Dank voor alle leuke reacties. Voor wie nog aan het wachten is, het is de moeite waard ! Wat een fijne bak. Om de eventuele voorpret te verhogen kort mijn ervaring tot nu toe en de vragen die ik kreeg
Ik heb nog geen usb poorten voorin nog en ook geen usb stick aangetroffen.
Ik kreeg mijn tweede sleutelkaart niet werkend, vrijdag keurig geholpen door Tesla Amsterdam. Kreeg een nieuwe kaart mee die wel werkte en hebben ze een reset uitgevoerd zodat de sleutels weer naar behoren werken (en ik ook mijn mobiel als sleutel kan gebruiken)
Ook even met de service medewerker over het trillen van het stuur gesproken, en inderdaad ze gaven aan dat dit kan voorkomen door de lange tijd stilstaan en vervormen van de banden. Zou vanzelf over moeten gaan, maar zo niet kon ik gewoon terug komen voor uitlijnen.
Gister voor het eerst snel laden bij Tesla Supercharger Eindhoven (vd Valk) met vrij lege accu (7%). Kwam niet verder dan 75KW per uur, viel een beetje tegen. Had wat sneller verwacht, de accu was half uur van te voren aan het opwarmen voor snelladen en de oplaadplek was bijna leeg dus geen gedeelde aansluiting oid.
De bouwkwaliteit. Ik heb een model 3 gereden en daar had ik zeker wat op aan te merken. De Y voelt echt een stuk beter aan en interieur voelt nu echt volwassen aan. Enige wat ik op te merken heb is dat alhoewel de voordeuren echt fijn dichtgaan, de achterportieren veel minder solide voelen en klinken. Ben benieuwd af dat aan mij ligt of jullie dat ook zo ervaren.
Kleur. Dit weekend dus op pad geweest. Kreeg een paar keer compliment over de kleur. Op parkeerplek valt ie nog op en lopen mensen naar je toe om een praatje te maken. Onderweg opvallend veel mensen die je opduwen en dan om je heen blijven rijden. Maar dat kan ook verbeelding zijn:-)
Kenteken. Ik kreeg mijn kenteken paar dagen voor ophalen.
[
Voor 19% gewijzigd door
Hansssr op 13-12-2021 11:31
]