Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jobdeboer
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 23-07-2020
Sr+ zilver, trekhaak, zwart interieur

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wmkuipers
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 18:34
Afgelopen donderdag mijn SR+ in ontvangst mogen nemen. Vond het een keurig ontvangst, auto was opgeladen tot 90%, in alle rust de auto mogen bekijken en er mee mogen spelen. Had nog een paar vragen, die zijn keurig beantwoord.

Ik was wel verrast, met die massa-afleveringsverhalen had ik het me echt erger voorgesteld.

Auto zelf hoef ik niet te beschrijven, dat is fenomenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Ondanks de enorme hoeveelheid registraties is het qua berichtgeving erg stil sinds 2 weken. Zelf sinds vorige week een VIN, maar verder nog geen nieuws via mail of SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

Ik had als leveringsindicatie 1 - 8 sept, maar de chatmedewerker wist mij vanmiddag te vertellen dat het medio september ging worden (na mn RN en VIN gegeven te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
JM3 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 20:35:
Ik had als leveringsindicatie 1 - 8 sept, maar de chatmedewerker wist mij vanmiddag te vertellen dat het medio september ging worden (na mn RN en VIN gegeven te hebben)
Balen. In welke range zit je vin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:38
En de Glovis Courage is ook (net) weer vertrokken richting Zeebrugge.

Zal denk ik de laatste zijn voor dit kwartaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

Zat in 37, zit nu in 45

Op zich geen probleem maar kijk al weken uit naar eerste week september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Wackmack schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 14:04:

Yes!! Het wachten is beloond. Net na dik 1.5 uur aan de lijn, voor de 3e keer dezelfde aardige medewerker. Samen alles door gelopen, mocht zelfs de afleverdatum kiezen. Aankomende dinsdag Tesla ophalen :)

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak:
• Datum: 03/09/2019
• Tijd: 11:00 AM
• Kenteken: G-XXX-BJ
Oef, het was ook te mooi om waar te zijn. Mijn werkgever krijgt net een voicemail, hij is eerste contact persoon. De medewerker van Tesla, Belgische vrouw van Delivery, sprak voicemail in dat er geen lease contract is. Of men even wilde terug bellen. Persoon in kwestie belde met het nummer, waar iedereen op belt, of wij even kunnen terug bellen. Hoe dan 😳?? Dit nummer heb ik nog nooit goed kunnen bereiken.

Afspraak van dinsdag is dus ineens onzeker. Afgelopen donderdag mondeling en schriftelijk ter horen gekregen, dat ik dinsdag 100% mijn Tesla op kan halen. Dat is dus blijkbaar toch onzeker.

Echt nog nooit zo'n bende mee gemaakt als Tesla. En dat is vrij bijzonder omdat ik al mijn spullen al 15+ jaar voornamelijk online bestel.

Houdt het dan nooit op.... 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 23:00
Wackmack schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:45:
[...]
Oef, het was ook te mooi om waar te zijn. Mijn werkgever krijgt net een voicemail, hij is eerste contact persoon. De medewerker van Tesla, Belgische vrouw van Delivery, sprak voicemail in dat er geen lease contract is. Of men even wilde terug bellen. Persoon in kwestie belde met het nummer, waar iedereen op belt, of wij even kunnen terug bellen. Hoe dan 😳?? Dit nummer heb ik nog nooit goed kunnen bereiken.
[...]
Als bellen toch geen zin heeft, kan je proberen het contract e mailen en via de chat melden dat ze het contract uit de mailbox moeten plukken en aan jouw contract koppelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3_s
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16:08

3_s

Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:17:
[...]

9 van de 10 Tesla’s zijn lease of op de zaak gekocht.
Ik ken werkelijk niemand die zijn/haar tesla privé heeft gekocht.

Zo raar is de vraag omtrent garanties met leveren toch niet?

Nu zal het nog niet zo’n probleem zijn, maar hoe dichter het einde van het jaar nadert, hoe relevanter het wordt.

Hoe gaat het bedrijf Tesla hiermee om?
Er is een ander topic dat over de leveringen gaat, dus dat moet hier niet behandeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:54
Ik kan mij ook melden. Model 3 is besteld door de LM. Ik heb een 6 cijferig nummer gekregen 9XXXXX. Zou dit het RN nummer kunnen zijn?
Kan ik nu al wat doen met een account bij tesla is toch wachten op informatie vanuit de LM?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Michieas schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 05:56:
Ik kan mij ook melden. Model 3 is besteld door de LM. Ik heb een 6 cijferig nummer gekregen 9XXXXX. Zou dit het RN nummer kunnen zijn?
Kan ik nu al wat doen met een account bij tesla is toch wachten op informatie vanuit de LM?
Nee, RN is negen nummers. Denk dat het een nummer van je LM is. Je zult binnenkort een welkom e-mail van Tesla ontvangen als het goed is. Dit is ook meer iets voor in het afleveringen topic.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-08 22:49
@Inspired Dit is het levering topic. Nog niet wakker? :)

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Zijn wat posts verplaatst ;)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
buiz schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:12:
Laatste nieuws is dat er heel veel model 3's verplaatst worden naar de oostkust om daar op de boot te gaan vanuit Philadelphia
De boottocht vanuit daar is uiteraard veel korter dan door het Panama kanaal, tevens kost het enkele tonnen om met de boot door de sluizen te varen.

Ze doen er alles aan om dit kwartaal weer veel leveringen te doen.
Schijnbaar veel RHD modellen die via deze weg verscheept worden.
Steeds meer bevestigingen, veel trucks gespot met Europese kentekenhouders onderweg naar de oostkust.
Wat ook interessant is:
- een reis vanuit tesla hq naar philly is 44uur (zonder stops)
- de bootreis is ~6700 nautische mijlen korter (!) 63%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donpierlo
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Wackmack schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 21:45:
[...]

Afspraak van dinsdag is dus ineens onzeker. Afgelopen donderdag mondeling en schriftelijk ter horen gekregen, dat ik dinsdag 100% mijn Tesla op kan halen. Dat is dus blijkbaar toch onzeker.

Echt nog nooit zo'n bende mee gemaakt als Tesla. En dat is vrij bijzonder omdat ik al mijn spullen al 15+ jaar voornamelijk online bestel.

Houdt het dan nooit op.... 😔
Toevallig een door tesla geregelde lease gekozen. Wij wel... wat een zootje... we hebben 2 Tesla’s besteld, eentje hebben we de afhaaldatum met dag moeten opschuiven dankzij de lease maatschappij. Nu proberen de 2de tijdig geregeld te krijgen. Mijn model s zal volgende vrijdag geleverd worden mits lease maatschappij nu eens deftig werk zou leveren. Nog nooit zo een amateurisme meegemaakt 😬.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Weet iemand of Tesla vandaag te bereiken is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
En hierbij het overzicht met boten onderweg;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UUMQrWG_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Eerste aankomt is 6sep

Én er komt een 4e schip! Vertrekt uit SFO rond 6 Sep
Bootreis is ~22 dagen.

[ Voor 57% gewijzigd door buiz op 31-08-2019 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wackmack schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:07:
Weet iemand of Tesla vandaag te bereiken is?
Denk niet iemand van delivery. Je zou het via een SeC kunnen proberen misschien. Maar ben bang dat die ook niet kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Inspired schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:18:
[...]

Denk niet iemand van delivery. Je zou het via een SeC kunnen proberen misschien. Maar ben bang dat die ook niet kunnen helpen.
Dank! Mijn levering gaat lekker he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wackmack schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Dank! Mijn levering gaat lekker he :)
Echt soepel gaat het niet nee.. :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

8/8 bestelling door LM geplaatst
13/8 RN ontvangen
31/8 VIN ontvangen - KF336XXX

LR AWD, Blauw, 19", wit interieur.

Benieuwd wanneer ik hem kan ophalen! Volgens de LM is de afleverlocatie trouwens Amsterdam Zuid-Oost. Nog niet veel gezien hier?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
McFlipp schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:20:
13/8 RN ontvangen

Benieuwd wanneer ik hem kan ophalen! Volgens de LM is de afleverlocatie trouwens Amsterdam Zuid-Oost. Nog niet veel gezien hier?
Klopt, delivery centers zijn normaal Tilburg en Groningen. Waarschijnlijk ivm drukte springen SeC’s bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurbatov
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:41
Kort vraagje. Voor mensen die zelf besteld hebben en de 2k hebben aanbetaald. Ik wil mijn order laten overnemen door LP. Hoe werkt het met de terugbetaling van de 2k? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Jurbatov schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:48:
Kort vraagje. Voor mensen die zelf besteld hebben en de 2k hebben aanbetaald. Ik wil mijn order laten overnemen door LP. Hoe werkt het met de terugbetaling van de 2k? Thanks alvast!
Waarom doe je zoiets? Scheelt wellicht 3 weken maximaal maar je krijgt er zoveel administratieve rompslomp door.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik mag aankomende week gaan bestellen maar ik zie weinig sr+ /multi red / black white /19” configuratie voorbij komen , dat is eigenlijk mijn config die ik wil bestellen maar ik ben bang dat ik met deze config een risico neem en hem dan dit jaar niet op kenteken zal hebben.

Sr+/blue/black interior/19” zal meer kans maken denk ik ? Of echt helemaal standaard met 18” om zeker te zijn ? Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
Schil1 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:00:
Ik mag aankomende week gaan bestellen maar ik zie weinig sr+ /multi red / black white /19” configuratie voorbij komen , dat is eigenlijk mijn config die ik wil bestellen maar ik ben bang dat ik met deze config een risico neem en hem dan dit jaar niet op kenteken zal hebben.

Sr+/blue/black interior/19” zal meer kans maken denk ik ? Of echt helemaal standaard met 18” om zeker te zijn ? Wat denken jullie ?
Gewoon bestellen. Komt allemaal op tijd binnen of is er al. Heeft niks met kansen te maken. Oktober zal vast wel een kantelpunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jurbatov schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:48:
Ligt er een beetje aan hoe het gaat. Als ze de VIN over zetten dan kun je je eigen bestelling gewoon cancellen en krijg je de 2k van Tesla terug. Als de LM je RN overneemt dat zal de LM je 2k moeten geven.

@Schil1

Het lijkt me redelijk zeker dat elke bestelling deze maand nog gewoon komt voor eind van het jaar. Heb niet de indruk dat de gemiddelde levertijd echt aan het oplopen is.

[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 31-08-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurbatov
Inspired schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:17:
[...]

Ligt er een beetje aan hoe het gaat. Als ze de VIN over zetten dan kun je je eigen bestelling gewoon cancellen en krijg je de 2k van Tesla terug. Als de LM je RN overneemt dat zal de LM je 2k moeten geven.

@Schil1

Het lijkt me redelijk zeker dat elke bestelling deze maand nog gewoon komt voor eind van het jaar. Heb niet de indruk dat de gemiddelde levertijd echt aan het oplopen is.
Ah thanks! Helder. En zat net al even te zoeken door het forum maar kon het niet vinden. hoe kan je je Vin nummer achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Jurbatov schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 13:28:
[...]

Ah thanks! Helder. En zat net al even te zoeken door het forum maar kon het niet vinden. hoe kan je je Vin nummer achterhalen?
Doorzoek de broncode op de zoekterm “5YJ”. Of installeer de vin Finder plug-in voor Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop61
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-07 14:07
mooste schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:26:
[...]

Doorzoek de broncode op de zoekterm “5YJ”. Of installeer de vin Finder plug-in voor Chrome.
Even voor de duidelijkheid, als je op mijn tesla kijkt naar de pagina waar je bestelling staat druk je in Chrome op ctrl+ u, dan krijg je de html code van de pagina te zien, dan druk je op ctrl+ f en zoek dan op 5YJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurbatov
Dank beiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
Morgen 1 september is mijn leveringsrestrictie afgelopen. Nu zag ik vanmorgen dat de bestelovereenkomst in mijn account opeens weg is.

Heeft iemand dat wel eens gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
dijkmans93 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:43:
Morgen 1 september is mijn leveringsrestrictie afgelopen. Nu zag ik vanmorgen dat de bestelovereenkomst in mijn account opeens weg is.

Heeft iemand dat wel eens gehad?
Volgens mij zijn die documenten nu bij iedereen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
McFlipp schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 12:20:
13/8 RN ontvangen

Exact dezelfse config! 26 juli besteld. Geschatte levering 12 september. In Tilburg zo ver ik weet :)

PS VIN: KF335XXX Dus die van jou zit daar vlak achter? :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Mglashouwer op 31-08-2019 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooste schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:52:
[...]

Ja bij mij ook ineens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fioravanti
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:21

Fioravanti

Fioravantastisch!

Same here. Al dacht ik dat het voor mij zo was ivm weghalen leverrestrictie. Viel toevallig mooi samen met de site aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 18:46
mooste schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 17:52:
[...]

Bij mij staat alles er nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkmans93
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 31-08 13:40
OK bedankt 3x weg stemt me wat gerust :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emptyy
  • Laatst online: 15-09 21:33
dijkmans93 schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 21:42:
OK bedankt 3x weg stemt me wat gerust :-)
4x, bij mij ook alles weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maandag even in de wacht hangen kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Het wordt nog druk de komende maand(en).
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/wBVf5z5/2019-08-31-17-41-40.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/gMNFSG8/Screenshot-20190831-203827.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Weet niet of je daar blij van gaat worden als je een modelletje hebt met tig opleverpunten....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-08 10:18
Ah easyway. Oude werkgever toen ik nog Hiker was. Mocht nooit zoiets moois rijden als een Tesla, though... waren allemaal volledig kapotgereden leasebakken.
Anyway, ik wens al die corporates veel succes, zolang ik de mijne maar op tijd krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen1967
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-07-2023
Besteld 20-08
Verwachte leverdatum 19-09
VIN 5YJ3E7EB6KF441XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Doet me sterk denken aan de valet parking verhalen op schiphol als ik die foto zie .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
leekers schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:22:
[...]

Doet me sterk denken aan de valet parking verhalen op schiphol als ik die foto zie .
Nah, toen ik er werkte was schaderijden of anderzijds onverantwoordelijk ermee omgaan genoeg voor ontslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Laatst online: 04-01-2021
Dag mensen.

Afgelopen donderdag 2x model 3 besteld (vader en ik). Gereserveerd via de site van Tesla, nu papieren in orde laten maken door Leasebedrijf

Medewerker Tesla telefonisch (na 5 seconden overgaan trouwens!) meldde mij op basis van de VIN-nummers dat beide voertuigen laatstelijk in Zeebrugge waren, dus de levering kan al in de tweede week van september plaatsvinden.

Moet ik nu zelf de Tesla accounts etc in orde maken? Of is dat iets voor de LM om te doen (zoveel tegenstrijdige antwoorden van de Lm, dat ik het hier maar bespreek).

En de aanbetaling van 2x2000 (reservering op kredietruimte) wordt door Tesla zelf kennelijk terugbetaald nadat de Lm de voertuigen koopt? Ook hierover tegenstrijdige antwoorden.

Lm is Leaseplan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@naii11 ik zou toch echt even met LP overleggen. Er zijn volgens mij twee opties. Ze nemen de orders over. (RN) Of Tesla zet straks de VINs over van jouw RN naar die van LP. Het laatste scenario heb ik gedaan. Maar soms doen ze ook scenario 1 volgens mij. Afhankelijk van het scenario zal ook de refund van de 2k verschillend zijn. Of via LP of via Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
Inspired schreef op zondag 1 september 2019 @ 10:03:
@naii11 ik zou toch echt even met LP overleggen. Er zijn volgens mij twee opties. Ze nemen de orders over. (RN) Of Tesla zet straks de VINs over van jouw RN naar die van LP. Het laatste scenario heb ik gedaan. Maar soms doen ze ook scenario 1 volgens mij. Afhankelijk van het scenario zal ook de refund van de 2k verschillend zijn. Of via LP of via Tesla.
Wat ik heb begrepen is dat LP de order overneemt. Echter zeiden ze me dat ik de refund zelf moet regelen. Tesla zei dat de refund automatisch wordt teruggestort als de auto's zijn overgenomen.

Voor het tweede scenario dat jij schetst, moet ik dan zelf aan Tesla verzoeken om de voertuigen aan Leaseplan over te zetten? Dat kan eerst nadat de papieren bij Leaseplan in orde zijn neem ik aan?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze alleen de auto overnemen dan moet je zelf de order cancellen ja. Dan krijg je van Tesla een refund. Als Leaseplan je order overneemt dan lijkt het me dat LP je het geld terug moet storten. Maar zou gewoon even overleggen met LP, of anders even aankijken hoe het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Nu is het best interessant om te weten dat Tesla 5000 leveringen in de maand september gepland heeft staan, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat wel erg aan de hoge kant is. Als je kijkt naar wat ze de rest van het jaar hebben gedaan is 5000 bijna net zo veel als jan-aug bij elkaar. Lijkt me dan ook sterk dat ze er 5000 van plan zijn. Daarnaast is de 'bron' van dat verhaal een of andere taxicentraledirecteur. Niet echt iemand waarvan ik denk dat hij het zal weten. Niet alsof Tesla dat zelf online heeft gezet.

Los daarvan, er zullen er zeker wel een hoop geleverd gaan worden in september.
MasterMaceMichu schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:14:
Weet niet of je daar blij van gaat worden als je een modelletje hebt met tig opleverpunten....
Mijn LM is ook Athlon, maar ik peins er niet over om een student mijn auto op te laten halen en bij mij af te laten leveren. Ook al heb ik het heel druk op werk offer ik liever een halve dag op om het zelf te gaan halen dan dat ik een student dat toevertrouw. Nog afgezien van de mogelijke opleverpunten...

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Zijn er nog mensen die deze week afleverdata doorgekregen hebben? Na die SFL conductor lijkt eigenlijk niets op gang te zijn gekomen. Wel zie je in de Powerbi die hier voorbij is gekomen dat er bij RDW vorige week veel meer kentekens zijn geregistreerd dan de afgelopen weken! Zo'n 100 per dag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter1971
ruudhermans78 schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:10:
Zijn er nog mensen die deze week afleverdata doorgekregen hebben? Na die SFL conductor lijkt eigenlijk niets op gang te zijn gekomen. Wel zie je in de Powerbi die hier voorbij is gekomen dat er bij RDW vorige week veel meer kentekens zijn geregistreerd dan de afgelopen weken! Zo'n 100 per dag!
Het probleem lag bij RDW was in verschillende reacties te lezen.
Is een kentekenregistratie gelijk aan een afgeleverde auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het powerbi overzicht laat auto’s zien die daadwerkelijk op naam gezet zijn. Dus afleveringen zit wel flink in de lift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
MagicTempest schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:02:
[...]

Mijn LM is ook Athlon, maar ik peins er niet over om een student mijn auto op te laten halen en bij mij af te laten leveren. Ook al heb ik het heel druk op werk offer ik liever een halve dag op om het zelf te gaan halen dan dat ik een student dat toevertrouw. Nog afgezien van de mogelijke opleverpunten...
Hahaha, Ja, inderdaad, Ik ga zeker ook niet iemand anders dat ding af laten halen. Leaseplan doet dat voor 50Euro*. Nice try.
Ik had ooit als student-hiker een spiksplinternieuwe Honda Insight vanuit de dealer in Rotterdam, met 4km op de teller, helemaal naar Zelhem gereden. Toen ik me aanmeldde bij de balie en de uiteindelijke bestuurder aankwam zei-ie: 'Okay, waar staat je oplegger?' Oplegger? Zie ik eruit als een trucker? Na een veelbetekende stilte: 'Oh... je hebt de auto zelf gereden'. De teleurstelling op zijn gezicht toen-ie begreep dat ik 160km op de teller had gezet vergeet ik nooit meer... -O- O-)

*geloof niet dat ze dat nog doen maar soit

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Denk dat de meeste leaserijders het prima vinden. Ik zou het wel prima vinden iig. Ophalen in Tilburg is nou ook niet meer wat het was. Liever de auto thuis krijgen dan dat het me een dag kost. Maar als ik hem prive zou kopen is het een ander verhaal. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Inspired op 01-09-2019 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouter1971
Inspired schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:22:
Het powerbi overzicht laat auto’s zien die daadwerkelijk op naam gezet zijn. Dus afleveringen zit wel flink in de lift.
Dan zit er niks anders op te concluderen dat Tesla dit forum zit af te speuren en die RN nummers even on hold heeft gezet. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vazzilly
  • Laatst online: 05-01-2021
Autos onderweg naar Tilburg https://ibb.co/41VFJD1

[ Voor 9% gewijzigd door Vazzilly op 01-09-2019 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35
Inspired schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:28:
Denk dat de meeste leaserijders het prima vinden. Ik zou het wel prima vinden iig. Ophalen in Tilburg is nou ook niet meer wat het was. Liever de auto thuis krijgen dan dat het me een dag kost. Maar als ik hem prive zou kopen is het een ander verhaal. :)
Het gaat mij ook niet zo zeer om die kilometers. Het gaat me er meer om dat ik een student niet vertrouw in mijn auto (overigens vertrouw ik niemand in mijn auto). Of het nu een leaseauto of prive is maakt voor mij op dat vlak niets uit.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
MagicTempest schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:02:
[...]

Nu is het best interessant om te weten dat Tesla 5000 leveringen in de maand september gepland heeft staan, maar eerlijk gezegd denk ik dat dat wel erg aan de hoge kant is. Als je kijkt naar wat ze de rest van het jaar hebben gedaan is 5000 bijna net zo veel als jan-aug bij elkaar. Lijkt me dan ook sterk dat ze er 5000 van plan zijn. Daarnaast is de 'bron' van dat verhaal een of andere taxicentraledirecteur. Niet echt iemand waarvan ik denk dat hij het zal weten. Niet alsof Tesla dat zelf online heeft gezet.

Los daarvan, er zullen er zeker wel een hoop geleverd gaan worden in september.

[...]

Ik denk dat 5000 nog best goed mogelijk is, bron is natuurlijk 0 betrouwbaar, echter denk ik dat die man recent een tesla heeft opgehaald en een medewerker heeft gesproken, en die medewerkers hebben wel eerder verteld wat ze de komende dagen, weken of maanden te wachten staat qua afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
MagicTempest schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:50:
[...]

Het gaat mij ook niet zo zeer om die kilometers. Het gaat me er meer om dat ik een student niet vertrouw in mijn auto (overigens vertrouw ik niemand in mijn auto). Of het nu een leaseauto of prive is maakt voor mij op dat vlak niets uit.
Lijkt mij erg lastig. Hoe doe je dat met onderhoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tomas123 schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat 5000 nog best goed mogelijk is, bron is natuurlijk 0 betrouwbaar, echter denk ik dat die man recent een tesla heeft opgehaald en een medewerker heeft gesproken, en die medewerkers hebben wel eerder verteld wat ze de komende dagen, weken of maanden te wachten staat qua afleveringen.
5000 in één maand lijkt mij heel veel. 5000 per kwartaal is al een uitdaging. Als ze dat dit kwartaal halen doen ze het goed. Anders moeten ze vanaf nu elke dag ~ 240 auto’s afleveren. Dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:38
Volgens mij kan ik me herinneren dat ze naar het eind van het kwartaal ook (veel) in het weekend gingen afleveren.
Incl. de zaterdagen heeft september vanaf morgen dan zo'n 25 dagen om de auto's af te leveren.

Dat zou zo'n 200 auto's per dag zijn, we gaan het zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

Afgelopen vrijdagavond mijn bestelling geplaatst. In m’n profiel staat een dubbele bestelling, een waarvan ze vragen de aanbetaling te voldoen en een tweede waarin staat:
Volgende stappen

Wij stellen uw contract op en nemen contact met u op wanneer u de eindbetaling kunt voldoen
Ik heb al een mailtje naar deliverynl@tesla.com gestuurd om de dubbele / foutieve bestelling te annuleren.

Op basis van jullie ervaringen, wanneer zal er ongeveer contact opgenomen gaan worden voor een mogelijke levering?

[ Voor 8% gewijzigd door sjoe op 01-09-2019 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:30
sjoe schreef op zondag 1 september 2019 @ 13:25:
Afgelopen vrijdagavond mijn bestelling geplaatst. In m’n profiel staat een dubbele bestelling, een waarvan ze vragen de aanbetaling te voldoen en een tweede waarin staat:

[...]

Ik heb al een mailtje naar deliverynl@tesla.com gestuurd om de dubbele / foutieve bestelling te annuleren.

Op basis van jullie ervaringen, wanneer zal er ongeveer contact opgenomen gaan worden voor een mogelijke levering?
In ieder geval voor de aflevering....
Heb je een voorraad auto besteld? Heb je een uitzonderlijke configuratie? In alle eerlijkheid zal niemand Je hier het juiste antwoord kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoe
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-04 17:47

sjoe

Klik hier

T7D_Sneezy schreef op zondag 1 september 2019 @ 14:48:
[...]

In ieder geval voor de aflevering....
Heb je een voorraad auto besteld? Heb je een uitzonderlijke configuratie? In alle eerlijkheid zal niemand Je hier het juiste antwoord kunnen geven.
Nee niet uit voorraad;
- Wit
- Zwart interieur
- 19” velgen
- Trekhaak
- FSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
sjoe schreef op zondag 1 september 2019 @ 15:09:
[...]

Nee niet uit voorraad;
- Wit
- Zwart interieur
- 19” velgen
- Trekhaak
- FSD
6 tot 8 weken ongeveer. Sourcecode af en toe zien of je een VIN hebt gekregn, info zie je hier wel genoeg hoe dat moet en dan zit hij op de eerstvolgende boot ongeveer die vertrokken is vanuit VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rover12345
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-09 18:46
naii11 schreef op zondag 1 september 2019 @ 09:46:
Dag mensen.

Afgelopen donderdag 2x model 3 besteld (vader en ik). Gereserveerd via de site van Tesla, nu papieren in orde laten maken door Leasebedrijf

Medewerker Tesla telefonisch (na 5 seconden overgaan trouwens!) meldde mij op basis van de VIN-nummers dat beide voertuigen laatstelijk in Zeebrugge waren, dus de levering kan al in de tweede week van september plaatsvinden.
...
Voorraad model neem ik dan aan?! Dit is extreem snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
rover12345 schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:12:
[...]

Ja, volgens mij heeft @naii11 twee voorraadmodellen besteld via Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebert
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-02 12:03
VidaR-9 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:53:
[...]

Gaaf wit/wit. Veel plezier ermee.

Ik blijf het wel bijzonder dat Tesla alle auto's aflevert met van die cheap-ass kentekenplaten. Waarom niet even luxe platen voor kostprijs 10-20 meer op zo'n dure auto.

Maargoed altijd zelf nog te doen.
Hier stoorde ik me ook aan toen ik de foto's zag. Kan Tesla de auto niet met luxe platen afleveren als je erom vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
rover12345 schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:12:
[...]

Ja klopt. Althans volgens Tesla kan het dan worden afgeleverd. Hopelijk krijgt Leaseplan alles op tijd in orde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 18:35
Siebert schreef op zondag 1 september 2019 @ 22:32:
[...]

Hier stoorde ik me ook aan toen ik de foto's zag. Kan Tesla de auto niet met luxe platen afleveren als je erom vraagt?
Koop ze dan zelf als je 'luxe' platen wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MagicTempest schreef op zondag 1 september 2019 @ 11:50:
[...]

Zou je ook je bureaustoel niet vertrouwen om door iemand anders op te halen;)? Leaseauto is in mijn beleving niks meer of minder dan een stuk gereedschap van mijn werkgever en eigendom van de leasemaatschappij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

VidaR-9 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:53:
[...]

Ik blijf het wel bijzonder dat Tesla alle auto's aflevert met van die cheap-ass kentekenplaten. Waarom niet even luxe platen voor kostprijs 10-20 meer op zo'n dure auto.
Omdat niet iedereen die mooi vindt. Ik weet niet waarom je ze luxe noemt, ik vind ze lelijk.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmcloo
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-02-2022
Vanochtend contact gehad via Chat. Ik had 11-8 een email gehad over geplande leverdatum tussen 4-9 en 11-9.
Er lijkt enige vertraging te zijn...

At this moment the delivery status is still 'not scheduled' as of yet. The ETA is still around the middle of September. The delivery team will send you a sms as soon as they have a confirmed delivery date and time. Apologies for the wait and the inconvenience Sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Als het waar is dat ze deze maand 5000 auto's willen afleveren kan ik mij dat voorstellen. Ook het RDW zorgt voor vertraging helaas. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Wat is er mis met de kentekenplaten, wat is luxe, en wat is cheapass?
Ik heb een blauwe, weken geleden 1-8 sept als indicatie doorgekregen.. laat maar komen >:) Maar ben bang dat de vertraging nog niet aan mij is doorgegeven.

Verder zal het wel, het liefst krijg ik wel vertraging want ik ben volgende week toch op vakantie. Als ik dan terugkom bij een nieuwe auto onder het stof is het ook niet leuk meer :P

[ Voor 37% gewijzigd door Divak op 02-09-2019 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Divak schreef op maandag 2 september 2019 @ 08:45:

[...]

Ik heb een blauwe, weken geleden 1-8 sept als indicatie doorgekregen.. laat maar komen >:) Maar ben bang dat de vertraging nog niet aan mij is doorgegeven.

Verder zal het wel, het liefst krijg ik wel vertraging want ik ben volgende week toch op vakantie. Als ik dan terugkom bij een nieuwe auto onder het stof is het ook niet leuk meer :P
Euh, als je niet kan komen ophalen bij een reschedule* wordt-ie weggegeven en dan moet je op de volgende boot wachten...

*als je ze uberhaupt te pakken krijgt om iets anders te plannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Divak schreef op maandag 2 september 2019 @ 08:45:
Sommige mensen vinden dit luxe
Afbeeldingslocatie: https://mrwheelson.nl/imagecache/medium/uploads/2019/08/img-1709.jpg

Als alternatief voor de cheapass gestanste platen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Night-Reveller
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 23:00
Hebben de mensen die recentelijk hun Tesla in ontvangst genomen ook telefoon-oplaad kabeltjes erbij gekregen? Dat doen ze toch niet meer?

En hoe lang is de mennekes-laadkabel die je erbij krijgt? Ik meen ergens te hebben gelezen dat die maar 4 meter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:42
Night-Reveller schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:10:
Hebben de mensen die recentelijk hun Tesla in ontvangst genomen ook telefoon-oplaad kabeltjes erbij gekregen? Dat doen ze toch niet meer?
Klopt.
En hoe lang is de mennekes-laadkabel die je erbij krijgt? Ik meen ergens te hebben gelezen dat die maar 4 meter is?
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Mday schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:01:
[...]

Euh, als je niet kan komen ophalen bij een reschedule* wordt-ie weggegeven en dan moet je op de volgende boot wachten...

*als je ze uberhaupt te pakken krijgt om iets anders te plannen
Ja, ik bedoel dus vertraging zodat de auto pas na mijn vakantie klaar is. Ik ga zeker geen reschedule doen met alle horror-verhalen op het internet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij Tesla kun je niet kiezen voor luxe platen op de Model 3. Je kunt ze zelf bij een lokale kentekenboer om laten wisselen voor EUR 35/40 per set, als je dat het waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
Nog steeds is het merendeel (van de model 3, SR+) dat op kenteken wordt gezet zwart. Daaruit maak ik op dat de kentekens die nu op naam worden gezet bestellingen betreffen van vóór 17 juli (daarna werd de standaardkleur immers wit).

Hopelijk veranderen de statistieken snel, in die zin dat wit de overhand krijgt :) Dan kunnen we ook een beetje een beeld krijgen van de gemiddelde levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik kan dit bevestigen, geen USB kabels en een 4m kabel.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:27
Afgelopen dinsdag hem opgehaald en geen witte gezien (ook geen rode).
Laadkabel is irritant kort, moet echt met de achterkant naar de paal staan en in sommige parkeergarages moet je dus tegen de draad in parkeren terwijl iedereen met zijn neus het vak in staat.

Leaseplan had overigens mijn order van 12-7 pas op 22-7 bij Tesla maar dan golden wel de oude prijzen en kleur. Tesla gaf tegen mij aan dat ze daar richting hun 'grootste Nederlandse' klant heel coulant in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
CME86 schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:46:
Afgelopen dinsdag hem opgehaald en geen witte gezien (ook geen rode).
Laadkabel is irritant kort, moet echt met de achterkant naar de paal staan en in sommige parkeergarages moet je dus tegen de draad in parkeren terwijl iedereen met zijn neus het vak in staat.

Leaseplan had overigens mijn order van 12-7 pas op 22-7 bij Tesla maar dan golden wel de oude prijzen en kleur. Tesla gaf tegen mij aan dat ze daar richting hun 'grootste Nederlandse' klant heel coulant in zijn.
Ik meen me trouwens te herinneren dat ik bij LP een 7-meter kabel zou krijgen. Dat is dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flrs schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:33:
Nog steeds is het merendeel (van de model 3, SR+) dat op kenteken wordt gezet zwart. Daaruit maak ik op dat de kentekens die nu op naam worden gezet bestellingen betreffen van vóór 17 juli (daarna werd de standaardkleur immers wit).

Hopelijk veranderen de statistieken snel, in die zin dat wit de overhand krijgt :) Dan kunnen we ook een beetje een beeld krijgen van de gemiddelde levertijd.
Euhm, kan toch ook zijn dat men voor zwart gewoon meer betaald? Dat was ook het idee van Musk. De gemiddelde levertijd kun je wel uit het topic halen. Er staan ook gewoon witte SR+ configs op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasiaa
  • Laatst online: 09-05-2021
Zijn er inmiddels mensen die een "verkeerde vin" gekoppeld hadden gekregen met een update? Collega's om mij heen rijden inmiddels al weken. Bij mij de vin nog steeds heel erg leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runiyuki
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 15:19
Erasiaa schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:18:
Zijn er inmiddels mensen die een "verkeerde vin" gekoppeld hadden gekregen met een update? Collega's om mij heen rijden inmiddels al weken. Bij mij de vin nog steeds heel erg leeg..
Ik heb na een aantal dagen pas een nieuwe vin gekregen (aanmerkelijk later dan anderen op dit forum). Maar daarna niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
Inspired schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:05:
[...]

Euhm, kan toch ook zijn dat men voor zwart gewoon meer betaald? Dat was ook het idee van Musk. De gemiddelde levertijd kun je wel uit het topic halen. Er staan ook gewoon witte SR+ configs op voorraad.
Dat zou uiteraard kunnen. Maar daar ga ik eerlijk gezegd niet van uit. Een groot deel van de SR+ wordt immers door lease-rijdend-Nederland besteld. Die vinden elke gangbare kleur prima, zo lang alles maar zo veel mogelijk onder de 50k blijft. Bovendien is wit ook een populaire kleur (én waren er veel kwaliteitsissues met de zwarte lak - al zal 90% van de kopers/leasers daar geen benul van hebben).

De levertijden die ik nu voorbij zie komen verschillen wel heel erg. Ben gewoon benieuwd wanneer de (door mij verwachte) shift van zwart naar wit plaatsvindt. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasiaa
Runiyuki schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:20:
[...]

Ik heb na een aantal dagen pas een nieuwe vin gekregen (aanmerkelijk later dan anderen op dit forum). Maar daarna niets meer gehoord.
Jij hebt dus redelijk snel (een aantal dagen nadat VIN verdwenen was?) een nieuwe VIN gekregen? Ik heb het idee dat je gewoon weer achteraan moet aansluiten als je vin verdwijnt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gaat weer heerlijk, delivery ging pas 9.45 open. Vervolgens wordt naar 45min de telefoonlijn verbroken. Gebeurde vorige week ook al drie keer.

Vervelende is dat delivery aangaf dat ik moet terug bellen ivm de levering van morgen. Je geduld wordt goed getest op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runiyuki
Erasiaa schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:27:
[...]

Jij hebt dus redelijk snel (een aantal dagen nadat VIN verdwenen was?) een nieuwe VIN gekregen? Ik heb het idee dat je gewoon weer achteraan moet aansluiten als je vin verdwijnt..
Ik heb posts gezien van mensen die direct een nieuwe VIN hadden. Bij mijn heeft het denk ik een week of 2 geduurd.

Op basis van het nummer zelf lijkt het er inderdaad op dat ik achteraan ben gekomen omdat het vrij dicht ligt bij recent bestelde auto's. En op dat ik nog geen SMS gezien heb (bestelling uit juli).

Maar niets dan assumpties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Runiyuki schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:33:
[...]

Ik heb posts gezien van mensen die direct een nieuwe VIN hadden. Bij mijn heeft het denk ik een week of 2 geduurd.

Op basis van het nummer zelf lijkt het er inderdaad op dat ik achteraan ben gekomen omdat het vrij dicht ligt bij recent bestelde auto's. En op dat ik nog geen SMS gezien heb (bestelling uit juli).

Maar niets dan assumpties.
Het hangt natuurlijk van de config af. Andere mensen kunnen meteen een VIN krijgen als er nog wat stond in NL of al onderweg was. Als er geen config meer vrij is moet je wachten.
Wackmack schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:30:
Gaat weer heerlijk, delivery ging pas 9.45 open. Vervolgens wordt naar 45min de telefoonlijn verbroken. Gebeurde vorige week ook al drie keer.

Vervelende is dat delivery aangaf dat ik moet terug bellen ivm de levering van morgen. Je geduld wordt goed getest op deze manier.
Ja, de bereikbaarheid van delivery is echt huilen met de pet op. En dat is al maanden het geval. Ze moeten daar echt iets aan doen. En het is nog niet eens het piekmoment qua deliveries. Su6!

[ Voor 31% gewijzigd door Inspired op 02-09-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runiyuki
Inspired schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:34:
[...]

Het hangt natuurlijk van de config af. Andere mensen kunnen meteen een VIN krijgen als er nog wat stond in NL of al onderweg was. Als er geen config meer vrij is moet je wachten.
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:47

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Erasiaa schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:18:
Ja, maar heeft ook een ruime week geduurd. Op basis van de VIN is de leverdatum verplaatst van eind augustus naar eind september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasiaa
cyspoz schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:39:
[...]

Ja, maar heeft ook een ruime week geduurd. Op basis van de VIN is de leverdatum verplaatst van eind augustus naar eind september.
Dat is wat ik hoor inderdaad. Of vrijwel direct een nieuwe VIN of na een korte tijd een nieuwe VIN. Bij mij blijf hij angstvallig leeg. Ik heb contact gehad met tesla en het antwoord was "sowieso voor het einde van het jaar.." Ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Wackmack schreef op maandag 2 september 2019 @ 10:30:

Bleh. Ga je ooit nog je auto krijgen? Het klinkt als een slechte nineties show...
Pagina: 1 ... 40 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.