• Runescom
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
CoyneBE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:08:
[...]

Ik had ook initieel een restritie tot 20 september, maar m'n huidige wagen liep af op 26 juli, dus heb gevraagd de restrictie eraf te halen aan de LM, en ik mag 'm volgende week ophalen... :-D
Lucky man! Mijn restrictie gaat er niet af, dus ik moet echt nog even geduld hebben. Maar ik hoop echt dat ik hem eind september mag ophalen. Wachten duurt nu echt te lang.

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoyneBE
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 07:08
Runescom schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:11:
[...]

Lucky man! Mijn restrictie gaat er niet af, dus ik moet echt nog even geduld hebben. Maar ik hoop echt dat ik hem eind september mag ophalen. Wachten duurt nu echt te lang.
I know the feels, ik wacht al sinds eind maart... Als het je mag troosten, er komen nog wel enkele boten dit kwartaal. Hou zeker de "Snel leverbaar" in de gaten. Vanaf daar je specificatie komt op te staan, dadelijk bellen...

• Runescom
CoyneBE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:13:
[...]

I know the feels, ik wacht al sinds eind maart... Als het je mag troosten, er komen nog wel enkele boten dit kwartaal. Hou zeker de "Snel leverbaar" in de gaten. Vanaf daar je specificatie komt op te staan, dadelijk bellen...
Klopt! Thanks voor de tip, ik ga 4 september bellen, hopelijk staat mijn configuratie dan bij snel leverbaar en kunnen ze koppelen.

Give 2 Get

• CoyneBE
Runescom schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:26:
[...]

Klopt! Thanks voor de tip, ik ga 4 september bellen, hopelijk staat mijn configuratie dan bij snel leverbaar en kunnen ze koppelen.
Mjaa, je mag toch rekening houden met een levertermijn van 3 weken vanaf je ze op de website ziet verschijnen (als ze onderweg staan tenminste). Dus best 3-4 weken op voorhand al beginnen in de gaten te houden

• Runescom
CoyneBE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:30:
[...]

Mjaa, je mag toch rekening houden met een levertermijn van 3 weken vanaf je ze op de website ziet verschijnen (als ze onderweg staan tenminste). Dus best 3-4 weken op voorhand al beginnen in de gaten te houden
Hij staat er nu op, maar ze mogen niet koppelen helaas dan 2 weken van te voren is mij een keer verteld..
Of stoute schoenen aan trekken?

Give 2 Get

• CoyneBE
Runescom schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 11:32:
[...]

Hij staat er nu op, maar ze mogen niet koppelen helaas dan 2 weken van te voren is mij een keer verteld..
Of stoute schoenen aan trekken?
Mjaa, als hij er nu al op staat kan ie OF op de RCC ASIA zitten, en dan zou je 'm binnen 2 weken al hebben, of op de GLOVIS CAPTAIN en dan zou je 'm binnen een week kunnen hebben.

De GLOVIS SIGMA vertrekt vandaag, dus als die richting Belgie/Nederland komt kan je daar alvast eentje van proberen bemachtigen. Zoniet kan je best wachten tot de K.ASIAN BEAUTY die mogelijk ook naar de EU komt, maar pas rond 27 september zal arriveren.

Ik zou m'n paarden dus even op de Glovis Sigma wagens zetten als ik jou was...

• Runescom
CoyneBE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 12:14:
[...]

Mjaa, als hij er nu al op staat kan ie OF op de RCC ASIA zitten, en dan zou je 'm binnen 2 weken al hebben, of op de GLOVIS CAPTAIN en dan zou je 'm binnen een week kunnen hebben.

De GLOVIS SIGMA vertrekt vandaag, dus als die richting Belgie/Nederland komt kan je daar alvast eentje van proberen bemachtigen. Zoniet kan je best wachten tot de K.ASIAN BEAUTY die mogelijk ook naar de EU komt, maar pas rond 27 september zal arriveren.

Ik zou m'n paarden dus even op de Glovis Sigma wagens zetten als ik jou was...
Thanks voor je info, zodra die vertrokken is + 4 dagen dan ga ik bellen.. :-) want dan worden de VINS volgens mij altijd uitgedeeld. Thanks, I keep you posted.

Give 2 Get

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 22:50
Hammetje schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 22:36:
[...]

14-08: SMS vanuit Tesla ontvangen met afspraak bevestiging. Afspraak is conform Corona maatregelen.
Ennnnn laatste update:

20-08-2020: Auto opgehaald te Amsterdam!

Was lekker rustig vanochtend, genoeg tijd om lekker te klooien en te proberen. Checklist afgelopen, geen problemen - dus helemaal happy. Hij hangt nu aan t infuus!

Ik ga mij melden in Het grote Tesla topic - deel 2
Voor alle wachtenden; houd vol! Het blijft een schitterende auto!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Gijsje89
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo allemaal!

Ook ik heb eindelijk de M3 (SR+) besteld en kan uiteraard ook niet meer wachten na alle goede verhalen.
Misschien een terugkerende vraag, maar heeft iemand een lijstje met alle boten en vertrekdata? Heb al heel wat afgezocht maar kan niet echt een duidelijk overzicht vinden.

11-08-2020: Auto besteld via 'Snel leverbaar'

Mij werd verteld dat de 'Snel leverbaar' modellen al geproduceerd zijn en al op de boot staan. Ik heb ook al een VIN nummer mogen ontvangen.

Ben benieuwd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Gijsje89 http://bit.ly/TeslaCarriers
Al blijft het gokken waar de auto is/op staat.

[ Voor 30% gewijzigd door Inspired op 20-08-2020 14:46 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Hammetje schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:11:
[...]

Ennnnn laatste update:

20-08-2020: Auto opgehaald te Amsterdam!

Was lekker rustig vanochtend, genoeg tijd om lekker te klooien en te proberen. Checklist afgelopen, geen problemen - dus helemaal happy. Hij hangt nu aan t infuus!

Ik ga mij melden in Het grote Tesla topic - deel 2
Voor alle wachtenden; houd vol! Het blijft een schitterende auto!
Ik zou Het grote Tesla Model 3 topic pakken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 22:50
Daar kwam ik inderdaad ook achter, toch dank voor het navigeren naar de juiste plek! :)

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Gijsje89
Bedankt! Hopelijk een goede gok dat ie op de RCC Asia staat (aankomst 01-09-2020 in Zeebrugge)

• Stephanortis
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-12-2023
Nou, voor mij een kleine tegenvaller vandaag. Ik heb op 23 juli mijn tesla 3 besteld in de kleur blauw en twee dagen daarna deze omgezet naar wit, die was live toch mooier. Vrij snel daarna de bevestiging gekregen dat hij 28-8 zou worden geleverd, dat is lekker snel dacht ik. Toen ik de factuur kreeg stond er als leveringsdatum 1 september. Ik heb toen even gebeld of dat klopte en ze vertelden dat hij waarschijnlijk wel eerder geleverd zou worden. Twee weken terug nog contact gehad en ook toen werd bevestigd dat eind augustus wel zou lukken. Intussen mijn auto verkocht omdat Tesla zeker wist dat hij eind augustus zou worden geleverd. Omdat ik de eerste week van september een weekje weg ga (autovakantie) heb ik vandaag voor de zekerheid nog even gebeld of het echt wel klopt. wat blijkt, hij wordt pas de 25e september geleverd. Ik heb aangegeven dat ik de communicatie vanuit Tesla niet echt top vindt op deze manier, maar de medewerker was er niet echt gevoelig voor. Mijn autovakantie kan helaas niet doorgaan of ik moet een auto gaan huren. Ik ben best wel teleurgesteld kan ik zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door Stephanortis op 20-08-2020 16:06 . Reden: foutje ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Stephanortis schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 16:04:
Nou, voor mij een kleine tegenvaller vandaag. Ik heb op 23 juli mijn tesla 3 besteld in de kleur blauw en twee dagen daarna deze omgezet naar wit, die was live toch mooier. Vrij snel daarna de bevestiging gekregen dat hij 28-8 zou worden geleverd, dat is lekker snel dacht ik. Toen ik de factuur kreeg stond er als leveringsdatum 1 september. Ik heb toen even gebeld of dat klopte en ze vertelden dat hij waarschijnlijk wel eerder geleverd zou worden. Twee weken terug nog contact gehad en ook toen werd bevestigd dat eind augustus wel zou lukken. Intussen mijn auto verkocht omdat Tesla zeker wist dat hij eind augustus zou worden geleverd. Omdat ik de eerste week van september een weekje weg ga (autovakantie) heb ik vandaag voor de zekerheid nog even gebeld of het echt wel klopt. wat blijkt, hij wordt pas de 25e september geleverd. Ik heb aangegeven dat ik de communicatie vanuit Tesla niet echt top vindt op deze manier, maar de medewerker was er niet echt gevoelig voor. Mijn autovakantie kan helaas niet doorgaan of ik moet een auto gaan huren. Ik ben best wel teleurgesteld kan ik zeggen.
Factuur betekent dat je wel al een VIN hebt gekregen. Wanneer kreeg je die factuur?
Lijkt me raar dat je nu nog een volledige maand moet wachten terwijl alles al klaar zou zijn 8)7

Misschien zag de medewerker als maand een 8 en dacht hij dat dit september ging zijn?

• CoyneBE
bottom line schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Factuur betekent dat je wel al een VIN hebt gekregen. Wanneer kreeg je die factuur?
Lijkt me raar dat je nu nog een volledige maand moet wachten terwijl alles al klaar zou zijn 8)7

Misschien zag de medewerker als maand een 8 en dacht hij dat dit september ging zijn?
Mijn VIN werd toegewezen vlak voordat de boot vertrok in San Francisco. Dat is ook al een goeie 3 weken geleden, en ik mag 'm volgende week vrijdag pas ophalen. Dus dan zijn er ook 4 weken/een maand over gegaan hoor...

• Stephanortis
bottom line schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 18:27:
[...]

Mijn eerst factuur is van 3-8, de tweede van 10-8. Pp zich heb ik et geen probleem mee, alleen de communicatie erover is erg tegenstrijdig. 3x werd er eind augustus gezegd en dan wordt het eind september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
CoyneBE schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 19:03:
[...]

Mijn VIN werd toegewezen vlak voordat de boot vertrok in San Francisco. Dat is ook al een goeie 3 weken geleden, en ik mag 'm volgende week vrijdag pas ophalen. Dus dan zijn er ook 4 weken/een maand over gegaan hoor...
Tuurlijk dat kan, maar Stephan heeft die op dezelfde moment als jou gekregen. En moet dan nog meer dan een maand wachten (vanaf nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ter info: Afgelopen nacht rond middernacht is de GLOVIS CAPTAIN aangekomen in Zeebrugge.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Zo ik heb m vanmorgen ook opgehaald. Was de eerste blauwe zeiden ze.

Het was rustig, heel erg rustig. Best wel relaxt allrmaal. Leuke mensen, prima geholpen. De checklists doorgelopen en niks mis met mijn wagen.

Ik heb alleen een extra midconsole klep voor de achterbank, waar de OBD2 kabel ook leeft, zeg maar. Die vond ik in mijn midconsole. In de wagen zat er al eentje dus nu heb er een reserve...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfKmftybKAuvi-oK3DudnFAIpfM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8OnClIiLFsOMxnoqtnCcDXaz.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna meteen doorgereden naar Corendon om daar te laden, want met 119km schoot dat niet hard op.

