Ook geen match met vin op de Hoegh Trident. Die website zegt wel dat je vin uit een bepaalde opmaak bestaat maar die dat ik kreeg zijn allemaal andere combinatie van tekens.
Bij mij staat er 20-30 juli momenteel. Als het terug wijzigt laat ik het hier wetenBarse87 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:02:
[...]
Nee ik helaas ook niet. Andere mensen kregen wel een match. Ik denk zelf dat mijn Model 3 RWD op de Crystal Ray stond welke 12 juli in Barcelona is aangekomen…
Mijn verwachte levering staat nu op 19-26 juli, maar zal over een uurtje wel weer aangepast worden naar 19-27 juli 😭
30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025
Even een vraag.
Ik heb een MY RWD besteld bij de LM met de kleur Midnight silver. Nu heeft mijn werkgever aangegeven dat de auto niet eerder levert mag worden dan 30-9. Op dit moment is de betreffende kleur niet meer te bestellen op de site. Ga ik dan de kleur Quicksilver krijgen?
Of komt mijn auto dan gewoon uit china?
Ik hoor graag van jullie.
Oja, VIN etc heb ik nog niet.
Ik heb een MY RWD besteld bij de LM met de kleur Midnight silver. Nu heeft mijn werkgever aangegeven dat de auto niet eerder levert mag worden dan 30-9. Op dit moment is de betreffende kleur niet meer te bestellen op de site. Ga ik dan de kleur Quicksilver krijgen?
Bingo, de SMS is binnen!
Volgende week donderdag kan ik de MYP halen
Volgende week donderdag kan ik de MYP halen
- eind juni besteld
- afroepdatum vanaf 10-07
- sms op 20-07
- afhalen 27-07
Heb inmiddels een mail op de 18e gehad van Tesla met een informatiemail ter voorbereiding op de levering. Verder geen concrete datum gecommuniceerd over het ophalen van de Tesla.Inspired schreef op maandag 17 juli 2023 @ 07:08:
[...]
Vraag me af of die datum echt van Tesla komt. Moet binnen een maand toch wel lukken. Tesla site geeft juli/augustus aan.
Tesla is door de LM op 11 juli besteld en kreeg dezelfde dag nog uitnodiging om een account aan te maken. Daar staat overigens nog niets benoemenswaardig in. In de mail van 18 juli zie ik wel een RN nummer staan. Enig idee wanneer je meer informatie terug vindt in de app?
Hier ook een Model Y RWD pearl white multicoat besteld.
7-7 akkoord aan LM
13-7 Tesla account mail
16-7 Tesla telefoontje bedankt voor je bestelling en mail met RN nummer.
En sinds dien geen update meer, alleen dat de bestelling in juli/augustus geleverd zou gaan worden. Hier ook nog geen VIN en in de app helemaal niks zichtbaar omtrent de bestelling van de auto.
7-7 akkoord aan LM
13-7 Tesla account mail
En sinds dien geen update meer, alleen dat de bestelling in juli/augustus geleverd zou gaan worden. Hier ook nog geen VIN en in de app helemaal niks zichtbaar omtrent de bestelling van de auto.
Zo te zien zitten we in dezelfde situatie. Ook exact dezelfde uitvoering besteld. Misschien moet ik het gewoon even loslatenWdrawing schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:39:
Hier ook een Model Y RWD pearl white multicoat besteld.
7-7 akkoord aan LM
13-7 Tesla account mail
Eenmaal besteld wil je hem ook zsm hebbenClubberLang schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 17:49:
[...]
Zo te zien zitten we in dezelfde situatie. Ook exact dezelfde uitvoering besteld. Misschien moet ik het gewoon even loslaten
Als het op 12 juli zou zijn aangekomen in Barcelona, zouden die auto's hier nu toch al moeten zijn?Barse87 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 15:02:
[...]
Nee ik helaas ook niet. Andere mensen kregen wel een match. Ik denk zelf dat mijn Model 3 RWD op de Crystal Ray stond welke 12 juli in Barcelona is aangekomen…
Mijn verwachte levering staat nu op 19-26 juli, maar zal over een uurtje wel weer aangepast worden naar 19-27 juli 😭
Ik vind het wel opvallend dat niemand van hier waarbij de leverdatum deze maand nog is iets kan vinden op de Hoegh Trident. Ofwel is hun inventory systeem niet op orde, ofwel komen onze auto's allemaal op een andere manier hier, maar geen idee welke dat is dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Pufster op 20-07-2023 21:48 ]
Dat had ik dus ook verwacht dat die auto’s hier inmiddels zouden zijn. Dat zou ook kloppen met de datum die @VeeGee doorgekregen had.Pufster schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:46:
[...]
Als het op 12 juli zou zijn aangekomen in Barcelona, zouden die auto's hier nu toch al moeten zijn?
Ik vind het wel opvallend dat niemand van hier waarbij de leverdatum deze maand nog is iets kan vinden op de Hoegh Trident. Ofwel is hun inventory systeem niet op orde, ofwel komen onze auto's allemaal op een andere manier hier, maar geen idee welke dat is dan.
Wat betreft de Hoegh Trident, hun inventory systeem moet wel op orde zijn omdat er mensen zijn die wel een VIN match hebben (al gaat het in die gevallen wel om Model Y’s)
Als ik kijk naar mijn VIN welke op mijn aanbetalingsfactuur staat (geen idee of dat dan ook de daadwerkelijke is…) zou mijn auto op 6 juni geproduceerd zijn. In die zin zou het niet logisch zijn dat deze dan pas op de Hoegh Trident mee op transport gaat. De Crystal Ray lijkt dan weer aannemelijker…
9280WP | Daikin Altherma 3 LT 8kW | VW e-Golf 2019 | Tesla Model 3 RWD 2025
Vaag inderdaad, heb ondertussen weinig vertrouwen dat hij deze maand nog geleverd wordtPufster schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:46:
[...]
Als het op 12 juli zou zijn aangekomen in Barcelona, zouden die auto's hier nu toch al moeten zijn?
Anderzijds lees ik berichten dat er een boot onderweg is vanuit Zeebrugge richting Noorwegen welke oorspronkelijk op de Crystal Ray waren getransporteerd…
Dus misschien gaat die hele lading wel aan onze neus voorbij, het waren tenslotte ook “maar” 4000 Model Y en 760 m3’s…
Dus misschien gaat die hele lading wel aan onze neus voorbij, het waren tenslotte ook “maar” 4000 Model Y en 760 m3’s…
Ik ga er nog altijd van uit dat hij onderweg is en mss op de Hoegh Trident. Eerst zeiden ze 18/7 dus ik dacht de boot van Barcelona maar dan verschoven naar begin augustus en nu eind juli. Alles wijst dat op de Hoegh Trident of transport nog van Barcelona. In Shanghai zal die niet meer staan.
Ik hoop gewoon dat ik hem nog eind juli heb of begin volgende maand.
Mijn lease loopt af eind deze maand en de model 3 heb ik nu zelf gekocht. Uiterste datum was 26/07 toen ik bestelde, dus ik had er vol vertrouwen in.
Een weekje zonder auto overleef ik nog wel in deze rustige periode, maar vanaf 5 augustus moet ik terug over een wagen beschikken…
Mijn lease loopt af eind deze maand en de model 3 heb ik nu zelf gekocht. Uiterste datum was 26/07 toen ik bestelde, dus ik had er vol vertrouwen in.
Een weekje zonder auto overleef ik nog wel in deze rustige periode, maar vanaf 5 augustus moet ik terug over een wagen beschikken…
30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 Performance 2025
De levertijden zijn nu september - oktober! Zou dit betekenen dat het nieuwe model in de maak is?
Mijn Y stond voor 2-8 gepland, maar heb 'm verplaatst naar 3-8. Die komt aan via de Hoegh Trident, mijn VIN is daar terug te vinden.Pufster schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 21:46:
[...]
Welliswaar niet meer deze maand, maar scheelt dusdanig weinig. ;-)
Dat zou wel gaaf zijn, wat ik tot nu toe heb gezien van project "highland" zijn de koplampen/achterlichten totaal anders, volgens mij de neus ook. Maar denk niet dat het eerder dan Q1 2024 wordt voordat ze geleverd worden.turkeyhakan schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 05:34:
De levertijden zijn nu september - oktober! Zou dit betekenen dat het nieuwe model in de maak is?
Verklaard misschien ook wel de korting op bestaande voorraad? USA/Canada heeft weer een behoorlijke korting op existing inventory.
FSD transfer ook aangekondigd..
25/5 besteld bij de LM hier voor een M3P white pearl, maar blijkt toch een lock op te zitten tot 12 aug, dus ik moet nog even geduld hebben. Tegen die tijd staat de levertijd wel op eind sep/okt. Stiekem dan toch een nieuw model?
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ik werd gisteren gebeld door LM dat midgrey niet meer leverbaar is (baal ik van..). Had bevestiging van LM wel ontvangen. Nu opnieuw keuze maken. Quicksilver is 1,4k extra maar zit ook in mijn bijtelling en geen zin in. Zal zwart gaan worden denk ik..Jip79 schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 16:43:
Even een vraag.
Ben benieuwd hoe het bij jou afloopt. Betreft een RDW Y bij mij
Zwart werd mij door de verkoper afgeraden omdat dit een makkelijk beschadigbare lak zou zijn indien niet beschermd met een coating of film. Hij had het over een 1-laags verfsysteem waarbij wit een 3-laags systeem was, net als de meeste andere kleuren meerlaags zijn.super_dirk schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:38:
[...]
Ik werd gisteren gebeld door LM dat midgrey niet meer leverbaar is (baal ik van..). Had bevestiging van LM wel ontvangen. Nu opnieuw keuze maken. Quicksilver is 1,4k extra maar zit ook in mijn bijtelling en geen zin in. Zal zwart gaan worden denk ik..
De RWD's worden in Duitsland gemaakt en die kleur heb je helaas niet in Berlijn.super_dirk schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:38:
[...]
Ik werd gisteren gebeld door LM dat midgrey niet meer leverbaar is (baal ik van..). Had bevestiging van LM wel ontvangen. Nu opnieuw keuze maken. Quicksilver is 1,4k extra maar zit ook in mijn bijtelling en geen zin in. Zal zwart gaan worden denk ik..
Dat klopt. De zwarte lak is echt gaaf, maar het meest kwetsbaar van alle lakken omdat het geen metallic is.Sivvis schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:52:
[...]
Zwart werd mij door de verkoper afgeraden omdat dit een makkelijk beschadigbare lak zou zijn indien niet beschermd met een coating of film. Hij had het over een 1-laags verfsysteem waarbij wit een 3-laags systeem was, net als de meeste andere kleuren meerlaags zijn.
Pearl White Multi Coat = een parelmoer metallic lak = 3 lagen. Volgens mij ook de enige "meerlaags" lak in het assortiment (op Red Multi Coat na).
Ik heb nu een maand een zwarte M3, glascoating op laten doen om die prachtige diepe kleur zo lang mogelijk (en met zo min mogelijk moeite) zo te houden. Geen moment spijt van gehad.turkeyhakan schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:56:
[...]
Dat klopt. De zwarte lak is echt gaaf, maar het meest kwetsbaar van alle lakken omdat het geen metallic is.
Pearl White Multi Coat = een parelmoer metallic lak = 3 lagen. Volgens mij ook de enige "meerlaags" lak in het assortiment (op Red Multi Coat na).
Glascoating is fijn voor invloeden van buitenaf, maar de werking ervan wordt na elke wasbeurt iets minder tot het volledig is uitgewerkt.geraroz schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:53:
[...]
Ik heb nu een maand een zwarte M3, glascoating op laten doen om die prachtige diepe kleur zo lang mogelijk (en met zo min mogelijk moeite) zo te houden. Geen moment spijt van gehad.
Ja klopt, daarom moet je het om de zoveel maanden een beetje "opfrissen" met speciaal spul.turkeyhakan schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:00:
[...]
Glascoating is fijn voor invloeden van buitenaf, maar de werking ervan wordt na elke wasbeurt iets minder tot het volledig is uitgewerkt.
Vanmorgen gemaild met deliveryNL@tesla.com maar tot nu toe geen reactie 😑
Ik heb vandaag mijn bestelling laten omzetten van zwart naar wit i.v.m. de verhalen over de coating. Heb absoluut geen voorkeur voor een kleur, dus dan liever een multi-coat. Ben benieuwd of dit nog effect heeft op de leverdatum
Ik heb net het algemene nr van Tesla Rdam gebeld en op basis van mijn RN nummer kunnen ze alleen zeggen "In transit to logistics hub" , en er zou volgens hen morgen een boot aankomen waarvan hij de naam niet mocht geven, waar hij op zit. Maar dat is volgens mij niet de Hoegh Trident want mijn vin geeft geen resultaat daar en die komt pas de 23e? Toch een kleine hoop dat de VIN's van de M3's op de Hoegh Trident niet te tracken zijn, maar er wel op zitten...
Hoegh komt morgen aan in Zeebrugge, maar als jij je auto niet kunt terugvinden op die website, zal die wel op een ander schip zitten (mogelijk een container).EvolutionX schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:41:
Ik heb net het algemene nr van Tesla Rdam gebeld en op basis van mijn RN nummer kunnen ze alleen zeggen "In transit to logistics hub" , en er zou volgens hen morgen een boot aankomen waarvan hij de naam niet mocht geven, waar hij op zit. Maar dat is volgens mij niet de Hoegh Trident want mijn vin geeft geen resultaat daar en die komt pas de 23e? Toch een kleine hoop dat de VIN's van de M3's op de Hoegh Trident niet te tracken zijn, maar er wel op zitten...
Net ook weer even gebeld, laatste update is dat ze wachten op trucs om ze te vervoeren maar dat ze nog ergens in Frankrijk staan, wordt dus hopen op eind volgende week.
(Voorraad model van 10-7)
(Voorraad model van 10-7)
De DON_PASQUALE die eerst in barcelona en toen naar Southampton is geweest zal vanavond aankomen in Zeebruge, zouden daar misschien nog auto's opstaan.
Een hoop tegenstrijdige berichten dus weer.
Dan komt de boot morgen aan, dan staan ze op transport te wachten in Frankrijk en mij werd vorige week verteld dat ze op de haven in Rotterdam nog vrijgegeven moesten worden…
Op Hoegh Trident die morgen aankomt staat ie zeker niet als je geen VIN match hebt. Lijkt me sterk dat er morgen nog een andere boot aankomt…
Dan komt de boot morgen aan, dan staan ze op transport te wachten in Frankrijk en mij werd vorige week verteld dat ze op de haven in Rotterdam nog vrijgegeven moesten worden…
Op Hoegh Trident die morgen aankomt staat ie zeker niet als je geen VIN match hebt. Lijkt me sterk dat er morgen nog een andere boot aankomt…
Is er toevallig ook een VIN checker voor die boot? Mogelijks zit mijn wagen daar op want op Hoegh wordt m’n VIN niet gevonden.Wdrawing schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:49:
De DON_PASQUALE die eerst in barcelona en toen naar Southampton is geweest zal vanavond aankomen in Zeebruge, zouden daar misschien nog auto's opstaan.
Eigenlijk wel grappig hier. Lijkt het mysterie van de eeuw waar onze auto’s zich bevinden. Ergens tussen Shanghai en Zeebrugge lijkt me accuraat
Vraag me nog het meest af waar de initiële inschatting van 10-19 juli vandaan kwam, geautomatiseerde inschattingsfout of vertraging ergens onderweg. Als dat maanden vantevoren als inschatting wordt gegeven is een verschuiving te verwachting, maar dit gaat veelal om orders van 10 juli van (bijna op) voorraad modellen.Pufster schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:54:
Eigenlijk wel grappig hier. Lijkt het mysterie van de eeuw waar onze auto’s zich bevinden. Ergens tussen Shanghai en Zeebrugge lijkt me accuraat
[ Voor 17% gewijzigd door EvolutionX op 21-07-2023 18:02 ]
Ik denk, afgaande van alle data hier dat de M3’s al op een boot zitten richting Europa. Vraag is welke. Tussen morgen en 2 augustus komen er 3 boten toe. Dat komt ook overeen met wat Tesla mij zei. Dealer zei begin augustus, deliveryNL eind juli. Als het niet de Hoegh Trident is, dan wss de Clovis Courage of Sunrise.
Waar zie jij dit?turkeyhakan schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:45:
[...]
Hoegh komt morgen aan in Zeebrugge, maar als jij je auto niet kunt terugvinden op die website, zal die wel op een ander schip zitten (mogelijk een container).
Als ik op marinetraffic kijk, dan zie ik een ETA van 23-7 om 05:00.
Hij vaart nu ten hoogte van Brest, en ik kan mij niet voorstellen dat die plots een stuk sneller gaat 😬
Ja je hebt gelijk afhankelijk van de timezone. Ik zag 22-07 staan maar verder niet op ingezoomd. Maar ik denk dat die er met 24u wel is hoorDyyon schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:02:
[...]
Waar zie jij dit?
Als ik op marinetraffic kijk, dan zie ik een ETA van 23-7 om 05:00.
Hij vaart nu ten hoogte van Brest, en ik kan mij niet voorstellen dat die plots een stuk sneller gaat 😬
Zou makkelijk zijn moest elke boot een VIN checker hebben zoals de Hoegh Trident. Moeten we hier niet zitten gokken
Iemand ervaring met private lease?
Heb bij Justlease een Model 3 Performance besteld, en alles is akkoord bevonden.
Iemand een idee wat de levertijd en zullen zijn?
Of dat ik een een ‘voorraad model’ kan laten koppelen zodat ik het sneller kan hebben?
Heb bij Justlease een Model 3 Performance besteld, en alles is akkoord bevonden.
Of dat ik een een ‘voorraad model’ kan laten koppelen zodat ik het sneller kan hebben?
Gefeliciteerd! Nog een M3P op de weg.038Robijno schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 19:16:
Iemand ervaring met private lease?
Op dit moment is er maar 1 rode M3P op voorraad en eerlijk gezegd verwacht ik ook geen nieuwe voorraad meer. Anders hadden we wel wat voorraad voertuigen met binnenkort leverbaar gezien.
Vandaag de mail van DeliveryNL gehad dat er een auto gekoppeld is aan mijn order. Deze verwachten ze eind deze maand te kunnen leveren. Daarbij de melding dat ik een sms krijg als exacte datum hebben voor uitlevering.
Kortom met een beetje geluk hoop ik begin augustus toch mijn MY te mogen ontvangen.
Kortom met een beetje geluk hoop ik begin augustus toch mijn MY te mogen ontvangen.
Wij hebben 11 juli een zwarte RWD long range besteld. Binnenkort leverbaar stond er en de afgegeven datum was inderdaad snel namelijk 11-18 juli. Afijn de termijn verschoof met de dag en staat nu op 21-28 juli. Reactie op mijn mailtje "Uw auto heeft logistieke vertraging opgelopen. Wij verwachten na het weekend een definitieve ontvangstdatum te krijgen" Allemaal OK maar als ik nu op de site kijk staat bij exact dezelfde auto al dagenlang "Klaar voor levering" Bijzonder toch of zie ik het allemaal niet goed ?? RN nummer en VIN heb ik al. Auto is 10 juni in China van de band gerold zegt de VIN checker. Vervelend genoeg gaan we hier nu ook Logistieke problemen krijgen.... Iemand een oplossing ??
Idem hier. Alleen is het een gewone zwarte RWD van 5 juni.gerardbergen schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 22:53:
Wij hebben 11 juli een zwarte RWD long range besteld. Binnenkort leverbaar stond er en de afgegeven datum was inderdaad snel namelijk 11-18 juli. Afijn de termijn verschoof met de dag en staat nu op 21-28 juli. Reactie op mijn mailtje "Uw auto heeft logistieke vertraging opgelopen. Wij verwachten na het weekend een definitieve ontvangstdatum te krijgen" Allemaal OK maar als ik nu op de site kijk staat bij exact dezelfde auto al dagenlang "Klaar voor levering" Bijzonder toch of zie ik het allemaal niet goed ?? RN nummer en VIN heb ik al. Auto is 10 juni in China van de band gerold zegt de VIN checker. Vervelend genoeg gaan we hier nu ook Logistieke problemen krijgen.... Iemand een oplossing ??
11 juli besteld en de levertermijn zie ik ook opschuiven. Nu is het wel al een paar dagen 30 juli als eind datum. Ik hoop na het weekend verlossend nieuws te krijgen.
Heeft er trouwens iemand met de leveringsdatum 22-30 juli al documenten gehad voor de verzekering?
Weet iemand of de afhaal SMS ook op zaterdag kan komen? En/of het Tesla Afhaalcentrum ook op zaterdag geopend is?
Aan het eind van de kwartalen zijn ze ook op zaterdag open, omdat het dan superdruk is en ze anders de voorraad niet op tijd de deur uit krijgen.stefanbrekel schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:41:
Weet iemand of de afhaal SMS ook op zaterdag kan komen? En/of het Tesla Afhaalcentrum ook op zaterdag geopend is?
De afhaal SMS'jes durf ik niets over te zeggen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik heb mijn Model 3 RWD afgelopen donderdag besteld. Met een huurkoop deel via Findio. Nog geen goedkeuring gehad, maar ik blijf SMSjes en mails krijgen van Tesla dat de betaalwijze moet worden ingevuld.
Als ik inlog op mijn account staat er gewoon dat het via Findio is. Moet ik nog iets speciaals doen? Ik neem aan dat het proces verder gaat zodra Findio akkoord heeft gegeven?
Als ik inlog op mijn account staat er gewoon dat het via Findio is. Moet ik nog iets speciaals doen? Ik neem aan dat het proces verder gaat zodra Findio akkoord heeft gegeven?
Tesla Model 3 RWD (2023)
Klopt, Findio doorloopt een aantal stappen, dat wordt daarna automatisch bij Tesla bekend. De levering wordt er echter niet door vertraagd, tenzij je een levering SMS krijgt en de financiering door Findio niet voor de daadwerkelijke levering is goedgekeurd.cacofant schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:33:
Ik heb mijn Model 3 RWD afgelopen donderdag besteld. Met een huurkoop deel via Findio. Nog geen goedkeuring gehad, maar ik blijf SMSjes en mails krijgen van Tesla dat de betaalwijze moet worden ingevuld.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Oke beetje verwarrend is het wel. Begon al aan mezelf te twijfelen.
Neem aan dat de afleverdatum ter bespreken is, begin augustus ben ik eerst twee weken op vakantie, dat was al gepland..
Neem aan dat de afleverdatum ter bespreken is, begin augustus ben ik eerst twee weken op vakantie, dat was al gepland..
Tesla Model 3 RWD (2023)
Ja, als je de SMS met leverdatum krijgt kan je gewoon weigeren/verplaatsen.cacofant schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:41:
Niet nodigcacofant schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:41:
Ja, tot op zekere hoogte. Je moet bij Tesla in kwartalen denken, augustus is wat dat betreft prima om 1-2-3 weken uit te stellen. Betreft het echter het eind van een kwartaal, dan worden ze minder flexibel ivm kwartaalcijfers, ze doen er alles aan om alle beschikbare auto's voor het eind van het kwartaal uit te leveren en dan kan het maar zo zijn dat jouw auto aan iemand anders wordt toegekend en dat je daarna weer 1-2 maanden moet wachten.Neem aan dat de afleverdatum ter bespreken is, begin augustus ben ik eerst twee weken op vakantie, dat was al gepland..
Hier ongeveer hetzelfde meegemaakt. 14 juli kreeg ik de sms dat ik de auto de 18de kon ophalen. Helaas op vakantie tot de 27ste. Ze konden maar 1 week verschuiven, dus mijn auto kwam vrij voor iemand anders.cacofant schreef op zondag 23 juli 2023 @ 16:41:
Toen wel aangegeven dat ik de 24ste kon ophalen en die auto verschoven naar de 28ste.
Volgens mij moet ik de auto voor 31 augustus hebben opgehaald ivm "lagere" rente actie bij Findio. De week van 21 augustus ben ik al terug in Nederland, en dan heb ik nog vakantie. Zou mooi zijn als ik in die week dan kan ophalen.
Ik zie het wel, eerst maar eens positief nieuws van Findio.
Ik zie het wel, eerst maar eens positief nieuws van Findio.
Tesla Model 3 RWD (2023)
Komen er op korte termijn nog een aantal schepen aan, met ook wat model 3 performance modellen?
Ik heb zojuist 2 links waarop je de schepen kunt volgen aan de topicwaarschuwing toegevoegd. Als je daar kijkt dan zie je welke schepen er wereldwijd onderweg zijn, waaronder sommige naar Zeebrugge, via daar worden ze per oplegger naar Tilburg/Nederland vervoerd. Sommige Tesla's komen ook per container in Rotterdam aan.038Robijno schreef op zondag 23 juli 2023 @ 22:09:
Komen er op korte termijn nog een aantal schepen aan, met ook wat model 3 performance modellen?
Heeft iemand ervaring met private lease van Justlease, hoe snel hun bestellen en hoe het gaat met het ophalen enzo?
Of je een VIN krijgt, leverdatum door krijgt van Tesla?
Geen ervaring mee, maar ik vraag mij af; waarom geen huurkoop ipv private lease?038Robijno schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:25:
Heeft iemand ervaring met private lease van Justlease, hoe snel hun bestellen en hoe het gaat met het ophalen enzo?
2 voorbeelden bij een Model 3 RWD:
Private lease rechtstreeks bij Tesla: €704 p/m obv 60mnd en 20.000km p/j. Nadeel: auto inleveren na afloop.
Huurkoop: €782 p/m obv 60 mnd zonder aanbetaling + allrisk verzekering van zeg €75 = €857 p/m. Voordeel: auto van jou met restwaarde van ? €15.000 ?
Bij beide voorbeelden heb ik geen rekening gehouden met sepp subsidie. Kies je voor een voorraadmodel zoals enkele van ons hebben gedaan dan kan het maar zo zijn dat je maandelijks minder betaald dan voor private lease + de auto blijft jouw eigendom…
De eerste 2 weken doen ze niets ivm herroepingsrecht, daarna bestellen ze de auto hij Tesla. Daar krijg je dan van Tesla een mail van met een RN nummer (en de vraag om een account te maken als je deze niet hebt). Daarna is het een tijd stil tot je de SMS krijgt en dan haal je de auto op bij Tesla in Tilburg. In de tussentijd kan je als (private) lease rijder in de app of website niks zien, maar ze kunnen je wel meer vertellen via het delivery emailadres.038Robijno schreef op zondag 23 juli 2023 @ 23:25:
Is het nog realistisch om de auto dit kwartaal nog te ontvangen?geraroz schreef op maandag 24 juli 2023 @ 00:27:
[...]
De eerste 2 weken doen ze niets ivm herroepingsrecht, daarna bestellen ze de auto hij Tesla. Daar krijg je dan van Tesla een mail van met een RN nummer (en de vraag om een account te maken als je deze niet hebt). Daarna is het een tijd stil tot je de SMS krijgt en dan haal je de auto op bij Tesla in Tilburg. In de tussentijd kan je als (private) lease rijder in de app of website niks zien, maar ze kunnen je wel meer vertellen via het delivery emailadres.
Model 3 wit performance..
Als je afziet van een witte en overstapt op rood kun je heel snel rijden. Ook nog eens goedkoper dan een witte. https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1011&range=0038Robijno schreef op maandag 24 juli 2023 @ 06:03:
[...]
Is het nog realistisch om de auto dit kwartaal nog te ontvangen?
Anders wordt het september/oktober.
[ Voor 8% gewijzigd door turkeyhakan op 24-07-2023 07:25 ]
Wat ik me afvraag over die snel leverbaar auto’s met korting.
De prijs met korting is toch niet de prijs waarop de bijtelling wordt berekend?
Hier wordt toch de oorspronkelijke prijs voor gebruikt?
De prijs met korting is toch niet de prijs waarop de bijtelling wordt berekend?
Klopt! Maakt voor een particulier of iemand die private leaset niet zo veel uit.Henvar schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:30:
Ah dat vermoede ik al.turkeyhakan schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:34:
[...]
Klopt! Maakt voor een particulier of iemand die private leaset niet zo veel uit.
Goed om het zeker te weten
Benieuwd wie deze week de sms’jes gaat krijgen. Verschillende hier hebben deze week als richtdatum gekregen.
Dat hangt van veel factoren af, maar in mijn geval (m3 rwd zwart/zwart) heb ik getekend bij justlease op 18-04 en op 22-06 mijn auto opgehaald bij Tesla.038Robijno schreef op maandag 24 juli 2023 @ 06:03:
[...]
Is het nog realistisch om de auto dit kwartaal nog te ontvangen?
Ik heb nog niets van mijn LM gehoord. Maar ik krijg hem ook pas halverwege september. Zodra ik bericht heb, laat ik je het weten.super_dirk schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 12:38:
[...]
Datum blijft maar verschuiven. Eerst 13/07, dan 18/07 daarna volgens contact Tesla eind juli, nu is het begin augustus. Gok dat hij nu op de Grande Mirafiori staat. Die zal ongeveer begin augustus aankomen in Europa. Logistics kan toch stukje beter lijkt me bij Tesla als het weken opschuift terwijl je bij je bestelling de komende 2 weken eerst ziet.
[ Voor 49% gewijzigd door Pufster op 24-07-2023 10:03 ]
Hier blijft mijn datum ook schuiven. Datum stonb bij bestellen 14-26 juli. Inmiddels 24-30 juli, maar gezien ik nog geen documenten voor de verzekering heb, leek me dit ook niet goed te komen.
Even gebeld naar Tesla en 2 augustus zou mijn auto in Tilburg aankopen. Daarna moet hij nog naar België gebracht worden. Rond 9 augustus is een realistische datum volgens de persoon aan de telefoon.
Hij wou ook nog even meekijken naar andere modellen in stock, maar dan werd het een witte of grijze met witte zetels en 1000euro opleg. Witte zetels gaan we niet doen, dus dan nog maar 2 weken wachten.
Even gebeld naar Tesla en 2 augustus zou mijn auto in Tilburg aankopen. Daarna moet hij nog naar België gebracht worden. Rond 9 augustus is een realistische datum volgens de persoon aan de telefoon.
Hij wou ook nog even meekijken naar andere modellen in stock, maar dan werd het een witte of grijze met witte zetels en 1000euro opleg. Witte zetels gaan we niet doen, dus dan nog maar 2 weken wachten.
Klopt inderdaad.. maar ik heb een overeenkomst gesloten met Justlease.. je moet aanvinken wat je wilt qua kleur.turkeyhakan schreef op maandag 24 juli 2023 @ 07:24:
[...]
Als je afziet van een witte en overstapt op rood kun je heel snel rijden. Ook nog eens goedkoper dan een witte. https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1011&range=0
Anders wordt het september/oktober.
Dus deze kan het helaas niet worden.
Besteld via LM op 18/07/2023 MY LR QS. Verwachte levering staat nu op mid september. Benieuwd wat de werkelijke leverdatum is. Blijven toch snelle levertijden van Tesla in vergelijking met de Kia die ik eerder had besteld :-)
Naar welk nummer belde jij? Want hier nemen ze nooit op bij de dealers.Broodro0ster schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:28:
Hier blijft mijn datum ook schuiven. Datum stonb bij bestellen 14-26 juli. Inmiddels 24-30 juli, maar gezien ik nog geen documenten voor de verzekering heb, leek me dit ook niet goed te komen.
Wel bizar dat hij eerst nog via Tilburg moet voor België. Zou denken dat het ofwel Zeebrugge is, ofwel een NL haven maar dan rechtstreeks met truck naar België.
Mijn auto heeft mss hetzelfde scenario van 2 augustus.
Heb je een restrictie?MD2222 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:46:
Besteld via LM op 18/07/2023 MY LR QS. Verwachte levering staat nu op mid september. Benieuwd wat de werkelijke leverdatum is. Blijven toch snelle levertijden van Tesla in vergelijking met de Kia die ik eerder had besteld :-)
Een MY LR QS is gewoon op voorraad, zowel 19" als 20".
Nederland: https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1011&range=0
België: https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1050&range=0
[ Voor 14% gewijzigd door turkeyhakan op 24-07-2023 10:51 ]
Omdat ik ook nergens binnen geraakte en mijn mail ook niet beantwoord werd, ben ik gewoon alle dealers beginnen afgaan... Uiteindelijk vragen ze gewoon RN nummer en checken ze het voor je.Pufster schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:47:
[...]
Naar welk nummer belde jij? Want hier nemen ze nooit op bij de dealers.
Wel bizar dat hij eerst nog via Tilburg moet voor België. Zou denken dat het ofwel Zeebrugge is, ofwel een NL haven maar dan rechtstreeks met truck naar België.
Mijn auto heeft mss hetzelfde scenario van 2 augustus.
Vind het wel niet zo netjes dat ze gewoon niet bereikbaar zijn. Tesla Antwerpen al 8x proberen bellen over 3 dagen verspreid en geraak gewoon niet binnen. Er is zelfs geen wachtrij. Na 1 minuut wordt de verbinding verbroken.
Ik geloof dat hij dat het een boot was die in Tilburg aankwam. Ik vind het wel bizar dat ik een auto bestel met snel beschikbaar die 14-26 juli heeft en dan pas rond 9 augustus effectief leverbaar zou zijn. Zal er niet van doodgaan, maar ben wel mijn huidige wagen eind deze maand al kwijt.
Gebeld met Tesla Brugge. Ik kreeg exact hetzelfde verhaalBroodro0ster schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:56:
[...]
Omdat ik ook nergens binnen geraakte en mijn mail ook niet beantwoord werd, ben ik gewoon alle dealers beginnen afgaan... Uiteindelijk vragen ze gewoon RN nummer en checken ze het voor je.
Vind het wel niet zo netjes dat ze gewoon niet bereikbaar zijn. Tesla Antwerpen al 8x proberen bellen over 3 dagen verspreid en geraak gewoon niet binnen. Er is zelfs geen wachtrij. Na 1 minuut wordt de verbinding verbroken.
Ik geloof dat hij dat het een boot was die in Tilburg aankwam. Ik vind het wel bizar dat ik een auto bestel met snel beschikbaar die 14-26 juli heeft en dan pas rond 9 augustus effectief leverbaar zou zijn. Zal er niet van doodgaan, maar ben wel mijn huidige wagen eind deze maand al kwijt.
Ook in Tilburg op 2 augustus. Ik vroeg hem dat ik dacht dat dit eerst via Zeebrugge zou gaan. Persoon zei ja maar soms moeten ze eerst nog via Tilburg eens gaan vooraleer ze dan naar de dealers gaan. Voor een extra check misschien? Hij verwacht dan ook in de week er op rond 9 augustus de auto af te kunnen leveren.
De services is om te huilen in België. Net dezelfde ervaring, geen reactie op mails en gewoon naar gelijk welke locatie bellen om maar een antwoord of info te verkrijgen. En zelfs dan nog is de info vaak niet correct. Fingers crossed dat mijn MY LR na enkele weken eindelijk de korte verplaatsing kan maken van Sint-Niklaas naar Hasselt om hem daar eind deze week op te halen. Auto is intussen zelfs al enkele weken op nummerplaat gezet… logistieke organisatie is 0…Broodro0ster schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:56:
[...]
Omdat ik ook nergens binnen geraakte en mijn mail ook niet beantwoord werd, ben ik gewoon alle dealers beginnen afgaan... Uiteindelijk vragen ze gewoon RN nummer en checken ze het voor je.
Ja, dat snap je toch niet he. Precies of ze willen geen auto's verkopen...KPM2C schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:13:
[...]
De services is om te huilen in België. Net dezelfde ervaring, geen reactie op mails en gewoon naar gelijk welke locatie bellen om maar een antwoord of info te verkrijgen. En zelfs dan nog is de info vaak niet correct. Fingers crossed dat mijn MY LR na enkele weken eindelijk de korte verplaatsing kan maken van Sint-Niklaas naar Hasselt om hem daar eind deze week op te halen. Auto is intussen zelfs al enkele weken op nummerplaat gezet… logistieke organisatie is 0…
Eerlijk, moest de prijs niet zo goed zijn dan is dit voor mij de doorslag om elders te gaan shoppen.
Het was ook Tesla Brugge die me dan te woord kon staan en daar heb ik een vriendelijke, behulpzame man aan de lijn gehad.
Tesla Brugge is ook de dichtsbijzijnde garage samen met Gent voor mij, dus ook maar gevraagd om de auto naar daar te laten brengen voor aflevering ipv Tesla Antwerpen. Die laatste reageert zelf niet op de mail die al meer dan een week geleden verstuurd werd...
Ik ga zo ook maar een proberen om te bellen met Tesla NL. Heb nog steeds geen reactie op mijn email van voor het weekend...
Ik heb jaren lang altijd BMW gereden, tot 2 maanden geleden had ik de nieuwe BMW iX1 - geleverd op 3 maanden tijd…- en altijd alles perfect georganiseerd en geregeld. Nu van werk veranderd en Tesla moeten nemen als Lease wagen… zou het nooit privé doen nu ik weet wat voor een service en opvolging er is.
Ik hou mijn hart en al vast voor als er een onderhoud moet volgen of een klein probleempje zou zijn… moet ik dan ook een maand zoeken tot ik iemand aan de lijn kan krijgen?
Ik hou mijn hart en al vast voor als er een onderhoud moet volgen of een klein probleempje zou zijn… moet ik dan ook een maand zoeken tot ik iemand aan de lijn kan krijgen?
Inderdaad België. Geen idee of er een restrictie op zit. Huidige lease is wel verlengd tot volgend jaar, maar wordt overgenomen door collega. Levering komt me wel beter uit gezien vakantieplanning. Hou wel mijn hart vast voor wat betreft de service/levering. Was wel teleurgesteld door mijn ervaring in Antwerpen...turkeyhakan schreef op maandag 24 juli 2023 @ 10:50:
[...]
Heb je een restrictie?
Een MY LR QS is gewoon op voorraad, zowel 19" als 20".
Nederland: https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1011&range=0
België: https://www.tesla.com/nl_...geby=plh&zip=1050&range=0
Net ook dan maar even Brugge geprobeerd. Pakken wel netjes op - Hasselt is onbereikbaar- en transport zou netjes op de planning staan deze week dus hopelijk eind van de week eindelijk terug elektrisch rijden…
Mijn auto staat blijkbaar momenteel in een soort van tijdelijke opslag in de Siriusstraat in Tilburg (van het weekend in Belgie per boot aangekomen) en moet nog klaargemaakt / gewassen worden voor aflevering, krijg als het goed is komende week een bericht.
Mijn termijn was inmiddels verschoven van 10-19 naar 24-7 / 8-8....
[ Voor 15% gewijzigd door EvolutionX op 24-07-2023 11:43 ]
Hoop die van mij ook dan, 10-19 is nu hier 24-31 geworden.EvolutionX schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:37:
Mijn auto staat blijkbaar momenteel in de Siriusstraat in Tilburg (van het weekend in Belgie per boot aangekomen) en moet nog klaargemaakt worden voor aflevering, krijg als het goed is komende week een bericht.
Aanstaande vrijdag zou perfect uitkomen!
Fingers crossed, Mijn huidig leasecontract loopt vandaag af. Begin Mei heb ik een M3 AWD LR besteld.Pufster schreef op maandag 24 juli 2023 @ 08:17:
Benieuwd wie deze week de sms’jes gaat krijgen. Verschillende hier hebben deze week als richtdatum gekregen.
Hoop snel iets te horen van Tesla
Boot van het weekend was dan wss de Hoegh Trident. Hopelijk wassen ze je auto krasvrijEvolutionX schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:37:
Mijn auto staat blijkbaar momenteel in een soort van tijdelijke opslag in de Siriusstraat in Tilburg (van het weekend in Belgie per boot aangekomen) en moet nog klaargemaakt / gewassen worden voor aflevering, krijg als het goed is komende week een bericht.
Heeft er al iemand zijn of haar ophaal SMS gehad? Aangezien er dus een hele batch met Tesla's richting Tilburg is gekomen/onderweg is.
Kijk elke 5 min op mn mobiel maar nog niks ontvangenstefanbrekel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:52:
Heeft er al iemand zijn of haar ophaal SMS gehad? Aangezien er dus een hele batch met Tesla's richting Tilburg is gekomen/onderweg is.
Mijn indicatie was dat ik eind deze week of begin volgende week een sms krijg met leverdatum, voor wat het waard is wat er verteld is natuurlijkstefanbrekel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:52:
Onderhoud en service gaan via de app. Bij kleine probleempjes komen ze aan huis om het te repareren, kan binnen een week.KPM2C schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:22:
Ik heb jaren lang altijd BMW gereden, tot 2 maanden geleden had ik de nieuwe BMW iX1 - geleverd op 3 maanden tijd…- en altijd alles perfect georganiseerd en geregeld. Nu van werk veranderd en Tesla moeten nemen als Lease wagen… zou het nooit privé doen nu ik weet wat voor een service en opvolging er is.
Dit is wat mij ook gezegd is. Ben benieuwd.EvolutionX schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:57:
[...]
Mijn indicatie was dat ik eind deze week of begin volgende week een sms krijg met leverdatum, voor wat het waard is wat er verteld is natuurlijk
Ik vind dat we met al die lange levertijden op voorraad modellen wel extra gratis Supercharge credits verdienen
Er is progressie!
Mijn VIN is nu zichtbaar in mijn Tesla Account. Stond vanaf het begin al op mijn aanbetalingsfactuur maar nu dus ook zichtbaar in de app...
Mijn VIN is nu zichtbaar in mijn Tesla Account. Stond vanaf het begin al op mijn aanbetalingsfactuur maar nu dus ook zichtbaar in de app...
Dat zou mooi zijn. In juni kreeg je 10000km gratis super charger credits die 2 jaar geldig waren geloof ik. Helaas niet meer de knoop kunnen doorhakken in juni en pas in begin juli besteld.Greatsword schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:18:
Ik vind dat we met al die lange levertijden op voorraad modellen wel extra gratis Supercharge credits verdienen
Mijn laadpas dekt geen Tesla super chargers, dus tegen wat credits zou ik geen nee zeggen :-)
[ Voor 10% gewijzigd door Broodro0ster op 24-07-2023 13:45 ]
Waar zie je dat in de app?Barse87 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:35:
Er is progressie!
Zie hier alleen nog RN nr en verwachtte leveringsdatum.
Linksboven in de app, direct onder het RN nummerGreatsword schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:59:
[...]
Waar zie je dat in de app?
Zie hier alleen nog RN nr en verwachtte leveringsdatum.
RN nummer en VIN stonden bij mij direct al in de app na bestelling...Barse87 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:35:
Er is progressie!
Tesla Model 3 RWD (2023)
Bij mij ook, maar heb vrijdag de kleur omgezet van zwart naar wit. Dus ben benieuwd of dat nog consequenties heeft voor de levertijd. Er was trouwens nog geen VIN gekoppeld. Enkel RN nummer.stefanbrekel schreef op maandag 24 juli 2023 @ 13:18:
[...]
Dit is wat mij ook gezegd is. Ben benieuwd.
En zo kan het ineens rap gaan.
Heb vanmiddag het kenteken per sms ontvangen en het verzoek voor de eindbetaling voldaan. Alhoewel er in mijn Tesla account nog levering 24-31 juli staat, stond er in de mail dat de verwachte leverdatum ná 1 of 2 augustus zal plaats vinden...
Heb vanmiddag het kenteken per sms ontvangen en het verzoek voor de eindbetaling voldaan. Alhoewel er in mijn Tesla account nog levering 24-31 juli staat, stond er in de mail dat de verwachte leverdatum ná 1 of 2 augustus zal plaats vinden...
Ah dat is fijn, mijn contactpersoon die gekoppeld is, is op maandag vrij, hoop morgen meer concrete info te krijgen. Kreeg je een verzoek voor de eindbetaling in de app?Barse87 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:37:
Als je het kenteken op zoekt bij de RDW, wat zie jij dan bij datum inschrijving/goedkeuring?Barse87 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 15:37:
Bij mij staat er 18-7, dan zou je toch denken dat de auto al sinds die tijd in NL is?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.