Story bij mij:
- Besteld 15.06 via LM.
- Sms op vr 17.07, is de mogelijkheid aanwezig om de auto op te halen tussen 10-14.08 in Amsterdam. Sms is voorzien van RN nummer.
- 2e sms op 21.07, definitief 14.08 ophalen.
- Telefoon op 22.07, afspraak bevestigen en in het gesprek kunnen regelen dat ophalen eerder op 10.08 mogelijk was.
- Bevestigingsmail nav gesprek met VIN vermeld.
- Telefoon op 30.07, de boot is vertraagd ophalen op 12.08 (boot was niet vertraagd dat kon ik door de diverse forums direct antwoorden) maar toch 12.08 ophalen.
- Zelf gebeld op 11.08, kenteken nog niet bekend . Kenteken is XXX-XX-X. Zojuist 11.08 om 17:08uur is het kenteken aan de eigenaar (LM) gekoppeld (Bron: RDW).
Voor mij was duidelijk dat zodra het schip de vertrekhaven verlaat krijgen de nieuwe eigenaren van de wagens aan boord een bericht. Dat was voor mij de Glovis Sun. Haar ETA lag bij vertrek direct op aankomst Zeebrugge 05.08. Weekje erbij voor transfer van Zeebrugge naar Amsterdam via de weg.
In de Tesla app is bij mij nog niets te zien. Berichten daarover op forums zijn divers. Van direct na overdracht auto tot na ca. 48uur na overdracht auto. Ook het bekendmaken van de VIN of RN nummers is divers. Ik had mijn RN nummer via Tesla al eerder dan de LM mij dit kon vertellen. Zoals gezegd, online (app/account) is nog niets te vinden tot op heden.
Niet je kenteken of RN of VIN nummers delen!
[
Voor 2% gewijzigd door
zwahiel op 12-08-2020 08:27
]