De 18e kan ik mijn LR ophalen om 12.30 😅
Op welke boot hij dan nu staat weet ik nog steeds niet, maar ik gok eentje uit Amerika?
Op welke boot hij dan nu staat weet ik nog steeds niet, maar ik gok eentje uit Amerika?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jij mag niet meer raden. Ga er maar vanuit dat deze na een treinreis van Fremont naar Newark vervolgens met de Lydden rechtstreeks van Newark naar Amsterdam is gekomen. De Lydden wordt 14 december verwacht in A’damGomaarten018 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:48:
De 18e kan ik mijn LR ophalen om 12.30 😅
Aah leuk, gelukkig gaat de tijd nu snel. Slim van die mat voor de bestuurdersstoel. Ik dacht er zelf over om alle matten mee te nemen, maar die oplossing van jou is veel slimmer haha.Shiro schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:36:
[...]
Ik ben een half uur later dan jij. Ik word al helemaal gek en maandag kan niet snel genoeg komen
Ik denk dat ik alleen een mat voor de bestuurderstoel alvast meeneem en dan die kant op ga met het openbare vervoer.
Misschien mis ik iets maar waarom zou je met een mat in de trein gaan zitten? Zo erg is het toch nog om even zonder matten rond te rijden?X-GeaR schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:18:
[...]
Aah leuk, gelukkig gaat de tijd nu snel. Slim van die mat voor de bestuurdersstoel. Ik dacht er zelf over om alle matten mee te nemen, maar die oplossing van jou is veel slimmer haha.
*** www.afsluitboete.nl *** Dossier factor15 gas gratis de deur uit ***
Hoe kom je aan je kenteken?factor15 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:35:
Ik kan komende dinsdag om 11:00 uur in Amsterdam mijn M3 SR+ ophalen. Zojuist het kenteken ingevoerd bij de RDW en warempel, ik krijg de data van mijn toekomstige auto. Mijn werkgever heeft de auto gekocht en kreeg € 2000 korting van Tesla en het lijkt er op dat die korting is verwerkt in de fiscale waarde.
Ik ga ‘m de 23e ophalen, vandaag kenteken gehad via LM.lumix91 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:17:
Ik ook een SMSje gehad, Zaterdag 19-12-2020 16:00.
M3LR.
Wanneer krijg je je kenteken door?
'The truth is not afraid for Questions
Dat heeft mijn werkgever doorgekregen van Tesla. Zal ook nodig zijn voor de verzekering.
Oude handdoek is nog makkelijkerX-GeaR schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:18:
[...]
Aah leuk, gelukkig gaat de tijd nu snel. Slim van die mat voor de bestuurdersstoel. Ik dacht er zelf over om alle matten mee te nemen, maar die oplossing van jou is veel slimmer haha.
Strooizout kan wel vervelende vlekken maken.whoopy_ schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:06:
[...]
Misschien mis ik iets maar waarom zou je met een mat in de trein gaan zitten? Zo erg is het toch nog om even zonder matten rond te rijden?
Ach, daarna gaat er een mat over en je ziet het niet meerFlail schreef op donderdag 10 december 2020 @ 19:56:
[...]
Strooizout kan wel vervelende vlekken maken.
9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP
Never mijn. Te ongeduldig. Nu wel toegangBarrie150 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 18:32:
Zojuist mijn SR+ opgehaald. Voor 91% vol - zal zeker in Amsterdam nog even aan een lader gehangen hebben.
Tesla app en auto zijn nog niet connected op één of andere manier.
Weet iemand of dat igv er een LM tussen zit, dit nog even kan duren?
Kijk eens hier: Tesla Model 3 Oplever ChecklistFarr schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:59:
Ik mag mijn M3 LR op de 19de deze maand afhalen. Heeft iemand een checklist om de controles uit te voeren? Heb zelf deze vonden, tegen de 100 checks https://old.reddit.com/r/...del_3_delivery_checklist/
Niet in detail. Een indicatie kun je zien onder de snelheid. Hoe meer puntjes in het linker streepje hoe kouder.Jurres schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 06:58:
Weet iemand trouwens hoe je kunt zien hoe warm je accu is? Er zou op het scherm in de auto ergens een indicator moeten zitten.
