Zijn er mensen die tilburg in hun account hebben staan, maar eerder te horen hebben gekregen dat hij in Amsterdam staat? Weet nu niet goed waar ik heen moet gaan...
Vandaag ophaal dag! @ Amsterdam! ;-)
M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!
Nog een dag te gaan. Als Athlon morgen niet komt ga ik zelf, maar ga er vanuit dat dit goedkomt.
Tesla service center vertelde mij dat de auto in Amsterdam zou staan. In mijn account stond Tilburg. Uiteindelijk in Tilburg opgehaald.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 07:36:
Zijn er mensen die tilburg in hun account hebben staan, maar eerder te horen hebben gekregen dat hij in Amsterdam staat? Weet nu niet goed waar ik heen moet gaan...
LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12
Verwijderd
Ik meld me ook af hier!!!! vrijdag opgehaald ging snel en top ! Kon nog 230km Ver komen genoeg om thuis te komen.
500 km verder ja wat moet ik zeggen de meeste weten het al 🥰
Het topic was leuk om mee te lezen en te zien dat wachten voor heel veel mensen zwaar is
Voor de laatste 2 dagen sterkte en veel rijplezier
500 km verder ja wat moet ik zeggen de meeste weten het al 🥰
Het topic was leuk om mee te lezen en te zien dat wachten voor heel veel mensen zwaar is
Voor de laatste 2 dagen sterkte en veel rijplezier
Heb je verder veel profijt van die levensinstelling?mso schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:22:
[...]
Net als met vrouwen...beter naar jezelf luisteren!
Verwijderd
Goedemorgen!
Ik vroeg me af of er meer pech hebbers zijn die in hetzelfde schuitje zitten als ik...
-auto (SR+, Pearl white, black, aero) besteld op 1/10. Vin 8-12
- 5 dec sms ontvangen dat hij 12 dec thuis geleverd. Deze afspraak is last minute gecanceld en verzet naar 17 dec
- afspraak 17 dec is ook last minute geannuleerd met een voicemail waarop iemand van tesla inspreekt dat de koplampen vervangen moeten worden
- sindsdien radiostilte... tesla onbereikbaar per telefoon. Zelfs langsgegaan in tilburg toen ik kn de buurt was en zij konden me ook geen info geven, alleen dat dit jaar niet gaat lukken.
Ik heb wel 12 dec al een kentekenbewijs ontvangen. Dus feitelijk gezien zou de bijtelling in orde moeten zijn. Echter door het gebrek aan informatie heb ik ook daar mijn twijfels over...
Ik vroeg me af of er meer pech hebbers zijn die in hetzelfde schuitje zitten als ik...
- 5 dec sms ontvangen dat hij 12 dec thuis geleverd. Deze afspraak is last minute gecanceld en verzet naar 17 dec
- afspraak 17 dec is ook last minute geannuleerd met een voicemail waarop iemand van tesla inspreekt dat de koplampen vervangen moeten worden
- sindsdien radiostilte... tesla onbereikbaar per telefoon. Zelfs langsgegaan in tilburg toen ik kn de buurt was en zij konden me ook geen info geven, alleen dat dit jaar niet gaat lukken.
Ik heb wel 12 dec al een kentekenbewijs ontvangen. Dus feitelijk gezien zou de bijtelling in orde moeten zijn. Echter door het gebrek aan informatie heb ik ook daar mijn twijfels over...
Iemand enig idee wanneer (en waar) je je kenteken te horen krijgt? Op de eindfactuur staat "Not Applicable".
Ik hoorde mijn kenteken pas toen ik hem ging ophalen. Heb daarna een rustig(er) plekje gezocht en online een autoverzekering afgesloten, daarna de auto van het terrein opgehaald.SDMSIM schreef op zondag 29 december 2019 @ 09:20:
Iemand enig idee wanneer (en waar) je je kenteken te horen krijgt? Op de eindfactuur staat "Not Applicable".
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Hmm oke, ik hoopte dat te kunnen vermijden. Ah well...Wirf schreef op zondag 29 december 2019 @ 09:25:
[...]
Ik hoorde mijn kenteken pas toen ik hem ging ophalen. Heb daarna een rustig(er) plekje gezocht en online een autoverzekering afgesloten, daarna de auto van het terrein opgehaald.
Dat klopt! Bij mij was dat ook het geval. Vrijdag 27 dec eind van de middag gebracht door chauffeur van Easy Way.
Inmiddels een dag met de Tesla gereden. Maar wat blijkt nu ineens? Sinds zaterdag eind van de middag kon ik mijn Tesla-app niet meer openen. Foutmelding: "Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account".
Als ik kijk op de Tesla site, staat er nu op de beheerpagina van mijn account: Nieuwe afspraak voor levering: dinsdag 31 dec 13:30.
Ik wist niet dat Tesla de laatste dagen van het jaar een bijzondere actie had??? 2 halen, 1 betalen?
Probleem nu is dat ik Tesla niet kan bereiken. Service-ondersteuning neemt niet op lijkt het in het weekend...
Inmiddels een dag met de Tesla gereden. Maar wat blijkt nu ineens? Sinds zaterdag eind van de middag kon ik mijn Tesla-app niet meer openen. Foutmelding: "Er zijn geen producten gekoppeld aan uw Tesla-account".
Als ik kijk op de Tesla site, staat er nu op de beheerpagina van mijn account: Nieuwe afspraak voor levering: dinsdag 31 dec 13:30.
Probleem nu is dat ik Tesla niet kan bereiken. Service-ondersteuning neemt niet op lijkt het in het weekend...
Destralak schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:43:
[...]
Ik heb ook Arval / Easy Way; in het Tesla account staat morgen levering, maar Easy Way haalt 'm maandag op.
Ik heb daarom Tesla gebeld om 10:00 vandaag, die geven aan dat de SMSjes van Tesla kunnen worden genegeerd. Arval verzorgt aflevering en dat komt allemaal goed.
Gisteren de M3 opgehaald. Poging tot een nuttig verslag hieronder:
Ruim op tijd vertrokken om zeker niet te laat te komen en hopelijk wat eerder zodat ik de auto bij daglicht kon checken. 45 minuten te vroeg was ik daar. Vervolgens, in aanloop naar de tent toe, kun je ruim parkeren op een braak liggend terrein van Koopman.
Het was erg druk in de tent, maar vooral veel wachtenden. Vooral veel mensen (Tweakers?) die op de bonnefooi waren gekomen in de veronderstelling dat de auto er toch wel stond. Die moesten wachten op tenaamstelling (het kan dus wel), maar de meneer voor mij in de rij werd teleurgesteld dat hij toch echt maandag terug moest komen omdat de auto nog niet gereed was (geen idee wat).
Ondanks de volle tent ging het voor mij heel vlot in de linkerrij. Auto was gisteren tenaamgesteld en die papieren lagen te wachten.
D92 stond ie, vrijwel achteraan. Goed aangewezen en goed vindbaar. Direct buiten wordt je heel vriendelijk geholpen door Tesla personeel in oranje hesjes en/of leden van de Tesla Owner club.
Een van die leden heeft mij 20 minuten vanalles staan vertellen over de Tesla en heeft de eerste instellingen met mij doorlopen. Toch handig, want ik had enkel nog de instructievideo's gezien
.
Daarna een snelle check rondom de auto en alles zag er prima uit. Er zat nog ergens een vergeten sticker, wat lijmplekjes op de buitenrand van de deurstijlen en aan de binnenkant van het raam. De auto was wat vuil en nat, maar gelukkig had ik een goede zaklamp mee (tip) zodat ik goed tot op de lak kon schijnen.
Laadkabel (zwarte) van 4m, thuiskabel, trekhaak, EHBO-kit lagen er keurig in.
Dan rijden maar, en dat wordt ook verwacht want ze hadden al doorgegeven dat er op mijn plek een nieuwe auto kon worden geplaatst. Continue aanvoer van auto's over het terrein dus!
Langs de check-in naar buiten, RDW-papiertje laten zien en dan weet je zeker dat niemand de auto meer afpakt
Voetje naar beneden is magistraal, wat een power.! Al heel vaak gezegd, maar ik blijf het voorlopig niet normaal vinden. Grote glimlach hier in ieder geval. De wegligging is overigens ook perfect.
Enige minpuntje is de kleine achteruitkijkspiegel, maar goed dat zal wellicht gewoon wennen zijn.
Al met al is het hele leverproces in precies 7 weken doorlopen.
Paar keer gebeld voor een check bij Alphabet en Tesla, dus helemaal prima zo.
Ik heb genoten van alle verhalen en meegeleefd met sommige teleurstellingen. Alle kentekens worden iig op 2019 uitgeleverd verzekerde Tesla mij, dus dat zit mooi snor. Hopelijk kan iedereen snel het echte gevoel meemaken.
Ik had overigens nog wat foto's gemaakt, maar die zijn niet veel anders dan dat ik hier al voorbij heb zien komen, dus die laat ik voor nu maar achterwege. Ik zal t/m 1 jan. hier nog af en toe kijken mochten er vragen zijn en om te zien hoe iedereen mooi zijn auto ontvangt. Succes allemaal.
PS ik heb gisteren direct mijn 1e (en hopelijk laatste) 'range anxiety' gehad. Er was 330km geladen toen ik de M3 ophaalde, dus top. Alleen heb ik het pedaal iets te vaak ingedrukt + continue spelen met alle instellingen en alles uitproberen etc. Daardoor daalde de rang vrij rap en na 200km was het aardig op. Nog net genoeg over om bij Duiven de supercharger te halen (40 range om 30 km) en dus heel rustig die kant op.
Kreeg ik vrijwel direct de melding dat de verwachting was dat ik het niet ging halen en onder de 105 km/u moest blijven. Ik netjes 100km/u rijden, maar na 5 min. kreeg ik de melding dat ik onder de 100km/u moest blijven. Dus ik maar 90 km/u rijden (waar je 120 km/u mocht). Airco even uitgezet, schermverlichting op 10% gezet en continue kijken of er bij iedere km range eraf, ook een km weg was afgelegd
.
Met 5km range de SC gehaald haha. Helft was bezet. Eerst de verkeerde lader gepakt uiteraard
, maar gelukkig werd ik vrij snel geholpen door een aardige gast met een P die Netflix aan het kijken was tijdens het laden en mij zag stuntelen...
Ruim op tijd vertrokken om zeker niet te laat te komen en hopelijk wat eerder zodat ik de auto bij daglicht kon checken. 45 minuten te vroeg was ik daar. Vervolgens, in aanloop naar de tent toe, kun je ruim parkeren op een braak liggend terrein van Koopman.
Het was erg druk in de tent, maar vooral veel wachtenden. Vooral veel mensen (Tweakers?) die op de bonnefooi waren gekomen in de veronderstelling dat de auto er toch wel stond. Die moesten wachten op tenaamstelling (het kan dus wel), maar de meneer voor mij in de rij werd teleurgesteld dat hij toch echt maandag terug moest komen omdat de auto nog niet gereed was (geen idee wat).
Ondanks de volle tent ging het voor mij heel vlot in de linkerrij. Auto was gisteren tenaamgesteld en die papieren lagen te wachten.
D92 stond ie, vrijwel achteraan. Goed aangewezen en goed vindbaar. Direct buiten wordt je heel vriendelijk geholpen door Tesla personeel in oranje hesjes en/of leden van de Tesla Owner club.
Een van die leden heeft mij 20 minuten vanalles staan vertellen over de Tesla en heeft de eerste instellingen met mij doorlopen. Toch handig, want ik had enkel nog de instructievideo's gezien
Daarna een snelle check rondom de auto en alles zag er prima uit. Er zat nog ergens een vergeten sticker, wat lijmplekjes op de buitenrand van de deurstijlen en aan de binnenkant van het raam. De auto was wat vuil en nat, maar gelukkig had ik een goede zaklamp mee (tip) zodat ik goed tot op de lak kon schijnen.
Laadkabel (zwarte) van 4m, thuiskabel, trekhaak, EHBO-kit lagen er keurig in.
Dan rijden maar, en dat wordt ook verwacht want ze hadden al doorgegeven dat er op mijn plek een nieuwe auto kon worden geplaatst. Continue aanvoer van auto's over het terrein dus!
Langs de check-in naar buiten, RDW-papiertje laten zien en dan weet je zeker dat niemand de auto meer afpakt
Voetje naar beneden is magistraal, wat een power.! Al heel vaak gezegd, maar ik blijf het voorlopig niet normaal vinden. Grote glimlach hier in ieder geval. De wegligging is overigens ook perfect.
Enige minpuntje is de kleine achteruitkijkspiegel, maar goed dat zal wellicht gewoon wennen zijn.
Al met al is het hele leverproces in precies 7 weken doorlopen.
Paar keer gebeld voor een check bij Alphabet en Tesla, dus helemaal prima zo.
Ik heb genoten van alle verhalen en meegeleefd met sommige teleurstellingen. Alle kentekens worden iig op 2019 uitgeleverd verzekerde Tesla mij, dus dat zit mooi snor. Hopelijk kan iedereen snel het echte gevoel meemaken.
Ik had overigens nog wat foto's gemaakt, maar die zijn niet veel anders dan dat ik hier al voorbij heb zien komen, dus die laat ik voor nu maar achterwege. Ik zal t/m 1 jan. hier nog af en toe kijken mochten er vragen zijn en om te zien hoe iedereen mooi zijn auto ontvangt. Succes allemaal.
PS ik heb gisteren direct mijn 1e (en hopelijk laatste) 'range anxiety' gehad. Er was 330km geladen toen ik de M3 ophaalde, dus top. Alleen heb ik het pedaal iets te vaak ingedrukt + continue spelen met alle instellingen en alles uitproberen etc. Daardoor daalde de rang vrij rap en na 200km was het aardig op. Nog net genoeg over om bij Duiven de supercharger te halen (40 range om 30 km) en dus heel rustig die kant op.
Kreeg ik vrijwel direct de melding dat de verwachting was dat ik het niet ging halen en onder de 105 km/u moest blijven. Ik netjes 100km/u rijden, maar na 5 min. kreeg ik de melding dat ik onder de 100km/u moest blijven. Dus ik maar 90 km/u rijden (waar je 120 km/u mocht). Airco even uitgezet, schermverlichting op 10% gezet en continue kijken of er bij iedere km range eraf, ook een km weg was afgelegd
Met 5km range de SC gehaald haha. Helft was bezet. Eerst de verkeerde lader gepakt uiteraard
Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.
Verwijderd
Ja, ongeveer dezelfde ellende, maar dan met een defect power conversion system. Twee keer voor niks naar Koopman Terminal geweest, pas daar gehoord dat mijn auto bij repair in ZuidOost staat. Al bijna 4 weken..... Vaak gebeld (020 365 00 08) maar krijg al dagen de status dat ze “er mee bezig zijn”. Mijn inmiddels 5e afhaalafspraak staat op 31 december maar ik heb nog geen idee of ie dan klaar is en weer terug is gebracht naar Koopman. Ik heb het idee dat alles en iedereen bij Tesla op de uitlevering is gezet en er momenteel dus nul bezetting is bij repair. Maandag maar weer bellen.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 09:09:
Goedemorgen!
Ik ga er van uit dat jouw bolide ook bij repair staat. Ik zou gewoon eens proberen te bellen als ik jou was. Succes!!
Vanmorgen is de Tesla App wakker geworden
. De auto staat geparkeerd in Amsterdam, op de bekende locatie. Actieradius 275km.
Account geeft aan: levering vandaag in Tilburg. Niet dus. Ik denk dat het systeem Amsterdam niet kent, vandaar Tilburg als distributiecentrum.
RWD gecontroleerd: toegelaten 29-12-2019. Dus de 4% over de eerste schijf van 50k is binnen.
Athlon zal de auto een dezer dagen, mogelijk 3 jan 2020, bezorgen. Deze ga ik nu dus niet zelf ophalen.
Op de valreep komt alles uiteindelijk goed, ondanks alle onzekere tijden en de erbij behorende stress....
Veel sterkte aan allen die nog in het RDW toelatingsproces zitten, dan wel nog bevestiging levering moeten ontvangen.
Account geeft aan: levering vandaag in Tilburg. Niet dus. Ik denk dat het systeem Amsterdam niet kent, vandaar Tilburg als distributiecentrum.
RWD gecontroleerd: toegelaten 29-12-2019. Dus de 4% over de eerste schijf van 50k is binnen.
Athlon zal de auto een dezer dagen, mogelijk 3 jan 2020, bezorgen. Deze ga ik nu dus niet zelf ophalen.
Op de valreep komt alles uiteindelijk goed, ondanks alle onzekere tijden en de erbij behorende stress....
Veel sterkte aan allen die nog in het RDW toelatingsproces zitten, dan wel nog bevestiging levering moeten ontvangen.
Heb pas een afspraak voor morgen, wil hem eigenlijk vandaag ophalen haha
Tesla is nog niet wakker geworden in de app.
Wel Rdw geregistreerd gisteren
Tesla is nog niet wakker geworden in de app.
Wel Rdw geregistreerd gisteren
[ Voor 35% gewijzigd door jzoin2 op 29-12-2019 10:09 ]
Nadat ik tijdens de daadwerkelijke afleverdatum in Londen was, ben ik gisteren op hoop van zegen naar Koopman gereden (ik zag in de app dat mijn auto daar nog stond ipv bij Leaseplan wat de afspraak was). Ik werd vrij snel geholpen aan de balie en kon inderdaad alsnog zelf de auto ophalen.
De auto snel gevonden in rij C, maar wat bleek, er zat een verkeerd kenteken op (vin klopte wel).
Dit gemeld bij de balie en iemand zou mijn kentekenplaten gaan zoeken (deze zaten waarschijnlijk op een andere rode P).
Zo'n 10 min later werd mijn auto voor gereden met de juiste platen en kon ik mijn weg naar huis gaan volgen.
Ik heb nog geen gebreken kunnen ontdekken en het rijdt heerlijk.
Wel heb ik een hele korte kabel en dus niet die van 4m.
De auto snel gevonden in rij C, maar wat bleek, er zat een verkeerd kenteken op (vin klopte wel).
Dit gemeld bij de balie en iemand zou mijn kentekenplaten gaan zoeken (deze zaten waarschijnlijk op een andere rode P).
Zo'n 10 min later werd mijn auto voor gereden met de juiste platen en kon ik mijn weg naar huis gaan volgen.
Ik heb nog geen gebreken kunnen ontdekken en het rijdt heerlijk.
Wel heb ik een hele korte kabel en dus niet die van 4m.
Mijn account geeft aan dat ik de auto vandaag moet ophalen in Amsterdam. Kenteken en vin zijn bekend. Echter staat de auto volgens rdw nog niet op naam. Is dit een probleem of doen ze dat ter plekke? Auto is leased via alphabet
Dingen!
Weet iemand of ze op Zondag ook doorgaan met kentekens tenaam stellen? Heb wel m'n kenteken maar staat volgens de RDW nog niet op naam....
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kanonne, ze zijn lekker op dreef!
Ja, ik heb deze vandaag te naam gehad om 8:48 am.
DennusB schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:30:
Weet iemand of ze op Zondag ook doorgaan met kentekens tenaam stellen? Heb wel m'n kenteken maar staat volgens de RDW nog niet op naam....
Dat is fijn.SWK schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:33:
Ja, ik heb deze vandaag te naam gehad om 8:48 am.
[...]
Mijne begint met G-9, dus ik hoop dat die ergens de komende dagen ook tenaamgesteld gaat worden
989 afgeleverd gisteren, mijn hemel.
Dat zijn trouwens volgens mij niet per se afleveringen maar kentekenregistraties neem ik aan?
Dat zijn trouwens volgens mij niet per se afleveringen maar kentekenregistraties neem ik aan?
Tenaamstellingen zelfsnaii11 schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:38:
989 afgeleverd gisteren, mijn hemel.
Nvm, auto is om 10:14 op naam gezet. Ze gaan volle bak door blijkbaar.Kentsfield schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:25:
Mijn account geeft aan dat ik de auto vandaag moet ophalen in Amsterdam. Kenteken en vin zijn bekend. Echter staat de auto volgens rdw nog niet op naam. Is dit een probleem of doen ze dat ter plekke? Auto is leased via alphabet
Dingen!
-verwijderd-
[ Voor 100% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:44 ]
Ik heb hem 2 weken geleden opgehaald en ik heb wel een campingstekker erbij gekregen.geronim schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:56: zo zat er bij mij alleen een 220 stekker verloop bij de thuislader, en geen campingstekker. Dat is "beetje random" anno december 2019 volgens oranje hesje, in de zomer zaten die er altijd bij.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit de grote besparing is, want he tis alleen een stekker, niet een stuk van de schakeling.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Ja, ik zit ook met dit idee; kinderen zijn spelen, vrouw is werken, ik ga dus voor de "me-time" (🤮 woord)Intronic schreef op zondag 29 december 2019 @ 08:07:
Nog een dag te gaan. Als Athlon morgen niet komt ga ik zelf, maar ga er vanuit dat dit goedkomt.
Ik bel morgen mijn Athlon contact (en de coordinator van de Tesla delivery) om te vragen of ze maandag dan wel dinsdag verwachten af te leveren (heb nog geen mail van Athlon gehad waar ze moeten afleveren dus ik ga er in principe niet vanuit dat ze langskomen) en bij een NEE stap ik zelf op de fiets en trein en taxi naar Tilburg (hoek Dongenseweg-Vossenbergseweg).
Ik wacht al lang genoeg
Ik zie dat vanaf vandaag de Tesla app actief is geworden, dit komt overeen met de sms van levering op de 29e. Ik heb er nu goede hoop op dat de auto nog onder de 4% valt. Nu afwachten wanneer Athlon de auto in januari komt afleveren....
Bij twijfel en indien mogelijk: ga morgen langs een Tesla shop en dwing die registratie af. Ik heb het ook netjes gevraagd in Duiven en binnen 5 minuten werd mijn kenteken tenaam gesteld.wgdejong99 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:46:
Ik zie dat vanaf vandaag de Tesla app actief is geworden, dit komt overeen met de sms van levering op de 29e. Ik heb er nu goede hoop op dat de auto nog onder de 4% valt. Nu afwachten wanneer Athlon de auto in januari komt afleveren....
Dat gaat helaas niet lukken, is het niet zo dat wanneer de app actief is dat de auto klaar is om afgehaald te worden? Dus tenaamstelling is gedaan? Heb geen kenteken dus kan dit niet controleren.....Bruutil schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:47:
[...]
Bij twijfel en indien mogelijk: ga morgen langs een Tesla shop en dwing die registratie af. Ik heb het ook netjes gevraagd in Duiven en binnen 5 minuten werd mijn kenteken tenaam gesteld.
Tja, dan kun je het beste morgen je LM bellen om je kenteken te vragen en te checken op ovi.rdw.nlwgdejong99 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:54:
[...]
Dat gaat helaas niet lukken, is het niet zo dat wanneer de app actief is dat de auto klaar is om afgehaald te worden? Dus tenaamstelling is gedaan? Heb geen kenteken dus kan dit niet controleren.....
Blijft ook roulette; mijn kenteken is G-0XX-XK en ik heb 'm dus sinds maandag op de stoep..... K is in mijn alfabet nog altijd ná J, toch staat die van jou nog niet op naam....DennusB schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:36:
[...]
Dat is fijn.
Mijne begint met G-9, dus ik hoop dat die ergens de komende dagen ook tenaamgesteld gaat worden
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Doen ze daar de registratie dan? Lijkt me dat ze dat vanaf koopman doen?Bruutil schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:47:
[...]
Bij twijfel en indien mogelijk: ga morgen langs een Tesla shop en dwing die registratie af. Ik heb het ook netjes gevraagd in Duiven en binnen 5 minuten werd mijn kenteken tenaam gesteld.
Ik heb G-[][][]-XJ en ook nog niet op naam. Morgen aflevering door Arval dus ik verwach dat ie morgen op naam komt.Miepz78 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:59:
[...]
Blijft ook roulette; mijn kenteken is G-0XX-XK en ik heb 'm dus sinds maandag op de stoep..... K is in mijn alfabet nog altijd ná J, toch staat die van jou nog niet op naam....
Hier ook G-<XXX>-XJ! Spannend!m_huizinga schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:03:
[...]
Ik heb G-[][][]-XJ en ook nog niet op naam. Morgen aflevering door Arval dus ik verwach dat ie morgen op naam komt.
Kan je niet zien
https://www.kentekenradar.nl/auto/tesla/model-3/#dag
http://iserv.nl/files/elektrisch/
-> onderste is van databeestje
[ Voor 5% gewijzigd door bottom line op 29-12-2019 12:06 ]
Ik heb gelukkig wel mail gehad (2x om te bevestigen dat ze 30e komen). Kenteken is nog niet op naam gezet. Morgen maar in de gaten houden.
Bruutil schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:45:
[...]
Ja, ik zit ook met dit idee; kinderen zijn spelen, vrouw is werken, ik ga dus voor de "me-time" (🤮 woord)
Ik bel morgen mijn Athlon contact (en de coordinator van de Tesla delivery) om te vragen of ze maandag dan wel dinsdag verwachten af te leveren (heb nog geen mail van Athlon gehad waar ze moeten afleveren dus ik ga er in principe niet vanuit dat ze langskomen) en bij een NEE stap ik zelf op de fiets en trein en taxi naar Tilburg (hoek Dongenseweg-Vossenbergseweg).
Ik wacht al lang genoeg
Wanneer wordt toegang tot de app verleend?
Eigenaren krijgen binnen 48 uur na levering toegang tot de Tesla-app. Zodra toegang tot de app is verleend, ontvangt u een e-mail of SMS.
Eigenaren krijgen binnen 48 uur na levering toegang tot de Tesla-app. Zodra toegang tot de app is verleend, ontvangt u een e-mail of SMS.
Ja, de auto's worden bij Tesla op naam gezet; afgelopen vrijdag zaten er twee man in Duiven kentekens op naam te zetten.DennusB schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:02:
[...]
Doen ze daar de registratie dan? Lijkt me dat ze dat vanaf koopman doen?
Top! Dan rijd ik morgen wel ff langs Rotterdam! Thanks voor de tipBruutil schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:14:
[...]
Ja, de auto's worden bij Tesla op naam gezet; afgelopen vrijdag zaten er twee man in Duiven kentekens op naam te zetten.
Vanochtend opgehaald, was met 15 minuten weer buiten inclusief een beest van een auto:-)! Verslag van de levering Inclusief foto’s volgt nog!
Model 3 LR AWD Midnight Silver/Black/Aero | Besteld 4-10 | NL Delivery 15-10 | VIN 28-11 | SMS 20-12 | Delivery 29-12 | G-XXX-XD
Hier ook! Morgen om 1300 ophalen, maar nog geen tenaamstellingen of toegang tot de tesla app.
AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2
Hier nog geen afspraak per SMS/Mail/LM ontvangen. Prima als ze in 2020 uitleveren, als ie maar op kenteken gaat hahaSimD schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:57:
[...]
Hier ook! Morgen om 1300 ophalen, maar nog geen tenaamstellingen of toegang tot de tesla app.
Verwijderd
Afgelopen weken nauwlettend de bron code in de gaten gehouden, maar steeds maar geen afspraak. Nu 2 dagen niet gekeken, geen sms.. Maar in mijn account staat een afspraak voor vandaag om 14:00.. ik rij zo maar die kant op haha. Wat een bijzonder proces is dit ook. Maar eindelijk de auto ophalen na 4 maanden wachten!
Helaas vandaag toch achter wat onvolkomenheden gekomen ik zag gister wat vegen op mijn raam zitten en dacht dat het viezigheid was, echter toen ik deze vandaag probeerde weg te poetsen bleken het krassen te zijn van boven naar beneden dus vermoed dat er in de deur iets niet lekker zit, tevens een vlek in de lak gevonden dus daar ook maar even melding van gemaakt in de app.
Kan helaas pas 3 feb in a'dam terecht dus ga even langs rijden want de krassen op mijn raam zijn redelijk irritant, misschien kunnen ze het er snel uit polijsten, de rest kan later wel.
Kan helaas pas 3 feb in a'dam terecht dus ga even langs rijden want de krassen op mijn raam zijn redelijk irritant, misschien kunnen ze het er snel uit polijsten, de rest kan later wel.
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Ik heb m gewoon zelf afgehaald, werd ter plekke tenaamstelling geregeld. Met 15 minuten was ik klaar en onderweg.wgdejong99 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:46:
Had je wel datum gehad dan of heb je gewoon gegokt en ben je gewoon langs gegaan?Cools74 schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:41:
[...]
Ik heb m gewoon zelf afgehaald, werd ter plekke tenaamstelling geregeld. Met 15 minuten was ik klaar en onderweg.
Gezellig, ik ookVerwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:19:
Gister tenaamstellingen 13:00 - morgen 11:00 ophalen in AMS
G-xxx-XD | LR Black black
LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak
Ik heb ook G-XXX-XJ en de mijne is de 24e geleverd door Arval, heb er al 1100km opzitten inclusief stukken autobahn.m_huizinga schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:03:
[...]
Ik heb G-[][][]-XJ en ook nog niet op naam. Morgen aflevering door Arval dus ik verwach dat ie morgen op naam komt.
Vandaag om 12:00 voor een klant z'n Model 3 opgehaald. Ging soepel met machtigingsformulier en binnen 15 min. stond ik weer buiten. Geen rare dingen aan de auto maar bij 120 km/u trilt het stuur. Zal wel niet goed gebalanceerd zijn. Tesla is niet zo goed in banden dat heb ik met m'n S ook wel geleerd
Het windgeluid viel me ook wel direct op, dat is in de meeste auto's toch minder.
[ Voor 11% gewijzigd door SDMSIM op 29-12-2019 16:20 ]
Nog nooit een mail of sms van tesla gehad. Wel deed de app het gister ineens. Was 4 dagen na aflevering. Dussss klopt niet helemaal :-)jzoin2 schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:07:
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Verwijderd
Vrijdag is mijn Model 3 Performance geleverd door Athlon. Aardige student die hem kwam brengen, prima service. De auto heeft 2 kleine panel gaps en een achtergordel plastic houder is kapot. Hier en daar een vlekje en was lijmresten maar niks ergs. Auto was best wel vies.
De model 3 is geweldig... rijd zo verschrikkelijk heerlijk en de acceleratie is geweldig! Super goed geluid en de stoelen zijn ook super. Batterij gaat alleen ontzettend snel leeg als je veel snel op trekt.
Super bedankt allemaal en veel succes!
De model 3 is geweldig... rijd zo verschrikkelijk heerlijk en de acceleratie is geweldig! Super goed geluid en de stoelen zijn ook super. Batterij gaat alleen ontzettend snel leeg als je veel snel op trekt.
Super bedankt allemaal en veel succes!
Nja staat op de site heMiepz78 schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:24:
[...]
Nog nooit een mail of sms van tesla gehad. Wel deed de app het gister ineens. Was 4 dagen na aflevering. Dussss klopt niet helemaal :-)
Verwijderd
Auto vandaag opgehaald. Super service, geen lange wachttijden oid en prettige uitleg door Tesla OwnersClub member daarna via Tesla Naarden voor een volle accu! Top dusver. Sterkte met wachten bij mij alles via het boekje wellicht brengt dat rust ;-)
Kwamen ze 'm op de opgegeven datum en tijd afleveren?Landon schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:55:
[...]
Ik heb ook G-XXX-XJ en de mijne is de 24e geleverd door Arval, heb er al 1100km opzitten inclusief stukken autobahn.

Mijn M3 staat nog bij de koopman terminal in Amsterdam. Hoop niet dat de kofferbak daadwerkelijk openstaat.. Gisteren was hij volgens de app nog dicht.
Kan iemand hem even dicht doen als je de auto ophaalt daar?
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Kenteken vandaag op naam gezet rond 12 uur! Kan weinig meer stuk voor levering morgen ...
Zie het plaatje van de auto zelf 😉Streamz schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:06:
Staat niet open hoor, is gewoon de knop om de frunk open te doen.
Overigens kan dit ook gewoon een klein klikje open zijn. Volgens mij loopt er dan nog steeds water naar binnen, ff een handdoeken meenemen 😉
Ze hebben waarschijnlijk net een mooie korte 2.5 meter laadkabel in de kofferbak gelegd...nMad schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:51:
[Afbeelding]
Mijn M3 staat nog bij de koopman terminal in Amsterdam. Hoop niet dat de kofferbak daadwerkelijk openstaat.. Gisteren was hij volgens de app nog dicht.
Kan iemand hem even dicht doen als je de auto ophaalt daar?
Niet te vaak kijken he, dan is je resterende range bij het ophalen beperkt
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Mijn LM heeft anderhalve week geleden Tesla een mail gezonden met mijn gegevens.
Online staat bij mij onderaan iets van dealership transfer en voeg voertuig toe.
De app geeft ook aan dat er nog niets is gekoppeld.
Jammer maar ben bamg dat het gewoon afwachten wordt en bij de één gaat het sneller dan bij de ander.
Online staat bij mij onderaan iets van dealership transfer en voeg voertuig toe.
De app geeft ook aan dat er nog niets is gekoppeld.
Jammer maar ben bamg dat het gewoon afwachten wordt en bij de één gaat het sneller dan bij de ander.
jzoin2 schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:07:
Ik wil graag melding van reparatie maken in app maar kan locatie Amsterdam niet vinden/selecteren. Iemand ervaring mee?
Sms van Tesla ontvangen dat levering vandaag was.DennusB schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:05:
[...]
Had je wel datum gehad dan of heb je gewoon gegokt en ben je gewoon langs gegaan?
Al vaak gemeld: beginnen met huisadres.Teslalrp schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:45:
Ik wil graag melding van reparatie maken in app maar kan locatie Amsterdam niet vinden/selecteren. Iemand ervaring mee?
Eerder deze week weer een sms van tesla gekregen dat levering voor morgen gepland staat, maar tot nu toe nog niets van mn LM gehoord over aflevering behalve weer een algemene mail om te vragen waar ze de auto moeten komen brengen. Slechte communicatie vanuit de LM deze keer, ik ga ze morgen maar weer bellen.
Rij die kant op, zorg dat er ondertussen iemand thuis is (evt. met machtigingsformulier) en gok op beide opties.Tatteredhat schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:00:
Eerder deze week weer een sms van tesla gekregen dat levering voor morgen gepland staat, maar tot nu toe nog niets van mn LM gehoord over aflevering behalve weer een algemene mail om te vragen waar ze de auto moeten komen brengen. Slechte communicatie vanuit de LM deze keer, ik ga ze morgen maar weer bellen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Smobbo schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:20:
[...]
Zie het plaatje van de auto zelf 😉
Overigens kan dit ook gewoon een klein klikje open zijn. Volgens mij loopt er dan nog steeds water naar binnen, ff een handdoeken meenemen 😉
Hij is gelukkig alweer dicht volgens de app!Taro schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:27:
[...]
Ze hebben waarschijnlijk net een mooie korte 2.5 meter laadkabel in de kofferbak gelegd...
Niet te vaak kijken he, dan is je resterende range bij het ophalen beperkt
Kost het openen van de Tesla app en daarmee het "wakker" maken van de auto echt veel energie? Valt me inderdaad wel op dat de range 3 procent is afgenomen sinds de eerste keer dat ik heb gekeken. Dus volgens mij heb je gelijk
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Ja, dat kost best veel energie.
Eerste dag dat ik mijne in het wild had geparkeerd heb ik echt 5x gekeken, dat scheelde aan het eind van de dag echt 7%.
Dag erna met rust gelaten, en toen was er maar 1% af..
Het is hier wel 18 graden overdag dus super koud word onze auto niet.
Eerste dag dat ik mijne in het wild had geparkeerd heb ik echt 5x gekeken, dat scheelde aan het eind van de dag echt 7%.
Dag erna met rust gelaten, en toen was er maar 1% af..
Het is hier wel 18 graden overdag dus super koud word onze auto niet.
Stuur trillen rond 110km/uur deed die van mij ook toen ik deze had opgehaald. Na 300 km was al het veel minder en nu na 700 km vrijwel weg. Wellicht door de stickers die op de wielen zaten bij aflevering? Die zijn nu vanzelf weg...SDMSIM schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:20:
Vandaag om 12:00 voor een klant z'n Model 3 opgehaald. Ging soepel met machtigingsformulier en binnen 15 min. stond ik weer buiten. Geen rare dingen aan de auto maar bij 120 km/u trilt het stuur. Zal wel niet goed gebalanceerd zijn. Tesla is niet zo goed in banden dat heb ik met m'n S ook wel geleerdHet windgeluid viel me ook wel direct op, dat is in de meeste auto's toch minder.
Zou daarom kunnen dat het vanzelf weg gaat.
Ik maakte me niet zo'n zorgen omdat de auto met zomerbanden geleverd wordt en via de LM er winterbanden onder moeten komen. De wielen worden dan opnieuw gebalanceerd.
[ Voor 5% gewijzigd door dacofiel op 29-12-2019 18:48 ]
SR+, Blue, Black,19", afgeleverd 13/12/2019
Auto heeft lang stil gestaan op de boot. Dat is slecht voor de banden. Met het rijden worden ze weer ronddacofiel schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:46:
[...]
Stuur trillen rond 110km/uur deed die van mij ook toen ik deze had opgehaald. Na 300 km was al het veel minder en nu na 700 km vrijwel weg. Wellicht door de stickers die op de wielen zaten bij aflevering? Die zijn nu vanzelf weg...
Zou daarom kunnen dat het vanzelf weg gaat.
Ik maakte me niet zo'n zorgen omdat de auto met zomerbanden geleverd wordt en via de LM er winterbanden onder moeten komen. De wielen worden dan opnieuw gebalanceerd.
De auto gaat iedere keer weer uit slaapstand als je de App opent. Als ik dit thuis doe, dan gaat er 2-3 km range af. Dat is toch ~0.75 kWh per keer dat je kijkt (het duurt immers ook weer minimaal 20 minuten voordat de slaapstand wordt hervat, waarbij je nog wat extra range verliest) op een totaal van 75 kW bij een LR/P, dus 1% range die je verliest door te kijken...nMad schreef op zondag 29 december 2019 @ 18:41:
[...]
Kost het openen van de Tesla app en daarmee het "wakker" maken van de auto echt veel energie? Valt me inderdaad wel op dat de range 3 procent is afgenomen sinds de eerste keer dat ik heb gekeken. Dus volgens mij heb je gelijkBedankt voor de tip.
Ik heb al twee keer via LM ontvangen dat ik morgen kan ophalen. Hij staat al op kenteken en is ook al op naam gezet. Maar geen SMS met tijd. Weten jullie vanaf hoe laat je daar mag zijn, want dan ben ik er gewoon zo vroeg mogelijk.
Even Tweakers checken...
Verwijderd
Als hij op je eigen naam komt te staan kan je ook even kijken op mijn.overheid.nlwgdejong99 schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:54:
[...]
Dat gaat helaas niet lukken, is het niet zo dat wanneer de app actief is dat de auto klaar is om afgehaald te worden? Dus tenaamstelling is gedaan? Heb geen kenteken dus kan dit niet controleren.....
Ik zou er persoonlijk rond 9:00 - 10:00 zijn, afhankelijk van het type vervoer en net na de spits voor zover die er in deze periode isjprommen schreef op zondag 29 december 2019 @ 19:07:
Ik heb al twee keer via LM ontvangen dat ik morgen kan ophalen. Hij staat al op kenteken en is ook al op naam gezet. Maar geen SMS met tijd. Weten jullie vanaf hoe laat je daar mag zijn, want dan ben ik er gewoon zo vroeg mogelijk.
Yes, netjes gebeld toen de chauffeur hem had opgehaald, van hoelaat tot hoelaat hij moest laden en hij belde nog even toen hij weer ging rijden.m_huizinga schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:47:
[...]
Kwamen ze 'm op de opgegeven datum en tijd afleveren?
Top geregeld, hij heeft me meteen wat uitgelegd over de auto toen ik hem thuis bracht. 20km, dus ach. Chauffeur ook weer blij.
Ik zie dat Tesla tig keer heeft geprobeerd te bellen vandaag. Geen mail verder. Mijn geplande aflevering is morgen. Nu ga ik er wel gewoon heen morgen. Wellicht voor niets ...
Verwijderd
vandaag opgehaald, soepeltjes verlopen, auto zag er netjes uit , plekje waarvan ik dacht dat t kras was was lijmrest. 4m kabel erbij , app deed het toen ik ter plaatse was. Had 120 km range , voor de 50 km naar huis ruim voldoende. Bloemen van medetweaker stonden nog op de kast
Das even geluk hebben.[b]bug53 in "Het grote Tesla Levering topic"4m kabel erbij ,
Kennelijk is dat volledig random.
Of afhankelijk van de orde van grootte waarmee je Tesla tijdens het bestelproces hebt bestookt met belletjes, mails en SMS'jesqadn schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:25:
[...]
Das even geluk hebben.
Kennelijk is dat volledig random.
Mocht je dus helemaal geen kabel meekrijgen dan weet je voldoende...
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 29-12-2019 20:31 ]
Nee, ik heb er één, maar die is me eigenlijk te kort (2 meter ofzo).Taro schreef op zondag 29 december 2019 @ 20:30:
[...]
Of afhankelijk van de orde van grootte waarmee je Tesla tijdens het bestelproces hebt bestookt met belletjes, mails en SMS'jes
Mocht je dus helemaal geen kabel meekrijgen dan weet je voldoende...
Zou liever een langere kabel hebben.
Ik denk dat ze gewoon zo'n beetje alle kabels op de markt opgekocht hebben, dus wat er in jouw achterbak ligt gewoon een kwestie van geluk is. Anders zijn die verschillen helemaal niet logisch.
Even Tweakers checken...
Ik heb hier in de US wel een vrij lange kabel gekregen. Geen idee hoe lang die is maar zeker meer dan 5 meter.
Hebben mensen die op oudere software draaien ook last van niet functionerende spraak opdrachten in de M3?
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
nee.said006 schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:13:
Hebben mensen die op oudere software draaien ook last van niet functionerende spraak opdrachten in de M3?
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
Ik lees over maken van een service call via ios app, waar staat die optie precies? Ik zie m niet 😬
Vraag je LM even om die optie vrij te geven. Mits je niet zelf de auto hebt aangeschaft...TheSelfishGene schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:30:
Ik lees over maken van een service call via ios app, waar staat die optie precies? Ik zie m niet 😬
Dat ligt het dus aan de update, en niet aan overbelaste servers wat ik regelmatig voorbij zie komen.
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
daar lijkt het idd op. Ik merk geen verschil, maar kan niet veel meer dan navigatie opdrachten geven.said006 schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:06:
[...]
Dat ligt het dus aan de update, en niet aan overbelaste servers wat ik regelmatig voorbij zie komen.
Tesla model 3 LR AWD 2019, Tesla model Y rwd sr 2025
Verwijderd
Vandaag Performance model mogen ophalen. White on White.
Ondanks dat je erbij zet dat het gaat om eem referral video, spam is nog steeds spam en referrals zijn niet toegestaan
[ Voor 84% gewijzigd door Outerspace op 30-12-2019 08:13 ]
nvm foutjeVerwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:09:
Vandaag Performance model mogen ophalen. White on White.Referral video gemaakt:
[ Voor 47% gewijzigd door Outerspace op 30-12-2019 08:14 . Reden: Videospam ]
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Gaaf, geniet ervan! Ga je nog een chrome delete doen?Verwijderd schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:09:
Vandaag Performance model mogen ophalen. White on White.Referral video gemaakt:
[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 30-12-2019 08:15 . Reden: Referral in video ]
Laatste bericht op dit forum:
Vandaag mijn M3 afgehaald. Afhaaltijd stond op 16.00, maar dat ik een half uur te vroeg was was geen enkel probleem. Binnen 5 minuten had ik de RDW papieren en de plek waar de auto stond. Mijn zoontje kreeg 'voor het wachten' een kleurplaat van een Tesla, dus die was ook gelukkig.
Bij de auto het standaard rondje zoals vaak beschreven. Een wat creatief gemonteerde raamstijl, werd direct opgelost en 15 minuten later werd de auto weer voorgereden. Er was ook nog even een stoffer overheen gehaald "omdat hij wel erg vies was".
Daarna lekker rijden...
Alle medewerkers waren fantastisch; behulpzaam, snel, vrolijk en vriendelijk.
Ik ben wel blij.
Vandaag mijn M3 afgehaald. Afhaaltijd stond op 16.00, maar dat ik een half uur te vroeg was was geen enkel probleem. Binnen 5 minuten had ik de RDW papieren en de plek waar de auto stond. Mijn zoontje kreeg 'voor het wachten' een kleurplaat van een Tesla, dus die was ook gelukkig.
Bij de auto het standaard rondje zoals vaak beschreven. Een wat creatief gemonteerde raamstijl, werd direct opgelost en 15 minuten later werd de auto weer voorgereden. Er was ook nog even een stoffer overheen gehaald "omdat hij wel erg vies was".
Daarna lekker rijden...
Alle medewerkers waren fantastisch; behulpzaam, snel, vrolijk en vriendelijk.
Ik ben wel blij.
Leuke opmerking over het activeren van de app bij de check in in Amsterdam: "Er wordt wat later geactiveerd, vaak pas op het tijdstip waarop je de auto mag ophalen. In het begin gingen mensen vanuit huis op de app lekker met de lichten en de toeter spelen. Dat werd wat hinderlijk..."
Los van of het waar is is het een mooie uitleg.
Los van of het waar is is het een mooie uitleg.
Hier ook. Straks op de bonnefooi naar Tilburg.
Nog niks gehoord van athlon dus verwacht geen thuis levering.
Hier ook D-day.
Kenteken is gister tenaamgesteld dus het moet goedkomen vandaag.
Ben er tussen 11u en 11.30
Succes iedereen die hem (of haar) mag ophalen vandaag
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.