Vandaag mijn Model 3 RWD Wit/Zwart mogen afhalen in Hasselt. (besteld op 08/06/2023 bij Alphabet Belgie)
Afspraak was om 11u30, ons kantoor is +- 200m er vandaan , dus oude auto netjes proper gewassen achtergelaten bij ons op de Parking en te voet naar Tesla.
Was er om 11u25 en klokslag 11u30 riepen ze mijn naam af.
Omdat het via de LM was, moest ik nog op een website even wat info invullen en bevestigen dat ik hem in ontvangst genomen had.
Daarna kreeg ik ik het boekje met de 2 kaarten in en mocht ik mijn auto gaan zoeken (stond gewoon vooraan voor de showroom, dus dat was geen probleem) . Hij ging niet mee naar de auto, en als ik nog wat moest weten verwees hij mij naar een QR code op een blad waar wat "tutorials" op stonden.
Voor mij was dat nu helemaal geen issue , ben technisch genoeg en heb afgelopen maand elke Tesla filmpje op Youtube waarschijnlijk wel gezien

. Onze Fleet Manager was ook meegeweest , omdat het de eerst Tesla in ons wagenpark was, en vroeg of ze met "minder technische mensen" wel meegaan voor uitleg naar de auto , maar dat was niet het geval. Alles kan je vinden via de QR code.
Om 11u38 liepen we buiten en was alles rond. Auto stond ondertussen ook al in mijn app
Spijtig genoeg wel maar 23% geladen , maar aan OffiCenter Hasselt (1KM van kantoor) staan E-Flux FastChargers die we mogen gebruiken met onze Shell Recharge Laadpas. Daar rustig iets gegeten en na een 40-50 minuten hadden we mooi 100% en kon de Fun beginnen.
Namiddag juist nog even naar de LM gebeld, omdat ik bepaalde opties niet in mijn app zag (premium connectivity, fast chargers ...) , waardoor ik er vanuit ging dat ik niet echt het "hoofdaccount" was van de wagen. LM bevestigde dit en vertelde mij dat ik op mail moet toestemming geven dat ze mijn info mogen doorgeven aan Tesla (GDPR blablabla), waarna ze zouden zorgen dat mijn account het hoofdaccount zou worden. (Tesla SC moeten we zelf betalen en via onkostennota's terugvorderen) maar wou vooral mijn SC in orde hebben voor als we begin augustus naar Spanje gaan.
Ik was enorm onder de indruk vooral van de witte kleur , is echt prachtig , en maandag komen de "Uberturbine" wieldoppen binnen, dan is hij helemaal af