Zoals eerder vermeld. Tesla Rotterdam heef het mij verteld. SR+ modellen hebben ook weer standaard de vloermatten erin. LM heeft vloermatten los naar mij opgestuurd, die liggen nog in de kast. Ook bij t ophalen is dit weer bevestigd. Wellicht dat tesla weer op de besparingsstand zit omdat ze zoveel uitleveren? Geen idee, maar die van mij is geleverd met mattenInspired schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:38:
[...]
Staat nog steeds alleen bij premium vermeld op de Tesla site. Dus ik vraag me af of het standaard is. Lijkt me dan niet. Veel LMs regelen het wel.
Net het VIN nummer gevonden in mijn order, het is de oudere Lithium-Ion batterij. Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of juist niet?
Die informatie valt toch helemaal niet uit het VIN nummer te halen?Longrun schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 14:00:
Net het VIN nummer gevonden in mijn order, het is de oudere Lithium-Ion batterij. Weet niet of ik hier blij mee moet zijn of juist niet?
Je krijgt toch gewoon een auto die voldoet aan je bestelling?
Jawel die kun je uit het VIN nummer halen, er is namelijk een lettercode voor het batterij type.Fidai schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:36:
[...]
Die informatie valt toch helemaal niet uit het VIN nummer te halen?
De specificaties in je bestelling zijn theoretisch, en we weten allemaal dat de praktijk heel erg verschilt van de theorie die Tesla specificeert. Met meer info over met wat je Tesla wordt uitgevoerd kun je alvast wat meer voorbereiden op de praktijk (batterijdegradatie, range, laadsnelheid etc). Vandaar dat ik het vraag, als de specs niet bevallen kan ik de auto namelijk gewoon annuleren.GeeMoney schreef op zondag 29 augustus 2021 @ 15:58:
Je krijgt toch gewoon een auto die voldoet aan je bestelling?
Iedereen bedankt iig om me op de goede weg te helpen, ik heb nu alle info
Vandaag update van de LM over mijn Model Y (LR): is vandaag definitief besteld, voorlopige(!) levering medio december. De Tesla-site geeft voor dezelfde config nog september als leveringsmoment, ga ff kijken of ik nog kan bellen om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Iemand hier met vergelijkbare ervaringen?
7800 WP Panasonic Kuro HIT-N325 @ West 255 | Live PVoutput
De website klopt nooit echt met de werkelijkheid, loopt vaak wat achter. Tesla levert elke 3 maanden uit dus dat zal voor bijna 100% December worden. Wellicht is er nog een config onderweg die ze koppelen als je geluk hebt!dabutcha76 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 14:08:
Vandaag update van de LM over mijn Model Y (LR): is vandaag definitief besteld, voorlopige(!) levering medio december. De Tesla-site geeft voor dezelfde config nog september als leveringsmoment, ga ff kijken of ik nog kan bellen om wat meer duidelijkheid te krijgen.
Yes: gisteren SMS gekregen dat M3P 15 september opgehaald kan worden (half mei besteld). Ben eens benieuwd hoe het nu verder gaat; tot nu toe in het hele proces niemand van Tesla persoonlijk gesproken.
Ik hou angstvallig de telefoon, email en de postbus in de gaten voor een update v/d Leasemaatschappij (Athlon), aangezien ik van hen nog de papieren en een laadpas moet ontvangen. Voor de rest ben ik er klaar voor met mijn thuislaadpunt op 16A en een laadkabel van 10 meter. Nu nog de verleiding weerstaan om op Amazon allerlei gadgets bij elkaar te sprokkelen.
Ik hou angstvallig de telefoon, email en de postbus in de gaten voor een update v/d Leasemaatschappij (Athlon), aangezien ik van hen nog de papieren en een laadpas moet ontvangen. Voor de rest ben ik er klaar voor met mijn thuislaadpunt op 16A en een laadkabel van 10 meter. Nu nog de verleiding weerstaan om op Amazon allerlei gadgets bij elkaar te sprokkelen.
De papieren en laadpas krijg je pas als je getekend hebt voor de auto (was iig bij mij zo). Dit heeft te maken met dat je dan eerst getekend hebt dat je de auto in ontvangst hebt genomen. Bij mij lag daarna na 3 dagen alles op de mat. Leasemaatschappij heb ik ook totaal niet gesproken.cftbl schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:04:
Yes: gisteren SMS gekregen dat MP3 15 september opgehaald kan worden (half mei besteld). Ben eens benieuwd hoe het nu verder gaat; tot nu toe in het hele proces niemand van Tesla persoonlijk gesproken.
Ah jij hebt ook via Athlon besteld. Mijn LR op 1 juli besteld dus kan zo mooi een beetje vergelijken. Zie jij jouw auto al op je tesla.com account? Toen ik de bestelling plaatste heeft Tesla blijkbaar een account voor mij aangemaakt maar daar staat nog geen auto in.cftbl schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:04:
Yes: gisteren SMS gekregen dat MP3 15 september opgehaald kan worden (half mei besteld). Ben eens benieuwd hoe het nu verder gaat; tot nu toe in het hele proces niemand van Tesla persoonlijk gesproken.
'kazuka schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
[...]
Ah jij hebt ook via Athlon besteld. Mijn LR op 1 juli besteld dus kan zo mooi een beetje vergelijken. Zie jij jouw auto al op je tesla.com account? Toen ik de bestelling plaatste heeft Tesla blijkbaar een account voor mij aangemaakt maar daar staat nog geen auto in.
Tesla account is inderdaad aangemaakt door de LM meteen nadat de bestelling erdoor was, maar is nu nog erg leeg. In de app staat ook nog niets.
Euhm, de website klopt meestal wel.Flexiilex schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 19:24:
[...]
De website klopt nooit echt met de werkelijkheid, loopt vaak wat achter. Tesla levert elke 3 maanden uit dus dat zal voor bijna 100% December worden. Wellicht is er nog een config onderweg die ze koppelen als je geluk hebt!
En de 3de maand van het kwartaal moet nog starten, dus kans is vrij groot dat hij deze maand nog de MY krijgt
Je gaat door voor de magnetron!bottom line schreef op woensdag 1 september 2021 @ 18:59:
[...]
Euhm, de website klopt meestal wel.
En de 3de maand van het kwartaal moet nog starten, dus kans is vrij groot dat hij deze maand nog de MY krijgt
Maandag een telefoontje van Tesla gehad dat er een VIN toegewezen is, en dat levering dus nog deze maand wordt. Ik had een prima gesprek met een uitstekend geïnformeerde en proactieve medewerker van Tesla Zwolle/Wezep - daar heeft Tesla sinds 2019 (toen ik mijn Model 3 kreeg) wel echt grote stappen gemaakt.
Wel pics maken dan hedabutcha76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:23:
[...]
Je gaat door voor de magnetron!
Maandag een telefoontje van Tesla gehad dat er een VIN toegewezen is, en dat levering dus nog deze maand wordt. Ik had een uitstekend geïnformeerde en proactieve medewerker van Tesla Zwolle/Wezep - daar heeft Tesla sinds 2019 (toen ik mijn Model 3 kreeg) wel echt grote stappen gemaakt.
Sure thing - 't is van de buitenkant dezelfde trim als de Model Y in de video van Teslabjorn, YouTube: Tesla Model Y interior review, dus Deep Blue Metallic, 19" velgen, maar dan met zwart interieur. Nog even wat ping-pongen met de LM om de EAP als accessoire geleverd te krijgen, dat scheelt toch weer een slok in de bijtelling.
Ik klik wel ff wat plaatjes bij het ophalen
Heel veel van de aftermarket spullen die je voor de revisie 'nodig' *kuch* had, zitten nu al in de standaard trim - mijn advies zou zijn eerst ff een maandje met je M3 te rijden en dan te bepalen of je nog van je geld af moet voor meer gadgetscftbl schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:04:
Nu nog de verleiding weerstaan om op Amazon allerlei gadgets bij elkaar te sprokkelen.
Wat ik zelf gekocht hebt zijn de bakjes die in in je middel console kan doen en de bekerhouder klemmen zodat je bekers/flesjes goed geklemt worden.dabutcha76 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:27:
Sure thing - 't is van de buitenkant dezelfde trim als de Model Y in de video van Teslabjorn, YouTube: Tesla Model Y interior review, dus Deep Blue Metallic, 19" velgen, maar dan met zwart interieur. Nog even wat ping-pongen met de LM om de EAP als accessoire geleverd te krijgen, dat scheelt toch weer een slok in de bijtelling.
Ik heb half juni de model 3 standaard editie besteld. Heeft een tijdje op levering augustus gestaan, maar uiteindelijk heel kort even naar november (omdat ik de betaling nog niet rond had?). Maar begin augustus is dit veranderd naar 16 september - 30 september. Ik kan uiteraard bijna niet wachten, dus ik check elke dag of dit nog hetzelfde is. Weten jullie of deze datum accuraat kan zijn? Het komt nu steeds dichterbij, wanneer kan je meestal een telefoontje verwachten? Ik moet namelijk ook nog de verzekering enzo regelen, en dit kan volgens mij pas als ik meer gegevens van de auto heb.
Ik kreeg begin augustus de melding dat de M3P begin september geleverd zou worden. Prompt had ik op 1/9 een SMS met leverdatum 15/9.TwColHD schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:10:
Weten jullie of deze datum accuraat kan zijn? Het komt nu steeds dichterbij, wanneer kan je meestal een telefoontje verwachten? Ik moet namelijk ook nog de verzekering enzo regelen, en dit kan volgens mij pas als ik meer gegevens van de auto heb.
Gisteren, 2/9, een mail met het VIN nummer gekregen. Er zou de komende dagen nog een aparte mail komen met het kenteken.
Update: als het gaat, gaat het ook hard merk ik nu.
Een klein smetje: Tesla wil geen (short)lease-auto's innemen, wat best onhandig is. Echter, met dank aan Alphabet Rent wordt dat geen probleem: er komt een chauffeur van Alphabet Rent naar Tilburg om mijn shortlease-auto van me in te nemen, zodat ik daarna weg kan rijden met de nieuwe Tesla. Echt top geregeld, dat was bij mijn vorige LM wel anders.
Tot slot nogmaals dikke complimenten aan Tesla voor de manier waarop ze proactief aan het handelen zijn. Dat was twee jaar geleden ten tijde van mijn Model 3-levering nog een heel stuk minder goed voor elkaar
- Maandagochtend 30 augustus mail van LM Alphabet: Model Y definitief besteld, verwachte levering medio december
- Maandagmiddag(!) 30 augustus belletje van Tesla: "Hoi, we hebben een VIN gekoppeld! Levering deze maand!"
- Vrijdagochtend 3 september belletje Tesla: "Hoi, de levering staat gepland voor maandag 6 september. We hebben de levering op eigen initiatief(!) even met potlood uitgesteld naar vrijdag 10 september omdat het papierwerk met de LM rondom EAP-als-accessoire nog niet rond is".
- Dezelfde ochtend nog door LM en Tesla nog geregeld dat de EAP definitief als accessoire komt. Dat scheelt me toch 3.3K aan bijtelling over de looptijd van het contract. Vrijdag 10 september kwam mij agendatechnisch ook wat beter uit, dus meteen de aanpassing van de levering definitief gemaakt.
Een klein smetje: Tesla wil geen (short)lease-auto's innemen, wat best onhandig is. Echter, met dank aan Alphabet Rent wordt dat geen probleem: er komt een chauffeur van Alphabet Rent naar Tilburg om mijn shortlease-auto van me in te nemen, zodat ik daarna weg kan rijden met de nieuwe Tesla. Echt top geregeld, dat was bij mijn vorige LM wel anders.
Tot slot nogmaals dikke complimenten aan Tesla voor de manier waarop ze proactief aan het handelen zijn. Dat was twee jaar geleden ten tijde van mijn Model 3-levering nog een heel stuk minder goed voor elkaar
Hoe gaat dat in zijn werking met “EAP-als-accessoire”? Bestel je deze in eerste instantie mee of juist niet?
Juist in eerste instantie niet meebestellen, dan valt hij buiten de fiscale waarde. Je vermijdt dan 22% bijtelling per jaar over 3800 euro.
De LM moet dan wel meewerken, want het is voor de LM iets meer werk: zij moeten immers later nog een keertje los de EAP bestellen, betalen en correct in het leasetarief opnemen. Ik verwacht dat ik daar zelf ook nog wel iets regelwerk aan ga hebben, maar voor 3800 euro minder inkomen per jaar en navenant minder belasting kan ik wel even wat doen
De LM moet dan wel meewerken, want het is voor de LM iets meer werk: zij moeten immers later nog een keertje los de EAP bestellen, betalen en correct in het leasetarief opnemen. Ik verwacht dat ik daar zelf ook nog wel iets regelwerk aan ga hebben, maar voor 3800 euro minder inkomen per jaar en navenant minder belasting kan ik wel even wat doen
Worden er momenteel nog Tesla's geleverd vanuit de Koopman Terminal eigenlijk?
Naar ik vorige week begreep in Tilburg, niet meer - alleen nog vanuit Delivery in Tilburg.
Ik had nog wat foto's beloofd, dus zie onder
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aC6uD49GhHtmunlGdSlvJnmm.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FxcEQOu05BtVFzbP9k81CAY6.png?f=user_large)
Ik had nog wat foto's beloofd, dus zie onder
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aC6uD49GhHtmunlGdSlvJnmm.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FxcEQOu05BtVFzbP9k81CAY6.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eje2GJJs5CRrcDJv6GHxNTDi.jpg?f=user_large)
Het leek wel de Sinterklaas van vroeger, toen je ook niet kon slapen de avond ervoor.
Vandaag de auto opgehaald in Tilburg. Allemaal pico bello verzorgd. Na ontvangst en tekenen van de papieren, bleek de app op de telefoon meteen werken.
Daarna tijdens de aflevering in alle rust samen met mijn partner het doek van de auto afgehaald en uitgebreid de tijd genomen om alles te verkennen. Tja, je hebt van te voren 100-den video's gezien, maar in het echt is het toch anders en leuker.
Bij deze wat foto's.
:strip_exif()/f/image/oB4OepFDvZveMrZQeimg6Yp0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qkIdsa2cmc00D2ilIpdEd0Yj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iaNg6nlfB7mp01Rrpy34FgYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tvfx1TWIGXHLqsuOmUCXpRsU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wIyDtGDOGulbAFSr9RcioyHa.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag de auto opgehaald in Tilburg. Allemaal pico bello verzorgd. Na ontvangst en tekenen van de papieren, bleek de app op de telefoon meteen werken.
Daarna tijdens de aflevering in alle rust samen met mijn partner het doek van de auto afgehaald en uitgebreid de tijd genomen om alles te verkennen. Tja, je hebt van te voren 100-den video's gezien, maar in het echt is het toch anders en leuker.
Bij deze wat foto's.
:strip_exif()/f/image/oB4OepFDvZveMrZQeimg6Yp0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qkIdsa2cmc00D2ilIpdEd0Yj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iaNg6nlfB7mp01Rrpy34FgYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tvfx1TWIGXHLqsuOmUCXpRsU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wIyDtGDOGulbAFSr9RcioyHa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E6JhnU8BoZSc2Qwsm1MTD9OH.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb gisteren de SMS voor de afspraak ontvangen. Ik kan de model 3 volgende week ophalen! Hopelijk krijg ik vandaag of morgen het kenteken en krijg ik de optie om de aanbetaling te doen.
Tof om te zien! Wanneer had je 'm besteld?cftbl schreef op donderdag 16 september 2021 @ 00:21:
Het leek wel de Sinterklaas van vroeger, toen je ook niet kon slapen de avond ervoor.
Bij deze wat foto's.
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Hier opnieuw in spannende afwachting.. In 2019 met jullie therapeutisch samen afgewacht tot mijn 3 op 23/12 uiteindelijk kwam. Maarr..... nu heb ik manlief zover dat ie een Y heeft besteld (3 september def doorgekomen), nu afwachten...... en weer niks horen....... zit ie op deze boot? Of de volgende? En wanneer krijg je dan een sms? En helpt het om te bellen of juist niet? En ja, ook weer een lease Tesla, dus geen mogelijkheid om vin te checken in je account. Snik.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Gaaf! Veel plezier ermeecftbl schreef op donderdag 16 september 2021 @ 00:21:
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Kreeg een paar dagen terug telefoon van Tesla, of ik een voorraad Model 3 LR wilde (exact hetzelfde als wat ik heb besteld), maar dan met 30km minder range. Ik zou hem dan deze maand nog kunnen rijden (in plaats van levering in December).
Het verschil zit 'm in de accu. Het voorraad model was een LG accu (580 WLTP), terwijl de auto die in December geleverd wordt een Panasonic accu heeft (614 WLTP). De Panasonic laadt volgens mij ook sneller.
Ik heb het voorraad model uiteindelijk afgewezen en wacht af of de levering in December gaat lukken.
Het verschil zit 'm in de accu. Het voorraad model was een LG accu (580 WLTP), terwijl de auto die in December geleverd wordt een Panasonic accu heeft (614 WLTP). De Panasonic laadt volgens mij ook sneller.
