• Riiccka
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-08 18:19
Kameelman schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 20:46:
[...]

Heel veel veilige en prettige kilometers! :)
Stonden er veel mensen bij de SuC?
Thanks! Ik was bij de SuC in Badhoevedorp en er stonden genoeg Tesla’s maar we hadden bijna allemaal een stall alleen. Even bij Corendon binnen geweest voor een sanitaire stop, een klein snackje uit de winkel en Spotify account ingesteld en toen konden we alweer gaan rijden - vol genoeg.

SR+ | Black | Black

• Riiccka
  • Laatst online: 16-08 18:19
Basolic schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 00:34:
[...]

Dit is totaal willekeurig, ik lees verhalen over 20% maar ook over 90% range.
Ik had rond de 100km range.

SR+ | Black | Black

• boomboxes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03-2021
Jaaahaa!!

Gisteren toch maar weer gebeld met Tesla, wederom kreeg ik antwoord dat er eigenlijk nog niks gekoppeld was.. Toen zei de vriendelijke medewerkster zelf eigenlijk iets van, goh klopt dit email adres wat hier staat? Yep zei ik. Oh nou zegt ze, dan neem ik gelijk even contact op met Tesla Amsterdam, daar staan nog wel wat Tesla's op de kade, dan zorg ik gelijk dat ze een auto aan je koppelen, dan krijg je dat in de mail te horen.

Ik helemaal blij, en jep, 5 minuten later een mail gekregen van Tesla met de tekst:

Beste,
Wij hebben een auto voor u gematched.
Binnenkort krijgt u van ons een bericht met uw afleverdatum.

Dus... Zoals je ziet is er alsnog geen VIN, maar ik denk dat dit positief is en er wel een auto gekoppeld is! Als ik vandaag nog niks gehoord heb neem ik maar even contact op met LM of Tesla, om te vragen naar het VIN.

Yay!

SR+ Wit met Aero velgen | Besteld LM: 13/02 | Welcome to Tesla: 13/02 | RN: 20/02 | Mail auto gekoppeld: 04/03 | SMS: 5/3 | Levering: 11/3

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-11 12:43
Rhem schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 00:32:
Klein vraagje voor de personen die hun Tesla al hebben opgehaald: is de batterij gevuld? Ik moet diezelfde dag eigenlijk na de levering direct 300km rijden naar een klant... indien niet standaard opgeladen, ga ik toch vragen dat ze hem voor mij op voorhand even aan de stroom hangen, of aan de SuC (die in Aartselaar op de aflever locatie ook aanwezig is) zodat ik ineens kan vertrekken 😉
Bij mij kon de medewerker van het delivery telefoon team zo in mijn auto kijken en zien hoeveel charge hij had.

• boomboxes
Yaahaaa en nu ook SMS binnen!

Geplande levering 11/3 om 12.30 op de Koopman terminal.

Nu alleen het punt; ik had begrepen dat de LM, Arval, de auto op zou halen en niet ik zelf... Nu maar eens even bellen naar Arval vragen hoe het nou zit.

SR+ Wit met Aero velgen | Besteld LM: 13/02 | Welcome to Tesla: 13/02 | RN: 20/02 | Mail auto gekoppeld: 04/03 | SMS: 5/3 | Levering: 11/3

• Basolic
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-12-2022
boomboxes schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:42:
Yaahaaa en nu ook SMS binnen!

Geplande levering 11/3 om 12.30 op de Koopman terminal.

Nu alleen het punt; ik had begrepen dat de LM, Arval, de auto op zou halen en niet ik zelf... Nu maar eens even bellen naar Arval vragen hoe het nou zit.
Cool! Had je enig idee op welke boot je auto stond? Toevallig op de Brooklands?

• boomboxes
Basolic schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:43:
[...]

Cool! Had je enig idee op welke boot je auto stond? Toevallig op de Brooklands?
Ik heb geen idee sorry, gisteren gebeld en had ik nog geen VIN of koppeling, maar de vrouw aan de telefoon zei ik ga ervoor zorgen dat die gekoppeld wordt, en kreeg daarna alleen een mail met we hebben een auto voor u gematched.
En vandaag, nu dus, een SMS gekregen voor levering.

EDIT: Arval gebeld, telefoniste gaf aan dat ik gewoon JA kan reageren, ik op een lijst kom en er een tussenpersoon de auto woensdag 11/3 ophaalt en dus alles controleert etc. Dan wordt de auto ergens in de middag hier geleverd bij het bedrijf, waarna ik ook de uitleg krijg en alles over gezet wordt. Wordt als goed is nog gebeld door Arval om de tijd in te plannen hoelaat ze dan hier zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door boomboxes op 05-03-2020 14:03 ]

• Houseofdreams
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:16
boomboxes schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 10:33:
Jaaahaa!!

Gisteren toch maar weer gebeld met Tesla, wederom kreeg ik antwoord dat er eigenlijk nog niks gekoppeld was.. Toen zei de vriendelijke medewerkster zelf eigenlijk iets van, goh klopt dit email adres wat hier staat? Yep zei ik. Oh nou zegt ze, dan neem ik gelijk even contact op met Tesla Amsterdam, daar staan nog wel wat Tesla's op de kade, dan zorg ik gelijk dat ze een auto aan je koppelen, dan krijg je dat in de mail te horen.

Ik helemaal blij, en jep, 5 minuten later een mail gekregen van Tesla met de tekst:

Beste,
Wij hebben een auto voor u gematched.
Binnenkort krijgt u van ons een bericht met uw afleverdatum.

Dus... Zoals je ziet is er alsnog geen VIN, maar ik denk dat dit positief is en er wel een auto gekoppeld is! Als ik vandaag nog niks gehoord heb neem ik maar even contact op met LM of Tesla, om te vragen naar het VIN.

Yay!
Goed nieuws voor jou, maar op zich lijkt het me dan, dat diegene die zelf het meeste moeite doet, ook sneller een wagen krijgt. Niet echt de meest logische volgorde, maar ja, het zei je gegund alvast.

