• Tess75
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 06-12-2023
Dutchlimits schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:39:
Inmiddels staat de VIN erbij.

Mijn auto wordt trouwens geleverd in Groningen.

[Afbeelding]
Sinds 2 dagen zelfde van dec-mrt naar data 17/10 - 31/10 nog geen VIN standaard rwd wit zwart interieur.

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:34
Billy.Boy schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:58:
[...]

Tijdens het bestellen mocht ik kiezen tussen de twee(M3 oud of nieuw). Toen wist ik het zelf neit wat een Highland was.
Het verschil tusse de pre-face lift en de nieuwe was maar 1 teentje per maand. €73 per maand is oplichterij. Het prijs verschil is maar €1.000 tussen de twee. Het had maar max 20 duurder moeten uitvallen.
Voor een leasemaatschappij zou het toch dom zijn om nu nog een oude 'nieuwe' M3 aan te bieden ? De restwaarde bij einde lease gaat toch veel lager dan die van een highland. Zeker aangezien Tesla nu al in 2023 begint met leveren van Highland-modellen

• Pattex
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 06-04-2024
Iemand nog een “oude” Model 3 Longe Range RWD (Midnight Silver Metallic) in bestelling staan!? Die van mij staat er al 10 weken in… hen alleen nog maar RN nummer en afleverristrictie heeft er nooit opgezeten.

Zelf contact gezocht maar kunnen niks zeggen/ weten niks. Via mail reageerd Tesla niet. Leasemaatschappij heeft ook meerdere malen contact gezocht krijgt geen reactie/ duidelijkheid. Alleen antwoord dat ze aan het kijken/ uitzoeken zijn…😑

Wij tasten volledig in het duister misschien iemand meer informatie of tips🙃

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Pattex schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:58:
Iemand nog een “oude” Model 3 Longe Range RWD (Midnight Silver Metallic) in bestelling staan!? Die van mij staat er al 10 weken in… hen alleen nog maar RN nummer en afleverristrictie heeft er nooit opgezeten.

Zelf contact gezocht maar kunnen niks zeggen/ weten niks. Via mail reageerd Tesla niet. Leasemaatschappij heeft ook meerdere malen contact gezocht krijgt geen reactie/ duidelijkheid. Alleen antwoord dat ze aan het kijken/ uitzoeken zijn…😑

Wij tasten volledig in het duister misschien iemand meer informatie of tips🙃
Heb je al even teruggelezen? Van de Model 3 Highland is nog geen LR RWD beschikbaar en de vraag is of die op korte termijn volgt of niet. Andere bestellingen zijn naar mijn weten geannuleerd.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• TheAelseHunter
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01-12-2023
Het bijzondere aan mijn bestelling is dat mij vin verdwenen is. Zondag is er een vin gekoppeld en zag ik deze terug in de app. Nu is deze nergens meer terug te halen. De levertijd is wel veranderd toen deze gekoppeld was en is nu nog dezelfde 11-10 tot 25-10.

M3 RWD zwart interieur, zwarte lak en standaard velgen.

Heeft iemand dit ook ervaren?

• hyperkoule
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-11-2023
TheAelseHunter schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:13:
Het bijzondere aan mijn bestelling is dat mij vin verdwenen is. Zondag is er een vin gekoppeld en zag ik deze terug in de app. Nu is deze nergens meer terug te halen. De levertijd is wel veranderd toen deze gekoppeld was en is nu nog dezelfde 11-10 tot 25-10.

voor mij ook. M3LR zwarte interieur en witte lak.

• bustertje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-10 21:24
zwasie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 18:30:
[...]

Voor een leasemaatschappij zou het toch dom zijn om nu nog een oude 'nieuwe' M3 aan te bieden ? De restwaarde bij einde lease gaat toch veel lager dan die van een highland. Zeker aangezien Tesla nu al in 2023 begint met leveren van Highland-modellen
Ik ga zelfs minder betalen voor een Highland tov een oude M3 :P

• TheAelseHunter
hyperkoule schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:21:
[...]

voor mij ook. M3LR zwarte interieur en witte lak.
Bijzonder iets dan, hopen dat die afspraak zo snel mogelijk gemaakt kan worden. Hoop inderdaad dat als ze in Zeebrugge aankomen we ze binnen een week kunnen ophalen.

• Pattex
  • Laatst online: 06-04-2024
Taro schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:57:
[...]

Heb je al even teruggelezen? Van de Model 3 Highland is nog geen LR RWD beschikbaar en de vraag is of die op korte termijn volgt of niet. Andere bestellingen zijn naar mijn weten geannuleerd.
Yeas uiteraard! Alleen Tesla heeft vooralsnog de order nog steeds niet geannuleerd. Lease maatschappij zegt dat deze auto’s uit Amerika komen. Daar wordt de “oude” Model 3 nog steeds verkocht.

• Pieter_621
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16-10 12:50
TheAelseHunter schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:13:

Ja, ik had precies hetzelfde: zondag was er een VIN, maandag was die weer weg. En sinds vandaag heb ik weer een VIN. Levertijd is ook bij mij 11-10 tot 25-10.

• Dutchlimits
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-11 10:59
Ik vermoed dat jullie levertijden iets korter zijn omdat jullie in Tilburg ophalen, correct?

• TheAelseHunter
Dutchlimits schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:55:
Ik vermoed dat jullie levertijden iets korter zijn omdat jullie in Tilburg ophalen, correct?
Correct, dit is allemaal via de LM geregeld maar ik ga er vanuit dat ze dit voor Tilburg hebben geregeld.

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-08 11:05
Pattex schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:54:
[...]

Yeas uiteraard! Alleen Tesla heeft vooralsnog de order nog steeds niet geannuleerd. Lease maatschappij zegt dat deze auto’s uit Amerika komen. Daar wordt de “oude” Model 3 nog steeds verkocht.
Daar wordt momenteel geen LR RWD verkocht volgens mij.

• Billy.Boy
  • Laatst online: 13-02 18:40
Ik zal de auto in Amsterdam ophalen. Tevens loopt mijn bestelling via LM.
26 september besteld door de LM.
Model 3 White met standaard allemaal

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16
Ik heb geen idee waar ik mijn auto moet ophalen. Hoe kun je dat te weten komen?
Bestelling gaat trouwens via LM (Athlon).

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 04-10-2023 08:50 ]

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-11 11:18
InZane schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:50:
[...]

Ik heb geen idee waar ik mijn auto moet ophalen. Hoe kun je dat te weten komen?
Bestelling gaat trouwens via LM (Athlon).
Dan krijg je vanzelf vanuit Tesla de mogelijkheid om een afspraak te plannen in Tilburg ;)

• rai_rob
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-11 14:02
Zaterdagavond 30 september M3 besteld standaard uitvoering kleur zwart verder geen opties VIN bekend en levering oktober 11 - oktober 25, op de factuur staat leveringsdatum: 18-okt.-2023 ;)

• Sjagga
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-08-2024
Inmiddels is hier het afgelopen weekend ontvangen VIN nummer weer verdwenen in de app... als dat maar goed gaat. :/

Levertermijn staat nog altijd op 11-25 oktober, waarbij eind oktober/begin november mij logischer lijkt, gezien het schip naar verwachting overmorgen pas aankomt bij het Suezkanaal. Het is daarna nog best een eindje naar Zeebrugge, en vanaf de haven aldaar tot leverklaar in Tilburg.

• bustertje
Bijzonder dat veel hier zo'n korte levertijd hebben. Ik heb de vorige M3 besteld in maart. Op 1 september is die gelijk omgezet. Met Tesla gebeld, die zeiden dat ik rekening moest houden met eind oktober. Vervolgens belt een dag later de leasemij dat het eind januari wordt. In de app staat 26 dec - 10 maart.

Het is een rode Highland rwd met trekhaak en standaard interieur. Zal het met de specs te maken hebben?

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:16
bustertje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:27:
Bijzonder dat veel hier zo'n korte levertijd hebben. Ik heb de vorige M3 besteld in maart. Op 1 september is die gelijk omgezet. Met Tesla gebeld, die zeiden dat ik rekening moest houden met eind oktober. Vervolgens belt een dag later de leasemij dat het eind januari wordt. In de app staat 26 dec - 10 maart.

Het is een rode Highland rwd met trekhaak en standaard interieur. Zal het met de specs te maken hebben?
Hier heb ik dezelfde levertijd. Ook in diezelfde periode besteld, en in de app staat eenzelfde leverperiode. M3 zwart, verder standaard. Is een zakelijke Alphabet bestelling.

• Aphrodite
  • Laatst online: 22-02-2024
bustertje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:27:

Wel gek dat Tesla een andere datum geeft dan de LM. Ik had Tesla ook gebeld afgelopen week, gaf ook bij mij aan dat de verwachting tweede week januari zal zijn dat ze hem kunnen leveren.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:40
Aphrodite schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:48:
[...]

