Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Taro schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:25:
[...]

Zie het 3/Y topic, hint voor de zoekterm: Univé ;)
Thanks, ik kwam via de vergelijker net ook al daar op uit. Ik ga ff kijken in het andere forum.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dejury
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:36
Cyw00d schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:28:
[...]

Thanks, ik kwam via de vergelijker net ook al daar op uit. Ik ga ff kijken in het andere forum.
Ik kwam zelf bij de ANWB erg voordelig uit, in ieder geval goedkoper dan Unive. Iemand ervaringen met ANWB?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• josvandekoffie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:41
Taro schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:25:
[...]

Zie het 3/Y topic, hint voor de zoekterm: Univé ;)
Ik kwam bij de abn heel voordelig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
Iemand met deze indicatie levertijd al een update? 22-2 komt nu wel erg dichtbij.. Tot op heden weet niemand (Idem Tesla zelf na laatste communicatie) waar deze voertuigen zich bevinden.

Lijkt wel om een mystery batch te gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d2XRKb0VnNP0Vc6FqLryA15extk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O1SBbJuN0ZbKwePdE4IS7azq.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:56
Cyw00d schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:15:
Net kenteken en meldcode ontvangen via SMS. Woensdag ophalen maar ik wacht nog steeds op de controle van Findio. Hopelijk krijg ik vandaag daar een update van. Tesla is lekker actief moet ik zeggen, heb al 3 keer contact gehad (vanuit hun kant) met tesla arnhem (hier in de buurt) ook over dat zij actief achter Findio aan zitten. Dat is echt wel anders dan in eind 2019 toen Tesla niet bereikbaar was.

Ander vraagje, die hopelijk oke is hier: Wat doen jullie met verzekering? Ik heb in principe nu alles om die aan te vragen, maar nog niet actief rondgekeken, zijn er dingen waar ik op moet letten? Of bekende verzekeringsmaatschappijen die een dikke aanrader zijn?
Ik heb ook net vanochtend kenteken en VIN gekregen :) Kenteken had ik al via LM, maar nu ook via Tesla dus. Kon initieel de 27e ophalen, maar ben er niet, dus staat nu op 2 maart. Zou het zin hebben Tesla te bellen en kijken of het deze week nog kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
The_MAN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Ik heb ook net vanochtend kenteken en VIN gekregen :) Kenteken had ik al via LM, maar nu ook via Tesla dus. Kon initieel de 27e ophalen, maar ben er niet, dus staat nu op 2 maart. Zou het zin hebben Tesla te bellen en kijken of het deze week nog kan?
Proberen kan geen kwaad >:)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timiro
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:32
sammy777 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:27:
Iemand met deze indicatie levertijd al een update? 22-2 komt nu wel erg dichtbij.. Tot op heden weet niemand (Idem Tesla zelf na laatste communicatie) waar deze voertuigen zich bevinden.

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde afleverdatum-range en het is al een tijdje stil vanuit Tesla. Het lijkt me dat het eerder 8 maart dan 22 feb zal worden :)

Ik heb geen haast en ik ben volgende week toch zonder auto op vakantie, dus ik wacht rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-09 23:03
Zojuist bericht terug van Tesla, ik had vrijdagmiddag een mailtje gestuurd of er al meer info was. Nog geen VIN maar ze verwachten de wagen begin maart. Ook de bevestiging dat deze in Groningen zal worden afgeleverd. (Lease, M3, blauw, zwart, trekhaak).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:46
Cyw00d schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:15:
Ander vraagje, die hopelijk oke is hier: Wat doen jullie met verzekering? Ik heb in principe nu alles om die aan te vragen, maar nog niet actief rondgekeken, zijn er dingen waar ik op moet letten? Of bekende verzekeringsmaatschappijen die een dikke aanrader zijn?
Als je max. no claim korting hebt kun je beter bij ING kijken dan bij Univé imo.

Ik betaal straks voor mijn Y € 63,50 per maand, allrisk met inzittenden bescherming en € 150,- eigen risico. 2 jaar nieuwwaarde garantie.

[ Voor 25% gewijzigd door Morpheus2003 op 20-02-2023 12:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 11:55
Ik merk dat er veel egocentrisch wordt gedacht. Iedereen die belt is weer een extra load op Tesla, een bedrijf waar we allemaal de auto van willen krijgen.

“Proberen kan geen kwaad” is enkel uit deze individu gedacht, als iedereen voor van alles en nog wat contact gaat opnemen dan hebben we allemaal lat van, en dat doet dus zeker kwaad.

Dan inhoudelijk: als je denkt dat je je auto deze week kan ophalen die op woensdag van de boot komt, dan heb ik slecht nieuws voor je. In dit geval is bellen dus echt moeilijk zinloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_MAN
Djerro123 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Ik merk dat er veel egocentrisch wordt gedacht. Iedereen die belt is weer een extra load op Tesla, een bedrijf waar we allemaal de auto van willen krijgen.

“Proberen kan geen kwaad” is enkel uit deze individu gedacht, als iedereen voor van alles en nog wat contact gaat opnemen dan hebben we allemaal lat van, en dat doet dus zeker kwaad.

Dan inhoudelijk: als je denkt dat je je auto deze week kan ophalen die op woensdag van de boot komt, dan heb ik slecht nieuws voor je. In dit geval is bellen dus echt moeilijk zinloos.
Tja, kan je van vinden wat je wilt, maar ik heb al weken contact met Tesla Zwolle waar ze keer op keer aangeven dat ik moet bellen of emailen als ik vragen heb. Heb vanochtend gemaild en al antwoord:

Bedankt voor je bericht.
Hij staat nog in België in de haven te wachten op transport.
Dus helaas kan ik hem nog niet naar voren halen.

Houd je op de hoogte!

Al met al, Tesla heeft er geen probleem mee en er is een (klein) kans dat ik hem deze week eventueel nog kan ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

[b]Cyw00d in "Het grote Tesla Levering topic"
Ik heb dit weekend behoorlijk wat verzekeringen met elkaar vergeleken want ik ga vandaag de auto ophalen in Tilburg. Ik heb in 25 jaar één keer schade gehad die verhaald moest worden op de verzekering dus de verschillen waren niet super groot dankzij maximum noclaim. Eigen risico vind ik dan ook niet zo heel erg interessant, maar de nieuwwaarde regeling weer wel. De goedkopere aanbieders geven vaak maar één jaar, terwijl ik wat langers zocht.

Gebruik een vergelijker als Independer om een idee te krijgen. Univé wordt in dit topic wel eens genoemd, ik heb zelf voor Inshared gekozen uiteindelijk. Promovendum was ook een goede optie, mits je de juiste opleiding hebt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice-
  • Nu online
Djerro123 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:45:
[...]

Als het druk is bij een klantenservice wordt er opgeschaald, zeker bij zo'n groot en winstgevend bedrijf. En een keer bellen of mailen, mag het bij een uitgave van 45k tot 60k? Privé of via de LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777

[Afbeelding]
Waarschijnlijk staat dit voertuig op een truck/transport op het land. De auto word 1 maart verwacht in Tilburg.
Hetzelfde kan gelden voor degene die met een zelfde transporteur meegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Verzekeringen horen hier niet thuis, daarvoor is het andere topic.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:30
The_MAN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:38:
[...]
Zou het zin hebben Tesla te bellen en kijken of het deze week nog kan?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003

[Afbeelding]
Haha kijk je uit dat je niet flauwvalt als je straks DE sms ontvangt? 😛

Bij mij stond er tussen 10 en 24-2 en ik kreeg de sms op 10-2! Nog even geduld dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_J_
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-08 12:15

[Afbeelding]
Vind dit ook al erg spannend:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0xz_6a38MTviv7mLjZ2sXumhCAU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/T0tyzpyBbPQaypt215SjSp70.jpg?f=user_large

Momenteel nog geen verborgen VIN

[ Voor 19% gewijzigd door Peter_J_ op 20-02-2023 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
Morpheus2003 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:21:
[...]

Haha kijk je uit dat je niet flauwvalt als je straks DE sms ontvangt? 😛

Bij mij stond er tussen 10 en 24-2 en ik kreeg de sms op 10-2! Nog even geduld dus!
Inmiddels uitgezocht, hij staat al een tijd aan wal wachtend op transport per land. Tot 1/3 heeft het geen nut te checken o.i.d. Hij word dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-03-2024

NMA

Ik heb vandaag ook mijn VIN gehad. Afhaaldatum staat nog steeds tussen 6 en 20 maart.

Tijdslijn:
3-2 M3 zwart/zwart 18" besteld + inruil auto aangeboden (direct bij Tesla) levertijd: 8 - 24 maart
3-2 Reserveringsnummer ontvangen
13-2 Leveringstermijn aangepast naar 8-20 maart
16-2 inruil aanbod gehad
18-2 inruil aanbod geaccepteerd, leveringstermijn aangepast naar 6-20 maart
20-2 VIN nummer ontvangen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mabion
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 08:14
Mabion schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 09:46:
Hier gisteren (09-02-2023) de bestelling geplaatst voor: Model Y, LR, Wit, Zwarte bekleding, 19", trekhaak
Benieuwd wanneer mijn VIN en leverdatum bekend wordt...
Zojuist een update ontvangen in mijn Tesla Account - de eerste na het plaatsen van mijn bestelling.
Ik moest eerst, net als andere hier, eerst akkoord gaan met Tesla Vision. Daarna kreeg ik te zien dat er een VIN beschikbaar was en de eindfactuur. In mijn VIN staat XP7, dus uit Berlijn. En indicatie levertijd aangepast van feb-mrt naar specifieker februari 20 - februari 28.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Mabion schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:06:
[...]

Zojuist een update ontvangen in mijn Tesla Account - de eerste na het plaatsen van mijn bestelling.
Ik moest eerst, net als andere hier, eerst akkoord gaan met Tesla Vision. Daarna kreeg ik te zien dat er een VIN beschikbaar was en de eindfactuur. In mijn VIN staat XP7, dus uit Berlijn. En indicatie levertijd aangepast van feb-mrt naar specifieker februari 20 - februari 28.
Dat is snel gegaan! Mooi. Gefeliciteerd! Ik denk dat je auto vandaag is geproduceerd. Vandaag of morgen op transport gaat en daarna snel klaarmaken voor levering.

[ Voor 9% gewijzigd door turkeyhakan op 20-02-2023 15:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_MAN
NMA schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:56:
Ik heb vandaag ook mijn VIN gehad. Afhaaldatum staat nog steeds tussen 6 en 20 maart.

Tijdslijn:
3-2 M3 zwart/zwart 18" besteld + inruil auto aangeboden (direct bij Tesla) levertijd: 8 - 24 maart
3-2 Reserveringsnummer ontvangen
13-2 Leveringstermijn aangepast naar 8-20 maart
16-2 inruil aanbod gehad
18-2 inruil aanbod geaccepteerd, leveringstermijn aangepast naar 6-20 maart
20-2 VIN nummer ontvangen
Model Y Standard Range / Wit / Zwart / 20" / Trekhaak

Zal mijn tijdslijn ook even delen voor de volledigheid:

30-1 Order akkoord werkgever en naar LM gestuurd
31-1 Order van LM geplaatst bij Tesla / direct bevestigd door LM met leverdatum 1-4 (nog geen RN nummer, dus snap niet waar de datum vandaan komt, was nog niet verwerkt bij Tesla)
10-2 Email om account Tesla in te stellen / Kenteken bekend bij LM
13-2 SMS dat ik 27 februari kan ophalen in Tilburg (verplaatst naar 2 maart omdat ik er de 27e niet ben)
13-2 Nog een SMS met RN nummer
20-2 SMS van Tesla met Kenteken + VIN

Toch redelijk snel alle bij elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-09 18:27
[...]

Mooi, gefeliciteerd (y) Hier zelfde datum besteld, zelfde configuratie, alleen andere kleur (QS). Helaas nog niets gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 23:47

[Afbeelding]
Ik dezelfde levertijd en heb vandaag navraag gedaan, ze gaven aan dat de levering in de eerste week van maart (lees vanaf 6 maart) zou plaatsvinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
The_MAN schreef op maandag 20 februari 2023 @ 15:31:
[...]

Model Y Standard Range / Wit / Zwart / 20" / Trekhaak

Zal mijn tijdslijn ook even delen voor de volledigheid:

30-1 Order akkoord werkgever en naar LM gestuurd
31-1 Order van LM geplaatst bij Tesla / direct bevestigd door LM met leverdatum 1-4 (nog geen RN nummer, dus snap niet waar de datum vandaan komt, was nog niet verwerkt bij Tesla)
10-2 Email om account Tesla in te stellen / Kenteken bekend bij LM
13-2 SMS dat ik 27 februari kan ophalen in Tilburg (verplaatst naar 2 maart omdat ik er de 27e niet ben)
13-2 Nog een SMS met RN nummer
20-2 SMS van Tesla met Kenteken + VIN

Toch redelijk snel alle bij elkaar!
Mag ik vragen welke LM? Mijn Y is begin oktober al besteld via LM, wel RN nummer gekregen maar verder niets. LM geeft qua info uberhauot niet thuis. De laatste sms van Tesla was 3 feb waarin werd aangegeven dat levering ws vanaf 20 feb zou gebeuren...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 09:42
Mijn timeline even compleet gemaakt:

Zaterdag 14-1 besteld, net is de verwachte levertijd aangegeven: Februari 27 - Maart 14.
MY RWD wit.
23-1: De levertijd is vervroegd naar: "Estimated Delivery: February 13 - February 27
We will reach out to schedule your delivery soon."
14-2: Eindfactuur is inmiddels zichtbaar:
Factuurdatum: 10-feb.-2023
Leveringsdatum: 27-feb.-2023
Kilometerstand: 30 KM
Leveradres:
300 Eendrachtlaan
Utrecht, UT 3526 LB NL
18-2: SMS gehad om afleverdatum af te spreken: vrijdag 3 maart in Utrecht.
20-2: SMS met kenteken gehad.
3-3: (straks) afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardo M
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-09 21:03
[...]

Toch wel een beetje vreemd: ik heb mijn MY, LR, wit/zwart, 20" met trekhaak op 3-2 als particulier besteld en daarvan staat de levertijd nog steeds op feb-mrt 2023. Er lijkt een behoorlijke willekeur te zitten in wanneer de bestelde auto wordt geleverd. Ik ben niet ongeduldig hoor..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-09 22:56
Eduardo M schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:40:
[...]

Toch wel een beetje vreemd: ik heb mijn MY, LR, wit/zwart, 20" met trekhaak op 3-2 als particulier besteld en daarvan staat de levertijd nog steeds op feb-mrt 2023. Er lijkt een behoorlijke willekeur te zitten in wanneer de bestelde auto wordt geleverd. Ik ben niet ongeduldig hoor..... _/-\o_
Haha,

Hier besteld op 15/3/2022, maar wel geblokt tot 15/1/2023, en dat via LM Arval.

Het enige wat ik heb is een mogelijke leverdatum van laatste week Maart en een RN nummer. Verder niks….
En ik ben ook niet ongeduldig. (MY LR Blauw/Wit, 19’, trekhaak EAP)

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 13:04
zeeg schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:20:
Mijn timeline even compleet gemaakt:

Zaterdag 14-1 besteld, net is de verwachte levertijd aangegeven: Februari 27 - Maart 14.
MY RWD wit.
23-1: De levertijd is vervroegd naar: "Estimated Delivery: February 13 - February 27
We will reach out to schedule your delivery soon."
14-2: Eindfactuur is inmiddels zichtbaar:
Factuurdatum: 10-feb.-2023
Leveringsdatum: 27-feb.-2023
Kilometerstand: 30 KM
Leveradres:
300 Eendrachtlaan
Utrecht, UT 3526 LB NL
18-2: SMS gehad om afleverdatum af te spreken: vrijdag 3 maart in Utrecht.
20-2: SMS met kenteken gehad.
3-3: (straks) afgeleverd
Op welk schip staat ‘ie? Ik wacht nog altijd op de SMS om te leveren, hij staat op de Hoegh Trapper. 06-01 besteld.

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_MAN
linksback schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:16:
[...]

Mag ik vragen welke LM? Mijn Y is begin oktober al besteld via LM, wel RN nummer gekregen maar verder niets. LM geeft qua info uberhauot niet thuis. De laatste sms van Tesla was 3 feb waarin werd aangegeven dat levering ws vanaf 20 feb zou gebeuren...
Alphabet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:00
Hoe lang duurt het voordat een betaling zichtbaar word in je account? Zaterdagavond betaald maar nog niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
Tankcsapda schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:43:
Hoe lang duurt het voordat een betaling zichtbaar word in je account? Zaterdagavond betaald maar nog niet zichtbaar.
Heb je je betaling gemaild naar deliverynl? Bij mij duurde het een dag

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Heren, wij gaan dit topic verlaten. Vandaag de auto in ontvangst genomen in Tilburg!
Auto ziet er pico fijn uit, geen scheve naden of piepjes oid. Alleen wat vetvlekken op het stuur en een schoenveeg op het binnendeel die weggeveegd kon worden. De auto had 90% lading en is gebouwd in Berlijn.

Bij wegrijden geen LTE verbinding, even terug gegaan en bleek dat hij in het systeem nog niet op uitgeleverd stond. Dat werd binnen de minuut opgelost door de medewerker. Mijn vrouw is een beetje overvraagd met de hoeveelheid instellingen maar die moet gewoon rustig haar tijd even krijgen in de auto.

In Tilburg geven ze gemiddeld ongeveer 30 auto's per dag uit nu. Voor vandaag stonden er 12 op de agenda en was het zeer rustig volgens de medewerker. Eind december was het gigantisch druk met lange rijen.

Configuratie: MY LR in standaard uitvoering. Witte kleur, zwarte interieur, 19" en enkel de optionele trekhaak aangevinkt. De trekhaal zit er inmiddels bij, ik hoef niet terug naar een service center voor een installatie.

Het is bijzonder snel gegaan allemaal. Maar we zijn bijzonder blij met de auto. We komen van een 13 jaar oude Prius af, dus dat nog nogal een stap!

Besteld op 04-feb.
VIN nummer: 13-feb.
Indicatie levertijd: 13-feb tot 20-feb, wat later 14-feb tot 21-feb werd.
Leverdatum: 20-feb.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Luckeh schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:00:
Heren, wij gaan dit topic verlaten. Vandaag de auto in ontvangst genomen in Tilburg!
Auto ziet er pico fijn uit, geen scheve naden of piepjes oid. Alleen wat vetvlekken op het stuur en een schoenveeg op het binnendeel die weggeveegd kon worden. De auto had 90% lading en is gebouwd in Berlijn.

Bij wegrijden geen LTE verbinding, even terug gegaan en bleek dat hij in het systeem nog niet op uitgeleverd stond. Dat werd binnen de minuut opgelost door de medewerker. Mijn vrouw is een beetje overvraagd met de hoeveelheid instellingen maar die moet gewoon rustig haar tijd even krijgen in de auto.

In Tilburg geven ze gemiddeld ongeveer 30 auto's per dag uit nu. Voor vandaag stonden er 12 op de agenda en was het zeer rustig volgens de medewerker. Eind december was het gigantisch druk met lange rijen.

Configuratie: MY LR in standaard uitvoering. Witte kleur, zwarte interieur, 19" en enkel de optionele trekhaak aangevinkt. De trekhaal zit er inmiddels bij, ik hoef niet terug naar een service center voor een installatie.

Het is bijzonder snel gegaan allemaal. Maar we zijn bijzonder blij met de auto. We komen van een 13 jaar oude Prius af, dus dat nog nogal een stap!

Besteld op 04-feb.
VIN nummer: 13-feb.
Indicatie levertijd: 13-feb tot 20-feb, wat later 14-feb tot 21-feb werd.
Leverdatum: 20-feb.
Bedankt voor de update en veel veilige kilometers ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-09 12:52
[...]

Exact dezelfde auto besteld op 07-02-2023 maar nog geen wijzigingen na ontvangst van de RN.
Heel veel plezier met de auto, wij wachten geduldig af..........jaja ;)

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabion
Denyo schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:39:
[...]

Exact dezelfde auto besteld op 07-02-2023 maar nog geen wijzigingen na ontvangst van de RN.
Heel veel plezier met de auto, wij wachten geduldig af..........jaja ;)
Zal niet lang meer duren verwacht ik dan! Ik wacht nu het SMS af, waarmee ik de afhaalafspraak kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dj-sannieboy schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 19:37:
[...]

Ik heb zowel Tesla als de LM gemaild.
Reactie Tesla: “Het is op dit moment erg druk bij de afdeling orderverwerking.
Zodra uw order verwerkt is dan komt het RN nummer beschikbaar. Voor nu kunnen we helaas niks doen.” }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Tankcsapda schreef op maandag 20 februari 2023 @ 20:43:
Ik heb afgelopen vrijdagavond betaald. E-mail gestuurd naar Delivery en gister eind vd ochtend was het verwerkt in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 09:42
pretpik schreef op maandag 20 februari 2023 @ 18:22:
[...]

Op welk schip staat ‘ie? Ik wacht nog altijd op de SMS om te leveren, hij staat op de Hoegh Trapper. 06-01 besteld.
Staat ook op de Hoegh Trapper.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freerk123
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-AteF3H8-AjB_Rz9Dai7XBzQc6w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3DbEMJNUSirXL40CagmCod5a.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRmHseGkEfycxTiHEUsgPz1iAHw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P6GfmruhQ4sQj1RXKN4E43wy.jpg?f=fotoalbum_large

Een vracht uit Berlijn gespot op de A1 (want een QuickSilver?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mabion
Freerk123 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Wellicht is die witte van mij :)
Kreeg net een SMS voor de afleverafspraak: Dinsdag 28 Februari om 13:30 in Tilburg

Aftellen kan beginnen....

Ook even tijdslijn:
09-02: MY LR, wit, zwarte bekleding, 19", trekhaak (direct bij Tesla) besteld, indicatie levertijd: feb-mrt
09-02: Direct na plaatsen bestelling een reserveringsnummer ontvangen
20-02: VIN nummer (XP7 = Berlijn) en eindfactuur ontvangen en aanpassing indicatie levertijd: 20 feb - 28 feb
21-02: SMS ontvangen met voorstel afleverafspraak: 28 feb 13:30 te Tilburg (gereageerd met "Ja")
21-02: Nu in afwachting van kenteken voor het regelen van de verzekering.

[ Voor 23% gewijzigd door Mabion op 21-02-2023 09:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandenabaele
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-10-2023
Mabion schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 09:33:
[...]

Wellicht is die witte van mij :)
Kreeg net een SMS voor de afleverafspraak: Dinsdag 28 Februari om 13:30 in Tilburg

Aftellen kan beginnen....

Ook even tijdslijn:
09-02: MY LR, wit, zwarte bekleding, 19", trekhaak (direct bij Tesla) besteld, indicatie levertijd: feb-mrt
09-02: Direct na plaatsen bestelling een reserveringsnummer ontvangen
20-02: VIN nummer (XP7 = Berlijn) en eindfactuur ontvangen en aanpassing indicatie levertijd: 20 feb - 28 feb
21-02: SMS ontvangen met voorstel afleverafspraak: 28 feb 13:30 te Tilburg (gereageerd met "Ja")
21-02: Nu in afwachting van kenteken voor het regelen van de verzekering.
Dat is misschien nog erger dan niets weten... die laatste dagen wachten. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Freerk123 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 08:52:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Deze komt sowieso uit Berlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GiiSK01
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-06-2023
Sanny1987 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:21:
[...]

Vergeet niet, een Performance is een compleet ander model, met een andere levertijd dan de RWD. De model Y performance komt ook uit Berlijn en de RWD uit China, etc etc. En als je witte bekleding hebt uit Berlijn, is op dit moment ook de levertijd langer. Ook de lakkleur e.d. maakt uit.

Wij hebben begin mei besteld en we wachten ook voor een model Y performance, maar dan dus wel een met witte lak en witte bekleding. De app zegt nog "levertijd onbekend".

Wij kregen trouwens ook de mail of 2023 ok was, volgensmij kreeg iedereen die ongeacht de levertijd 😅
Is er inmiddels al wat meer bekend over de levering van je MYP? Ik schrok wel toen ik las dat je sinds mei aan het wachten bent.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pretpik
Hier een SMS ontvangen! 06/03 11:00 halen *O* <+:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sammy777
pretpik schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:13:
Hier een SMS ontvangen! 06/03 11:00 halen *O* <+:)
Nice, welke config?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:53
Wasp schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:44:
Hier ook zojuist "de" SMS binnengekregen. Tesla kan eind februari leveren. 9 januari besteld bij Athlon Carlease. Niet verkeerd :)

Gaat om een Model Y RWD, wit, standaard velgen/standaard interieur, geen verdere opties)

Staat op de Hoegh Trapper die rond 22 februari aankomt in Zeebrugge.

VIN: LRWYGCFS1PC7*****
Update: Zojuist ophaal SMS ontvangen. Geen keuze in tijdstip verder. Tilburg, 3 maart :)

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
Sms gehad, geen keuze, 6 maart 11:30 in tilburg MY RWD black black 20inch trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Helemaal standaard RWD met EAP als optie. Besteld 06/01
NL_Scratch schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:45:
Sms gehad, geen keuze, 6 maart 11:30 in tilburg MY RWD black black 20inch trekhaak
Misschien zie ik je daar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sinds vanmorgen een RN gekregen van Tesla! Ik zie verder nog niets in m’n account staan, dus heb de LM maar even gemaild. Ik zou een mail moeten krijgen voor het maken van een account (welke ik zelf al aangemaakt heb, hopelijk kan ik deze koppelen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• linksback
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 15:02
linksback schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:16:
[...]

Vandaag sms ontvangen. 2/3 ophalen in Tilburg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 23:04

Glewellyn

is er ook weer.

Morgen mijn Model Y ophalen in Tilburg! *O*

Een (letterlijk) korte tijdlijn:
14-2 Een Model Y uit voorraad gereserveerd (RWD/Midnight Silver/19"/Zwart/EAP)
14-2 RN-nummer doorgegeven aan leasemaatschappij.
15-2 Verzoek tot overname van RN-nummer door leasemaatschappij bij Tesla.
17-2 Tesla gebeld waarom RN-nummer nog niet was overgezet.
20-2 Tesla gebeld waarom RN-nummer nog niet was overgezet.
20-2 Escalatie door contactpersooon bij Tesla Store om dit verzoek voorrang te geven i.v.m. achterstand bij Tesla Enterprise.
20-2 RN-nummer omgezet naar leasemaatschappij.
22-2 Levering.

*zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyw00d
Vandaag weer contact gehad mat Tesla Arnhem, nog steeds geen update vanuit Findio. Ze hebben hem intern op groen gezet aangezien ze wel kan zien dat alles aangeleverd is. Ik kon dus vandaag de aanbetaling doen en die uiteraard direct voldaan.

Morgen dus naar Tilburg ophalen mits we geen tegengeluid van Findio horen, best spannend.. Alsnog enorm blij met de pro-actieve houding van Tesla Arnhem, echt toppers daar!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper.B
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-11-2023
Zelf ook nog niks van Findio gehoord en ben inmiddels 2 weken verder. Ben benieuwd hoe streng Findio is aangezien de Tesla natuurlijk onderpand is.

We hebben zelf ook nog een andere elektrische auto (lease) dus hoop dat Findio niet te moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Cyw00d schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:51:
Vandaag weer contact gehad mat Tesla Arnhem, nog steeds geen update vanuit Findio. Ze hebben hem intern op groen gezet aangezien ze wel kan zien dat alles aangeleverd is. Ik kon dus vandaag de aanbetaling doen en die uiteraard direct voldaan.

Morgen dus naar Tilburg ophalen mits we geen tegengeluid van Findio horen, best spannend.. Alsnog enorm blij met de pro-actieve houding van Tesla Arnhem, echt toppers daar!
Heb je 2 tabjes: Volgende stappen en Voltooide taken op de website bij je RN? Bij Voltooide taken zou je dan het volgende moeten zien: "Door Findio B.V. goedgekeurde voorwaarden" met daaronder het gefinancierde bedrag.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cyw00d
Taro schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 15:56:
[...]

Heb je 2 tabjes: Volgende stappen en Voltooide taken op de website bij je RN? Bij Voltooide taken zou je dan het volgende moeten zien: "Door Findio B.V. goedgekeurde voorwaarden" met daaronder het gefinancierde bedrag.
Net belletje van tesla arnhem en SMS van findio dat alles rond is. Dus groen licht voor morgen! O+

Afgelopen woensdag de bestelling geplaatst (nieuw voorraadmodel) bij Tesla en morgen ophalen, volgens mij geen record maar wel supersnel!

[ Voor 12% gewijzigd door Cyw00d op 21-02-2023 16:12 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Magicw00b
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:08
Na lang denken en overwegen vanmiddag de knoop door gehakt en gevraagd een Model Y LR Quicksilver 20" voor mij te bestellen.
Rij nu een Mercedes C klasse.
Plan is ook de caravan hiermee naar zuid europa te gaan trekken. Dat is nog het grootste "dingetje".

Het wachten kan beginnen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-09 23:03
Magicw00b schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:46:
Na lang denken en overwegen vanmiddag de knoop door gehakt en gevraagd een Model Y LR Quicksilver 20" voor mij te bestellen.
Plan is ook de caravan hiermee naar zuid europa te gaan trekken. Dat is nog het grootste "dingetje".

Gefeliciteerd! Het zou leuk zijn je ervaringen te lezen met de Y en de caravan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
GiiSK01 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 10:52:
[...]

Is er inmiddels al wat meer bekend over de levering van je MYP? Ik schrok wel toen ik las dat je sinds mei aan het wachten bent.
We hebben nu ruwweg een week een VIN, en waarschijnlijk kunnen we hem volgende week, of de week erna ophalen!

De wachttijd zat hem vooral in de exacte configuratie, waarbij een performance met wit interieur een lange wachttijd had. Desalniettemin denk ik dat wit interieur de moeite is om op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
NL_Scratch schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 11:45:
Nog geen sms gehad voor dezelfde config 19". Nog steeds 1-15 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42

Aan wie vraag je zoiets? Ik wil ook wel haar/zijn telefoonnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicw00b
GoEV6 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:02:
[...]

Aan wie vraag je zoiets? Ik wil ook wel haar/zijn telefoonnummer.
Aan de grote baas 😜
Nee zonder gekheid, financieel directeur die over de auto’s gaat bij ons 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:42
Magicw00b schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 18:20:
[...]

Aan de grote baas 😜
Nee zonder gekheid, financieel directeur die over de auto’s gaat bij ons 😉
Ai jammer voor mij.....leuk voor jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
Ik had oorspronkelijk een afspraak gemaakt voor 28-2, RWD Pearl White met trekhaak. Staat op de Hoeg Trapper. Helaas kreeg ik bericht dat dit niet door kon gaan en is het verplaatst naar 3-3 (dus van dinsdag naar vrijdag).
Tesla Update - Helaas is uw levering, vanwege logistieke redenen, vertraagd. Uw nieuwe leveringsafspraak is nu gepland voor 3 maart 2023 om xx:00 bij 1-7 Asteriastraat, Tilburg, 5047 RM. Bevestig met JA om uw nieuwe afspraak te bevestigen of met NEE als u een andere datum wilt inplannen. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.
Was wel even stress, want ik had al een bandenwissel afspraak voor woensdag, en we zouden donderdag avond een weekend gaan skiën. Nu heb ik de bandenwissel verplaatst naar vrijdag en gaan we twee uur later een weekend skiën, zojuist ook vernomen dat we de hotelboeking een dagje konden verschuiven :)

Nu is het allemaal nog strakker gepland dan hiervoor, dus hopelijk gaat alles goed haha, en zo niet dan zien we het dan wel weer. Vooralsnog zojuist m’n verzekering afgesloten bij InShared (sorry, hoort thuis in andere topic), all risk met 0 schadevrije jaren voor 152€ pm

[ Voor 18% gewijzigd door Djerro123 op 21-02-2023 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Inmiddels een mail gehad van Tesla dat de bestelling afgerond dient te worden. LM hierover geïnformeerd, hopelijk doen ze dit z.s.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimm1
  • Laatst online: 13-09 20:48
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:14:
Sinds vanmorgen een RN gekregen van Tesla! Ik zie verder nog niets in m’n account staan, dus heb de LM maar even gemaild. Ik zou een mail moeten krijgen voor het maken van een account (welke ik zelf al aangemaakt heb, hopelijk kan ik deze koppelen).
Welke LM? Mijne zou 2/2 besteld moeten zijn door Leaseplan maar verder nog niks gehoord, bij Tesla wisten ze nog van niks afgelopen vrijdag. Donderdag 3 weken geleden dus dan nog maar eens proberen bij de LM en Tesla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakotaLee
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 12-03-2023
31-01 een M3 besteld bij LeasePlan. Vandaag een activatiemail vanuit Tesla gehad om een account aan te maken. We zijn dus weer een stapje verder.. :-) hopelijk voor het weekend een RN nummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 17:21
De Hoegh Trapper ligt volgens mij voor anker. Wacht waarschijnlijk tot het naar binnen mag in Zeebrugge? Hoe lang duurt dat meestal? Ik zag op marine traffic dat er wel 20 boten liggen te wachten daar.

Kan een computer in elkaar zetten =3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
pageUp schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:55:
De Hoegh Trapper ligt volgens mij voor anker. Wacht waarschijnlijk tot het naar binnen mag in Zeebrugge? Hoe lang duurt dat meestal? Ik zag op marine traffic dat er wel 20 boten liggen te wachten daar.
Langer dan een halve tot een volle dag zal dat niet zijn. Kan met de getijden en de bezetting van de sluis te maken hebben, of simpelweg plaats aan de kade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Grimm1 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:40:
[...]

Welke LM? Mijne zou 2/2 besteld moeten zijn door Leaseplan maar verder nog niks gehoord, bij Tesla wisten ze nog van niks afgelopen vrijdag. Donderdag 3 weken geleden dus dan nog maar eens proberen bij de LM en Tesla...
Van den Udenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 19:42

bert pit

asdasd

Bij mijn bestelling zie ik inmiddels ook VIN nummer in beeld (in plaats van alleen op de achtergrond).

Druk ik op de blauwe button met DOORGAAN, dan zie ik staan: "vandaag te voldoen": met het restantbedrag in Euro's. Maar de levering staat nog op 6 tot 20 maart.

Krijg je pas een SMS na het voldoen van de restbetaling?

Betreft particulier aankoop.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel 3
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-10-2023
Net gebeld met tesla Arnhem. Auto besteld 31/01, bestelling verwerkt door tesla 17/02. Gisteren gebeld met rn en gemeld dat auto volgens website in juiste configuratie op voorraad zou moeten staan. Arnhem bevestigde koppeling en leverdatum 22/02 - 28/02.. wachten op sms.. rwd/blauw/zwart int./20 inch/ trekhaak…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
bert pit schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:13:
Bij mijn bestelling zie ik inmiddels ook VIN nummer in beeld (in plaats van alleen op de achtergrond).

Druk ik op de blauwe button met DOORGAAN, dan zie ik staan: "vandaag te voldoen": met het restantbedrag in Euro's. Maar de levering staat nog op 6 tot 20 maart.

Krijg je pas een SMS na het voldoen van de restbetaling?

Betreft particulier aankoop.
Nee gewoon betalen na je sms zegt tesla tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:22
dirkmuis schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:48:
[...]

Nee gewoon betalen na je sms zegt tesla tilburg
Van tevoren betalen raden ze dus af?

Sta namelijk op het punt de betaling te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
tim.w schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 12:57:
[...]

Van tevoren betalen raden ze dus af?

Sta namelijk op het punt de betaling te doen :)
Ik heb zelf na het sms’je pas betaald, maar het is om het even verder. Het heeft geen verdere invloed op het proces

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Waarom zou je eerder betalen, straks pleurt je tesla van de vrachtwagen en kun je nog een maand wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magicw00b

Uiteindelijk heb ik hem net zelf besteld(op naam van het bedrijf) en meteen een RN nummer. Levering staat op Feb-Maart. Ben benieuwd.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Cyw00d
Zojuist mijn auto opgehaald in Tilburg, ging allemaal erg vlotjes en iedereen was enorm vriendelijk! Zag 2 andere personen die hun auto op kwamen halen, heerlijk.

Eerste reactie: Echt een enorm verschil met de model 3 van 2019, hele andere auto!

Success iedereen verder!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/40N8ksjr5n1z6TZXvI3GdMBQFxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lYv8CdSZtPDXNkxZKOrhSsgU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Cyw00d op 22-02-2023 15:19 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Cyw00d schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:18:
Zojuist mijn auto opgehaald in Tilburg, ging allemaal erg vlotjes en iedereen was enorm vriendelijk! Zag 2 andere personen die hun auto op kwamen halen, heerlijk.

Eerste reactie: Echt een enorm verschil met de model 3 van 2019, hele andere auto!

Success iedereen verder!

[Afbeelding]
En nog een P op de weg. Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRKHuizen
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 09-09 20:29
DakotaLee schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 22:45:
31-01 een M3 besteld bij LeasePlan. Vandaag een activatiemail vanuit Tesla gehad om een account aan te maken. We zijn dus weer een stapje verder.. :-) hopelijk voor het weekend een RN nummer!
In welke configuratie? Ik heb zelf begin feb ook een M3 RWD wit 19 inch besteld via LeasePlan. Nog geen mailtje gehad vanuit Tesla. Benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Net van Arval gehoord dat mijn leveringsdatum nu zou staan op 16/3 (België).

Nu hopen dat ze dat wat kunnen vast houden.

MY LR Blauw/wit/19'/EAP/Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit

bert pit

asdasd

Tommie12 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:20:

Mooi hoor, hopen dat die van mij er naast staat.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimm1
  • Laatst online: 13-09 20:48
DRKHuizen schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:46:
[...]

In welke configuratie? Ik heb zelf begin feb ook een M3 RWD wit 19 inch besteld via LeasePlan. Nog geen mailtje gehad vanuit Tesla. Benieuwd!
Mijn M3 is op 2/2 besteld door Leaseplan, werd vanmiddag gebeld door Tesla dat de levering eerste helft van april zou worden (dit lijkt me wat conservatief ingeschat als ik de berichten hier allemaal zo lees). Daarna ter bevestiging van het telefoongesprek ook een mailtje van de medewerker die ik had gesproken, met een RN nummer in de titel. Verder nog geen mail van Tesla gekregen om een account in te stellen en in de Leaseplan app staat nog levertijd onbekend.

M3 RWD zwart/zwart/18 inch

[ Voor 3% gewijzigd door Grimm1 op 22-02-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damocles85
  • Laatst online: 31-03-2023
31/1 bij LM (KBC Autolease, belgië) besteld
15/2 bevestiging bestelling door tesla
16/2 account aangemaakt + RN nummer
Indicatie levertermijn Maart - Mei.

MYLR/zwart/zwart/19/Trekhaak.

[ Voor 3% gewijzigd door damocles85 op 22-02-2023 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
bert pit schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:32:
[...]

Mooi hoor, hopen dat die van mij er naast staat.
Op welke config wacht je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 23:01
Tommie12 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:20:

Wanneer heb je besteld bij Arval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
BektLekker schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 17:10:
[...]

Wanneer heb je besteld bij Arval?
15/3/2022, maar order is wel pas helemaal vrij gegeven begin Januari 2023 onwille van lopend leasingcontract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Nu online
Grimm1 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:47:
[...]

Mijn M3 is op 2/2 besteld door Leaseplan, werd vanmiddag gebeld door Tesla dat de levering eerste helft van april zou worden (dit lijkt me wat conservatief ingeschat als ik de berichten hier allemaal zo lees). Daarna ter bevestiging van het telefoongesprek ook een mailtje van de medewerker die ik had gesproken, met een RN nummer in de titel. Verder nog geen mail van Tesla gekregen om een account in te stellen en in de Leaseplan app staat nog levertijd onbekend.

M3 RWD zwart/zwart/18 inch
De leveringen van de M3 zijn niet zo extreem snel als de MY dus lijkt mij wel te kloppen. Ik heb besteld op 16-1, nog geen afspraak voor levering. Wordt verwacht in de week van 6 maart. Dus +- 8 weken levertijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 17:37

DJT

Glewellyn schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:48:

20-2 Escalatie door contactpersooon bij Tesla Store om dit verzoek voorrang te geven i.v.m. achterstand bij Tesla Enterprise.
22-2 Levering.
Heel snel! Welke leasemaatschappij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_MAN
Glewellyn schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 14:48:

22-2 Levering.
Dus zelf reserveren heeft wel gewerkt bij jou, ik twijfelde of de LM het wel goed zal oppakken, had het ook kunnen doen, nu uiteindelijk 2 weken langer moeten wachten. Valt nog mee. Vandaag de privé auto verkocht, weekje zonder 2e auto lukt nog net ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Governor
  • Laatst online: 03-10-2024
Sanny1987 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 17:47:
[...]

We hebben nu ruwweg een week een VIN, en waarschijnlijk kunnen we hem volgende week, of de week erna ophalen!

De wachttijd zat hem vooral in de exacte configuratie, waarbij een performance met wit interieur een lange wachttijd had. Desalniettemin denk ik dat wit interieur de moeite is om op te wachten. :)
Ik heb mijn MYP vandaag opgehaald (zwart/zwart).
Besteld op 30/08 maar dat zegt helemaal niets omdat 2 andere users hiervoor in respectievelijk Juni en begin aug hadden besteld, deze hebben hem ong. 2 weken en 4 weken geleden gehaald. Nu @Sanny1987 al een VIN heeft (dacht later dan Aug besteld correct?) gaat het dus snel! Ieder veel plezier van de nieuwe auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
Governor schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:19:
[...]

Ik heb mijn MYP vandaag opgehaald (zwart/zwart).
Besteld op 30/08 maar dat zegt helemaal niets omdat 2 andere users hiervoor in respectievelijk Juni en begin aug hadden besteld, deze hebben hem ong. 2 weken en 4 weken geleden gehaald. Nu @Sanny1987 al een VIN heeft (dacht later dan Aug besteld correct?) gaat het dus snel! Ieder veel plezier van de nieuwe auto!
Gefeliciteerd, hoe ging het ophalen? Krijg je een beetje uitleg?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Governor
pretpik schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 19:27:
[...]

Gefeliciteerd, hoe ging het ophalen? Krijg je een beetje uitleg?
Ophalen ging erg smooth en medewerkers waren zeer vriendelijk. Ik heb er leuke herinnering aan.
Bij binnen komst (Tlburg) melden bij de balie waar je tegen aan loopt
Controle identiteit en daarna plaatsnemen in de lounge waar je een koffie/frisdrank etc.. kan pakken. Je kijkt de "staging area" in waar je wel 100 Tesla's ziet staan.
Als de medewerker naar je toe komt heeft hij het RDW bewijs voor je en geeft aan in welk vak/deel je auto staat, daar loop je zelf heen en pasjes liggen al in de auto. Even controleren op schade vlekken etc.. Bij vragen even de hand opsteken en dan komen ze naar je toe voor verdere uitleg. Mijn auto was tot 58% opgeladen. Dat aangegeven en ze hebben hem ter plekke voor 15 min aan de supercharger gelegd. Ik kon met een 88% charge wegrijden. Ook had ik een opmerking over de gap van de kofferbak. Deze was rechts minder dan links maar "Binnen Tesla Spec" Als alles verder OK is hand opsteken en dan melden ze de wagen af en doen ze voor je de deur open, je rijd zelf naar buiten. Omdat de auto nog moet updaten en de camera's nog moeten kalibreren (duurde 2 min bij mij) werkt de autopilot en Spotify/premium connectivity nog niet. Bij thuiskomst aan de wifi, scherm startte 2x opnieuw op en alles was beschikbaar. let wel, meeste instellingen die ik had gedaan bij Tesla waren weer weg dus doe geen moeite om daar alles in te stellen.

Was toch wel verbaasd hoe groot de locatie Tilburg is en hoe snel de auto went en hoe stil die is. Ook op de snelweg. Erg tevreden tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdruten
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-08 08:55
Hallo allemaal. Ik hoop binnenkort ook mijn model Y op te kunnen halen (zwart/zwart 19"). Weet iemand wat de "Tesla Spec" is? Wat mag ik verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bdruten schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:13:
Hallo allemaal. Ik hoop binnenkort ook mijn model Y op te kunnen halen (zwart/zwart 19"). Weet iemand wat de "Tesla Spec" is? Wat mag ik verwachten?
Tegenwoordig kun je gewoon een prima auto verwachten.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pageUp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 17:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kXKoMjp8pAOqoOED_2XNMNI7ArY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mBngd3hHSalxZ8XUQFj3vPBq.png?f=fotoalbum_large

Toch leuk dat je die boot kunt volgen. Er is een wereld voor mij opengegaan.

Kan een computer in elkaar zetten =3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Governor
Inspired schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:18:
[...]

Tegenwoordig kun je gewoon een prima auto verwachten.
Dit! Soms wijken de ruimtes tussen deuren of kleppen 1 a 2 mm af. Als je goed kijkt kan je het zien.
Ik heb 2 andere auto's bekeken en die hadden hetzelfde maar dan op een andere plek.
Ik lette er op omdat vroeger dit een probleem was. Nu is het muggenziften. Dit zie je niet als je gewoon naar je auto kijkt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mabo2602
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-04 10:30
Vandaag (eindelijk) een datum ontvangen voor levering.
Het betreft een MYP Quicksilver/Black.
Ophalen binnen 2 weken, ben benieuwd.
Bestelling was augustus 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit

bert pit

asdasd

MY LR blauw, zwart, trekhaak

Pagina: 1 ... 402 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.