Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• [MAUS]
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 00:02
Ik heb ook een sms'je gehad voor 8-12. Helaas precies de dag dat ik echt niet kan. Dus hoop dat ze 'm opnieuw in willen plannen op een ander moment. Direct maar een mail gestuurd.

be quiet! Pure Base 500 | be quiet! Straight Power 11 650w | AMD Ryzen 5 3600 | Asus TUF B450-Plus | Asus ROG Strix Radeon RX5700XT | Corsair Vengeance LPX 3200mhz | Asus TUF Gaming VG35VQ | Logitech G513/G502/G240/Z623 | Logitech G29 | GT Omega ART

• minimal_sjoerdt
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 22:55
[MAUS] schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
Ik heb ook een sms'je gehad voor 8-12. Helaas precies de dag dat ik echt niet kan. Dus hoop dat ze 'm opnieuw in willen plannen op een ander moment. Direct maar een mail gestuurd.
Betreft dit ook de SR of een LR(+)?

• blaCkduSt
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 20:28
Ik mag volgens een sms'je van Tesla mijn witte SR+ met trekhaak op maandag 07-12 om 12:00 in Amsterdam komen afhalen :D

• LastBoyScout
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:11

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

Bij mij en m'n zwager ook!; we mogen allebei onze Blue Metalic M3-SR+ op 08-12 komen ophalen; hij om 15:30 en ik om 10:30u :-)

• joenatic
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-12 16:07
Heb ook net een SMS gekregen voor 10 december. even kijken of ik dan daar kan komen.

• apvanderwaal
  • Registratie: juli 2013
  • Niet online
Lucky bastards, hier nog steeds in afwachting van enig nieuws rondom levering behalve ergens in december. Wanneer hebben jullie besteld? Ik pas begin oktober dus ga er vanuit dat deze bestellingen allemaal ervoor zijn gedaan.

• Neandertys
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 04-12 18:55
Vrijdag 4 december om 12:00.

Sr+ midnight silver

Edit; besteld op 7-10

[Voor 20% gewijzigd door Neandertys op 17-11-2020 17:06]

• Rode woezel
  • Laatst online: 20:54
Ik heb net een sms gekregen dat de levering in principe 7 december a.s. plaatsvindt. Bestelling is eind september geplaatst, maar levering mocht pas na 2 november plaatsvinden van de LM. Betreft een M3 SR+.

• Pr0minence
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:26
Ik heb ook zojuist een SMS gekregen :)

• ogboss
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 01-12 15:49
[MAUS] schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
Ik wil anders wel met je ruilen als dat kan. Heb 10 dec om 1600

• alionfire
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-12 12:53
Hier ook een smsje, 7/12 in de namiddag ophalen in Amsterdam.

Gaat om een zwarte M3 SR+, bestelling eind oktober.

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Toffifee
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 00:45
Net ook de SMS gehad. 7 dec om 17.30 uur. Wel jammer dat het dan al donker is. En ze vragen aan te geven of je beschikbaar bent, maar ivm besteld via LM is die koppeling met mijn account nog niet gemaakt. Heb maar even een chatbericht gestuurd.
Spannend...
Nu als de sodemieter mijn wallbox pulsar plus lader laten aanleggen. :-)
Witte SR+ ramen nog te tinten.

[Voor 4% gewijzigd door Toffifee op 17-11-2020 17:19]

Asus P4C800 deluxe - P4 3,0 - 1024 MB - Radeon 9800XT

• Terranca
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04:35
Hier ook een SMS voor 7 december rond het middaguur.

Even voor iedereen die niet kan op het voorgesteld tijdstip: SMS geen Nee terug, maar bel of mail het Delivery team! Geeft je stuk meer vrijheid in bepalen van de afspraak.

• MH2020
  • Laatst online: 04-12 18:16
duiker1971 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:44:
Net een SMSsje van Tesla ontvangen... update over levering M3 SR+, Hij is nu gepland op 7-12 10:30. Bijzonder, hij zou pas een week later geleverd mogen worden. Maar er kan nog van alles veranderen ;-)
Wat leuk! Had je in de eerste instantie ook de mail gehad tussen 14 & 22 december?

• MH2020
apvanderwaal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:03:
Lucky bastards, hier nog steeds in afwachting van enig nieuws rondom levering behalve ergens in december. Wanneer hebben jullie besteld? Ik pas begin oktober dus ga er vanuit dat deze bestellingen allemaal ervoor zijn gedaan.
Hier eind september besteld M3 SR+ rood, maar lees ook dat sommige pas in oktober hebben besteld en hem eerder kunnen ophalen. Pech voor mij helaas!

• NielsHaz
  • Laatst online: 03:59
4 December om 17:00 terminal Amsterdam, SR+ midnight grey silver metallic

• DiscoNootje
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 02:03
Zo te zien krijgen alle M3SR+ klanten hun SMSjes. De LR's moeten nog even wachten...

• MH2020
DiscoNootje schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
Zo te zien krijgen alle M3SR+ klanten hun SMSjes. De LR's moeten nog even wachten...
Niet allemaal :'(

• armandstoker
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 04-12 17:27
Zojuist een chat met Tesla afgesloten, leverdatum bleek al bekend maar had nog geen SMS gehad...
Zij hebben mijn 06 genoteerd. Supergoed geholpen verder.

Half september M3 SR+ wit besteld (via LM), kan hem ophalen op 9 december om 12:30 :-)

• apvanderwaal
  • Niet online
Mijn tesla medewerker van vandaag was niet zo aardig. Als je kritische vragen stelt vinden ze het lastig om te antwoorden omdat ze het zelf gewoon niet weten. Volgorde van levering is pure willekeur. Later besteld, eerder rijden, blijkbaar normaalste zaak van de wereld. Begreep van maatjes van mij dat dit ook vorig jaar zo ging. Ook LM bevestigd dat het een mega vaag proces is. Geduld is de enige oplossing, maar dat heb ik inmiddels niet meer na al deze berichten hier.

Voor de mensen die wel een datum en tijd hebben. Mega veel plezier! Tip, ben je laat op de middag, neem een goede lamp mee. Overigens mag je binnen een bepaald aantal km’s schade nog melden. Ben benieuwd wat de kwaliteit uit China gaat zijn.

• WCM
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:16
apvanderwaal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:39:
Mijn tesla medewerker van vandaag was niet zo aardig. Als je kritische vragen stelt vinden ze het lastig om te antwoorden omdat ze het zelf gewoon niet weten. Volgorde van levering is pure willekeur. Later besteld, eerder rijden, blijkbaar normaalste zaak van de wereld. Begreep van maatjes van mij dat dit ook vorig jaar zo ging. Ook LM bevestigd dat het een mega vaag proces is. Geduld is de enige oplossing, maar dat heb ik inmiddels niet meer na al deze berichten hier.

Voor de mensen die wel een datum en tijd hebben. Mega veel plezier! Tip, ben je laat op de middag, neem een goede lamp mee. Overigens mag je binnen een bepaald aantal km’s schade nog melden. Ben benieuwd wat de kwaliteit uit China gaat zijn.
Bij Tesla om uitleg vragen waarom je eerder hebt besteld en later geleverd krijgt, heeft geen zin. Het is een vaag proces, en dus krijg je een vage reactie. Je kunt wel vragen stellen over of er al een RN, VIN of leverdatum bekend is. Daarop krijg je een duidelijk antwoord. En wees gerust: Tesla wil zelf ook heel graag alle bestellingen voor 31 december uitleveren, want dat is goed voor hun jaarcijfers!

Tesla M3 SR+ | Midnight Silver | Wit interieur | 19" | Trekhaak | Besteld 5-10 via LM | RN 2-11 | VIN n.n.b.| Kenteken K-***-FF | Leverdatum 16-12

• apvanderwaal
  • Niet online
Ook nog een interessant bericht vanuit de LM, de korting op de SR+ heeft blijkbaar geen invloed op de fiscale waarde. Maakt voor mij niet uit maar ben wel benieuwd of dit ook echt zo is. Zou toch raar zijn dat waarde op kenteken anders is dan je ervoor hebt betaald.

• apvanderwaal
  • Niet online
WCM schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:50:
[...]

Bij Tesla om uitleg vragen waarom je eerder hebt besteld en later geleverd krijgt, heeft geen zin. Het is een vaag proces, en dus krijg je een vage reactie. Je kunt wel vragen stellen over of er al een RN, VIN of leverdatum bekend is. Daarop krijg je een duidelijk antwoord. En wees gerust: Tesla wil zelf ook heel graag alle bestellingen voor 31 december uitleveren, want dat is goed voor hun jaarcijfers!
I know, komt ook vast wel goed. Ze bevestigen dat ook hé, je hebt een vin, hij staat op de toscana dus je krijgt hem dit jaar, en ja dat kan ook op de laatste dag van het jaar zijn als je met een oliebol in je handen zit.

• Terranca
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 04:35
apvanderwaal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:53:
Ook nog een interessant bericht vanuit de LM, de korting op de SR+ heeft blijkbaar geen invloed op de fiscale waarde. Maakt voor mij niet uit maar ben wel benieuwd of dit ook echt zo is. Zou toch raar zijn dat waarde op kenteken anders is dan je ervoor hebt betaald.
Daar lijkt je LM wel gelijk in te kunnen hebben. Ik heb inmiddels vernomen dat ze mijn maandbedrag zullen herberekenen op basis van de prijs met korting, maar anders is het gewoon lekker cashen voor de LM :/

Maar goed, er zijn ook weer berichten die het tegendeel zeggen. Maar dat hoort zo bij de Tesla-ervaring. 8)7

[Voor 11% gewijzigd door Terranca op 17-11-2020 19:55]

• jd3000
  • Laatst online: 04-12 18:38
Vandaag SMS ontvangen voor levering op 9 december! (M3LR)

• Xochiquetzal
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 14:10
SMS gehad. 8 december, midden op de dag. Nu nog dingen regelen om daar te komen.

Maar er wordt in de SMS ook gezegd: Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden.
Maar op mijn account is echt nog niks te zien. Ja, linksbovenin staat X’s Tesla en mijn contactgegevens staan er, maar verder totaal niks over mijn Tesla, geen datum, geen model of andere specificaties. Nu is ie natuurlijk besteld door de LM, maar klopt dit? Ik had verwacht dat ik nu wel meer zou zien in mijn account.

[Voor 73% gewijzigd door Xochiquetzal op 17-11-2020 20:20]

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• da_mgink
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:41
Ook ik heb einde van de middag de sms ontvangen! Ik mag op 8 december om 16:30 mijn witte model 3 SR+ komen ophalen in Amsterdam.

• Rode woezel
  • Laatst online: 20:54
Maar er wordt in de SMS ook gezegd: Log in op www.tesla.com/teslaaccount om uw leveringsprofiel af te ronden.
Maar op mijn account is echt nog niks te zien. Ja, linksbovenin staat X’s Tesla en mijn contactgegevens staan er, maar verder totaal niks over mijn Tesla, geen datum, geen model of andere specificaties. Nu is ie natuurlijk besteld door de LM, maar klopt dit? Ik had verwacht dat ik nu wel meer zou zien in mijn account.
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb begrepen dat dit zo hoort en dat de koppeling last minute plaatsvindt.

• Barbas
  • Laatst online: 02-12 22:13

Barbas

Gallego!

Smsje ontvangen voor 8-12, omgezet naar 9-12 :) heb vanmiddag maar direct gebeld. Vriendelijke dame aan de telefoon. Gaat om een witte model 3 sr+

Mejor así

• [MAUS]
  • Laatst online: 00:02
ogboss schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:13:
[...]

Ik wil anders wel met je ruilen als dat kan. Heb 10 dec om 1600
Bedankt voor het aanbod! Ik hou dit even in de gaten, ik wacht nog heel even af waar Tesla zelf mee komt, maar misschien dat ze zelf ruilen ook wel makkelijk vinden. Mocht dit zo zijn stuur ik wel even een PB zodat we dit kunnen regelen.

be quiet! Pure Base 500 | be quiet! Straight Power 11 650w | AMD Ryzen 5 3600 | Asus TUF B450-Plus | Asus ROG Strix Radeon RX5700XT | Corsair Vengeance LPX 3200mhz | Asus TUF Gaming VG35VQ | Logitech G513/G502/G240/Z623 | Logitech G29 | GT Omega ART

• -Splash-
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:00
Xochiquetzal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 20:07:
SMS gehad. 8 december, midden op de dag. Nu nog dingen regelen om daar te komen.

Je gaat ook niets zien, ook niet na levering. De auto is alleen inzichtelijk voor de LM. Enige koppeling die je hebt is via de telefoon straks. Die koppeling vond echt op de dag zelf plaats.

• bokkow
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:50

bokkow

appleflap

-Splash- schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
[...]

Je gaat ook niets zien, ook niet na levering. De auto is alleen inzichtelijk voor de LM. Enige koppeling die je hebt is via de telefoon straks. Die koppeling vond echt op de dag zelf plaats.
Hmmmm, en wat kan de LM dan zoal zien?

En stel dat het nog/weer mogelijk is om verwarmde stoelen achter aan te zetten als optie (300,-) bij SR+, kan je dat dan zelf of moet de LM je een tikkie sturen?

• Xochiquetzal
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 14:10
-Splash- schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
[...]

Goed om te weten. Maakt mij niet uit hoor, maar het is maar dat er niet iets van me verwacht wordt, wat ik niet kan doen en vervolgens m’n Tesla niet mee mag nemen. :F ;)

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• WaSm
  • Laatst online: 04-12 17:24
Ook deze jongeman mag nog even wachten op een SMS van de Tannhauser Tesla M3 ;)

(De TannHauser vaart op dit moment bij Sri Lanka / India - ETA Egypte 25/11/2020)

• MH2020
WaSm schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:18:
[...]

Ook deze jongeman mag nog even wachten op een SMS van de Tannhauser Tesla M3 ;)

(De TannHauser vaart op dit moment bij Sri Lanka / India - ETA Egypte 25/11/2020)
Ah, goed om te weten! Hoe zie je dat? Als ik 'm opzoek dan zie ik de locatie van 1 dag en 19 uur geleden :-(.

• Jurres
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 04-12 16:49
Terranca schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:24:
[...]

Daar lijkt je LM wel gelijk in te kunnen hebben. Ik heb inmiddels vernomen dat ze mijn maandbedrag zullen herberekenen op basis van de prijs met korting, maar anders is het gewoon lekker cashen voor de LM :/

Maar goed, er zijn ook weer berichten die het tegendeel zeggen. Maar dat hoort zo bij de Tesla-ervaring. 8)7
welke LM heb jij als ik vragen mag? Bij mij, Athlon, zei niets te weten van een korting. Dus of ze mijn maandbedrag ook zouden aanpassen vraag ik me af.

• WaSm
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:38:
[...]

Ah, goed om te weten! Hoe zie je dat? Als ik 'm opzoek dan zie ik de locatie van 1 dag en 19 uur geleden :-(.
Geheel en al correct ... 8)7 8)7

Ik kijk o.a. op https://www.vesselfinder....MO-9731640-MMSI-265827240
maar ook op https://shipfinder.co/ en natuurlijk https://www.myshiptracking.com/

• 652cc
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 06:59
apvanderwaal schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:53:
In het geval van de SR+ modellen die uit China komen is de consumentenprijs ook echt aangepast (2000 eu lager). Ik heb de reservering van mijn lease SR+ in eerste instantie zelf gedaan en kon dat dus zien op de order bevestiging. Die heb ik expliciet doorgestuurd naar mijn LM (Alphabet) en die hebben vervolgens mijn maandbedrag en fiscale waarde aangepast.

Zie hier: kale prijs is 46980 en dat was 48980.

Mijn SR+ kan ik tussen 14-22 december ophalen, besteld 4-11. Nog geen SMS met exacte datum ontvangen.

[Voor 4% gewijzigd door 652cc op 18-11-2020 10:16. Reden: .]

"Who are you to wave your finger?"

• Jurres
652cc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:14:
[...]

In het geval van de SR+ modellen die uit China komen is de consumentenprijs ook echt aangepast (2000 eu lager). Ik heb de reservering van mijn lease SR+ in eerste instantie zelf gedaan en kon dat dus zien op de order bevestiging. Die heb ik expliciet doorgestuurd naar mijn LM (Alphabet) en die hebben vervolgens mijn maandbedrag en fiscale waarde aangepast.

Mijn SR+ kan ik tussen 14-22 december ophalen, besteld 4-11. Nog geen SMS met exacte datum ontvangen.
Kijk hier kunnen wrs velen wat mee richting de LM. Dankjewel.

• Obelixxx
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21:48
Heeft iemand zijn of haar M3 SR+ besteld bij Hitachi Capital Mobility?
Mijn tussenpersoon heeft al meerdere malen gevraagd naar de 2000 euro korting, maar nog steeds geen antwoord gekregen.

• Proppel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:48
Obelixxx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:25:
Heeft iemand zijn of haar M3 LR+ besteld bij Hitachi Capital Mobility?
Mijn tussenpersoon heeft al meerdere malen gevraagd naar de 2000 euro korting, maar nog steeds geen antwoord gekregen.
Korting is volgens mij alleen voor SR+ ivm nieuwe/goedkopere batterij.

• Obelixxx
Proppel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:36:
[...]

Korting is volgens mij alleen voor SR+ ivm nieuwe/goedkopere batterij.
Sorry,
tikvaut, gaat om SR+

• Proppel
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:48
Ah ok, ik heb ga hem ook via hun krijgen, maar heb er nog niks over gehoord/gezien. Factuur in de app laat de "oude" prijs nog zien.

• BirgitGz
  • Laatst online: 01-12 14:34
Ik heb ook zelf de Tesla besteld welke overgenomen wordt door de LM.
Hierbij zie ik idd ook de lagere prijs op mijn account, ik heb dit meteen nagevraagd aan mijn LM en die gaven aan dat zij van Tesla bij aflevering pas een definitieve prijs krijgen. Aan de hand van die prijs zullen ze alles herberekenen. (ergens in de overeenkomst met Tesla staat namelijk dat de definitieve prijs nog kan afwijken)

• pieterhi
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 04-12 15:41
pieterhi schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:57:
[...]

Athlon is op de hoogte. Ik heb zelf de bestelling bij Telsa uitgevoerd en hierna overgedragen aan Athlon. In eerste instantie wisten ze ook niets van de nieuwe prijs (dat deze 2k lager was). Na opsturen van alle gegevens hebben ze de offerte hierop aangepast. De dame vertelde me nog... dit weten mijn collega's denk ik ook niet ;-) Ik denk dat ze graag die 2k in hun zak houden ipv van weggeven. Het kan zijn dat ze de nieuwe prijs niet doorberekenen indien de offerte al getekend is. Bij mij moest de offerte nog getekend worden en dan wil men natuurlijk wel meebewegen ;-)
Ik ga er ook vanuit dat dit de nieuwe catalogusprijs is van dit model uit China. Er staat nergens iets vermeld over korting.

[Voor 28% gewijzigd door pieterhi op 18-11-2020 10:59]

• Pr0minence
Proppel schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:42:
[...]

Ah ok, ik heb ga hem ook via hun krijgen, maar heb er nog niks over gehoord/gezien. Factuur in de app laat de "oude" prijs nog zien.
Tesla heeft mij weten te vertellen dat de korting een 'cash korting' is. Omdat dit een tijdelijke prijsvermindering is vanwege het leveren van het quasi-refresh model vertaalt zich dit niet in de cataloguswaarde van de wagen. De cataloguswaarde zal ook door het RDW bepaald worden en kan daarom niet direct beïnvloed worden door een dergelijke cash-korting.

Maar wij zullen daar natuurlijk op termijn snel genoeg achter komen :)

• MH2020
652cc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 10:14:
[...]

Zie hier: kale prijs is 46980 en dat was 48980.
[Afbeelding]

Zojuist ook maar even gebeld met Alphabet. Vriendelijk geholpen. De medewerker kende het verhaal nog niet, heeft dit in een gezamenlijke app besproken en zijn collega's waren ervan op de hoogte.
Blijkbaar heeft Tesla (nog) geen bericht richting de LM'en opgestuurd hierover.
Ik kreeg in ieder geval het volgende te horen:

Het gaat inderdaad om die korting van 2000, deze zal Tesla na aflevering factureren bij de LM. Dit stuurt de LM weer door naar mijn werkgever. Het is dus nog niet duidelijk of ik de voordelen hiervan zal ervaren, hangt even af van de afspraken mbt mijn leasecontract met de werkgever, maar de werkgever heeft er sowieso profijt van.

-> Straks maar even de wagenparkbeheerder bellen 8)7

• Sluwe_0548
  • Laatst online: 01-12 14:16
Zojuist gebeld door Tesla v.w.b. delivery van mijn Tesla 3 SR+ wit. Besteld eind September en mag deze 8 december ophalen. Hij vertelde dat het om het 2021 model gaat!

• Obelixxx
Sluwe_0548 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:42:
Zojuist gebeld door Tesla v.w.b. delivery van mijn Tesla 3 SR+ wit. Besteld eind September en mag deze 8 december ophalen. Hij vertelde dat het om het 2021 model gaat!
2021 model??
Dat is dan weer rar.

Wellicht 2020 met nieuwe batterij?

• 652cc
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 06:59
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:30:
[...]

Zojuist ook maar even gebeld met Alphabet. Vriendelijk geholpen. De medewerker kende het verhaal nog niet, heeft dit in een gezamenlijke app besproken en zijn collega's waren ervan op de hoogte.
Blijkbaar heeft Tesla (nog) geen bericht richting de LM'en opgestuurd hierover.
Ik kreeg in ieder geval het volgende te horen:

Het gaat inderdaad om die korting van 2000, deze zal Tesla na aflevering factureren bij de LM. Dit stuurt de LM weer door naar mijn werkgever. Het is dus nog niet duidelijk of ik de voordelen hiervan zal ervaren, hangt even af van de afspraken mbt mijn leasecontract met de werkgever, maar de werkgever heeft er sowieso profijt van.

-> Straks maar even de wagenparkbeheerder bellen 8)7
Het klopt inderdaad dat niet iedereen het terugziet in het maandelijkse leasebedrag. Als je binnen de leasebudget/norm van je werkgever blijft waarschijnlijk niet. Ik ga met de SR+ boven het maandelijkse standaard leasebudget (norm) en heb daardoor eigen bijdrage van de maandelijkse overschrijding+BTW. Die eigen bijdrage wordt nu dus wel lager voor mij.

Fiscaal (bijtelling) merkt iedereen het wel als het goed is.

"Who are you to wave your finger?"

• tmaniac
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22:23
ook zojuist een SMS gehad; Woensdag 9-12 mag ik m'n M3 SR+ ophalen.

ben benieuwd of het een refresh is of niet.

Als ik m'n VIN nummer invoer bij de tesla-tap decoder herkent hij de battery specification niet dus denk dat het om die nieuwe lithium iron phosphate (LFP) battery gaat.

Nu nog even stoeien met hoe de auto toe te voegen aan mijn account.

Besteld via LM (Terberg) maar heb enkel het VIN nummer.
(die jongens bij Terberg zullen al wel moe van me worden)
2021 met volledige refresh lijkt me niet. Zal een "China" versie zijn.

• Sluwe_0548
  • Laatst online: 01-12 14:16
Hij noemde specifiek zwarte omlijsting, andere velgen en nieuwe middenconsole
Sluwe_0548 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:50:
Lijkt mij vreemd bij een SR+. Wellicht was hij in de war met een LR. Anders even de VIN opvragen.

[Voor 5% gewijzigd door Inspired op 18-11-2020 11:58]

• Jurres
Sluwe_0548 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:50:
Dit zal dan ook uit jouw VIN moeten blijken dat het niet om 2020 maar 2021 model gaat.
Op deze site kun je dit nagaan: https://teslatap.com/vin-decoder/

• KoudeKoffie
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 01:54
Levering: 11 december om 13:00 uur in Amsterdam. (SR+ Wit, 19")
Mooi op een vrijdag. Dat hele weekend lekker rondtoeren. Can't wait! :)

[Voor 5% gewijzigd door KoudeKoffie op 18-11-2020 13:11]

• hermvulkers
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:37
Wél refreshed 2021 modellen tussen de SR+ shipment uit China dus. What the hell. Met zo'n stellige bewering maakt een Tesla medewerker toch geen fout lijkt me. Alle theorieën het raam uit, nu ga ik ook weer hopen op een refresh. Kan de mijne 11 december ophalen.

• De Dona
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:52

De Dona

Wie anders?

Ik zie het in Amsterdam allemaal wel. Ik hoop alleen op de LFP accu. :)

• MH2020
jurresei schreef op woensdag 18 november 2020 @ 12:02:
[...]

Dit zal dan ook uit jouw VIN moeten blijken dat het niet om 2020 maar 2021 model gaat.
Op deze site kun je dit nagaan: https://teslatap.com/vin-decoder/

[Afbeelding]
Als ik mijn VIN invoer staat er 2019 model :-( .. Kan dat gewoon?

Wel met de LFP batterij, dan dan weer wel.

• MH2020
652cc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:45:
[...]

Het klopt inderdaad dat niet iedereen het terugziet in het maandelijkse leasebedrag. Als je binnen de leasebudget/norm van je werkgever blijft waarschijnlijk niet. Ik ga met de SR+ boven het maandelijkse standaard leasebudget (norm) en heb daardoor eigen bijdrage van de maandelijkse overschrijding+BTW. Die eigen bijdrage wordt nu dus wel lager voor mij.

Fiscaal (bijtelling) merkt iedereen het wel als het goed is.
Oh.. vandaar. Ik betaal idd wel een eigen bijdrage voor de auto, dus dat zou mooi zijn. _/-\o_

• Jurres
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:33:
[...]

Als ik mijn VIN invoer staat er 2019 model :-( .. Kan dat gewoon?

Wel met de LFP batterij, dan dan weer wel.
controleer even of de 10e positie uit jouw VIN wel juist is overgenomen door die VIN-decoder. Bij mij ging er ook iets fout namelijk..

• Jazkaloo
  • Laatst online: 01:40
jurresei schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:39:
[...]

controleer even of de 10e positie uit jouw VIN wel juist is overgenomen door die VIN-decoder. Bij mij ging er ook iets fout namelijk..
Positie 10 in de cijfer en letter reeks van je VIN is een L als die uit 2020 komt. Positie 9 is het zogenaamde check digit. Als het volgens jou niet klopt, bereken die dan en check het getal op positie 9.

https://vpic.nhtsa.dot.go...t/Index/5yj3e1eaxhf000316

[Voor 7% gewijzigd door Jazkaloo op 18-11-2020 15:16]

• WaSm
[...]

Net met de hand de 10e digit gecorrigeerd en ook ik heb een F batterij en 2020 model Tesla Model 3 op de Tannhauser onderweg naar Amsterdam.

Wellicht is dat de reden dat mijn LM geen 2000 euro vd de prijs afhaald om de maandelijkse kosten te corrigeren ;)

• NielsHaz
  • Laatst online: 03:59
Iedereen... het was een losse flodder met de refresh 2021 modellen sr+, net contact gehad met Tesla en die geeft duidelijk aan alleen de Long range en performance modellen zijn refresh modellen 2021. De SR+ modellen zijn uit de fabriek in shanghai en hebben wel de laatste accutechniek. Geen nieuwe koplampen geen dubbel glas enz enz.

@Sluwe_0548 wat is je VIN nummer?

• Obelixxx
Is er iemand die eerder een mail / sms kreeg betreffende levering tussen 14 en 22 december, die nu al een sms heeft gekregen met een leverdatum (van voor 14 december)?

• MH2020
Jazkaloo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:14:
[...]

Positie 10 in de cijfer en letter reeks van je VIN is een L als die uit 2020 komt. Positie 9 is het zogenaamde check digit. Als het volgens jou niet klopt, bereken die dan en check het getal op positie 9.

https://vpic.nhtsa.dot.go...t/Index/5yj3e1eaxhf000316
Hij is wel correct geeft de link aan, en positie 10 is een L, op goed geluk dan maar ;w

• MH2020
[...]

Bij mij word er aangegeven dat positie 7 moeilijk zit te doen, maar bijna niks komt overeen met wat ik heb ingevoerd. Gewoon maar afwachten denk ik.. :|

• GroeneWandelaar
  • Nu online
Ik heb zojuist mijn VIN ontvangen maar de tesla VIN decoders die ik vind met Google werken niet / staan de invoer niet toe.

Kan iemand mij helpen aan een werkende VIN decoder?

• Obelixxx
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
[...]

Bij mij word er aangegeven dat positie 7 moeilijk zit te doen, maar bijna niks komt overeen met wat ik heb ingevoerd. Gewoon maar afwachten denk ik.. :|
Positie 7 vervangen door een E. (is wellicht F bij je)
Dan zou het moeten werken, alleen klopt de batterij dan niet

• Van LL
  • Laatst online: 22:09
NielsHaz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:32:
Iedereen... het was een losse flodder met de refresh 2021 modellen sr+, net contact gehad met Tesla en die geeft duidelijk aan alleen de Long range en performance modellen zijn refresh modellen 2021. De SR+ modellen zijn uit de fabriek in shanghai en hebben wel de laatste accutechniek. Geen nieuwe koplampen geen dubbel glas enz enz.

@Sluwe_0548 wat is je VIN nummer?
Vreemd. Vorige week heb ik gechat met een tesla medewerker en die gaf aan dat de nieuwe koplampen en dubbel glas er wel in zaten.

• alionfire
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-12 12:53
Van LL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:37:
[...]

Vreemd. Vorige week heb ik gechat met een tesla medewerker en die gaf aan dat de nieuwe koplampen en dubbel glas er wel in zaten.
Was er geen artikel hier gepost uit China waaruit inderdaad bleek dat er al dubbel glas in zat?

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• duiker1971
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 01-12 12:39
Obelixxx schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:45:
Is er iemand die eerder een mail / sms kreeg betreffende levering tussen 14 en 22 december, die nu al een sms heeft gekregen met een leverdatum (van voor 14 december)?
Er wordt wat in de planning geschoven. Mijn levering was gepland voor de 7de, maar ivm oude contract had dit pas vanaf de 15de mogen zijn (wat ook bij bestelling doorgegeven was). Er zouden extra kosten zijn indien eerder dan de 15de geleverd wordt. Vanochtend na een belletje is dit veranderd naar de 15de. Dat ging overigens niet heel erg soepel... heb de indruk dat ze niet in de planning willen schuiven.
Door mijn schuiving naar verderop in december, is er vast iemand blij geworden met een verschuiving naar eerder in december ;-)

• duiker1971
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 01-12 12:39
MH2020 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]
Wat leuk! Had je in de eerste instantie ook de mail gehad tussen 14 & 22 december?
Ja, maar dat is dus nu weer gecorrigeerd naar de 15de

• MH2020
duiker1971 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:07:
[...]

Ja, maar dat is dus nu weer gecorrigeerd naar de 15de
Ik las net je verhaal inderdaad. Rij nu zelf een poolauto dus ben gelukkig niet datum gebonden.. Duimen voor jou plekkie :-P! Acht de kans klein helaas.

• MH2020
Weet iemand toevallig zit met de maatregelen? In de mailtjes staat steeds dat ze zich houden aan de maatregelen waaronder 1.5meter. Mag er wel iemand mee of moet je toch echt alleen naar de terminal?

• Van LL
alionfire schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:40:
[...]

Was er geen artikel hier gepost uit China waaruit inderdaad bleek dat er al dubbel glas in zat?
Ik dacht ook dat ik dat ergens gelezen had, maar kan het artikel niet meer vinden.
Dan maar even afwachten tot volgende week. Er zullen vast wat foto’s uitlekken uit Zeebrugge.

• Jazkaloo
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:19:
[...]

Je kan hier even kijken. Daar is al een soort van update met de Chinese VINs.

https://tesladriver.net/tesla-vehicle-vin-number-decoder/

• -Splash-
bokkow schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
[...]

Hmmmm, en wat kan de LM dan zoal zien?

En stel dat het nog/weer mogelijk is om verwarmde stoelen achter aan te zetten als optie (300,-) bij SR+, kan je dat dan zelf of moet de LM je een tikkie sturen?
Ik heb geen idee wat je in web kan zien. Ik denk niet perse locaties enzo.
Extra opties die je aan wilt schaffen moet via de LM gaan. Vroeger kon dit zelf, maar ik vermoed dat LM's graag een vinger in de pap willen houden. (ook al zou ik het niet erg vinden als iemand waarde vermeerderd aan mijn auto).
Xochiquetzal schreef op woensdag 18 november 2020 @ 09:16:
[...]

Goed om te weten. Maakt mij niet uit hoor, maar het is maar dat er niet iets van me verwacht wordt, wat ik niet kan doen en vervolgens m’n Tesla niet mee mag nemen. :F ;)
Neuh, dat zit wel goed. Alle informatie is al bekend bij Tesla, ook je email. Met dat email kan je straks inloggen op de app. Ik had zelf een eigen account aangemaakt, maar werd gewoon gemerged.

• Jazkaloo
-Splash- schreef op woensdag 18 november 2020 @ 19:31:
[...]

Ik heb geen idee wat je in web kan zien. Ik denk niet perse locaties enzo.
Extra opties die je aan wilt schaffen moet via de LM gaan. Vroeger kon dit zelf, maar ik vermoed dat LM's graag een vinger in de pap willen houden. (ook al zou ik het niet erg vinden als iemand waarde vermeerderd aan mijn auto).
Er is een onderscheid tussen fabrieksopties en dealer opties btw. De fiscale waarde hangt er van af wat er af fabriek op zit. Dus als je later de verwarming achter aan zet wordt dit gezien als dealer optie?

Dat betekend dan toch dat de auto waarde niet meer wordt?

De waarde van de auto vormt de grondslag voor de verrekening van het privégebruik. De waarde van de auto is de oorspronkelijke cataloguswaarde inclusief btw en bpm, en inclusief de accessoires die door of namens de fabrikant of de importeur zijn aangebracht vóór het toekennen van het kenteken aan de auto.

En als je dan later FSD toevoegt, wordt dan de fiscale waarde niet meer hoger?

Iemand die dit toevallig weet?

• -Splash-
Jazkaloo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 21:15:
[...]

Er is een onderscheid tussen fabrieksopties en dealer opties btw. De fiscale waarde hangt er van af wat er af fabriek op zit. Dus als je later de verwarming achter aan zet wordt dit gezien als dealer optie?

Dat betekend dan toch dat de auto waarde niet meer wordt?

De waarde van de auto vormt de grondslag voor de verrekening van het privégebruik. De waarde van de auto is de oorspronkelijke cataloguswaarde inclusief btw en bpm, en inclusief de accessoires die door of namens de fabrikant of de importeur zijn aangebracht vóór het toekennen van het kenteken aan de auto.

En als je dan later FSD toevoegt, wordt dan de fiscale waarde niet meer hoger?

Iemand die dit toevallig weet?
De fiscale waarde niet. Daarom altijd fsd achteraf doen. Maar voor de resell value (dat bedoelde ik met waarde vermeerdering) is het fijn voor een lm.

Dus; tijdens het bestellen is fiscale waarde, achteraf niet. Scheelt met bijtelling (let op, als je het mee wilt leasen gaat wel je leasebedrag omhoog)

[Voor 7% gewijzigd door -Splash- op 18-11-2020 23:28]

• bokkow

bokkow

appleflap

-Splash- schreef op woensdag 18 november 2020 @ 23:25:
[...]

De fiscale waarde niet. Daarom altijd fsd achteraf doen. Maar voor de resell value (dat bedoelde ik met waarde vermeerdering) is het fijn voor een lm.

Dus; tijdens het bestellen is fiscale waarde, achteraf niet. Scheelt met bijtelling (let op, als je het mee wilt leasen gaat wel je leasebedrag omhoog)
Over resell value gesproken. Ben stiekem wel benieuwd wat de LM over 4 jaar/160K kilometers nog wil vragen, misschien dat ik m dan wel overneem. Heb nog geen M3 occassions voorbij zien komen met dergelijke kilometerstand.

Over die specifieke optie voor stoelverwarming achter, vroeg me meer af hoe gelimiteerd de app is voor een berijder en wat de LM zoal kan zien. 300,- zou nog wel de moeite zijn om in een keer te betalen en minimaal 4 jaar plezier van te hebben al is het natuurlijk de LM die daarmee de lachende derde is. Ach zo zijn er wel meer kleine opties aan accessoires die er bij gaan komen over de jaren, ik investeer niet graag in het bezit van een ander maar als je er dan zelf ook die periode plezier van hebt...

Ontopic:
Niets meer gehoord dan een laatste sms afgelopen maandag:
“Tesla Update - Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12/2020 - 22/12/2020 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.”

Witte M3 SR+:
  • Besteld op 6-10
  • Gekoppeld aan VIN op 02-11 door Tesla medewerker
  • Overgenomen door LM tussen 02-11 en 12-11
Volg het nu iets minder gespannen, kijk dagelijks een keer de update van Mr. Misserable om te zien waar de Tannhauser zich bevindt.

• Obelixxx
Volg het nu iets minder gespannen, kijk dagelijks een keer de update van Mr. Misserable om te zien waar de Tannhauser zich bevindt.
[/quote]

Heb je een link?

• Van LL
Obelixxx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:12:
[/quote]

Heb je een link?
https://teslamotorsclub.c...movements.180043/page-341

• -Splash-
bokkow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:07:
[...]

Over resell value gesproken. Ben stiekem wel benieuwd wat de LM over 4 jaar/160K kilometers nog wil vragen, misschien dat ik m dan wel overneem. Heb nog geen M3 occassions voorbij zien komen met dergelijke kilometerstand.

Over die specifieke optie voor stoelverwarming achter, vroeg me meer af hoe gelimiteerd de app is voor een berijder en wat de LM zoal kan zien. 300,- zou nog wel de moeite zijn om in een keer te betalen en minimaal 4 jaar plezier van te hebben al is het natuurlijk de LM die daarmee de lachende derde is. Ach zo zijn er wel meer kleine opties aan accessoires die er bij gaan komen over de jaren, ik investeer niet graag in het bezit van een ander maar als je er dan zelf ook die periode plezier van hebt...
Ik zou met de LM afspreken dat je die in 1 keer betaald aan ze. Mooie goedkope optie (mijn dochter zit in een maxicosi, dus daar hoef ik geen stoelverwarming aan te schaffen. En die paar keer dat andere mensen meerijden in mijn auto; Pech voor hun. ;)

• WaSm
bokkow schreef op donderdag 19 november 2020 @ 11:07:
[...]

...

Ontopic:
Niets meer gehoord dan een laatste sms afgelopen maandag:
“Tesla Update - Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12/2020 - 22/12/2020 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum. Als u geen updates via sms meer wilt ontvangen, antwoord STOP.”

Mijn M3 staat ook op de Tannhauser. Nog geen SMS ontvangen, maar ik had al wel de planning geschat van 14/12/2020 - 22/12/2020 levering van de Tesla in Amsterdam.

Rustig afwachten inderdaad.

• Chishty
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 04-12 14:14
Zojuist een medewerker van Tesla gesproken via de chat. Hij gaf aan dat de Model 3 vanuit China een draadloze oplader bevatten. Eveneens adviseerde hij om een SSD aan te schaffen i.p.v. een USB-stick, omdat het fijner werkt en USB-stick's regelmatig willen crashen. Hij raadde de Samsung T5 aan, omdat hij daar positieve ervaringen van heeft meegekregen.

• Pr0minence
Chishty schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:55:
Zojuist een medewerker van Tesla gesproken via de chat. Hij gaf aan dat de Model 3 vanuit China een draadloze oplader bevatten. Eveneens adviseerde hij om een SSD aan te schaffen i.p.v. een USB-stick, omdat het fijner werkt en USB-stick's regelmatig willen crashen. Hij raadde de Samsung T5 aan, omdat hij daar positieve ervaringen van heeft meegekregen.
An-sich een beetje om het even. Een SSD ligt in theorie onstabiel en kan bewegen als je een bocht om gaat. Als je investeert in een functionele (kleine) USB 3.0/3.1 met een goede read and write snelheid dan is dat prima stabiel

• pieterhi
Pr0minence schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:45:
[...]
An-sich een beetje om het even. Een SSD ligt in theorie onstabiel en kan bewegen als je een bocht om gaat. Als je investeert in een functionele (kleine) USB 3.0/3.1 met een goede read and write snelheid dan is dat prima stabiel
De uitdaging met USB sticks is of ze de hoeveelheid schrijfacties wel aankunnen.... en dat doen er veel niet met het gevolg van slijtage door gebruik van dashcam/sentry mode. De SSD's kunnen veel schrijfacties wel aan. Er zijn overigens diverse nette USB-hubs voor de model 3 waarin je de SSD netjes (onzichtbaar en zonder rammelen) kan opbergen en USB poorten beschikbaar houdt voor andere zaken.

• Neandertys
  • Laatst online: 04-12 18:55
pieterhi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:32:
[...]

De uitdaging met USB sticks is of ze de hoeveelheid schrijfacties wel aankunnen.... en dat doen er veel niet met het gevolg van slijtage door gebruik van dashcam/sentry mode. De SSD's kunnen veel schrijfacties wel aan. Er zijn overigens diverse nette USB-hubs voor de model 3 waarin je de SSD netjes (onzichtbaar en zonder rammelen) kan opbergen en USB poorten beschikbaar houdt voor andere zaken.
Waarom wordt er bij de 2021 modellen een usb-stick meegeleverd? Zullen ze toch wel over nagedachte hebben!?!?!

• Jurres
Welke hub, ssd of usb bevelen jullie aan in die gevallen?

• Chishty
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 04-12 14:14
jurresei schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:01:
Welke hub, ssd of usb bevelen jullie aan in die gevallen?
SSD: Samsung T5
USB: SanDisk Ultra Fit USB 3.1

• WaSm
Chishty schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 09:09:
[...]

SSD: Samsung T5
USB: SanDisk Ultra Fit USB 3.1
@jurresei

USB Hub : Hoor goede verhalen over de JEDA. (https://getjeda.com/tesla-model3-usb-hub/)
SSD : Samsung T5 / T7 (beiden In mijn bezit om straks in de M3 te gebruiken)
==> Heb de SSD is 2 delen opgesplitst om Sentry en Music mogelijk te maken.

• pieterhi
Neandertys schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:43:
[...]
Waarom wordt er bij de 2021 modellen een usb-stick meegeleverd? Zullen ze toch wel over nagedachte hebben!?!?!
Er zijn veel USB sticks die van slechte kwaliteit zijn. Ze slijten hard bij regelmatig schrijven en ze worden soms zelfs verkocht als 128Gb terwijl ze nog niet eens 8gb ;-) Natuurlijk zijn er ook goede kwaliteit die wel tegen veel schrijven kunnen, maar daar moet je dan wel op letten.

• MH2020
MH2020 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 18:21:
Weet iemand toevallig zit met de maatregelen? In de mailtjes staat steeds dat ze zich houden aan de maatregelen waaronder 1.5meter. Mag er wel iemand mee of moet je toch echt alleen naar de terminal?
Iemand?🙈

• bokkow

bokkow

appleflap

Iemand uit je eigen huishouden zal geen probleem zijn. Ik denk dat ik mn vriendin tegen die tijd laat chauffeuren en achter elkaar terug naar huis kachelen zoals destijds met de huidige/vorige lease auto.

We kunnen wel met zn allen carpoolen anders? :+

• MH2020
bokkow schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 12:46:
[...]

Iemand uit je eigen huishouden zal geen probleem zijn. Ik denk dat ik mn vriendin tegen die tijd laat chauffeuren en achter elkaar terug naar huis kachelen zoals destijds met de huidige/vorige lease auto.

We kunnen wel met zn allen carpoolen anders? :+
Dat was inderdaad ook mijn idee. Lijkt me ook niet de bedoeling om zometeen met alle Tesla rijders in de NS richting Amsterdam te zitten. Op zich wel mooi moment om te proosten! haha :9B

• Rikkie79
  • Laatst online: 02-12 20:32
Zojuist ook de mail ontvangen van de M3LR vanuit Tesla. Ophalen in Amsterdam tussen 18 - 28 december.

• DiscoNootje
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 02:03
Rikkie79 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 14:50:
Zojuist ook de mail ontvangen van de M3LR vanuit Tesla. Ophalen in Amsterdam tussen 18 - 28 december.
Nice! Dat is al een stuk specifieker dan mijn M3LR mail waarin alleen stond 'In December'.

• mgoeijen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:36
Zojuist gebeld door Tesla voor het maken van een afspraak om de M3SR+ op te halen, donderdag 10-12!

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07:03
MH2020 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 13:28:
[...]

Dat was inderdaad ook mijn idee. Lijkt me ook niet de bedoeling om zometeen met alle Tesla rijders in de NS richting Amsterdam te zitten. Op zich wel mooi moment om te proosten! haha :9B
Krat bier mee in de coupe en gaan _/-\o_

Give 2 Get

Pagina: 1 ... 347 ... 352 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True