Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• MH2020
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 04-12 18:16
Runescom schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:25:
[...]

Krat bier mee in de coupe en gaan _/-\o_
En dan bij aflevering van de Tesla nog even een blaascontrole, zou wat zijn HA! 8)7

• alionfire
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-12 12:53
Zojuist bevestiging van de levering op 7 december gekregen:
Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla.

Betaling
Indien u geen gebruik maakt van operationele lease zal na het bevestigen van uw afspraak de definitieve factuur beschikbaar zijn in uw Tesla-Account.

Adresgegevens
Koopman Car Terminal
Maltaweg 3
1044AH Amsterdam

Kenteken
Enkele dagen voor levering delen wij via een automatisch bericht het kenteken en de meldcode van uw Tesla.

Site Safety
Op onze locaties hebben wij een volledige contactloze levering geïmplementeerd om uw en onze gezondheid te beschermen in navolging van de huidige RIVM richtlijnen:
Kom zoveel mogelijk alleen naar de afleverlocatie;
Bij voorkeur laat u zich afzetten op de afleverlocatie;
Draag een mondkapje;
Kom op de afgesproken tijd;
Neem contact met ons op als u op de dag van levering gezondheidsklachten of symptomen ervaart.

Voorbereiding op uw levering
Neem voorafgaand aan de levering onderstaande instructies goed door.

Instructievideo's
Model S, Model X en Model 3
Tesla App
Veelgestelde vragen
Na levering

Op de dag van levering dient u een geldig Identiteitsbewijs mee te nemen. Het is daarnaast niet mogelijk om uw huidige leaseauto bij ons achter te laten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier bij de levering van uw Tesla!

[Voor 42% gewijzigd door alionfire op 20-11-2020 16:59]

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Jazkaloo
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 01:40
Ook hier zojuist een mail gehad. Levering 14 Dec. Model 3 sr+ white on white.

• tripleE69
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 04-12 15:50
Ook mail inzake de levering op 8 Dec. ontvangen. Model 3 SR+ Blue

• Jazkaloo
  • Laatst online: 01:40
MH2020 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:56:
[...]

En dan bij aflevering van de Tesla nog even een blaascontrole, zou wat zijn HA! 8)7
Ik maak me meer zorgen om de flitspolitie.

• MH2020
Zojuist een sms gehad, 15 december 10:00! (M3 SR+ Rood).

Heb er gewoon hartkloppingen van haha! Wel fijn het weekend in zo..

• minimal_sjoerdt
  • Laatst online: 22:55
Zojuist sms (nog geen mail) ontvangen van mijn levering van mijn M3 LR op 15-12.

• De Dona
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:52

De Dona

Wie anders?

Hier ook een SMS. 14/12, eind van de middag. :*)

[Voor 31% gewijzigd door De Dona op 20-11-2020 17:56]

• femtonewton
  • Laatst online: 30-11 17:07
Ook even meegeven: ik kan volgende week mijn Model 3 LR (Multi-Coat Red, aero wheels, zwart interieur, 2021 versie) ophalen op de Koopman Terminal. 26 November. Komt dus sowieso uit de RCC Antwerp shipment, die dus volgende week worden uitgeleverd in Nederland.

Ik vermoed dat Koopman alles over een paar weken heeft verspreid om zo wachtrijen te vermijden?

• Obelixxx
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21:48
Sms gehad
16-12 16:30.

• WaSm
  • Laatst online: 04-12 17:24
TANNHAUSER is just entering the Gulf of Aden.
The weather continues to be fine.
She will arrive at Suez on 25 Nov and Zeebrugge on 6 Dec.

Gevonden op : https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-343

Kortom : Nog steeds ON SCHEDULE, maar euh ... nog geen email / sms van Tesla over de exacte datum voor de SR+ Black / Black

• Van LL
  • Laatst online: 22:09
Die sms heb ik ook gekregen 😀

• TuLPMaN
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:39
TuLPMaN schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:57:
Same here: mail + 2x SMS voor bestelling van een blauwe SR+ met trekhaak:

"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum."
Vanavond een SMS ontvangen voor levering 17/12 om 16:30.

Bladiebla!

• SXZ
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 06:00
Begreep van de Tesla medewerker dat er honderden TM3 per dag in Amsterdam wordt gepland in december, alsof die 7000 uit China alleen voor NL is bestemd.

• apvanderwaal
  • Registratie: juli 2013
  • Niet online
Dat at random van tesla begrijp ik nog steeds helemaal niets van. Hoe is het nou mogelijk als je later besteld, je eerder kan rijden? Ik weet niet hoe groot de groep tweakers is vs tesla’s die er geleverd worden, maar blijf het raar vinden dat mijn sr+ op de Toscana staat maar nog steeds geen mail heb ontvangen behalve de mail levering in december.

Zijn er mensen die al meer informatie hebben met een sr+ op die andere boot?

