Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• The Druid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:55
hdz200 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:07:
Hier ook nog niets.
M3 LR Midnight Silver Metallic 18"
Reservering begin juli. Vrijgegeven door LM op 6 oktober.

Net even gechat, zelfs nog geen VIN gekoppeld :(
Same here. LR besteld in augustus. Vrijgegeven door de LM op 1-11. Huidige contract liep af op 5-11. Stelletje prutsers. Heb al gemeld dat als hij niet in 2020 op kenteken staat ze hem mogen houden.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

• Lhierry
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 19:17
hoihoi321 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 19:21:
vandaag rond 16:30 ben ik gebeld door tesla voor het plannen van een leverdatum van mijn model x.

Woensdag mag ik mijn auto ophalen d:)b
Gefeliciteerd! Wanneer had je hem besteld? Ik heb eind december een Long Range met 22" besteld maar tot op heden volledige radiostilte qua leverdatum. Wonderlijk genoeg staat er op de eindfactuur wel een afleverdatum van 7 december... Wonderlijk proces hoor bij Tesla.

• hoihoi321
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 01-12 19:32
Lhierry schreef op donderdag 12 november 2020 @ 22:57:
[...]

Gefeliciteerd! Wanneer had je hem besteld? Ik heb eind december een Long Range met 22" besteld maar tot op heden volledige radiostilte qua leverdatum. Wonderlijk genoeg staat er op de eindfactuur wel een afleverdatum van 7 december... Wonderlijk proces hoor bij Tesla.
Ik heb die van mij op 7 september besteld. Tesla delivery heeft mij bevestigd dat ik een long range plus model krijg ipv long range, maar op de factuur staat nog wel long range vermeld.

• Lhierry
hoihoi321 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:10:
[...]

Ik heb die van mij op 7 september besteld. Tesla delivery heeft mij bevestigd dat ik een long range plus model krijg ipv long range, maar op de factuur staat nog wel long range vermeldt.
ik heb 26 september besteld, even geduld hebben dus. Inderdaad is mij ook via meerdere routes bevestigd dat het inderdaad een LR+ gaat worden. Helaas nog geen bevestiging hiervan gezien in de bestelling en op de eindfactuur. Is wel iets wat ik graag veranderd zien bij aflevering. Even in de gaten houden dus...

Waar moet de wagen opgepikt worden trouwens?

[Voor 3% gewijzigd door Lhierry op 12-11-2020 23:32]

• Rode woezel
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 20:54
Ik heb gisteren ook een e-mail ontvangen.

Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 7/12 - 15/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum.

Besteld eind september, maar de LM had op het bestelformulier aangegeven dat levering pas na 1 november mocht plaatsvinden. Het gaat om een witte m3 SR+ met standaard velgen.

• De Dona
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22:52

De Dona

Wie anders?

Hier nog geen mail ontvangen. Op 28 september een SR+ besteld via de LM.

• Barbas
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 02-12 22:13

Barbas

Gallego!

Hier ook de mail ontvangen;
Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 7/12 - 15/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum.

Witte model 3 SR+ met standaard velgen.

Mejor así

• hdz200
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 04-12 15:46
M13z1 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:32:
[...]

Je moet even vragen of je bestelling op 'eligible to match' staat, dan kun je vrij zeker <1 week een berichtje krijgen.
Net even gevraagd. Volgens de medewerker staat alles goed in het systeem en hoef ik me geen zorgen te maken... Ben benieuwd...

• apvanderwaal
  • Registratie: juli 2013
  • Niet online
Nog even in de chat geklommen. Inderdaad worden de berichten in batches verstuurd en is het even afwachten de komende dagen. Medewerker kon mij ook vertellen dat hij op de Toscana stond en dat we gewoon nog even geduld moeten hebben...

• stylezzz
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 00:01
Iemand nog wat van de toscana vernomen? Weekje terug is hij voorbij sri lanka getraceerd..... maar sindsdien? :)

SPECS

• WaSm
  • Laatst online: 04-12 17:24
Waarom wordt de TWEAKERS TESLA sheet zo weinig ingevuld ???

https://1drv.ms/x/s!AmJO-b-2IM_IzlMC2BYVMOzyggwv?e=4q6wLm

Het lijkt me interessant om ook de 2020 cijfers te zien. Zeker nu net voor de overgang naar 2021 ;)

• stylezzz
Eerste keer dat ik hem zie :) En er zit een wachtwoord op haha

SPECS

• NielsHaz
  • Laatst online: 03:59
stylezzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 13:49:
Iemand nog wat van de toscana vernomen? Weekje terug is hij voorbij sri lanka getraceerd..... maar sindsdien? :)
Hij vaart nu in de straat van aden

• hoihoi321
Lhierry schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:31:
[...]

ik heb 26 september besteld, even geduld hebben dus. Inderdaad is mij ook via meerdere routes bevestigd dat het inderdaad een LR+ gaat worden. Helaas nog geen bevestiging hiervan gezien in de bestelling en op de eindfactuur. Is wel iets wat ik graag veranderd zien bij aflevering. Even in de gaten houden dus...

Ik mag mijn auto in Tilburg ophalen

• ronjon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:37
hoihoi321 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
[...]

ik moet naar Amsterdam, ondanks dat ik duiven had opgegeven. volgens de tesla medewerker in de chat worden alle model 3's vanuit amsterdam uitgeleverd vanwege de grote drukte

• WaSm
stylezzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:15:
Eerste keer dat ik hem zie :) En er zit een wachtwoord op haha
Zie eerste pagina van het topic - als je een Tweakers Member bent O-)

• WaSm
ronjon schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:41:
[...]

ik moet naar Amsterdam, ondanks dat ik duiven had opgegeven. volgens de tesla medewerker in de chat worden alle model 3's vanuit amsterdam uitgeleverd vanwege de grote drukte
Waar zit de chat functie >:)

Ik heb contact met Tesla Delivery Netherlands, maar die laten weinig los :|

• hdz200
WaSm schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:31:
[...]

Waar zit de chat functie >:)

Ik heb contact met Tesla Delivery Netherlands, maar die laten weinig los :|
Op het configuratiescherm (homepage --> Configureren) zie je soms links onder een chat popupje verschijnen.
Niet altijd... Heeft te maken met de beschikbaarheid van de medewerkers geloof ik.

• Jazkaloo
  • Laatst online: 01:40
Zojuist een mail gehad van Tesla dat mijn bestelling was geüpdatet. Meer informatie kan ik vinden in mijn account.

Gelijk gekeken natuurlijk.

Ineens staan er nu een aantal extra facturen. Credit en normale facturen. Telkens met dezelfde configuratie. Die is ongewijzigd.

Toch maar even gebeld met Tesla. De medewerker wist mij te vertellen, dat er iemand op verkeerde knoppen had gedrukt en dat de bestelling “gewoon” goed staat. Hij zag tijdens het gesprek de door hun gebruikte chat volstromen met berichten van andere medewerkers, die klanten aan de lijn hadden met dezelfde mail zoals ik die kreeg.

Ik denk ik meld het hier toch even voor de analen.

• stylezzz
hoihoi321 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 15:13:
[...]

Geen model 3 zeker?

SPECS

• Tomas_
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:58
Ik heb vorig jaar ook mijn model 3 in Tilburg opgehaald. Om de capaciteit te verhogen voor uitlevering.
Er stonden daar honderden model 3's voor uitlevering.

Tomas_ in "Het grote Tesla Levering topic"

-edit- ah toch een X geen idee of ze dit jaar de 3 uit Tilburg leveren.

[Voor 20% gewijzigd door Tomas_ op 13-11-2020 17:21]

X-T20, XF16mm 1.4, XF35mm 1.4, XC 50-230, Samyang 12mm F2 NCS, Tesla M3 LR AWD TH

• hoihoi321
Het gaat om een model x

• LastBoyScout
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:11

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

WaSm schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:06:

Het lijkt me interessant om ook de 2020 cijfers te zien. Zeker nu net voor de overgang naar 2021 ;)
Done :*)

• mgoeijen
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21:36
WaSm schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 14:06:

Ik heb de gegevens er in gezet!

• stylezzz
Tomas_ schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:13:
[...]

Ik heb vorig jaar ook mijn model 3 in Tilburg opgehaald. Om de capaciteit te verhogen voor uitlevering.
Er stonden daar honderden model 3's voor uitlevering.

Tomas_ in "Het grote Tesla Levering topic"

-edit- ah toch een X geen idee of ze dit jaar de 3 uit Tilburg leveren.
Nee dus, model x en s worden in tilburg in elkaar gezet en uitgeleverd. Model 3 komt van de boot afgerold en mag je in de haven afhalen.

SPECS

• Tomas_
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20:58
stylezzz schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:43:
[...]

Nee dus, model x en s worden in tilburg in elkaar gezet en uitgeleverd. Model 3 komt van de boot afgerold en mag je in de haven afhalen.
Vorig jaar werden de model 3’s vanuit Zeebrugge naar Tilburg gebracht waar ze ook werden geleverd. Er zal dit haar wel minder verkocht worden

X-T20, XF16mm 1.4, XF35mm 1.4, XC 50-230, Samyang 12mm F2 NCS, Tesla M3 LR AWD TH

• stylezzz
Ja klopt, maar dat was verdeeld over allerlei parkeerplaatsen op het industrieterrein ivm ruimteproblemen. De koopmankade is later gekomen, daar kan men gewoon 100'en (zoniet 1000'en) autos uitleveren in no time.

SPECS

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-12 17:57
Lhierry schreef op donderdag 12 november 2020 @ 23:31:
[...]

LR+ ? Dat model ken ik niet, wat is het verschil met een gewone Long Range?

• Xochiquetzal
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 14:10
Rode woezel schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 06:58:
Ik heb gisteren ook een e-mail ontvangen.

Besteld eind september, maar de LM had op het bestelformulier aangegeven dat levering pas na 1 november mocht plaatsvinden. Het gaat om een witte m3 SR+ met standaard velgen.
Hier hetzelfde qua leverdatum. Rode m3 SR.

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• bottom line
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 02:16
OriginalFlyingdutchman schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 16:38:
[...]

LR+ ? Dat model ken ik niet, wat is het verschil met een gewone Long Range?
Niet alles is een M3 ;)
Model X (wat het in dit geval is) en een Model S hebben een LR+ variant.

• Xochiquetzal
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 04-12 14:10
WaSm schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 16:29:
[...]

Zie eerste pagina van het topic - als je een Tweakers Member bent O-)
Ik denk dat ik er overheen kijk (en ctrl+F helpt ook niet). Iets specifieker misschien waar het ww staat?
EDIT: Found it. Staat geen 'wachtwoord' of 'password' voor. Wel 'WW'. :)

[Voor 11% gewijzigd door Xochiquetzal op 14-11-2020 17:43]

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• OriginalFlyingdutchman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 04-12 17:57
bottom line schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:26:
[...]

Niet alles is een M3 ;)
Model X (wat het in dit geval is) en een Model S hebben een LR+ variant.
Owja, dat was ik even vergeten :)

• Runescom
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:59
De TOSCANA is weer op de radar en bijna bij het Suez kanaal, waar ze maandag ergens aankomt.

Give 2 Get

• NielsHaz

• frederikbove
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 00:10
Mijn tesla model 3 LR is op 4/11 door de leasemaatschappij besteld bij tesla hier in België en na het mailen met de tesla medewerker in Aartselaar wist die mij te zeggen dat de levering nog voor dit jaar zou zijn rond midden december. Mee happy.

Ik had ook al een password reset mail gekregen voor een tesla account. Komt daar ook je bestelling in te staan of is dat alleen als je via de site besteld?

• LastBoyScout
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:11

LastBoyScout

The Last but not Lost BoyScout

@frederikbove Als de Lease Maatschappij (LM) je auto besteld hebt, dan zal daar de bestelling (onderaan) er wel in komen; maar de auto zelf (VIN) pas een paar dagen voor de uitlevering. Je kan bellen met Tesla (als je een RN nummer hebt gekregen; anders heeft je LM die wel voor je) en dan vragen onder vermelding van je RN nummer of ze bv kunnen vertellen op welke boot hij zit.

• NielsHaz
YouTube: WE BOUGHT A TESLA MODEL 3 IN CHINA [中国博客/China vlog] hier kan je zien dat de tesla's uit china geen automatische kofferbak hebben of frunk....

• Obelixxx
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21:48
Runescom schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 22:49:
De TOSCANA is weer op de radar en bijna bij het Suez kanaal, waar ze maandag ergens aankomt.
Welke site gebruik ik hiervoor het beste, op vesselfinder zie ik hem nog niet echt vooruit komen...

• Runescom
Obelixxx schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:45:
[...]

Welke site gebruik ik hiervoor het beste, op vesselfinder zie ik hem nog niet echt vooruit komen...
https://www.marinetraffic...mo:9398333/vessel:TOSCANA

Maar, je gaat hem pas weer zien als hij bij het SUEZ kanaal is zeer waarschijnlijk..
Wordt nu echt aftellen, volgende week vrijdag is ze eindelijk in Zeebrugge! _/-\o_

Give 2 Get

• WaSm
Xochiquetzal schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 17:38:
[...]

Ik denk dat ik er overheen kijk (en ctrl+F helpt ook niet). Iets specifieker misschien waar het ww staat?
EDIT: Found it. Staat geen 'wachtwoord' of 'password' voor. Wel 'WW'. :)
Lijst van bestellingen van tweakers

Members only:
WW XXXXXXXXXX

[Locatie]

Dat is wat ik op PAGINA 1 zie staan in de algemene beschrijving ...

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Ik begin me nu wel af te vragen wanneer ik de mail van Tesla krijg dat ie tussen 7 en 15 december geleverd wordt. Zijn er meerdere die deze mail ook nog niet gehad hebben?

M3 SR+ is eind september besteld. VIN is bekend, eerste mail over levering mid december wel ontvangen.

• Runescom
De Dona schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:52:
Ik begin me nu wel af te vragen wanneer ik de mail van Tesla krijg dat ie tussen 7 en 15 december geleverd wordt. Zijn er meerdere die deze mail ook nog niet gehad hebben?

M3 SR+ is eind september besteld. VIN is bekend, eerste mail over levering mid december wel ontvangen.
Mogelijk dat je op de TANNHAUSER staat, dan zal hij zeer waarschijnlijk wel een week of 1,5 later geleverd worden gezien die pas op 6 december aankomt in Zeebrugge.

Give 2 Get

• WaSm

Heb hetzelfde 'probleem' @De Dona.

Ik heb de email ontvangen over de levering in december en ik heb een RN in bezit.
Een VIN heb ik tot op dit moment nog niet gekregen / gevonden. Zowel de LM als TESLA
sturen me voor die informatie naar elkaar 8)7.

[WachtModus Aan] helaas ... :z

• MH2020
  • Laatst online: 18:16

Hier helaas hetzelfde. Mijn Model3 SR+ Rood staat op de Tannhauser. Nog geen mail gehad. Begreep wel dat deze 6 december aankomt is Zeebrugge dus ik heb nog goede hoop! _/-\o_

• apvanderwaal
  • Niet online

Die 2e mail heb ik niet ontvangen. Begin oktober besteld, VIN is ook bekend, en Tesla heeft bevestigd dat die op de TOSCANA staat. Dus lijkt pure willekeur die mail.

Als je het forum een beetje in de gaten houd, heb ik al vaker gezien dat er mails worden verstuurd die soms niet helemaal de bedoeling zijn. Wellicht is dat hier ook het geval.

Zoals aangegeven in de eerdere mail, en ook belangrijk voor de meeste rijders hier. Hij zal voor 1 januari geleverd worden. Dit jaar worden er veel minder geleverd dan vorig jaar, Tesla weet echt wel hoe ze een paar duizend auto's kunnen leveren in een paar weken tijd. Geduld... is een schone zaak!

• Fab1Man
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:33

Fab1Man

Live life to the fullest

NielsHaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:34:
YouTube: WE BOUGHT A TESLA MODEL 3 IN CHINA [中国博客/China vlog] hier kan je zien dat de tesla's uit china geen automatische kofferbak hebben of frunk....
Het gaat hier ook nog om een pre-facelift/2020 model.

• frederikbove
Fab1Man schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:14:
[...]

Het gaat hier ook nog om een pre-facelift/2020 model.
Alle nieuwe wagens buiten de SR die nu worden geleverd zijn de facelift versie volgens de tesla verkoper.

• Plutonite
  • Laatst online: 23:40
Heeft iemand enig idee hoe Tesla de €2000 korting voor MIC SR+ verrekend? Wordt de catalogus prijs €2000 lager of geven ze €2000 korting en blijft de catalogus prijs gelijk?

• SXZ
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
Na een aantal wijzigingen in de facturen van Tesla zie ik nu dat de €2000,- van de catalogusprijs is afgegaan. Maw het is gunstig voor de bijtelling.

Eerst werd door Tesla gezegd dat het een korting is, omdat het refresh-model is. Het is volgens mij wel een semi-refresh model, want de koplampen en dikker glas zitten er iig al op. De korting is hoofdzakelijk te danken aan de goedkopere accu, die wss ook beter is.

• hermvulkers
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 22:37
SXZ schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:34:
Na een aantal wijzigingen in de facturen van Tesla zie ik nu dat de €2000,- van de catalogusprijs is afgegaan. Maw het is gunstig voor de bijtelling.

Eerst werd door Tesla gezegd dat het een korting is, omdat het refresh-model is. Het is volgens mij wel een semi-refresh model, want de koplampen en dikker glas zitten er iig al op. De korting is hoofdzakelijk te danken aan de goedkopere accu, die wss ook beter is.
Zit dat dubbele glas op de SR+ modellen die nu vanuit China onderweg zijn ja?

• NielsHaz

He dat is een mooi nieuwtje! waar heb je dit kunnen vinden?

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Nu dan toch een mail gehad:
Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam.

• WCM
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:16
Net een mail en sms gehad voor mijn SR+.

Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum.

Tesla M3 SR+ | Midnight Silver | Wit interieur | 19" | Trekhaak | Besteld 5-10 via LM | RN 2-11 | VIN n.n.b.| Kenteken K-***-FF | Leverdatum 16-12

• Obelixxx
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 21:48
Net ook het mailtje betreffende de levertermijn, gevolgd door 2 x sms

• De Dona

De Dona

Wie anders?

Obelixxx schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:41:
Net ook het mailtje betreffende de levertermijn, gevolgd door 2 x sms
Hier ook tweemaal exact dezelfde sms. :+

• TuLPMaN
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 23:39
Same here: mail + 2x SMS voor bestelling van een blauwe SR+ met trekhaak:

"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum."

Bladiebla!

• IAmXav
  • Laatst online: 03-12 03:43
TuLPMaN schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:57:
Same here: mail + 2x SMS voor bestelling van een blauwe SR+ met trekhaak:

"Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum."
Same here! Op 19 oktober besteld via LM witte SR+ met wit en zwarte interieur.

Ben erg benieuwd of er überhaupt nieuwe features op zitten

• Chishty
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 04-12 14:14
Vreemd dat ik nog niks heb ontvangen. Ik heb een SR+ Wit besteld op 1 september via mijn LM. Wel een RN en VIN gekregen maar nog geen mail of SMS.

• The Druid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:55
Net via de chat de VIN mogen ontvangen voor mijn M3 LR. Staat nog ergens op een boot want hij kreeg hem niet wakker. Aankomst is verwacht in begin december.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

• MH2020
  • Laatst online: 18:16
WCM schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:38:
Net een mail en sms gehad voor mijn SR+.

Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam. U ontvangt binnen 2 weken onder voorbehoud een exacte leveringsdatum.
Yes hier ook!

• apvanderwaal
  • Niet online
Zit je hier niet bij, dan weet je in ieder geval dat je de laatste week van het jaar aan de beurt bent... Hier ook eerder besteld en RN en VIN ontvangen dan menig ander hier, maar nog geen bericht. Zal vast goed komen. Ga nog niet huilen :-P

• frederikbove
Vandaag mij RN ontvangen voor een M3 LR via LM die op 4/11 besteld is dat hij geleverd gaat worden tussen 14/12 en 22/12 in antwerpen.

Hoe kan je jou vin nummer kennen nu dat ik een RN nummer ontvangen heb?

• NielsHaz
wel al een mail gehad dat ik mijn tesla model 3 sr+ tussen 7-12 tot 15-12 kan ophalen bij de koopman terminal.

nog geen sms ontvange voor exacte dag

• WCM
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 23:16
frederikbove schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:29:
Vandaag mij RN ontvangen voor een M3 LR via LM die op 4/11 besteld is dat hij geleverd gaat worden tussen 14/12 en 22/12 in antwerpen.

Hoe kan je jou vin nummer kennen nu dat ik een RN nummer ontvangen heb?
Met je RN nummer even naar Tesla bellen of via de chat op de Tesla site je VIN nummer opvragen.

Tesla M3 SR+ | Midnight Silver | Wit interieur | 19" | Trekhaak | Besteld 5-10 via LM | RN 2-11 | VIN n.n.b.| Kenteken K-***-FF | Leverdatum 16-12

• apvanderwaal
  • Niet online
Net toch nog even contact gehad met Tesla, kon het niet laten. Ze weten het zelf blijkbaar ook allemaal niet. Enige wat ze blijven zeggen met zekerheid is levering in december. Mensen die een indicatie hebben gekregen zegt blijkbaar niets. Auto's zitten niet verder in het proces, staan op dezelfde boot, kunnen niets met zekerheid zeggen bla bla bla. Het is dus echt afwachten tot de auto's in Zeebrugge zijn. We moeten namelijk ook niet vergeten dat auto's nog gekeurd moeten worden, er ook zo maar eens een auto beschadigd kan zijn etc, waardoor zo'n leverings dus nooit gegarandeerd kan worden. Heb je over een paar weken opeens een heel andere VIN, of geen VIN meer ;-)

• WaSm
WCM schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:57:
[...]

Met je RN nummer even naar Tesla bellen of via de chat op de Tesla site je VIN nummer opvragen.
Werkte als een dolle ... Ik heb Marko en Marli mogen 'spreken' en heb nu ook een boot en VIN :-D

(PS. mag ik de chat namen wel noemen als het een compliment is ...)

• Uittesla
  • Laatst online: 23:18
apvanderwaal schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:57:
Net toch nog even contact gehad met Tesla, kon het niet laten. Ze weten het zelf blijkbaar ook allemaal niet. Enige wat ze blijven zeggen met zekerheid is levering in december. Mensen die een indicatie hebben gekregen zegt blijkbaar niets. Auto's zitten niet verder in het proces, staan op dezelfde boot, kunnen niets met zekerheid zeggen bla bla bla. Het is dus echt afwachten tot de auto's in Zeebrugge zijn. We moeten namelijk ook niet vergeten dat auto's nog gekeurd moeten worden, er ook zo maar eens een auto beschadigd kan zijn etc, waardoor zo'n leverings dus nooit gegarandeerd kan worden. Heb je over een paar weken opeens een heel andere VIN, of geen VIN meer ;-)
Volgens mij roepen ze maar wat bij tesla... met 2 na elkaar komende boten die door de medewerkers beide genoemd worden bij het vragen naar, en zo te lezen 2 verschillende aflever-weken.. Zou het toch mogelijk/logisch kunnen zijn dat de TOSCANA Tesla’s in de week van 7 tot 15 dec geleverd worden en de TANNHAUSER Tesla’s in de week van 14 tot 22 dec...

• WaSm
pieterhi schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 15:51:
[...]

De letter A is "Single Motor - Standard Model 3". De recent aangehaalde pagina is wat verouderd.
Deze is iets meer bijgewerkt, maar de accu ontbreekt er nog wel -> https://teslatap.com/vin-decoder/
Mijn Tesla heeft een Batterij type F ... New and Improved wellicht ?!?!?!?!

• WaSm
Uittesla schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:48:
[...]

Volgens mij roepen ze maar wat bij tesla... met 2 na elkaar komende boten die door de medewerkers beide genoemd worden bij het vragen naar, en zo te lezen 2 verschillende aflever-weken.. Zou het toch mogelijk/logisch kunnen zijn dat de TOSCANA Tesla’s in de week van 7 tot 15 dec geleverd worden en de TANNHAUSER Tesla’s in de week van 14 tot 22 dec...
"Mijn" Tesla staat op de TANNHAUSER. Heb net een bevestiging van Tesla gekregen via de CHAT.

Betekent dus een Tesla voor Kerst en niet voor Sinterklaas ... mwah ... beiden hebben dezelfde bijtelling _/-\o_

• frederikbove
WaSm schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:37:
[...]

Werkte als een dolle ... Ik heb Marko en Marli mogen 'spreken' en heb nu ook een boot en VIN :-D

(PS. mag ik de chat namen wel noemen als het een compliment is ...)
Een heel domme vraag en waarschijnlijk kijk ik er los over maar waar kan ik die chat vinden ;-)

• apvanderwaal
  • Niet online
[...]

Dat leek mij ook logisch, auto's op TOSCANA inderdaad in de 2e week van december en de TANNHAUSER is een week later dus dan ook uitlevering een week later.... Maar geen idee of dat zo is.

De mensen die vandaag een bericht hebben gehad, weten jullie waar jullie auto op staat?

• Dr-b
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22:51
Net een SMS gehad met kenteken en VIN. Gaat om een Model 3 LR voor levering op 3 december. Volgens de VIN gaat het inderdaad om een 2021 model, zoals verwacht.

Het gaat dus de goede kant op! :)

• jd3000
  • Laatst online: 18:38
Vandaag via de chat VIN gekregen voor M3LR: 5YJ3E7EB6MFxxxxxx. Medewerker wist te vertellen dat deze op de Grand Aurora staat.

• Jazkaloo
apvanderwaal schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:16:
[...]

Dat leek mij ook logisch, auto's op TOSCANA inderdaad in de 2e week van december en de TANNHAUSER is een week later dus dan ook uitlevering een week later.... Maar geen idee of dat zo is.

De mensen die vandaag een bericht hebben gehad, weten jullie waar jullie auto op staat?
Zojuist ook de mail en sms gehad. Volgens Tesla staat de mijne op de Tannhauser.

• Van LL
  • Laatst online: 22:09
Gisteren besteld, vandaag sms en mail ontvangen. Levering tussen 14 en 22 december.

Als de rest ook zo vlot gaat, hoor je mij niet klagen.

• SXZ
  • Registratie: maart 2013
  • Nu online
NielsHaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:28:
[...]

He dat is een mooi nieuwtje! waar heb je dit kunnen vinden?
Zie teslarati:
https://www.teslarati.com...s-pre-refresh-china-cars/

• alionfire
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 02-12 12:53
frederikbove schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:57:
[...]

Een heel domme vraag en waarschijnlijk kijk ik er los over maar waar kan ik die chat vinden ;-)
Als je naar de site gaat, en dan op 'Snel leverbaar' klikt, zie je rechtsonder soms een chatknop, als er een medewerker beschikbaar is.

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• DiscoNootje
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 02:03
Van LL schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:37:
Gisteren besteld, vandaag sms en mail ontvangen. Levering tussen 14 en 22 december.

Als de rest ook zo vlot gaat, hoor je mij niet klagen.
Wat heb je besteld?

• Van LL
  • Laatst online: 22:09
SR+ in het blauw met trekhaak. Die staat volgens mij nog steeds bij snel leverbaar.

• Jazkaloo
https://tannhauser.fandom.com/wiki/Tesla_Priory

Omdat ik echt vanavond niets beters te doen heb, deel ik dit. ;)

• pieterhi
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 04-12 15:41
WaSm schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:54:
Dat zijn de LFP accu's die op het moment in de M3SR+ uit China zitten. De LFP (LiFePO ₄) zijn cobalt vrije accu's. Ze nemen voor dezelfde capaciteit meer ruimte in. Vandaar dat ze in de SR+ plus gezet kunnen worden en niet in de andere modellen die al een grotere accu hebben (en zijn hiermee volgebouwd). Voordelen zijn dat ze goedkoper zijn, hoger rendement in laad/ontlaad cyclus, minder gevoelig voor temperatuur (hoeven minder gekoeld te worden) en niet noemenswaardig slijten bij tot 100% laden.

Mogelijk dat door deze eigenschappen dat ze ook sneller 'snel laden'. We gaan het over een paar weken merken.

• Jazkaloo
WaSm schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:54:
[...]

Zie ook hier: https://tesladriver.net/tesla-vehicle-vin-number-decoder/

[Voor 12% gewijzigd door Jazkaloo op 17-11-2020 07:44]

• Pr0minence
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 00:26

Apart. Ik was toevallig afgelopen weekend bij de dealer en de verkoopmedewerker wist mij te vertellen dat er nog géén dikker glas zit op de modellen die nog in 2020 geleverd worden. Maar desalniettemin, wij gaan het zien over een paar weken.

De fiscale waarde is echter wel een goed punt. Ik zal hier de LM snel even over contacteren, dat scheelt toch weer flink op jaarbasis :)

• M13z1
  • Registratie: september 2020
  • Laatst online: 22:35
Pr0minence schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:55:
[...]

Apart. Ik was toevallig afgelopen weekend bij de dealer en de verkoopmedewerker wist mij te vertellen dat er nog géén dikker glas zit op de modellen die nog in 2020 geleverd worden. Maar desalniettemin, wij gaan het zien over een paar weken.
Volgens mij de SR+ nog niet, deze komt pas vanaf februari 2021 als refresh.

• NielsHaz
Het mooiste is we speculeren er allemaal over. Mensen bij de dealer of tesla zelf uit Nederland kijken op dit topic om de mensen te informeren over hoe en wat. Het is gewoon afwachten welke spec er staat van de sr+. Semi refresh of niet het we zullen het zien
M13z1 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 08:04:
[...]

Volgens mij de SR+ nog niet, deze komt pas vanaf februari 2021 als refresh.

• Rikkie79
  • Laatst online: 02-12 20:32
Zojuist ook gechat met Tesla,mijn M3 LR staat nog in California volgens hun en komt begin December aan in Nederland, heeft iemand enig idee welke boot dit zal zijn en wanneer deze vertrekt en aankomt? Wel een RN en VIN nummer gehad.

• Castus
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04-12 16:24
Net ook even gesproken met Tesla. Ik zag in m'n account dat m'n annulering wordt verwerkt. :S Leasemaatschappij heeft ook een bestelling geplaatst die aan m'n RN nummer hing, maar m'n oude reservering wordt verwijderd en het nieuwe nummer van de leasemaatschappij krijg ik vandaag in m'n account gekoppeld.

Ik zei wel duidelijk aan de telefoon dat ik nu niet ergens achteraan in de rij wilde staan omdat ik begin oktober had besteld en er nu immers een nieuw nummer was.. Ik vond het vervelend dat het een beetje vaag bleef of dat het geval zou zijn.

10 minuten later werd ik teruggebeld dat ze een VIN nummer hebben gekoppeld (M3 Performance) en dat hij 2e of 3e week van december in Groningen zou staan.

• frederikbove
Net met tesla gechat maar ze mogen blijkbaar mijn vin nummer niet geven voor gdpr reden omdat hij via de LM besteld is. Nu maar mailen naar de verkoper van tesla

• joenatic
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02-12 16:07
Net even gechat en het VIN nummer gekregen. Alleen kreeg ik te horen dat deze pas na levering aan mijn account gekoppeld gaat worden.
Hij staat op de Toscana en hij zei dat ze hem eind november verwachten. Ik ben benieuwd

• Earthdrifter
  • Laatst online: 03-12 13:38
[...]

Zonet even contact opgenomen met tesla en het blijkt dat mijn bestelling m3sr+ op de toscana staat!
Vorige week kreeg ik uiteraard ook het mailtje van 7-15 dec uitgeleverd dus dit zou wel kunnen kloppen !

Ook hebben ze eindelijk mijn VIN gegeven 🥳 dus meteen even een testrit geplaatst voor donderdag om de wagen even onder de knie te krijgen.

• Shiro
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 22:26

Shiro

Serenity

Ik kreeg ook een mail met:
Uw Model 3 heeft een verwachte leveringstermijn voor 14/12 - 22/12 bij Koopman Terminal, Amsterdam.

Ik keek vandaag voor de gein eens op mijn factuur(de laatste) en daar staat een exacte datum op van geplande leverdatum 18 december. Geen idee of het nog kan veranderen en of het een placeholder is, maar ben wel benieuwd wat er bij anderen voor datum staat.

Edit: Gaat trouwens om een SR+ pearl white met trekhaak. Besteld op 24/9

[Voor 9% gewijzigd door Shiro op 17-11-2020 13:04]

D3 profile

• sebastiaan3
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 20:17
Castus schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:36:
Net ook even gesproken met Tesla. Ik zag in m'n account dat m'n annulering wordt verwerkt. :S Leasemaatschappij heeft ook een bestelling geplaatst die aan m'n RN nummer hing, maar m'n oude reservering wordt verwijderd en het nieuwe nummer van de leasemaatschappij krijg ik vandaag in m'n account gekoppeld.

Ik zei wel duidelijk aan de telefoon dat ik nu niet ergens achteraan in de rij wilde staan omdat ik begin oktober had besteld en er nu immers een nieuw nummer was.. Ik vond het vervelend dat het een beetje vaag bleef of dat het geval zou zijn.

10 minuten later werd ik teruggebeld dat ze een VIN nummer hebben gekoppeld (M3 Performance) en dat hij 2e of 3e week van december in Groningen zou staan.
Da's dan dus een witte of een rode? Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn zwarte performance, en die waren nog (of niet meer?) beschikbaar om te koppelen. Rood of wit nog wel.

• Castus
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04-12 16:24
sebastiaan3 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:48:
[...]

Da's dan dus een witte of een rode? Ik heb vanmorgen contact gehad over mijn zwarte performance, en die waren nog (of niet meer?) beschikbaar om te koppelen. Rood of wit nog wel.
wel een zwarte performance. Je moet altijd maar afvragen of iedereen de waarheid verteld bij Tesla etc,. Ik denk dat ze heel veel expres nog even niet koppelen omdat dat niet de procedure is denk ik. Deze was officieel ook nog niet beschikbaar volgens mij, maar omdat ik wat stennis liep te schoppen omdat ik een RN nummer kreeg van 17-11 (en er één had van 3-10) en ik wel 100% dit jaar zou rijden wat me ook beloofd is. Ik ken jouw geval niet, maar kan me voorstellen dat het voor jou puur even een interesse vraag is geweest omdat je niet kan wachten ;) (zoals veel mensen doen).

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21:52
Eind september bestelde MX LR+ wordt volgende week geleverd in Tilburg :D

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-200 F4/L IS USM | EF 50mm f/1.8 | ThinkPad X1 Extreme G2

• Lhierry
BeefHazard schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:34:
Eind september bestelde MX LR+ wordt volgende week geleverd in Tilburg :D
Mijn eind september bestelde MX LR+ komt 1 december 8)

• stylezzz
Zojuist een SMS gehad. 8 December afhalen :) (SR+, blauw op de toscana)

SPECS

• duiker1971
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 01-12 12:39
Net een SMSsje van Tesla ontvangen... update over levering M3 SR+, Hij is nu gepland op 7-12 10:30. Bijzonder, hij zou pas een week later geleverd mogen worden. Maar er kan nog van alles veranderen ;-)

• Plutonite
  • Laatst online: 23:40
Zojuist SMS van Tesla ontvangen om mijn SR+ op 7-12 in Amsterdam op te komen halen 😄

• tripleE69
  • Laatst online: 04-12 15:50
Net SMS ontvangen, 7-12 om 16 uur in Amsterdam mijn SR+ ophalen.

• hdz200
Congrats!
Nu mijn M3 LR Silver Metallic nog! Waar is mijn SMS?! :))
Pagina: 1 ... 346 ... 352 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True