Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hopen dat we binnenkort allemaal die nog wachten op een levering, er bij zitten, op de aankomende boten hun T zit, bericht krijgen.
Volgens dit bericht is het eerst over tot mei. :/

https://www.electrive.com...sold-out-for-the-quarter/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:32:
Maar hopen dat we binnenkort allemaal die nog wachten op een levering, er bij zitten, op de aankomende boten hun T zit, bericht krijgen.
Volgens dit bericht is het eerst over tot mei. :/

https://www.electrive.com...sold-out-for-the-quarter/
Beetje open deur artikel. Alle boten voor dit kwartaal zijn nu wel onderweg. Dus als je nu nog moet bestellen zal het Q2 worden. Tot nu toe is er amper voorraad overgebleven aan het eind van het kwartaal.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 08:40:
[...]

Beetje open deur artikel. Alle boten voor dit kwartaal zijn nu wel onderweg. Dus als je nu nog moet bestellen zal het Q2 worden. Tot nu toe is er amper voorraad overgebleven aan het eind van het kwartaal.
Eens als je nog moet bestellen.

Maar gezien de nog steeds wachtenden vanuit bestellingen 2019 en diegene die dit kwartaal hebben besteld tot zeg maar eind januari (nog geen VIN) wordt hopen op de boten die nu onderweg zijn. Wat er dan nog aan voorraad overblijft om eventueel uit te bestellen / switchen wordt krap en anders is het dus pas inderdaad mei.

Dat ook Fremont inmiddels deel capaciteit verlegt naar de model Y kan ook nog langere wachttijden betekenen als je een M3 hebt besteld. Dus Q2 is ook nog niet zeker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riiccka
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-08 18:19
Volgens de Tesla medewerker die ik gisteren sprak zijn ze deze en volgende week VINs aan het toewijzen ook voor M3s die op boten staan die al geruime tijd onderweg zijn naar Europa.

Ik vroeg om een status update en hij zei zonder naar mijn RN te vragen: “dat gaat mei/juni worden, we krijgen na deze boten geen boten meer dit kwartaal.”

Mijn antwoord was: “ik heb een RN sinds januari en de LM zegt eind feb/begin maart”.

Tesla medewerker: “o, sinds januari, geef me de RN eens. Ik zie geen VIN maar daar zijn ze mee bezig deze aankomende 2 weken. Januari bestellingen planning blijft maart.”

Fingers crossed

SR+ | Black | Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Aperture schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:41:
[...]

Wat ontzettend bizar swag! Als het bij iemand overdue is, dan is het bij jou... Wanneer heb je Tesla voor het laatste (telefonisch) gesproken? Ze nemen heel snel op tegenwoordig. Kan mij niet anders voorstellen dan dat jij een dezer dagen ook een ophaaldatum zou moeten krijgen, als je LM die niet al heeft?

[...]
Kon me toch niet meer beheersen en gebeld. Auto staat nog in Zeebrugge .
Krijg 'binnenkort' een bericht en 'binnenkort' een sms wanneer ik de auto op kan halen. Gegevens stonden al goed in het systeem. 'U moet nog even geduld hebben meneer Faddermakker'

[ Voor 3% gewijzigd door FDMK op 25-02-2020 09:37 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
Faddermakker schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:36:
[...]

Krijg 'binnenkort' een bericht en 'binnenkort' een sms wanneer ik de auto op kan halen. Gegevens stonden al goed in het systeem.
Wat een ramp logistiek bij Tesla. Hopelijk volgende week dan 8)7 .... Ze nemen wel echt goed de tijd zeg pfff.

Ondanks vrijdag ophalen kan ik overigens nog steeds niks vinden op het kenteken wat ik vorige week heb doorgekregen (Kentekencheck: "Niet gevonden, probeer het nog eens!"), ben benieuwd of ik op tijd alle papieren heb. Zo maar eens ff mijn LM bellen of zij meer weten (die wijzen echter altijd naar Tesla en weten zelf van niks, dus ben benieuwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazinga!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-05 14:20
Volg dit topic al een tijdje omdat een M3 op mijn shortlist staat en binnenkort mag doorgeven.

Weten jullie hoe het zit met de M3 snel leverbaar modellen en een LM? Werkt dit of is het papierwerk te langdradig en gaan ze te snel weg? Wat mogelijk betekent dat ze normaal bestellen en het dus een kwartaal wachten wordt.

Begrijp al dat snel leverbaar betekent dat hij ergens tussen Panama kanaal en in een Tesla vestiging is omdat het VIN nummer al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
joeri87 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:47:
Volg dit topic al een tijdje omdat een M3 op mijn shortlist staat en binnenkort mag doorgeven.

Weten jullie hoe het zit met de M3 snel leverbaar modellen en een LM? Werkt dit of is het papierwerk te langdradig en gaan ze te snel weg? Wat mogelijk betekent dat ze normaal bestellen en het dus een kwartaal wachten wordt.

Begrijp al dat snel leverbaar betekent dat hij ergens tussen Panama kanaal en in een Tesla vestiging is omdat het VIN nummer al bekend is.
Hangt van je LM af, daar kan je het beste contact mee opnemen en vragen of zij een bestelling over zouden willen nemen (zorg wel dat je er dan al over uit bent met je werkgever als die in het spel zit). Dan kan je een aanbetaling doen en kan de LM die bestelling overnemen.

Als het goed is gaan de snel leverbare modellen dit kwartaal nog geleverd worden, maar je weet het natuurlijk nooit met Tesla 8)7. Die staan of op een boot, of al ergens in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc_bakker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-05 21:08
Ik heb vorige week vrijdag na mijn zoveelste belletje ook bericht gekregen dat er een vin gekoppeld is, de persoon aan de andere kant van de lijn kon me alleen niet vertellen op welke boot de auto stond. Maandag nog geen vin, vrijdag dus wel.

Besteld op 26-01 door LM. Config is SR+, pearl white, black interior en 19".

Ben benieuwd wanneer ik de sms ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazinga!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-05 14:20
Aperture schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:50:
[...]
Dan kan je een aanbetaling doen en kan de LM die bestelling overnemen.
Bedoel je dat ik zelf de aanbetaling doe? Niet over nagedacht maar misschien wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerialqueen
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 01-09-2021
Skeupie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:16:
Ik volg die topic al een tijdje in afwachting van mijn M3 sr+.

Mag ik vragen welke lm jullie hebben? De mijne (leaseplan) zegt geen rn re hebben, auto is 19/11 besteld. Wanneer ik bel met lm of tesla wijzen ze naar elkaar..
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad, allemaal medewerkers die 'niets wisten' bij Leaseplan. Als hij op 19/11 besteld is, heb je echt sowieso een RN. En al helemaal als je een Tesla account invite hebt ontvangen een tijd geleden. Uiteindelijk heb ik het nummer gehad van LP Direct via de Whatsapp van de klantenservice en daar was een hele fijne mevrouw die me na even rondbellen het RN doorgaf. DM maar als je meer info wilt.

SR+ | White | Black | Aero > Bestelling LM: 31/01, Tesla: 03/02 | RN: 18/02 | VIN: 06/03 | Levering: 13/03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer gebeld om telefoonnummer te checken. Bleek wederom nog niet aangepast te zijn. Behulpzame medewerker heeft dit nu voor mij gedaan (moet officieel via LM, maar dit had ik al 2 keer gevraagd).
Hij heeft meteen de status gecheckt. Kon mij vertellen dat de boot onderweg was (weet de naam van het schip niet) en levering in 3e wk maart in Amsterdam.
M3 SR+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
joeri87 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:06:
[...]

Bedoel je dat ik zelf de aanbetaling doe? Niet over nagedacht maar misschien wel een goede.
Exact, de voorraadmodellen gaan over het algemeen te snel voor een LM (paperwork...). Ik had in Dec gevraagd of dit een optie was aan mijn LM en dat kon zeiden ze. Helaas is mij het toen niet gelukt om nog een SR+ mee te pakken, waren altijd binnen no-time weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
Aperture schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:41:
[...]

Thanks! Jij al iets meer gehoord? Kan mij voorstellen dat jij ook snel die SMS gaat krijgen _/-\o_
Helaas nog niet. Er is met mijn vin geschoven omdat dat "logistiek beter" was voor Tesla..... Hij staat op de grand mark die al 3 dagen rondjes aan het varen is voor de haven zeebrugge 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
MuadD1b schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:11:
[...]

Helaas nog niet. Er is met mijn vin geschoven omdat dat "logistiek beter" was voor Tesla..... Hij staat op de grand mark die al 3 dagen rondjes aan het varen is voor de haven zeebrugge 😔
Zucht... Nouja, komende weken in ieder geval een levering dan! Nog heel even geduld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windshift
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-02-2022
MuadD1b schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 11:11:
[...]

Hier ook. So close and yet so far......

M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skeupie
  • Laatst online: 31-03 20:16
Vandaag RN nummer van lm ontvangen. Direct tesla gebeld, vakantie komt er aan etc blabla. Volgende week verwachten ze te leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
  • Laatst online: 20-05 14:30
Ook ik heb niet meer kunnen wachten en contact opgenomen met Tesla. De auto die mijn LM heeft laten koppelen aan mijn account was een 'snel leverbaar' auto. Deze staat op de Brooklands en wordt maandag 2 maart in Zeebrugge verwacht.

De uitlevering gaat gebeuren vanuit Tilburg, waarschijnlijk een week later, dat konden ze nog niet bevestigen maar dat was een 'well educated guess', op dat SMS-je moet ik nog wachten maar ze verwachten het begin rond het aankomen in Zeebrugge te versturen.

MY LR AWD | Wit | Zwart| 19" | FSD | Trekhaak | Bestelling LM 05.03.2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
Skeupie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:15:
Vandaag RN nummer van lm ontvangen. Direct tesla gebeld, vakantie komt er aan etc blabla. Volgende week verwachten ze te leveren :)
Dat voelt vlot... Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 11:28
Skeupie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 12:15:
Dit blijf ik een maf proces vinden. Wat heb je besteld en wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeupie
Nou niet heel snel voor mijn gevoel. Heb nogal een geschiedenis met een toezegging en bevestiging voor een 2019 auto en 2 dagen later met excuses wordt gebeld dat ze 'op' blijken te zijn. Besteld in november. Kon nog voor een rode met trekhaak gaan, maar dat was duurder dan een witte zonder in 2020..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
Skeupie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:27:
Nou niet heel snel voor mijn gevoel. Heb nogal een geschiedenis met een toezegging en bevestiging voor een 2019 auto en 2 dagen later met excuses wordt gebeld dat ze 'op' blijken te zijn. Besteld in november. Kon nog voor een rode met trekhaak gaan, maar dat was duurder dan een witte zonder in 2020..
Dit is inderdaad niet erg snel... Ik wist je voorgeschiedenis niet. In ieder geval heel veel plezier met het ophalen volgende week. Waar ga je de auto ophalen? Amsterdam, Tilburg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeupie
Kameelman schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:32:
[...]

Dit is inderdaad niet erg snel... Ik wist je voorgeschiedenis niet. In ieder geval heel veel plezier met het ophalen volgende week. Waar ga je de auto ophalen? Amsterdam, Tilburg?
Amsterdam, nu wachten op de SMS dus. Volgende week ergens werd aangegeven dus hopelijk voor het weekend de SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
Skeupie schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 13:57:
[...]

Amsterdam, nu wachten op de SMS dus. Volgende week ergens werd aangegeven dus hopelijk voor het weekend de SMS
Fingers crossed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSe
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-07-2023
Weet iemand al iets meer over de Grand Mark die voor de kust van Zeebrugge blijft ronddobberen. Wat is de reden? Is hij al aangemeerd? Mijn auto staat hier namelijk op :)

M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 07:51
PeterSe schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 14:07:
Weet iemand al iets meer over de Grand Mark die voor de kust van Zeebrugge blijft ronddobberen. Wat is de reden? Is hij al aangemeerd? Mijn auto staat hier namelijk op :)
Voorlopig het raden naar... Afwachten

EX30 Ultra Twin Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Was ook het geval bij de Challenge.. Wellicht heeft 'ie zijn gereserveerde tijdslot (ook) gemist en moet er opnieuw iets ingepland worden. Het is gissen en helaas wederom geduld hebben 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kameelman
Volgens de website van Zeebrugge haven zou de Grand Mark op 23-02 zijn aangekomen en 26-02 weer vertrekken vanaf locatie 509.

https://portofzeebrugge.be/nl/arrivals-timetable?page=1

Ze zullen toch wel iets van slack inbouwen in de havens zodat hij niet ook zijn volgende haven niet op tijd haalt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-03-2021
12 februari Tesla SR+ wit standaard besteld bij LM (Arval).
13 februari mail van Tesla (Welcome to Tesla) ontvangen, wachtwoord ingesteld maar staan enkel mijn contactgegevens op account.

LM heeft in de portal staan verwachte levertijd 18 maart, maar dat is maar een inschatting.

(25 feb) Vandaag gebeld met LM, RN nummer gekregen. Weer gebeld met Tesla, geven aan dat er nog geen auto gekoppeld is en dus geen VIN nummer is en ze er nu dan niet heel veel meer over kunnen zeggen. Wel gaven ze aan dat die gepland is voor Koopman terminal in Amsterdam, en de medewerker van Tesla gaf aan dat de verwachting is dat de auto alsnog eind maart geleverd gaat worden.

SR+ Wit met Aero velgen | Besteld LM: 13/02 | Welcome to Tesla: 13/02 | RN: 20/02 | Mail auto gekoppeld: 04/03 | SMS: 5/3 | Levering: 11/3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECBVD
  • Laatst online: 14-01-2022
Tesla heeft bevestigd dat mijn M3 op de Grand Mark staat. Erg jammer dat hij al dagenlang rond dobbert voor Zeebrugge. Het moment dat hij van de boot komt wordt er een afspraak ingepland. Laat de Grand Mark maar snel aanmeren😁

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windshift
De Oceanus Leader is aan het vertrekken d:)b

En de Grand Mark is uit internationale wateren de grens met België :)B over gevaren....
Zo lijkt het.

Edit: Laat maar hij is weer omgekeerd. ;w

[ Voor 15% gewijzigd door Windshift op 25-02-2020 16:24 ]

M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
Windshift schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:04:
De Oceanus Leader is aan het vertrekken d:)b

En de Grand Mark is uit internationale waren de grens met België :)B over gevaren.... *O* *O*
Zo lijkt het.
Zo leek het idd, maar nu weer niet meer :( ETA rond 21u, maar dat zal nog wel weer veranderen zeker?

[ Voor 8% gewijzigd door Houseofdreams op 25-02-2020 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuadD1b
Houseofdreams schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:24:
[...]

Zo leek het idd, maar nu weer niet meer :( ETA rond 21u, maar dat zal nog wel weer veranderen zeker?
Wel grappig dat we massaal de schepen met daarop onze auto's aan het stalken zijn... Kom die haven nou eens binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECBVD
MuadD1b schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:41:
[...]

Wel grappig dat we massaal de schepen met daarop onze auto's aan het stalken zijn... Kom die haven nou eens binnen!
Het is meer het feit dat je zo weinig informatie krijgt dat je zelf maar gaat zoeken van hoe of wat. Dat gezegd te hebben is het wel een beetje een hobby aan het worden om uit te vogelen waar je auto nu precies is en hoelang het eventueel nog zal duren :9 Hoop dat de Grand Mark inderdaad om 2100 aanmeerd en ons eindelijk verlost van al dat lange wachten _/-\o_

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha prachtig al die reactie's over het tracken van de boten waar onze auto's op staan. En het trieste is, eerst zat ik af en toe op het forum en nu betrap ik mezelf erop dat ik wel 5 x per dag zit te loeren. Mijn SR+ wit, zwart interieur besteld op 4 december en vin vorige week gekregen staat blijkbaar op de Morning Cara (9e schip?) die 5 maart aankomt in Zeebrugge wist en vermoeide tesla medewerker (gekheid) mij gister te vertellen. Het lange wachten lijkt eindelijk beloond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
Nieuwe ETA Grand Mark : 19u38 ze is nu ook effectief de grens over en goed aan het versnellen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Houseofdreams op 25-02-2020 17:58 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
Hoe meer je f5'd, hoe sneller de boot gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
msteggink schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:03:
Hoe meer je f5'd, hoe sneller de boot gaat :P
Het heeft gewerkt want hij gaat richting de haven! Laat ze m'n auto maar snel uitladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windshift
MuadD1b schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:19:
[...]

Het heeft gewerkt want hij gaat richting de haven! Laat ze m'n auto maar snel uitladen!
Fijn dat hij nu toch echt naar de wal lijkt te gaan. :Y Was even bang dat ik mezelf en anderen voor niks blij had gemaakt. })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECBVD
Ben benieuwd wanneer de SMSjes komen vanaf het moment dat ze gaan lossen😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
ECBVD schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:32:
Ben benieuwd wanneer de SMSjes komen vanaf het moment dat ze gaan lossen😁
Vandaag vertelde een Tesla medewerker me dat ze in batch verstuurt worden vanaf het moment dat ze aan wal staan en zeker zijn dat de auto hier (Europa) is.

Ik ben ook benieuwd, de mijne staat op Brooklands, ETA Zeebrugge 2 maart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MuadD1b
Windshift schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 18:24:
[...]

Fijn dat hij nu toch echt naar de wal lijkt te gaan. :Y Was even bang dat ik mezelf en anderen voor niks blij had gemaakt. })
Hij is veilig binnen! Ik hoop echt dat ik deze week nog een SMS ga krijgen. Ben klaar met het wachten en m'n tijdelijk leaf die er 14 uur over doet om op te laden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Zonder SMS'je wel een bericht van Athlon dat m'n SR+ van Snel Leverbaar (Glovis Cosmos die al 8 februari in Zeebrugge was) volgende week dinsdag 2 maart bij mij wordt afgeleverd :D
Nog even een gedoe om te zorgen dat ik hem zelf in de haven mag ophalen ipv hun eigen inhuur-studentjes, bureaucratie bij Athlon zeg....

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf maar weer eens gaan bellen, aangezien ik reacties zag van mensen met mijn config die SMS'jes hebben gehad terwijl mijn bestelling veel eerder lag (lees 11 september).

2 weken geleden werd mij bevestigd dat mijn auto op de glovis stond. Nu werd mij bevestigd dat die morgen in Zeebrugge aankomt. De informatie blijft dus veranderen, terwijl ik inmiddels al 4 weken een VIN heb.

blijft een erg bijzondere onderneming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-11-2024
Roeiben schreef op maandag 24 februari 2020 @ 23:36:
Ik zie dat vele de sms gekregen hebben om hem te mogen ophalen.
Ik hoop dat ik morgen oid ook een sms krijg. Bestelling op 03/10, ben een beetje klaar met het wachten. Vorige week zei een Tesla-medewerker dat het heel snel zou zijn. Helaas weet je het nooit bij Tesla, 50% kans.
weet je wel op welke boot je auto staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeiben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-08-2024
TeunH15 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:22:
[...]
weet je wel op welke boot je auto staat?
Nee, wel gevraagd, maar ze kon het niet zien...
Daarom ook wat huiverig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Faddermakker schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:36:
[...]

Krijg 'binnenkort' een bericht en 'binnenkort' een sms wanneer ik de auto op kan halen. Gegevens stonden al goed in het systeem. 'U moet nog even geduld hebben meneer Faddermakker'
Kreeg vanochtend een mail vanuit de LM met de leveringsbevestiging :+ staat er doodleuk dat de auto op 28-02 geleverd gaat worden. The saga continues...

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
Roeiben schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:26:
[...]

Nee, wel gevraagd, maar ze kon het niet zien...
Daarom ook wat huiverig
Heb je al wel een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasVdBerge
  • Laatst online: 08-09-2024
Geen SMS gekregen, maar telefonisch contact opgenomen (Zodat ik de SMS batch voor kon zijn :-)) en sta nu ingepland voor aflevering woensdag 11/03 in Sint-Martens-Latem!

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:03
Sorry heb ik wat gemist ? Ik zag vorige week tientallen "snel beschikbaar" SR+modellen op de site.
Zijn deze allemaal al vergeven ?

Zojuist een bevestiging gekregen van mijn werkgever om te mogen bestellen.
Had in mijn hoofd de SR+ White + trekhaak.
Maar als er een SR+ blauw of wit zonder trekhaak op snel beschikbaar staat dan wil ik daarvoor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeiben
Ja die heb ik wel, dus dan zou die ergens moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
RonRef schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:43:
Sorry heb ik wat gemist ? Ik zag vorige week tientallen "snel beschikbaar" SR+modellen op de site.
Zijn deze allemaal al vergeven ?

Zojuist een bevestiging gekregen van mijn werkgever om te mogen bestellen.
Had in mijn hoofd de SR+ White + trekhaak.
Maar als er een SR+ blauw of wit zonder trekhaak op snel beschikbaar staat dan wil ik daarvoor gaan.
Gisteren idd nog een lange lijst, met exact jouw config, en nu ineens leeg... Raar... Regelmatig refreshen zou ik zeggen, wie weet helpt het

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TeunH15
Roeiben schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:45:
[...]

Ja die heb ik wel, dus dan zou die ergens moeten zijn.
Volg dit forum vanaf augustus en los van enkele incidenten kun je het volgende hanteren;
VIN wordt uitgedeeld zodra de boot door het Panama kanaal is. Hieruit is te concluderen op welke boot je auto staat. Vanaf dan is het wachten tot de auto in Zeebrugge staat, waar na 2 weken levering plaats vind.

Ik kreeg snel zelf na het uitladen van de boot (2-3 dagen) de SMS voor levering (dus ca 1,5 week na lossen in Zeebrugge levering).

Dit is niet heilig, maar wel een hele goede richting die in de meeste gevallen geldt.

Ik hoop dat je hiermee iets uit de voeten kan

[ Voor 3% gewijzigd door TeunH15 op 26-02-2020 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
TeunH15 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:57:
[...]

Volg dit forum vanaf augustus en los van enkele incidenten kun je het volgende hanteren;
VIN wordt uitgedeeld zodra de boot door het Panama kanaal is. Hieruit is te concluderen op welke boot je auto staat. Vanaf dan is het wachten tot de auto in Zeebrugge staat, waar na 2 weken levering plaats vind.

Ik kreeg snel zelf na het uitladen van de boot (2-3 dagen) de SMS voor levering (dus ca 1,5 week na lossen in Zeebrugge levering).

Dit is niet heilig, maar wel een hele goede richting die in de meeste gevallen geldt.

Zeker handig voor mensen die privé bestellen, via LM zie je zo goed als niks (meer) van je bestelling, ook geen hidden VIN meer, dus moet je al te weten komen op welke boot je wagen staat.

Voor de rest goed samengevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:08:
[...]

Zeker handig voor mensen die privé bestellen, via LM zie je zo goed als niks (meer) van je bestelling, ook geen hidden VIN meer, dus moet je al te weten komen op welke boot je wagen staat.

Voor de rest goed samengevat.
Wat bedoel je met moet je al te weten komen op welke boot je staat?
Ik heb namelijk ook een SR+ besteld via LM, en zie inderdaad niks meer. Heb een RN nummer via LM gekregen en kan over een week/2 weken Tesla bellen om te vragen naar een VIN, maar wat daarna gebeurt, who knows..

SR+ Wit met Aero velgen | Besteld LM: 13/02 | Welcome to Tesla: 13/02 | RN: 20/02 | Mail auto gekoppeld: 04/03 | SMS: 5/3 | Levering: 11/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 11:28
dutchminator schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:37:
Zojuist mijn VIN per mail ontvangen, op een bestelling van 13 januari bij de LM. (Of nou ja, ik werd aangesproken met iemand anders zijn/haar achternaam, maar ik ga er vanuit dat VIN wel voor mij bedoeld is.)

Nu enkel de SMS nog :)

Edit: Met zo'n online VIN decoder gekeken, en ze hebben me een SR+ VIN gestuurd in plaats van mijn bestelde LR. Ik denk dat ze dus wat fouten aan het maken zijn... Verklaart ook de verkeerde achternaam in de aanhef.
Na de verwarrende informatie afgelopen maandag heb ik vandaag ook maar eens gebeld naar DeliveryNL. Vriendelijke man heeft me netjes te woord gestaan en alles voor mij verhelderd.

Bovenstaande was blijkbaar een systeemfout waardoor ze me de VIN van iemand anders (met een SR+ bestelling) hadden gemaild. Oeps.
Blijkbaar heb ik sinds gisterenmiddag een VIN aan mijn bestelling gekoppeld gekregen, en staat mijn LR AWD op de Morning Cara, met verwachte landing in Zeebrugge rond 7 maart, en verwachte aflevering vanuit Tilburg enige tijd daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
boomboxes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:14:
[...]

Wat bedoel je met moet je al te weten komen op welke boot je staat?
Ik heb namelijk ook een SR+ besteld via LM, en zie inderdaad niks meer. Heb een RN nummer via LM gekregen en kan over een week/2 weken Tesla bellen om te vragen naar een VIN, maar wat daarna gebeurt, who knows..
Het verhaal hierboven valt of staat met het weten op welk schip je auto staat. Anders kan je niks berekenen. Welke boot het is, kan alleen Tesla zeggen aan de telefoon, maar niet iedere contactpersoon doet de moeite om je dit te vertellen

Ik heb een RN en tesla (en de LM) spreken van een "mogelijke" levering 2de helft maart, dus dan kan de M3 nog altijd op 3 schepen staan die er aan komen :)

21/3 volgens LM, da's een zaterdag, maar die datum is wss een gok

[ Voor 14% gewijzigd door Houseofdreams op 26-02-2020 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:19:
[...]

Het verhaal hierboven valt of staat met het weten op welk schip je auto staat. Anders kan je niks berekenen. Welke boot het is, kan alleen Tesla zeggen aan de telefoon, maar niet iedere contactpersoon doet de moeite om je dit te vertellen

Ik heb een RN en tesla (en de LM) spreken van een "mogelijke" levering 2de helft maart, dus dan kan de M3 nog altijd op 3 schepen staan die er aan komen :)

21/3 volgens LM, da's een zaterdag, maar die datum is wss een gok
Hmm oke, neem aan dat je dan wel eerst een VIN moet hebben, toch?

Heb hetzelfde, wel al een RN maar geen VIN. Neem aan dat wanneer een VIN ontvangen is je contact op kan nemen met Tesla om te vragen op welke boot de auto staat.

LM geeft ook aan 2e helft maart, bij mij staat 18/3 maar is volgens mij ook een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met een RN-nmr kun je ook checken bij Tesla. Dit nu inmiddels 2 keer gedaan en zij wisten mij keurig te vertellen waar en wanneer. Tevens kan men bij Tesla checken op welke boot je auto staat, mocht uiteraard je bestelling aan een auto gekoppeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:36:
Met een RN-nmr kun je ook checken bij Tesla. Dit nu inmiddels 2 keer gedaan en zij wisten mij keurig te vertellen waar en wanneer. Tevens kan men bij Tesla checken op welke boot je auto staat, mocht uiteraard je bestelling aan een auto gekoppeld zijn...
Ja precies, maar met alleen een RN nummer wisten ze mij nog niks te vertellen. Gaven aan de telefoon aan dat de bestelling geplaatst is en alles goed ingevuld was en de bestelling doorgekomen was, maar nog niet gekoppeld was aan een auto (nog geen VIN) en om die reden nog niet konden vertellen hoe en wat. Weet niet hoe ze dit anders moeten doen met alleen een RN nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
boomboxes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:38:
[...]

Ja precies, maar met alleen een RN nummer wisten ze mij nog niks te vertellen. Gaven aan de telefoon aan dat de bestelling geplaatst is en alles goed ingevuld was en de bestelling doorgekomen was, maar nog niet gekoppeld was aan een auto (nog geen VIN) en om die reden nog niet konden vertellen hoe en wat. Weet niet hoe ze dit anders moeten doen met alleen een RN nummer?
Wanneer heb je (of de LM) besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:42:
[...]

Wanneer heb je (of de LM) besteld?
12 februari heeft LM mij verteld, en de persoon aan de telefoon bij Tesla kon dit bevestigen en zei ja inderdaad de bestelling is 13 februari bij ons doorgekomen en verwerkt, heb ook op 13 februari een mail gehad van Tesla met Welcome to Tesla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
boomboxes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:43:
[...]

12 februari heeft LM mij verteld, en de persoon aan de telefoon bij Tesla kon dit bevestigen en zei ja inderdaad de bestelling is 13 februari bij ons doorgekomen en verwerkt, heb ook op 13 februari een mail gehad van Tesla met Welcome to Tesla.
Da's nipt om nog in de maart-delivery te zitten, maar er is zeker nog kans. Voorlopig, net zoals de meesten hier, kan je alleen maar afwachten en hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:50
Net gebeld, auto staat op de Brooklands die volgende week in Belgie aankomt. Verwachting is midden maart levering.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
PASware schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:22:
Net gebeld, auto staat op de Brooklands die volgende week in Belgie aankomt. Verwachting is midden maart levering.
Mijn auto staat ook op de Brooklands... ETA Zeebrugge 02-03...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeiben
Ik heb een tankpas binnengekregen op mijn naam met een kenteken van een model 3. Dan zou je verwachten dat de auto vrij dichtbij moet zijn. Heb alleen nog geen SMS gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomboxes
Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 11:44:
[...]

Da's nipt om nog in de maart-delivery te zitten, maar er is zeker nog kans. Voorlopig, net zoals de meesten hier, kan je alleen maar afwachten en hopen...
Zeker. Denk dat het ook krap wordt. Hoop het in ieder geval, ze zeiden bij Tesla dat het nog wel mogelijk is. Volgende week maar weer eens bellen naar Tesla, vragen of er al een VIN gekoppeld is en of ze weten of die ergens op staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roeiben schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:43:
Ik heb een tankpas binnengekregen op mijn naam met een kenteken van een model 3. Dan zou je verwachten dat de auto vrij dichtbij moet zijn. Heb alleen nog geen SMS gehad :(
Hebben ze je nummer wel? Heb zelf ook nooit een SMS gehad. :) In je account kijken? Of is die info tegenwoordig ook niet meer inzichtelijk voor een leaserijder?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
Roeiben schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:43:
dan moet je auto gewoon klaar staan. Als je een kenteken hebt staat ie namelijk in NL en op naam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 18:33
TeunH15 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:57:
[...]

Mooi hoe hardnekkig deze theorie blijft staan. Meerdere malen onderuitgehaald. En al helemaal als de levertijd nadert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RonRef
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 15:03
en de site is weer gevuld met beschikbare SR+ :-)
Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:45:
[...]

Gisteren idd nog een lange lijst, met exact jouw config, en nu ineens leeg... Raar... Regelmatig refreshen zou ik zeggen, wie weet helpt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeiben
TeunH15 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:12:
[...]
dan moet je auto gewoon klaar staan. Als je een kenteken hebt staat ie namelijk in NL en op naam.
Hmmm, heb er nog even achteraan gebeld. Ze konden niet zien op welke boot die zou moeten staan of had gestaan. Ze konden ook niet zeggen of die al in Zeebruggen was. In het slechtste geval zou het nog 3 weken kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeiben schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:13:
[...]

Hmmm, heb er nog even achteraan gebeld. Ze konden niet zien op welke boot die zou moeten staan of had gestaan. Ze konden ook niet zeggen of die al in Zeebruggen was. In het slechtste geval zou het nog 3 weken kunnen duren.
Heel vreemd (voor een voormalige SCM als ik) dat een Tech bedrijf met de gegevens van RN (klantnummer) en VIN (batchnummer) en laadgegevens (bootjes) niet kan achterhalen waar, wanneer en hoe een auto wordt geleverd. :F
Ze zullen bij T-delivery ook wel nuts worden van die vele klanten die bellen over "waar blijft mijn T?".
Een customer service zou gek 8)7 worden (en terecht).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasVdBerge
  • Laatst online: 08-09-2024
Je zou vooral verwachten dat, als ze zoveel vragen krijgen, ze gewoon een simpel tracking systeem online zetten...

Hoeft niet geavanceerd te zijn. Fabriek, Boot, Continent, Land, ...

MS100D | Deep Blue | Black > Bestelling: 19/01 | RN 19/01 | Prep for delivery 23/01 | VIN 6/2/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasVdBerge schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:19:
Je zou vooral verwachten dat, als ze zoveel vragen krijgen, ze gewoon een simpel tracking systeem online zetten...

Hoeft niet geavanceerd te zijn. Fabriek, Boot, Continent, Land, ...
Wordt tijd voor een werkoverleg! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECBVD
Zou je echt gelijk een SMS krijgen het moment dat je auto van boord komt? Of is dat pas op het moment dat hij op transport gaat naar Tilburg of Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosda3
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-02 21:22
Woehoe, zojuist met tesla gebeld en heb ook een koppelde auto op Brooklands.
SMS theorie klopt geen snars van, maar als je af en toe belt krijg je in ieder geval antwoordt.

21 januari besteld via leasemaatschappij
2 weken geleden RN nummer ontvangen
Vandaag Chasisnummer ontvangen
Aankomst Brooklands 3 maart en verwachte levering halverwege maart vanuit de leasemaatschappij.

Als het allemaal lukt is het heerlijk, nu nog een laadpaal..........18 weken wachten xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten nu in de Tesla tent in de haven. Er staan meer dan 1000 autos te wachten op eigenaren, indrukweekend om te zien!!
Onze is helaas bijna leeg, dus we moeten wachten, jammer daar had Tesla toch eigenlijk op kunnen anticiperen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:50
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:30:
Zitten nu in de Tesla tent in de haven. Er staan meer dan 1000 autos te wachten op eigenaren, indrukweekend om te zien!!
Onze is helaas bijna leeg, dus we moeten wachten, jammer daar had Tesla toch eigenlijk op kunnen anticiperen..
ze hebben daar laadpalen staan ja?

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSe
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:30:
Welke haven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Riiccka
  • Laatst online: 16-08 18:19
Goed nieuws hier! Er is een M3 aan mijn RN gekoppeld - auto staat al in Amsterdam. Maandag neemt Delivery NL contact op en donderdag/vrijdag mag ik de M3 ophalen in Amsterdam!!

SR+ | Black | Black

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:06
Ik heb vanochtend mijn Model 3 in ontvangst mogen nemen op de Koopman Terminal. Super rustig, er waren maar 3 andere mensen die hun Tesla kwamen ophalen.

Alles was super snel geregeld en op één klein mini plekje na was de auto puntgaaf! (Die ze gratis gaan fixen) :)

Waren helaas wel problemen met twee mensen die aan het wachten waren. Bij één gast was zijn auto per ongeluk al weggegeven aan iemand andeds en die reed al rond in Rotterdam en die andere stond nog in Zeebrugge 8)7

Maar serieus wat een geweldige top ras Amsterdamse man was daar die ons hielp. Mega enthousiast en grappig. Pluspunten voor de service bij mij iig! d:)b

Maar wat een top auto zeg, krijg die grijns niet van mijn gezicht. Voor alle wachtenden, het is het meer dan waard _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterSe
stevenj95 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:21:
Ik heb vanochtend mijn Model 3 in ontvangst mogen nemen op de Koopman Terminal. Super rustig, er waren maar 3 andere mensen die hun Tesla kwamen ophalen.

Alles was super snel geregeld en op één klein mini plekje na was de auto puntgaaf! (Die ze gratis gaan fixen) :)

Waren helaas wel problemen met twee mensen die aan het wachten waren. Bij één gast was zijn auto per ongeluk al weggegeven aan iemand andeds en die reed al rond in Rotterdam en die andere stond nog in Zeebrugge 8)7

Maar serieus wat een geweldige top ras Amsterdamse man was daar die ons hielp. Mega enthousiast en grappig. Pluspunten voor de service bij mij iig! d:)b

Maar wat een top auto zeg, krijg die grijns niet van mijn gezicht. Voor alle wachtenden, het is het meer dan waard _/-\o_
Heel veel plezier ermee !!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Bestaan er tesla-lakstiftjes om je velgen (onder de aerowheels) aan te stippen ivm vervelende stoeprandjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 16:49
Zojuist op weg naar huis op de A1 richting Hengelo twee vrachtwagens vol model 3 voorbij zien rijden. Stonden ook een paar mooie blauwe op die helaas niet mijn kant op gaan :(
De autos zullen wel voor Duitsland bestemd zijn.

Volvo EX30 SMER

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kameelman
jzoin2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:03:
Bestaan er tesla-lakstiftjes om je velgen (onder de aerowheels) aan te stippen ivm vervelende stoeprandjes?
Hier kun je lakstiften kopen voor de donker grijze velgen.
https://www.tesland.com/nl/lakstift-voor-tesla-wielen/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stevenj95 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:21:

Waren helaas wel problemen met twee mensen die aan het wachten waren. Bij één gast was zijn auto per ongeluk al weggegeven aan iemand anders en die reed al rond in Rotterdam en die andere stond nog in Zeebrugge 8)7

Gefeliciteerd met die grijns. Mooi man.

Schokkend wel als je toegewezen auto aan iemand anders is weggegeven. Dat moet toch niet mogelijk zijn. Is dat het gevreesde VIN swappen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:06
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:54:
[...]

Gefeliciteerd met die grijns. Mooi man.

Schokkend wel als je toegewezen auto aan iemand anders is weggegeven. Dat moet toch niet mogelijk zijn. Is dat het gevreesde VIN swappen? :?
Thanks! :) Ja ik hoorde iets over een VIN swap idd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PASware schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:33:
[...]

ze hebben daar laadpalen staan ja?
Gelukkig wel, onze stond blijkbaar al sinds december op de kade en was dus leeg. Na 45 minuten zat hij alweer op 330km. We zelf mochten niet bij de laadpalen komen, was alleen voor persooneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam, heel gaaf om daar een keer te komen. Maar wat een hoeveelheid autos staan daar, ongelofelijk. Voor ons was een gezin aan het wachten, wiens auto onvindbaar was, zij zaten ook enorm te balen. Hoop voor ze dat hij nog terecht is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:35:
[...]

Gelukkig wel, onze stond blijkbaar al sinds december op de kade en was dus leeg. Na 45 minuten zat hij alweer op 330km. We zelf mochten niet bij de laadpalen komen, was alleen voor persooneel.
Sinds december al te wachten op de kade?? Hebben ze daar een reden voor gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:37:
[...]

Amsterdam, heel gaaf om daar een keer te komen. Maar wat een hoeveelheid autos staan daar, ongelofelijk. Voor ons was een gezin aan het wachten, wiens auto onvindbaar was, zij zaten ook enorm te balen. Hoop voor ze dat hij nog terecht is.
Dat is bizar zeg, hoe is dat zo gekomen? Wanneer had je besteld en krijg je dan nu toch nog 4%?

Verwijderd

Voor diegene die op de Brooklands zit te wachten / hopen (ik dus volgens de SeC medewerker), is van 19 kn naar 12 kn/uur gegaan.
Misschien motor storing, maar ETA maandag wordt het dan niet meer.
Of is de kade nog vol in Zeebrugge en dus onvoldoende ruimte te lossen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Houseofdreams schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:41:
[...]

Sinds december al te wachten op de kade?? Hebben ze daar een reden voor gegeven?
Ingewikkeld verhaal: we zouden een SR+ in/uit 2019 eentje krijgen (besteld 26/10), door een foutje niet gelukt. Na mondelijke beloftes dat we wel alsnog eentje uit 2019 zouden krijgen, bleek dat niet te kloppen. Uiteindelijk kregen wij van de LM een SR+ met andere config aangeboden, wel uit 2019. En dan is het vrij logisch dat deze al sinds december op de kade staat, nooit opgehaald. Hij stond met zijn "G" kenteken heel lonely tussen alle nieuwe "H" kentekens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 07:37:
Voor diegene die op de Brooklands zit te wachten / hopen (ik dus volgens de SeC medewerker), is van 19 kn naar 12 kn/uur gegaan.
Misschien motor storing, maar ETA maandag wordt het dan niet meer.
Of is de kade nog vol in Zeebrugge en dus onvoldoende ruimte te lossen.
Tenzij de BL helemaal gaat stilvallen, lijkt een geplande "vertraging" een logische redenering. Maar of ze op die manier de 3 (?) tal dagen gaan bereiken die de GM verloren heeft met zijn rondjes te varen voor de kust, is nog maar de vraag :)

• Kameelman
Houseofdreams schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:20:
[...]

Tenzij de BL helemaal gaat stilvallen, lijkt een geplande "vertraging" een logische redenering. Maar of ze op die manier de 3 (?) tal dagen gaan bereiken die de GM verloren heeft met zijn rondjes te varen voor de kust, is nog maar de vraag :)
Morgen kunnen we op de site van marine traffic een 'Reported ETA' terugvinden voor de Brooklands... Op de site van portofzebrugge.be staat nog steeds dat de Brooklands een slot heeft van arival 01-03 16:00 - departure 04-03 22:00.

Ik wordt gek van het wachten en het gebrek aan informatie. Misschien moet ik er maar minder mee bezig zijn, dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basolic
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-12-2022
Kameelman schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:47:
[...]

Morgen kunnen we op de site van marine traffic een 'Reported ETA' terugvinden voor de Brooklands... Op de site van portofzebrugge.be staat nog steeds dat de Brooklands een slot heeft van arival 01-03 16:00 - departure 04-03 22:00.

Ik wordt gek van het wachten en het gebrek aan informatie. Misschien moet ik er maar minder mee bezig zijn, dat is alleen makkelijker gezegd dan gedaan....
Ik ben met je eens dat de gebrek aan informatie echt niet van deze tijd is. Zeker niet voor een bedrijf als Tesla.

Aan de andere kant .. je wacht pas 10 dagen en hebt nu al een RN en VIN. Ik denk dat het allemaal vrij soepel gaat bij jou ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jblok
  • Laatst online: 16-03-2020
Kameelman schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:47:
[...]

Ach.....hij komt wel....stress heeft geen zin. Ik wacht al vanaf 26-sep-2019.
Ik was afgelopen week toevallig in Arnhem en ben toen bij de Tesla store geweest. Daar kon een vriendelijke medewerker mij aan de hand van het RN nummer vertellen dat de auto op "Grand Mark" zou staan..Ik ben benieuwd. Ik heb nog geen sms oid ontvangen.

• ooz
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-07 19:41

ooz

Zojuist telefoontje gepleegd naar Tesla en deze wist mij te vermelden dat ik sinds 2 dagen een VIN heb en de auto op de Brooklands staat.

Uitlevering zou dan halverwege maart plaatsvinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Houseofdreams
Als je bij een ander merk een bestelling plaatst, dan geven ze je ook maar een richtmaand zelfs. Schoonouders hebben een nieuwe opel grandland besteld, melding "ergens in mei" en daar houdt het dan ook op. Geen opvolging, geen boten, niks :)

Dus wij kunnen toch nog zelf wat rondbellen, schepen opvolgen, webcams en ga zo maar door.

Het feit dat Tesla zelf nog wel de logistiek beter kan regelen blijft uiteraard wel een feit.

Pagina: 1 ... 325 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.