Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 03-10-2022
foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Nicklesz op 21-05-2021 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-05 22:51
Mijn auto komt niet uit China:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 22:17
Vandaag een smsje gehad dat ik die van mij op 3 Juni kan ophalen :) Wel bijzonder, daarvoor serieus 3x gebeld om te vragen wannee ik nou eens iets te horen krijg omdat ik inmiddels al 2 weken verder was. Nog geen half uur later ineens een smsje met leverdatum. Had t niet eens door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Flexiilex schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 01:47:
Vandaag een smsje gehad dat ik die van mij op 3 Juni kan ophalen :) Wel bijzonder, daarvoor serieus 3x gebeld om te vragen wannee ik nou eens iets te horen krijg omdat ik inmiddels al 2 weken verder was. Nog geen half uur later ineens een smsje met leverdatum. Had t niet eens door
Goed nieuws. Dat is snel! Waar ga je de auto ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
JimmyClioRS schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 09:37:
[...]

Goed nieuws. Dat is snel! Waar ga je de auto ophalen?
Tilburg als t goed is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frituurpanda
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 08:29
Ik werd net gebeld door Tesla en mag hem komende donderdag ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Frituurpanda schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:22:
Ik werd net gebeld door Tesla en mag hem komende donderdag ophalen!
Goed nieuws, Veel plezier morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
@Frituurpanda Hoe is de aflevering gegaan? Ik heb vandaag mijn kenteken ontvangen via de LM. Hoop stiekem toch dat ik iets eerder aan de beurt ben dan 07-06.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
JimmyClioRS schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 14:25:
@Frituurpanda Hoe is de aflevering gegaan? Ik heb vandaag mijn kenteken ontvangen via de LM. Hoop stiekem toch dat ik iets eerder aan de beurt ben dan 07-06.
Denk dat 7 juni blijft. Heb vandaag ook m’n kenteken ontvangen, nog heel even geduld! _/-\o_

Edit: @JimmyClioRS Je kan nog proberen het Tesla Delivery team te bellen en te vragen of je afspraak eerder kan?

[ Voor 13% gewijzigd door Flexiilex op 28-05-2021 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Flexiilex schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 23:39:
[...]

Denk dat 7 juni blijft. Heb vandaag ook m’n kenteken ontvangen, nog heel even geduld! _/-\o_

Edit: @JimmyClioRS Je kan nog proberen het Tesla Delivery team te bellen en te vragen of je afspraak eerder kan?
Ik heb inderdaad met de Delivery contact gehad. Die zeggen helaas niet eerder te kunnen leveren. Normaal vind ik het niet erg om te wachten, alleen heb op dit moment geen auto tot mijn beschikking (huidige auto al verkocht en opgehaald). Dus nog anderhalve week auto delen met m'n vrouw. En anders op de motor. Dat is ook geen straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Hoe werkt dat met die sms? Als je JA antwoordt, krijg je dan nog een bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Krysa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 17:41:
Hoe werkt dat met die sms? Als je JA antwoordt, krijg je dan nog een bevestiging?
Ik kreeg een bevestiging van Tesla delivery via de e-mail en SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
JimmyClioRS schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Ik kreeg een bevestiging van Tesla delivery via de e-mail en SMS.
Bij mij andersom. Eerst de bevestiging via mail en daarna de sms met een voorstel. Ik heb ja geantwoord maar nog geen sms terug gehad. In ieder geval mag ik 10 juni afreizen naar Tilburg. Ik moet zeggen dat ik het spannend vond om zo’n bedrag over te maken en dan maar wachten of het goed aankomt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexiilex
Krysa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Bij mij andersom. Eerst de bevestiging via mail en daarna de sms met een voorstel. Ik heb ja geantwoord maar nog geen sms terug gehad. In ieder geval mag ik 10 juni afreizen naar Tilburg. Ik moet zeggen dat ik het spannend vond om zo’n bedrag over te maken en dan maar wachten of het goed aankomt.
Ik heb tot de dag van vandaag reen reactie op mijn “JA”. A.s. Donderdag is de ophaal dag. Bel morgen nog ff voor de zekerheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Krysa schreef op maandag 31 mei 2021 @ 21:55:
[...]

Ik denk dat het wel goed gaat komen. Post een foto’tje als je de auto hebt opgehaald. Zal ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaySway
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Vrijdag besteld, de 16e kan ie in Tilburg opgehaald worden want was nog onderweg. Is toch nog best snel, 3 weken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
RaySway schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 12:06:
Vrijdag besteld, de 16e kan ie in Tilburg opgehaald worden want was nog onderweg. Is toch nog best snel, 3 weken _/-\o_
Dat is heel snel! welke uitvoering heb je besteld als ik vragen mag?

[ Voor 18% gewijzigd door Nicklesz op 01-06-2021 14:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaySway
Nicklesz schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 14:30:
[...]

Dat is heel snel! welke uitvoering heb je besteld als ik vragen mag?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eo9q4Y7_Dp8I42uqrbV6YTpVxbg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/gINNeg03bleqs21twBPlb2zT.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Volle uitvoering. Voor mij nog 6 nachtjes slapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Koop je hem privé of lease je hem met bijtelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaySway
Krysa schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 20:27:
[...]

Koop je hem privé of lease je hem met bijtelling?
Prive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 23:05
Mooie uitvoering. Alvast veel rijplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Flexiilex schreef op maandag 31 mei 2021 @ 22:36:
[...]

Ik heb tot de dag van vandaag reen reactie op mijn “JA”. A.s. Donderdag is de ophaal dag. Bel morgen nog ff voor de zekerheid
Hoe is de aflevering gegaan @Flexiilex? Ben benieuwd..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Flexiilex
JimmyClioRS schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 15:58:
[...]

Hoe is de aflevering gegaan @Flexiilex? Ben benieuwd..
Top dag gehad! :) De auto is echt in perfecte conditie. Nog nooit zo'n goed afgestelde Tesla gezien (MIC overigens). Zover ik begreep krijgt Europa/Nederland alleen nog MIC tesla's. Nergens panel gabs of uberhaubt iets mis met de auto echt super!

Heb direct m'n nieuwe wieldoppen eronder gezet en moet zeggen, dat maakt het wel af als je 't mij vraag _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WgpinZ030nHJgVrwA-P6TiXHuG4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D5K6OSNDOSs4VlfkC05oY0jC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
Flexiilex schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:44:
[...]

Top dag gehad! :) De auto is echt in perfecte conditie. Nog nooit zo'n goed afgestelde Tesla gezien (MIC overigens). Zover ik begreep krijgt Europa/Nederland alleen nog MIC tesla's. Nergens panel gabs of uberhaubt iets mis met de auto echt super!

Heb direct m'n nieuwe wieldoppen eronder gezet en moet zeggen, dat maakt het wel af als je 't mij vraag _/-\o_

[Afbeelding]
Mooi, zijn dat Orbital wieldoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
[...]

[Afbeelding]
Mooie auto _/-\o_ ! Ik heb volgens mij wel een Tesla uit Fremont (M3P). Loopt het hout door in de deurpanelen? Wieldoppen staan mooi! Genietse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
JimmyClioRS schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 11:04:
[...]

Mooie auto _/-\o_ ! Ik heb volgens mij wel een Tesla uit Fremont (M3P). Loopt het hout door in de deurpanelen? Wieldoppen staan mooi! Genietse!
Bij mij loopt het hout indd door in de deuren. Die variant komt alleen nog uit China zover ik begreep. De fremont modellen gaan naar UK en andere landen vanuit Zeebrugge (zover ik weet. Mij maakt t overigens niet uit waar hij vandaan komt.
X-GeaR schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 10:57:
[...]

Mooi, zijn dat Orbital wieldoppen?
Klopt! Ook zeker een aanrader. Had ze ook al binnen 2 weken binnen

[ Voor 53% gewijzigd door Flexiilex op 04-06-2021 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Net gebeld door Tesla, mijn levering is uitgesteld. Erg balen. Auto zou nog ergens op transport staan. Wordt er wel een beetje simpel van. Nu waar weer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
JimmyClioRS schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 15:17:
Net gebeld door Tesla, mijn levering is uitgesteld. Erg balen. Auto zou nog ergens op transport staan. Wordt er wel een beetje simpel van. Nu waar weer wachten...
Jeetje… waar ligt dit aan dan? Ik hoop echt niet dat ik word uitgesteld. Heb net verzekering afgesloten en treinkaartjes gekocht. Heb je al wel een kenteken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Krysa schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:17:
[...]

Jeetje… waar ligt dit aan dan? Ik hoop echt niet dat ik word uitgesteld. Heb net verzekering afgesloten en treinkaartjes gekocht. Heb je al wel een kenteken?
Net nog gebeld door Tesla. Auto was toch binnengekomen nog, en levering maandag as. kan doorgaan. Ik had ook al van alles geregeld. Kenteken was al even bekend. Ik zag op het FB forum iemand met een P die een bijna idem kenteken (1 cijfer verschil) die had z’n aflevering al gehad. Dus weet ook niet precies hoe het in z’n werk gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat maandag toch nog doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
JimmyClioRS schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 20:29:
[...]

Net nog gebeld door Tesla. Auto was toch binnengekomen nog, en levering maandag as. kan doorgaan. Ik had ook al van alles geregeld. Kenteken was al even bekend. Ik zag op het FB forum iemand met een P die een bijna idem kenteken (1 cijfer verschil) die had z’n aflevering al gehad. Dus weet ook niet precies hoe het in z’n werk gaat.

Ik ben in ieder geval blij dat maandag toch nog doorgaat.
Lekker hoor! Mijn kenteken begint met een L :P
Donderdag is de dag voor mij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaySway
Flexiilex schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:07:
[...]

Bij mij loopt het hout indd door in de deuren. Die variant komt alleen nog uit China zover ik begreep. De fremont modellen gaan naar UK en andere landen vanuit Zeebrugge (zover ik weet. Mij maakt t overigens niet uit waar hij vandaan komt.

[...]

Hier aan het tracking nummer te zien ook een Fremont toch, beetje zonde. Maar nogsteeds tof 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Wat is er naast het verschil in afwerking anders aan het model uit China? Ik kreeg te horen dat mijn Amerikaans model ook stuurverwarming heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeyke87
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-05 23:04
[...]

[Afbeelding]
Haha grappig heb toevallig van de week ook de orbitals ontvangen:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iss9VnfYwR3lNcbyQ52pYcHvBOM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f6IKThhRVRXq6quBT1gjgHvo.jpg?f=fotoalbum_large

Ps. heb je ook rubber foam op de velg gemonteerd om schade te voorkomen? Kwam het toevallig tegen op deze video YouTube: Tesla Model 3 - Rimetrix Orbital Damage Fix. Soortgelijk spul is verkrijgbaar in de bouwmarkt.

Anyway gefeliciteerd met de auto. Ook top dat je een mic model hebt, toen ik in april een sr+ bestelde (met levering eind mei) werd mij verteld dat deze gewoon uit Fremont komt, er kwam vervolgens een snel leverbaar model ter sprake in dezelfde configuratie waar ik uiteindelijk ook akkoord mee ben gegaan. Want ja ik dacht waarom wachten als ik toch geen mic model krijg. Mogelijke laadissues met superchargen had ik dan voor lief genomen, in ieder geval had ik dan meer vertrouwen in een betere bouwkwaliteit.

En dat gevoel bleek niet onterecht, want zo nam ik de auto in Tilburg in ontvangst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sn0aImCTaTKkNghkHbOqeMi7Vmc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R7BALWITMdAL44AelRAqlq0A.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jh2uuSKHuvHWSKlgHyHnd7M1rLc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aNY7Amx3lueUDrIOJwSj5eVb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueXw34ZQHGq7d4OLCBOybG_Vm5Q=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IbQp77G6tSRhYo7F6DQHB8wM.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U1MzGtPQaCKUw1suZxdWZJY0g8M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/siPk4DDvdZoYVGsudWvR1eEg.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YvpgRpQkLxWIIjlEyJmr9nUvBXY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBXNMIq6kdJIISMfSv6fkjTw.jpg?f=fotoalbum_tile

Na een service afspraak waren niet alle punten opgelost en wenste ik een andere oplossing. Uiteindelijk werd mij een ander snel leverbaar model aangeboden. Hier ben ik akkoord mee gegaan, alleen tijdens het rijden viel mij op dat het stuur niet goed gecentreerd was, dus weer een afspraak gemaakt om dit (samen met 1 panel gap) op te lossen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EXwXy7KWqf0rYGY9-lbXqQtRwwk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hAKp2X6iFv2iDlfHsDffaQf2.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ir6JcdTUIaR3APcAceOJZXkIYo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UlfWUHP9Hup2dqCF2f66ACYk.jpg?f=fotoalbum_tile

Toen de auto klaar was en ik naar huis reed viel op dat het stuur nu weleenswaar recht stond, maarrrr.. de auto had nu een afwijking naar rechts. 2 seconde handen van het stuur en de auto stuurde zich de berm in. Dus wéér een nieuwe afspraak ingepland en nu was dit gelukkig wel goed opgelost. Wat betreft de panel gap staat in de werkbon dat ze hier iets aan hebben gedaan maar ik zie werkelijk geen verschil. Maar ik laat het er maar bij zitten want vertrouwen was al aardig weg na deze ervaringen en ben er ook gewoon klaar mee.

Inmiddels geniet ik volop van de auto (staat ook mooi in de coating en poets m met trots eens in de 2 weken met de hand). Maar zo’n traject als dit wens ik niemand toe, met de mic modellen zal het vast allemaal zoals bij jou veel beter geregeld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
joeyke87 schreef op zondag 6 juni 2021 @ 10:51:
[...]

Haha grappig heb toevallig van de week ook de orbitals ontvangen:[Afbeelding]

Ps. heb je ook rubber foam op de velg gemonteerd om schade te voorkomen? Kwam het toevallig tegen op deze video YouTube: Tesla Model 3 - Rimetrix Orbital Damage Fix. Soortgelijk spul is verkrijgbaar in de bouwmarkt.

Anyway gefeliciteerd met de auto. Ook top dat je een mic model hebt, toen ik in april een sr+ bestelde (met levering eind mei) werd mij verteld dat deze gewoon uit Fremont komt, er kwam vervolgens een snel leverbaar model ter sprake in dezelfde configuratie waar ik uiteindelijk ook akkoord mee ben gegaan. Want ja ik dacht waarom wachten als ik toch geen mic model krijg. Mogelijke laadissues met superchargen had ik dan voor lief genomen, in ieder geval had ik dan meer vertrouwen in een betere bouwkwaliteit.

En dat gevoel bleek niet onterecht, want zo nam ik de auto in Tilburg in ontvangst:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding][Afbeelding]

Na een service afspraak waren niet alle punten opgelost en wenste ik een andere oplossing. Uiteindelijk werd mij een ander snel leverbaar model aangeboden. Hier ben ik akkoord mee gegaan, alleen tijdens het rijden viel mij op dat het stuur niet goed gecentreerd was, dus weer een afspraak gemaakt om dit (samen met 1 panel gap) op te lossen:
[Afbeelding][Afbeelding]

Toen de auto klaar was en ik naar huis reed viel op dat het stuur nu weleenswaar recht stond, maarrrr.. de auto had nu een afwijking naar rechts. 2 seconde handen van het stuur en de auto stuurde zich de berm in. Dus wéér een nieuwe afspraak ingepland en nu was dit gelukkig wel goed opgelost. Wat betreft de panel gap staat in de werkbon dat ze hier iets aan hebben gedaan maar ik zie werkelijk geen verschil. Maar ik laat het er maar bij zitten want vertrouwen was al aardig weg na deze ervaringen en ben er ook gewoon klaar mee.

Inmiddels geniet ik volop van de auto (staat ook mooi in de coating en poets m met trots eens in de 2 weken met de hand). Maar zo’n traject als dit wens ik niemand toe, met de mic modellen zal het vast allemaal zoals bij jou veel beter geregeld zijn.
Oh wauw, wat jij beschrijft lijkt mij nou niet bepaalt een leuke “ophaal dag” van je auto.. ik had werkelijk nergens last van met mijn mic model. Heb wel aangemeld dat er nog wat lijm resten op de stoelen lijkt te zitten (minuscuul) en m’n ruiterwisser lijkt te ver door te gaan waardoor die trilt en geluid maakt. Nu moet ik zeggen dat m’n vriendin dr skoda karoq ook al snel gekke stuur geluiden vertoonde wat niet hoorde dus 100% alles in orde gaat volgens mij zelde.

Die wieldoppen maken t wel af he!

De mic modellen hebben alleen een andere batterij (Alleen SR+). De LR komt wel uit fremont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@joeyke87 balen zeg. Ik snap ook niet dat je zo een auto af durft te leveren. Gewoon schandalig. Het blijft een super fijne auto maar QA blijft toch wel een serieus probleem in de US. Hopen dat Berlijn dat voor ons ook gaat verbeteren.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Zojuist de aflevering gehad, en kon me geen betere aflevering wensen! Helemaal happy! Foto's volgen vanavond. Nu eerst weer even werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
JimmyClioRS schreef op maandag 7 juni 2021 @ 14:06:
Zojuist de aflevering gehad, en kon me geen betere aflevering wensen! Helemaal happy! Foto's volgen vanavond. Nu eerst weer even werken...
Hehe, ik heb dit weekend gewerkt om de rest van de donderdag vrij te kunnen zijn :+
Als het mij donderdag ook nu eens een keer meezit ben ik ook helemaal happy! Die verhalen die ik hier lees geven mij een naar gevoel over de donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik de auto a.s. maandag mag ophalen! Dus kom maar door met die foto's en goede verhalen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Super blij mee! Wat een auto, en wat een power!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MdOCNGmtuTc0-pk0QIhoAFSmb58=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zVHhDISLWJo4BuyaVsiVhjKl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c48smJ_PewSo6-HMLCQ1piXTyXs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tlOXwBvXbbdwqkHkMktMUvgN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U0K1HgTiRgytm5uqYPqeoyeWfHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PlCbWMFp2jwBy3hNSkq7fAi7.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 92% gewijzigd door JimmyClioRS op 07-06-2021 23:49 . Reden: Foto’s vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Bijzonder binnen je tesla ophalen met doek er overheen. Ik heb tot nu toe alleen maar Tilburg gelezen met de tent en de verwijzing waar ongeveer je tesla staat en dan succes ermee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
We Are Borg schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 02:33:
[...]

Bijzonder binnen je tesla ophalen met doek er overheen. Ik heb tot nu toe alleen maar Tilburg gelezen met de tent en de verwijzing waar ongeveer je tesla staat en dan succes ermee
Ja dat had ik ook gehoord. Toen ik 7 jaar geleden de Model S van mijn vader ging ophalen, kregen we nog een hele rondleiding door de fabriek etc. Mochten alles zien en vragen toen.

Nu was het overigens niet super speciaal, maar na het 'onthul' moment, kreeg ik alle tijd om alles te inspecteren en in te stellen en te vragen over de auto. Daarna was het even tekenen, en begeleiden ze je naar buiten. Al met al wel een fijne aflevering, waar Tilburg wel credits voor moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

@JimmyClioRS maar waarom stond deze van jou binnen? Omdat je de performance hebt? Ik dacht dat iedereen gewoon buiten in rij X op zoek moest naar de auto :)

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 08-06-2021 07:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:17
We Are Borg schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:53:
@JimmyClioRS maar waarom stond deze van jou binnen? Omdat je de performance hebt? Ik dacht dat iedereen gewoon buiten in rij X op zoek moest naar de auto :)
Omdat ze nu geen honderden wagens per week meer moeten uitleveren ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Laatst online: 28-05 15:50
We Are Borg schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:53:
Ik heb mijn SR+ eind maart opgehaald in Tilburg. Ook binnen, alleen niet onder een doek maar wel met zo'n bordje erbij enzo. Rustig de tijd gekregen om alles te controleren enzo. Prima aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
JimmyClioRS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 07:20:
[...]

Ja dat had ik ook gehoord. Toen ik 7 jaar geleden de Model S van mijn vader ging ophalen, kregen we nog een hele rondleiding door de fabriek etc. Mochten alles zien en vragen toen.

Nu was het overigens niet super speciaal, maar na het 'onthul' moment, kreeg ik alle tijd om alles te inspecteren en in te stellen en te vragen over de auto. Daarna was het even tekenen, en begeleiden ze je naar buiten. Al met al wel een fijne aflevering, waar Tilburg wel credits voor moet krijgen.
Nice ziet er goed uit. Hopelijk staat die van mij er maandag ook zo bij . Zou leuk zijn! Mocht je echt maar alleen naar binnen? niet met zijn twee?

Andere vraag... heb jij nu de Boombox op je Tesla zitten? leuk als je voorkomt rijden wanneer je de auto showt aan familie 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Nicklesz schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:56:
[...]

Nice ziet er goed uit. Hopelijk staat die van mij er maandag ook zo bij . Zou leuk zijn! Mocht je echt maar alleen naar binnen? niet met zijn twee?

Andere vraag... heb jij nu de Boombox op je Tesla zitten? leuk als je voorkomt rijden wanneer je de auto showt aan familie 8)
Ja ik kon niets geks ontdekken, auto ziet er gewoon prima uit. Miste alleen de luxe kentekenplaten (met opgelegde letters)

De boombox is aanwezig inderdaad! Erg grappig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
Heel nice! Gefeliciteerd en veel plezier er mee. Ik vind hem echt heerlijk rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklesz
JimmyClioRS schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 13:59:
[...]

Ja ik kon niets geks ontdekken, auto ziet er gewoon prima uit. Miste alleen de luxe kentekenplaten (met opgelegde letters)

De boombox is aanwezig inderdaad! Erg grappig 8)7
Waar ik ook benieuwd naar ben en misschien dat Flexiilex dat ook eventueel kunt bevestigen. Heeft de passagiers stoel nog de lumbar support verstel knop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Nicklesz schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:52:
[...]

Waar ik ook benieuwd naar ben en misschien dat Flexiilex dat ook eventueel kunt bevestigen. Heeft de passagiers stoel nog de lumbar support verstel knop?
Bij mij aanwezig. Volgens mij is de radar ook nog gewoon aanwezig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aNzdj7bh8DZf6x0K_XfjUqfXh40=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6fIW57W6fHeUPkHlvAkUAbw7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nicklesz
Top zeg! bedankt voor je snelle reactie en foto!! Geniet er van! :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flexiilex
Nicklesz schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 09:52:
[...]

Yess, bij mij is deze ook nog aanwezig. Moet zeggen dat de Mic modellen echt enorm netjes geleverd zijn. Had 0 op of aanmerkingen/dingen die niet ok waren

En ohja, je krijgt nu wel vloermatten :) ook bij de SR+. Leasemaatschappij had al een set gestuurd dus heb reserve set nu

[ Voor 12% gewijzigd door Flexiilex op 09-06-2021 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Flexiilex schreef op woensdag 9 juni 2021 @ 16:19:
[...]

Yess, bij mij is deze ook nog aanwezig. Moet zeggen dat de Mic modellen echt enorm netjes geleverd zijn. Had 0 op of aanmerkingen/dingen die niet ok waren

En ohja, je krijgt nu wel vloermatten :) ook bij de SR+. Leasemaatschappij had al een set gestuurd dus heb reserve set nu
Goed om te horen dat de built quality wel vooruit gaat. Ik had een Fremont model, maar ik had ook echt 0 op of aanmerkingen. Alles klopt gewoon. Was ook met ci. 10 min weer weg. Van bij de balie melden, tot aan de poort uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyClioRS
@Krysa veel plezier en succes met het afhalen je M3 vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Krysa
JimmyClioRS schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 08:32:
@Krysa veel plezier en succes met het afhalen je M3 vandaag.
Bedankt! Zit nu in de trein. Ben waarschijnlijk veel te vroeg :+
Foto’s volgen morgen na de bbq

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Krysa
Gisteren was ik zoals voorspeld een half uur te vroeg aanwezig. Dit was geen enkel probleem en de auto stond al klaar! Na even een rondje gelopen te hebben vond ik het wel prima en kon ik naar buiten rijden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OjyB0XWbGrW1HCCTqcO-VpRBwnk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MOIM52fDmkvG2PJZHTuIfF4H.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y61IB0C888Cr2QPNfTp4QNcv_Js=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k3HnssiDEfL3hpmLKv0cL8hn.jpg?f=fotoalbum_large

Gisteren heel de dag op chill gereden, maar vandaag toch even alle 400pktjes losgelaten en gelijk weer op chill gezet :+
Aflevering, auto en service is echt van uitzonderlijk niveau. Overal is aan gedacht in de auto! _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Krysa op 11-06-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:21
Krysa schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:09:
Gisteren was ik zoals voorspeld een half uur te vroeg aanwezig. Dit was geen enkel probleem en de auto stond al klaar! Na even een rondje gelopen te hebben vond ik het wel prima en kon ik naar buiten rijden.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Gisteren heel de dag op chill gereden, maar vandaag toch even alle 400pktjes losgelaten en gelijk weer op chill gezet :+
Aflevering, auto en service is echt van uitzonderlijk niveau. Overal is aan gedacht in de auto! _/-\o_
Toch leuk dat jullie hem in Tilburg mogen ophalen, ik heb 'm zelf in het haventerrein opgehaald in Amsterdam.. Dit is toch wel leuk, gezien de auto ook schoon is zo te zien is en wij hem geleverd krijgen met een bak zand >:)

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Runescom schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:46:
[...]

Toch leuk dat jullie hem in Tilburg mogen ophalen, ik heb 'm zelf in het haventerrein opgehaald in Amsterdam.. Dit is toch wel leuk, gezien de auto ook schoon is zo te zien is en wij hem geleverd krijgen met een bak zand >:)
Klopt! Kunnen ze de ruimte nuttig gebruiken, want de fabriek ligt nu officieel stil :X
Leuk gedaan ook met rode loper etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimmyClioRS
Krysa schreef op vrijdag 11 juni 2021 @ 09:09:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Mooie kleur! Ik ben het met je eens dat het goed is geregeld in Tilburg. De dame is kwestie die bij de aflevering begeleide verdiend een dikke +.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:30

Kiwi

Gadgetfreak

Het kan ook zeker geen kwaad om even te bellen met Tesla als je wilt bestellen. Vandaag gebeld en een demo-voertuig kunnen regelen met <50km die niet op de site stond vermeld.
Ik kan hem vrijdag ophalen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaySway
Uit Freemont, maar toch met nieuw hout, boombox etc. geen gaps niks. mooi spul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Voor de mensen die aan het wachten zijn op hun M3. Zojuist op de A58:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VyE_K5huy_qjUpl3fpxT36Z-5ws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zWKme4fQteLGRrSb9WWvGq0e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aPpeobd9HhwzomPcxwjKgHf69rY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oxd9JeKQJrfZpvBLMU6UIhNo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:03
Als je nu een SR+ bestelt, krijg je dan een LFP of een normale accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 21:02
Tjenok schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 13:27:
Als je nu een SR+ bestelt, krijg je dan een LFP of een normale accu?
Vanaf nu alleen nog LFP/MiC. De mijne komt volgende week. Exact die rechtsboven achterop de trailer staat op het plaatje hierboven ;-)

Better, Best, Bendtner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Badabing, badaboem! Na 8 jaar in een Lexus IS300h te hebben rondgereden vandaag de order bij Athlon ingeschoten voor een M3 LR.

Mijn huidige leasecontract loopt 1-11-2021 af en als ik de auto samenstel op tesla.com staat er een verwachtte levering in November, dus ik hoop dat het een beetje aansluit allemaal. Geen idee waar deze dan vandaan komt, China of US, maar dat maakt mij niet zo heel veel uit. Wel jammer dat de Berlijn fabriek nog niet klaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joewkes
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-12-2023
Vorige week mijn levering voor eind juni weten opschuiven naar november (M3 LR met trekhaak).

Blijkbaar had de leasing maatschappij tesla tegen gehouden om te bestellen/koppelen voor eind juni. Dus in realiteit is er niet in maart besteld maar eind juni… en nu maken ze dus geen wagens met trekhaak meer

Ergste vanal is dat ze 3weken geleden nog doodleuk de lever datum bevestigd hebben.

Tesla wijst naar de leasing maatschappij en de leasing maatschappij wijst naar tesla…

Ik vraag me af of ik niet beter een andere wagen bestel, kans is reël dat er in november ook geen wagens met trekhaak zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raviculus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 18:46
Kan snel gaan zo tegen het einde van het kwartaal. Afgelopen zondag besteld uit de snel leverbare modellen. Vandaag betaling afgerond en verzekering geregeld (kwam op Unive uit, relatief goedkoop en geen eis voor een peilzender). Morgen ophalen in Tilburg. Ben benieuwd!

Gaat om een witte 2021 LR demo met 30km, trekhaak, nieuwe deurpanelen en de Panasonic accu dus 614 km range WLTP.

Had wel per ongeluk een verkeerd telefoon nummer ingevoerd in mijn tesla account. Hierdoor wat sms'jes gemist. Gelukkig ben ik daar zelf achtergekomen (met dank aan dit topic, anders was ik dit niet gaan checken!). Vanochtend daarom even zelf gebeld, en kenteken + bevestiging van de levering gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
raviculus schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 13:05:
Kan snel gaan zo tegen het einde van het kwartaal. Afgelopen zondag besteld uit de snel leverbare modellen. Vandaag betaling afgerond en verzekering geregeld (kwam op Unive uit, relatief goedkoop en geen eis voor een peilzender). Morgen ophalen in Tilburg. Ben benieuwd!

Gaat om een witte 2021 LR demo met 30km, trekhaak, nieuwe deurpanelen en de Panasonic accu dus 614 km range WLTP.

Had wel per ongeluk een verkeerd telefoon nummer ingevoerd in mijn tesla account. Hierdoor wat sms'jes gemist. Gelukkig ben ik daar zelf achtergekomen (met dank aan dit topic, anders was ik dit niet gaan checken!). Vanochtend daarom even zelf gebeld, en kenteken + bevestiging van de levering gekregen.
Leuk zeg, veel plezier vandaag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raviculus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 18:46
Het was niet druk in Tilburg. Auto zag er netjes uit. Enige wat me opviel was dat de handgrepen achter wat diep in de deur lagen (zie foto). Hiervoor liet de delivery specialist me een service afspraak maken via de app.

De wagen rijd geweldig. Geen rammels. Autopilot ook top. Ik ben dik tevreden. O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bxm5-XViwuTzRJjPKQKpBexnl34=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bVJDxw5hGXBBMH2Ido4tvSVU.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OJyOgRgKOIqkIjcjiaqJLQxFJ1U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4UoJSskuWKvLMJxquxiCRWlK.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:03
Model Y LR staat nu voor verwachte levering in september, betreft de MIC versie. Heeft iemand die een pre-order heeft staan hier al meer over gehoord? Vind de prijs (€ 64K) nog wel vrij fors tov de Model 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 07:29
Tjenok schreef op vrijdag 9 juli 2021 @ 08:38:
Model Y LR staat nu voor verwachte levering in september, betreft de MIC versie. Heeft iemand die een pre-order heeft staan hier al meer over gehoord? Vind de prijs (€ 64K) nog wel vrij fors tov de Model 3.
De model Y is nu sinds kort te bestellen in Nederland toch? Het lijkt erop dat de productie van de model 3 plaats moet maken (in China) voor de productie van de model Y; leveringen voor de model 3 zijn nu gepland voor november terwijl de levering van de model Y voor september gepland staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 14:34
Flexiilex schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 12:07:
[...]

[...]

Hi, waar heb jij die Orbital wieldoppen besteld? lijkt me erg nice als vervanging voor mijn standaard Aero wheel doppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
Morphine schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 16:08:
[...]

Hi, waar heb jij die Orbital wieldoppen besteld? lijkt me erg nice als vervanging voor mijn standaard Aero wheel doppen.
Bij rimetrix zelf maar die verzenden niet meer buiten de US zie ik op hun website. Je zou ze ff kunnen mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Flexiilex schreef op dinsdag 13 juli 2021 @ 21:45:
[...]

Bij rimetrix zelf maar die verzenden niet meer buiten de US zie ik op hun website. Je zou ze ff kunnen mailen
Had ze al gemaild vorige week en ze gaven aan niet meer buiten de US te versturen. Ik denk dat de vraag groot is want de levertijd is momenteel ook 5 weken.

Gelukkig heb ik een collega in de US die bereid is het door te sturen naar mij maar je zou ook kunnen kijken naar zo'n doorstuur service. Niet goedkoop verwacht ik maar toch een manier om ze te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flexiilex
kazuka schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:31:
[...]

Had ze al gemaild vorige week en ze gaven aan niet meer buiten de US te versturen. Ik denk dat de vraag groot is want de levertijd is momenteel ook 5 weken.

Gelukkig heb ik een collega in de US die bereid is het door te sturen naar mij maar je zou ook kunnen kijken naar zo'n doorstuur service. Niet goedkoop verwacht ik maar toch een manier om ze te krijgen.
Levertijd heeft altijd al op 5 weken gestaan. Die van mij waren echter in 7 tot 10 dagen al bij mij thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 14:34
Stil topic hier, even benieuwd of er nog mensen die zijn die wachten op hun Tesla of verwachten er nog dit jaar een te willen bestellen? Of wacht iedereen op de Duitse Y ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Yep. 1 juli een M3LR besteld, verwachtte levering begin november.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InfernoNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-04 13:36
26 Juni M3P besteld! EDD is 13-27 Augustus. Vandaag Tesla gebeld en 27 Augustus werd mij verteld als verwachtte levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:15
Same here, Juni een SR+ besteld met een verwachte levering in November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilenceMurderer
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Ik heb een SMS gekregen over de levering van mijn MY LR RWD, maar de levertijd is nog niet bekend.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 11:34
Ik heb een datum voor Model Y levering *O*

Ik kan die dag alleen niet. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-05 21:17
Ik heb van de week een M3 SR+ besteld. Levertijd September, ik ben benieuwd!

Levert tesla er nu standaard vloer matten in of is het handig die alvast te bestellen?

Wallcharger alvast besteld, nu nog een electricien zoeken die hem kan installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Noxa op 20-08-2021 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
Noxa schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 12:25:
Ik heb van de week een M3 SR+ besteld. Levertijd September, ik ben benieuwd!

Levert tesla er nu standaard vloer matten in of is het handig die alvast te bestellen?

Wallcharger alvast besteld, nu nog een electricien zoeken die hem kan installeren.
Vloermatten komen tegenwoordig standaard. In mijn mic 2021 van Juni ook gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024
Vraagje aan iedereen hier: hoe komt het dat levertijd van een Model 3 op dit moment echt 4 maanden is? Is het gewoon de hoge vraag, het chiptekort of nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tomvanzummeren schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:02:
Vraagje aan iedereen hier: hoe komt het dat levertijd van een Model 3 op dit moment echt 4 maanden is? Is het gewoon de hoge vraag, het chiptekort of nog iets anders?
Ze leveren per kwartaal uit. Je bent te laat voor het huidige kwartaal. Die boten zijn al onderweg. Maar er staan nog genoeg op snel leverbaar. (https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3) Deze modellen zijn in NL, of onderweg.

Overigens is 4 maand nog snel in autoland tegenwoordig.

[ Voor 5% gewijzigd door Inspired op 23-08-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanzummeren
Inspired schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:37:
[...]

Ze leveren per kwartaal uit. Je bent te laat voor het huidige kwartaal. Die boten zijn al onderweg. Maar er staan nog genoeg op snel leverbaar. (https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3) Deze modellen zijn in NL, of onderweg.

Overigens is 4 maand nog snel in autoland tegenwoordig.
Dankjewel. Maar ik vraag dit voor een vriend van mij en hij heeft op 19 juli al besteld. Was het toen al te laat? Hij krijgt de auto pas in december geleverd. Dus 5 maanden wachten zelfs. Hij heeft een blauwe LR besteld met standaard interieur en standaard wielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tomvanzummeren schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:40:
[...]

Dankjewel. Maar ik vraag dit voor een vriend van mij en hij heeft op 19 juli al besteld. Was het toen al te laat? Hij krijgt de auto pas in december geleverd. Dus 5 maanden wachten zelfs. Hij heeft een blauwe LR besteld met standaard interieur en standaard wielen.
Ik zie zo'n config gewoon op snel leverbaar staan; https://www.tesla.com/nl_...eb0f865e6dc03d71f0916edb5

Heeft hij geen aflopend leasecontract? Anders moet hij gewoon even met Tesla bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomvanzummeren
Inspired schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 09:43:
[...]

Ik zie zo'n config gewoon op snel leverbaar staan; https://www.tesla.com/nl_...eb0f865e6dc03d71f0916edb5

Heeft hij geen aflopend leasecontract? Anders moet hij gewoon even met Tesla bellen.
Ha dankjewel, dat is bijna de config die hij had. Hij had namelijk wel ook het FSD pakket erbij genomen. Maar dat kan hij natuurlijk achteraf erbij kopen maar dan is t misschien niet mee-verzekerd. Ik zie ook auto's met FSD erbij staan maar die hebben wit interieur helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-05 16:41
tomvanzummeren schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

Ha dankjewel, dat is bijna de config die hij had. Hij had namelijk wel ook het FSD pakket erbij genomen. Maar dat kan hij natuurlijk achteraf erbij kopen maar dan is t misschien niet mee-verzekerd. Ik zie ook auto's met FSD erbij staan maar die hebben wit interieur helaas.
Zeg jij nou 'wit interieur' en 'helaas' in 1 zin? :+
Ik ben er nog elke dag erg blij mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:17
Trailer op weg naar NL met 3 Y's eropAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fxvas086nN-FXbx-Vw-cTjuNQTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6aWnzTnMtSkgexRkYd1h1eKm.jpg?f=fotoalbum_large

• mkrmr
  • Laatst online: 30-05 19:13

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

tomvanzummeren schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:08:
[...]

FSD hardware is in elke Model 3 aanwezig nu, software bestellen (unlocken) gaat altijd via de app. Je krijgt dan dacht ik gewoon een rekening die je aan je verzekering kan geven om het als optie mee te verzekeren.

Voor hem kan bellen naar Tesla wellicht nu handig zijn, om een auto nu te leveren die al hier is, of onderweg, ipv wachten tot december!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longrun
  • Laatst online: 06-04-2024
Zojuist ook een M3 LR besteld, levering in september verwacht. Heb hem uit de lijst met snel beschikbare leveringen gekozen en daardoor 2k korting gehad. Nu vraag ik me af welke batterij ik krijg aangezien de range op 580 staat. Het is een MIC volgens de specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
Longrun schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 00:40:
Zojuist ook een M3 LR besteld, levering in september verwacht. Heb hem uit de lijst met snel beschikbare leveringen gekozen en daardoor 2k korting gehad. Nu vraag ik me af welke batterij ik krijg aangezien de range op 580 staat. Het is een MIC volgens de specs.
Als het een MIC is dan zal je een LFP batterij krijgen. China maakt alleen LFP dacht ik. Heb zelf ook een MIC LFP en ben dik te vreden. Zeker de brouwkwaliteit enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Flexiilex schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 00:33:
[...]

Vloermatten komen tegenwoordig standaard. In mijn mic 2021 van Juni ook gekregen :)
Dan zou ik @Noxa niet zo stellig vertellen. Vorige maand mijn SR opgehaald zonder matten. Niet erg want leasemaatschappij had ze al opgestuurd. Dus je krijgt ze er niet altijd bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-05 07:29
Flexiilex schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:15:
[...]

Als het een MIC is dan zal je een LFP batterij krijgen. China maakt alleen LFP dacht ik. Heb zelf ook een MIC LFP en ben dik te vreden. Zeker de brouwkwaliteit enz
De LR heeft geen LFP batterij, die is alleen voor de standard range. De LR heeft een Panasonic of LG Chem batterij. Als ik het goed heb heeft de LG batterij met 79 kWh (of de oude Panasonic) een iets lagere capaciteit dan de nieuwe Panasonic batterij van 82 kWh.

Tesla is er zelf verre van duidelijk over dus het blijft gissen. Als je zoekt op E3D en E5D vind je nog wat meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longrun
Bedankt voor de info, volgens de configuratie is het model met 580 WLTP range en als je een nieuwe configureert is die met 614 WLTP. Ik kan er dus vanuit gaan dat deze met de 79kWh batterij geleverd wordt neem ik aan?

Edit: de discussies die ik kan vinden spelen af rond nov 2020. het lijkt mij dat de autos die nu op de boot onderweg zijn toch wel met de 82kWh batterijen geleverd worden? Dus dan zal de WLTP range die ik geleverd krijg niet gerelateerd zijn aan de batterijcapaciteit?

[ Voor 38% gewijzigd door Longrun op 28-08-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexiilex
We Are Borg schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 00:00:
[...]

Dan zou ik @Noxa niet zo stellig vertellen. Vorige maand mijn SR opgehaald zonder matten. Niet erg want leasemaatschappij had ze al opgestuurd. Dus je krijgt ze er niet altijd bij :)
Heel bijzonder. Hoor je namelijk tegenwoordig erin te krijgen. Zelfs nog gevraagd bij het ophalen of dat tegenwoordig weer standaard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flexiilex schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 14:33:
[...]

Heel bijzonder. Hoor je namelijk tegenwoordig erin te krijgen. Zelfs nog gevraagd bij het ophalen of dat tegenwoordig weer standaard is
Staat nog steeds alleen bij premium vermeld op de Tesla site. Dus ik vraag me af of het standaard is. Lijkt me dan niet. Veel LMs regelen het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Longrun schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:44:
Bedankt voor de info, volgens de configuratie is het model met 580 WLTP range en als je een nieuwe configureert is die met 614 WLTP. Ik kan er dus vanuit gaan dat deze met de 79kWh batterij geleverd wordt neem ik aan?

Edit: de discussies die ik kan vinden spelen af rond nov 2020. het lijkt mij dat de autos die nu op de boot onderweg zijn toch wel met de 82kWh batterijen geleverd worden? Dus dan zal de WLTP range die ik geleverd krijg niet gerelateerd zijn aan de batterijcapaciteit?
Kan zomaar nog een oudere config zijn. 2k korting krijg je ook niet standaard. Weet ook niet of in China ook al de 82kWh packs hebben? Je weet zeker dat hij uit China komt? De WLTP range heeft altijd wel een relatie tot kWh.

Heeft hij bv ook een heated stuur en nieuwe deurpanelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Inspired op 28-08-2021 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longrun
Ja want in de configuratie uitdraai van mijn bestelling staat LRW met een of andere brondcode erachteraan. Het zou idd logisch zijn, volgens mij werd de LR later uitgevoerd met een 82kW batterij en dat is dan waarschijnlijk als je dus nu een nieuwe configureert. Dat zou dan betekenen dat alle LR die na oktober geleverd worden pas voor het eerst een 82kW batterij hebben?
Pagina: 1 ... 361 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.