[ Voor 33% gewijzigd door Inspired op 11-12-2020 08:40 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dank!!!Inspired schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 07:03:
[...]
Niet in detail. Een indicatie kun je zien onder de snelheid. Hoe meer puntjes in het linker streepje hoe kouder.
[Afbeelding]
Als je de temperatuur wilt zien in aantal graden heb je Scan my Tesla nodig. (100 EUR oid)
Wordt dit automatisch verzonden, of heb je hier naar gevraagd? En in het tweede geval, zou je willen delen hoe? Tnx alvastObelixxx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:19:
Net via SMS het kenteken, VIN en meldcode bevestigd gekregen.
Was me allemaal reeds bekend, maar nu via SMS nog een keer.
Nog 5 nachtjes slapen...
@flail; de mijne stond binnen 2 dagen bij het servicepunt, daar de auto een foutmelding gaf bij het normaal laden bij een openbaar laadpunt. Melding was “spanning te hoog”. Na meerdere malen, verschillende palen te hebben geprobeerd, toch maar even naar het servicepunt gereden. Meteen een “loaner”meegekregen en volgende dag was het euvel al verholpen. (Aansluiting van de laadpoort was niet juist aangesloten in de auto.) de M3 wilde overigens wél bij de SuC laden.Flail schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Degenen die recent een Chinese SR+ hebben opgehaald: zijn jullie eigenlijk gebreken tegengekomen?
Ik lees er weinig over dus in het algemeen lijken ze kwalitatief goed te zijn... maar toch, ben benieuwd waar ik eventueel extra op kan letten.
Automatisch, ongevraagd.Flatline____ schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:22:
[...]
Wordt dit automatisch verzonden, of heb je hier naar gevraagd? En in het tweede geval, zou je willen delen hoe? Tnx alvast
Bij mij ook. Heb wel zelf de reservering via de website gedaan en hierna aan de LM overgedragen
Same here, hoewel ik pas de 23e ga ophalen. Ik heb heel lang niets gehoord en nu alles binnen 4 dagen; VIN, afleverafspraak, kenteken, en nu meldcode. Alles via SMS (hoewel ik het kenteken al via de LM kreeg).
Ik ben ook wel benieuwd naar deze mogelijkheden om data van de Tesla terug te krijgen / analyseren ... niet voor niets een ICT nerd in de Informatie Voorziening en Dashboarding ;-)ronjon schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:15:
maandag kan ik ook mijn SR+ ophalen.
ik denk erover om mijn m3 te laten data-loggen naar een site of androidapp. welke raden jullie aan?
ik heb deze gevondenhttps://www.teslafi.com/ , na 14 dagen gratis $5 per maand of $50 per jaar en https://teslascope.com/ na 14 dagen $3 per maand. zijn er nog meer / betere ?
Je kunt ook naar TeslaMate kijken. Kun je zelf hosten, kost niets en je hoeft geen inloginfo bij een 3rd party neer te leggen.WaSm schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:41:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd naar deze mogelijkheden om data van de Tesla terug te krijgen / analyseren ... niet voor niets een ICT nerd in de Informatie Voorziening en Dashboarding ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Inspired op 11-12-2020 09:48 ]
SR+ | Peal White Exterieur | Zwart Interieur |19" Borbet BY | Tinted windows | Rear Carbon Spoiler | Leverdatum 11-Dec
Kan je je theorie delen?pbroek76 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:22:
Ik heb ook een vin-nummer ontvangen. Is er ergens iets te vinden hoe ik het nummer kan ontleden?
Gezien de berichten hier denk ik te kunnen zien dat ik de nieuwe koplampen heb.
Deel van de vin is LC103, maar wellicht is er nog meer te ontleden?
[ Voor 11% gewijzigd door pbroek76 op 11-12-2020 10:35 ]
SR+ | Peal White Exterieur | Zwart Interieur |19" Borbet BY | Tinted windows | Rear Carbon Spoiler | Leverdatum 11-Dec
Ben ook erg benieuwd.
Google maar op VIN decoder. Je kan je configuratie daar echter niet uit halen; enkel productie locatie en of het de 2021 versie is. Je bent afhankelijk wat ze per productielijn aan ‘oude’ voorraad hebben liggen mbt updates.pbroek76 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:22:
Ik heb ook een vin-nummer ontvangen. Is er ergens iets te vinden hoe ik het nummer kan ontleden?
Gezien de berichten hier denk ik te kunnen zien dat ik de nieuwe koplampen heb.
Tnx. Testen daarvan wordt nog even lastig want Tesla heeft 'm wat laat aangemeld bij de leasemaatschappij waardoor ik nog geen laadpas heb. Nog even alleen superchargen dus.gdv75 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:22:
[...]
@flail; de mijne stond binnen 2 dagen bij het servicepunt, daar de auto een foutmelding gaf bij het normaal laden bij een openbaar laadpunt. Melding was “spanning te hoog”. Na meerdere malen, verschillende palen te hebben geprobeerd, toch maar even naar het servicepunt gereden. Meteen een “loaner”meegekregen en volgende dag was het euvel al verholpen. (Aansluiting van de laadpoort was niet juist aangesloten in de auto.) de M3 wilde overigens wél bij de SuC laden.
Helaas valt dit niet meteen op te merken bij het afhalen in de haven. Maar wellicht goed om even te testen
Tot zover 0,0 problemen.Flail schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Degenen die recent een Chinese SR+ hebben opgehaald: zijn jullie eigenlijk gebreken tegengekomen?
Ik lees er weinig over dus in het algemeen lijken ze kwalitatief goed te zijn... maar toch, ben benieuwd waar ik eventueel extra op kan letten.
Heb hem gisteren voor het eerst eens gewassen en kwam daarbij paar dingetjes tegen: hele kleine vlekjes in de lak bij het linkerachter portier. Verder een kras op de achterbumper waarbij ik denk dat hij er al vanaf het begin op zit (toen regende het, dus echt niet te zien..)Flail schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
![]() | ![]() |
Ik ga hem morgen eens wassen, maar ik heb ook wel wat issues...Terranca schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:08:
[...]
Heb hem gisteren voor het eerst eens gewassen en kwam daarbij paar dingetjes tegen: hele kleine vlekjes in de lak bij het linkerachter portier. Verder een kras op de achterbumper waarbij ik denk dat hij er al vanaf het begin op zit (toen regende het, dus echt niet te zien..)
Ook vind ik de kofferbak stroef openen (moet hem vaak tot hij bijna boven is blijven "helpen"), daar komt Mobile Service donderdag naar kijken!
[Afbeelding] [Afbeelding]
Give 2 Get
Helaas ben ik al een paar dagen bezig om mijn nieuwe SR+ te kunnen laden aan een normale laadpaal. De Tesla Supercharger werkt zonder problemen, aangezien die een eigen laadkabel heeft en via het Tesla account wordt gefactureerd ipv via de laadpas.Flail schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Wat voor issues heb je dan? (dan weet ik waar ik op moet letten)Runescom schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:12:
[...]
Ik ga hem morgen eens wassen, maar ik heb ook wel wat issues...daar komen ze volgende week vrijdag voor langs.
EDIT: Welke software update heb je nu? Kun jij wel je accu laden tot 100%?tmaniac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:15:
[...]
Wat voor issues heb je dan? (dan weet ik waar ik op moet letten)
Ik heb 'm woensdag opgehaald en natuurlijk flink rondgereden, al 2 keer software update geinstalleerd.
Tot nog toe is mijn enige 'teleurstelling' dat Superchargen nou niet echt super is.
28kw MAX....en dan een uur bij de SuC staan tot ie vol is...
't scheelt dat ik een beetje kan Netflixen tijdens het wachten maar die lange laad tijd is toch een behoorlijke teleurstelling.
Maargoed, vandaag komt m'n laadpas binnen en dan kan ik 'm tenminste aan mijn eigen laadpaal hangen.
[ Voor 4% gewijzigd door Runescom op 11-12-2020 11:19 ]
Give 2 Get
Hij is zojuist klaar met het installeren van 2020.48.10Runescom schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:19:
[...]
EDIT: Welke software update heb je nu? Kun jij wel je accu laden tot 100%?
- Laadport gaat meer niet als wel open als ik er op druk
- Kale plek op de bekleding
- Raamstijl van bestuurdsdeur klopt niet helemaal
- Raar geluid uit de blower als het koud is (Alsof er iets los ligt ofzo)
Ah, dan zal ik deze ook wel binnen krijgen eerdaags maar ze komen volgende week vrijdag langs en hopelijk kunnen ze alles fixen. Ik vind 't heel irritant dat ik niet tot 100% kan laden.tmaniac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:21:
[...]
Hij is zojuist klaar met het installeren van 2020.48.10
ik heb 1 raamstijl die niet helemaal 'naadloos' aansluit...maar het is in mijn ogen te minimaal om een issue van te maken.
Give 2 Get
100% heb ik nog niet gedaan....hoogste wat ik gedaan heb is 94%.Runescom schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:22:
[...]
Ah, dan zal ik deze ook wel binnen krijgen eerdaags maar ze komen volgende week vrijdag langs en hopelijk kunnen ze alles fixen. Ik vind 't heel irritant dat ik niet tot 100% kan laden.
Echt alleen bij koud? Of juist bij snelheid?Runescom schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:19:
[...]
EDIT: Welke software update heb je nu? Kun jij wel je accu laden tot 100%?
- Laadport gaat meer niet als wel open als ik er op druk
- Kale plek op de bekleding
- Raamstijl van bestuurdsdeur klopt niet helemaal
- Raar geluid uit de blower als het koud is (Alsof er iets los ligt ofzo)
Ik heb ook een theorie, maar ik heb helaas met de kerstdrukte nog geen tijd gehad om het uit te zoeken. Mijn sr+ heeft volgens de rdw kenteken check “Uitvoering PB1S5N”. Ik kan hem pas maandag ophalen, dus ik weet nog niet welke koplampen er op zitten. Wellicht kunnen degene die hem al wel hebben ook eens de uitvoering bekijken en dan melden of ze wel of geen nieuwe koplampen hebben. Er zijn voor dit jaar volgens open rdw data 2 types, die geleverd worden.pbroek76 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 10:35:
[...]
Deel van de vin is LC103, maar wellicht is er nog meer te ontleden?
Same - wel nieuwe koplampen.Jazkaloo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:01:
[...]
Ik heb ook een theorie, maar ik heb helaas met de kerstdrukte nog geen tijd gehad om het uit te zoeken. Mijn sr+ heeft volgens de rdw kenteken check “Uitvoering PB1S5N”. Ik kan hem pas maandag ophalen, dus ik weet nog niet welke koplampen er op zitten. Wellicht kunnen degene die hem al wel hebben ook eens de uitvoering bekijken en dan melden of ze wel of geen nieuwe koplampen hebben. Er zijn voor dit jaar volgens open rdw data 2 types, die geleverd worden.
Ik heb hem woensdag opgehaald. Geen klachten over het exterieur qua panelgaps e.d., maar ik had al direct gemerkt dat de ramen niet goed sluiten. Bij het dichtdoen van de deur gaan de ramen, zoals het hoort, naar boven, maar vervolgens zakken ze weer 1-2mm, waardoor dus een speling zichtbaar is. Bij de koopmankade adviseerden ze om direct naar de SeC in Amsterdam Zuidoost te rijden. Daar aangekomen hebben ze hem gekalibreerd en was het opgelost.Flail schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:08:
Ik heb zelfde uitvoeringsnr en een M3SR+ met trekhaak en jij?Obelixxx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:11:
[...]
Ik heb PB1S5T1
Zou dit betekenen oude lampen dan?
[ Voor 8% gewijzigd door pieterhi op 11-12-2020 12:48 ]
Inderdaadpieterhi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:47:
[...]
Ik heb zelfde uitvoeringsnr en een M3SR+ met trekhaak en jij?
Is die T of N niet gewoon trekhaak of niet?Jazkaloo schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:01:
[...]
Ik heb ook een theorie, maar ik heb helaas met de kerstdrukte nog geen tijd gehad om het uit te zoeken. Mijn sr+ heeft volgens de rdw kenteken check “Uitvoering PB1S5N”. Ik kan hem pas maandag ophalen, dus ik weet nog niet welke koplampen er op zitten. Wellicht kunnen degene die hem al wel hebben ook eens de uitvoering bekijken en dan melden of ze wel of geen nieuwe koplampen hebben. Er zijn voor dit jaar volgens open rdw data 2 types, die geleverd worden.
Klopt,hdz200 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:22:
Ik kreeg net een SMS met een kenteken voor mijn M3 LR waarvan ik dacht dat die op Glovis Sun stond.
Maar kunnen ze wel een kenteken registreren voor een auto die nog op een boot staat? Misschien stond die dan toch op RCC Amsterdam...
Afspraak staat op 28 dec btw.
Geen idee, maar dacht er ineens aan. Heb even bij opendata van RDW gekeken. En inderdaad dat is het verschil tussen deze twee. Daarnaast zijn er nog voor deze twee typen varianten ;-)emnich schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:11:
[...]
Is die T of N niet gewoon trekhaak of niet?
Ik heb OOK een trekhaakje eronderemnich schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:11:
[...]
Is die T of N niet gewoon trekhaak of niet?
Hier ook met trekhaak. Uitvoering volgens RDW:WaSm schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:40:
[...]
Ik heb OOK een trekhaakje eronder
(PB1S5T1)
Zwart op Zwart SR+ (chrome delete bijna besteld ;-))
[ Voor 8% gewijzigd door De Dona op 11-12-2020 13:57 ]
Codering lijkt uit drie delen te bestaan. Eerste deel: PP- perf, PB-SR en BB-LRDe Dona schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:53:
[...]
Hier ook met trekhaak. Uitvoering volgens RDW:
PB1S5T1
Vriendin heeft er eentje zonder trekhaak:
PB1S5N
[ Voor 31% gewijzigd door factor15 op 11-12-2020 14:18 ]
Als een eitje !!! Ik ben klaar om woensdagmiddag de Tesla in ontvangst te nemenInspired schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 09:48:
[...]
Je kunt ook naar TeslaMate kijken. Kun je zelf hosten, kost niets en je hoeft geen inloginfo bij een 3rd party neer te leggen.
TeslaMate heeft min of meer dezelfde functionaliteit.
https://github.com/adriankumpf/teslamate
Middels Docker heb je dit binnen 10 minuten aan het werk.
Ik heb nog een variant voor het tweede deel; 2S5RRRay schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:15:
[...]
Codering lijkt uit drie delen te bestaan. Eerste deel: PP- perf, PB-SR en BB-LR
Tweede deel: 1 of 1S5, de 1S5 is meest recente levering
Derde deel: N of T1, waarvan T1 met trekhaak
De E1R lijkt SR uit US en E6R lijkt SR uit China. (R voor rear?)
De E3D is voor zowel LR als P. Daarnaast zijn er ook enkele E5D voor LR.
Obelixxx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:23:
[...]
Moeten ze niet op Nederlandse bodem staan om geregistreerd te worden? Dit is een nieuwe voor mij.
Klopt,
kentekens zijn al bekend als ze nog op de boot staan.
Wellicht dat daardoor ook lage bijtelling gegarandeerd wordt na levering in januari
Ik zie er maar een paar en alleen PP2S5N met variant E3D. Zijn allen performance modellen zonder trekhaakM13z1 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:27:
[...]
Ik heb nog een variant voor het tweede deel; 2S5
Van de PP2S5N zijn er inderdaad zeer weinig geregistreerd in december. Gezien het lage aantal leek het een typefout. Ik zie echter geen PP1S5N dus de P zal idd wel afwijken. Benieuwd of dat betekend dat er nog andere wijzigingen zijn die worden geïntroduceerdpieterhi schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:37:
[...]
Ik zie er maar een paar en alleen PP2S5N met variant E3D. Zijn allen performance modellen zonder trekhaak
KahN
Heb je er een foto van? Ik heb ook ruimte tussen mn ramen en de rubbers aan de zijkanten. Bovenin volgens mij niet..Vishan07 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 12:44:
[...]
Ik heb hem woensdag opgehaald. Geen klachten over het exterieur qua panelgaps e.d., maar ik had al direct gemerkt dat de ramen niet goed sluiten. Bij het dichtdoen van de deur gaan de ramen, zoals het hoort, naar boven, maar vervolgens zakken ze weer 1-2mm, waardoor dus een speling zichtbaar is. Bij de koopmankade adviseerden ze om direct naar de SeC in Amsterdam Zuidoost te rijden. Daar aangekomen hebben ze hem gekalibreerd en was het opgelost.
Gisteren merkte ik echter dat het probleem weer terug was, dus weer naar de SeC gegaan, en toen hebben ze hem in service genomen. Ruim 1,5 uur gewacht, en ze gaven aan dat het door de kou komt en dat de rubbers zijn ingesmeerd. Toen ik wegreed was het probleem inderdaad weer weg.
Thuis aangekomen, en je raadt het al, weer last hiervan... beste frustrerend, dus mu maar Tesla weer bellen... Iemand anders die hier ook last van heeft?
Nice,Uittesla schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:20:
Vandaag mn sr+ opgehaald, erg tevreden en geen fouten of panel gaps oid.. alles helemaal in orde plus nieuwe koplampen! Vin 10xxx
Thanks! Hij stond op de ToscanaObelixxx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:27:
[...]
Nice,
Gefeliciteerd.
Weet je op welke boot hij stond?
Ok, dan komt het hopelijk iig goed wat betreft bijtelling.Obelixxx schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:23:
[...]
Klopt,
kentekens zijn al bekend als ze nog op de boot staan.
Wellicht dat daardoor ook lage bijtelling gegarandeerd wordt na levering in januari
hoe weet je dat? Ik zie op vesselfinder alleen aan Glovis SUn zonder wifi, dus zonder locatiehdz200 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:33:
[...]
Ok, dan komt het hopelijk iig goed wat betreft bijtelling.
Glovis Sun staat al > 1 dag stil... Ben benieuwd wat er aan de hand is... Mr. Miserable heeft ook geen idee lijkt het...
https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-370Frankie1979 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:46:
[...]
hoe weet je dat? Ik zie op vesselfinder alleen aan Glovis SUn zonder wifi, dus zonder locatie
GLOVIS SUN remains stationary SW of the Azores and I do not know why.
It will come as no surprise that her current estimate for Zeebrugge of 1300 on 15 Dec is now out of the window.
The situation is even more bizarre because she has been joined by another car carrier ELEGANT ACE doing exactly the same thing 20nm away from her.
Thx. NU maar hopen dat de 15e nog steeds blijft bestaan en dat de levering in A'dam gewoon op de 23e kan blijven staan. Benieuwd of de corona ontwikkelingen nog roet in het eten zullen gooien :-/
Ik mag mijn LR vrijdag de 18e ophalen en vandaag de SMS gehad met VIN en kenteken.gwielen70 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:57:
Zojuist gebeld door Tesla dat mijn nieuwe LR volgende week zaterdag opgehaald kan worden.....Spannend
Nog geen enkel sms-je o.i.d. gehad over VIN, kenteken etc.
Zal nog wel komen of zo
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Bedoel je dat je chrome delete nog wil gaan bestellen? Ik heb nog een setje over, had ik al besteld bij TESBROS in US voordat ik wist dat ik een model 2021 zou krijgen waar al geen chrome meer op zit...WaSm schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 13:40:
[...]
Ik heb OOK een trekhaakje eronder
(PB1S5T1)
Zwart op Zwart SR+ (chrome delete bijna besteld ;-))
Frankie1979 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 17:46:
[...]
hoe weet je dat? Ik zie op vesselfinder alleen aan Glovis SUn zonder wifi, dus zonder locatie
Blijf me verbazen over mensen die zich niet ingelezen hebben hoe je een SUC moet gebruiken. Reden waarom je maar 28kw haalt is super simpel. 1 koude accu. 2 accu die waarschijnlijk een SOC had van meer dan 50% en 3. laden tot boven de 75% aan een suc??tmaniac schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:15:
[...]
Wat voor issues heb je dan? (dan weet ik waar ik op moet letten)
Ik heb 'm woensdag opgehaald en natuurlijk flink rondgereden, al 2 keer software update geinstalleerd.
Tot nog toe is mijn enige 'teleurstelling' dat Superchargen nou niet echt super is.
28kw MAX....en dan een uur bij de SuC staan tot ie vol is...
't scheelt dat ik een beetje kan Netflixen tijdens het wachten maar die lange laad tijd is toch een behoorlijke teleurstelling.
Maargoed, vandaag komt m'n laadpas binnen en dan kan ik 'm tenminste aan mijn eigen laadpaal hangen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
klopt, had ik ook niet vorig jaargdv75 schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:07:
Voor de mensen die hun M3 hebben opgehaald en een trekhaak hebben besteld, klopt het dat er geen witte kentekenplaat bij zat?
Leuk. Maar die waarden haal je sowieso met een SR+ niet,en al helemaal (nog) niet met een SR+ met LFP.anti elppa schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 09:35:
[...]
Blijf me verbazen over mensen die zich niet ingelezen hebben hoe je een SUC moet gebruiken. Reden waarom je maar 28kw haalt is super simpel. 1 koude accu. 2 accu die waarschijnlijk een SOC had van meer dan 50% en 3. laden tot boven de 75% aan een suc??![]()
Is ie warm, en plug je hem in bij 10% kom je easy op 140kw bij een supercarger 2, bij ionity haal je dan 180 tot 190kw en bij v3 SC richting de 250 (die laatste heb ik nog niet getest).
ja uiteraard zit daar een verschil in, maar lees hier de laatste weken mensen die klagen over een lage snelheid.....en dan blijkt de boel koud en veel te vol te zijn, LFP of niet, lr of sr+, dan weet je gewoon niet wat je kan verwachten blijkbaarInspired schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 10:09:
[...]
Leuk. Maar die waarden haal je sowieso met een SR+ niet,en al helemaal (nog) niet met een SR+ met LFP.
Bovenstaande haal je alleen met een warme LR/P.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Als je zoals ik met een SR+ LFP uit Amsterdam wegrijdt, daarbij direct navigeert naar SuC Amersfoort (1u gereden, 80km, voorbereiden batterij was hierbij actief, buitentemp 6-7 grC), en daar aangekomen nog steeds maar 22 kW haalt bij 26% SoC zul je het vast met me eens zijn dat dat laag is.anti elppa schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 12:29:
[...]
ja uiteraard zit daar een verschil in, maar lees hier de laatste weken mensen die klagen over een lage snelheid.....en dan blijkt de boel koud en veel te vol te zijn, LFP of niet, lr of sr+, dan weet je gewoon niet wat je kan verwachten blijkbaar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq