Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Ik krijg zojuist een SMS voor de levering van morgen:

Tesla Update - Op onze locaties hebben wij een volledige contactloze levering geimplementeerd volgens de RIVM richtlijnen. Graag vragen wij u om de de volgende regels in acht te nemen: Kom alleen als u uw auto komt halen; laat uzelf afzetten op onze locatie; Kom op de afgesproken tijd; Neem telefonisch contact met ons op als u op de dag van levering gezondheidsklachten ervaart. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Hoe werkt de koppeling met de app? Is dit iets wat Tesla doet met de aflevering of is dit een actie die je zelf moet doen? De auto is besteld via LM dus op dit moment niet in mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

TOYS schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:25:
Hoe werkt de koppeling met de app? Is dit iets wat Tesla doet met de aflevering of is dit een actie die je zelf moet doen? De auto is besteld via LM dus op dit moment niet in mijn account.
Dat doet Tesla voor je. Als je de auto ophaalt kun je de app nog niet gebruiken, ongeveer 1.5 uur nadat je de garage uit rijdt zal de auto zichtbaar worden in je app.

Tip: je kunt nog steeds upgrades kopen of zaken als FSD als je wilt, dit kan via de app als service verzoek. LM of je WPB moet hier wel mee akkoord zijn. Tesla stuurt je dan een factuur en na betaling kunnen zij de upgrade of service activeren voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

kazuka schreef op zondag 19 december 2021 @ 19:29:
[...]

Dat doet Tesla voor je. Als je de auto ophaalt kun je de app nog niet gebruiken, ongeveer 1.5 uur nadat je de garage uit rijdt zal de auto zichtbaar worden in je app.

Tip: je kunt nog steeds upgrades kopen of zaken als FSD als je wilt, dit kan via de app als service verzoek. LM of je WPB moet hier wel mee akkoord zijn. Tesla stuurt je dan een factuur en na betaling kunnen zij de upgrade of service activeren voor je.
Dat snap ik maar moeten ze een code aan je app hebben of je account naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Ik ben heel benieuwd of in de meest recente batch die afgelopen dagen/weken opgehaald zijn intel of amd processoren zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simply1337
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11-2024
jackzonztyl schreef op zondag 19 december 2021 @ 20:32:
Ik ben heel benieuwd of in de meest recente batch die afgelopen dagen/weken opgehaald zijn intel of amd processoren zitten?
Intel, ryzen zit vooralsnog in MYP MiC en dat wordt nog niet geleverd in EU

VW ID.4 1st Max '20 | yt: Stroompedaal

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Voor de mensen die nog twijfels hadden over de lockdown en de aflevering van de auto:

De showrooms zijn wél gesloten. Grenst een werkplaats dus aan een showroom, dan is die ruimte toch niet toegankelijk voor klanten. Ook verkoop op afspraak is niet mogelijk. Kun je dan helemaal geen auto meer kopen? Jawel, want het afleveren van auto’s op een openbare locatie, eigen terrein of aan huis is wel toegestaan. Het is ook mogelijk om een proefrit te plannen, vanaf een eigen terrein of openbare locatie.

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:13
Additioneel, zojuist een mail ontvangen van het Tesla Delivery Team:
De afspraak kan gewoon doorgaan inderdaad, echter moeten wij ons nu wel als pick-up point opstellen (zodat we open kunnen blijven). Hou hier rekening mee en kijk vooraf goed de filmpjes (wij mogen niet bij u in de auto stappen voor uitgebreide uitleg).

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Ik heb vrijdag de levering, maar nog niks vernomen qua kenteken of nieuwe corona regels. Maar wat ik begrijp is dat ik zelf moet uitzoeken hoe de auto werkt? Hoe krijg ik de auto dan gestart/open als de telefoon app nog niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:13
@bones Voor mij ook aanstaande vrijdag de levering. Ik heb zelf de boel geïnitieerd (ook geen sms gehad met kenteken / meldcode) met een mail naar DeliveryNL@tesla.com. Ik kreeg vervolgens wel netjes mijn kenteken. En inderdaad, volgens mij moet je alles zelf van te voren goed uitzoeken. Je zal ook alles moeten doen met de keycards, zie: YouTube: Model 3 Tutorial | Using the Keycard

Whoo-ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maluku-niick
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-12-2022
bones schreef op maandag 20 december 2021 @ 12:08:
Ik heb vrijdag de levering, maar nog niks vernomen qua kenteken of nieuwe corona regels. Maar wat ik begrijp is dat ik zelf moet uitzoeken hoe de auto werkt? Hoe krijg ik de auto dan gestart/open als de telefoon app nog niet werkt?
Ik ga er wel vanuit dat Tesla er wel voor zorgt dat je app werkt etc, zodat je weg kunt met je auto. Ze mogen simpelweg niet naast je gaan zitten en je vertellen hoe het werkt.

Apple | Tesla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:50
Met het pasje… de video’s zij heel duidelijk en ze kunnen heus wel de instructie naar je schreeuwen. De gemiddelde tweakers redt zich er wel mee. App wordt geactiveerd als je naar buiten rijdt.
Tot die tijd lekker met de key kaart… niet iets waar je zorgen voor hoeft te maken
Enjoy 🥳🎉

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Degene die je naar je auto brengt vraagt ook of je nog een uitleg wil, dus dat komt wel goed. Mijn app werkte overigens op het moment dat ik in de auto stapte al (ook via LM besteld). Dus er is iets geactiveerd toen ik mijn auto afhaalde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb onze M3 RWD vandaag ontvangen, hij werd bij ons thuis gebracht door de LM, helaas wist die bestuurder niet hoe het zat met de app etc etc. een belletje naar de LM en het was geactiveerd in de app, dus dat ging soepel. Ook de bevestiging gekregen dat zij de rekening oppakken van Tesla Superchargers.

Wel lijkt het alsof ik de usb poorten en draadloos laden mis en de achterlichten lopen niet glad, de rest ziet er wel goed uit... dus daar even een support call voor aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Ik heb zojuist mijn kenteken ontvangen, echt een hele mooie en makkelijke. Maar als ik bij de RWD kijk, zie ik netto maximum vermogen : 158 kW
Dat is iets van 215 pk?? klop dat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 07:24
bones schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:40:
Ik heb zojuist mijn kenteken ontvangen, echt een hele mooie en makkelijke. Maar als ik bij de RWD kijk, zie ik netto maximum vermogen : 158 kW
Dat is iets van 215 pk?? klop dat wel?
Ja, jij bent een van de gelukkigen die een 'geknepen' M3 heeft ontvangen.

Grapje. RDW geeft verkeerde info weer over het vermogen. Geen zorgen.. :(:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
-Muncky- schreef op maandag 20 december 2021 @ 13:46:
[...]

Ja, jij bent een van de gelukkigen die een 'geknepen' M3 heeft ontvangen.

Grapje. RDW geeft verkeerde info weer over het vermogen. Geen zorgen.. :(:)
Haha, ik zat er eerder aan te denken dat dit wellicht het vermogen is van Chill mode... dat zou rond de 200 pk zijn toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Kreeg net het "Extra Informatie over uw Levering" mailtje. Helaas nog steeds 8 dagen wachten

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-06-2024
ElonDusk schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:02:
Kreeg net het "Extra Informatie over uw Levering" mailtje. Helaas nog steeds 8 dagen wachten
Mag je hem ook de 28'ste ophalen? Dat wordt een druk dagje!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
VeQVQUCjsxagUCH schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:07:
[...]

Mag je hem ook de 28'ste ophalen? Dat wordt een druk dagje!
Haha ja 21e en toen 29e en toen weer 28e :P

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maluku-niick
ElonDusk schreef op maandag 20 december 2021 @ 14:11:
[...]

Haha ja 21e en toen 29e en toen weer 28e :P
Scheelt toch weer een dagje! Ik mag ook de 28e, 11 uur _/-\o_

Apple | Tesla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:55
-edit- niet goed gelezen

[ Voor 92% gewijzigd door Tomas_ op 20-12-2021 14:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Net bevestiging gehad en mag mijn M3 LR woensdag in Tilburg ophalen :) Was even bang met al die Corona regeltjes dat de levering uitgesteld zou gaan worden. Nu maar hopen dat ie helemaal in orde is met laadporten en draadloos laden en geen gaps. Trekhaak wordt wel nageleverd had ik begrepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MinimeNL
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-02-2024
Mag aanstaande donderdag mijn tesla ophalen. Ben wel benieuwd hoe het werkt met de inruil van mijn bestaande auto nu met de corona regels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:36
MinimeNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 16:26:
Mag aanstaande donderdag mijn tesla ophalen. Ben wel benieuwd hoe het werkt met de inruil van mijn bestaande auto nu met de corona regels.
Die wordt volledig ontsmet met zoutzuur en als hij dan nog 100% in orde is, ontvang je je geld.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 07:24
Met draaiende motor laten staan en maken dat je wegkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik ga dat morgen doen, dus ik zal het je laten weten :) :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tator
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik lees dat bij aflevering van de M3 SR zonder automatten wordt geleverd.
Ben ik dan aangewezen op aftersales of kun je die ter plekke kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Voor degenen die al een tesla hebben opgehaald, er staat dat je een kopie van je huidige autoverzekering mee moet nemen. Wat is daar de reden van eigenlijk? Ik heb die namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
De auto moet verzekert zijn natuurlijk, voordat je ermee gaat rijden. Volgens mij vragen ze echter niet naar verzekeringsbewijs, of ze hebben dit in mijn geval van de LM ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS

TOYS

Zeg ik nie!!

Vandaag de Tesla opgehaald MY blauw met wit interieur. Ging heel vlot. Stond binnen een kwartier weer buiten. Had van te voren veel info gezocht dus alles ging eigenlijk vanzelf. Net de tesla app gekoppeld... Krijg nu alleen telkens een melding (notificatie) dat de Tesla niet verbonden is. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
tator schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:22:
De huidige SR+ heeft wel matten heb ik me laten vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
tator schreef op maandag 20 december 2021 @ 19:22:
Die van ons(m3 rwd) is geleverd met matten, alleen geen stuurverwarming, of stoelverwarming op de achterbank…. Wel met de grotere LFP batterij, de 0-100 tijd moet ik nog een keer testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
GloriX schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:48:
[...]

Die van ons(m3 rwd) is geleverd met matten, alleen geen stuurverwarming, of stoelverwarming op de achterbank…. Wel met de grotere LFP batterij, de 0-100 tijd moet ik nog een keer testen!
Huh? Elke RWD zou nu toch die stuurverwarming en achterbank verwarming gratis moeten hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:55:
[...]

Huh? Elke RWD zou nu toch die stuurverwarming en achterbank verwarming gratis moeten hebben?
Dat dacht ik dus ook. Ik ga morgen nog een keer kijken, ik kon dat hele scherm niet vinden, misschien heb ik er toch overheen gekeken 🙈

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-09 14:38
GloriX schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:29:
[...]

Dat dacht ik dus ook. Ik ga morgen nog een keer kijken, ik kon dat hele scherm niet vinden, misschien heb ik er toch overheen gekeken 🙈
De mijne zaterdag afgehaald. De LM belde dat er nog matten nageleverd zou worden.. maar tot mijn verbazing lagen deze al in de auto! Daarnaast hier ook gewoon overal stoelverwarming en stuurverwarming.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e7Bwkrp-iyvU0wfmoAsD4ZQOfmI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qx81N7G72BJJ5FtZEoVyCxgg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• runnerbreda
  • Laatst online: 12-04-2022
GloriX schreef op maandag 20 december 2021 @ 23:29:
[...]

ik heb die van mij afgelopen zaterdag opgehaald. Kon de stuur- en achterbank verwarming in eerste instantie niet vinden. Maar nu ontdekt om op 2 manieren aan te zetten: 1. via de app op je telefoon. 2. Op het scherm als je op icoon van ventilator klikt en daarna aan linkerkant op scherm van verwarming icoontje. Dus niet gevreesd, ook bij de RWD die niet uitgeleverd zijn kunnen we er warmpjes bij zitten nu het weer vriest buiten :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kronkol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-11-2022
Ik heb gisteren mijn M3P opgehaald, alles ging vrij vlot en iedereen die ik aansprak of tegenkwam van Tesla was erg vriendelijk. Echter zaten er wel flink wat krassen op de lak, vooral bij de spoiler en naast de laadport. Ik heb meerdere malen gevraagd of ze dat wilden oppoetsen, maar hoe langer je kijkt (vooral met het licht dat ze daar hebben) hoe meer je het ziet. Ze hebben het meeste kunnen wegpoetsen direct, maar wees vooral kritisch. Je ziet het niet direct dus loop meerdere rondjes om de auto heen en kijk goed op de lak!

Hier een kleine sfeerimpressie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q1eydCbVr-GVjF1OhSMUW4368vw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucS39CkgzCcfoW6NPduLqmZY.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTnG_kS9HBXUdOLRl6edBmd3x8Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7tVAlq2CuXM9bnqzIPjf1lCQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fWyZ6SJ-YCLWCvFCIWdfeBDlmFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7awgu18F8duzk6O2dQ0QE9K1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6KNKpTvyYHhRK3xvSnzQcs10F0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I9qlRyJ4aT76JhIIVcbgkbxF.jpg?f=fotoalbum_large

Zoals al eerder vermeld voel je je echt een kind in een snoepfabriek! Voor degene die ze nog moeten ophalen, ze staan met smart op jullie te wachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
runnerbreda schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 07:51:
[...]

ik heb die van mij afgelopen zaterdag opgehaald. Kon de stuur- en achterbank verwarming in eerste instantie niet vinden. Maar nu ontdekt om op 2 manieren aan te zetten: 1. via de app op je telefoon. 2. Op het scherm als je op icoon van ventilator klikt en daarna aan linkerkant op scherm van verwarming icoontje. Dus niet gevreesd, ook bij de RWD die niet uitgeleverd zijn kunnen we er warmpjes bij zitten nu het weer vriest buiten :)
Ik ben toch niet helemaal gek, ik heb de optie echt niet.... in de app zie ik alleen de voorstoelen terug als verwarmbaar...

Nouja, helaas, die achterbank is toch niet belangrijk met twee kinderzitjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GloriX schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:16:
[...]

Ik ben toch niet helemaal gek, ik heb de optie echt niet.... in de app zie ik alleen de voorstoelen terug als verwarmbaar...

Oudere software versie misschien nog in de auto?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
GloriX schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:16:
[...]

Het kan soms dagen duren voor je het gaat zien. Of zelfs eerst een update nodig. Sowieso ga je het ook krijgen. O-)

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnerbreda
ElonDusk schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:18:
[...]

Het kan soms dagen duren voor je het gaat zien. Of zelfs eerst een update nodig. Sowieso ga je het ook krijgen. O-)
Ik heb inderdaad wel bijna direct een update gedaan. Dus mogelijk zit het daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Software versie staat op 2021.40.6, ding heeft wat moeite om op de wifi te komen, terwijl hij op 6 meter afstand een access point staat... en het is mij nu te koud om erin te gaan zitten en ermee te klooien :X

Ik wacht het nog even af!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
GloriX schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:23:
Software versie staat op 2021.40.6, ding heeft wat moeite om op de wifi te komen, terwijl dit op 6 meter afstand een access point staat... en het is mij nu te koud om erin te gaan zitten en ermee te klooien :X

Ik wacht het nog even af!
Zet dan even je stuurverwarming aan om het minder koud te hebben…. O wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
Kronkol schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 08:53:
Ik heb gisteren mijn M3P opgehaald, alles ging vrij vlot en iedereen die ik aansprak of tegenkwam van Tesla was erg vriendelijk. Echter zaten er wel flink wat krassen op de lak, vooral bij de spoiler en naast de laadport. Ik heb meerdere malen gevraagd of ze dat wilden oppoetsen, maar hoe langer je kijkt (vooral met het licht dat ze daar hebben) hoe meer je het ziet. Ze hebben het meeste kunnen wegpoetsen direct, maar wees vooral kritisch. Je ziet het niet direct dus loop meerdere rondjes om de auto heen en kijk goed op de lak!

Hier een kleine sfeerimpressie:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zoals al eerder vermeld voel je je echt een kind in een snoepfabriek! Voor degene die ze nog moeten ophalen, ze staan met smart op jullie te wachten! :D
En hoe gaan ze die krassen nou oplossen? Veel krassen kun je niet wegpoetsen namelijk.

Ik zie ook op de foto dat jij (of iemand anders) een kind mee had, zijn ze daar relaxed over? Ik wilde zelf namelijk mijn vriendin mee, komen van ver en ze wilde er ook graag bij zijn. Maar kreeg een email dat je alleen moest komen afhalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MangoNr5
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-03-2023
Nou, onze staat ook thuis hoor. Wat een machine. Ophalen ging heel makkelijk. @bones , wij waren ook met z'n twee, niks aan de hand.

Ik zie ook best veel oppervlakkige krasjes, gelukkig thuis genoeg poetsspullen, dus dat is op te lossen.

Daarnaast waren de koplampen redelijk slecht afgesteld, kon de rest van het verkeer niet bepaald waarderen, want man wat zijn die dingen fel haha.

Veel plezier met ophalen allemaal de komende tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
En hem vervolgens door de wasstraat knallen 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronkol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-11-2022
bones schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 10:18:
[...]

En hoe gaan ze die krassen nou oplossen? Veel krassen kun je niet wegpoetsen namelijk.

Ik zie ook op de foto dat jij (of iemand anders) een kind mee had, zijn ze daar relaxed over? Ik wilde zelf namelijk mijn vriendin mee, komen van ver en ze wilde er ook graag bij zijn. Maar kreeg een email dat je alleen moest komen afhalen.
Het meeste kunnen ze wel weg halen, omdat het erg oppervlakkige krasjes zijn. Diepe groeven had ik gelukkig niet.

Er staat bij binnenkomst een bord met max. 1 persoon. Maar ik zag inderdaad meerdere mensen met kinderen en ik gok dat als je zegt dat je van ver komt en erg graag je vriendin er bij wilt hebben dat ze er niet echt een punt van maken.

Ik mocht ook eigenlijk niet naar het toilet, maar er werd gezegd dat zolang ik ze niet aangeef ik gewoon de inhoud van m'n blaas mocht legen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-02-2024
Heeft iemand enig idee waarom bij "snel leverbaar" 2 types AWD zijn? Bij de 1 staat Model 3 Long Range all-wheel drive en bij de ander staat Model 3 Long Range Dual Motor All-Wheel Drive.
Is dit een fout op de website, aangezien je een nieuwe alleen in dual motor AWD kan bestellen? Er zit wel een verschil in range (580km vs 614km)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
Lex30103010 schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 11:45:
Heeft iemand enig idee waarom bij "snel leverbaar" 2 types AWD zijn? Bij de 1 staat Model 3 Long Range all-wheel drive en bij de ander staat Model 3 Long Range Dual Motor All-Wheel Drive.
Is dit een fout op de website, aangezien je een nieuwe alleen in dual motor AWD kan bestellen? Er zit wel een verschil in range (580km vs 614km)
Die met 580km is een oudere type accu. Wel facelift model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-02-2024
bones schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:03:
[...]

Die met 580km is een oudere type accu. Wel facelift model.
Ah op die manier! Thanks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dizzysee
  • Laatst online: 18-09 09:29
Net mijn MY opgehaald. Ging super snel en was na 15 min weer buiten met de auto 8)
Helaas geen wireless charging, hoop dat de onderdelen snel op voorraad komen.

Iemand hier die hem ook via Alphabet leased en weet hoe lang het ongeveer duurt voordat de auto in je eigen tesla account verschijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzysee
Dizzysee schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:21:
Net mijn MY opgehaald. Ging super snel en was na 15 min weer buiten met de auto 8)

Iemand hier die hem ook via Alphabet leased en weet hoe lang het ongeveer duurt voordat de auto in je eigen tesla account verschijnt?
Ik was te ongeduldig hij staat inmiddels in mn app 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dizzysee schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 12:21:

Bijzonder, want ik heb om 14.30 de Y opgehaald en toen waren ze net klaar met het installeren van de missende USB poorten en wireless pad chargers.
Het is heel simpel; auto parkeren voor de ingang en naar binnen lopen. Een medewerker zal dan de auto gaan inspecteren, terwijl jij je nieuwe auto gaat inspecteren. Vervolgens zoekt die medewerker je op in de zaal zodat je akkoord kan geven op het intake formulier (schade) en dan krijg je per mail bevestiging. Super simpel dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
Vanmiddag om 13:30 uur opgehaald. Ging soepel en vlot. Ook hier alles erop en eraan, incl. Usb poorten en wireless charging. Het is niet zo dat ze die driftig aan het installeren waren, dus niet het idee dat ze die bij ontbrekende al aan het oplossen waren.

Wel 3 kleine schades, 1 op de motorkap onder de blanke lak, en 1 steenslag achtige plek op de bumper, kan er maar alvast op zitten, en vocht in de koplampen (bekend euvel). Direct gemeld in de app en werd keurig gebeld met 1000x excuses en of de usb poorten wel aanwezig waren.

Omdat het 2 verschillende schades zijn ging ze nog terug bellen hoe ze het gaan herstellen. Bumper wordt waarschijnlijk vervangen, konden ze zelf want wordt blijkbaar in kleur geleverd, kap moet waarschijnlijk gespoten worden.

Verder valt vooral op dat de Y wel echt zwaarder is, maar wel opvallend sportief en comfortabel. Ook de achterruit en ruiten van de achterportieren zijn zo goed als zwart. Echt heel gaaf om te zien! Na een jaartje 3 ga ik het in deze wel 4 jaar volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-09 16:09
apvanderwaal schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 20:34:
Vanmiddag om 13:30 uur opgehaald. Ging soepel en vlot. Ook hier alles erop en eraan, incl. Usb poorten en wireless charging. Het is niet zo dat ze die driftig aan het installeren waren, dus niet het idee dat ze die bij ontbrekende al aan het oplossen waren.

Wel 3 kleine schades, 1 op de motorkap onder de blanke lak, en 1 steenslag achtige plek op de bumper, kan er maar alvast op zitten, en vocht in de koplampen (bekend euvel). Direct gemeld in de app en werd keurig gebeld met 1000x excuses en of de usb poorten wel aanwezig waren.

Omdat het 2 verschillende schades zijn ging ze nog terug bellen hoe ze het gaan herstellen. Bumper wordt waarschijnlijk vervangen, konden ze zelf want wordt blijkbaar in kleur geleverd, kap moet waarschijnlijk gespoten worden.

Verder valt vooral op dat de Y wel echt zwaarder is, maar wel opvallend sportief en comfortabel. Ook de achterruit en ruiten van de achterportieren zijn zo goed als zwart. Echt heel gaaf om te zien! Na een jaartje 3 ga ik het in deze wel 4 jaar volhouden!
Let op kleurverschil bumper, dat is het grote nadeel van op kleur leveren. Het is nooit dezelfde kleur als de auto…

Mijn bumper hebben ze maanden na aflevering vervangen, dat is nooit meer goed gekomen.

Maar geen zin meer om er één ding van te maken.

Ieder autobedrijf of schadehersteller zal het in de kleur van de auto spuiten (eerst meten), behalve Tesla…

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 12:01
Zo. Oude auto vanochtend ingeleverd. Mezelf getrakteerd op een Uber van Amsterdam naar Tilburg straks, hoef ik ook niet in het OV, met alle risico's op uitval in deze coronatijden. Nog 2,5 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzysee
Notna schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 17:04:
[...]

Bijzonder, want ik heb om 14.30 de Y opgehaald en toen waren ze net klaar met het installeren van de missende USB poorten en wireless pad chargers.

[...]

Het is heel simpel; auto parkeren voor de ingang en naar binnen lopen. Een medewerker zal dan de auto gaan inspecteren, terwijl jij je nieuwe auto gaat inspecteren. Vervolgens zoekt die medewerker je op in de zaal zodat je akkoord kan geven op het intake formulier (schade) en dan krijg je per mail bevestiging. Super simpel dus :)
Dan heb ik denk ik net pech gehad.
Toen ik er rond 10.00 uur was zeiden ze de onderdelen snel te verwachten.
Al klonk dat toen niet alsof ze al die middag er zouden zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Geen SR+ opgehaald afgelopen dagen -O-?

[ Voor 7% gewijzigd door ElonDusk op 22-12-2021 15:31 ]

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
ElonDusk schreef op dinsdag 21 december 2021 @ 09:18:
[...]

Ik houd je hieraan he! Tot nu toe zie ik het nog niet, ondertussen wel de software update gedraaid en een paar dagen verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
GloriX schreef op woensdag 22 december 2021 @ 15:47:
[...]

Ik houd je hieraan he! Tot nu toe zie ik het nog niet, ondertussen wel de software update gedraaid en een paar dagen verder...
:X

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jackzonztyl
Grote holiday update schijnt zeer binnen kort beschikbaar te moeten komen voor de 3 en de Y. Deze krijgen een nieuwe UI vergelijkbaar met de model S en X plaid. ik mag 29ste ophalen ben benieuwd of ik met de huidige UI ophaal en eenmaal thuis kan updaten naar compleet nieuwe UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
De holiday update is eerst alleen beschikbaar voor werknemers. Er schijnen nog flinke bugs in te zitten, dus het zal nog even duren. Ook geen ramp toch als ie ergens in januari uitgerold zou worden?

Bron: teslascope twitter account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
Sluuz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:15:
De holiday update is eerst alleen beschikbaar voor werknemers. Er schijnen nog flinke bugs in te zitten, dus het zal nog even duren. Ook geen ramp toch als ie ergens in januari uitgerold zou worden?

Zeker geen ramp nee, ik vind het super dat je bij een al verkochte auto nog updates krijgt en dan nog met nieuwe functies en nieuwe UI. mijn huidige Golf 7+ heeft 0 updates gekregen terwijl er zeker wel wat bugs in zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023
Sluuz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 16:15:

Ik krijg hem nu binnen...

Bleek toch een versie eerder te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door avanholten op 22-12-2021 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
Tweak_ers schreef op woensdag 22 december 2021 @ 08:11:
[...]

Let op kleurverschil bumper, dat is het grote nadeel van op kleur leveren. Het is nooit dezelfde kleur als de auto…

Mijn bumper hebben ze maanden na aflevering vervangen, dat is nooit meer goed gekomen.

Maar geen zin meer om er één ding van te maken.

Ieder autobedrijf of schadehersteller zal het in de kleur van de auto spuiten (eerst meten), behalve Tesla…
We gaan het zien, ze kennen me inmiddels want voor de motorkap van mijn model 3 ben ik ook 3x terug geweest, dus kleur verschil ga ik niet mee akkoord. Ook half bakken spuitwerk heb ik al meegemaakt, helaas zijn inderdaad niet alle herstellers de beste, ook niet de tesla approved bodyshops.

Al moet ik eerlijk zeggen dat er op mijn 3 op verschillende panelen ook verschil te zien was, worden blijkbaar in de fabriek ook niet allemaal op hetzelfde moment gespoten.

Hey joh het is maar een auto… rijd er niet minder om en niemand ziet het, behalve ik ;-)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• __fred__
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tb1mA75Kg7UMoCMjF1jZt2-UMX0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Vq2FpNmd93rEMxT1pybD8NZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W1xa-0_XrPNMlUxOYv8LMySLqso=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mn9kITbCMq8XFAvvgZZzaUp8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vCuhBkDmJfd4dLWUJoNDYqbXhDs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2czpXljr33krAzo6AZ9sKDaw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UOiXkiya2FtJH3rtQC-svbhKSo4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DhYDqDguL5KVBDYRDWYX4Doy.jpg?f=fotoalbum_large

Nou hij is er hoor. Panelgaps zijn netjes, usb en wireless charger gewoon aanwezig en eigenlijk nog niets ontdekt dat niet klopt. Ff rustig de checklist afgelopen op deze parkeerplaats maar er is weinig mis met dit ding.

Acceleratie met 3.2s naar 100 is wel echt bruut. 20 inch plus deze auto is wel wat harder geveerd dan mijn luchtgeveerde s klasse, maar het rijdt wel verschrikkelijk strak. Ben alleen nog niet onder de indruk van de stereo, maar misschien was ik wel verwend in de mercedes. Anyway, leuk speelgoed. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

__fred__ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:23:

Ben alleen nog niet onder de indruk van de stereo, maar misschien was ik wel verwend in de mercedes. Anyway, leuk speelgoed. :)
Mijn eerste indruk was ook niet super, met name omdat men in videos erg positief was over de geluidsinstallatie in de LR en P echter ik denk dat dit vooral komt door de standaard matige stream kwaliteit van Spotify. Met Tidal klinkt het al stukken beter maar lokaal opslaan op de usb storage geeft het beste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:44
kazuka schreef op woensdag 22 december 2021 @ 21:52:
[...]

Mijn eerste indruk was ook niet super, met name omdat men in videos erg positief was over de geluidsinstallatie in de LR en P echter ik denk dat dit vooral komt door de standaard matige stream kwaliteit van Spotify. Met Tidal klinkt het al stukken beter maar lokaal opslaan op de usb storage geeft het beste resultaat.
Goede tips, hoe zit het met radio (dab+?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
Tsja. Om nou ook weer tidal erbij te nemen. Morgen maar eens kijken of bluetooth via mijn telefoon beter is.
Overigens net remote 2021.44.6 geïnstalleerd, dat ging ook gewoon vlekkeloos. Mooi spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
__fred__ schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:12:
Tsja. Om nou ook weer tidal erbij te nemen. Morgen maar eens kijken of bluetooth via mijn telefoon beter is.
Overigens net remote 2021.44.6 geïnstalleerd, dat ging ook gewoon vlekkeloos. Mooi spul.
Ik las ergens dat je vaak de eerste weken/maanden na aflevering geen updates krijgt. Maar je kan dit dus wel gewoon forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op woensdag 22 december 2021 @ 22:14:
[...]

Ik las ergens dat je vaak de eerste weken/maanden na aflevering geen updates krijgt. Maar je kan dit dus wel gewoon forceren?
Forceren kan niet. Je krijgt vanzelf een melding. Kan vrij snel komen maar kan ook een week of twee duren na ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Ik kreeg de update pas nadat ik het update beleid van standaard naar geavanceerd(?) had gezet (weet even de exacte naam niet, maar de andere optie dus in het software gedeelte)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __fred__
[...]

Mijne was al 80% gedownload toen ik hem ophaalde. Volgens mij kan de aanstaande holiday update alleen vanaf 2021.44.6, vandaar dat tesla nu ineens haast maakt met updaten naar die versie.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Stuur en achterbank verwarming is nu zichtbaar in de app d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:15:
[...]

oOo *O* LEKKER! Ik begon me al zorgen te maken :X Had bijna mijn account verwijderd :w

Model 3

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 22:20
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 08:15:
[...]

Heb niet 't idee, dat ze dat voor oudere SR+ modellen activeren. (Ik heb er 1 uit 12-20 maar daar is 't niet zichtbaar)

Give 2 Get

• maluku-niick
Runescom schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:53:
[...]

Heb niet 't idee, dat ze dat voor oudere SR+ modellen activeren. (Ik heb er 1 uit 12-20 maar daar is 't niet zichtbaar)
Klopt, ze activeren het alleen op SR+ modellen die geleverd zijn na 1 november 2021..

Apple | Tesla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
Runescom schreef op donderdag 23 december 2021 @ 09:53:
[...]

Die van ons is maandag geleverd, betreft dus een Model 3 SR+/RWD met een 60kWh LFP batterij en nog de "performance" motor. En nu dus ook met een verwarmd stuur en verwarmde achterbank!

RDW data:
D.2 Variant: E6LR
D.2 Uitvoering: PGB1S5N

Afbeeldingslocatie: https://uploads.tff-forum.de/original/3X/c/5/c52daf0a01557326823933690a77642702f493c0.jpeg

• jackzonztyl
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 10:09:
[...]

Die van ons is maandag geleverd, betreft dus een Model 3 SR+/RWD met een 60kWh LFP batterij en nog de "performance" motor. En nu dus ook met een verwarmd stuur en verwarmde achterbank!

RDW data:
D.2 Variant: E6LR
D.2 Uitvoering: PGB1S5N

[Afbeelding]
Houd ''performance motor'' in dat 0/100 6.1 seconden is of sneller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
jackzonztyl schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:22:
[...]

Houd ''performance motor'' in dat 0/100 6.1 seconden is of sneller?
Ik ga er vanuit sneller, dus de 5.6 seconden, maar het heb niet getest. Het voelt wel snel :P
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:25:
[...]

Ik ga er vanuit sneller, dus de 5.6 seconden, maar het heb niet getest. Het voelt wel snel :P
Die motor zit al een hele tijd in de SR+. Hij zal nog steeds wat "langzamer" zijn door de nieuwe accu.

• GloriX
  • Niet online
Inspired schreef op donderdag 23 december 2021 @ 11:26:
[...]

Die motor zit al een hele tijd in de SR+. Hij zal nog steeds wat "langzamer" zijn door de nieuwe accu.
Hoe bedoel je dit?

Volgens mij was de 2021 SR+ met LFP in 5.6 seconden van 0-100, deze Q4 versie ook, maar meer range door de grotere batterij en wordt de 2022 met de grotere batterij maar met de base motor waardoor hij naar 6.1 seconden gaat.

Maar misschien heb ik het niet goed begrepen.

• ElonDusk
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:41:
[...]

Hoe bedoel je dit?

Volgens mij was de 2021 SR+ met LFP in 5.6 seconden van 0-100, deze Q4 versie ook, maar meer range door de grotere batterij en wordt de 2022 met de grotere batterij maar met de base motor waardoor hij naar 6.1 seconden gaat.

Maar misschien heb ik het niet goed begrepen.
Volgens mij bedoelt hij dat de oude motor met nieuwe accu (150kg) zwaarder is dus waarschijnlijk niet precies 5.6 meer

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Niet online
ElonDusk schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:42:
[...]

Volgens mij bedoelt hij dat de oude motor met nieuwe accu (150kg) zwaarder is dus waarschijnlijk niet precies 5.6 meer
Ja, zou kunnen idd, hoewel dat toch geen halve seconden zou zijn? Maar zodra ik een keer zonder kinderen in de auto zit ga ik het testen :)
Ja, zal toch kwestie van testen zijn met iets als dragy. Voorheen was LFP met name boven de 100 ook "trager" dan de oude accu.

• runnerbreda
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:54:
[...]

Ja, zou kunnen idd, hoewel dat toch geen halve seconden zou zijn? Maar zodra ik een keer zonder kinderen in de auto zit ga ik het testen :)
Waarom zonder de kinderen? Dit vinden dat volgens mij veel te leuk ;) .... zeker nu alle pretparken dicht zijn.

• ElonDusk
GloriX schreef op donderdag 23 december 2021 @ 13:54:
[...]

Nee denk eerder dat het dan richting 5.7-5.8 is :9 . Misschien zijn er vrijwilligers die het willen testen

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Pfff nog steeds bijna 2 keer zo snel als mn oude Leon TDI 1.9

• __fred__
runnerbreda schreef op donderdag 23 december 2021 @ 14:00:
[...]

Waarom zonder de kinderen? Dit vinden dat volgens mij veel te leuk ;) .... zeker nu alle pretparken dicht zijn.
Haha, hier hetzelfde. Moet elke keer hard optrekken. Geen straf met een M3P :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nikos_cs
Ik heb em binnen! Super mooie levering, was meer dan een uur binnen. Ontzettend veel auto's en drukte. Daarom extra blij met de persoonlijke behandeling. Mocht zelf het doek eraf trekken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZpHaXhLpv4Ga61_t64RSI6Lc9Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UUX1PL2phX5YA0uNAFqLC9Oy.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dn7bubGMkkXT1_CMANZjj93Yd2g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lTDF3C1rr3aOz6xu9EWT0WSY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bones
nikos_cs schreef op donderdag 23 december 2021 @ 22:58:
Ik heb em binnen! Super mooie levering, was meer dan een uur binnen. Ontzettend veel auto's en drukte. Daarom extra blij met de persoonlijke behandeling. Mocht zelf het doek eraf trekken.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi! Is dat in Tilburg? Want hoor van de meesten dat het erg onpersoonlijk is en verre van speciaal (melden bij een balie en je auto zelf ophalen uit een parkeervak).

Ik mag de mijne vandaag halen in Tilburg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van LL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-06-2022
Mooie auto! Gefeliciteerd!
Zijn de ramen van de achterportier nu getint? Of is dat de lichtinval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
__fred__ schreef op donderdag 23 december 2021 @ 17:59:
[...]

Haha, hier hetzelfde. Moet elke keer hard optrekken. Geen straf met een M3P :)
Alleen die banden 😅
Mijn zomerbanden zijn officieel “op”, bij de laatste bandewissel. Ik heb even gerekend: 24.000 km

Normale AWD overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Laatst online: 19-09 19:57
Tweak_ers schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:41:
[...]

Alleen die banden 😅
Mijn zomerbanden zijn officieel “op”, bij de laatste bandewissel. Ik heb even gerekend: 24.000 km

Normale AWD overigens
Dan doe ik t aardig met ca 50.000km op een setje zomerbanden :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bones schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:07:
[...]

Mooi! Is dat in Tilburg? Want hoor van de meesten dat het erg onpersoonlijk is en verre van speciaal (melden bij een balie en je auto zelf ophalen uit een parkeervak).

Ik geloof dat deze user juist in Groningen heeft opgehaald :)

Tilburg is gewoon massa levering. De medewerkers zijn heel behulpzaam hoor (indien gewenst) maar door de huidige maatregelen blijven ze wel veelal bij de uitleverbalie staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak_ers
NielsTn schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:03:
[...]

Dan doe ik t aardig met ca 50.000km op een setje zomerbanden :)
Misschien past een Leaf beter bij jou 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
bones schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:07:
[...]

Notna schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 08:35:
[...]

Ik geloof dat deze user juist in Groningen heeft opgehaald :)

Tilburg is gewoon massa levering. De medewerkers zijn heel behulpzaam hoor (indien gewenst) maar door de huidige maatregelen blijven ze wel veelal bij de uitleverbalie staan :)
Ja klopt, Groningen. Waarschijnlijk lang niet zo druk als Tilburg maar mijn contact vond juist aflevering belangrijk en neemt daar de tijd voor.
Van LL schreef op vrijdag 24 december 2021 @ 07:31:
Mooie auto! Gefeliciteerd!
Zijn de ramen van de achterportier nu getint? Of is dat de lichtinval?
Volgens mij niet, zal lichtinval zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door nikos_cs op 24-12-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MinimeNL
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-02-2024
Is het mogelijk om je thuis laadsessies terug te kijken in je app of tesla zelf?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avanholten
  • Laatst online: 25-09-2023
2021.44.25.2 is nu wel geïnstalleerd.
Pagina: 1 ... 371 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.