EX30 Ultra Twin Performance

• aerialqueen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik ga dan ook nog een keer bellen morgen, kijken of ze het eerder kunnen regelen voor mijn vakantie... fingers crossed. Als boomboxes het kan flikken, is het het proberen waard :-)

SR+ | White | Black | Aero > Bestelling LM: 31/01, Tesla: 03/02 | RN: 18/02 | VIN: 06/03 | Levering: 13/03

Verwijderd

SMS zojuist binnen gekregen. 16 maart ophalen in A'dam.

• Basolic
Ook een SMS binnen. Vrijdag 13 maart om 12:00 halen in Amsterdam!

• aerialqueen
SMS binnen gekregen. Levering 17 maart, ben dan al op vakantie. Heb nog geprobeerd te smeken om het eerder te leveren, but no can do haha. Dan maar heen en weer vliegen in m'n vakantie :')

SR+ | White | Black | Aero > Bestelling LM: 31/01, Tesla: 03/02 | RN: 18/02 | VIN: 06/03 | Levering: 13/03

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:49
Ook SMS hier: 17 maart ophalen.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HiqwIE7.png

Heel eventjes nog, en dan komt Morning Cara binnen! Mij is verteld dat mijn auto volgende week geleverd zou worden vanuit Tilburg, zou dat voor meer auto's gelden op de Morning Cara? Een vrachtwagen-ritje vanuit Brugge naar Tilburg duurt gelukkig niet zo lang. Stiekem hoop ik zelfs op vroeg volgende week!

• menace112
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2021
Hier ook een sms voor vrijdag de 13de, in Amsterdam

• Kameelman
  • Laatst online: 20-05 14:30
Ik heb ook een SMS mogen ontvangen: ophalen 10 maart in Amsterdam *O*

MY LR AWD | Wit | Zwart| 19" | FSD | Trekhaak | Bestelling LM 05.03.2025

• Remco2020
  • Laatst online: 20-03-2021
Veel sms’jes vandaag! Top hoor.

Iemand nog een goede tip qua verzekeringsmaatschappij??

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:36

ChillPascal

In the end...

Goed nieuws allemaal mensen! Succes met ophalen.

Zijn dit trouwens de SMSjes van Brooklands?

• Basolic
ChillPascal schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 18:53:
Goed nieuws allemaal mensen! Succes met ophalen.

Zijn dit trouwens de SMSjes van Brooklands?
Mijn auto stond inderdaad op de Brooklands. Ik weet toevallig dat de auto van Kameelman daar ook op stond.

Verwijderd

Remco2020 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 18:53:

ANWB lijkt het goedkoopste en beste voorwaarden.
Overweeg het zelf ook te doen.

• tc_bakker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 08:09
Hier helaas nog geen sms, auto zou wel op de Brooklands hebben gestaan. Wel is in mijn Tesla secondary account het onderdeel communicatie voorkeuren verdwenen.. Zou dat iets betekenen?

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-11 12:00
Dinsdag bestelling geplaatst bij de lm. Tot heden nog geen sms ;-) 8)7

• Kameelman

Zelf heb ik geen verzekering nodig omdat ik hem lease via mijn werk. Maar heb wel eens ergens gelezen dat Tesla een verzekering heeft die speciaal gemaakt is voor een Tesla (EV). Misschien is dat iets...

https://www.tesla.com/nl_NL/support/insuremytesla

EDIT: Ik zie nu dat het niet van Tesla zelf is...

[ Voor 5% gewijzigd door Kameelman op 05-03-2020 20:21 ]

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Basolic schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 18:54:
[...]

Mijn auto stond inderdaad op de Brooklands. Ik weet toevallig dat de auto van Kameelman daar ook op stond.
Thanks ;)

Hopelijk volgen morgen de andere SMSjes voor Brooklands :9~. Wordt na een kleine 4 maand ook wel tijd, hoewel er volgens mij nog wel Tweakers zijn die vanaf september of oktober wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door ChillPascal op 05-03-2020 20:45 ]

• dutchminator
dutchminator schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 17:38:
[Afbeelding]

Heel eventjes nog, en dan komt Morning Cara binnen! Mij is verteld dat mijn auto volgende week geleverd zou worden vanuit Tilburg, zou dat voor meer auto's gelden op de Morning Cara? Een vrachtwagen-ritje vanuit Brugge naar Tilburg duurt gelukkig niet zo lang. Stiekem hoop ik zelfs op vroeg volgende week!
Update: zojuist SMS gekregen voor levering op 19/3 vanuit Amsterdam. Niet heel consistent qua informatie, maar ach. Ik heb de SMS! 😁

• Kameelman
In mijn Tesla account zie ik ineens een kopje ‘Eigendomsoverdracht’ met een knop ‘Een auto toevoegen aan uw account’.

Dan staat er bij: Gebruik deze functie alleen als u het eigendom van een auto claimt.

Hebben meer mensen dit? Ik heb de auto besteld via een LM, kan ik het eigendom dan claimen?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 10:16
Kameelman schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 21:25:
In mijn Tesla account zie ik ineens een kopje ‘Eigendomsoverdracht’ met een knop ‘Een auto toevoegen aan uw account’.

Dan staat er bij: Gebruik deze functie alleen als u het eigendom van een auto claimt.

Hebben meer mensen dit? Ik heb de auto besteld via een LM, kan ik het eigendom dan claimen?
Waarom? Hij is toch van de LM nu?

• ooz
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 19:41

ooz

Ook sms gehad.
17e ophalen om 11:30 in Amsterdam

• Kameelman
Eddos schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 21:46:
[...]

Waarom? Hij is toch van de LM nu?
Hij is geregistreerd op naam van de LM, ik dacht alleen dat er een verschil was tussen toevoegen aan een account en juridisch eigendom.

• Dizzy1
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-11 15:19

Ik zou even zoeken binnen dit forum, er staat genoeg over. Zelf heb ik hem via InsureMyTesla, voor mij prima prijs en goede voorwaarden. Mocht je vragen hebben, stuur maar ff een PB.

• aerialqueen
Levering verplaatst naar 19/03, waarschijnlijk lekker heen en weer vliegen van BCN > AMS en in het weekend weer terug AMS > LIS... Gaat goed hier.

Ik had liever de levering op 23/03 gezet, maar de Tesla medewerker zei dat de agenda niet open stond voor die maandag, en dat hij het pas halverwege volgende week weet. Maar die tickets worden niet goedkoper, haha.
Is het dus zo dat er niet wordt uitgeleverd vanuit de Koopman Terminal op maandag, of alleen bij grote vraag? Iemand een verklaring?

Verwijderd

aerialqueen schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:42:
Levering verplaatst naar 19/03, waarschijnlijk lekker heen en weer vliegen van BCN > AMS en in het weekend weer terug AMS > LIS... Gaat goed hier.

Ik had liever de levering op 23/03 gezet, maar de Tesla medewerker zei dat de agenda niet open stond voor die maandag, en dat hij het pas halverwege volgende week weet. Maar die tickets worden niet goedkoper, haha.
Is het dus zo dat er niet wordt uitgeleverd vanuit de Koopman Terminal op maandag, of alleen bij grote vraag? Iemand een verklaring?
Bij mij staat de levering ook op een maandag (16-3). Moet dus geen probleem zijn

• aerialqueen
Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Bij mij staat de levering ook op een maandag (16-3). Moet dus geen probleem zijn
Hmmm vreemd, misschien dan toch even wachten met tickets boeken en maandag nog eventjes bellen.
Dankjewel voor je toelichting!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-11 16:49

_PM

Verwijderd schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:45:
[...]

Er worden door de tijd extra uitlever-dagen toegevoegd. Volgende week woensdag was 2(?) weken geleden nog niet gepland als uitlever dag, ze zouden dicht zijn (bericht was 'bel volgende week nog even, dan kan het plan aangepast zijn'). Inmiddels is deze dag wel toegevoegd, zie ik hier aan de SMSjes. Ditzelfde zou kunnen gelden voor de maandag waar je het over hebt.

• aerialqueen
_PM schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:55:
[...]

Er worden door de tijd extra uitlever-dagen toegevoegd. Volgende week woensdag was 2(?) weken geleden nog niet gepland als uitlever dag, ze zouden dicht zijn (bericht was 'bel volgende week nog even, dan kan het plan aangepast zijn'). Inmiddels is deze dag wel toegevoegd, zie ik hier aan de SMSjes. Ditzelfde zou kunnen gelden voor de maandag waar je het over hebt.
Ah oké, dat verklaart het!
Dan zal ik dat zeker doen, hartelijk bedankt.

• boomboxes
Net nog even contact gehad met LM. Ze halen hem woensdag in Amsterdam op, bellen mij dan wanneer ze wegrijden en komen hem hier bij het werk brengen, krijg dan wat informatie en alles wordt overgezet.

Toch nog snel gegaan, 12/02 bestelling geplaatst, 11/03 levering.

Voor degene die het willen weten, ik heb nog nergens informatie gehad eigenlijk, in mijn Tesla account zie ik niks staan, heb nog geen kenteken etc. Dus voor degene die hem nog moeten krijgen, dat betekent niks en komt omdat de informatie bij de LM blijft totdat ze alles overzetten bij levering.

Nog een paar nachtjes slapen!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:30
aerialqueen schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 10:42:

Machtiging en dat een vriend, familielid, collega hem ophaalt is geen idee? Heen en weer vliegen zou zelfs ik niet doen denk ik.... Denk ik. :*)

Bambu Lab P1S Combo

• aerialqueen
MacorgaZ schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:39:
[...]

Machtiging en dat een vriend, familielid, collega hem ophaalt is geen idee? Heen en weer vliegen zou zelfs ik niet doen denk ik.... Denk ik. :*)
Ja, is zeker een idee. Alleen ik vind het gewoon belangrijk om hem zelf te checken op schade, dat gaat mijn vader niet zien. Die durft niet eens in een Tesla te stappen, haha.
En ook is het gewoon een bijzondere ervaring denk ik, sinds het over 5 jaar er heel anders bij kan staan met bijtelling enzo.
Heb ik wel 150 euro voor over om ff heen en weer hoor O-)

• _t0mster
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11 21:02
Na alle berichten te lezen over de gekregen SMSjes toch maar eens even gebeld.
Goed nieuws ik sta ingepland voor 17-03
De SMS was naar een vast telefoon nummer gestuurd (waarschijnlijk van LM).

SR+ | Black | Black | 19" | Bestelling LM: 05/02 | RN 05/02 | VIN 27/02 | SMS 06/03 | Levering 17/03

• MuadD1b
aerialqueen schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:49:
[...]

Ja, is zeker een idee. Alleen ik vind het gewoon belangrijk om hem zelf te checken op schade, dat gaat mijn vader niet zien. Die durft niet eens in een Tesla te stappen, haha.
En ook is het gewoon een bijzondere ervaring denk ik, sinds het over 5 jaar er heel anders bij kan staan met bijtelling enzo.
Heb ik wel 150 euro voor over om ff heen en weer hoor O-)
Helemaal mee eens. Ik zou hem ook echt niet op laten halen door iemand anders.

• Kameelman
boomboxes schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 12:57:
Net nog even contact gehad met LM. Ze halen hem woensdag in Amsterdam op, bellen mij dan wanneer ze wegrijden en komen hem hier bij het werk brengen, krijg dan wat informatie en alles wordt overgezet.

Toch nog snel gegaan, 12/02 bestelling geplaatst, 11/03 levering.

Voor degene die het willen weten, ik heb nog nergens informatie gehad eigenlijk, in mijn Tesla account zie ik niks staan, heb nog geen kenteken etc. Dus voor degene die hem nog moeten krijgen, dat betekent niks en komt omdat de informatie bij de LM blijft totdat ze alles overzetten bij levering.

Nog een paar nachtjes slapen!
Ik heb een levering een dag eerder en vandaag een e-mail ontvangen van Tesla met de bevestiging van de leverdatum en tijd. Ook staat er in die e-mail een kenteken. Die heb ik vandaag doorgebeld naar de LM zodat er vandaag een laadpas besteld kan worden en die dan dinsdag of woensdag op de mat valt.

Ik zou even bellen met Tesla als je de e-mail nog niet hebt gehad. Dan is je laadpas op tijd binnen ;)

• Basolic
Kameelman schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:20:
[...]

Ik heb een levering een dag eerder en vandaag een e-mail ontvangen van Tesla met de bevestiging van de leverdatum en tijd. Ook staat er in die e-mail een kenteken. Die heb ik vandaag doorgebeld naar de LM zodat er vandaag een laadpas besteld kan worden en die dan dinsdag of woensdag op de mat valt.

Ik zou even bellen met Tesla als je de e-mail nog niet hebt gehad. Dan is je laadpas op tijd binnen ;)
Bij welke LM zit je?

• Kameelman
Alphabet, ik krijg erg goede informatie. Ben blij met ze.

• Basolic
Kameelman schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:22:
[...]

Alphabet, ik krijg erg goede informatie. Ben blij met ze.
Zo raar, ik zit ook bij Alphabet en mij geven ze 0 informatie en toen ik gister belde met de informatie dat ik een afleverdatum + kenteken heb gekregen zeiden ze dat ze dat niks uitmaakt omdat ze die informatie van Tesla willen ontvangen voordat ze een kentekenpas en laadpas aanmaken.

Erg vreemd hoe ervaringen met dezelfde LM zo kan verschillen..

• menace112
  • Laatst online: 01-10-2021
Ik zit ook bij alphabet, zelfde reactie gehad. Ze gaven aan dat ze deze informatie van Tesla willen ontvangen.

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Ook ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en vanmiddag even contact met Tesla opgenomen. Wederom heel vriendelijk te woord gestaan, waarbij mevrouw mij vertelde dat de levering stond gepland voor 16 maart. Daarbij vermeldde ze dat dit mogelijk nog verschoof (naar voren). Dit had te maken met de afspraken tussen LM (Arval) en Tesla, eerstgenoemde haalt blijkbaar in één keer alle auto’s op.

Helemaal weer blij.

• Remco2020
Vanochtend mijn model 3 in Amsterdam mogen halen. Levering voelt een beetje als massa productie.. aanmelden, auto zoeken, pleite. Maja prima, werkt wel...
Alles helemaal top op een punt, rechter achterdeur lijkt niet helemaal te lijnen met achterkant, alsof hij een mm of 2 / 3 omhoog gesteld moet worden. Ben benieuwd of ik daar gehoor aan krijg. Valt anders wel mee te leven. Maaaaaar.... wat een auto! Echt revolutie !

Verwijderd

ChillPascal schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 20:29:
Ook ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en vanmiddag even contact met Tesla opgenomen. Wederom heel vriendelijk te woord gestaan, waarbij mevrouw mij vertelde dat de levering stond gepland voor 16 maart. Daarbij vermeldde ze dat dit mogelijk nog verschoof (naar voren). Dit had te maken met de afspraken tussen LM (Arval) en Tesla, eerstgenoemde haalt blijkbaar in één keer alle auto’s op.

Helemaal weer blij.
Ben dus duidelijk geen uitzondering. Veel nieuwsgierige aanstaande gebruikers / eigenaren van een Model 3 hier.
Zelf alles via de locale SeC gedaan, als aankoop / inruil en ook de a.s. levering.
Heb dezelfde configuratie en het was ook op de Brooklands.
De auto zal dan ook via de SeC afgeleverd worden en komt 17-3 daar aan. :)
Nu wachten op het kenteken (om de verzekering te regelen) en betaling afronden.
Had hem graag de 18de al in mijn bezit willen hebben, ga dan een relatief lange afstand rijden naar familie.
Dus had alle tijd alles te testen/ervaren wat dan maar mogelijk is (incl. SuC), maar ja.....
Dan nog maar even met mijn huidige EV (ook goed hoor en voldoet ook prima).

• MuadD1b
Morgen is het zover! Kan eigenlijk niet meer wachten! 😁

• ECBVD
  • Laatst online: 14-01-2022
MuadD1b schreef op zondag 8 maart 2020 @ 15:51:
Morgen is het zover! Kan eigenlijk niet meer wachten! 😁
Spannend! Geniet ervan! Ik moet nog een nachtje langer wachten helaas😀

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

• aerialqueen
Nog een Tweaker die zijn/haar donderdag 19 maart ophaalt?

Het is lang geleden dat ik zo uitkeek naar een bepaalde dag, haha.

• Houseofdreams
aerialqueen schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:43:

Voorlopig nog steeds niks info, behalve dan "tweede helft maart" :( Nog niks om naar uit te kijken dus

Verwijderd

Vraagje: Ik kan mijn M3 volgende week maandag ophalen. Ik heb dan alleen nog geen laadpas. Ik heb in mijn Tesla account een betaalwijze gekoppeld, dus kan ik er vanuit gaan dat ik bij een supercharger mijn auto kan opladen?

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:33:
Vraagje: Ik kan mijn M3 volgende week maandag ophalen. Ik heb dan alleen nog geen laadpas. Ik heb in mijn Tesla account een betaalwijze gekoppeld, dus kan ik er vanuit gaan dat ik bij een supercharger mijn auto kan opladen?
Ja, dat kan gewoon dan :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Super, thnxs!

• aerialqueen
Vraagje voor degenen die hem al hebben opgehaald en bij een LM zitten: ter plekke wordt je account geactiveerd voor de 'app', correct? Ik kan nog geen betaalmethode toevoegen in mijn Tesla account omdat ik zo'n secundair account hebt.

Dus ik neem aan dat dat pas kan bij de Koopman terminal, en ik daarna gelijk kan gaan superchargen?

• Kameelman
aerialqueen schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:38:
Vraagje voor degenen die hem al hebben opgehaald en bij een LM zitten: ter plekke wordt je account geactiveerd voor de 'app', correct? Ik kan nog geen betaalmethode toevoegen in mijn Tesla account omdat ik zo'n secundair account hebt.

Dus ik neem aan dat dat pas kan bij de Koopman terminal, en ik daarna gelijk kan gaan superchargen?
Dat neem je goed aan :)

• Kameelman
ECBVD schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:32:
[...]

Spannend! Geniet ervan! Ik moet nog een nachtje langer wachten helaas😀
Ik mag hem ook morgen ophalen, hoe laat ben jij aan de beurt? Ik om 12:00 uur.

• Basolic
aerialqueen schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:38:

Voor zover mij is verteld kan het tot 48 uur duren voordat je volledige toegang hebt tot je Tesla account maar de praktijk leert dat dit vaak direct is. Superchargen kan de eerste 24 uur sowieso zonder kosten en zonder toegevoegd betaalmiddel.

• ThuurHaelt
  • Laatst online: 25-04 22:41
_t0mster schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 13:50:
Na alle berichten te lezen over de gekregen SMSjes toch maar eens even gebeld.
Goed nieuws ik sta ingepland voor 17-03
De SMS was naar een vast telefoon nummer gestuurd (waarschijnlijk van LM).
Dan staan we voor dezelfde dag ingepland. Vorige week donderdag een sms gekregen!

Besteld op 23/01. M3P

• ECBVD
Kameelman schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:42:
[...]

Ik mag hem ook morgen ophalen, hoe laat ben jij aan de beurt? Ik om 12:00 uur.
Ik mag om 11.00 komen maar ik denk dat ik stiekem iets eerder aanwezig ben.

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

• MuadD1b
Het ophalen ging soepel. Hij stond er perfect bij.
Er zat 190km aan range in. Meer dan genoeg om thuis te komen maar toch even een supercharger geprobeerd. Dat gaat lekker vlot.
En ehh... Wat een auto!! 😁

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-11 16:49

_PM

Basolic schreef op maandag 9 maart 2020 @ 11:46:
[...]

Voor zover mij is verteld kan het tot 48 uur duren voordat je volledige toegang hebt tot je Tesla account maar de praktijk leert dat dit vaak direct is. Superchargen kan de eerste 24 uur sowieso zonder kosten en zonder toegevoegd betaalmiddel.
Ik heb hier eerder gelezen dat alleen de eerste keer superchargen (op dag van aflevering) gratis is.. maar heb geen idee waar te vinden is dat dat zo werkt.

• ECBVD
_PM schreef op maandag 9 maart 2020 @ 20:59:
[...]

Ik heb hier eerder gelezen dat alleen de eerste keer superchargen (op dag van aflevering) gratis is.. maar heb geen idee waar te vinden is dat dat zo werkt.
Dat heb ik onderhand ook meerdere malen gelezen inderdaad. Morgen is de grote dag en mag ik hem eindelijk ophalen! Maar kan iemand bevestigen of de bovenstaande vraag klopt?

• MuadD1b
ECBVD schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:25:
[...]

Dat heb ik onderhand ook meerdere malen gelezen inderdaad. Morgen is de grote dag en mag ik hem eindelijk ophalen! Maar kan iemand bevestigen of de bovenstaande vraag klopt?
Gratis weet ik niet. Maar ik kon hem na het ophalen gewoon direct aan de supercharger hangen zonder eerst een creditcard te koppelen. Stekker erin en opladen.

• Teslalrp
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-12-2023
ECBVD schreef op maandag 9 maart 2020 @ 21:25:
[...]

Ja dat klopt. De kosten voor SC worden op de dag van aflevering niet in rekening gebracht.

• PASware
Mag je ook 2x op de eerste dag laden? Of is maar 1 laadsessie gratis?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Romeo1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-05-2021
aerialqueen schreef op maandag 9 maart 2020 @ 10:43:

SMS ontvangen dat levering op 19-03 om 13:00 gepland stond, tot ik Tesla uit nieuwsgierigheid belde omdat er nog niks gekoppeld was aan mijn account (sub-account), nu blijken er betalingsproblemen met de LM te zijn, waardoor er een leverblokkade is en ik naar deze afspraak kan fluiten. :X

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Romeo1 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:07:
[...]

SMS ontvangen dat levering op 19-03 om 13:00 gepland stond, tot ik Tesla uit nieuwsgierigheid belde omdat er nog niks gekoppeld was aan mijn account (sub-account), nu blijken er betalingsproblemen met de LM te zijn, waardoor er een leverblokkade is en ik naar deze afspraak kan fluiten. :X
Oeii, dat is geen goed nieuws. Bij welke leasemaatschappij zit je?

Volgens mij wordt er toch überhaupt niks gekoppeld aan een secundair account vóór de aflevering van de auto?
Toevallig zie ik net in mijn account dat er steeds meer weg is, haha. Ik heb enkel de koppen "Persoonlijke gegevens", "Inloggegevens" en "Fora" over.

Levering staat gepland op de 16é.

• ThomasVdBerge
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
Hier gisteren de Model S kunnen ophalen :-)...

Hier niet echt een gevoel van massa productie, maar het was dan ook bij SeC Gent. Stonden een drietal auto's klaar voor levering, ik was de 2de en laatste Model S aflevering voor die dag.

Wagen stond mooi klaar en de nodige uitleg gekregen. Op het eerste zicht geen schade gezien, maar de medewerker rade mij aan om toch nog maar eens in het daglicht te kijken. Volgens hem heeft het merendeel van de Teslas lakschade bij levering.

Buiten inderdaad 2 schade's kunnen vaststellen die heel slecht zichtbaar zijn:

- Linkerwiel boven, Precies alsof iets er tegen geschuurd heeft lichtjes
- Passagiersdeur Rechtsachter precies alsof er een haak aan vast gehangen heeft.

Netjes service afspraak gemaakt en nu hopen dat het snel in orde wordt gebracht.

Voor de rest was alles aanwezig, auto was 70% volgeladen. Zit nog niet op de laatste software versie, dus vanavond eens kijken hoe of wat :-).

Voor de rest is het heerlijk rijden! Ik moet wennen aan het afwezige motorgeluid!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kFmmNNivQgNEUUbNEdcPafJQ3K8=/800x/filters:strip_icc()/f/image/5qhiMtW5DWaaLbnWBfR0lWX3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door ThomasVdBerge op 10-03-2020 11:39 ]

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

• Houseofdreams
Hier na opnieuw mailen met Tesla, toch een iets concretere levertermijn gekregen. Tesla zelf kan de auto afleveren aan de LM op 16/03, maar dan moet er nog de wissel gebeuren met de vorige leasewagen, dus voorlopig levering gepland op 20/03... Fingers crossed

• Rhem
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-12-2023
[...]

Vreemd... toen ik belde om te vragen of de LM de betaling in orde had gebracht, zei het service center mij dat de betaling door de LM pas na levering plaatsvindt, omdat de LM een getekende afleverbon nodig heeft met kenteken op vermeld. (in België welteverstaan).

Hopen dat ze morgen last minute niet weigeren de auto mee te geven owv geen betaling...

LR AWD / Solid Black / Black int / 19" sportvelgen / besteld: privé 9/02 / RN: 9/02 / VIN: 20/2 / SMS: 28/2 / Levering: 11/3

• boomboxes
[...]

Maar dit hoeft toch niet per se? Je krijgt toch pas de auto te zien in je account nadat de auto geleverd is, niet ervoor? Helemaal met een Sub account?

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 10:25
Zijn er al Morning Cara mensen die al een smsje gehad hebben? :)

• Romeo1
ChillPascal schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 11:11:
[...]

Oeii, dat is geen goed nieuws. Bij welke leasemaatschappij zit je?

Volgens mij wordt er toch überhaupt niks gekoppeld aan een secundair account vóór de aflevering van de auto?
Toevallig zie ik net in mijn account dat er steeds meer weg is, haha. Ik heb enkel de koppen "Persoonlijke gegevens", "Inloggegevens" en "Fora" over.

Levering staat gepland op de 16é.
Ik zal ze (vooralsnog) niet aan de schandpaal nagelen.

"Volgens mij wordt er toch überhaupt niks gekoppeld aan een secundair account vóór de aflevering van de auto?"
Dat werd mij gisteren inderdaad verteld, pas bij levering wordt de auto gekoppeld / overgezet naar jouw account, was mij nog niet helemaal bekend.

• Romeo1
Rhem schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:08:
[...]

Vreemd... toen ik belde om te vragen of de LM de betaling in orde had gebracht, zei het service center mij dat de betaling door de LM pas na levering plaatsvindt, omdat de LM een getekende afleverbon nodig heeft met kenteken op vermeld. (in België welteverstaan).

Hopen dat ze morgen last minute niet weigeren de auto mee te geven owv geen betaling...
Dat klinkt in ieder geval heel anders t.o.v. het verhaal wat ik te horen kreeg, ging het maar op de manier die jij beschrijft, had ik deze uitdaging nu niet 8)7

Veel plezier alvast morgen, moet vast goedkomen!

• aerialqueen
Romeo1 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:49:
[...]

Dat klinkt in ieder geval heel anders t.o.v. het verhaal wat ik te horen kreeg, ging het maar op de manier die jij beschrijft, had ik deze uitdaging nu niet 8)7

Veel plezier alvast morgen, moet vast goedkomen!
Wat zuur zeg! Hebben ze het onderhand al opgelost of nog steeds een blokkade?
Ik hoop zo dat het alsnog gaat lukken op de 19e voor je! Ik hoop dat je LM niet Leaseplan is want anders ga ik wel even zweten, haha.

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-11 12:11
ik heb zojuist ook een aflever bericht gehad voor 18 maart. Zeer vlot dus. Zit echter met het luxeprobleem dat mijn huidige auto nog tot eind april loopt. Hopelijk vindt de nieuwe LM een oplossing.. anders kom ik weer achter in de rij vrees ik.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• Romeo1
aerialqueen schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 14:17:
[...]

Wat zuur zeg! Hebben ze het onderhand al opgelost of nog steeds een blokkade?
Ik hoop zo dat het alsnog gaat lukken op de 19e voor je! Ik hoop dat je LM niet Leaseplan is want anders ga ik wel even zweten, haha.
Helaas nog steeds niet, LM weer gebeld, ze blijven maar refereren naar de inkoop afdeling die 24/7 onbereikbaar is...

Kan je in ieder geval vertellen dat je niet hoeft te gaan zweten _/-\o_

Verwijderd

Maandag is mijn Model 3 SR+ besteld door LM. Vandaag sms gehad dat ik hem vrijdag kan ophalen. Ik heb nog niet eens een Tesla account gekregen. Hopen dat het allemaal klopt.

• Basolic
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 18:01:
Maandag is mijn Model 3 SR+ besteld door LM. Vandaag sms gehad dat ik hem vrijdag kan ophalen. Ik heb nog niet eens een Tesla account gekregen. Hopen dat het allemaal klopt.
Haha holy shit, hier kunnen veel mensen van dromen

• Remco2020
Afgelopen vrijdag heb ik mijn m3 opgehaald, wat een ervaring is deze auto! Je weet meteen dat je nooit meer anders wilt. Mensen zijn wel verdeeld merk ik. Zal het afgunst zijn?? De discussies over dat het niet milieu vriendelijk is en dat de kwaliteit minder is. Ik merk er weinig van! Wel minder isolatie overal waardoor deuren en voor en achterklep wat licht voelen misschien. Maar dit is het helemaal! Nog nooit zo happy geweest met een aanschaf :D

• ECBVD
Vanmorgen was dan eindelijk het moment daar! Eindelijk konden wij onze model 3 ophalen op de koopman terminal. Helaas in de regen maar dat mocht de pret niet drukken. Papierwerk was snel afgehandeld en op naar parkeervak 263. Auto stond er perfect bij. Geen bijzonderheden en na wat hints en tips van het erg vriendelijke personeel waren we binnen het uur weer vertrokken. Wat was deze auto het wachten waard zeg. Het accelereren, de wegligging en niet te vergeten de kleine dingetjes die het een hele bijzondere auto maken. Voor mij nooit meer wat anders. En zoals vele boven mij ook al geroepen hebben, het is het wachten meer dan waard en alle frustratie van boten volgen en Tesla bellen ben je in een klap kwijt! Tot op een volgend forum!

• dutchminator
onok schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:39:
Zijn er al Morning Cara mensen die al een smsje gehad hebben? :)
Mijn wagen zou op de Morning Cara staan, maar ik kreeg mijn SMS (19/3) al voordat de boot de haven in was (de ochtend ervoor).

Vraag aan de mensen die de nieuwe auto hebben gekregen: Hebben de nieuwe Tesla's nu al dat Pedestrian Warning System (ofzo) aan boord dat geluid maakt op lage snelheden? Hoe bevalt dat?

• boomboxes
Weet iemand hoe het tegenwoordig zit met bestelling via de Lease Maatschappij wat betreft je account?

Vandaag haalt als goed is mijn LM (Arval) de auto op in Amsterdam, en rijdt die dan naar het bedrijf en wordt vandaag alles overgezet.

Echter, zie ik in mijn Tesla account nog niks staan, en ik kan nog niet inloggen in de Tesla app.
Ook heb ik een kenteken, en als ik die invul bij RDW zie ik wel staan dat het een Tesla Model 3 is, maar er staat nog geen tenaamstelling.

Klopt dit, of betekent dit dat het vandaag no way gaat lukken? Ben aan het twijfelen of ik Arval of Tesla even moet bellen..

[ Voor 5% gewijzigd door boomboxes op 11-03-2020 09:57 ]

• Rhem
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-12-2023
Grrr!!!

Iemand al volgende probleem gehad? De auto is ingeschreven, de kentekens zijn geleverd, de auto staat klaar, afspraak voor ophalen is straks om 14u ...

en nu krijg ik telefoon dat er een "homologatie-probleem" zou zijn en dat vanuit Amerika de auto is geblokkeerd en niet mag uitgeleverd worden. Meer kunnen ze me niet vertellen want pas binnen 6u kunnen ze met Amerika bellen (nacht op dit moment daar).

Bovendien is mijn tijdelijke huurwagen net ingeleverd, is er vervoer besteld voor de auto te gaan ophalen en 4u voor de levering gewoon: "sorry, zal vandaag dus niet lukken"...

Enfin, na lang klagen, mij kwaad maken enz wel hoedje af voor het service center want ze belden me net een tweede keer op om te zeggen dat ze wel tijdelijk in een vervangwagen voorzien (ook M3) tot de mijne mag uitgeleverd worden...

Iemand nog al "homologatie-problemen" gehad? (meer info niet beschikbaar... ik hou jullie op de hoogte)

LR AWD / Solid Black / Black int / 19" sportvelgen / besteld: privé 9/02 / RN: 9/02 / VIN: 20/2 / SMS: 28/2 / Levering: 11/3

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
boomboxes schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 09:57:
Weet iemand hoe het tegenwoordig zit met bestelling via de Lease Maatschappij wat betreft je account?
Mijn auto is vorige maand (12 feb) besteld via de LM, diezelfde dag een mail voor het aanmaken van een Tesla account ontvangen.
Maar tot op heden is daar niets te zien behalve mijn naam...

Dit terwijl de LM (Hitachi) aangeeft dat bij Tesla alles grotendeels via de berijders account loopt... ik zou zelf een SMS krijgen als de auto uitgeleverd kan worden...
Dit lijkt haaks te staan op de dingen die ik hier lees over een secundair account...

Krijg ik dan straks via Tesla direct te horen dat de auto klaar staat ? Of ga ik dit horen via de LM ?

Dus tot nu toe lijken mijn ervaringen overeen te komen met wat ik bij @boomboxes lees...

• boomboxes
Rhem schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:04:
Grrr!!!

Iemand al volgende probleem gehad? De auto is ingeschreven, de kentekens zijn geleverd, de auto staat klaar, afspraak voor ophalen is straks om 14u ...

en nu krijg ik telefoon dat er een "homologatie-probleem" zou zijn en dat vanuit Amerika de auto is geblokkeerd en niet mag uitgeleverd worden. Meer kunnen ze me niet vertellen want pas binnen 6u kunnen ze met Amerika bellen (nacht op dit moment daar).

Bovendien is mijn tijdelijke huurwagen net ingeleverd, is er vervoer besteld voor de auto te gaan ophalen en 4u voor de levering gewoon: "sorry, zal vandaag dus niet lukken"...

Enfin, na lang klagen, mij kwaad maken enz wel hoedje af voor het service center want ze belden me net een tweede keer op om te zeggen dat ze wel tijdelijk in een vervangwagen voorzien (ook M3) tot de mijne mag uitgeleverd worden...

Iemand nog al "homologatie-problemen" gehad? (meer info niet beschikbaar... ik hou jullie op de hoogte)
Heb dit niet gehad. Heb net Tesla gebeld om te vragen of alles goed was voor levering vandaag, en ze zeiden ja er staat ready for delivery dus neem aan dat LM het vandaag gewoon ophaalt? Heb zoiets iig niet gehoord..

• boomboxes
Da_Vinz schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:38:
[...]

Mijn auto is vorige maand (12 feb) besteld via de LM, diezelfde dag een mail voor het aanmaken van een Tesla account ontvangen.
Maar tot op heden is daar niets te zien behalve mijn naam...

Dit terwijl de LM (Hitachi) aangeeft dat bij Tesla alles grotendeels via de berijders account loopt... ik zou zelf een SMS krijgen als de auto uitgeleverd kan worden...
Dit lijkt haaks te staan op de dingen die ik hier lees over een secundair account...

Krijg ik dan straks via Tesla direct te horen dat de auto klaar staat ? Of ga ik dit horen via de LM ?

Dus tot nu toe lijken mijn ervaringen overeen te komen met wat ik bij @boomboxes lees...
Mijn auto wordt als het goed is vandaag geleverd, maar ik zie ook nog niks in het account. Heb even met Tesla gebeld, ze zeggen dat ze idd zien dat er nog niks gekoppeld is, en dat het kenteken nog niet op naam gezet is, maar zegt de medewerker van Tesla, dat is verder normaal met een LM en zegt niks. Vaak is het zo dat wanneer de LM de auto ophaalt, dan de koppeling tot het account gemaakt wordt en de auto op naam gezet wordt.

Ik heb verder ook 0 informatie gekregen tijdens het hele proces, heb gewoon zelf Tesla meerdere malen gebeld voor informatie.

Heb wel op mijn werktelefoon het SMSje ontvangen van Tesla dat de auto geleverd kon worden vandaag, waar ik Ja op gereageerd heb.

• PASware
Grrr!!!

Zou mij niks verbazen als er amerikaanse koplampen op zitten, dat heb ik namelijk eerder voorbij zien komen al was dat volgens mij niet in de combinatie met "homologatie-problemen"

• tc_bakker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-11 08:09
boomboxes schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 11:39:
[...]

Mijn auto wordt als het goed is vandaag geleverd, maar ik zie ook nog niks in het account. Heb even met Tesla gebeld, ze zeggen dat ze idd zien dat er nog niks gekoppeld is, en dat het kenteken nog niet op naam gezet is, maar zegt de medewerker van Tesla, dat is verder normaal met een LM en zegt niks. Vaak is het zo dat wanneer de LM de auto ophaalt, dan de koppeling tot het account gemaakt wordt en de auto op naam gezet wordt.

Ik heb verder ook 0 informatie gekregen tijdens het hele proces, heb gewoon zelf Tesla meerdere malen gebeld voor informatie.

Heb wel op mijn werktelefoon het SMSje ontvangen van Tesla dat de auto geleverd kon worden vandaag, waar ik Ja op gereageerd heb.
Als het goed is wordt mijn auto vandaag ook afgeleverd aan de LM om 3u, aldus Tesla. LM zegt echter niets te weten van een afspraak. Heb al wel een kenteken, dus ben benieuwd wat er vandaag gebeurd. Hier overigens geen SMS of iets dergelijks ontvangen. Vreemde gang van zaken als je het mij vraagt...

• Houseofdreams
tc_bakker schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 12:41:
[...]

Als het goed is wordt mijn auto vandaag ook afgeleverd aan de LM om 3u, aldus Tesla. LM zegt echter niets te weten van een afspraak. Heb al wel een kenteken, dus ben benieuwd wat er vandaag gebeurd. Hier overigens geen SMS of iets dergelijks ontvangen. Vreemde gang van zaken als je het mij vraagt...
Het kan altijd nog erger.

Ons bedrijf besteld een "car configuator" bij een Fleet services bedrijf, daar moet je de wagen "samenstellen". Deze besteld de wagen dan bij de LM, die dan de uiteindelijke bestelling plaatst bij Tesla...

Tesla liet gisteren weten dat de wagen geleverd kan worden op 16/03, maar dan moeten die 2 andere (LM + fleet services) er nog hun zegje over hebben. Als dat maar goed loopt...

• boomboxes
Jaaahaa! Ik kan in de app, LM heeft mij net gebeld en ze zijn onderweg! Kan hem nu volgen, haha. Nog een half uurtje dan is die er! Toch nog echt super snel gegaan. 12/02 besteld, 11/03 levering. Netjes gedaan hoor.

• hoppe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2023

hoppe

dhr

Grrr!!!

Weet niet of de problemen gerelateerd maar mijn Tesla stond gepland om maandag 10/3 opgehaald te worden, kreeg helaas maandag 9/3 SMS dat tijdens de pre-delivery inspectie engineers erachter gekomen zijn dat er een onderdeel vervangen moet worden om de veiligheid te waarborgen.

Gebeld met Tesla enige wat ze me konden vertellen is dat het onderdeel niet op voorraad was en dat de auto pas 20/3 geleverd kan worden :'( .

Super dat ze auto correct willen af leveren maar 1 dag van te voren dit melden is wel erg vervelend. :(

Hoe heb je het voor elkaar gekregen om vervangende vervoer te krijgen ? Ik mocht dat lekker zelf gaan regelen via de LM.

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Zojuist een belletje had van de LM (Arval) om de leveringsafspraak van maandag 16/03 te bevestigen. De chauffeur van Arval komt ‘m thuis langsbrengen en neemt de voorloopauto weer mee. Happy! oOo

• Akrobat501
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:59
Hier ook een mailtje gehad van Athlon dat dinsdag de Model 3 wordt afgeleverd :9~

Geen SMS gehad, maar wellicht krijg je die niet (meer) met een secundair account. Blijf het proces vaag vinden maar ben blij dat hij eraan komt!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:22
even een hulpvraag met wat te doen: In januari heb ik via de LM een athlon besteld, op 12/2 is deze ook daadwerkelijk besteld, met als opmerking "levering Q4". Dit was een foutje, is bijgesteld en inmiddels is er via werkgever, LM en tesla dit bijgesteld tot "zo snel mogelijk". Nu heb ik al een aantal keer met tesla gebeld.
:
1) er zijn nog auto's met uw configuratie over, maar we kunnen niet koppelen, vanwege de leverdatum in Q4
2) de leverdatum is nog niet bijgewerkt, hou de LM maar in de gaten
3) Uw auto staat gereed om te koppelen! Alleen wilde de medewerker geen VIN koppelen aan mijn auto.

positief nieuws natuurlijk en met een beetje mazzel wordt de auto deze maand nog geleverd als er een VIN wordt gekoppeld (er zijn nog auto's van mijn configuratie op voorraad namelijk), anders wordt het eind mei, begin juni. Dat is net het moment dat mijn vrouw gaat bevallen en we een paar nachtjes ziekenhuis voor de boeg hebben (niets ernstigs verder). Wat zouden jullie doen? Nog een keer bellen en kijken of een andere medewerker wel wil koppelen, of rustig afwachten? FYI: rustig wachten is niet een van mijn beste eigenschappen ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:30
PASware schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:22:
Mag je ook 2x op de eerste dag laden? Of is maar 1 laadsessie gratis?
De hele dag, dus zelfs 3 keer weet ik uit eigen ervaring...
PS. De accu gaat snel leeg op Duitse snelheden ;)

Bambu Lab P1S Combo

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-09 10:25
Zijn er al signalen dat leveringen worden uitgesteld vanwege Carona? Just curious. Ik hoor het graag als die er zijn :P

• Houseofdreams
onok schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 16:25:
Zijn er al signalen dat leveringen worden uitgesteld vanwege Carona? Just curious. Ik hoor het graag als die er zijn :P
Hier alvast niet blijkbaar? Volgende week donderdag is het zover, de wissel met de huidige LM wagen en de Tesla kan gebeuren.
De M3 staat blijkbaar al even in het Tesla verkooppunt (geen idee hoe lang al)

Nu nog alles afgesproken krijgen, vorige LM wagen moet eerst inspectie ondergaan, voor de nieuwe mag meegenomen worden :)

Fingers crossed dat idd niet ineens alles in lockdown gaat. Massa events zoals ophalingen op de kade zelf, die zouden wel eens anders kunnen verlopen, al is dat toch ook in de buitenlucht.

[ Voor 9% gewijzigd door Houseofdreams op 12-03-2020 16:28 ]

Pagina: 1 ... 328 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.