Afleverdatum er bij en alle tweakers helemaal gelukkig haha
Grote kans dat de VIN's er uit zijn gehaald...
Ik kan trouwens niet inloggen, nog de maintenance message.
[ Voor 40% gewijzigd door Mday op 28-08-2019 16:06 ]
Hier nu account is not available right now.
Maar even wachten, ben benieuwd of er ook echt iets concreets komt. RN nummer weten we wel...
Lijkt een beetje of alles nieuw gekoppeld wordt aan deze nieuwe omgeving.... database wijziging?
Maar even wachten, ben benieuwd of er ook echt iets concreets komt. RN nummer weten we wel...
Lijkt een beetje of alles nieuw gekoppeld wordt aan deze nieuwe omgeving.... database wijziging?
[ Voor 26% gewijzigd door ruudhermans78 op 28-08-2019 16:11 ]
Zoals eerder aangegeven, kopieer de link die onder 'here' staat en haal de 3. aan het begin van de url weg. Dan kun je inloggenMday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:04:
Grote kans dat de VIN's er uit zijn gehaald...
Sorry jongens, ik heb vanochtend gechat met een Tesla medewerk(st)er over het ontbreken van enige informatie in mijn account. Ik had niet door dat ze daarvoor een complete upgrade moesten doorvoeren..
Ik kan mijn auto morgen ophalen. Levertijd 6 weken via LM.
elrobbo
Wanneer heb je je SMS gekregen dan?elrobbo schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:36:
Ik kan mijn auto morgen ophalen. Levertijd 6 weken via LM.
Niet. Ik heb een mailtje gehad.
elrobbo
Die chat verschaft je sowieso geen helderheid. Je krijgt wel wel iemand in de chat dat wel. Vervolgens hoor je dat ze geen inzage hebben in levering informatie en sturen je naar DeliveryNL e-mail. Maar daarvan krijg ik sowieso geen antwoord. Men neemt zelf wel contact op hoor je alleen.
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Ennnnnnnnn.......De oude site staat er weer.....Prutsers!
Dat is niet mijn ervaring. Ik kreeg vanochtend mijn RN te horen, dat er een ViN gekoppeld was en dat 17 september als verwachte leverdatum aangegeven stond. Voor mij allemaal nieuwe informatie..wouter1971 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:45:
Die chat verschaft je sowieso geen helderheid. Je krijgt wel wel iemand in de chat dat wel. Vervolgens hoor je dat ze geen inzage hebben in levering informatie en sturen je naar DeliveryNL e-mail. Maar daarvan krijg ik sowieso geen antwoord. Men neemt zelf wel contact op hoor je alleen.
Nee? Kijk ff in mijn posts hierboven, ze waren bezig met een delivery pagina live te krijgen!
Dat zou wel wat zijn ja. Gewoon aangeven of hij op de eerstvolgende boot staat of niet :-)Mglashouwer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:32:
Zou Tesla niet zijn als ze onze grote hamvraag: Waar blijft mijn Tesla??? Niet zouden gaan automatiserenScheelt ze een hoop telefoontjes!
[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]
Die kreeg ik net even toen ik probeerde in te loggen, werd er met een foutmelding uitgegooid. Wie weet...MasterMaceMichu schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:48:
Nee? Kijk ff in mijn posts hierboven, ze waren bezig met een delivery pagina live te krijgen!
In welk deel van de code zou de VIN moeten staan? Ik zie namelijk 8 keer "VIN" terugkomen in de broncode, waar bij twee keer een nummer staat. Wat ik vervolgens aan die VIN heb is mij overigens nog steeds niet helderflrs schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:45:
Account-pagina's doen het weer. Niets lijkt veranderd. Ook geen VIN (helaas) in broncode.
tja, je kan hiermee zien dat er mogelijk een auto gekoppeld is aan jouw account. maar hoeft niets te zeggen.Djemme schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:51:
[...]
In welk deel van de code zou de VIN moeten staan? Ik zie namelijk 8 keer "VIN" terugkomen in de broncode, waar bij twee keer een nummer staat. Wat ik vervolgens aan die VIN heb is mij overigens nog steeds niet helder
Dat. Ondanks dat het wss niet veel zegt zie ik toch graag dat er een VIN gekoppeld wordt aan mijn accountSeacara schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 16:53:
[...]
tja, je kan hiermee zien dat er mogelijk een auto gekoppeld is aan jouw account. maar hoeft niets te zeggen.
Voor zover ik weet vind je hem onder "VinName".
En ‘s ochtends niet dan? Trouwens, na 22:00 zijn er niet zoveel mensen op je site. En klopt, mensen moeten overwerken. Maar dat zijn vaak geen devs. Maar genoeg off topic.Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:42:
[...]
Ik weet niet wat jij doorgaans deployed, maar 's avonds is wel echt het slechtste moment - mensen hebben dan de vrije tijd om te kijken naar jouw publieke site/app, en de devs die eventuele productie-issues op moeten lossen moeten dan overuren draaien...
Nog geen SMSjes of andere communicatie?

Ze hebben het wel megadruk. Drukker dan vorige kwartalen nog. Groene lijn.
Betreffen dat registraties van voertuigen op naam? Of registraties van reserveringen/bestellingen?wouter1971 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 17:14:
[Afbeelding: Grafiek]
Ze hebben het wel megadruk. Drukker dan vorige kwartalen nog. Groene lijn.
Wel interessant om te zien dat het einde kwartaal zo'n piek plaatsvindt
Dat Q3 drukker is, is ook wel te verklaren ivm bijtellingsregels die veranderen.
[ Voor 8% gewijzigd door flrs op 28-08-2019 17:23 ]
RDW data. Dit soort data is van bestellingen niet beschikbaar.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ik heb inmiddels dezelfde VIN terug als die op 18 augustus ontkoppeld is. Dit na het 'down zijn' van de delivery site. Vreemd, want het ontkoppelen had te maken met het feit dat het een Performance base configuratie zou zijn geweest terwijl ik een LR AWD besteld heb.
Meer mensen met gekoppelde (oude) VIN's?
[ Voor 5% gewijzigd door Cerntje op 28-08-2019 17:48 ]
ik heb een andere gekregen dan de vorigeCerntje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 17:46:
Ik heb inmiddels dezelfde VIN terug als die op 18 augustus ontkoppeld is. Dit na het 'down zijn' van de delivery site. Vreemd, want het ontkoppelen had te maken met het feit dat het een Performance base configuratie zou zijn geweest terwijl ik een LR AWD besteld heb.
Nee, andere vin gekoppeld, zelfde verhaal met performance base en LR AWD. Verder een credit factuur en een nieuwe factuur met de nieuwe vin en met leverdatum 3 sept op de factuur.
Bij mij nog steeds dezelfde VIN, verder geen wijzigingen.. Final Invoice 3 met verwachte leverdatum van 3 september.
Ik heb sinds vandaag een VIN. Besteld op 23 Augustus. SR+, wit, zwart, aero.
aangekocht zonder tussenpartijen.
aangekocht zonder tussenpartijen.
Begrijp je vraag niet helemaal, maar hier de factuur voor de velgen, TPMS-sensoren + moeren en naafkappen. Alles bij het ServiceCenter van Tesla besteld en opgehaald. Hier heb ik nog een set Vredestein Quatrac 5 235/40 R19 96Y XL, FSL, 3PMSF via een online shop bij besteld a net geen €650,- in BTW en het geheel is door de lokale bandenboer voor €60,- in elkaar gezet + onder de auto gemonteerd.
Hier hetzelfde! Met het performance LR AWD debacle, nu weer een nieuwe VIN!! Het is iig iets!Jurjen! schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 18:31:
Nee, andere vin gekoppeld, zelfde verhaal met performance base en LR AWD. Verder een credit factuur en een nieuwe factuur met de nieuwe vin en met leverdatum 3 sept op de factuur.
Vandaag eindelijk antwoord van Delivery. Mijn account status staat niet langer op "Credit Application Pending" en kom ik nu rechtstreeks op de product-finalize pagina i.p.v. de directe link te moeten gebruiken. Ook is de source weer geüpdate; alles staat nu op goedgekeurd, en ik heb een credit nota voor de aanbetaling tussen de documenten staan. Nog geen final invoice ontvangen. Nog heel even wachten dus.
Oef wat zat ik fout! Zoals gevraagd, lease contract gestuurd en vervolgens had ik geen vin en afleverdatum meer. Natuurlijk direct gebeld, na een uur weer dezelfde medewerker gesproken. Super aardige medewerker. Vanwege mijn eerste bestelling, stond de leverdatum nog op 1/11/2019. Tijdens het invoeren van het lease contract is automatisch mijn order ontkoppeld.Wackmack schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 09:57:
Net Tesla gesproken, eindelijk een hele aardige medewerker. De auto staat gewoon in Tilburg. Lease contract was nog niet binnen van PON. Wat natuurlijk helemaal niet klopt. Lease contract was afgelopen vrijdag nog gemaild en gefaxt. Vanmorgen maar zelf lease contract gemaild. Met een beetje geluk, morgen de Tesla ophalen 😚
Gelukkig was de medewerker heel attent. Vin weer terug gekoppeld en nieuw lease contract gemaild met de goede datum. Medewerker ging zijn best doen zodat ik morgen als nog de auto kan ophalen.
Helaas nog geen vin of afspraakbevestiging in mijn account nu. Vingers crossed dat alles goed komt en goed is! Met veel geluk een long range RWD kunnen regelen. Hopelijk rij ik deze geweldige auto.
Jammer dat Tesla niet snel geeft geschakeld met ons tweede contact persoon. Nu duimen dat het morgen als nog goed komt. Aardige rollercoaster geweest qua wel of geen levering / auto... 😔 😂 🤣 😢
Na deze hele zaak durf ik nergens meer vanuit te gaan.
Ik ben verbaasd dat niemand nog een SMS heeft gekregen? VIN drama terzijde...
Het is inderdaad erg stil, schip gezonken net voor de kust ?
Je linkje werkt niet goed, hij verwijst namelijk naar een youtube filmpje met een nummer van een roodharige zanger die me belooft mij nooit op te geven.
Try SCE to Aux
LM blijkt Alphabet.roderickvd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:45:
Bestelling van e-Niro geswitcht naar LR AWD white pearl, zwart interieur, 18” aero’s, trekhaak. [...]
16/08 besteld bij wagenparkbeheer, operational lease
20/08 out of the blue mail van Tesla met RN, vreemd genoeg nog niks van een LM.
RN helaas met verkeerde configuratie, namelijk zonder trekhaak. Wagenparkbeheer gemaild om aan te laten passen.
Huidige lease loopt af op 23/09. In RN geen restrictie te zien.
21/08 bericht van Tesla sales dat ik de 2K aanbetaling bij de RN als niet verzonden hoef te beschouwen. Geven aan dat Tesla account toegankelijk is door simpelweg wachtwoord te resetten en inderdaad. Wagenparkbeheer geeft wijziging aan LM door (nog steeds geen idee wie, niet gevraagd).
Tot nu toe beetje merkwaardige customer journey. Had wel welkomstmail van Tesla verwacht (hier is je account!) en bestelbericht van LM (dit is je configuratie!).
28/08 - LM definitief besteld bij Tesla. Bestelbevestiging met leveringsrestrictie tot 01/09. Configuratie nu wel goed. Kennelijk was de RN van 20/08 alleen een "placeholder" om een Tesla account te maken waarop de LM de definitieve bestelling en configuratie kon plaatsen.
Alphabet geeft aan medio 30 september. Dat zou me positief verrassen want ik ga uit van oktober op basis van de gemiddelde levertijden hier.
[ Voor 0% gewijzigd door roderickvd op 28-08-2019 20:15 . Reden: LM update: medio september wordt 30 september ]
Dat is inderdaad meer realistisch. Tenzij ze toevallig al een config aan je kunnen koppelen. Heb je al een VIN?
Ach ik heb al sinds 22/7 een VIN, zegt niks. Er zijn geen garanties
Nee, nog niet.mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 19:59:
Dat is inderdaad meer realistisch. Tenzij ze toevallig al een config aan je kunnen koppelen. Heb je al een VIN?
Ik heb sinds 01/08 bevestigde bestelling met RN, nog steeds geen VIN. Geen idee hoe dat werkt. Levering staat gepland in week van 16 sept volgens LM.
Tot en met vandaag 801 M3's op kenteken gezet deze maand. 250 meer dan 2 dagen geleden.
Dag mensen.
Vandaag heb ik twee (ook voor mijn vader) voorraad modellen gereserveerd (met aanbetaling van € 2.000, p.s.). Derhalve met VIN en RN nummers.
Leasemaatschappij (Leasplan) had 5 pogingen nodig om daar de juiste offerte bij te maken. Morgenochtend zal het rond zijn (eindelijk de juiste offerte met de juiste componenten).
Voor de mensen die dit reeds eerder hebben gedaan; moet ik nu dus aandringen bij de LM om deze specifieke VIN en RN nummers te koppelen aan de offerte? De hele reden van het reserveren van voorraadmodellen is natuurlijk de snellere levertijd, het moet niet een reguliere bestelling worden.
Nu is er 2 keer de mail van Tesla komen van 'bestelling bevestigd'. Nu vragen ze mij om allerlei accounts te maken en te klikken etc., en over te gaan tot betaling. Moet ik dit niet doen totdat de LM aangeeft dat ze de voertuigen kopen?
Daarnaast heb ik een vraag die gaat over de BKR. Bij de LM gaven ze aan dat een full operational lease (zakelijk) geen invloed heeft op BKR, het wordt immers niet bij de persoon geregistreerd. Kan iemand daar iets over zeggen?
Met vriendelijke groet,
Naii
Vandaag heb ik twee (ook voor mijn vader) voorraad modellen gereserveerd (met aanbetaling van € 2.000, p.s.). Derhalve met VIN en RN nummers.
Leasemaatschappij (Leasplan) had 5 pogingen nodig om daar de juiste offerte bij te maken. Morgenochtend zal het rond zijn (eindelijk de juiste offerte met de juiste componenten).
Voor de mensen die dit reeds eerder hebben gedaan; moet ik nu dus aandringen bij de LM om deze specifieke VIN en RN nummers te koppelen aan de offerte? De hele reden van het reserveren van voorraadmodellen is natuurlijk de snellere levertijd, het moet niet een reguliere bestelling worden.
Nu is er 2 keer de mail van Tesla komen van 'bestelling bevestigd'. Nu vragen ze mij om allerlei accounts te maken en te klikken etc., en over te gaan tot betaling. Moet ik dit niet doen totdat de LM aangeeft dat ze de voertuigen kopen?
Daarnaast heb ik een vraag die gaat over de BKR. Bij de LM gaven ze aan dat een full operational lease (zakelijk) geen invloed heeft op BKR, het wordt immers niet bij de persoon geregistreerd. Kan iemand daar iets over zeggen?
Met vriendelijke groet,
Naii
[ Voor 11% gewijzigd door naii11 op 28-08-2019 21:12 ]
Yes! Ik heb een VIN. Nu alleen hopen dat dat betekent dat hij zojuist is ingeladen in SFO en ik niet volgende week de auto op moet halen. Dan ben ik namelijk op vakantie.
Config: SR+, white, black, aero
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Had je van je LM een leverperiode gekregen?MagicTempest schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
Yes! Ik heb een VIN. Nu alleen hopen dat dat betekent dat hij zojuist is ingeladen in SFO en ik niet volgende week de auto op moet halen. Dan ben ik namelijk op vakantie.
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
De LM heeft bij de bestelling wel een verwachtte leverweek doorgegeven, maar de leverdata van de LM zijn niet relevant. Die komen niet bij Tesla vandaan, dus daar kijk ik ook niet naar.
Nice! Gefeliciteerd! Hoe laat was dat bij jou? Pff hoop dat de mijne ook een van deze dagen krijgMagicTempest schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
Model 3
Dat zal wel meevallen, ik heb hem nu een week (VIN) maar sindsdien niets gehoord. Maar goed om te horen dat er schot in zit bij je! Hopelijk verloopt het nu soepel voor je.MagicTempest schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
De sms bom is trouwens ook nog niet losgebarsten.
Dat weet ik niet precies. Ik ben vanavond aan het werk geweest en had een half uur geleden pas de mogelijkheid om weer eens te kijken. Dus het is ergens tussen 15:00 uur en 21:30 gebeurd.ElonDusk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:53:
[...]
Nice! Gefeliciteerd! Hoe laat was dat bij jou? Pff hoop dat de mijne ook een van deze dagen krijg
Ik heb de mijne ook rond die tijd besteld, sinds 08-08 een RN en 08-10 een VIN. Daarna niks meer gehoord. een VIN zegt niet zoveel blijkbaar, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat hij er volgende week al is.... ;-)MagicTempest schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:45:
31-7 besteld via LM
21-8 RN
28-8 VIN
ST+, Midnight Silver, black int, trekhaak
25 juli bevestiging vanuit LM van bestelling
31 juli email naar tesla om te checken of alles goed stond
1 aug response alles in orde. Verwachte levertijd aug/sep in Tilburg.
18/19 aug VIN verdwenen, was vanaf begin aanwezig
28 aug VIN terug, bijna dezelfde als eerst (20 hoger)
25 juli bevestiging vanuit LM van bestelling
31 juli email naar tesla om te checken of alles goed stond
1 aug response alles in orde. Verwachte levertijd aug/sep in Tilburg.
18/19 aug VIN verdwenen, was vanaf begin aanwezig
28 aug VIN terug, bijna dezelfde als eerst (20 hoger)
Haha, wat een ongelofelijk koffiedik kijken dit...
Ik heb nog een vraag. Bij de voorraad voertuigen op de website van Tesla staat altijd (meestal?) een VIN nummer. Ik heb na de reservering een reservation number gekregen, maar ik zie het VIN nummer niet meer. Moet ik eerst een account maken om het VIN nummer te krijgen? Of moet de overnemende leasemaatschappij dat doen?
Dank.
Dank.
https://www.tesla.com/model3/delivery-estimate? Wat zien mensen met een VIN op deze pagina
Model 3
Verwachte levering van uw Model 3ElonDusk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:18:
https://www.tesla.com/model3/delivery-estimate? Wat zien mensen met een VIN op deze pagina
Model 3-leveringen beginnen in de VS en zijn afhankelijk van of u werkt voor Tesla, of u al een Tesla bezit en wanneer u de reservering hebt gemaakt.
RNXXXXXXXXXXX is besteld
Verwijderd
Ook een blauwe performance als preview?? Terwijl je een andere configuratie hebt?mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Verwachte levering van uw Model 3
Model 3-leveringen beginnen in de VS en zijn afhankelijk van of u werkt voor Tesla, of u al een Tesla bezit en wanneer u de reservering hebt gemaakt.
RNXXXXXXXXXXX is besteld
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2019 22:22 ]
ja Inderdaad. Een blauwe performance als previewVerwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:21:
[...]
Ook een blauwe performance als preview?? Terwijl je een andere configuratie hebt?
[ Voor 10% gewijzigd door mooste op 28-08-2019 22:24 . Reden: Brain fart ]
Ja dat zie ik ook maar heb nog geen VIN. En ik zie ook blauwe terwijl ik een witte besteld hebmooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:20:
[...]
Verwachte levering van uw Model 3
RNXXXXXXXXXXX is besteld
Model 3
Ik denk dat het oude legacy pagina is. Kan er weinig mee iig.
[ Voor 3% gewijzigd door mooste op 28-08-2019 22:25 ]
Verwijderd
Bij mij precies hetzelfde, ik hen overigens wel een blauwe performance besteld 😀Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:21:
[...]
Ook een blauwe performance als preview?? Terwijl je een andere configuratie hebt?
Nee, is een nieuwe pagina... Als mensen eens een thread terug lezen, kun je dat zien...mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:25:
Ik denk dat het oude legacy pagina is. Kan er weinig mee iig.
Ff domme noob vraag om te dubbelchecken. Om VIN te checken kan ik toch gewoon wachten tot hij ergens? Op de site verschijnt? Dus wss bij overzicht auto of account? Of moet ik echt continu broncode blijven checken?
Ik las in dit topic dat broncode eerst was en dan 2 wk later op de site ergens?
Ik las in dit topic dat broncode eerst was en dan 2 wk later op de site ergens?
Als je goed naar de tekst kijkt, is het helemaal niet zo vreemd om te denken dat het een legacy pagina is. De leveringen zijn tenslotte ooit in alleen de VS begonnen en veel later pas ook in Europa...Dat deze pagina vanmiddag korte tijd zichtbaar werd, wil echt niet zeggen dat dit 'nieuw' is. Het zou ook nog zo maar kunnen zijn dat er sinds jaar en dag een verwijzing naar deze pagina ergens in de code zit (de pagina's van het account management zijn behoorlijk uitgebreid met veel conditionals erin) en dat er door een database storing vanmiddag ineens een conditional mensen weer naar deze oude pagina verstuurde.MasterMaceMichu schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:52:
[...]
Nee, is een nieuwe pagina... Als mensen eens een thread terug lezen, kun je dat zien...
Sinds vandaag plots bestelling in mijn tesla account. Is maand geleden besteld. Lijkt te zijn overgezet vanaf de LM. Vreemde is wel dat besteldatum op vandaag staat. Wel meteen RN, maar VIN in source is “hidden”.
Na gisteren een uur en 40 minuten in de wacht gestaan te hebben wist een alleraardigste medewerker mij te vertellen dat voor mij alles rond is en dat er reeds een voertuig gekoppeld is. Voorlopige levering staat op 26-9!
Heb je zelf de pagina's gezien die kort online stonden? De pagina met de tekst en link bevatte ook link naar de Tesla Model Y. Denk niet dat dat op een 'oude' pagina stond. En een database storing waardoor conditionals anders worden? Nog nooit meegemaakt of van gehoord.anboni schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 23:01:
[...]
Als je goed naar de tekst kijkt, is het helemaal niet zo vreemd om te denken dat het een legacy pagina is. De leveringen zijn tenslotte ooit in alleen de VS begonnen en veel later pas ook in Europa...Dat deze pagina vanmiddag korte tijd zichtbaar werd, wil echt niet zeggen dat dit 'nieuw' is. Het zou ook nog zo maar kunnen zijn dat er sinds jaar en dag een verwijzing naar deze pagina ergens in de code zit (de pagina's van het account management zijn behoorlijk uitgebreid met veel conditionals erin) en dat er door een database storing vanmiddag ineens een conditional mensen weer naar deze oude pagina verstuurde.
Daarnaast resulteerde de link in een error loop, alleen als je de link aanpaste door de eerste twee tekens (3.) weg te halen kwam je op de delivery pagina, die verder geen links bevatte.
Link naar de Model Y? Je bedoelt de banner bovenaan? Dat is een andere gedeelte (technisch gezien) van de site he.
Maar on-topic weer.
Nieuwe dag en nog steeds geen SMS's? Iemand dan ophaal mailtjes gekregen? Iets?
Maar on-topic weer.
Nieuwe dag en nog steeds geen SMS's? Iemand dan ophaal mailtjes gekregen? Iets?

Denk dat dit de reden is dat we ineens 2x VIN zien?
Helaas hier nog steeds geen VIN.
VIN boeit me niet zolang ik het maar in sept ontvang
Model 3
Dan zou een VIN je wel moeten boeien. Want dat is de enige indicatie die je hebt dat er een auto aan je toegekend is.
Ja ik weet dat VIN toekenning niet zo stabiel is zoals het zou moeten zijn.
Ja ik weet dat VIN toekenning niet zo stabiel is zoals het zou moeten zijn.
haha ja i know
ik wil wel cool doen maar helaas.. ik wil toch een VIN NU!
Weet bijna wel zeker als ik geen Wit interieur had gekozen dat ik nu wel een VIN had
Weet bijna wel zeker als ik geen Wit interieur had gekozen dat ik nu wel een VIN had

[ Voor 38% gewijzigd door ElonDusk op 29-08-2019 07:43 ]
Model 3
Nice! Lijkt er dus op dat ze na verwerking van een order nog steeds binnen week of 4-5 kunnen leveren. Goed om te weten.Brainwaste schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 06:23:
Na gisteren een uur en 40 minuten in de wacht gestaan te hebben wist een alleraardigste medewerker mij te vertellen dat voor mij alles rond is en dat er reeds een voertuig gekoppeld is. Voorlopige levering staat op 26-9!
Meeste aanvragen gaan via een operational lease partij via een werkgever (zo ook ik, één dag eerder dan jij), en er werd hier eerder al gesuggereerd dat daar een kleine 3 weken vertraging op zou zitten. Ik hou goeie hoop op een levering in ongeveer 8 weken vanaf bestelmoment dus!
Ik heb sinds gisteren ook weer een VIN. Anders dan de eerste, nog geen verdere update over levertijd.
Ik mag eindelijk meedoen!
27-08-2019 Bestelling door LM (ALD) gedaan bij Tesla: LR AWD, Rood, zwart/wit, 19"
06-09-2019 Verwachte levering door Tesla, aldus de LM...
Binnen 1 week leveren, dat lijkt me wat snel, dus ik ga me vast voorbereiden op de eerste teleurstelling. .
Gisteren stond een nieuwe Tesla met kenteken G-4XX-BJ naast me stil bij het stoplicht. Die auto is waarschijnlijk gisteren opgehaald. Het stel dat erin zat keek blij, en aangenaam verrast naar het beeldscherm. Leuk!
27-08-2019 Bestelling door LM (ALD) gedaan bij Tesla: LR AWD, Rood, zwart/wit, 19"
06-09-2019 Verwachte levering door Tesla, aldus de LM...
Binnen 1 week leveren, dat lijkt me wat snel, dus ik ga me vast voorbereiden op de eerste teleurstelling. .
Gisteren stond een nieuwe Tesla met kenteken G-4XX-BJ naast me stil bij het stoplicht. Die auto is waarschijnlijk gisteren opgehaald. Het stel dat erin zat keek blij, en aangenaam verrast naar het beeldscherm. Leuk!
Mar wel een nieuwe VIN, terwijl ik de oude al 3 weken had.
Nieuwe zit 100.000 verder in de range... mhh
Nieuwe zit 100.000 verder in de range... mhh
[ Voor 30% gewijzigd door JM3 op 29-08-2019 08:46 ]
Vanochtend (of misschien gisteravond al) een nieuwe VIN gekregen. Na het down zijn van de pagina nog geen halve dag de eerste VIN gehad.
Ik heb een vermoede dat Tesla eerst de hele administratie rechttrekt voordat ze klanten gaan SMSen/mailen voor levering berichten.
Configuratie?Djemme schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 08:51:
Vanochtend (of misschien gisteravond al) een nieuwe VIN gekregen. Na het down zijn van de pagina nog geen halve dag de eerste VIN gehad.
Model 3
SR+, Pearl White, 18'' Aero velgen, zwart interieur.
Door LM bij Tesla besteld op 15-08-19 met een leveringsrestrictie tot 22-08-19
[ Voor 17% gewijzigd door Djemme op 29-08-2019 08:55 ]
Ja zo te zien krijgen mensen met de standaard configs hun VIN stuk sneller (wat ook logisch is)
Model 3
Ik heb het kenteken inmiddels kunnen achterhalen van de 'oude' VIN. Kennelijk is dit een auto die al langer in Europa is, want de datum tenaamstelling stamt uit mei 2019. Kennelijk staat er dus al vier maanden lang een auto ergens achter op een parkeerplaats die nogmaals is toegewezen aan mijn order.Cerntje schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 17:46:
Weet niet direct wat ik hiervan moet vinden.... nog niets gehoord over eventuele aflevering.
Volgens mij worden er ook meer SR+ geproduceerd dan de AWD versies,
22-07 Besteld bij LM
09-08 Welcome to Tesla mail en RN nummer en restrictie van 08-08
16-08 bevestiging LM van bestelling en geplande levering in week 39
Sindsdien is het stil, geen VIN oid. volgens chat moest die nog gefabriceerd worden in Fremont (wat gek is aangezien ze geen BTO doen?)
Echter volgens Lease levering restrictie van 12-11 volgens Tesla niets van bekend
22-07 Besteld bij LM
09-08 Welcome to Tesla mail en RN nummer en restrictie van 08-08
16-08 bevestiging LM van bestelling en geplande levering in week 39
Sindsdien is het stil, geen VIN oid. volgens chat moest die nog gefabriceerd worden in Fremont (wat gek is aangezien ze geen BTO doen?)
Echter volgens Lease levering restrictie van 12-11 volgens Tesla niets van bekend
Ja en ik denk dat er niet veel mensen zijn met mijn bestelling: SR+ Wit / Wit / 19 inch
Model 3
Dat klopt het is o.a. hier te zien: http://www.model3vins.com/Seacara schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:01:
Volgens mij worden er ook meer SR+ geproduceerd dan de AWD versies,
Ja,maar het ontloopt elkaar niet zo heel veel. Ik had verwacht dat het gat groter zou zijn.cyspoz schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 09:08:
[...]
Dat klopt het is o.a. hier te zien: http://www.model3vins.com/
Ik weet dat het gemiddeld langer duurt dan een week en daar reken ik dus wel op inderdaadrazor-x schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 22:00:
[...]
Ik heb de mijne ook rond die tijd besteld, sinds 08-08 een RN en 08-10 een VIN. Daarna niks meer gehoord. een VIN zegt niet zoveel blijkbaar, ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat hij er volgende week al is.... ;-)
White/White is denk ik ook wel een iets minder voorkomende config (wel een die super mooi is naar mijn mening). Hoop wel dat je ook snel een VIN krijgtElonDusk schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 07:40:
haha ja i knowik wil wel cool doen maar helaas.. ik wil toch een VIN NU!
Maar nog geen VIN zichtbaar en de status Credit Application Pending staat er nog steeds op. Maar dat was te volgens de Tesla medewerker te wijten aan het feit dat er maar beperkt mensen op dat werkgebied bezig waren en dat er slechts twee nederlands sprekend/schrijvend waren daar.MrAcid schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 07:46:
[...]
Nice! Lijkt er dus op dat ze na verwerking van een order nog steeds binnen week of 4-5 kunnen leveren. Goed om te weten.
Meeste aanvragen gaan via een operational lease partij via een werkgever (zo ook ik, één dag eerder dan jij), en er werd hier eerder al gesuggereerd dat daar een kleine 3 weken vertraging op zou zitten. Ik hou goeie hoop op een levering in ongeveer 8 weken vanaf bestelmoment dus!
Maar goed, we wachten verder rustig af
Gaat weer lekker. Probeer vanaf 9 uur te bellen, de lijn ging pas 9:25 open. Moest helaas net de lift pakken, natuurlijk de lijn verbroken, kan ik weer opnieuw bellen.
Belangrijke dag, is de Tesla er nog, zo ja, wanneer kan ik hem ophalen? Account heeft geen vin meer dus het kan alle kanten op.
Belangrijke dag, is de Tesla er nog, zo ja, wanneer kan ik hem ophalen? Account heeft geen vin meer dus het kan alle kanten op.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.