Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronkol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21-11-2022
refused81 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:09:
[...]

Nog 3 nachtjes hier :)
Vooral excited omdat het überhaupt mijn eerste (zelf gekochte) nieuwe auto is. En ten tweede, erg happy dat ik dat kan doen als eerste stap in een soort van 'energie transitie', voor mezelf maar ook voor 'the planet'.
Het gaat er ook voor zorgen dat er over paar jaar een tweedehands markt beschikbaar komt.

En ook vooral, dat ik benzine meer hoef te tanken (en af te rekenen) bij de tankstations :D
Dat zijn zeker een aantal voordelen ja! In het begin toen ik de Tesla besteld had zag ik 'm overal rijden en dacht ik: 'hmm, jammer.. zo bijzonder is 't eigenlijk niet'. Maar aan de andere kant is dat juist een goed teken, er is namelijk geen beter alternatief :) + fully dechromed ziet er toch wel een stuk toffer uit :9~

Veel veilige km's!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09 16:19
Kronkol schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:41:
[...]

Dat zijn zeker een aantal voordelen ja! In het begin toen ik de Tesla besteld had zag ik 'm overal rijden en dacht ik: 'hmm, jammer.. zo bijzonder is 't eigenlijk niet'. Maar aan de andere kant is dat juist een goed teken, er is namelijk geen beter alternatief :) + fully dechromed ziet er toch wel een stuk toffer uit :9~

Veel veilige km's!
Helemaal mee eens! En als je em 100% dechromed wilt hebben is dit nog een idee:

YouTube: How to chrome delete Tesla emblems with Plasti Dip

Ik heb de velgen van mijn huidige auto gedaan en nog wat over, dus ga het gelijk na afhalen doen.

• Kronkol
nikos_cs schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:48:
[...]

Helemaal mee eens! En als je em 100% dechromed wilt hebben is dit nog een idee:

YouTube: How to chrome delete Tesla emblems with Plasti Dip

Ik heb de velgen van mijn huidige auto gedaan en nog wat over, dus ga het gelijk na afhalen doen.
Dit is helemaal zo gek nog niet eigenlijk. Ik heb nu een afspraak staan bij een wrapper om dit te doen, die zeiden dat ze de emblemen er af gingen halen en vervangen met zwarte emblemen. Heb jij ook daadwerkelijk die plasti-dip? Dit scheelt wel een hoop. Enige is wel dat ik ook het dashboard + deurpanelen (wat standaard houtkleur is), zwart laat maken. Ik dacht dan neem ik direct de logo's ook wel mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-09 14:38
Na een telefoontje nu toch ook mijn bevestiging voor het ophalen van de tesla aankomende zaterdag. Na meerdere telefoontjes met "toch even geduld meneer, u krijgt vanzelf een sms" was er toch een fout in het systeem. Mijn Tesla M3 stond vanaf maandag al klaar in Tilburg om opgehaald te worden, alleen de SMS bleef uit. Hij stond op een of andere rare reden op Home Delivery..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
Kronkol schreef op donderdag 16 december 2021 @ 08:57:
[...]

Dit is helemaal zo gek nog niet eigenlijk. Ik heb nu een afspraak staan bij een wrapper om dit te doen, die zeiden dat ze de emblemen er af gingen halen en vervangen met zwarte emblemen. Heb jij ook daadwerkelijk die plasti-dip? Dit scheelt wel een hoop. Enige is wel dat ik ook het dashboard + deurpanelen (wat standaard houtkleur is), zwart laat maken. Ik dacht dan neem ik direct de logo's ook wel mee.
Ja de echte, het is echt geweldig spul. Enige wat je nodig hebt is geduld en veel lagen. Hoe meer rust en lagen hoe makkelijker het weer te verwijderen is. Zoals je in het filmpje ziet is netjes werken niet eens echt nodig, je trekt het overtollige er zo af. Omdat ik juist die rust en wel 6 lagen op mijn velgen had kostte het relatief weinig moeite om het eraf te halen (is lease en moet hem inleveren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hansssr
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 17-01-2022
Guilty.... ;) Dacht zal mijn ervaring delen, ben niet zo een ervaren schrijver of reviewer hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronkol
nikos_cs schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:19:
[...]

Ja de echte, het is echt geweldig spul. Enige wat je nodig hebt is geduld en veel lagen. Hoe meer rust en lagen hoe makkelijker het weer te verwijderen is. Zoals je in het filmpje ziet is netjes werken niet eens echt nodig, je trekt het overtollige er zo af. Omdat ik juist die rust en wel 6 lagen op mijn velgen had kostte het relatief weinig moeite om het eraf te halen (is lease en moet hem inleveren).
Ga het zeker onthouden. Ik krijg de M3P en wil 'm eigenlijk fully black. Weet nou niet zeker of ik dan ook die 'dual motor' met onderlijning er op ga krijgen. Maar voor bijvoorbeeld de velgen zou ik die plasti-dip goed kunnen gebruiken. Ik ga 'm leasen dus wil 'm zo veel mogelijk naar z'n originele staat terug brengen als ik 'm inlever (alhoewel ze bij Tesla zelf zeggen dat ze wel vaker gewrapte logo's en velgen zien bij inleveren). Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
Kronkol schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:24:
[...]

Ga het zeker onthouden. Ik krijg de M3P en wil 'm eigenlijk fully black. Weet nou niet zeker of ik dan ook die 'dual motor' met onderlijning er op ga krijgen. Maar voor bijvoorbeeld de velgen zou ik die plasti-dip goed kunnen gebruiken. Ik ga 'm leasen dus wil 'm zo veel mogelijk naar z'n originele staat terug brengen als ik 'm inlever (alhoewel ze bij Tesla zelf zeggen dat ze wel vaker gewrapte logo's en velgen zien bij inleveren). Bedankt voor de tip!
Geen probleem, ben benieuwd naar de foto's (zowel voor en na). Ik heb nu nog een week een BMW 1 serie shadow en ook fully black gemaakt. Zo'n M3P ziet er dan natuurlijk nog vetter uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tator
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-08-2024
mijn Tesla model3 staat gepland op 30 december om 10:00

dit is mijn 1e Tesla en vroeg mij af wat je bij het afleverpakket krijgt en waar je op moet letten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kronkol
tator schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:32:

dit is mijn 1e Tesla en vroeg mij af wat je bij het afleverpakket krijgt en waar je op moet letten
Er zijn relatief veel videos en checklisten te vinden online van mensen die de levering filmen en je vertellen waar je allemaal op moet letten. Als je iets ziet kun je vaak ook meteen on the spot geholpen worden en herstellen ze het direct. Wees in ieder geval kritisch en veel plezier met het ophalen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TM3Perf
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-01-2022
Vandaag nog even een zekerheidscheck gedaan en Tesla gebeld of de 24ste voor mij nog wel door zou gaan. Kreeg de bevestiging, zowel dat er voor een kleine groep mensen vertraging is opgelopen "doordat het in Zeebrugge wat chaotisch verliep", als dat ik nog altijd voor de 24ste sta ingepland. Nog 8 nachtjes...
Heb nu ook gelijk mijn nummerplaat doorgekregen :)
Ooohhhh, dat geduldig moeten wachten... :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-06-2024
tator schreef op donderdag 16 december 2021 @ 11:32:

Hier een mooie checklist voor aflevering; https://tesla360.nl/check...ng-tesla-model-3-model-y/

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Net gebeld door Tesla..levering met 2 dagen vertraagd....argh

PSN: Sluuz

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:43
Sluuz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:55:
Das niet fijn… wat was je orginele datum en voor welke auto?

iRacing Profiel

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Sluuz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:55:
Ohh dat is wel minder |:( . Hebben ze ook gezegd waarom?
Ben benieuwd of meer mensen gebeld gaan worden. Ik heb ook op de 21e mijn afspraak staan

Model 3

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
Zojuist ook gebeld door Tesla voor mijn Model 3 RWD. Helaas vertraging opgelopen en opgeschoven maar de 29ste (27/28 kon ik niet)

• Evolutionz
  • Laatst online: 14-09 12:58
Ook mijn afspraak voor de 21e is verzet. Betreft ook een RWD M3.

[ Voor 23% gewijzigd door Evolutionz op 16-12-2021 16:22 ]

• refused81
hopelijk blijven ze voor de 18e staan, ik heb net gister al mijn 535 verkocht :)

iRacing Profiel

• Sluuz
refused81 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 15:57:
[...]

Das niet fijn… wat was je orginele datum en voor welke auto?
Oorspronkelijke afspraak was de 21e voor een M3 SR+.
Nu dus naar de 23e.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
ElonDusk schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:16:
[...]

Ohh dat is wel minder |:( . Hebben ze ook gezegd waarom?
Ben benieuwd of meer mensen gebeld gaan worden. Ik heb ook op de 21e mijn afspraak staan
Nee werd niet gezegd. Behalve dat er "leveringsproblemen" waren.

• TM3Perf
Sluuz schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:55:
[...]

Nee werd niet gezegd. Behalve dat er "leveringsproblemen" waren.
Zie mijn eerdere post: Tesla geeft aan dat het er wat choatisch aan toe gaat in Zeebrugge waar onze auto's zijn aangekomen, waardoor het voor sommigen net scheef loopt om op de geplande tijd de auto te kunnen leveren. Voor de meeste leveringen blijft het wel zoals gepland gelukkig.

[ Voor 12% gewijzigd door TM3Perf op 16-12-2021 17:20 ]

• ElonDusk
Hier ook een sms gehad. Verplaatst naar de 29e

Model 3

• Dizzysee
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 09:29
ElonDusk schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:45:
Jij had toch ook de 21ste? ..
Ik hoop dat ik geen sms krijg, mijn huidige auto moet ik maandag inleveren :|

• ElonDusk
Dizzysee schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:54:
[...]

Jij had toch ook de 21ste? ..
Ik hoop dat ik geen sms krijg, mijn huidige auto moet ik maandag inleveren :|
Yes was aan t aftellen
-O-

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ElonDusk schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:45:
Uh oh. Nou krijg ik wel de zenuwen, aangezien ik ook voor de 21ste @14.30 ingeplanned sta...

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik denk de M3's die op de Grand Dahlia en Paradise Ace stonden en kort achter elkaar in Zeebrugge aankwamen deze week niet helemaal vlekkeloos is verlopen door drukte in de haven. Nu ben ik blij dat de mijne op de Hoegh Tracer stond die van het weekend al aankwam, dus ik kan hem morgen gewoon ophalen.

Wel balen als je zo dichtbij bent en je alsnog nog langer moet wachten -O- Ik leef met jullie mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Mijn MY zou ik maandag 20 Dec kunnen ophalen maar ze belde dat ik hem vandaag al kon halen. Helaas had ik alles al geregeld met de LM waardoor ik de 20ste moet laten staan. Hij was er dus eerder dan verwacht.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElonDusk
Pff dat worden weer 12 lange dagen
Met Tesla is het nooit saai in ieder geval :P

Toen de auto besteld was: *O*
Paar dagen daarna niks vernomen: -O-
Toen gebeld door Tesla dat de bestelling bij hun binnen was: oOo
Daarna 2 weken weer niks :N
Toen eerste SMS *O*
Toen tijdje weer nothing :(:)
Toen een SMS met afspraak voor de 21e *O* *O*
Gisteren een SMS met dat de afspraak 8 dagen verschoven -O-

:+

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nikos_cs
ElonDusk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:42:
Pff dat worden weer lange 12 dagen
Met Tesla is het nooit saai in ieder geval :P

Toen de auto besteld was: *O*
Paar dagen daarna niks vernomen: -O-
Toen gebeld door Tesla dat de bestelling bij hun binnen was: oOo
Daarna 2 weken weer niks :N
Toen eerste SMS *O*
Toen tijdje weer nothing :(:)
Toen een SMS met afspraak voor de 21e *O* *O*
Gisteren een SMS met afspraak 8 dagen verschoven -O-

:+
Hahaha geniaal, mooi weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzysee
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 09:29
Net wel een SMS gehad dat USB-C poorten en wireless oplader mogelijk niet werken.
Vraag me af of het dan al niet 100% zeker is dat ze niet werken...
Of zouden ze als ze 1 geval vinden dat ze dan alle andere auto's die op dezelfde boot stonden dan ook een SMS sturen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik krijg net ook de Tesla SMS:

Tesla update-Door wereldwijde supply chain issues in de industrie, is het mogelijk dat uw Model 3 wordt geleverd zonder de twee electro-motoren en de het touch-screen voorin. U kunt uw telefoon wel opladen. Zodra de onderdelen weer beschikbaar zijn, nodigen wij u uit voor een serviceafspraak. Deze afspraak duurt ongeveer 10 minuten en kan op uw huisadres worden ingepland. Als u geen updates via SMS meer wilt ontvangen, antwoord dan STOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
Hier ook de SMS, 23ste afhalen in Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runnerbreda
  • Laatst online: 12-04-2022
nikos_cs schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:05:
Hier ook de SMS, 23ste afhalen in Groningen.
En hier ook dezelfde sms voor M3 SR. Morgen ophalen in Tilburg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
avanholten schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:00:

Tesla update-Door wereldwijde supply chain issues in de industrie, is het mogelijk dat uw Model 3 wordt geleverd zonder de twee electro-motoren en de het touch-screen voorin. U kunt uw telefoon wel opladen. Zodra de onderdelen weer beschikbaar zijn, nodigen wij u uit voor een serviceafspraak. Deze afspraak duurt ongeveer 10 minuten en kan op uw huisadres worden ingepland. Als u geen updates via SMS meer wilt ontvangen, antwoord dan STOP.
:9 _/-\o_ :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Ennnn hier ook de sms (voegt lekker veel toe haha). Die van mij mist de passagiersdeur en het logo op de achterklep.

Maar het schijnt dus een roulette te zijn. Sommigen hebben ze wel, anderen niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Sluuz op 17-12-2021 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
hier ook de sms voor morgen afhalen M3LR

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Het is goed dat ze aan verwachtingsmanagement doen. We gaan het allemaal zien!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Gelukkig ook hier alleen de SMS dat voor mijn MY de voorste oplaadpoorten er wellicht niet inzitten, gelukkig geen melding gehad dat het uitgesteld wordt *knock on wood*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MangoNr5
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-03-2023
Hier ook een sms dat er poorten kunnen missen en de draadloze oplader :/
Sluuz schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:08:
Ennnn hier ook de sms (voegt lekker veel toe haha). Die van mij mist de passagiersdeur en het logo op de achterklep.

Maar het schijnt dus een roulette te zijn. Sommigen hebben ze wel, anderen niet.
Jij mist een hele deur :P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TM3Perf
avanholten schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 11:00:

Hmmmm... zonder de beide motoren en zonder het bedieningsscherm, och, je kan iig nog wel je telefoon opladen... Wel een beetje dure telefoonoplader zo... 8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-02-2024
Hey allen,

Ik heb een M3 LR uit voorraad besteld.
Heeft iemand van jullie ervaring hoelang het duurt bij de modellen waar “snel leverbaar” bij staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Lex30103010 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:20:
Hey allen,

Heeft iemand van jullie ervaring hoelang het duurt bij de modellen waar “snel leverbaar” bij staat?
voor 31e in ieder geval :P

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
Haha ik hoop het!
In mijn account staat 17/12-24/12, maar ik lees hier zoveel dat het uitgesteld wordt.
Heb nog geen sms o.i.d. ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
Lex30103010 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:20:
Hey allen,

kan je aan de lokatie zien. Als er staat 'Tilburg' dan is die er al en zal je hem snel kunnen krijgen.
Staat er 'onderweg' dan is het waarschijnlijk onderdeel van de December levering (in geval een annulering), maar waarschijnlijk van de volgende batch die In Februari gepland staat....

als die al staat in je ap voor 31/dec dan zal het wel snel gaan....dan zou de VIN eigenlijk ook bekend moeten zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door refused81 op 17-12-2021 15:25 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
refused81 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:24:
[...]

kan je aan de lokatie zien. Als er staat 'Tilburg' dan is die er al en zal je hem snel kunnen krijgen.
Staat er 'onderweg' dan is het waarschijnlijk onderdeel van de December levering (in geval een annulering), maar waarschijnlijk van de volgende batch die In Februari gepland staat....
Waar kan ik de locatie zien?
Is mijn eerste Tesla dus is nog magie voor mij…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Lex30103010 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:24:
[...]

Haha ik hoop het!
In mijn account staat 17/12-24/12, maar ik lees hier zoveel dat het uitgesteld wordt.
Heb nog geen sms o.i.d. ontvangen
Ja dan krijg je het sowieso dit jaar O-)

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lex30103010
ElonDusk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:25:
[...]

Ja dan krijg je het sowieso dit jaar O-)
Jullie reageren zo snel dat ik het nauwelijks bij kan houden! Thanks!

VIN kan ik (net zoals de locatie) nergens vinden? Zou dat in mijn account moeten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
Lex30103010 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:29:
[...]

Jullie reageren zo snel dat ik het nauwelijks bij kan houden! Thanks!

VIN kan ik (net zoals de locatie) nergens vinden? Zou dat in mijn account moeten staan?
Lekker ff chatten of bellen met Tesla. Heb je direct antwoord >:)

Model 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lex30103010
ElonDusk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:30:
[...]

Lekker ff chatten of bellen met Tesla. Heb je direct antwoord >:)
Je hebt gelijk...
Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Net mijn M3 LR opgehaald. Verliep allemaal vlotjes en auto ziet er top uit, voor mijn gevoel is mijn rechtervoordeur een heel klein beetje scheef, maar dan moet je echt goed kijken. Even afwachten hoe dat na een maand gebruik eruit ziet. Daarnaast had ik geen sms gehad en alles zat er ook netjes in. Behalve tot dat ik op de terugweg mij bedacht dat ik een trekhaak mis :)

Uiteindelijk telefonisch niet echt geholpen dus teruggereden naar Tilburg (geen straf met een nieuwe auto :) ), maar daar werd mij verteld dat er vanaf vandaag Tesla's zonder trekhaak worden geleverd. De trekhaak komt pas eind januari en er zal een melding in je app komen als hij beschikbaar is om op te halen of hij wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
ruup schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:39:
Net mijn M3 LR opgehaald. Verliep allemaal vlotjes en auto ziet er top uit, voor mijn gevoel is mijn rechtervoordeur een heel klein beetje scheef, maar dan moet je echt goed kijken. Even afwachten hoe dat na een maand gebruik eruit ziet. Daarnaast had ik geen sms gehad en alles zat er ook netjes in. Behalve tot dat ik op de terugweg mij bedacht dat ik een trekhaak mis :)

Uiteindelijk telefonisch niet echt geholpen dus teruggereden naar Tilburg (geen straf met een nieuwe auto :) ), maar daar werd mij verteld dat er vanaf vandaag Tesla's zonder trekhaak worden geleverd. De trekhaak komt pas eind januari en er zal een melding in je app komen als hij beschikbaar is om op te halen of hij wordt bezorgd.
Geen sms gehad? Wel voor de afspraak neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maluku-niick
  • Laatst online: 10-12-2022

Ik ben dan benieuwd hoe het met mijn trekhaak zit. Maar voorlopig überhaupt nog maar even afwachten tot de leverdag (voorlopig staat die op 28-12). Als ik op jouw bericht af mag gaan dan geldt dat dus voor alle trekhaken.

Apple | Tesla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81

Ow lekker...ik haal hem morgen op..ben benieuwd....geen usb/geen wireless charging..geen trekhaak...hopelijk wel 4 wielen en een stuur. 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruup
Lex30103010 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:46:
[...]

Geen sms gehad? Wel voor de afspraak neem ik aan?
Ik bedoelde geen sms gehad over de usb poorten idd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Onze M3 RWD, zwart, 18", wordt maandag bezorgt door de LM, het was er een die zij al besteld hadden. Op basis van de RDW data met de 60kw LPF accu!

Alleen is er een storing bij Shell/Newmotion waardoor we de laadpas einde van de week krijgen.. nouja, als de nood hoog is maar langs de gratis BP stations aan de rand van Amsterdam of even voorschieten bij de Tesla Supercharger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ruup
maluku-niick schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 15:55:
[...]

Ik ben dan benieuwd hoe het met mijn trekhaak zit. Maar voorlopig überhaupt nog maar even afwachten tot de leverdag (voorlopig staat die op 28-12). Als ik op jouw bericht af mag gaan dan geldt dat dus voor alle trekhaken.
Met zekerheid zeggen kan ik het niet hoor. De eerste support medewerker zei dat het er iets in mijn auto moest liggen en die had daarna gezegd dat er iemand van delivery mij terug ging bellen. Na 2 uur toch maar even heen en weer naar Tilburg waar ze mij zeiden dat ik even naar Tesla Rotterdam moest bellen (dichtstbijzijnde) om het aan te geven. Vervolgens daarheen gebeld, maar kreeg ik weer een support medewerker en die zei dat de trekhaken niet leverbaar meer waren en dat ik er een melding van ging krijgen in de app. Het staat ieder geval bij mijn auto genoteerd nu, dus ik wacht het maar af. Heb hem voorlopig nog niet nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10-2022
Ik mag de auto morgen ophalen. Nu had ik op eigen naam een voorraad auto gereserveerd en die stond in de tesla app en op mij tesla account. Inmiddels is deze bestelling natuurlijk overgenomen en betaald door de LM. In de tesla app staat geen auto meer. Wordt deze op de leverdag toegevoegd? Zodat je dus ook alle bediening via de telefoon app hebt en als sleutel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 12:01
Zo, deze week voor de laatste keer brandstof getankt. Ik had hem express leeggereden en daarna aan de snelweg getankt. 85 liter maal 2.156 is een whopping 183 euro. Hoogste ooit en ik ga hem inlijsten als laatste tankbon ever.
Helaas ook de usb sms gehad. Toch wat teleurgesteld dat ik woensdag een auto van 70K ophaal die mijn telefoon niet kan laden. Is er enige kans dat ie toch met wireless charger en usb poorten komt? Of is sms = gegarandeerd geen poorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
__fred__ schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 20:27:
Zo, deze week voor de laatste keer brandstof getankt. Ik had hem express leeggereden en daarna aan de snelweg getankt. 85 liter maal 2.156 is een whopping 183 euro. Hoogste ooit en ik ga hem inlijsten als laatste tankbon ever.
Helaas ook de usb sms gehad. Toch wat teleurgesteld dat ik woensdag een auto van 70K ophaal die mijn telefoon niet kan laden. Is er enige kans dat ie toch met wireless charger en usb poorten komt? Of is sms = gegarandeerd geen poorten?
Het is mogelijk dat hij zonder geleverd wordt, maar ook zeker mogelijk dat ze er wel inzitten. Uiteindelijk toevoegen is 10 minuten en doen ze bij je voor de deur. Of nog 3 maanden wachten of nu rijden, ik zou het wel weten. Als je telefoon echt zonder stroom zit zijn er 3 poorten die wel werken, overleven we wel.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ook vandaag mijn M3LR opgehaald. Bizar hoe vol de hal stond met Tesla's :D Continue hoorde je wel dat ufo geluid door de hal galmen van een achteruitrijdende Tesla :P

Zeer vriendelijk personeel en ze helpen je echt snel en goed. Het afhaal hoekje was best rustig, misschien omdat het einde vrijdagmiddag was. Binnen een kwartier stond ik weer buiten.

Bouwkwaliteit en afwerking is top, niks geks gezien op de mijne. USB poorten en draadloos laden gewoon aanwezig, heb daar ook geen SMS van gekregen vooraf. Ook prettig dat ie voor 80% geladen was. Zojuist wel even de supercharger uitgeprobeerd bij Uden en daar haalde ik tussen de 100 en 120kWh. Dit is dus die nieuwe LG M50 accu van 79kWh.

Acceleratie is zo ontzettend snel en soepel, heerlijk. Ik kom uit een Lexus IS300h, wat qua ICE eigenlijk nog het dichtst in de buurt kwam van een EV door het hybride systeem en de cvt aandrijflijn. Dat vond ik al heel prettig en soepel maar de Tesla is van een andere orde. Volgende week eens kijken of ik de acceleration boost aanschaf.

Het was einde middag dus al schemerig maar de Orbitals staan hem heel goed met een witte M3 en de overige zwarte elementen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6jZAbNq7W0NPWzPmHLCvbWv8JY=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/TAPxv4u6L5lO65FaLwIqeijq.gif?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dxHT0hSU_sGlYkn0QWQUok2_nXI=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/ARwCbB8Knur4Z2EophE0sMBJ.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 12:01
apvanderwaal schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:33:
[...]

Het is mogelijk dat hij zonder geleverd wordt, maar ook zeker mogelijk dat ze er wel inzitten. Uiteindelijk toevoegen is 10 minuten en doen ze bij je voor de deur. Of nog 3 maanden wachten of nu rijden, ik zou het wel weten. Als je telefoon echt zonder stroom zit zijn er 3 poorten die wel werken, overleven we wel.
Dat is ook zo. Ik overleef het wel. Bijtelling is sowieso belangrijker 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

kazuka schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:37:
Ook vandaag mijn M3LR opgehaald. Bizar hoe vol de hal stond met Tesla's :D Continue hoorde je wel dat ufo geluid door de hal galmen van een achteruitrijdende Tesla :P

Zeer vriendelijk personeel en ze helpen je echt snel en goed. Het afhaal hoekje was best rustig, misschien omdat het einde vrijdagmiddag was. Binnen een kwartier stond ik weer buiten.

Bouwkwaliteit en afwerking is top, niks geks gezien op de mijne. USB poorten en draadloos laden gewoon aanwezig, heb daar ook geen SMS van gekregen vooraf. Ook prettig dat ie voor 80% geladen was. Zojuist wel even de supercharger uitgeprobeerd bij Uden en daar haalde ik tussen de 100 en 120kWh. Dit is dus die nieuwe LG M50 accu van 79kWh.

Acceleratie is zo ontzettend snel en soepel, heerlijk. Ik kom uit een Lexus IS300h, wat qua ICE eigenlijk nog het dichtst in de buurt kwam van een EV door het hybride systeem en de cvt aandrijflijn. Dat vond ik al heel prettig en soepel maar de Tesla is van een andere orde. Volgende week eens kijken of ik de acceleration boost aanschaf.

Het was einde middag dus al schemerig maar de Orbitals staan hem heel goed met een witte M3 en de overige zwarte elementen.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Mooi, gefeliciteerd!

Mooi op tijd nog, want het is maar de vraag of we na het weekend nog kunnen ophalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
Die link had ik nog niet gelegd, zou dat echt betekenen dat je ook geen auto’s kan afhalen? Kon eerst toch ook afhalen op afspraak bij bouwmarkten etc?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

refused81 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:01:
[...]

Die link had ik nog niet gelegd, zou dat echt betekenen dat je ook geen auto’s kan afhalen? Kon eerst toch ook afhalen op afspraak bij bouwmarkten etc?
Je zou denken van wel, maar ik twijfel wel enorm. Zeker omdat je mensen toch binnen moet laten en het met een aantal mensen is. Geen ervaring mee.

Beetje een #fwp, maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
Hebben ze in ieder geval tijd om de ontbrekende usb poorten te plaatsen en trekhaken eronder te schroeven. Zolang ze op kenteken staan, en dat staan ze, is er voor de leaserijder niets aan het handje.

Hier privé, maandag huidige auto inleveren, dus liever nog even ophalen dinsdag. Maar dit kan er ook nog wel bij hoor…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Je mag toch dan gewoon je auto ophalen. Desnoods zetten ze alle auto’s buiten :')

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikos_cs
kazuka schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 21:37:

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een beest, ik had niet verwacht dat wit/wit met zwarte details zo vet zou zijn. Gefeliciteerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• refused81
ElonDusk schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 23:24:
Je mag toch dan gewoon je auto ophalen. Desnoods zetten ze alle auto’s buiten :')
Alleen essentiële dingen mogen nog. Het afhalen van een Tesla zie ik (en velen met mij) als ernstig essientieel 😇
Gelukkig mag ik vandaag, ik zie bij de rdw dat ze hem gister al op mijn naam hebben gezet 😎

iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Vorig jaar in de full lockdown ging afleveren ook gewoon door. Dus geen stress. Veel plezier allemaal.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
En nu weer een sms dat levering naar 29 december gaat.

Dus van 21 naar 23 na een telefoontje met de mededeling “nee nu hebben we beter inzicht”. Man man man

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:14:
En nu weer een sms dat levering naar 29 december gaat.

Dus van 21 naar 23 na een telefoontje met de mededeling “nee nu hebben we beter inzicht”. Man man man
Wees blij. Kijk in andere topics van BEVs. Daar gaan velen lekker naar 2022. Je krijgt hem dit jaar.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
Hey allen,

Hoe verzekeren jullie een M3? Aangezien je bij veel verzekeraars scm klasse moet opgeven (wat niet is bij M3, ondanks goede beveiliging), welke SCM geven jullie op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
Lex30103010 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:25:
Hey allen,

Hoe verzekeren jullie een M3? Aangezien je bij veel verzekeraars scm klasse moet opgeven (wat niet is bij M3, ondanks goede beveiliging), welke SCM geven jullie op?
Ik heb een verklaringsbrief van tesla voor welke beveiliging erop zitten. Issue is dat het niet officiële scm klasse is. Maar in principe is het 3. Sommige verzekeraars gaan er moeilijk over doen. Sommige niet. Ligt ook beetje of die de 60k waarde overstijgt of niet.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lex30103010 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:25:
Hey allen,

Kijk even bij Centraal Beheer of Promovendum. Bij laatst genoemde mag je klasse 3 opgeven aldus de meneer aan de lijn. CB vraagt er niet om (en was ook de voordeligste voor mij, zeker met de collectiviteitskorting)

Pas bij een (catalogus)waarde van 70k+ gaan de meeste eisen dat je een aparte peilzender laat installeren (bij All Risk iig).

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 18-12-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
Notna schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:31:
[...]

Kijk even bij Centraal Beheer of Promovendum. Bij laatst genoemde mag je klasse 3 opgeven aldus de meneer aan de lijn. CB vraagt er niet om (en was ook de voordeligste voor mij, zeker met de collectiviteitskorting)
Ik had inderdaad niet gedacht een Promovendum!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
Lex30103010 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:32:
[...]

Ik had inderdaad niet gedacht een Promovendum!
Univé leverde bij mij ook geen probleem op

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lex30103010
refused81 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:33:
[...]

Univé leverde bij mij ook geen probleem op
Thanks! Ga bij die 2 kijken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElonDusk
Nou laadpas / groenekaart enz net binnen. Nu de auto nog :+

Model 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
Inspired schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 10:22:
[...]

Wees blij. Kijk in andere topics van BEVs. Daar gaan velen lekker naar 2022. Je krijgt hem dit jaar.
Na een telefoontje naar Tesla heb ik daar een hard hoofd in gekregen eigenlijk. Er is een batch Model 3's waarvan een onderdeel mist. Zonder dat onderdeel kunnen/mogen ze hem niet uitleveren. Ze verwachten dat onderdeel op 27 dec te ontvangen waarna ze als een gek willen uitleveren. De man van Tesla gaf aan dat zij ook gebaat zijn bij uitleveren dit jaar dus dat ze er alles aan zullen doen.
Of dit impact heeft op belastingregels (lease, bijtelling dus) kon hij nog niet zeggen en ging hij uitzoeken. Kenteken heb ik immers al, dus het is even de vraag hoe dat gaat mocht het op de 29e ook niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-09 14:38
Sluuz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:22:
[...]

Na een telefoontje naar Tesla heb ik daar een hard hoofd in gekregen eigenlijk. Er is een batch Model 3's waarvan een onderdeel mist. Zonder dat onderdeel kunnen/mogen ze hem niet uitleveren. Ze verwachten dat onderdeel op 27 dec te ontvangen waarna ze als een gek willen uitleveren. De man van Tesla gaf aan dat zij ook gebaat zijn bij uitleveren dit jaar dus dat ze er alles aan zullen doen.
Of dit impact heeft op belastingregels (lease, bijtelling dus) kon hij nog niet zeggen en ging hij uitzoeken. Kenteken heb ik immers al, dus het is even de vraag hoe dat gaat mocht het op de 29e ook niet lukken.
Volgens mij is het belangrijkste dat ie op kenteken staat? Denk dat als die hier is? Al op kenteken staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
Sluuz schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:22:
[...]

Enig idee welk onderdeel het is?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MinimeNL
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-02-2024
Hoop wel dat de leveringen aankomende week gewoon doorgaan als er eventueel strengere lockdown komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
James25 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:31:
[...]

Volgens mij is het belangrijkste dat ie op kenteken staat? Denk dat als die hier is? Al op kenteken staat?
Kenteken is nog niet geregistreerd volgens de RDW…
refused81 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:36:
[...]

Enig idee welk onderdeel het is?
Nee sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

MinimeNL schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:47:
Hoop wel dat de leveringen aankomende week gewoon doorgaan als er eventueel strengere lockdown komt...
Een user hier eerder zei dat het tijdens de vorige lockdown wel gewoon zo was. Dat gezegd hebbende heb ik toch een email naar Tesla Delivery gestuurd om te vragen of zij een idee hebben. Zal er denk ik ook aan liggen wat de regels gaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Mijn vermoeden is dat afhalen wel mogelijk blijft. Je mag bij een willekeurige winkel ook producten afhalen.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lex30103010
Zojuist de eerste sms binnen! Als het goed is, woensdag 22 december mijn M3 halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maluku-niick
  • Laatst online: 10-12-2022
TOYS schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 17:28:
Mijn vermoeden is dat afhalen wel mogelijk blijft. Je mag bij een willekeurige winkel ook producten afhalen.
Ik hoop dat je gelijkt hebt want ik wil ‘m heel graag ophalen. We gaan t merken na vanavond, fingers crossed 🤞🏽

Apple | Tesla

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ooge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWk64zopmjSRHbifG6kg4ltFkwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dSZmfmc8atnAwM398mObzkUF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dz_wTQ06A8URySQ8DVEMoG16XSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MBMt2SPIyggYveAd9Qs1CwPx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pcpX07x-DKaraQyNaz1F5uJ0UL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wDWxBXj2PmrpVTjzefhf9KVF.jpg?f=fotoalbum_large

:*)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ooge
Echt mooi te zien de hal in tilburg vol glimmende tesla’s die er rond zoeven. De toekomst is hier. Jammer dat ik de auto vanaf het aflever moment nooit meer zo klinisch en steriel zal zien. Uur later al onder de modder ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Nice! Ook een LR? Dan heb je exact dezelfde uitvoering en kleurencombi als ik. Ook geen ontbrekende usb poorten of draadloos laden neem ik aan? Veel plezier ermee!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• refused81
Vandaag mijn beurt 🥳 voor mijn M3LR 🎉

De hal stond mooi vol. De afhandeling was zeer prettig en duurt net zolang tot je geen vragen meer hebt …

De auto zat er glimmend uit, en ondanks dat ik sms had gehad van missende usb/wireless charging zat het er bij wel op 🎉
De trekhaak was alleen wel vertraagd die krijg ik later.

Eerste indruk was prima. Ik moet 210 km terug rijden en de auto was keurig opgeladen. Ik heb hem thuis kunnen parkeren met nog 285km range over. Prima dus 👍

Ik heb overal keurig 100 gereden met een verbruik van 127-144 wh/km
Precies de reden waarom ik een tesla heb genomen, excellent 💪

De acceleratie is zo heerlijk……

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7DjTRNYWyJMeMVRga8U-g1vIIwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7VLnSt3TnwqUVJClTJx2vxvs.jpg?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
kazuka schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:46:
[...]

Nice! Ook een LR? Dan heb je exact dezelfde uitvoering en kleurencombi als ik. Ook geen ontbrekende usb poorten of draadloos laden neem ik aan? Veel plezier ermee!
Yep de LR, met usb, sms wel gehad, trekhaak wordt nageleverd. Mijn voorkeur ging eerst uit naar zwart interieur maar die was er niet meer als snel leverbaar, inmiddels wit interieur toch de voorkeur, kan het iedereen aanraden! Auto was alleen 40% geladen, limit stond ook op 40, maargoed meteen de supercharger uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
refused81 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 19:49:
Vandaag mijn beurt 🥳 voor mijn M3LR 🎉

De hal stond mooi vol. De afhandeling was zeer prettig en duurt net zolang tot je geen vragen meer hebt …

De auto zat er glimmend uit, en ondanks dat ik sms had gehad van missende usb/wireless charging zat het er bij wel op 🎉
De trekhaak was alleen wel vertraagd die krijg ik later.

Eerste indruk was prima. Ik moet 210 km terug rijden en de auto was keurig opgeladen. Ik heb hem thuis kunnen parkeren met nog 285km range over. Prima dus 👍

Ik heb overal keurig 100 gereden met een verbruik van 127-144 wh/km
Precies de reden waarom ik een tesla heb genomen, excellent 💪

De acceleratie is zo heerlijk……

[Afbeelding]
Gefeliciteerd d:)b

Ik was overigens klein half uurtje te vroeg maar dat maakt niet uit, je kun gewoon op je gemakje koffie pakken en de autos rusten bewonderen.
Kwaliteit uit Shanghai is echt top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
Een klein dingetje wat ik trouwens had in mijn eerste rit is dat ik lichtelijk wat in het stuur wat trilling cq weggedrag voelde.
De snelheid maakte eigenlijk niet uit, het was overal hetzelfde. Het werd niet erger op hoge snelheden.

Dat doet mijn afvragen of het de uitbalancering is
Of dat auto weken stil heeft gestaan op boot?
Of dat ik anders ben gewend om mijn vorige auto ?

[ Voor 12% gewijzigd door refused81 op 18-12-2021 21:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

refused81 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:15:
Een klein dingetje wat ik trouwens had in mijn eerste rit is dat ik lichtelijk wat in het stuur wat trilling cq weggedrag voelde.
De snelheid maakte eigenlijk niet uit, het was overal hetzelfde. Het werd niet erger op hoge snelheden.

Dat doet mijn afvragen of het de uitbalancering is
Of dat auto weken stil heeft gestaan op boot?
Of dat ik anders ben gewend om mijn vorige auto ?
Had exact hetzelfde gisteren maar vandaag was het al bijna helemaal weg. Zal denk ik komen doordat het nieuwe banden zijn die ook een poosje stil hebben gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
kazuka schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 21:21:
[...]

Had exact hetzelfde gisteren maar vandaag was het al bijna helemaal weg. Zal denk ik komen doordat het nieuwe banden zijn die ook een poosje stil hebben gestaan.
Dat klinkt veel belovend, ik hou het in de gaten de komende dagen… was toch wel van plan om winterbanden eronder te zetten dat lost het ook op 🤣

[ Voor 4% gewijzigd door refused81 op 18-12-2021 21:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ooge
Welke banden zijn er bij jullie gemonteerd?

Ik heb gelukkig geen trillingen ervaren. Bandenspanning gechecked? Mijne uit mn hoofd 45psi.
Ik heb overigens hobby auto's die half jaar stil staan in de winter op de banden en niet gaan trillen, zijn wel lichtere auto’s dan een EV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• avanholten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-09-2023
Het lijkt alsof sommige M3's donkere ramen hebben en andere lichte ramen. Waar hangt dat vanaf? Ik heb geen optie gezien bij het bestellen, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-06-2024
avanholten schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:12:
Het lijkt alsof sommige M3's donkere ramen hebben en andere lichte ramen. Waar hangt dat vanaf? Ik heb geen optie gezien bij het bestellen, of heb ik iets over het hoofd gezien?
Geloof dat dit een optie is bij de Model Y, maar niet de Model 3. Is het niet gewoon de licht inval op de foto waardoor het tinted lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

VeQVQUCjsxagUCH schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:32:
[...]

Geloof dat dit een optie is bij de Model Y, maar niet de Model 3. Is het niet gewoon de licht inval op de foto waardoor het tinted lijkt?
Ook geen optie bij de Y hoor (aanklikbaar iig). Ik dacht dat het standaard was tbh bij de Model Y. Plaatjes zoekende oo het internet zie ik het steevast bij de Y maar niet bij de 3

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 19-12-2021 11:52 ]

Pagina: 1 ... 370 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.