat je al had ingepland maar was te snel met lezen, ik heb dezelfde geschatte levertijd. Heel benieuwd wanneer we definitief in kunnen plannen. Zie inmiddels zelf geen VIN meer, al stond deze er een paar dagen geleden wel in.
Ow zal bij mij ook gebeuren dan denk ik, zie het eerdere post ook.
Ga later naar Tesla, ze hebben een highland (event) staan, kijken wat zij zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
veldenjp schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:09:
[...]

Ow zal bij mij ook gebeuren dan denk ik, zie het eerdere post ook.
Ga later naar Tesla, ze hebben een highland (event) staan, kijken wat zij zeggen
Veel plezier straks! Ik ben recent ook bij een highland event geweest en is zeker de moeite waard als je hem besteld hebt :)!

Laat maar even weten wat ze er van zeggen mocht je er nog aan toe komen, thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchlimits
Betalen jullie pas bij ontvangen van factuur of al ruim van tevoren? Mijn auto is er over ongeveer een week dus ik weet niet of ik nog een factuur ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollivier
  • Laatst online: 14-04-2024
Is er al iemand die een afspraak heeft voor de model 3 highland af te halen in Brugge.
Heb er eentje besteld op 1 september en heb momenteel een leveringsvenster van 14/10 - 26/10 maar geen afspraak.Wel een Vin nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ynnoz
Dutchlimits schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:46:
Betalen jullie pas bij ontvangen van factuur of al ruim van tevoren? Mijn auto is er over ongeveer een week dus ik weet niet of ik nog een factuur ontvang.
De eindafrekening zou je nu wel moeten hebben. Zou iets moeten staan in de Tesla app. Ik heb zelf (maar was erg snel) al drie weken voor de aflevering betaald. Moest wel kijken op mijn PC met alle add blockers uitgeschakeld. Op IOS kreeg ik alleen een lege pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldenjp
Thomason schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 10:12:
[...]

Veel plezier straks! Ik ben recent ook bij een highland event geweest en is zeker de moeite waard als je hem besteld hebt :)!

Laat maar even weten wat ze er van zeggen mocht je er nog aan toe komen, thanks alvast!
yes ik laat het weten.

Krijg je nog een mail van "u kunt betalen"?
Heb wel alle stappen gedaan en rijbewijs foto's geüpload.

Maar nu? Heb geen rekeningnummer etc (zijn te vinden hier, dat weet ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ynnoz
veldenjp schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 12:03:
[...]

yes ik laat het weten.

Krijg je nog een mail van "u kunt betalen"?
Heb wel alle stappen gedaan en rijbewijs foto's geüpload.

Maar nu? Heb geen rekeningnummer etc (zijn te vinden hier, dat weet ik)
Ja, die krijg je via de app wat later. Daar staan ook alle betaalgegevens die je met copy & paste naar je bank app kan overbrengen. Wel bij mij via de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilkie
ollivier schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:32:
Is er al iemand die een afspraak heeft voor de model 3 highland af te halen in Brugge.
Heb er eentje besteld op 1 september en heb momenteel een leveringsvenster van 14/10 - 26/10 maar geen afspraak.Wel een Vin nummer.
Ja, ik heb een afspraak op 30/10, al gaf een Tesla medewerker aan dat deze nog vervroegd kan worden.
Nummerplaat is sinds vandaag gekend.
Je levering van 14/10 lijkt me onwaarschijnlijk, de eerste boot met Model 3 Highlands zal aanmeren in Zee-Brugge op 17/10.

https://www.vesselfinder.com/vessels/details/9210440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuXFluX
Ik heb een afspraak voor levering op 27-10 in Tilburg. Nu zie ik net dat het VIN uit de app verdwenen is. De afspraak staat er nog wel.

Zijn er meer die dit hebben? Bij de meeste berichten waarbij het VIN is verdwenen had men volgens mij alleen een leverindicatie en geen afspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-07 13:12
LuXFluX schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:44:
Ik heb een afspraak voor levering op 27-10 in Tilburg. Nu zie ik net dat het VIN uit de app verdwenen is. De afspraak staat er nog wel.

Zijn er meer die dit hebben? Bij de meeste berichten waarbij het VIN is verdwenen had men volgens mij alleen een leverindicatie en geen afspraak.
Ik haal hem ook op in Tilburg de 27e en heb nog wel een VIN, soms moet je de app even verversen.

[ Voor 3% gewijzigd door rai_rob op 13-10-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomason
  • Nu online
LuXFluX schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:44:

Yes! Ik heb dit ook, maar heb contact gehad met Tesla Sales Advisor en die zei daarover het volgende:
In ons systeem is er nog steeds een vin gekoppeld dit loopt dus helemaal goed.

Nog geen afspraak kunnen plannen helaas maar window loopt ook pas vanaf eind oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollivier
  • Laatst online: 14-04-2024
Twilkie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:39:
[...]

Ja, ik heb een afspraak op 30/10, al gaf een Tesla medewerker aan dat deze nog vervroegd kan worden.
Je levering van 14/10 lijkt me onwaarschijnlijk, de eerste boot met Model 3 Highlands zal aanmeren in Zee-Brugge op 17/10.

Heb je dit automatisch doorgekregen of ben je langsgegaan om aan die afspraak te komen.
Bij mij is alles betaald en verzekeringsgegevens doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 10:13
Twilkie schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:39:
[...]

Hoe ontving jij je kenteken? Ik wacht daar nog op voor verzekering. Heb afspraak 27/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuXFluX
rai_rob schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 14:48:
[...]

Ik haal hem ook op in Tilburg de 27e en heb nog wel een VIN, soms moet je de app even verversen.
Helaas blijft ie weg bij verversen. Misschien eind van de middag maar even bellen...
Pagina: 1 ... 444 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.