• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-11 09:15
Kreeg net een mailtje binnen:
150 km gratis Supercharging
Als gevolg van nieuw beleid in de sector moet uw voertuig worden vervoerd met een maximale lading van de batterij van 50%. Dit betekent dat de laadtoestand van de batterij van uw Model Y op de leveringsafspraak lager kan zijn dan voor Tesla gebruikelijk is.

Ter compensatie van dit ongemak geven wij u 150 km gratis Supercharging*. U kunt uw Supercharging-tegoed enkele dagen na de levering inwisselen in het gedeelte 'Refereren en verdienen' in de Tesla-app.

Meer informatie over het inwisselen van tegoeden.

Uw Tesla Team
Wat voor beleid is dit dan?

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-11 21:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

DonnieDoezoe schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:58:

[...]

Hogere batterijlading is groter kans op brand tijdens transport of wellicht lastiger te blussen?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• DS7
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 06-09 23:17

DS7

[...]

Ik kreeg mijn auto mee met 80%. Dat is in lijn met eerdere leveringen.

Alleen krijg je nu extra supercharging gratis. ;)

• cacofant
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-10 12:25
ik had ook 82 procent in de accu bij afhalen afgelopen vrijdag.. en de 150km gratis supercharger kilometers :-)

Tesla Model 3 RWD (2023)

• DS7

DS7

cacofant schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:09:
ik had ook 82 procent in de accu bij afhalen afgelopen vrijdag.. en de 150km gratis supercharger kilometers :-)
Heb jij die al in kunnen wisselen overigens? Ik zag ze nog niet staan.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:41

Sebazzz

3dp

Je krijgt een reserveringsnummer (RN) zodra de 2K aanbetaling binnen is bij Tesla. Hier kan enkele dagen overheen gaan. Als je via een leasemaatschappij (LM) bestelt dan ben je dus afhankelijk van de LM. Je weet dat dit gelukt is als je een Tesla account krijgt en een RN krijgt.
Zakelijk bestelde Tesla Model 3, via J&T. Ik heb wel een Tesla account gekregen, maar geen RN - kan dat kloppen?

edit: LM heeft de RN aangeleverd :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sebazzz op 28-08-2023 15:22 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

[...]

Als het niet mega druk is hangt hij gewoon aan de lader. Mijn Y stond gewoon met 90% klaar. Op de laatste dagen van het kwartaal kun je pech hebben.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• cptingreenfield
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-11 20:14
Dag allemaal! Iemand een idee of het aflevercentrum ook telefonisch bereikbaar is?

Ik zou mijn MY RWD vandaag ophalen maar die is op het laatste moment door Tesla verplaatst naar morgen. Morgen kan ik echter niet maar ik krijg geen enkele reactie meer vanuit Tesla.

De store al gebeld maar daar krijg ik geen gehoor.

• cacofant
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-10 12:25
DS7 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:37:
[...]

Heb jij die al in kunnen wisselen overigens? Ik zag ze nog niet staan.
Bij mij in de app staat 150 Supercharging kilometers resterend, verloopt 25-feb-2024.

Neem aan dat die automatisch gebruikt worden bij het laden? Binnenkort even testen.

Tesla Model 3 RWD (2023)

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Ik wacht ook nog op een VIN.. besteld op 25 juli, witte M3P.
Stond op het moment van bestellen September/ Oktober.
Na het RN niks meer gehoord.

[ Voor 35% gewijzigd door 038Robijno op 28-08-2023 15:09 ]

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 17:51
cacofant schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:07:
[...]

Bij mij in de app staat 150 Supercharging kilometers resterend, verloopt 25-feb-2024.

Neem aan dat die automatisch gebruikt worden bij het laden? Binnenkort even testen.
Yep. De eerste beste keer dat je hem aan het infuus hangt bij een Tesla Supercharger wordt het gratis tegoed van 150km verrekend.

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 22:44
cacofant schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 13:09:
Ik niet, omdat die van mij blijkbaar met 90% is afgeleverd. Geluk heb je!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-11 22:44
cptingreenfield schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:06:
Dag allemaal! Iemand een idee of het aflevercentrum ook telefonisch bereikbaar is?

Ik zou mijn MY RWD vandaag ophalen maar die is op het laatste moment door Tesla verplaatst naar morgen. Morgen kan ik echter niet maar ik krijg geen enkele reactie meer vanuit Tesla.

De store al gebeld maar daar krijg ik geen gehoor.
Bel het servicecenter wat het dichtstbij zit. En als dat toevallig Tilburg is, gelijk een andere bellen: in Tilburg kan je heel lang in de wachtrij staan met botte medewerkers.

• erikbruinsma
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-11 16:17
Met enige twijfel laatst toch nog 1 van de Model 3 Standard Range besteld, met de update binnenkort, was toch wel aantrekkelijk. Betreft een basis uitvoering (wit) met als enige optie het witte interieur. Met flinke korting en referral korting voor 39.372,50 gekocht. Met nog 3000 subsidie is dit toch wel een hele mooie prijs leek mij. Nu zal de nieuwe wel weer beter zijn maar vast niet zó goedkoop (hoop ik).

27 juli besteld
3 augustus al een kenteken
25 augustus eerste moment voor ophalen
Ga hem ophalen op 8 september

• DS7

DS7

cacofant schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 15:07:
[...]

Ik zie het inderdaad. Bij geschiedenis.

O well, vandaag sowieso gratis 89% bijgeladen. ;)

• Dutchlimits
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-11 10:59
Heb 25 aug de M3 besteld. Store geeft aan dat mogelijk de highland dan wordt geleverd. Maar is niet zeker.

Zie echter alleen Tilburg als ophaallocatie. Kan ik de auto niet gewoon oppikken bij een lokale store?

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchlimits op 28-08-2023 20:11 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dutchlimits schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:10:
Store geeft aan dat mogelijk de highland dan wordt geleverd. Maar is niet zeker.
Dat je dus een highland krijgt ipv het model dat je besteld hebt? of wat bedoel je met ''dan''?

interessant. :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Dutchlimits
spartacusNLD schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:40:
[...]

Dat je dus een highland krijgt ipv het model dat je besteld hebt? of wat bedoel je met ''dan''?

interessant. :)
Met "dan" moment van levering. Echter is het nog een onzeker iets. Niemand weet de echte livegangsdatum tot nu toe.

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Zijn er hier nog die een leveringsafspraak+sms van Tesla gehad hadden, maar nog geen toestemming van de leasingsmaatschappij?

Ik begrijp niet goed wat er aan de hand is om eerlijk te zijn.

• DS7

DS7

Dutchlimits schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:51:
[...]

Met "dan" moment van levering. Echter is het nog een onzeker iets. Niemand weet de echte livegangsdatum tot nu toe.
Volgens mij is nu wel alles gekoppeld aan de oude voorraad.

Momenteel wordt alleen nog maar de highland gemaakt.

Wat wel nog kan is dat er een auto wordt ontkoppeld.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:33
Het is toch een ongelooflijke prestatie hoe goed Tesla die highland geheim kan houden.
Er is toch amper echte informatie gelekt, en heel raar eigenlijk dat ze al een model produceren wat niet gekend is door de markt.

Als je vandaag bestelt, dan heb je je auto binnen een paar maand of ... weken, en je kent eigenlijk het design niet, en de juiste features.

Mijn zoon is aan een nieuwe auto toe, en gaat die waarschijnlijk krijgen tegen oktober. Leasing heeft het order voorlopig niet doorgegeven omdat er te veel risico was dat Tesla in Augustus zou leveren en de auto mag pas komen in Oktober.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• Dutchlimits
Mijn delivery is tenminste nu al opgeschoven/verruimd naar Estimated Delivery: October 13 - December 07

Dit was in eerste instantie Okt - Nov

• gamerszvidx
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-11 13:02
die Hoegh Tokyo schiet ook niet echt op. Die zou gister al richting Zeebrugge gaan.

• synx6
  • Laatst online: 06-11 22:49
killerbie schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 08:52:
Zijn er hier nog die een leveringsafspraak+sms van Tesla gehad hadden, maar nog geen toestemming van de leasingsmaatschappij?

Ik begrijp niet goed wat er aan de hand is om eerlijk te zijn.
Mijn LM denkt nog steeds ultimo aug een M3 te kunnen leveren. Als het concreet is dan geef ik uiteraard een update.

• Ecke82
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09:25
synx6 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Mijn LM denkt nog steeds ultimo aug een M3 te kunnen leveren. Als het concreet is dan geef ik uiteraard een update.
Welke maatschappij is dat?

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27
Dutchlimits schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:10:
Heb 25 aug de M3 besteld. Store geeft aan dat mogelijk de highland dan wordt geleverd. Maar is niet zeker.
Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar heb geen bestelling geplaatst, want ik vind die onzekerheid niet zo fijn met een grote aanschaf. Ik wil graag een proefrit maken in een representatief model.
En dan nog, is de prijs bijvoorbeeld wel definitief, en als je nu nog binnen de SEP subsidie zou vallen, is dat straks ook wel zo?

• 038Robijno
Ik had nog de 'huidige' M3P besteld eind Juli..
Denk dat alle model 3's wel vergeven zijn aan de klanten?
Aangezien ze ze niet meer maken.. dat zal betekenen dat ik dan de Highland ga krijgen neem ik aan.
Bij bestellen stond levering September/Oktober.

• Dutchlimits
SiErRa schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:20:
[...]

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, maar heb geen bestelling geplaatst, want ik vind die onzekerheid niet zo fijn met een grote aanschaf. Ik wil graag een proefrit maken in een representatief model.
En dan nog, is de prijs bijvoorbeeld wel definitief, en als je nu nog binnen de SEP subsidie zou vallen, is dat straks ook wel zo?
Je kunt terugvallen op een bedenktijd en als je order wordt gewijzigd naar een Highland dan kan je dat evt weigeren. Kan me niet voorstellen dat ze moeilijk doen als je gehele order ineens anders is.

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
synx6 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:02:
[...]

Lm? Ik mijn geval gaat het om een model Y, vanuit KBC autolease. Tesla zelf heeft me alvast een afspraak bevestigd deze week, maar KBC krijg je gewoonweg op geen enkele manier te pakken én dat is op zich mijn job niet. Daar hebben we een verantwoordelijke voor op de werkvloer. Ben zelf echter toch wat benieuwd...

• synx6
  • Laatst online: 06-11 22:49
Ecke82 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

Welke maatschappij is dat?
Dutchlease.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11 22:24
038Robijno schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:28:
Ik had nog de 'huidige' M3P besteld eind Juli..
Denk dat alle model 3's wel vergeven zijn aan de klanten?
Aangezien ze ze niet meer maken.. dat zal betekenen dat ik dan de Highland ga krijgen neem ik aan.
Bij bestellen stond levering September/Oktober.
Een M3 Performance nu bestellen, komt pas tussen november 2023 en januari 2024. Als jij nog een levering krijgt in september/oktober, dan denk ik niet dat het een Highland gaat worden, of hij komt later.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• 038Robijno
Richh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 14:45:
[...]

Een M3 Performance nu bestellen, komt pas tussen november 2023 en januari 2024. Als jij nog een levering krijgt in september/oktober, dan denk ik niet dat het een Highland gaat worden, of hij komt later.
Net gebeld met Tesla, en zou nu staan op Oktober/December.. lekker dan! 5 maanden wachten op een Tesla, is net zo lang als een gemiddelde andere auto.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-11 22:24
038Robijno schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:51:
[...]

Net gebeld met Tesla, en zou nu staan op Oktober/December.. lekker dan! 5 maanden wachten op een Tesla, is net zo lang als een gemiddelde andere auto.
Een Performance is dan ook geen gemiddelde andere auto :P de levertijden daarvan zijn al erg lang een stuk langer dan de levertijden van de RWD en LR.

Zeiden ze nog iets over Highland? Persoonlijk zou ik wel wat langer willen wachtern daarvoor namelijk.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• 038Robijno
Richh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:52:
[...]

Een Performance is dan ook geen gemiddelde andere auto :P de levertijden daarvan zijn al erg lang een stuk langer dan de levertijden van de RWD en LR.

Zeiden ze nog iets over Highland? Persoonlijk zou ik wel wat langer willen wachtern daarvoor namelijk.
Hij mocht het niet bevestigen..
Ik wil geen auto met kinderziektes, ik heb liever het huidige model.

Eigenlijk wacht ik al vanaf Januari op een nieuw bestelde auto (Smart #1 Brabus), maar is ondertussen 3x uitgesteld qua levering in Nederland. Dus expres geannuleerd afgelopen eind Juli, en dacht dat ik met een aantal weken wel een Tesla zou rijden. Niet dus.

[ Voor 21% gewijzigd door 038Robijno op 29-08-2023 15:57 ]

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-08 11:05
038Robijno schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:55:
[...]

Hij mocht het niet bevestigen..
Ik wil geen auto met kinderziektes, ik heb liever het huidige model.

Eigenlijk wacht ik al vanaf Januari op een nieuw bestelde auto (Smart #1 Brabus), maar is ondertussen 3x uitgesteld qua levering in Nederland. Dus expres geannuleerd afgelopen eind Juli, en dacht dat ik met een aantal weken wel een Tesla zou rijden. Niet dus.
Er schijnt nog een boot onderweg te zijn als ik het goed begrijp en ik kan me niet voorstellen dat alles wat daarop staat al vergeven is. Dus hou gewoon de pagina met voorraadmodellen in de gaten.

• 038Robijno
maharens schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 15:58:
[...]

Er schijnt nog een boot onderweg te zijn als ik het goed begrijp en ik kan me niet voorstellen dat alles wat daarop staat al vergeven is. Dus hou gewoon de pagina met voorraadmodellen in de gaten.
Ik heb gekozen voor private lease.. die doen niet aan voorraad modellen.

• EBoZ64
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
Vanmorgen mijn Model Y AWD mogen ophalen in Tilburg. Het was er erg rustig (om 10:00 uur). Ruime gelegenheid gehad om de auto te inspecteren. Geen echte noemenswaardige punten gevonden. Alleen de voorklep even af laten stellen, durfde hem zelf niet te hard aan te drukken. Werkt nu verder goed.
Ben alleen benieuwd wanneer de auto in de Tesla App verschijnt.
In Tilburg zeiden ze na een kwartiertje, daarna in de loop van de dag. Hij is in ieder geval nog niet zichtbaar.
Iemand ervaring hiermee?

Nu eerst spoedcursus Tesla volgen.

• samv5
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:39
EBoZ64 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:15:
Vanmorgen mijn Model Y AWD mogen ophalen in Tilburg. Het was er erg rustig (om 10:00 uur). Ruime gelegenheid gehad om de auto te inspecteren. Geen echte noemenswaardige punten gevonden. Alleen de voorklep even af laten stellen, durfde hem zelf niet te hard aan te drukken. Werkt nu verder goed.
Ben alleen benieuwd wanneer de auto in de Tesla App verschijnt.
In Tilburg zeiden ze na een kwartiertje, daarna in de loop van de dag. Hij is in ieder geval nog niet zichtbaar.
Iemand ervaring hiermee?

Nu eerst spoedcursus Tesla volgen.
Ik ook vanochtend gehaald om 10:15. ook niet veel bijzonders gevonden. nadat ik akkoord gaf, en ze hem vrijgaven, zag ik hem gelijk in de app.
Accu was voor 100% vol en ook 150 km gratis kilometers
Cursus heb ik ook wel nodig....blijkt........

• Henvar
  • Niet online
Vandaag aan LM gevraagd om maar eens proactief met Tesla te mailen want na 5 weken nog geen enkel bericht van Tesla. Tot zover mY levertijd augustus 8)7

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-11 23:58
super_dirk schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:54:
MY RWD - blauw - zwarte bekleding - standaard velg(dopjes)

Had eerder midnight gray besteld maar kon niet meer worden geleverd.

- Order via LM 04-07
- Link naar portal ontvangen (registratie)
- Email ontvangen met RN nummer vanuit Tesla erin
- Verwachte levertijd volgens LM - medio tweede week September
- Mailtje (eigen initiatief) naar Tesla delivery - reactie was ergens tussen 23 aug / 08 sep geleverd.
LM geeft geen updates dus zelf maar even met Tesla in contact getreden en een voorlopig VIN nummer gekregen. Levering gaat naar derde week September en op basis van het VIN nummer achterhaald dat deze nu voor de kust bij de Haven van Livorno dobbert op de Hoegh Toyko - deze lijkt de haven niet in te kunnen en ligt daar al bijna 8 dagen te dobberen. Dus nog maar even wachten...

• loxr25
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-11 21:35
gamerszvidx schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 11:01:
die Hoegh Tokyo schiet ook niet echt op. Die zou gister al richting Zeebrugge gaan.
Inderdaad, die ligt al bijna 2 weken voor de kust van livorno stil…
Frustrerend vind ik het

• EBoZ64
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
samv5 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 16:29:
[...]

Ik ook vanochtend gehaald om 10:15. ook niet veel bijzonders gevonden. nadat ik akkoord gaf, en ze hem vrijgaven, zag ik hem gelijk in de app.
Accu was voor 100% vol en ook 150 km gratis kilometers
Cursus heb ik ook wel nodig....blijkt........
En jawel. Hij staat in de App.

• DonnieDoezoe
Vanmiddag eindelijk m’n myrwd op mogen halen. Was er 1.5 uur te vroeg, m’n vriendin kon me net een slinger geven naar Tilburg. Was geen probleem bij tesla. Denk dat ze het reguleren voor de drukte aan de balie. Ging heel vlot. Stond binnen 5 min weer buiten met een model y. Batterij was trouwens 85% geladen. Helemaal top. Helaas heb ik hw3 dat is dan wel weer jammer.

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 26-09 16:37
DonnieDoezoe schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:10:
Vanmiddag eindelijk m’n myrwd op mogen halen. Was er 1.5 uur te vroeg, m’n vriendin kon me net een slinger geven naar Tilburg. Was geen probleem bij tesla. Denk dat ze het reguleren voor de drukte aan de balie. Ging heel vlot. Stond binnen 5 min weer buiten met een model y. Batterij was trouwens 85% geladen. Helemaal top. Helaas heb ik hw3 dat is dan wel weer jammer.
Volgens mij hebben alle MY’s HW3.

• DS7

DS7

DonnieDoezoe schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:10:
MIC en MIG hebben nog geen HW4.

• super_dirk
loxr25 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:27:
[...]

Inderdaad, die ligt al bijna 2 weken voor de kust van livorno stil…
Frustrerend vind ik het
Kon het niet laten maar even lopen zoeken - op de website van Hoegh Autoliners is de planning terug te vinden en zou hij de 20ste de haven invaren en pas de 30ste de haven verlaten - overige havens doet hij maar max 1 dag aan dus mogelijk is er nog geen vertraging (aanname).

• Mc_Smurf
  • Laatst online: 11:18
Vanmiddag ook de MY RWD op mogen halen in Tilburg..
Geen punten gevonden aan de auto die het melden waard zijn geweest..

Jammer dat we de eerste de beste SuC in Tilburg hebben moeten opzoeken aangezien de auto's maar 21% en 42% geladen waren, dat mocht gelukkig de pret niet drukken.

• DevonS
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-03-2024
Krijg je bij een bestelling via LM ook een VIN nummer?
ik ben namelijk benieuwd of mijn auto duits of chinees is..

Ik heb wel een RN nummer gekregen en ik kan 'm overmorgen al ophalen.
Maar geen VIN nummer bij mij bekent.

• Mc_Smurf
DevonS schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:05:

Even mailen naar DeliveryNL of bellen met lokale tesla store.. Versturen ze een SMS met VIN ;)
DevonS schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:05:

Heb je geen SMS met kenteken en VIN gehad dan? Dat sturen ze doorgaans enkele dagen voor ophaaldatum.

• Henvar
  • Niet online
Nou daar is ie dan hoor.
Besteld 25 juli
Vin nummer ontvangen
Verwachte levertijd 1-8 sept

mY RWD Blue

Hoe kon je nou zien of auto chinees of duits is?
En als ie van Berlijn is, is het dan sowieso BYD accu?

Volgens mij moet de LM nog wel wat aanpassen zodat ik de info in de Tesla App krijg. Morgen maar even achteraan gaan.

[ Voor 54% gewijzigd door Henvar op 30-08-2023 15:28 ]

• DonnieDoezoe
kun je aan he vin zien, En is bijna zeker LFP

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Henvar schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:06:
Nou daar is ie dan hoor.
Besteld 25 juli
Vin nummer ontvangen

mY RWD Blue

Volgens mij moet de LM nog wel wat aanpassen zodat ik de info in de Tesla App krijg. Morgen maar even achteraan gaan.
Als je al een tesla account hebt komt ie bij het afhalen in de app, niet eerder.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
Zojuist bestelbevestiging gekregen van de LM. Zwarte RDW MY met trekhaak, levering medio december… Best wel lang of niet?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
michieldekker schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:37:
Zojuist bestelbevestiging gekregen van de LM. Zwarte RDW MY met trekhaak, levering medio december… Best wel lang of niet?
Klopt, maar grote kans dat de datum van de LM voor geen meter klopt.
Had ik zelf ook, stond uiteindelijk 2 maanden te ver naar voren.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• DevonS
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22-03-2024
Inspired schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:32:
[...]

Heb je geen SMS met kenteken en VIN gehad dan? Dat sturen ze doorgaans enkele dagen voor ophaaldatum.
Nope helemaal niks.. alleen sms met rn nummer en dat ik vrijdag naar tilburg mag. Morgen maar eens een belletje wagen..

• Mc_Smurf
Henvar schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 15:06:
Nou daar is ie dan hoor.
Besteld 25 juli
Vin nummer ontvangen

mY RWD Blue

Als je VIN begint met LRW dan komt deze uit China.. Begint deze met XP7 dan komt hij uit Berlijn..

• Henvar
  • Niet online
Mc_Smurf schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:47:
[...]

Als je VIN begint met LRW dan komt deze uit China.. Begint deze met XP7 dan komt hij uit Berlijn..
Berlijn it is

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
Gisteren mijn MY LR all black mogen ophalen in Tilburg. 2 uur over gedaan vanwege de files na ongelukken. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Bij de meeste merken krijg je een kleedje over je auto, maar dit had ook wel wat. Mijn vader en dochter vonden het fantastische zo'n grote hal vol met nieuwe wagens. Dochterlief heeft alvast een kleur uitgekozen voor de volgende, je raadt het al, cherry red.

Even aanmelden bij de balie en een tenaamstellingsformulier meekrijgen, zodat je zij bij de uitgang kunnen zien dat je de juiste auto mee hebt genomen.
Daarna ff een bakkie en een plasje en op naar het goede vak waar je auto zou moeten staan.
Het was gezellig druk, niet té.

Al lopende naar het juiste vak even 'gluren' hoe andere mensen hun auto controleren. Zo grappig om te zien dat sommige bijna met een vergrootglas alles minutieus onderzoeken en anderen weer komen aanlopen, instappen en nagenoeg meteen naar buiten rijden.
Wij hebben een half uurtje uitgetrokken om alles eens goed te bekijken. Geen opmerkingen en dus hoppa naar buiten.

1,5 uur terug naar Haarlem, wat een genot. One-pedal was in het begin even wennen, maar eenmaal gewend is het fantastisch. Gewoon niet meer geremd tot aan de eigen voordeur. 's Middags meteen de zwarte wieldoppen geplaatst. Veeeeeel mooier O-)

Het minimalistische interieur vind ik fantastisch. De instellingen via het scherm is even zoeken en wennen, maar dat zal vast wel goedkomen. Automatische ruitenwissers hebben gisteren en vanochtend lekker kunnen wennen en valt niet tegen. En wat een power. Niet normaal.

Zal over een paar weken een uitgebreide update geven. Over range e.d.

Aan degene die nog aan het wachten zijn, geduld. Het is het meer dan waard.

• SKW
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 22-10-2023

SKW

Ik had voor vandaag de afspraak om mijn tesla op te halen 11:00. Wordt nu gebeld dat de auto er vanwege logistiek nog niet aanwezig is. Paar uur voor afhalen is toch wel erg last minute. Dit wisten ze gisteren toch ook wel, dan kan je daar rekening houden met werk etc.

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Storm300 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:31:
[...]

Bij Temu, maar zijn niet meer leverbaar.
Wel snelle levering en zeer stevig materiaal.

[Afbeelding]
Zijn dat de zelfde als deze? https://www.tesland.com/nl/model-y-wheel-cover-set-2/

deze dus: temu linkje

[ Voor 39% gewijzigd door spartacusNLD op 31-08-2023 09:25 ]

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Storm300 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:12:
's Middags meteen de zwarte wieldoppen geplaatst. Veeeeeel mooier O-)
foto? :Y)

• Storm300
Lijkt er wel op ja en het blijft een kwestie van smaak natuurlijk :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9IJMItwh9Lkfnqp8yDS4ALmAmLE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fv0BPCZnuKDb7lgf2anC81fs.jpg?f=fotoalbum_large

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Storm300 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:37:
[...]

Lijkt er wel op ja en het blijft een kwestie van smaak natuurlijk :P
[Afbeelding]
Mooi! in hoever is de kleur van de aluminium velg erachter nog zichtbaar?

• DS7

DS7

Storm300 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:12:
Dochterlief heeft alvast een kleur uitgekozen voor de volgende, je raadt het al, cherry red.
Uw dochter heeft smaak. ;)

• Storm300
spartacusNLD schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:39:
[...]

Mooi! in hoever is de kleur van de aluminium velg erachter nog zichtbaar?
Zo op de foto zie je een klein randje er doorheen en 'live' ook, maar ze zijn natuurlijk nog brandschoon.
Maar dat was bij die standaard doppen nog erger, aangezien je daar ook de de rand eromheen zag.
Deze doppen zijn fractie groter waardoor de rand van de velg volledig bedekt is.
En ik vermoed dat dat over een paar weken niet echt meer te zien is.

• Ethernety
  • Laatst online: 06-11 17:51
Storm300 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:13:
[...]

Zo op de foto zie je een klein randje er doorheen en 'live' ook, maar ze zijn natuurlijk nog brandschoon.
Maar dat was bij die standaard doppen nog erger, aangezien je daar ook de de rand eromheen zag.
Deze doppen zijn fractie groter waardoor de rand van de velg volledig bedekt is.
En ik vermoed dat dat over een paar weken niet echt meer te zien is.
Ik heb deze TEMU doppen er ook sinds nieuw op zitten, nu na bijna 2 maanden en 3k km blijft je het aluminium zien. Velgen worden bijna niet vuil door het regeneratief remmen van de auto.

Ik stoor me er in ieder geval niet aan, vond het prima zo.

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:00
Als het goed is wordt mijn MY LR volgende week uitgeleverd, mijn LM wist te vertellen dat de preferred delivery date nog op a.s. woensdag staat en dat de auto onderweg zou zijn. Verder nog niks bekend.

Met alle topics die naast elkaar lopen en alle informatie die ik de afgelopen tijd gelezen heb, heb ik toch nog een vraag over de koppeling van de auto aan mij als leaserijder. Klopt het dat er dan beperkingen zijn bij het koppelen aan de Tesla app omdat ik slechts berijder ben? Waar zitten die beperkingen in?

Waar doe ik verder goed aan? Maak ik nu alvast een account aan op de Tesla website, in de Tesla app (is dat hetzelfde account?), of moet de LM dat doen? Hoe koppel ik de auto als ik deze ga ophalen?

Iemand die het even uiteen wil zetten voor me? Dank! :)

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Mc_Smurf
coelho schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:17:
Als het goed is wordt mijn MY LR volgende week uitgeleverd, mijn LM wist te vertellen dat de preferred delivery date nog op a.s. woensdag staat en dat de auto onderweg zou zijn. Verder nog niks bekend.

Met alle topics die naast elkaar lopen en alle informatie die ik de afgelopen tijd gelezen heb, heb ik toch nog een vraag over de koppeling van de auto aan mij als leaserijder. Klopt het dat er dan beperkingen zijn bij het koppelen aan de Tesla app omdat ik slechts berijder ben? Waar zitten die beperkingen in?

Waar doe ik verder goed aan? Maak ik nu alvast een account aan op de Tesla website, in de Tesla app (is dat hetzelfde account?), of moet de LM dat doen? Hoe koppel ik de auto als ik deze ga ophalen?

Iemand die het even uiteen wil zetten voor me? Dank! :)
De beperking zit erin dat jij geen eigenaar bent van de auto en dus in de app geen extra bestuurders kan aanmaken(dit zul je aan de LM moeten vragen indien van toepassing)

Verder kun je volgens mij vrijwel alles gewoon doen..

Zelf een tesla account aanmaken heeft geen zin aangezien de LM een account voor je aanmaakt waarna je vanuit Tesla een mail krijgt om je wachtwoord aan te maken.
De auto kan pas gekoppeld worden zodra deze is afgehaald, dit is een actie vanuit LM en gebeurd of direct na afmelden bij ophalen of in de loop van de dag/avond.

Bovenstaande gebaseerd op eigen storyline vanuit NL ;)

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:00
Mc_Smurf schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:23:
[...]

De beperking zit erin dat jij geen eigenaar bent van de auto en dus in de app geen extra bestuurders kan aanmaken(dit zul je aan de LM moeten vragen indien van toepassing)

Verder kun je volgens mij vrijwel alles gewoon doen..

Zelf een tesla account aanmaken heeft geen zin aangezien de LM een account voor je aanmaakt waarna je vanuit Tesla een mail krijgt om je wachtwoord aan te maken.
De auto kan pas gekoppeld worden zodra deze is afgehaald, dit is een actie vanuit LM en gebeurd of direct na afmelden bij ophalen of in de loop van de dag/avond.

Bovenstaande gebaseerd op eigen storyline vanuit NL ;)
Ik had inderdaad een email van Tesla met de vraag een wachtwoord aan te maken. Dit heb ik destijds ook gedaan. Ik meende me echter te herinneren dat ik me geregistreerd had omdat ik naar configuraties aan het kijken ben geweest :+

Kortom, ik heb een account, er staat alleen niks in. Wel heb ik een RN nummer, maar daar kan ik niks mee, dus ook geen VIN achterhalen, correct?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Mc_Smurf
coelho schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:27:
[...]

Ik had inderdaad een email van Tesla met de vraag een wachtwoord aan te maken. Dit heb ik destijds ook gedaan. Ik meende me echter te herinneren dat ik me geregistreerd had omdat ik naar configuraties aan het kijken ben geweest :+

Kortom, ik heb een account, er staat alleen niks in. Wel heb ik een RN nummer, maar daar kan ik niks mee, dus ook geen VIN achterhalen, correct?
Je kan een mail sturen aan Delivery of een willekeurige Tesla store bellen met de vraag of er al een auto gekoppeld is aan je RN nummer.. Als dat zo is kunnen ze per SMS het VIN nummer direct toesturen.

• super_dirk
Mc_Smurf schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:35:
[...]

Je kan een mail sturen aan Delivery of een willekeurige Tesla store bellen met de vraag of er al een auto gekoppeld is aan je RN nummer.. Als dat zo is kunnen ze per SMS het VIN nummer direct toesturen.
Was ook klaar met wachten op enige vorm van communicatie van mijn LM dus inderdaad even de dichtstbijzijnde Tesla locatie gebeld (vanaf 10.00) en kreeg vrijwel direct netjes het VIN nummer door op basis van het RN nummer. Medewerker ook erg bedankt voor de snelle service.

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:33
coelho schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 12:27:
[...]

Nope, met dat RN nummer kan je wel naar Tesla bellen en vragen of ze al een VIN hebben.

Je zal de auto pas zien verschijnen in de app bij de afhaling nadat ze controleren of je de auto betaald hebt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

• rensonthemove
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:29
SKW schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:19:
Ik had voor vandaag de afspraak om mijn tesla op te halen 11:00. Wordt nu gebeld dat de auto er vanwege logistiek nog niet aanwezig is. Paar uur voor afhalen is toch wel erg last minute. Dit wisten ze gisteren toch ook wel, dan kan je daar rekening houden met werk etc.
Jou hebben ze in ieder geval nog gebeld, zou vandaag om 14.00u mijn Model Y ophalen, kreeg ik doodleuk te horen dat hij er nog niet was en dat het maandag wordt ;w
Mijn Model 3 was vanochtend reeds opgehaald door de LM, en mijn ritje ernaartoe was ook al vertrokken, sta je dan... na aandringen een leenauto meegekregen die ik tot maandag mag gebruiken...

• V burgerking
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 03-09-2024
Eindelijk is de nieuwe Model 3 highland onthuld. 14 juli een Model 3 LR RWD besteld via leasemaatschappij en tot op heden alleen een RN-nummer gekregen.

Volgens Autoweek.nl krijgen mensen die recent een Model 3 besteld hebben, maar nog geen auto aan hun bestelling gekoppeld hebben gekregen ook de nieuwe highland voorgeschoteld.

Ik ben benieuwd hoe en of de bestellingen automatisch worden omgezet naar de highland-versie. De prijzen zijn namelijk iets verhoogd, zwarte lak is nu een betaalde optie en ik heb nergens iets gelezen over de komst van LR RWD versie. Ik heb in ieder geval de Leasemaatschappij en Tesla een bericht hierover gestuurd.
V burgerking schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:19:
Eindelijk is de nieuwe Model 3 highland onthuld. 14 juli een Model 3 LR RWD besteld via leasemaatschappij en tot op heden alleen een RN-nummer gekregen.

Volgens Autoweek.nl krijgen mensen die recent een Model 3 besteld hebben, maar nog geen auto aan hun bestelling gekoppeld hebben gekregen ook de nieuwe highland voorgeschoteld.

Ik ben benieuwd hoe en of de bestellingen automatisch worden omgezet naar de highland-versie. De prijzen zijn namelijk iets verhoogd, zwarte lak is nu een betaalde optie en ik heb nergens iets gelezen over de komst van LR RWD versie. Ik heb in ieder geval de Leasemaatschappij en Tesla een bericht hierover gestuurd.
In het andere topic geeft iemand aan dat zijn order gecancelled is. Kan best zijn dat er een nieuwe order moet komen tegen de hogere prijs.

Maar ook iemand die een gratis upgrade krijgt. Het is dus afwachten. :)

Zou als ik nu een afleverafspraak had staan voor de oude zeker annuleren.

[ Voor 7% gewijzigd door Inspired op 01-09-2023 09:47 ]

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-11 20:49
Ik kom er net achter dat de referral (500,-) optie weg is voor de 3, ben benieuwd of dat nog terugkomt.

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
T-Blizzard schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:28:
Ik kom er net achter dat de referral (500,-) optie weg is voor de 3, ben benieuwd of dat nog terugkomt.
Ai, ik zie het nu ook!

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

V burgerking schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:19:

Ben benieuwd ja, ik heb hetzelfde besteld, maar dan blauw ipv zwart, en ook alleen een RN nummer ontvangen van leaseplan tot nog toe. Leaseplan kon in ieder geval nog niets vertellen en verwees naar tesla, daar heb ik vandaag nog geen antwoord van gezien. Zal nu met die onthulling van Highland ook wel veel drukker zijn met allerlei vragen daar :) ik wacht nog wel even af dan

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-11 19:13
Net mail ontvangen van tesla zelf :

Model 3 met achterwielaandrijving en Model 3 Long Range zijn nu nog beter—dankzij een nieuwe exterieurdesign, een groter bereik, premium materialen, een touchscreen achter en een nog stiller interieur.

Wij zijn in contact met uw leasemaatschappij om uw bestelling te updaten naar onze nieuwste Model 3. U hoeft daarvoor niets te doen.

Voor vragen kunt u contact opnemen met uw leasemaatschappij.

• djbarney
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online

djbarney

XBL: DeejayBarney

zwasie schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:04:
Net mail ontvangen van tesla zelf :

Model 3 met achterwielaandrijving en Model 3 Long Range zijn nu nog beter—dankzij een nieuwe exterieurdesign, een groter bereik, premium materialen, een touchscreen achter en een nog stiller interieur.

Wij zijn in contact met uw leasemaatschappij om uw bestelling te updaten naar onze nieuwste Model 3. U hoeft daarvoor niets te doen.

Voor vragen kunt u contact opnemen met uw leasemaatschappij.
Heb zelf inderdaad exact dezelfde gehad zojuist. Ben benieuwd wat het dan gaat worden, of ze mijn m3 LR RWD naar een m3 highland RWD omzetten of dat ze me naar de m3 highland LR zetten. Laatste zou tof zijn natuurlijk, maar gezien de prijs en de minder grote gap qua range met de nieuwe highland rwd vermoed ik dat ze die gaan voorstellen

• 038Robijno
Weet iemand of je onder het lease contract uit kan komen, als er een model wijziging plaats heeft gevonden na het bestellen?
Medewerker van Justlease wist deze vraag niet te beantwoorden en moest het uitzoeken.
Ik had de 'oude' M3P besteld met levering September/Oktober.. dit wordt nu dus verwacht op december/Januari met de Highland model. Aldus contact met Tesla wezep.

[ Voor 17% gewijzigd door 038Robijno op 01-09-2023 15:00 ]

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:42
djbarney schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:10:
[...]

Heb zelf inderdaad exact dezelfde gehad zojuist. Ben benieuwd wat het dan gaat worden, of ze mijn m3 LR RWD naar een m3 highland RWD omzetten of dat ze me naar de m3 highland LR zetten. Laatste zou tof zijn natuurlijk, maar gezien de prijs en de minder grote gap qua range met de nieuwe highland rwd vermoed ik dat ze die gaan voorstellen
Minder vermogen, minder range, geen premium audio in de RWD. Dus ik mag hopen voor je dat ze gaan overzetten naar de highland LR.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025

038Robijno schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:58:
Weet iemand of je onder het lease contract uit kan komen, als er een model wijziging plaats heeft gevonden na het bestellen?
Medewerker van Justlease wist deze vraag niet te beantwoorden en moest het uitzoeken.
Ik had de 'oude' M3P besteld met levering September/Oktober.. dit wordt nu dus verwacht op december/Januari met de Highland model. Aldus contact met Tesla wezep.
Dat zal afhangen van je overeenkomst met justlease. Dat justlease hem kan cancellen bij Tesla wil niet zeggen dat jij ook onder je contract uit kan.

• 038Robijno
Inspired schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:13:
[...]

Dat zal afhangen van je overeenkomst met justlease. Dat justlease hem kan cancellen bij Tesla wil niet zeggen dat jij ook onder je contract uit kan.
Dus als ik de gekozen auto mooi vindt, en de nieuwe model niet.. zit ik dus met een auto die ik oorspronkelijk niet heb besteld, mee opgeschept?

Zal wat zijn dan.
038Robijno schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:20:
[...]

Dus als ik de gekozen auto mooi vindt, en de nieuwe model niet.. zit ik dus met een auto die ik oorspronkelijk niet heb besteld, mee opgeschept?

Zal wat zijn dan.
Het is natuurlijk geen compleet ander model. Maar goed, ik zou de voorwaarden van just lease erop naslaan.

• 038Robijno
Inspired schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:22:
[...]

Het is natuurlijk geen compleet ander model. Maar goed, ik zou de voorwaarden van just lease erop naslaan.
Ik ga gewoon niet wachten tot januari.. Ben klaar met het wachten op een nieuwe auto.
038Robijno schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:29:
[...]

Ik ga gewoon niet wachten tot januari.. Ben klaar met het wachten op een nieuwe auto.
Dat snap ik maar dat had ook met het oude model kunnen gebeuren. Dan had je een uiterlijke leverdatum in het contract moeten laten opnemen. :) Wellicht wil justlease meewerken maar ben er bang voor. Wellicht als je daar wat anders besteld dat ze wel willen.

• 038Robijno
Inspired schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:31:
[...]

Dat snap ik maar dat had ook met het oude model kunnen gebeuren. Dan had je een uiterlijke leverdatum in het contract moeten laten opnemen. :) Wellicht wil justlease meewerken maar ben er bang voor. Wellicht als je daar wat anders besteld dat ze wel willen.
Had eerst een Smart #1 Brabus besteld in Januari, Smart komt ook zijn woorden niet na, 3x uitgesteld qua release in Nederland. Dus toen gekozen voor Tesla M3P om snel te kunnen rijden.. gebeurd dus wéér niet. Zit mij totaal niet mee qua auto's.

• Jip79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Volgens de LM wordt mijn MY uiterlijk eind deze maand geleverd. Weet iemand of Tesla dan al kan zien wanneer mijn auto daadwerkelijk geleverd gaat worden?
Ik heb al via de mail contact proberen te leggen met Tesla, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Heeft iemand een tip hoe ik dit te weten kan komen? In de app staat nog helemaal niets, maar dat heeft volgens mij te maken met het feit dat het een leaseauto is.

Thanks!
Jip79 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:35:
Volgens de LM wordt mijn MY uiterlijk eind deze maand geleverd. Weet iemand of Tesla dan al kan zien wanneer mijn auto daadwerkelijk geleverd gaat worden?
Ik heb al via de mail contact proberen te leggen met Tesla, maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Heeft iemand een tip hoe ik dit te weten kan komen? In de app staat nog helemaal niets, maar dat heeft volgens mij te maken met het feit dat het een leaseauto is.

Thanks!
Heb je al een RN nummer? Daarmee kun je Tesla benanderen met de vraag of men al wat kan zien. Vaak zegt een LM maar wat. :)

• Jip79
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Inspired schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:41:
[...]

Heb je al een RN nummer? Daarmee kun je Tesla benanderen met de vraag of men al wat kan zien. Vaak zegt een LM maar wat. :)
Niet via mail of sms gekregen en er staat nog niets in de Tesla app, dus geen idee waar ik dat nummer vandaan moet halen 8)7
Jip79 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:58:
[...]

Niet via mail of sms gekregen en er staat nog niets in de Tesla app, dus geen idee waar ik dat nummer vandaan moet halen 8)7
Kun je bij de LM opvragen.

• Henvar
  • Niet online
Je krijgt een sms met datum

• Mc_Smurf
Jip79 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:58:
[...]

Als er nog geen RN nummer is dan is er nog geen auto gekoppeld aan jouw bestelling en kunnen ze bij Tesla ook niet meer zien.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

T-Blizzard schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:28:
Voegen ze denk ik pas weer toe als de uitleveringen in volle gang zijn en de productie de vraag overstijgt. Op dit moment zijn er meer wachtenden dan auto's en dan kost het ze onnodig geld.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• B85
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11-09 07:21

B85

Hi,

ik heb zojuist de vernieuwde Model 3 besteld, na bijna 5 jaar met plezier het oude model gereden te hebben. Levertijd verwacht tussen half november en eind januari. Dit terwijl op de website bij alle mogelijke combinaties (waaronder de mijne) nog steeds oktober/ november als levertijd vermeld wordt.

Iemand ervaring hiermee en waar ik vanuit kan gaan?
B85 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:48:
Hi,

ik heb zojuist de vernieuwde Model 3 besteld, na bijna 5 jaar met plezier het oude model gereden te hebben. Levertijd verwacht tussen half november en eind januari. Dit terwijl op de website bij alle mogelijke combinaties (waaronder de mijne) nog steeds oktober/ november als levertijd vermeld wordt.

Highland is net nieuw dus ik denk niet dat er veel ervaringen zijn qua leveringen. :) Zal gewoon afwachten zijn. Je kunt geluk hebben met je gekozen config maar ook “pech”.

• 038Robijno
Zijn er hier nog mensen die ook een M3P in bestelling hebben staan? Maar niet meer de 'oude' gaan krijgen?
Wat zal daarmee gaan gebeuren? Krijg je gewoon de 'nieuwe' variant zonder bijkomende kosten of annuleren ze die oude bestelling?

• 038Robijno
B85 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 20:48:
Hi,

Voor mij is het helemaal nog onzeker.. ik had nog een performance in bestelling staan. Nog niks van bekend :'(

Misschien dat Justlease de bestelling kan omzetten naar de Y variant met dezelfde voorwaarden en prijs. Maar ik verwacht eigenlijk van niet. Denk dat ze mijn order dan nog eerder gaan cancelen.

[ Voor 14% gewijzigd door 038Robijno op 03-09-2023 07:54 ]

Pagina: 1 ... 439 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.