Wel gek dat Tesla een andere datum geeft dan de LM. Ik had Tesla ook gebeld afgelopen week, gaf ook bij mij aan dat de verwachting tweede week januari zal zijn dat ze hem kunnen leveren.
Het is al eerder geschreven, LM communiceert maar wat. Als ze al communiceren, en dan is de data meestal verouderd en wordt amper bijgewerkt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• rai_rob
Sjagga schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:35:
Inmiddels is hier het afgelopen weekend ontvangen VIN nummer weer verdwenen in de app... als dat maar goed gaat. :/

Levertermijn staat nog altijd op 11-25 oktober, waarbij eind oktober/begin november mij logischer lijkt, gezien het schip naar verwachting overmorgen pas aankomt bij het Suezkanaal. Het is daarna nog best een eindje naar Zeebrugge, en vanaf de haven aldaar tot leverklaar in Tilburg.
Als de het schip met de huidige snelheid doorvaart is deze pas over 18 dagen in Zeebrugge, echter zal hij wel toerbeurt hebben voor het kanaal en kunnen ze daarna pas weer vol gas naar Zeebrugge, alleen heeft hij dan nog steeds 12 dagen nodig. 8)

• Sjagga
Pieter_621 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 21:22:
[...]

Ja, ik had precies hetzelfde: zondag was er een VIN, maandag was die weer weg. En sinds vandaag heb ik weer een VIN. Levertijd is ook bij mij 11-10 tot 25-10.
Pieter, weet je toevallig of de VIN die gister terug is gekomen dezelfde is als die je daarvoor had?

• bustertje
Tommie12 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 11:58:
[...]

Het is al eerder geschreven, LM communiceert maar wat. Als ze al communiceren, en dan is de data meestal verouderd en wordt amper bijgewerkt.
Dat geloof ik graag. Data van de leasemij komt nu wel overeen met die in de app. Neem aan dat Tesla zelf die datum in de app update?

• desislaf
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 06-11 14:21
Hoi! Bevestigt iemand dat de zwarte kleur van de M3 RWD in aanmerking komt voor subsidie of niet? Ik wil heel graag de zwarte kleur maar wil de subsidie ook niet missen. :)

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-11 13:49
desislaf schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:15:
Hoi! Bevestigt iemand dat de zwarte kleur van de M3 RWD in aanmerking komt voor subsidie of niet? Ik wil heel graag de zwarte kleur maar wil de subsidie ook niet missen. :)
Het is al een paar keer in het (andere) topic aan bod gekomen, maar goed, het gaat om de cataloguswaarde.
Dat is de prijs die in de configurator staat zonder bestemmings- en documentatiekosten ad € 980
en verwijderingsbijdrage van € 22,50

Een M3 RWD is dus € 42.990 en de zwarte kleur € 1.300, dus blijf je onder de € 45.000 en kan je dus SEPP aanvragen.

• desislaf
  • Laatst online: 06-11 14:21
SiErRa schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:26:
[...]

Het is al een paar keer in het (andere) topic aan bod gekomen, maar goed, het gaat om de cataloguswaarde.
Dat is de prijs die in de configurator staat zonder bestemmings- en documentatiekosten ad € 980

Een M3 RWD is dus € 42.990 en de zwarte kleur € 1.300, dus blijf je onder de € 45.000 en kan je dus SEPP aanvragen.
Top! Ik kon geen relevante opmerkingen vinden, maar zal het de volgende keer zorgvuldig controleren. :)

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-11 17:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

desislaf schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:15:
Elke kleur komt in aanmerking op de M3 RWD zolang je de rest standaard houd.

Andere combo die kan is:
Wit + wit interieur + standaard velgen
Wit + sport velgen

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Sjaakpollak
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-02-2024
bustertje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 20:26:
[...]

Ik ga zelfs minder betalen voor een Highland tov een oude M3 :P
Bij welke LM is dat?

• bustertje
Broekhuis. Komt omdat ik de auto voor de pricedrop besteld had (en hogere restwaarde van een Highland, denk ik).

[ Voor 10% gewijzigd door bustertje op 04-10-2023 16:40 ]

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

fabulaus schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:21:
Al een tijdje aan het mee lezen in de verschillende Tesla topics. Aangezien de uitlevering van mijn Tesla aanstaande is maar even ter info een bijdrage over het verloop.

Eind december mail gekregen van FM dat ik mocht bestellen, na testritten in verschillende EV's gekozen voor Tesla Model Y Long Range Black/Black/Black. Vervolgens het volgende verloop.

24-01 - order ontvangen LM
10-02 - order akkoord, in behandeling bij LM
31-03 - auto besteld met gewenste uitlevering begin oktober
Vanaf dit moment stond de verwachte afleverdatum op eind december, totdat deze week..

Sinds installeren app en registratie maar eens ingelogd om te zien of er vanuit Tesla wellicht al updates waren
27-09 - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, zonder plan knop,
29-09 middag - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, met plan knop > kom later terug
29-09 avond - RN en VIN - verwachte levering 29 - 30 september, met plan knop > kom later terug
30-09 - verwachte levering 30-09 - 11-10, met plan knop > kom later terug

Nu dus meermaal daags de app aan het verversen. Denk dat het nu wachten is op kenteken door RDW en vrijgave door LM. Met een beetje mazzel komende week de nieuwe wagen voor de deur.
Na nog wat verspringen van de datums gelijk aan bovenstaande uiteindelijk de SMS gekregen.

02-10 - Lever datum en tijd voorstel SMS, gelijk definitief in de app
03-10 - Verzoek om lever datum en tijd aan te passen via SMS, direct SMS terug en definitief in de app.

Volgende week ophalen in Tilburg, in alle eerlijkheid.. wat een gedoe en onduidelijkheid in de communicatie.
Vrij onpersoonlijk en levert denk ik meer vragen op dan dat het tijdswinst oplevert.

Uiteindelijk moet ik mijn huidige lease auto nu bij een random auto dealer in de buurt achterlaten, vanaf daar een taxi nemen, en dan terug. Vanuit Tesla weinig hulp ondersteuning, lease maatschappijen gelukkig erg meedenkend.

• Pieter_621
Sjagga schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Pieter, weet je toevallig of de VIN die gister terug is gekomen dezelfde is als die je daarvoor had?
Dat weet ik niet.

• zwasie
Hier is dat datum weer aangepast in de app : staat nu op 28/10- 9/11 , wel nog geen VIN

• Billy.Boy
Mc_Smurf schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:23:
[...]

Dan krijg je vanzelf vanuit Tesla de mogelijkheid om een afspraak te plannen in Tilburg ;)
Ik kreeg een mailtje van mijn werkgever(LM mail), waarbij de gegevens van de auto en bestel locatie vermeld waren. Had je geen bestellingen bevestiging of i.d. ontvangen?

• Pun
  • Laatst online: 18-10-2023

Pun

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PH2MKwlRpznzFPDEwkWl2CWVBss=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/seigiZEi9DJEVz2WjV8Ie3Zx.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals eerder aangegeven heb ik 'm vandaag mogen ophalen.
Kan nog altijd geen lijn trekken op de leverdatums.
Mij werd dus verteld in een mail nadat de bestelling gedaan had dat het medio januari geleverd zou worden. Toen dacht ik voor de grap de tesla App installeren omdat daar ook levertijden staan. In het begin stond de verwachte lever datum op de dag van het bestelling. De start knop kon toen ook niet gebruikt worden.
Toen ik twee dagen later keek kon ik wel op de startknop drukken en stond er 4 oktober. Exact vijf dagen nadat ik de bestelling geplaatst had.
Ik ga natuurlijk niet klagen, maar als ik de reacties hier lees gaat het er voor iedereen heel anders aan toe.
Ik hoop dat het voor de rest van jullie ook op gaat schieten.

• Ingmar7
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:54
SiErRa schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 14:26:
[...]

Klopt, heb Sepp voor zwarte M3 RWD aangevraagd en is toegekend.

[ Voor 0% gewijzigd door Ingmar7 op 04-10-2023 20:46 . Reden: Typo ]

• Billy.Boy
Pun schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 18:53:
[Afbeelding]

Mij werd dus verteld in een mail nadat de bestelling gedaan had dat het medio januari geleverd zou worden. Toen dacht ik voor de grap de tesla App installeren omdat daar ook levertijden staan. In het begin stond de verwachte lever datum op de dag van het bestelling. De start knop kon toen ook niet gebruikt worden.
Toen ik twee dagen later keek kon ik wel op de startknop drukken en stond er 4 oktober. Exact vijf dagen nadat ik de bestelling geplaatst had.
Ik ga natuurlijk niet klagen, maar als ik de reacties hier lees gaat het er voor iedereen heel anders aan toe.
Beautiful.
Veel veilige kilometers toegewenst. Heel veel plezier. Of ben je al vertrokken voor een range check? ✅

• bustertje
[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Als jij de kinderziektes er nu even uitrijdt ;) nevermind

• synx6
  • Laatst online: 08:13
bustertje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:16:
[...]

Gefeliciteerd! Als jij de kinderziektes er nu even uitrijdt ;)
Het is nog geen HL, dan had ik die opmerking kunnen plaatsen. Of bedoel je iets anders?

• bustertje
synx6 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:21:
[...]

Het is nog geen HL, dan had ik die opmerking kunnen plaatsen. Of bedoel je iets anders?
Je hebt gelijk, ik zie het nu :+

• hyperkoule
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 20-11-2023
VIN is terug in de Tesla-app en is hetzelfde als voorheen. M3LR wit buiten zwart binnen.

• Billy.Boy
[...]

Geen idee waar je het over hebt!!!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 14:25
[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Aangezien er nog veel onduidelijkheid is over op welke banden hij wordt geleverd, kan je aangeven welke banden die van jou heeft gekregen?

• Sjagga
hyperkoule schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 05:43:
VIN is terug in de Tesla-app en is hetzelfde als voorheen. M3LR wit buiten zwart binnen.
Same here! Geruststellend :) (M3LR zwart/zwart 19")

• dene30
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Pindakaaskroket schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:09:
[...]

Gefeliciteerd! Aangezien er nog veel onduidelijkheid is over op welke banden hij wordt geleverd, kan je aangeven welke banden die van jou heeft gekregen?
Het is een MY (toch?). Dus waar de onduidelijkheid?

• Tess75
Data levering app 17/10 - 31/10. Nog steeds geen VIN.
Hoop dat de datum zo blijft en snel alsnog een vin ontvang.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 15:17

Impry

Rallymedia.nl

Impry schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:58:
Interessant topic om te volgen.
Tegelijk met collega witte MY RWD besteld. Op 18 september.
Zij zonder trekhaak en heeft hem 30 sept. in Tilburg kunnen ophalen.
Ik met trekhaak en bij mij in de app stond eerst sept-okt, nu okt.-november.
Nog geen VIN, maar wel datumaanpassing naar 7-23 oktober.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-11 15:37
Hier ook een aanpassing stond jan2024 - feb2024 en nu 2 januari - 2 maart...... oh wacht...it's the same ;)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

• blue22
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-11 11:34
Zojuist heb ik een afspraak kunnen plannen voor aflevering van mijn nieuwe Model 3 Highland! Betreft een RWD, Stealth Gray met 19” Nova velgen.

Eerste mogelijkheid was op 25 oktober, heb deze dag dan ook in de ochtend ingepland in Tilburg. In de app stond verwachte levering tussen 11-25 oktober.

• Sjagga
blue22 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:01:
Zojuist heb ik een afspraak kunnen plannen voor aflevering van mijn nieuwe Model 3 Highland! Betreft een RWD, Stealth Gray met 19” Nova velgen.

Eerste mogelijkheid was op 25 oktober, heb deze dag dan ook in de ochtend ingepland in Tilburg. In de app stond verwachte levering tussen 11-25 oktober.
Hier ook de SMS gekregen en ingeplanned. 3 November, aflevering in Utrecht (heeft de LM zelf geregeld blijkbaar, super).

M3LR zwart/zwart 19"

• Vivec0
  • Laatst online: 07-11 16:37

Nice! Lucky you. Bij mij was vroegste mogelijkheid maandag 30 okt. Stond ook 11-25 vtv.

• Ingmar7

Ik ook zwarte M3 Highland RWD, 24 oktober afspraak gemaakt!

• rai_rob
Ook de SMS ontvangen eerste mogelijkheid 27 oktober zwarte M3 Highland

• Pieter_621
26 oktober, in Utrecht.

• Dutchlimits
  • Laatst online: 06-11 10:59
Nog geen SMS, wel zegt de app nog altijd Oktober 17 - Oktober 31 met bijhorende VIN

• Flyingmonkey
  • Laatst online: 15-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lZ6_tSc5pMRxSQrSXBiD8i_XLWI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A4pNwC7IE9KTF1htDzoHjT9F.jpg?f=fotoalbum_large

De levering van mijn stealth grey RWD staat sinds vanochtend gepland tussen kerst en oud en nieuw (zie bovenstaand). Gek genoeg nog geen VIN gekoppeld, maar deze staat waarschijnlijk dus niet op een van de twee schepen die nu onderweg zijn. Toch wel jammer…

• synx6
  • Laatst online: 08:13
rai_rob schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:13:
Ook de SMS ontvangen eerste mogelijkheid 27 oktober zwarte M3 Highland
Same here. 27 oct in de ochtend ophalen in Tilburg.

• Tess75
Dutchlimits schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:29:
Nog geen SMS, wel zegt de app nog altijd Oktober 17 - Oktober 31 met bijhorende VIN
Hier zelfde data, maar nog steeds geen vin. Hoop dat deze toch nog snel word toegevoegd.

• Pindakaaskroket
  • Laatst online: 15-10 14:25
Hier ook ophalen de 27ste, witte RWD.
Weet iemand wanneer kenteken bekend wordt ivm verzekering?

• TM3HL
  • Laatst online: 28-11-2023
Goed om te horen dat velen van jullie gisteren/vandaag bericht hebben gehad een ophaalafspraak te plannen !

Zelf stiekem wel jaloers gezien half augustus besteld is en ik nog steeds enkel een RN nummer heb met een verwachte levering 26 dec - 10 maart. Schandalig lang gezien LM (alphabet) wel een verwachte datum aangaf van 30 oktober. En ook afgelopen weken als je de M3 HL, wit, zwart intertieur, winterbanden, trekhaak zou samenstellen Tesla levering verwacht in oktober/november.

Tesla Tilburg zelf mailde mij vanochtend dat ze nog geen status update hebben gezien ze wachten tot de auto gekoppeld kan worden.

We wachten in spanning af....

• TM3HL
  • Laatst online: 28-11-2023
Extra update nog vanuit Tesla Tilburg zojuist:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvlTXQwj_PPo9dgBWVgEMExu20I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BcbS7OO5ZAtAMrYZ5wmW3gMq.png?f=fotoalbum_large

• Maiker3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-05-2024
TM3HL schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:51:
Goed om te horen dat velen van jullie gisteren/vandaag bericht hebben gehad een ophaalafspraak te plannen !

Zelf stiekem wel jaloers gezien half augustus besteld is en ik nog steeds enkel een RN nummer heb met een verwachte levering 26 dec - 10 maart. Schandalig lang gezien LM (alphabet) wel een verwachte datum aangaf van 30 oktober. En ook afgelopen weken als je de M3 HL, wit, zwart intertieur, winterbanden, trekhaak zou samenstellen Tesla levering verwacht in oktober/november.

Tesla Tilburg zelf mailde mij vanochtend dat ze nog geen status update hebben gezien ze wachten tot de auto gekoppeld kan worden.

Zelf op 1 Augustus bestelling doorgezet van een M3 SR zwart met trekhaak. pas sinds vanmorgen is de datum bij mij in de tesla app aangepast van 24 dec - 10 maart naar 28 okt - 12 nov.

Verwacht dus dat die van jou ook binnen een paar dagen wel aangepast wordt.

Collega van mij met dezelfde zonder trekhaak heeft al een week lang 11-25 okt in de app staan.
even geduld nog dus... :)

• illmatic010
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 29-07 17:06
Zondagavond de knoop doorgehakt en kan morgen mijn al MYP ophalen in Tilburg. Yay!

• Pun

Pun

Pindakaaskroket schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:09:
[...]

Ik heb de standaard 19" wielen. De banden waarmee hij geleverd is zijn de Hancook Ventus S1 Evo 3 EB T2.

• Pun

Pun

[...]

Inderdaad Model Y zonder kinderziektes. Ben er erg blij mee. Wat een ruimte in die auto, dat is echt ongelovelijk..Zelf voor een SUV is de ruimte echt immens.

• Pun

Pun

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8y_oZguzK8783kHCcHzjzgTY534=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BzeUYPfioxd5j7gixUxBM01a.jpg?f=fotoalbum_large

Ook het witte interieur met de witte rand op het dashboard en in de deuren vind ik echt een aanrader, zeker in vergelijking met de houten rand.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-11 15:17

Impry

Rallymedia.nl

Impry schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:20:
[...]

Nog geen VIN, maar wel datumaanpassing naar 7-23 oktober.
Inmiddels ophalen op 10 oktober gepland.
Dus 18 sept. MY RWD met trekhaak besteld via LM, 10 okt. ophalen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Impry op 05-10-2023 15:31 ]

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• bustertje
TM3HL schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 12:51:

Same here. Ook eentje met trekhaak besteld.

• Twilkie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-11 17:59
Model 3 RWD wit, zwart interieur besteld via LM op 02/10.
Afhaling op 30/10 in Brugge. Wel vreemd want ik heb veel dichterbij een Tesla dealer zitten.

• renz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-11 22:06
Net een M3 Highland LR AWD in Deep Blue Metalic besteld, levertijd was Nov-Dec ben benieuwd of dit ook haalbaar is.

• Polk
  • Laatst online: 14-10-2023
Vandaag Tesla M3 RWD deep blue metallic, zwart interior + trekhaak besteld via LM. M Levering staat nu nog in de Tesla op okt-nog 2023. Benieuwd wanneer deze echt geleverd wordt.

• Tess75
Hier ook nu sms voor afspraak

• Billy.Boy
26 september besteld door LM.
Vandaag SMS ontvangen. Afspraak in Utrecht op 27okt. Gaat lekker...

• Mattieforlife
  • Laatst online: 28-04-2024
Een M3 RWD, wit met standaard velgen zonder trekhaak: 1/9 besteld en afspraak op 24/10 om op te halen in Tilburg. Blij mee!

• Thomason
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 00:11
De M3 is inmiddels goedgekeurd door de LM en intern en nu kan de LM gaan bestellen, heel vet voor iedereen die zijn leverdatum al heeft gepland :)! Gaat niet lang meer duren, maar ben toch een beetje jaloers!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 19:33
Levering M3 Highland RWD (ultra red, wit interieur) staat gepland rond eind oktober. Dit weekend even mijn gegevens uploaden.

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-11 17:32

spartacusNLD

This is Sparta!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2vzhMeyfL8VEa6VfGivqbJj70zQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vvRGa5WPEYJ1RieGbWnb17Un.jpg?f=fotoalbum_large

Het schip crystal ray die gisteren bestemming suez bereikt heeft vanuit China, met daarop de eerste model 3 refresh modellen, komt op 17-10 aan in Zeebrugge.

Mocht je een leverdatum vlak daarna hebben dan is de kans vrij groot dat je auto op deze boot staat.

Link: https://www.marinetraffic...210440/vessel:CRYSTAL_RAY

[ Voor 22% gewijzigd door spartacusNLD op 07-10-2023 11:55 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Ingmar7
Wanneer moet je eigenlijk je bestelde Tesla betalen?. Ik kreeg een sms met afhaalmoment en dat ik betaling compleet moet gaan maken. Maar als ik op “verder” klik in mijn account gebeurd er niets en ga ik naar een lege pagina. Ik denk dat ik gewoon moet wachten tot vlak voor afhaalmoment denk ik?

• Broodro0ster
  • Laatst online: 22:42
Ingmar7 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:29:
Wanneer moet je eigenlijk je bestelde Tesla betalen?. Ik kreeg een sms met afhaalmoment en dat ik betaling compleet moet gaan maken. Maar als ik op “verder” klik in mijn account gebeurd er niets en ga ik naar een lege pagina. Ik denk dat ik gewoon moet wachten tot vlak voor afhaalmoment denk ik?
Het geld moet op hun rekening staan op het moment dat je gaat afhalen. Dus best 2-3 dagen op voorhand doen om zeker te zijn.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

• Ingmar7
Broodro0ster schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:33:
[...]

Het geld moet op hun rekening staan op het moment dat je gaat afhalen. Dus best 2-3 dagen op voorhand doen om zeker te zijn.
Maar ik zie nergens de informatie met gegevens en hoe dit te doen. Ik neem aan dat dit nog komt?

• rai_rob
Ingmar7 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:55:
[...]

Maar ik zie nergens de informatie met gegevens en hoe dit te doen. Ik neem aan dat dit nog komt?
Staat op de eindfactuur die je kan downloaden en ook bij volgende stappen in je account online.

• Ingmar7
rai_rob schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:14:
[...]

Staat op de eindfactuur die je kan downloaden en ook bij volgende stappen in je account online.
Ja dat laatste niet dus, ik kom niet verder in online account. Krijg blanco pagina.

• rai_rob
Ingmar7 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:16:
[...]

Ja dat laatste niet dus, ik kom niet verder in online account. Krijg blanco pagina.
Ruil je een auto in mogelijk komt het daardoor en anders even wachten tot volgende week het is nog geen 24 oktober ;)

• Broodro0ster
  • Laatst online: 22:42
Ingmar7 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:16:
[...]

Ik zou maandag of dinsdag dan nog even kijken.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

• Polk
  • Laatst online: 14-10-2023
Levertijd is bij het verkrijgen van het RN nummer van okt-nov aangepast naar januari - 16 maart.
Ben benieuwd wanneer de eerste M3 HL + trekhaak geleverd worden.

