VanochtendPattex schreef op maandag 25 september 2023 @ 22:10:
[...]
Wanneer heb je te horen gekregen dat jouw order is geannuleerd? Ik heb namelijk precies hetzelfde. Momenteel een Model 3 Longe Range RWD in bestelling staan met leverrestricties 30 sept. Als ik het zo hoor kan ik ook opnieuw gaan zoeken… En zal ik eens contact leggen met de LM…
Ik zal me ook eens melden in dit topic:
- 9 maart: Tesla MY RWD met trekhaak in Midnight Silver besteld via Athlon. Huidige leasecontract bij andere maatschappij loopt pas 28-10 af, dus geduldig wachten
- 27 maart: Laadpaal geïnstalleerd op 1 fase (Vattenfall). Verzwaring aangevraagd bij Liander.
- 20 mei: meterkast verzwaard
- 4 augustus: Laadpaal omgezet naar 3 fase
- 18 augustus: Gebeld door Tesla dealer dat Midnight Silver eruit ging. Kleur om laten zetten naar Quicksilver.
- RN nummer is inmiddels zichtbaar in de Tesla app. Weet niet precies sinds wanneer dat is. Ik opende de app toevallig en zag het ineens. Verwachte levering ergens tussen 28-10 en 12-12. Eens zien wat ik tussen inleveren huidige auto en ophalen nieuwe auto kan rijden. Als ik het goed begrijp gaat Tesla pas na 28-10 wat doen

[ Voor 8% gewijzigd door InZane op 26-09-2023 12:12 ]
Hebben ze hem buiten neer gezet? Of al beschikbaar voor testrit?mke1982 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:01:
Vandaag even gekeken voor een M3 Highland en hij staat er in Utrecht! Erg mooi, interieur echt verbeterd maar op de zwarte unilak zie je alles 🫢
[Afbeelding]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ze hebben hem inderdaad buiten neergezet, proefrit is nog niet mogelijk vertelde de Tesla medewerker.
spartacusNLD schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:04:
[...]
Hebben ze hem buiten neer gezet? Of al beschikbaar voor testrit?
Knip
[ Voor 98% gewijzigd door Notna op 27-09-2023 11:34 . Reden: Apologies, but this is a Dutch speaking forum only ]
Want hij staat niet op kenteken. Ik zit al een tijdje de typegoedkeuringen in de gaten te houden en de informatie is nog niet volledig: https://www.kenteken.tv/e...gknummer=e4*07/46*1293*32mke1982 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:23:
Ze hebben hem inderdaad buiten neergezet, proefrit is nog niet mogelijk vertelde de Tesla medewerker.
[...]
Zou iemand met een M3 Refresh RWD order kunnen vertellen wat op dit moment de verwachte levertijd is?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hoe moet ik deze informatie lezen? En welke informatie haal je hieruit?SiErRa schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:24:
[...]
Want hij staat niet op kenteken. Ik zit al een tijdje de typegoedkeuringen in de gaten te houden en de informatie is nog niet volledig: https://www.kenteken.tv/e...gknummer=e4*07/46*1293*32
Ik ben van een LR RWD die niet geleverd kon worden overgegaan naar een refresh rwd. Deze bestelling is 15 september verwerkt door Tesla, mijn geschatte levertijd is halverwege oktober tot begin december.
Ik heb afgelopen vrijdag privé een M3 RWD in Stealth Grey besteld (zonder verdere opties) en die staat nog op Okt - Nov. (Nog geen VIN ontvangen)spartacusNLD schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:07:
Zou iemand met een M3 Refresh RWD order kunnen vertellen wat op dit moment de verwachte levertijd is?
Hoe moet ik deze informatie lezen? En welke informatie haal je hieruit?
Deze website toont data van de RDW, die is openbaar te benaderen, maar dit leest iets makkelijker. Wat je ziet is een typegoedkeuring, die is Europees. Elke keer dat er iets wijzigt komt er een nieuwe. En onder een typegoedkeuring vallen meerdere varianten, bij Tesla vallen de Model 3 en Model Y onder dezelfde type goedkeuring, en zijn het alleen verschillende varianten. De overige varianten zijn RWD, LR en P.
De typegoedkeuring die eindigt op *32 zou die met de Highland moeten zijn. Maar er staat nog niets over de varianten, en die moeten er wel zijn, anders kan de RDW de auto niet op kenteken zetten.
De LM heeft eind augustus (rond 28) de bestelling geplaatst. Verwachte levertijd voor mijn zwarte M3 RWD met trekhaak staat nu op 26 december - 10 maart.spartacusNLD schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:07:
Welke uitvoering van de Model 3 LR RWD (kleur, ect) had je in bestelling staan? Ik heb nog een M3 LR RWD in Midnight Silver in bestelling staan (alleen RN nummer) met afleverristrictie 30sept. Krijg van mijn LM en Tesla geen reactie wat de situatie is. Geloof niet dat deze auto nog gaat komen…Daiben schreef op woensdag 27 september 2023 @ 14:13:
Ik ben van een LR RWD die niet geleverd kon worden overgegaan naar een refresh rwd. Deze bestelling is 15 september verwerkt door Tesla, mijn geschatte levertijd is halverwege oktober tot begin december.
Nee, die komt niet meer.Pattex schreef op woensdag 27 september 2023 @ 16:14:
[...]
Welke uitvoering van de Model 3 LR RWD (kleur, ect) had je in bestelling staan? Ik heb nog een M3 LR RWD in Midnight Silver in bestelling staan (alleen RN nummer) met afleverristrictie 30sept. Krijg van mijn LM en Tesla geen reactie wat de situatie is. Geloof niet dat deze auto nog gaat komen…
Maar ze doen waarschijnlijk pas iets als 30/9 voorbij is.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Mijn in juli bestelde model 3 LR RWD werd door LM niet automatisch omgezet naar Highland. Kreeg 2 nieuwe aanbiedingen voor RWD en een LR. Beide tegen een hoger leasebedrag dan eerder ondertekend. Dus zelfs de RWD die fiscaal paar duizend goedkoper is, werd voor paar tientjes meer in de maand aangeboden.
Na veel bellen en mailen is de leaseprijs uiteindelijk weer iets gedaald. Nog steeds schandalige aanbiedingen in vergelijking met het eerder getekende contract...maarja. Uiteindelijk toch voor de LR gekozen.
Na veel bellen en mailen is de leaseprijs uiteindelijk weer iets gedaald. Nog steeds schandalige aanbiedingen in vergelijking met het eerder getekende contract...maarja. Uiteindelijk toch voor de LR gekozen.
TEsla kan je vertellen, wanneer het systeem gaat matchen.InZane schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 12:09:
Ik zal me ook eens melden in dit topic:
- 9 maart: Tesla MY RWD met trekhaak in Midnight Silver besteld via Athlon. Huidige leasecontract bij andere maatschappij loopt pas 28-10 af, dus geduldig wachten
- 27 maart: Laadpaal geïnstalleerd op 1 fase (Vattenfall). Verzwaring aangevraagd bij Liander.
- 20 mei: meterkast verzwaard
- 4 augustus: Laadpaal omgezet naar 3 fase
- 18 augustus: Gebeld door Tesla dealer dat Midnight Silver eruit ging. Kleur om laten zetten naar Quicksilver.
- RN nummer is inmiddels zichtbaar in de Tesla app. Weet niet precies sinds wanneer dat is. Ik opende de app toevallig en zag het ineens. Verwachte levering ergens tussen 28-10 en 12-12. Eens zien wat ik tussen inleveren huidige auto en ophalen nieuwe auto kan rijden. Als ik het goed begrijp gaat Tesla pas na 28-10 wat doen
Staat in hun systeem onder; Earliest Delivery Date.
Het is dan echt koffie dik kijken, hoe 'snel' je jou Tesla krijgt.
Even een update :DvD77 schreef op zondag 17 september 2023 @ 18:22:
Ok ….. ik keek vandaag in de Tesla app en er staat zowaar een RN nr… verwachte levering : maart - mei. Het gaat hier om een M3 performance versie overigens.
Order is dus (nog) niet geannuleerd, de hoop op een M3P Highland is dus nog niet vervlogen
Ben net gebeld door de LM : Tesla heeft de order geannuleerd met de opmerking : Er komt geen M3P …
Ik kan dus weer opzoek … of afwachten op de Plaid ?
Ik denk er aan om voor de M3 LR Highland te gaan incl een Boost upgrade.
Maar goed, voor nu staan alle opties weer open en ga ik nadenken , rekenen etc
Heerlijke auto!Simone96 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:54:
Mijn bestelling is in de Tesla app eindelijk omgezet naar de nieuwe Highland bestelling.
Ik heb wel een leverrestrictie tot 10 november dus vraag me af of de bestelling nu al geplaatst is bij Tesla of dat ze 10 november pas gaan kijken en dat ik hem dan waarschijnlijk begin volgend jaar pas heb.
[Afbeelding]
Dat laatste. Tesla gaat niks doen tot rond die datum.Simone96 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:54:
Mijn bestelling is in de Tesla app eindelijk omgezet naar de nieuwe Highland bestelling.
Ik heb wel een leverrestrictie tot 10 november dus vraag me af of de bestelling nu al geplaatst is bij Tesla of dat ze 10 november pas gaan kijken en dat ik hem dan waarschijnlijk begin volgend jaar pas heb.
[Afbeelding]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 23:21
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dat eersteInspired schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:13:
[...]
Dat laatste. Tesla gaat niks doen tot rond die datum.
Helemaal eens met @Thomason !Simone96 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 13:54:
[Afbeelding]
Had nog niet eerder ingelogd in m'n Tesla account, maar RN nummer is al gekoppeld. Tesla Zwolle belde mij en attendeerde me daarop. Leverwindow staat tussen 13 oktober - 7 december en zij gaan er met redelijke zekerheid vanuit dat ik hem dit jaar nog heb.
Dan had de LM er geen restrictie richting Tesla opzitten. Anders doen ze echt niks.We Are Borg schreef op donderdag 28 september 2023 @ 15:16:
[...]
Dat eerste. Tenminste mijn bestelling via LP werd wel gewoon geplaatst en mijn auto kwam voor de datum dat ik mocht wisselen. Heeft werkgever opgelost met de leasemaatschappij want twee leaseauto’s op de stoep vonden ze zelf ook een beetje te gortig.
Inmiddels een start knop om een afhaalafspraak in te plannen in de app. Plannen gaat nog niet.synx6 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 23:11:
Kleine update hier. Window is nu 16okt-22nov.
M3 RWD.
Gaat de goede kant op!
Kijk dat is heel mooi. Gaat het dan om de nieuwe versie of?synx6 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:22:
[...]
Inmiddels een start knop om een afhaalafspraak in te plannen in de app. Plannen gaat nog niet.
Gaat de goede kant op!
Ik heb sinds vanochtend ook een start knop, nog niet de mogelijkheid om iets in te plannen verder. Overigens staat er bij mij nog wel een afbeelding van de oude model 3. Is dit bij jou ook zo?synx6 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:22:
[...]
Inmiddels een start knop om een afhaalafspraak in te plannen in de app. Plannen gaat nog niet.
Gaat de goede kant op!
Met die afbeeldingen zou ik niet teveel rekening houden.Aphrodite schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 08:18:
[...]
Ik heb sinds vanochtend ook een start knop, nog niet de mogelijkheid om iets in te plannen verder. Overigens staat er bij mij nog wel een afbeelding van de oude model 3. Is dit bij jou ook zo?
Hier staat er bijv. in de app een afbeelding van een 'oude' model 3 , maar als ik dan inlog op de website dan staat er zelfs een afbeelding van een model 3 met nog chrome omlijstingen.
Hier ook sinds vanmorgen de start knop met een afbeelding van het nieuwe model.
Het schip volgeladen met refreshed m3 is nog steeds op koersspartacusNLD schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:00:
[...]
klopt. Dit schip bevindt zich nu boven taiwan en zal begin oktober in het suez kanaal aanmeren voor een refuel en dan daarna richting Zeebrugge vertrekken waar die mid oktober aankomt. Tegen de tijd dat die dan in Tilburg klaarstaat ben je al bij eind oktober aangekomen denk ik.
[Afbeelding]
Ik heb even op de website gekeken, en inderdaad, hier ook nog een 'oude' model 3 met chrome omlijsting.zwasie schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:16:
[...]
Met die afbeeldingen zou ik niet teveel rekening houden.
Hier staat er bijv. in de app een afbeelding van een 'oude' model 3 , maar als ik dan inlog op de website dan staat er zelfs een afbeelding van een model 3 met nog chrome omlijstingen.
Maar goed om te weten, dan stelt het mij weer gerust.
Het volgende ship met refresh m3 is geladen:
[YouTube: 【TESLA】Asian Captain Carries Highland Model 3 to Europe I 4K I Spet.26]
Moet de 15e in suez aankomen en zou dan doorvaren naar zeebrugge, dus een weekje later dan de crystal ray die al onderweg is.
[YouTube: 【TESLA】Asian Captain Carries Highland Model 3 to Europe I 4K I Spet.26]
Moet de 15e in suez aankomen en zou dan doorvaren naar zeebrugge, dus een weekje later dan de crystal ray die al onderweg is.
[ Voor 21% gewijzigd door spartacusNLD op 29-09-2023 11:07 ]
MYrwd staat in bestelling via private lease. Levering jan24 - feb24. Toch wel een tegenvallertje. Als je via Tesla zelf zou bestellen geven ze aan een maand levertijd (voor wat het waard is). Nou ja ik zit niet zonder maar als de kogel door de kerk is wil je eigenlijk niet wachten.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Hier ook een start knop sinds vandaag, maar dan voor een MY RWD. Ik zie de auto nu ook als ik inlog op de website bij Tesla, kan er alleen (nog?) niet op doorklikken.synx6 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:22:
[...]
Gaat de goede kant op!
Leveringsdatum onveranderd tussen 28 oktober en 12 december.
We wachten rustig af
Same here, echter zakelijk lease. Ook een MYRWD.winwiz schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:29:
MYrwd staat in bestelling via private lease. Levering jan24 - feb24. Toch wel een tegenvallertje. Als je via Tesla zelf zou bestellen geven ze aan een maand levertijd (voor wat het waard is). Nou ja ik zit niet zonder maar als de kogel door de kerk is wil je eigenlijk niet wachten.
Vandaag de bevestiging gekregen dat de bestelling geplaatst is van mn leasemaatschappij (Alphabet).
Echter geven ze aan als geschatte leverdatum medio Januari.
Een van de voornaamste redenen om voor deze auto te kiezen was juist dat Tesla aangaf dat auto's echt binnen een maand geleverd konden worden. Mn huidige tijdelijke leaseauto bevalt namelijk echt niet.
Leasemaatschappijen sluiten achter in de rij aan lijkt het...
Ligt hem vooral aan hoe de leasemaatschappijen de bestelling doorgeven aan Tesla.Pun schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:59:
[...]
Same here, echter zakelijk lease. Ook een MYRWD.
Vandaag de bevestiging gekregen dat de bestelling geplaatst is van mn leasemaatschappij (Alphabet).
Een van de voornaamste redenen om voor deze auto te kiezen was juist dat Tesla aangaf dat auto's echt binnen een maand geleverd konden worden. Mn huidige tijdelijke leaseauto bevalt namelijk echt niet.
Bij mij het zelfde.synx6 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 07:22:
[...]
Gaat de goede kant op!
Echter is mijn window nog 26 dec - 10 maart.
Ben benieuwd of het toevoegen van de startknop daadwerkelijk iets bekent over de voortgang van de levering.
De RN is nu ook zichtbaar op de website. Voorheen alleen via de app.
[ Voor 8% gewijzigd door BasRR op 29-09-2023 15:14 ]
Modellen zijn vandaag inderdaad ook bijgewerkt naar de HL.XtreMeZ schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 09:18:
Hier ook sinds vanmorgen de start knop met een afbeelding van het nieuwe model.
Ik bestelde ook via Alphabet(zakelijke lease). Kreeg een mail vandaag met een levering datum van medio Januari. Echter in Tesla App zie ik een aflevering datum van oktober-november.. what about you?Pun schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 11:59:
[...]
Same here, echter zakelijk lease. Ook een MYRWD.
Vandaag een update van mijn lease-bestelling bij leaseplan gekregen via mail. Staat nu expliciet als tesla facelift model 3
In mijn tesla app staat de leverdatum op vandaag.Billy.Boy schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:03:
[...]
Ik bestelde ook via Alphabet(zakelijke lease). Kreeg een mail vandaag met een levering datum van medio Januari. Echter in Tesla App zie ik een aflevering datum van oktober-november.. what about you?
Is dus nog niet geüpdate helaas.
Jammer, hou vol. Wat ik niet begrijp is de datum zoals in de app staat niet overeen komt op de datum die doorgegeven is door leasemaatschappij.Pun schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:39:
[...]
In mijn tesla app staat de leverdatum op vandaag.
Is dus nog niet geüpdate helaas.
Vreemd, bestelling is dus pas vrijdag geplaatst. Via de mail kreeg ik een bericht dat het medio januari geplanned stond.Billy.Boy schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:01:
[...]
Jammer, hou vol. Wat ik niet begrijp is de datum zoals in de app staat niet overeen komt op de datum die doorgegeven is door leasemaatschappij.
Nu in de tesla app heb ik een afspraak kunnen maken en kan ik 't woensdag ophalen in Tilburg...?
Ik heb nog niet eens een laadpas 😂
Super man. 1e wereld probleem. Betaalmiddel aan je Tesla account koppelen en je kunt in ieder geval SuperChargen.Pun schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:12:
[...]
Vreemd, bestelling is dus pas vrijdag geplaatst. Via de mail kreeg ik een bericht dat het medio januari geplanned stond.
Nu in de tesla app heb ik een afspraak kunnen maken en kan ik 't woensdag ophalen in Tilburg...?
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Just WOW!!! Ik hoop dat je Highland krijg. Had je geen VIN nummer gekregen? Laadpas maakt het leven makkelijker. Heel veel geluk.Pun schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 12:12:
[...]
Vreemd, bestelling is dus pas vrijdag geplaatst. Via de mail kreeg ik een bericht dat het medio januari geplanned stond.
Zou je een foto van je Tesla willen uploaden als je hem ophaalt?
Al een tijdje aan het mee lezen in de verschillende Tesla topics. Aangezien de uitlevering van mijn Tesla aanstaande is maar even ter info een bijdrage over het verloop.
Eind december mail gekregen van FM dat ik mocht bestellen, na testritten in verschillende EV's gekozen voor Tesla Model Y Long Range Black/Black/Black. Vervolgens het volgende verloop.
24-01 - order ontvangen LM
10-02 - order akkoord, in behandeling bij LM
31-03 - auto besteld met gewenste uitlevering begin oktober
Vanaf dit moment stond de verwachte afleverdatum op eind december, totdat deze week..
Sinds installeren app en registratie maar eens ingelogd om te zien of er vanuit Tesla wellicht al updates waren
27-09 - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, zonder plan knop,
29-09 middag - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, met plan knop > kom later terug
29-09 avond - RN en VIN - verwachte levering 29 - 30 september, met plan knop > kom later terug
30-09 - verwachte levering 30-09 - 11-10, met plan knop > kom later terug
Nu dus meermaal daags de app aan het verversen. Denk dat het nu wachten is op kenteken door RDW en vrijgave door LM. Met een beetje mazzel komende week de nieuwe wagen voor de deur.
Eind december mail gekregen van FM dat ik mocht bestellen, na testritten in verschillende EV's gekozen voor Tesla Model Y Long Range Black/Black/Black. Vervolgens het volgende verloop.
24-01 - order ontvangen LM
10-02 - order akkoord, in behandeling bij LM
31-03 - auto besteld met gewenste uitlevering begin oktober
Vanaf dit moment stond de verwachte afleverdatum op eind december, totdat deze week..
Sinds installeren app en registratie maar eens ingelogd om te zien of er vanuit Tesla wellicht al updates waren
27-09 - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, zonder plan knop,
29-09 middag - enkel RN - verwachte levering 5 - 20 oktober, met plan knop > kom later terug
29-09 avond - RN en VIN - verwachte levering 29 - 30 september, met plan knop > kom later terug
30-09 - verwachte levering 30-09 - 11-10, met plan knop > kom later terug
Nu dus meermaal daags de app aan het verversen. Denk dat het nu wachten is op kenteken door RDW en vrijgave door LM. Met een beetje mazzel komende week de nieuwe wagen voor de deur.
[ Voor 7% gewijzigd door fabulaus op 30-09-2023 21:31 ]
Bijzonder. Ik heb in maart een M3 RWD besteld en kreeg van de leasemij te horen dat ik een highland op zijn vroegst eind januari zal ontvangen.Valentijn schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 16:50:
Ik ben vanmiddag eens langsgeweest bij tesla Utrecht. Zij gaven aan vanaf woensdag as de eerste tesla dealer in Nederland te zijn die de highland permanent in de showroom heeft staan
Verder gaven ze aan dat de eerstvolgende schepen allemaal zijn uitverkocht. Nu een M3 highland bestellen is begin 2024 pas ontvangen
Hoe krijg je een zakelijke leaseauto in je Tesla-app?Billy.Boy schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:03:
[...]
Ik bestelde ook via Alphabet(zakelijke lease). Kreeg een mail vandaag met een levering datum van medio Januari. Echter in Tesla App zie ik een aflevering datum van oktober-november.. what about you?
Heb ik niks voor hoeven te doen? Wellicht nieuw beleid?bustertje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:28:
[...]
Hoe krijg je een zakelijke leaseauto in je Tesla-app?
Ik zie hem op dezelfde manier met PL zoals hier ongeveer Simone96 in "Het grote Tesla Levering topic"
Als het goed is krijg je een mail van Tesla om een account aan te maken en zie je vervolgens je bestelling in de Tesla app. Indien de LM de bestelling heeft geplaatst, zullen zij jouw contactgegevens (mailadres e.d.) opgegeven moeten hebben bij Tesla, zodat de uitnodiging om een account aan te maken bij jou terechtkomt. Zo ging het bij mij althans.bustertje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:28:
[...]
Hoe krijg je een zakelijke leaseauto in je Tesla-app?
Sta er inderdaad ook van te kijken. Gisteren ook een belletje gekregen van de garage waar ik een testrit had gedaan om me te feliciteren. En ze bevestigden ook m'n afspraak. Dus dat is echt super snel gegaan.Billy.Boy schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:17:
[...]
Just WOW!!! Ik hoop dat je Highland krijg. Had je geen VIN nummer gekregen? Laadpas maakt het leven makkelijker. Heel veel geluk.
Zou je een foto van je Tesla willen uploaden als je hem ophaalt?
Hoe weet ik of het een highland is?
Foto zal ik zeker plaatsen woensdag!
Je schreef eerder dat het een MY is, toch?Pun schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 13:13:
[...]
Sta er inderdaad ook van te kijken. Gisteren ook een belletje gekregen van de garage waar ik een testrit had gedaan om me te feliciteren. En ze bevestigden ook m'n afspraak. Dus dat is echt super snel gegaan.
Hoe weet ik of het een highland is?
Foto zal ik zeker plaatsen woensdag!
Dan kan het geen Higland zijn, want dat is de interne naam voor de net geüpdate M3.
Ook maar effe aanmelden. Ik had afgelopen maandag een bestelling geplaatst voor de nieuwe model 3 met levering oktober-november.
Sinds vandaag staat er een VIN-nummer in de Tesla app en levering tussen 11 oktober - 25 oktober.
Sinds vandaag staat er een VIN-nummer in de Tesla app en levering tussen 11 oktober - 25 oktober.
Welke kleur? Want ik heb nog steeds geen VIN en ik heb in augustus besteld.Bobo221 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:23:
Ook maar effe aanmelden. Ik had afgelopen maandag een bestelling geplaatst voor de nieuwe model 3 met levering oktober-november.
Zwarte model 3, standaard range en standaard velgen zonder autopilot of EAP.Dutchlimits schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:28:
[...]
Welke kleur? Want ik heb nog steeds geen VIN en ik heb in augustus besteld.
Aha blijkbaar gaat de zwarte vrij snel. Ik heb een witte sr besteld ook standaard config verder.Bobo221 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:30:
[...]
Zwarte model 3, standaard range en standaard velgen zonder autopilot of EAP.
Update op M3AWD blauw. Via Leaseplan. Geupdate naar Highland. Levering tussen 11 en 25 oktober. VIN nu ook zichtbaar. Op de Crystal Ray?!
Afgelopen vrijdag heeft mijn werkgever een volledig standaard witte model 3 RWD voor me besteld. Sinds zojuist staat er een VIN en verwachte levering tussen 11 en 25 oktober.
Hebben jullie echt een VIN of een RN die jullie bedoelen? Als het echt de VIN is dan is het vreemd dat jullie zo snel al wat zien en ik nog niet. Wel is mijn afleverlocatie Groningen dus geen idee of dit van invloed is.
Hier nu ook opeens een VIN. Blauwe M3rwd. Edd 11-25 okt.Dutchlimits schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:47:
Hebben jullie echt een VIN of een RN die jullie bedoelen? Als het echt de VIN is dan is het vreemd dat jullie zo snel al wat zien en ik nog niet. Wel is mijn afleverlocatie Groningen dus geen idee of dit van invloed is.
Als je de andere kwartalen teruggaat zul je zien dat datum van bestellen niet veel zegt over de volgorde. Zelf ook de eerste week van Q1 besteld en kreeg de auto in de laatste week terwijl andere Tweakers, die weken later hadden besteld, hun M3 toen al een maand hadden in dezelfde uitvoering.Dutchlimits schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:47:
Eind augustus besteld, ook een VIN nu. Eveneens 11-25 oktober levering
Ah ok. Nou ja ik heb op zich geen haast. Wel bijzonder hoe het systeem werkt.Maurice- schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:52:
[...]
Als je de andere kwartalen teruggaat zul je zien dat datum van bestellen niet veel zegt over de volgorde. Zelf ook de eerste week van Q1 besteld en kreeg de auto in de laatste week terwijl andere Tweakers, die weken later hadden besteld, hun M3 toen al een maand hadden in dezelfde uitvoering.
Mijn LM(zakelijke) bestelde Model 3 White met standaard configuratie zonder enige poespas. Zie inderdaad ook een VIN en een est.delivery tussen 11 en 25 oktober. Als het geen Highland is dan ben ik van plan om de levering niet te accepteren. Mag ik de bestelling nog annuleren of zit ik nou echt vast? Anyone???
Ik heb lease een model y lr in wit in bestelling staan die geleverd wordt rond 14 oktober. Ik ben wel benieuwd want de app zegt 14 okt en 14 november. Ik zie hem gelukkig wel in de app.
You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?
Zal echt een highland zijn… in de app zie je ook een HL als het goed is.Billy.Boy schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:34:
Mijn LM(zakelijke) bestelde Model 3 White met standaard configuratie zonder enige poespas. Zie inderdaad ook een VIN en een est.delivery tussen 11 en 25 oktober. Als het geen Highland is dan ben ik van plan om de levering niet te accepteren. Mag ik de bestelling nog annuleren of zit ik nou echt vast? Anyone???
In maart een zakelijke lease bestelling via leaseplan met leverristrictie van 2 oktober gedaan .
Vrijdag-avond bevestiging gehad van leaseplan dat ze de bestelling hebben aangepast naar highland.
Sinds zaterdag is nu ook de highland versie te zien in de tesla app bij mijn RN-nummer , daarvoor was het pre-highland versie die ik daar zag.
En gisteren mail gehad van leaseplan met vermoedelijke leveringsdatum van begin december m.
Tesla-app spreekt voorlopig nog van 13 oktober- 7 december.
Maar ben al blij dat het een highland zal worden , ook al zorgt dat voor extra vertraging
Vrijdag-avond bevestiging gehad van leaseplan dat ze de bestelling hebben aangepast naar highland.
Sinds zaterdag is nu ook de highland versie te zien in de tesla app bij mijn RN-nummer , daarvoor was het pre-highland versie die ik daar zag.
En gisteren mail gehad van leaseplan met vermoedelijke leveringsdatum van begin december m.
Maar ben al blij dat het een highland zal worden , ook al zorgt dat voor extra vertraging
Ja dat wel. Alleen op de website zie ik nog de pre-face lift.synx6 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:46:
[...]
Zal echt een highland zijn… in de app zie je ook een HL als het goed is.
Goed voor je. wie wilt nou de oude rijden als je eenmaal weet dat nieuwe er is.zwasie schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:51:
In maart een zakelijke lease bestelling via leaseplan met leverristrictie van 2 oktober gedaan .
Hier zelfde configuratie, ook net VIN gekregen met zelfde afhaaldata.Bobo221 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 18:30:
[...]
Zwarte model 3, standaard range en standaard velgen zonder autopilot of EAP.
Goedemorgen,
Ter info, ook hier sinds afgelopen weekend een VIN gekoppeld gekregen met leverdatum 11-25 oktober. Zwart AWD met sportvelgen. Deze zal dan op de Crystal Ray staan, die inmiddels ongeveer het Suezkanaal binnenvaart
(ergens in april besteld bij LM, met leverrestrictie 8 september. Blijkbaar precies laat genoeg om na overleg omzet te worden naar Highland)
Ter info, ook hier sinds afgelopen weekend een VIN gekoppeld gekregen met leverdatum 11-25 oktober. Zwart AWD met sportvelgen. Deze zal dan op de Crystal Ray staan, die inmiddels ongeveer het Suezkanaal binnenvaart
(ergens in april besteld bij LM, met leverrestrictie 8 september. Blijkbaar precies laat genoeg om na overleg omzet te worden naar Highland)
Wat gaat dat ineens snel bij iedereen lijkt het wel. Ik heb eind augustus besteld (Standard range, zwart, met standaard velgen en trekhaak), en mijn levering staat nog steeds op 26 december - 10 maart... Ik had stiekem gehoopt dat die van mij dan ook eerder zou komen. Wanneer ik hem op de website samenstel is mijn auto in oktober-november al leverbaar namelijk. Ik ben gewoon te ongeduldig haha.
Ik neem aan dat de leverdatums niet helemaal kloppen.Aphrodite schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:20:
Wat gaat dat ineens snel bij iedereen lijkt het wel. Ik heb eind augustus besteld (Standard range, zwart, met standaard velgen en trekhaak), en mijn levering staat nog steeds op 26 december - 10 maart... Ik had stiekem gehoopt dat die van mij dan ook eerder zou komen. Wanneer ik hem op de website samenstel is mijn auto in oktober-november al leverbaar namelijk. Ik ben gewoon te ongeduldig haha.
Bij mij staat die ook op 26-12 / 10-03.
Volgens mij stond die bij anderen ook zo en werd dat later ineens aangepast.
Hier alles standaard: Buiten wit, binnen zwart, 18i velgen.
16-09 besteld.
Net als bij anderen, is sinds gister verwachte levering aangepast naar 11-25 okt en VIN toegewezen.
16-09 besteld.
Net als bij anderen, is sinds gister verwachte levering aangepast naar 11-25 okt en VIN toegewezen.
Lijkt wel met de configuratie te maken te hebben, bij jou is de trekhaak de afwijking, bij mij de kleur (Stealth Grey). Daar zullen ze er niet zoveel van gemaakt hebben en/of op de eerste boot hebben gezet.Aphrodite schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:20:
Heeft iemand ervaring met het inplannen van een afhaalafspraak in Tilburg? Hoe flexibel is het?
Heb komende weken lang niet elke dag tijd dus vroeg me af of je uit meerdere tijdsloten kan kiezen
Heb komende weken lang niet elke dag tijd dus vroeg me af of je uit meerdere tijdsloten kan kiezen
Mijn levertijd is ook bijgewerkt naar Estimated Delivery: October 17 - October 31
Maar ik zie alleen maar een RN. Waar zien jullie de VIN?
Maar ik zie alleen maar een RN. Waar zien jullie de VIN?
Hier nog geen bijgewerkte leverdatum. Zoals velen met mij 26 dec - 10 maart. Ik heb een AWD Wit 19 Trekhaak.
In het verleden was het zo dat VINs gekoppeld worden als de boot al even onderweg is, en jouw auto erop staat. Volgens mij zijn er meerdere onderweg, maar niet gelijkertijd vertrokken, dus zal de komende dagen/weken nog wel kunnen veranderen. Zeker omdat levertijd op de website nog steeds november of december is afhankelijk van gekozen model.
Trekhaak is ook de vraag of deze achteraf door Tesla, of af fabriek er al onder zit. Beide was in het verleden mogelijk. De LM gaf aan dat bij de HL hij in principe af fabriek komt, maar kan ook zomaar zijn dat ze dat tussentijds toch anders bedacht hebben.
We gaan het allemaal zien, maar verwachting is wel, dat iedereen die besteld heeft, gewoon dit jaar nog rijdt, zo gaat het al jaren bij Tesla.
In het verleden was het zo dat VINs gekoppeld worden als de boot al even onderweg is, en jouw auto erop staat. Volgens mij zijn er meerdere onderweg, maar niet gelijkertijd vertrokken, dus zal de komende dagen/weken nog wel kunnen veranderen. Zeker omdat levertijd op de website nog steeds november of december is afhankelijk van gekozen model.
Trekhaak is ook de vraag of deze achteraf door Tesla, of af fabriek er al onder zit. Beide was in het verleden mogelijk. De LM gaf aan dat bij de HL hij in principe af fabriek komt, maar kan ook zomaar zijn dat ze dat tussentijds toch anders bedacht hebben.
We gaan het allemaal zien, maar verwachting is wel, dat iedereen die besteld heeft, gewoon dit jaar nog rijdt, zo gaat het al jaren bij Tesla.
Bij jou ook nog geen concrete levertijd bekend dus? Ik heb ook de grijze besteld (RWD met wit interieur en trekhaak), maar staat in de app enkel nog als 'okt-nov'.SiErRa schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:56:
[...]
Lijkt wel met de configuratie te maken te hebben, bij jou is de trekhaak de afwijking, bij mij de kleur (Stealth Grey). Daar zullen ze er niet zoveel van gemaakt hebben en/of op de eerste boot hebben gezet.
Klopt, hier ook geen levertijd bekend, alleen okt-nov.Flyingmonkey schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:52:
[...]
Bij jou ook nog geen concrete levertijd bekend dus? Ik heb ook de grijze besteld (RWD met wit interieur en trekhaak), maar staat in de app enkel nog als 'okt-nov'.
Interessant topic om te volgen.
Tegelijk met collega witte MY RWD besteld. Op 18 september.
Zij zonder trekhaak en heeft hem 30 sept. in Tilburg kunnen ophalen.
Ik met trekhaak en bij mij in de app stond eerst sept-okt, nu okt.-november.
Tegelijk met collega witte MY RWD besteld. Op 18 september.
Zij zonder trekhaak en heeft hem 30 sept. in Tilburg kunnen ophalen.
Ik met trekhaak en bij mij in de app stond eerst sept-okt, nu okt.-november.
VIN is weer verdwenen, vreemd genoeg. Wel telefoontje gehad van Tesla met wat praktische zaken rondom bestelling, en de bevestiging dat dit het nieuwe model is.
Inmiddels contact gehad en een account kunnen aanmaken met mijn zakelijke mailadres.synx6 schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 11:53:
[...]
Heb ik niks voor hoeven te doen? Wellicht nieuw beleid?
Zou mooi zijn. Verwachte leverdatum voor mijn M3 RWD mét trekhaak is 26 december - 10 maart. Aanvankelijk in maart 2023 het vorige model besteld.apvanderwaal schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:42:
Hier nog geen bijgewerkte leverdatum. Zoals velen met mij 26 dec - 10 maart. Ik heb een AWD Wit 19 Trekhaak.
Mijn levertijd is naar achteren gegaan. Van half okt - half nov, naar 21 nov - 21 dec. M3 Stealth Grey, zwart interieur, geen trekhaak, photon wielen.
als ik het goed begrepen heb, willen ze wel wat met de datum schuiven, zolang het maar niet tegen het einde van het kwartaal is.Pindakaaskroket schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:06:
Heeft iemand ervaring met het inplannen van een afhaalafspraak in Tilburg? Hoe flexibel is het?
Je krijgt een voorstel via de SMS met de opmerking dat je de auto binnen 7 dagen vanaf dat moment op moet halen. Dus je kunt gewoon een voorstel doen voor een andere dag en tijd. Tijd maakt ook niet mega veel uit. Als je langer dan 7 dagen wil wachten zul je moeten overleggen als dat mogelijk is.Pindakaaskroket schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:06:
Ah top, bedankt! Dat moet sowieso wel lukken dan
Ondertussen is de window aangepast naar 24 oktober - 30 november.BasRR schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:41:
[...]
Ik neem aan dat de leverdatums niet helemaal kloppen.
Bij mij staat die ook op 26-12 / 10-03.
Volgens mij stond die bij anderen ook zo en werd dat later ineens aangepast.
Nog geen VIN.
Betreft M3LR Stealth Grey, zwart interieur, standaard velgen.
Ah, dan zit je bij mij in de buurt. Mijn window is aangepast naar 28 okt. - 27 nov.BasRR schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:29:
[...]
Ondertussen is de window aangepast naar 24 oktober - 30 november.
Nog geen VIN.
Betreft M3LR Stealth Grey, zwart interieur, standaard velgen.
Bij mij gaat 't alleen om een MY RWD, Quicksilver, zwart interieur, standaard velgen, trekhaak.
Zijn er hier mensen waarbij de model 3 niet automatisch omgezet is naar de Highland versie?
Zijn er meer mensen met deze ervaring bij Leaseplan? Of is deze wel zonder prijsverhoging doorgezet en is er bij mij iets misgegaan?
- Ik heb mijn M3 RWD Zwart + 19 inch velgen besteld via Leaseplan.
- 1-9 Mail gehad van Tesla dat dit model een upgrade gehad heeft en dat ze in contact zijn met de lease maatschappij
- 8-9 een mail gehad van Leaseplan dat de voertuigprijs zal stijgen samen met de specs van de nieuwe M3 Highland. In de bericht staat dat deze prijswijziging geen invloed heeft op mijn eigen bijdrage, maar dat de fiscale waarde wel zal stijgen. Als ik dit wil zal ik voor 15-9 moeten reageren.
Gelijk terug gemaild dat ik akkoord ben.
- Mail terug gehad dat ik akkoord moet geven via de app. Ik geef aan dat ik in de app geen akkoord kan geven. Zij zeggen dat het een paar dagen kan duren voordat dit doorgevoerd is.
- Een paar dagen later is het RN nummer verdwenen in de app
- 29-9 Gefeliciteerd! u mag een nieuwe auto bestellen.
Er staat een nieuwe auto geconfigureerd in de app. Deze is speciaal geconfigureerd voor mij en is niet aan te passen, maar...
Zijn er meer mensen met deze ervaring bij Leaseplan? Of is deze wel zonder prijsverhoging doorgezet en is er bij mij iets misgegaan?
Inmiddels staat de VIN erbij.
Mijn auto wordt trouwens geleverd in Groningen.
[ Voor 23% gewijzigd door Dutchlimits op 03-10-2023 11:40 ]
Het wachten kan beginnen!
Zojuist de Model 3 SR besteld in het rood met een wit interieur, leasemaatschappij gaat de bestelling doorvoeren. Voor mij de eerste keer dat ik zelf een auto bestel dus dat wordt in spanning afwachten de komende tijd!
Heel benieuwd naar de levertijd.
Zojuist de Model 3 SR besteld in het rood met een wit interieur, leasemaatschappij gaat de bestelling doorvoeren. Voor mij de eerste keer dat ik zelf een auto bestel dus dat wordt in spanning afwachten de komende tijd!
Heel benieuwd naar de levertijd.
Leaseplanmartslok schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:36:
Zijn er hier mensen waarbij de model 3 niet automatisch omgezet is naar de Highland versie?
- 1-9 Mail gehad van Tesla dat dit model een upgrade gehad heeft en dat ze in contact zijn met de lease maatschappij
- 8-9 een mail gehad van Leaseplan dat de voertuigprijs zal stijgen samen met de specs van de nieuwe M3 Highland. In de bericht staat dat deze prijswijziging geen invloed heeft op mijn eigen bijdrage, maar dat de fiscale waarde wel zal stijgen. Als ik dit wil zal ik voor 15-9 moeten reageren.
- Mail terug gehad dat ik akkoord moet geven via de app. Ik geef aan dat ik in de app geen akkoord kan geven. Zij zeggen dat het een paar dagen kan duren voordat dit doorgevoerd is.
Deze is €73,- euro duurde per maand! Zelfde specs Highland.
Er staat een nieuwe auto geconfigureerd in de app. Deze is speciaal geconfigureerd voor mij en is niet aan te passen, maar...
Je kan daar best zelf continue alles regelen en telefonisch stalken. Want dat is als firma een drama , die kan je echt niks alleen laten doen.
Dat is echt een firma die gewoon afwacht tot de garage of de klant klaagt of iets vraagt. Pro-actief doen die niks.
[ Voor 3% gewijzigd door zwasie op 03-10-2023 12:36 ]
Dat is dan nog beter dan Arval, die doen vanalles, maar behoorlijk veel verkeerd.zwasie schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:08:
[...]
Leaseplan.
Je kan daar best zelf continue alles regelen en telefonisch stalken. Want dat is als firma een drama , die kan je echt niks alleen laten doen.
Dat is echt een firma die gewoon afwacht tot de garage of de klant klaagt of iets vraagt. Pro-actief doen die niks.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Gelukkig geen ervaring mee.Tommie12 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:45:
[...]
Dat is dan nog beter dan Arval, die doen vanalles, maar behoorlijk veel verkeerd.
Hier werken ze op het werk met leaseplan en zie jaar na jaar de service slechter worden. En als zo'n firma's dan moeten bestellen bij tesla, loopt het vaak mis.
Waar kan ik de lever locatie vinden?Dutchlimits schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 11:39:
Inmiddels staat de VIN erbij.
[Afbeelding]
Groningen moet per telefoon geregeld worden. Tilburg doe je via de app
Tijdens het bestellen mocht ik kiezen tussen de twee(M3 oud of nieuw). Toen wist ik het zelf neit wat een Highland was.martslok schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:36:
Deze is €73,- euro duurde per maand! Zelfde specs Highland.
Het verschil tusse de pre-face lift en de nieuwe was maar 1 teentje per maand. €73 per maand is oplichterij. Het prijs verschil is maar €1.000 tussen de twee. Het had maar max 20 duurder moeten uitvallen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
:strip_exif()/f/image/XuLr0kNt0tfMh4jdmYhT18wy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3AUfaCAqbNyKAqnzcMfsoaxd.jpg?f=fotoalbum_large)