Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:03
Relaxxxx1103 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:33:
Heeft er iemand ooit ookal last gehad van onderstaand probleem? Heb mijn wagen nu een dikke week dus ik vind het een beetje vreemd. Indien reeds meegemaakt, ook iets aan te doen zelf of best gewoon een service verzoek inschieten?

Thanks![Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat is het probleem? Ik zie niks.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:13
turkeyhakan schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:11:
[...]

Dit hoef je toch niet in 2 topics tegelijk te posten??
Had inderdaad gezien dat ik het in het verkeerde topic gepost had en ook in de juiste groep gezet. Aangezien ik onderweg ben naar Spanje, vergeten hier te verwijderen. Ik excuseer me uitvoerig..

Tesla Model Y Performance 2023 Berlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23:43
noahhesse schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:04:
[...]

Welke configuratie heb je besteld als ik vragen mag, die van mij Wit/zwart met trekhaak is 27/06/2023 besteld bij Tesla heb alleen nog niets gehoord
Kleur / velgen / Trekhaak?
Volledig standaard. Wit/zwart. Geen trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:53
Pufster schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:28:
[...]

Volledig standaard. Wit/zwart. Geen trekhaak.
Hier identiek hetzelfde model (M3 volledig standaard, wit/zwart) besteld bij Tesla door Alphabet op 6/6

Verwachte leverdatum staat op 22/6 , maar nog helemaal niets gehoord..
Collega zijn MY LR staat ook op 22/6, maar net als ik, nog helemaal niets gehoord.

Weet totaal niet waar Alphabet die datums haalt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yortisi
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 01-06 18:54
Relaxxxx1103 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:33:
Heeft er iemand ooit ookal last gehad van onderstaand probleem? Heb mijn wagen nu een dikke week dus ik vind het een beetje vreemd. Indien reeds meegemaakt, ook iets aan te doen zelf of best gewoon een service verzoek inschieten?

Thanks![Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het lijkt bijna op afdrukken van handen met zonnebrand.. bij mijn vorige auto had ik hetzelfde en dat bleek zonnebrand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:29
-

[ Voor 99% gewijzigd door KeesPimelmees op 04-07-2023 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:13
Yortisi schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:42:
[...]

Het lijkt bijna op afdrukken van handen met zonnebrand.. bij mijn vorige auto had ik hetzelfde en dat bleek zonnebrand te zijn.
Thanks voor de reactie! Zou kunnen, ik denk zelf misschien wel aan de eerdere reactie van iets van wax door de wasbox waar ik altijd ga, daar is een bepaald programma “hot ceramic wax”. Alleszins, momenteel is het weer relatief goed proper 👀

Tesla Model Y Performance 2023 Berlin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Net de SMS ontvangen, M3 zwart/zwart 7 juli ophalen in Groningen. (02-06 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Iemand anders nog meer een sms ontvangen of een bijgewerkte leverdatum sinds eind vorige week?

Zo te zien is er een nieuwe lading Tesla's aangekomen. Waarschijnlijk Grande Torino die vorige week aangemeerd is vanuit de UK.

Ik heb een VIN gekregen op basis van het RN nummer, maar wanneer deze geleverd gaat worden is nog niet bekend (wel deze maand nog).

[ Voor 64% gewijzigd door turkeyhakan op 03-07-2023 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noahhesse
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-08-2023
turkeyhakan schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:48:
Iemand anders nog meer een sms ontvangen of een bijgewerkte leverdatum sinds eind vorige week?

Zo te zien is er een nieuwe lading Tesla's aangekomen. Waarschijnlijk Grande Torino die vorige week aangemeerd is vanuit de UK.

Ik heb een VIN gekregen op basis van het RN nummer, maar wanneer deze geleverd gaat worden is nog niet bekend (wel deze maand nog).
Bij mij staan nu tussen 4 Juli en 18 Juli
Dus ben benieuwd wanneer we een sms ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
noahhesse schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:54:
[...]

Bij mij staan nu tussen 4 Juli en 18 Juli
Dus ben benieuwd wanneer we een sms ontvangen
Ik gok op volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er nog mensen die wachten op een Y uit Berlijn? Komen die gewoon gedurende het gehele kwartaal onze kant op of moeten we wachten tot half september?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahhesse
Wij moeten nu het restant bedrag betalen.
Is dit nodig voor dat wij een leveringsdatum krijgen of krijgen wij de datum eerst en kunnen we daarna betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
noahhesse schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:51:
[...]

Is dit nodig voor dat wij een leveringsdatum krijgen of krijgen wij de datum eerst en kunnen we daarna betalen?
Toen ik vorig jaar mijn Y kocht en een VIN zag in de app stond ook al de eindfactuur klaar. Deze had ik toen direct betaald. Volgens mij kreeg ik de volgende dag een afleverafspraak voor weer over een week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yortisi
noahhesse schreef op maandag 3 juli 2023 @ 15:51:
[...]

Bij mij stond er dat de eindfactuur 7 dagen voor de leverdatum voldaan moest zijn. Dus zolang je nog geen leverdatum hebt zal je ook nog niet een betaaldatum hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yortisi
Afgelopen vrijdag mijn M3 RWD mogen ontvangen, met een levertijd van 1 week!! Bizar snel.

In die hele week wachten heb ik zitten zoeken wat er allemaal bijgeleverd wordt en kwam na verschillende artikelen tot de conclusie dat er geen mobiele lader en geen mattenset aanwezig zouden zijn. Tot mijn verbazing was dit tijdens de levering toch aanwezig. De bestelde mattenset kan dus weer retour ;)

Ondanks de laatste dag van het kwartaal toch een zeer rustige en uitgebreide levering ervaren. Auto stond aan de lader en ik kon met een batterij van 48% richting huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
tesla model Y Performance is besteld,
VIN is toegekend, levering staat op deze week, maar verzekeraar heeft nog niet de nodige documenten gekregen voor de inschrijving te doen.

Iemand enig idee hoe lang dit duurt? Betaling is al helemaal voldaan nochtans.
Betwijfel dat ik deze week nog om de auto kan gaan helaas :D

Ook staat er een creditnota van mijn voorschot, iemand een idee hoe lang dit duurt eer dit teruggestort wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
pirader schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:27:
VIN is toegekend, levering staat op deze week, maar verzekeraar heeft nog niet de nodige documenten gekregen voor de inschrijving te doen.

Ook staat er een creditnota van mijn voorschot, iemand een idee hoe lang dit duurt eer dit teruggestort wordt?
Die €250 of €500 Wordt niet teruggestort maar in mindering gebracht van het resterende bedrag. Vandaar de creditnota.

Kom je uit België? Zo niet, in Nederland hoef je alleen de laatste 4 cijfers van je VIN (= meldcode) + kenteken door te geven en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yortisi

Wat heeft de verzekeraar nodig aan documenten wat je nu nog niet hebt behalve het kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Belgie inderdaad, verzekeraar vertelde mij dat hij nog documenten zou moeten ontvangen hiervoor.

mijn financiering heeft het volledige bedrag van de auto betaald,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OZ-OUSjliPgttNg80aa8ConqT4Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fx4naajwzxcIFhtPr3A3OTkw.png?f=user_large

Hier zie ik dat de financiering het totale bedrag van de auto heeft gecovered en ik nu zit met een verschuldigd bedrag van -500€ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pirader schreef op maandag 3 juli 2023 @ 19:46:
mijn financiering heeft het volledige bedrag van de auto betaald,

Hier zie ik dat de financiering het totale bedrag van de auto heeft gecovered en ik nu zit met een verschuldigd bedrag van -500€ ?
Jouw financier heeft de volle pond voorgeschoten inclusief aanbetaling terwijl jij zelf ook 500 euro hebt aanbetaald. Ik zou dan even je leasemij contacten.

Ik heb de betaling zelf geregeld en bij mij staat het op 0: als in, volledige koopsom voldaan.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 22:59
DevonS schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:54:
Wat is ongeveer de levertijden die jullie hebben meegemaakt?
15e bestelling geplaatst. 27e ophalen.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthH
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 25-07-2023

Wanneer heb je deze besteld ?

Uit stock of nieuw besteld ?

Ik heb een zwarte besteld 5/6 maar nog niets ontvangen van vin of leverdatum enkel juni-juli momenteel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjannn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 10:41
Yes! SMS gehad met de ophaal afspraak!
11 juli mogen we onze Model 3 RWD SR in wit met wit interieur ophalen!
(Bestelling geplaatst (particulier) op 2 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Arjannn schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 15:53:
Mooie datum! Ik verwacht die van mij ook volgende week, maar duurt dus nog een week na ontvangen SMS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjannn
turkeyhakan schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Mooie datum! Ik verwacht die van mij ook volgende week, maar duurt dus nog een week na ontvangen SMS.
De datum stond bij mij eerst (vanaf gisteren) op 12 tot 26 juli. Dus ik was blij verrast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noahhesse
:)

Wij zojuist ook een datum gekregen 11 Juli Model 3 RWD Wit met Zwart interieur + Trekhaak _/-\o_
27 Juni besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
MatthH schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 12:32:
[...]

Wanneer heb je deze besteld ?

Uit stock of nieuw besteld ?

Ik heb een zwarte besteld 5/6 maar nog niets ontvangen van vin of leverdatum enkel juni-juli momenteel.
Was een inventory model volgens de site van Tesla. Deze ochtend eens gebeld aangezien in Belgie de verzekeraar documenten nodig heeft voor de registratie, echter was de auto nog niet geleverd bij de verdeler.

Ben benieuwd of ik ergens kan uitvogelen waar hij momenteel is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
Wat is dat met Alphabet België zeg. 15/06 bestelling geplaatst, heeft dan geduurd tot 22/06 voor ze deze gecontroleerd hadden (Fleetagent). Mijn werkgever heeft op 22/06 goedgekeurd en nu wacht ik al sinds 22/06 tot Alphabet de bestelling ook effectief doet bij Tesla. Belachelijker kan ‘t niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:03
Resusaap schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:47:
Wat is dat met Alphabet België zeg. 15/06 bestelling geplaatst, heeft dan geduurd tot 22/06 voor ze deze gecontroleerd hadden (Fleetagent). Mijn werkgever heeft op 22/06 goedgekeurd en nu wacht ik al sinds 22/06 tot Alphabet de bestelling ook effectief doet bij Tesla. Belachelijker kan ‘t niet meer worden.
Tja, die moesten nog al die hybrides bestellen voor 30/6….

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Resusaap schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:47:
Ik wacht al vanaf januari op een bestelde auto.. verwacht wordt oktober.
Zo lang hoef je nou ook weer niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcokuup
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07 21:57
038Robijno schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 22:02:
[...]

Ik wacht al vanaf januari op een bestelde auto.. verwacht wordt oktober.
Zo lang hoef je nou ook weer niet te wachten.
Ik ben benieuwd wat je dan in bestelling hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
remcokuup schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 01:01:
[...]

Ik ben benieuwd wat je dan in bestelling hebt staan.
Is geen Tesla.. maar een Smart #1 Brabus.
Heb er spijt van dat ik die genomen heb.
Heb gisteren de vraag uitgezet of ze de order kunnen annuleren. Gaat om private lease.. heb gevraagd of ik een andere bestelling mag gaan plaatsen, Tesla M3P.

Zal wel niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:25
Gister via LM een MYRWD besteld, volgende week loop mijn huidige contract al af. Volgens de LM wordt de Tesla volgende week al afgeleverd (lijkt mij wel heel snel). LM is trouwens Leaseplan/ALD Automotive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
SneyersGreg schreef op zondag 25 juni 2023 @ 22:29:
[...]

Update: blijkbaar hebben mijn collega's wel een Tesla Account mail ontvangen. Maar had een maandje terug al eens een Tesla Account gemaakt met mijn werk mailadres, misschien daarom dat ik nooit een mail heb gekregen met de vraag wachtwoord in te stellen..

Voor de rest nog geen SMSje ontvangen, eind deze week nog eens proberen te bellen bij Tesla in de hoop toch al een VIN los te krijgen..
Update: Vandaag zelf nog eens geprobeerd om bij Tesla iemand vast te krijgen. Hasselt nam niemand op , Zaventem had ik wel na een paar pogingen iemand aan de lijn.

Daar wisten ze mij te vertellen dat er een VIN aan mijn bestelling was toegevoegd. Zou momenteel in ZeeBrugge staan , klaar om naar Hasselt gebracht te worden.
Papieren zouden ook al naar de LM verzonden zijn.

Ze mocht ook meteen een datum voor mij vastleggen als ik wou, uiteraard meteen gedaan. Staat nu op afhalen in Hasselt op 17/7 om 10u30.
Aftellen kan eindelijk beginnen 8)

VIN heeft ze mij ook doorgegeven, zou gemaakt zijn +- 23/05/2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Mijn order stond eerst op levering vorige week, dan deze week en is zonet verzet naar juli-augustus zie ik net… de teleurstelling is groot opeens hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 22:25
Zullen vast paar Tesla's weggewaaid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stressla
  • Laatst online: 21-04 22:54
Slechte ervaring met Findio. Aanbod ontvangen en geaccepteerd, maar alsnog moeten ze het weer "toetsen" (geen idee wat er getoetst wordt NADAT je als LM alles hebt gecheckt en aanbod hebt gedaan...).

Tegelijkertijd komt vanuit Tesla een leverdatum terwijl Findio niks rond heeft waardoor ik steeds leverdatum met een dag moet schuiven. Wat een gedoe zeg. Iemand ervaring met Findio, gaat het altijd moeizaam bij hen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 06:41
Stressla schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:32:
Slechte ervaring met Findio. Aanbod ontvangen en geaccepteerd, maar alsnog moeten ze het weer "toetsen" (geen idee wat er getoetst wordt NADAT je als LM alles hebt gecheckt en aanbod hebt gedaan...).

Tegelijkertijd komt vanuit Tesla een leverdatum terwijl Findio niks rond heeft waardoor ik steeds leverdatum met een dag moet schuiven. Wat een gedoe zeg. Iemand ervaring met Findio, gaat het altijd moeizaam bij hen?
bij mij ging het wat rommelig van Findio zijde; acceptatie ging heel snel en ik kon ook gewoon mijn Tesla ophalen, maar volgens mij waren ze vergeten wat dingen te activeren aan hun kant want het aanmaken van mijn account online bij hen ging niet goed en toen ik contact op nam kreeg ik ineens mails die ik denk ik al gelijk had moeten krijgen.
Verder geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
10/07 mag ik m ophalen! M3 wit met zwart interieur zonder trekhaak.
27/06 besteld via LM.

Kreeg gister ineens een sms met leverdatum en RN nummer. Vin heb ik (nog) niet en heb ook geen mails gehad over mijn Tesla account. Auto staat dus ook niet in m'n app o.i.d. ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geraroz
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09 12:58
KeesPimelmees schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:55:
27/06 besteld via LM.

Kreeg gister ineens een sms met leverdatum en RN nummer. Vin heb ik (nog) niet en heb ook geen mails gehad over mijn Tesla account. Auto staat dus ook niet in m'n app o.i.d. ben benieuwd!
Pas als je in Tilburg de hal uit rijdt komt hij in je app bij (private) lease rijders. Veel plezier met ophalen, ik vond het een stuk beter geregeld dan ik op voorhand had gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:33
Stressla schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 18:32:

Bij mij ging 'ie in een keer vlekkeloos. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Iemand met een M3P in bestelling al een afleverafspraak?

Ik lees dat er volgende week een boot aankomt en pas daarna weer leveringen zullen plaatsvinden, waarschijnlijk voor het einde vd maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
KeesPimelmees schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 07:55:
27/06 besteld via LM.

Een M3 RWD? Die zijn gewoon op voorraad en vandaag besteld is bij wijze vanmiddag rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
SneyersGreg schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 17:14:
[...]

Ze mocht ook meteen een datum voor mij vastleggen als ik wou, uiteraard meteen gedaan. Staat nu op afhalen in Hasselt op 17/7 om 10u30.
Aftellen kan eindelijk beginnen 8)

VIN heeft ze mij ook doorgegeven, zou gemaakt zijn +- 23/05/2023
Ik zou mij nog niet zo snel aan die datum vastpinnen. Ervaring leert dat (vooral bij zulke afspraken) je vlak voor levering nog uitstel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
geraroz schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:14:
[...]

Pas als je in Tilburg de hal uit rijdt komt hij in je app bij (private) lease rijders. Veel plezier met ophalen, ik vond het een stuk beter geregeld dan ik op voorhand had gedacht.
Ahh, top! Dank je wel voor die info. Fijn om te weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
turkeyhakan schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 08:21:
[...]

Een M3 RWD? Die zijn gewoon op voorraad en vandaag besteld is bij wijze vanmiddag rijden.
Ja RWD, nou dat blijkt dan op zich wel. 2 weekjes levertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjannn
Helaas.. Afhalen is uitgesteld naar woensdag 19 juli..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahhesse
Arjannn schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:56:
[...]

Helaas.. Afhalen is uitgesteld naar woensdag 19 juli..
Hier hetzelfde
18 Juli is de nieuwe datum :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
  • Laatst online: 24-07-2023
Ik heb 9 juni besteld bij de leasemaatschappij (staat ook in de app). 22 juni pas mail vab Tesla. Verder nog niks gehoord.

Een M3 rwd wit/zwart

Blijkbaar toch niet zo snel leverbaar als hier gezegd wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
hb1981 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:44:
Ik heb 9 juni besteld bij de leasemaatschappij (staat ook in de app). 22 juni pas mail vab Tesla. Verder nog niks gehoord.

Een M3 rwd wit/zwart

Blijkbaar toch niet zo snel leverbaar als hier gezegd wordt :)
Als je uit NL komt, staat jouw uitvoering letterlijk direct klaar voor levering https://www.tesla.com/nl_...2d3ae86e4b5e12c5cb623e351

Je kunt je LM bellen en vragen om de order aan deze auto te koppelen. Als dat vandaag geregeld is, kun je morgen of begin volgende week rijden.. en mij bedanken natuurlijk.

[ Voor 19% gewijzigd door turkeyhakan op 06-07-2023 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Expected delivery date is hier dagelijks aan het opschuiven. Blijft een periode van 2 weken en is nu 7 juli - 22 juli. Voor een voorraadmodel ga ik denken dat mijn model Y LR nog in Berlijn staat en op transport moet. Dacht bij voorraadmodel meer aan eentje die al bij het ophaalpunt staat. Maargoed besteld op 27 juni, dus als ik die 21 juli kan ophalen is een uitlevering in drie weken als nog rap zat. Hoe ver vantevoren krijg je de sms met de definitieve datum? Is dat 10 tot 12 dagen? Dan kan ik daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Joosie200 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:13:
Hoe ver vantevoren krijg je de sms met de definitieve datum? Is dat 10 tot 12 dagen? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Vaak 1 week (7 dagen).

[ Voor 18% gewijzigd door turkeyhakan op 06-07-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBoZ64
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
038Robijno schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 11:18:
[...]

Is geen Tesla.. maar een Smart #1 Brabus.
Heb er spijt van dat ik die genomen heb.
Heb gisteren de vraag uitgezet of ze de order kunnen annuleren. Gaat om private lease.. heb gevraagd of ik een andere bestelling mag gaan plaatsen, Tesla M3P.

Zal wel niet helaas.
Had in december ook een Smart #1 Brabus besteld via leasemaatschappij. Eind mei de bestelling laten annuleren, nu een Tesla Model Y LR in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Oké, goed om te weten. Caen is geen Tilburg dus daar moet ik wat meer voor regelen. En dat is makkelijker 1 week vantevoren dan 1 dag vantevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yortisi
Joosie200 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 13:13:
Expected delivery date is hier dagelijks aan het opschuiven. Blijft een periode van 2 weken en is nu 7 juli - 22 juli. Voor een voorraadmodel ga ik denken dat mijn model Y LR nog in Berlijn staat en op transport moet. Dacht bij voorraadmodel meer aan eentje die al bij het ophaalpunt staat. Maargoed besteld op 27 juni, dus als ik die 21 juli kan ophalen is een uitlevering in drie weken als nog rap zat. Hoe ver vantevoren krijg je de sms met de definitieve datum? Is dat 10 tot 12 dagen? Dan kan ik daar rekening mee houden.
Bij de voorraad modellen staat bij waar die op dat moment is. Staat er alleen Binnenkort leverbaar dan is die waarschijnlijk net de band af gerold. Toen ik mijne bestelde stond er al bij dat die in Tilburg was.. dan gaat het snel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri_berg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 09:48
thetakman schreef op maandag 19 juni 2023 @ 14:53:
[...]

Dit kan wel eens lastig worden.. Tesla probeert ze voor eind Juni allemaal weg te duwen (kwartaal afsluiting) als ze iemand anders hebben klaar staan die jou zelfde specificaties wilt, zal die gewoon doorgeschoven worden. en mag je tot (waarschijnlijk september) wachten op de volgende ladingen.
Maandag 3 juli gebeld (Tesla Zwolle)
Auto was inderdaad ontkoppeld en geleverd aan iemand anders op 30-06.
Er kon direct een nieuwe MY RWD (wit/zwart) gekoppeld worden.
Afspraak over leverdatum kunnen maken op 14-7
Direct sms en follow up sms met VIN en kenteken ontvangen.
Opgezocht, is een MY RWD uit Berlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Yortisi schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 14:51:
[...]
Bij de voorraad modellen staat bij waar die op dat moment is. Staat er alleen Binnenkort leverbaar dan is die waarschijnlijk net de band af gerold. Toen ik mijne bestelde stond er al bij dat die in Tilburg was.. dan gaat het snel;)
Het is binnenkort leverbaar of klaar voor levering. Ik zag een service centre vermeld worden als afhaaladres. Dus dacht ik: eenmaal betaald kan het snel gaan. Dan zal ik wel eentje binnenkort leverbaar gehad hebben. Gekke vind ik wel dat mijn vin uit maart 2023 komt, dus die is al even van de band gerold. Daarom dacht ik: ophalen kan snel gaan.

Overigens komt 21 juli of 22 juli mij wel beter uit. Heb ik meer keuze om richting de afgesproken servicecenter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinho93
  • Laatst online: 04-08 09:21
noahhesse schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 10:18:
[...]

Hier hetzelfde
18 Juli is de nieuwe datum :|
Ik kon mijn afspraak zelfs naar voren halen, mijn Model 3 RWD SR zwart/zwart was oorspronkelijk gepland voor 10 juli, maar zou op 6 juli al binnen komen in Tilburg en ik zou hem 7 juli (morgen) al mogen halen. Geen bericht gehad over uitstel, dus de afspraak staat nog en ik hoop dat het goed gaat …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hb1981
  • Laatst online: 24-07-2023
turkeyhakan schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 12:48:
[...]

Als je uit NL komt, staat jouw uitvoering letterlijk direct klaar voor levering https://www.tesla.com/nl_...2d3ae86e4b5e12c5cb623e351

Je kunt je LM bellen en vragen om de order aan deze auto te koppelen. Als dat vandaag geregeld is, kun je morgen of begin volgende week rijden.. en mij bedanken natuurlijk.
Het vervelende is dat die LM nogal laks is wat communicatie betreft. Bij een nieuwe order reageerde ze bijzonder genoeg telkens binnen het uur, nu binnen een week en als je belt zijn de contactpersonen er nooit en bellen vervolgens ook niet terug. Goed geregeld. We gaan in de toekomst waarschijnlijk daar geen auto's meer bestellen ook gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Joosie200 schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 15:30:
[...]

Het is binnenkort leverbaar of klaar voor levering. Ik zag een service centre vermeld worden als afhaaladres. Dus dacht ik: eenmaal betaald kan het snel gaan. Dan zal ik wel eentje binnenkort leverbaar gehad hebben. Gekke vind ik wel dat mijn vin uit maart 2023 komt, dus die is al even van de band gerold. Daarom dacht ik: ophalen kan snel gaan.

Overigens komt 21 juli of 22 juli mij wel beter uit. Heb ik meer keuze om richting de afgesproken servicecenter te komen.
had exact hetzelfde voor :P
Dacht ook klaar voor levering, prima, maar is dus nog niet eens aan het service center.
Nu schuift mn levering steeds op. Model Y Performance staat volgens mij ook nog in Berlijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpsmaster
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-05-2024
Eind juni heb ik een Model Y Performance in zwart/zwart besteld. En al snel een mail ontvangen om een Tesla account aan te maken; dus ik had goede hoop.

De verwachte levertijd werd vlak voor de order door Tesla dan ook nog op slechts een paar weken gesteld, dus medio juli. Vandaag werd bij navraag aangegeven dat het wel eens eind augustus kan worden... Balen!

Ik hoopte hier nog wat positievere verhalen te lezen, maar de levertijden lijken dus wat op te lopen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
xpsmaster schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:08:
Eind juni heb ik een Model Y Performance in zwart/zwart besteld. En al snel een mail ontvangen om een Tesla account aan te maken; dus ik had goede hoop.

De verwachte levertijd werd vlak voor de order door Tesla dan ook nog op slechts een paar weken gesteld, dus medio juli. Vandaag werd bij navraag aangegeven dat het wel eens eind augustus kan worden... Balen!

Ik hoopte hier nog wat positievere verhalen te lezen, maar de levertijden lijken dus wat op te lopen..?
zelfde hier, eind juni Performance Quicksilver Zwart interieur besteld, verwachte levertijd was eerst 1 week, dan 2 weken, nu verzet tussen half juli en eind augustus... We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpsmaster
pirader schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:11:
[...]

zelfde hier, eind juni Performance Quicksilver Zwart interieur besteld, verwachte levertijd was eerst 1 week, dan 2 weken, nu verzet tussen half juli en eind augustus... We zullen het zien.
Ik had gehoopt 'm mee op vakantie te nemen begin augustus, maar dat gaat nu wel uitdagend worden... Krijg jij updates van Tesla door; of moet je er (zoals ik) zelf achteraan bellen? Ik zie in mijn Tesla account verder ook nog niks staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
xpsmaster schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Ik had gehoopt 'm mee op vakantie te nemen begin augustus, maar dat gaat nu wel uitdagend worden... Krijg jij updates van Tesla door; of moet je er (zoals ik) zelf achteraan bellen? Ik zie in mijn Tesla account verder ook nog niks staan.
bellen en mailen maar zelfs op die manier krijg ik geen nieuwe info meer. Enkel dat ie er nog niet is, verder niks los te krijgen. Had toevallig wel eerder gebeld en die man vroeg mn RN nummer, zei dat ik het niet direct kon vinden, maar dat ik mn VIN wel had van op mn betalingsdocument. Stond mn VIN aan iemand totaal anders toegekend. Dus ik vermoed dat mijn order gewoon doorgeschoven is naar iemand anders en ik gewoon nu een fabrieksmodel krijg dat nog klaargemaakt moet worden of reeds klaar is maar nog op transport moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xpsmaster schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:17:
[...]

Leaseauto? Dan kun je niks zien in het account. Ik heb een witte Model Y P in bestelling staan. Volgens de Tesla site kan hij in juli komen maar volgens Tesla Delivery juli/augustus. Volgens mij weten ze in NL verder ook niet echt wat. Heb het idee dat die ook maar gewoon wat roepen. Ik heb nog goede hoop dat hij deze maand komt. En anders mogen ze wachten tot eind september. Ik ben vanaf 1/8 op vakantie en pas eind sep terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpsmaster
Inspired schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 22:04:
[...]

Leaseauto? Dan kun je niks zien in het account. Ik heb een witte Model Y P in bestelling staan. Volgens de Tesla site kan hij in juli komen maar volgens Tesla Delivery juli/augustus. Volgens mij weten ze in NL verder ook niet echt wat. Heb het idee dat die ook maar gewoon wat roepen. Ik heb nog goede hoop dat hij deze maand komt. En anders mogen ze wachten tot eind september. Ik ben vanaf 1/8 op vakantie en pas eind sep terug.
Lease inderdaad, via werkgever. Account is aangemaakt na mail van Tesla, dus had daar ook info in verwacht, maar nu nog blanco helaas; ook geen ReserveringsNummer (die heb ik ondertussen wel van een Tesla medewerker gekregen).. Hopelijk komt er snel nog een serie MYP's naar Tilburg dan..

Overigens staat er vanmorgen wel een witte MYP demo beschikbaar bij de snel beschikbare modellen.. kan ook nog overweging zijn, met wat korting: https://www.tesla.com/nl_...elevance&zip=6861&range=0
pirader schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:19:
[...]

bellen en mailen maar zelfs op die manier krijg ik geen nieuwe info meer. Enkel dat ie er nog niet is, verder niks los te krijgen. Had toevallig wel eerder gebeld en die man vroeg mn RN nummer, zei dat ik het niet direct kon vinden, maar dat ik mn VIN wel had van op mn betalingsdocument. Stond mn VIN aan iemand totaal anders toegekend. Dus ik vermoed dat mijn order gewoon doorgeschoven is naar iemand anders en ik gewoon nu een fabrieksmodel krijg dat nog klaargemaakt moet worden of reeds klaar is maar nog op transport moet.
Dat is wel heel vreemd om een verkeerde VIN te krijgen.. maar hopelijk dan nu snel een hele 'verse' MYP ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xpsmaster schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 08:43:
[...]

Lease inderdaad, via werkgever. Account is aangemaakt na mail van Tesla, dus had daar ook info in verwacht, maar nu nog blanco helaas; ook geen ReserveringsNummer (die heb ik ondertussen wel van een Tesla medewerker gekregen).. Hopelijk komt er snel nog een serie MYP's naar Tilburg dan..

Overigens staat er vanmorgen wel een witte MYP demo beschikbaar bij de snel beschikbare modellen.. kan ook nog overweging zijn, met wat korting: https://www.tesla.com/nl_...elevance&zip=6861&range=0
Als leaserijder krijg je een "beperkt" Tesla account en met zo'n account kun je niks meer zien tegenwoordig. Mijn ervaring is dat Delivery in NL ook maar wat roept dus het is gewoon afwachten tot de SMS komt.

Een demo heb ik geen belang bij en ik denk dat LM al helemaal niet. De korting zie je verder ook niet terug in de bijtelling. Tenzij je nu in de EB zit wellicht. Dus ja, we wachten maar gewoon. Afgelopen maanden zijn er wel steeds nieuwe Ps op kenteken gezet dus hoop dat er in de loop van juli ook wat onze kant opkomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rubinho93
  • Laatst online: 04-08 09:21
Vandaag mijn Model 3 RWD SR black/black opgehaald, het was lekker rustig en ik kon zo doorlopen. Het was overigens wel duidelijk dat er weer voorraad is aangekomen in Zeebrugge, bij het stoplicht werd ik tegemoet gereden door minimaal 4 opleggers met Model 3’s en Y’s - en de ‘voorraad’-parkeerplaats achter het gebouw begon aardig uit te puilen met auto’s.

Een leuke verrassing, de auto was 100% opgeladen. Ik heb geen enkel gebrek kunnen vinden, dus na een half uurtje alles nalopen en instellen kon ik zo wegrijden.

Wat nog wel goed is om te weten, ik dacht dat bij de standaard RWD Model 3 geen vloermatten geleverd zouden worden, maar die lagen er wel in. Ik vermoed dat dit geregeld is door de leasemaatschappij omdat ik me kan voorstellen dat zij liever wel vloermatten in die auto’s willen hebben liggen. Ik heb ze toch maar vervangen met all-weather vloermatten - als de auto aan het einde terug moet leg ik die ‘nieuwe’ matten er wel weer terug in.
Mocht je dus een 3 RWD SR in de lease gaan rijden, misschien hoef je dan geen matten vooraf te bestellen, kijk eerst even of ze er al in liggen.

Update: Voor de mensen die net zoals ik reviews hebben zitten kijken waarin gemeld werd dat er geen vloermatten in zitten, die zitten er blijkbaar wel standaard bij :).

Succes met wachten op het verlossende SMS’je iedereen, het is het wachten meer dan waard!

[ Voor 6% gewijzigd door rubinho93 op 07-07-2023 23:25 . Reden: Incorrecte informatie, dank aan Inspired ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@rubinho93 vloermatten zitten er al een tijd standaard bij. Ook bij de 3 RWDs. Zo staat het ook gewoon op de Tesla site overigens.

[ Voor 24% gewijzigd door Inspired op 07-07-2023 23:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Resusaap
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 08-04 15:44
Model Y Performance zwart/zwart met trekhaak is besteld door LM gisteren. Benieuwd hoe lang ‘t zal duren, zou verwachten dat dit een frequente config is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyyon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 23:19
Afgelopen vrijdag is de MY RWD in 't blauw besteld door de LM. Ook gebeld door Tesla ter bevestiging.
En nu is het wachten. 😁

[ Voor 4% gewijzigd door Dyyon op 08-07-2023 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dyyon schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 16:51:
Afgelopen vrijdag is de MY RWD in 't blauw besteld door de LM. Ook gebeld door Tesla ter bevestiging.
En nu is het wachten. 😁
Zo te zien zijn er een paar onderweg naar NL dus kan wel eens snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Resusaap schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 15:38:
Model Y Performance zwart/zwart met trekhaak is besteld door LM gisteren. Benieuwd hoe lang ‘t zal duren, zou verwachten dat dit een frequente config is.
Je moet net geluk hebben dat er een config in Berlijn staat of binnenkort van de band rolt. Zal geen maanden duren in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyyon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 23:19
Inspired schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 22:31:
[...]

Zo te zien zijn er een paar onderweg naar NL dus kan wel eens snel gaan.
Dat zou nog eens leuk zijn! Waar heb je deze informatie vandaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dyyon schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 23:17:
[...]

Dat zou nog eens leuk zijn! Waar heb je deze informatie vandaan?
Ik hou de data van de RDW een beetje in de gaten omdat ik zelf wacht op een witte P. :)

https://opendata.rdw.nl/V...uw-vanaf-1-juli/juew-2t8v

Dit zijn alle nieuwe Ps die vanaf 1/7 in NL bij de RDW geregistreerd zijn maar nog geen eigenaar hebben. Kan natuurlijk best zijn dat deze gewoon al toegewezen zijn aan andere klanten. Maar goed, ben in ieder geval blij dat de auto's wel blijven komen zo aan het begin van het kwartaal.

Op basis van de prijs zo te zien nog geen zwarte + trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpsmaster
pirader schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 20:11:
[...]

Er is nu wel een QuickSilver met witte bekleding beschikbaar, met een korting. Kan nog een afweging zijn: https://www.tesla.com/nl_...elevance&zip=5611&range=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
xpsmaster schreef op zondag 9 juli 2023 @ 09:05:
[...]

Er is nu wel een QuickSilver met witte bekleding beschikbaar, met een korting. Kan nog een afweging zijn:
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: deel aub met enige voorzichtigheid dergelijke links. Uw postcode is zichtbaar in de link. Het centrum van Eindhoven, dichtbij Tilburg in ieder geval ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door turkeyhakan op 09-07-2023 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-08 11:05
turkeyhakan schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:43:
[...]

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: deel aub met enige voorzichtigheid dergelijke links. Uw postcode is zichtbaar in de link. Het centrum van Eindhoven, dichtbij Tilburg in ieder geval ;-)
Dan moet je er ook bijzetten dat het ruim 5.000 huishoudens zijn met dezelfde postcode :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edelf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:17
maharens schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Dan moet je er ook bijzetten dat het ruim 5.000 huishoudens zijn met dezelfde postcode :)
Plus dat je elke willekeurige geldige postcode kan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
maharens schreef op zondag 9 juli 2023 @ 15:03:
[...]

Ik had laatst iemand die een postcode had waar maar een paar huishoudens woonden, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
edelf schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:09:
[...]

Plus dat je elke willekeurige geldige postcode kan invoeren.
Je voert in de regelmaat niets in Meneer/Mevrouw Edelf. De website achterhaalt je postcode op basis van IP heb ik het vermoeden. Enige wat je doet is “Alle” selecteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xpsmaster
turkeyhakan schreef op zondag 9 juli 2023 @ 13:43:
[...]

helemaal terecht; daarom ook een andere postcode gepakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaellefever
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13-11-2024
Nog iemand hier aan het wachten op een blauwe Model Y LR? (Zwart interieur, 20 inch, trekhaak) (Belgie)
Besteld bij leasemaatschappij op 5 april. Bevestiging van bestelling bij Tesla op 7 april.
Leasemaatschappij is Mister green. Op moment van bestellen stond levertijd op mei-juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke82
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09-09 13:23
Ik zie dat er sinds vandaag alleen nog maar model 3 perfomance op voorraad staan bij Tesla. Iemand die zit zou kunnen verklaren? Zijn de andere versies echt op, of duidt dit op een nieuwe prijswijziging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
Michaellefever schreef op maandag 10 juli 2023 @ 10:28:
Nog iemand hier aan het wachten op een blauwe Model Y LR? (Zwart interieur, 20 inch, trekhaak) (Belgie)
Besteld bij leasemaatschappij op 5 april. Bevestiging van bestelling bij Tesla op 7 april.
Leasemaatschappij is Mister green. Op moment van bestellen stond levertijd op mei-juni...
Ik snap de levertijden soms niet. Je ziet genoeg personen die een model nieuw bestellen en dit na 1 week (stockmodel) of enkele weken hebben. En dan heb je anderen die na 3 maand nog niets hebben ondanks ze geen speciale configuratie hebben.
Is dat dan de LM die ontzettend traag werkt en de communicatie tussen hun en Tesla die de mist in gaat? Bv in jouw geval heb je een vrij standaard configuratie en er zijn veel kopers die de auto vroeger dan jou hebben ondanks latere bestelling, afgaande op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-08 11:05
Ecke82 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:16:
Ik zie dat er sinds vandaag alleen nog maar model 3 perfomance op voorraad staan bij Tesla. Iemand die zit zou kunnen verklaren? Zijn de andere versies echt op, of duidt dit op een nieuwe prijswijziging?
Ik denk het laatste, er zijn heus nog wel RWD's

[ Voor 4% gewijzigd door maharens op 10-07-2023 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appesteijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Net de sms binnen. Mocht geleverd worden vanaf 1 juli, ophalen in Tilburg op de 14de.
Helaas rijden we nu naar de vakantie dus verschuiven naar de 28ste..

Model Y, QS, zwart interieur met trekhaak.

Order geannuleerd, nieuwe leveringsdatum op de 24ste en deze verplaatst naar de 28ste. Dan dus ophalen in Tilburg.

[ Voor 25% gewijzigd door Appesteijn op 13-07-2023 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcopano
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-08 17:41
Pufster schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:36:
[...]

Ik snap de levertijden soms niet. Je ziet genoeg personen die een model nieuw bestellen en dit na 1 week (stockmodel) of enkele weken hebben. En dan heb je anderen die na 3 maand nog niets hebben ondanks ze geen speciale configuratie hebben.
Is dat dan de LM die ontzettend traag werkt en de communicatie tussen hun en Tesla die de mist in gaat? Bv in jouw geval heb je een vrij standaard configuratie en er zijn veel kopers die de auto vroeger dan jou hebben ondanks latere bestelling, afgaande op dit forum.
Blauw is geen populaire kleur heb ik het idee, en er is daardoor maar weinig voorraad van en dus langere levertijden. Daarnaast zijn de leveringen ook vooral geswitched naar Berlijn, en daar werd / wordt vooral de QS en MCR geproduceerd naast wit en zwart. Maar sowieso eerst nog geen blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Kan iemand zijn estimated delivery date delen die een Model 3 Long Range of Performance in bestelling heeft staan? (geen RWD)

Helaas nog steeds geen sms hier...

[ Voor 3% gewijzigd door turkeyhakan op 10-07-2023 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
turkeyhakan schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:17:
Kan iemand zijn estimated delivery date delen die een Model 3 Long Range of Performance in bestelling heeft staan? (geen RWD)

Helaas nog steeds geen sms hier...
Wel besteld een M3P Pearl-White zonder extra opties met zwarte bekleding.

25/5 Besteld
7/6 Tesla account gekregen.

Maar betreft een leaseauto dus veel informatie heb ik niet. Verder ook niets meer gehoord. Vanuit de LM staat de verwachte leverdatum op 18-9-2023.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Baiko schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:46:
[...]

Wel besteld een M3P Pearl-White zonder extra opties met zwarte bekleding.

25/5 Besteld
7/6 Tesla account gekregen.

Maar betreft een leaseauto dus veel informatie heb ik niet. Verder ook niets meer gehoord. Vanuit de LM staat de verwachte leverdatum op 18-9-2023.
NL of België?

25/5 besteld en 18/09 als verwachte leverdatum is wel heel erg laat.

Wij hebben eind juni besteld en onze verwachte leverdatum is eind juli...

Crystal Ray komt straks aan in Barcelona en heeft ongeveer 700 M3 aan boord. Ik heb gelezen dat in het verleden eerder Tesla's vanuit Barcelona richting België en NL zijn gekomen, laten we hopen dat dit in dit geval weer zo is..

[ Voor 16% gewijzigd door turkeyhakan op 10-07-2023 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
29/06 een model 3 RWD wit/zwart besteld. Begin vorige week doorgekregen van de LM leverdatum 13/07. Tot op vandaag nog altijd geen sms ontvangen dus maar eens gemaild naar Tesla met RN nummer.
Volgens hun zegt de LM ook maar een schatting en wordt dit ondertussen niet meer echt geupdate. Laatste info is dat auto toekomt 18/07 dus hopelijk eind deze week de sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
06/06 - Model 3 RWD Wit/Zwart Standaard besteld bij Tesla door LM (Alphabet Belgie)

Weinig of geen info gekregen tijdens de bestellingperiode

op 07/07 bevestiging van Nummerplaat gekregen en de melding dat platen naar Tesla Hasselt zijn opgestuurd.
Volgens Tesla staat hij in ZeeBrugge in afwachten op transport naar Hasselt.

Afwachten op het telefoontje/sms zeker nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empeetrois
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:34
Ik heb zaterdag voor mijn gevoel van een van die mooie aanbiedingen gebruik gemaakt.
Een model 3 LR RWD in het blauw met trekhaak! VIN meteen in de app zichtbaar, verwachte levering stond eerst op deze week. Nu is deze sinds gisteren verplaatst naar 10 t/m 24 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
Zonet gezien dat ik dus een nieuw VIN nummer heb toegekregen in de app.
Levertijd is van 17 juli - 23 augustus gezakt naar deze week. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Vandaag een voorraad model 3 besteld, staat er bij verwachte levertijd 10-19 Juli!

Dat zou wel heel snel zijn, maar mij hoor je niet klagen ;)

Nu nog even het contract e.d. afwachten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sivvis
  • Laatst online: 02-08 14:15
Greatsword schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:22:
Vandaag een voorraad model 3 besteld, staat er bij verwachte levertijd 10-19 Juli!

Dat zou wel heel snel zijn, maar mij hoor je niet klagen ;)

Nu nog even het contract e.d. afwachten.
3 juli heb ik een standaard model 3 wit/zwart besteld, geen voorraad maar ik heb niet het idee dat dat wat uitmaakt kwa snelheid bij populaire combinaties. Levertijd staat in de app tussen 10/7 en 17/7.

Vandaag nog geen datum bekend dus ik heb gebeld omdat ik ook nog een andere afspraak moet maken in Tilburg dus dat zou perfect uitkomen. Maar helaas werd mij verteld dat hij de 18e aankomt in Tilburg en dan waarschijnlijk eind die week uitgeleverd kan worden. Dus aan de datum in de app/website zou ik niet heel veel waarde aan hangen.

Moet wel zeggen dat tot nu toe contact met Tesla Eindhoven enorm goed bevalt. Super behulpzaam, vragen dingen vlot na bij hun collegas (delivery Tilburg in dit geval) en koppelen snel terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
turkeyhakan schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:52:
[...]

NL of België?

25/5 besteld en 18/09 als verwachte leverdatum is wel heel erg laat.

Wij hebben eind juni besteld en onze verwachte leverdatum is eind juli...

Crystal Ray komt straks aan in Barcelona en heeft ongeveer 700 M3 aan boord. Ik heb gelezen dat in het verleden eerder Tesla's vanuit Barcelona richting België en NL zijn gekomen, laten we hopen dat dit in dit geval weer zo is..
NL. Zou leuk zijn als die van mij daar ook bij zit. Maar we gaan het meemaken.

Zag toevallig vrijdag een M3P White staan met een duits kenteken, daar ben ik toch wel een paar rondjes omheen gelopen (jammer dat alle vier de velgen rondom beschadigd waren).

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Baiko schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:38:
[...]

NL. Zou leuk zijn als die van mij daar ook bij zit. Maar we gaan het meemaken.

Zag toevallig vrijdag een M3P White staan met een duits kenteken, daar ben ik toch wel een paar rondjes omheen gelopen (jammer dat alle vier de velgen rondom beschadigd waren).
Als je je VIN hebt kun je kijken of die niet toevallig op HOEGH TRIDENT staat. Kun je mooi de betreffende boot volgen https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo
Pagina: 1 ... 428 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.