Acties:
  • +2Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10:44
Eergisteren een Y RWD besteld en heb al een VIN, verwachte levering eind mei begin juni 😜🙌🏻

edit: via Tesla website particulier gekocht.

[Voor 19% gewijzigd door r0bb op 11-05-2023 11:31]

• Omslachtig012
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:17
r0bb schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:58:
Eergisteren een Y RWD besteld en heb al een VIN, verwachte levering eind mei begin juni 😜🙌🏻
Is deze via de Tesla website besteld of via een leasemaatschappij?

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
r0bb schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:58:
Ik gisteren een 3rwd en ook vrijwel meteen een vin met 18mei-01jun (prive koop).
Account staat op dat ze mijn documenten aan het voorbereiden zijn en dat ik binnenkort "mag" betalen.

• dedmen7
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Hoi,

Een korte vraag komt de Tesla model 3 standard RWD met automatten of zonder automatten?
Ik kan het nergens goed vinden.

Dankje voor de hulp!

• Silversurfer1
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 17:07
dedmen7 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:32:
Hoi,

Een korte vraag komt de Tesla model 3 standard RWD met automatten of zonder automatten?

Dankje voor de hulp!
Met. Wel dunne. Maar ik vind ze prima tot nu toe (1,5 maand) ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NBe
  • Registratie: September 2010
dedmen7 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:32:
Hoi,

Dankje voor de hulp!
De auto komt zonder matten. Heb zelf deze besteld ivm onze honden;

https://www.basenor.com/p...os=1&_sid=9e2a247fb&_ss=r

Kijk ook even op Amazon, vaak zijn ze daar goedkoper en sneller in huis.

• Valentia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-05 16:53
Valentia schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 08:58:
Witte MY/RWD/ZW/19/
05/05 besteld bij LM

Ben benieuwd :)
Kleine update:

05/05 besteld bij LM
11/05 LM besteld bij Tesla Amsterdam (Verwachte afleverdatum medio Juni.)

• Omslachtig012
Valentia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:54:
[...]

Kleine update:

05/05 besteld bij LM
Top! Kreeg je deze update van de LM of per SMS?

• Silversurfer1
Silversurfer1 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Met. Wel dunne. Maar ik vind ze prima tot nu toe (1,5 maand) ;)
Excusez moi. Ik heb MY. Bij M3 dus niet. Wel gek. Waarschijnlijk om de prijs maximaal te drukken.

• Valentia
Omslachtig012 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 13:50:
[...]

Top! Kreeg je deze update van de LM of per SMS?
Update van de LM! (alphabet)

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:17
Valentia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:06:
[...]

Update van de LM! (alphabet)
En dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je iets van Alphabet gaat horen.

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Hier toevallig een SanDisk Ultra Fit 32 GB kapot gegaan en onder garantie een nieuwe 64 GB SanDisk Ultra Fit USB 3.1 gekregen. Alleen heb ik het idee als ik deze ga gebruiken, deze weer niet een hele lange levensduur zal hebben.

Ik las dat je beter een SSD kan aanschaffen, maar ik heb toch de voorkeur voor een (kleine) USB stick. Is er überhaupt 1 die het in de Tesla gaat overleven (voor sentry/dash)? Anders deze gewoon proberen tot die het weer niet doet :P .

• mw303
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Lekkah on topic ook ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!
NBe schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:15:
[...]

De auto komt zonder matten. Heb zelf deze besteld ivm onze honden;

https://www.basenor.com/p...os=1&_sid=9e2a247fb&_ss=r

Kijk ook even op Amazon, vaak zijn ze daar goedkoper en sneller in huis.
Huh? Vloermatten zitten er tegenwoordig toch gewoon bij? Staat zelfs op de Tesla site.

• Mitchl89
  • Laatst online: 12:55
Gaat niet door schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 14:25:
[...]

En dat is dan ook gelijk de laatste keer dat je iets van Alphabet gaat horen.
Nu zit ik niet bij Alphabet, maar ik begrijp van mijn LM dat Tesla ze eigenlijk niets laat weten over de status van de bestelling. Mijn LM geeft aan dat ze normaal gesproken, na bestelling, niets meer van Tesla horen tot een paar dagen voor levering.

Ze hebben na bestelling een reserveringsnummer gekregen, deze heb ik zelf opgevraagd bij de LM. Met dit RN heb ik de status opgevraagd bij Tesla. Vervolgens heb ik twee SMS'jes gehad van Tesla. Eén om te vragen of het ophaalmoment uit komt en één ter bevestiging van het ophaalmoment. Ik heb vervolgens zelf mijn LM op de hoogte gebracht.

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:22
Inspired schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:10:
[...]

Huh? Vloermatten zitten er tegenwoordig toch gewoon bij? Staat zelfs op de Tesla site.
Waar? Ik lees tegenstrijdige verhalen…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
jorgen83 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:01:
[...]

Waar? Ik lees tegenstrijdige verhalen…
Dit lees ik op de m3 site van Tesla
Comfort
Elektrisch verstelbare en verwarmde voorstoelen
Stoelverwarming voorin en achterin
Verwarmd stuur
Getint glazen dak met zon- en UV bescherming
Vloermatten
Bij het samenstellen onder het kopje interieur en dan bij kenmerken.

• NBe
Fly-guy schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 19:35:
[...]

Dit lees ik op de m3 site van Tesla

[...]

Bij het samenstellen onder het kopje interieur en dan bij kenmerken.
Ik lees het ook maar als ik mijn huiswerk goed gedaan heb, wordt de RWD zonder matten geleverd. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit, ik had de standaard matten toch vervangen door de all-weather variant. Net ook nog met de twee honden naar het bos geweest in de stromende regen en dan zijn de all-weather matten en dekens ideaal om de auto mooi te houden. Straks helemaal met witte interieur 8)

• Fly-guy
  • Niet online
NBe schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:15:
[...]

Ik lees het ook maar als ik mijn huiswerk goed gedaan heb, wordt de RWD zonder matten geleverd. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit, ik had de standaard matten toch vervangen door de all-weather variant. Net ook nog met de twee honden naar het bos geweest in de stromende regen en dan zijn de all-weather matten en dekens ideaal om de auto mooi te houden. Straks helemaal met witte interieur 8)
Ik heb hetzelfde, van die "rubberen" matten lijken ideaal en misschien zelfs wel de Tesla huisdieren bekleding voor op de achterbank.

Ga straks eerst kijken wat er geleverd wordt, maar iets voor de hond moet er toch komen.
NBe schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 20:15:
[...]

Dat was vroeger zo, sinds enige tijd komt de RWD ook gewoon met matten. Zeker al een jaar afaik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
xileS schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:01:
[...]

Hier toevallig een SanDisk Ultra Fit 32 GB kapot gegaan en onder garantie een nieuwe 64 GB SanDisk Ultra Fit USB 3.1 gekregen. Alleen heb ik het idee als ik deze ga gebruiken, deze weer niet een hele lange levensduur zal hebben.

Ik las dat je beter een SSD kan aanschaffen, maar ik heb toch de voorkeur voor een (kleine) USB stick. Is er überhaupt 1 die het in de Tesla gaat overleven (voor sentry/dash)? Anders deze gewoon proberen tot die het weer niet doet :P .
Ik heb een kleine Micro Sd kaartlezer 3.0, en dan een ‘endurance’ SD kaartje van 256 GB gekocht. Moet het wel nog partitioneren en in de auto steken.

In elk geval is dit een pak kleiner dan een SSD drive.

• Schwarz
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14:51
Taro schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 17:54:
[...]

Je krijgt direct een RN en pas een VIN als je een specifiek voertuig is toegewezen, dat kan dus wel even duren.

[...]

Tilburg is de standaard leverlocatie. Soms Utrecht, Rotterdam of Groningen. Dat zal je met de LM moeten afstemmen, niet met Tesla.
Heb gisteren een Y LR besteld uit de voorraad (lease) en deze wordt na met Groningen dealer te hebben gebeld in Groningen afgeleverd. Dus even bellen :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• jorgen83

Teslamate maar vast op de NAS geïnstalleerd…

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nzxtviper
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:59
jorgen83 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 23:34:
[Afbeelding]

Teslamate maar vast op de NAS geïnstalleerd…
:) grappig. Vanavond ook alvast ingelezen in Teslamate op een Synology....
Hier ook wachten sinds 27/01/2023 (blauw/MY/LR/ZW/19/TH) :O

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
Even een kleine update over mijn Model 3 RWD zwart/wart

10-05 Mail van Tesla gehad om account te voltooien
12-05 Mail van LM levertijd zou pas 30-09-2023 zijn...

Dat is wel erg laat, ik had verwacht dat deze in juni ergens geleverd zou worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tescione
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:29
Omslachtig012 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:09:

12-05 Mail van LM levertijd zou pas 30-09-2023 zijn...

Dat is wel erg laat, ik had verwacht dat deze in juni ergens geleverd zou worden.
Dat kan ik me echt niet voorstellen. Zit er misschien een restrictie op je levering doordat je huidige leasecontract nog niet is afgelopen? Dat was bij mij het geval. Ik heb in februari besteld en kreeg toen ook een brief van de leasemaatschappij met een verwachte levertijd in Juli. Dat komt om dat Tesla pas op 8 mei daadwerkelijk de order heeft doorgezet, op de einddatum van mijn huidige auto.

Op dit moment is de verwachte levertijd eind mei, dus ik kan me met een dergelijke standaard config niet voorstellen dat ze dit niet meer dit kwartaal kunnen leveren..

[Voor 20% gewijzigd door tescione op 12-05-2023 09:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
Mitchl89 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 18:58:
[...]

Nu zit ik niet bij Alphabet, maar ik begrijp van mijn LM dat Tesla ze eigenlijk niets laat weten over de status van de bestelling. Mijn LM geeft aan dat ze normaal gesproken, na bestelling, niets meer van Tesla horen tot een paar dagen voor levering.

Ze hebben na bestelling een reserveringsnummer gekregen, deze heb ik zelf opgevraagd bij de LM. Met dit RN heb ik de status opgevraagd bij Tesla. Vervolgens heb ik twee SMS'jes gehad van Tesla. Eén om te vragen of het ophaalmoment uit komt en één ter bevestiging van het ophaalmoment. Ik heb vervolgens zelf mijn LM op de hoogte gebracht.
Via welk kanaal heb jij contact opgenomen met Tesla?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
tescione schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:12:
[...]

Dat kan ik me echt niet voorstellen. Zit er misschien een restrictie op je levering doordat je huidige leasecontract nog niet is afgelopen? Dat was bij mij het geval. Ik heb in februari besteld en kreeg toen ook een brief van de leasemaatschappij met een verwachte levertijd in Juli. Dat komt om dat Tesla pas op 8 mei daadwerkelijk de order heeft doorgezet, op de einddatum van mijn huidige auto.

Op dit moment is de verwachte levertijd eind mei, dus ik kan me met een dergelijke standaard config niet voorstellen dat ze dit niet meer dit kwartaal kunnen leveren..
Momenteel rijd ik een voorloop auto, die van een oud collega is. Dus ik verwacht dat dit een automatisch gegenereerd mailtje is, ik zal Tesla eens vragen wat zij zeggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitchl89
@Omslachtig012 ik heb mail contact gehad via deliverynl@tesla.com. Kreeg telkens vrij snel antwoord terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:51
tescione schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:12:
[...]

Ik heb exact hetzelfde,

Huidige contract loopt 15 mei af, op dat moment gaat Tesla ook pas op zoek naar een auto.

MY - Zwart/Zwart
Redelijk standaard, dus verwacht hoop dat het niet heel lang zal duren totdat ik hem krijg na 15 mei O-)

Xbox live: SpaceKC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
Mitchl89 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:23:
@Omslachtig012 ik heb mail contact gehad via deliverynl@tesla.com. Kreeg telkens vrij snel antwoord terug.
Ik heb zojuist het e-mail adres deliverynl@tesla.com gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DRKHuizen
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:56
Omslachtig012 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:19:
[...]

Momenteel rijd ik een voorloop auto, die van een oude collega is. Dus ik verwacht dat dit een automatisch gegenereerd mailtje is, ik zal Tesla eens vragen wat zij zeggen.
Vrij grote kans dan dat het een leverrestrictie is o.b.v. de einddatum van het huidige leasecontract van de voorloopauto. Meeste systemen van LM's doen dit automatisch als er een lopend contract is. Ik zou even contact leggen met je LM / werkgever om dit af te stemmen, alvorens je contact met Tesla legt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30
Ik merk op FB dat recent afgeleverde Tesla's geen Tesla Vision hebben (om wat voor reden dan ook).
Dat is op te lossen door een factory reset toe te passen (wel Tesla account login credentials vereist) en dan doet hij het wel.

Zelf even getest gisteren met de Y die wij maandag opgehaald hebben.

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
DRKHuizen schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:30:
[...]

Vrij grote kans dan dat het een leverrestrictie is o.b.v. de einddatum van het huidige leasecontract van de voorloopauto. Meeste systemen van LM's doen dit automatisch als er een lopend contract is. Ik zou even contact leggen met je LM / werkgever om dit af te stemmen, alvorens je contact met Tesla legt.
Ik heb al Tesla een mailtje gestuurd met mijn RN-nummer en de vraag of deze leverdatum klopt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dedmen7
Hoi Allemaal,

Ik heb even een leverupdate vanuit mij Model 3 Wit RWD besteld op 28-04-2023, Mijn eerste levertijd stond voor 10 tot 22 mei 2023. Vandaag nogmaals gebeld wegens mijn levertijd weer veranderde, toen de informatie gekregen dat de Tesla's die recentelijk gelost zijn in Zeebrugge aankomen rond de 23ste in Tilburg, hopelijk geeft dit jullie ook meer duidelijkheid. De tesla medewerker gaf aan dat de meeste leverdagen na de 23ste vallen wanneer alle Tesla's in Tilburg zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xmflsct
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-05 23:12
xmflsct schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 19:15:
[...]

Thanks a lot! So I still cannot reliably get away with the 7 days pickup limit. In this case I will wait a bit on releasing my order.
Okay so I have released my order which was on hold since last year, private order. Y RWD all standard. After accepting the Tesla Vision agreement, a VIN is immediately assigned with an estimated delivery date between 12th-19th May which I highly doubt as 18th is a public holiday. At least it is getting closer :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
[b]dedmen7 in "Het grote Tesla Levering topic"
Ik heb even een leverupdate vanuit mij Model 3 Wit RWD besteld op 28-0-2023
Wat was je besteldatum precies?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mw303 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:19:
[...]

Is toch duidelijk, 28 decemuari 2023 :9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Tommie12 schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:08:
[...]

Ik heb een kleine Micro Sd kaartlezer 3.0, en dan een ‘endurance’ SD kaartje van 256 GB gekocht. Moet het wel nog partitioneren en in de auto steken.

In elk geval is dit een pak kleiner dan een SSD drive.
Ja, dat kwam ik ook tegen. Dat is zeker ook nog een optie!

uitvoering: Sandisk MobileMate USB 3.0-kaartlezer

Deze lijkt mij wel geschikt en dan nog een micro SD kaartje zoeken met high endurance en hopen dat die langer gaat dan een USB stick.

/edit
Voordat ik ging bestellen toch maar even een Google search gedaan:
https://www.reddit.com/r/...cam_no_longer_works_with/

Ik denk dat ik een grotere adapter moet zoeken, aangezien zulke compacte veel te heet worden. Welke heb jij @Tommie12 en hoe lang werkt die al ongeveer?

[Voor 19% gewijzigd door xileS op 13-05-2023 13:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dedmen7
mw303 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:19:
[...]

Excuses, ik heb het aangepast het is 28-04-2023.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
dedmen7 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:31:
[...]

Excuses, ik heb het aangepast het is 28-04-2023.
Bizar, je hebt exact dezelfde auto 11 dagen later besteld en al een leverdatum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mw303 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 16:59:
[...]

Bizar, je hebt exact dezelfde auto 11 dagen later besteld en al een leverdatum.
Ik de mijne afgelopen woensdag besteld en vrijwel meteen een datumrange (18mei-01jun) en vin nummer. Als dat uitkomt, is het een levertijd van nog geen 3 weken.

Neem aan dat er een nog niet verkochte model3 op de boot stond.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaat niet door
nils7 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:36:
Ik merk op FB dat recent afgeleverde Tesla's geen Tesla Vision hebben (om wat voor reden dan ook).
Dat is op te lossen door een factory reset toe te passen (wel Tesla account login credentials vereist) en dan doet hij het wel.

Zelf even getest gisteren met de Y die wij maandag opgehaald hebben.
Bedoel je geen visuals van de parking assist? Vorige week mijn auto opgehaald en Auto Pilot werkt wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Fly-guy schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:34:
[...]

Ik de mijne afgelopen woensdag besteld en vrijwel meteen een datumrange (18mei-01jun) en vin nummer. Als dat uitkomt, is het een levertijd van nog geen 3 weken.

Neem aan dat er een nog niet verkochte model3 op de boot stond.
Het begint er inmiddels sterk op te lijken dat ofwel bij mijn werkgever, ofwel bij het leasebedrijf iemand niet geheel transparant is over de bestelling van mijn bedrijfsauto .

Acties:
  • 0Henk 'm!
Zijn hier meer Tesla bezitters, via lease, die een nieuwe besteld hebben? Komt hier iets van in het Tesla account te staan? Zaken als RN nummer? Al dan niet via sourcecode.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tescione
Inspired schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 20:54:
Zijn hier meer Tesla bezitters, via lease, die een nieuwe besteld hebben? Komt hier iets van in het Tesla account te staan? Zaken als RN nummer? Al dan niet via sourcecode.
Helaas, zie je niks van terug in het account wat je moet aanmaken.

Acties:
  • 0Henk 'm!
tescione schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 21:26:
[...]

Helaas, zie je niks van terug in het account wat je moet aanmaken.
Ook niet (meer) in de source code van de pagina?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:30
Gaat niet door schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 18:37:
[...]

Bedoel je geen visuals van de parking assist? Vorige week mijn auto opgehaald en Auto Pilot werkt wel.
Jep, bij ons deed autopilot het ook maar geen visuals.
Die hebben we nu wel, evenals dat hij verkeerslichten toont nu

iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tescione
Inspired schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:07:
[...]

Ook niet (meer) in de source code van de pagina?
Nooit geprobeerd, maar dat werkt toch alleen als je daadwerkelijk je bestelde auto daar ziet staan?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dennis120
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-05 22:34
Gisteren onze MYRWD Wit + trekhaak opgehaald in Tilburg.

Goeie ervaring, heel vriendelijk geholpen. Alle communicatie voor de levering verliep met SMS.
Besteld in Purmerend op 7 maart 2023, de auto stond op de Grand Champion en we ontvingen de VIN toen deze rond het Suezkanaal voer.
De batterij was 100% vol en we kregen ook nog gratis 150km SuC tegoed via de lootbox.

De checklist nagelopen en op een paar kleine bruine puntjes op de motorkap na, alles in orde. Deze werden nog even verwijderd door de poetsafdeling voordat we wegreden. Ik vermoed dat deze van de trein/vrachtwagen afkomstig zijn. We hebben dit eerder gezien toen we met vorige autos bij het treinstation hadden geparkeerd en is er eenvoudig vanaf te poetsen. Soort van ijzervijlsel.

Misschien ten overvloede, de auto werd geleverd met hoedenplank, verwarmd stuur en de normale laadkabel, granny kabel en een veiligheidsetje en natuurlijk de trekhaak.

Tot dusver tevreden. :)

• Valentia
Valentia schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 12:54:
[...]

Kleine update:

05/05 besteld bij LM
Update:

12/05 Mail van Tesla om mijn account te voltooien.

Verder geen RN (geen idee waar ik dat kan zien).

• IvarKooij
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:15
Update: gisteren per mail van tesladelivery gehoord dat de levering van de M3 wit standaard wordt verwacht eind mei. Besteld op 24-04

• Gaat niet door
nils7 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 22:32:
[...]

Jep, bij ons deed autopilot het ook maar geen visuals.
Die hebben we nu wel, evenals dat hij verkeerslichten toont nu
Top nu werkt het ook bij mij.

• Fly-guy
  • Niet online
Ik zie op mijn account dat ik mijn Tesla kan betalen *O*, maar dat gaat natuurlijk om een flink bedrag -O- , dus voor de zekerheid.

Dat moet via een overboeking zo te zien en is dan de afboeking op mijn rekening genoeg bewijs voor Tesla (aangezien ik ze een bewijs moet sturen via email)?

[Voor 5% gewijzigd door Fly-guy op 13-05-2023 16:08]

• Tommie12
  • Nu online
xileS schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 13:40:
[...]

Ja, dat kwam ik ook tegen. Dat is zeker ook nog een optie!

uitvoering: Sandisk MobileMate USB 3.0-kaartlezer

Deze lijkt mij wel geschikt en dan nog een micro SD kaartje zoeken met high endurance en hopen dat die langer gaat dan een USB stick.

/edit
Voordat ik ging bestellen toch maar even een Google search gedaan:
https://www.reddit.com/r/...cam_no_longer_works_with/

Ik denk dat ik een grotere adapter moet zoeken, aangezien zulke compacte veel te heet worden. Welke heb jij @Tommie12 en hoe lang werkt die al ongeveer?
Ik denk dat ik dezelfde heb…. Maar nog niet ingeplugd..

• TheBruce
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Hmm, best apart. Opeens staat het VIN niet meer in de Tesla-app en staat er alleen nog maar een RN nummer.
Heeft iemand dat eerder meegemaakt en wat betekent dat? Is ‘mijn’ M3RWD/black/black,18” aan een ander toegewezen?

Ik neem althans niet aan dat ‘ie van de boot is gekukeld.

• PeterinDen Haag
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:39
Fly-guy schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 16:07:
Ik zie op mijn account dat ik mijn Tesla kan betalen *O*, maar dat gaat natuurlijk om een flink bedrag -O- , dus voor de zekerheid.

Dat moet via een overboeking zo te zien en is dan de afboeking op mijn rekening genoeg bewijs voor Tesla (aangezien ik ze een bewijs moet sturen via email)?

Hierboven staat de tekst zoals die bij de betaalinstructie is opgenomen.
En ja, dat moet via een overboeking vanaf je persoonlijke bankrekening.
Ik vond het ook best even spannend om zo'n bedrag over te maken (zeker als de melding komt dat naam en rekeningnummer niet kunnen worden vastgesteld...).
Ik bankier bij ING en daar heb ik de mogelijkheid om via internet Bankieren de betreffende betaling te downloaden als een normaal afschrijvingsbewijs.
Dat heb ik onder vermelding van mijn RN nummer via e-mail aan Tesla Delivery gestuurd.
Maar zoals de tekst suggereert, kun je ook een schermafbeelding van de betaling als bijlage toevoegen.
Komt vast goed.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
PeterinDen Haag schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 20:48:
[...]

[Afbeelding]

Hierboven staat de tekst zoals die bij de betaalinstructie is opgenomen.
En ja, dat moet via een overboeking vanaf je persoonlijke bankrekening.
Ik vond het ook best even spannend om zo'n bedrag over te maken (zeker als de melding komt dat naam en rekeningnummer niet kunnen worden vastgesteld...).
Ik bankier bij ING en daar heb ik de mogelijkheid om via internet Bankieren de betreffende betaling te downloaden als een normaal afschrijvingsbewijs.
Dat heb ik onder vermelding van mijn RN nummer via e-mail aan Tesla Delivery gestuurd.
Maar zoals de tekst suggereert, kun je ook een schermafbeelding van de betaling als bijlage toevoegen.
Komt vast goed.
Inmiddels het laatste gedaan, een schermafbeelding. Ben overboeken ook niet meer gewend voor aankopen, iDeal all the way (of CC).

Maar komt inderdaad vast wel goed, immers 173x gecontroleerd of alle gegevens goed ingevuld waren :D

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:47
Ik heb ook betaald en helemaal niks door gemaild (Ik wist helemaal niet dat je bewijs door moest mailen). In m’n account staat gewoon dat ik 0 euro verschuldigd ben.
Nu is het waarschijnlijk wachten totdat de boot aankomt in Nederland.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
TheBruce schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 19:56:
Hmm, best apart. Opeens staat het VIN niet meer in de Tesla-app en staat er alleen nog maar een RN nummer.
Heeft iemand dat eerder meegemaakt en wat betekent dat? Is ‘mijn’ M3RWD/black/black,18” aan een ander toegewezen?

Ik neem althans niet aan dat ‘ie van de boot is gekukeld.
Spontaan in brand gevlogen kan ook hé, althans volgens een pak wappies gebeurt dat dagelijks. _/-\o_

Het toewijzings en leveringsproces is nogal ondoorgrondelijk. Kan zijn dat je morgen maandag terug een VIN hebt.

• TheBruce
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Tommie12 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:27:
[...]

Spontaan in brand gevlogen kan ook hé, althans volgens een pak wappies gebeurt dat dagelijks. _/-\o_

Het toewijzings en leveringsproces is nogal ondoorgrondelijk. Kan zijn dat je morgen maandag terug een VIN hebt.
Elon geeft, Elon neemt? ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
TheBruce schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 21:43:
[...]

Elon geeft, Elon neemt? ;)
Bijna juist.
Lord Elon geeft, Lord Elon neemt, en de wegen van de Lord zijn ondoorgrondelijk.

3 maal daags bidden in de richting van Giga Shanghai of Fremont, en dit streamen op Twitter via een Starlink verbinding, en je auto zal je snel en foutloos zonder panel gaps afgeleverd worden binnen zeer korte tijd.

• xileS
  • Niet online
Tommie12 schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 17:19:
[...]

Ik denk dat ik dezelfde heb…. Maar nog niet ingeplugd..
Hmm, lees ook weer genoeg verhalen dat de MobileMate wel weer goed werkt. Misschien toch maar proberen dan. Lijkt mij al beter dan een normale usb stick.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijntj
  • Registratie: Juli 2004
IvarKooij schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:58:
Update: gisteren per mail van tesladelivery gehoord dat de levering van de M3 wit standaard wordt verwacht eind mei. Besteld op 24-04
Wat zegt jouw Tesla-account qua afleverdatum en zie je al een VIN?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IvarKooij
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:15
Martijntj schreef op zondag 14 mei 2023 @ 08:05:
[...]

Wat zegt jouw Tesla-account qua afleverdatum en zie je al een VIN?
In mijn tesla account is niks zichtbaar, ook geen VIN. VIN verkregen via telefonisch contact. Besteld zakelijk via LM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Steeds meer Cherry Red's, maar ook blauwe Model Y's in Berlijn gespot:

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martijntj
Ik had een VIN in mijn Tesla-account voor mijn M3 RWD, maar VIN is plots verdwenen? Wat betekent dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dedmen7
Martijntj schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:43:
Ik had een VIN in mijn Tesla-account voor mijn M3 RWD, maar VIN is plots verdwenen? Wat betekent dat?
Niks vaak, een API issue. Dit is mij ook vaak voorgekomen, in de broncode staat hij dan wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martijntj
dedmen7 schreef op zondag 14 mei 2023 @ 20:50:
[...]

Niks vaak, een API issue. Dit is mij ook vaak voorgekomen, in de broncode staat hij dan wel.
Je lijkt gelijk te hebben, dankjewel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
Omslachtig012 schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 09:09:

12-05 Mail van LM levertijd zou pas eind september 2023 zijn...

Vrijdag van Tesla gehoord dat mijn Tesla waarschijnlijk mei/juni geleverd wordt. Ze weten niet waarom LM eind september heeft gecommuniceerd. Ook LM geeft aan dat deze Tesla z.s.m. geleverd mag worden.

[Voor 5% gewijzigd door Omslachtig012 op 15-05-2023 15:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schwarz
Schwarz schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 21:32:
[...]

Heb gisteren een Y LR besteld uit de voorraad (lease) en deze wordt na met Groningen dealer te hebben gebeld in Groningen afgeleverd. Dus even bellen :)
Time line update bestellen (Y/LR/Zwart/Zwart):

10.05.2023 - Voorraad model besteld (Y/LR/Zwart/Zwart) en RN nummer bij leasemaatschappij doorgegeven.
11.05.2023 - Met Tesla Groningen afgestemd levering te laten plaatsvinden in Groningen ipv Tilburg
12.05.2023 - Bevestiging ontvangen van opleverdatum 25.05.2023

Gaat tot nu toe erg soepel. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NBe
Zit er tussen het sms bericht van Tesla en het kunnen ophalen van de Tesla een vast aantal dagen? Dit omdat je natuurlijk je kenteken en zo moet doorgeven aan de verzekering. Ik zit iedere dag met spanning te wachten op de sms, vooral door de info hierboven over de verwachte levering en de info van Tesla Duiven, qua verwachte levering vanaf 22 mei!

En voor de mensen die de subsidie gaan aanvragen, ging bij mij echt super snel. Zonder factuur of iets. Alleen nog even wachten op het kenteken en dan wordt de subsidie gestort. Sommige overheid dingen kunnen schijnbaar wel snel gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!
@Schwarz welke LM heb je?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valentia
Valentia schreef op zaterdag 13 mei 2023 @ 10:47:
[...]

Update:

12/05 Mail van Tesla om mijn account te voltooien.

Verder geen RN (geen idee waar ik dat kan zien).
Laatste update

Model Y RWD White Pearl - Zwart - 19 inch

11-05 LM besteld bij Tesla
12-05 Mail van tesla om account te voltooien.
15-05 SMS gekregen dat ik volgende week de auto mag ophalen in Tilburg.

Bizar hoe snel!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nilles70
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 17:49
Ik heb 1 mei een bevestiging gehad van de LM dat mijn auto is besteld, MY RWD MSM BL TH.
Tot op heden niets vernomen van Tesla.
De Tesla app gebruik ik al om mijn huidige auto te kunnen laden, waar kun je in de app zien of er een VIN is toegekend?
Update:
SMS ontvangen van Tesla dat ik de MY 6 juni om 14.00 kan ophalen. Zie verder geen VIN.

[Voor 16% gewijzigd door Nilles70 op 22-05-2023 17:04]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Nilles70 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:39:
Ik heb 1 mei een bevestiging gehad van de LM dat mijn auto is besteld, MY RWD MSM BL TH.
Tot op heden niets vernomen van Tesla.
De Tesla app gebruik ik al om mijn huidige auto te kunnen laden, waar kun je in de app zien of er een VIN is toegekend?
Ik kan het alleen zien op de webpagina van mijn bestelling/account. De app geeft alleen het RN nummer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schwarz

Acties:
  • 0Henk 'm!

• r0bin089
  • Laatst online: 25-05 13:30
Update:
27-03 besteld door LM bij Tesla. MY RWD wit / zwart / 20"
Morgen ophalen. Nog geen RN of VIN in de app te zien.
Zojuist mail gehad over 150km Supercharger tegoed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• d3vilmastah
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 16:24
Hier 14-04 bestelling bij LM geplaatst voor een MYLR Wit / zwart/ 19 inch/ zonder trekhaak.
16-04 Mail van tesla om account te maken, daarna totale radiostilte
12-05 Mail van tesla met RN nummer. (heel toevallig 1 dag nadat ik de lease eens gebeld had hoe het er voor staat).

Stand van zaken nu de 16e
Lease zegt 2 verschillende dingen, 1e persoon zegt mid Juni, andere persoon zegt tussen Juni en Augustus.
Tesla zelf gebeld met RN nummer en de vraag hoezo ze niet een van de snel leverbare pakken (staan er meerdere met de juiste config op). Schijnt lease een blokkade tot 15 Juni te hebben staan.

Lekker duidelijk verhaal 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jorgen83
11 April besteld. Net de SMS gekregen dat ik 31 mei mag ophalen (M3RWD wit alles standaard), maar in Utrecht ipv Tilburg. Maakt mij verder niet zoveel uit, maar ik kon bij afleverlocatie dus alleen Tilburg kiezen bij bestellen.

[Voor 4% gewijzigd door jorgen83 op 16-05-2023 13:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
jorgen83 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:24:
Net de SMS gekregen dat ik 31 mei mag ophalen (M3RWD wit alles standaard), maar in Utrecht ipv Tilburg. Maakt mij verder niet zoveel uit, maar ik kon bij afleverlocatie dus alleen Tilburg kiezen bij bestellen.
Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:33
08-04 bestelling via LM geplaatst (ProLease). (M3RWD zwart alles standaard)
12-04 account aanmaken Tesla
12-04 RN ook bekend
Daarna radio stilte
Zelf contact gezocht met Tesla die konden mij vertellen dat het voor de 22 mei uitgeleverd zou worden.
Gisteren nogmaals contact gehad dat einde maand zou gaan lukken, maar dat die nog op de boot staat. Geen enkele boot kunnen vinden die momenteel onderweg is en eind mei gaat halen. Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor.

Mij werd ook verteld dat ophaal locatie Utrecht zou gaan worden ipv Tilburg. Komt mij wel goed uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mw303
  • Niet online
Ik moest ook terugbladeren, maar 11 April heeft hij besteld.

Zelf heb ik (bij de LM) op 17 april besteld en gisteren kreeg ik nieuws dat hij "op de boot" staat, ze nu een VIN hebben en binnen 2 weken de auto verwachten te leveren Ook een M3 wit helemaal standaard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jorgen83
Sorry 11 april.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FoeZa
  • Laatst online: 16:28
ElwinP schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:32:
08-04 bestelling via LM geplaatst (ProLease). (M3RWD zwart alles standaard)
12-04 account aanmaken Tesla
12-04 RN ook bekend
Daarna radio stilte
Zelf contact gezocht met Tesla die konden mij vertellen dat het voor de 22 mei uitgeleverd zou worden.
Gisteren nogmaals contact gehad dat einde maand zou gaan lukken, maar dat die nog op de boot staat. Geen enkele boot kunnen vinden die momenteel onderweg is en eind mei gaat halen. Ik ben benieuwd wanneer ik wat hoor.

Mij werd ook verteld dat ophaal locatie Utrecht zou gaan worden ipv Tilburg. Komt mij wel goed uit.
Zou wel eens op de Hoegh Shangai kunnen staan lijkt me dan?
Deze zou 24 mei aankomen in Zeebrugge. Heb je al een (hidden) VIN? Anders kan je eens zoeken op de site van Hoegh Autoliners

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mitchl89
Ik heb op 4 mei een SMS gehad met bevestiging dat ik mijn Model Y op 23 mei kan ophalen, sindsdien niets meer gehoord van Tesla.

Van de LM kreeg ik vandaag een mail met daarin de berijdersovereenkomst, waar ook het kenteken in staat. In de app is alleen nog niets te zien. Weet iemand wanneer hier iets zichtbaar wordt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ElwinP
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:33
FoeZa schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:11:
[...]

Zou wel eens op de Hoegh Shangai kunnen staan lijkt me dan?
Deze zou 24 mei aankomen in Zeebrugge. Heb je al een (hidden) VIN? Anders kan je eens zoeken op de site van Hoegh Autoliners
Ah kijk daar heb ik overheen gekeken. Ik heb al een VIN nummer, maar die kan ik niet vinden op de site van Hoegh Autoliners. Dus het blijft een verassing waar de auto nu is en wanneer ik hem krijg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omslachtig012
Mitchl89 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:18:
Ik heb op 4 mei een SMS gehad met bevestiging dat ik mijn Model Y op 23 mei kan ophalen, sindsdien niets meer gehoord van Tesla.

Van de LM kreeg ik vandaag een mail met daarin de berijdersovereenkomst, waar ook het kenteken in staat. In de app is alleen nog niets te zien. Weet iemand wanneer hier iets zichtbaar wordt?
Wat ik heb begrepen is wanneer je via LM besteld, deze pas zichtbaar is vanaf de dag van ophalen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mackeessie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:46
Na zondag een leveringstermijn van 31 mei-30 juni te hebben gekregen voor de 14 januari bestelde Model Y LR Midnight Cherry Red, vandaag VIN nummer gekregen en leveringstermijn van 18-29 mei. Op de Eindnota in mijn account staat een leveringsdatum van 22 mei. ik ben benieuwd.

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:37
Ik ben ook in afwachting van een M3RWD zwart/zwart nothing fancy

Zo soepel als het bij sommige is gegaan zo slecht liep het hier, hieronder een korte samenvatting zonder alle contact momenten waarbij ik achter LM hun reet aan heb gezeten...

31-03 besteld bij LM
12-04 besteld door LM bij tesla
16-05 !! RN nr ontvangen van LM
Daar ik maandag 15-05 bij een tesla showroom langs kwam wist ik dit nr sinds maandag deze man wist mij gelijk te melden 4-6 weken levertijd (verwachte hij)

En wilde het cherry red wel eens in het echt zien mooie kleur, wellicht als ik nu had moeten kiezen had het een Y Cherry red geworden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Omslachtig012
cone-e3 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 01:23:
Ik ben ook in afwachting van een M3RWD zwart/zwart nothing fancy

Zo soepel als het bij sommige is gegaan zo slecht liep het hier, hieronder een korte samenvatting zonder alle contact momenten waarbij ik achter LM hun reet aan heb gezeten...

31-03 besteld bij LM
12-04 besteld door LM bij tesla
16-05 !! RN nr ontvangen van LM
Daar ik maandag 15-05 bij een tesla showroom langs kwam wist ik dit nr sinds maandag deze man wist mij gelijk te melden 4-6 weken levertijd (verwachte hij)
Dat is wel erg laat zeg, het RN-nummer is enkel dat hij besteld is bij Tesla.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• r0bin089
  • Laatst online: 25-05 13:30
Vanmiddag om 16.00u mijn model Y ophalen. Er is nog niks te zien in de app... Auto gaat via Alphabet. Moet ik mij zorgen maken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tommie12
  • Nu online
r0bin089 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 11:15:
Vanmiddag om 16.00u mijn model Y ophalen. Er is nog niks te zien in de app... Auto gaat via Alphabet. Moet ik mij zorgen maken?
Nee, die wordt er in gezet als je daar bent.

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:37
Omslachtig012 schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 09:29:
[...]

Dat is wel erg laat zeg, het RN-nummer is enkel dat hij besteld is bij Tesla.
Ik weet het helaas.
Ik heb van tijd tot tijd mijn best moeten doen om alle medewerkers tijdens contact momenten met respect te behandelen.
Wat je merkt is als iets fout gaat niemand verantwoordelijkheid oppakt en iets oplost wat iets meer energie kost.
Veel bedrijven denken als jij het niet afneemt komt wel iemand anders.
Met andere worden jij heb hun meer nodig als andersom.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xmflsct
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-05 23:12
xmflsct schreef op vrijdag 12 mei 2023 @ 12:17:
[...]

Okay so I have released my order which was on hold since last year, private order. Y RWD all standard. After accepting the Tesla Vision agreement, a VIN is immediately assigned with an estimated delivery date between 12th-19th May which I highly doubt as 18th is a public holiday. At least it is getting closer :)
Likely one of my last updates :)

With the recent discounts on new models of MY AWD, the difference between RWD and AWD becomes much less. So I emailed DevlieryNL@tesla.com on 16th May to switch my order from RWD to AWD of the discounted inventory model (same as new ones). Indeed they replied the same day and updated my order.

Today (17th) the delivery date is shown in the app (not yet with SMS) on 30th May, almost there!

• knirefel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:57
Ben ook in afwachting van een M3 RWD wit, zwart interieur (alles standaard). Hierbij mijn status tot nu toe.

01-05 Besteld bij LM
13-05 Mail van Tesla om account te activeren
...verder nog in afwachting.

Huidige status bij LM: levermoment nog niet bekend, wel is Tesla Tilburg vermeld als dealer.

Misschien ook maar eens een belletje wagen :)

• Richard28
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 17:53
5-mei een model 3 besteld (RWD zwart, zwart interieur, met trekhaak), direct bij Tesla (contant). Direct RN nummer ontvangen en verzoek om account aan te maken. Verwachte leverdatum in account 14 mei - 27 mei.
8-mei: inruilofferte ontvangen voor mijn huidige auto (direct akkoord gegeven) en alle gegevens ingevuld incl. rijbewijs.
12-mei: de broncode gecheckt en ik heb een VIN gevonden in de broncode van mijn account, weet niet hoelang die er al in stond.

Verder nog geen bericht gehad, verwachte leverdatum word iedere dag aangepast maar 27-mei blijft tot nu toe nog staan.

21-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 21-28 mei.
22-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 22-29 mei.
23-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 23-30 mei.
24-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 24-31 mei.
25-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 25mei -1 juni.
26-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 26mei -2 juni.
27-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 27mei - 3 juni.
28-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 28mei - 4 juni.
29-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 29mei - 5 juni.
30-mei: verwachte leverdatum in de app is aangepast naar 30mei - 6 juni.

31-mei: Vanmorgen verscheen mijn VIN in de app en ook een nieuwe verwachte leverdatum 6 - 20 juni

[Voor 41% gewijzigd door Richard28 op 31-05-2023 11:08]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PeterinDen Haag
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:39
25 maart een Model Y RWD Midnight Silver Metalic 19inch met zwarte bekleding besteld.
Datum is nu definitief.
Gisteren het kenteken en de meldcode ontvangen. *O*
Volgende week woensdag 24 mei ophalen in Tilburg.

Kan niet wachten!
(Ik heb meer accessoires dan auto op dit moment.... :) )

• Sphinkx
  • Laatst online: 29-05 14:52
Bestel datum 2/03/2023 via Arval (BE)

MY AWD / Blauw met wit interieur / 20" / Trekhaak

Eerste leverdatum was 14 april --> duidelijk nog geen levering :-)
Gisteren nieuwe leverdatum gekregen --> 14/07. Vertraging productie als uitleg...

Wordt dit type nu al geleverd met het nieuwe batterij pack?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sphinkx schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 11:48:
Bestel datum 2/03/2023 via Arval (BE)

MY AWD / Blauw met wit interieur / 20" / Trekhaak

Eerste leverdatum was 14 april --> duidelijk nog geen levering :-)
Gisteren nieuwe leverdatum gekregen --> 14/07. Vertraging productie als uitleg...

Wordt dit type nu al geleverd met het nieuwe batterij pack?
Hangt van het type auto af, de AWD kan zowel de standard range, LR als P betreffen, je kunt dus beter het type op die manier aanduiden.

[Voor 4% gewijzigd door Taro op 18-05-2023 20:10]

Replace fear of the unknown with curiosity | Tesla Model Y LR | 6340 Wp zonnepanelen | Zappi V2 laadpaal | Dynamische energietarieven

Pagina: 1 ... 421 422 423 Laatste

Let op:
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee