Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Ook weg uit dit topic,

Ophalen van de P ging redelijk soepel. Ik was te vroeg maar mijn papieren werden netjes uitgeprint. Eenmaal bij de auto zag alles er netjes uit. 1 raampje stond op een kier, swa.

Omdat ik een secondary account had kon ik mijn auto steeds niet zien. 10 minuten voor de daadwerkelijke tijd van mijn afspraak werd mijn auto plots aan mijn account gekoppeld. Dus eind goed al goed.

De auto vliegt, het is echt niet normaal zo snel als dit onderin is. Kwam onderweg op de snelweg nog wel een M5 tegen van het vorige type, die kon ik helaas net niet bijhouden haha.

Kreeg het zelf sturen nog niet helemaal aan de praat, morgen weer even verder mee klooien. Baal eigenlijk dat hij nu stil staat 😅. Zou best nog een stukje kunnen knallen.

Ik wens diegenen die nog in spanning zitten of het gaat lukken heel veel succes. 👋

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 573591

H-xxx-BD...het gaat beuren....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 1275446

Ik ga jullie verlaten

Ik had vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en was 2 uur eerder aanwezig. Om 11.51 precies te zijn. 12:17 reed ik het terrein af. Auto stond al gereed om mee te nemen. Tips voor de mensen. Duik naar de linker rijen. De rechter rijden staan vooral de studenten in voor de haal en breng service in.

Het was afgeladen zo druk. Maar al met al reuze meegevallen!
Kleine kant tekening. Ik hoorde wel veel mensen met klachten. Met betrekking tot vocht bij de camera in de B stijl en het afstelwerk van de achterlicht units. Maar verder dik voor elkaar.

Al met al is het vanaf het moment van het sms’je allemaal goed gegaan,
Verbeter pintje vind ik, dat als op het moment dat de VIN is gekoppeld. Ze weten op welke boot hij staat ze dus ook de aankomst datum weten. Ze op zijn minst een venster kunnen aangeven van aflevering. Bijv 10 tot 18 dec. En als ze dat ruim rekenen valt het voor iedereen mee.

Verder was iedereen vriendelijk bij Tesla. Niks op aan te merken.

Ik wens jullie allemaal rij plezier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1278900

Vandaag de soap verder met Leaseplan en Tesla. Om 15:00 uur melden in Amsterdam. Na een uurtje wachten papieren en locatie gekregen. Op naar de auto, staat er een rode in plaats van een grijze en een dual motor in plaats van een standard range plus. Blijken er twee auto's gekoppeld te zijn geweest op het reserveringsnummer en is er maar 1 besteld. Mijn configuratie kunnen ondanks alle toezeggingen niet meer leveren in 2019. Met geluk nog een blauwe die niet is opgehaald. Maandag komen ze er op terug, zeggen ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hazel123
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 30-05-2020
TGT2 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:53:
Omdat ik een secondary account had kon ik mijn auto steeds niet zien. 10 minuten voor de daadwerkelijke tijd van mijn afspraak werd mijn auto plots aan mijn account gekoppeld. Dus eind goed al goed.
Voor als je toch nog per ongeluk mee leest: moest je opnieuw inloggen in de app om te zien dat je account was gekoppeld?

M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel123
  • Laatst online: 30-05-2020
Anoniem: 1278900 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:58:
Vandaag de soap verder met Leaseplan en Tesla. Om 15:00 uur melden in Amsterdam. Na een uurtje wachten papieren en locatie gekregen. Op naar de auto, staat er een rode in plaats van een grijze en een dual motor in plaats van een standard range plus. Blijken er twee auto's gekoppeld te zijn geweest op het reserveringsnummer en is er maar 1 besteld. Mijn configuratie kunnen ondanks alle toezeggingen niet meer leveren in 2019. Met geluk nog een blauwe die niet is opgehaald. Maandag komen ze er op terug, zeggen ze.
Jemig, wat een teleurstelling zeg.... Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Hoop dat er maandag goed nieuws voor je is!

M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vinny74
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-03-2024
Vinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:21:
Staat de Athlon chauffeur voor de deur met een verkeerde auto! Wat een circus man
En de de juiste Tesla is toch nog geleverd aan het eind van de middag. Helaas was het al donker dus de auto niet goed kunnen checken. Constateerde al wel dat het rechter voorportier niet helemaal lekker sluit. Voor de rest rijdt de auto echt fenomenaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tons Tesla
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-01-2022
Jinxz schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:33:
[...]

Misschien een stomme vraag maar aan wie betaal je de btw? Aan Tesla zodat de LM alleen nog de rest betaald? Of aan de LM zodat ze het gehele bedrag aan Tesla betalen?
Ik zit nml. in dezelfde situatie waarbij de LM wss niet op tijd de betaling kan doen maar ik mij deel al klaar heb staan en de auto over 4u door een buddy van me wordt opgehaald.
Vandaag langs geweest, heb vanuit mijn holding zelf de btw voldaan. Had hem in de basis wel mee gekregen echter het gat in de deur was nog niet gerepareerd... 😢 dit kon nog wel enkele weken gaan duren. Na enige discussie en aandringen wel af kunnen spreken dat ik op 2de nieuwjaarsdag een leen tesla mee ga krijgen tot die van ons gerepareerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Hoorde van LM Arval dat ze mijn Tesla thuis gaan afleveren. Iemand enig idee welk bedrijf dit gaat doen? Easyway? Autoreset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Als ik de verhalen van Athlon zo lees, lijkt het wel alsof ze expres pas in januari willen leveren ipv december. Dat is natuurlijk beter voor de restwaarde van de auto na de lease periode maar kut voor de rijders die dan 8% moeten betalen. Kan ze blijkbaar niets schelen.

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelly_Tesla
  • Laatst online: 22-10-2022
Hi allemaal,

Ik heb gisteren avond het sms’je gekregen dat ik vandaag mijn auto kan ophalen in Amsterdam. Ik lease via Athlon, maar ik krijg vanuit de LM totaal geen terug koppeling. Op RDW die ik ook niet niet dat de auto geregistreerd is. Wel heb ik de groene kaart etc al ontvangen. Kan ik gewoon op de bonnefooi naar Koopman gaan? Nog mensen die dit zelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelly_Tesla
En weet iemand hoe laat Koopman open is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1232046

rossumvh schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:33:
Vanochtend gebeld met Athlon maar wederom konden ze niets meer zeggen dan we mailen u.
Aangezien ik de m3 al een paar keer in de app had gezien en ik ook al het kentekenbewijs had ontvangen, stelde ik voor om hem te gaan halen. Daar werd niet negatief op gereageerd door mdw van Athlon.
Dus hop de trein in.
Om 15:00 reed ik ermee weg bij de Koopman Terminal. 😀

Toen ik thuis kwam kreeg ik een mail dat Athlon begin januari zou leveren. #gofigure, ik heb hem al.
Athlon zit vast in oude procedures, de wereld verandert. Hoorde geen onvertogen woord bij Tesla over niet krijgen bloemetje. Top service van Tesla.
Even het verhaal van de andere kant...

Toen ik hem uitgeleverd kreeg, kon je bij Athlon nog zelf kiezen. Afleveren of zelf halen.

Toen zijn er een paar akkefietjes geweest. Klanten die 4 uur hebben moeten wachten, klanten die uiteindelijk voor niets erheen zijn gereden en klanten die verkeerde auto’s hebben meegekregen.

Toevallig ken ik nog iemand die vorige week een verkeerde auto heeft meegekregen. Geen Athlon overigens. Dus zaakjes zijn nog steeds niet 100% op orde.

Dan snap ik best dat een partij als Athlon de touwtjes zelf in handen neemt. Hoe vervelend dat ook de is voor jou en mij.

Dat jij en ik wachten allemaal prima vinden, wil niet zeggen dat de gemiddelde klant dat ook vindt.
said006 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 01:44:
Als ik de verhalen van Athlon zo lees, lijkt het wel alsof ze expres pas in januari willen leveren ipv december. Dat is natuurlijk beter voor de restwaarde van de auto na de lease periode maar kut voor de rijders die dan 8% moeten betalen. Kan ze blijkbaar niets schelen.
Dat lijkt mij niet hoor, men heeft wel een groene kaart en laadpas ontvangen. Dan staan ze gewoon op kenteken.

Zou het niet eerder met aantallen en beschikbare chauffeurs te maken hebben?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1232046 op 28-12-2019 05:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dino111
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22:20
Ook hier heren voor mij het laatste bericht. Gister de P in ontvangst genomen. Lijst doorgelopen tot de ontdekking gekomen dat er een heel klein plekje zit op de voorbumper (onderkant) en de instaplijst bestuurderskant (door de lak heen helaas). Van beide is melding gemaakt in de app en worden bij de eerste servicebeurt meegenomen. Wanneer dat is geen idee maar zal het ook doorgeven aan de lm. Voor de rest veel schik van de auto.

Ik heb het Excel-document bijgewerkt en voor iedereen die hem nog moet ophalen, succes en sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Ik vermoed dat Athlon de auto's onder de 4% regeling levert in januari. Als de auto maar op naam staat voor 1-1.

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffnl
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-01-2022
Zulke monsters zijn het ook weer niet. 'Mijn' auto staat inmiddels op kenteken (op naam). Het is alleen jammer dat je niet meer de keus krijgt om af te halen. Deze service werkt nu alleen maar vertragend en de meerwaarde is beperkt.

Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
ACoutinho schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 06:19:
[...]

Ik vermoed dat Athlon de auto's onder de 4% regeling levert in januari. Als de auto maar op naam staat voor 1-1.
Inderdaad zo simpel is het

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Gisteren de P opgehaald. Duurde ruim twee uur voordat ik weer naar buiten kon. Kreeg al twijfels zal toch niet in Tilburg gestaan. De tussentijd veel gesproken met nieuwe Tesla eigenaren.
Uiteindelijk vak toegewezen gekregen en auto gezocht. Daar stond mijn auto dus niet. Vriendelijke medewerkers hebben vervolgens mijn auto gezocht.
Vervolgens even een snelle check gedaan en instellingen aangepast. Auto in chill stand gecontroleerd en weggereden.
Kleine puntjes (beetje condens achterlichten en windgeruis bestuurdersdeur).
Daarna SC Badhoevedorp waar gelukkig nog 1 plekje was en de auto in sport mode gezet. Wauw......
Iedereen nog veel succes met het verkrijgen / tenaamstellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18-07 17:02
Dnz0 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 01:24:
Hoorde van LM Arval dat ze mijn Tesla thuis gaan afleveren. Iemand enig idee welk bedrijf dit gaat doen? Easyway? Autoreset?
Easy Way in combi met Arval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
  • Registratie: Augustus 2010
Kelly_Tesla schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 04:12:
Hi allemaal,

Ik heb gisteren avond het sms’je gekregen dat ik vandaag mijn auto kan ophalen in Amsterdam. Ik lease via Athlon, maar ik krijg vanuit de LM totaal geen terug koppeling. Op RDW die ik ook niet niet dat de auto geregistreerd is. Wel heb ik de groene kaart etc al ontvangen. Kan ik gewoon op de bonnefooi naar Koopman gaan? Nog mensen die dit zelfde hebben?
Bij mij precies hetzelfde, maar dan morgen. Ik haal hem gewoon op. Anderen zijn je al voorgegaan en kregen de auto gewoon mee. Ik ga er rond 9.30 heen morgenochtend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelly_Tesla
Cools74 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 08:05:
[...]

Bij mij precies hetzelfde, maar dan morgen. Ik haal hem gewoon op. Anderen zijn je al voorgegaan en kregen de auto gewoon mee. Ik ga er rond 9.30 geen morgenochtend.
Ik ben ook onderweg. Ik ben er als het goed is om 10.30 uur. Ik moet vanaf Limburg komen, dus hoop dat het t waard is hahaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Hazel123 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 22:12:
[...]

Voor als je toch nog per ongeluk mee leest: moest je opnieuw inloggen in de app om te zien dat je account was gekoppeld?
Yes!

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
Kelly_Tesla schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 08:23:
[...]

Ik ben ook onderweg. Ik ben er als het goed is om 10.30 uur. Ik moet vanaf Limburg komen, dus hoop dat het t waard is hahaa
Succes, laat even weten hoe het afgelopen is 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-05-2022
Gisteren auto in ontvangst mogen nemen. Helaas diverse kleine lak schades. Langs geweest bij Tesla, zij zullen dit oplossen zo geeft men aan. Afspraak er voor is reeds ingepland. Toch erg zonde bij een nieuwe auto.

Maar... rijden is geweldig :-)

[ Voor 7% gewijzigd door mcshameless op 28-12-2019 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Suc6 voor degenen die deze laatste dagen nog wachten op tenaamstelling en levering van hun bestelde Tesla!

*O* *O* *O* Die van mij is gistermiddag rond 17.00 gebracht. *O* *O* *O*

De chauffeur was in Tilburg eerst naar de plek waar de M3's werden uitgeleverd en moest juist naar de andere afleverlocatie voor MS/MX. Wellicht dat het daardoor allemaal langer duurde. Er zat bij aankomst nog 360km juice in, maar gisteravond gelijk een ritje gemaakt naar de supercharger in Breukelen, en idd wat een slecht wegdek daar..., laden ging daar heel langzaam op 48Kwh (waarschijnlijk omdat de batterij nog redelijk vol zat?) Nu genieten van de nieuwe Tesla.

;w ;w ;w Tot in het andere forum!

Off topic: Ik moest gelijk een update van de software installeren via de LTE verbinding... Daarna bleek er V9.0 op te staan... :? Heb wel een model 2020, maar er stond blijkbaar een hele oude firmware op. Meermalen op advanced firmware gedrukt (ergens gelezen op een ander forum) om de update naar v10 te forceren, maar dat is me nog niet gelukt...

[ Voor 3% gewijzigd door HK20 op 28-12-2019 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CIVICtypeR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 11:30
Afgelopen zaterdag mijn (compensatie) SR+ in ontvangst mogen nemen.

Hele nette auto, geen punten, 4m laadkabel in de koffer.

Gisteren zag ik echter een minuscuul stukje afgeknapt plastic in het voeten compartiment aan de bijrijderskant liggen.

Ik ben er gelijk op de kop ingedoken en blijkt waarschijnlijk dat ze de computer hebben uitgewisseld (HW2.5 -> HW3.0) want er ontbrak 1 van de plastic clips en het paneel was niet netjes op z’n plek geplaatst (rushjob). Hij kwam overigens pre-installed met V10.

De 24e ge-update naar 2019.40.50.1 en gisteren nog een navigatie update binnen gehaald.

Ik heb trouwens nog wel de premium connectivity (Netflix, satallite maps, spötify, etc.).

Wat me opvalt is dat de sentry-mode wel extreem gevoelig is.

Iedereen veel plezier met zijn/haar M3.

Ik ben benieuwd of er meerdere zijn waar ze de computer hebben uitgewisseld.

M3 SR+ | Deep Blue | Black | 19” | Trekhaak | 11-10 Besteld | 17-10 RN109666XXX | VIN 18-12 | G-2XX-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelly_Tesla
Cools74 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 08:27:
[...]

Uiteraard! 😃💪🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 11:23
Eerst bericht gehad dat Arval de auto maandag komt brengen, gisteren opeens bericht dat ik hem vandaag of morgen kan ophalen. Slim om gewoon naar Tilburg te gaan, of gaat Arval dat niet ok vinden? Hoe zit dat met verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Arval heeft afspraken met Easy Way om de auto te halen en brengen. De SMS berichten van Tesla kun je negeren. Arval heeft zelf toegang tot portal van Tesla.
wgoos schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 09:35:
Eerst bericht gehad dat Arval de auto maandag komt brengen, gisteren opeens bericht dat ik hem vandaag of morgen kan ophalen. Slim om gewoon naar Tilburg te gaan, of gaat Arval dat niet ok vinden? Hoe zit dat met verzekering?

[ Voor 5% gewijzigd door HK20 op 28-12-2019 09:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-07 06:34
Volgende halte, Sloterdijk!

Staat nog niet op naam dus we gaan het zien:)

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1279292

Ik zie dat veel mensen die de auto in 2020 geleverd krijgen via RDW zien dat de auto al tenaam gesteld is. Is het gewoon een kwestie van inloggen met Digid op RDW.nl en dan zou je het daar moeten kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeGroteMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02:40
Gewoon kenteken invoeren op https://ovi.rdw.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1279292

Ik weet mijn kenteken nog niet..

Enig idee of Tesla vandaag bereikbaar is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-07 23:05
Zo, vrouwlief op een schimmig industrieterrein met wat tenten achter gelaten. Ben benieuwd :P

Zag er rustig uit.

Gratis tip voor de mensen die een prangende informatie behoefte hebben: rij naar de dealer in Diemen. Na 3 uur in de wacht hangen gister hoorde m’n vrouw daar na een rit van 45 min binnen 5 min dat ze nu haar auto kon ophalen. Combi lease + tesla leverde vooralsnog vooral niets op. Was dus nuttiger op en neer rijden dan in de wacht hangen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Op Spotify, Apple Podcast en anderen!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• eazi
  • Laatst online: 17-07 09:21

eazi

Vingerplant onder

Kwartiertje geleden bevestigingsmail gehad en half uurtje geleden is ie tenaamgesteld. Afspraak en kenteken had ik al een paar weken. Straks ophalen:-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Live verslag: auto nog niet klaar, maar over 10min wel.

Geen wachtrij voor incheckbali :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loser180
NiGeLaToR schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:12:
Live verslag: auto nog niet klaar, maar over 10min wel.

Geen wachtrij voor incheckbali :+
Ik kan dit bevestigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Doe je haar de groeten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 94% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
App werkt
240km range

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
wgoos schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 09:35:
Heb hetzelfde pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Veel plezier iedereen met halen vandaag :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destralak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-07 11:46
Ik heb ook Arval / Easy Way; in het Tesla account staat morgen levering, maar Easy Way haalt 'm maandag op.
Ik heb daarom Tesla gebeld om 10:00 vandaag, die geven aan dat de SMSjes van Tesla kunnen worden genegeerd. Arval verzorgt aflevering en dat komt allemaal goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
geronim schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:37:
[...]

Yes hier ook app actief! 228 km, prima. Moet nog even wachten. Ik ga even in aflevermodus, zal later nog verslagje posten.
Enjoy!

Tis blijkbaar wat drukker nu. Auto is alvast opgewarmd, papieren op zak maar nog niet omgeroepen. Enfin, toch nog even wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
NiGeLaToR schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 10:07:
Zo, vrouwlief op een schimmig industrieterrein met wat tenten achter gelaten. Ben benieuwd :P

Zag er rustig uit.

Gratis tip voor de mensen die een prangende informatie behoefte hebben: rij naar de dealer in Diemen. Na 3 uur in de wacht hangen gister hoorde m’n vrouw daar na een rit van 45 min binnen 5 min dat ze nu haar auto kon ophalen. Combi lease + tesla leverde vooralsnog vooral niets op. Was dus nuttiger op en neer rijden dan in de wacht hangen.
Woaa grote vriend, ik ben een Diemenaar, en ik kan niet onbesproken laten dat je Amsterdam Zuidoost met Diemen verwart:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-07 20:53
Bingo!
Gisteren bevestiging dat de M3 binnen is en geregistreerd.

Komt uit Duitsland dus via een andere route.
Aflevering is wel januari, maar registratie 2019 :*)

Betreft M3 long range
Zwart/zwart

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
naii11 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:02:
[...]

Woaa grote vriend, ik ben een Diemenaar, en ik kan niet onbesproken laten dat je Amsterdam Zuidoost met Diemen verwart:P
Oeps. My bad.
*neuried liedje over Diemen Zuid*
YouTube: Lange Frans & Baas B - Mee naar Diemen Zuid (Official Video)

Enfin, kabels, trekhaak, allemaal compleet - witte interieur zit alleen onder de zwarte vingerafdrukken. Gaan er wel af maar ziet er natuurlijk triest uit. Maargoed, 4% 4% 4% :+
Geloof dat we dat zelf een beetje veroorzaakt hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

NiGeLaToR schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:05:
[...]

Oeps. My bad.
*neuried liedje over Diemen Zuid*
YouTube: Lange Frans & Baas B - Mee naar Diemen Zuid (Official Video)

Enfin, kabels, trekhaak, allemaal compleet - witte interieur zit alleen onder de zwarte vingerafdrukken. Gaan er wel af maar ziet er natuurlijk triest uit. Maargoed, 4% 4% 4% :+
Geloof dat we dat zelf een beetje veroorzaakt hebben :+
2.5 of 4m kabel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kelly_Tesla
Cools74 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 08:27:
[...]

Gewoon morgen gaan! Je krijgt m zo mee.
Ik ben nu aan het wachten tot dat deze gereed is. 😃😃😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
Kelly_Tesla schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:16:
[...]

Gewoon morgen gaan! Je krijgt m zo mee.
Ik ben nu aan het wachten tot dat deze gereed is. 😃😃😃
Top, veel plezier met je gadget en bedankt voor de reactie ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loser180
Wacht inmiddels al 75min op de papieren, was er stipt 10:00 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Een blauwe.. geen idee ze rijdt nu naar huis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
loser180 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:20:
Vrouwlief kreeg papieren direct maar moest even wachten voor ze erheen kon.

Wit leer was vies maar wel schoon te vegen. Ze rijdt net weg. Hoop dat je snel mag, haar auto verder compleet en oke.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr. Cool
  • Laatst online: 23-04 21:36
Ik hoorde maar niets, geen SMS, geen voortgang in app en Tesla account. LM kon me niets zinnigs vertellen en kwam niet door de Tesla telefoonwachtrij.

Kon wel in broncode zien dat de afleverlocatie Tilburg zou moeten zijn. Daar maar heen gereden en verteld dat ik de auto op kwam halen.

Was nog even puzzelen waar ie nou stond, ene systeem niets, andere systeem onduidelijk. Kijken of auto "wakker wilde worden" en stond blijkbaar op een voor de afleverdames onbekend terrein. Een runner werd erheen gestuurd, de auto werd gevonden en klaargemaakt (kenteken erop en folie eraf) en 45 mins later vertrok ik weer.

Wel nog gedoe om mijn huidige leaseauto in te leveren, want dat lukt nergens in omgeving Tilburg, maar daar had ik al wel rekening mee gehouden. Al met al hele dag mee bezig geweest.

Twijfel eraan dat het goed was gekomen als ik niet zelf langs was geweest. Auto stond nl. ook nog niet op naam.

Was verder rustig in Tilburg, geen rijen, prima ontvangst met koffie, aardige mensen. Alle auto's zouden nu of in Amsterdam of Tilburg moeten staan werd me verteld. Dus heb je nog niets gehoord en je kan in de broncode zien wat de locatie is, zou je de gok kunnen wagen net zoals ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

Iemand anders een sms gehad dat t verschoven is?

Ik kreeg net een mail dat het 2 dagen verschoven is i.v.m. registratie-problemen. Mijn auto is al geregistreerd, dus ik ga gewoon.

[ Voor 58% gewijzigd door eazi op 28-12-2019 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-07 22:43
Vraagje, ik heb een account gekregen en kijk naar de broncode, maar ik heb op mijn pagina alleen nog maar de twee standaard "Koop een Model S! Koop een Model X!" en kan nergens een VIN of RN vinden. Ben ik dan nog te vroeg? Account verkregen rond 27/11. Via LM (Van Mossel)

[ Voor 21% gewijzigd door Tweaklie op 28-12-2019 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Morgen mag ik die van mij ophalen in Amsterdam! Kenteken is gisteren tenaamstelling is gister gedaan.. maar is nog niet WAM verzekerd.. doen ze dat morgen? Of had LP dat al gedaan moeten hebben?

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loser180
loser180 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:20:
Nog steeds aan het wachten:( maar na een beetje vragen gingen ze kijken, 5 min later wel op kenteken.

Duimen dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-07 20:34
super verlopen! Gelukkig vroeg vertrokken en nog plek bij P+R Sloterdijk. Vanuit Sloterdijk de Tesla shuttle genomen. Eenmaal aangekomen bleek het niet super druk en binnen 5min aan de beurt. Wat RDW handelingen en noteren van het vaknummer en klaar👍 Auto gecontroleerd en zag er prima uit en 190km bereik. Even wennen dat One-Pedal driving maar een heerlijke bak👍 Nu een bakkie koffie aan het drinken bij superchargers Breukelen maar kreeg net een app dat de auto al vol is haha koffie is nog niet op😇 ben wel anders gewend met de Golf Gte..heel veel suc6 allemaal met afhalen! Het is allemaal goed geregeld bij Tesla en ze hebben intussen veel ervaring

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

loser180 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:39:
[...]

Nog steeds aan het wachten:( maar na een beetje vragen gingen ze kijken, 5 min later wel op kenteken.

Duimen dus
Er zijn dus inderdaad registratie-problemen. Maar de mijne is al geregistreerd.. dus moet dan gewoon lukken toch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1266600

Als ik het goed begrijp wordt vandaag vanuit Amsterdam geleverd en morgen vanuit Tilburg, of is er iemand vandaag al in Tilburg zijn auto gaan halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-07 10:10
kristess schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:32:
Morgen mag ik die van mij ophalen in Amsterdam! Kenteken is gisteren tenaamstelling is gister gedaan.. maar is nog niet WAM verzekerd.. doen ze dat morgen? Of had LP dat al gedaan moeten hebben?
Mijne week geleden al verzekerd (bevestiging in mail) maar staat nu ook nog bij rdw Wam verzekerd - nee zal wel beetje vertraging inzitten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Weet iemand waar ze nu ongeveer zijn met het tenaamstellen van kentekens? In welke reeks zijn ze bezig?

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvdhoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-10-2024
Mr. Cool schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:55:
Alle auto's zouden nu of in Amsterdam of Tilburg moeten staan werd me verteld.
Interessant, want de Themis lijkt ook weinig haast te hebben:

https://www.vesselfinder....MO-9722314-MMSI-563220000

Hoe lang is het varen van Zeebrugge naar Amsterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
kristess schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:32:
Morgen? Zondag?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-07 11:23
Opgehaald; was geen probleem! Maandag wel even Arval bellen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1313804

Tweaklie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:31:
Vraagje, ik heb een account gekregen en kijk naar de broncode, maar ik heb op mijn pagina alleen nog maar de twee standaard "Koop een Model S! Koop een Model X!" en kan nergens een VIN of RN vinden. Ben ik dan nog te vroeg? Account verkregen rond 27/11. Via LM (Van Mossel)
Je hebt een secundair account. De LM heeft toegang tot de primaire account( omdat zij de bestelling hebben geplaatst). Secundair account bevat haast geen informatie behalve je prive gegevens. Wij hebben ook een secundair account. We hebben al meerdere malen Tesla solar support gevraagd ( op advies van Tesla delivery) om de accounts te combineren maar tot op heden nog geen reactie. Tot die tijd zou je de informatie moeten opvragen bij LM. Onze ervaring was dat wij aan de LM moesten uitleggen dat er twee soorten accounts waren en hoe de Tesla werkwijze eruit ziet 😏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
Ja, Morgen ophalen....
Hij heeft al tenaamstelling alleen nog niet WAM verzekering. LP moet dit eigenlijk regelen alleen die zijn gesloten...

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristess
jheerink14 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:57:
[...]

Mijne week geleden al verzekerd (bevestiging in mail) maar staat nu ook nog bij rdw Wam verzekerd - nee zal wel beetje vertraging inzitten denk ik
Ik heb geen bevestigings mail ontvangen van LP waar iets instaat over WAM... Alleen van tesla over ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Ik mag inderdaad morgen in Tilburg. Gisteren de afspraak in account gekregen, was toevallig in de buurt en even langs gereden. Auto was toen per trailer onderweg vanuit Zeebrugge naar Tilburg.
Anoniem: 1266600 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:54:
Als ik het goed begrijp wordt vandaag vanuit Amsterdam geleverd en morgen vanuit Tilburg, of is er iemand vandaag al in Tilburg zijn auto gaan halen?

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Nou ik verhuis ook naar het andere topic.

Snap nu waarom mensen dit hele levering gedoe snel vergeten. Wat een auto.

Behalve vieze auto geen bijzonderheden. Lak ziet er goed uit, panelen sluiten aan, alles lijkt te werken. Net even snel volgeladen dat ging ook prima.

Sterkte en succes voor de mensen die nog wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kristess schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:44:
[...]

Ja, Morgen ophalen....
Hij heeft al tenaamstelling alleen nog niet WAM verzekering. LP moet dit eigenlijk regelen alleen die zijn gesloten...
Bij mij werd dit pas 4-5 dagen na het ophalen zichtbaar, dus de RDW website loopt wat dat betreft achter, niet per se door de RDW zelf, maar mogelijk wel door de koppeling met de betreffende verzekeraar.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1266600

Ricsrix schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:49:
Ik mag inderdaad morgen in Tilburg. Gisteren de afspraak in account gekregen, was toevallig in de buurt en even langs gereden. Auto was toen per trailer onderweg vanuit Zeebrugge naar Tilburg.

[...]
Nice, tot morgen dan. Heb afspraak om 11:00 maar ben op tijd. Vanochtend op naam gezet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Laadpas Newmotion Athlon en de groenekaart ontvangen. Nu de wagie Tesla M3 nog. Deze is nog steeds niet toegelaten volgens OVI RDW. De verzekering loopt al vanaf 27/12/19.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-07 22:43
Anoniem: 1313804 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:29:
[...]

Je hebt een secundair account. De LM heeft toegang tot de primaire account( omdat zij de bestelling hebben geplaatst). Secundair account bevat haast geen informatie behalve je prive gegevens. Wij hebben ook een secundair account. We hebben al meerdere malen Tesla solar support gevraagd ( op advies van Tesla delivery) om de accounts te combineren maar tot op heden nog geen reactie. Tot die tijd zou je de informatie moeten opvragen bij LM. Onze ervaring was dat wij aan de LM moesten uitleggen dat er twee soorten accounts waren en hoe de Tesla werkwijze eruit ziet 😏
Ah, verklaart een hoop... LM wil alleen maar zeggen "je krijgt tzt een sms" en ik wil eigenlijk weer weten :( Maar goed, we wachten het af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• laurens155
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-07 10:26
Tweaklie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 14:58:
[...]

Ah, verklaart een hoop... LM wil alleen maar zeggen "je krijgt tzt een sms" en ik wil eigenlijk weer weten :( Maar goed, we wachten het af.
Ik zag toevallig in “mijn leaseplan” bij het tabblad “nieuwe auto” de status afgeleverd en het kenteken.
Staat hier nog niets voor de deur. Maar het gaf wel hoop dat leaseplan de auto had opgehaald en dat hij in 2020 wordt geleverd zoals mij vorige week was verteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.RMM
  • Laatst online: 10-06 10:31
laurens155 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:00:
[...]

Ik zag toevallig in “mijn leaseplan” bij het tabblad “nieuwe auto” de status afgeleverd en het kenteken.
Staat hier nog niets voor de deur. Maar het gaf wel hoop dat leaseplan de auto had opgehaald en dat hij in 2020 wordt geleverd zoals mij vorige week was verteld.
Mijn status is ook afgeleverd bij Leaseplan, maar moet hem toch echt morgen nog zelf ophalen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reteip
  • Niet online
Ik mag morgen om 13:30 mijn M3 ophalen in Amsterdam! Ik ben benieuwd. De LM is niet bereikbaar, dus ik heb geen idee of hij al op naam en kenteken is gezet. Wel een VIN en RN nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvdhoek
Themis is net door de sluis heen in Zeebrugge, ETA Amsterdam 02:00 *O*

https://www.vesselfinder.com/nl/?imo=9722314

[ Voor 55% gewijzigd door lvdhoek op 28-12-2019 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:46
Mr. Cool schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:55:
Ik hoorde maar niets, geen SMS, geen voortgang in app en Tesla account. LM kon me niets zinnigs vertellen en kwam niet door de Tesla telefoonwachtrij.

Kon wel in broncode zien dat de afleverlocatie Tilburg zou moeten zijn. Daar maar heen gereden en verteld dat ik de auto op kwam halen.

Was nog even puzzelen waar ie nou stond, ene systeem niets, andere systeem onduidelijk. Kijken of auto "wakker wilde worden" en stond blijkbaar op een voor de afleverdames onbekend terrein. Een runner werd erheen gestuurd, de auto werd gevonden en klaargemaakt (kenteken erop en folie eraf) en 45 mins later vertrok ik weer.

Wel nog gedoe om mijn huidige leaseauto in te leveren, want dat lukt nergens in omgeving Tilburg, maar daar had ik al wel rekening mee gehouden. Al met al hele dag mee bezig geweest.

Twijfel eraan dat het goed was gekomen als ik niet zelf langs was geweest. Auto stond nl. ook nog niet op naam.

Was verder rustig in Tilburg, geen rijen, prima ontvangst met koffie, aardige mensen. Alle auto's zouden nu of in Amsterdam of Tilburg moeten staan werd me verteld. Dus heb je nog niets gehoord en je kan in de broncode zien wat de locatie is, zou je de gok kunnen wagen net zoals ik.
Ik was eerst naar het verkeerde adres gelopen, en kwam toen langs een verlaten terrein waar een stuk of 20 M3’s stonden. Zal dat terrein wel zijn waar die stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Net opgehaald. Aanmelden duurde 5 minuten. Daarna 2 gewacht op de auto. Tip top in orde wel een beetje vies. 200km in de accu's. Nu onderweg. Netflixen bij de supercharger in Zaltbommel. Vriendelijke mensen bij tesla,
heerlijke auto.... Heerlijke dag.....
Voor hen die nog wachten..... veel sterkte en geduld. Zie jullie op het andere forum👍

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33

BeyondThunder

Lost Lightning

Vandaag in Tilburg de Tesla wezen ophalen met een vriend. (Helaas niet mijn Tesla). Het verbaast mij dat zonder enige vorm van controle je in elke Tesla kan stappen en weg kan rijden. Ja, bij de uitgang staat een mannetje met een laptop, en je moet je RDW papieren laten zien. Maar that's it.
Maar wat een bak trouwens, ook een stuk mogen rijden. Toen ik daarna in mijn eigen Auris Hybride stapte en wegreed, dacht ik echt dat mijn auto stuk was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Zijn er nog mensen die ondanks de berichten Athlon alsnog zelf de auto hebben opgehaald vandaag? Ik twijfel of ik zelf morgen zal gaan maar heb weinig zin om voor niets naar Amsterdam af te reizen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33

BeyondThunder

Lost Lightning

mso schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 19:40:
Zijn er nog mensen die ondanks de berichten Athlon alsnog zelf de auto hebben opgehaald vandaag? Ik twijfel of ik zelf morgen zal gaan maar heb weinig zin om voor niets naar Amsterdam af te reizen ;)
Ik heb ervaring en haal hem wel even voor je op, het is bij mij om de hoek nl ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
Ik ga morgen, ook Athlon en vandaag heeft @Kelly_Tesla de auto ook meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuiTo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08-2020
Ik heb hem vandaag ook zelf opgehaald (LM is Athlon). Was geen probleem aangezien de auto al op naam stond. Ondanks dat het moment dat ik hem op kwam halen overeen kwam met de datum in mijn Tesla account stond de auto nog niet klaar. Na een klein uurtje wachten kon ik hem echter vervolgens meenemen... Leuke ervaring, vriendelijke mensen en fijne auto!

M3 LR AWD | MSM | Black | Aero - Order 2-10 | RN 14-10 | VIN 27-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-07 20:34
Mr.RMM schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:27:
[...]

Mijn status is ook afgeleverd bij Leaseplan, maar moet hem toch echt morgen nog zelf ophalen :P
Bij mij stond een dag voor aflevering ook “afgeleverd” in mijn.leaseplan account. Na contact heeft dit blijkbaar te maken met het kunnen afronden van het bestelproces in het systeem en kunnen sturen van brief/laadpas, etc. Ik heb vandaag een brief met uitleg ontvangen en aankomende week de laadpas, etc. Ook vanuit Leaseplan keurig geregeld ondanks weinig communicatie

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m_huizinga
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 13:30
Heb ik ook. Arval komt m maandag brengen tussen 1200 en 1700. In mijn Tesla account staat Tilburg. SMS gister gekregen dat ik m kan ophalen bij Koopman.

Ik heb de SMS gekopieerd en naar Arval gestuurd die de afleverafspraak heeft gemaakt met de vraag of dit wel goed gaat...

Doodsbenauwd dat ik maandag om 1700 een belletje krijg dat de auto er niet was en het feest niet doorgaat. Ik ga maandagmorgen ook maar bellen met LM of het goed gaat zodat ik wellicht nog zelf kan afreizen in de middag. Pffff wat een gedoe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
711 tenaamstellingen op 27 dec... bizar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• eazi

eazi

Vingerplant onder

eazi schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:24:
Iemand anders een sms gehad dat t verschoven is?

Ik kreeg net een mail dat het 2 dagen verschoven is i.v.m. registratie-problemen. Mijn auto is al geregistreerd, dus ik ga gewoon.
Vanmiddag toch maar gewoon gegaan, ook al had ik een SMS gekregen dat het 20 december zou worden. Uiteindelijk was het geen enkel probleem, sterker nog, bleek een foutje te zijn en mijn auto was helemaal klaar. Er zaten heel veel mensen te wachten in de tent, maar ik stond na 15 min weer buiten met me papiertje.

De bumper sloot niet helemaal naadloos aan, dus die hebben ze even rechtgezet. Nog niet 100% maar valt amper nog op. Vind het prima zo. Auto was verder wel wat vies, die spoel ik morgen wel af.

Goede punten na 150 km:
- De acceleratie is waanzin.
- One-pedal-driving!! Ik heb na 150km géén 1 keer geremd :-) Dit is echt top.
- Relaxed rijden op AP/TACC
- Verbruik (190 w/u) viel me niet tegen
- Beeldscherm-response
- Opties, van Netflix tot Spotify etc.
- Werd geleverd met V10.1 en de laatste update stond al klaar om te downloaden
- Superchargen is echt top.
- Fijne app

Mindere punten:
- Stoelen. Zitten echt aanmerkelijk slechter dan die van mijn Audi A3 (Sportstoelen) Ik mis met name de uittrekbare stoelzitting voor extra ondersteuning bij de knieen.
- Buitenspiegel vouwde 1 keer niet helemaal uit (via screen opnieuw toen wel)
- Achterruit, vrij klein
- Dimmende spiegels, dat dimmen in de buitenspiegels voegt echt niets toe. Is alleen maar irritant. Hoop dat tesla een optie in het menu zet om dit uit te zetten. Je ziet de stoep niet in het donker.

Los van de stoelen ben ik echt dik en dik tevreden.

Succes allen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Ik denk dat Tesla het prima voor elkaar heeft. Overal waar de LM probeer ertussen te komen gaat van alles mis, maar niet bij Tesla. Alles in mijn account en levering is perfect verlopen maar heb alles puur op info van Tesla gedaan😁
Ga nu naar andere forum. Succes allemaal!! En p.s. luister meer naar tesla dan naar je lm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

ehlen000 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:08:
Ik denk dat Tesla het prima voor elkaar heeft. Overal waar de LM probeer ertussen te komen gaat van alles mis, maar niet bij Tesla. Alles in mijn account en levering is perfect verlopen maar heb alles puur op info van Tesla gedaan😁
Ga nu naar andere forum. Succes allemaal!! En p.s. luister meer naar tesla dan naar je lm.
Net als met vrouwen...beter naar jezelf luisteren!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 17-07 23:38

Paladin

Play Ball!

Na 3 maanden lief en leed te hebben gelezen van mijn mede tweakers die allemaal met smart en grote spanning op hun model 3 zaten te wachten, was net voor mij vandaag zo ver, zonder een smsje of mailtje of wat dan ook, maar alleen de afspraak in mijn account vandaag naar adam gegaan, afspraak was om 17:00 ik ben een uur te vroeg gegaan zodat ik nog daglicht had om even mijn auto goed te checken.

Na 5 min in de balie, rijbewijs gegeven, formulier getekend, auto opgezocht, alles was netjes, alle kabels ed waren aanwezig en met 310km in de accu kon ik op pad.

En tot op heden super tevreden ik was wat bang voor de stoelen, maar die vallen me alles mee, navigatie doet goed zijn werk en superchargen ging ook prima.

Morgen even verder overal induiken en even de.software updaten.

Ik ga me ook naar het andere topic verplaatsen maar zal nog even mee lezen deze laatse 3 dagen van het jaar.

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossHogg
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05 09:28
Ik mag - volgens mij account - mij M3 morgen (zondag) om 16.00 ophalen in amsterdam. Ik heb alleen geen mail of sms als bevestiging gekregen. Moet ik dan gewoon maar gaan of sta ik er dan zeker voor niks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fedde.bergsma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
Gewoon gaan. Staat je kenteken op naam loopt het vlot door. Eigenlijk vandaag ook te vroeg maar kreeg m mee vanwege dubbel uit te leggen sms.
BossHogg schreef op zondag 29 december 2019 @ 00:09:
Ik mag - volgens mij account - mij M3 morgen (zondag) om 16.00 ophalen in amsterdam. Ik heb alleen geen mail of sms als bevestiging gekregen. Moet ik dan gewoon maar gaan of sta ik er dan zeker voor niks?

LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loser180
loser180 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:39:
[...]

Duimen dus
Het is allemaal goedgekomen. Na 2 uur gaan vragen hoe en wat, een dame die normaal marketing België doet ging het voor me uitzoeken. Bleken documenten te missen, dus alles opnieuw geforward naar haar. En 20. Min later alles geregeld! Wat bleek LM had gemaild. naar deliverynl-operations ipv deliverynl, mail adres zullen ze vast nu zelf verzonnen hebben:) Maar goed!

Opzoek naar de auto, heb nog geen account dus zonder de app, snel gevonden. Lijkt er picobello bij te staan, beetje vies van binnen en buiten maar verder niets groots. De blauwe mennekes kabel netjes in de kofferbak en de tesla granny charger met 1 stekker, de schuco. De “camping” stekker krijg je er niet meer bij wist de medewerker mij te vertellen.

Auto was redelijk up to date, loopt er een achter. Dus dat ga ik vandaag even doen en dan meteen even wat gadgets inbouwen:) (nomad Qi Charger, automatische frunk en trunk veren)

Op een kleine hickup na liep alles super soepel en alle medewerkers waren even aardig. Medewerker wist me te vertellen dat ze gister op 700 mikte, vandaag op 850 en dan maandag toch echt de 1000 willen halen.

3-12 besteld uit snel leverbaar
3-12 vin
3-12 Rn
23-12 belletje van de LM -> je mag
28-12 de dag!
9;52 op Sloterdijk
10:00 aan de balie
12:23 op naam bij de RDW
12:45 mocht ik de auto ophalen
1315 terrein af en naar huis

Bedankt voor alle wacht therapie, ik ga jullie missen ;) tot in het grote model 3 toppic!

M3P white, grey, black, fsd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlbeukers
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-02-2024
Ook Athlon, werd ook afgeraden door ze maar auto stond gewoon helemaal klaar conform de tijd van tesla in hun eigen portal.

Bij de balie was ik zo’n beetje het snelste weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoek
Themis is aangekomen! Uitladen maar!

https://www.vesselfinder.com/nl/?imo=9722314

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cools74
mlbeukers schreef op zondag 29 december 2019 @ 07:24:
Ook Athlon, werd ook afgeraden door ze maar auto stond gewoon helemaal klaar conform de tijd van tesla in hun eigen portal.

Bij de balie was ik zo’n beetje het snelste weg :)

[...]
Ik ga nu onderweg een poging te wagen
Pagina: 1 ... 314 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.