Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:25
Iemand hier ervaring middels het bestellen vis LeasePlan? Bestelling was op 26/1 doorgegeven aan Tesla en heb nog altijd geen mail ontvangen. Tesla geeft zelf aan dat LP het RN kan doorgeven aan mij, maar LP zegt deze op zijn beurt nog niet te hebben.

In 2019 via LP een model 3 besteld en daar had ik destijds binnen een week alle gegevens bij. Herkent iemand zich in deze situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashy schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:38:
Iemand hier ervaring middels het bestellen vis LeasePlan? Bestelling was op 26/1 doorgegeven aan Tesla en heb nog altijd geen mail ontvangen. Tesla geeft zelf aan dat LP het RN kan doorgeven aan mij, maar LP zegt deze op zijn beurt nog niet te hebben.

In 2019 via LP een model 3 besteld en daar had ik destijds binnen een week alle gegevens bij. Herkent iemand zich in deze situatie?
Ik wacht al een tijdje op een offerte van LP. Heb de indruk dat er wat onderhandelingen zijn tussen LP en Tesla ivm de recentelijke prijsaanpassingen en het feit dat LP nog veel auto's heeft staan met de oude prijs. Hier proberen ze nu vanaf te komen door mensen met een aflopend contract in 2023/2024 in te krijgen. (Zonder boete.) Overigens ging het in 2019 bij mij ook al heel moeizaam. Al kwam dat destijds ook door dat ik de LR RWD had besteld en deze ineens gecancelled werd door Tesla. Ga je voor een LR of RWD?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Laatst online: 08:25
Inspired schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Ik wacht al een tijdje op een offerte van LP. Heb de indruk dat er wat onderhandelingen zijn tussen LP en Tesla ivm de recentelijke prijsaanpassingen en het feit dat LP nog veel auto's heeft staan met de oude prijs. Hier proberen ze nu vanaf te komen door mensen met een aflopend contract in 2023/2024 in te krijgen. (Zonder boete.) Overigens ging het in 2019 bij mij ook al heel moeizaam. Al kwam dat destijds ook door dat ik de LR RWD had besteld en deze ineens gecancelled werd door Tesla. Ga je voor een LR of RWD?
Heb een LR, zwart met 20” besteld. Het gekke is wel dat LP zegt dat zij de bestelling naar Tesla hebben verstuurd. Wellicht dat er dan op ‘hoger’ niveau nog een discussie gaande is zoals je hierboven aan geeft. Het hele idee van nu bestellen was juist om een auto in februari/maart te krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashy schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:47:
[...]

Heb een LR, zwart met 20” besteld. Het gekke is wel dat LP zegt dat zij de bestelling naar Tesla hebben verstuurd. Wellicht dat er dan op ‘hoger’ niveau nog een discussie gaande is zoals je hierboven aan geeft. Het hele idee van nu bestellen was juist om een auto in februari/maart te krijgen..
Ja, LP is vrij groot en heb niet de indruk dat de personen op de lagere niveau's weten wat er verder gaande is. In 2019 moest ik ook heen en weer bellen om e.e.a. rond te krijgen. Destijds was het ook zo dat LP maar 1 keer per week via een xls 8)7 bestellingen deed. Mag aannemen dat dit in 2023 wel anders gaat maar zeker weten doe ik dat niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:24
tim.w schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 20:17:
[...]

Idem maar dan geordend op 29-1.

Voorlopige levertijd: 6 - 22 maart.
Kleine aanpassing vandaag. Voorlopige levertijd: 6 - 20 maart.

Gaat om een Tesla Model 3 zwart/zwart RWD uitvoering.

Edit: heb inmiddels ook een VIN nummer volgens de Tesla VIN Finder :)

[ Voor 10% gewijzigd door tim.w op 12-02-2023 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josvandekoffie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06 12:37
Dat heb ik nog niet uitgevogeld. Mijn Vin kreeg ik de 28e januari.
Edit: Hij staat op de Hoegh Trapper!

[ Voor 8% gewijzigd door josvandekoffie op 12-02-2023 16:24 . Reden: Info gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 22:07

DancePlaza

ninja

Ashy schreef op zondag 12 februari 2023 @ 11:38:

Zie mijn reacties can de afgelopen weken. Ik denk dat ze doorzetten naar leaseplan en in bulk bij tesla bestellen. Gaat helaas een stuk trager, geen feedback vanuit leaseplan. Je moet er zelf achteraan gaan.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
josvandekoffie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 16:00:
[...]

Dat heb ik nog niet uitgevogeld. Mijn Vin kreeg ik de 28e januari.
Edit: Hij staat op de Hoegh Trapper!
Die van mij ook, ik hoop morgen een sms te verwachten met definitieve leverdatum :) .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josvandekoffie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06 12:37
pretpik schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:40:
[...]

Die van mij ook, ik hoop morgen een sms te verwachten met definitieve leverdatum :) .
Bij mij op de factuur staat 24e. Dan hebben ze 2 dagen om van Zeebrugge naar Groningen te komen en de auto aflever klaar te maken. Best krap lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
pretpik schreef op zondag 12 februari 2023 @ 18:40:
[...]

Interessant mijn VIN levert nog niks op bij Hoegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
dirkmuis schreef op zondag 12 februari 2023 @ 19:22:
[...]

Interessant mijn VIN levert nog niks op bij Hoegh.
Dan staat hij niet op een Höegh schip. Kijk hier welke schepen er onderweg zijn, let er wel op dat er ook schepen zijn die Tesla's aan boord hebben welke niet voor Nederland/België bestemd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tompouce
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06 08:02
Ik heb een witte model Y RWD besteld via mijn werkgever bij Athlon. Ik kreeg van hen een brief waarin staat "U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering." Tot op heden heb ik niks van Tesla gehoord, maar dit is ook nog maar een paar weken terug. Mijn vraag: hoe lang van tevoren hoor je iets van Tesla? Is dat daadwerkelijk pas kort voor de aflevering?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
Tompouce schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:03:
Ik heb een witte model Y RWD besteld via mijn werkgever bij Athlon. Ik kreeg van hen een brief waarin staat "U ontvangt rechtstreeks bericht van de leverancier over de aflevering." Tot op heden heb ik niks van Tesla gehoord, maar dit is ook nog maar een paar weken terug. Mijn vraag: hoe lang van tevoren hoor je iets van Tesla? Is dat daadwerkelijk pas kort voor de aflevering?
Je krijgt als het goed is ongeveer 2 weken voor levering een SMS met daarin de informatie. Mits Athlon je telefoonnummer goed doorgegeven heeft naar Tesla.

Je kan ook deliverynl@tesla.com een e-mail sturen met eventuele leveringsinformatie. Ze reageren vaak wel binnen 2 uur op hun e-mail, mits onder werktijd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
pretpik schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:00:
[...]

Dan staat hij niet op een Höegh schip. Kijk hier welke schepen er onderweg zijn, let er wel op dat er ook schepen zijn die Tesla's aan boord hebben welke niet voor Nederland/België bestemd zijn.
Naja het is toch echt een chinese vin met levering tussen 1-15 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
dirkmuis schreef op zondag 12 februari 2023 @ 20:30:
[...]

Naja het is toch echt een chinese vin met levering tussen 1-15 maart.
Dan denk ik de Glovis Sunrise. Auto's op de Höegh Trapper hebben allemaal een levering staan tussen 13-27 februari. Het schip na de Höegh Trapper is de Höegh Chiba maar de website herkent je VIN niet, dus die optie valt ook af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quinto_nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-06 16:40
Governor schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Veel plezier er mee! wanneer had je hem besteld?
Lang geleden :-) 3 juli. Maar de LR was achter in de rij gekomen en witte bekleding hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier belgen die recent een auto via Arval geleverd kregen?

Een collega kreeg een jaar geleden een Tesla, en toen was het nog helemaal chaos. Als hij niet zelf had gebeld met Tesla was de auto doorgeschoven door niet tijdige bevestiging en betaling.
Ik hoop dat ze nu beter doen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-06 11:29
Ik krijg een gevuld scherm met gegevens, ben wel benieuwd of meer mensen hun wenkbrauwen in eerste instantie fronste bij het zien van de Citibank waar je de betaling aan moet voldoen voor levering.
Of zijn er ook mensen die het pinnen bij particuliere aanschaf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:10
PSP123 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 00:33:
[...]

Ik krijg een gevuld scherm met gegevens, ben wel benieuwd of meer mensen hun wenkbrauwen in eerste instantie fronste bij het zien van de Citibank waar je de betaling aan moet voldoen voor levering.
Of zijn er ook mensen die het pinnen bij particuliere aanschaf..
Waarom fronste je wenkbrauwen bij het zien van Citibank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06:46

bert pit

asdasd

bert pit schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 19:47:
21 januari besteld, vandaag een leverdatum gekregen: 17 - 31 maart. Een blauwe MY LR 19” trekhaak zwart interieur.

Nog geen vin gevonden.
Het is nu vervroegd naar 6 - 20 maart, ik heb nog nog geen VIN kunnen ontdekken.

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bert pit schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:19:
[...]

Het is nu vervroegd naar 6 - 20 maart, ik heb nog nog geen VIN kunnen ontdekken.
Hoe me op de hoogte!
Ik heb net dezelfde in bestelling staan op het interieur na...
Je stemt me hoopvol. Ik hoop de auto echt voor eind maar ontvangst te kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
De Hoegh trapper gaat eerst nog naar Turkije zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Djerro123 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:48:
Dat had ik deze morgen ook gezien, nu staat de bestemming op Algeciras nabij Gibraltar....

Dat lijkt geen "autohaven", dus ik vermoed dat het dan toch direct ZeeBrugge wordt.

En er ligt alweer een boot op koers naar Shanghai (Dream Orchid). Zou dat de laatste zijn die dit kwartaal vanuit China naar Europa komt?

[ Voor 16% gewijzigd door Tommie12 op 13-02-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-04 16:50
Het lijkt er op, volgens het rooster, dat de Trapper wel rechtstreeks naar Zeebrugge komt. Wel gek dat hij een andere destination heeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYqWCn8nAHWEJXJJwPuJ4827DZc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FsVzxIH5sq78ccYf0DP7S3jz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
dejury schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:38:
Het lijkt er op, volgens het rooster, dat de Trapper wel rechtstreeks naar Zeebrugge komt. Wel gek dat hij een andere destination heeft:

[Afbeelding]
Misschien tanken of wisseling personeel, wie zal het zeggen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbagger42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-06 22:58
Ugh weer vertraging doorgekregen

VIN ontvangen
Levering stond 11 - 23 feb
nu vertraagd naar
17 feb - 1 maart

M3LR zwart/zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02:24
Djerro123 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:48:
Is er een manier om te achterhalen op welke boot je Tesla staat? Ik heb een VIN nummer maar nog geen site kunnen ontdekken om te achterhalen op welke boot deze staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tim.w schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:10:
[...]

Is er een manier om te achterhalen op welke boot je Tesla staat? Ik heb een VIN nummer maar nog geen site kunnen ontdekken om te achterhalen op welke boot deze staat.
Dat is hier al zo dikwijls langs gekomen.
Als je auto op een Hoegh schip staat kan je het vinden, anders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper.B
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-11-2023
Hi iedereen,

Afgelopen vrijdag mijn model 3 RWD zwart/zwart zonder trekhaak besteld. In de app zie ik staan dat de levering tussen 23 en 31 maart zal zijn. Hoe realistisch is deze tijd?

Overigens verder nog geen informatie ontvangen

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-03-2024

NMA

Jesper.B schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:02:
Hi iedereen,

Afgelopen vrijdag mijn model 3 RWD zwart/zwart zonder trekhaak besteld. In de app zie ik staan dat de levering tussen 23 en 31 maart zal zijn. Hoe realistisch is deze tijd?

Alvast bedankt
Volgens mij is dat wel realistisch hoor. Als ik hier zo rond kijk worden de standaard Model 3 RWD's meestal na ongeveer 1,5 maand geleverd. Ik lees dat de mensen die hem half januari besteld hebben deze eind februari / begin maart kunnen ophalen en nu zo'n beetje hun VIN krijgen en het definitieve afhaalmoment kunnen inplannen.

Ik heb zelf 3-2 besteld en voor mij staat de levering nu tussen 8 en 20 maart. Ik heb nog geen VIN.

Maar goed, zeker weten doe je het pas als je een VIN hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Jesper.B schreef op maandag 13 februari 2023 @ 13:02:
Hi iedereen,

Alvast bedankt
Vermoedelijk zijn dat de data waarop de eerste (23) en laatste (31) batch vanuit Zeebrugge per trailer in Tilburg aankomen + iets ruimte voor het rijklaar maken, poetsen, laden, etc.

Daarnaast staat Tesla erom bekend in de laatste weken van het kwartaal massaal uit te leveren.

Dus dat is heel realistisch. En dan is de vraag waar je auto zich op de boot bevindt en of die als eerste, in het midden of als laatste eraf rijdt.

Mijn datum staat op 6-20 maart, werd vanochtend door Tesla gebeld dat de boot op 2 maart in Zeebrugge aankomt en de verwachte ophaaldatum 13 maart is. Heel benieuwd, maar nog wel een hele maand wachten -O-

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:39:
[...]

Vermoedelijk zijn dat de data waarop de eerste (23) en laatste (31) batch vanuit Zeebrugge per trailer in Tilburg aankomen + iets ruimte voor het rijklaar maken, poetsen, laden, etc.

Daarnaast staat Tesla erom bekend in de laatste weken van het kwartaal massaal uit te leveren.

Dus dat is heel realistisch. En dan is de vraag waar je auto zich op de boot bevindt en of die als eerste, in het midden of als laatste eraf rijdt.

Mijn datum staat op 6-20 maart, werd vanochtend door Tesla gebeld dat de boot op 2 maart in Zeebrugge aankomt en de verwachte ophaaldatum 13 maart is. Heel benieuwd, maar nog wel een hele maand wachten -O-
Waarom bellen ze jou, je krijgt toch SMS?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-05 16:29
dirkmuis schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Aandeelhouders bellen ze altijd, wat meer voorkeursbehandeling... :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

dirkmuis schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:42:
[...]

Goed/veel contact met het verkoop team in Zwolle ;) Door omstandigheden heb ik mijn lease Tesla een paar maanden geleden in moeten leveren, ik heb dus al een tijdje geen auto meer. En een direct familielid ligt in het ziekenhuis, waarvoor ik dus van anderen afhankelijk ben of ik op bezoek kan + mijn nieuwe baan start op 1 maart. Dit heb ik ze destijds laten weten en ze hebben met mij meegekeken naar opties om zo snel mogelijk te kunnen rijden. Nou is dat bij Tesla helaas beperkt omdat vrijwel alles automatisch gaat, maar ze belden mij vanochtend dus even om aan te geven dat de ETA 13-3 is, kan ik wel waarderen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Xenir schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:48:
[...]

Aandeelhouders bellen ze altijd, wat meer voorkeursbehandeling... :Y
Heb overigens wel Tesla aandelen, dus dat zal idd wel meespelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 10-04 14:17
Goed dat je gebeld bent.

De datum van mijn M3 is 22 februari - 8 maart, maar nog steeds geen sms of oproep. Moet ik ze een e-mail sturen?

[ Voor 0% gewijzigd door zoomgrange op 13-02-2023 15:34 . Reden: datum bijgewerkt ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

zoomgrange schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:19:
Goed dat je gebeld bent.

De datum van mijn M3 is 24 februari - 8 maart, maar nog steeds geen sms of oproep. Moet ik ze een e-mail sturen?
De SMS volgt als de exacte datum en tijd bekend zijn binnen het window dat je al hebt gekregen, gewoon even afwachten dus. Maar, als je die SMS krijgt, dan verandert de tekst op de website en in de app ook en staat daar een exacte datum + tijd. Die SMS zelf is dus niet extreem belangrijk als je de rest ook monitort, behalve dat je natuurlijk asap met "JA" moet reageren om dat moment vast te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Taro schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:22:
[...]

De SMS volgt als de exacte datum en tijd bekend zijn binnen het window dat je al hebt gekregen, gewoon even afwachten dus. Maar, als je die SMS krijgt, dan verandert de tekst op de website en in de app ook en staat daar een exacte datum + tijd. Die SMS zelf is dus niet extreem belangrijk als je de rest ook monitort, behalve dat je natuurlijk asap met "JA" moet reageren om dat moment vast te leggen ;)
Dat legt uit hoe het werkt!

Als die datum niet uitkomt, kunnen we dan een nieuwe datum-tijd voorstellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

zoomgrange schreef op maandag 13 februari 2023 @ 15:33:
[...]

Dat legt uit hoe het werkt!

Als die datum niet uitkomt, kunnen we dan een nieuwe datum-tijd voorstellen?
Ja, zij geven dan de eerstvolgende optie door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_J_
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-06 12:35
Goed dat je gebeld bent.

De datum van mijn M3 is 22 februari - 8 maart, maar nog steeds geen sms of oproep. Moet ik ze een e-mail sturen?
Mijn MY LR QS met trekhaak en zwart interieur staat in de app tussen 16/02 en 4/03.
Ik ververs ondertussen al ieder half uur lol :P
Hoop dat dit de effectieve window is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alamo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:12
Alamo schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:11:
[...]

*O*

Zojuist sms gehad om het ophaalmoment in Tilburg in te plannen. Eerste mogelijkheid was 27 feb, dus dat dan ook maar gedaan.

Er waren in die week nog heel veel momenten open om te prikken.

Leverdatum stond vanochtend in het account nog op 9-23 feb. Auto staat op de Lake Kivu, die nu bijna bij Kreta vaart.
Voor wat het waard is... de sms die ik kreeg had een link naar een pagina waar ik een tijdslot kon kiezen (per half uur). Dus zelf een moment kunnen kiezen in een kalendertje. Na bevestiging stond er ook dat als dat toch niet kon ik contact kon opnemen voor wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Alamo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:15:
[...]

Voor wat het waard is... de sms die ik kreeg had een link naar een pagina waar ik een tijdslot kon kiezen (per half uur). Dus zelf een moment kunnen kiezen in een kalendertje. Na bevestiging stond er ook dat als dat toch niet kon ik contact kon opnemen voor wijziging.
wauw tijd komt eraan! :)

Hoe weet je dat de auto op het Lake Kivu staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
zoomgrange schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:23:
[...]
wauw tijd komt eraan! :)

Hoe weet je dat de auto op het Lake Kivu staat?
Ik kan het niet bewijzen. Maar hij staat niet op een Hoegh-schip, en aan de telefoon vertelde iemand van Tesla mij dat de auto rond 17 feb zou aankomen in Zeebrugge. Dat komt overeen met de Lake Kivu, dus het kan haast niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Alamo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:28:
[...]

Ik kan het niet bewijzen. Maar hij staat niet op een Hoegh-schip, en aan de telefoon vertelde iemand van Tesla mij dat de auto rond 17 feb zou aankomen in Zeebrugge. Dat komt overeen met de Lake Kivu, dus het kan haast niet anders.
Dat is logisch :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cagdas
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04:15
Cagdas schreef op zondag 12 februari 2023 @ 09:14:
[...]

Mooi nieuws. Heb je ook enig idee op welk schip de auto staat?
Ik heb via LM op 12 december een MY RWD/Solid Black/Black/20inch/zonder trekhaak besteld. Op 19 januari het verzoek bij LM neergelegd om de bestelling om te zetten naar een LR. Met andere woorden; dezelfde configuratie, m.u.v. trekhaak. Ik sta op het punt om voor de laatste week van maart vakantie te boeken. Ik denk dat ik toch maar even wacht of iemand ga machtigen om de auto op te halen.
Zojuist gebeld met Tesla. Er is een auto gekoppeld aan het rn-nummer. De verwachte levertijd is 6 maart - 20 maart. Het voertuig komt uit Berlijn Shanghai. Erg fijn dat nu concreet zicht is op levering. :P

Edit: Het voertuig blijkt toch uit Shanghai te komen in tegelstelling tot wat eerder door Tesla was gecommuniceerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Cagdas op 21-02-2023 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Cagdas schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:42:
[...]

Zojuist gebeld met Tesla. Er is een auto gekoppeld aan het rn-nummer. De verwachte levertijd is 6 maart - 20 maart. Het voertuig komt uit Berlijn. Erg fijn dat nu concreet zicht is op levering. :P
Interessant, jij een RWD uit Berlijn en ik een LR uit Shanghai in dezelfde periode. Je zou het normaal gesproken andersom verwachten...

Edit: Ah, ook een LR... Enige verschil is dus idd de trekhaak.

[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 13-02-2023 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowbagger42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-06 22:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QiCLD8YL6hWSt0jR1yZ_7PFbuJk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pQm0DptgYxvPpeiWtXrGfouf.png?f=fotoalbum_large

uiteraard een slot van 3 dagen dat ik niet beschikbaar ben (zit in het buitenland) |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Vandaag onze VIN nummer gekregen.

MY LR, wit, zwarte stoelen, 19" en trekhaak. Auto komt volgens de Tesla Vin decoder uit Berlijn.

Besteld op 04-feb.
VIN nummer: 13-feb.
Indicatie levertijd: 13-feb tot 20-feb.

Het wachten is op hun inruilvoorstel (foto's ingeleverd op 5-feb) en Findio.

* Luckeh snapt niets van de levertijden...

[ Voor 6% gewijzigd door Luckeh op 13-02-2023 17:37 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Luckeh schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:33:

MY LR, wit, zwarte stoelen, 19" en trekhaak. Auto komt volgens de Tesla Vin decoder uit Berlijn.

Besteld op 04-feb.

Interessant, mijn zelfde config komt uit china volgens de vin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Besteld op 04-feb.

Daar moet je ieder veld los invullen? Dan is https://teslatap.com/vin-decoder/ wat handiger :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Besteld op 04-feb.

Tesla is gewoon niet te volgen. Ik heb mijn auto MY LR, wit, zwarte stoelen, 19” en trekhaak besteld op 31 januari. Leverwindow staat op 1-15 maart en de auto komt uit Shanghai.

Maar @Luckeh hoop voor je dat het inruilvoorstel niet gaat tegenvallen. En succes met wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice-
  • Laatst online: 08:08
Goed dat je gebeld bent.

Hier dezelfde data en geen SMS. Ben ook wel benieuwd of het uitmaakt of je de totaalsom al wel of niet voldaan hebt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Dat lijkt me niet. Advies van Tesla Tilburg is eerst de SMS afwachten en dan betalen.
Je mag zelfs een betaalbewijs (schermprint) meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardo M
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 10:37

Besteld op 04-feb.

Ik heb mijn MY LR, wit, zwarte stoelen, 20 inch en trekhaak op 3 februari besteld, maar voor de rest nog niets vernomen, levering staat in de app op feb-mrt 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Maurice- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 20:06:
[...]

Hier dezelfde data en geen SMS. Ben ook wel benieuwd of het uitmaakt of je de totaalsom al wel of niet voldaan hebt..
Ik zat ook te denken of de betaling de levering vertraagt. Maar @dirkmuis antwoordde.

Ik heb het ook aan mijn verkoper gevraagd en hij zei hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Maurice- schreef op maandag 13 februari 2023 @ 20:06:
[...]
Ben ook wel benieuwd of het uitmaakt of je de totaalsom al wel of niet voldaan hebt..
Nee, maakt niet uit, Tesla moet wel de betaling handmatig registreren, dus neem voor de zekerheid wat marge in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Nu online
Heeft er iemand een idee wanneer de leveringsdatum-SMS van de bestellingen van de Höegh Trapper verstuurd gaan worden? Ik had hem eigenlijk vandaag wel verwacht te ontvangen. M'n Lynk & Co komen ze de 25e ophalen en ik hoop dat de Tesla dan eigenlijk wel geleverd is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PSP123
PSP123 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:14:
-Zondag 5-2-23, Tesla Model Y (RWD), wit, zwarte velgen, zwart interieur en trekhaak besteld.
-Maandag 6-2-23, Vin toegewezen, levering februari - maart.
-Dinsdag 7-2-23, levering gewijzigd naar 8 feb - 15 feb.

Gaat het altijd zo snel? :) (Particuliere aankoop)
-Levering 15 feb 13:00 uur. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Mijn hypothese: Het lijkt erop dat er een lading auto's die op de boot zaten eerst is toegewezen; en dat bestellingen boven de "bootlading" nu uit Berlijn komen. Die liggen (mogelijk?) iets voor op schema wardoor auto's sneller afgeleverd worden.
Willianv schreef op maandag 13 februari 2023 @ 19:40:
[...]
Maar @Luckeh hoop voor je dat het inruilvoorstel niet gaat tegenvallen. En succes met wachten!
Mijn uitgangspunt is dat ik 'm particulier ga verkopen tenzij Tesla met een onverwacht fraai inruilbod komt. Alleen een beetje vreemd dat dit nu al 6 werkdagen moet duren.

Wij hebben ook offertes laten maken voor een Kia EV6 en Toyota bZ4X en alleen de Toyota dealer bood rechtstreeks een handelsprijs door waar ik we mee kon leven.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Timka100
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 22:25
Hebben jullie ook vandaag een melding gekregen in het tesla account dat moet worden bevestigd dat je akkoord bent met levering van de tesla met tesla vision in plaats van ultrasoon sensoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08
Timka100 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 07:38:
Hebben jullie ook vandaag een melding gekregen in het tesla account dat moet worden bevestigd dat je akkoord bent met levering van de tesla met tesla vision in plaats van ultrasoon sensoren?
Precies dezelfde melding vanmorgen vroeg. Gewoon geaccepteerd. Daarna geen andere wijzigingen te zien in mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ja, heb hem maar geaccepteerd. Er staat dat het beter gaat werken en daar hou ik ze aan, maar niet pas na 10 jaar.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ax22Cp1fgIfw-h6U0VS0XcEtgSA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JXwxe3aoyQY12jC7WLtYOm9l.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Laatst online: 29-06 10:18
Hier ook de melding en geaccepteerd.

Andere vraag; in mijn account staan nu twee documenten, een Aanbetalingsfactuur en een Bestelovereenkomst. Mijn leverafspraak staat op de 27ste. Komt er voor de betaling nog niet iets als een eindfactuur oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
Ja hier ook! Verder nog geen updates. Kan ook nog steeds niet betalen (krijg ik een witte pagina). Levertijd staat nog op 13 - 27 februari. Hoegh Trapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Morpheus2003 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:06:
Hier ook de melding en geaccepteerd.

Andere vraag; in mijn account staan nu twee documenten, een Aanbetalingsfactuur en een Bestelovereenkomst. Mijn leverafspraak staat op de 27ste. Komt er voor de betaling nog niet iets als een eindfactuur oid?
Jazeker, al dan niet meerdere ;) Zo ziet het er bij mij uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlHvrGz1JPODxZGOeKfUJjNGSvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7BH82jZGyy430AoLuSu7J1hw.png?f=user_large

Waarbij een deel dus van de vorige auto is, vandaar dat het er al staat incl. creditfacturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Jazeker, al dan niet meerdere ;) Zo ziet het er bij mij uit:
[Afbeelding]

Waarbij een deel dus van de vorige auto is, vandaar dat het er al staat incl. creditfacturen.
Hmm en weet je nog wanneer die documenten erin kwamen? Ik ontving afgelopen vrijdag de sms voor inplannen levering. Anders ga ik Tesla even contacten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Morpheus2003 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:22:
[...]

Hmm en weet je nog wanneer die documenten erin kwamen? Ik ontving afgelopen vrijdag de sms voor inplannen levering. Anders ga ik Tesla even contacten.
Toen het kenteken bekend werd. Volgt dus vanzelf enkele dagen van tevoren. En dan krijg je ook het verzoek het resterende bedrag over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alamo
Alamo schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:28:
[...]
N.a.v. de meldingen hierboven over de Tesla Vision melding ook maar even ingelogd... ook gekregen en geaccepteerd (weinig keus hè).

Nu zie ik ook een eindfactuur, die was er onlangs nog niet. En bovendien staat op die eindfactuur m'n kenteken. Gek genoeg ook een kilometerstand van 30 :9 Hoe zou dat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Taro schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:03:
[...]

Ja, heb hem maar geaccepteerd. Er staat dat het beter gaat werken en daar hou ik ze aan, maar niet pas na 10 jaar.
[Afbeelding]
Ik had ook dezelfde opmerking, al was hij bij mij in het Engels. Ik zie overigens niet dat je 'm kunt afwijzen... er was maar één knop. Dan gelijk je hele order maar annuleren? (niet dat ik dit van plan was...)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
Alamo schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 08:30:
[...]

N.a.v. de meldingen hierboven over de Tesla Vision melding ook maar even ingelogd... ook gekregen en geaccepteerd (weinig keus hè).

Nu zie ik ook een eindfactuur, die was er onlangs nog niet. En bovendien staat op die eindfactuur m'n kenteken. Gek genoeg ook een kilometerstand van 30 :9 Hoe zou dat komen?
Bij mij staat er geen kenteken op, maar wel 30km stand.
  • Aanbetalingsfactuur
  • Bestelovereenkomst
  • Aanbetalingsfactuur 2
  • Eindfactuur
  • Final Invoice 2
  • Final Invoice 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert pit

bert pit

asdasd

Tommie12 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 08:46:
[...]

Hoe me op de hoogte!
Ik heb net dezelfde in bestelling staan op het interieur na...
Je stemt me hoopvol. Ik hoop de auto echt voor eind maar ontvangst te kunnen nemen.
De VIN staat er inmiddels ook op. Dus mijn auto bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Ik kreeg ook dezelfde overeenkomst over Tesla-visie. Natuurlijk geaccepteerd :)

Over de facturen, ik heb 3 eindfacturen maar geen kenteken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 10:23
zeeg schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:09:
[...]

En de levertijd is vervroegd naar:
"Estimated Delivery: February 13 - February 27
We will reach out to schedule your delivery soon."
Eindfactuur is inmiddels zichtbaar:

Factuurdatum: 10-feb.-2023
Leveringsdatum: 27-feb.-2023
Kilometerstand: 30 KM

Leveradres:

300 Eendrachtlaan
Utrecht, UT 3526 LB NL

Utrecht is een stukkie dichterbij dan Tilburg (en zeker dan Groningen) Nog geen (tweede) SMS gehad.
Auto staat op de Hoegh Trapper. Zie ook geen kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit

bert pit

asdasd

Luckeh schreef op maandag 13 februari 2023 @ 23:28:
Mijn hypothese: Het lijkt erop dat er een lading auto's die op de boot zaten eerst is toegewezen; en dat bestellingen boven de "bootlading" nu uit Berlijn komen. Die liggen (mogelijk?) iets voor op schema wardoor auto's sneller afgeleverd worden.

[...]

Mijn uitgangspunt is dat ik 'm particulier ga verkopen tenzij Tesla met een onverwacht fraai inruilbod komt. Alleen een beetje vreemd dat dit nu al 6 werkdagen moet duren.

Wij hebben ook offertes laten maken voor een Kia EV6 en Toyota bZ4X en alleen de Toyota dealer bood rechtstreeks een handelsprijs door waar ik we mee kon leven.
Vaak is de inruillsprijs bij een merkendealer wat hoger dan in de handel omdat de importeur ook nog meebetaalt aan de inruil.
Maar goed de handel is sterk veranderd de afgelopen tijd. Ik wacht nog even met oppoetsen van mijn Niro en kijk dan wat ik ervoor terugkrijg. Het inruil bedrag is in elk geval hoger dan twee jaar geleden. Bijzonder, nooit eerder meegemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Morpheus2003
zeeg schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:32:
[...]

Eindfactuur is inmiddels zichtbaar:

Factuurdatum: 10-feb.-2023
Leveringsdatum: 27-feb.-2023
Kilometerstand: 30 KM

Leveradres:

300 Eendrachtlaan
Utrecht, UT 3526 LB NL

Utrecht is een stukkie dichterbij dan Tilburg (en zeker dan Groningen) Nog geen (tweede) SMS gehad.
Auto staat op de Hoegh Trapper. Zie ook geen kenteken.
Grappig, voor mij dezelfde dag op dezelfde locatie :)
En zie nu dat ik ook de Eindfactuur heb!

Update; er staat bij mij 17-2 levering i.p.v. 27-2 op de factuur. En ook Tilburg i.p.v. Utrecht. Maar even bellen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Morpheus2003 op 14-02-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickiej556
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-05 10:03
Eduardo M schreef op maandag 13 februari 2023 @ 21:03:
[...]

Ik heb mijn MY LR, wit, zwarte stoelen, 20 inch en trekhaak op 3 februari besteld, maar voor de rest nog niets vernomen, levering staat in de app op feb-mrt 😞
Zelfde verhaal hier, maar dan een M3 LR, rood/zwart 18 inch, ook 3 februari besteld (via LM). Zij hebben nog geen RN nummer en geven aan dat Tesla enorm achter loopt met het verwerken van bestellingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-03-2024

NMA

rickiej556 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:04:
[...]

Zelfde verhaal hier, maar dan een M3 LR, rood/zwart 18 inch, ook 3 februari besteld (via LM). Zij hebben nog geen RN nummer en geven aan dat Tesla enorm achter loopt met het verwerken van bestellingen?
Ik ben niet op de hoogte van hoe het bij Tesla loopt maar ik heb op 3-2 een M3 SR zwart/zwart 18" direct via de Tesla website besteld en kreeg na een uur of 3 een bevestigingsmail met reserveringsnummer. Levering staat zoals aangegeven ergens tussen 8-3 en 20-3.

Het zijn volgens mij veelal mensen die bij een LM besteld hebben die dit probleem ervaren. Ik lees hier wel vaker dat lease maatschappijen orders opsparen om deze in 1x bij tesla te bestellen. Om te voorkomen dat iedere klant bij hun komt zeuren lijkt het mij voor een LM een stuk makkelijker om Tesla de schuld te geven dat het langer duurt dan toe te geven dat zij hun orders niet meteen plaatsen. Maar goed, dat is maar een hypothese.

[ Voor 20% gewijzigd door NMA op 14-02-2023 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
NMA schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:18:
[...]

Ik lees hier wel vaker dat lease maatschappijen orders opsparen om deze in 1x bij tesla te bestellen. Om te voorkomen dat iedere klant bij hun komt zeuren lijkt het mij voor een LM een stuk makkelijker om Tesla de schuld te geven dat het langer duurt dan toe te geven dat zij hun orders niet meteen plaatsen. Maar goed, dat is maar een hypothese.
Zeker waar, Ik heb mijn RWD M3 (blauw/zwart/trekhaak) op 10-3 goedgekeurd gekregen bij de werkgever, op 11-3 lagen alle papierwinkels bij de LM, die doodleuk pas op 22-4 had besteld, en twee dagen later heb ik het RN van ze gekregen (na een beetje aandringen). Wel de uitnodiging gehad een Tesla account te maken, maar daar kan je totaal niets zien, zoals het nu is, lijkt het alsof je zelf een account gemaakt hebt. Uit ervaringen vanuit hier (en het M3/Y topic) blijkt dat ze dat tijdens de levering activeren.

Vanuit de LM (ze hebben een berijders app) kan ik mijn bestelling zien, en vanaf het begin staat de leverdatum op 31-03-2023, die is nooit aangepast. Ik heb het vermoeden dat ze dat ook niet meer updaten. Gelukkig kan je met het RN contact zoeken met je Tesla SA of dat delivery e-mail adres dat hier al een aantal keer is gepost.

[ Voor 0% gewijzigd door Xenir op 14-02-2023 11:40 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-06 15:51
Zijn er hier Tweakers die toevallig ook een M3 RWD via JustLease hebben besteld als private lease?

Heb op 16 januari een M3 RWD (wit/zwart) bij hun besteld. Blijkbaar wachten hun eerst nog 2 weken met bestellen vanwege het wettelijke bedenktermijn. Maar de auto is nu, als het goed is rond 3 februari daadwerkelijk besteld bij Tesla.
Op 10 februari heb ik een mailtje gekregen van Tesla om een account aan te maken, maar helaas valt er verder nog weinig te zien in het account.

Van JustLease zelf word ik nog niet heel veel wijzer, die geven april/mei aan en een RN-nummer is blijkbaar allemaal lastig.

Dus dat wordt de komende periode echt even in "spanning" afwachten en hopelijk krijg ik toch eerder een SMS om de auto op te gaan halen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenir
Rido schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 13:29:
...

Van JustLease zelf word ik nog niet heel veel wijzer, die geven april/mei aan en een RN-nummer is blijkbaar allemaal lastig.
Die config is volgens de website nog leverbaar in feb/maart.

Wat betreft je RN, gewoon even 'doorzeuren', je betaalt er immers voor dat stukje service mogen ze best leveren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xenir schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:55:
[...]

Die config is volgens de website nog leverbaar in feb/maart.

Wat betreft je RN, gewoon even 'doorzeuren', je betaalt er immers voor dat stukje service mogen ze best leveren lijkt mij.
Ik heb dat RN nummer van Tesla gekregen... Als je de melding gekregen hebt om een account aan te maken op de Tesla app, dan kennen ze je telefoonnummer en weten ze direct welk order van jou is.

Maar... met een RN nummber op zich ben je toch niks.
Pas als je een VIN hebt begint het spannend te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
Luckeh schreef op maandag 13 februari 2023 @ 23:28:

[...]

Het aanbod wat Tesla neerlegde voor mij huidige auto viel behoorlijk tegen, verkoop hem daarom ook particulier of via garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Morpheus2003 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 10:39:
[...]

Grappig, voor mij dezelfde dag op dezelfde locatie :)
En zie nu dat ik ook de Eindfactuur heb!

Update; er staat bij mij 17-2 levering i.p.v. 27-2 op de factuur. En ook Tilburg i.p.v. Utrecht. Maar even bellen ;)
E-mailcontact gehad met Tesla. Leverdatum in het Account is leidend. Medewerker gaf aan dat de auto nog onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 18:53
8-2 auto besteld: MY LR, quick silver. Schaf hem zelf zakelijk aan.

Vrijwel direct na bestelling een RN nummer gekregen, nog geen VIN. Leverdatum nog steeds op februari - maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
PSP123 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:49:
[...]

Het aanbod wat Tesla neerlegde voor mij huidige auto viel behoorlijk tegen, verkoop hem daarom ook particulier of via garage.
Hun bod op mijn auto was ook vrij laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkmuis
zoomgrange schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:07:
[...]

Hun bod op mijn auto was ook vrij laag
Hier ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dejury
Leverdatum is zojuist van 13 februari-27 februari gewijzigd naar 20 februari-6 maart.

Hij komt met de Trapper. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
dejury schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:33:
Leverdatum is zojuist van 13 februari-27 februari gewijzigd naar 20 februari-6 maart.

Hij komt met de Trapper. Meer mensen?
Ik heb 14-27 feb nog steeds (gisteren 13-27feb). 20fwb tot 1 maart is prima, maar later wordt problematisch voor mij, hoop dat hij snel komt als de trapper aanmeert 😱

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ajong75
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-10-2024
Ik mag 24-02 mijn witte MY RWD ophalen in Utrecht, bestelling gedaan op 28 januari.
Had al vrij snel de VIN ontvangen en op de eindfactuur ook al het kenteken.

Al met al gaat dit best soepel en vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
ajong75 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:15:
Ik mag 24-02 mijn witte MY RWD ophalen in Utrecht, bestelling gedaan op 28 januari.
Had al vrij snel de VIN ontvangen en op de eindfactuur ook al het kenteken.

Al met al gaat dit best soepel en vlot
sta je ook op de Hoegh trapper of op de lake kivu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajong75
Djerro123 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:48:
[...]

sta je ook op de Hoegh trapper of op de lake kivu?
Bij Hoegh niets te vinden dus zal dan lake kivu zijn, kan je dat ook nog ergens checken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoomgrange
Hoe regelen mensen de bezorging vanuit Utrecht? Tilburg is te ver weg, dus als het mogelijk is om het vanuit Utrecht te halen, zou dat geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajong75
zoomgrange schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:18:
Hoe regelen mensen de bezorging vanuit Utrecht? Tilburg is te ver weg, dus als het mogelijk is om het vanuit Utrecht te halen, zou dat geweldig zijn.
Ik heb er niets voor geregeld, was een voorstel vanuit Tesla. Ik verwacht dat dit op basis van postcode wordt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tesla Amsterdam is 38 minuten rijden, Tesla Utrecht 32 minuten en Tesla Tilburg is 72 minuten rijden, 3x raden waar ik hem mag halen... Tilburg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Djerro123
BigB schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:30:
Tesla Amsterdam is 38 minuten rijden, Tesla Utrecht 32 minuten en Tesla Tilburg is 72 minuten rijden, 3x raden waar ik hem mag halen... Tilburg
dat is toch top? Kan je gelijk even lekker 5 kwartier rijden met je nieuwe bak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
ajong75 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Bij Hoegh niets te vinden dus zal dan lake kivu zijn, kan je dat ook nog ergens checken?
Nee alleen Hoegh kan je terugvinden. 24e ophalen, is 6 dagen na aankomst. Dat is handig voor mij want ik had er eigenlijk ook op gerekend dat ik hem in de eerste week na aankomst van schip kon ophalen (wil er mee op wintersport). Ben benieuwd of we dat gaan halen haha (ik sta wel op de Hoegh, die komt volgende week woensdag aan (22 feb), en op donderdag avond 1 maart willen we eigenlijk naar Oostenrijk. Heb al banden besteld en die worden er die donderdagmiddag onder gezet als het goed is.

Erg krap allemaal maar hopelijk past het net, anders is er een backup plan. Maar ga natuurlijk liever met de Tesla :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freerk123
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 08-10-2024
MY LR in QS besteld op 23.01
Zwart interieur, 20 inch.

Levering staat nog steeds gepland op “februari-maart”, volgens Tesla medewerker “eind maart”.

[ Voor 9% gewijzigd door Freerk123 op 14-02-2023 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Djerro123 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 21:31:
[...]

dat is toch top? Kan je gelijk even lekker 5 kwartier rijden met je nieuwe bak :D
De eerste rit van Tilburg naar huis in 2019. Priceless. Meteen 250km genieten en even tijdens het Superchargen naar de Mac. :) In die tijd vond mijn vrouw het net een sekte die Tesla rijders. Nu was het toen nog wat “specialer” dan in 2023 maar zou het niet erg vinden om de volgende keer weer naar Tilburg te moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper.B
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 19-11-2023
Vorige week mijn Model 3 RWD zwart/zwart besteld. Leverdatum staat voor 23-31 maart. Zou dit betekenen dat de auto al op een boot staat en zo ja, kan iemand een inschatting maken welke boot dat dan zou zijn? Lijkt me leuk om te kunnen tracken waar de boot vaart.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

PSP123 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 16:49:
[...]
Hoe lang heb je moeten wachten voor een aanbod van Tesla? Ik heb op 5-feb de foto's opgestuurd en hij staat op "Trade in in progress". Ik heb echter nog geen aanbod gehad.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 399 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.