Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 11:25:
[...]

Oh dat is klote. Ik checkte net mijn VIN en die staat nu twee keer in de source vermeld ipv 1 keer. :?
Bij mij ook! Geen idee wat dat betekend....

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 10:46
Mijn stille hoop is dat het nu bij Tesla is geregistreerd dat de auto in Zeebrugge is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Ik zag vandaag ook wat nieuwe dingen in de source. Het lijkt er op dat Tesla de accountpagina heeft geupdate. Ik zie voornamelijk nieuwe dingen m.b.t. Tesla insurance, hier staat nu ook de VIN nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Meh, dat is helemaal niet interessant. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-07 11:55
FlameBoy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

Bij mij ook! Geen idee wat dat betekend....
Bij mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:15
Vanochtend met Tesla gesproken via de chat. Hieronder mijn tijdlijn voor de beeldvorming:

15-07: Model 3 LR AWD White/18"/Black int./AP besteld (RN direct zichtbaar)
23-07: Volledige betaling gedaan
24-07: Eerste mail leveringsindicatie, tussen 18-25 augustus + VIN zichtbaar in source
17-08: VIN ontkoppeld van bestelling, nieuwe VIN gekoppeld met twee nieuwe eindfacturen (de eerste met een verwachte leveringsdatum van 17 september en de tweede met een verwachte leveringsdatum van 3 september)

Na gesproken te hebben met de klantenservice, blijkt dat mijn M3 in ieder geval al in Zeebrugge staat en wacht op transport naar Tilburg. Volgens mij gaat er iets mis met de SMS'jes aangezien de vorige keer dat er een schip aankwam in Zeebrugge, er vrijwel direct SMS'jes verzonden werden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:18:
Meh, dat is helemaal niet interessant. :-(
Dat houdt misschien in dat de fabrieksgarantie is ingegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
benza2006 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:32:
[...]

Dat houdt misschien in dat de fabrieksgarantie is ingegaan?
Dat is iets te vroeg lijkt mij. Die gaat pas in op de dag dat je de auto in ontvangst neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Avinator schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:31:
Vanochtend met Tesla gesproken via de chat. Hieronder mijn tijdlijn voor de beeldvorming:

15-07: Model 3 LR AWD White/18"/Black int./AP besteld (RN direct zichtbaar)
23-07: Volledige betaling gedaan
24-07: Eerste mail leveringsindicatie, tussen 18-25 augustus + VIN zichtbaar in source
17-08: VIN ontkoppeld van bestelling, nieuwe VIN gekoppeld met twee nieuwe eindfacturen (de eerste met een verwachte leveringsdatum van 17 september en de tweede met een verwachte leveringsdatum van 3 september)

Na gesproken te hebben met de klantenservice, blijkt dat mijn M3 in ieder geval al in Zeebrugge staat en wacht op transport naar Tilburg. Volgens mij gaat er iets mis met de SMS'jes aangezien de vorige keer dat er een schip aankwam in Zeebrugge, er vrijwel direct SMS'jes verzonden werden?
Ik kan mij herinneren dat iemand hier zei dat het ongeveer 15 uur duurde. Maar ik kan het verkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avinator
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:15
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:37:
[...]

Ik kan mij herinneren dat iemand hier zei dat het ongeveer 15 uur duurde. Maar ik kan het verkeerd hebben.
Klopt, dat kan ik me ook herinneren. Echter is de SFL Conductor maandagmiddag aangekomen. Had verwacht om maandagavond of uiterlijk dinsdagochtend een SMS te mogen ontvangen, maar helaas.. Nog eventjes wachten dus haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Nou, een Vlaamse tweaker hier heeft wel een SMS gekregen. Dus ik vind het nog steeds vreemd. Maar inderdaad, geduld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn VIN in source code ligt wel erg dicht in de buurt van enkele "voorraad" modellen.
En inderdaad VIN staat er nu 2x in.
Ben benieuwd .......
Misschien willen ze eindelijk de "aflever chaos" een beetje onder controle krijgen en gaan ze pas iets later verder plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Als je reageert op de sms, dan worden die toch "gewoon" gelezen? Tesla belde net naar mijn manager die op vakantie is. Had juist afgesproken dat ze mij zouden bellen. Sta ook al tweede contactpersoon in de het account. Goed teken dat ze ons bellen echter bel dan de juiste persoon. Hopelijk snel nieuws, dit is niet goed ze zenuwen. Hoe kan je bij een voorraad auto nou de vin weg halen en de afspraakddatum...

Delivery hell bestaat dus echt.... wat een bende is het zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-09 10:31

JM3

nevermind

[ Voor 145% gewijzigd door JM3 op 28-08-2019 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Die staat gewoon op de website. Als je een voorraad auto bekijkt staat daar ook de VIN bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

ja, zag het al :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

klik op "snelle weergave". Daar staat VIN nummer bij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mooste
Er staat trouwens weer een LR RWD op de site. Een blauwe en de rest standaard. Voor de snelle tweaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudhermans78
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 30-05 10:39
Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:05:
[...]

Klopt. Mijn collega ziet veel, veel meer dan ik. En we hebben dezelfde LM en wagen, enkel de kleur is anders.
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
  • Laatst online: 31-08 10:18
Overigens heb ik dit ook aan de LM voorgelegd, en die halen hun shouders op.

[ Voor 34% gewijzigd door Mday op 28-08-2019 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benza2006
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:34:
[...]

Dat is iets te vroeg lijkt mij. Die gaat pas in op de dag dat je de auto in ontvangst neemt.
Even in de source code gedoken en kom de VIN ook tegen bij "reactComponentTargetId": "insurance-container". Misschien teken dat de auto geladen is en in de container zit (waar dan een verzekering voor is afgesloten?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
benza2006 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:15:
[...]

Even in de source code gedoken en kom de VIN ook tegen bij "reactComponentTargetId": "insurance-container". Misschien teken dat de auto geladen is en in de container zit (waar dan een verzekering voor is afgesloten?)
_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:57
Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:07:
[...]

Overigens heb ik dit ook aan de LM voorgelegd, en die halen hun shouders op.
Die geloven het ook wel. Mijn LM heeft een leverdatum teruggekregen en de rest van dat Tesla-geneuzel zal ze een worst zijn. Marges zijn niet zo hoog, niet te hard lopen voor de klanten..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap89
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 02-05-2021
benza2006 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:15:
[...]

Ik vermoed dat het hier niet gaat over fysieke containers, maar een pakketje van bijvoorbeeld data gebruikt in de code. Dat heet ook een container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:02
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 12:53:
Er staat trouwens weer een LR RWD op de site. Een blauwe en de rest standaard. Voor de snelle tweaker?
Wat was de prijs hiervan?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benza2006
Jaap89 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:30:
[...]

Ik vermoed dat het hier niet gaat over fysieke containers, maar een pakketje van bijvoorbeeld data gebruikt in de code. Dat heet ook een container.
Lijkt me inderdaad aannemelijker :). #draaieenbeetjedoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Jaap89 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:30:
[...]

Het gaat om een DIV op de pagina met dat id. In frontend land worden boxen om dingen als een formulier vaak containers genoemd. De data die sinds vandaag is toegevoegd lijkt allemaal nieuwe code te zijn. Het is niet dat er oude velden ineens gevuld worden, dit zijn splinternieuwe velden. Het lijkt ook allemaal betrekking te hebben op de tesla insurance die al enige tijd aangekondigd is, dus het lijkt mij onwaarschijnlijk dat het een persoonlijke status update is en waarschijnlijk dat het om een update van de Tesla site gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
56K uit het blote hoofdje. Niet 100% zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Eddos schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Die geloven het ook wel. Mijn LM heeft een leverdatum teruggekregen en de rest van dat Tesla-geneuzel zal ze een worst zijn. Marges zijn niet zo hoog, niet te hard lopen voor de klanten..
zo, inderdaad. Wat een onverschillig prutswerk dat zij leveren, is echt bi-zar. De lage marges zouden het wellicht verklaren, maar dan nog, met de volumes die wij afnemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buiz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Het valt me op dat er allerlei informatie over de LM in de source staat. In mijn geval PON Financial Services.
En amount due, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door buiz op 28-08-2019 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Volgens mij is de LR RWD alweer weg dus zo snel gaat het... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:40:
[...]

zo, inderdaad. Wat een onverschillig prutswerk dat zij leveren, is echt bi-zar. De lage marges zouden het wellicht verklaren, maar dan nog, met de volumes die wij afnemen...
Het is meer dat je als LM bij Tesla ongelofelijk weinig/geen contact krijgt, geen leverindicatie krijgt (lastig plannen van uitloper en voorlopers) en einde kwartaal ineens een aflevertsunami over je heen krijgt en Tesla vervolgens ineens wil dat de auto’s vooraf betaald gaan worden (wat voor een LM in die getalen niet te doen is).
Daarnaast is een berijderswissel doorvoeren haast onmogelijk omdat accountsupport 2 tot 3 maanden achter loopt en je auto dus nog hangt aan de vorige bestuurder en dat weer moeilijkheden geeft bij de Sc.
De ene keer krijgt de bestuurder een volledig account, de andere keer een beperkte....
Het totale werken met Tesla is voor een LM dus ongelofelijk tijdrovend en lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Siebert schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:25:
[...]

Door welke leasemaatschappij heb jij de bestelling laten plaatsen?
MisterGreen. Ik heb nu de bevestiging dat de restrictie eraf is bij mij. Ik zit nu net als de rest in de pool te wachten op een sms.

Hoe is het bij jullie geregeld qua ophalen. Moeten jullie dat ook in Tilburg doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Zahariac schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:54:
[...]

MisterGreen. Ik heb nu de bevestiging dat de restrictie eraf is bij mij. Ik zit nu net als de rest in de pool te wachten op een sms.

Hoe is het bij jullie geregeld qua ophalen. Moeten jullie dat ook in Tilburg doen?
Wat is die 'restrictie' waar jullie het over hebben telkens?
T7D_Sneezy schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 13:49:
[...]

<snip over LM > tesla samenwerking>
Is natuurlijk ook weer waar... :| Altijd more to it than that...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seacara
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:25
Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

[...]
Dat Tesla van de Lease maatschappij pas een auto mag leveren vanaf de genoemde datum, vaak vanwege huidige looptijd auto.

[ Voor 1% gewijzigd door Seacara op 28-08-2019 14:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
Mday schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

[...]

Is natuurlijk ook weer waar... :| Altijd more to it than that...
Als je via een LM besteld dan is het meestal zo dat er nog een leasecontract loopt (ik heb nu bijvoorbeeld een leaseauto die binnenkort afloopt). Ik heb dus aangegeven dat ik de auto eind augustus wil hebben.

Dan zetten ze een restrictie in het systeem dat ze niet eerder dan augustus een auto aan jouw account koppelen.

Echter gaat dat vaak fout. Zo was bij mij er een restrictie t/m september op terecht gekomen (geen idee hoe). En krijg ik nu dus veel te laat een auto (moet over 1,5 week mijn auto inleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-04-2024
Mijn exacte combinatie staat nu te koop onder voorraadmodellen !?!

Levering , volgens tesla.com, is voorzien op 3 september maar verder geen bevestiging per sms of email ontvangen.

Mails naar deliverybe@tesla.com ivm "aanvraag tot inschrijving " krijgen geen antwoord. Benieuwd of dit nog op tijd in orde zal komen.

[ Voor 7% gewijzigd door RomeoLives1 op 28-08-2019 14:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zahariac
RomeoLives1 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:18:
Mijn exacte combinatie staat nu te koop onder voorraadmodellen !?!

Levering , volgens tesla.com, is voorzien op 3 september maar verder geen bevestiging per sms of email ontvangen.

Mails naar deliverybe@tesla.com ivm "aanvraag tot inschrijving " krijgen geen antwoord. Benieuwd of dit nog op tijd in orde zal komen.
Als je geen sms of email hebt zou ik er achteraan gaan. Spreek uit ervaring.

Kreeg overigens nog wel het onderstaande bericht vanuit Tesla:

De restrictie is verwijderd en het account staat momenteel gereed om zo snel als mogelijk gekoppeld te worden aan een model3.. Met ongeveer 4000 voertuigen die richting Tilburg komen de komende 3 weken is de kans zeer groot dat er een VIN wordt gekoppeld aan uw account en dat u in de maand September kunt gaan rijden.

We krijgen dus een hoop auto's nu binnen.

[ Voor 29% gewijzigd door Zahariac op 28-08-2019 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flrs
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27
Zahariac schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:20:
[...]

Als je geen sms of email hebt zou ik er achteraan gaan. Spreek uit ervaring.

Kreeg overigens nog wel het onderstaande bericht vanuit Tesla:

De restrictie is verwijderd en het account staat momenteel gereed om zo snel als mogelijk gekoppeld te worden aan een model3.. Met ongeveer 4000 voertuigen die richting Tilburg komen de komende 3 weken is de kans zeer groot dat er een VIN wordt gekoppeld aan uw account en dat u in de maand September kunt gaan rijden.

We krijgen dus een hoop auto's nu binnen.
Klinkt als goed nieuws, maar 4.000 voertuigen richting Tilburg lijkt me wat overdreven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
flrs schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:29:
[...]

Klinkt als goed nieuws, maar 4.000 voertuigen richting Tilburg lijkt me wat overdreven :D
Zou nog best kunnen, met vier schepen onderweg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Zou inderdaad kunnen, Tilburg prepareert de auto's natuurlijk. Het is de assemblage fabriek van Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flrs
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:45:
Zou inderdaad kunnen, Tilburg prepareert de auto's natuurlijk. Het is de assemblage fabriek van Europa.
Ah oke, op die manier. 4.000 naar Tilburg is dus niet per sé 4.000 bestemd voor Nederland. Dan klinkt al het al een stuk plausibeler. Wat er ook van zij: het wachten duurt lang ;) - maar zal vast worden beloond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Mag hopen van wel dat het beloond wordt. Worden ze goed voor betaald imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:45:
Volgens mij worden alleen de S en de X hier verder in elkaar gezet, de M3 is kant en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Maarten schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Volgens mij worden alleen de S en de X hier verder in elkaar gezet, de M3 is kant en klaar.
Nee, dat is niet waar, ze hebben 24 uur tot 48 uur nodig per auto. De accu wordt erin gezet en nog enkele kleine onderdelen. https://www.omroepbrabant...riek-in-Tilburg-FOTOSERIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Wackmack schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:02:
[...]

Nee, dat is niet waar, ze hebben 24 uur tot 48 uur nodig per auto. De accu wordt erin gezet en nog enkele kleine onderdelen. https://www.omroepbrabant...riek-in-Tilburg-FOTOSERIE
Aha nice! Weer wat geleerd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElonDusk
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-09 23:51
Oke ik word gek. In mijn account zie ik ineens (10 min geleden nog niet): mijn model 3 niet meer. Maar wel een X en een S om te kopen of testrit te maken

WTF andere die dat ook hebben?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:30
ElonDusk schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:07:
Oke ik word gek. In mijn account zie ik ineens 10 min geleden nog niet: mijn model 3 niet meer. Maar wel een X en een S om te kopen of testrit te maken

Ik heb het zelfde, net kwam die heel even terug maar na doorklikken op de model3 zie ik ook weer alleen de model X en S.

edit:
zie nu zelfs een model 3 blauwe met sport velgen, terwijl ik black/black/aero besteld heb.

gaat dus iets niet helemaal lekker .

[ Voor 14% gewijzigd door incomer op 28-08-2019 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
incomer schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb het zelfde, net kwam die heel even terug maar na doorklikken op de model3 zie ik ook weer alleen de model X en S
OKe gelukkig ik ben niet de enige

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Oke ik word gek. In mijn account zie ik ineens (10 min geleden nog niet): mijn model 3 niet meer. Maar wel een X en een S om te kopen of testrit te maken

Ik kom amper op de site. Veel traffic? Update die wordt gedeployed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-03 17:56

Zelfde probleem hier. Bij opnieuw inloggen zie ik hem wel verschijnen, maar dan in een andere kleur dan die ik besteld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mday
Holy crap ik schrok ook even

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vN6biZB.gif

[ Voor 49% gewijzigd door Mday op 28-08-2019 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Hopelijk worden er VINs verdeeeeeeldddddd

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik kom ook de beheer pagina niet meer op...accountpagina is half NL half ENG. Waarschijnlijk site update idd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seacara
Mijn Model 3 is ineens blauw ipv zwart :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flrs
Djemme schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:10:
[...]

Zelfde probleem hier. Bij opnieuw inloggen zie ik hem wel verschijnen, maar dan in een andere kleur dan die ik besteld heb.
Hier exact hetzelfde. Hopelijk inderdaad zijn ze VIN's aan het verdelen :D More likely zijn ze de site gewoon aan het updaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
Seacara schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:11:
Mijn Model 3 is ineens blauw ipv zwart :O
Gaaf, mooie kleur! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM_
  • Laatst online: 21:54

DM_

[...]

Artikel is van 2015, ze hebben het nog over de introductie van de Model X.

Volgens een Teslarati bericht van feb '19 gaan er zo'n 3-4k model 3's per week naar Zeebrugge. Daarvanuit worden ze naar de betreffende leverpunten per land gebracht.

https://www.teslarati.com...eek-february-2019-report/

4000 naar NL lijkt me wel erg veel, dan zou je een kleine 30 auto's per uur moeten leveren als je 3 weken lang 6 dagen per week, 8u per dag het gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 20:17
Website doet echt weinig meer. Ze zullen wel de VIN uit de source code aan het halen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
BytePhantomX schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:16:
Website doet echt weinig meer. Ze zullen wel de VIN uit de source code aan het halen zijn.
Zou ook nog kunnen, inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Lijkt mij sterk. Rustig aan mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

OF track and trace per auto, dat zou pas mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Aha, dacht al dat het aan mij lag, hier ook "ineens" alles weg, wat een bende weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mooste
Gaat nu iedereen hun account pagina DDOSsen? Kom op :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seacara
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:18:
Gaat nu iedereen hun account pagina DDOSsen? Kom op :')
dat doen vast de Teslavinfinder scriptjes al. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
[...]

Ja hoor, even alle auto's van Zeebrugge met opleggers naar Tilburg brengen, extra onderdelen erin zetten, en erna rijden ze terug door naar België, Spanje, terug naar het schip in Zeebrugge als dit doorvaart naar Noorwegen.
Om nog maar te zwijgen over hoe ze de auto's uit en in de boot krijgen als ze de accu's pas in Tilburg krijgen. 8)7 8)7

Lees je beter in. De model 3 is kant en klaar voor Europa zodra die uit de fabriek in Amerika rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
bottom line schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:21:
[...]

Ja hoor, even alle auto's van Zeebrugge met opleggers naar Tilburg brengen, extra onderdelen erin zetten, en erna rijden ze terug door naar België, Spanje, terug naar het schip in Zeebrugge als dit doorvaart naar Noorwegen.
Om nog maar te zwijgen over hoe ze de auto's uit en in de boot krijgen als ze de accu's pas in Tilburg krijgen. 8)7 8)7

Lees je beter in. De model 3 is kant en klaar voor Europa zodra die uit de fabriek in Amerika rolt.
Een officiële fabriek is Tilburg dus niet. Alle wagens worden gemaakt in Freemont, Californië. Vervolgens gaan ze per boot naar Rotterdam, slechts de laatste assemblage vindt plaats in Brabant. ,,Wij zetten het accupack en de elektrische aandrijflijn onder de auto, maar ook de airbags en nog een dertigtal andere elementen" vertelt Deman, terwijl hij wijst op enkele Tesla's die verderop in de lucht hangen. ,,De totale assemblage en kwaliteitstesten duren 24 tot 48 uur per wagen."
Was voor heen dus wel degelijk zo

https://www.ad.nl/nieuws/...op-volle-toeren~a7978346/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:35
Is nooit zo geweest voor de model 3. Nooit. Vanaf dag 1 dat ze hier in Europa verkocht werden, heeft Tilburg er niets mee te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Nog steeds zo, maar alleen voor Model S en X. Onder andere accu, drivetrain en banden worden in Tilburg gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM_
  • Laatst online: 21:54

DM_

DM_ schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:15:
[...]

Artikel is van 2015, ze hebben het nog over de introductie van de Model X.

Volgens een Teslarati bericht van feb '19 gaan er zo'n 3-4k model 3's per week naar Zeebrugge. Daarvanuit worden ze naar de betreffende leverpunten per land gebracht.

https://www.teslarati.com...eek-february-2019-report/

4000 naar NL lijkt me wel erg veel, dan zou je een kleine 30 auto's per uur moeten leveren als je 3 weken lang 6 dagen per week, 8u per dag het gaat doen.
Nog even gegoogled naar de registratie statistieken voor de model 3 in NL.

https://eu-evs.com/

Als je kijkt naar de stijging per kwartaal per maand van Q2 naar Q3 dan valthet binnen de bandbreedte.
april - juli = 27% meer autos
mei - augustus = 93% meer autos
juni - september = 61% meer autos als je 4000 aanhoudt (juni was 2500)

4000 voor September zou best wel kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Leuk dat je nieuwsartikelen uit 2015 en 2017 aanhaalt, maar dat heeft dus niets met de realiteit van de model 3 te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

En we zijn weer back on topic: al iemand SMSjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElonDusk
Iemand al werkende site? En iets met VINs? Verdwenen of juist gekregen? iemand?

Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
"Your account isn't available right now. Try again later.
Reservation holders can check delivery date estimates"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Your account isn't available right now. Try again later.
Reservation holders can check delivery date estimates here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Ja, en die link eronder werkt dan weer niet. suunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Geduld is een schone zaak...toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
Zou Tesla niet zijn als ze onze grote hamvraag: Waar blijft mijn Tesla??? Niet zouden gaan automatiseren :) Scheelt ze een hoop telefoontjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlameBoy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 18:55
Ik kan met mijn account ineens niet meer inloggen?! Iemand anders ook dit issue?

"Your account isn't available right now. Try again later"

[ Voor 27% gewijzigd door FlameBoy op 28-08-2019 15:33 ]

www.lenswork.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM3

JM3

jep, niets werkt nu, app ook niet..

[ Voor 29% gewijzigd door JM3 op 28-08-2019 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:31
Ik vermoed dat ze inderdaad al die telefoontjes en mailtjes zat werden en een systeempje voor hebben gebouwd...Die zullen ze nu wel live aan het brengen zijn....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Ik kan ook niet op mijn Tesla App inloggen, 'geen Tesla producten gekoppeld'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Rare tijd voor een deployment maar okay. Wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 20:17
Ze zullen waarschijnlijk wel een agile dev team hebben met sprints van twee weken. En met deze sprint is de functie "opvragen van leverdatum" opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mglashouwer
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:34:
Eens, maar...Amerikanen zijn nu net aan het werk gegaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cerntje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 06:57
Prima tijd voor een deployment :+ :

06:35
woensdag 28 augustus 2019 (PDT)
Tijd in San Francisco, Californië, Verenigde Staten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
6:30 in Nevada. Best logische tijd. Heb de hele dag om de bugs weg te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RomeoLives1
Krijg ondertussen wel een flashback naar mijn apple ervaringen. Straks verschijnt de Model 3s, de Model S Max, en de Model Xs.

[ Voor 17% gewijzigd door RomeoLives1 op 28-08-2019 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
Deployen doe je het liefst 's avonds. maar okay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:36:
We leven tegenwoordig in een wereldwijde 24-uurs economie. Deployen doe je als je de optimale resources beschikbaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooste
En dat is vaak 's avonds? Net als batches draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
mooste schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:36:
Ik weet niet wat jij doorgaans deployed, maar 's avonds is wel echt het slechtste moment - mensen hebben dan de vrije tijd om te kijken naar jouw publieke site/app, en de devs die eventuele productie-issues op moeten lossen moeten dan overuren draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Welnee. Dit kan gemakkelijk een branche zijn met aanvullende functionaliteit die je al lang van te voren in productie kunt zetten, enig wat je dan hoeft te doen is een url redirect (die wat moeite met caching ed kan hebben, maar na een half uur wel werkt).

Maar dat is voor een ander forum onderdeel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:42
Ik heb wel echt respect voor mensen die voor Tesla werken op dit moment.
Ze krijgen echt zoveel over zich heen in de stores.
Daarnaast is er personeelstekort op de NL arbeidsmarkt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Even de url bekeken: https://3.tesla.com/model3/delivery-estimate
Haal je de 3 weg kom je na even wachten op een nieuwe pagina. Weet niet of dit gaat helpen om de druk weg te nemen bij delivery:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/slazw11rfr0678k/Delivery.JPG?raw=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mglashouwer
MasterMaceMichu schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:55:
Haal je de 3 weg kom je na even wachten op een nieuwe pagina. Weet niet of dit gaat helpen om de druk weg te nemen bij delivery:
[Afbeelding]
Binnen 12 tot 18 maanden...sigh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mday
Haha, zouden de M3's op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djemme
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-03 17:56
MasterMaceMichu schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 15:55:
[Afbeelding]
Bij nu doorklikken zie je de actuele status van je bestelling. Bij mij staat aangeven:

RN... is besteld

Had totdat de site uit de lucht ging alleen een RN, geen VIN of leverdatum. Dus geen idee wat dit betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
Ja, ik krijg nu ook RN..... besteld:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/truygko7l6lrkyo/M3_2.JPG?raw=1

Nu nog de update naar Nederland... ;)

[ Voor 15% gewijzigd door MasterMaceMichu op 28-08-2019 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoLives1
Ik krijg net hetzelfde te zien,nl een blauwe model 3 (Midnight silver nochtans gekozen)
Pagina: 1 ... 35 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.