• pascalw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-09 18:23
Polk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:20:
Levertijd is bij het verkrijgen van het RN nummer van okt-nov aangepast naar januari - 16 maart.
Ben benieuwd wanneer de eerste M3 HL + trekhaak geleverd worden.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand met een trekhaak al een concrete leverdatum? Ik twijfel zelf nog een beetje of ik de trekhaak direct mee bestel of achteraf laat monteren. Als het zoveel invloed heeft op de leverdatum, dan wordt achteraf monteren toch aantrekkelijker.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:40
pascalw schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:45:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand met een trekhaak al een concrete leverdatum? Ik twijfel zelf nog een beetje of ik de trekhaak direct mee bestel of achteraf laat monteren. Als het zoveel invloed heeft op de leverdatum, dan wordt achteraf monteren toch aantrekkelijker.
Bij mijn zoon is de leveringsdatum net aangepast van 28/12-15/3 naar 28/10-9/11.
Witte M3 LR met trekhaak.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• rai_rob
spartacusNLD schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 11:52:
[Afbeelding]

Het schip crystal ray die gisteren bestemming suez bereikt heeft vanuit China, met daarop de eerste model 3 refresh modellen, komt op 17-10 aan in Zeebrugge.

Mocht je een leverdatum vlak daarna hebben dan is de kans vrij groot dat je auto op deze boot staat.

Link: https://www.marinetraffic...210440/vessel:CRYSTAL_RAY
Pfff hij is door het Suez kanaal geen mogelijk oponthoud door dwarsliggers :) :) :)

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 19:33
Tommie12 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:22:
[...]

Bij mijn zoon is de leveringsdatum net aangepast van 28/12-15/3 naar 28/10-9/11.
Witte M3 LR met trekhaak.
Die van mij staat op 16nov - 30jan, witte M3 RWD met trekhaak.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Week van 10 november, een zwarte rwd zonder trekhaak.

Besteld in maart, maar mocht niet eerder dan half november geleverd vanwege lopend contract bij de LM, dus onderweg de upgrade meegepikt 🙏🏻

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:33
Mijn levertijd is ineens veranderd van 10 november - 25 december naar 10 november - 17 november. Ik had eigenlijk verwacht dat Tesla pas op 10 november daadwerkelijk zou gaan kijken omdat er naar mijn weten een leverrestrictie op zit tot 10 november (dan verloopt huidige leaseauto) maar lijkt erop dat er dus toch al een auto voor me onderweg is.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Simone96 schreef op zondag 8 oktober 2023 @ 13:04:
Mijn levertijd is ineens veranderd van 10 november - 25 december naar 10 november - 17 november. Ik had eigenlijk verwacht dat Tesla pas op 10 november daadwerkelijk zou gaan kijken omdat er naar mijn weten een leverrestrictie op zit tot 10 november (dan verloopt huidige leaseauto) maar lijkt erop dat er dus toch al een auto voor me onderweg is.
Niet te vaak refreshen om een afspraak te kunnen maken he, ik wil eerst 😉

• Falch
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 19:18
Net een model 3 (wit/zwart/18"/geen trekhaak) RWD besteld. App geeft al 29 okt - 12 nov als verwachte levering aan.

• GijsbertH1995
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 23-05 13:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MVbPYZDvmoPrEdcOBXkUrss8s3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZgi63jWd7rfEyegCKpciqTz.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds gister of vandaag ook hier een VIN gekoppeld aan een M3 LR Ultra Red. Gok zo dat deze op de Asian Captain staat.

• Simone96
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:33
Sinds vanochtend is er bij mij ook een VIN gekoppeld dus dat betekent dat hij in ieder geval op de boot staat. Is het mogelijk om aan de hand van de VIN te achterhalen op welke boot deze staat?

• zwasie
Hier nog steeds levering 28/10-9/11 in de app, maar nog geen VIN te zien

• rai_rob
Simone96 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 09:16:
Sinds vanochtend is er bij mij ook een VIN gekoppeld dus dat betekent dat hij in ieder geval op de boot staat. Is het mogelijk om aan de hand van de VIN te achterhalen op welke boot deze staat?
Soms

https://tesla360.nl/welke...naar-nederland-en-belgie/

• LuXFluX
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-11 14:34
Vanochtend bericht van de LM (Alphabet) dat mijn M3 RWD (wit, zwart interieur, geen trekhaak) besteld is. Indicatie levering is januari 2024. Hopelijk is de werkelijke leverdatum wat eerder.

• eddos13
  • Laatst online: 15-05-2024
Witte M3 RWD met trekhaak 8 September besteld via LM. Nog steeds geen VIN alleen RN nummer. Levertijd is ook niet aangepast staat tussen 26 December - 10 Maart :(
Pagina: 1 ... 443 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.