Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 13:04
Hier nog een leuke documentaire voor de wachtenden onder ons :) .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dejury
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:00
Erg leuk, heb hem toevallig gezien gisteren. 14 verdiepingen 🤯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:46
Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:00:
[...]

Maar heb je al gezocht in dit topic? Er zijn veel meer leaserijders met dezelfde vraag.

Als je een RN hebt, dan hangt het van de configuratie af hoe lang het duurt voordat je een auto krijgt toegewezen (=VIN). Soms 1 dag, soms richting een jaar. De LM kan dat zien en je kan het ook bij Tesla navragen, maar dat heeft binnen enkele dagen nog niet zoveel zin. Dus bevraag eerst de LM, daarna pas Tesla. Zonde als Tesla op deze manier overvraagd wordt omdat iedereen zo ongeduldig is....
LM kan niks zien, of ze willen meestal zelfst niet kijken.

Ik vertouw mijn LM voor niks meer nadat ze al 2 keer fouten maakten in het order.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-09 23:03
Taro schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 15:33:
[...]

Heb je de zoekfunctie al gebruikt of je überhaupt op enige manier ingelezen?
Wrs niet. De laatste tijd zie ik wel vaker vrij nieuwe accounts die de inmiddels bekende vragen er opnieuw inklatsen.
Tommie12 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 20:13:
[...]

Ik vertouw mijn LM voor niks meer nadat ze al 2 keer fouten maakten in het order.
Same here. Ik heb het RN opgevraagd en bij de Tesla SA gevraagd wat de geschatte levertijd is. Vooralsnog feb-mrt (Blauwe M3 RWD, zwart, std velgen, trekhaak). Zal tijd worden, bestelling gedaan op 22/4/22. Op de huidige bootjes staat ie niet, anders hadden ze al een VIN kunnen zien. Dus als de nieuwe bootjes bij Suez zijn geweest, dan schiet ik nog maar eens een emailtje. Paar pages terug had iemand ook een NLdelivery e-mail adres gepost. Kan je ook mailtje naartoe schieten, heb je wel je RN nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenabaele
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-10-2023
Tommie12 schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 20:13:
[...]

Hier hetzelfde, me al een paar keer kwaad gemaakt op Tesla, blijkt het Leaseplan te zijn die steeds de order blijft uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

vandenabaele schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:09:
[...]

Hier hetzelfde, me al een paar keer kwaad gemaakt op Tesla, blijkt het Leaseplan te zijn die steeds de order blijft uitstellen.
Oh dit is niet geruststellend :+ Sta op het punt ook bij LeasePlan te bestellen, maar mag toch hopen dat men die bestelling vlotjes doorzet.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenabaele
ScreamGT schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:12:
[...]

Oh dit is niet geruststellend :+ Sta op het punt ook bij LeasePlan te bestellen, maar mag toch hopen dat men die bestelling vlotjes doorzet.
Goh, van wat ik van Tesla begreep, is dat ze in bulk bestellen, dan handelen ze alles in een keer af. Organisatorisch zal dat makkelijker zijn en waarschijnlijk ook voordeliger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BektLekker
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-09 23:01
ScreamGT schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:12:
[...]

Hier bij Arval besteld. Oh meneer. De order is wel verstuurd maar Tesla, maar die doen er door de drukte wel 2 weken over voordat je een RN nummer hebt…. Het zal wel, ik probeer me tijdens het wachten maar te vermaken met filmpjes van het transport 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
vandenabaele schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 21:09:
[...]

Bij welke LM?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is wel super frustrerend aan lease: In 2019 had ik een M3P besteld in augustus. LM deed rustig aan, kon de oude auto per 21-12-2019 inleveren en dan zouden ze de nieuwe in gang zetten. Maar ik wilde die 4% zekerstellen en dat zou in 10 dagen vast niet goedkomen.... Ook de wagenparkbeheerder dacht niet mee, die voelde geen enkele urgentie.

Uiteindelijk op een zondagavond een voorraadmodel privé aanbetaald, op maandagochtend zelf met de LM geregeld en wagenparkbeheerder omzeild en de week daarna (september) kon ik hem ophalen. Een nieuwe collega die anders shortlease had gekregen, kon ik nog snel voor regelen dat ze 2-3 maanden in mijn "oude" auto kon rijden. Niemand begreep waarom ik zo'n haast had... Maar gelukkig goed uitgepakt en bijna 4 jaar bijtellingsvoordeel van gehad :)

Maar dus nooit meer dat gezeik, daarom nu privé aangeschaft. Helaas nog steeds levertijd: februari-maart voor MY LR zwart/zwart/20" :(

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vandenabaele
Wel... Leaseplan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Dank.. kan ik beter bij Justlease gaan kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:05
Daviddek schreef op maandag 30 januari 2023 @ 11:24:
Hier een happy Tesla Y rijder, sinds een kleine 2 weken.
2 vraagjes:
- De korting, ik heb het hogere bedrag al overgemaakt, daarna netjes een nieuwe 'final' order form/factuur gekregen, is er bij iemand al iets teruggestort? Of moet ik er verder achteraan?
- Pechhulp, ik begrijp dat Tesla autoproblemen 'covert', maar lekke band etc? Hebben jullie dat allemaal extra in je verzekering zitten? Bij mijn verzekering kost dat toch 6 euro p mnd extra, dus wel even de moeite.
Even via mail met Tesla contact gehad en snel reactie ontvangen: "Op het moment dat mijn collega's dit aanvragen kan het 5-15 werkdagen duren voordat het bedrag op uw rekening gestort." Even afwachten dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 19:42

bert pit

asdasd

Heeft iemand enig idee of een MY LR met trekhaak blauw een lange levertijd heeft? Ik las hier, dat iemand in juli had besteld en onlangs toch maar een andere kleur nam.

Normaal ben ik niet ongeduldig, maar mijn huidige auto staat op 95.000 km. Als ik nog maanden moet wachten daalt de prijs ineens.... vandaar.

Tijdens het lezen van deze zin, wordt wereldwijd circa 1.000.000 liter olie verstookt. Dus niet 2X lezen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
bert pit schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:04:
Heeft iemand enig idee of een MY LR met trekhaak blauw een lange levertijd heeft? Ik las hier, dat iemand in juli had besteld en onlangs toch maar een andere kleur nam.

Normaal ben ik niet ongeduldig, maar mijn huidige auto staat op 95.000 km. Als ik nog maanden moet wachten daalt de prijs ineens.... vandaar.
Geen idee, ik ben ook aan het wachten op een blauwe met wit interieur, trekhaak en 19’.
Op dit moment kan die enkel uit China komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maagnus
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 14-03-2023
maagnus schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 08:12:
MY LR, Quicksilver, zwart interieur, trekhaak, 19" Gemini-velgen

Datum bestelling: 31.12.2022

Datum verwachte levering: 16.02.2023 - 25.03.2023

VIN: nog niet ontvangen
Update.

De datum van verwachte levering is terug vager geworden: feb. - mrt. 2023.

VIN: nog niet ontvangen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dirkmuis
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-03 09:39
Nog niemand met een LR + trekhaak heeft volgens mij een VIN ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 04:59
Tankcsapda schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 11:55:
Hier helemaal blij, 3 maart Model Y LR midnight silver ophalen (19 zwart int geen trekhaak) .

Had eerst een RWD midnight silver in bestelling staan, deze zat niet in de eind december batch maar eind januari. Door pricedrop geswitch naar LR alleen geen midnight silver te bestellen. Echter zijn er waarschijnlijk een paar vrijgekomen die ook geswitcht zijn van een midnight silver en hierdoor een voorraadmodel kunnen kiezen. Deze is echter nog onderweg en komt standaard in Tilburg. Salesrep heeft transport ingepland waardoor alsnog ophalen in Groningen mogelijk is(vanuit Friesland wel stuk prettiger)
Ik heb dezelfde besteld met 20” :), maar nog geen leverdatum. Wanneer heb jij hem besteld? Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quinto_nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 13:04
Wasp schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 11:25:
Weet iemand hoeveel tijd tussen de "je kan je Tesla komen halen" SMS zit en het daadwerkelijke ophaalmoment?
Bij mij was dit ongeveer 2,5 week. 26 jan SMS, 10 feb eerste afhaaldatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 19-09 11:34
Leveringsupdate:
Vorige week is de bezorgdatum gewijzigd van 7 - 23 maart naar 1 - 17 maart.

Besteldatum: 17.01.23
Model: M3 RWD Wit / Zwart
VIN: Nog niet ontvangen

Het is goed dat de levering eerder lijkt, maar ik denk dat het niets betekent voordat je een VIN krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-07 09:10
zoomgrange schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:54:
Leveringsupdate:
Vorige week is de bezorgdatum gewijzigd van 7 - 23 maart naar 1 - 17 maart.

Model: M3 RWD

Het is goed dat de levering eerder lijkt, maar ik denk dat het niets betekent voordat je een VIN krijgt.
Welke kleur? Ik M3 RWD Zwart standaard 1 dag eerder besteld op 16/1. . 15-2 / 3/3. Ook geen VIN nog oid.

[ Voor 3% gewijzigd door sammy777 op 03-02-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
sammy777 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Welke kleur? Ik M3 RWD Zwart standaard 1 dag eerder besteld op 16/1. . 15-2 / 3/3. Ook geen VIN nog oid.
witte/zwarte kleuren. Misschien is de jouwe eerder vanwege het kleurverschil of misschien vanwege 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-07 23:47
Net ook even gekeken wat de status is van de levering.

Bij mij staat de bezorgdatum nog op 7 - 23 maart.

Besteldatum: 19.01.23
Model: M3 RWD Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
De leveringsdatum van mijn Model Y LR / Blauw/wit/trekhaak/19,/EAP is in de app van Arval (België)net opgeschoven van "de week van 15/3" naar "de week van 29/3".
Hoe correct die informatie is... geen idee.

En als er hier nog op een blauwe Y LR wachten, geef een seintje.

[ Voor 14% gewijzigd door Tommie12 op 03-02-2023 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 08:05
Archiebald schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:16:
Ik wacht inmiddels al bijna een week op het contract van de LM voor een MY LR QS + trekhaak. Dat ik begin te twijfelen om zelf de reservering a € 250,- te doen, zodat de auto hopelijk sneller geleverd kan worden zodra het contract getekend is (dat ik wel die reservering na het contract tekenen overdraag aan de LM.) De auto heb ik namelijk liever gisteren dan vandaag (voel mij net een klein kind die niet kan wachten, haha)

Wat zouden jullie doen?
De LM vandaag gebeld, het blijkt dat ze nog wachten op gegevens van de maatschap waar ik in zit. Ik heb dus op eigen risico alsnog de reservering zelf gedaan.

MY LR, Quicksilver, zwart interieur, trekhaak, 19" Gemini-velgen
Datum bestelling: 03-02-2023
Datum verwachte levering: feb. - mrt. 2023
VIN: nog niet ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Governor
  • Laatst online: 03-10-2024
maagnus schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 10:01:
[...]

Update.

De datum van verwachte levering is terug vager geworden: feb. - mrt. 2023.

VIN: nog niet ontvangen.
Same here 😢

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Governor
HekkeySE schreef op zondag 22 januari 2023 @ 11:27:
Mijn MYP wit/wit staat nu voor levering tussen 28-01 en 13-02. Besteld op 05-05-22. Lijkt er op dat het witte interieur uit Berlijn nu ook komt. Twijfel nog of ik toch nog voor QS ga aangezien nu iedereen massaal wit besteld. Maar toch ook weer 30 euro netto per maand aan bijtelling.
Had je al wat gehoord?? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Haha zie mijn post in het andere topic :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pwEmxjJrv3G1Wt7bUTupeCKM-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mxZyBVYkBUpKMfgboFZW0G8H.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door HekkeySE op 03-02-2023 19:44 ]

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Governor
HekkeySE schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 19:43:
[...]

Haha zie mijn post in het andere topic :P

spoiler:
*O* *O* *O*
Mooie wagen! Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domotek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-03 19:49
De uberturbine velgen zijn toch niet puur zwart normaal ?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elmonogrande
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-08 20:00
Timka100 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:44:

Idem hier. Het voelt als Sinterklaas echter met een flexibele datum. Ik kijk elke ochtend in m'n Teslaschoen of er een leverdatum in zit...

Venray Oost-West 16 kWp All electric, Nibe 2040 warmtepomp met VVM 320

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Elmonogrande schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 08:54:
[...]

Idem hier. Het voelt als Sinterklaas echter met een flexibele datum. Ik kijk elke ochtend in m'n Teslaschoen of er een leverdatum in zit...
Elke ochtend? Ik gemiddeld zo'n 25x per dag ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter_J_
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-08 12:15
Deze week amper updates voor de LR variant ivm de week sluiting in de Berlijn plant.
Vanaf dinsdag pas terug productie.
Dan gaat het hopelijk snel met de VIN’s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willianv
  • Niet online
Peter_J_ schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:27:
Deze week amper updates voor de LR variant ivm de week sluiting in de Berlijn plant.
Vanaf dinsdag pas terug productie.
Dan gaat het hopelijk snel met de VIN’s
De LR kan toch ook gewoon uit Shanghai komen? Alleen de quicksilver en de cherry red komen met zekerheid uit Berlijn, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_J_
Willianv schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:39:
[...]

De LR kan toch ook gewoon uit Shanghai komen? Alleen de quicksilver en de cherry red komen met zekerheid uit Berlijn, toch?
Ow, dacht dat alle LR nu uit Duitsland komen.
Kan nu al amper wachten, stel u voor dat we 20 maanden of meer moesten wachten 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemmesB
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 01:16
Peter_J_ schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 12:40:
[...]

…stel u voor dat we 20 maanden of meer moesten wachten 😅
Ik heb in juni 2021 een MX besteld. Verwachte levering April-juni 2023 😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
Willianv schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 11:39:
[...]

En de blauwe komen met zekerheid uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domotek
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23-03 19:49
Gewoon LR Quicksilver bestellen, dan rijd je binnen de twee weken uit de garage ^_^

De mijne ga ik dinsdag ophalen. Het enige negatieve vind ik dat door een combinatie van allerlei factoren het toch wel een tijds tijdsvretende situatie was. Mijn verzekeraar had geen ervaring met Tesla's waardoor het aantal KW's een ding was. Omdat de interne database blijkbaar niet meer up to date was ofzo. Dan Tesla die gewoon de telefoon niet opneemt door de drukte. Dan waren er nog een aantal punten. Vooral omdat het allemaal contactloos en online gebeurt. Dat is dan wel iets die je niet hebt met een bijvoorbeeld een VW dealer. Die verkoper bel je gewoon op. En als er geen adequate response komt, zijn de volgende wagens binnen het bedrijf niet meer voor hem, klaar. Bij Tesla flik je zoiets niet. Je koopt, of je koopt niet. Dat zijn je opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenir
Voor de mensen die wachten, ik heb de mijne gespot 😜: YouTube: Giga shanghai\Tesla rallies at the dock again after spring break \4K...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_J_
Domotek schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:30:
Gewoon LR Quicksilver bestellen, dan rijd je binnen de twee weken uit de garage ^_^

De mijne ga ik dinsdag ophalen. Het enige negatieve vind ik dat door een combinatie van allerlei factoren het toch wel een tijds tijdsvretende situatie was. Mijn verzekeraar had geen ervaring met Tesla's waardoor het aantal KW's een ding was. Omdat de interne database blijkbaar niet meer up to date was ofzo. Dan Tesla die gewoon de telefoon niet opneemt door de drukte. Dan waren er nog een aantal punten. Vooral omdat het allemaal contactloos en online gebeurt. Dat is dan wel iets die je niet hebt met een bijvoorbeeld een VW dealer. Die verkoper bel je gewoon op. En als er geen adequate response komt, zijn de volgende wagens binnen het bedrijf niet meer voor hem, klaar. Bij Tesla flik je zoiets niet. Je koopt, of je koopt niet. Dat zijn je opties.
Heb 13/01 de LR in QuickSilver besteld. Nog geen VIN helaas. Hoop dat ze nu heel hard gaan in Berlijn, mis mn y verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Blijft mooi om te zien. Deze keer meer zwart dan wit (Edit: lijkt ook veel blauw ipv alleen zwart...), wachtende op een Y LR zwart geeft dat hoop, al zal die waarschijnlijk uit Berlijn komen :)

Ik heb de auto echt per 1 maart nodig, anders moet ik tijdelijk iets anders regelen, wordt spannend...

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 04-02-2023 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 21:00
Domotek schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 16:30:

Dat zijn mijn ervaringen totaal niet. Erg prettig app contact, kan hem altijd bellen als ie in gesprek is belt is zo snel mogelijk terug. Is voor een proefrit ook naar mij toegekomen omdat ik er niet aan toe kwam om proefrit in te plannen, dit was wel in de rustige tijd voor Tesla afgelopen zomer. Uiteindelijk voorraadmodel gekocht welke naar de juiste vestiging gebracht word en ik niet naar Tilburg hoef voor de aflevering. Misschien zit er wel wat verschil tussen de verschillende vestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankcsapda
  • Laatst online: 26-09 21:00
elninja schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 11:43:
[...]

Ik heb dezelfde besteld met 20” :), maar nog geen leverdatum. Wanneer heb jij hem besteld? Thanks!
2 februari om laten zetten naar voorraadmodel. Maar via de tesla rep telefonisch en die heeft alles in een keer geregeld inclusief transport maar groningen en gelijk een datum geprikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Tankcsapda schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 22:54:
[...]

Dat zijn mijn ervaringen totaal niet. Erg prettig app contact, kan hem altijd bellen als ie in gesprek is belt is zo snel mogelijk terug. Is voor een proefrit ook naar mij toegekomen omdat ik er niet aan toe kwam om proefrit in te plannen, dit was wel in de rustige tijd voor Tesla afgelopen zomer. Uiteindelijk voorraadmodel gekocht welke naar de juiste vestiging gebracht word en ik niet naar Tilburg hoef voor de aflevering. Misschien zit er wel wat verschil tussen de verschillende vestigingen.
Identieke ervaring hier met Tesla Utrecht, super vriendelijk, goed bereikbaar en bellen anders snel terug. Ophalen helaas wel in Tilburg, wat is die locatie onmogelijk te bereiken met OV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 11:55
Sander schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:04:
[...]

Identieke ervaring hier met Tesla Utrecht, super vriendelijk, goed bereikbaar en bellen anders snel terug. Ophalen helaas wel in Tilburg, wat is die locatie onmogelijk te bereiken met OV!
Er gaat toch gewoon een bus vanaf Tilburg centraal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Djerro123 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:52:
[...]

Er gaat toch gewoon een bus vanaf Tilburg centraal?
Haha je hebt gelijk! M’n routeplanner hield alleen al rekening met de stakingen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoomgrange
Goed nieuws. Vanmorgen is mijn bezorgdatum veranderd naar 22 februari - 8 maart. Er is ook een VIN-nummer toegekend, maar dat staat niet in de Hoegh volgens de website.

Model: M3 RWD Wit/Zwart
Geschatte levering: 22 februari - 8 maart
We nemen snel contact met je op om je bezorging in te plannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dirkmuis
Zojuist een VIN gekregen, LRWYGCEK4PC.............
Levering 1-15 maart. Staat (nog) niet op een Hoegh boot, maar de C geeft toch echt China aan...?

MY LR wit, zwart interieur. Trekhaak. 19".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
Timka100 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:44:

Update:
Bezorgdatum is nu aangepast naar 22 Feb - 8 Maart 😄
VIN is nu ook ontvangen: LRW3E7FS1PC........

Omdat de Höegh VIN finder niets laat zien, vermoed ik dat de auto op de Lake Kivu staat die op 17 februari in Zeebrugge aankomt.

[ Voor 19% gewijzigd door Timka100 op 05-02-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 16:50
Timka100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:31:
[...]

Update:

Omdat de Höegh VIN finder niets laat zien, vermoed ik dat de auto op de Lake Kivu staat die op 17 februari in Zeebrugge aankomt.
Mijn MY RWD wit kan ik ook niet vinden op de Hoegh boot. Staat vermoedelijk ook op de Lake Kivu. Leverdatum is nu tussen 10 en 24 februari.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 22:39
In Amerika wijzigen de prijzen van M3 en MY. Van gisteren van het Tesla forum;Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1wiQggTrcWZByjFg_VI3N6c8pzU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0ESc4NfcO4GIPDMODrRiXgV.jpg?f=fotoalbum_large

https://teslamotorsclub.c...by-500-02-03-2023.293019/

[ Voor 10% gewijzigd door monica66 op 05-02-2023 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
Morpheus2003 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 11:49:
[...]

Mijn MY RWD wit kan ik ook niet vinden op de Hoegh boot. Staat vermoedelijk ook op de Lake Kivu. Leverdatum is nu tussen 10 en 24 februari.
Staat er op dezelfde plaats in het VIN nummer wat jij hebt een C? Dus laatste karakter voor wat ik verder heb afgeschermd?

Edit:
Ik zie net dat de landcode het eerste of 1e en 2e karakter in het VIN is China heeft als code L en Duitsland (waar model Y gedeeltelijk vandaan komt) heeft code SN tot ST.

[ Voor 18% gewijzigd door Timka100 op 05-02-2023 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Timka100 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:02:
[...]

Staat er op dezelfde plaats in het VIN nummer wat jij hebt een C? Dus laatste karakter voor wat ik verder heb afgeschermd?
Yes, ook een C. Wat zou dat kunnen zeggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timka100
Morpheus2003 schreef op zondag 5 februari 2023 @ 12:29:
[...]

Yes, ook een C. Wat zou dat kunnen zeggen?
Dat betekent dat die ook uit China komt, maar gezien de datum die jij ziet, denk ik dat jouwe op een eerdere boot staat omdat het tijdvak wat jij hebt gekregen begint voordat de boot in Zeebrugge is. Ik zie alleen geen boot die eerder aankomt, dus misschien is jouw auto al in Zeebrugge en wacht deze op transport naar Nederland. Mogelijk stond jouwe op de GOLD XING die op 30 Jan in Zeebrugge aangekomen was.

Edit:
Wat ik over de VIN schreef hierboven klopt niet.

Ik zie net dat de landcode het eerste of 1e en 2e karakter in het VIN is China heeft als code L en Duitsland (waar model Y gedeeltelijk vandaan komt) heeft code SN tot ST.

[ Voor 16% gewijzigd door Timka100 op 05-02-2023 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Weet iemand of je een auto bij Justlease ook een VIN kan opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
[...]

Update:

Ik had 15-2 - 1/3 maar dat is inmiddels vertraagd naar 22/2 - 8/3. M3 RWD Zwart standaard.
Spijtig

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Chonn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 15:16
Donderdag 2/2 mijn MY LR QuickSilver in ontvangst genomen! Tot nu toe zeer tevreden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEmqWzrMI06ZbIdLozDRmduFHCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZhzYZyVdpxbOK8fN6HrMysQ.jpg?f=fotoalbum_large

Aan alle wachtenden, ik hoop dat de wachttijd voor jullie mee gaat meevallen!

[ Voor 7% gewijzigd door Chonn op 06-02-2023 10:21 ]

MY LR QuickSilver 2023 :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pretpik
Chonn schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:18:
Donderdag 2/2 mijn MY LR QuickSilver in ontvangst genomen! Tot nu toe zeer tevreden!

[Afbeelding]

Aan alle wachtenden, ik hoop dat de wachttijd voor jullie mee gaat meevallen!
Wat een mooie auto! Gefeliciteerd :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkster72
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik heb ook een Quicksilver Model Y LR besteld op 1 feb via de LM. Benieuwd wanneer Chonn die van hem besteld heeft. Tesla en de LM geven nog steeds aan dat de leverdatum 30-3-2023 is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Laatst online: 19:25
Chonn schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:18:
Dat paaltje bij je deur, dat zie ik nog eens gruwelijk mis gaan :X

De lijnen aan de zijkant van de auto komen er wel heel mooi uit in Quicksilver!

[ Voor 13% gewijzigd door Radiodurans op 06-02-2023 11:02 ]

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chonn
henkster72 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:57:
Ik heb ook een Quicksilver Model Y LR besteld op 1 feb via de LM. Benieuwd wanneer Chonn die van hem besteld heeft. Tesla en de LM geven nog steeds aan dat de leverdatum 30-3-2023 is.
Ik heb mijn bestelling in de week na 13 januari laten omzetten naar de MY LR QuickSilver. Ik meen dat op 19 januari de configuratie was omgezet door mijn Tesla Adviseur. Ik ben in april 2022 begonnen met een MY P (Berlijn) in het wit/wit (zou pas in feb-apri 2023 worden geleverd) en ben uiteindelijk na die grote prijsdaling gezwicht voor de LR maar dan in QuickSilver.

Maar de wijziging naar MY LR QS ging niet in 1 keer goed, dus eerst stond er nog in de config een MY LR QuickSilver met wit interieur en 20 inch turbine velgen. Dat moest dus later nog worden aangepast naar zwart interieur met 19 inch Gemini wielen. Alleen dat duurde dus een aantal dagen voordat dat werd hersteld, en prompt in die tussentijd kreeg ik op 23 januari al een VIN met aflevermoment voor de verkeerde config en een SMS met afhaaldatum voorstel! Ik was op dat moment op wintersport en heb dus die aflevering afgeblazen vanwege de verkeerde config ;) .

En op 30 januari na mijn wintersport kreeg ik weer een SMS-je dat nu de juiste config wel gereed was om te worden geleverd en dus op 2/2 afgehaald in Tilburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chonn
Radiodurans schreef op maandag 6 februari 2023 @ 11:01:
[...]

Dat paaltje bij je deur, dat zie ik nog eens gruwelijk mis gaan :X

De lijnen aan de zijkant van de auto komen er wel heel mooi uit in Quicksilver!
Ja dat paaltje daar gaan we nog aan werken ;)
Aan de gemeente nog toestemming vragen of wij die mogen weghalen om netter en makkelijker voor het huis te kunnen laden.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 16:42
Morgenochtend mijn MY (LR, rood, zwart interieur, trekhaak, EAP) ophalen :) Kan niet wachten!