Ik heb het voorraad model uiteindelijk afgewezen en wacht af of de levering in December gaat lukken.
Het lijkt er op dat de sheet niet actief meer wordt gebruikt? Of is er inmiddels een nieuwe / andere?
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Afgelopen maandag (4-10-2021) de Model Y besteld. Wat is die auto groot zeg!
Heb momenteel een Model 3 uit 2019 die ik inruil (mocht iemand interesse hebben in een zakelijke M3 uit 2019, stuur me een PB ;-)).
Model Y LR
Grey
Zwarte 20" velgen
Ik laat jullie weten wanneer die geleverd is. Momenteel staat het op eind november maar heb nog geen VIN te pakken.
Heb momenteel een Model 3 uit 2019 die ik inruil (mocht iemand interesse hebben in een zakelijke M3 uit 2019, stuur me een PB ;-)).
Model Y LR
Grey
Zwarte 20" velgen
Ik laat jullie weten wanneer die geleverd is. Momenteel staat het op eind november maar heb nog geen VIN te pakken.
[ Voor 0% gewijzigd door ZGaro op 07-10-2021 10:20 . Reden: datum ]
Die datum klopt niet helemaal volgens mijZGaro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:06:
Afgelopen maandag (7-7-2021) de Model Y besteld. Wat is die auto groot zeg!
Model Y LR
Grey
Zwarte 20" velgen
Ja wacht al echt heel lang :-D. Thx, ff aangepast!
Geen probleem. Zelf ook Grey besteld op 28/09, dat wachten duurt sowieso te langZGaro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:21:
[...]
Ja wacht al echt heel lang :-D. Thx, ff aangepast!
Ja het wachten is op een bootje die vertrekt met alle modellen erop en dan gaan ze weer VINs koppelen. Kan nu zo 1,2,3 niet een bootje vinden die onderweg hiernaartoe is.Erkel schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 10:22:
[...]
Geen probleem. Zelf ook Grey besteld op 28/09, dat wachten duurt sowieso te lang
Er is op teslamotorsclub een kerel die dat allemaal bij houdt, het enige schip wat hij tot nu toe interessant vond was de VIRGO LEADER geloof ik.ZGaro schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:15:
[...]
Ja het wachten is op een bootje die vertrekt met alle modellen erop en dan gaan ze weer VINs koppelen. Kan nu zo 1,2,3 niet een bootje vinden die onderweg hiernaartoe is.
Hoi, model y in bestelling sinds 4 september. Die dag ook een proefrit gemaakt en kregen we verteld 'nu bestellen = september rijden!' Daarom die dag nog de knoop doorgehakt (we waren van plan begin 2022 te gaan bestellen, maar gezwicht voor de verlokking...:-)
Wel jammer dat we na het bestellen te horen kregen dat het waarschijnlijk december 2021 zou worden. Nog even gebeld en het bleek dat de combinatie van de kleur rood met zwarte binnenkant niet beschikbaar was. Dus we hadden pech.
Even getwijfeld of we dan alsnog niet voor een model met bouwjaar 2022 zouden moeten gaan, maar toch maar besloten de bestelling aan te houden. Nu wachten op een berichtje van Tesla!
Wel jammer dat we na het bestellen te horen kregen dat het waarschijnlijk december 2021 zou worden. Nog even gebeld en het bleek dat de combinatie van de kleur rood met zwarte binnenkant niet beschikbaar was. Dus we hadden pech.
Even getwijfeld of we dan alsnog niet voor een model met bouwjaar 2022 zouden moeten gaan, maar toch maar besloten de bestelling aan te houden. Nu wachten op een berichtje van Tesla!
Ja op Twitter heb je er ook 1. Morten Grove. Die heeft ook nog weleens wat te zeggen.Erkel schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:30:
[...]
Er is op teslamotorsclub een kerel die dat allemaal bij houdt, het enige schip wat hij tot nu toe interessant vond was de VIRGO LEADER geloof ik.
Overzicht van Francesco lijkt nog wel up-to-date te zijn. Kwartaal is net van start dus de schepen zullen nog op pad moeten.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Medio mei besteld; goed 4 maanden later geleverd.VeQVQUCjsxagUCH schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:32:
[...]
Tof om te zien! Wanneer had je 'm besteld?
Het lijkt alsof er weer meerdere boten onderweg zijn.
Ja op het forum van teslamotors zijn wel wat VINs gekoppeld, maar allemaal m3 tot nu toe.ZGaro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:42:
Waar kijk jij op teslamotors? Schrijf ik me daar ook ff in:-)Erkel schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:04:
[...]
Ja op het forum van teslamotors zijn wel wat VINs gekoppeld, maar allemaal m3 tot nu toe.
https://teslamotorsclub.c...movements.217602/page-184ZGaro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:40:
[...]
Waar kijk jij op teslamotors? Schrijf ik me daar ook ff in:-)
Met name de posts van Mr Miserable zijn interessant.
Eén naar Zeebrugge toch? Uit APAC dus met M3 SR+ en Y neem ik dan aan? Die is er over een weekje.ZGaro schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 10:42:
Ja die had ik gezien vanochtend. Thx!Erkel schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:54:
[...]
https://teslamotorsclub.c...movements.217602/page-184
Met name de posts van Mr Miserable zijn interessant.
Iemand al een VIN assigned gekregen? Schijnen nu toch wel wat boten klaar te liggen.. Ben vooral benieuwd naar de Model Y :-). @Erkel Welke config heb jij besteld?
Grijs, zwart interieur, gemini velgen. Jij?ZGaro schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 14:26:
Iemand al een VIN assigned gekregen? Schijnen nu toch wel wat boten klaar te liggen.. Ben vooral benieuwd naar de Model Y :-). @Erkel Welke config heb jij besteld?
Net nog even in de source gekeken maar nog geen VIN.
Zelfde alleen dan met Induction velgen. Volgens Tesla gaan ze binnen nu en 2 weken wel VINs koppelen. Ben benieuwd!Erkel schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 15:12:
[...]
Grijs, zwart interieur, gemini velgen. Jij?
Net nog even in de source gekeken maar nog geen VIN.
Goedemiddag, dit is mijn eerste posting hier. Ik lees met veel plezier en interesse de Tesla topics op Tweakers en ook op de Tesla Motors Club.
Vraag:
Ik zie postings over de VIN die in de source code van de accountpagina te zien zou zijn.
Is dat deze string?
var vin = '5YJ**************';
Bij mij staan sterretjes, dus ik heb er nog geen toegekend gekregen. Ik heb eind september een Model Y besteld, dus die zal nog wel niet verwerkt en besteld zijn. Fingers crossed dat ie voor eind van het jaar komt.
Vincent
Vraag:
Ik zie postings over de VIN die in de source code van de accountpagina te zien zou zijn.
Is dat deze string?
Bij mij staan sterretjes, dus ik heb er nog geen toegekend gekregen. Ik heb eind september een Model Y besteld, dus die zal nog wel niet verwerkt en besteld zijn. Fingers crossed dat ie voor eind van het jaar komt.
Vincent
Staat die 5YJ er ook in jouw account pagina? Bij mij staat gewoon niks, ook geen sterretjes. Lijkt mij dat er dan wel 1 is toegewezen bij jou maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.Valwicher schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 15:06:
Goedemiddag, dit is mijn eerste posting hier. Ik lees met veel plezier en interesse de Tesla topics op Tweakers en ook op de Tesla Motors Club.
Vraag:
Is dat deze string?
Vincent
Bij mij staat namelijk ook dit:ZGaro schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:43:
[...]
Staat die 5YJ er ook in jouw account pagina? Bij mij staat gewoon niks, ook geen sterretjes. Lijkt mij dat er dan wel 1 is toegewezen bij jou maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
isNotMatchedToRa00Vin":true}
Die string heb ik hier gevonden.ZGaro schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Bij mij staat namelijk ook dit:
isNotMatchedToRa00Vin":true}
Ik ben geen JavaScript expert, dus weet niet of die sterretjes gemaskeerd zijn en er dus idd wel een VIN is toegekend?
https://www.tesla.com/nl_...product-finalize?rn=<knip mijn RN nummer>
main.bundle.min.js:
var InsuranceCard_InsuranceCard_InsuranceCard = function InsuranceCard(_ref) {
var insuranceBlockData = _ref.insuranceBlockData,
firstName = _ref.firstName,
lastName = _ref.lastName,
modelTitle = _ref.modelTitle;
var policyNumber = '0000-0000';
if (insuranceBlockData) {
var insuranceDetails = insuranceBlockData.insuranceDetails,
teslaInsuranceDetails = insuranceBlockData.teslaInsuranceDetails;
if (teslaInsuranceDetails) {
var insuredVIN = teslaInsuranceDetails.insuredVIN;
if (insuredVIN) {
vin = insuredVIN;
} else if (utils.getStringX('vin')) {
// eslint-disable-next-line prefer-destructuring
vin = utils.getStringX('vin');
}
}
Ja ik zou zeggen van wel maar goed. Bij mij staat echt alleen het VIN nummer van mijn model3 maar niet van de YValwicher schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Die string heb ik hier gevonden.
Ik ben geen JavaScript expert, dus weet niet of die sterretjes gemaskeerd zijn en er dus idd wel een VIN is toegekend?
main.bundle.min.js:
if (insuredVIN) {
vin = insuredVIN;
}
}
Lijkt me gewoon een placeholder eerlijk gezegd.Valwicher schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Die string heb ik hier gevonden.
main.bundle.min.js:
if (insuredVIN) {
vin = insuredVIN;
}
}
Hoe ziet het bij jou eruit ? Wel vreemd toch dat er verschil in zit.Erkel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:14:
[...]
Lijkt me gewoon een placeholder eerlijk gezegd.
Moet ik thuis even kijken, heb nu alleen m'n mobiel, maar die main.bundle.js lijkt me een file die voor iedereen hetzelfde is.ZGaro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:31:
[...]
Hoe ziet het bij jou eruit ? Wel vreemd toch dat er verschil in zit.
Bij mij dus niet. Als ik zoek op 5YJ krijg ik 2 hits in de bron die verwijzen naar mijn huidige model 3.Erkel schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:34:
[...]
Moet ik thuis even kijken, heb nu alleen m'n mobiel, maar die main.bundle.js lijkt me een file die voor iedereen hetzelfde is.
Heb nog even gekeken naar die main.bundle.min.js, en die string heb ik er ook in staan, verder in de source nog geen VIN. Ook verwijst het complete pad van die file naar iets van tesla_insurance_app dus deze string lijkt me niks te zeggen.ZGaro schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:36:
[...]
Bij mij dus niet. Als ik zoek op 5YJ krijg ik 2 hits in de bron die verwijzen naar mijn huidige model 3.
Ja lijkt mij ook. Het is een placeholder.Erkel schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 11:57:
[...]
Heb nog even gekeken naar die main.bundle.min.js, en die string heb ik er ook in staan, verder in de source nog geen VIN. Ook verwijst het complete pad van die file naar iets van tesla_insurance_app dus deze string lijkt me niks te zeggen.
Ik werd vandaag gebeld door een aardige mevrouw van Tesla om mijn Model Y bestelling van 26 september j.l. te bevestigen.
Op de website stond in september nog dat levering in november zou zijn, maar vandaag werd gezegd dat het december zal worden (met grote zekerheid). Ik verwachtte dit zelf al, dus dan wordt het mijn kerstkado.
VIN nummer en welke boot etc is nog niet bekend.
Op de website stond in september nog dat levering in november zou zijn, maar vandaag werd gezegd dat het december zal worden (met grote zekerheid). Ik verwachtte dit zelf al, dus dan wordt het mijn kerstkado.
Bijna een maand later pas bevestigen?Valwicher schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:55:
Ik werd vandaag gebeld door een aardige mevrouw van Tesla om mijn Model Y bestelling van 26 september j.l. te bevestigen.
Ja, weet ook niet waarom het zo lang moet duren. Ik begrijp dat Tesla wel vaker weken / maanden niets van zich laat horen. En dan plotseling uit het niets is er communicatie.
Ik ben nooit gebeld voor een uiteindelijke bevestiging, gewoon alle stappen doorlopen in m'n Tesla account en (eindeloos) wachten op je VIN / levering.Valwicher schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:16:
[...]
Ja, weet ook niet waarom het zo lang moet duren. Ik begrijp dat Tesla wel vaker weken / maanden niets van zich laat horen. En dan plotseling uit het niets is er communicatie.
Vorige week privé een model 3 LR blauw met trekhaak besteld. Levering staat op December zoals voor elke M3 die je nu besteld.
Is dit een beetje accuraat? December vind ik prima, en als het maandje later wordt ook prima dan lekker een 2022 auto 😎
Is dit een beetje accuraat? December vind ik prima, en als het maandje later wordt ook prima dan lekker een 2022 auto 😎
Volgens de chrome plugin voor tesla heb ik inmiddels een VIN
Geen idee sinds wanneer want ik zocht altijd op 5YJ, maar deze begint met LRW.
Gaaf man! 28/09 besteld toch? Had al gelezen dat aantal mensen uit Duitsland ook een VIN hadden toegewezen. Misschien heb ik nog geluk :-)Erkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:37:
Volgens de chrome plugin voor tesla heb ik inmiddels een VINGeen idee sinds wanneer want ik zocht altijd op 5YJ, maar deze begint met LRW.
[ Voor 3% gewijzigd door ZGaro op 26-10-2021 13:50 ]
Ja klopt. Ik kan je die chrome plugin wel aanbevelen, werkt een stuk fijner dat elke keer die source doorzoeken.ZGaro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:48:
[...]
Gaaf man! 28/09 besteld toch? Had al gelezen dat aantal mensen uit Duitsland ook een VIN hadden toegewezen. Misschien heb ik nog geluk :-)
Ja die heb ik al een tijdje draaien :-D Maar weet niet waar die exact op zoekt maar zal erop vertrouwen.. ;-)Erkel schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:04:
[...]
Ja klopt. Ik kan je die chrome plugin wel aanbevelen, werkt een stuk fijner dat elke keer die source doorzoeken.
Je creditcard gegevens waarschijnlijkZGaro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 14:08:
[...]
Ja die heb ik al een tijdje draaien :-D Maar weet niet waar die exact op zoekt maar zal erop vertrouwen.. ;-)
Ja klopt, die extensie betaal je achteraf voor ;-)
Heb je de factuur ontvangen voordat de VIN is toegekend?Erkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:37:
Volgens de chrome plugin voor tesla heb ik inmiddels een VINGeen idee sinds wanneer want ik zocht altijd op 5YJ, maar deze begint met LRW.
Of staat dit los van elkaar en hoeft het niet in deze volgorde te gaan?
Model Y komt uit China en die VINs beginnen inderdaad met LRW. 5YJ is voor auto’s uit de US.Erkel schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 20:37:
Is het trouwens al bekend of de komende batch al de grotere accu heeft? Zie dat tot nu toe alles in NL nog op de 77kWh accu zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 26-10-2021 21:52 ]
Je doelt op de 4680? Die komen nog langer niet denk ik. Misschien eind volgend jaarInspired schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Model Y komt uit China en die VINs beginnen inderdaad met LRW. 5YJ is voor auto’s uit de US.
Is het trouwens al bekend of de komende batch al de grotere accu heeft? Zie dat tot nu toe alles in NL nog op de 77kWh accu zit.
Hoe kan je dat zien?Inspired schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 21:02:
[...]
Model Y komt uit China en die VINs beginnen inderdaad met LRW. 5YJ is voor auto’s uit de US.
Nee, ik bedoel de iets grotere 82kWh ipv 77kWh.ZGaro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:30:
[...]
Je doelt op de 4680? Die komen nog langer niet denk ik. Misschien eind volgend jaar
Begin volgend jaar is aan de aandeelhouders verteld. Waarschijnlijk de Y uit Berlijn of Austin, maar beide kunnen ook met de 2170 gemaakt worden. Zelf wacht in op de 4680 aangezien het laad gewicht van de Y toch wel erg beperkt is.ZGaro schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:30:
[...]
Je doelt op de 4680? Die komen nog langer niet denk ik. Misschien eind volgend jaar
En heeft die ook een grotere range tov de 77kWh? Iets zwaarder maar altijd goed om wat extra te hebben. Ik lees op andere fora dat vanaf Mei 2021 er frequenter een 82kWh geïnstalleerd is.Inspired schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:01:
[...]
Nee, ik bedoel de iets grotere 82kWh ipv 77kWh.
Ergens ben ik ook wel benieuwd naar wat er uit Berlijn gaat komen. Ik heb nog geen VIN voor mijn model Y maar als het 2022 wordt, cancel ik de order misschien wel en wacht ik totdat Berlijn gaat leveren.Deveon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 07:46:
[...]
Begin volgend jaar is aan de aandeelhouders verteld. Waarschijnlijk de Y uit Berlijn of Austin, maar beide kunnen ook met de 2170 gemaakt worden. Zelf wacht in op de 4680 aangezien het laad gewicht van de Y toch wel erg beperkt is.
dat vraag ik me nou ook af, ik krijg er een geleverd (M3 LR) in December, waar de wpltd 614km is....is dit dan met de 82kwh ipv 77kwh?ZGaro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:34:
[...]
En heeft die ook een grotere range tov de 77kWh? Iets zwaarder maar altijd goed om wat extra te hebben. Ik lees op andere fora dat vanaf Mei 2021 er frequenter een 82kWh geïnstalleerd is.
Eerder in 2021 hebben ze 580km wpltd...dat is dan met 77kwh?
Ik heb de M3 uit 2019 en die heeft ook 77kWh dacht ik. 550-560 dacht ik.. Maar deze zomer naar Sicilie gereden met 3 kids en vol bepakte auto en de 450-500 red je wel hoor! Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.refused81 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:38:
[...]
dat vraag ik me nou ook af, ik krijg er een geleverd (M3 LR) in December, waar de wpltd 614km is....is dit dan met de 82kwh ipv 77kwh?
dat is goed om te horen, daar maak ik me ook niet al teveel zorgen over. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.....2019-2021 model, 580-614 wpltd, 77-82kwh, panasonic/lg accu, levering uit US/China....ZGaro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Ik heb de M3 uit 2019 en die heeft ook 77kWh dacht ik. 550-560 dacht ik.. Maar deze zomer naar Sicilie gereden met 3 kids en vol bepakte auto en de 450-500 red je wel hoor! Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.

uiteindelijk maakt het niet uit, want ik weet zeker dat de auto die ik ga krijgen enorm gaat bevallen
Het enige wat ik met behulp van de vin kon vinden (hehe) is dat het om een nmc batterij gaat aldus deze site:
https://tesladriver.net/tesla-vehicle-vin-number-decoder/
Ik heb een E op plek 7.
https://tesladriver.net/tesla-vehicle-vin-number-decoder/
Ik heb een E op plek 7.
Ja de M3 is echt een fijne wagen. Wij hadden een Q7 met 3.0 V6 maar toch pakten we vaker de M3. Snel maar voornamelijk heeeeel, heeel handig in gebruik voor het hele gezin. Functioneel echt een topwagen.refused81 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:46:
[...]
dat is goed om te horen, daar maak ik me ook niet al teveel zorgen over. Ik zie alleen door het bomen het bos niet meer.....2019-2021 model, 580-614 wpltd, 77-82kwh, panasonic/lg accu, levering uit US/China....![]()
uiteindelijk maakt het niet uit, want ik weet zeker dat de auto die ik ga krijgen enorm gaat bevallen
Zie onderstaande plaatje;refused81 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:38:
[...]
dat vraag ik me nou ook af, ik krijg er een geleverd (M3 LR) in December, waar de wpltd 614km is....is dit dan met de 82kwh ipv 77kwh?
/f/image/k2cWqX6RxhN0U83K8U677qVz.png?f=fotoalbum_large)
Het type nummer kun je vinden op de RDW site als je een kenteken hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Inspired op 27-10-2021 09:41 ]
Als je geen haast hebt zou ik dat doen.ZGaro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:37:
[...]
Ergens ben ik ook wel benieuwd naar wat er uit Berlijn gaat komen. Ik heb nog geen VIN voor mijn model Y maar als het 2022 wordt, cancel ik de order misschien wel en wacht ik totdat Berlijn gaat leveren.
Copy/paste van TMC forum;
- De Model Y Berlijn productie zou in december van start gaan (met wat geluk eind november)
- Ze gaan van start met de 2170 batterijen, de invoer komt van China. De constructie gaat niet identiek zijn als die van Shanghai. Er zouden nieuwe technologieën toegepast worden voor een efficiëntere werking.
- Model Y met 4680 batterijen zouden ten vroegste starten tegen eind 2022, hoogstwaarschijnlijk als de batterijfabriek klaar is. De eerste 4680 batterijen uit de Kato fabriek zullen naar Giga Texas gaan voor de nieuwe Model Y.
- Er zouden 3 nieuwe kleur opties komen, geen extra optie, maar 3 van de 5 worden er vervangen. Elon heeft al bevestigd dat zijn favoriete kleur uit Berlijn crimson rood gaat worden. Voor de andere twee spreekt men over een deep metallic blue en een military metallic green. De overige twee kleuren die overblijven is nog de vraag. De geruchten gaan de ronde dat dit ook wel is een deep anthracite kan worden ipv zwart/grijs en wit zou een off white worden.
- De Model Y krijg adaptieve koplampen dmv een software update voor alle Model Y's. Het zou zelfs mogelijk zijn om een afbeelding te projecteren, dit was te zien in de fabriek op Giga Fest.
- Massa productie voorzien tegen eind 2022.
Dit is wel heel positief. Als je gewoon vmax rijdt dan haal je geen 500km. Al helemaal niet tussen de SuCs. De Model 3 is zeker efficient maar eerste stretch is ~400km en daarna om de 250km-300km laden als je gewoon vmax rijdt. 2019 versie had 540km WLTP. De nieuwere zullen iets verder komen maar in de zomer, en met 19" erop, is het verschil alweer verwaarloosbaar.ZGaro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 08:41:
[...]
Ik heb de M3 uit 2019 en die heeft ook 77kWh dacht ik. 550-560 dacht ik.. Maar deze zomer naar Sicilie gereden met 3 kids en vol bepakte auto en de 450-500 red je wel hoor! Daar hoef je je echt geen zorgen over te maken.
Ik lees ook hele wisselende verhalen over de range. Maar ik heb zelf inderdaad 300km aangehouden zodat je toch wat verder rijdt en dan iets langere stop hebt om de benen te strekken. Niet de snelste oplossing maar wel de comfortabelste.Inspired schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:50:
[...]
Dit is wel heel positief. Als je gewoon vmax rijdt dan haal je geen 500km. Al helemaal niet tussen de SuCs. De Model 3 is zeker efficient maar eerste stretch is ~400km en daarna om de 250km-300km laden als je gewoon vmax rijdt. 2019 versie had 540km WLTP. De nieuwere zullen iets verder komen maar in de zomer, en met 19" erop, is het verschil alweer verwaarloosbaar.
Mijn ervaring is dat ABRP gewoon redelijk klopt met mijn rijstijl. Rijstijl is redelijk vlot en vmax +3-5km doorgaans. Dan kom ik ongeveer ook met percentage dat ABRP geeft vooraf. Om 300km te halen tussen stops moet je inderdaad wat langer laden. Ik vind stops van 20-25m lang genoeg. Dus ga voor meer efficient qua tijd. Maar is wat persoonlijk idd. Sommige stoppen liever minder vaak en langer.ZGaro schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:12:
[...]
Ik lees ook hele wisselende verhalen over de range. Maar ik heb zelf inderdaad 300km aangehouden zodat je toch wat verder rijdt en dan iets langere stop hebt om de benen te strekken. Niet de snelste oplossing maar wel de comfortabelste.
Dat zou dus betekenen als de M3 LR nu besteld dat je de E3LD krijgt, puur gebaseerd op de 614 wlpt die nu geadverteerd wordt als je nu een besteld?Inspired schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:39:
[...]
Zie onderstaande plaatje;
[Afbeelding]
Het type nummer kun je vinden op de RDW site als je een kenteken hebt.
en niet de E3CD of E5D (welke ook wel 2021 zijn maar ander range hebben).
Ja, dat zou wel moeten. Anderen hadden ook een 614 besteld maar hebben nog wel de oudere gekregen. Die kregen echter de vraag of ze dat wilden en kregen ook 1000 EUR korting oid dacht ik. Neem aan dat nu alle M3s wel de nieuwe accu hebben.refused81 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:28:
[...]
Dat zou dus betekenen als de M3 LR nu besteld dat je de E3LD krijgt, puur gebaseerd op de 614 wlpt die nu geadverteerd wordt als je nu een besteld?
en niet de E3CD of E5D (welke ook wel 2021 zijn maar ander range hebben).
interessant, weet je ook wanneer dat was? Terug in Mei of nog meer recent?Inspired schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:40:
[...]
Ja, dat zou wel moeten. Anderen hadden ook een 614 besteld maar hebben nog wel de oudere gekregen. Die kregen echter de vraag of ze dat wilden en kregen ook 1000 EUR korting oid dacht ik. Neem aan dat nu alle M3s wel de nieuwe accu hebben.
Deze oa; Longrun in "Het grote Tesla Levering topic"refused81 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:37:
[...]
interessant, weet je ook wanneer dat was? Terug in Mei of nog meer recent?
Is er een reden dat dit topic specifiek gaat over de Model 3 leveringen? Want ik heb een Model X sinds 14 oktober in de bestelling staan, maar die staat wat raar tussen de Model 3 leveringen in de spreadsheet uit de TS
Meer dan 99 van de 100 leveringen is een 3. Dat zal de reden zijn.Notna schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 11:56:
Is er een reden dat dit topic specifiek gaat over de Model 3 leveringen? Want ik heb een Model X sinds 14 oktober in de bestelling staan, maar die staat wat raar tussen de Model 3 leveringen in de spreadsheet uit de TS
Dit jaar is er tot nu tot 1 S en 1 X op de weg gekomen in NL.
[ Voor 7% gewijzigd door Inspired op 27-10-2021 12:22 ]
OK, dan schuifel ik wel weer uit het topic. Denk je cool te zijn met een Tesla en mag je er alsnog niet bij horenInspired schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 12:20:
[...]
Meer dan 99 van de 100 leveringen is een 3. Dat zal de reden zijn.

On a more serious note; Model X leveringen zijn ook nog niet gestart natuurlijk, vandaar dat je ze ook niet nieuw op de straat ziet komen sinds de refresh is aangekondigd. Of nouja; er zijn er precies 5 geleverd in de US en dat ruikt vooral naar 'we hebben nu bewijs dat we kunnen leveren, maar verder is het een wassen neus'.
Vooralsnog mag ik wachten tot 'mid 2022' (nu is het zelfs eind 2022), hoewel Tesla heeft aangegeven begin november meer duidelijkheid te hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 27-10-2021 12:25 ]
Ola peeps.. dit voelt als een deja vu! Ik heb in mei ivm lage maandlasten een Enyaq besteld (van rond de 43k). Gisteren kwam ik achter dat deze vertraagd is van week 48 van dit jaar naar week 12 van volgend jaar. Snel rondgebeld. Weinig keuze. Enige wat ik kan doen is voor e-niro of een id3 kiezen die direct beschikbaar zijn. Alle andere Škoda iv60s, id4s, EV6 en ioniq 5 zijn pas volgend jaar leverbaar en er is niks op voorraad. Dus heb ik toch besloten om weer voor mijn favo auto te gaan ondanks de hogere maandlasten!!
Ik ben voor de standaard range gegaan met zwarte interieur en standaard velgen.
In 2019 kon je nog via je tesla account VIN nummer achterhalen. Mijn vraag aan jullie: is dit nog steeds zo of is het nu wachten tot je leverdatum bekend is? ja snel terug gelezen. Dit kan dus nog steeds
Ik ben voor de standaard range gegaan met zwarte interieur en standaard velgen.
In 2019 kon je nog via je tesla account VIN nummer achterhalen. Mijn vraag aan jullie: is dit nog steeds zo of is het nu wachten tot je leverdatum bekend is? ja snel terug gelezen. Dit kan dus nog steeds
[ Voor 3% gewijzigd door ElonDusk op 27-10-2021 21:21 ]
Model 3
@ElonDusk weet even niet zeker of je hier wel welkom bent.
Maar leuk dat je er weer bent.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.