Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tropical-c
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10-2021
Op 19-8 een MXP besteld. Levertijd onbekend...Tesla medewerker gebeld en gesproken en blijkt allemaal afhankelijk te zijn van Tesla US. Ze hebben nog geen levering bevestigd. Verwacht van mij dat ik eind november bel om de status van de levering te vragen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ousen
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 28-08 22:56
SR+, Wit en voorderest geen aanpassingen in de standaard configuratie.
Halverwege augustus besteld via LM. Wel een RN, maar geen VIN. Zou dit betekenen dat die van mij waarschijnlijk pas bij de volgende levering zit? Ik lees af en toe bizarre verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ousen schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:23:
SR+, Wit en voorderest geen aanpassingen in de standaard configuratie.
Halverwege augustus besteld via LM. Wel een RN, maar geen VIN. Zou dit betekenen dat die van mij waarschijnlijk pas bij de volgende levering zit? Ik lees af en toe bizarre verhalen.
Blijft afwachten. Geen leverrestrictie? Je config staat gewoon in de inventory trouwens. Dus VIN zou je vrij snel moeten krijgen.
Tropical-c schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:20:
Op 19-8 een MXP besteld. Levertijd onbekend...Tesla medewerker gebeld en gesproken en blijkt allemaal afhankelijk te zijn van Tesla US. Ze hebben nog geen levering bevestigd. Verwacht van mij dat ik eind november bel om de status van de levering te vragen... |:(
Je zou verwachten iets meer service te krijgen op zo'n model. Zit toch net iets meer marge op dan op een M3tje.

[ Voor 33% gewijzigd door Inspired op 02-09-2019 11:27 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
Inspired schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:25:
[...]

Blijft afwachten. Geen leverrestrictie? Je config staat gewoon in de inventory trouwens. Dus VIN zou je vrij snel moeten krijgen.

[...]

Je zou verwachten iets meer service te krijgen op zo'n model. Zit toch net iets meer marge op dan op een M3tje.
Volgens mij zegt het feit dat je config in de inventory staat niet zo veel. Je zou kunnen vragen of ze dat inventory-model aan je bestelling koppelen. Maar blijft de vraag of dat goed gaat gezien de ogenschijnlijke 'onderbezetting' bij Tesla. Hier bijna zelfde config besteld (maar dan met 19" wielen) op 13/8 bij LM. Welkomsmail Tesla 26/8 (ik ga er dan van uit dat de bestelling op 26/8 pas bij Tesla i aangekomen). Nog geen VIN. Aangezien er veel schepen naar Zeebrugge komen verwacht ik wel ergens deze maand een VIN :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ousen
flrs schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:31:
[...]

Volgens mij zegt het feit dat je config in de inventory staat niet zo veel. Je zou kunnen vragen of ze dat inventory-model aan je bestelling koppelen. Maar blijft de vraag of dat goed gaat gezien de ogenschijnlijke 'onderbezetting' bij Tesla. Hier bijna zelfde config besteld (maar dan met 19" wielen) op 13/8 bij LM. Welkomsmail Tesla 26/8 (ik ga er dan van uit dat de bestelling op 26/8 pas bij Tesla i aangekomen). Nog geen VIN. Aangezien er veel schepen naar Zeebrugge komen verwacht ik wel ergens deze maand een VIN :D
Die van mij heb ik ook de 26e gehad.

Restrictie was vanaf de 19e kunnen leveren.

Even afwachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Dan hoef je voor de 19e ook geen VIN te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ousen
buiz schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:42:
Dan hoef je voor de 19e ook geen VIN te verwachten.
Sorry, ik bedoel dus 19 augustus en niet september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Enige wat ik kreeg was nog niet geplanned voor levering maar in systeem ETA eind september

[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 02-09-2019 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gisteravond zag ik een zwarte M3 Performance met 19" velgen en trekhaak op de voorraad website staan. Gelukkig was deze vanochtend nog beschikbaar, dus de aanbetaling gedaan.

Benieuwd wanneer ik hem op mag halen en vooral waarom hij op voorraad was, hopelijk geen beschadigingen of iets dergelijks.

Wel mooi, ik had geen goed gevoel over het comfort van de 20" velgen en eigenlijk wilde ik een trekhaak, maar dan had ik voor de Long Range moeten gaan. Nu het beste van 2 werelden, mits ik dus niet bij het ophalen voor verrassingen kom te staan :)

Ik zie overigens op de Tesla Account pagina een plaatje van een zwarte m3 met 19" velgen, maar bijv. de rode remklauwen zie ik er niet op, terwijl ik bij de configuratie wel het volgende zie staan:
  • Long Range All-Wheel Drive Performance
  • Lakkleur Solid Black
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
  • Trekhaak
Is dat normaal, of komt het gewoon door het kleine plaatje dat dit detail wegvalt? Ik wil natuurlijk voorkomen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat het toch eigenlijk een Long Range ipv Performance is.

Ik neem aan dat ik hem nu binnen 1-2 weken kan ophalen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Taro schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:02:
Gisteravond zag ik een zwarte M3 Performance met 19" velgen en trekhaak op de voorraad website staan. Gelukkig was deze vanochtend nog beschikbaar, dus de aanbetaling gedaan.

Benieuwd wanneer ik hem op mag halen en vooral waarom hij op voorraad was, hopelijk geen beschadigingen of iets dergelijks.

Wel mooi, ik had geen goed gevoel over het comfort van de 20" velgen en eigenlijk wilde ik een trekhaak, maar dan had ik voor de Long Range moeten gaan. Nu het beste van 2 werelden, mits ik dus niet bij het ophalen voor verrassingen kom te staan :)

Ik zie overigens op de Tesla Account pagina een plaatje van een zwarte m3 met 19" velgen, maar bijv. de rode remklauwen zie ik er niet op, terwijl ik bij de configuratie wel het volgende zie staan:
  • Long Range All-Wheel Drive Performance
  • Lakkleur Solid Black
  • 19'' Sportvelgen
  • Volledig zwart premium interieur
  • Autopilot
  • Trekhaak
Is dat normaal, of komt het gewoon door het kleine plaatje dat dit detail wegvalt? Ik wil natuurlijk voorkomen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat het toch eigenlijk een Long Range ipv Performance is.

Volgens mij is het een Long Range met de software van een Performance. Het uiterlijk is dus gelijk aan een willekeurige LR. (zover mijn informatie gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
@Taro Rode remklauwen zitten alleen op de P+ en je hebt een P- dus nee, geen rode remklauwen, carbon fiber vleugeltje achterop en ook niet de grotere remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Maarten schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:04:
[...]

Volgens mij is het een Long Range met de software van een Performance. Het uiterlijk is dus gelijk aan een willekeurige LR. (zover mijn informatie gaat)
Oeh, dan moet ik dat dus nog even heroverwegen, want ik wil dan natuurlijk ook wel de Performance details... Aan de andere kant moet ik hem nog dit jaar hebben en als ik dan hoor over 3 weken wachttijd in een mailbox, leveringen die worden uitgesteld, etc. dan heb ik eigenlijk geen zin in die bijkomende lever stress.

Lastig he, functionele trekhaak en extra rijcomfort, of uiterlijke details en betere remmen. Ik ga gewoon voor deze, functioneel > uiterlijk vertoon ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 02-09-2019 14:11 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 06:57
Taro schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:02:
Direct beschikbare modellen betekent niet dat ze ook daadwerkelijk in Nederland zijn om 'direct' uitgeleverd te worden. Sommige, zo niet de meeste, zijn nog over van een gemaakte batch en staan nog aan de kade in de US om naar NL verscheept te worden. Ik zou er dus ook niet te hard op rekenen dat je binnen twee weken rijd.... al helemaal niet vanwege de afleverdrukte in september.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Erik
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 08:41

Erik

hehehe

Jaa donderdag kan ik mijn Tesla ophalen! Had nog steeds geen mailtje of sms'je terwijl de verwachte leverdatum morgen al stond, dus heb er maar even een telefoontje aan gewaagd. Lang wachten, na 45 min wordt steeds de verbinding verbroken maar uiteindelijk gelukt.

Heel aardige man aan de lijn gehad. Hij gaf aan dat ik al klaar stond om een email te krijgen met de leverdatum. Als ik niet gebeld had was het sowieso vandaag gekomen. Anyway, fijn dus dat ie er bijna is; kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 12:19

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Nog steeds geen VIN :(
Leverrestrictie op 11/9 maar volgens de mail van zouden ze 2 weken van te voren gaan zoeken in de voorraad.

Config SR+ Midnight Silver, trekhaak

26/07 de order al geplaatst op de LM.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:49:
Nog steeds geen VIN :(
Leverrestrictie op 11/9 maar volgens de mail van zouden ze 2 weken van te voren gaan zoeken in de voorraad.

Config SR+ Midnight Silver, trekhaak

26/07 de order al geplaatst op de LM.
De mail klopt niet. Ze gaan pas zoeken na de datum van de leverrestrictie. Nog even geduld dus.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Gefeliciteerd @Erik

Maar dit is natuurlijk de belangrijkste boodschap voor de orderpagina-F5-ers hier:
Erik schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:45:
Als ik niet gebeld had was het sowieso vandaag gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Erik schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:51:
[...]

De mail klopt niet. Ze gaan pas zoeken na de datum van de leverrestrictie. Nog even geduld dus.
Bron? In de mail van Tesla stond toch echt dat men twee weken van te voren op zoek zou gaan.

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:54:
[...]

Bron? In de mail van Tesla stond toch echt dat men twee weken van te voren op zoek zou gaan.
Is al vele malen in dit topic aangegeven, nota bene zelfs al reacties op jouw eigen (identieke) vraag van een week geleden.

Zie:
MagicTempest in "Het grote Tesla Levering topic" en bakafish in "Het grote Tesla Levering topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:54:
[...]

Klopt. Ik dácht hetzelfde, maar het tesla systeem gaat pas op de dag zelf aan de slag.

Er is wel een eenvoudige oplossing. Een mail laten sturen door de besteller (jijzelf, je lease maatschappij of werkgever) naar deliverynl@tesla.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiz
Jaa donderdag kan ik mijn Tesla ophalen! Had nog steeds geen mailtje of sms'je terwijl de verwachte leverdatum morgen al stond, dus heb er maar even een telefoontje aan gewaagd. Lang wachten, na 45 min wordt steeds de verbinding verbroken maar uiteindelijk gelukt.

Heel aardige man aan de lijn gehad. Hij gaf aan dat ik al klaar stond om een email te krijgen met de leverdatum. Als ik niet gebeld had was het sowieso vandaag gekomen. Anyway, fijn dus dat ie er bijna is; kan niet wachten!
Nice! Wanneer besteld? Hopelijk worden er vandaag meer leverdatums bekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

MrAcid schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:57:
[...]

Is al vele malen in dit topic aangegeven, nota bene zelfs al reacties op jouw eigen (identieke) vraag van een week geleden.

Zie:
MagicTempest in "Het grote Tesla Levering topic" en bakafish in "Het grote Tesla Levering topic"
Ik heb een andere mail gehad dan bakafish, ik ga Tesla maar eens contacten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Master_G
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-03 23:14
Voor mij is er een eind gekomen aan het leverantie proces. Afgelopen vrijdagmiddag hebben we de auto's op mogen halen oOo

In volgorde: (allevier SR+ standaard config)
10-7: Bestelling geplaatst (directe aanschaf, eigen fin-lease)
17-7: VIN in source
22-7: VIN zichtbaar in account
15-8: SMS voor levering op 22-8
21-8: Belletje dat levering de 22e niet gaat lukken. Gelijk nieuwe afspraak voor 30e
30-8: alle 4 de auto's opgehaald.

Dit weekend veel ritjes gemaakt en nog steeds zo blij als een klein kind :o

Jullie allen veel succes met jullie bestel/lever proces!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:58:
[...]

Ik heb een andere mail gehad dan bakafish, ik ga Tesla maar een contacten..
Ik heb dezelfde mail gehad als jij, maar dat klopt in de praktijk dus gewoon niet en bellen/chatten/je hele werkdag F5-en/fora afstruinen voor antwoorden (die je niet wilt horen) heeft dus geen enkele zin. De restrictie zit er sowieso nog tot 11-9 op, dus de komende 1,5e week krijg je nog geen auto. Daarnaast zegt het koppelen van een VIN nog niks definitiefs, die zijn hier bij mensen al meermaals weer verdwenen en gewijzigd.

Kortom: gewoon een beetje geduld hebben en de mensen bij Tesla hun werk laten doen (en de lijnen vrij houden voor mensen die wél een echte vraag hebben).

Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

MrAcid schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:01:
[...]

Ik heb dezelfde mail gehad als jij, maar dat klopt in de praktijk dus gewoon niet en bellen/chatten/je hele werkdag F5-en/fora afstruinen voor antwoorden (die je niet wilt horen) heeft dus geen enkele zin. De restrictie zit er sowieso nog tot 11-9 op, dus de komende 1,5e week krijg je nog geen auto. Daarnaast zegt het koppelen van een VIN nog niks definitiefs, die zijn hier bij mensen al meermaals weer verdwenen en gewijzigd.

Kortom: gewoon een beetje geduld hebben en de mensen bij Tesla hun werk laten doen (en de lijnen vrij houden voor mensen die wél een echte vraag hebben).

Maar dat is mijn mening.
Volgens de chat klopt de e-mail en gaat men 2 weken van te voren opzoek naar een VIN. Snelle service via de chat, tevens de bevestiging dat de vloermatten ook meekomen _/-\o_

Geduld geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:16
revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:06:
[...]

Volgens de chat klopt de e-mail en gaat men 2 weken van te voren opzoek naar een VIN. Snelle service via de chat, tevens de bevestiging dat de vloermatten ook meekomen _/-\o_

Geduld geduld.
Dat zou dan nieuw zijn, vloermatten zijn nog nooit meegeleverd geweest met een SR+. Ook niet bij de mijne die ik vorige week opgehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

BaSsDruM schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:10:
[...]

Dat zou dan nieuw zijn, vloermatten zijn nog nooit meegeleverd geweest met een SR+. Ook niet bij de mijne die ik vorige week opgehaald heb.
Is besteld via de LM en kan ik na levering van de auto ophalen bij de Tesla store in Tilburg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
[...]

Heeft er alle schijn van dat je via de chat te horen krijgt wat je wil horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

flrs schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:12:
[...]

Heeft er alle schijn van dat je via de chat te horen krijgt wat je wil horen ;)
Ik ben niet over de vloermatten begonnen, kwamen ze zelf mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
revolution-nl schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:13:
[...]

Ik ben niet over de vloermatten begonnen, kwamen ze zelf mee.
Zou mooi zijn als ze weer meegeleverd worden (dan wel daarna opgehaald kunnen worden). Fingers crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xhZxCsC/Screenshot-1.png

Poll: Hoeveel Model 3 kentekenregistraties in september 2019?
< 2000
2000 - 2499
2500 - 3000
> 3000
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402074&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 10:18
[...]

Wacht, krijg je vloermatten nageleverd of zit er meerprijs aan? Vreemd verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

buiz schreef op maandag 2 september 2019 @ 14:58:
[...]

Nice! Wanneer besteld? Hopelijk worden er vandaag meer leverdatums bekend!
30-7 besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revolution-nl

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:31:
[...]

Wacht, krijg je vloermatten nageleverd of zit er meerprijs aan? Vreemd verhaal...
Meerprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Wat voor type? En eentje uit voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51

Nice :) configuratie? :*)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Kleine update:

Op de factuur staat een leveringsdatum van 3/9. Daarop hen opgebeld en na 5 min al iemand opgenomen. Na uren in de wacht te hebben gestaan vorige week donderdag en vrijdag, was dit plotse opnemen heel onverwacht!

Mijn auto staat in zeebrugge en verwacht men pas halfweg volgende week te Gent. Je zou het sneller verwachten, maar daar kunnen we weinig aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Nog niets gehoord maar in mijn account staat eindelijk dat ik hem volgende week dinsdag mag ophalen. :D Nog heel even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-03 17:56
Zerotorescue schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:11:
Nog niets gehoord maar in mijn account staat eindelijk dat ik hem volgende week dinsdag mag ophalen. :D Nog heel even geduld dus.
Ben nu toch wel heel benieuwd naar je VIN (en of dat nog iets zegt hierover).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24
Zerotorescue schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:11:
Ik uiteraard direct gekeken en heb nu ook leverdatum op website, ook dinsdag. Had ik vanmorgen nog niet.

[ Voor 4% gewijzigd door lost95 op 02-09-2019 16:31 ]

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
In principe is nu de papierwinkel in orde aan mijn kant. De benodigde informatie verschaft aan Tesla voor de inruilauto en andere gegevens. Daarnaast het financial lease contract opgestuurd naar Tesla voor het laten tekenen door Tesla.

Zodra er getekend is en het tenaamstellingsrapport is ontvangen door de financieringsmaatschappij zal deze overgaan tot betalen. Ik heb begrepen dat Tesla het tenaamstellingsrapport een dag voor levering opstuurt naar de financieringsmaatschappij. Deze zal dan meteen worden betaald en zal de volgende dag op de rekening staan bij Tesla.

Nu vroeg ik mij af wat de ervaring is van anderen die de auto gekocht hebben met een zelf geregelde financial lease financierder. Gaan de zaken inderdaad zo? En wat als de betaling toch langer duurt, wordt de auto dan gewoon niet geleverd ook al is de BTW aanbetaling binnen? En hoe kan ik zorgen dat Tesla het contract tijdig ondertekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
In mijn account staat ook een leverdatum (10 september) en ophaallocatie (Tilburg).
Ik woon in Groningen, dus dat gaat niet gebeuren, ga wel even bellen met de LM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorisBoef
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 21:45
JA JA.. SMS met leverdatum: 9-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeytail75
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-12-2022
Ik krijg net m'n SMS! Levering 12/9 13:00u. Is de SMS bom gebarsten??

[ Voor 25% gewijzigd door monkeytail75 op 02-09-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorisBoef
Nee, ik ook.. vast geen toeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BorisBoef
Oh.. ik krijg nu ook een mail dat de levering verplaatst is.. zelfde dag andere tijd

17:30 rare tijd is dat..

[ Voor 14% gewijzigd door BorisBoef op 02-09-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeytail75
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-12-2022
Ik geen mail nog, maar ik zie wel een andere tijd (zelfde dag) in m'n account dan in de SMS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beksie99
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 14-05-2023
@monkeytail75 Wat is de besteldatum van je M3?
Zelf SR+ no options bestelt op 26-07 bij LM, ik verwacht ook een SMS'je deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antwerpenmike
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-11-2023
Bij mij is de VIN weer uit de source verdwenen. Ik ga het maar rustig afwachten... wel frustrerend dat ik steeds witte M3's zie rijden (mijn config) dan wil je ook graag weten wanneer je aan de beurt bent. Het was eerst laatste 2wk september maar nu de VIN eruit is heb ik geen idee meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 25-01-2023
Haha hier ook een sms voor volgende week dinsdag om 18:30 maar in mijn account staat 15:00 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 15:33:
[...]

Wat voor type? En eentje uit voorraad?
sr+ met trekhaak, wit, zwart interieur. Niet uit voorraad.

Zonet gebeld door Tesla. Afspraak verzet naar 10 sept :(

[ Voor 3% gewijzigd door Erik op 02-09-2019 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wanda28
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-11-2019
Hier ook een sms: ophalen in Tilburg op 10/09 om 19.00 uur. Terwijl ik Groningen heb aangegeven, dus ik kan ook gaan bellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
Erik schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:49:
[...]

sr+ met trekhaak, wit, zwart interieur. Niet uit voorraad.

Zonet gebeld door Tesla. Afspraak verzet naar 10 sept :(
Gaven ze ook een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbear
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Mijn collega net ook een SMS. Ophalen 9/9 in Tilburg (aangegeven Groningen). In de SMS staat 17:30 in de mail 16:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

Ja. Dat ze het heel erg druk hebben en niet alle auto's op tijd kunnen inspecteren, dus dat ze nu afspraken verder naar achteren aan het verplaatsen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mday
Kunnen mensen die een sms/mail/afspraak hebben erbij zetten wanneer ze hebben besteld?
Ja. Dat ze het heel erg druk hebben en niet alle auto's op tijd kunnen inspecteren, dus dat ze nu afspraken verder naar achteren aan het verplaatsen zijn.
Argh, daar vreesde ik al voor. Ik ga zachtjes aan mijn 16 september naar begin oktober verplaatsen om me niet te veel te verheugen...

[ Voor 64% gewijzigd door Mday op 02-09-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Ik heb via chat voorlopige datum : 26 sep. Besteld op 2-8. M3 Performance blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:53:
Kunnen mensen die een sms/mail/afspraak hebben erbij zetten wanneer ze hebben besteld?

[...]

Argh, daar vreesde ik al voor ik ga zachtjes aan mijn 16 september naar begin oktober verplaatsen om me niet te veel te verheugen...
27-7 besteld, en nu dus levering 10-9.
Maar dat is in Tilburg terwijl ik hem in Groningen verwacht, dus dat kon weleens een paar dagen later worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
ruudhermans78 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:54:
Ik heb via chat voorlopige datum : 26 sep. Besteld op 2-8. M3 Performance blauw.
Ik begrijp die chats ook echt niet. Ik had laatst exact dezelfde vraag gesteld, en daar 'konden ze die informatie niet inzien'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:56:
[...]

Ik begrijp die chats ook echt niet. Ik had laatst exact dezelfde vraag gesteld, en daar 'konden ze die informatie niet inzien'...
Die kreeg ik ook, bij mij zeiden ze: 'we kunnen niks anders zien dan jij'

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Mijn vermoeden is dat er chats worden opgepakt door mensen uit de callcenters, en door mensen van het 'hoofdkantoor' die moeten bijspringen. De eerste draait een script af, de tweede geeft de échte informatie en kan daadwerkelijk meer zien in systemen.

Zou me niet verbazen als dit telefonisch hetzelfde is gezien de ver uiteenlopende ervaringen hier.

[ Voor 16% gewijzigd door MrAcid op 02-09-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is maar een heel klein "bommetje" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
MrAcid schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:00:
Mijn vermoeden is dat er chats worden opgepakt door mensen uit de callcenters, en door mensen van het 'hoofdkantoor' die moeten bijspringen. De eerste draait een script af, de tweede geeft de échte informatie en kan daadwerkelijk meer zien in systemen.

Zou me niet verbazen als dit telefonisch hetzelfde is gezien de ver uiteenlopende ervaringen hier.
Daar lijkt het inderdaad wel op!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
Verwijderd schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:01:
Dat is maar een heel klein "bommetje" :D
Morgen meer, dan maar?

Dusseh... een vorm van Chatroulette.

[ Voor 53% gewijzigd door Mday op 02-09-2019 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Hier geen SMS gehad, wel zie ik nu in mijn portal dat ik de auto volgende week woensdag (11/9 - leuke datum) mag ophalen.

Wanneer zou ik betaalinstructies krijgen?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:20
Hier ook eindelijk een bevestiging binnen. Besteld op 15-7, vanmiddag rond 13:30 uur een mail met het kenteken gekregen (G-753-XX :) ). En net een half uurtje geleden een SMS met afleverdatum 9/9 om 17:30 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jurjen!
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-08 17:38
Hier ook bericht, 11 sept om 13.30 uur, 17-7 besteld LR, AWD, Black / Black + Trekhaak

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• buiz
Pijnlijk al die positieve berichtjes te lezen terwijl je eigen bestelling nogsteeds "Wij nemen contact met u op" status heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
buiz schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:10:
Pijnlijk al die positieve berichtjes te lezen terwijl je eigen bestelling nogsteeds "Wij nemen contact met u op" status heeft..
Je eerste post in dit topic is op 24-8, dus je wacht ook nog niet écht lang...?

Het lijkt erop (op basis van de berichten hierboven van mensen met een SMS) dat ze qua leveringen nu bij de bestellingen van half tot eind juli zitten. Levertijd dus 8-10 weken vanaf toen.

[ Voor 23% gewijzigd door MrAcid op 02-09-2019 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vazzilly
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-01-2021
Jurjen! schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:07:
Hier ook bericht, 11 sept om 13.30 uur, 17-7 besteld LR, AWD, Black / Black + Trekhaak
Precies de zelfde config besteld op 30-07, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Vazzilly schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:12:
[...]

Precies de zelfde config besteld op 30-07, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben
Ik heb Wit/Zwart AWD op dezelfde datum, ik denk dat we nog een weekje (of twee) moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vazzilly
Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:14:
[...]

Ik heb Wit/Zwart AWD op dezelfde datum, ik denk dat we nog een weekje (of twee) moeten wachten.
Is bij jou ook de verwachte levertijd 8-15 september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LcsRaw
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-12-2024
Waar zien jullie een verwachte leverdatum? Ik heb een mail gekregen waarin staat dat Tesla vanaf 21-8 een auto mag leveren. SR+ Blue 19" trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmcloo
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-02-2022
Besteld op 1-7. Nog steeds geen bericht..
MrAcid schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:12:
[...]

Je eerste post in dit topic is op 24-8, dus je wacht ook nog niet écht lang...?

Het lijkt erop (op basis van de berichten hierboven van mensen met een SMS) dat ze qua leveringen nu bij de bestellingen van half tot eind juli zitten. Levertijd dus 8-10 weken vanaf toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vazzilly
LcsRaw schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:18:
Waar zien jullie een verwachte leverdatum? Ik heb een mail gekregen waarin staat dat Tesla vanaf 21-8 een auto mag leveren. SR+ Blue 19" trouwens
ik kreeg een mail ongeveer een week na bestelling met het onderwerp: Uw Verwachte Leverdatum

Tekst:
Verwachte Leverdatum & Locatie
8 september 2019 - 15 september 2019
Tesla Groningen-Rostockweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Vazzilly schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:14:
[...]

Is bij jou ook de verwachte levertijd 8-15 september?
Week 38, 16-20. Heb de leverweek gekregen van mijn LM, dus nul garantie.
Edit: obv jouw bericht hier net boven zal dat de mail zijn die mijn LM heeft ontvangen en toen met een LM-CSS naar mij heeft doorgezet...

[ Voor 21% gewijzigd door Mday op 02-09-2019 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vazzilly
Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:20:
[...]

Week 38, 16-20. Heb de leverweek gekregen van mijn LM, dus nul garantie.
ah oke ik dus per mail van tesla zelf (zie 2/3 berichten hier boven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik

Erik

hehehe

LcsRaw schreef op maandag 2 september 2019 @ 17:18:
Dit zegt nog niks; dat is de datum vanaf wanneer ze een auto kunnen koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbierusa
Besteld op 17-07, verwachte levering was 1-9/8-9, kenteken binnen, sms met levering 10-9.
LR AWD Wit / Zwart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb vandaag na 4 weken eindelijk mijn reserveringsnummer gekregen.
Nu hopen dat hij afgeleverd wordt eind september na mijn vakantie, we gaan het meemaken.

We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
Wanda28 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:50:
Hier ook een sms: ophalen in Tilburg op 10/09 om 19.00 uur. Terwijl ik Groningen heb aangegeven, dus ik kan ook gaan bellen. :(
nickbear schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:52:
Mijn collega net ook een SMS. Ophalen 9/9 in Tilburg (aangegeven Groningen). In de SMS staat 17:30 in de mail 16:30
Met wie gaan jullie bellen? DeliveryNL? Sales advisor bij Tesla? Leasemaatschappij?
Ik twijfel een beetje over de beste route. En; sms ik nu 'NEE" terug, of wacht ik even totdat ik daar onnodig processen mee frustreer :/ . Ik ben, dankzij de horrorverhalen hier, een beetje bang dat 'mijn' Model 3 dan naar iemand gaat die wel naar Tilburg wil fietsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:21
Eddos schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:20:
[...]

[...]

Met wie gaan jullie bellen? DeliveryNL? Sales advisor bij Tesla? Leasemaatschappij?
Ik twijfel een beetje over de beste route. En; sms ik nu 'NEE" terug, of wacht ik even totdat ik daar onnodig processen mee frustreer :/ . Ik ben, dankzij de horrorverhalen hier, een beetje bang dat 'mijn' Model 3 dan naar iemand gaat die wel naar Tilburg wil fietsen :P
Eerder in het topic schreef iemand dat 'ie terug SMSte met het verzoek telefonisch contact op te nemen om te herplannen. Hij zei dat 'ie vrij snel daarna werd teruggebeld, maar als die geruchten van die 5000 auto's in september kloppen, kan het mogelijk anders lopen deze maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Was weer een bijzondere dag. Vanmorgen mijn manager gevraagd om te sms'en na Tesla. Na een uurtje werd er terug gebeld en dat alles zou worden geregeld.

In de middag belt medewerker van afgelopen vrijdag terug met een ander verhaal. Zij refereerde blijkbaar naar mijn oude originele bestelling. Deze zou al lang zijn geannuleerd, zei de LM. De verwarring had dus te maken met twee accounts en één bestelling.

Einde van de dag een beter telefoontje, weer andere medewerker :) Delivery uit A'dam belde. De auto, long range RWD met vin is aan mijn originele account gekoppeld. Levering aankomende woensdag, mits de administratie in orde is. Ging waarschijnlijk wel lukken zei de medewerker.

Werd gelukkig door drie medewerkers zelf keurig terug gebeld, dat scheelt al heel veel ergenis. Ergens deze week eindelijk de Tesla, denk ik...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
edit: nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Rambo op 02-09-2019 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik zie hetzelfde via Hiltermann Lease.

Wel VIN in broncode te vinden.

19-8 SR+ volledige standaard besteld (wit / zwart / 18" aero).

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
Wackmack schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:00:
Was weer een bijzondere dag. Vanmorgen mijn manager gevraagd om te sms'en na Tesla. Na een uurtje werd er terug gebeld en dat alles zou worden geregeld.

In de middag belt medewerker van afgelopen vrijdag terug met een ander verhaal. Zij refereerde blijkbaar naar mijn oude originele bestelling. Deze zou al lang zijn geannuleerd, zei de LM. De verwarring had dus te maken met twee accounts en één bestelling.

Einde van de dag een beter telefoontje, weer andere medewerker :) Delivery uit A'dam belde. De auto, long range RWD met vin is aan mijn originele account gekoppeld. Levering aankomende woensdag, mits de administratie in orde is. Ging waarschijnlijk wel lukken zei de medewerker.

Werd gelukkig door drie medewerkers zelf keurig terug gebeld, dat scheelt al heel veel ergenis. Ergens deze week eindelijk de Tesla, denk ik...... :)
Uiteindelijk krijg je je auto. Maar wat een gezeik zeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:30
ruudhermans78 schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:54:
Gaaf hoor zo’n performance! Als SR+ rijder vind ik de acceleratie al top, laat staan dat het nog 2 seconde sneller naar de 100 gaat.

Het lijkt er overigens op dat Tesla aan het einde van het kwartaal weer gigantische aantallen gaat uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumste
  • Laatst online: 29-06 22:38
Tumste schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 02:11:
LM besteld op 19-7
Tesla account op 30-7
VIN 20-8
Hier ook een SMS vanmiddag.
Ophalen 11/9 om 19u30

LR AWD Solid Black - Black 19" FSD

Tesla M3 LR AWD 19" | Solid Black | Black Interior | FSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
anboni schreef op maandag 2 september 2019 @ 18:33:
[...]

Eerder in het topic schreef iemand dat 'ie terug SMSte met het verzoek telefonisch contact op te nemen om te herplannen. Hij zei dat 'ie vrij snel daarna werd teruggebeld, maar als die geruchten van die 5000 auto's in september kloppen, kan het mogelijk anders lopen deze maand.
Heb eerst contact gezocht met onze eigen wagenparkbeheerder. Overleg wel even met hem en kijk dan verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roderickvd
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
roderickvd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:57:
[...]

LM blijkt Alphabet.

28/08 - LM definitief besteld bij Tesla. Bestelbevestiging met leveringsrestrictie tot 01/09. Configuratie nu wel goed. Kennelijk was de RN van 20/08 alleen een "placeholder" om een Tesla account te maken waarop de LM de definitieve bestelling en configuratie kon plaatsen.

Alphabet geeft aan medio 30 september. Dat zou me positief verrassen want ik ga uit van oktober op basis van de gemiddelde levertijden hier.
02/09 - VIN in source O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

T7D_Sneezy schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:24:
[...]
Het lijkt er overigens op dat Tesla aan het einde van het kwartaal weer gigantische aantallen gaat uitleveren.
Vlak nadat ik vandaag had besloten een "voorraad" model te bestellen sprak ik nog 2 collega's die waarschijnlijk deze week nog hetzelfde gaan doen en begreep ik dat vorige week iemand anders nog een normale bestelling heeft geplaatst. Kortom, minimaal 4 stuks hier in de komende 2-3 maanden :)

De Model S'en, I-Pace's en E-Trons overheersen nu nog de parkeerplaats op het werk, maar over 2-3 maanden domineren de Model 3's denk ik ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:30
Taro schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:16:
[...]

Vlak nadat ik vandaag had besloten een "voorraad" model te bestellen sprak ik nog 2 collega's die waarschijnlijk deze week nog hetzelfde gaan doen en begreep ik dat vorige week iemand anders nog een normale bestelling heeft geplaatst. Kortom, minimaal 4 stuks hier in de komende 2-3 maanden :)

De Model S'en, I-Pace's en E-Trons overheersen nu nog de parkeerplaats op het werk, maar over 2-3 maanden domineren de Model 3's denk ik ;)
Ik werk bij een leasemaatschappij en dik 20% van onze backorders zijn Tesla model 3..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Tumste schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:53:
[...]

Ophalen 11/9 om 19u30
Lekker laat! Scheelt wel klachten over het lakwerk als ze steeds later gaan afleveren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemalism
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-09 14:10
Wo 14 augustus besteld
Di 20 augustus bericht van deliverynl@tesla dat het besteld is
Vr 23 augustus bericht van LM dat het week 38 geleverd gaat worden
Ma 26 augustus VIN zichtbaar
Do 29 augustus VIN gone

Watskebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tumste schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:53:
[...]

Ophalen 11/9 om 19u30

LR AWD Solid Black - Black 19" FSD
Gefeliciteerd! Lekker dat je een leverdatum hebt oOo

Met welke cijfers begint je VIN. Ik heb soortgelijk bestelpad, maar geen sms, mail o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kemalism schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:53:
Wo 14 augustus besteld
Di 20 augustus bericht van deliverynl@tesla dat het besteld is
Vr 23 augustus bericht van LM dat het week 38 geleverd gaat worden
Ma 26 augustus VIN zichtbaar
Do 29 augustus VIN gone

Watskebeurt...
Ik heb nu 2x VIN gone. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumste
  • Laatst online: 29-06 22:38
Verwijderd schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:59:
[...]

Gefeliciteerd! Lekker dat je een leverdatum hebt oOo

Met welke cijfers begint je VIN. Ik heb soortgelijk bestelpad, maar geen sms, mail o.i.d.
Thanks!

mijn VIN

5YJ3E7EB7KF4578xx

Tesla M3 LR AWD 19" | Solid Black | Black Interior | FSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haveric
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Wo 28 augustus M3 Performance Pearl White zwart interieur besteld, Financial Lease

Nog geen factuur ontvangen, zojuist gecheckt op VIN en gevonden: YJ3E7EB7KF490xxx

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Besteld op 17-7.
Levertijd tussen 1-9 en 8-9 september.
Op 2-9 nog geen update, dus uit ongeduld maar alvast wat proefritjes gaan maken.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/3wjd1kXp/20190902223430-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ogarling
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-12-2020
BorisBoef schreef op maandag 2 september 2019 @ 16:38:
Oh.. ik krijg nu ook een mail dat de levering verplaatst is.. zelfde dag andere tijd

17:30 rare tijd is dat..
Kan gekker, ik om 19:30 op 9-11.
Update: lees nu pas dat meerdere mensen precies op dat tijdstip een afspraak hebben gekregen.
Zal me niet verbazen als e.e.a. weer wordt verzet.

[ Voor 21% gewijzigd door ogarling op 02-09-2019 23:28 ]

Pagina: 1 ... 41 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.