Blauw, Zwart, 19", trekhaak MY RWD
VIN:
LRWYGCFSXPC6*****
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik wacht op een Y AWD Blauw/Wit 19’, en ik weet nog niks.dirkmuis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:11:
Alweer geen awd.....niemand die besteld hier?
Sony A7 iv en wat recycled glas
Jawel hoor, besteld eind augustus via LM. AWD zwart,zwart 19inch Geen info van LM maar bij tel vorige week naar Tesla gaven ze aan dat deze onderweg was en aankomst rond 1/02 zou zijn. Duimen dus dat ik kortelings info krijg maar de communicatie met de LM lukt precies niet.dirkmuis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:11:
Voor zover ik begrepen heb uit dit forum zie we dit via een LM nooit op voorhand in het chauffeursaccount tot quasi de dag van uitlevering, dus lijkt me normaal.dirkmuis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:25:
Diezelfde info kreeg ik van Tesla, alleen niet in het account.
[ Voor 26% gewijzigd door monica66 op 25-01-2023 22:12 ]
Haha, bekijk hier: YouTube: Giga Berlin | 2023-01-22 | Stamping CraneGovernor schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:43:
[...]
Van wanneer zijn die drone beelden? Stond er ook iets zwarts tussen?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Wel hoor, de week na de prijsverlaging mijn MYP bestelling (uit juni '22, RN117405xxx) omgezet naar een LR AWD Quicksilver, dus uit Berlijn. 2023 build, zwart interieur, geen trekhaak en 20" wielen. Afgelopen maandag stond de VIN erbij (XP7YGCEK5PB075xxx) en leverdatum 25/01 tot 01/02.dirkmuis schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:11:
Dank voor de link! Wel zwarte MYP's op parkeerplaats maar niet echt op de area waar ze worden opgehaald. Nouja, wachten dan maar weer.HekkeySE schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:08:
[...]
Haha, bekijk hier: YouTube: Giga Berlin | 2023-01-22 | Stamping Crane
Mijn aanbod geldt eventueel nog steeds ;-) De leverdatum in de app schommelt regelmatig is ook mijn ervaring. Sommige kopers wachten maanden langer, de ander heeft hem snel.Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:45:
[...]
Nadat ik mijn bestelling had omgezet (Op vrijdag omgezet, die maandag daarop zou ik de auto ophalen) heb ik nog een week lang een nieuwe leverdatum zien staan vanaf 6 dagen in het verleden tot de dag zelf die er stond genoemd. Daarna werd het:
Verwachte levering: nog niet bekend
De levertijd is binnenkort bekend
En dat staat er nog steeds
Zonder zichtbare VIN klopt de leverdatum dus niet.
[ Voor 10% gewijzigd door turkeyhakan op 26-01-2023 08:33 ]
Houd de berichten van @Djerro123 in de gaten.emil_406 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:23:
Ook mijn MYRWD quicksilver met trekhaak wordt vandaag besteld. Weet iemand wat de invloed op de levertijd is van de trekhaak?
Een RWD in Quicksilver? Dat is niet mogelijk. Die kleur is alleen op een LR en P te krijgen.emil_406 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:23:
Ook mijn MYRWD quicksilver met trekhaak wordt vandaag besteld. Weet iemand wat de invloed op de levertijd is van de trekhaak?
Zou kunnen. De "grijze" in dit geval.Willianv schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:44:
[...]
Een RWD in Quicksilver? Dat is niet mogelijk. Die kleur is alleen op een LR en P te krijgen.
Bedoel je geen midnight silver?
Kijk er nog wel even goed naar, Midnight Silver is wel iets anders dan Quicksilver. De RWD is vooralsnog alleen in Midnight Silver verkrijgbaar.
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Het is idd de midnight silverTaro schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:11:
[...]
Kijk er nog wel even goed naar, Midnight Silver is wel iets anders dan Quicksilver. De RWD is vooralsnog alleen in Midnight Silver verkrijgbaar.
En een lever afspraak gepland 10-2. Besteld 2/11. Boot vaart nog bij Spanje met ETA Zeebrugge van 30-1JeroenGans schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:51:
[...]
VIN:
LRWYGCFSXPC6*****
Hier een VIN ontvangen op verzoek, we staan op hetzelfde schipzeeg schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:07:
[...]
Als ik zoek op VIN nummer vind ik het volgende:
HÖEGH TRAPPER (TRPR) M
Voyage 38
Load Port TAICANG
Planned Load 18.01.2023
Departure Date 18.01.2023
Discharge Port ZEEBRUGGE
Arrival Date 22.02.2023
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Net bericht binnen, ophalen over een week (02/02) in Tilburgmkrmr schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:06:
[...]
Wel hoor, de week na de prijsverlaging mijn MYP bestelling (uit juni '22, RN117405xxx) omgezet naar een LR AWD Quicksilver, dus uit Berlijn. 2023 build, zwart interieur, geen trekhaak en 20" wielen. Afgelopen maandag stond de VIN erbij (XP7YGCEK5PB075xxx) en leverdatum 25/01 tot 01/02.
Hoe doen jullie dat op verzoek?pretpik schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:13:
[...]
Hier een VIN ontvangen op verzoek, we staan op hetzelfde schip. Verwachte levertijd is 13 - 27 februari.
Ik heb een e-mail gestuurd met het RN nummer en verzoek naar DeliveryNL@tesla.comdirkmuis schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:17:
[...]
Hoe doen jullie dat op verzoek?
Als ik naar quicksilver zou kunnen wisselen en zeker was van een datum zou ik het overwegen.
[ Voor 3% gewijzigd door pretpik op 26-01-2023 13:39 ]
Mijn lever tijd is aangepast!Taro schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:45:
[...]
Nadat ik mijn bestelling had omgezet (Op vrijdag omgezet, die maandag daarop zou ik de auto ophalen) heb ik nog een week lang een nieuwe leverdatum zien staan vanaf 6 dagen in het verleden tot de dag zelf die er stond genoemd. Daarna werd het:
Verwachte levering: nog niet bekend
De levertijd is binnenkort bekend
En dat staat er nog steeds
Zonder zichtbare VIN klopt de leverdatum dus niet.
[ Voor 98% gewijzigd door monica66 op 26-01-2023 19:19 ]
Hartelijk dank voor uw bericht.
Op dit moment zijn wij in afwachting van een VIN om gekoppeld te worden aan uw order. Zodra dit gebeurd is, kunnen wij u van meer specifieke informatie voorzien.
Tot die tijd blijft het een schatting van Jan - Mar 2023.
Wanneer mag je? En welke levertijd range stond in je account tot je het aflever moment kreeg?Quinto_nl schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:09:
Vandaag SMS gehad voor inplannen levering! Er komt dus het een en ander aan vanuit China.
23-1 / 6-2Djerro123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:22:
[...]
Wanneer mag je? En welke levertijd range stond in je account tot je het aflever moment kreeg?
Ik ook, binnen 5 minuten antwoord, bizar.pretpik schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ik heb een e-mail gestuurd met het RN nummer en verzoek naar DeliveryNL@tesla.com
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Ik, een witte met zwart interieur en 18 inch. 16 januari besteld, eerder deze week een VIN, levering tussen 9-23 feb. Ik vermoed dat ik binnenkort gebeld/gesmst ga worden om levering in te plannen. Loopt op rolletjes moet ik zeggen.Hekvandam schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 08:54:
Iedereen heeft precies een MY besteld, zijn er ook met een M3LR die in januari besteld hebben en al meer info over hun levering hebben?
https://wren.co/join/Devian
Pfff, begin met toch wel zorgen te maken over mijn zwart/zwart MYP die in december besteld is. Indicatie was januari-maart, maar dit geeft de burger geen moed. Wat had Tesla te zeggen over die verkeerde indicatie bij jou?Devian schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:51:
Hier ook weer een leverindicatie: Feb-Maart.
MYP/Wit/Wit/Trekhaak
Besteld mei 2022.
Die van jou gaat uit Berlijn komen, dat is gewoon een continue stroom van auto's. Die kan gewoon elke dag aankomen.DaannO schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Pfff, begin met toch wel zorgen te maken over mijn zwart/zwart MYP die in december besteld is. Indicatie was januari-maart, maar dit geeft de burger geen moed. Wat had Tesla te zeggen over die verkeerde indicatie bij jou?
Hou ik je aanTommie12 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:59:
[...]
Die van jou gaat uit Berlijn komen, dat is gewoon een continue stroom van auto's. Die kan gewoon elke dag aankomen.
Hier geen echt foute leverindicatie gehad. Heeft tijden op december-22 gestaan. Nov ging de indicatie eraf, en sinds deze week staat er dus feb-mrt.DaannO schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Pfff, begin met toch wel zorgen te maken over mijn zwart/zwart MYP die in december besteld is. Indicatie was januari-maart, maar dit geeft de burger geen moed. Wat had Tesla te zeggen over die verkeerde indicatie bij jou?
https://wren.co/join/Devian
Ik zal Elon eens bellen...
Net gebeld. Ik heb de vroegste datum ingepland en dat was 10 februari. Hij is nu nog niet in Nederland.Djerro123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 22:22:
[...]
Wanneer mag je? En welke levertijd range stond in je account tot je het aflever moment kreeg?
Ik had in Aug besteld ik vermoed dat na een stroom van LR's nu de P's wat meer gebouwd gaan worden. Mijn initiële lever indicatie was Dec-Feb, dat gaan ze waarschijnlijk ook nog wel halen ook!DaannO schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:56:
[...]
Ik tip dat je auto staat op de Gold Xing. Die is binnen 4 dagen in Zeebrugge, nu voor de kust van Portugal.Quinto_nl schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:32:
[...]
Net gebeld. Ik heb de vroegste datum ingepland en dat was 10 februari. Hij is nu nog niet in Nederland.
[ Voor 12% gewijzigd door Tommie12 op 27-01-2023 10:44 ]
Op de Hoegh Asia kon ik op VIN zoeken, maar daar kon ik hem niet vinden. Dus denk dat je gelijk hebt met de andere boot. En ik hoop ook voor je dat hij erop staat :-)Tommie12 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:43:
[...]
Ik tip dat je auto staat op de Gold Xing. Die is binnen 4 dagen in Zeebrugge, nu voor de kust van Portugal.
OF... net afgeladen van de Hoegh Asia die 2 dagen geleden vertrokken is uit Zeebrugge na 2 dagen afladen.
(en ik hoop dat mijn auto naast de jouwe staat. )
Ik dacht dat je een sms’je kreeg met datum en tijd?Quinto_nl schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:32:
[...]
Net gebeld. Ik heb de vroegste datum ingepland en dat was 10 februari. Hij is nu nog niet in Nederland.
Welke kleur/samenstelling?The__Virus schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:45:
Net een Model Y LR besteld, vanochtend. Nu al een VIN (Berlijn) gekoppeld gekregen en kan m dit weekend ophalen!Ik wil m alleen later pas hebben, dus ga het maar even naar achteren laten plaatsen.
We hebben een bedrijfsaccount dus dat kon niet. Maar je krijgt idd normaal een SMS met een linkje waarin ook je RN-nummer staat waarop je een datum kan inplannen.Djerro123 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:01:
[...]
Ik dacht dat je een sms’je kreeg met datum en tijd?
Wit, zonder trekhaak, 19 inch. Zwart interieur.
[ Voor 4% gewijzigd door The__Virus op 27-01-2023 11:47 ]
huh,
Dus niet dezelfde.dirkmuis schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:38:
[...]
huh,
ik heb dezelfde, alleen met trekhaak.....geen VIN
Mijn LR wit, zwart, 19 inch zonder trekhaak staat blijkbaar al enkele weken te wachten; gisteren door Tesla aangegeven dat ik ingepland stond op 1/02 voor afhaling. Door de troubles veroorzaakt door de prijsdalingen zit het een beetje blok tss fleet/LM/Tesla waardoor het uitgesteld wordt naar achteren. Fleet bezat de inschrijvingspapieren al blijkbaar. Tesla gaf aan dat de uitleverlocatie gewijzigd was omdat de parkings op de andere locatie bomvol zaten en er geen plaats meer was. Positief dus voor diegenen die wachtende zijn!
[ Voor 34% gewijzigd door Morpheus2003 op 27-01-2023 13:28 ]
Bij mij werkte deze tracker:Morpheus2003 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:19:
Woensdag de MY RDW besteld. Levertijd staat op 10 - 24 februari. Enorm snel!
Ik zie dat ik ook een VIN nummer heb. Kan ik nu de auto volgen waar deze is?
Bij mij werkte dit niet, "Sorry, we are unable to locate your shipment."Wasp schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:03:
[...]
Bij mij werkte deze tracker:
https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo
Vervolgens kun je de naam van het schip googlen voor een live indicatie
Ik durf het niet te zeggen, mijn VIN begint ook met LRW, en mijn geschatte levertijd is ergens tussen 13 en 27 februari.torbeest schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:51:
[...]
Bij mij werkte dit niet, "Sorry, we are unable to locate your shipment."
Mijn VIN begint met LRW dus Shanghai, mss omdat de wagen al op land is of een ander ship?
Hier werkt het ook helaas niet. Mijn VIN begint ook met LRW.torbeest schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:51:
[...]
Bij mij werkte dit niet, "Sorry, we are unable to locate your shipment."
Mijn VIN begint met LRW dus Shanghai, mss omdat de wagen al op land is of een ander ship?
Van het kastje naar de muur lopen...
Hier Athlon ervaring. Bij mij was het na 3 weken bekend. Ik moest er zelf achteraan om de informatie te krijgen.DancePlaza schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:27:
Mensen ervaringen met leaseplan, 16e order doorgezet naar leaseplan maar nog steeds geen rn nummer bekend. Hoelang duurt dit normaal?
Staat dan op een ander schip dan van rederij Hoëgh.Morpheus2003 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:06:
[...]
Hier werkt het ook helaas niet. Mijn VIN begint ook met LRW.
Misschien over land vanuit Berlijn..
[ Voor 14% gewijzigd door pretpik op 27-01-2023 23:15 ]
Bij mij bij ALD gewoon geen antwoord op het RN-nr. Heb zelf Tesla gebeld om dit te achterhalen.Adekka schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:30:
[...]
Hier Athlon ervaring. Bij mij was het na 3 weken bekend. Ik moest er zelf achteraan om de informatie te krijgen.
Neem aan een rwd?Willianv schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:00:
Vanmiddag alsnog een wijziging kunnen laten doorvoeren, heb nog een trekhaak toe kunnen voegen.
VIN nummer wordt nu wel herkend, mijn auto staat op de Hoegh Trapper die nu nog in Singapore is.
Verwachte aankomst in Zeebrugge op 22 februari.
Komt prima uit, dan gaat de Tesla direct na mijn wintersport vakantie geleverd worden.
Ja, klopt. Is voor mij voor nu de verstandigste keuze (ergens in het model 3 en y topic) heb ik uitgelegd waarom ik van een LR Quicksilver toch voor een witte RWD ben gegaan).
Je mag hem wel een paar weken bij mij voor de deur zetten. Ik zal er goed op passenThe__Virus schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:45:
Net een Model Y LR besteld, vanochtend. Nu al een VIN (Berlijn) gekoppeld gekregen en kan m dit weekend ophalen!Ik wil m alleen later pas hebben, dus ga het maar even naar achteren laten plaatsen.
Ook gemaild, men wacht nog op een match, hot die tijd is de geschatte levertijd feb/mrt.pretpik schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:36:
[...]
Ik heb een e-mail gestuurd met het RN nummer en verzoek naar DeliveryNL@tesla.com
[ Voor 2% gewijzigd door Xenir op 27-01-2023 22:14 . Reden: datum toegevoegd ]
[ Voor 5% gewijzigd door HekkeySE op 27-01-2023 22:19 ]
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ik heb van Leaseplan geen info gekregen, heb we de RN nummer via Tesla gekregen.DancePlaza schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:27:
Mensen ervaringen met leaseplan, 16e order doorgezet naar leaseplan maar nog steeds geen rn nummer bekend. Hoelang duurt dit normaal?
[ Voor 17% gewijzigd door Michiel 3 op 28-01-2023 09:10 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Chonn op 30-01-2023 16:08 ]
MY LR QuickSilver 2023 :-)
Ik heb 'm zelf in bestelling met wit intererieur, uiteraard zelfde levertijd (volgens mij beginnen ze in mei te spuiten in MCR). Ik ben wel heel benieuwd hoe die 19'' velgdoppen zullen staan i.c.m. MCR.NuEffeNiet schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:34:
Ik houd het toch op de LR Midnight Cherry Red, 19 inch met trekhaak, duurt nog tot juni/juli, maar dat komt mij wel goed uit, dan kan ik nog even doorsparen (privé aankoop).
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 6% gewijzigd door RemmesB op 14-04-2023 20:05 ]
Volgens de verkoper bij het TCS Amsterdam kun je de auto tot op het moment van aflevering ‘weigeren’ en kun je alsnog iets aanpassen. De auto gaat dan naar iemand anders en die van jou (met wijziging) wordt opnieuw gemaakt. Je sluit alleen wel achteraan in de productielijn.Hidde schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 20:53:
Inmiddels VIN en eindfactuur ontvangen maar wil toch andere kleur, kan dat nog door te bellen met Tesla?
Nee je kan wachten tot je definitieve lever moment krijgt, maar je moet vóór dat lever moment betaald hebben. Dat je een factuur hebt betekend dat je auto “bestaat” (heeft een VIN, kenteken is in aanvraag etc).Morpheus2003 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:10:
In mijn account staat ‘betaal het resterende bedrag voor levering’ maar ik heb nog geen specifieke leverdatum, behalve tussen 10 en 24 februari. Moet ik dan nu al betalen voordat er een definitieve leverdatum wordt doorgegeven?
Thanks! Er staat inderdaad een VIN nummer in mijn account. Echt razendsnel want heb afgelopen woensdag besteld.Djerro123 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:17:
[...]
Nee je kan wachten tot je definitieve lever moment krijgt, maar je moet vóór dat lever moment betaald hebben. Dat je een factuur hebt betekend dat je auto “bestaat” (heeft een VIN, kenteken is in aanvraag etc).
Zeer snel, welke configuratie?Morpheus2003 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Thanks! Er staat inderdaad een VIN nummer in mijn account. Echt razendsnel want heb afgelopen woensdag besteld.
Afgelopen woensdag besteld en nu al in productie?Morpheus2003 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:20:
[...]
Thanks! Er staat inderdaad een VIN nummer in mijn account. Echt razendsnel want heb afgelopen woensdag besteld.
[ Voor 36% gewijzigd door Willianv op 28-01-2023 21:31 ]
Dat doen ze ook.Willianv schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:29:
Ik heb het idee dat ze gewoon verschillende configuraties maken en ze alvast verschepen. Zoveel keuzes zijn er ook niet mogelijk bij Tesla.
Er zijn een aantal schepen onderweg, de Hoegh Trapper bevat al 8500 auto’s!
Ik had maandag een witte MY RWD besteld en kreeg dinsdag al het VIN door.
Gisteren heb ik de order aangepast met een uitbreiding van een trekhaak. Een half uur later had ik een nieuwe vin. Met de vin tracker kon ik zien dat de auto reeds onderweg is.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Correct, ze zullen wel kijken naar de gemiddeldes en op basis daarvan in batches produceren. Daarna wordt op basis van oudste RN-nummer bij het Suez-kanaal of bij het verlaten van de fabriek in Berlijn iedere auto toegekend aan de nieuwe eigenaar. Kunnen ze niet allemaal worden toegekend, dan komen ze bij Snel leverbaar terecht. Is er een probleem met de auto, blijft deze over of weigert de eerdere klant de auto, dan krijgt de volgende in rij deze toegewezen.Willianv schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:29:
Ik heb het idee dat ze gewoon verschillende configuraties maken en ze alvast verschepen. Zoveel keuzes zijn er ook niet mogelijk bij Tesla.
Dit klopt niet, want ik heb een VIN toegekend gekregen terwijl het schip nog dobbert langs de kust van Singapore. Ik denk wel dat ik een SMS kan verwachten nadat het schip het Suez kanaal is gepasseerd.Taro schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:36:
[...]
Daarna wordt op basis van oudste RN-nummer bij het Suez-kanaal of bij het verlaten van de fabriek in Berlijn iedere auto toegekend aan de nieuwe eigenaar.
Dat zou inderdaad kunnen, of per keer verschillen.pretpik schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:46:
[...]
Dit klopt niet, want ik heb een VIN toegekend gekregen terwijl het schip nog dobbert langs de kust van Singapore. Ik denk wel dat ik een SMS kan verwachten nadat het schip het Suez kanaal is gepasseerd.
[ Voor 72% gewijzigd door monica66 op 30-01-2023 12:45 ]
Wat zijn die auto's smerig als ze alleen op een schip gestaan hebben binnen. Zullen ze ergens op een grasveldje gestaan hebben?Slurpgeit schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:04:
Net gespot op de A15 richting Tesla Rotterdam
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Misschien komen ze uit Berlijn?pretpik schreef op maandag 30 januari 2023 @ 13:37:
[...]
Wat zijn die auto's smerig als ze alleen op een schip gestaan hebben binnen. Zullen ze ergens op een grasveldje gestaan hebben?
MY LR QuickSilver 2023 :-)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq