Krijg je deze datum via de mail of?MD2222 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:17:
Mijn leverdatum van MY LR QS staat op 26/8 - 5/9 (besteld op 21/7 via LM). Ik heb nog wel geen sms gehad.
Nee, als je hem zelf aanschaft kan je dat in de app zien (voor wat het waard is), bij lease kan je het niet zien.
Hier MY LR verschoven van 25-08 naar 30-09. Besteld door LM op 11-07.MD2222 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:17:
Mijn leverdatum van MY LR QS staat op 26/8 - 5/9 (besteld op 21/7 via LM). Ik heb nog wel geen sms gehad.
Ze doen maar wat.
Nou lekker dan hahaha
M’n lease auto contract vervalt begin sept en kwam dit weekend achter dat ie een APK nodig heeft als ik langer moet doorrijden en uiteraard kan ik pas eind sept afspraak maken.
M’n lease auto contract vervalt begin sept en kwam dit weekend achter dat ie een APK nodig heeft als ik langer moet doorrijden en uiteraard kan ik pas eind sept afspraak maken.
Andere VIN gekregen ook? Meestal betekent die verschuiving dat er iets onverwachts is gebeurd.Storm300 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:54:
[...]
Hier MY LR verschoven van 25-08 naar 30-09. Besteld door LM op 11-07.
Ze doen maar wat.
Snap ik.. maar er stond LM bij. Dus vandaar de vraag hij hoe dat heeft gekregen.MD2222 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 09:52:
[...]
In de app. Vorige week een update nadat VIN beschikbaar was.
Heb zelf ook lease (private lease dan). En krijg verder niks te zien.
Heb alleen al een maand een RN.
[ Voor 16% gewijzigd door 038Robijno op 21-08-2023 10:21 ]
Geen brief gehad dan? Van Leaseplan krijg je ruim van tevoren een brief om sowieso de APK te laten doen. Ook bij contract van 48 maand. Juist om dit voor te zijn.Henvar schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:12:
Nou lekker dan hahaha
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Niks van m’n LM en de garage waar hij in onderhoud is.Inspired schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:28:
[...]
Geen brief gehad dan? Van Leaseplan krijg je ruim van tevoren een brief om sowieso de APK te laten doen. Ook bij contract van 48 maand. Juist om dit voor te zijn.
Handig.Henvar schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:33:
[...]
Niks van m’n LM en de garage waar hij in onderhoud is.
Bij mij precies 5 wekenDevonS schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 15:50:
MY rwd besteld via LM (zakelijk) kreeg donderdag mail van Tesla dat de bestelling binnen was en dat ik dat de levering binnenkort kan gaan plaats vinden. Heb tot op heden nog geen sms gehad..
Hoe veel tijd zat er bij jullie tussen bestelling en ontvangen sms?
MY RWD - blauw - zwarte bekleding - standaard velg(dopjes)
Had eerder midnight gray besteld maar kon niet meer worden geleverd.
- Order via LM 04-07
- Link naar portal ontvangen (registratie)
- Email ontvangen met RN nummer vanuit Tesla erin
- Verwachte levertijd volgens LM - medio tweede week September
- Mailtje (eigen initiatief) naar Tesla delivery - reactie was ergens tussen 23 aug / 08 sep geleverd.
Verder is het stil.. nog geen SMS of andere update. Waiting...
- Order via LM 04-07
- Mailtje (eigen initiatief) naar Tesla delivery - reactie was ergens tussen 23 aug / 08 sep geleverd.
Uiteindelijk nu via profile afspraak.Inspired schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:34:
[...]
Handig.Dan zou ik lekker de LM het laten regelen.
Gelijk naar status mYrwd blauw gevraagd.
Hebben niks van tesla gehoord…
25juli besteld
Zijn er hier ook nog mensen die wachten op een VIN van hun bestelde M3P in Juli?
Waarin bij bestellen stond dat de leveringen toen nog op September/Oktober aangegeven werd?
Lees vrijwel alleen maar MY delivery datums..
Waarin bij bestellen stond dat de leveringen toen nog op September/Oktober aangegeven werd?
Lees vrijwel alleen maar MY delivery datums..
[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 21-08-2023 13:17 ]
Ik heb hetzelfde mYawd blauw en ook nog niets gehoord bij LM dag later besteld dan jijHenvar schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:57:
[...]
Uiteindelijk nu via profile afspraak.
Gelijk naar status mYrwd blauw gevraagd.
Hebben niks van tesla gehoord…
25juli besteld
Ik moet nog een paar dagen wachten met bestellen, omdat ik zeker wil weten dat mijn oude auto wordt verkocht (overeenkomst gemaakt met koper en die komt over een paar dagen).
Echter met de aankomende facelift, kan ik nog zo lang wachten..? Niet dat ik nog een paar dagen wacht en Tesla drukt er een paar duizend bij met de facelift. Iemand enig idee wanneer deze wordt gewijzigd op hun site? (vast niet want ik kan er niks over vinden)
Echter met de aankomende facelift, kan ik nog zo lang wachten..? Niet dat ik nog een paar dagen wacht en Tesla drukt er een paar duizend bij met de facelift. Iemand enig idee wanneer deze wordt gewijzigd op hun site? (vast niet want ik kan er niks over vinden)
Niemand die het weet. Ik verwacht weinig wijziging met de prijs maar ook dat is zeker geen garantie.Dutchlimits schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:48:
Ik moet nog een paar dagen wachten met bestellen, omdat ik zeker wil weten dat mijn oude auto wordt verkocht (overeenkomst gemaakt met koper en die komt over een paar dagen).
Je zou denken dat als je het huidig model besteld dat je kosteloos mag annuleren als wordt overgegaan naar een facelift met een, wellicht, ander optiepakket? Al was het alleen maar om het uiterlijk. Daar was hier toch ook sprake van toen standaard silver uit productie ging voor de Y?Dutchlimits schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:48:
Weet iemand hoe de VIN gekoppeld wordt?
Wordt dat handmatig gedaan, of gaat dat automatisch via de computersysteem op volgorde qua RN?
Wordt dat handmatig gedaan, of gaat dat automatisch via de computersysteem op volgorde qua RN?
[ Voor 7% gewijzigd door 038Robijno op 21-08-2023 17:53 ]
Vandaag een sms gekregen van Tesla met het kenteken en het chassisnummer.
Het moment komt nu echt dichtbij. volgende week dinsdag de auto ophalen.
Ik krijg alle updates mee via de app, zakelijke lease (BE). Leverdatum is aangepast naar 2/9. Sms wel niet ontvangen.038Robijno schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:17:
[...]
Snap ik.. maar er stond LM bij. Dus vandaar de vraag hij hoe dat heeft gekregen.
Heb zelf ook lease (private lease dan). En krijg verder niks te zien.
Heb alleen al een maand een RN.
Zojuist van LM een verwachte leverdatum doorgekregen, 27-10-2023..
Welke datum had je besteld, en welk model/uitvoering?DevonS schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:42:
Zojuist van LM een verwachte leverdatum doorgekregen, 27-10-2023..
Ik had nog helemaal geen VIN. Is via LM. Beide apps werken (Tesla en LM), maar alleen leverdatum is zichtbaar en dus gewijzigd van 25-08 naar 30-09.DS7 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 10:16:
[...]
Andere VIN gekregen ook? Meestal betekent die verschuiving dat er iets onverwachts is gebeurd.
Edit: 25-08 was een restrictie, ik denk dat Tesla daar gewoon geen rekening mee houdt.
[ Voor 10% gewijzigd door Storm300 op 22-08-2023 10:35 ]
Tesla houdt zeker rekening met een restrictie. Tot die datum laten ze de order gewoon liggen.Storm300 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:34:
[...]
Ik had nog helemaal geen VIN. Is via LM. Beide apps werken (Tesla en LM), maar alleen leverdatum is zichtbaar en dus gewijzigd van 25-08 naar 30-09.
Edit: 25-08 was een restrictie, ik denk dat Tesla daar gewoon geen rekening mee houdt.
Dat was precies wat mijn sarcastische ondertoon zeiInspired schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:03:
[...]
Tesla houdt zeker rekening met een restrictie. Tot die datum laten ze de order gewoon liggen.
Met zoveel bestellingen zal dit automatisch gaan lijkt me.038Robijno schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 17:52:
Weet iemand hoe de VIN gekoppeld wordt?
16-08 besteld, MYRWD038Robijno schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:56:
[...]
Welke datum had je besteld, en welk model/uitvoering?
Dat is lang, bijzondere kleur, opties oid?
wanneer besteld en config?samv5 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:02:
Vandaag een sms gekregen van Tesla met het kenteken en het chassisnummer.
Tesla MY wit, geen extra's.
Ergens begin juli door de leasemaatschappij besteld. (Leaseplan)
10 augustus mijn eerste sms met een RN nummer
17 augustus een sms met de aflevingsdatum
Gisteren een sms met het kenteken en het chassisnummer (MY uit China)
Dinsdag de 29e ophalen
Standaard wit en geen extra opties. Dus gewoon de grijze wieldoppen, zwart int. geen auto-pilot..PhaeTom schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:30:
[...]
Dat is lang, bijzondere kleur, opties oid?
Nou, dat is wel heel bijzonder. Sinds maart 2019 zijn die niet meer geleverd.DevonS schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:44:
geen auto-pilot..
Iemand recent in Tilburg geweest? Is het druk, of valt het mee? Lastig in te schatten altijd, aangezien ik alles al heb meegemaakt van de enige aflevering die dag (dat was nog op de Atlasstraat), tot en met de kade waar je in een rij stond te wachten en je een setje meekreeg met daarin de pasjes en een vak waar je je auto kon gaan zoeken. Ook op de huidige locatie een keer benen buiten gehad en een keer dat je een kanon kon afschieten (hadden ze er wel een doekje over heen getrokken).
Dan zullen er lange levertijden zijn.. niet heel anders dan andere merken schat ik zo in.Dutchlimits schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:45:
"Tesla China Analyst":
5. Expectations:In summary, the new model 3 is very impressive. If the pricing is close to what we anticipate, Then, this vehicle will surely be warmly welcomed by the market and once again lead to an explosive increase in orders.
Hoe?038Robijno schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:26:
[...]
Dan zullen er lange levertijden zijn.. niet heel anders dan andere merken schat ik zo in.
Bij andere merken is de leveringstermijn ook goed aan het zakken.
Een Id4 heb je nu op een maand of 3.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik heb afgelopen vrijdag een inventory MYP opgehaald. Had een afspraak om 10:30 gemaakt, was niet druk en kon alles op m’n gemak doen.DS7 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:06:
Iemand recent in Tilburg geweest? Is het druk, of valt het mee? Lastig in te schatten altijd, aangezien ik alles al heb meegemaakt van de enige aflevering die dag (dat was nog op de Atlasstraat), tot en met de kade waar je in een rij stond te wachten en je een setje meekreeg met daarin de pasjes en een vak waar je je auto kon gaan zoeken. Ook op de huidige locatie een keer benen buiten gehad en een keer dat je een kanon kon afschieten (hadden ze er wel een doekje over heen getrokken).
Dat was in 2019 bij m’n M3LR wel anders. Toen werd je met een busje naar een grote parkeerplaats gebracht waar je auto dan ergens stond. Is nu wel wat beter geregeld.
Ik wacht al op een VIN sinds 25 juli..Tommie12 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:48:
[...]
Hoe?
Bij andere merken is de leveringstermijn ook goed aan het zakken.
Een Id4 heb je nu op een maand of 3.
Vandaag contact gehad met delivery van Tesla.
Ze zijn nog bezig met zoeken naar de bestelde configuratie.
1e maand is al weer bijna voorbij.
In 2019 stond die van mij gelukkig binnen. Toen had je dat idiote uit de fabriek rijden onder applaus van de Tesla medewerkers (wel daarvoor ruim een uur moeten wachten tot ze alles in orde hadden).CVar schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:02:
[...]
Ik heb afgelopen vrijdag een inventory MYP opgehaald. Had een afspraak om 10:30 gemaakt, was niet druk en kon alles op m’n gemak doen.
Dat was in 2019 bij m’n M3LR wel anders. Toen werd je met een busje naar een grote parkeerplaats gebracht waar je auto dan ergens stond. Is nu wel wat beter geregeld.
Volgens kentekenradar hebben we het over 1000 wagens in augustus "so far", laten we zeggen iets meer dan 300 per week. Dat zou dus op een dag goed meevallen want uiteraard niet elke geleverde Tesla loopt via Tilburg!DS7 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:06:
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
liggen nu 2 boten in zeebrugge..
Zijn er nieuwe leveringen mogelijk of zijn deze al reeds ingeboekt?
Zullen allemaal al een eigenaar hebben helaas.Henvar schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:55:
Vanmorgen SMS ontvangen met RN nummer en gelijk een URL voor het inboeken van levering van de auto..
Dinsdag dus de MY RWD Pearl White ophalen in Tilburg.. (Bestelling vanuit LM welke op 14-8 bij Tesla is ontvangen)
Dinsdag dus de MY RWD Pearl White ophalen in Tilburg.. (Bestelling vanuit LM welke op 14-8 bij Tesla is ontvangen)
Daarentegen staat er wel weer wat voorraad op https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3Henvar schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:55:
Allemaal demo's.T-Blizzard schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:10:
[...]
Daarentegen staat er wel weer wat voorraad op https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3
Dat is vlot. Ik heb dezelfde bestelling, 4 dagen later besteld en verwachte levering van oktober.Mc_Smurf schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:29:
Vanmorgen SMS ontvangen met RN nummer en gelijk een URL voor het inboeken van levering van de auto..
[ Voor 4% gewijzigd door DevonS op 23-08-2023 12:18 ]
Vanuit LM was verwachting hier ook pas week 41.. 😉DevonS schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:16:
[...]
Dat is vlot. Ik heb dezelfde bestelling, 4 dagen later besteld en verwachte levering van oktober.
Ooh, die zitten er dus best naast. Bij welke LM zit jij/werkgever?Mc_Smurf schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 13:04:
[...]
Vanuit LM was verwachting hier ook pas week 41.. 😉
Ik heb vanmorgen ook de SMS ontvangen. Ook gelijk de afhaal afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag (10:00 uur). Model Y AWD Pearl White. Ik moet dus goed opletten dat ik de goede meeneemMc_Smurf schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:29:
Hoe laat moet jij in Tilburg zijn?
Die van mij is besteld via Athlon.DevonS schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:46:
[...]
Ooh, die zitten er dus best naast. Bij welke LM zit jij/werkgever?
Wij mogen ons om 15u melden.EBoZ64 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:04:
[...]
Ik heb vanmorgen ook de SMS ontvangen. Ook gelijk de afhaal afspraak gemaakt voor a.s. dinsdag (10:00 uur). Model Y AWD Pearl White. Ik moet dus goed opletten dat ik de goede meeneem![]()
Hoe laat moet jij in Tilburg zijn?
Hi, hoe lang zit er tussen VIN krijgen en leverings sms / afspraak maken?
Heb afgelopen maandag VIN toegewezen gekregen QS MY RWD, begin juli besteld met restrictie ivm vakantie nog met ICE.
Maw kan niet wachten 😅
Heb afgelopen maandag VIN toegewezen gekregen QS MY RWD, begin juli besteld met restrictie ivm vakantie nog met ICE.
Maw kan niet wachten 😅
Ik heb nog niet eens een VIN..kaneda_14 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:35:
Maw kan niet wachten 😅
Wanneer heeft Tesla jouw order ontvangen?
Bij mij was het op dezelfde dag. Maar dat is iedere keer anders.kaneda_14 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:35:
Maw kan niet wachten 😅
Voor mij is het wachten morgen gelukkig voorbij.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
11-07 besteld door LM
25-08 levering aangevraagd door LM (is restrictie)
18-08 mail van LM dat het 30-09 wordt wegens 'een' vertraging
vandaag SMS van Tesla met RN en link om levering in te plannen.
Volgende week woensdag om 11 uur in TIlburg zijn
Kleine mogelijkheid dat ik toch aanstaande vrijdag (25-08) kan ophalen.
Auto was op transport, als hij morgen binnen is dan waarschijnlijk dus vrijdag halen.
MY LR all black (nieuwe zwarte doppen liggen al 6 weken te wachten
)
11-07 besteld door LM
25-08 levering aangevraagd door LM (is restrictie)
18-08 mail van LM dat het 30-09 wordt wegens 'een' vertraging
vandaag SMS van Tesla met RN en link om levering in te plannen.
Volgende week woensdag om 11 uur in TIlburg zijn
Auto was op transport, als hij morgen binnen is dan waarschijnlijk dus vrijdag halen.
MY LR all black (nieuwe zwarte doppen liggen al 6 weken te wachten
Vraag ik me ook vaak af.kaneda_14 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:35:
Maw kan niet wachten 😅
Ik heb in de app een VIN gekregen op 3 augustus met een heel specifieke leverdatum van 14 augustus om 14:30. Op 11 augustus is de leverdatum aangepast naar 31 augustus om 17:30. VIN is nog steeds dezelfde.
Ik heb verder nog geen communicatie ontvangen buiten de app. Geen emails, geen SMS, niets. Telefoon bij Tesla Aartselaar wordt nooit opgenomen en op emails wordt niet geantwoord.
Zakelijke lease, Athlon, België.
Welke heb je besteld?Storm300 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:59:
(nieuwe zwarte doppen liggen al 6 weken te wachten)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Benieuwd of ze dat ook echt gaan doen. Mij hebben ze vorige week ook beloofd dat als het eerder kon, ik de auto eerder op kon halen. En begin deze week werd mij ineens verteld dat ze nooit vervroegd leveren. De datum die je krijgt was volgens haar de vroegst mogelijke datum...Storm300 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 19:59:
Hoe accuraat is de verwachte leveringsdatum die in de Tesla app staat als je enkel nog maar een RN -nummer hebt ?
Bestelling via leasemaatschappij gedaan : hier stond eerst 13oktober-19december. Nu staat er ineens 19december-18 maart
Bestelling via leasemaatschappij gedaan : hier stond eerst 13oktober-19december. Nu staat er ineens 19december-18 maart
Dan heb je je antwoord al. Ik had 11 tot 18 augustus. Morgen levering.zwasie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:54:
Hoe accuraat is de verwachte leveringsdatum die in de Tesla app staat als je enkel nog maar een RN -nummer hebt ?
Ja maar sommige wel met maar 20 km op de teller.
Zag de gister trouwens 4 opleggers met ‘oude’ (met chroom afwerking) M3’s richting het zuiden rijden op mijn weg terug vanuit Frankrijk naar Nederland. Oude leasers?
Zou vroeg zijn. De meesten zullen voor 5 jaar zijn gegaan en die komen pas begin volgend jaar mondjesmaat.Silversurfer1 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:53:
[...]
Ja maar sommige wel met maar 20 km op de teller.
Zag de gister trouwens 4 opleggers met ‘oude’ (met chroom afwerking) M3’s richting het zuiden rijden op mijn weg terug vanuit Frankrijk naar Nederland. Oude leasers?
Welk model en uitvoering heb je besteld?zwasie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:54:
Soort van ongeduldig... (wachten is niet mijn beste eigenschap) ik lees veel terug dat er SMS updates worden verstuurd met VIN informatie en/of levertijden. Mijn LM begreep ik haalt zelf de Tesla's op en levert ze thuis af (nemen gelijk mijn oude mee). Heb zelf behalve een RN nummer, geen informatie ontvangen en de portal/app geven niks aan behalve mijn profiel info.super_dirk schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:54:
MY RWD - blauw - zwarte bekleding - standaard velg(dopjes)
- Order via LM 04-07
Kan het zijn dat deze informatie niet wordt gedeeld met de eindgebruiker en alleen de LM?
Model 3 dual motor038Robijno schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 00:31:
[...]
Welk model en uitvoering heb je besteld?
Woensdagmiddag is het zo ver 😎🥳kaneda_14 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 15:35:
Maw kan niet wachten 😅
Aflevering soepel. Wel is de uitlijning niet 100%. Verder prima.
Vooraf bericht dat ik 150 km SuC tegoed krijg omdat de auto’s nog maar met maximaal 50% mogen worden vervoerd. Meegekregen met 80%. Niets mis mee.
Vooraf bericht dat ik 150 km SuC tegoed krijg omdat de auto’s nog maar met maximaal 50% mogen worden vervoerd. Meegekregen met 80%. Niets mis mee.
Vandaag contact gehad, hij is binnen.DS7 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 20:47:
[...]
Benieuwd of ze dat ook echt gaan doen. Mij hebben ze vorige week ook beloofd dat als het eerder kon, ik de auto eerder op kon halen. En begin deze week werd mij ineens verteld dat ze nooit vervroegd leveren. De datum die je krijgt was volgens haar de vroegst mogelijke datum...
Alleen kentekenplaten nog niet, die volgen morgen.
Als die in de ochtend arriveren dan kan ik hem nog smiddags nog ophalen.
Fingers crossed!!
Dual motor kan bij Tesla tegenwoordig zowel de SR, LR als P betreffen. Daarom beter om het type aan te duiden met LR AWD (die er immers ook in de LR RWD variant is) of P (alleen in Dual Motor variant beschikbaar).
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Type maakt niet uit aangezien het een M3 betreft welke pas wordt geleverd als highland editie productie vlucht heeft genomen.Taro schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:07:
[...]
Dual motor kan bij Tesla tegenwoordig zowel de SR, LR als P betreffen. Daarom beter om het type aan te duiden met LR AWD (die er immers ook in de LR RWD variant is) of P (alleen in Dual Motor variant beschikbaar).
Niemand weet wanneer dit is en daarom een tijdsindicatie van een kwartaal denk ik.
Weet jij zeker dat er geen M3's staan op de boten die nog onderweg zijn?Henvar schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:45:
[...]
Type maakt niet uit aangezien het een M3 betreft welke pas wordt geleverd als highland editie productie vlucht heeft genomen.
Niemand weet wanneer dit is en daarom een tijdsindicatie van een kwartaal denk ik.
Nee maar als je quote van quote van quote lees was de verwachte levertijd al richting eind dit jaar dus dat is echt vanwege update en niet een trage bootEcke82 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:28:
[...]
Weet jij zeker dat er geen M3's staan op de boten die nog onderweg zijn?
Dank! Excuses, quote van quote van quote inderdaad niet goed gelezenHenvar schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:32:
[...]
Nee maar als je quote van quote van quote lees was de verwachte levertijd al richting eind dit jaar dus dat is echt vanwege update en niet een trage boot
Benieuwd.Storm300 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 19:54:
[...]
Vandaag contact gehad, hij is binnen.
Alleen kentekenplaten nog niet, die volgen morgen.
Als die in de ochtend arriveren dan kan ik hem nog smiddags nog ophalen.
Fingers crossed!!
Laat je het weten als het gelukt is?
Hier ook goed nieuws!
In de week van 14 Augustus besteld door LM
18-8 mail van Tesla om account in te stellen
24-8 Laat LM weten dat hij is besteld en naar verwachting wordt geleverd op 25 november (!)
25-8 SMS ontvangen van Tesla dat ik hem 31-8 kan ophalen
Betreft een standaard Model Y RWD Pearl White zonder wijzigingen/opties.
24-8 Laat LM weten dat hij is besteld en naar verwachting wordt geleverd op 25 november (!)
Wel vreemd, ik heb 25 juli een bestelling geplaatst voor de M3P via private lease.. heb al wel kort na de bestelling een RN ontvangen (door zelf te vragen aan Tesla), maar nog helemaal geen bericht gehad om een Tesla account aan te maken.
Mooi!PhaeTom schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:55:
Hier ook goed nieuws!
21-7 moest ik een Tesla account aanmaken.
26-7 de bestelbevestiging ontvangen van de lease maatschappij.
10-8 een SMS met verwachte leverdatum 28-8 t/m 8-9
17-8 een VIN opgevraagd bij Tesla. Wagen blijkt op de HOEGH Tokyo te staan (verwachte aankomst in Zeebrugge is 3-9)
Ik heb nog geen afspraak sms ontvangen.
Het betreft een Model Y RWD in "Lease wit" met een trekhaak.
Is dat zo'n bijzondere setup dat bijv jij dan veel eerder je wagen kan ophalen? Ben benieuwd.
Die witte gaan wel goed volgens mij.PhaeTom schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:55:
Hier ook goed nieuws!
Zag vanmorgen 8 trailers met alleen witte MY's in Tilburg aankomen
Auto was gisteren al binnen, maar kentekenplaten nog niet.DS7 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 22:10:
[...]
Benieuwd.
Laat je het weten als het gelukt is?
Net contact gehad en deze komen vanmiddag binnen in Tilburg.
Dus vandaag wordt het m niet meer.
Nog een paar nachtjes (extra) slapen en dan definitief woensdag 30-08 ophalen
(MY LR all black, besteld 11-07 door LM. Restrictie was 25-08 dus nog netjes)
Ik mag mijn auto volgende week ophalen maar heb geen kenteken doorgekregen via SMS. Wel zie ik op mijn bestelling een kenteken staan, kan ik deze gebruiken voor de verzekering?
Wilde je zelf maandag niet?Storm300 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:15:
[...]
Auto was gisteren al binnen, maar kentekenplaten nog niet.![]()
Net contact gehad en deze komen vanmiddag binnen in Tilburg.
Dus vandaag wordt het m niet meer.
Nog een paar nachtjes (extra) slapen en dan definitief woensdag 30-08 ophalen![]()
(MY LR all black, besteld 11-07 door LM. Restrictie was 25-08 dus nog netjes)
Zwart vind ik ook erg mooi op de Y. Na CR staat haar dat het beste (mening enzo...).
Vraag gewoon via DeliveryNL of bel even naar willekeurige Tesla store met vraag of ze gegevens willen versturen..SKW schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:57:
Ik mag mijn auto volgende week ophalen maar heb geen kenteken doorgekregen via SMS. Wel zie ik op mijn bestelling een kenteken staan, kan ik deze gebruiken voor de verzekering?
Maandag is de 1e werkdag na de vakantie, soort van druk.DS7 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:51:
[...]
Wilde je zelf maandag niet?
Zwart vind ik ook erg mooi op de Y. Na CR staat haar dat het beste (mening enzo...).
Woensdag was gewoon (helaas) de beste optie.
Ik heb nu goede hoop op een snellere levering! Mijn bestelling nagenoeg hetzelfde.PhaeTom schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:55:
Hier ook goed nieuws!
Hier gelijkaardig, mijn wagen staat ook op dezelfde boot, maar die ligt al meer dan een week voor anker aan livornoNeyluzz schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 12:47:
[...]
Mooi!
21-7 moest ik een Tesla account aanmaken.
26-7 de bestelbevestiging ontvangen van de lease maatschappij.
10-8 een SMS met verwachte leverdatum 28-8 t/m 8-9
17-8 een VIN opgevraagd bij Tesla. Wagen blijkt op de HOEGH Tokyo te staan (verwachte aankomst in Zeebrugge is 3-9)
Ik heb nog geen afspraak sms ontvangen.
Het betreft een Model Y RWD in "Lease wit" met een trekhaak.
Is dat zo'n bijzondere setup dat bijv jij dan veel eerder je wagen kan ophalen? Ben benieuwd.
Wachten is toch niet mijn sterkste kant…
Gisteren mijn model 3 opgehaald in Tilburg. Door al het vakantie verkeer en slecht weer was ik 5 minuten voor de ophaal tijd binnen, net op tijd :-)
Op eerste oog zag de auto er goed uit, nummerplaat voorkant hing wel iets scheef. Is meteen opgelost door de mensen daar.
Auto was 82 procent vol toen ik weg ging uit Tilburg en nu 50 procent bij aankomst thuis in Apeldoorn. Valt me echt heel erg mee, ivm het weer.
Valt me bij rijden wel op dat er iets rammelt en kraakt bij deur bestuurder, tevens iets van kraken voor uit dashboard bij voorruit.
Kan ik dat nog aangeven ergens? Tevens sluit het houten paneel niet goed aan bij de rest aan de passagiers kant. Lijkt iets te hoog te zitten.
Misschien ben ik te kritisch, maar mijn Kia E Niro rammelt en kraakt niet haha.
Verder erg tevreden! Lekkere auto.
Op eerste oog zag de auto er goed uit, nummerplaat voorkant hing wel iets scheef. Is meteen opgelost door de mensen daar.
Auto was 82 procent vol toen ik weg ging uit Tilburg en nu 50 procent bij aankomst thuis in Apeldoorn. Valt me echt heel erg mee, ivm het weer.
Valt me bij rijden wel op dat er iets rammelt en kraakt bij deur bestuurder, tevens iets van kraken voor uit dashboard bij voorruit.
Kan ik dat nog aangeven ergens? Tevens sluit het houten paneel niet goed aan bij de rest aan de passagiers kant. Lijkt iets te hoog te zitten.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Meteen melden en zorgen dat je binnen de eerste twee weken terecht kunt. Eigen aankoop of lease?cacofant schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:43:
Gisteren mijn model 3 opgehaald in Tilburg. Door al het vakantie verkeer en slecht weer was ik 5 minuten voor de ophaal tijd binnen, net op tijd :-)
Denk dat dat het laatste schip is met de 'oude' model 3 type aan boord. (Als deze voor Zeebrugge is).Henvar schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:55:
Zie dat nu Hoegh Detroit suez kanaal binnen vaart. Vraag me af of deze ook richting Zeebrugge gaat?
[ Voor 5% gewijzigd door 038Robijno op 26-08-2023 12:23 ]
Gaaf!cacofant schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:43:
Welk model uitvoering heb je en wanneer heb je deze besteld?
Die van mij kraakt niet, dus niet normaal. Service request inschieten.cacofant schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 10:43:
Heb ik weer dusDS7 schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:34:
[...]
Die van mij kraakt niet, dus niet normaal. Service request inschieten.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Ik hoor ook weleens gekraak in het dashboard, maar dat is vaak tijdens het flink koelen/verwarmen als ik wegrijd en heeft dan waarschijnlijk met krimpen/uitzetten van materialen te maken. Als je bij oneffenheden gekraak hoort, dan moet er idd wat opgelost worden en dus asap melden.cacofant schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:55:
[...]
Heb ik weer dusheb ze een mail gestuurd hierover.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
M3 vind ik niet zo belangrijk038Robijno schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 12:23:
[...]
Denk dat dat het laatste schip is met de 'oude' model 3 type aan boord. (Als deze voor Zeebrugge is).
De proefrit M3s zijn ook ''op'':synx6 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:27:
Zijn er nog mensen met M3 afhaaldates? Ik vind het erg erggg stil.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EwEGAAb3fbAIMTAtkRSH5avI.png?f=user_large)
M3 refresh zou binnenkort beschikbaar moeten zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 28-08-2023 12:29 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Denk dat de meeste nog even wachten op Highland refresh. Daar zitten hopelijk een paar leuke extra's in (geventileerde stoelen, ander interieur, ander stuurwiel)synx6 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 12:27:
Zijn er nog mensen met M3 afhaaldates? Ik vind het erg erggg stil.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
/f/image/0tjuuOprkfJviXdrZo0J1Etd.png?f=fotoalbum_large)