Wel grappig dat de wagen daarna automatisch de camera's gaat kalibreren waardoor cc nog niet direct werkt.

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlatje
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-02-2022
zwahiel schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 15:19:
Zo ik heb m vanmorgen ook opgehaald. Was de eerste blauwe zeiden ze.

Het was rustig, heel erg rustig. Best wel relaxt allrmaal. Leuke mensen, prima geholpen. De checklists doorgelopen en niks mis met mijn wagen.

Ik heb alleen een extra midconsole klep voor de achterbank, waar de OBD2 kabel ook leeft, zeg maar. Die vond ik in mijn midconsole. In de wagen zat er al eentje dus nu heb er een reserve...

[Afbeelding]

Daarna meteen doorgereden naar Corendon om daar te laden, want met 119km schoot dat niet hard op.

Wel grappig dat de wagen daarna automatisch de camera's gaat kalibreren waardoor cc nog niet direct werkt.
Ook met draadloos laden en usb c?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:40

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Vlatje schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 19:40:
[...]

Ook met draadloos laden en usb c?
Jep!
Om eerlijk te zijn ben ik daar minder blij mee. Want mijn mobiel heeft geen wireless charging en ook al zou die dat hebben, dan werkt het toch niet omdat ik een phonering aan de achterkant heb zitten.

Issue nu is dat je geen kabel zoals voorheen kan plaatsen zodat je toch je mobieltje kunt plaatsen zoals voorheen.

Het is echt een first world problem, I know ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Op Reddit heeft iemand een zeer interessante ontdekking gedaan dat de frunk van de meest recente model 3’s kleiner is dan voorheen en dat dit mogelijk wijst op de aanwezigheid van of voorbereiding op een warmtepomp à la model Y.

Erg kleine kans denk ik, maar wel interessant. Kunnen de mensen die net geleverd hebben gekregen eens kijken naar de grootte van hun frunk? ;-)

https://www.reddit.com/r/...ing_delivered_in_germany/

P.S. En ik zou dus even wachten met een frunkmat bestellen, want die gaat waarschijnlijk dus niet passen ;-)

[ Voor 10% gewijzigd door joblamie op 22-08-2020 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runescom
joblamie schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:17:
Op Reddit heeft iemand een zeer interessante ontdekking gedaan dat de frunk van de meest recente model 3’s kleiner is dan voorheen en dat dit mogelijk wijst op de aanwezigheid van of voorbereiding op een warmtepomp à la model Y.

Erg kleine kans denk ik, maar wel interessant. Kunnen de mensen die net geleverd hebben gekregen eens kijken naar de grootte van hun frunk? ;-)

https://www.reddit.com/r/...ing_delivered_in_germany/

P.S. En ik zou dus even wachten met een frunkmat bestellen, want die gaat waarschijnlijk dus niet passen ;-)
Is dat voor het opwarmen van het accupakket op een betere manier oid?

Give 2 Get

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:19
Wen alvast maar aan de slechte communicatie en service van Tesla, daar verandert de komende jaren niets aan :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:13
Ook meteen een goede les: “gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt”.
Ik zou lekker wat huren en gewoon op vakantie, je verlies nemen en je les leren :).

[ Voor 3% gewijzigd door GeeMoney op 22-08-2020 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
sophisticated schreef op vrijdag 14 augustus 2020 @ 13:16:
Gisteren gebeld door Tesla en mij is verteld dat er een auto toegewezen is die op de boot staat. Na erom gevraagd te hebben heb ik de VIN per sms mogen ontvangen.

In mijn account is geen VIN te zien maar dat komt omdat ik een secundair account heb (de LM ziet dat waarschijnlijk wel).

4-8-2020: Bestelling gedaan (Model 3 SR+)
5-8-2020: Tesla account ontvangen
13-8-2020: RN en VIN ontvangen
Verwachte levering: 11 september

De auto wordt verwacht in de week van 11 september, ik vraag me af op welk schip. De Glovis Captain is nu onderweg naar Zeebrugge, weet niet of dat 'm is.
Dat is vreemd, ik bestelde de mijne op 23-7 en krijg hem pas op 25-9. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 18-09 00:05

MLLL

Palm Treo 650

Stephanortis schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 17:12:
[...]

Dat is vreemd, ik bestelde de mijne op 23-7 en krijg hem pas op 25-9. :-(
2 maanden levertijd is zeer kort voor een auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
MLLL schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:36:
[...]

2 maanden levertijd is zeer kort voor een auto.
Dat vind ik ook, maar gek dat er verschil is in besteldatum en levertijd voor dezelfde auto, daar ging het mij om.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pl0xs
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:53
Stephanortis schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:55:
[...]

Dat vind ik ook, maar gek dat er verschil is in besteldatum en levertijd voor dezelfde auto, daar ging het mij om.
Je kan beter even bellen. Mijn oorspronkelijke ophaaldatum was 7-9, maar door te bellen is het nu opgeschoven naar 25-8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
GeeMoney schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:34:
[...]

Ook meteen een goede les: “gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt”.
Ik zou lekker wat huren en gewoon op vakantie, je verlies nemen en je les leren :).
Ja, maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet leren. Dat ik mensen niet meer kan vertrouwen op hun woord? Ik geloof niet dat ik zo wil leven hoor. En ja, natuurlijk neem ik mijn verlies, auto huren dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Ik twijfel of ik battery day afwacht alvorens definitief te bestellen. Verwachten jullie dat eind sep bestellen nog wel levering voor 2021 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Hertog_Martin schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:20:
Ik twijfel of ik battery day afwacht alvorens definitief te bestellen. Verwachten jullie dat eind sep bestellen nog wel levering voor 2021 is?
Wat denk je dat er gaat veranderen voor de M3?
Namelijk niets.
Battery day gaat over nieuwe technologieën/mijlpalen die ze hebben bereikt en nu gaan proberen in een fabricatieproces te gieten voor andere modellen.

Desondanks, September bestellen gaat nog wel leveren zijn voor 2021. Behalve als er weer zo'n gigantische rush gaat zijn zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Zijn er hier mensen die hun auto op Glovis Captain hadden staan en die deze week mogen ophalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoyneBE
joblamie schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 13:23:
Zijn er hier mensen die hun auto op Glovis Captain hadden staan en die deze week mogen ophalen?
Yes sir!!! Vrijdag :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:12
Ik heb "mijn" M3 in december opgehaald.

Donderdag mag ik die van een collega op gaan halen, geen idee op welke boot die stond.

Ik denk dat het niet t geval is, maar iemand een idee of de Model X shuttle nog rijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
OK! Maar jij haalt op in België waarschijnlijk. Ik in Amsterdam. Ik had mijn leverafspraak (al weken) op a.s. donderdag staan. Vandaag toch maar eens gebeld of ze dat wel gaan redden en dat gingen ze dus inderdaad niet redden (maargoed dat ik zelf gebeld heb).

Nu is ie verplaatst naar vrijdag, maar ook daar heb ik geen 100% vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chk1975
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-09 14:36
Afgelopen maandag heeft de LM mijn M3LR besteld bij tesla.
Verwachte levering week 43 (17-10)
Heb al een tesla account maar daar staat nog niks in.

Nu hopen dat mijn 13 jaar oude diesel met 289.000 op de teller en steeds meer kuren het nog 8 weken volhoudt (gelukkig weinig km aan het rijden ivm corona)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-09 23:53
caRe.Ghost schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 11:49:
Mijn status tot nu

18-08: Bestelling gedaan bij werkgever & leasemaatschappij. Leasemaatschappij hanteert als leverdatum week 50.
19-08: Mail ontvangen met tesla account

Bestelling is een Tesla M3 SR+ PearlWhite 19" sportvelgen met zwart interieur.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Hoop toch echt dit jaar hem nog te krijgen.
update: 25-8 sms gehad dat ik de auto kan ophalen tussen 17-9 en 24-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 18:25
Ik mag me nu ook officieel gaan mengen in het topic.
  • 18/8: SR+ in blauw met 19" besteld door LM (ALD)
  • 19/8: Wachtwoord reset mailtje. Niks te zien op de account pagina
  • 25/8: SMS gekregen met leverdatum tussen de 17/9 en 24/9
Gaat al met al veel sneller dan ik had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagres88
  • Laatst online: 20:38
Ook hier wat schot in de zaak, bestelling van een SR+, Pearlwhite, 19” Sport en trekhaak.

30/07 bestelling vrijgegeven bij Leasemaatschappij(VWPFS)
18/08 bevestiging wagenparkbeheerder (duurt lang!)
20/08 Mail ontvangen voor Tesla account
25/08 SMS gekregen met leverdatum tussen de 17/9 en 24/9 bij Koopman terminal Amsterdam.

Zodra de LM klaar is gaat het snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsje89
Zojuist een mail gehad van Tesla met de eindfactuur;

16-09-2020: Eindfactuur met kenteken en geplande leverdatum; 10-09-2020

Ben benieuwd of ze die datum halen, zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Wat mij tegenvalt is dat die auto's zo lang in Zeebrugge blijven staan, althans in elk geval de mijne. Afgelopen donderdag op vrijdagnacht (21 augustus) is Glovis Captain al aangekomen in Zeebrugge en die auto staat daar nog steeds. Had verwacht dat die dezelfde dag nog richting Amsterdam zou gaan joh. Beetje naïef gedacht wellicht.

In elk geval is mijn leverdatum opgeschoven van morgen naar vrijdag en moet nog maar zien of ze dat wél gaan redden.Ik denk dat ik er een beetje teveel bovenop heb gezeten om een leverdatum af te dwingen en dat die nu niet helemaal reëel blijkt. Om die reden ben ik dus wel benieuwd of er meer mensen (uit Nederland) zijn die deze week hun auto die met de Glovis Captain is gekomen al mogen ophalen; ik denk het niet!

Ze kunnen dus wel de auto's individueel volgen op basis van de ingebouwde GPS. Opzich logisch, maar had daar nog niet eerder over nagedacht.

[ Voor 21% gewijzigd door joblamie op 26-08-2020 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
joblamie schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:17:
Wat mij tegenvalt is dat die auto's zo lang in Zeebrugge blijven staan, althans in elk geval de mijne. Afgelopen donderdag op vrijdagnacht (21 augustus) is Glovis Captain al aangekomen in Zeebrugge en die auto staat daar nog steeds. Had verwacht dat die dezelfde dag nog richting Amsterdam zou gaan joh. Beetje naïef gedacht wellicht.

In elk geval is mijn leverdatum opgeschoven van morgen naar vrijdag en moet nog maar zien of ze dat wél gaan redden.Ik denk dat ik er een beetje teveel bovenop heb gezeten om een leverdatum af te dwingen en dat die nu niet helemaal reëel blijkt. Om die reden ben ik dus wel benieuwd of er meer mensen (uit Nederland) zijn die deze week hun auto die met de Glovis Captain is gekomen al mogen ophalen; ik denk het niet!

Ze kunnen dus wel de auto's individueel volgen op basis van de ingebouwde GPS. Opzich logisch, maar had daar nog niet eerder over nagedacht.
Lang..? 5 dagen he. :) Er staan ~4000 auto's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Inspired schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

Lang..? 5 dagen he. :) Er staan ~4000 auto's op.
Haha dat zeg ik, hartstikke naïef van me eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gijsje89
Gijsje89 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 10:25:
Zojuist een mail gehad van Tesla met de eindfactuur;

16-09-2020: Eindfactuur met kenteken en geplande leverdatum; 10-09-2020

Ben benieuwd of ze die datum halen, zou mooi zijn.
Zojuist ook SMS ontvangen met leverdatum; 09-09-2020 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
23-7 auto besteld
10-8 factuur gekregen en betaald
23-9 wordt de auto geleverd (kan later worden is aangegeven)

Tesla 3 SR+ white 18” velg zwart interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Hertog_Martin schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 12:20:
Dat zijn ideeën en concepten. Duurt nog wel even voordat die zijn weg in productie vinden.

Gok dat die pas komen met een 100kWh Model 3 of nog veel later.

Youtube: DashcamNL

• Euwesjob
  • Laatst online: 19-01-2021
Ik heb een leverdatum ontvangen via de sms, 9 September voor een SR+. Ik heb verder echter nog niks ontvangen van de LM of Tesla. In mijn Tesla account staat ook nog geen auto... hoe wordt dit toegevoegd?

• sophisticated
  • Laatst online: 27-05-2024
Euwesjob schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:19:
Ik heb een leverdatum ontvangen via de sms, 9 September voor een SR+. Ik heb verder echter nog niks ontvangen van de LM of Tesla. In mijn Tesla account staat ook nog geen auto... hoe wordt dit toegevoegd?
Je ziet je auto pas in je account/app meestal op de dag dat je de auto ophaalt. Ik weet niet wat je nog meer verwacht naast een ophaaldatum maar ze zullen je daar alles uitleggen.

• Stephanortis
sophisticated schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:07:
[...]

Je ziet je auto pas in je account/app meestal op de dag dat je de auto ophaalt. Ik weet niet wat je nog meer verwacht naast een ophaaldatum maar ze zullen je daar alles uitleggen.
Bij mij staat deze er al sinds begin augustus in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sophisticated
Stephanortis schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:22:
[...]

Bij mij staat deze er al sinds begin augustus in.
Bij mij niet en ik heb zelf ook een ophaaldatum (11 sept.). Ik heb op andere fora ook gelezen dat sommige auto's er pas op de dag van ophalen of zelfs vlak voor het daadwerkelijke tijdstip er op staan. Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet vreemd dat er nog geen auto in staat.

• Terranca
Als ik me niet vergis ziet iedereen die hem zelf besteld hem (ver) van tevoren op de website, inclusief VIN etc, maar mensen zoals ik die hem via een lease maatschappij hebben krijgen een secundair account, waar je inderdaad pas op de dag van levering een auto ziet.

Vroeger was dat anders, maar schijnt dat mensen dan op naam van de lease bedrijf nog even een model X konden bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• octoheid
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:12
Heb gister de auto van een collega opgehaald.

Met de trein naar Adam sloterdijk.
Vanaf daar met een Uber naar de Maltaweg 3.
Daar aangekomen kon ik naar de tent lopen, met een power of attorny kon ik de overschrijving krijgen en het vaknummer waar de auto stond.

Daarmee had ik hem snel gevonden en direct de auto gecontroleerd.
Alles was in orde, op een voorbumper die niet helemaal recht zat na.
Service heeft hier direct naar gekeken en dit hersteld.
Vanaf daar naar de SuC Zwolle (zat voldoende stroom in). Daar zag ik nog een Tesla Mobile Service aan zijn eigen auto sleutelen tijdens het laden.

Al met al een stuk soepeler dan in december toen ik mijn eigen heb opgehaald.

Members only: Foto's
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rovox
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-09 17:03
Wat een hoeveelheid auto's daar, zouden die allemaal al verkocht zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
rovox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 12:37:
Wat een hoeveelheid auto's daar, zouden die allemaal al verkocht zijn?
Nee want de verkoop van Tesla is helemaal ingezakt volgens de media.
/S

Als er nog auto's niet verkocht zijn, staan ze op de voorraad website van Tesla ;)
350 modellen zijn op voorraad, dus al de rest is wel verkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy019
  • Laatst online: 30-09-2022
Hallo allemaal,

24-8 proefrit
25-8 auto online besteld
26-8 factuur en VIN nummer zelfs al ontvangen
27-8 te horen gekregen dat ik de auto al 25-9 kan komen ophalen.

Heel snel dus, hoop dat alles goed verloopt.

M3 SR+
19''
zwart interieur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rovox
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-09 17:03
Het wachten gaat hier ook beginnen 27-8 alle papierwerk met de wagenpark beheerder afgerond. Als het goed is is hij vandaag 28-8 dan ook besteld. Let's see.

m3 SR+
Pearl White
18'' Aero velgen
Gedeeltelijk premium interieur, volledig zwart
Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Vandaag mijn Model 3 SR+ pearl white opgehaald! Besteldatum was 17 juli. Stond op de Glovis Captain. Uiteindelijk van begin tot eind dus 6 weken op gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
joblamie schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 18:47:
Vandaag mijn Model 3 SR+ pearl white opgehaald! Besteldatum was 17 juli. Stond op de Glovis Captain. Uiteindelijk van begin tot eind dus 6 weken op gewacht.
Dat is snel! Ik heb de mijne 23-7 besteld en kan deze pas eind september ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatltael
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 27-08 11:57
De levertijd lijkt bij menigeen inderdaad vrij vlot. Helaas moet ik nog even wachten op mijn M3 SR+ wit/wit/sport velgen. Misschien is het een minder voorkomende configuratie?

3 april: besteld door LM.
27 augustus: via de chat begrepen dat een auto aan ons RN nummer is gekoppeld. Levering waarschijnlijk ergens eind september.

Via de chat ben ik eerder ook aan ons RN nummer gekomen. Verder geen communicatie vanuit Tesla of de LM Arval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Terranca schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 17:46:
Ik mag me nu ook officieel gaan mengen in het topic.
  • 18/8: SR+ in blauw met 19" besteld door LM (ALD)
  • 19/8: Wachtwoord reset mailtje. Niks te zien op de account pagina
  • 25/8: SMS gekregen met leverdatum tussen de 17/9 en 24/9
Gaat al met al veel sneller dan ik had verwacht :)
Ivm gedoe met de huidige lease maatschappij (3,5 mnd eerder contract afkopen kost idioot veel €) heb ik NEE moeten sms'en. Ben benieuwd of ze me gaan contacten of dat ik nu moet wachten op de volgende boot (okt/nov hoop ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorivs
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:39
Voor mij staat de aflevering voor mijn blauwe M3P gepland voor 7 september bij de Koopman terminal.

Mijn plan is dat mijn vriendin mij daar naartoe rijdt. Weet iemand of het mogelijk is om, mede ivm COVID maatregelen, dat 1) zij haar auto daar kan parkeren en 2) aanwezig mag zijn bij het ophalen etc?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noord88
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-09 15:52
Euwesjob schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 14:19:
Ook net bericht gehad voor leverdatum in dezelfde week. Het schijnt dat de auto pas in de app te zien is na levering. Het is voor de leverdatum wel handig om de tankcard te ontvangen van de LM in verband met opladen onderweg. Ik kan overigens niks vinden hoe te betalen met de card van de LM bij een supercharger

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noord88 schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 10:34:
[...]

Ook net bericht gehad voor leverdatum in dezelfde week. Het schijnt dat de auto pas in de app te zien is na levering. Het is voor de leverdatum wel handig om de tankcard te ontvangen van de LM in verband met opladen onderweg. Ik kan overigens niks vinden hoe te betalen met de card van de LM bij een supercharger
Met een tankpas kun je niet betalen bij een SuC. Dat gaat via Tesla/LM. Leaseplan regelt dit zelf met Tesla. Bij andere LMs moet je soms zelf een CC/IBAN toevoegen op Tesla.com en dan declareren bij LM/WG. Bij een SuC is het gewoon stekker erin en laden. Dus verder geen pasje nodig. Ook heb je wellicht een referral doorgegeven en heb je eerst 1500km gratis laden. Het is dus altijd wel handig een referral code door te geven. Ook voor mensen die nog gaan bestellen. Veel plezier alvast!

[ Voor 5% gewijzigd door Inspired op 30-08-2020 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
jorivs schreef op zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:02:
Voor mij staat de aflevering voor mijn blauwe M3P gepland voor 7 september bij de Koopman terminal.

Mijn plan is dat mijn vriendin mij daar naartoe rijdt. Weet iemand of het mogelijk is om, mede ivm COVID maatregelen, dat 1) zij haar auto daar kan parkeren en 2) aanwezig mag zijn bij het ophalen etc?

Alvast bedankt!
Ik kan het je niet garanderen, maar ik verwacht dat het geen enkel probleem is. Ik liet mijn vriendin mij alleen afzetten omdat ik ook niet zeker wist of dat mocht, maar toen we aankwamen bij de ingang werd direct het hek uitnodigend geopend als zijnde “kom maar verder”. Omdat we al hadden afgesproken dat zij direct terug zou gaan en inmiddels andere plannen had gemaakt, is ze niet verder gereden en werd het hek weer gesloten, maar zij had zeker de auto binnen de hekken mogen parkeren en mee gemogen. Hele aardige mensen daar ook.

Sowieso is er 200 meter verderop ook een parkeerplaats las ik hier al een paar keer.

[ Voor 6% gewijzigd door joblamie op 31-08-2020 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlatje
Vandaag gebeld door Tesla, dat levering m3 sr+ van 11-9 wordt uitgesteld naar de 18-9 Ivm problemen in Zeebrugge( ivm Corona maatregelen) Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:37
@joblamie vlak buiten de hekken zijn er ook nog iets van 10 parkeerplekken. Daar staan alleen soms wel vrachtwagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sophisticated
Vlatje schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:15:
Vandaag gebeld door Tesla, dat levering m3 sr+ van 11-9 wordt uitgesteld naar de 18-9 Ivm problemen in Zeebrugge( ivm Corona maatregelen) Helaas.
Ook gebeld en precies hetzelfde. Levering uitgesteld van 11-9 naar 18-9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euwesjob
sophisticated schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:07:
[...]

Sinds vandaag kan ik inloggen in de iPhone app met mijn account en zie ik de referral code. De auto zelf is nog niet toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omotto
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-05 10:25
Gisteren door de LM besteld, vandaag SMS met afleverdatum 24-9! Supersnel dus. Direct een Tesla account aangemaakt om mijn afleverprofiel aan te vullen, maar geen idee waar ik dat moet doen? Er staat in mijn account niets over de lopende bestelling. Nog maar even afwachten denk ik.

M3 SR+
Pearl White
18'' Aero velgen
Zwart interieur
Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagres88
Sagres88 schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 19:24:
Ook hier wat schot in de zaak, bestelling van een SR+, Pearlwhite, 19” Sport en trekhaak.

30/07 bestelling vrijgegeven bij Leasemaatschappij(VWPFS)
18/08 bevestiging wagenparkbeheerder (duurt lang!)
20/08 Mail ontvangen voor Tesla account
25/08 SMS gekregen met leverdatum tussen de 17/9 en 24/9 bij Koopman terminal Amsterdam.

Zodra de LM klaar is gaat het snel!
Vanavond bericht voor ophalen op 21/9!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chk1975
  • Laatst online: 19-09 14:36
De glovis sigma is net door het panamakanaal en wordt 12-09 in zeebrugge verwacht.

De mijne staat er ook op, 22-09 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy019
Gister ook bericht gehad dat ik mijn M3 kan ophalen op vrijdag 25-9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
Gister gebeld dat ik hem zaterdag 26-9 kan komen ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy019
caRe.Ghost schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:30:
Gister gebeld dat ik hem zaterdag 26-9 kan komen ophalen :D
Ik wist niet dat zaterdag ook kon? ook bij de Koopman Terminal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caRe.Ghost
Jordy019 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:37:
[...]

Nee, Tesla Store/service center in Groningen.

[ Voor 5% gewijzigd door caRe.Ghost op 02-09-2020 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:44
Bexxerz schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 09:12:
Mijn Status update so far:

06-07: Bestelling gedaan bij wagenwark werkgever
09-07: Mail ontvangen tesla account
10-07: RN nummer ontvangen van LM.

Verder geen nieuws meer. Spanning zit wel hoog gezien er veel VIMs hier uitgedeeld worden.
Bestelling is een Tesla M3 SR+ PearlWhite 18" Velgen met Zwart interieur.

Mentaal wel helemaal klaar ervoor. Het duurt echter nu wel lang :)
UPDATE:
06-07: Bestelling gedaan bij wagenwark werkgever
09-07: Mail ontvangen tesla account
10-07: RN nummer ontvangen van LM.
01-09: SMS ontvangen
02-09: Kenteken ontvangen

Leverdatum 21-09

Er zat een restrictie op mijn account waardoor toewijzing van de auto pas vanaf 24-08 mogelijk was... Maar blij dat ik nu een leverdatum heb. Mooi vervroegd verjaardag cadeau want dat is de 22ste :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
Na bellen meteen een leverafspraak bevestigingsmailtje voor 25/9, met daarin zelfs al een kenteken (J-XXX-LB). Dat leek mij al wel heel vroeg; ga er vanuit dat ze nog midden op de oceaan zijn maar koppelen ze dan al van tevoren een kenteken aan je VIN? Iemand anders dezelfde ervaring?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagres88
Terranca schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:26:
Na bellen meteen een leverafspraak bevestigingsmailtje voor 25/9, met daarin zelfs al een kenteken (J-XXX-LB). Dat leek mij al wel heel vroeg; ga er vanuit dat ze nog midden op de oceaan zijn maar koppelen ze dan al van tevoren een kenteken aan je VIN? Iemand anders dezelfde ervaring?
Hier hetzelfde, 21/9 leveren en het (ook J-XXX-LB) kenteken is al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanvv
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-09 08:30
Hier gaat het nog niet heel vlotjes:
  • 26/08 Bestelling doorgegeven aan LM
  • 27/08 Besteld door LM bij Tesla
  • 03/09 Nog geen bevestiging van Tesla. Na reminder vanuit LM geeft Tesla Sales aan dat het druk is bij afdeling met orders
We wachten nog even af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
Sagres88 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:54:
[...]

Hier kenteken J-xxx-KD, levering op 24/9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlatje
Hier 18-9 leveren met kenteken J-xxx-KD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhtesla
  • Laatst online: 27-11-2020
29-8 testrit gemaakt, tesla m3
04-9 bestelling gedaan via Leaseplan
Het wordt een LongRange midnight silver, zwart interieur, 19 inch lm velgen.

Ben erg benieuwd naar het vervolg! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarf70
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-09 08:50
Dhtesla schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:15:
29-8 testrit gemaakt, tesla m3
04-9 bestelling gedaan via Leaseplan
Het wordt een LongRange midnight silver, zwart interieur, 19 inch lm velgen.

Ben erg benieuwd naar het vervolg! oOo
Mooie config! 😉

M3P - Zwart - Zwart - Levering: 20/12/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Terranca schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:26:
Ja het kenteken is al een aantal dagen voor aankomst van de boot in Zeebrugge bekend. Het wordt 1 dag voor de afleverdatum op naam gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaCkduSt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 17:09
Eindelijk mag ik ook meepraten!

Afgelopen vrijdag besteld door LM (Athlon), nu wachten op terugkoppeling vanuit Tesla.

Model 3 SR+, Pearl White, 18'' Aero velgen, zwart interieur en een trekhaak

Fingers crossed voor een levering in 2020, al zou dat gezien Tesla's eigen inschatting in hun configurator wel moeten lukken.

[ Voor 24% gewijzigd door blaCkduSt op 07-09-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanvv
Stanvv schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:51:
Hier gaat het nog niet heel vlotjes:
  • 03/09 Nog geen bevestiging van Tesla. Na reminder vanuit LM geeft Tesla Sales aan dat het druk is bij afdeling met orders
We wachten nog even af!
Update:
  • 07/09 Mail ontvangen voor wachtwoord reset + RN beschikbaar
Levering "- October- 2020. Exact delivery date will be communicated to you later on by our delivery team."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy019
Sagres88 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:54:
[...]

Hier ook 25-9 een aflevering met kenteken J-XXX-LB _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klint Ostwald
  • Laatst online: 22-09-2020
Hi, ik deel - voor de archieven - bij deze ook mijn geschiedenis maar even:

Heb een witte LR / zwart interieur / trekhaak / aerodynamische wieldoppen besteld.

31/7 door LM besteld
3/8 berichtje van Tesla om WW account te resetten
15/8 telefoontje van hele vriendelijke dame van Tesla om me te feliciteren met mijn nieuwe auto
25/8 SMS dat ik de auto op
24/9 af kan halen bij de Koopman Terminal
Aanvankelijk kon ik hem eind augustus al op komen halen maar mijn huidige leasecontract loopt tot eind september.
Het VIN is bekend - was in het laatste emailtje (ter bevestiging van het afhalen) bijgevoegd
Kenteken is nog niet (bij mij) bekend

[ Voor 3% gewijzigd door Klint Ostwald op 07-09-2020 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranca
blaCkduSt schreef op maandag 7 september 2020 @ 10:45:
Eindelijk mag ik ook meepraten!

Afgelopen vrijdag besteld door LM (Athlon), nu wachten op terugkoppeling vanuit Tesla.

Model 3 SR+, Pearl White, 18'' Aero velgen, zwart interieur en een trekhaak

Fingers crossed voor een levering in 2020, al zou dat gezien Tesla's eigen inschatting in hun configurator wel moeten lukken.
Levering in 2020 moet zeker lukken. Ze zijn nu (september) auto's aan het maken voor Amerika maar schakelen meestal in de 1e maand van het nieuwe kwartaal (oktober) weer over naar Europese productie. Daarna kan je http://bit.ly/TeslaCarriers in de gaten houden voor schepen richting Zeebrugge. In september worden er dus geen meer verwacht, maar vanaf oktober zal het wel feest zijn. Die beginnen dan eind okt/nov binnen te komen. Vorige jaar waren er 8 schepen naar de EU in het laatste kwartaal, kijken of ze dat record gaan verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xochiquetzal
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-04 14:37
Hallo! Ik meld me ook aan hier. Heb mijn Tesla model 3 SR vorige week door de LM laten bestellen. Tesla account gekregen. RN gekregen via de mail, maar kan deze niet terug vinden op m’n Tesla account. We sturen aan op een levering in December omdat m’n huidige leasecontract eigenlijk pas in februari afloopt, maar ik wil uiteraard gaan voor de 8% bijtelling.

Hoe dan ook, spannend! Dus nog ongeveer 100 dagen wachten. Fijn dat ik dat dankzij dit topic niet alleen hoef te doen.

Oja, de OP zegt dat ze in Tilburg leveren, maar daar zeggen ze dat ik naar A’dam moet. En gezien de paar honderd pagina’s hier: What gives? En kan de OP niet aangepast worden als het idd niet meer in Tilburg gebeurt?

Verwelkom wat je niet kunt vermijden.

• Stanvv
Het kan af en toe snel gaan :) Update:
  • 07/09 Mail ontvangen voor wachtwoord reset + RN beschikbaar
  • 10/09 SMS dat ik 'm de 15e al kan ophalen!
Huidige contract loopt pas eind deze maand af maar nieuwe LM gunde het me om 'm nu al op te halen (zonder meerkosten). Dus twee weken extra rijplezier! >:)

In totaal nog geen 3 weken tussen order en levering, dat is toch wel knap.
Samenstelling: M3, SR+, 18", midnight silver, AP, zwart, geen trekhaak

Overigens geen VIN ontvangen, ook niet zichtbaar in mijn account

[ Voor 8% gewijzigd door Stanvv op 10-09-2020 16:39 ]

• Earthdrifter
  • Laatst online: 24-12-2020
Beste” sinds maandag heb ik de grote stap ook gezet model 3 sr+ Midnight silver + sport velgen
•7/9 bestelling geplaatst
•7/9 RN nummer ontvangen
•8/9 inruilvoertuig geaccepteerd + gegevens + geopteerd voor cash betaling
•8/9 wachtend op factuur
•10/9 is er iemand die weet wanneer ik mijn definitieve factuur ongeveer mag verwachten ?
Gr

[ Voor 5% gewijzigd door Earthdrifter op 10-09-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euwesjob
Blijft toch allemaal bijzonder (lees: anders) bij Tesla.

31/7 bestelling via LM
14/8 telefoontje van Tesla
26/8 sms voor levering
9/9 levering

Geen enkele andere communicatie, alleen de sms voor levering die ik beantwoord heb met JA. Vervolgens geen bevestiging oid.

Afgelopen woensdag de auto opgehaald en binnen 10 min weg kunnen rijden. Twee uur later was de auto zichtbaar in de Tesla app.

Reed voorheen Audi, die haal je op bij de dealer, doek eraf halen, wow effect, perfect gepoetste auto de showroom uitrijden, volle tank, bosje bloemen, wijn... Beleving is dan toch wel anders.

Tesla had vlekken in de dakbekleding (gemakkelijk zelf kunnen wegpoetsen met een babydoekje), er zaten nog stukjes tape binnenin op de console, vlekken op de auto en velgen, "slechts" 100km aan energie terwijl ik vanuit Amsterdam terug moest naar Limburg...

Maar toch, als je de eerste km's in je Tesla rijdt wil je niet meer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Euwesjob klopt. Mag allemaal wel iets beter. Snap eigenlijk ook niet waarom ze niet weer vanuit Tilburg leveren. Zo groot zijn de aantallen niet meer. Daar was de aflevering toch een stuk beter. Netjes aan de lader, beetje uitleg, gepoetst en vanuit de grote hal naar buiten rijden.

Maar het rijden maakt toch alles goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampie1969
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-02 15:40
of lekker thuis geleverd. Ze kwamen in Mei netjes voorrijden en alle uitleg die ik wilde. Ok, gedreven door Corona, maar was een top service. Kan geen doekje tegenop :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanortis
23-7 besteld, 2x van in keuze veranderd. Vandaag omgezet van SR naar LR, levering ipv 24-9 naar 15-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 22:54
Jordy019 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:37:
Ik dacht dat die Koopman terminal een tijdelijke maatregel was om die grote hoeveelheid eind 2019 te kunnen verwerken. Als je daar nu nog de auto moet afhalen, dan vind ik dat wel erg goedkoop. Ik zou verwachten dat je de auto nu toch gewoon weer bij het SeC kan afhalen.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Pagina: 1 ... 339 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.