Deze vraag hoort eigenlijk in het Grote Tesla Model 3 en Y topic.pretpik schreef op donderdag 22 december 2022 @ 19:49:
Ook ik kom mij hier melden. Na een bijzonder goed jaar te hebben gehad op m'n werk gaven ze aan het private lease contract over te willen nemen van de Lynk & Co die ik nu rijd. Toen ik ze vertelde dat deze per maand opzegbaar is en er wat beperkingen zijn qua kilometrage kwam het leasen van een Lynk & Co in beeld.
Vervolgens kwam ik er achter dat ik voor een kleine meerprijs ook een Tesla Model Y RWD kan leasen. Graag wilde ik na het rijden van de Lynk & Co een volledig elektrisch model. Opzich vind ik de Lynk & Co een super fijne auto, alleen de software werkt soms buggy waardoor ik soms geen radio heb, het scherm bevriest, mijn CarPlay niet verbindt of ik de auto niet kan voorverwarmen op afstand.
Dinsdag ga ik met een Model Y proef rijden in Utrecht, zijn er nog zaken waar ik extra op moet letten? Ik zag al dat Carplay niet beschikbaar is, hoe doen jullie dat met Flitsmeister bijvoorbeeld?
RoelJewel in "Het grote Tesla Model 3 & Y topic"
Hier gaat het over Leveringen en gerelateerde zaken. Veel plezier met de proefrit in elk geval!