Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 14:56
Dit wordt nog spannend. Net een smsje gehad.

"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 21-12-2020 - 31-12-2020 bij Groningen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Castus schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:42:
Dit wordt nog spannend. Net een smsje gehad.

"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 21-12-2020 - 31-12-2020 bij Groningen"
Denk dat ie dan al wel op kenteken staat ;)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 14:56
Ook net te horen gekregen dat hij rond de 24e in Groningen is en hij (Model 3 Performance) op de Glovis Sun staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Net een mail gehad, omdat ik contact met delivery had gezocht, dat ze hem op 10 december hebben gezet. Laat ik dan nu net niet kunnen. Ze wilde me bellen maar hebben geen telefoonnummer, dat stond nota bene in de email. Nu hang ik in de wacht, maar daar is het erg druk blijkbaar. Ben benieuwd hoe flexibel het is.

Net opgehangen. Kreeg een engels sprekende mevrouw aan de lijn. Verplaatst naar een dagje later, geen probleem. Nog geen bevestiging of andere mailtje of smsje gehad, dus ben benieuwd.

[ Voor 23% gewijzigd door apvanderwaal op 24-11-2020 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BirgitGz
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-08 19:39
In eerste instantie een sms gehad dat ik de SR3+ op 04-12 om 17 uur kon ophalen, nu net een sms dat ik deze pas op 10-12 om 16 uur kan ophalen ... :'(
Binnen 10 minuten na de sms werd ik gebeld om de afspraak definitief te maken aangezien ik niet gereageerd had op de sms. Hij gaf aan als het niet uitkomt het mogelijk is te reageren in de sms welke datum wel gelegen komt waarbij een periode van 10-17 december gehanteerd wordt.
--> missschien handig als iemand een sms ontvangt en graag de afspraak wenst te verzetten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-07-2021
Source : https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-347

GRAND AURORA is now in the English Channel about 33nm SE of Lizard point.
Her present course looks as though she will swing by Brixham at about 4pm to pick up a pilot.
Her schedule continues to be subject to change.
Her AIS is now showing a revised ETA of 05:00 on Thursday for Zeebrugge which is a surprise.
The Zeebrugge port schedule (not always very reliable) has also been revised and agrees with a Thursday morning arrival and a departure at 2200 on Saturday. So it looks like she will have to anchor off Zeebrugge for about 24 hours.
It’s also worthy of note that she is alongside Zeebrugge long enough to unload completely.
On the basis of the Zeebrugge schedule I would expect to see her appearing on the Southampton schedule on the 29 Nov, but she remains conspicuously absent.

TOSCANA is progressing well and will enter the Bay of Biscay this afternoon.
She is due to arrive in Zeebrugge early on Friday morning.
With GRAND AURORA unloading concurrently, the Tesla agents in Zeebrugge are going to be very busy.

GLOVIS CRYSTAL had a very smooth transit of the Panama Canal yesterday and is now in the Caribbean.
She set course to enter the Atlantic via the Mona Passage.
There are no weather concerns for her Caribbean transit and it looks as though the hurricane season has finally ended.
It was the busiest hurricane season on record.
Her ETA for Zeebrugge is 5 Dec and Southampton probably a couple of days later.

TANNHAUSER is progressing up the Red Sea at 14kts and is on schedule.
The weather continues to be fine.
She will arrive off Suez tomorrow evening and Zeebrugge on 6 Dec.

RCC AMSTERDAM continues enroute to Balboa with an ETA of 26 Nov.
She is making 16.5kts and is currently off the coast of Guatemala
I expect her in Zeebrugge around 9 Dec and Southampton on 12 Dec

GLOVIS SUN is about to depart from Pier 80 for Zeebrugge. This confirms my suggestion from last week that the GLOVIS SUN and GLOVIS CAPTAIN have indeed swapped itineraries. I estimate she should arrive in Zeebrugge around 15 Dec.

GLOVIS CAPTAIN is currently anchored in the San Francisco Bay and waiting for Pier 80 to become free. Her destination remains to be determined - it should be to Asia, however if another ship has been sourced to do the Asia run, as is now rumoured, her European schedule may be back on. Of course, this would mean that the Fremont production runs would have had to have been significantly changed which I am not at all confident about. My guess would therefore be that she will head for Asia and that she will be the last ship from Fremont in Q4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
Voor de geinteresseerden ook even de HAVEN uitdagingen in Zeebrugge

BS284 PVD-Lock Interruption for the shipping traffic
From:
13/11/2020
till:
09/12/2020
Due to maintenance works the P. Vandamme Lock will be interrupted for the shipping traffic on:

- Monday the 23rd of November 2020 from 8h00 till 13h00
- Wednesday the 25th of November 2020 from 08h00 until Thursday the 26th of November 02h00
- Monday the 7th until Wednesday the 9th of December 2020 from 8h00 until 13h00

Each time until the mentioned end time or as much shorter as possible or longer as necessary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/792jELMViJxhnDW_vcLP_dfZ52g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n47n6iJ2eOFFHxJsw9kahlwN.jpg?f=user_large

Ik zie dat er deze maand een aantal Model 3's met een nieuwe variant zijn geregistreerd 'E5D'. D staat voor dual motor, zou de 5 duiden op de nieuwe, grotere accu of op een andere interieur oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzipanzi
  • Laatst online: 20-12-2020
Net een chat gesprek gehad. Ik heb eindelijk een VIN. Daarnaast even doorgevraagd naar mijn
Model 3 Performance (zwart op zwart).

23-12 komt de boot binnen in Zeebrugge
Levering tussen kerst en oud en nieuw, zijn verwachting is 28-30 ophalen bij Koopman.
De boot die je moet volgens iig voor Performances is de Glovis Sun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:
[Afbeelding]

Inmiddels reactie op mijn ‘JA’ van afgelopen vrijdag🥳
Wel grappig om te zien dat de berichtjes vanuit tesla ook verschillend zijn. Ik had dus zelf terug gebeld om mijn afspraak te verzetten. Toen werd ik vanmiddag terug gebeld om die afspraak te bevestigen, daarop volgend kreeg ik dit bericht:

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak voor de levering van uw Model 3 met Reserveringsnummer: RN*** Uw levering zal plaatsvinden te Amsterdam aan de Maltaweg 3 1044AH. Leer thuis al meer over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Geen bevestiging van datum of tijd, maar heb daarvoor dus ook geen berichtje gehad daarover. Dus waarschijnlijk omdat we met elkaar gebeld hebben worden die berichtjes overgeslagen.

Er zijn vele wegen die naar een nieuwe tesla leiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
  • Laatst online: 12-09-2022
Runescom schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 13:03:
[...]

Haal je RN nummer even weg, dat kunnen mensen gebruiken.
Thanks! Had het niet eens door... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MH2020
apvanderwaal schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 17:03:
[...]

Wel grappig om te zien dat de berichtjes vanuit tesla ook verschillend zijn. Ik had dus zelf terug gebeld om mijn afspraak te verzetten. Toen werd ik vanmiddag terug gebeld om die afspraak te bevestigen, daarop volgend kreeg ik dit bericht:

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak voor de levering van uw Model 3 met Reserveringsnummer: RN*** Uw levering zal plaatsvinden te Amsterdam aan de Maltaweg 3 1044AH. Leer thuis al meer over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Geen bevestiging van datum of tijd, maar heb daarvoor dus ook geen berichtje gehad daarover. Dus waarschijnlijk omdat we met elkaar gebeld hebben worden die berichtjes overgeslagen.

Er zijn vele wegen die naar een nieuwe tesla leiden...
Haha inderdaad. Maar ik had daarvoor al de "locatie" gekregen in dit bericht:
Uw Model 3 levering is gepland op 15/12 10:00 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Deze datum kan nog gewijzigd worden - wij nemen contact met u op in het geval van een dergelijke wijziging. Antwoord met JA om uw afspraak te bevestigen, of met NEE als dit moment niet schikt. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RN***

Maar inderdaad, zou toch denken dat het automatisch gegenereerd zou zijn. Misschien toch een paar studentjes die ons allemaal zitten te smsen _O- _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vriezman
  • Laatst online: 30-11-2020
Slechte levering of niet, het gaat wel lekker met musk. Hij "scheurt" Gates voorbij... Ben benieuwd wat hij ons allemaal gaat brengen in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frederikbove
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 31-12-2023
Heb gisteren ook mijn datum voor levering gekregen van mijn M3 LR op 12/12 in antwerpen.

Bestelling gedaan door LM op 4/11 en nu levering op 12/12 is niet slecht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittesla
  • Laatst online: 21-02-2021
Misschien een interessant feitje, bij het vergelijken van een 2019 model sr+ kenteken en mijn net gekregen kenteken valt op dat de auto een goede 150kg zwaarder is (door de batterij neem ik aan?)

Daar tegenover wel 50pk en 50nm koppel meer, hij blijft lekker vlot!:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vishan07
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 00:05
Uittesla schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:23:
Misschien een interessant feitje, bij het vergelijken van een 2019 model sr+ kenteken en mijn net gekregen kenteken valt op dat de auto een goede 150kg zwaarder is (door de batterij neem ik aan?)

Daar tegenover wel 50pk en 50nm koppel meer, hij blijft lekker vlot!:-)
Nice! Wat zijn de volledige stats?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uittesla
Vishan07 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:32:
[...]

Nice! Wat zijn de volledige stats?
Topsnelheid 225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
Maximum vermogen 211 kW / 286 pk
Maximum koppel 430 Nm

Netto max. vermogen (elektrisch) 239 kW
Geluidsniveau rijdend 70 dB
Actieradius elektrisch gemiddeld 440 km
Actieradius elektrisch stad 563 km

Massa leeg 1.725 kg
Maximum toelaatbare massa 2.139 kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjenok
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:07
Uittesla schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:39:
[...]

Topsnelheid 225 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5,6 s
Maximum vermogen 211 kW / 286 pk
Maximum koppel 430 Nm

Netto max. vermogen (elektrisch) 239 kW
Geluidsniveau rijdend 70 dB
Actieradius elektrisch gemiddeld 440 km
Actieradius elektrisch stad 563 km

Massa leeg 1.725 kg
Maximum toelaatbare massa 2.139 kg
Waar haal je deze stars precies vandaan? Dat gewicht is wel opvallend, mijn LR RWD is 1701 kg leeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjenok op 24-11-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 09:27
Geluid 70dB

Is dat ook anders dan de USA versie 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittesla
Tjenok schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 21:57:
[...]

Waar haal je deze stars precies vandaan? Dat gewicht is wel opvallend, mijn LR RWD is 1701 kg leeg.
Na het invoeren van mn kenteken op verschillende kenteken check sites. Zie vaak wel verschillende informatie bij Tesla’s, jou LR RWD schommelt tussen de 1747 en 1847 kg als het aan internet ligt.

Geen idee of de kenteken check correct is maar neem aan van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittesla
Obelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:34:
Geluid 70dB

Zelfde als de USA versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van LL
  • Laatst online: 13-06-2022
Obelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:34:
Geluid 70dB

Vraag me af of ze dat niet 1-1 hebben overgenomen zonder echt te testen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Dhtesla
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 27-11-2020
Nou vandaag was het zo ver. Onze M3 long range opgehaald in amsterdam. Het was zeer rustig, stonden maar een paar tesla’s op het terrein.

Ervaring:
T is niet wat je gewend bent van het afleveren van een auto, maar dat is reeds een bekend verhaal.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

En.... jawel, de 2021 uitvoering! Yes!

Het personeel wist me te vertellen dat dit nr 27 is van de modellen 2021 die pas geleverd worden.
Alle LR die op het terrein stonden zijn 2021 uitgevoerd.
De beste man wist me ook te vertellen dat er volgende week een boot binnen komt met voornamelijk SR+, maar dat deze nog niet 2021 uitgevoerd zijn. (Just the messenger)

Verder paar kleine lakschades, moeten nog worden gerepareerd, kon niet ter plekke.
Auto was ook niet erg goed schoongemaakt van binnen. Maar dat hebben we zelf thuis opgelost.

Al met al tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd3000
  • Laatst online: 30-12-2024
MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:
Inmiddels reactie op mijn ‘JA’ van afgelopen vrijdag🥳
Ik heb een tijdje geleden JA geantwoord op die SMS, ik ging ervan uit dat dit voldoende was. Maar ik begrijp dat je hierop nog een reactie ontvangt, waarin de afspraak bevestigd wordt? Wat staat daar in dan? Ik heb namelijk niks gehoord op m'n JA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joenatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-03-2023
jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:37:
[...]

Ik heb een tijdje geleden JA geantwoord op die SMS, ik ging ervan uit dat dit voldoende was. Maar ik begrijp dat je hierop nog een reactie ontvangt, waarin de afspraak bevestigd wordt? Wat staat daar in dan? Ik heb namelijk niks gehoord op m'n JA.
Heb gisteren even Tesla op de chat gehad. Ik had namelijk ook geen bevestiging. Dit zou wel moeten gebeuren en ze ging er voor zorgen dat ik dit als nog kreeg. Dat was gisteren avond. Vandaag maar even afwachten dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MH2020
jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:37:
[...]

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak. U kunt thuis al meer leren over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Deze reactie kreeg ik gister en het smsje dus afgelopen vrijdag. Ze weten het spannend te houden😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pr0minence
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-02-2023
Dhtesla schreef op woensdag 25 november 2020 @ 00:48:
Nou vandaag was het zo ver. Onze M3 long range opgehaald in amsterdam. Het was zeer rustig, stonden maar een paar tesla’s op het terrein.

Ervaring:
T is niet wat je gewend bent van het afleveren van een auto, maar dat is reeds een bekend verhaal.
Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

En.... jawel, de 2021 uitvoering! Yes!

Het personeel wist me te vertellen dat dit nr 27 is van de modellen 2021 die pas geleverd worden.
Alle LR die op het terrein stonden zijn 2021 uitgevoerd.
De beste man wist me ook te vertellen dat er volgende week een boot binnen komt met voornamelijk SR+, maar dat deze nog niet 2021 uitgevoerd zijn. (Just the messenger)

Verder paar kleine lakschades, moeten nog worden gerepareerd, kon niet ter plekke.
Auto was ook niet erg goed schoongemaakt van binnen. Maar dat hebben we zelf thuis opgelost.

Al met al tevreden
Lakschade (s) op een nieuwe auto van 64k?! Jeetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:19
Pr0minence schreef op woensdag 25 november 2020 @ 09:40:
[...]

Lakschade (s) op een nieuwe auto van 64k?! Jeetje...
Welcome to the world of Tesla! With the best communication strategy of the world.

Give 2 Get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jd3000
  • Laatst online: 30-12-2024
MH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:45:
[...]

Bedankt voor het bevestigen van uw afspraak. U kunt thuis al meer leren over uw auto door middel van de video-tutorials op www.tesla.com/support. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.

Deze reactie kreeg ik gister en het smsje dus afgelopen vrijdag. Ze weten het spannend te houden😊
O ja, ik bedenk me nu dat ik wél een mail heb ontvangen ("Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla." Etc.).

Kennelijk sturen ze random SMS'jes of mails... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
jd3000 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 11:26:
[...]

O ja, ik bedenk me nu dat ik wél een mail heb ontvangen ("Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla." Etc.).

Kennelijk sturen ze random SMS'jes of mails... 8)7
Haha, aha! Middels deze topic kwamen we er ook achter dat de smsjes ook niet standaard zijn. Best grappig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Ik heb inmiddels via de LM een kenteken mogen ontvangen (SR+ ophalen op 7 december), K-***-DJ... Cataloguswaarde op ovi.rdw.nl is inderdaad 2K euro lager! Gunstig voor de bijtelling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earthdrifter
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik hoop mijn factuurtje en de papieren voor de verzekering deze week ook te mogen ontvangen haha heb namelijk nog niks ontvangen en mag de wagen op 7dec ophalen 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-07-2023
Weet iemand het volgende?:
Ik begrijp dat er uit Shanghai nog 2020 modellen uitgeleverd worden via de Toscana en Tannhauser. Heeft iemand nog recentelijk een 2020 model opgehaald van de LR en P of zijn die nu allemaal de 2021 versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 13:17:
Weet iemand het volgende?:
Ik begrijp dat er uit Shanghai nog 2020 modellen uitgeleverd worden via de Toscana en Tannhauser. Heeft iemand nog recentelijk een 2020 model opgehaald van de LR en P of zijn die nu allemaal de 2021 versie?
Alle LR en P die in december worden uitgeleverd zijn 2021 uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSm
Vraagje

Zijn er al mensen die een Tesla M3 op de TannHauser hebben staan

EN

al een SMS / email over een exacte leverdatum / -tijd hebben ???

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MH2020
WaSm schreef op woensdag 25 november 2020 @ 14:57:
Vraagje

Zijn er al mensen die een Tesla M3 op de TannHauser hebben staan

EN

al een SMS / email over een exacte leverdatum / -tijd hebben ???
Yes hier! Afgelopen vrijdag M3SR+ rood.. Kreeg een SMS over de levering op 15 december, gister een bevestiging van de afspraak per sms gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• femtonewton
  • Laatst online: 20-03-2022
Ik mag mijn LR morgenochtend ophalen op de Koopman terminal, bestelling via LM. Ik heb een afspraakbevestiging en een nummerplaat via SMS ontvangen, maar nog geen "meldcode" om 'm mee op te halen.

Weet iemand of die de dag zelf nog naar mij wordt verstuurd, of contacteer ik de LM best eventjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M13z1
  • Laatst online: 08:20
femtonewton schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:16:
Ik mag mijn LR morgenochtend ophalen op de Koopman terminal, bestelling via LM. Ik heb een afspraakbevestiging en een nummerplaat via SMS ontvangen, maar nog geen "meldcode" om 'm mee op te halen.

Weet iemand of die de dag zelf nog naar mij wordt verstuurd, of contacteer ik de LM best eventjes?
Meldcode hoort bij het kenteken, waarom moet jij deze hebben om 'm mee te nemen? Kentekenpapieren (incl. meldcode) zullen bij de auto zitten morgen.

'The truth is not afraid for Questions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• femtonewton
  • Laatst online: 20-03-2022
M13z1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:19:
[...]

Meldcode hoort bij het kenteken, waarom moet jij deze hebben om 'm mee te nemen? Kentekenpapieren (incl. meldcode) zullen bij de auto zitten morgen.
Yep, ik dacht dat die code nodig was om aan de Koopmanmensen te laten weten dat ik effectief de ophalende bestuurder ben — maar met rijbewijs en paspoort zal ook wel lukken zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 14:43
femtonewton schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:21:
[...]

Yep, ik dacht dat die code nodig was om aan de Koopmanmensen te laten weten dat ik effectief de ophalende bestuurder ben — maar met rijbewijs en paspoort zal ook wel lukken zeker?
Rijbewijs is voldoende, alhoewel ik hem vorig jaar meekreeg met alleen het noemen van het kenteken.
Geen id laten zien in Tilburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Als het goed is moet de Tannhauser inmiddels op locatie zijn toch?🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
MH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:34:
Als het goed is moet de Tannhauser inmiddels op locatie zijn toch?🥳
Yes!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zUJZmaNJrMnmWh-hKnp3_1exbOI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iLR9eqmbJTQcqhzvHsPI0ssy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Weet iemand toevallig hoelang het duurt om de auto op te halen? Zag filmpjes van vorig jaar dat mensen gewoon 2uur moeten wachten, neem aan dat het dit keer anders zal zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
MH2020 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:46:
Weet iemand toevallig hoelang het duurt om de auto op te halen? Zag filmpjes van vorig jaar dat mensen gewoon 2uur moeten wachten, neem aan dat het dit keer anders zal zijn..
Heb verhalen gehoord waar mensen uren bezig waren, en andere verhalen waar mensen na 10-15 minuten met hun Tesla wegreden. Zoals alles met Tesla; we zien het wel. Ik heb toch de hele middag vrij genomen om te cruisen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittesla
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMeQ8Ck85qiQpkZ9C1fdSLcxUy8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/aEK5R2nTl4wuiaz6NA5JVKZc.png?f=fotoalbum_large

De Toscana is er bijna!! Dag eerder dan gepland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MH2020
Terranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:51:
[...]

Heb verhalen gehoord waar mensen uren bezig waren, en andere verhalen waar mensen na 10-15 minuten met hun Tesla wegreden. Zoals alles met Tesla; we zien het wel. Ik heb toch de hele middag vrij genomen om te cruisen *O*
Ja snap ik, gelijk heb je ook! Wil alleen geen uren wachten. Maar ja, wat maakt t ook uit na die weken *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van LL
Uittesla schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:20:
[Afbeelding]

De Toscana is er bijna!! Dag eerder dan gepland
TOSCANA continues to progress across the Bay of Biscay and is approaching the Brest peninsula.
She is ahead of schedule at the moment and unless she secures an earlier docking time I expect she will slow in the English Channel.
She is currently due to arrive in Zeebrugge very early on Friday morning.
With GRAND AURORA unloading concurrently, the Tesla agents in Zeebrugge are going to be very busy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uittesla
Van LL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:33:
[...]

TOSCANA continues to progress across the Bay of Biscay and is approaching the Brest peninsula.
She is ahead of schedule at the moment and unless she secures an earlier docking time I expect she will slow in the English Channel.
She is currently due to arrive in Zeebrugge very early on Friday morning.
With GRAND AURORA unloading concurrently,
the Tesla agents in Zeebrugge are going to be very busy.
Dit bericht was nog voor dat ze de aankomsttijd hadden veranderd, misschien de “earlier docking time” geregeld dus:-) helaas maakt t voor ons vrij weinig uit..😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRRay
Op basis van een andere groep komen de Tesla’s op deze dagen in Zeebrugge aan: Grand Aurora 26 nov, Toscana 27 nov, Glovis Crystal 5 dec, Tannhauser 6 dec, RCC Amsterdam 9 dec en Glovis Sun op 15 dec.... hoe ze verder gaan naar Koopman terminal en of een boot doorvaart... geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
Ik verwacht dat een kleinere roro de auto’s naar Amsterdam vaart. Weet iemand dat? Tocht van Zeebrugge naar Amsterdam is ongeveer halve dag. De Tesla’s van de Grand Aurora en de Toscana kunnen dan in een keer mee voor uitlevering begin december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
RRRay schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:57:
Ik verwacht dat een kleinere roro de auto’s naar Amsterdam vaart. Weet iemand dat? Tocht van Zeebrugge naar Amsterdam is ongeveer halve dag. De Tesla’s van de Grand Aurora en de Toscana kunnen dan in een keer mee voor uitlevering begin december.
Dit lijkt mij inderdaad ook waarschijnlijk. Wellicht de VIKING CONSTANZA? Aankomst op Koopman Kade op 29 november in de middag. https://myport.portofamsterdam.com/arrivals/

[ Voor 0% gewijzigd door Terranca op 25-11-2020 22:31 . Reden: Constanza komt uit Emden ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
M13z1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:19:
[...]

Meldcode is de laatste vier cijfers van je VIN

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRRay
Terranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:01:
[...]

Dit lijkt mij inderdaad ook waarschijnlijk. Wellicht de VIKING CONSTANZA? Aankomst op Koopman Kade op 29 november in de middag. https://myport.portofamsterdam.com/arrivals/
Nee, de Viking Constanza komt uit Emden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazkaloo
  • Laatst online: 30-03-2021
Vanavond op de terugweg van werk kwam ik een vrachtwagen met 8 M3s tegen op de A50. Wellicht gaan ze toch gewoon over de weg.

• Runescom
Iemand die zijn SR+ volgende week al gaat ophalen of zijn LR? Dan kan hij mogelijk even een kijkje nemen bij de SR+ :-)

Give 2 Get

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neandertys
  • Laatst online: 23-01-2021
Runescom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:44:
Iemand die zijn SR+ volgende week al gaat ophalen of zijn LR? Dan kan hij mogelijk even een kijkje nemen bij de SR+ :-)
Volgende week vrijdag om 12:00 🎉🎉🎉🎉

SR+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsHaz
  • Laatst online: 15-02-2021
Runescom schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:44:
volgende week vrijdag 17:00 sr+ midnight grey metallic!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Terranca schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:51:
[...]

Auto vorig jaar in december opgehaald. Denk die dag tegen de 800-900 afleveringen. Het aanmelden bij balie ging heel erg snel. Daarna ca. 2 uur gewacht om de auto daadwerkelijk mee te nemen. Was wel een grappige dag met veel enthousiaste mensen. Het was een bijzondere ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
Daarna kwam je iedereen weer tegen bij de supercharger in Badhoevedorp.

• SXZ
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:09

SXZ

De eerste review van de MIC TM3 SR+ zal wel veel bekeken worden en maakt ook een einde aan de speculaties. Zijn deze SR+ nog voorzien van de leftovers of toch wel stiekem van upgrades voorzien? Er is volgens mij geen details gelekt of close-ups van deze 7000 M3s bestemd voor Europa. Misschien was er niks bijzonders. We gaan het volgende week zien..

• RRRay
Jazkaloo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:13:
[...]

Vanavond op de terugweg van werk kwam ik een vrachtwagen met 8 M3s tegen op de A50. Wellicht gaan ze toch gewoon over de weg.
Met Tilburg, Groningen en Amsterdam als afleverlocaties en dan op A50 zullen die waarschijnlijk naar Groningen gaan

• Pr0minence
Klein vraagje ongerelateerd aan de levering.
Ik wil graag een USB hub kopen voor mijn M3 SR+, dit scheelt weer een rondslingerende SSD. Gezien de verschillende versies en productielocaties, kan iemand mij vertellen of wij een exemplaar krijgen met twee USB-A poorten of een versie met 1x USB-A en 1x USB-C?

Thanks!

• Terranca
Pr0minence schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:02:
Klein vraagje ongerelateerd aan de levering.
Ik wil graag een USB hub kopen voor mijn M3, dit scheelt weer een rondslingerende SSD. Gezien de verschillende versies en productielocaties, kan iemand mij vertellen of wij een exemplaar krijgen met twee USB-A poorten of een versie met 1x USB-A en 1x USB-C?

Thanks!
Als dit gaat over een SR+ zou ik voor de zekerheid een weekje wachten tot de eerste mensen hier hebben opgehaald; we hebben gewoon nog niks gezien van de binnenkant van deze "made in china" Model 3's. Als het gaat om LR/P dan kan je er wel vanuit gaan dat je de 1xUSB-A en 1xUSB-C variant krijgt.

Ben ook wel benieuwd of ze ergens tussen Toscana en Tannhauser nog zijn geswitched van onderdelen -- zou mooi mengelmoesje kunnen worden dit seizoen :P

• Terranca
SXZ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:19:
De eerste review van de MIC TM3 SR+ zal wel veel bekeken worden en maakt ook een einde aan de speculaties. Zijn deze SR+ nog voorzien van de leftovers of toch wel stiekem van upgrades voorzien? Er is volgens mij geen details gelekt of close-ups van deze 7000 M3s bestemd voor Europa. Misschien was er niks bijzonders. We gaan het volgende week zien..
Ik heb ten tijde van het vertrek van Toscana behoorlijk zitten zoeken in de promo "oh kijk wat is China toch geweldig" filmes (zoals deze en deze), maar daar zag ik bijvoorbeeld iig niet de nieuwe koplampen. Maar van de Tesla's in de Tannhauser hebben we nog niks gezien :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Terranca op 26-11-2020 10:30 ]

• SXZ
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:09

SXZ

Klopt, de nieuwe koplampen zitten niet op de MIC: https://www.youtube.com/watch?v=I6Sz4vK6oKo

• BV83
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik krijg zojuist de eindfactuur binnen (het minder leuke gedeelte) van mijn LR.

Hierop staat een leverdatum genoemd van 22 december. Ik heb verder geen SMS of mail gehad over levering (behalve december). Ik ben benieuwd of ik er nu vanuit kan gaan dat de levering 22 december zal zijn.

Iemand hier ervaring mee?

• MH2020
Weet iemand toevallig wanneer de Tannhauser weer vertrekt richting Zeebrugge?

• tripleE69
  • Laatst online: 14-12-2020
Kenteken ontvangen, laadpas binnen. Laadpaal m''n garage geïnstalleerd. Ben er klaar voor! Ophalen gepland voor 8-12 16 uur. SR+ Blue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jazkaloo
BV83 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:02:
Ik krijg zojuist de eindfactuur binnen (het minder leuke gedeelte) van mijn LR.

Hierop staat een leverdatum genoemd van 22 december. Ik heb verder geen SMS of mail gehad over levering (behalve december). Ik ben benieuwd of ik er nu vanuit kan gaan dat de levering 22 december zal zijn.

Iemand hier ervaring mee?
Op mijn eindfactuur stond 17 december. Maar 14 december is nu de ophaal afspraak.

• Pr0minence
tripleE69 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:57:
Kenteken ontvangen, laadpas binnen. Laadpaal m''n garage geïnstalleerd. Ben er klaar voor! Ophalen gepland voor 8-12 16 uur. SR+ Blue
In Amsterdam?
Ik ook namelijk :-). Ik krijg een MSM SR+

• WaSm
Jazkaloo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:38:
[...]

Op mijn eindfactuur stond 17 december. Maar 14 december is nu de ophaal afspraak.
Komt deze eindfactuur ook in de app van Lease Rijders dat je weet ... of moet ik mijn LM daar om vragen ???

Ik heb al begrepen dat de fiscale bijtelling voor de Tesla naar beneden gaat, maar ik wil ook de maandelijkse leasekosten proberen te drukken bij de LM ;-)

Overigens hier nog geen Tesla bericht van LM, Tesla Delivery of SMS over de exacte leverdatum / -tijd.
Tesla lijkt inderdaad willekeuirg de boten en autos aan te schrijven over deze leveringstijden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• da_mgink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-08 00:47
Vanochtend een mail van de LM gekregen dat de auto is aangemeld bij ze en dat er een kenteken is gekoppeld aan mijn auto: K-xxx-BS. Het bedenken van een verbasterde naam op basis van het kenteken is begonnen :)

Meteen ook bij de RDW gekeken, fiscale waarde 46k en een beetje, ook bij mij dus gewoon een lagere fiscale waarde geregistreerd.

[ Voor 23% gewijzigd door da_mgink op 26-11-2020 13:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WaSm
da_mgink schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:29:
Vanochtend een mail van de LM gekregen dat de auto is aangemeld bij ze en dat er een kenteken is gekoppeld aan mijn auto: K-xxx-BS. Het bedenken van een verbasterde naam op basis van het kenteken is begonnen :)

Meteen ook bij de RDW gekeken, fiscale waarde 46k en een beetje, ook bij mij dus gewoon een lagere fiscale waarde geregistreerd.
KWIBUS ;)

• tripleE69
  • Laatst online: 14-12-2020
Pr0minence schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:49:
[...]

In Amsterdam?
Ik ook namelijk :-). Ik krijg een MSM SR+
Ja in Amsterdam.

• Fausto1972
  • Laatst online: 18-12-2020
Weet iemand of ook de M3 LR in prijs is verlaagd?

• WCM
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-06-2024

WCM

Fausto1972 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
Nee, alleen de SR+ die in China wordt gemaakt is in prijs verlaagd vanwege de goedkopere (en betere) LFP batterij.

9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP

• RRRay
Fausto1972 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
Ik begreep dat alle LR en P in december het 2021 model zijn dus geen korting lijkt me.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• hermvulkers
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 31-12-2020
Zag net deze vrachtwagen met refreshed 2021's bij Rotterdam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UQe7JhTO70OB5kBySfNH-ZewLeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dTQdK8YCj2NhKA7eZlqZL5pz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van LL
TOSCANA is ahead of schedule but it looks as though Zeebrugge can handle her. She will dock at 17:00 today.
She is presently just entering the Straits of Dover.
I am expecting her to unload completely before departing on Monday night.

Voor wie morgen zijn auto uit de boot wilt zien rijden, neem nog snel verlof 😀

[ Voor 16% gewijzigd door Van LL op 26-11-2020 17:39 ]

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
WCM schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:41:
[...]

Nee, alleen de SR+ die in China wordt gemaakt is in prijs verlaagd vanwege de goedkopere (en betere) LFP batterij.
Dacht dat het niet eens per se daarmee te maken had maar vooral vanwege invoer voordeel vanuit China t.o.v. de US.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apvanderwaal
  • Niet online
bokkow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:55:
[...]

Dacht dat het niet eens per se daarmee te maken had maar vooral vanwege invoer voordeel vanuit China t.o.v. de US.
Klopt, heeft niets met goedkopere accu’s te maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jazkaloo
Tannhauser is bijna het Suez kanaal door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13:03
da_mgink schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:29:

Ik denk dat ik weet welk kenteken jij hebt ;)

Eind september bestelde MX is woensdag geleverd, ook met K-xxx-BS. Helaas niet mijn auto, maar als familielid en Tesla-adept met naarstige interesse gevolgd. Dit weekend mag ik er lekker mee spelen, zin an :9

VIN heeft een aantal posities die ik nog niet terug kan vinden in de gebruikelijke VIN-decoders. Mocht iemand die dingen nauw volgen, PM vooral even.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranca
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit, all the way from China, de Toscana:

Afbeeldingslocatie: https://www.meteo.be/media/cache/meteostore_background_jpg/images/Webcams/Zeebrugge/NL/camZeebrugge20201126_184500.jpg

• Runescom
Terranca schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:41:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit, all the way from China, de Toscana:

[Afbeelding]
Het feest kan beginnen, ligt nu in de locks bij Zeebrugge.. O-) _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Runescom op 26-11-2020 21:16 ]

Give 2 Get

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

BeefHazard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:04:
[...]
VIN heeft een aantal posities die ik nog niet terug kan vinden in de gebruikelijke VIN-decoders. Mocht iemand die dingen nauw volgen, PM vooral even.
Klopt, de VIN-decoder van Teslatap loopt wat achter, heeft geen F code (positie 7) voor de LFP accu's. Ik gebruik deze: Tesladriver.net VIN decoder

Ik mag ook de mijne de 8e ophalen (tegelijk met m'n zwager) én een collega; dus het wordt een leuke (tweakers) bijeenkomst 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranca
Lijkt erop dat je gelijk hebt, maar geen kleine roro! Het is de grand aurora, die de LR en P heeft meegenomen uit Amerika, die nog een stop bij Koopman zal maken!

Toscana en Aurora liggen nu naast elkaar in Zeebrugge, dus zal kwestie zijn van SR+ oversteken en naar Amsterdam!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sciLO_bMFN4GXJo-4hUvPQ7jIno=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qooxpgnSlZnU9bfrsGolLaPv.jpg?f=fotoalbum_large

• LastBoyScout
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:12

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-znfTpX6OY6Sk8QGKuiDlpOUro=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JHYpSWcIG2rwJ6to8v9LWEt4.png?f=user_large
Lijkt er idd op! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Laatst online: 13:03
LastBoyScout schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:27:
[...]

Klopt, de VIN-decoder van Teslatap loopt wat achter, heeft geen F code (positie 7) voor de LFP accu's. Ik gebruik deze: Tesladriver.net VIN decoder

Ik mag ook de mijne de 8e ophalen (tegelijk met m'n zwager) én een collega; dus het wordt een leuke (tweakers) bijeenkomst 8)
Zoals genoemd gaat het om een X, niet een 3. Nog steeds een aantal digits niet te plaatsen. Kan wel eens wat nieuwigheid zijn, want het is een 2021 model dat na bestelling een (graits) upgrade naar LR+ ipv LR heeft gekregen. Ben benieuwd wat ze daar precies voor hebben aangepast. Ook wel peculiar: in de app staat de indicatie bij laden tot 100% op 600km, dat is een stuk meer dan de geadverteerde WLTP range. Is dat normaal bij andere Teslas?

offtopic:
verder gaat dit niet meer over het leverproces, dus ik zal verhuizen naar het 'gewone' Tesla topic. Dank aan allen hier voor de updates (ookal ging dar vooral over de M3), gaf leuke inzichen in Tesla's manier van leveren. Ik wens allen hier voorspoed in het ontvangen van hun Tesla's vóór 31 december! Stiekem track ik af en toe ook de ro-ro schepen nog een beetje mee. Toscna gaat nu beginnen met uitladen, godspeed aan alle nieuwe M3 eigenaren. Sub-sub note, als je tussen Eindhoven en Nijmegen een nieuwe Seat Ibiza ziet, svp niet te veel doorduwen als ik achter een vrachtwagen zit. Ik heb jullie luxe autopilot niet :+

[ Voor 25% gewijzigd door BeefHazard op 26-11-2020 23:19 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
BeefHazard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:04:
[...]

Ik denk dat ik weet welk kenteken jij hebt ;)
Mijn kenteken begint en eindigt ook met K-XXX-BS ;) :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
Voor de mensen die nog een sentrycam/dashcam hdd zoeken: de befade Samsung T5 is flink in de black Friday aanbieding bij Amazon.nl: pricewatch: Samsung Portable SSD T5 500GB Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRay
Terranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:49:
Voor de mensen die nog een sentrycam/dashcam hdd zoeken: de befade Samsung T5 is flink in de black Friday aanbieding bij Amazon.nl: pricewatch: Samsung Portable SSD T5 500GB Blauw
Goed moment idd. Ikzelf ga voor minimalisme: https://www.amazon.nl/San...id=pla-420863762769&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
Goed advies, ik heb hem besteld.
Levering vandaag al. Is sneller dan m'n SR+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
Dat is een prima prijs, maar ik heb altijd begrepen dat een usb flash drive niet geschikt (= snel stuk gaan) is voor het constante wegschrijven van data zoals gedaan wordt door een dashcam. Een SSD of "endurance" microSD zou dat beter doen.

Maar goed, wellicht werkt het in het merendeel van de gevallen in de praktijk prima. Voor 27 euro kan je moeilijk een miskoop doen iig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YaqubJoandri
  • Laatst online: 16-12-2020
Is er nog een goede mogelijkheid om de Koopman Terminal te bereiken via het Openbaar Vervoer?

Ik begreep dat er vorig jaar de mogelijkheid was om vanaf station Sloterdijk met een Tesla X vanuit Tesla zelf getransferred te worden naar Koopman, maar nu met COVID kan ik me zo voorstellen dat niet meer geldt?

Hoe doen anderen dit middels OV?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pr0minence
Terranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:49:
Ik heb het geluk gehad om een T7 te kunnen scoren voor hetzelfde bedrag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:57
Terranca schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:56:
Dat is een prima prijs, maar ik heb altijd begrepen dat een usb flash drive niet geschikt (= snel stuk gaan) is voor het constante wegschrijven van data zoals gedaan wordt door een dashcam. Een SSD of "endurance" microSD zou dat beter doen.

Maar goed, wellicht werkt het in het merendeel van de gevallen in de praktijk prima. Voor 27 euro kan je moeilijk een miskoop doen iig.
Er zijn wellicht uitzonderingen, maar zowat iedereen in het Tesla topic die het geprobeerd met USB drives is later alsnog overgestapt naar een SSD... ondergetekende inclusief.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

YaqubJoandri schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:24:
Is er nog een goede mogelijkheid om de Koopman Terminal te bereiken via het Openbaar Vervoer?
Dichtstbijzijnde bushalte is nog altijd Hornhaven op 1,5 km afstand. Bus vanaf Sloterdijk.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurres
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-09 15:23
Pr0minence schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:25:
[...]

Ik heb het geluk gehad om een T7 te kunnen scoren voor hetzelfde bedrag :)
en waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelixxx
Is er een Tesla shuttleservice?
En zo ja, van waar uit?
Pagina: 1 ... 349 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.