Gisteravond zag ik een zwarte M3 Performance met 19" velgen en trekhaak op de voorraad website staan. Gelukkig was deze vanochtend nog beschikbaar, dus de aanbetaling gedaan.
Benieuwd wanneer ik hem op mag halen en vooral waarom hij op voorraad was, hopelijk geen beschadigingen of iets dergelijks.
Wel mooi, ik had geen goed gevoel over het comfort van de 20" velgen en eigenlijk wilde ik een trekhaak, maar dan had ik voor de Long Range moeten gaan. Nu het beste van 2 werelden, mits ik dus niet bij het ophalen voor verrassingen kom te staan
Ik zie overigens op de Tesla Account pagina een plaatje van een zwarte m3 met 19" velgen, maar bijv. de rode remklauwen zie ik er niet op, terwijl ik bij de configuratie wel het volgende zie staan:
- Long Range All-Wheel Drive Performance
- Lakkleur Solid Black
- 19'' Sportvelgen
- Volledig zwart premium interieur
- Autopilot
- Trekhaak
Is dat normaal, of komt het gewoon door het kleine plaatje dat dit detail wegvalt? Ik wil natuurlijk voorkomen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat het toch eigenlijk een Long Range ipv Performance is.
Ik neem aan dat ik hem nu binnen 1-2 weken kan ophalen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen