Hier ook eindelijk d-day, 11:00 AmsterdamFigaro9 schreef op maandag 30 december 2019 @ 07:10:
[...]
Hier ook D-day.
Kenteken is gister tenaamgesteld dus het moet goedkomen vandaag.
Ben er tussen 11u en 11.30
Succes iedereen die hem (of haar) mag ophalen vandaag
Verwijderd
Yes yes
Uit me nachtdienst door naar Amsterdam. Om 10 uur ben ik er al, me afspraak staat om 11 uur maar als moet wachten ga ik alvast de auto bekijken.
Is het raar dat ik stik van de zenuwen, ik heb alles ( kenteken op me naam, afspraak e.d.) maar toch ben ik bang dat ik om 1 of andere reden niet met de auto naar huis rijd( verkeerde kleur of model, heeft veel schade, zit alles erbij, krijg ik de lange kabel of korte). Je leest zoveel verhalen wat er wel niet is verkeerd gegaan. Maar denk dat het bij meer goed ging als fout.
Laat het nog wel weten hoe het is afgelopen. Iedereen sterkte 👍🏼
Uit me nachtdienst door naar Amsterdam. Om 10 uur ben ik er al, me afspraak staat om 11 uur maar als moet wachten ga ik alvast de auto bekijken.
Is het raar dat ik stik van de zenuwen, ik heb alles ( kenteken op me naam, afspraak e.d.) maar toch ben ik bang dat ik om 1 of andere reden niet met de auto naar huis rijd( verkeerde kleur of model, heeft veel schade, zit alles erbij, krijg ik de lange kabel of korte). Je leest zoveel verhalen wat er wel niet is verkeerd gegaan. Maar denk dat het bij meer goed ging als fout.
Laat het nog wel weten hoe het is afgelopen. Iedereen sterkte 👍🏼
Er gaat heel veel goed, en het komt wel goed..iedereen vandaag veel afhaalplezier! Ik rij al anderhalve maand rond in de mijne maar lees hier nog graag mee met alle speculaties :-)
Hier zojuist tenaamgesteld, straks om 12u ophalen
Eerlijk gezegd niet stijf van de zenuwen. Ergste wat kan gebeuren: geen auto. Ik ga met mijn dochter, dus mijn waardevolste bezit mag ik sowieso mee naar huis nemen

Eerlijk gezegd niet stijf van de zenuwen. Ergste wat kan gebeuren: geen auto. Ik ga met mijn dochter, dus mijn waardevolste bezit mag ik sowieso mee naar huis nemen
Ik ben er ook klaar voor!! Ben serieus gewoon zenuwachtig
Als hij er maar staat en op de juiste naam ....
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Verwijderd
Gisteren mijn M3 LR blauw met wit interieur opgehaald in TIlburg, zat 110km power in maar na een supercharge sessie in Oosterhout is dat ding echt lekker snel.
Even over de puntjes, qua afwerking laat hij hier en daar wel wat te wensen over. Dashboard speaker rechts zit veel te hoog, aansluiting dakpaneel op de hoogte van de achterbank sluit niet aan. Raamrubbers die op twee stukken los zitten Vocht in de achterlamp Schade op de bumber voor. Maar even een afspraak maken.
Maar goed, de rest is top. Veel rijplezier allemaal
Even over de puntjes, qua afwerking laat hij hier en daar wel wat te wensen over. Dashboard speaker rechts zit veel te hoog, aansluiting dakpaneel op de hoogte van de achterbank sluit niet aan. Raamrubbers die op twee stukken los zitten Vocht in de achterlamp Schade op de bumber voor. Maar even een afspraak maken.
Ik ook een beetje, vooral zin in! Gewicht en kleur klopt, fiscale waarde wijkt wat af icm witte interieur dus hoop dat dat wel klopt.
appelsientje schreef op maandag 30 december 2019 @ 08:32:
Ik ben er ook klaar voor!! Ben serieus gewoon zenuwachtig![]()
Je moet het wel direct melden (<160 km) als je dat bij het afhalen nog niet gedaan hebt. Veel plezier ermee.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 08:57:
Gisteren mijn M3 LR blauw met wit interieur opgehaald in TIlburg, zat 110km power in maar na een supercharge sessie in Oosterhout is dat ding echt lekker snel.
Zojuist in Arnhem de ic richting Tilburg in ondanks dat eigenlijk athlon ooit eens de tesla komt brengen. Krijg net een sms van tesla met reminder de auto vandaag op te halen in Tilburg 
Ok dan on my way
Ok dan on my way
Is dat echt een harde regel? Je kan sommige dingen toch niet direct zien, vooral niet als er viezigheid of nattigheid over je hele auto zit. Bovendien, vocht in de koplampen lijkt me gewoon een garantiekwestie, dat hoort ook na 260 km nog niet te gebeuren. Dat je na 5000 km met een opmerking over een kras komt lijkt me inderdaad dom, maar als panelen scheef zitten dan is dat toch gewoon een productiefout dat ze moeten oplossen, ongeacht hoeveel km je hebt gereden?Patr1k schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:27:
[...]
Je moet het wel direct melden (<160 km) als je dat bij het afhalen nog niet gedaan hebt. Veel plezier ermee.
Ik krijg net ook reminder SMS om vandaag op te halen in Tilburg.Bruutil schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:28:
Zojuist in Arnhem de ic richting Tilburg in ondanks dat eigenlijk athlon ooit eens de tesla komt brengen. Krijg net een sms van tesla met reminder de auto vandaag op te halen in Tilburg
Ok dan on my way
Van Athlon helaas nog geen reactie... ze zouden de Tesla thuis brengen en andere auto weer meenemen. Ga zo maar weer eens met Athlon bellen.

Er is inderdaad veel pas later te ontdekken en/of een garantiekwestie. Maar alles wat je nu ziet gewoon inkloppen in de app om discussie te voorkomen.
SDMSIM schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:29:
[...]
Is dat echt een harde regel? Je kan sommige dingen toch niet direct zien, vooral niet als er viezigheid of nattigheid over je hele auto zit. Bovendien, vocht in de koplampen lijkt me gewoon een garantiekwestie, dat hoort ook na 260 km nog niet te gebeuren. Dat je na 5000 km met een opmerking over een kras komt lijkt me inderdaad dom, maar als panelen scheef zitten dan is dat toch gewoon een productiefout dat ze moeten oplossen, ongeacht hoeveel km je hebt gereden?
Krijg ook SMS dat de auto opgehaald kan worden in Amsterdam. Maar gezien Athlon komt blijf ik lekker thuis.
Haal m gewoon zelf op, andere Athlon lease rijders hebben dat ook al gedaan. Contract is is binnen voor ze dus they dont carehdu schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:32:
[...]
Ik krijg net ook reminder SMS om vandaag op te halen in Tilburg.
Van Athlon helaas nog geen reactie... ze zouden de Tesla thuis brengen en andere auto weer meenemen. Ga zo maar weer eens met Athlon bellen.
Inderdaad ook gedaan, mijn AM van Athlon vond t ook helemaal prima.
Samplex schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:37:
[...]
Haal m gewoon zelf op, andere Athlon lease rijders hebben dat ook al gedaan. Contract is is binnen voor ze dus they dont care
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Ik heb die optie niet eens in de app, dus dat gaat lastig. Heb ook wat dingen ontdekt (raamrubbers enzo), die ze maar moeten gaan fixen.Patr1k schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:27:
[...]
Je moet het wel direct melden (<160 km) als je dat bij het afhalen nog niet gedaan hebt. Veel plezier ermee.
Maar hoe maak ik nu die afspraak, als de app/Tesla account geen optie is?
Gisteren weer dik 600 op kenteken gezet
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Nee hoor ik heb mijn eerste issue (loszittende bumper) gemeld bij 700km ofzo.SDMSIM schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:29:
[...]
Is dat echt een harde regel? Je kan sommige dingen toch niet direct zien, vooral niet als er viezigheid of nattigheid over je hele auto zit. Bovendien, vocht in de koplampen lijkt me gewoon een garantiekwestie, dat hoort ook na 260 km nog niet te gebeuren. Dat je na 5000 km met een opmerking over een kras komt lijkt me inderdaad dom, maar als panelen scheef zitten dan is dat toch gewoon een productiefout dat ze moeten oplossen, ongeacht hoeveel km je hebt gereden?
Met krasjes kan ik mij voorstellen dat ze iets strenger zijn, maar bepaalde zaken zie je aan af dat het een garantie kwestie is.
Daarna met 2200km nog de stoelbediening gemeld.
Maar door de wijze van afleveren zit ik er ook redelijk simpel in: ik mocht hem niet zelf afhalen, Athlon moest en zou hem brengen. Prima, dit soort issues zijn of een probleem van Athlon, of van Tesla. Niet van mij 😬
Puntje bij paaltje zal ik wel opdraaien voor eigen risico, maar niet zonder boze telefoontjes naar de driver desk 😂
Uiteindelijk is het allemaal geen enkel probleem en kijkt tesla mobile service het per geval.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2019 10:14 ]
Yeah! Zie dat de tenaamstelling gisteren is gebeurd! Heb er zin in!
Maar inderdaad, ik ben ook bang om straks te horen: sorry hij is weg..
Maar inderdaad, ik ben ook bang om straks te horen: sorry hij is weg..
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Gisteren (29e) ook eindelijk mijn blauwe M3 LR opgehaald. Wat een bak! Ik was met de trein gekomen, en bij de K&R voor het station was net een model X shuttle weggereden. Toen ik stond te wachten was het blijkbaar duidelijk dat ik wachtte voor de Tesla shuttles; er kwamen al snel andere mannen van middelbare leeftijd aanlopen die vroegen of dit dé plek is.
Eenmaal aangekomen ging het razend snel. Ik had 3 wachtende voor me in de linker rij. Duurde nog geen 5 minuten. Vervolgens naar de locatie, en tijdens het lopen werd mijn Tesla zichtbaar in de app. Ze staan wat vies te worden daar op de kade, dus een doekje mee is aan te raden. Maar geen krasjes of andere eigenaardigheden. Naja, 1 dan. Mijn cover in de trunk mist. Nu is het een gapend gat met daarin de laadkabels.
Na de inspectie netjes naar de checkout, en vervolgens in mijn enthousiasme helemaal vergeten door te geven dat de kofferbak plaat mist
.
Maar wat een geweldige auto. Meteen meerdere profielen ingesteld voor mijn vrouw en mij (160 vs 194). Kinderzitje erin, en nu wachten tot de kleine deze ook netjes onderkotst
.
Eenmaal aangekomen ging het razend snel. Ik had 3 wachtende voor me in de linker rij. Duurde nog geen 5 minuten. Vervolgens naar de locatie, en tijdens het lopen werd mijn Tesla zichtbaar in de app. Ze staan wat vies te worden daar op de kade, dus een doekje mee is aan te raden. Maar geen krasjes of andere eigenaardigheden. Naja, 1 dan. Mijn cover in de trunk mist. Nu is het een gapend gat met daarin de laadkabels.
Na de inspectie netjes naar de checkout, en vervolgens in mijn enthousiasme helemaal vergeten door te geven dat de kofferbak plaat mist

Maar wat een geweldige auto. Meteen meerdere profielen ingesteld voor mijn vrouw en mij (160 vs 194). Kinderzitje erin, en nu wachten tot de kleine deze ook netjes onderkotst
Gebeld met Athlon... "nee ik moet wachten op mail van Athlon en alle communicatie met Tesla negeren... aflevering wordt gepland... tenaamstelling is geregeld... en nee ik mag mijn auto niet zelf ophalen, dat mag niet en doet niemand die auto via Athlon least... ". Ik heb aangegeven dat ik weet (hier lees) dat het wel kan. Zij wisten van niets en bleven aangeven dat het niet kan.Samplex schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:37:
[...]
Haal m gewoon zelf op, andere Athlon lease rijders hebben dat ook al gedaan. Contract is is binnen voor ze dus they dont care
Het is dat Tilburg zo ver weg is (3½ uur met openbaar vervoer)...
Verwijderd
Ja klopt, thanksPatr1k schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:27:
[...]
Verwijderd
Zojuist auto opgehaald. Meneer bij de balie vroeg of de auto zichtbaar was in mijn app. Dit is niet het geval, Ivm secundair account leaseplan. Zijn reactie “dan moet u contact opnemen met leaseplan om dit te laten wijzigen, dit duurt 6-8 weken”
Iemand hier ervaring mee, want dit is natuurlijk onacceptabel.
Gisteren ook mijn M3 LR opgehaald in amsterdam. Fijne auto, erg snel en bediening werkt intuitief. Vergeleken met mijn vorige auto wel wat nadelen:
Bouwkwaliteit is minder goed, meer rammeltjes.
Minder comfortabel op slecht wegdek
Meer rijwind / rolgeluid op snelweg.
Dit was opzich allemaal al bekend en gezien de enorme fiscale voordelen vind ik het nogsteeds een goede keuze
Bouwkwaliteit is minder goed, meer rammeltjes.
Minder comfortabel op slecht wegdek
Meer rijwind / rolgeluid op snelweg.
Dit was opzich allemaal al bekend en gezien de enorme fiscale voordelen vind ik het nogsteeds een goede keuze
Dingen!
vandaag 15:00 uur is het zo ver..
tot vanmorgen helaas geen bericht gehad van Tesla maar de 20e een melding in mijn tesla account.
vanmorgen een mail van mijn LM ( Mobility ) en een mail van tesla met een reminder dat ik hem vandaag kan ophalen.
gelukkig mooi weer, kan dus een goede check doen
tot vanmorgen helaas geen bericht gehad van Tesla maar de 20e een melding in mijn tesla account.
vanmorgen een mail van mijn LM ( Mobility ) en een mail van tesla met een reminder dat ik hem vandaag kan ophalen.
gelukkig mooi weer, kan dus een goede check doen
M3-LR AWD-WIT-ZW-AERO-TREKHAAK 3-10 - VIN 27/11 RCC leverdatum???
Ben er!! En hij staat op naam!! Nu even wachten want hij is nog niet helemaal klaar... gaat het dan toch gebeuren?
Verwijderd
Tot op heden nog geen afspraak om op te halen, geen factuur in account (ben zzp’er). Niks te zien in account, wel een kenteken G- - -XJ maar nog niet op naam.
Ben bang dat het niks wordt zo. Net gebeld met Tesla Den Haag, die vonden het ook raar. Gingen nu delivery vragen om in te plannen. Ben benieuwd of er überhaupt iets gaat gebeuren.
Eerlijk gezegd geloof ik er niet meer in😰
Nota bene afgelopen week nog laadpaal aan laten leggen onder carport, mis nu wel heel erg mijn Tesla eronder😭😭😭
Ben bang dat het niks wordt zo. Net gebeld met Tesla Den Haag, die vonden het ook raar. Gingen nu delivery vragen om in te plannen. Ben benieuwd of er überhaupt iets gaat gebeuren.
Nota bene afgelopen week nog laadpaal aan laten leggen onder carport, mis nu wel heel erg mijn Tesla eronder😭😭😭
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2019 11:19 ]
Verwijderd
Ik zit ook te wachten, mijne is ook nog niet klaar. Zag al mensen die na mij binnen waren en zijn al opgeroepen. Als alles maar goed komt.
Zou zomaar eens kunnen.... Ik heb zelf ruim een week geleden een alternatief in ontvangst mogen nemen en heb in elk geval nu nog steeds deze auto niet in mijn account staan. Ben ook bij Tesla Eindhoven geweest en die vertelden me een soortgelijk verhaal dat het wel 2 maanden kan duren.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:02:
Zojuist auto opgehaald. Meneer bij de balie vroeg of de auto zichtbaar was in mijn app. Dit is niet het geval, Ivm secundair account leaseplan. Zijn reactie “dan moet u contact opnemen met leaseplan om dit te laten wijzigen, dit duurt 6-8 weken”
Audi Q4 e-tron 45 Quattro, 10.600 Wp PV, water-water warmtepomp, gasloos, dynamisch energiecontract, 32 kWh thuisaccu
Verwijderd
Ja precies, snap er ook niks van. Terwijl ik snel beschikbaar had besteld op mijn verjaardag nog wel 11-12.... dacht heb wel een mooi cadeau verdiend niet dussss😂😂😂Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:18:
Ik zit ook te wachten, mijne is ook nog niet klaar. Zag al mensen die na mij binnen waren en zijn al opgeroepen. Als alles maar goed komt.
Dag allen,
weet iemand toevallig of er nog een boot onderweg is die dit jaar nog aankomt? Want ik heb nog niks gehoord en zit in spanning te wachten... gaat het dit jaar nog lukken? Blijkt overigens dat de LM bij mijn bestelling een leveringsbeperking had staan zodat deze niet voor 16-01 geleverd mocht worden die er pas eind oktober afgehaald is... Zit al 5 maanden te wachten...
weet iemand toevallig of er nog een boot onderweg is die dit jaar nog aankomt? Want ik heb nog niks gehoord en zit in spanning te wachten... gaat het dit jaar nog lukken? Blijkt overigens dat de LM bij mijn bestelling een leveringsbeperking had staan zodat deze niet voor 16-01 geleverd mocht worden die er pas eind oktober afgehaald is... Zit al 5 maanden te wachten...
Alleen pendelbootje tussen NL - BE, als die nog komt.
Leon Tesla schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:24:
Dag allen,
Verwijderd
Ik heb nog een tweet naar Elon Musk gestuurd om actie te ondernemen, het enige wat hij zei was: Oh my fucking God😂😂😂
Ik juist andersom, geen kenteken, wel ophaaldatum, geen mail over factuur maar vond hem wel in m'n account. Heb het maar betaaldVerwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:16:
Tot op heden nog geen afspraak om op te halen, geen factuur in account (ben zzp’er). Niks te zien in account, wel een kenteken G- - -XJ maar nog niet op naam.

Hi all,
Misschien weten jullie hoe dit zit.
Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een model 3. Bij de bestelling heb ik de aanbetaling (er stond 1000 euro) met creditcard betaald.
Nu staat er op mijn bestelpagina dat ik nog steeds een aanbetaling van 1000 euro moet doen, die ik met de hand zou moeten overmaken. Ik heb echter bij het plaatsen van mijn reservering in maart 2018 ook al 1000 euro aanbetaald (nu dus 2000 euro totaal). Ik heb ook geen bevestiging gehad van mijn bestelling. Ik heb dus het idee dat bij creditcard betaling niet goed is verwerkt (echter wel gewoon afgeschreven) Ik probeer tesla te bellen maar na 5 minuten wachten wordt er gewoon opgehangen. Ik heb ook 2x het contactformulier ingevuld, geen reactie. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen nu
Ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een model 3. Bij de bestelling heb ik de aanbetaling (er stond 1000 euro) met creditcard betaald.
Nu staat er op mijn bestelpagina dat ik nog steeds een aanbetaling van 1000 euro moet doen, die ik met de hand zou moeten overmaken. Ik heb echter bij het plaatsen van mijn reservering in maart 2018 ook al 1000 euro aanbetaald (nu dus 2000 euro totaal). Ik heb ook geen bevestiging gehad van mijn bestelling. Ik heb dus het idee dat bij creditcard betaling niet goed is verwerkt (echter wel gewoon afgeschreven) Ik probeer tesla te bellen maar na 5 minuten wachten wordt er gewoon opgehangen. Ik heb ook 2x het contactformulier ingevuld, geen reactie. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen nu
De Themis ligt er al sinds gisteren 5:08Intronic schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:27:
Alleen pendelbootje tussen NL - BE, als die nog komt.
[...]
Je kunt hem hier zien liggen:
https://www.marinetraffic...me/shipid:4189877/zoom:15
Ik zou langs een van hun verkooppunten langs gaan en samen met een verkoper even in het systeem van Tesla te kijken. Neem ook even een afschrijving-bewijs mee van de creditcard.onok schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:37:
Hi all,
There's no place like 127.0.0.1
Als er nu nog een boot zou aan moeten komen zijn ze natuurlijk nooit op tijd voor dit jaar...Leon Tesla schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:24:
Dag allen,
Verwijderd
Is het echt afgeschreven van je creditcard of zit er een reservering op voor dat bedrag?PEPPI schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:45:
[...]
Ik zou langs een van hun verkooppunten langs gaan en samen met een verkoper even in het systeem van Tesla te kijken. Neem ook even een afschrijving-bewijs mee van de creditcard.
Je kan ook bellen met Tesla Amsterdam ZO.
Verwijderd
Ja echt gekkenwerk, ik had een mail met welk bedrag ik moest betalen en zonder factuur overgemaakt 🤪🤪🤪SDMSIM schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:32:
[...]
Ik juist andersom, geen kenteken, wel ophaaldatum, geen mail over factuur maar vond hem wel in m'n account. Heb het maar betaald
Nog snel geregeld, top!
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:03:
Yessss! Mag hem morgen ophalen in Amsterdam 15:30!!!! Ooooh yeaah...superblij!
Verwijderd
Is iemand van jullie eigenlijk ooit terug gebeld door Tesla? Ik ben al weken aan het bellen, krijg steeds de belofte dat ik word terug gebeld maar telkens blijft het akelig stil en moet ik er zelf weer achteraan..
Yes
Heb hem!
Alleen doet de app het niet meer...
Heb hem!
Alleen doet de app het niet meer...
Yes!! Ik heb hem ook... ging al met al best wel soepel.. het was druk, maar geen chaos.
Heb maar taxi genomen want er stonden heel veel te wachten op de shuttle.
Auto is wel smerig, dus thuis maar even goed wassen. Hele aardige mensen allemaal, super vriendelijk. Ik hoorde dat. Ze vandaag 1015 auto’s willen uitleveren ...
Ben benieuwd... nu even volladen in Naarden en dan door naar huis.
Heb maar taxi genomen want er stonden heel veel te wachten op de shuttle.
Auto is wel smerig, dus thuis maar even goed wassen. Hele aardige mensen allemaal, super vriendelijk. Ik hoorde dat. Ze vandaag 1015 auto’s willen uitleveren ...
Ben benieuwd... nu even volladen in Naarden en dan door naar huis.
Gaat iedereen vandaag op het tijdstip die in de sms gemeld wordt? Afspraak is eigenlijk om 15:30, maar wil hem liefst nu al ophalen...
[ Voor 5% gewijzigd door KC_Kaas op 30-12-2019 12:37 ]
Verwijderd
Ik heb nog geen eindfactuur, krijg je de auto mee als je nog geen leasecontract hebt en ook de eindbetaling niet gedaan is? Ik heb wel de btw en aanbetaling gedaan.
Mijn leasemaatschappij dacht dat ze auto meegeven als er een leasecontract is.
Iemand ervaring mee???
Mijn leasemaatschappij dacht dat ze auto meegeven als er een leasecontract is.
Iemand ervaring mee???
Gewoon eerder gaan, alleen de App werkt pas vanaf het moment dat de afspraak is. Zolang de auto buiten staat kun je 'm normaliter gewoon meenemen.KC_Kaas schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:31:
Gaat iedereen vandaag op het tijdstip die in de sms gemeld wordt? Afspraak is eigenlijk om 15:30, maar wil hem liefst nu al ophalen...
Chauffeur is bijna bij koopman om auto op te halen.

Ja had m al kunnen hebben als je zelf was gegaan. Andere tweakers hebben wel de stoute schoenen aangetrokken en hebben m gewoon meegekregen.hdu schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:42:
[...]
Gebeld met Athlon... "nee ik moet wachten op mail van Athlon en alle communicatie met Tesla negeren... aflevering wordt gepland... tenaamstelling is geregeld... en nee ik mag mijn auto niet zelf ophalen, dat mag niet en doet niemand die auto via Athlon least... ". Ik heb aangegeven dat ik weet (hier lees) dat het wel kan. Zij wisten van niets en bleven aangeven dat het niet kan.
Het is dat Tilburg zo ver weg is (3½ uur met openbaar vervoer)...
Inderdaad, een brutaal mens heeft de halve wereld... Of je wacht en zit mogelijk op 1 januari te balen waarom je geen actie hebt ondernomen.Samplex schreef op maandag 30 december 2019 @ 13:06:
[...]
Ja had m al kunnen hebben als je zelf was gegaan. Andere tweakers hebben wel de stoute schoenen aangetrokken en hebben m gewoon meegekregen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Effe overlopen:onok schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:37:
Hi all,
Je had een reservering, die van maart 2018 twv. €1.000
Je hebt 2 weken een bestelling geplaatst, die normaal €2.000 kost. Aangezien je een pre-paid cc hebt, en er maar €1.000 opstond, heb je maar de helft kunnen betalen.
Dus voor je bestelling door kan gaan, moet je de andere €1.000 nog bij betalen.
Die reservering en bestelling (in totaal voor €3.000) mag je in mindering brengen van de factuur. Zou er later ook gewoon op staan normaal gezien.
Die reservering telt niet voor het tekort te annuleren. Die had je gemakkelijk kunnen annuleren op zich
Ze kunnen het wel hoor bij Tesla:
Uitleveren met bloemen en een feestje
https://electrek.co/wp-co...ality=82&strip=all&w=1000
Kunnen ze in Amsterdam
nog wat van leren.
Uitleveren met bloemen en een feestje

Kunnen ze in Amsterdam

M3 SR+ | Pearle White | Black | Aero | Besteld 08-11 | RN 08-11 | VIN 27-02 (bron 12-02) | SMS 27-02 | Delivery 02-03
Ik lees dat bij veel mensen de app al actief is voor de auto is uitgeleverd.
Bij mij juist andersom, auto al paar dagen thuis maar geen product gekoppeld aan account.
Is dit iets dat random langer kan duren?
Kan me voorstellen dat er nogal een backlog is natuurlijk.
Bij mij juist andersom, auto al paar dagen thuis maar geen product gekoppeld aan account.
Is dit iets dat random langer kan duren?
Kan me voorstellen dat er nogal een backlog is natuurlijk.
Vanmorgen mijn M3 LR opgehaald. In principe ging alles zeer soepel.
Afspraak om 11.30
Was er om 11.05 en stond binnen 5 minuten buiten op zoek naar 'mijn' vak. Er stonden binnen ook mensen te wachten tot hun naam werd omgeroepen (zijn dit mensen die ver voor hun afspraak aanwezig waren?)
Rondje om de auto om alles te checken middels de checklist. 2 minpuntjes aan de auto: 1 klein krasje op de rechterdeur en een rubbertje die niet goed aansloot. Ter plekke is het krasje weggehaald en geprobeerd het rubber beter aan te laten sluiten, dit lukte niet en er is een melding van gemaakt. Daar mag ik dus nog even voor langs een SeC.
Met 58km range reed ik van het terrein af terug naar mijn werk (in Sloterdijk dus slechts 5km gereden) waar hij aan de laadpaal hangt en over 4.45u vol is
Vanavond eerste echte ritje maken over de snelweg.
Zoals al tig keer gezegd, mensen zijn zeer vriendelijk, auto is inderdaad niet schoon (zowel binnen als buiten) dus het kan handig zijn een doekje mee te nemen.
Succes voor de gene die nog aan het wachten zijn!
Edit: App was actief op het moment dat ik naar de auto liep. Laatste keer dat ik ervoor keek (rond 10.45) was de app nog niet actief.
Afspraak om 11.30
Was er om 11.05 en stond binnen 5 minuten buiten op zoek naar 'mijn' vak. Er stonden binnen ook mensen te wachten tot hun naam werd omgeroepen (zijn dit mensen die ver voor hun afspraak aanwezig waren?)
Rondje om de auto om alles te checken middels de checklist. 2 minpuntjes aan de auto: 1 klein krasje op de rechterdeur en een rubbertje die niet goed aansloot. Ter plekke is het krasje weggehaald en geprobeerd het rubber beter aan te laten sluiten, dit lukte niet en er is een melding van gemaakt. Daar mag ik dus nog even voor langs een SeC.
Met 58km range reed ik van het terrein af terug naar mijn werk (in Sloterdijk dus slechts 5km gereden) waar hij aan de laadpaal hangt en over 4.45u vol is
Zoals al tig keer gezegd, mensen zijn zeer vriendelijk, auto is inderdaad niet schoon (zowel binnen als buiten) dus het kan handig zijn een doekje mee te nemen.
Succes voor de gene die nog aan het wachten zijn!
Edit: App was actief op het moment dat ik naar de auto liep. Laatste keer dat ik ervoor keek (rond 10.45) was de app nog niet actief.
Figaro9 schreef op maandag 30 december 2019 @ 07:10:
[...]
Hier ook D-day.
Kenteken is gister tenaamgesteld dus het moet goedkomen vandaag.
Ben er tussen 11u en 11.30
Succes iedereen die hem (of haar) mag ophalen vandaag
[ Voor 4% gewijzigd door Figaro9 op 30-12-2019 13:44 ]
Verwijderd
Hallo,
Tijdje zitten meelezen hier. Geloof niet dat de mijn nog komt of ergens staat.
SR + grijs, standaard wielen.
Tesla gebeld: niks bekend ondanks RN nummer van 6 oktober.
Zakelijk gekocht en aanbetaald. Nog geen factuur te zien.
Geen VIN nummer te zien in account.
Ik geef het maar op, denk niet vandaag of morgen te mogen komen ophalen helaas:(.
Zie overal model 3's rijden, maar de lol is eraf bij mij.
Ik ga hem ook annuleren dan. Hoop die 2 K terug te krijgen dan.
Ik had niet verder gekeken dan tesla model 3, maar ga nu eens kijken wat er nog te regelen valt voor 4% bijtelling, of anders wacht ik op de Ford Mustang Mech E, einde 2020. Weer lekker stressen of ie voor 8% bijtelling wel goed gaat.
Succes allemaal met jullie Tesla. En vooral veel plezier ermee.
Ik geef het maar op, denk niet vandaag of morgen te mogen komen ophalen helaas:(.
Ik had niet verder gekeken dan tesla model 3, maar ga nu eens kijken wat er nog te regelen valt voor 4% bijtelling, of anders wacht ik op de Ford Mustang Mech E, einde 2020. Weer lekker stressen of ie voor 8% bijtelling wel goed gaat.
Euhm De SR+ gaat pas rond Februari weer in productie. alle bestellingen van na 1 oktober zijn "geannuleerd" en komen dus ook niet meer of pas in Maart.Verwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:00:
Hallo,
Dit jaar op kenteken gaat hem dus sws niet meer worden. Voor 4% kan je misschien nog een P uit voorraad bestellen en anders mazzel hebben met een LR, maar SR+ gaat hem niet meer worden.Ik ga hem ook annuleren dan. Hoop die 2 K terug te krijgen dan.
Thanks, Het is voor mij ook nog maar de vraag of er nog schot in komt. net met Leaseplan gebeld en die zeggen dat er tot in de tweede week van januari nog 2019 kentekens uitgeleverd gaan worden. Ik hoop dat die van mij dichter op morgen zit dan op halverwege Januari.Succes allemaal met jullie Tesla. En vooral veel plezier ermee.
Ik had een bevestiging om af te halen op 30 december om 1300 uur. Kom bij Tesla aan, stond ik niet in hun reserveringssysteem. Handig! Maar ze ging dit direct oppakken.
Nu wacht ik op een bankje tot mijn naam wordt geroepen. Blijkbaar staat hij op het terrein en moet hij opgepikt worden. Weet niet hoe lang het duurt. Blijkbaar zijn er ook mensen zonder kenteken en die hier al sinds 10:30 wachten (nu 14:07 moment van schrijven)
Hopelijk duurt dat niet zo lang bij mij. 😂
Nu wacht ik op een bankje tot mijn naam wordt geroepen. Blijkbaar staat hij op het terrein en moet hij opgepikt worden. Weet niet hoe lang het duurt. Blijkbaar zijn er ook mensen zonder kenteken en die hier al sinds 10:30 wachten (nu 14:07 moment van schrijven)
Hopelijk duurt dat niet zo lang bij mij. 😂
Verwijderd
Succes voor morgensupersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:06:
[...]
Euhm De SR+ gaat pas rond Februari weer in productie. alle bestellingen van na 1 oktober zijn "geannuleerd" en komen dus ook niet meer of pas in Maart.
[...Dank. Duidelijk.
Bijzonder dat je daar dan geen bericht van Tesla van krijgt..... Of als je eindelijk telefonsich contact krijgt en hier naar vraagt, deze info niet wordt gegeven. Is toch geen moeilijke vraag?
]
Dit jaar op kenteken gaat hem dus sws niet meer worden. Voor 4% kan je misschien nog een P uit voorraad bestellen en anders mazzel hebben met een LR, maar SR+ gaat hem niet meer worden.
[LR en de P zitten niet in ons budget.....]
Thanks, Het is voor mij ook nog maar de vraag of er nog schot in komt. net met Leaseplan gebeld en die zeggen dat er tot in de tweede week van januari nog 2019 kentekens uitgeleverd gaan worden. Ik hoop dat die van mij dichter op morgen zit dan op halverwege Januari.
Verwijderd
Zo ik kan me ook afmelden.
Auto zou tussen 13:00 en 19:00 afgeleverd worden en prompt om 13:15 reed hij al voor.
Op eerste gezicht niks kunnen vinden maar vanmiddag nog even grote inspectie, auto netjes afgeleverd met 55% range dus meteen maar even op de oplader gezet.
Maar moet zeggen het is wel waar het wachten is het waard, wat een auto. pfffff.
Zo snel werk afmaken en dan snel de weg op.
Voor iedereen die nog even moet wachten, succes.
Auto zou tussen 13:00 en 19:00 afgeleverd worden en prompt om 13:15 reed hij al voor.
Op eerste gezicht niks kunnen vinden maar vanmiddag nog even grote inspectie, auto netjes afgeleverd met 55% range dus meteen maar even op de oplader gezet.
Maar moet zeggen het is wel waar het wachten is het waard, wat een auto. pfffff.
Zo snel werk afmaken en dan snel de weg op.
Voor iedereen die nog even moet wachten, succes.
Wil niemand diarree geven maar reed net op de A2 bij Utrecht twee opleggers met aanhanger voorbij met alleen maar M3’s erop. Ze stonden stil op de rechter rijstrook, pionnen en Rijkswaterstaat erbij en al
Lijkt gewoon lekke band oid.
Lijkt gewoon lekke band oid.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
SR+ productie pas weer in februari? Any sources?
Geen source hiervoor. Ruim een week geleden werd onderstaande telefonisch verteld door een Tesla-medewerker.Tweaklie schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:09:
“Eerste boot in Nederland wordt in februari verwacht. Of jou configuratie daarbij zit is nog afwachten”
SR+/blue/black/18” besteld rondom 10/11
Verwijderd
Voor de snelle beslissers staat er een rode M3P met FSD black&white voor € 62.378,- met 9900 km op de teller met kenteken 2019 op de Tesla site!
Toch nog vandaag op de valreep mijn auto kunnen ophalen. Ik weet niet hoe... maar het is gelukt! Wat een meevaller. Top auto!!
MKos1 schreef op woensdag 11 december 2019 @ 10:18:
Mijn leasemaatschappij geeft ook zojuist aan mijn auto niet in 2019 geleverd gaat worden. Dit terwijl ik ruim op tijd in september besteld heb. Wat een verschrikkelijke teleurstelling.
SR+ | Pearl White | Zwart | Aero 18" | 23/9 | 25/10 RN | 20/12 VIN | 20/12 SMS | 30/12 geleverd
De website van Tesla geeft dit nu zelf aan: https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design#batteryTweaklie schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:09:
Ik had dit ergens gelezen dat dit komt doordat ze in Batches produceren en niet op bestelling. hierdoor is productie goedkoper.
Dat is zeker een meevaller voor jou
Wel apart dat je LM eerder had aangegeven dat het niet zou lukken, maar lekker nieuws zo einde jaar.
Enjoy the car!
Wel apart dat je LM eerder had aangegeven dat het niet zou lukken, maar lekker nieuws zo einde jaar.
Enjoy the car!
MKos1 schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:43:
Toch nog vandaag op de valreep mijn auto kunnen ophalen. Ik weet niet hoe... maar het is gelukt! Wat een meevaller. Top auto!!
[...]
Productie is het probleem niet. Het is nu wachten op het eerst volgende schip. Dat zal idd feb zijn. Maar dat is voor de andere modellen niet anders.supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:46:
[...]
De website van Tesla geeft dit nu zelf aan: https://www.tesla.com/nl_nl/model3/design#battery
Ik had dit ergens gelezen dat dit komt doordat ze in Batches produceren en niet op bestelling. hierdoor is productie goedkoper.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Dat ook, maar in principe was het schip geen probleem geweest aangezien er heel veel extra long range modellen naar Nederland verscheept zijn ipv de SR+ omdat die dus niet meer beschikbaar waren. Ik heb zelf ook "moeten" switchen om hem nog op 2019 te krijgen.Inspired schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:49:
[...]
Productie is het probleem niet. Het is nu wachten op het eerst volgende schip. Dat zal idd feb zijn. Maar dat is voor de andere modellen niet anders.
productie is dus wel degelijk een probleem.
Dankjewel! Ja, erg vreemd. De LM kreeg zwart op wit te horen van Tesla dat het niet zou lukken, maar op 20 december kreeg ik zomaar ineens een SMS dat ik 'm mocht komen ophalen en stond er ook ineens een VIN in mijn account.
Figaro9 schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:49:
Dat is zeker een meevaller voor jou![]()
Enjoy the car!
[...]
SR+ | Pearl White | Zwart | Aero 18" | 23/9 | 25/10 RN | 20/12 VIN | 20/12 SMS | 30/12 geleverd
Dan zou ik ook maar snel zijn als je volgend jaar de Mustang Mach E wiltVerwijderd schreef op maandag 30 december 2019 @ 14:00:
Hallo,
Ik heb hem!!! Verslag komt vanavond. Wat een beest!
Kan ook gewoon een keuze van Tesla geweest zijn toch? LR/P == meer $$. Enige waar ze zich een beetje in verkeken hebben is het aantal Ps wellicht.supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:52:
[...]
Dat ook, maar in principe was het schip geen probleem geweest aangezien er heel veel extra long range modellen naar Nederland verscheept zijn ipv de SR+ omdat die dus niet meer beschikbaar waren. Ik heb zelf ook "moeten" switchen om hem nog op 2019 te krijgen.
productie is dus wel degelijk een probleem.
Intronic schreef op maandag 30 december 2019 @ 15:58:
Ik heb hem!!! Verslag komt vanavond. Wat een beest!
[ Voor 15% gewijzigd door Inspired op 30-12-2019 16:02 ]
Zou wel een hele jammerlijke keuze zijn aangezien ze levergarantie hebben afgegeven, wat dus niet gelukt is. Hier zullen dus nog wel wat staartjes aan kunnen kleven van de leasemaatschappijen die nu ineens moeten gaan stunten met de prijzen.Inspired schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:02:
Kan ook gewoon een keuze van Tesla geweest zijn toch? LR/P == meer $$. Enige waar ze zich een beetje in verkeken hebben is het aantal Ps wellicht.
Tja, anders hadden wellicht kopers van een LR met lege handen gestaan. Heb me nooit zo verdiept in die "garantie". Zullen vast wel kleine lettertjes bij gestaan hebben. Vraag me af of er iets van compensatie is. Tesla kennende niet veel.supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:07:
[...]
Zou wel een hele jammerlijke keuze zijn aangezien ze levergarantie hebben afgegeven, wat dus niet gelukt is. Hier zullen dus nog wel wat staartjes aan kunnen kleven van de leasemaatschappijen die nu ineens moeten gaan stunten met de prijzen.
Nou dat valt dus mee aangezien de LR en P modellen wel nog leverbaar zijn in 2019. Ik kon dus kiezen tussen wachten tot maart (wat mijn LM ook aangaf) of upgraden naar een auto die al onderweg was.Inspired schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:19:
[...]
Tja, anders hadden wellicht kopers van een LR met lege handen gestaan. Heb me nooit zo verdiept in die "garantie". Zullen vast wel kleine lettertjes bij gestaan hebben. Vraag me af of er iets van compensatie is. Tesla kennende niet veel.
Ben ik wel benieuwd hoe jij dat voor je ziet. Hoezo moeten de LM's stunten met de prijzen? Want tesla heeft al aangegeven dat bestelling geannuleerd kunnen worden. En mijn leasemaatschappij zegt dus gewoon, je kan je order annuleren... Ik verwacht dat Tesla na annuleringen gewoon met die auto's de wereld over gaat een ze verscheept naar locaties waar ze wel verkocht zijn. En als consument heb je uiteindelijk het nakijken verwacht ik...
supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:07:
[...]
Zou wel een hele jammerlijke keuze zijn aangezien ze levergarantie hebben afgegeven, wat dus niet gelukt is. Hier zullen dus nog wel wat staartjes aan kunnen kleven van de leasemaatschappijen die nu ineens moeten gaan stunten met de prijzen.
Omdat ze dus leveringsgarantie afgaven. Als je garantie afgeeft dan moet je daar wel wat tegen-overzetten als het niet gebeurt. Dat is een beetje het punt van garantie. Anders slaat het natuurlijk nergens op.Leon Tesla schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:22:
Ben ik wel benieuwd hoe jij dat voor je ziet. Hoezo moeten de LM's stunten met de prijzen? Want tesla heeft al aangegeven dat bestelling geannuleerd kunnen worden. En mijn leasemaatschappij zegt dus gewoon, je kan je order annuleren... Ik verwacht dat Tesla na annuleringen gewoon met die auto's de wereld over gaat een ze verscheept naar locaties waar ze wel verkocht zijn. En als consument heb je uiteindelijk het nakijken verwacht ik...
[...]
Yes! Toch nog positief bericht van Athlon! Morgen wordt de Tesla gebracht (en andere auto meegenomen)! Scheelt mij vandaag heel veel reis- en wachttijd!Taro schreef op maandag 30 december 2019 @ 13:24:
[...]
Inderdaad, een brutaal mens heeft de halve wereld... Of je wacht en zit mogelijk op 1 januari te balen waarom je geen actie hebt ondernomen.
Hoop dat ik vannacht kan slapen...

Maar wat heb jij gekregen dan? Wat is de compensatie vanuit Tesla dan?supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:27:
[...]
Omdat ze dus leveringsgarantie afgaven. Als je garantie afgeeft dan moet je daar wel wat tegen-overzetten als het niet gebeurt. Dat is een beetje het punt van garantie. Anders slaat het natuurlijk nergens op.
[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:44 ]
Korting op de leaseprijs. Hoe de LM dit dan op gaat lossen met Tesla is aan hun.Inspired schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:32:
[...]
Maar wat heb jij gekregen dan? Wat is de compensatie vanuit Tesla dan?
Veel leasers hebben natuurlijk niet veel aan deze vorm van compensatie.supersnathan94 schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:33:
[...]
Korting op de leaseprijs. Hoe de LM dit dan op gaat lossen met Tesla is aan hun.
Nee daarom moet je het ook zelf met je LM uitvechten. In mijn geval scheelt het wel op de eigen bijdrage en die betaal ik dus netto.Inspired schreef op maandag 30 december 2019 @ 16:36:
[...]
Veel leasers hebben natuurlijk niet veel aan deze vorm van compensatie.
Ook ik mag mij hier afmelden. Weinig toe te voegen aan de positieve ervaringen van anderen hier: ter plaatse snel klaar, 200km range, geen schade. De enige hiccups waren voor rekening van de NS (kaartautomaat, spoorspringers). Wel 3 shuttles voor moeten laten gaan op Sloterdijk ivm rij, uiteindelijk ongeveer een kwartier gewacht.
Het kan komen doordat ik geen brood had meegenomen, maar ik werd van pedal-to-the-metal op de oprit van de A10 en later de A2 (SC Breukelen) mild wagenziek van mijn eigen rijstijl
Voor de laatste afhalers morgen (en de nakomertjes in 2020): het is het wachten meer dan...
Het kan komen doordat ik geen brood had meegenomen, maar ik werd van pedal-to-the-metal op de oprit van de A10 en later de A2 (SC Breukelen) mild wagenziek van mijn eigen rijstijl

Voor de laatste afhalers morgen (en de nakomertjes in 2020): het is het wachten meer dan...
Gefeliciteerdlvdhoek schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:28:
Ik werd de eerste +-10 keer dat ik optrok met mijn P licht in mijn hoofd en de bijrijders ook, het bloed trekt echt even uit je hersens weg. 3 maanden later heb ik er geen last meer van, maar het gaat dusdanig hard dat het wel even wat gewenning vergt. Met een LR tijdens de eerste rit zal je daar ook echt wel wat last van hebben. Gewoon goed eten en veel oefenen met optrekken
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Vergeet de leaserijders niet die nog een in 2019 geregistreerde uitgeleverd krijgen van de LM de aankomende weken!buiz schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:51:
Wat zal het na morgen toch rustig zijn in dit topic.. 😅
Ik zag dat mijn kenteken H-0XX-BF vanochtend is opgehaald (eerste tenaamstelling geregistreerd).
Verwacht dus de aankomende dagen een belletje voor een leveringsafspraak door de LM bij mij thuis.
Hier ook de laatste post.
Gisteren om 12:30 aangekomen op Sloterdijk en 5min later in de shuttle gestapt naar het koopman terrein. Er stond een lange rij wachtende maar we waren binnen 10min aan de beurt (12:55). Vervolgens naar de auto gelopen die bijna vooraan stond. Ze stond er prachtig bij. Enkel het rechter achterlicht had een gap welke niet gelijk liep met de rest. Dit werd direct verholpen en 10minuten later konden we door naar de checkout tent.. al met al waren we weer om 13:40 onderweg naar huis via Breukelen om daar even met meer dan 800km/h te superchargen...
Veel plezier voor iedereen die op de val reep nog z’n nieuwe heilige koe of stressla mag afhalen!
Ciao!
Gisteren om 12:30 aangekomen op Sloterdijk en 5min later in de shuttle gestapt naar het koopman terrein. Er stond een lange rij wachtende maar we waren binnen 10min aan de beurt (12:55). Vervolgens naar de auto gelopen die bijna vooraan stond. Ze stond er prachtig bij. Enkel het rechter achterlicht had een gap welke niet gelijk liep met de rest. Dit werd direct verholpen en 10minuten later konden we door naar de checkout tent.. al met al waren we weer om 13:40 onderweg naar huis via Breukelen om daar even met meer dan 800km/h te superchargen...
Veel plezier voor iedereen die op de val reep nog z’n nieuwe heilige koe of stressla mag afhalen!
Ciao!
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Heb vandaag m’n M3 opgehaald bij Koopman
super vet. Wat een auto. Enige wat ik nog mis is de laadpas van leaseplan ... iemand enig idee hoe ik die alsnog krijg? Haha
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Jazeker! Ook mijn afmelding.
Wat een geweldige bak! Heerlijk!
Na 80 minuten te hebben gewacht werd mijn naam geroepen, wat formulieren invullen en toen mocht ik hem halen.
Moet wel nog de leasemaatschappij een formulier laten invullen zodat ik de app kan gebruiken en heb nog geen pas om op te laden. Maar dat komt wel goed!
Hoop voor iedereen dat ze hem snel krijgen, want: wat een heerlijke bak!
Daarnaast: fijne jaarwisseling!
Wat een geweldige bak! Heerlijk!
Na 80 minuten te hebben gewacht werd mijn naam geroepen, wat formulieren invullen en toen mocht ik hem halen.
Moet wel nog de leasemaatschappij een formulier laten invullen zodat ik de app kan gebruiken en heb nog geen pas om op te laden. Maar dat komt wel goed!
Hoop voor iedereen dat ze hem snel krijgen, want: wat een heerlijke bak!
Daarnaast: fijne jaarwisseling!
Ik kreeg hem gewoon thuis. Zal binnen een paar dagen er wel zijn. Kan me voorstellen dat er wat vertraging is deze dagen.DennusB schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:19:
Heb vandaag m’n M3 opgehaald bij Koopmansuper vet. Wat een auto. Enige wat ik nog mis is de laadpas van leaseplan ... iemand enig idee hoe ik die alsnog krijg? Haha
Zo... ik ga ook doei en tot ziens zeggen... het waren gezellige weken/ maanden
Succes voor de gene die nog moeten wachten...

Succes voor de gene die nog moeten wachten...
Lekker rustig straks? Denk het niet. Ik zit nu al met spanning te wachten op het 1e schip van 2020. Ga er wel vanuit dat die van mij hier op staat en dat het uiterlijk februari wordt dat mijn Tesla zal worden uitgeleverd. 😜
M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3
Verwijderd
Ook hier de laatste post,
Hem mijn 3 LR nu 2 dagen en het rijd echt fantastisch, alleen mijn app nog werkend maken (morgen even de lease bellen) en dan eindelijk alles in orde.
Fijne jaarwisseling
Hem mijn 3 LR nu 2 dagen en het rijd echt fantastisch, alleen mijn app nog werkend maken (morgen even de lease bellen) en dan eindelijk alles in orde.
Fijne jaarwisseling
Ik noem het dan ook "even een Maxje doen" ondanks dat hij nog sneller optrekt, is het toch heerlijk om je nekspieren aan te voelen spannen als je (in mijn LR op standaard) al deze G's te verwerken krijgtTaro schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:45:
[...]
Gefeliciteerd
Ik werd de eerste +-10 keer dat ik optrok met mijn P licht in mijn hoofd en de bijrijders ook, het bloed trekt echt even uit je hersens weg. 3 maanden later heb ik er geen last meer van, maar het gaat dusdanig hard dat het wel even wat gewenning vergt. Met een LR tijdens de eerste rit zal je daar ook echt wel wat last van hebben. Gewoon goed eten en veel oefenen met optrekken
Nog even een snelle vraag: hoe vraag ik een service verzoek aan in de app? ik zie alleen links een tandwiel, rechts een lootbox, midden mijn laadstatis, daaronder die iconen (ventilator, klep, slot) en daaronder de teksten telefoonsleutel, climate, bediening, opladen en locatie en daaronder nog wat info over de auto;
Ik zie nergens een button voor service
Ik zie nergens een button voor service
Zojuist SMS gehad van Tesla. Nog niks gehoord van Athlon.
Tesla Reminder: Uw Model 3 staat klaar voor levering. Kom dinsdag 31/12 vóór 15:00 uw nieuwe Tesla ophalen in Tilburg - Gesworenhoekseweg 2. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
Tesla Reminder: Uw Model 3 staat klaar voor levering. Kom dinsdag 31/12 vóór 15:00 uw nieuwe Tesla ophalen in Tilburg - Gesworenhoekseweg 2. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.