Dit wordt nog spannend. Net een smsje gehad.
"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 21-12-2020 - 31-12-2020 bij Groningen"
"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 21-12-2020 - 31-12-2020 bij Groningen"
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Denk dat ie dan al wel op kenteken staatCastus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:42:
Dit wordt nog spannend. Net een smsje gehad.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
[ Voor 23% gewijzigd door apvanderwaal op 24-11-2020 15:09 ]
Wel grappig om te zien dat de berichtjes vanuit tesla ook verschillend zijn. Ik had dus zelf terug gebeld om mijn afspraak te verzetten. Toen werd ik vanmiddag terug gebeld om die afspraak te bevestigen, daarop volgend kreeg ik dit bericht:MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:
[Afbeelding]
Inmiddels reactie op mijn ‘JA’ van afgelopen vrijdag🥳
Thanks! Had het niet eens door...Runescom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:03:
[...]
Haal je RN nummer even weg, dat kunnen mensen gebruiken.
Haha inderdaad. Maar ik had daarvoor al de "locatie" gekregen in dit bericht:apvanderwaal schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:03:
[...]
Wel grappig om te zien dat de berichtjes vanuit tesla ook verschillend zijn. Ik had dus zelf terug gebeld om mijn afspraak te verzetten. Toen werd ik vanmiddag terug gebeld om die afspraak te bevestigen, daarop volgend kreeg ik dit bericht:
Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak voor de levering van uw Model 3 met Reserveringsnummer: RN*** Uw levering zal plaatsvinden te Amsterdam aan de Maltaweg 3 1044AH. Leer thuis al meer over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.
Geen bevestiging van datum of tijd, maar heb daarvoor dus ook geen berichtje gehad daarover. Dus waarschijnlijk omdat we met elkaar gebeld hebben worden die berichtjes overgeslagen.
Er zijn vele wegen die naar een nieuwe tesla leiden...
Nice! Wat zijn de volledige stats?Uittesla schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:23:
Misschien een interessant feitje, bij het vergelijken van een 2019 model sr+ kenteken en mijn net gekregen kenteken valt op dat de auto een goede 150kg zwaarder is (door de batterij neem ik aan?)
Daar tegenover wel 50pk en 50nm koppel meer, hij blijft lekker vlot!:-)
Topsnelheid 225 km/h
Waar haal je deze stars precies vandaan? Dat gewicht is wel opvallend, mijn LR RWD is 1701 kg leeg.Uittesla schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:39:
[...]
Topsnelheid 225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
Maximum vermogen 211 kW / 286 pk
Maximum koppel 430 Nm
Netto max. vermogen (elektrisch) 239 kW
Geluidsniveau rijdend 70 dB
Actieradius elektrisch gemiddeld 440 km
Actieradius elektrisch stad 563 km
Massa leeg 1.725 kg
Maximum toelaatbare massa 2.139 kg
[ Voor 5% gewijzigd door Tjenok op 24-11-2020 21:58 ]
Na het invoeren van mn kenteken op verschillende kenteken check sites. Zie vaak wel verschillende informatie bij Tesla’s, jou LR RWD schommelt tussen de 1747 en 1847 kg als het aan internet ligt.Tjenok schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:57:
[...]
Waar haal je deze stars precies vandaan? Dat gewicht is wel opvallend, mijn LR RWD is 1701 kg leeg.
Zelfde als de USA versieObelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:34:
Geluid 70dB
Is dat ook anders dan de USA versie 2020?
Vraag me af of ze dat niet 1-1 hebben overgenomen zonder echt te testen.Obelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:34:
Geluid 70dB
Is dat ook anders dan de USA versie 2020?
Ik heb een tijdje geleden JA geantwoord op die SMS, ik ging ervan uit dat dit voldoende was. Maar ik begrijp dat je hierop nog een reactie ontvangt, waarin de afspraak bevestigd wordt? Wat staat daar in dan? Ik heb namelijk niks gehoord op m'n JA.MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:
Inmiddels reactie op mijn ‘JA’ van afgelopen vrijdag🥳
Heb gisteren even Tesla op de chat gehad. Ik had namelijk ook geen bevestiging. Dit zou wel moeten gebeuren en ze ging er voor zorgen dat ik dit als nog kreeg. Dat was gisteren avond. Vandaag maar even afwachten dan.jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:37:
[...]
Ik heb een tijdje geleden JA geantwoord op die SMS, ik ging ervan uit dat dit voldoende was. Maar ik begrijp dat je hierop nog een reactie ontvangt, waarin de afspraak bevestigd wordt? Wat staat daar in dan? Ik heb namelijk niks gehoord op m'n JA.
Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak. U kunt thuis al meer leren over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:37:
[...]
Ik heb een tijdje geleden JA geantwoord op die SMS, ik ging ervan uit dat dit voldoende was. Maar ik begrijp dat je hierop nog een reactie ontvangt, waarin de afspraak bevestigd wordt? Wat staat daar in dan? Ik heb namelijk niks gehoord op m'n JA.
Lakschade (s) op een nieuwe auto van 64k?! Jeetje...Dhtesla schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:48:
Nou vandaag was het zo ver. Onze M3 long range opgehaald in amsterdam. Het was zeer rustig, stonden maar een paar tesla’s op het terrein.
Ervaring:
T is niet wat je gewend bent van het afleveren van een auto, maar dat is reeds een bekend verhaal.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
En.... jawel, de 2021 uitvoering! Yes!
Het personeel wist me te vertellen dat dit nr 27 is van de modellen 2021 die pas geleverd worden.
Alle LR die op het terrein stonden zijn 2021 uitgevoerd.
De beste man wist me ook te vertellen dat er volgende week een boot binnen komt met voornamelijk SR+, maar dat deze nog niet 2021 uitgevoerd zijn. (Just the messenger)
Verder paar kleine lakschades, moeten nog worden gerepareerd, kon niet ter plekke.
Auto was ook niet erg goed schoongemaakt van binnen. Maar dat hebben we zelf thuis opgelost.
Al met al tevreden
Welcome to the world of Tesla! With the best communication strategy of the world.Pr0minence schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:40:
[...]
Lakschade (s) op een nieuwe auto van 64k?! Jeetje...
Give 2 Get
O ja, ik bedenk me nu dat ik wél een mail heb ontvangen ("Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla." Etc.).MH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:45:
[...]
Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak. U kunt thuis al meer leren over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.
Deze reactie kreeg ik gister en het smsje dus afgelopen vrijdag. Ze weten het spannend te houden😊
Haha, aha! Middels deze topic kwamen we er ook achter dat de smsjes ook niet standaard zijn. Best grappig.jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:26:
[...]
O ja, ik bedenk me nu dat ik wél een mail heb ontvangen ("Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla." Etc.).
Kennelijk sturen ze random SMS'jes of mails...
Alle LR en P die in december worden uitgeleverd zijn 2021 uitvoering.RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:17:
Weet iemand het volgende?:
Ik begrijp dat er uit Shanghai nog 2020 modellen uitgeleverd worden via de Toscana en Tannhauser. Heeft iemand nog recentelijk een 2020 model opgehaald van de LR en P of zijn die nu allemaal de 2021 versie?
Yes hier! Afgelopen vrijdag M3SR+ rood.. Kreeg een SMS over de levering op 15 december, gister een bevestiging van de afspraak per sms gehad.WaSm schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:57:
Vraagje
Zijn er al mensen die een Tesla M3 op de TannHauser hebben staan
EN
al een SMS / email over een exacte leverdatum / -tijd hebben ???
Meldcode hoort bij het kenteken, waarom moet jij deze hebben om 'm mee te nemen? Kentekenpapieren (incl. meldcode) zullen bij de auto zitten morgen.femtonewton schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:16:
Ik mag mijn LR morgenochtend ophalen op de Koopman terminal, bestelling via LM. Ik heb een afspraakbevestiging en een nummerplaat via SMS ontvangen, maar nog geen "meldcode" om 'm mee op te halen.
Weet iemand of die de dag zelf nog naar mij wordt verstuurd, of contacteer ik de LM best eventjes?
'The truth is not afraid for Questions
Yep, ik dacht dat die code nodig was om aan de Koopmanmensen te laten weten dat ik effectief de ophalende bestuurder ben — maar met rijbewijs en paspoort zal ook wel lukken zeker?M13z1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:19:
[...]
Meldcode hoort bij het kenteken, waarom moet jij deze hebben om 'm mee te nemen? Kentekenpapieren (incl. meldcode) zullen bij de auto zitten morgen.
Rijbewijs is voldoende, alhoewel ik hem vorig jaar meekreeg met alleen het noemen van het kenteken.femtonewton schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:21:
[...]
Yep, ik dacht dat die code nodig was om aan de Koopmanmensen te laten weten dat ik effectief de ophalende bestuurder ben — maar met rijbewijs en paspoort zal ook wel lukken zeker?
Yes!MH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:34:
Als het goed is moet de Tannhauser inmiddels op locatie zijn toch?🥳
Heb verhalen gehoord waar mensen uren bezig waren, en andere verhalen waar mensen na 10-15 minuten met hun Tesla wegreden. Zoals alles met Tesla; we zien het wel. Ik heb toch de hele middag vrij genomen om te cruisenMH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:46:
Weet iemand toevallig hoelang het duurt om de auto op te halen? Zag filmpjes van vorig jaar dat mensen gewoon 2uur moeten wachten, neem aan dat het dit keer anders zal zijn..
Ja snap ik, gelijk heb je ook! Wil alleen geen uren wachten. Maar ja, wat maakt t ook uit na die wekenTerranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:51:
[...]
Heb verhalen gehoord waar mensen uren bezig waren, en andere verhalen waar mensen na 10-15 minuten met hun Tesla wegreden. Zoals alles met Tesla; we zien het wel. Ik heb toch de hele middag vrij genomen om te cruisen
TOSCANA continues to progress across the Bay of Biscay and is approaching the Brest peninsula.Uittesla schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:20:
[Afbeelding]
De Toscana is er bijna!! Dag eerder dan gepland
Dit bericht was nog voor dat ze de aankomsttijd hadden veranderd, misschien de “earlier docking time” geregeld dus:-) helaas maakt t voor ons vrij weinig uit..😅Van LL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:33:
[...]
TOSCANA continues to progress across the Bay of Biscay and is approaching the Brest peninsula.
She is ahead of schedule at the moment and unless she secures an earlier docking time I expect she will slow in the English Channel.
She is currently due to arrive in Zeebrugge very early on Friday morning.
With GRAND AURORA unloading concurrently,
the Tesla agents in Zeebrugge are going to be very busy.
Dit lijkt mij inderdaad ook waarschijnlijk. Wellicht de VIKING CONSTANZA? Aankomst op Koopman Kade op 29 november in de middag. https://myport.portofamsterdam.com/arrivals/RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
Ik verwacht dat een kleinere roro de auto’s naar Amsterdam vaart. Weet iemand dat? Tocht van Zeebrugge naar Amsterdam is ongeveer halve dag. De Tesla’s van de Grand Aurora en de Toscana kunnen dan in een keer mee voor uitlevering begin december.
[ Voor 0% gewijzigd door Terranca op 25-11-2020 22:31 . Reden: Constanza komt uit Emden ]
Meldcode is de laatste vier cijfers van je VINM13z1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:19:
[...]
Meldcode hoort bij het kenteken, waarom moet jij deze hebben om 'm mee te nemen? Kentekenpapieren (incl. meldcode) zullen bij de auto zitten morgen.
To Cow or not to Cow, that is the Chicken
Nee, de Viking Constanza komt uit EmdenTerranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:01:
[...]
Dit lijkt mij inderdaad ook waarschijnlijk. Wellicht de VIKING CONSTANZA? Aankomst op Koopman Kade op 29 november in de middag. https://myport.portofamsterdam.com/arrivals/
Vanavond op de terugweg van werk kwam ik een vrachtwagen met 8 M3s tegen op de A50. Wellicht gaan ze toch gewoon over de weg.RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
Ik verwacht dat een kleinere roro de auto’s naar Amsterdam vaart. Weet iemand dat? Tocht van Zeebrugge naar Amsterdam is ongeveer halve dag. De Tesla’s van de Grand Aurora en de Toscana kunnen dan in een keer mee voor uitlevering begin december.
Give 2 Get
Volgende week vrijdag om 12:00 🎉🎉🎉🎉Runescom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:44:
Iemand die zijn SR+ volgende week al gaat ophalen of zijn LR? Dan kan hij mogelijk even een kijkje nemen bij de SR+ :-)
volgende week vrijdag 17:00 sr+ midnight grey metallic!Runescom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:44:
Iemand die zijn SR+ volgende week al gaat ophalen of zijn LR? Dan kan hij mogelijk even een kijkje nemen bij de SR+ :-)
Auto vorig jaar in december opgehaald. Denk die dag tegen de 800-900 afleveringen. Het aanmelden bij balie ging heel erg snel. Daarna ca. 2 uur gewacht om de auto daadwerkelijk mee te nemen. Was wel een grappige dag met veel enthousiaste mensen. Het was een bijzondere ervaring.Terranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:51:
[...]
Heb verhalen gehoord waar mensen uren bezig waren, en andere verhalen waar mensen na 10-15 minuten met hun Tesla wegreden. Zoals alles met Tesla; we zien het wel. Ik heb toch de hele middag vrij genomen om te cruisen
Met Tilburg, Groningen en Amsterdam als afleverlocaties en dan op A50 zullen die waarschijnlijk naar Groningen gaanJazkaloo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:13:
[...]
Vanavond op de terugweg van werk kwam ik een vrachtwagen met 8 M3s tegen op de A50. Wellicht gaan ze toch gewoon over de weg.
Als dit gaat over een SR+ zou ik voor de zekerheid een weekje wachten tot de eerste mensen hier hebben opgehaald; we hebben gewoon nog niks gezien van de binnenkant van deze "made in china" Model 3's. Als het gaat om LR/P dan kan je er wel vanuit gaan dat je de 1xUSB-A en 1xUSB-C variant krijgt.Pr0minence schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:02:
Klein vraagje ongerelateerd aan de levering.
Ik wil graag een USB hub kopen voor mijn M3, dit scheelt weer een rondslingerende SSD. Gezien de verschillende versies en productielocaties, kan iemand mij vertellen of wij een exemplaar krijgen met twee USB-A poorten of een versie met 1x USB-A en 1x USB-C?
Thanks!
Ik heb ten tijde van het vertrek van Toscana behoorlijk zitten zoeken in de promo "oh kijk wat is China toch geweldig" filmes (zoals deze en deze), maar daar zag ik bijvoorbeeld iig niet de nieuwe koplampen. Maar van de Tesla's in de Tannhauser hebben we nog niks gezien :-)SXZ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:19:
De eerste review van de MIC TM3 SR+ zal wel veel bekeken worden en maakt ook een einde aan de speculaties. Zijn deze SR+ nog voorzien van de leftovers of toch wel stiekem van upgrades voorzien? Er is volgens mij geen details gelekt of close-ups van deze 7000 M3s bestemd voor Europa. Misschien was er niks bijzonders. We gaan het volgende week zien..
[ Voor 5% gewijzigd door Terranca op 26-11-2020 10:30 ]
Op mijn eindfactuur stond 17 december. Maar 14 december is nu de ophaal afspraak.BV83 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:02:
Ik krijg zojuist de eindfactuur binnen (het minder leuke gedeelte) van mijn LR.
Hierop staat een leverdatum genoemd van 22 december. Ik heb verder geen SMS of mail gehad over levering (behalve december). Ik ben benieuwd of ik er nu vanuit kan gaan dat de levering 22 december zal zijn.
Iemand hier ervaring mee?
In Amsterdam?tripleE69 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:57:
Kenteken ontvangen, laadpas binnen. Laadpaal m''n garage geïnstalleerd. Ben er klaar voor! Ophalen gepland voor 8-12 16 uur. SR+ Blue
Komt deze eindfactuur ook in de app van Lease Rijders dat je weet ... of moet ik mijn LM daar om vragen ???Jazkaloo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:38:
[...]
Op mijn eindfactuur stond 17 december. Maar 14 december is nu de ophaal afspraak.
[ Voor 23% gewijzigd door da_mgink op 26-11-2020 13:31 ]
KWIBUSda_mgink schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:29:
Vanochtend een mail van de LM gekregen dat de auto is aangemeld bij ze en dat er een kenteken is gekoppeld aan mijn auto: K-xxx-BS. Het bedenken van een verbasterde naam op basis van het kenteken is begonnen
Meteen ook bij de RDW gekeken, fiscale waarde 46k en een beetje, ook bij mij dus gewoon een lagere fiscale waarde geregistreerd.
Ja in Amsterdam.Pr0minence schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:49:
[...]
In Amsterdam?
Ik ook namelijk :-). Ik krijg een MSM SR+
Nee, alleen de SR+ die in China wordt gemaakt is in prijs verlaagd vanwege de goedkopere (en betere) LFP batterij.Fausto1972 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
Weet iemand of ook de M3 LR in prijs is verlaagd?
9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP
Ik begreep dat alle LR en P in december het 2021 model zijn dus geen korting lijkt me.Fausto1972 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
Weet iemand of ook de M3 LR in prijs is verlaagd?
[ Voor 16% gewijzigd door Van LL op 26-11-2020 17:39 ]
Dacht dat het niet eens per se daarmee te maken had maar vooral vanwege invoer voordeel vanuit China t.o.v. de US.WCM schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:41:
[...]
Nee, alleen de SR+ die in China wordt gemaakt is in prijs verlaagd vanwege de goedkopere (en betere) LFP batterij.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Klopt, heeft niets met goedkopere accu’s te maken.bokkow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:55:
[...]
Dacht dat het niet eens per se daarmee te maken had maar vooral vanwege invoer voordeel vanuit China t.o.v. de US.
Ik denk dat ik weet welk kenteken jij hebtda_mgink schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:29:
Vanochtend een mail van de LM gekregen dat de auto is aangemeld bij ze en dat er een kenteken is gekoppeld aan mijn auto: K-xxx-BS. Het bedenken van een verbasterde naam op basis van het kenteken is begonnen
Meteen ook bij de RDW gekeken, fiscale waarde 46k en een beetje, ook bij mij dus gewoon een lagere fiscale waarde geregistreerd.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Het feest kan beginnen, ligt nu in de locks bij Zeebrugge..Terranca schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:41:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit, all the way from China, de Toscana:
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Runescom op 26-11-2020 21:16 ]
Give 2 Get
Klopt, de VIN-decoder van Teslatap loopt wat achter, heeft geen F code (positie 7) voor de LFP accu's. Ik gebruik deze: Tesladriver.net VIN decoderBeefHazard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:04:
[...]
VIN heeft een aantal posities die ik nog niet terug kan vinden in de gebruikelijke VIN-decoders. Mocht iemand die dingen nauw volgen, PM vooral even.
Lijkt erop dat je gelijk hebt, maar geen kleine roro! Het is de grand aurora, die de LR en P heeft meegenomen uit Amerika, die nog een stop bij Koopman zal maken!RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
Zoals genoemd gaat het om een X, niet een 3. Nog steeds een aantal digits niet te plaatsen. Kan wel eens wat nieuwigheid zijn, want het is een 2021 model dat na bestelling een (graits) upgrade naar LR+ ipv LR heeft gekregen. Ben benieuwd wat ze daar precies voor hebben aangepast. Ook wel peculiar: in de app staat de indicatie bij laden tot 100% op 600km, dat is een stuk meer dan de geadverteerde WLTP range. Is dat normaal bij andere Teslas?LastBoyScout schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:27:
[...]
Klopt, de VIN-decoder van Teslatap loopt wat achter, heeft geen F code (positie 7) voor de LFP accu's. Ik gebruik deze: Tesladriver.net VIN decoder
Ik mag ook de mijne de 8e ophalen (tegelijk met m'n zwager) én een collega; dus het wordt een leuke (tweakers) bijeenkomst
[ Voor 25% gewijzigd door BeefHazard op 26-11-2020 23:19 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Mijn kenteken begint en eindigt ook met K-XXX-BSBeefHazard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:04:
[...]
Ik denk dat ik weet welk kenteken jij hebt
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Goed moment idd. Ikzelf ga voor minimalisme: https://www.amazon.nl/San...id=pla-420863762769&psc=1Terranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:49:
Voor de mensen die nog een sentrycam/dashcam hdd zoeken: de befade Samsung T5 is flink in de black Friday aanbieding bij Amazon.nl: pricewatch: Samsung Portable SSD T5 500GB Blauw
Goed advies, ik heb hem besteld.RRRay schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:55:
[...]
Goed moment idd. Ikzelf ga voor minimalisme: https://www.amazon.nl/San...id=pla-420863762769&psc=1
Ik heb het geluk gehad om een T7 te kunnen scoren voor hetzelfde bedragTerranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:49:
Voor de mensen die nog een sentrycam/dashcam hdd zoeken: de befade Samsung T5 is flink in de black Friday aanbieding bij Amazon.nl: pricewatch: Samsung Portable SSD T5 500GB Blauw
Er zijn wellicht uitzonderingen, maar zowat iedereen in het Tesla topic die het geprobeerd met USB drives is later alsnog overgestapt naar een SSD... ondergetekende inclusief.Terranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:56:
Dat is een prima prijs, maar ik heb altijd begrepen dat een usb flash drive niet geschikt (= snel stuk gaan) is voor het constante wegschrijven van data zoals gedaan wordt door een dashcam. Een SSD of "endurance" microSD zou dat beter doen.
Maar goed, wellicht werkt het in het merendeel van de gevallen in de praktijk prima. Voor 27 euro kan je moeilijk een miskoop doen iig.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dichtstbijzijnde bushalte is nog altijd Hornhaven op 1,5 km afstand. Bus vanaf Sloterdijk.YaqubJoandri schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:24:
Is er nog een goede mogelijkheid om de Koopman Terminal te bereiken via het Openbaar Vervoer?
Signatures zijn voor boomers.
en waar?Pr0minence schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:25:
[...]
Ik heb het geluk gehad om een T7 te kunnen scoren voor hetzelfde bedrag
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq