Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-09 08:57
Riiccka schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:09:
[...]

Ik begreep van Tesla dat de NL van leveringen gaan komen vanaf de Koopman Terminal. De M3s zullen daar worden afgeleverd door boten die eerst een stop maken in Zeebrugge en daarna doorvaren naar Amsterdam.

Altijd benieuwd of de dingen die Tesla je verteld waar zijn _O-
Hmm die van mij was gelost in Zeebrugge en zou per vrachtwagen naar Koopman gaan. Het schip is na Zeebrugge doorgevaren naar de UK daarna Duitsland maar niet naar Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Vorige week woensdag werd mij nog gezegd dat mijn auto (vanaf Glovis Cosmos) naar Tesla Tilburg zou gaan. Omdat er nu maar 2000 worden geleverd ipv 12.000 zoals in december kon het 'gewoon' vanaf Tilburg ipv Koopman Terminal.
Ik heb nog niks gehoord over mijn levering al zit ik ook via Athlon. Mijn accountmanager snapte wel dat ik hem zelf wilde ophalen, als er vanuit Athlon een mail komt dat de auto bezorgd kan worden mocht ik terugmailen dat ik hem zelf wilde ophalen. De originele relatiebeheerder zei idd ook dat dat niet meer kon...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riiccka
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16-08 18:19
MacorgaZ schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:40:
Vorige week woensdag werd mij nog gezegd dat mijn auto (vanaf Glovis Cosmos) naar Tesla Tilburg zou gaan. Omdat er nu maar 2000 worden geleverd ipv 12.000 zoals in december kon het 'gewoon' vanaf Tilburg ipv Koopman Terminal.
Ik heb nog niks gehoord over mijn levering al zit ik ook via Athlon. Mijn accountmanager snapte wel dat ik hem zelf wilde ophalen, als er vanuit Athlon een mail komt dat de auto bezorgd kan worden mocht ik terugmailen dat ik hem zelf wilde ophalen. De originele relatiebeheerder zei idd ook dat dat niet meer kon...
Ah dat is wel goed om te weten aangezien Athlon dat bij mij ook niet wilde toestaan. Tesla en Athlon zeiden gisteren allebei dat er weer vanaf de Koopman werd geleverd in maart ivm de drukte. Ik hoorde dat de boot door ging varen maar het kan natuurlijk ook op de vrachtwagen.

SR+ | Black | Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSe
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 26-07-2023
MacorgaZ schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:40:
Volgens mij ligt de Glovis Cosmos in Hamburg.

M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruiser90
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 16:49
Zojuist mail contact gehad met Tesla en een VIN nummer gekregen maar verder kon de persoon niks zeggen over lever data en verwees me door naar mijn lease maatschappij. (welke ook geen flauw idee heeft wat het levertermijn is, behalve dan voor eind maart).

Volvo EX30 SMER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 09:47
bottom line schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:01:
[...]

Eind maart? Kans groot. Nu net nadat 1 schip gearriveerd is? Kans is erg klein.
Eind maart? Mijn levering was 19/02, is nu 21/02. Ik dacht: Ik wandel daar binnen en houd me van de domme, ofzo :D
TWyk schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:04:
De 1e boot in Zeebrugge heeft nul leveringen in NL opgeleverd.
Gaat deze boot wel wat leveringen genereren of moet er eerst een boot bij de Koopmanterminal arriveren?
Glovis Cosmos heeft mij een autoleveringsdatum gegeven...

[ Voor 34% gewijzigd door Tweaklie op 19-02-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
Kreeg maandag te horen van Tesla dat er deze week hoogstwaarschijnlijk SMS'jes de deur uit gaan. Mocht dit vrijdag nog niet gebeuren dan moest ik contact met ze opnemen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Hu2bPV
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 20:27
Tesla model 3 long range AWD besteld uit ‘snel leverbaar’ op 12 feb. Vandaag opgehaald in Tilburg. Afspraak in Tilburg om 13 uur. Geweldig ontvangen. Alle tijd om alles te checken. Vlek op de verf werd de auto even voor de fabriek ingereden: opgelost. Hulp bij wat instellingen en om 15:30 na nog een drankje allerhartelijkst uitgeleide gedaan door de Tesla delivery expert. Helemaal goed. En wat is het een mooie auto....

3360 Wp, M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECBVD
  • Laatst online: 14-01-2022
Hu2bPV schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 18:25:
Tesla model 3 long range AWD besteld uit ‘snel leverbaar’ op 12 feb. Vandaag opgehaald in Tilburg. Afspraak in Tilburg om 13 uur. Geweldig ontvangen. Alle tijd om alles te checken. Vlek op de verf werd de auto even voor de fabriek ingereden: opgelost. Hulp bij wat instellingen en om 15:30 na nog een drankje allerhartelijkst uitgeleide gedaan door de Tesla delivery expert. Helemaal goed. En wat is het een mooie auto....
Allereerst gefeliciteerd met je m3! Ik heb begin februari contact gehad met Tesla wat betreft het omzetten van mijn bestelling naar een snelle levering. Dit was volgens de medewerker niet nodig aangezien alle snelle leveringen op dezelfde boot stonden als mijn auto. 8)7 En zie hier, ook ik heb een AWD LR besteld maar de medewerker wilde er niet aan om mijn bestelling om te zetten. Erg jammer dit. Maar dat gezegd te hebben veel plezier met de auto :)

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu2bPV
  • Laatst online: 17-09 20:27
ECBVD schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 19:54:
[...]

Allereerst gefeliciteerd met je m3! Ik heb begin februari contact gehad met Tesla wat betreft het omzetten van mijn bestelling naar een snelle levering. Dit was volgens de medewerker niet nodig aangezien alle snelle leveringen op dezelfde boot stonden als mijn auto. 8)7 En zie hier, ook ik heb een AWD LR besteld maar de medewerker wilde er niet aan om mijn bestelling om te zetten. Erg jammer dit. Maar dat gezegd te hebben veel plezier met de auto :)
dank je... _/-\o_

een van de medewerkers vertelde dat er in Amsterdam nog een serie auto's staat die LMen hebben besteld en die niet zijn afgenomen. (mijn M3 was er ook zo een; op 29 december 2019 de eerste keer te naam gesteld...).
Ik heb helaas niet doorgevraagd hoe ze van die partij afkomen (of dat het gewoon aleigendom van een LM is..)
Veel sterkte met het wachten op de levering van je auto.....
o nog een clou: als er minder dan 10 km op de teller staat bij een 'snel leverbaar' is de kans groot dat de auto nog in de US op de kade staat. Als ze hier zijn uitgeladen is de stand rond de 20km....

3360 Wp, M3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 19:06:
[...]

Uit voorraad pikken? Even Tesla delivery bellen denk ik dan.

https://www.tesla.com/nl_...rrangeby=plh&zip=&range=0

Zelf ook gedaan vandaag. VIN toegewezen en is onderweg door Panamakanaal.
Heb ik gedaan. Bleek een fout te zijn in de bestelling, waardoor de bestelling niet gekoppeld werd aan een auto. Vreemd allemaal.

Letterlijke zin uit de mail:

"Ben even in de achtergrond van uw bestelling gedoken en er leek een detail verkeerd te staan."

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:39
Hmm. De Challenge gaat niet naar Amsterdam. Volgens Tesla vorige week zou dat wel gebeuren. Staat mijn M3 (VIN reeds bekend) blijkbaar toch op de volgende boot?

[ Voor 7% gewijzigd door RF1000 op 20-02-2020 08:40 ]

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
RF1000 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 08:04:
Hmm. De Challenge gaat niet naar Amsterdam. Volgens Tesla vorige week zou dat wel gebeuren. Staat mijn M3 (VIN reeds bekend) blijkbaar toch op de volgende boot?
Er was vorig jaar volgens mij maar 1 of 2 boten die zelf naar Amsterdam zijn gekomen. De rest is allemaal met kleinere bootjes vanaf Zeebrugge naar Amsterdam gebracht.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• RF1000
  • Laatst online: 19:39
Ok. Dat kan dus ook nog. Wordt tijd dat ze gewoon bij het koppelen van de VIN de live tracking in de app aanzetten 😆

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WolfsRain schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 00:19:
[...]

Heb ik gedaan. Bleek een fout te zijn in de bestelling, waardoor de bestelling niet gekoppeld werd aan een auto. Vreemd allemaal.

Letterlijke zin uit de mail:

"Ben even in de achtergrond van uw bestelling gedoken en er leek een detail verkeerd te staan."
In ieder geval iets.
Dus je hebt nu een VIN (broncode)?

• ZeldaBKS
  • Laatst online: 26-10-2022
Eindelijk een VIN in de broncode. Heb maandag de laatste keer gecheckt. Op 10 december heb ik de auto besteld (Wit, SR+, 19"). In de openingspost staat:

"Het kan tot 4 weken duren voor je een VIN in je broncode ziet, vanwege de batches bij Tesla."

Bij mij was het dus meer 10 weken vanaf moment bestelling. Volgende week ben ik op vakantie, zal je zien dat ik morgen een sms krijg dat ie volgende week wordt geleverd. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
ZeldaBKS schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:48:
Eindelijk een VIN in de broncode. Heb maandag de laatste keer gecheckt. Op 10 december heb ik de auto besteld (Wit, SR+, 19"). In de openingspost staat:

"Het kan tot 4 weken duren voor je een VIN in je broncode ziet, vanwege de batches bij Tesla."

Bij mij was het dus meer 10 weken vanaf moment bestelling. Volgende week ben ik op vakantie, zal je zien dat ik morgen een sms krijg dat ie volgende week wordt geleverd. 8)7
Volgende week kan je prima op vakantie, geen zorgen maken dat hij opeens volgende week geleverd gaat worden. Ja het wachten is wat 8)7, bij mij heeft het nog heel wat langer geduurd (bij enkele hier nog een stuk langer zelfs).

• Riiccka
  • Laatst online: 16-08 18:19
Hoe kan het nou toch zo zijn dat er al meerdere mensen een aantal weken een VIN maar nog geen M3 en dat ik nog steeds geen VIN heb en Tesla en LM allebei zeggen: we leveren 1ste week maart 8)7

SR+ | Black | Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Riiccka schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 13:35:
Hoe kan het nou toch zo zijn dat er al meerdere mensen een aantal weken een VIN maar nog geen M3 en dat ik nog steeds geen VIN heb en Tesla en LM allebei zeggen: we leveren 1ste week maart 8)7
Er is geen touw aan vast te knopen. Tot het laatste moment bleven ze bij mij volhouden dat ik in 2019 een levering zou krijgen, klopte ook geen snars van. Geduld hebben is het enige wat we kunnen doen, dus afleiding zoeken en opeens heb je straks een Tesla, met een beetje mazzel gewoon in Q1.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 15:50
Hier ook eindelijk een VIN

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WolfsRain
Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:35:
[...]

In ieder geval iets.
Dus je hebt nu een VIN (broncode)?
Klopt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
Bij nieuwe bestellingen van de Model 3 staat nu levertijd... mei.
Dus alle leveringen van de komende boten in Europa zullen voor onze lopende bestellingen zijn, geen extra op voorraad.

Ik wacht nog op een SMS of informatie over mijn auto die op de Glovis Cosmos stond...

Edit: Via de RDW-registraties zie ik wel dat er eergisteren en gisteren weer wat Model 3's zijn geregistreerd. Ook 3 grijze SR+'s.... Zit die van mij erbij? O-)
Hmm, zie net de verschillende fiscale waardes, die van mij hoort 50.080 te zijn (alles standaard + grijze verf) maar die staat er niet bij. Even nakijken wat het dan moet zijn, wie heeft er een tabelletje? :P

[ Voor 42% gewijzigd door MacorgaZ op 20-02-2020 16:00 ]

Bambu Lab P1S Combo

• Houseofdreams
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 07:51
MacorgaZ schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 15:50:
Bij nieuwe bestellingen van de Model 3 staat nu levertijd... mei.
Dus alle leveringen van de komende boten in Europa zullen voor onze lopende bestellingen zijn, geen extra op voorraad.
Laat ons hopen. Ineens horen dat het mei wordt, zou wel een hele teleurstelling zijn. Er zijn al zoveel mensen zo lang aan het wachten, ik nog maar van januari, dus op zich geen reden tot klagen, maar toch. Mei? pfff :)

EX30 Ultra Twin Performance

• Kameelman
  • Laatst online: 20-05 14:30
Ik heb vandaag van de LM te horen gekregen dat er een auto gekoppeld is aan mijn order middels een VIN#. Dit VIN# staat nog niet in mijn broncode, duurt altijd wat langer? Of is dat meteen?

Ze hebben een "Snel leverbaar" auto gekoppeld aan mijn order. Hij is ook van de website verdwenen, maar nog geen VIN in mijn broncode...

MY LR AWD | Wit | Zwart| 19" | FSD | Trekhaak | Bestelling LM 05.03.2025

• nolo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-09 17:54
MacorgaZ schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 15:50:
Edit: Via de RDW-registraties zie ik wel dat er eergisteren en gisteren weer wat Model 3's zijn geregistreerd. Ook 3 grijze SR+'s.... Zit die van mij erbij? O-)
Waar kan je precies registraties per dag zien, uitgesplits naar kleur etc?

*EDIT* nvm, got it https://opendata.rdw.nl/V...enteken-per-dag/8etr-zzua

[ Voor 11% gewijzigd door nolo op 20-02-2020 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
nolo schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:50:
[...]

Waar kan je precies registraties per dag zien, uitgesplits naar kleur etc?
Ik vond via Google deze link, de query is niet door mij gemaakt maar de data zijn wel aan te passen.
https://opendata.rdw.nl/V...enteken-per-dag/8etr-zzua
Op basis van de catalogusprijs en gewicht kan je wel zien welke SR+'s zijn, maar verder weet ik ook niet veel.
Het rare is dat er verschillende prijzen zijn voor dezelfde grijze SR+'s, zal wel met alle prijswijzigingen bij Tesla te maken hebben. Ik hoop snel wat te horen en dat het kenteken dat ik op het oog heb toch die van mij is O-)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
Even offtopic, sorry hiervoor: aan diegene die hun SR+ al hebben (al neem ik aan dat die hier niet echt meer gaan volgen) de vraag of zij effectief de 30 dagen trial periode kregen van de "premium connectivity" en of deze ook al te verlengen is?

• ECBVD
Toch nog een laatste keer gebeld wat betreft het wijzigen naar een snel leverbaar model en de status van mijn eigen bestelling. Nu kreeg ik te horen dat mijn auto over 2 dagen aankomt per boot. De verwachte levertijd is eind februari begin maart. toch een beetje duidelijkheid over hoe en wat. Aftellen maar😁

LR AWD / black / 19" sportvelgen / besteld: 26-01 / RN: 28-01 / VIN: 07-02 / sms/ 02-03 / levering: 10-03 / privé

• onok
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ik heb eergisteren ook gevraagd of er een 'snel leverbaar' auto aan mijn bestelling gekoppeld kon worden (zelfde config), en dat kon. Ik zie de vin ook in de broncode van mijn account terug. Maar hij staat nog steeds op de site. Best een beetje raar :P
Ik heb ook nog geen factuur. Ik heb een week nodig om het geld over te schrijven, dus ik hoop niet dat het smsje ineens een dag van tevoren komt :P

Verwijderd

En ja hoor, eindelijk een VIN gekregen (4 december, prive besteld SR+ wit, zwart interieur) gebeld met Tesla. Aardige medewerker aan de telefoon. Hij vertelde mij dat er weer een boot vanuit Amerika vertrekt en verwacht dat deze 11 maart in Zeebrugge aankomt en dan via de weg naar Amsterdam Terminal wordt vervoerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2020 18:06 ]

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:27

ChillPascal

In the end...

Zojuist een mail van de LM met een gewijzigde leverdatum, namelijk 10 april.
Daarbij staat "De dealer heeft de verwachte leverdatum gewijzigd."

Toch wel vreemd, gezien mijn model al langere tijd 'Snel beschikbaar' is.

Betreft een M3, blauw, zwart int, 18", besteld halverwege november.

• Cruiser90
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-09 16:49
ChillPascal schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 19:24:

Ik heb dezelfde config, besteld begin januria via LM en deze gave eerst aan eerste helft van februari en daarna werd het opeens week 14. Vanmiddag nog maar een keertje gevraagd bij de LM en bij hun staat nog steeds week 14. Ook belletje gehad van Tesla een week of 2 terug en de medewerker gaf aan dat ik maar rekening moest houden met eind maart en dat alles eerder mooi meegenomen was.

Volvo EX30 SMER

Verwijderd

Met de leverdatum naar achteren gaat het nu wel snel.
Half januari (geen snelle aflevering) was het nog februari of maart.
Maar nu is de verwachting in de configurator al weer mei.

Nu heb ik ergens gelezen dat de productie per kwartaal in de 1ste 2 maanden -> EU gaan en 3de maand voor de VS etc. is bedoeld.
Ook de verwachte productie in China is er natuurlijk nu niet wat ook zijn weerslag zal hebben.

Dus dan kan ik me de verwachte levertijd in dat licht wel voorstellen.

Hoop niet dat het gaat leiden naar VIN swap's binnen de bestellingen o.i.d.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2020 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhem
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-12-2023
Gisteren zag ik in de "snel leverbaar" een identieke wagen staan als mijn eigen bestelling. Dus ik mail naar Tesla (Aartselaar - België) of ik niet kan switchen naar snel leverbaar en ik krijg vandaag een mail dat 1) er een VIN toegekend is (joepie :)) en dat snel leverbaar "even snel" is als mijn eigen bestelling, dat zijn gewoon meerdere auto's zoals die van mij, die nog geen "matching" hebben ondergaan. Maar ondertussen heb ik dus een VIN gekregen... spannend afwachten.

LR AWD / Solid Black / Black int / 19" sportvelgen / besteld: privé 9/02 / RN: 9/02 / VIN: 20/2 / SMS: 28/2 / Levering: 11/3

• Houseofdreams
Rhem schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 22:37:
Gisteren zag ik in de "snel leverbaar" een identieke wagen staan als mijn eigen bestelling. Dus ik mail naar Tesla (Aartselaar - België) of ik niet kan switchen naar snel leverbaar en ik krijg vandaag een mail dat 1) er een VIN toegekend is (joepie :)) en dat snel leverbaar "even snel" is als mijn eigen bestelling, dat zijn gewoon meerdere auto's zoals die van mij, die nog geen "matching" hebben ondergaan. Maar ondertussen heb ik dus een VIN gekregen... spannend afwachten.
9/2 besteld en nu al VIN? Zal ik morgen ook nog eens moeten mailen. Hebben ze je een richtdatum gegeven?

• Rhem
Houseofdreams schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 22:42:
[...]

9/2 besteld en nu al VIN? Zal ik morgen ook nog eens moeten mailen. Hebben ze je een richtdatum gegeven?
Yep, heb dan uiteraard ook even in m'n account gecontroleerd en de Tesla VIN-Finder plugin meldde onmiddellijk dat er een VIN was toegekend (ik moest zelfs niet op het T-tje klikken)

LR AWD / Solid Black / Black int / 19" sportvelgen / besteld: privé 9/02 / RN: 9/02 / VIN: 20/2 / SMS: 28/2 / Levering: 11/3

• Keneo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 15:34

Aj, geen leuk nieuws.
Ik heb exact dezelfde config een dag later besteld en deze is maandag in Gent geleverd,
10 april lijkt me sowieso een vreemde datum om nu te krijgen, tesla mikt er op om bijna geen autos in transport te hebben op 1 april...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 07-11-2024
Had afgelopen woensdag Tesla aan de lijn. Ze gaven aan dat de auto’s voor NL, die met de Glovis Challenge naar Zeebrugge zijn gebracht, met diezelfde boot (GCh) naar AMS gebracht zouden worden.

Echter zag ik gisteren dat de GCh naar Duitsland vaart en geen tussenstop heeft gemaakt in AMS. Iemand nieuwe info? Ik ga er dan vanuit dat de auto’s voor NL nog in Zeebrugge staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
Er staat inderdaad nog een hoop daar op de kade. Van zo wel de Cosmos als de challenge. Deze gaan vanaf hier hier Europa door met de vrachtwagen.

Helaas dusver niemand gehoord uit NL die een leverings sms heeft van een van deze twee boten.

https://twitter.com/lucwa.../1229894437058285568?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenj95 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 08:04:
Er staat inderdaad nog een hoop daar op de kade. Van zo wel de Cosmos als de challenge. Deze gaan vanaf hier hier Europa door met de vrachtwagen.

Helaas dusver niemand gehoord uit NL die een leverings sms heeft van een van deze twee boten.

Nou, dat kan dan krap worden daar.
De Grand Mark is niet ver meer en met 17,8 kn per uur gaat het hard.
De Brooklands duurt nog wel 11-13 dagen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhem
Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 08:33:
[...]

Nou, dat kan dan krap worden daar.
De Grand Mark is niet ver meer en met 17,8 kn per uur gaat het hard.
De Brooklands duurt nog wel 11-13 dagen.
We zullen met z'n allen gaan helpen door onze eigen auto rechtstreeks van de boot te rijden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Rhem schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:04:
[...]

We zullen met z'n allen gaan helpen door onze eigen auto rechtstreeks van de boot te rijden :P
Ik doe mee. oOo :)F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tweaklie
stevenj95 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 08:04:

Heb al eerder in dit topic vermeld dat ik denk dat mijn snel leverbaar op de Cosmos zat. Kan hem vandaag ophalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stevenj95
Tweaklie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:49:
[...]

Heb al eerder in dit topic vermeld dat ik denk dat mijn snel leverbaar op de Cosmos zat. Kan hem vandaag ophalen.
Oh ja, my bad gaaf! Enjoy het magische moment _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
Tweaklie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:49:
[...]

Wil je je ervaringen van het ophalen delen? Maakt het wachten wat dragelijker 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A_M
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-11-2020

A_M

Ik heb vanochtend gebeld met Tesla:

Mijn M3 SR+ komt morgen aan met de boot.
Dan wordt deze gecontroleerd op schades, vervolgens krijg ik een sms.
Verwachte levering is eind februari.

Besteld via LM eerste week december.
Opties: de bijtellingknaller (pearl white, zwart interieur, aero velgen).

[ Voor 23% gewijzigd door A_M op 21-02-2020 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
A_M schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:19:

Sinds wanneer heb je een VIN? Is je ook verteld welke boot dat dan wordt? Ik denk dat dit dat de auto’s van de GCh moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSe

Dat zou overeen kunnen komen met het bericht welke ik kreeg. Hij zou op de Grand Mark staan en die komt inderdaad morgen aan. Echter mij is medegedeeld dat de auto in Amsterdam zal worden gelost op 3-3. Krijg jij de auto in Belgie geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture

Interessant. Het is eind februari en als je auto morgen met de boot aankomt is dit dan de Grand Mark (die voor zover ik weet het morgen niet gaat redden)? Of een (kleinere) boot met auto's van de Challenge die van Zeebrugge naar Amsterdam?

Of woon je niet in NL :*) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThuurHaelt
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04 22:41
Met alle posts van mensen die de voorbije 48u een VIN gekoppeld hebben gekregen heb ik het bij mij ook in het oog gehouden en jawel hoor sinds deze ochtend zie ik een VIN gekoppeld.

Besteld op 23/1, bevestiging op 28/1, levering in Sint-Martems-Latem (België) M3 Performance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld. Levering halverwege maart. Besteld op 28-09 (SR+). Meneer van Tesla wist mij te vertellen dat er een auto is gekoppeld aan het RN-nmr. Geen VIN gekregen in ieder geval. Telefoonnummer was alleen niet juist in Tesla-account. Moet aangepast worden door LM, kan ikzelf niet doen. Is vorig jaar ook al doorgegeven, dus nu afwachten of ik daadwerkelijk (na doorgeven van aan te passen nmr) een SMS krijg ergens in maart...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A_M
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 03-11-2020

A_M

Aperture schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:25:
[...]

Interessant. Het is eind februari en als je auto morgen met de boot aankomt is dit dan de Grand Mark (die voor zover ik weet het morgen niet gaat redden)? Of een (kleinere) boot met auto's van de Challenge die van Zeebrugge naar Amsterdam?

Of woon je niet in NL :*) ?
Gebeld met Amsterdam, mevrouw had het over "hier lossen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
A_M schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:52:
[...]

Gebeld met Amsterdam, mevrouw had het over "hier lossen".
Hmm, who knows is er dan een (kleiner) schip onderweg dus die morgen aankomt met M3s van de Challenge! Ben benieuwd wanneer de SMSjes komen _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
Rare is dus dat mijn auto op de Glovis Cosmos stond en ik daar nog totaal geen bericht over heb.
Als dat nog niet eens gebeurd is zullen de auto's van de Challenge niet plotseling eind volgende week nog geleverd worden lijkt me...

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
MacorgaZ schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:03:
Rare is dus dat mijn auto op de Glovis Cosmos stond en ik daar nog totaal geen bericht over heb.
Als dat nog niet eens gebeurd is zullen de auto's van de Challenge niet plotseling eind volgende week nog geleverd worden lijkt me...
Wellicht omdat het er zo 'weinig' zijn, dat ze gebundeld worden met de auto's van de Challenge? Als ze per schip naar Amsterdam komen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stevenj95
Net gebeld met Tesla, kreeg goed nieuws te horen! :D

Gisteren was de auto aangekomen in Amsterdam, we hadden meteen een leverdatum afgesproken. Volgende week woensdag haal ik hem op bij de Koopman Terminal!

Meteen een confirmatie mail ontvangen voor de datum en een eindfactuur.

Kan niet wachten! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Houseofdreams
stevenj95 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:36:

Gisteren was de auto aangekomen in Amsterdam, we hadden meteen een leverdatum afgesproken. Volgende week woensdag haal ik hem op bij de Koopman Terminal!

Kan niet wachten! *O*
Het voordeel van prive te bestellen zeker? :) Geen extra tussenpersoon (LM) die het kan verprutsen + je krijgt geen secundary accountpagina, waar je niks wijzer van wordt.

Veel plezier alvast bij de ophaling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenj95
Houseofdreams schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:52:
[...]

Het voordeel van prive te bestellen zeker? :) Geen extra tussenpersoon (LM) die het kan verprutsen + je krijgt geen secundary accountpagina, waar je niks wijzer van wordt.

Thanks! Ja dat scheelt aanzienlijk, fijn om direct te kunnen schakelen met Tesla. Al was het natuurlijk veel fijner als ik zo’n wagen van mijn baas kon krijgen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MuadD1b
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 12:27
stevenj95 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:36:

Kan niet wachten! *O*
Wat een vaag bedrijf is het toch...
Je hebt 4 maanden later besteld. Exact mijn configuratie. Jij mag hem ophalen en die van mij zit nog op open zee... Koekoek 😂

Have fun!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

N.a.v. een vraag bij de leasemaatschappij kreeg ik te horen dat de datum 'indicatief' 1 maand was verschoven, omdat ze geen nieuwe informatie hadden gekregen van de dealer.

Dus zojuist toch maar even gebeld met Tesla. VIN telefonisch bevestigd met de mededeling dat deze op Brooklands staat. Levering vindt gegarandeerd in maart plaats volgens de vriendelijke man van Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeunH15
De Galicia staat nu in de haven van Zeebrugge met als destination Amsterdam. Verwacht dat de auto’s van de Cosmos en Challenge hierop staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basolic
  • Laatst online: 07-12-2022
Vanochtend gebeld met Tesla of er al een VIN is toegewezen en gelukkig maar, ik heb een VIN! Ze wist mij te vertellen dat de auto op de Brooklands staat en deze begin maart verwacht wordt om vervolgens halverwege maart uit te kunnen leveren.

Auto: Model 3 SR+, Midnight Silver, 19'' Sportvelgen, Zwart interieur.

Op 17/01 is de bestelling door mijn LM Alphabet aangeboden bij Tesla. Ik kreeg binnen een half uur een RN en sinds vandaag dus een VIN.

EDIT: Ik kan mij herinneren dat iemand hier ooit zei dat wanneer je via een LM besteld er geen VIN meer in de broncode te vinden is. Ik kan mijn vanochtend toegewezen VIN inderdaad (nog) niet vinden in de broncode.

[ Voor 19% gewijzigd door Basolic op 21-02-2020 16:00 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aperture
Na alle berichten van mensen die gebeld hebben toch ook maar weer eens gebeld. Auto staat in Zeebrugge en komt volgende week (27) aan op de afhaal locatie. Begin volgende week gaan ze SMS'en kon de beste man mij vertellen. Ook heb ik een kenteken doorgekregen!

Begint nu toch eindelijk echt ergens op te lijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TeunH15
Net sms ontvangen, levering 27/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houseofdreams schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:38:
[...]

Ongeveer op dezelfde moment besteld + RN, dus ja, hopelijk ook rond die periode. LM wist te vertellen (net zoals Telsa zelf) dat het 2de helft maart zou zijn, misschien ook voor ons dan toch nog iets eerder :)

UPDATE: Glovis Challenge is net begonnen aan zijn intrede riching dok..
Gereageerd op oud bericht. Niet meer relevant. Excuses :S

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2020 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
TeunH15 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:30:
Wat super, gefeliciteerd! Jij was hier nog de langst wachtende geloof ik toch (eind Aug besteld)? Wel even je ervaring delen hé! En spot ff of je de mijne ziet staan, die zou die dag aan moeten komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameelman
  • Laatst online: 20-05 14:30
Basolic schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:56:
Vanochtend gebeld met Tesla of er al een VIN is toegewezen en gelukkig maar, ik heb een VIN! Ze wist mij te vertellen dat de auto op de Brooklands staat en deze begin maart verwacht wordt om vervolgens halverwege maart uit te kunnen leveren.

Op 17/01 is de bestelling door mijn LM Alphabet aangeboden bij Tesla. Ik kreeg binnen een half uur een RN en sinds vandaag dus een VIN.

EDIT: Ik kan mij herinneren dat iemand hier ooit zei dat wanneer je via een LM besteld er geen VIN meer in de broncode te vinden is. Ik kan mijn vanochtend toegewezen VIN inderdaad (nog) niet vinden in de broncode.
Ik heb ook besteld bij een LM en weet mijn VIN, ook de mijne staat niet in mijn broncode...

MY LR AWD | Wit | Zwart| 19" | FSD | Trekhaak | Bestelling LM 05.03.2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
Houseofdreams schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:52:
[...]

Nou dat valt wel mee hoor. Hier al een bestelling vanaf november(prive). Het lijkt totaal random te gaan 8)7 :X .

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• drimps
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 17:28
Het is zover! Ook ik heb een SMS gehad!
27/2 ophalen in Amsterdam.

Nog een paar nachtjes slapen dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie83
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:07
Basolic schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:56:

Heb jij pro-actief van Alphabet info gekregen zoals het RN nummer?

Mijn SR+, Blauw, 18"aero, Black interior staat sinds 3 januari in bestelling, maar krijg pro-actief geen info van ze.
In mijn Tesla account ook geen enkele info over de bestelling.

Ik heb zelf 2 weken geleden gebeld en toen achter een RN nummer gekomen en toen van Tesla doorgekregen dat hij op de Grand Mark zou moeten staan nu.

Over een VIN is in het geheel niet gecommuniceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
Zooo, gisteren waren er blijkbaar 21 Model 3's op kenteken gezet, dat komt weer lekker op dreef.
Met die SMS'jes die de deur uit zijn gegaan (en mijne van Glovis Cosmos niet :'( ) zullen er vandaag ook mooi wat geregistreerd zijn.
(bron: https://opendata.rdw.nl/V...enteken-per-dag/8etr-zzua)

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeunH15
Aperture schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:03:
[...]

Wat super, gefeliciteerd! Jij was hier nog de langst wachtende geloof ik toch (eind Aug besteld)? Wel even je ervaring delen hé! En spot ff of je de mijne ziet staan, die zou die dag aan moeten komen :P
dankjewel! :*) wordt idd ook wel tijd haha. Ik zal zeker mijn ervaring delen en een paar foto’s schieten van alle Tesla’s die op jullie staan te wachten! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-09 12:44
TeunH15 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 18:30:
Gezellig, ik mag dan ook langs komen volgens de sms die ik eind van vanmiddag heb ontvangen

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basolic
  • Laatst online: 07-12-2022
Bossie83 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 19:18:
[...]

Heb jij pro-actief van Alphabet info gekregen zoals het RN nummer?

Mijn SR+, Blauw, 18"aero, Black interior staat sinds 3 januari in bestelling, maar krijg pro-actief geen info van ze.
In mijn Tesla account ook geen enkele info over de bestelling.

Ik heb zelf 2 weken geleden gebeld en toen achter een RN nummer gekomen en toen van Tesla doorgekregen dat hij op de Grand Mark zou moeten staan nu.

Over een VIN is in het geheel niet gecommuniceerd.
Nee enig informatie van Alphabet kan je vergeten. Ze willen en naar eigen zeggen kunnen niet helpen. Als ik ze bel is het enige wat ik te horen krijg is dat ik het maar met Tesla moet regelen.

"Tesla is niet als volkswagen waar we even naar toe kunnen bellen om even te pushen, ze doen wat ze willen"

De RN heb ik zelf opgevraagd bij Alphabet en sinds 17 januari ook niks meer van ze gehoord.

Tesla geeft aan de andere kant aan dat alle informatieverstrekking gaat via de contactinformatie die bij hun bekend is. Mijn contactgegevens.

EDIT: In mijn Tesla account staat ook 0 informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
Stappieterug schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 20:52:
[...]

Gezellig, ik mag dan ook langs komen volgens de sms die ik eind van vanmiddag heb ontvangen
zal morgen even horen als ze een shuttle organiseren van station Sloterdijk naar de Koopmans Terminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco2020
  • Laatst online: 20-03-2021
De medewerkers van Tesla zeggen elke keer wat anders, ik denk dat ze zelf ook geen duidelijk overzicht hebben... het is afwachten! Dat zal straks met de model Y nog veel erger worden :)

[ Voor 79% gewijzigd door Remco2020 op 22-02-2020 07:01 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tweaklie
TeunH15 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 09:59:
[...]

Wil je je ervaringen van het ophalen delen? Maakt het wachten wat dragelijker 8)7
Ja hoor.

Afspraak 's ochtends in Tilburg, het was lekker rustig en werd direct naar voren geroepen om even m'n RN nummer en naam te vermelden. Even wat papierwerk invullen en ik kon direct naar (de enige van die dag) rode Model 3 lopen om alvast zelf wat te bekijken, te spelen, inspecteren :D

Na al dat wachten was het erg leuk en met visuele inspectie niet veel gezien behalve wat vuil en vlekken. Ik zag iets wat leek op krassen op de onderlak, niet voelbaar maar wel zichtbaar vanaf een bepaald punt. Verder functioneerde alles naar wens. Vlekken werden ter plekke verwijderd.

Even later kwam een medewerker naar me toe om nog even door de zaakjes heen te lopen, vriendelijke gozers allemaal daar. Ze kwamen allemaal vanuit Tesla Amsterdam en moesten nu de leveringen hier doen. Ze mochten in December ontzettend weinig hulp leveren en daar ging het om zo snel mogelijk er uit raggen van de auto's.

Weggereden en genoten van de auto :)

Zit nu al met een radius / laadprobleem haha, Gisteren woonwerk verkeer en daarna nog een rit naar vrienden, ik heb 30km over en moet zo een laadpunt vinden voordat ie leegloopt... En die liggen niet heel dichtbij huis in buurt. We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie83
  • Laatst online: 20:07
Thanks @Basolic

Zelfde ervaring dus... Wel spannend zo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECBVD
Ben benieuwd wie er aankomende dagen allemaal een SMS ontvangen! Voor zover mijn informatie zal ik hem deze week ook ergens moeten krijgen. Nog even ongeduldig wachten😬

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuadD1b
De Grand Mark is al een dag rondjes aan het varen bij zeebrugge. Zal hij z'n slot hebben gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cradi
  • Niet online
En een zevende boot, de Glovis Captain, is gisteren vanuit San Francisco vertrokken richting Zeebrugge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunH15
Zojuist Tesla gesproken. Er rijden geen Shuttles tussen Station AMS Sloterdijk en de Koopman Terminal donderdag de 27e

[ Voor 8% gewijzigd door TeunH15 op 24-02-2020 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 11:28
Zojuist mijn VIN per mail ontvangen, op een bestelling van 13 januari bij de LM. (Of nou ja, ik werd aangesproken met iemand anders zijn/haar achternaam, maar ik ga er vanuit dat VIN wel voor mij bedoeld is.)

Nu enkel de SMS nog :)

Edit: Met zo'n online VIN decoder gekeken, en ze hebben me een SR+ VIN gestuurd in plaats van mijn bestelde LR. Ik denk dat ze dus wat fouten aan het maken zijn... Verklaart ook de verkeerde achternaam in de aanhef.

[ Voor 31% gewijzigd door dutchminator op 24-02-2020 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWyk
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-09 14:00
TeunH15 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:29:
De Galicia staat nu in de haven van Zeebrugge met als destination Amsterdam. Verwacht dat de auto’s van de Cosmos en Challenge hierop staan
Galicia ligt nu in de Alaska haven.
Niet bij de Koopman terminal

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend een email ontvangen van Tesla delivery dat we de auto a.s donderdag 27/2 om 14.00 kunnen ophalen bij Koopman Terminal😊 We krijgen nog een email met het kentekennummer.

Besteld 4/10, RN 18/10, geen idee of we ooit een VIN hebben gekregen.

Nu schakelen met LM zodat zij ons ook de nodige papieren toe sturen en ons aanmelden in de Tesla app anders kunnen we dat niet gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aperture
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:31:
Vanochtend een email ontvangen van Tesla delivery dat we de auto a.s donderdag 27/2 om 14.00 kunnen ophalen bij Koopman Terminal😊 We krijgen nog een email met het kentekennummer.

Besteld 4/10, RN 18/10, geen idee of we ooit een VIN hebben gekregen.

Nu schakelen met LM zodat zij ons ook de nodige papieren toe sturen en ons aanmelden in de Tesla app anders kunnen we dat niet gebruiken.
Wat nice! Hopelijk hoor ik vandaag ook iets _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeupie
  • Laatst online: 31-03 20:16
Ik volg die topic al een tijdje in afwachting van mijn M3 sr+.

Mag ik vragen welke lm jullie hebben? De mijne (leaseplan) zegt geen rn re hebben, auto is 19/11 besteld. Wanneer ik bel met lm of tesla wijzen ze naar elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houseofdreams
Skeupie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:16:

Mag ik vragen welke lm jullie hebben? De mijne (leaseplan) zegt geen rn re hebben, auto is 19/11 besteld. Wanneer ik bel met lm of tesla wijzen ze naar elkaar..
Hier ook Leaseplan (BE) en ik kreeg direct een RN via de mail die ik stuurde naar Tesla, zonder er zelf naar te vragen. Je moet blijkbaar wat geluk hebben wie je treft aan de andere kant.

Maar op zich ben je niet heel veel met dit RN nummer. Een VIN moet je hebben en zelfs dan is het nog een loterij.

Geen idee wat je juist besteld hebt van config, maar normaal gezien, aan het aantal boten dat er aankomen, zal een levering er toch wel inzitten, ten laatste in maart. (Tenzij je zo'n speciale config hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18-09 12:44
TeunH15 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 11:37:
Zojuist Tesla gesproken. Er rijden geen Shuttles tussen Station AMS Sloterdijk en de Koopman Terminal donderdag de 27e
Ik moet van kantoor in Amstelveen komen, en had zelf gedacht dat een taxi/uber waarschijnlijk sneller is, als ik geen collega zo gek kan krijgen om mij te brengen.

Voor mij is het meer een vraag hoelang het gaat duren voor dat ik het terrein kan afrijden (als er niets mis is met de auto).
Ik meen me te herinneren dat het in december soms enkele uren duurde, maar obv de mail die ik vandaag kreeg, heb ik nu de indruk dat het wat sneller zou moeten kunnen (aka niet meer wachten op de RDW etc).

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Athlon is zo langzaam Tesla gebeld die zeiden dat ze vrijdag al contact hebben opgenomen met Athlon Athlon weet echter van niks haha..

De auto staat in Amsterdam klaar dus ik vroeg of ik hem zelf op mag halen maar dat mag blijkbaar niet..

Nog wat meer wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSe
Skeupie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:16:

Die heb ik zelfs bij tesla opgevraagd. En dat is me gelukt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Aperture
Eindelijk! Juist als ik zit te balen dat mijn trein niet rijdt en ik 30min op een koud perron moet wachten komt de sms binnen. Vrijdag 1530 ophalen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Aperture schreef op maandag 24 februari 2020 @ 18:04:
Eindelijk! Juist als ik zit te balen dat mijn trein niet rijdt en ik 30min op een koud perron moet wachten komt de sms binnen. Vrijdag 1530 ophalen!!
Top, weet je op welke boot je auto stond? Enjoy in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECBVD
Gefeliciteerd! Lekker snel ophalen ook zeg! :*)
Wel een hoop mensen die al een tijd op hun auto zaten te wachten volgens mij. Fijn voor jullie allen dat het lange wachten er op zit :)
Hoop dat ik ook een deze dagen een SMS ontvang. Kan niet wachten _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aperture
ChillPascal schreef op maandag 24 februari 2020 @ 18:31:
[...]

Top, weet je op welke boot je auto stond? Enjoy in ieder geval!
Thanks! Auto stond op de Challenge, nog even geduld dus en dan ben je ook aan de beurt.
ECBVD schreef op maandag 24 februari 2020 @ 18:33:
[...]

Gefeliciteerd! Lekker snel ophalen ook zeg! :*)
Wel een hoop mensen die al een tijd op hun auto zaten te wachten volgens mij. Fijn voor jullie allen dat het lange wachten er op zit :)
Hoop dat ik ook een deze dagen een SMS ontvang. Kan niet wachten _/-\o_
Ja dat zou ik niemand wensen... Hopelijk rijden alle Jan/feb bestellers ook dit kwartaal nog in hun M3 rond.

Nu nog kenteken bewijs etc, hopelijk op tijd zodat ik mijn parkeervergunning alvast heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MuadD1b
Eindelijk! Congrats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik helaas nog geen sms maar wel een lange mail van de LM over dat mijn auto binnenkort geleverd gaat worden. Zouden zij dan die SMS hebben gehad en hem 'binnenkort' komen omwisselen voor de deur :?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
Faddermakker schreef op maandag 24 februari 2020 @ 19:14:
Ik helaas nog geen sms maar wel een lange mail van de LM over dat mijn auto binnenkort geleverd gaat worden. Zouden zij dan die SMS hebben gehad en hem 'binnenkort' komen omwisselen voor de deur :?
Wat ontzettend bizar zeg! Als het bij iemand overdue is, dan is het bij jou... Wanneer heb je Tesla voor het laatste (telefonisch) gesproken? Ze nemen heel snel op tegenwoordig. Kan mij niet anders voorstellen dan dat jij een dezer dagen ook een ophaaldatum zou moeten krijgen, als je LM die niet al heeft?
Thanks! Jij al iets meer gehoord? Kan mij voorstellen dat jij ook snel die SMS gaat krijgen _/-\o_

Edit: Ik kan trouwens nog steeds niks vinden op het kenteken wat ze mij hebben doorgegeven vorige week (met kenteken check)...

[ Voor 6% gewijzigd door Aperture op 24-02-2020 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ssenoga
  • Laatst online: 08-04 22:22
Nice, hier hetzelfde verhaal (muv die trein dan): SMS kwam rond zessen dan eindelijk binnenzeilen. Ook vrijdag 15:30 ophalen, jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeiben
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik zie dat vele de sms gekregen hebben om hem te mogen ophalen.
Ik hoop dat ik morgen oid ook een sms krijg. Bestelling op 03/10, ben een beetje klaar met het wachten. Vorige week zei een Tesla-medewerker dat het heel snel zou zijn. Helaas weet je het nooit bij Tesla, 50% kans.
Pagina: 1 ... 324 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.