LR en P op RCC Antwerp
SR+ op Toscana
SR+ op Toscana
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 14% gewijzigd door X-GeaR op 30-10-2020 16:14 ]
Was je configuratie dan zó afwijkent?X-GeaR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:12:
Net door Tesla opgebeld (voor het eerst sinds de bestelling begin september). Was wel een geinig gesprek. Hij probeerde eerst heel voorzichtig aan te kaarten dat ik een Chinees model zou krijgen, dus mijn eerste vervolgvraag: Staat hij op de TOSCANA? Toen was ook direct het ijs gebroken :-p
Mijn SR+ staat niet op de TOSCANA (helaas), maar de man van Tesla gaf aan dat er de komende weken meerdere boten vertrekken vanuit Shanghai en dat mijn Tesla nog geproduceerd wordt. Op zich vind ik dit ook hoopvol, want het vergroot de kans op updates (elektrische kofferbak / warmtepomp).
Het schijnt te maken hebben met configuraties die geproduceerd worden en dat vrijwel alle auto's op de TOSCANA al gesoftmatcht zijn (en dat mijn configuratie dus niet daaronder valt). Het is wel een zekerheid dat mijn SR+ in december geleverd wordt, dus dat is fijn.
Nee, ik heb volgens mij de meest standaard uitvoering (goedkoopste, wit, aero, zonder trekhaak, zwart interieur). Maar het zou best kunnen dat er weinig daarvan op de eerste boot staan? Ik heb geen idee. Of er zijn oudere RNs die voorrang hebben gehad?
Die heb ik ook, wel een VIN dus dat betekent dat hij geproduceerd is en al op de boot staat volgens mij. Begin oktober pas besteld dus dat is wel bijzonder.X-GeaR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:20:
[...]
Nee, ik heb volgens mij de meest standaard uitvoering (goedkoopste, wit, aero, zonder trekhaak, zwart interieur). Maar het zou best kunnen dat er weinig daarvan op de eerste boot staan? Ik heb geen idee. Of er zijn oudere RNs die voorrang hebben gehad?
[ Voor 16% gewijzigd door apvanderwaal op 30-10-2020 16:45 ]
Nee, geen VIN.Sluwe_0548 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:22:
Heb je wel een VIN? Ik heb dezelfde configuratie besteld eind september en gisteren de VIN ontvangen.
Het thuiswerken wordt verplicht tenzij het niet anders kan, dus verwacht dat het geen probleem is.Terranca schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:55:
Ben ook wel benieuwd wat voor impact de nieuwe Belgische lockdown heeft op dit verhaal. Ga er toch vanuit dat de haven een niet essentieel beroep is. Maar je kan het ook weer niet volledig stil leggen?
Give 2 Get
Ik las in een artikel dat het gewoon doorgaat maar ze soms tekort hebben aan personeel omdat sommige in quarantaine zitten. Was nog maar heel beperkt. Hoe meer het land in lockdown gaat, hoe meer mensen in de haven kunnen blijven werken en niet besmet raken ;-)Terranca schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 19:55:
Ben ook wel benieuwd wat voor impact de nieuwe Belgische lockdown heeft op dit verhaal. Ga er toch vanuit dat de haven een niet essentieel beroep is. Maar je kan het ook weer niet volledig stil leggen?
'The truth is not afraid for Questions
Dat zou kunnen inderdaad. Probleem is dat ze nog gekeurd moeten worden, weet niet of ze dat in België al doen of pas in Nederland. Na keuring krijgt de auto een kenteken, en voor de bijtelling is dat belangrijk, maar zal vast wel goed komen hoor. Vorig jaar geen COVID maar wel veeeeel meeeeer auto’s, dag ging ook goed!M13z1 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 23:32:
Just wondering; als de auto’s in België op de kade staan en er is een VIN bekend kan er toch een NL kenteken aan gekoppeld worden zodat de auto formeel een 2020 kenteken heeft ?
Vreemd. Ik heb wel een vin. Zelfde configuratie en begin oktober besteldX-GeaR schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 16:20:
[...]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Nee niet via de chat. Staat op de aanbetalingsfactuur hier. Ik zeg er dan wel bij dat mijn SR+ besteld is uit de snel leverbaar sectie.bokkow schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:01:
Puur uit interesse he, iedereen die hier een VIN heeft gehad, allemaal via de chat? Moet je er echt om vragen? Zou ze toch ook sieren als ze proactief gewoon een auto mail sturen naar het gekoppelde email adres?
Yep ik heb het via de chat gevraagd. Maar mijn auto word via een LM besteld, dus die hadden ook het RN nummer voor mij. Tot zover ben ik geen klant voor hun.bokkow schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:01:
Puur uit interesse he, iedereen die hier een VIN heeft gehad, allemaal via de chat? Moet je er echt om vragen? Zou ze toch ook sieren als ze proactief gewoon een auto mail sturen naar het gekoppelde email adres?
Yup, via de chat gekregen.bokkow schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 14:01:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
[ Voor 13% gewijzigd door X-GeaR op 01-11-2020 11:28 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Nope, niks geen bijzonderheden. Betaal de auto contant in een keer. Geen inleverauto.Inspired schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:33:
@X-GeaR geen aflopend contract zodat er een restrictie op zit qua afleverdatum?
Het kan goed dat die van jou nog op de kade staat aangezien de volgende boot "TANNHAUSER" volgende week daar aanmeert en ergens begin december aankomt in Zeebrugge.X-GeaR schreef op zondag 1 november 2020 @ 11:26:
Morgen ga ik maar even contact zoeken met Tesla. Als ik hier zie dat anderen met dezelfde configuratie eerder een VIN hebben gekregen dan ik (terwijl ik al heb besteld op 7 september), begin ik me toch zorgen te maken. Daarnaast is dezelfde configuratie gewoon snel leverbaar (als in ‘Onderweg’), dus ik snap niet waarom mijn RN-nummer niet al gewoon gekoppeld is aan een VIN.
Wat zou kunnen: ze hebben alle auto’s op de kade in Shanghai al ‘ge-soft-matcht’ en daar staat mijn exemplaar al tussen. Dan verklein ik liever het risico en ga ik voor een exemplaar op boot 1, want je weet niet wat er nog komt (stormen, vertragingen, corona-beperkingen, etc).
Give 2 Get
Nice! Naast (pak 'm beet) 10% extra bruikbare capaciteit kan je hem ook gewoon tot 100% opladen, dus bij elkaar al 20% extra bruikbare energie op dagelijkse basis. Had erg graag de heat pump gehad maar dit compenseert de pijn wel een beetjeFlail schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:47:
Voor wie op een SR+ uit China aan het wachten is... de modellen met LFP batterij schijnen beduidend meer bruikbare capaciteit te hebben (55-56 kWh) én sneller te kunnen laden:
https://cleantechnica.com...supercharges-even-faster/
Nog even afwachten hoe betrouwbaar deze informatie blijkt te zijn, maar het klinkt veelbelovend!
De Tesla-medewerker die ik deze week telefonisch sprak, gaf aan dat het werkelijke bereik van de nieuwe SR+ ongeveer 20% hoger is doordat er tot 100% opgeladen kan worden en door het grotere accupakket (440 vs 409 km). Dat 100% laden is dus wel iets dat vanuit Tesla proactief wordt gecommuniceerd (ik begon daar namelijk niet zelf over).Flail schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:47:
Voor wie op een SR+ uit China aan het wachten is... de modellen met LFP batterij schijnen beduidend meer bruikbare capaciteit te hebben (55-56 kWh) én sneller te kunnen laden:
Nog even afwachten hoe betrouwbaar deze informatie blijkt te zijn, maar het klinkt veelbelovend!
Dat is wel echt een leuke bonus en een groot verschil! Ik heb liever die 10-20% extra range dan de nieuwe upgradesX-GeaR schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:00:
[...]
De Tesla-medewerker die ik deze week telefonisch sprak, gaf aan dat het werkelijke bereik van de nieuwe SR+ ongeveer 20% hoger is doordat er tot 100% opgeladen kan worden en door het grotere accupakket (440 vs 409 km). Dat 100% laden is dus wel iets dat vanuit Tesla proactief wordt gecommuniceerd (ik begon daar namelijk niet zelf over).
Ik vroeg naar de kansen op een elektrische achterklep. De Tesla-medewerker gaf aan dat de elektrische kofferbak 100% zeker niet in de Chinese modellen aanwezig is. Ook de warmtepomp zit er nog niet in. Hij leek zeer zeker van zijn zaak, dus ben benieuwd of we die wel/niet gaan aantreffen in december.
Dat wordt even februari afwachten, maar er zijn volgens mij al wel teasers dat de Chinese modellen binnenkort de upgrades ook meenemen. Dus zou niet raar opkijken als er hier begin 2021 SR+ met LFP én upgrades worden uitgeleverd. Verschil met midden 2020 is dan wel enorm! 25 a 30% extra range en nieuwe features, voor dezelfde prijs.bokkow schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:04:
[...]
Dat is wel echt een leuke bonus en een groot verschil! Ik heb liever die 10-20% extra range dan de nieuwe upgradesblij dat het min of meer perongeluk zo loopt! Worden de upgrade modellen eigenlijk ook met LFP batterijen uitgerust?
[ Voor 19% gewijzigd door TuLPMaN op 01-11-2020 20:54 ]
Bladiebla!
Wat ik begreep van de medewerker van Tesla deze week is simpelweg dat vanaf februari 2021 (nu ook de ingeschatte leverdatum van nieuwe Tesla Model 3's op de site) het nieuwe modeljaar zal worden uitgeleverd incl. alle nieuwe features. Dus dat lijkt te kloppen.Terranca schreef op zondag 1 november 2020 @ 19:28:
[...]
Dat wordt even februari afwachten, maar er zijn volgens mij al wel teasers dat de Chinese modellen binnenkort de upgrades ook meenemen. Dus zou niet raar opkijken als er hier begin 2021 SR+ met LFP én upgrades worden uitgeleverd. Verschil met midden 2020 is dan wel enorm! 25 a 30% extra range en nieuwe features, voor dezelfde prijs.
Als de bijtelling 1 januari niet zou veranderen had ik denk ik mijn levering wel een paar maandjes uitgesteld.
Wat dan wel interessant is: de range van de 2021 refresh SR+ die in februari geleverd wordt is 430 km, wat suggereert dat deze toch weer uit de VS gaat komen met de NCA batterij.[MAUS] schreef op zondag 1 november 2020 @ 21:01:
[...]
Wat ik begreep van de medewerker van Tesla deze week is simpelweg dat vanaf februari 2021 (nu ook de ingeschatte leverdatum van nieuwe Tesla Model 3's op de site) het nieuwe modeljaar zal worden uitgeleverd incl. alle nieuwe features. Dus dat lijkt te kloppen.
Tesla Support (via) chat gaf bij mijn SR+ bestelling aan dat ik de 2020 model heb, maar wel met verbeterde range ("10% extra range").Flail schreef op zondag 1 november 2020 @ 16:47:
.
27 november.. :=) (En hopelijk 1,5 week later onze auto's in Amsterdam!)NielsHaz schreef op maandag 2 november 2020 @ 08:20:
@bokkow Wanneer zou die in zeebrugge aan moeten komen?
Give 2 Get
Als ik me niet vergis komt de LR met RCC Antwerp uit Amerika.Rikkie79 schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:54:
Weet iemand met welke boot de LR varianten komen en wanneer deze aanmeert in Europa voor levering NL?
hdz200 schreef op maandag 2 november 2020 @ 10:59:
[...]
Als ik me niet vergis komt de LR met RCC Antwerp uit Amerika.
ETA Zeebrugge 10 Nov.
Tannhauser vertrekt op 6 november en zou op 6 december in Zeebrugge aankomenTANNHAUSER is presently waiting off Shanghai. She should come alongside later today to commence loading the 2nd batch of MIC Model 3s for Europe. She is not due to depart until Friday.
[ Voor 19% gewijzigd door bokkow op 02-11-2020 15:59 ]
[ Voor 73% gewijzigd door X-GeaR op 03-11-2020 13:43 ]
[ Voor 19% gewijzigd door TuLPMaN op 03-11-2020 14:51 ]
Bladiebla!
Wel bijzonder om dit te lezen, vooral ook omdat de mensen van Tesla hier voor zo ver ik weet allemaal aangeven dat de echte 'refresh' pas in 2021 komt. Wellicht ook wel omdat ze zelf niet exact inzicht hebben in de exacte onderdelen die worden gebruikt.TuLPMaN schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:51:
www.teslarati.com/tesla-model-3-new-headlights-pre-refresh-china-cars/
Wellicht toch kans op "wat" updates voor de aankomende MIC Model 3 SR+'s die einde jaar geleverd gaan worden?
[ Voor 8% gewijzigd door OriginalFlyingdutchman op 03-11-2020 16:29 ]
Mattenset is idd nog niet standaard, kreeg deze maanden geleden al van LM door de post haha. Zit je dan met je matjes.[MAUS] schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 15:55:
[...]
Wel bijzonder om dit te lezen, vooral ook omdat de mensen van Tesla hier voor zo ver ik weet allemaal aangeven dat de echte 'refresh' pas in 2021 komt. Wellicht ook wel omdat ze zelf niet exact inzicht hebben in de exacte onderdelen die worden gebruikt.
Vanuit productieperspectief kan ik wel goed begrijpen dat je al deels begint met de refresh, gewoon als de oude koplampen 'op' zijn door met de nieuwe. Gezien Tesla's historie met de 'model' updates waar ze weinig ruchtbaarheid aan geven klinkt dit niet zo heel gek.
Moraal van het verhaal is dus denk ik gewoon afwachten en bij levering kijken wat er wel niet op zit. Ben stiekem zelf wel blij dat ik nog de oude middenconsole krijg, ondanks pianolak vind ik die toch wat mooier.
Heb er nog wel een draadloze lader bij besteld waarvan ik achteraf zag dat die er blijkbaar toch al wel in zat. Ik heb overigens ook de mattenset bijbesteld, want volgens mij is die voor de SR+ nog steeds niet standaard toch?
Ja, ik had ergens gevonden dat die vanaf juli 2020 dus blijkbaar standaard er in zit, samen met 2 usb-c poorten, maar durf er met alle berichten niet helemaal zeker van te zijn. Ik heb in principe alles origineel Tesla besteld als accesoire via de LM, dus gewoon die uit de Tesla shop.ogboss schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:07:
[...]
Mattenset is idd nog niet standaard, kreeg deze maanden geleden al van LM door de post haha. Zit je dan met je matjes.
Zit er dan nu al wel een draadloze lader standaard in of niet? Welke heb jij besteld, mijn vrienden raden die van Nomad aan. Wel een beetje prijzig
GefeliciteerdX-GeaR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:34:
Zojuist heb ik de eindfactuur gekregen van Tesla en daar staat de VIN :-)
LRW3E7FA7LC106XXX
Leveringsdatum 16 december (bij de Koopman Terminal)
Gisteren stuurde ik nog een 'boze' mail naar Tesla, omdat ik nog steeds geen VIN had en ik de auto al op 7 september had besteld. Kreeg onderstaande mail terug:
"Er is nog geen match. Maar dit is niet raar. Er komen genoeg auto’s en deze worden ook nog gebouwd. We kiezen ervoor de voorraad ook al beschikbaar te maken zodoende iedereen kan kiezen. Ik verwacht dat de match in de komende weken zal plaatsvinden."
SR+ MiC
Ik kreeg ze vorige week ook per post. Toevallig ook als LM Mobility Service?ogboss schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:07:
[...]
Mattenset is idd nog niet standaard, kreeg deze maanden geleden al van LM door de post haha. Zit je dan met je matjes.
Heb jij even gelukX-GeaR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 13:34:
Zojuist heb ik de eindfactuur gekregen van Tesla en daar staat de VIN :-)
LRW3E7FA7LC106XXX
Leveringsdatum 16 december (bij de Koopman Terminal)
Gisteren stuurde ik nog een 'boze' mail naar Tesla, omdat ik nog steeds geen VIN had en ik de auto al op 7 september had besteld. Kreeg onderstaande mail terug:
"Er is nog geen match. Maar dit is niet raar. Er komen genoeg auto’s en deze worden ook nog gebouwd. We kiezen ervoor de voorraad ook al beschikbaar te maken zodoende iedereen kan kiezen. Ik verwacht dat de match in de komende weken zal plaatsvinden."
Leaseplan! Verdoezelen als cadeau. Maar zo slijt het interieur natuurlijk minder snel 😆De Dona schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:55:
[...]
Ik kreeg ze vorige week ook per post. Toevallig ook als LM Mobility Service?
Ook ik kreeg mijn VIN in de eindfactuur gisteren! Ofwel, Geen leverdatum nog, tijd om wat rond te gaan neuzen voor een goeie mattenset i guessEarthdrifter schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:01:
[...]
Heb jij even geluk.Dan kan ik mijn vin en eindfactuur ook snel verwachten ik heb mijn M3 namelijk ook 7sept besteld
Vandaag wel even contact opgenomen en de medewerker vertelde mij dat de wagen op de boot staat en leverbaar zal zijn vanaf 18 december als ik achter een VIN vroeg bleef het even stil dus dat moeten ze nog uitzoeken haha
[ Voor 9% gewijzigd door Shiro op 04-11-2020 10:33 ]
SR+ MiC
Draadloze lader zit er al maanden standaard in :-) Die van mij is gebouwd op 24 juli en geleverd op 28 augustus en had ook al de draadloze lader. Deze draadloze lader gebruikt de (enige) USB-C poort in je middenconsole. Daarnaast zit 1 traditionele USB-A poort, die is nog vrij. Achterin zitten aan de achterkant van de middenconsole nog vrije 2 USB-C poorten en geen USB-A poort.ogboss schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:07:
[...]
Zit er dan nu al wel een draadloze lader standaard in of niet? Welke heb jij besteld, mijn vrienden raden die van Nomad aan. Wel een beetje prijzig
http://bit.ly/TeslaCarriersObelixxx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:21:
Welke schepen komen er vanuit China?
Toscana
..
.
..
Nee. Kun je niet adh van je besteldatum zien. Je kunt iets afleiden op het moment dat je een VIN krijgt. Dan is het schip doorgaans een week of twee onderweg.tvanorsouw schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:20:
Weet iemand of je a.h.v. je besteldatum kunt zeggen op welk van de onderstaande schepen je Tesla staat? Ik heb 29 september een M3LR besteld.
RCC Antwerp - Zeebrugge op 10 november
TRITON ACE - Zeebrugge op 20 november
GRAND AURORA - Zeebrugge op 25 november
GLOVIS CRYSTAL - Zeebrugge op 7 december
En als ik het verder goed heb moet je hier ~1,5 week bij optellen om de datum te hebben waarop je je nieuwe bolide kunt ophalen?
[ Voor 197% gewijzigd door Inspired op 04-11-2020 10:29 ]
Obelixxx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:48:
Heb net mijn VIN gekregen, Chinese auto,
betekend dit dat de auto op de Toscana staat.
Of deelt Tesla ook al VINS uit voor auto's op het volgende schip?
bokkow schreef op maandag 2 november 2020 @ 15:43:
Inmiddels heb ik ook een VIN nummer los kunnen peuteren bij Tesla na een telefoontje. Misschien een gelukje geweest want ik wilde meer vragen of de LM alvast een bestelling kan plaatsen zodat ik daar later het VIN nummer aan door zou kunnen geven. In plaats daarvan koppelde de persoon gelijk een "beschikbare" auto aan mijn RN nummer
Voor de volledigheid:Edit:
- Zelf een bestelling geplaatst voor een witte SR+ op 6 oktober
- De LM wachtte met overnemen van het RN nummer tot er een VIN nummer aan gekoppeld is.
- De LM gaat nu een bestelling plaatsen en krijgt een nieuw RN nummer waarbij dit VIN nummer wordt overgenomen.
- In mijn Tesla account kan ik het gegeven VIN nummer nog niet terugzien op de "aanbetalingsfactuur"
Vers van de pers (Tesla medewerker); mijn toegewezen auto gaat mee met de Tannhauser, niet de Toscana
[...]
Tannhauser vertrekt op 6 november en zou op 6 december in Zeebrugge aankomen
Nee, doorgaans niet. Kans is heel groot dat hij op de Toscana staat dus.Obelixxx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:48:
Heb net mijn VIN gekregen, Chinese auto,
betekend dit dat de auto op de Toscana staat.
Of deelt Tesla ook al VINS uit voor auto's op het volgende schip?
Mijn toegekende VIN is van een SR+ wit die geladen wordt op de Tannhauser. Deze is overigens sinds vandaag aangemeerd in Shanghai en wordt as we speak geladen.Inspired schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:03:
[...]
Nee, doorgaans niet. Kans is heel groot dat hij op de Toscana staat dus.
Tegen mij werd net gezegd dat ze niet wisten op welk schip hij stond of komt.bokkow schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:58:
[...]
Mijn toegekende VIN is van een SR+ wit die geladen wordt op de Tannhauser. Deze is overigens sinds vandaag aangemeerd in Shanghai en wordt as we speak geladen.
![]() | ![]() |
Wat in diezelfde bron ook wordt toegelicht; het kan zijn dat bepaalde oude delen welke één op één uitwisselbaar zijn met nieuwe parts, simpelweg niet beschikbaar zijn in de Chinese productie (opperdepop of nooit bedoelt daar gebruikt te worden want eerste batch aan Chinese Model 3's). Klinkt aannemelijk.Pr0minence schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:44:
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ook ik heb een Tesla besteld. Na contact met Tesla NL bleek dat ook ik een model zal krijgen met de betere accu en de oude trim.
Wat echter wel interessant is, is dat er reeds modellen gespot zijn welke nog steeds de oude trim hebben, maar wel de nieuwe koplampen die bestemd zijn voor de refresh.
Ik vraag mij daarom af welke exemplaren wij op de M3's kunnen verwachten die nog dit jaar geleverd gaan worden.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Vervolg: gisteren werd ik gebeld door Tesla gebeld: we mogen ‘m 24 november ophalen in Amsterdam. Yes!!!Dhtesla schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:15:
29-8 testrit gemaakt, tesla m3
04-9 bestelling gedaan via Leaseplan
Het wordt een LongRange midnight silver, zwart interieur, 19 inch lm velgen.
Ben erg benieuwd naar het vervolg!
Het is een LR dual motor die in die video wordt besproken. Beschikt dus al over alle upgrades. Zelfs de scrollwieltjes zijn nu vervangen en van metaalTerranca schreef op donderdag 5 november 2020 @ 07:54:
Video uit Hong Kong met review van de refresh features. Ziet er toch wel uit als een mooie update. Zeker die kofferbak straalt zo veel meer luxe uit! Velgen vallen me eigenlijk ook heel erg mee..
YouTube: 【搶先Up】Model 3真係好快……連轉款都破紀錄咁快!(附設中文字幕/EN Sub)| Tesla Model 3 | 駕輛UpCar
[ Voor 4% gewijzigd door WCM op 05-11-2020 12:06 ]
9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP
Alle modellen in de haven van Hong Kong komen uit AmerikaWCM schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:02:
[...]
Het is een LR dual motor die in die video wordt besproken. Beschikt dus al over alle upgrades. Zelfs de scrollwieltjes zijn nu vervangen en van metaal.
YouTube: Tesla Model 3 抵貨櫃碼頭
Ook nog een filmpje van een terrein vol M3's in Hong Kong. Aan de 19" velgen te zien allemaal refreshed modellen. Er lijken ook SR+ modellen tussen te zitten, omdat dat het enige model is zonder typeaanduiding op de achterklep. Zou het dan toch zo zijn dat de SR+ ook al volledig gerefreshed is? #speculatie
9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP
Heb jij je vliegticket naar Egypte nog niet ontvangen dan? Wij gaan allemaal die kant op en dan terugrijden...MH2020 schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:44:
Ik volg al een aantal dagen de berichten hier en dankzij jullie heb ook ik mijn VIN weten los te peuteren bij een medewerker. Daarnaast weet ik nu dat de Tesla staat op de Tannhauser. Deze is momenteel nog in Shanghai als ik het goed heb, maar ik zie online dat de boot op 25 november word verwacht in Egypte. Volgens mij doe ik iets verkeerds.. Als ik het goed heb gelezen moet hij namelijk aankomen in Zeebrugge? Help!
Een ticket Egypte zou ik geen nee tegen zeggen haha!Terranca schreef op donderdag 5 november 2020 @ 12:55:
[...]
Heb jij je vliegticket naar Egypte nog niet ontvangen dan? Wij gaan allemaal die kant op en dan terugrijden...
Nee geintje; hij komt ook naar Zeebrugge maar moet in Egypte aanmeren voor passage door het Suez kanaal. Daarom staat die als voorlopige bestemming. Aankomst Zeebrugge staat voorlopig op 6 december geloof ik. Kan hij mooi naar de Sint zwaaien die retour Spanje gaat.
