Om het bericht van kevo91 maar te herhalen, ik heb hem gisteren ook opgehaald. Besteld als Snel Leverbaar-model op 26 januari via de LM, stond op de Glovis Cosmos die 8 februari al in Zeebrugge stond maar helaas is het niet altijd zo snel na Zeebrugge. Maar, in totaal 5 weekjes, niks te klagen
Was er 10.30 voor de afspraak om 11.00 maar dat was geen probleem, kreeg na handtekening ook door waar de auto stond. Een half uurtje zitten genieten, instellen en alles controleren.
Bij de testrit was ik al heel blij maar dat het dan echt je eigen auto is (althans, van mijn werkgever...), wauwie.
Bumper had een hoekje een paar millimeter los zitten in de hoek, dat is perfect vast gezet, alleen dat de laadpoort niet glad loopt met de panelen ernaast 'kan niet opgelost worden'... Beetje jammer maar het is toegegeven niet echt boeiend.
Dat duizelig worden snap ik wel ja, mijn vriendin vindt het niet fijn en ik heb met haar erbij op Chill gereden. Zelf heb ik flink wat sprintjes gemaakt en op de Deutsche Autobahn de 215km/u aangetikt. De instant acceleratie is echt niet normaal, ook gewoon van 80 naar 130 alsof het niks is.
Iedereen, veel succes met het wachten, jullie gaan wat moois tegemoet.
Edit paar uur later: ik zag de Tesla Shuttle trouwens ook geparkeerd staan bij de Koopman Terminal. In december hadden ze 800+ leveringen per dag, dan snap ik dat er een shuttle heen en weer rijdt. Met die lage aantallen van nu doen ze het vast niet, ik had een Uber voor 9 euro

en de chauffeur wist maar al te goed waar die naartoe moest, in december ging die zelf ook constant heen en weer
[
Voor 14% gewijzigd door
MacorgaZ op 04-03-2020 18:04
]