Of volgen er volgende week opeens berichten van een nieuwe groep met sr+ die ook weer ergens tussen 5 en 20 december geleverd worden. Want gezien de mensen die hier plaatsen, lijkt het me niet vol te zitten. Tenzij 1 tweaker voor 100 model 3’s staat maar dat geloof ik niet.

• apvanderwaal
  • Niet online
SXZ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:53:
Begreep van de Tesla medewerker dat er honderden TM3 per dag in Amsterdam wordt gepland in december, alsof die 7000 uit China alleen voor NL is bestemd.
Precies dat! Dus hoe moeilijk kan het zijn om alles al in te plannen of in ieder geval iedereen te voorzien van meer informatie.

Zal allemaal wel los lopen, maar vind het irritant! OCD!

• Van LL
apvanderwaal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:57: blijf het raar vinden dat mijn sr+ op de Toscana staat maar nog steeds geen mail heb ontvangen behalve de mail levering in december.

Ik zou even bellen met tesla. Wellicht is er wat mis gegaan met het koppelen van de vin.

• Obelixxx
apvanderwaal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:57:
Dat at random van tesla begrijp ik nog steeds helemaal niets van. Hoe is het nou mogelijk als je later besteld, je eerder kan rijden? Ik weet niet hoe groot de groep tweakers is vs tesla’s die er geleverd worden, maar blijf het raar vinden dat mijn sr+ op de Toscana staat maar nog steeds geen mail heb ontvangen behalve de mail levering in december.

Of volgen er volgende week opeens berichten van een nieuwe groep met sr+ die ook weer ergens tussen 5 en 20 december geleverd worden. Want gezien de mensen die hier plaatsen, lijkt het me niet vol te zitten. Tenzij 1 tweaker voor 100 model 3’s staat maar dat geloof ik niet.
Mijn M3 SR+ silver/black staat op de Tannhauser, 16/12 ophalen

• Van LL
SXZ schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:53:
Er worden heel wat m3’s aan NL toegekend vanwege de bijtelling die omhoog gaat. Volgens mijn fleetmanager worden er ook aardig wat auto’s geclaimd door de LM’s, zodat die begin volgend jaar nog verkocht kunnen worden met 8% bijtelling.

• SXZ
Ik heb de TM3 SR+ half sept besteld en vanmiddag mail en sms ontvangen. 16 sept ben ik aan de beurt! Behalve een andere accu wist hij niet of er nog meer bijzonderheden zijn aan de MIC, dus voor de verkoper wordt het ook een verrassing met wat hij nou eigenlijk verkocht heeft voor een bak vanaf 50k.

• apvanderwaal
  • Niet online
Van LL schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:07:
[...]

Ik zou even bellen met tesla. Wellicht is er wat mis gegaan met het koppelen van de vin.
Heeft geen nut, ze melden steeds weer, u heeft een auto, u heeft een VIN, staat op de Toscana en in hey uiterste geval rijd u op 31 december.

Als ik nu lees dat mensen op de andere boot ook al weten wanneer ze kunnen gaan rijden, dan ga ik mij wel zorgen maken. Maandag maar even bellen dan toch ipv via de chat, misschien helpt het.

Viel mij op dat de chat de laatste dagen ook niet beschikbaar is.

• imhumannature
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:33
Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver 19” gisterenavond gereserveerd op website Tesla, vandaag naar LM door en vanmiddag om 17:00u een sms ontvangen voor ophalen op 21 december.

• apvanderwaal
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door apvanderwaal op 20-11-2020 20:50]

• imhumannature
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:33
.

[Voor 125% gewijzigd door imhumannature op 20-11-2020 23:57]

• alionfire
apvanderwaal schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:07:
[...]

Haha mooi, gefeliciteerd, al denk ik sterk dat dit bullshit is. Aan de andere kant, het zou prima kunnen. Tijd zal het leren, ik ben een ongeduldige jongen!
Kan prima, aangezien de auto al gemaakt en onderweg is ('snel leverbaar').

• apvanderwaal
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door apvanderwaal op 20-11-2020 20:47]

• apvanderwaal
  • Niet online
.

[Voor 99% gewijzigd door apvanderwaal op 20-11-2020 20:50]

• WCM
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:16
Vanmiddag hier ook een SMS voor 16 december in de middag. Blij mee!

Tesla M3 SR+ | Midnight Silver | Wit interieur | 19" | Trekhaak | Besteld 5-10 via LM | RN 2-11 | VIN n.n.b.| Kenteken K-***-FF | Leverdatum 16-12

• Bento1991
  • Laatst online: 04:54
3 SR+ Blue Begin september besteld. 17-12 afhalen in Groningen.

Weten jullie meer over de accessoires? Bij Tesla roepen ze ook maar wat je wilt horen vermoed ik.

Verbeterde batterij ✅
Draadloos telefoon oplader ✅ /❓
Vloermatten ✅ /❓
Dubbel glas ✅ /❓

Iemand ook ervaring met remklauwen spuiten? Lees online dat je dit makkelijk zelf kunt doen. Ik vind €500 euro bij een garage neerleggen wel redelijk prijzig.

• WCM
  • Laatst online: 23:16
Bento1991 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 20:53:
3 SR+ Blue Begin september besteld. 17-12 afhalen in Groningen.

Weten jullie meer over de accessoires? Bij Tesla roepen ze ook maar wat je wilt horen vermoed ik.

Verbeterde batterij ✅
Draadloos telefoon oplader ✅ /❓
Vloermatten ✅ /❓
Dubbel glas ✅ /❓

Iemand ook ervaring met remklauwen spuiten? Lees online dat je dit makkelijk zelf kunt doen. Ik vind €500 euro bij een garage neerleggen wel redelijk prijzig.
Vloermatten zitten er bij de SR+ in elk geval niet standaard bij. De draadloze lader en het dubbel glas zouden erop kunnen zitten (er zijn al enkele modellen uit China gespot), maar dat wordt pas echt duidelijk als er binnen de komende weken modellen van de boot komen.

Tesla M3 SR+ | Midnight Silver | Wit interieur | 19" | Trekhaak | Besteld 5-10 via LM | RN 2-11 | VIN n.n.b.| Kenteken K-***-FF | Leverdatum 16-12

• IAmXav
  • Laatst online: 03-12 03:43
Vandaag ook sms gehad 14-12 begin van de middag. Witte sr+ white on white. 12 oktober besteld.

• Coolwood
  • Laatst online: 23:36
Iemand al iets gehoord over de levering van zijn/haar M3P? Ik zie hier alleen maar reacties van mensen met een SR+ of LR. Ik heb 22-9 besteld en ongeveer 1 maand geleden een mail gekregen van Tesla dat ie in dec geleverd wordt. Daarna niks meer gehoord

• hanzipanzi
  • Laatst online: 21:12
Coolwood schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 12:10:
Iemand al iets gehoord over de levering van zijn/haar M3P? Ik zie hier alleen maar reacties van mensen met een SR+ of LR. Ik heb 22-9 besteld en ongeveer 1 maand geleden een mail gekregen van Tesla dat ie in dec geleverd wordt. Daarna niks meer gehoord
Same here, M3P. 23-9 besteld, op 6 november mail gehad dat de auto in December komt. Als ik alle reacties lees zal dat ergens tussen 4 december en 28 december zijn.

Wel interessant dit topic heb mij er speciaal voor geregistreerd, bedankt allen. Normaal ben ik hier niet zo mee bezig maar op 30-11 lever ik mijn oude auto in, dat wordt dan 5 tot 28 lopen :) dat is best onhandig.

@Coolwood Ik kon mij herinneren dat het percentage 2-5% was aan sales voor de M3P vandaar dat dat shipping nieuws op een lager pitje staat. Iemand info over M3Ps bestellingen, zijn er nog meer M3Pers hier?

• M13z1
  • Laatst online: 22:35
zijn er nog meer M3Pers hier?
Yes sir, 29/6 besteld voor december via LM. 1x een mail ontvangen voor daadwerkelijk levering in december bij Koopman, verder radiostilte. For the record; op de website staat mijn config. Als ‘snel leverbaar’ en in Duitsland komt de levering van M3P’s al op gang.

• T1992imm
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 03-12 07:43
Vandaag was ik toevallig in de buurt en kon het niet laten een kijkje te nemen. De eerste refreshed modellen staan al bij de koopman terminal...

• Van LL
Deze foto is uit een YouTube video van een maand geleden. Het is een nieuwe Chinese model 3. Ziet dit eruit als double pane glas?

• SXZ
Van LL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:00:
Deze foto is uit een YouTube video van een maand geleden. Het is een nieuwe Chinese model 3. Ziet dit eruit als double pane glas?

[Afbeelding]
Gelukkig dat het nog iemand was opgevallen. Waarschijnlijk heeft de MIC ook vernieuwde koplampen.

• hermvulkers
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:37
Van LL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 16:00:
Dat is helaas geen double pane.

Double pane is duidelijk zichtbaar als twee lagen en volgens mij maar één keer aangetroffen op deze 2020 Model 3 in Zaventum. Uniek geval denk ik.

• apvanderwaal
  • Niet online
Toch nog genoeg mensen in hetzelfde schuitje. Lijkt erop dat maar een selecte groep nu een afspraak heeft staan. Vorig jaar deden ze er 900 op een dag. Ik verwacht dit jaar niet meer dan 2000 Tesla’s in Nederland gezien de cijfers van het hele jaar. Dus zal allemaal wel goed komen.

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:13

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

Hier nog iemand die wacht op zijn M3P, besteld via LM op 2 oktober.

Volgens het topic op de Tesla Motor Club loopt de planning met de laatste schepen met Tesla's (de Glovis Sun en de Glovis Captain) niet helemaal lekker. Het oorspronkelijke plan was om de Glovis Sun (vermoedelijk met Tesla's bestemd voor Azie) eerst te laden, maar die heeft vertraging gekregen door slecht weer. Toen was het plan om dan maar eerst de Glovis Captain (met Europa als vermoedelijke bestemming) te laden, maar die moest langer wachten in Benicia, en kreeg dus ook te maken met vertraging. Nu is het toch de Glovis Sun die eerst geladen wordt (met vertrek rond dinsdag) en daarna de Glovis Captain, maar onduidelijk is welk schip nu waar heen gaat.