Give 2 Get
[ Voor 73% gewijzigd door deepbass909 op 05-11-2020 15:55 ]
Haha, de Lease maatschappij bellen met je RN nummer en vervolgens vragen of er al een auto gekoppeld is.. :-) Ik krijg zelf ook niet uit Tesla op welke boot hij staat, maar op basis van koppeling VIN nummer vlak nadat de TOSCANA vertrokken is verwacht ik dat hij hierop staat. Zodra ik eind november een SMS Krijg met ergens tussen 10 en 16 december ophalen stond hij op de TOSCANA :-)WaSm schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 10:35:
Ik lees al een tijdje mee op Tweakers en sinds kort ook op dit topic.
De leasemaatschappij heeft de M3 SR+ trekhaak besteld rond 15 okt. 2020 en
ik probeer op allerlei manieren er achter te komen of mijn RN ook ergens op een
boot staat.
Ik hoor mensen die chatten met Tesla (helaas uitgezet). Ik lees mensen die emailen
met Tesla om informatie over de boot te krijgen ... nog geen bevredigende reactie gekregen.
Bellen heeft me tot nu toe ook nog geen medewerker opgeleverd die behulpzaam was,
dus ...
wat is jullie geheim ;-) Hoe komen jullie van RN naar BOOT ???
*** Lijkt wel een beetje Sinterklaas Spanning ... hij komt hij komt ... maar met welke boot - dit jaar ??? ***
Give 2 Get
[ Voor 5% gewijzigd door mgoeijen op 06-11-2020 16:04 ]
Bambu Lab P1S Combo
Yup, hier ook! (weekje ervoor ook een SMSje gekregen)apvanderwaal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:34:
Eerste officiële bericht van Tesla sinds mijn bestelling zojuist is mijn mailbox:
De levering van uw Tesla met reserveringsnummer RN******** zal in december plaatsvinden bij de Koopman Car Terminal.
Alle Model 3 bestellingen staan op dit moment gepland voor levering in december. Zodra de exacte datum en tijd bekend is, brengen wij u hiervan op de hoogte middels een email of een sms. Ook uw kenteken en meldcode zal via SMS met u worden gecommuniceerd.
Mocht u de tijd nog niet hebben gehad om uw Tesla Account te voltooien, vragen wij u graag om dit zo spoedig mogelijk te doen.
Op alle Tesla locaties hanteren wij momenteel de richtlijnen van het RIVM, waaronder de 1,5 meter afstand regel, om de veiligheid van onze klanten en personeel te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
Yes, hier dezelfde mail. Wilde hem net posten, maar je bent me voorapvanderwaal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:34:
Eerste officiële bericht van Tesla sinds mijn bestelling zojuist is mijn mailbox:
De levering van uw Tesla met reserveringsnummer RN******** zal in december plaatsvinden bij de Koopman Car Terminal.
Alle Model 3 bestellingen staan op dit moment gepland voor levering in december. Zodra de exacte datum en tijd bekend is, brengen wij u hiervan op de hoogte middels een email of een sms. Ook uw kenteken en meldcode zal via SMS met u worden gecommuniceerd.
Mocht u de tijd nog niet hebben gehad om uw Tesla Account te voltooien, vragen wij u graag om dit zo spoedig mogelijk te doen.
Op alle Tesla locaties hanteren wij momenteel de richtlijnen van het RIVM, waaronder de 1,5 meter afstand regel, om de veiligheid van onze klanten en personeel te waarborgen.
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
Zelfde email. Misschien leuk als we onze VIN erbij zetten; ben wel benieuwd of dit specifiek over de Tannhauser auto's gaat. Tijdje geleden heeft een deel ook deze mail gehad, ik dacht vlak nadat Toscana vertrokken was?apvanderwaal schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 19:34:
Met vriendelijke groet,
Uw Tesla Delivery Team
Mijn VIN: LRW3E7FA4LC105***Terranca schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 20:23:
[...]
Zelfde email. Misschien leuk als we onze VIN erbij zetten; ben wel benieuwd of dit specifiek over de Tannhauser auto's gaat. Tijdje geleden heeft een deel ook deze mail gehad, ik dacht vlak nadat Toscana vertrokken was?
Anyway; VIN LRW3E7FA8LC098***
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq