Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:41
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 18:57:
[...]

Zelfde model en variant, maar dan zwart. :)

Er staat bij jou in de mail wel keurig dat je een Model 3 hebt. Bij mij Model Y. Dus ben benieuwd wat we morgen aantreffen. :D
haha.. wat staat er bij de RDW dan als je op je kenteken zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:59
datadevil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 19:00:
[...]

haha.. wat staat er bij de RDW dan als je op je kenteken zoekt?
Een Model 3, zwart. Dus ik maak me niet te veel zorgen haha

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 19:21:
[...]

Een Model 3, zwart. Dus ik maak me niet te veel zorgen haha
nou ja, zorgen.. had je ook de aanbieding van de lr met trekhaak trouwens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
datadevil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 19:23:
[...]

nou ja, zorgen.. had je ook de aanbieding van de lr met trekhaak trouwens?
Nee, het is een leaseauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schwarz
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 13:54
Kan het zijn dat voorraden momenteel doorgedrukt worden naar lokale dealers? Was vanmiddag in Groningen en daar stond de parkeerplaats ramvol met ingepakte Model 3/Y's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 15:20
Vanmiddag om 13:33 uur Model Y LR z/z 20" via Inventory besteld. Omstreeks 17:00 uur was in de app het levermoment, (komende dinsdag, Tilburg) zichtbaar. Maar nog geen SMS ontvangen. Mogelijk omdat er een onjuist telefoonnummer in mijn profiel bleek te staan.

Heb dit inmiddels hersteld. Maar hoe kan ik beste communiceren dat afhaalmoment OK is?

Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:59
Schwarz schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:44:
Kan het zijn dat voorraden momenteel doorgedrukt worden naar lokale dealers? Was vanmiddag in Groningen en daar stond de parkeerplaats ramvol met ingepakte Model 3/Y's.
nee daar staat het al zeker een maand bomvol met vooral nieuwe Y’s en een aantal oude 3’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Hieke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:14:
Vanmiddag om 13:33 uur Model Y LR z/z 20" via Inventory besteld. Omstreeks 17:00 uur was in de app het levermoment, (komende dinsdag, Tilburg) zichtbaar. Maar nog geen SMS ontvangen. Mogelijk omdat er een onjuist telefoonnummer in mijn profiel bleek te staan.

Heb dit inmiddels hersteld. Maar hoe kan ik beste communiceren dat afhaalmoment OK is?
Ik denk mailen met DeliveryNL@tesla.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hieke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 15:20
datadevil schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:42:
[...]

Ik denk mailen met DeliveryNL@tesla.com
Dank voor adres. Ga ik proberen.

Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nzxtviper
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-05 20:58
Vandaag om 15:30 mijn blauwe MY/LR/AWD/ZW/19/TH opgehaald in Tilburg.
Vrouw mee (om de ICE terug te rijden) en de kids (MOESTEN) mee ;)

Supervriendelijk onthaalt aan de 'incheck' balie. Complimenten mannen!
Paar wachtenden in de lounge maar absoluut geen sprake van drukte.
Even de SMS laten checken, legitimatie laten zien en we mochten gelijk doorlopen naar hal locatie D3 waar onze auto stond.
Indien er vragen waren moesten we een medewerker aanschieten.

Geen vragen, alles zag er keurig uit: trekhaak in de kofferbak, alle kabels aanwezig, geen krassen, opgeladen tot 85%, trunk en frunk gaan prima open en dicht, alle deuren OK, ramen OK dus rijden maar!

We konden we de hal uitrijden waar een Tesla medewerker de laatste puntjes op de i zette met betrekking tot (app) registratie en activering Premium Connectivity.

Binnen 20 min reed ik met de MY naar buiten.
Kids helemaal euforisch na een korte (gecontroleerde) 'pedaal intrap' actie zodra het kon. >:)

Het rijdt fantastisch. One-pedal drive is super.
Thuis maar even rustig de profielen gemaakt en de rest van de instellingen bijlangs gelopen.
Ik wilde gelijk mijn zwarte alternatieve wieldoppen erop zetten maar die Gemini doppen zitten toch steviger vast dan ik dacht. Jeetje zeg. Operatie maar even afgebroken vanwege regenval.
Morgen maar weer eens proberen (tips welkom)

Shell Recharge laadpaal op mijn oprit gelijk maar eens voor het eerst uitproberen: error. Rood lampje.
Geen stroom uit die nieuwe paal. Tuurlijk. |:(
Gelijk maar gebeld met Shell: ze sturen iemand langs.

Al met al een bijzonder vlotte ervaring bij Tesla Tilburg!
Iedereen succes en veel geluk met het in ontvangst nemen van jullie Tesla.
Dank voor dit topic! Heb het met veel plezier gelezen!
Signing off: ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21:14
Inspired schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:23:
[...]

Sommige zijn gewoon netjes op 90% geladen en anderen worden met 10% weggestuurd. Het is dus even de vraag wat erin zit. Of laten bijladen in Tilburg of zelf inderdaad naar een SuC rijden. Je kunt gewoon inpluggen en laden.
Denk dat ze onder de 50% van de boot afrollen. En daarna is het een kwestie van of er tijd en plek is bij een lader. De MY LR komen uit Berlijn dus dan heb je dit ‘probleem’ denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversurfer1
Inspired schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:41:
[...]

MYPs gaan niet heel snel op dit moment. Tenminste, ik heb een stock MYP wit/zwart in bestelling staan sinds eind mei. Nog geen VIN, terwijl de Tesla site een korte levering weergeeft. Maar goed, krijg hem nu liever begin juli. Het is nu gekkenhuis in Tilburg.
Denk wel dat ze je gaat proberen te overhalen om hem eind van de maand op te halen ivm kwartaalcijfers door je wat referral tegoed te geven. Het afleveren gaat trouwens erg soepel hoor. Ik was er op 31 maart met 750 leveringen in Tilburg maar was leuke ervaring. Met gelijkgestemden in de rij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversurfer1
Hieke schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 21:47:
[...]

Dank voor adres. Ga ik proberen.
Je kan ook bellen met je dichtstbijzijnde Tesla dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Silversurfer1 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 08:48:
[...]

Denk wel dat ze je gaat proberen te overhalen om hem eind van de maand op te halen ivm kwartaalcijfers door je wat referral tegoed te geven. Het afleveren gaat trouwens erg soepel hoor. Ik was er op 31 maart met 750 leveringen in Tilburg maar was leuke ervaring. Met gelijkgestemden in de rij staan.
Mja, ik heb nog geen SMS dus ga niet meer uit van levering in juni. Ik heb mijn Model 3 in 2019 ook opgehaald in de rustige tijd (begin juli) en op zich vond ik dat wel prettig.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 21:14
Inspired schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 09:03:
[...]

Mja, ik heb nog geen SMS dus ga niet meer uit van levering in juni. Ik heb mijn Model 3 in 2019 ook opgehaald in de rustige tijd (begin juli) en op zich vond ik dat wel prettig.
Tja, kan nog steeds hoor. Gisteren een SMS-je ontvangen voor levering a.s. dinsdag. En dat is de 27e, de maand heeft daarna nog 3 dagen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcopano
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-08 17:41
nzxtviper schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 22:11:

Ik wilde gelijk mijn zwarte alternatieve wieldoppen erop zetten maar die Gemini doppen zitten toch steviger vast dan ik dacht. Jeetje zeg. Operatie maar even afgebroken vanwege regenval.
Morgen maar weer eens proberen (tips welkom)
Beginnetje maken en dan rondom de buitenkant de clips op de spaken lostrekken. En daarna als laatste het midden, daar zit hij ook in de naaf geklemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakov
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:08
Tot nu toe gaat het vlot bij mij:

20-6 bestelling gedaan MY LR prive, vrijwel direct VIN gekregen
22-6 bericht gekregen met afhaal afspraak voor 29-6
23-6 bericht met kenteken gekregen

Eerste keer dat ik in een nieuwe auto ga rijden dus ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
Vandaag een nieuwe Model 3 opgehaald in Tilburg. De stekker zat er gelukkig in en met 43% vind ik het prima om naar een Supercharger te knallen.

Auto zelf zag er prima uit. Geen gekke panelgaps of andere fratsen. Jammer genoeg wel een krasje en een waas op het portier van het waxen (denk ik?).

Auto weer mee naar achteren en keurig opgelost. Even wennen zo’n Tesla, maar dat moet vast goedkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimkeizer
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-06-2023
15-06-2023 Model Y RDW WIT / Black interior / 20 inch - besteld via Leaseplan
23-06-2023 afspraakbevestiging via SMS van Tesla ontvangen voor levering 27-06-2023.

Kan snel gaan en ben heel benieuwd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
Witte model 3 RWD LR opgehaald. Keurige staat als ik het goed heb gezien en goed geholpen, relaxte sfeer in Tilburg. Moest nog een nummerbord op en wat folie lijm weg maar verder prima. Was ongeveer half vol geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevellNL
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 10:30
Sjakov schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 11:33:
Tot nu toe gaat het vlot bij mij:

20-6 bestelling gedaan MY LR prive, vrijwel direct VIN gekregen
22-6 bericht gekregen met afhaal afspraak voor 29-6
23-6 bericht met kenteken gekregen

Eerste keer dat ik in een nieuwe auto ga rijden dus ben erg benieuwd :)
Welke kleur van de MY LR? Dat gaat allemaal flink rap zo!

"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:03
jasper_h schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:05:
Hallo iedereen,

Heeft er iemand in België via LM (Arval) al een stockwagen als leasewagen geleverd gekregen?
Hoe ging dit proces?

Thanks voor feedback
Mijn gewone bestelling liep via Arval.
Zowat alles is fout gelopen (offerte fout, bestelling fout, geen communicatie, levering laat doordat ze nummerplaten naar fout adres stuurden etc)

Ik denk dat Arval en Tesla niet door één deur kunnen.
Ben benieuwd of het je lukt.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omslachtig012
  • Laatst online: 27-08-2024
Tommie12 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:53:
[...]

Zowat alles is fout gelopen (offerte fout, bestelling fout, geen communicatie, levering laat doordat ze nummerplaten naar fout adres stuurden etc)

Dat is wel erg vervelend zeg..

[ Voor 13% gewijzigd door Omslachtig012 op 24-06-2023 06:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14:13
Tommie12 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 16:53:
[...]

Kan ik beamen, exact hetzelfde hier + EAP stond wel als optie in MyArval app maar ze hadden het niet doorgegeven aan Tesla. Gelukkig kan dit gewoon met een update dus komt er nog aan. Ongelofelijke knoeiers die van Arval, maaaaaaaar eens je de auto hebt, ben je elke keer ja kan rijden gelukkig en denk je niet meer aan al die zever! >:)

Tesla Model Y Performance 2023 Berlin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• datadevil
Inspired schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 16:18:
[...]

Ja, de vraag ging even specifiek om de LR RWD. Jij hebt een AWD zo te zien. De range die de auto weergeeft is overigens obv een constante waarde. Je rijstijl beinvloed dit verder niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X5rO_Xn1y6mhCFJkwoGFQGzywmE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1T9wWzDhsg3f5WxiDR6MdxAc.jpg?f=fotoalbum_largeZo dus? Dit is de RWD LR zojuist in Bunnik.

[ Voor 35% gewijzigd door datadevil op 24-06-2023 10:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richard28
  • Laatst online: 14-09 23:03
Richard28 schreef op maandag 19 juni 2023 @ 12:59:
[...]

Zojuist de sms ontvangen, ik mag ma 26-6 om 13:00u de auto ophalen in Tilburg! *O*
Gisteren ontving ik een nieuwe sms, ze lagen voor op schema met mijn auto en ik mag hem vandaag om 12:00u al ophalen *O*

12kWp SolarEdge | T Model 3 LFP | Home Assistant | Victron 3MP5000 15kWh LFP | Rijssen | Twente | Tibber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
Relaxxxx1103 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 23:14:
[...]

Kan ik beamen, exact hetzelfde hier + EAP stond wel als optie in MyArval app maar ze hadden het niet doorgegeven aan Tesla. Gelukkig kan dit gewoon met een update dus komt er nog aan. Ongelofelijke knoeiers die van Arval, maaaaaaaar eens je de auto hebt, ben je elke keer ja kan rijden gelukkig en denk je niet meer aan al die zever! >:)
Idd.

Heb deze week een business trip gedaan.
Laden bij Ionity met de laadkaart: 80ct/kWh. Dit loopt direct, en ik krijg de rekening zelfs niet te zien.

Laden bij Tesla Supercharger: 45ct/ kWh… wordt via eigen creditcard afgerekend en ik moet dat terugclaimen bij Arval België.

Bende prutsers toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
datadevil schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 10:24:
[...]

[Afbeelding]Zo dus? Dit is de RWD LR zojuist in Bunnik.
Is dit een LR RWD? Dat is gek. Een LR AWD heeft meer range.

Dan zou er nog geen EPA waarde in de software zitten voor de RWD.

[ Voor 6% gewijzigd door Inspired op 24-06-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Inspired schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 13:19:
[...]

Is dit een LR RWD? Dat is gek. Een LR AWD heeft meer range.

Dan zou er nog geen EPA waarde in de software zitten voor de RWD.
Ja RWD en inderdaad zou die net wat meer bereik moeten hebben dan de AWD.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Omslachtig012
  • Laatst online: 27-08-2024
Zojuist mijn Tesla Model 3 opgehaald in Tilburg!
Ik moet zeggen, alles ging super soepel ondanks de drukte. Ik had een afspraak om 13:00, was er rond 12:40 maar dit was geen probleem.

Ik heb denk 10 minuten in de rij moeten wachten voordat ik aan de beurt was. Toen ik eenmaal aan de beurt was, was het een kwestie van rijbewijs laten zien, tekenen en naar mijn auto lopen. Eenmaal bij de auto aangekomen mocht ik gelijk wegrijden, dit deed ik dus ook. Ik had immers heel Youtube uitgespeeld, dus hoe die werkte wist ik inmiddels wel. De auto was ook netjes volgeladen, dus kon gelijk op weg!

En man, het rijden.. wat een geweldige auto!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:59
vanochtend ook mogen halen in Tilburg.
was om 09.30 een van de eersten. M3 RWD zwart/zwart had ongeveer 35% lading dus direct aan de 11kW lader gehangen daar en met 50% weg gereden richting Supercharger Meerkerk. top locatie en lekker snel laden.

Eigenlijk niemand in Tilburg echt gesproken. alleen kort even of ik al naar de auto mocht lopen, maar geen vragen gehad. hele auto wel geïnspecteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcokuup
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-07 21:57
Hallo allemaal,

Afgelopen maandag de bestelbevestiging via Tesla ALD ontvangen voor een M3 LR AWD. Ben benieuwd wanneer ik HET sms-je mag ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
Tommie12 schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Idd.

Heb deze week een business trip gedaan.
Laden bij Ionity met de laadkaart: 80ct/kWh. Dit loopt direct, en ik krijg de rekening zelfs niet te zien.

Laden bij Tesla Supercharger: 45ct/ kWh… wordt via eigen creditcard afgerekend en ik moet dat terugclaimen bij Arval België.

Bende prutsers toch.
Nagel op de kop idd. Mocht ik ooit zelf kunnen kiezen qua LM dan zal het toch Arval niet meer worden. Heb mijn buik ervan vol van dat bedrijf. Werkelijk niets gaat daar van de eerste keer goed. Gelukkig trekt de wagen dit allemaal goed.

Trouwens, ook nog een dikke pluim voor de mensen van Tesla Hasselt. Doen echt hun best en de communicatie loopt goed. Mocht er een volgende Tesla aankomen, ga ik 100% via hen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:53
SneyersGreg schreef op maandag 19 juni 2023 @ 15:00:
M3 RWD White/Black Standaard
Besteld via LM Alphabet (België)

25-05 - bestelling doorgegeven aan LM
06-06 - Wagen besteld en bevestigd door Tesla
08-06 - Verwachte leverdatum gekregen van 22-06
15-06 - Eens geïnformeerd bij Tesla , konden mij enkel een RN nummer geven. Stond nog niets van VIN gekoppeld aan mijn account.

Ookal staat de "verwachte leverdatum" op de website van LM dus op 22-06 , verder heb ik nog geen SMS of Tesla account ontvangen.
Update: blijkbaar hebben mijn collega's wel een Tesla Account mail ontvangen. Maar had een maandje terug al eens een Tesla Account gemaakt met mijn werk mailadres, misschien daarom dat ik nooit een mail heb gekregen met de vraag wachtwoord in te stellen..

Voor de rest nog geen SMSje ontvangen, eind deze week nog eens proberen te bellen bij Tesla in de hoop toch al een VIN los te krijgen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:52
Nou hij is binnen hoor! Afgelopen zaterdag opgehaald in Groningen.

M3 RWD Wit met zwart interieur

26-4 besteld bij Athlon
19-5 bevestigd en Tesla account gekregen
01-06 boot aangekomen met de Tesla in Rotterdam (kon hem volgen omdat ik wist welke boot het was via Tesla)
26-4 opgehaald bij Tesla groningen.

Heerlijke auto! ga dit topic missen, ergens is het wachten en alles volgen ook wel leuk!

Afhalen was echter super, bij binnenkomst al direct door een medewerker aangesproken, ondanks het erg druk was en de showroom volstond met mensen die aan het kijken waren (Wellicht ook afhalen)

Medewerker nam me mee door de showroom heen naar de achterkant van het gebouw, hier stond een aflever plek en stond de auto netjes te laden. Was al zo goed als vol, auto zelf ziet er SUPER uit, afwerking is echt super!

Uitleg en alles gekregen, zover het nodig was, telefoon koppelen als sleutel en we konden rijden (met 100% batterij)

Succes met het wachten voor iedereen, het is het echt waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Na bijna 4 jaar de Model 3 gereden te hebben is vorige week mijn Model Y besteld. Lease dus nog wel 6 maanden wachten. Kreeg wel al meteen een mailtje of ik mijn account wilde activeren. Brings back memories. Damn! 4 jaar terug waren we hier allemaal de boten aan het checken en hopen dat je auto op 1 van de boten stond.

Wel gek, kan me toch heugen dat ik mijn model 3 ook terug kon zien op de Tesla website. Ik kon daar bijvoorbeeld ook een uitdraai maken van mijn maandelijke laad sessies enzo. Dit tijd is voorbij of kijk ik op de verkeerde plek? Kan natuurlijk ook zijn dat er een aanpassing is geweest voor lease auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Begin van de maand een M3 RWD zwart/zwart besteld. Sinds enige tijd een VIN zichtbaar en ook een kenteken SMS gehad. Echter nog geen bericht voor het afhalen in Groningen. De app geeft 29-30 juni als afhaaldatum.
Kan het zijn dan Groningen laat is met bevestigen van afhaalafspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:01
Vraagje: is er een telefoonnummer van Tesla die je kunt bellen om een afspraak te maken voor het afhalen van je leaseauto (vraag van mijn oom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
Unknown schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:03:
Begin van de maand een M3 RWD zwart/zwart besteld. Sinds enige tijd een VIN zichtbaar en ook een kenteken SMS gehad. Echter nog geen bericht voor het afhalen in Groningen. De app geeft 29-30 juni als afhaaldatum.
Van Groningen weet ik het niet, maar ik kreeg van Tilburg afgelopen donderdag een SMS om dinsdag (morgen dus!) de auto op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Morris- schreef op maandag 26 juni 2023 @ 09:46:
Na bijna 4 jaar de Model 3 gereden te hebben is vorige week mijn Model Y besteld. Lease dus nog wel 6 maanden wachten. Kreeg wel al meteen een mailtje of ik mijn account wilde activeren. Brings back memories. Damn! 4 jaar terug waren we hier allemaal de boten aan het checken en hopen dat je auto op 1 van de boten stond.

Wel gek, kan me toch heugen dat ik mijn model 3 ook terug kon zien op de Tesla website. Ik kon daar bijvoorbeeld ook een uitdraai maken van mijn maandelijke laad sessies enzo. Dit tijd is voorbij of kijk ik op de verkeerde plek? Kan natuurlijk ook zijn dat er een aanpassing is geweest voor lease auto's.
Klopt, tegenwoordig kun je niks meer zien. Beetje waardeloos. Zo kwam er ik vandaag toch achter dat LP wel een leverrestrictie meegegeven heeft terwijl ze me hebben laten weten dat ze dit NIET zouden doen. Hoezo denk je dat je 6 maand moet wachten trouwens? Op zich zijn de meeste configs wel snel te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:15
Unknown schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:03:
De app geeft bij mij 28-30 juni aan, maar nog geen exacte datum en ook geen kenteken SMS gehad. Ik moet 'm ophalen in Tilburg.

Edit: even gemaild, "Op dit moment is uw auto nog onderweg naar onze fabriek in Tilburg." Zal wel volgende week worden. -O-

[ Voor 10% gewijzigd door sweebee op 26-06-2023 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
turkeyhakan schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:39:
Vraagje: is er een telefoonnummer van Tesla die je kunt bellen om een afspraak te maken voor het afhalen van je leaseauto (vraag van mijn oom)?
Nee, naar mijn weten alleen deliverynl@tesla.com.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 10:35
Ik had dus zaterdag een Model Y demo wagen besteld maar zou deze omruilen voor een nieuwe zwarte model Y klaar voor Levering in Brugge.

Wat gebeurt er dan met mijn voorschot van de demo wagen?
Ben ik dit kwijt of verrekenen ze dit?

Tesla mijnheer raadde me aan deze opnieuw te bestellen omdat ik ook een referral link vergeten was.

Hoop de wagen nu nog te kunnen bestellen en voor dinsdag in huis te hebben…

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinho93
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 04-08 09:21
sweebee schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:55:
[...]

De app geeft bij mij 28-30 juni aan, maar nog geen exacte datum en ook geen kenteken SMS gehad. Ik moet 'm ophalen in Tilburg.

Edit: even gemaild, "Op dit moment is uw auto nog onderweg naar onze fabriek in Tilburg." Zal wel volgende week worden. -O-
31 mei had ik een Model 3 RWD zwart/zwart besteld, ook een VIN gekregen, en gemaild met deliveryNL, drie weken geleden zeiden ze nog dat hij de laatste dagen van deze maand zou komen.

Gisteren kreeg ik exact hetzelfde bericht als jij, maar nog met de toevoeging dat e.e.a. nu verwacht wordt in de week van 7 juli, op zijn vroegst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyguy76
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2023
Snakefoodjah schreef op maandag 26 juni 2023 @ 20:06:
Ik had dus zaterdag een Model Y demo wagen besteld maar zou deze omruilen voor een nieuwe zwarte model Y klaar voor Levering in Brugge.

Wat gebeurt er dan met mijn voorschot van de demo wagen?
Ben ik dit kwijt of verrekenen ze dit?

Tesla mijnheer raadde me aan deze opnieuw te bestellen omdat ik ook een referral link vergeten was.

Hoop de wagen nu nog te kunnen bestellen en voor dinsdag in huis te hebben…
In maart 2 keer order gewijzigd, van M3 naar MY (wit voorraad) naar andere MY (zwart voorraad) ondanks dat er werd gezegd dat het verrekend zou worden kreeg hij ik per e-mail te horen dat beide aanbetalingen kwijt waren…
Ik had een forse korting dus alsnog flink bespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brobbel
turkeyhakan schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:39:
Geen idee, maar als je via Google intypt Tesla met plaatsnaam, dan krijg je het telefoonnummer ook te zien. Mogelijk dat ze daar kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Baiko schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:24:
[...]

Netjes, dat is erg snel.

Ik heb de M3P Pearl-White besteld.

25-05: Bestelling geplaatst bij LM (Athlon) via werkgever
07-06: Tesla account ontvangen

Nooit een bevestiging gehad vanuit de LM, maar kon al wel Tesla account aanmaken. Daarnaast nog een schouw voor de laadpaal. Dus dat zit wel goed.

Verwachte levertijd is week 38 (September).
Mijn M3P is vorige week besteld en de verwachte leverdatum is a.s. vrijdag. Veel te optimistisch m.i. aangezien er nog niet eens een VIN is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Morris-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-07 11:11
Inspired schreef op maandag 26 juni 2023 @ 15:34:
[...]

Klopt, tegenwoordig kun je niks meer zien. Beetje waardeloos. Zo kwam er ik vandaag toch achter dat LP wel een leverrestrictie meegegeven heeft terwijl ze me hebben laten weten dat ze dit NIET zouden doen. Hoezo denk je dat je 6 maand moet wachten trouwens? Op zich zijn de meeste configs wel snel te leveren.
Het contract van mijn huidige Model 3 loopt pas begin November af. Dus ga er vanuit dat de leasemaatschapij er een leverrestrictie opzetten. Is als leaser nergens meer te zien op deze manier. Hoe ben jij erachter gekomen? Gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Morris- schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:57:
[...]

Het contract van mijn huidige Model 3 loopt pas begin November af. Dus ga er vanuit dat de leasemaatschapij er een leverrestrictie opzetten. Is als leaser nergens meer te zien op deze manier. Hoe ben jij erachter gekomen? Gebeld?
Ja, RN nummer bij LM opvragen en bij Tesla navragen. Maar goed, soms krijg je van Tesla (delivery) ook doodleuk te horen dat er geen restrictie op zit terwijl dit later toch weer zo blijkt te zijn.

Bij een aflopend contract kun je er wel vanuit gaat dat er een restrictie op zit. Tesla gaat nog steeds pas op zoek rond die datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-08 08:19
-Morris- schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:57:
[...]

Hier zelfs pas augustus 2024, afgesproken met werkgever dat ze het laten aanpassen om z.s.m. te laten leveren en mijn huidige wagen in de pool te steken.

MY SR wit komt er dus binnenkort aan! Een matras a la Tesmat uitzoeken en roadtripje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:04

Pieroman

/me

Vandaag mijn Model 3 mogen ophalen in Tilburg. Medewerker gaf aan dat ze vandaag+- 150 autos deden.

Bij binnenkomst was het vrij druk en moest ik even wachten tot ik aan de beurt was. Meisje aan de balie was erg vriendelijk maar leek wat in de stress te schieten door het systeem.
Daar verzocht een bak koffie te pakken en even te wachten. Voor ik die goed en wel op had kwam ze naar mij toe om te tekenen en kon ik dus naar de auto.

Auto zag er prima uit, kort rondje uitleg gekregen en had 61% batterij. Kort door de instellingen gelopen en toen naar huis gereden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Silversurfer1
Denk dat Tesla toch nog wat auto’s wilt afleveren dit kwartaal want vanaf nu zie ik weer dikke kortingen op de site. Pak die kans zou ik zeggen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GhMTvkttwAaxETdvZD2jsLV0DFQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQ4YcEusFXdwumKiCZqsowDO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Silversurfer1 op 28-06-2023 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvolutionX
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:04
Tevens ook een model 3 LR als voorraad model voor 44.233, valt deze nu ook onder de SEPP subsidie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sweebee
EvolutionX schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 09:29:
Tevens ook een model 3 LR als voorraad model voor 44.233, valt deze nu ook onder de SEPP subsidie?
Nee helaas niet. Cataloguswaarde blijft ongewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Iemand nog een sms ontvangen voor aflevering deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb na zoveel jaren vorige maand eindelijk een Tesla mogen bestellen, het is de model Y geworden.
Gisteren mail ontvangen om een Tesla account aan te maken, verder nog geen gegevens.
Hoop echt dat ik er tegen september in kan rijden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
killerbie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 10:41:
Ik heb na zoveel jaren vorige maand eindelijk een Tesla mogen bestellen, het is de model Y geworden.
Gisteren mail ontvangen om een Tesla account aan te maken, verder nog geen gegevens.
Hoop echt dat ik er tegen september in kan rijden! :)
Ik denk wel ietjes eerder hoor.. er zijn zelfs voorraad modellen. Maar zo te horen heb je een leaseauto besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetakman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:52
turkeyhakan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:41:
[...]

Ik denk wel ietjes eerder hoor.. er zijn zelfs voorraad modellen. Maar zo te horen heb je een leaseauto besteld?
Mijn Collega die precies een week na mij de M3 RWD heeft besteld (ook in Groningen via dezelfde adviseur) heeft toevallig gisteren een smsje gehad en mag a.s. vrijdag al ophalen.

Ik vond het zelf best wel een beetje kort dag, hij zou in eerste instantie deze week komen, toen weer eind Juli.. en ineens is er dat smsje en staat hij er.

In ieder geval is die erg blij, Ophalen in Groningen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
thetakman schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:27:
[...]

Mijn Collega die precies een week na mij de M3 RWD heeft besteld (ook in Groningen via dezelfde adviseur) heeft toevallig gisteren een smsje gehad en mag a.s. vrijdag al ophalen.

Ik vond het zelf best wel een beetje kort dag, hij zou in eerste instantie deze week komen, toen weer eind Juli.. en ineens is er dat smsje en staat hij er.

In ieder geval is die erg blij, Ophalen in Groningen voor hem.
Die van mij is vorige week besteld en staat voor levering a.s. vrijdag. Maar geen SMS gehad dus ik verwacht eerlijk gezegd dat het in juli wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
turkeyhakan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 12:41:
[...]

Dat klopt inderdaad.
Ik vond de service bij Tesla Antwerpen overigens barslecht, ik heb over geen enkele functie info gehad en zelfs 'het scherm' nog niet eens kunnen verkennen.
Verder vond ik bij bestelling het feit dat je geen extras vanuit de tesla shop kunt selecteren bijzonder jammer, had verdorie nog 3k budget over :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
killerbie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:31:
[...]

Dat klopt inderdaad.
Ik vond de service bij Tesla Antwerpen overigens barslecht, ik heb over geen enkele functie info gehad en zelfs 'het scherm' nog niet eens kunnen verkennen.
Verder vond ik bij bestelling het feit dat je geen extras vanuit de tesla shop kunt selecteren bijzonder jammer, had verdorie nog 3k budget over :(
Het bestellen van accessoires staat los van het bestellen van een auto. Het enige wat je kan meebestellen is een Wall Connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
turkeyhakan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 14:35:
[...]

Het bestellen van accessoires staat los van het bestellen van een auto. Het enige wat je kan meebestellen is een Wall Connector.
Ik vond dat jammer, had graag een fietsdrager, rubber mat voor de koffer en nog enkele zaken besteld. Nu zullen dat hoogstwaarschijnlijk geen Tesla parts worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
turkeyhakan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 13:32:
[...]

Die van mij is vorige week besteld en staat voor levering a.s. vrijdag. Maar geen SMS gehad dus ik verwacht eerlijk gezegd dat het in juli wordt.
idem, bij mij staat nog steeds 28-30 juni maar nog geen sms ontvangen. maar dat zal ook wel (hopelijk dan) volgende week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dn Tinus
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-05 14:46
sweebee schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:55:
[...]

idem, bij mij staat nog steeds 28-30 juni maar nog geen sms ontvangen. maar dat zal ook wel (hopelijk dan) volgende week worden.
Klopt het telefoonnummer wel?
Mijn collega mocht vandaag zijn M3 ophalen maar dat had een maand geleden al gekund maar hij kreeg het berichtje maar niet.
Toen bleek dat de LM het verkeerde nummer had doorgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Dn Tinus schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]

Mijn collega mocht vandaag zijn M3 ophalen maar dat had een maand geleden al gekund maar hij kreeg het berichtje maar niet.
Jawel, zelf privé besteld (9 juni) en ook het telefoon nummer in het tesla account gecontroleerd. Maandag nog heen gemaild of ze al wat wisten maar ze gaven aan dat die nog onderweg naar Tilburg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinho93
Dn Tinus schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:08:
[...]

Had die collega in de tussentijd wel het telefoonnummer in de Tesla account aangepast? Bij mij is bij het bestellen door de leasemaatschappij namelijk exact hetzelfde mis gegaan, ik zag het verkeerde telefoonnummer in de account staan en heb het destijds meteen aangepast. Alleen, of ze ook daadwerkelijk dat ge-update nummer gebruiken of het oorspronkelijke doorgegeven nummer gebruiken weet ik niet.

EDD was destijds ook 28-30 juni, maar aangezien de anderen met die datum hier ook nog niets ontvangen hebben wachten we nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Er is nu wel weer een boot onderweg naar Antwerpen, misschien dat ze daar in zitten :+ https://tesla-updates.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
rubinho93 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:30:
[...]

Had die collega in de tussentijd wel het telefoonnummer in de Tesla account aangepast? Bij mij is bij het bestellen door de leasemaatschappij namelijk exact hetzelfde mis gegaan, ik zag het verkeerde telefoonnummer in de account staan en heb het destijds meteen aangepast. Alleen, of ze ook daadwerkelijk dat ge-update nummer gebruiken of het oorspronkelijke doorgegeven nummer gebruiken weet ik niet.

EDD was destijds ook 28-30 juni, maar aangezien de anderen met die datum hier ook nog niets ontvangen hebben wachten we nog wel even af.
Mijn werktelefoon stond in mijn account en die aangepast naar mijn prive telefoon. Geen sms, op geen van de telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
sweebee schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:55:
[...]

Ik hoop toch nog morgen op een sms…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
sweebee schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 20:23:
Er is nu wel weer een boot onderweg naar Antwerpen, misschien dat ze daar in zitten :+ https://tesla-updates.github.io/
Over hoeveel weken is die in Antwerpen? Duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
turkeyhakan schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:12:
[...]

Over hoeveel weken is die in Antwerpen? Duurt nog wel even.
Morgen of overmorgen, staat nu in Southampton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinho93
Klopt, die monitorde ik ook omdat me dat (ook gegeven de geschatte build datum van mijn VIN) de enige logische optie leek die enigszins matchte met levering begin juli. Het enige vreemde vind ik dat deze niet aankomt in Zeebrugge maar in Antwerpen, terwijl Tesla bij mijn weten voornamelijk Zeebrugge gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Ik kreeg dit te horen eergisteren toen ik naar de status vroeg.
Voor nu zie ik dat de auto nog onderweg is naar Zeebrugge, deze wordt hier binnen verwacht op 8 juli.

Dit betekend dat wij de auto waarschijnlijk mid – eind Juli kunnen leveren
Geen idee welke boot dit dan zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
Unknown schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 22:54:
Ik kreeg dit te horen eergisteren toen ik naar de status vroeg.

[...]

Geen idee welke boot dit dan zou moeten zijn?
Wat geeft de app aan voor levertijd dan? Mijne is nu veranderd van 28-30 juni naar 30 juni - 14 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
sweebee schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:41:
[...]

Wat geeft de app aan voor levertijd dan? Mijne is nu veranderd van 28-30 juni naar 30 juni - 14 juli.
Levertijden zijn ook bijgewerkt op de website van Tesla. Daar gaan de gratis SuC kilometers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ethernety
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:07
Volgens mij record tempo hier:

MY LR, MCR, Wit
Bevestiging bestelling door LM: 28/06
Tesla SMS bevestiging voor aanmaken account:28/06
Tesla SMS met RN nummer: 29/06 (vanochtend) met voorgesteld leverdatum 30/06 om 10.30u!

Dus ophalen in nog geen 48uur na bestelling door LM!

Gaat mij morgen helaas niet lukken, dus probeer ophalen uit te stellen naar volgende week.

[ Voor 3% gewijzigd door Ethernety op 29-06-2023 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Curly
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-07 07:54
Dinsdag zonder SMS toch proberen af te halen, auto zou zeker dinsdag toekomen werd mij verzekerd aan telefoon. Bij aankomst stond hij nog op de vrachtwagen en een dik uur later kreeg ik de wagen al mee!
De communicatie kan beter, zeker via lease, maar de medewerkers waren super vriendelijk en behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 16:53
Interessante link :) (weer eentje wat ik in afwachting elke uur ga zitten checken :X )

Via die website had ik doorgeklikt op die "check if you have a VIN" link , enig idee of dit nog werkt ? (en ook werkt als het via LM loopt)
Als ik het probeer lijkt hij nog niets te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Ethernety schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:33:

MY LR, MCR, Wit
Tesla SMS met RN nummer: 29/06 (vanochtend) met voorgesteld leverdatum 30/06 om 10.30u!

Gaat mij morgen helaas niet lukken, dus probeer ophalen uit te stellen naar volgende week.
Nice, dat is echt snel. Lijkt wel vandaag besteld morgen in huis. Scheelt dat je een Model Y hebt besteld, die komen uit Duitsland. Zie elke dag meerdere vrachtwagens vol met Y's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
turkeyhakan schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 11:48:
[...]

Nice, dat is echt snel. Lijkt wel vandaag besteld morgen in huis. Scheelt dat je een Model Y hebt besteld, die komen uit Duitsland. Zie elke dag meerdere vrachtwagens vol met Y's.
Nou ja, deze stond gewoon op voorraad. Maakt op zich niet uit of hij nou uit Berlijn of China komt. Het is eind Q dus Tesla maakt nu ook zelf haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
Ethernety schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:33:

MY LR, MCR, Wit

Wow; ik vond mijn twee weken tussen bestellen en afleveren al snel, maar dit slaat alles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Inspired schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:22:
[...]

Nou ja, deze stond gewoon op voorraad. Maakt op zich niet uit of hij nou uit Berlijn of China komt. Het is eind Q dus Tesla maakt nu ook zelf haast.
Daar gaan we weer, succes allen ik ben er weer vandoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
Inspired schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, daar lijkt het dus wel op.
Geprobeerd om de levering uit te stellen naar volgende week omdat ik morgen niet in de gelegenheid ben om af te reizen naar Tilburg....
Bellen ze me terug: We komen de auto wel bij u afleveren indien dit geen probleem is..

Wat mij betreft prima :)
Morgen in mijn nieuwe lease rijden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maharens
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-08 11:05
Ethernety schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:09:
[...]

Geprobeerd om de levering uit te stellen naar volgende week omdat ik morgen niet in de gelegenheid ben om af te reizen naar Tilburg....
Bellen ze me terug: We komen de auto wel bij u afleveren indien dit geen probleem is..

Meestal komt iemand hem dan rijdend brengen, als dat bekend is en geen probleem voor jou, dan top dat je hem morgen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
Correct, hij wordt naar mij toegereden- da's wel minder inderdaad.
Haal hem ook liever zelf op maar scheelt mij nu toch weer minstens een halve to driekwart dag heen/terug.
Volle agenda op dit moment en zelfs levering uitstellen naar volgende week was al lastig in te plannen voor mij.

Overigens, bestelbevestiging gisteren gaf w39 (eind september) aan als vermoedelijke leverdatum. Had hem wel iets eerder verwacht maar niet zo supersnel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Ethernety schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:37:
Correct, hij wordt naar mij toegereden- da's wel minder inderdaad.
Haal hem ook liever zelf op maar scheelt mij nu toch weer minstens een halve to driekwart dag heen/terug.
Volle agenda op dit moment en zelfs levering uitstellen naar volgende week was al lastig in te plannen voor mij.

Overigens, bestelbevestiging gisteren gaf w39 (eind september) aan als vermoedelijke leverdatum. Had hem wel iets eerder verwacht maar niet zo supersnel...
Gaat wel heel snel zo :) bij mij staat de M3P op levering week 38. Besteld 25-5. Welke LM?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethernety
Athlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Ethernety schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:09:
[...]

Dat betekent toch dat de kwartaaldruk weer behoorlijk hoog is.

Mijn buurman heeft vorige week een Y LR QS in ontvangst genomen. Door wat last met de werkgever (overheidsbedrijf) was de auto niet toegevoegd aan zijn account. Hij kon dus niet instappen met de GSM als sleutel... dat was toch even een mindere ervaring, maar dat werd dan recht gezet na een servicebelletje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 20:24
Ik heb een model 3 rwd via lease gedaan.

22/06: offerte doorgestuurd naar LM (Alphabet)
26/06: offerte goedgekeurd en doorgestuurd naar Tesla
29/06: mail voor account aan te maken. Op de Alphabet portal zie ik staan: verwachte leverdatum: 13/07: wat volgens website ze doorkrijgen van de dealer.

Zal het op die datum zijn, goed, maar ik pin me er niet te veel op vast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
sweebee schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:13:
[...]

Morgen of overmorgen, staat nu in Southampton
Ze hebben die boot inmiddels aan land getrokken bij Antwerpen als je op het kaartje kijkt 😂

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rubinho93
En daar is de SMS, ophalen 10-07, 11.00u. Model 3 RWD zwart/zwart besteld op 31 mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
sweebee schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 06:41:
[...]

Ja hier nu ook de verwachte datum in de app veranderd van eind juni naar 30 juni-13 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahhesse
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-08-2023
Pufster schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 18:20:
Ik heb een model 3 rwd via lease gedaan.

22/06: offerte doorgestuurd naar LM (Alphabet)
26/06: offerte goedgekeurd en doorgestuurd naar Tesla
29/06: mail voor account aan te maken. Op de Alphabet portal zie ik staan: verwachte leverdatum: 13/07: wat volgens website ze doorkrijgen van de dealer.

Zal het op die datum zijn, goed, maar ik pin me er niet te veel op vast.
Welke configuratie heb je besteld als ik vragen mag, die van mij Wit/zwart met trekhaak is 27/06/2023 besteld bij Tesla heb alleen nog niets gehoord
Kleur / velgen / Trekhaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeesPimelmees
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:40
Hier ook 27/06 besteld, wit/zwart zonder trekhaak.

LM vertelde me 6-8 weken levertijd. Tesla zelf zei na mijn proefrit binnen 2 weken die configuratie te kunnen leveren...

Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sweebee
Zojuist SMS ontvangen, 11 juli ophalen :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StePri
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:48
28-06-2023 09:00. Tesla Model 3 Longe Range RWD besteld uit vorraad met korting
28-06-2023 17:00. Lease met aanbieding bij Findio aangevraagd
29-06-2023 10:45. SMS van Tesla dat hij opgehaald kan worden op 30-06-2023
29-06-2023 15:00. Contract van Findio binnen
29-06-2023 17:00. Contract ondertekend en aanbetaling gedaan
29-06-2023 17:15. SMS met kenteken en meldcode

Vanmiddag ophalen in Tilburg, afwachten of de tenaamstellingscodes op tijd binnen zijn. Gaat tot nu toe razendsnel! Heb wel eens langer moeten wachten op een pakketje van bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noahhesse
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-08-2023
Goedemiddag,

Update
Vandaag aflever locatie moeten opgeven. wat is hiernaar de volgende stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gekocht: Tesla model Y LR MCR 19 inch, zwart interieur, geen trekhaak
Besteldatum: 27 juni 2023
Tesla SMS: 28 juni 2023, voltooi de administratie online en betaling, uw Tesla zal spoedig worden afgeleverd. Contact ons wanneer dit u niet uitkomt.
Tesla account: leverdatum tussen 30 juni en 15 juli

Ook al een RN en VIN nr zichtbaar. Had richting de saleslui aangegeven dat 30 juni ophalen dus vandaag mij te kort dag is. Dus voorkeur voor vrijdag 7 juli of vrijdag 14 juli. Want ik haal de mijne op in Frankrijk, kost meer moeite dan op en neer richting Tilburg ;)

MCR vind ik een dubbelzinnige afkorting. Want multi coated red en midnight cherry red vallen er allebei onder. Het is voor mij de laatst genoemde, was een voorraadmodel met korting online. Vind beide kleuren mooi maar cherry verschiet zo leuk van kleur. Van paars in de schaduw naar beetje Mazda rood in de volle zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxxxx1103
Heeft er iemand ooit ookal last gehad van onderstaand probleem? Heb mijn wagen nu een dikke week dus ik vind het een beetje vreemd. Indien reeds meegemaakt, ook iets aan te doen zelf of best gewoon een service verzoek inschieten?

Thanks!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GWbqNiueBf8eVjn3Xn_AiVCsyxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b893CqbIKvZbcsPOVFPgFxkh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qW-72ZWM553aKQUndWwZVk-U-wc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pgWJnN9qbbL8K3dVhQxYrf5x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnjJcPYAzCs_OlBBiEsrSym0bj4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYALsjZZnlutgzihkZCu88V7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/umTj9jopauTn8XVrCjlFueKnw0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vBUafKJlSMd524oiQGR3USR1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S6o9o7OoT8H6730ggRL_LMgsJDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l5pxIL2GrGWgUyjuD3N2bVRd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Relaxxxx1103 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:33:
Heeft er iemand ooit ookal last gehad van onderstaand probleem? Heb mijn wagen nu een dikke week dus ik vind het een beetje vreemd. Indien reeds meegemaakt, ook iets aan te doen zelf of best gewoon een service verzoek inschieten?

Thanks![Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit hoef je toch niet in 2 topics tegelijk te posten??
Pagina: 1 ... 427 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.