Er was al wel een boeking voor het Panamakanaal voor de Captain en de Sun is een groter schip, dus als het toch de Glovis Captain is die naar Europa komt, dan zal die ergens in de derde week van December aankomen. Dan gaat het nog best spannend worden om alle auto's op tijd te leveren, want van wat ik zie zit er ongeveer een week tussen de aankomst van het schip en het starten van het afhalen, dus dat zou dan neerkomen op de laatste week van december, net tussen kerst en nieuwjaar, die op vrijdag valt, dus dan zijn er effectief maar 4 dagen om alle voor Nederland bestemde auto's op dat schip af te laten halen.

Hopelijk wordt het allemaal niet zo spannend als ik hier nu schets. :o

[Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 21-11-2020 21:45]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• GroeneWandelaar
  • Nu online
Kun je op basis van een VIN ook achterhalen op welke boot de auto staat of moet ik daar Tesla voor bellen? :)

• Inspired
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23:57
GroeneWandelaar schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:45:
Kun je op basis van een VIN ook achterhalen op welke boot de auto staat of moet ik daar Tesla voor bellen? :)
Nee. Dat kan niet. Als je een VIN hebt zou die in ieder geval op een boot staan.

• PaulJM3p
  • Laatst online: 23-11 17:59
Model 3 Performance.

Is besteld op 5-9.
Levering 7-12, Koopman Terminal.

• MH2020
GroeneWandelaar schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:45:
Even Tesla bellen of chatten idd😃

• M13z1
PaulJM3p schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:38:
Model 3 Performance.

Is besteld op 5-9.
Wanneer heb je deze bevestiging ontvangen?

• hanzipanzi
PaulJM3p schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:38:
Model 3 Performance.

Is besteld op 5-9.
Dan ga ik maar eens een poging wagen ze te bellen en/of the chatten. Net nieuw op dit topic helaas nog nooit een chat gezien op tesla.com.

• MH2020
hanzipanzi schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:40:
[...]

Dan ga ik maar eens een poging wagen ze te bellen en/of the chatten. Net nieuw op dit topic helaas nog nooit een chat gezien op tesla.com.
Als je doet alsof je een auto besteld, zie je de chatfunctie opeens ontstaan🤣

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:52
Leuk tijdverdrijf voor mensen die verwachten dat hun Tesla al een kenteken heeft: https://opendata.rdw.nl/V...voertuigen/m9d7-ebf2/data

Even een paar goede filters erop (modelnummer, kleur, catalogusprijs bijv.), sorteren op datum/tijd tenaamstelling en voor je het weet heb je een aantal mogelijke kentekens. Nuttig? Nee, totaal niet. Wel leuk :+

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Autopilot
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 29-11 15:29
De nostalgie............

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

• PaulJM3p
  • Laatst online: 23-11 17:59
M13z1 schreef op zondag 22 november 2020 @ 13:22:
[...]

Wanneer heb je deze bevestiging ontvangen?
Op 17 november per SMS!

Heb de dag daarvoor een belletje gedaan dat het wel erg lang duurde. 10 minuten later ben ik terug gebeld dat er een auto is toegewezen, 2021 trim.

[Voor 28% gewijzigd door PaulJM3p op 22-11-2020 15:59]

• Bento1991
PaulJM3p schreef op zondag 22 november 2020 @ 15:57:
[...]

Op 17 november per SMS!

Heb de dag daarvoor een belletje gedaan dat het wel erg lang duurde. 10 minuten later ben ik terug gebeld dat er een auto is toegewezen, 2021 trim.
SR+?

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Nee (en hij heet PaulJM3p. :P )

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• LastBoyScout
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:11

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

BeefHazard schreef op zondag 22 november 2020 @ 14:51:
Leuk tijdverdrijf voor mensen die verwachten dat hun Tesla al een kenteken heeft: https://opendata.rdw.nl/V...voertuigen/m9d7-ebf2/data
En nog een leuke(re): Kenteken Radar :P

• tvanorsouw
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 03-12 15:56
Zijn er hier nog meer tweakers die een M3 LR hebben besteld maar tot op heden nog geen bericht hebben gehad over de levering? De LM heeft de Tesla 28 september besteld.

De sales advisor waarmee ik destijds contact heb gehad om een proefrit te maken heb ik recentelijk nog gecontacteerd en gevraagd of hij aan de hand van mijn RN kon vertellen op welke boot die staat. Helaas wist hij dat niet zei hij.

Iemand nog een idee waardoor je wat meer over de levering te weten zou kunnen komen?

• Obelixxx
Waar worden in Europa de eerste SR+ modellen vanuit China geleverd?
Wordt dat België nadat ze in Zeebrugge gelost zijn?

Wanneer zouden de eerste naar de nieuwe berijders gaan?

• BV83
  • Laatst online: 04-12 12:42
tvanorsouw schreef op maandag 23 november 2020 @ 07:45:
Zijn er hier nog meer tweakers die een M3 LR hebben besteld maar tot op heden nog geen bericht hebben gehad over de levering? De LM heeft de Tesla 28 september besteld.

De sales advisor waarmee ik destijds contact heb gehad om een proefrit te maken heb ik recentelijk nog gecontacteerd en gevraagd of hij aan de hand van mijn RN kon vertellen op welke boot die staat. Helaas wist hij dat niet zei hij.

Iemand nog een idee waardoor je wat meer over de levering te weten zou kunnen komen?
Hier ook een Model 3 LR besteld in de eerste week van oktober (voor de deadline levering 2020). Ook hier geen nieuws. Ik heb 2 weken geleden bij Tesla geïnformeerd maar ze konden mij nog niets vertellen. Afwachten denk ik maar.

• Flatline____
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 04-12 10:00

Hier ook M3LR besteld via LM. Bestelling is gedaan op maandag 5 oktober.

Behalve de mail dat de auto in dec geleverd gaat worden ook nog niets gehoord. Via de Tesla-chat begrijp ik dat er nog geen vin is toegewezen aan de bestelling.

• hdz200
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-12 15:46

Zelfde hier... M3LR Silver Metallic, begin juli besteld voor eind oktober.
Afgelopen vrijdag nog gechat. Heb alleen een RN nummer, nog geen VIN.

• tvanorsouw
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 03-12 15:56
Het doet me deugd dat ik in ieder geval niet de enige ben haha. Verwacht wel dat het allemaal dit jaar nog lukt maar toch zorgt de onwetendheid voor wat spanning.

• ReneVeld
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 04-12 12:14
Idem hier. M3LR. Bestelling 13-11 vrijgegeven door LM. Alleen mail gehad over levering in december. Krijg er een beetje de zenuwen van.

• Fausto1972
  • Laatst online: 04-12 16:42
Ik begreep van Tesla dat de deadline met garantie leveren dit jaar 7 october was.

LM heeft mijn order 9 october geplaatst. Ik heb vervolgens zelf een voorraad auto gereseveerd en gekoppeld aan de order van de LM. Heb een sms 8 december ophalen amsterdam.

Pfff heel blij dat het gelukt is mijn auto staat op boot grand aurora die overmorgen aankomt in zeebrugge.

• Jurres
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 04-12 16:49
Zijn er mensen op het forum die van plan zijn hun M3 (SR+) zelf in Zeebrugge ophalen? Zouden zij misschien daarna via deze weg een update willen geven over de openstaande speculaties? :D

-> Dubbel glas
-> Nieuwe koplampen
-> Draadloze lader

Thanks alvast!

• DiscoNootje
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 02:03
ReneVeld schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:42:
Idem hier. M3LR. Bestelling 13-11 vrijgegeven door LM. Alleen mail gehad over levering in december. Krijg er een beetje de zenuwen van.
Zelfde situatie hier. op 25-10 vrijgegeven. Los van dezelfde e-mail niks vernomen. Mijn LM houdt vol dat alles voor 20-11 besteld is dit jaar geleverd.

• MH2020
Jurres schreef op maandag 23 november 2020 @ 09:57:
Zijn er mensen op het forum die van plan zijn hun M3 (SR+) zelf in Zeebrugge ophalen? Zouden zij misschien daarna via deze weg een update willen geven over de openstaande speculaties? :D

-> Dubbel glas
-> Nieuwe koplampen
-> Draadloze lader

Thanks alvast!
Kan dit zomaar? Dan weet ik namelijk wel wat te doen🙈. Voor nu staat mijn datum namelijk gepland op 15 december.

• apvanderwaal
  • Niet online
MH2020 schreef op maandag 23 november 2020 @ 10:55:
[...]

Kan dit zomaar? Dan weet ik namelijk wel wat te doen🙈. Voor nu staat mijn datum namelijk gepland op 15 december.
Wees blij dat je een datum hebt :P Zou wel leuk zijn als er allemaal mensen naar Zeebrugge gaan, maar ben bang dat dat niet tot de mogelijkheden behoort.

• Terranca
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04:35
Geduld :-)

De draadloze lader is vrijwel zeker want die zit er al sinds juli 2020 in, en aan de rest kan je toch niks doen, ook al zou het er niet in/op zitten. Ga er gewoon niet van uit, en dan is alles leuk meegenomen.

Ik ben wel heel benieuwd naar die LFP batterij; kwam toevallig op een topic op een chinees forum waar vrij veel mensen klagen dat de auto stopt met laden op ~90-95% en niet naar de 100% wil. Gebruik de google translate functie van chrome als je mee wil lezen ;-) https://club.autohome.com...5-1.html#pvareaid=6830286

• apvanderwaal
  • Niet online
Terranca schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:43:
Geduld :-)

De draadloze lader is vrijwel zeker want die zit er al sinds juli 2020 in, en aan de rest kan je toch niks doen, ook al zou het er niet in/op zitten. Ga er gewoon niet van uit, en dan is alles leuk meegenomen.

Ik ben wel heel benieuwd naar die LFP batterij; kwam toevallig op een topic op een chinees forum waar vrij veel mensen klagen dat de auto stopt met laden op ~90-95% en niet naar de 100% wil. Gebruik de google translate functie van chrome als je mee wil lezen ;-) https://club.autohome.com...5-1.html#pvareaid=6830286
Knap dat jij dat destilleert uit dat bericht, zelf met google translate begrijp ik er niets van :P Wellicht gewoon in zijn Tesla ingesteld dat ie niet verder mag laden...

• MH2020
apvanderwaal schreef op maandag 23 november 2020 @ 11:42:
[...]

Wees blij dat je een datum hebt :P Zou wel leuk zijn als er allemaal mensen naar Zeebrugge gaan, maar ben bang dat dat niet tot de mogelijkheden behoort.
Haha dat is waar! Ik heb trouwens op de sms geantwoord met ‘JA’ en daarna niets meer gehoord. Ga er maar vanuit dat het in orde is 8)7

• Uittesla
  • Laatst online: 23:18
MH2020 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:01:
[...]

Haha dat is waar! Ik heb trouwens op de sms geantwoord met ‘JA’ en daarna niets meer gehoord. Ga er maar vanuit dat het in orde is 8)7
Vervolgens zou je een delivery bevestiging moeten krijgen via de mail met wat huisregels, en informatie, ging bij mij ook niet in een keer goed. Sprak toevallig iemand van tesla die hem nogmaals gestuurd heeft.

• Pr0minence
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:26
MH2020 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:01:
[...]

Het kan zijn dat deze orders batches verwerkt worden. Ik kreeg na mijn 'JA' reactie een paar dagen geleden een geautomatiseerde email met een generieke conformatie en locatie zonder specifieke datum.

• jd3000
  • Laatst online: 18:38
Uittesla schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:36:
[...]

Vervolgens zou je een delivery bevestiging moeten krijgen via de mail met wat huisregels, en informatie, ging bij mij ook niet in een keer goed. Sprak toevallig iemand van tesla die hem nogmaals gestuurd heeft.
Klopt! Afgelopen vrijdagmiddag om 17:00 uur kreeg ik die mail:

--

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het bevestigen van uw aanwezigheid bij de levering van uw Tesla. Hieronder volgt informatie ter voorbereiding op de levering van uw Tesla.

Betaling
Indien u geen gebruik maakt van operationele lease zal na het bevestigen van uw afspraak de definitieve factuur beschikbaar zijn in uw Tesla-Account.

Adresgegevens
Koopman Car Terminal
Maltaweg 3
1044AH Amsterdam

Kenteken
Enkele dagen voor levering delen wij via een automatisch bericht het kenteken en de meldcode van uw Tesla.

Site Safety
Op onze locaties hebben wij een volledige contactloze levering geïmplementeerd om uw en onze gezondheid te beschermen in navolging van de huidige RIVM richtlijnen:
• Kom zoveel mogelijk alleen naar de afleverlocatie;
• Bij voorkeur laat u zich afzetten op de afleverlocatie;
• Draag een mondkapje;
• Kom op de afgesproken tijd;
• Neem contact met ons op als u op de dag van levering gezondheidsklachten of symptomen ervaart.

Voorbereiding op uw levering
Neem voorafgaand aan de levering onderstaande instructies goed door.

• Instructievideo's: Model S, Model X en Model 3
• Tesla App
• Veelgestelde vragen
• Na levering

Op de dag van levering dient u een geldig Identiteitsbewijs mee te nemen. Het is daarnaast niet mogelijk om uw huidige leaseauto bij ons achter te laten.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u veel plezier bij de levering van uw Tesla!

Met vriendelijke groet,

Uw Tesla Delivery Team

• apvanderwaal
  • Niet online
T1992imm schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 14:22:
Vandaag was ik toevallig in de buurt en kon het niet laten een kijkje te nemen. De eerste refreshed modellen staan al bij de koopman terminal...[Afbeelding]
Kan aan mij liggen, maar dit ziet er niet uit als refreshed modellen. Volgens mij zie ik nog steeds chrome handgrepen.

• M13z1
Kan aan mij liggen, maar dit ziet er niet uit als refreshed modellen. Volgens mij zie ik nog steeds chrome handgrepen.
Op de handgrepen zit nog beschermfolie, de velgen en zwarte raamomlijsting 'verraden' de refresh.

• MH2020
Uittesla schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:36:
[...]

Ik wacht dan nog even af, heb de sms vrijdagmiddag ontvangen. Ze zien me alweer aankomen aan de telefoon/chat. Anders probeer ik het donderdag even :P

• De Dona

De Dona

Wie anders?

MH2020 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:03:
[...]

Ik wacht dan nog even af, heb de sms vrijdagmiddag ontvangen. Ze zien me alweer aankomen aan de telefoon/chat. Anders probeer ik het donderdag even :P
Ik heb ook nog geen bevestiging gekregen op mijn 'JA' als antwoord op de sms die ik vrijdag heb ontvangen. Ik wacht nog wel even af. :)

• Frankie1979
  • Laatst online: 03-12 22:19
1 oktober een M3P besteld en op 6 november een mail dat levering ergens in december plaats zal vinden. Geen sms nog gehad, of kenteken of VIN nummer :-/ Blijkt dat mijn mobiele nummer niet goed in contact gegevens stond... nu maar als een 0031-6-...... nummer genoteerd. Kan ook geen telefoonnummer vinden om heen te bellen... jullie wel?

• T_Y91
inmiddels ook kenteken mogen ontvangen. Levering op 4 december voor een witte SR+

• Obelixxx
Nu al kenteken?
Snel!

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Frankie1979 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
1 oktober een M3P besteld en op 6 november een mail dat levering ergens in december plaats zal vinden. Geen sms nog gehad, of kenteken of VIN nummer :-/ Blijkt dat mijn mobiele nummer niet goed in contact gegevens stond... nu maar als een 0031-6-...... nummer genoteerd. Kan ook geen telefoonnummer vinden om heen te bellen... jullie wel?
https://www.tesla.com/nl_.../store/tilburgatlasstraat

Ik zou bellen met levering, dus 013 799 8814.

• hanzipanzi
Frankie1979 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:27:
Same here voor de M3P. 6 Nov,.mail gehad, vandaag gebeld,geen kenteken, geen VIN. Meer wist de sales adviseur niet.

Hij kon mij maar 2 dingen met 'zekerheid' zeggen. 1. voor 30 Dec geleverd. 2. Verdeeld in 3 logische tijdblokken. 1-10 Dec, 10-20 Dec en 20 - 30 Dec. Alle drie de blokken zijn nog mogelijk kwestie van toewijzen, maar ik ga maar uit van 20 - 30 Dec.

• dijkmans93
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 04-12 17:40
Een jaar geleden zat ik dagelijks op dit forum. Als je weet wat ze er vorig jaar uitgeperst hebben moet het dit keer toch ook lukken!

So far so good...

• Obelixxx
Heeft iemand ervaring met het inleveren van de oude lease auto op de Koopman Terminal?

Ik zou nml het liefst met mijn 'oude' auto mn M3 gaan ophalen, en direct de oude auto laten staan daar.
Mijn lease maatschappij vond dit geen probleem, indien Testla dáár auto's inneemt.

Iemand ervaring al?

• Flail
  • Registratie: augustus 2011
Oude leaseauto achterlaten is op de Koopmanterminal niet mogelijk helaas.

Uit bevestigingsmail:
Het is daarnaast niet mogelijk om uw huidige leaseauto bij ons achter te laten.

• Obelixxx
Flail schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:22:
Oude leaseauto achterlaten is op de Koopmanterminal niet mogelijk helaas.

Uit bevestigingsmail:

[...]
Da's vervelend.
Misschien dan inleveren bij van Mossel Zaandam.
Moet ik alleen nog naar de terminal zien te komen daarna.

• Obelixxx
Tannhauser ook weer op de grid.
Bijna voorbij Sudan, bijna op hoogte Egypte

• JJcrx
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 03-12 14:11
Ik zit al een tijdje mee te lezen en dacht zal nu ook maar even wat delen.

Mijn M3 SR+ is op 16-9 besteld door de LM. Op 4 december kan ik deze ophalen in Amsterdam.
Gisteren heb ik gebeld met Tesla en mijn VIN en Kenteken mogen ontvangen.
Als ik het kenteken invul op de site van de RDW dan zie ik dat de fiscale waarde met 2000,- is gezakt t.o.v. de bestelde waarde. Dus het lijkt er op dat we de korting toch terug gaan zien in de bijtelling!

• ronjon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
Obelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 08:31:
[...]

Da's vervelend.
Misschien dan inleveren bij van Mossel Zaandam.
Moet ik alleen nog naar de terminal zien te komen daarna.
ik zit ook bij van Mossel. contact gehad met hun lease afdeling hierover en zij boden aan om mijn auto in (de buurt van ) Amsterdam in te leveren, waarna een van Mossel werknemer mij naar de Koopman Terminal kan brengen.

nog even kijken of ik daar gebruik van maak of toch even iemand meeneem :)

• Obelixxx
ronjon schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:14:
[...]

ik zit ook bij van Mossel. contact gehad met hun lease afdeling hierover en zij boden aan om mijn auto in (de buurt van ) Amsterdam in te leveren, waarna een van Mossel werknemer mij naar de Koopman Terminal kan brengen.

nog even kijken of ik daar gebruik van maak of toch even iemand meeneem :)
Zit je direct bij van Mossel of J&T?

Ik zag dat van Mossel Zaandam 'hemelsbreed' niet ver van de terminal is, maar met de auto toch wel 20 minuten.
Ik weet niet of ze me willen wegbrengen na inleveren, de Tesla gaat nml weer via een andere LM.

• tmaniac
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:23
Ik zit bij leaseplan, lever mijn huidige auto in hier in de meern en krijg dan vervolgens een lift van m'n pa naar Amsterdam. (met het OV zou ik 1u45m onderweg zijn(!))

M'n pa is met pensioen dus die heeft tijd zat en hij wil ook heel graag m'n nieuwe speelgoed zien ;)

• ronjon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
Obelixxx schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 09:17:
[...]

Zit je direct bij van Mossel of J&T?

Ik zag dat van Mossel Zaandam 'hemelsbreed' niet ver van de terminal is, maar met de auto toch wel 20 minuten.
Ik weet niet of ze me willen wegbrengen na inleveren, de Tesla gaat nml weer via een andere LM.
bij van Mossel. gewoon even bellen :)

• DiscoNootje
Nou gebeld met Tesla i.v.m. levering M3LR. Die konden mij helemaal niets vertellen op basis van mijn RN nummer. Nee meneer, er staat geen auto gekoppeld dus helaas kan ik u niet helpen. Schiet lekker op dit.

• NielsHaz
  • Laatst online: 03:59
DiscoNootje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:47:
Nou gebeld met Tesla i.v.m. levering M3LR. Die konden mij helemaal niets vertellen op basis van mijn RN nummer. Nee meneer, er staat geen auto gekoppeld dus helaas kan ik u niet helpen. Schiet lekker op dit.
gewoon even via de chat doen via het chat venstertje rechts onderin via deze link:

https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3

• apvanderwaal
  • Niet online
DiscoNootje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:47:
Standaard antwoord inmiddels. Geduld is de enige oplossing. Het lijkt erop dat een selecte groep nu afspraken heeft als wijze van test. De toscana komt deze week aan in Belgie, verwachting is dan, voor de SR+ dat veel mensen binnen 1 a 1,5 week bericht hebben. Levering begin december is nog steeds mogelijk, eind december helaas ook.

Vorig jaar konden ze er 900 per dag aan. Dat zal met COVID nu niet het geval zijn. Maar ik verwacht dan ook niet dat er dit jaar nog 10.000 tesla's geleverd moeten worden. Ik verwacht eerder in een ordergrootte van 2000 voor NL. Dat lukt makkelijk in december. Komt allemaal goed!

En voorwat betreft de LR en P modellen. Zodra boot aangemeerd is verwacht ik dat je binnen 1 a 1,5 week ook bericht hebt over levering. Dus gewoon even wachten tot ze echt in Europa zijn.

[Voor 9% gewijzigd door apvanderwaal op 24-11-2020 11:55]

• SXZ
Zolang jouw configuratie nog in hun webwinkel (knop Snel Leverbaar) staat, zou je de auto nog in 2020 geregistreerd hebben.

• DiscoNootje
NielsHaz schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:50:
[...]

gewoon even via de chat doen via het chat venstertje rechts onderin via deze link:

https://www.tesla.com/nl_nl/inventory/new/m3
Zojuist gedaan. Helaas hetzelfde verhaal. De medewerker vertelde mij dat hij geen leverdatum kon geven. Wel dat het December zal zijn.... ;w

[Voor 3% gewijzigd door deepbass909 op 24-11-2020 14:17. Reden: Op tweakers noemen we medewerkers van een bedrijf niet bij naam, ook niet alleen voornaam.]

• MH2020
Inmiddels reactie op mijn ‘JA’ van afgelopen vrijdag🥳

[Voor 74% gewijzigd door MH2020 op 24-11-2020 17:08]

• De Dona

De Dona

Wie anders?

MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:

Same here!

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Nu online
MH2020 schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:41:
[Afbeelding]

Haal je RN nummer even weg, dat kunnen mensen gebruiken.

Give 2 Get

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

DiscoNootje schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 12:08:
[...]

Zojuist gedaan. Helaas hetzelfde verhaal. *weg* vertelde mij dat hij geen leverdatum kon geven. Wel dat het December zal zijn.... ;w
Grote kans dat je auto op de GLOVIS SUN staat. Volgens Mr. Miserable (de bekende 'spotter' van de Tesla Motors Club) is dat het (vermoedelijk laatste) schip wat naar Europa komt. Zij staat op het punt om te vertrekken, dus dan zou met een paar dagen een VIN gekoppeld moeten worden. Het kan wat langer duren voordat je SMS krijgt, reken op een paar weken. Ik heb geen idee wanneer ze die SMS'jes nu exact sturen.

[Voor 1% gewijzigd door deepbass909 op 24-11-2020 16:55]

• alionfire
Zojuist bericht van de LM gehad m.b.t. tank/laad-pas, en daar zag ik het kenteken in vermeld staan! Getting closer each day :P

Pagina: 1 ... 348 ... 352 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True