Ik heb er ook winterbanden bij besteld, maar Tesla vertelde mij dat die er niet gelijk onder gezet worden, wat dan wel weer jammer is. Zodra mijn Tesla-app bijgewerkt is zal ik daar direct een afspraak voor maken.

Eind deze maand gelijk een goede test, want dan gaan we een weekje naar de Elzas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yassiro
  • Laatst online: 18:12
yassiro schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:07:
[...]

Ben daar ook benieuwd naar. Heb die van mij, ook zwart, zonder trekhaak op 19 januari besteld. Volgens Tesla Rotterdam komt er in de komende twee weken een hele lading aan autos.
Verwachte levertijd is 1-15 maart 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
[...]

Update:

Volgende update:
Inmiddels eindfactuur in het account te zien en daar staat een leverdatum van 1 maart op. Ik weet niet hoe precies ze dat aanhouden, kan iemand daar meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chonn
Timka100 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:26:
[...]

Volgende update:
Inmiddels eindfactuur in het account te zien en daar staat een leverdatum van 1 maart op. Ik weet niet hoe precies ze dat aanhouden, kan iemand daar meer over vertellen?
Als jij zelf die datum niet uitstelt wordt dat de leveringsdatum (tenzij er in de logistiek bij Tesla iets fout zou gaan), ofwel ga er maar vanuit dat ze die datum gaan aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Timka100 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:26:
[...]

Volgende update:
Staat dat bij Documenten? Bij mij nog niks behalve verwachte leverdatum tussen 10 en 24 februari. MY RWD wit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:08
Chonn schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:35:
[...]

Als jij zelf die datum niet uitstelt wordt dat de leveringsdatum (tenzij er in de logistiek bij Tesla iets fout zou gaan), ofwel ga er maar vanuit dat ze die datum gaan aanhouden.
Dat klopt niet. Ik heb 21 februari op de factuur staan maar de levering is opgeschoven naar 23 feb-9 maart.

Zie ook dat de Lake Kivu al een tijdje ligt te niksen voor het Suez kanaal, dat zal wellicht de oorzaak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
Morpheus2003 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 17:42:
[...]

Staat dat bij Documenten? Bij mij nog niks behalve verwachte leverdatum tussen 10 en 24 februari. MY RWD wit.
Ja, dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
friketje1 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:34:
[...]

Dat klopt niet. Ik heb 21 februari op de factuur staan maar de levering is opgeschoven naar 23 feb-9 maart.

Zie ook dat de Lake Kivu al een tijdje ligt te niksen voor het Suez kanaal, dat zal wellicht de oorzaak zijn.
Die ligt daar een halve dag voor anker, effe wachten tot de files voorbij zijn zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timka100
friketje1 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:34:
[...]

Inderdaad, net met Tesla gebeld, die gaven aan dat het een indicatieve datum voor de betaling was. Ik zou een week van tevoren bericht krijgen over de afleverdatum. Hadden ze best duidelijker op de factuur kunnen vermelden.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Sanny1987 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:59:
De levering van mijn leaseauto, M3 RWD (rood, zwart interieur, verder standaard) staat gepland op maandag 6 februari! Besteld op 23 mei 2022. Ik heb wel halverwege de kleur gewijzigd naar rood, wat iets invloed kan hebben gehad op de levertijd. Maar rood vind ik toch wel erg cool op de M3.
....
Vandaag opgehaald in Groningen, ging heel soepel. En ik ben zeker blij met de kleurwissel naar rood, wat een plaatje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BgMXKyZFAV0V6elmKXMkRzEiokM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XLuA3OdY7jGm4XSTOtpPm9GP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
Ik ben woedend op mijn Leasemaatschappij.
Ze moesten mijn order aanpassen (kon EAP er bij krijgen na de prijsverlaging).
Van de LM kreeg ik de bevestiging dat het allemaal in orde is.

Omdat ze al zo veel fouten gemaakt hadden heb ik dan toch maar eens naar Tesla gebeld...
Daar zagen ze het nog niet... Het is nu de derde keer dat ze me iets bevestigen wat niet klopt...

Goede nieuws van Tesla is dat ze nog altijd geloven dat ik mijn auto kan krijgen in Q1.
Maar ze konden wel niet direct mijn order aan een VIN linken op een boot doordat ik een trekhaak wil.
Ik hoop dat ze in China nu de juiste auto's gaan bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BThomas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Sanny1987 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:09:
[...]

Vandaag opgehaald in Groningen, ging heel soepel. En ik ben zeker blij met de kleurwissel naar rood, wat een plaatje!

[Afbeelding]
Dat rood staat hem inderdaad goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Sanny1987 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 21:09:
[...]

[Afbeelding]
Ben je niet bang dat het rood gaat vervagen?
Gave kleur zo donkerrood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xenir
Tommie12 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:12:
...
Goede nieuws van Tesla is dat ze nog altijd geloven dat ik mijn auto kan krijgen in Q1.
Maar ze konden wel niet direct mijn order aan een VIN linken op een boot doordat ik een trekhaak wil.
Ik hoop dat ze in China nu de juiste auto's gaan bouwen.
Ok, dus de trekhaak is hier de boosdoener? Kan dus zijn dat je auto al wel onderweg is? Ik dacht dat de haak er in de fabriek onder gezet zou worden (althans voor een M3?). Ik heb nl. hetzelfde: levering ergens Q1, nog een VIN, model 3 met trekhaak.

EAP neem ik af als de auto geleverd is door de LM, dat was geen probleem verder gelukkig. Moet zeggen dat ook mijn LM karig is met communicatie, en vooral: traag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
038Robijno schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Ben je niet bang dat het rood gaat vervagen?
Gave kleur zo donkerrood.
Bij nieuwere auto's is dat eigenlijk geen probleem meer door betere lak. Random google bron: https://elitecarcare.nl/waarom-verkleuren-rode-autos/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucLey
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-05 19:30
Xenir schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:43:
[...]

Ok, dus de trekhaak is hier de boosdoener? Kan dus zijn dat je auto al wel onderweg is? Ik dacht dat de haak er in de fabriek onder gezet zou worden (althans voor een M3?). Ik heb nl. hetzelfde: levering ergens Q1, nog een VIN, model 3 met trekhaak.

EAP neem ik af als de auto geleverd is door de LM, dat was geen probleem verder gelukkig. Moet zeggen dat ook mijn LM karig is met communicatie, en vooral: traag.
Bij mij zelfde verhaal, krijg EAP bij als compensatie. Blijkbaar zo afgesproken met LM en bedrijf. Enkel die boodschap ontvangen van mijn bedrijf, helemaal niets van de LM. In de communicatie van het bedrijf stond zelfs dat Tesla al enkele weken geleden aangegeven had dat de wagen klaar was voor uitlevering. Tot op heden nog steeds geen afleveringsdatum gekregen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djerro123
[...]

Ja let erop dat het trekgewicht van een Model 3 zonder trekhaak (fabriek-af) echt anders is dan met een trekhaak (fabriek-af). Als je dus denkt 'oh ik neem de trekhaak later, scheelt bijtelling' oid (weet niet of je NL bent), dan kom je bedrogen uit want achteraf de trekhaak erbij doen betekent dat je GEEN kar mag trekken!

Voor de Model Y is dit overigens anders; die zijn allemaal gekeurd alsof ze fabriek-af een trekhaak hebben, ongeacht ze dit hebben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
[...]

Boosdoener is een groot woord.
Bij de My kan die nadien er op gezet worden, maar enkel als er een extra betaald wordt.

Hij keek alleen in de auto’s waarvan hij kon zien wat er nog beschikbaar is of hij een VIN kon linken.

Over EAP wist hij te zeggen dat ze dat op gelijk moment kunnen aanpassen.
Vriendelijke man bij Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• victorverg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 10:23
Ik ben een silent lurker van dit topic, maar misschien dat iemand wat aan mijn leveringsindicatie heeft; ik heb een MY RWD in wit besteld op 3 februari en ik heb een voorlopige leverdatum gekregen van 31 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DakotaLee
  • Laatst online: 12-03-2023
Uiteindelijk een M3 RWD Blauw-/ 19” wielen in bestelling staan bij LeasePlan.

Wacht nu al wel 8 dagen op het RN nummer.. hopelijk dat het een beetje vlot gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tommie12
DakotaLee schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:31:

Wacht nu al wel 8 dagen op het RN nummer.. hopelijk dat het een beetje vlot gaat.
De beste manier is om Tesla eens te bellen, dan weet je ineens of je order door gegeven werd, en dan kan je een RN nummer vragen.

Ik heb 3 keer de uitspraak gekregen van de LM dat alles in orde is, en toch was mijn order niet correct bij Tesla…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dez1983
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:25
LucLey schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:51:
[...]

Bij mij zelfde verhaal, krijg EAP bij als compensatie. Blijkbaar zo afgesproken met LM en bedrijf. Enkel die boodschap ontvangen van mijn bedrijf, helemaal niets van de LM. In de communicatie van het bedrijf stond zelfs dat Tesla al enkele weken geleden aangegeven had dat de wagen klaar was voor uitlevering. Tot op heden nog steeds geen afleveringsdatum gekregen :(
Welke LM hebben jullie? Ik heb de Tesla eind december opgehaald en had zelf de EAP als tegenvoorstel gedaan, maar niks meer van gehoord. Hij is wel geactiveerd, maar geen idee of ik er nu voor betaald (had EAP als accessoire besteld, dus er was een stelpost voor opgenomen in het leasecontract).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DakotaLee
  • Laatst online: 12-03-2023
Tommie12 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 18:51:
[...]

De beste manier is om Tesla eens te bellen, dan weet je ineens of je order door gegeven werd, en dan kan je een RN nummer vragen.

Ik heb 3 keer de uitspraak gekregen van de LM dat alles in orde is, en toch was mijn order niet correct bij Tesla…
Ik zal weer eens bellen. Had vorige week al met Tesla gebeld en ze konden mijn bestelling niet vinden na het doorgeven van wat gegevens..

Waar ging het bij jou niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
DakotaLee schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:14:
[...]

Ik zal weer eens bellen. Had vorige week al met Tesla gebeld en ze konden mijn bestelling niet vinden na het doorgeven van wat gegevens..

Waar ging het bij jou niet goed?
Lang verhaal, bestelling aangepast na de prijsverlaging, Lm bevestigt aan Tesla en mij dat alles in orde is, maar met foute prijzen. En als je dan vraagt of het gecorrigeerd wordt, dan zeggen ze dat alles in orde is, maar Tesla had nog niks gezien….

Ik hoorde dat ik. Iet de enige ben bij Arval met deze miserie. Nu zouden we met 2 maatschappijen gaan werken, en de goedkoopste krijgt de business…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:38
-Zondag 5-2-23, Tesla Model Y (RWD), wit, zwarte velgen, zwart interieur en trekhaak besteld.
-Maandag 6-2-23, Vin toegewezen, levering februari - maart.
-Dinsdag 7-2-23, levering gewijzigd naar 8 feb - 15 feb.

Gaat het altijd zo snel? :) (Particuliere aankoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenir

Doorgaans krijg je zodra je bestelt een RN. Of je LM heeft de bestelling nog niet gedaan (duurde bij mij 3 weken nadat het papierwerk allemaal binnen was bij de LM), of hij is reeds besteld, maar ze hebben dat RN simpelweg niet doorgegeven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
PSP123 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:14:
-Zondag 5-2-23, Tesla Model Y (RWD), wit, zwarte velgen, zwart interieur en trekhaak besteld.

Nee 😬 Vermoedelijk gaat het om een geannuleerde bestelling die nu aan jou is toegewezen. Fijn toch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morpheus2003 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:21:
[...]

Nee 😬 Vermoedelijk gaat het om een geannuleerde bestelling die nu aan jou is toegewezen. Fijn toch!
Staan ook nog genoeg op voorraad.

https://www.tesla.com/nl_.../my?arrangeby=plh&range=0

Dus hoeft niet zozeer een geannuleerde te zijn.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Dit is wat ik meekrijg vanuit Leaseplan.Laatste update is van 3 feb, MY LR Wit / zwart / 19 inch, trekhaak achteraf laten monteren ivm bijtelling besteld op 16 jan.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucLey
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 16-05 19:30
dez1983 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 19:04:
[...]

Welke LM hebben jullie? Ik heb de Tesla eind december opgehaald en had zelf de EAP als tegenvoorstel gedaan, maar niks meer van gehoord. Hij is wel geactiveerd, maar geen idee of ik er nu voor betaald (had EAP als accessoire besteld, dus er was een stelpost voor opgenomen in het leasecontract).
ALD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sammy777
PSP123 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:14:

Komt waarschijnlijk uit Giga Berlin. Veel beter als die Chinese troep waar maanden op gewacht moet worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willianv
  • Niet online
sammy777 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 21:29:
[...]

Komt waarschijnlijk uit Giga Berlin. Veel beter als die Chinese troep waar maanden op gewacht moet worden.
Dacht dat het met de Chinese troep wel meeviel….

Vanuit het SeC Eindhoven hoor ik eigenlijk iets anders… De kwaliteit uit Berlijn is nog niet op het nivo van China.

[ Voor 11% gewijzigd door Willianv op 07-02-2023 21:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pretpik
[...]

Volgens mij maakt Berlijn geen RWD. Als je VIN met LRW begint komt 'ie uit China, XP7 is Berlijn.

[ Voor 8% gewijzigd door pretpik op 07-02-2023 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerro123
[...]

Chinese troep? :D Is er iets waarop je baseert dat MIC troep is vergeleken met MIG?

Overigens is er nog geen MiG RWD, dus heeft deze beste tweaked een voorraad model te pakken; iemand heeft geannuleerd en hij/zij heeft mazzel :)

Vooralsnog

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DancePlaza schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 20:46:
[...]

Dit is wat ik meekrijg vanuit Leaseplan.Laatste update is van 3 feb, MY LR Wit / zwart / 19 inch, trekhaak achteraf laten monteren ivm bijtelling besteld op 16 jan.

***members only***
Denk dat het met dat annuleren wel meevalt. Denk eerder dat de LMs wederom niet zo blij zijn met Tesla en compensatie willen voor de prijsverlagingen.

Veel RWD rijders wilden gewoon veel auto voor weinig. Met de nieuwe prijs is dat helemaal het geval. Komt bij dat veel ook in 2022 voor de verlaging gewoon afgeleverd is. Er zullen best wat overstappen van RWD naar LR maar dat zijn geen honderden.

[ Voor 21% gewijzigd door Inspired op 08-02-2023 07:49 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dirkmuis
Chinese troep, mooie opmerking zonder enkel fundament. Tot voor kort kwam alle 'troep' daar vandaan. Alsof ze in Berlijn ineens met andere materialen dezelfde auto gaan produceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:38
Djerro123 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:04:
[...]

Chinese troep? :D Is er iets waarop je baseert dat MIC troep is vergeleken met MIG?

Overigens is er nog geen MiG RWD, dus heeft deze beste tweaked een voorraad model te pakken; iemand heeft geannuleerd en hij/zij heeft mazzel :)

Vooralsnog
Komt idd uit Shanghai o.b.v. de VIN LRW. Zijn er nog meer tools o.b.v. de VIN om te kijken of de auto al langer in Nederland staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Djerro123
PSP123 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 22:31:
[...]

Komt idd uit Shanghai o.b.v. de VIN LRW. Zijn er nog meer tools o.b.v. de VIN om te kijken of de auto al langer in Nederland staat?
Je zou bij Hoegh je vin kunnen invullen, als die met een boot van hen is gekomen kan je zien wanneer dat is gebeurd.

https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo

Anders heb ik verder geen idee, maar hou er rekening mee dat het niet erg is dat die er al is; het zijn exact dezelfde auto’s die zo aankomen! Wees blij dat je hem al zo snel kan rijden, ik wou dat ik zo’n berichtje kreeg (en die van mij wordt al eind deze maand geleverd haha)
Pagina: 1 ... 397 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.