Vandaag mijn Model 3 RWD SR black/black opgehaald, het was lekker rustig en ik kon zo doorlopen. Het was overigens wel duidelijk dat er weer voorraad is aangekomen in Zeebrugge, bij het stoplicht werd ik tegemoet gereden door minimaal 4 opleggers met Model 3’s en Y’s - en de ‘voorraad’-parkeerplaats achter het gebouw begon aardig uit te puilen met auto’s.
Een leuke verrassing, de auto was 100% opgeladen. Ik heb geen enkel gebrek kunnen vinden, dus na een half uurtje alles nalopen en instellen kon ik zo wegrijden.
Wat nog wel goed is om te weten, ik dacht dat bij de standaard RWD Model 3 geen vloermatten geleverd zouden worden, maar die lagen er wel in. Ik vermoed dat dit geregeld is door de leasemaatschappij omdat ik me kan voorstellen dat zij liever wel vloermatten in die auto’s willen hebben liggen. Ik heb ze toch maar vervangen met all-weather vloermatten - als de auto aan het einde terug moet leg ik die ‘nieuwe’ matten er wel weer terug in.
Mocht je dus een 3 RWD SR in de lease gaan rijden, misschien hoef je dan geen matten vooraf te bestellen, kijk eerst even of ze er al in liggen.
Update: Voor de mensen die net zoals ik reviews hebben zitten kijken waarin gemeld werd dat er geen vloermatten in zitten, die zitten er blijkbaar wel standaard bij

.
Succes met wachten op het verlossende SMS’je iedereen, het is het wachten meer dan waard!
[
Voor 6% gewijzigd door
rubinho93 op 07-07-2023 23:25
. Reden: Incorrecte informatie, dank aan Inspired ]