Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Ik weet dat ze bij Athlon erg bezig zijn om te vernieuwen (mijn vrouw werkt daar).. gaat helaas niet zo snel als Tesla wilt. Daimler is wel logge organisatie die zelf ook flink bezig is, gaat helaas niet zonder de nodige fouten en chaos. Zelf goede ervaringen met Athlon afgelopen 5 jaar, maar de Tesla situatie is heel anders inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:44:
Ik weet dat ze bij Athlon erg bezig zijn om te vernieuwen (mijn vrouw werkt daar).. gaat helaas niet zo snel als Tesla wilt. Daimler is wel logge organisatie die zelf ook flink bezig is, gaat helaas niet zonder de nodige fouten en chaos. Zelf goede ervaringen met Athlon afgelopen 5 jaar, maar de Tesla situatie is heel anders inderdaad.
Nou ik en een aantal van mijn collega's hebben echt slechte ervaringen allemaal los van elkaar met Athlon en niet alleen met het afleverproces, met name de aquisitie van een nieuwe auto (niet allemaal Tesla's). We zijn nu ook met het bedrijf aan het overwegen om niet meer bij Athlon te gaan leasen.

[ Voor 7% gewijzigd door mso op 27-12-2019 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05-03-2021
eindelijk bericht van Athlon dat hij maandag wordt geleverd.

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
Krijg zojuist weer een mail van Athlon voor levering van 30/12!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
Dat hou je altijd helaas. Moet zeggen dat ik bij LeasePlan pas slechte ervaringen heb eigenlijk. Maarja LM blijft LM. Doe het liever ook allemaal zelf zonder tussenpersoon.
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:45:
[...]

Nou ik en een aantal van mijn collega's hebben echt slechte ervaringen allemaal los van elkaar met Athlon en niet alleen met het afleverproces, met name de aquisitie van een nieuwe auto (niet allemaal Tesla's). We zijn nu ook met het bedrijf aan het overwegen om niet meer bij Athlon te gaan leasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Niks is zeker bij Athlon.
Ze kunnen maandag zeggen sorry t wordt 2 jan.... en dan 8% als toelating pas 2 jan....
Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:46:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso

mso

Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:48:
Dat hou je altijd helaas. Moet zeggen dat ik bij LeasePlan pas slechte ervaringen heb eigenlijk. Maarja LM blijft LM. Doe het liever ook allemaal zelf zonder tussenpersoon.
[...]
We zijn alphabet aan het overwegen, ben benieuwd hoe en of dat bevalt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgdejong99
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-03-2022
Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:46:
Gefeliciteerd, ik wacht nog steeds geduldig af. Sms voor de 29e maar nog geen bericht vanuit Athlon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:50
Lol! Werd vanmorgen gebeld door Tesla of ik de M3 aub vanmiddag op wil halen ipv morgenmiddag. Had eerder vanmorgen al een sms gehad..

Eeeh, oké vaag.. maar vooruit! Nu onderweg ✌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
Figaro9 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:08:
Er staan weer tientallen LR's bij snel leverbaar voor de snelle beslissers.
Dan moet je wel heuuuul snel zijn vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso

mso

Hier via Athlon:

Mail van Athlon op 20/12 om afspraak te bevestigen, direct gedaan.
Mail van Athlon op 21/12 dat ze 24/12 komen leveren.
24/12: geen levering gehad, ook geen communicatie verder vanuit Athlon...

Tesla portal geeft aan afspraak voor levering: Zondag 29 december om 08:30 maar geen afleverlocatie/adres.

Leveren ze ook op zondagen dat jullie weten?

[ Voor 6% gewijzigd door mso op 27-12-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Athlon Driver Desk even bellen misschien als je dit nog niet hebt gedaan.
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:09:
Hier via Athlon:

Tesla portal geeft aan afspraak voor levering: Zondag 29 december om 08:30 maar geen afleverlocatie/adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:10

HenkS

Da_king alias HenkS

mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:56:
[...]

We zijn alphabet aan het overwegen, ben benieuwd hoe en of dat bevalt.. :)
Ik ben erg te spreken over mister green als LM. Ik haal vandaag mijn tesla op. Had nog wat onzekerheden. Gebeld, er werd aangegeven dat ik beter ff mail kon sturen. En na uurtje reactie met kenteken en alle info plus nette bevestiging.
Meer collega's leasen via mister Green, altijd goed tot op heden. (we gebruiken meer maatschappijen bij ons bedrijf, we vragen altijd 3 offertes op)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naii11
mlbeukers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:33:
Het grappige is dat je hier precies een schuurgevalletje ‘oude’ en ‘nieuwe’ wereld ziet. Waar Tesla met de ‘traditionele’ auto-industrie op zijn kop zet met een compleet andere manier van werken zie je de ‘traditionele’ lease bedrijven worstelen om de standaard procedures om te buigen.

Petje af voor Koopman, die daar echt wel een invulling aan kan geven.

We zitten helaas vast aan deze oude wereld bedrijven, totdat de Tesla van de lease business opstaat en deze bedrijven verpulverd :-)

[...]
Wat een onzin zeg, 'oude' en 'nieuwe' bedrijven. Waar heb je het over?

Tesla is een beun-bedrijf (wat dienstverlening betreft) en kan de vraag simpelweg niet aan.

De leasebedrijven kopen de auto's en hebben het volste recht hun eigen protocol daarop toe te passen. Dat het er opeens twintigduizend zijn geworden in één maand, daar kan niemand op afgerekend worden. Of wil je graag, zoals de beunhazen van Tesla wensen, dat iedereen er met andermans auto vandoor rijdt op de haven?

Toen ik mijn auto had opgehaald in Tilburg in september, was mijn naam niet eens bekend bij Tesla. Ik heb simpelweg de app laten zien aan de medewerker en ik mocht wegrijden. Geen papieren, kentekencard of iets anders. Evengoed was ik een dief die ermee wegreed. Is dat een 'nieuwe' manier van bedrijfsvoering?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naii11
Hier via Athlon:

Op zondag leveren ze ook bij mijn weten. Gewoon de hele dag Tesla proberen te bellen om de locatie te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgdejong99
naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:15:
[...]

Op zondag leveren ze ook bij mijn weten. Gewoon de hele dag Tesla proberen te bellen om de locatie te achterhalen.
Athlon levert thuis af, locatie moet je zelf dus opgeven. Tesla gaat hier niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:11:
Athlon Driver Desk even bellen misschien als je dit nog niet hebt gedaan.
[...]
Gedaan en zij gaven aan dat een andere afdeling de leveringen verzorgt en ik op input vanuit hun moet wachten. De datum in het Tesla account was volgens Athlon niet leidend aangezien de levering via hun gaat.

Ik weet dus nog geen aflever moment.

[ Voor 24% gewijzigd door mso op 27-12-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgdejong99
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:22:
[...]

Gedaan maar die konden bij niet veel verduidelijking geven los van het gegeven dat een andere afdeling de leveringen verzorgt en ik op input vanuit hun moet wachten.
Schandalig, dus je hebt een afspraak met Athlon voor de levering op de 24e. Ze komen niet opdagen en als je belt kunnen ze je niet helpen? Heb je wel een kenteken en papieren van de auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso

mso

wgdejong99 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:25:
[...]

Schandalig, dus je hebt een afspraak met Athlon voor de levering op de 24e. Ze komen niet opdagen en als je belt kunnen ze je niet helpen? Heb je wel een kenteken en papieren van de auto?
Samenvattend: Klopt!

Ik heb wel een kenteken (via Tesla zelf gekregen) maar geen papieren nog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cools74
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-01-2021
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:26:
[...]

Mijn laadpas en groene kaart van Athlon vallen net op de mat, verder nog geen bericht voor aflevering gekregen.

Hoe komen jullie in je Tesla account? Die is bij mij nog secondary en geeft dus geen info. App doet ook niks (geen product gekoppeld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsdijkema
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22-06-2022
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:26:
[...]

Zelfde verhaal hier, helemaal klaar met Athlon. Complete radio stilte, informatie die ik van ze krijg is vaak onjuist. Aflever afspraak staat op 29/12 op m’n thuis adres, ga zo even naar Tesla in Duiven om te vragen hoe het nou zit met de aflevering. Athlon gaf aan dat Tesla niet levert op zondag, kan me niet voorstellen dat ze niet op zondagen leveren met deze drukte.

Model 3 LR AWD Midnight Silver/Black/Aero | Besteld 4-10 | NL Delivery 15-10 | VIN 28-11 | SMS 20-12 | Delivery 29-12 | G-XXX-XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1299346

Cools74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:40:
[...]

Mijn laadpas en groene kaart van Athlon vallen net op de mat, verder nog geen bericht voor aflevering gekregen.

Hoe komen jullie in je Tesla account? Die is bij mij nog secondary en geeft dus geen info. App doet ook niks (geen product gekoppeld).
Ik denk dat de gegevens van je auto gekoppeld zijn aan die van Athlon dat heb ik namelijk ook met mijn LM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1309044

Bij mij ging het via A-Point Autolease en ik moet zeggen dat het super geregeld was.
De aanvraag is gedaan op basis van mijn email adres en telefoonnummer en ik heb
van begin af aan het contact gehad met Tesla, toen ik bericht kreeg dat ik hem kon ophalen
heb ik de LM gebeld en die gaven aan dat Tesla contact op zou nemen betreffende het kenteken
en ook dat is precies zo gegaan. Op de dag van ophalen lag het kentekenbewijs al op de mat en
de dag ervoor had ik de laadpas al binnen.

Dus zo kan het ook gaan en zolang de LM zich er zoveel mogelijk buiten houdt zie je dat het heel soepel gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kristess
  • Laatst online: 31-05-2021
Er staan weer veel LR AWD’s bij snel beschikbaar...

M3 LR AWD / PearlWhite / Black / 19" / Trekhaak | Besteld 08/11 (LEASEPLAN Actie) | RN109652XXX | VIN 27/11 | Kenteken: G-XXX-ZJ | SMS 20-12 | 29-12 13:00 Ophalen Koopman Amsterdam !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Iemand enig idee of Tesla Rotterdam vandaag open is? Krijg ze niet te pakken..

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DennusB schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:57:
Iemand enig idee of Tesla Rotterdam vandaag open is? Krijg ze niet te pakken..
Tesla Den Haag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1266600

Hier via Athlon:

Yep, ik ook

Gewoon vanaf de rondweg Tilburg Dongen (burgemeester Fletscherweg) aanhouden dan afslag richting rotonde zie je ze links al staan. Gewoon adres van Tesla invoeren dan kom je er langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:41
Cools74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:40:
[...]

Drama. Ben al 2 weken aan het mailen met Tesla, LM, langsgeweest bij Tesla etc. Zelfs als ik het verzoek tot koppeling van de LM meestuur doen ze er niks mee. Na de vakantie maar even verder zeuren bij de LM

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:02
Djie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:05:
[...]

Ja is dezelfde dag, vandaag stond in mijn Tesla account (wel dus Tilburg, terwijl de auto bij de Koopman Terminal staat). Om 9:21 vandaag tenaamstelling. En zojuist mailtje ontvangen van Athlon dat zodra de chauffeur gaat rijden mij belt.
Ook begreep ik van een collega dat er Athlon medewerkers vanaf 10:00 auto's controleert en vanaf 13:00 gaan rijden (controle duurt lang, ze controleren blijkbaar eerst alle auto's alvorens ze gaan uitrijden).
Dank voor je reactie. Heb het kenteken van Tesla ontvangen en zag dat hij vandaag op naam is geregistreerd! Dus dat is goed nieuws.

Belde net met Athlon maar zij gaven aan dat ze geen auto's in het weekend uitleveren. Dus ondanks dat in mijn Tesla account staat dat hij morgen wordt opgehaald is dit volgens Athlon niet het geval..

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:38
LM gebeld: auto staat klaar. Of we hem ff willen halen. Oh ja, verkeerde 06 nummer doorgegeven (door de LM!) dus we krijgen geen SMS. Waar de auto staat? Geen idee. Tesla bellen? Lukt niet.

Wat een kansloze toestand zo. LM heeft maar 1 ding die ze moeten doen..

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 23:50
Het valt mij op dat iedereen vooral erg hard is op de LM, maar ligt het probleem niet grotendeels bij Tesla? Die zijn maar bestelling blijven aannemen, ondanks dat ze wisten dat het vrijwel niet uit te leveren viel. Tesla ruikt zijn kans en stuurt liever teveel auto's deze kant op dan dat ze er ééntje minder verkopen. Het afleverproces is pure armoe, maar ik begrijp dat mensen het voor de 4% bijtelling voor lief nemen.

Tesla opent een communicatie kanaal naast dat van de LM, dus dan kan je er vergif op onnemen dat er verwarring ontstaat. Daarbij is Tesla dermate overbelast dat ze telefonisch zeer slecht bereikbaar zijn. Daarnaast is het afleverproces ook totaal anders, dus het was te verwachten dat er problemen zouden optreden, omdat LM ook vaste processen hebben die ineens totaal onder druk komen te staan.

Veel zitten blijkbaar in blije verwachting of honeymoon-weken met hun Tesla, maar na 1.5 jaar een Tesla te rijden ben ik wel klaar met de organisatie Tesla. De auto is in de basis geweldig, maar als er wat is dan is het gewoon janken met Tesla.

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsdijkema
BugBoy schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:29:
Het valt mij op dat iedereen vooral erg hard is op de LM, maar ligt het probleem niet grotendeels bij Tesla? Die zijn maar bestelling blijven aannemen, ondanks dat ze wisten dat het vrijwel niet uit te leveren viel. Tesla ruikt zijn kans en stuurt liever teveel auto's deze kant op dan dat ze er ééntje minder verkopen. Het afleverproces is pure armoe, maar ik begrijp dat mensen het voor de 4% bijtelling voor lief nemen.

Tesla opent een communicatie kanaal naast dat van de LM, dus dan kan je er vergif op onnemen dat er verwarring ontstaat. Daarbij is Tesla dermate overbelast dat ze telefonisch zeer slecht bereikbaar zijn. Daarnaast is het afleverproces ook totaal anders, dus het was te verwachten dat er problemen zouden optreden, omdat LM ook vaste processen hebben die ineens totaal onder druk komen te staan.

Veel zitten blijkbaar in blije verwachting of honeymoon-weken met hun Tesla, maar na 1.5 jaar een Tesla te rijden ben ik wel klaar met de organisatie Tesla. De auto is in de basis geweldig, maar als er wat is dan is het gewoon janken met Tesla.
Op zich heb je daar wel een goed punt, ben het er ook grotendeels mee eens!

Het enige dat ik de LM verwijt is dat ze me informeren dat ik de middag vrij moet houden omdat m’n auto komt. Als ik vervolgens vertel dat Tesla zelf de auto nog niet gereed hebt blijven ze steeds stug volhouden dat zij het beter weten. Ik heb er begrip voor dat het een nieuw proces is ten opzichte van alle auto’s voor de Tesla’s, echter had ik wel betere communicatie/iets meer flexibiliteit vanuit de LM verwacht. Ik bedoel, velen geven aan de auto zelf te willen halen, lijkt mij dat dit alleen maar kosten bespaart voor de LM? Mand :P.

Model 3 LR AWD Midnight Silver/Black/Aero | Besteld 4-10 | NL Delivery 15-10 | VIN 28-11 | SMS 20-12 | Delivery 29-12 | G-XXX-XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Mee eens hoor, LM is ook veelal de dupe van geen communicatie. Helaas is de bereider altijd de sjaak in deze situatie. Hopelijk wordt het ook beter. Goede voornemens voor 2020.
BugBoy schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:29:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
@BugBoy ook de andere auto's die we probeerden te bestellen mislukten bij de LM. En ik heb een eigen bedrijf met wat lease auto's en das ook altijd gedoe. Ik zie de rode draad bij de LM: fout na fout na fout.

Andere vraag: kan iemand me het verzendende nummer geven waar de SMS van Tesla vandaan komt? We krijgen terug dat we daarop moeten aangeven dat we de auto willen halen - want de SMS is gestuurd. Naar het verkeerde nummer, maar toch. Vrouwlief wil ze nu een SMS gaan sturen.. want telefonisch is er geen doorkomen aan.

Auto staat namelijk klaar om opgehaald te worden, maar we weten niet waar. Is er een manier om dat te achterhalen, want dan gaan we er gewoon maar heen..

[ Voor 12% gewijzigd door NiGeLaToR op 27-12-2019 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Lekker dan, auto zou eerst geleverd worden op 22 november, toen 18 december, toen 30 december en nu is het 2 januari. Tesla heeft vertraging opgelopen en nu gaat een deel dat 30 december geleverd zou worden iets later geleverd worden. Auto is wel al tenaamgesteld dus LM zegt dat ik zeker ben van 4%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hazel123
  • Laatst online: 30-05-2020
NiGeLaToR schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:40:
@BugBoy ook de andere auto's die we probeerden te bestellen mislukten bij de LM. En ik heb een eigen bedrijf met wat lease auto's en das ook altijd gedoe. Ik zie de rode draad bij de LM: fout na fout na fout.

Andere vraag: kan iemand me het verzendende nummer geven waar de SMS van Tesla vandaan komt? We krijgen terug dat we daarop moeten aangeven dat we de auto willen halen - want de SMS is gestuurd. Naar het verkeerde nummer, maar toch. Vrouwlief wil ze nu een SMS gaan sturen.. want telefonisch is er geen doorkomen aan.

Auto staat namelijk klaar om opgehaald te worden, maar we weten niet waar. Is er een manier om dat te achterhalen, want dan gaan we er gewoon maar heen..
Heb sms gehad van 2 verschillende nummers:

+31 97014201474

+31 97014201503

Good luck!

M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Zucht, mijn Tesla wordt vandaag thuis gebracht door breng service. Dacht net het verlossende telefoontje te krijgen. Blijkt dat hij al 1.5 uur aan het wachten is vanwege problemen bij Tesla om de auto mee te krijgen, schijnt dat ze niet weten waar mijn Tesla staat? Niet te geloven dit...

[ Voor 8% gewijzigd door HK20 op 27-12-2019 14:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intronic
Nou hoop het toch niet, mijn huidige auto wordt ook opgehaald de 30e..... 8)7
Dnz0 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:46:
Lekker dan, auto zou eerst geleverd worden op 22 november, toen 18 december, toen 30 december en nu is het 2 januari. Tesla heeft vertraging opgelopen en nu gaat een deel dat 30 december geleverd zou worden iets later geleverd worden. Auto is wel al tenaamgesteld dus LM zegt dat ik zeker ben van 4%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naii11
Dnz0 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:46:
En daar gaat het per slot van rekening om. Wees blij, geen risico op beschadigingen met vuurwerk ofzo. Altijd de positieve kant bekijken:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:00:
Nou hoop het toch niet, mijn huidige auto wordt ook opgehaald de 30e..... 8)7
[...]
Haha, mijn leaseauto is 18 december om 13:00 opgehaald, zou daarna de Tesla krijgen... niet gekregen die dag. Werd om 15:30 gebeld met slecht nieuws... toen zat ik even zonder auto, maar gelukkig in de avond vervangend voertuig gekregen van LM.
Ben benieuwd wanneer driver team de Tesla gaat brengen volgende week!
In mijn tesla account staat 30 december, maar LM zegt 2 januari. Het was 30 zeggen ze maar is verschoven naar 2 januari.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vinny74
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-03-2024
Staat de Athlon chauffeur voor de deur met een verkeerde auto! Wat een circus man

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:21:
Staat de Athlon chauffeur voor de deur met een verkeerde auto! Wat een circus man
}:O Als het een betere deal is prima.
HK20 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:53:
Zucht, mijn Tesla wordt vandaag thuis gebracht door breng service. Dacht net het verlossende telefoontje te krijgen. Blijkt dat hij al 1.5 uur aan het wachten is vanwege problemen bij Tesla om de auto mee te krijgen, schijnt dat ze niet weten waar mijn Tesla staat? Niet te geloven dit...
Wees blij dat je lekker thuis zit. :)

Die drukte.. tja. Al die vervelende leaserijders die nog net 4% pakken. Eikels zijn het. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Inspired op 27-12-2019 15:25 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Moglijk was t mijn auto :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny74
Was een grijze LR met 19”. Die van mij moet blauw zijn met 19” en witte bekleding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

Vinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:28:
[...]

Was een grijze LR met 19”. Die van mij moet blauw zijn met 19” en witte bekleding
Misschien was de chauffeur kleurenblind en kon hij/zij er niks aan doen :D Even on-topic, en nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny74
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:33:
[...]

Misschien was de chauffeur kleurenblind en kon hij/zij er niks aan doen :D Even on-topic, en nu??
Ze gaan de auto eerst zoeken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny74
Vinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:37:
[...]

Ze gaan de auto eerst zoeken ....
En dan hoop ik vandaag nog uitleveren. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naii11
Niet te filmen he? Naja, hopelijk staat 'jouw' auto al op kenteken. Ergste is dat er wat meer kilometers op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SDMSIM
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-11-2020
naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:09:
[...]

Dan moet je wel heuuuul snel zijn vind ik.
Heb met Tesla gebeld en als je gewoon contant afrekent (dus zonder krediet) dan moet het lukken voor het eind van het jaar. Twijfel wel.... 61k of 50k is wel weer een verschil, vooral omdat het 22% is en geen 4% boven de 50k. Maar dan wel een LR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:34
SDMSIM schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:47:
[...]

Heb met Tesla gebeld en als je gewoon contant afrekent (dus zonder krediet) dan moet het lukken voor het eind van het jaar. Twijfel wel.... 61k of 50k is wel weer een verschil, vooral omdat het 22% is en geen 4% boven de 50k. Maar dan wel een LR :P
Enkel jij kan die beslissing maken he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:39
@SDMSIM goedkoper kan je voorlopig niet gaan rijden. (Tenzij je consessies wilt doen in nieuwigheid, snelheid, comfort en gadgets).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny74
naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:41:
[...]

Niet te filmen he? Naja, hopelijk staat 'jouw' auto al op kenteken. Ergste is dat er wat meer kilometers op staan.
Auto staat op kenteken en is tenaamgesteld, dus
4% is binnen. Nu is alleen de vraag, waar is de juiste auto?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
Die van mij is zojuist keurig te naam gesteld zie ik bij de rdw. Morgen is afhaaldag, dus alles volgens plan😁

Tesla doet alles goed, LM heeft geen idee, weten minder dan ik op dit moment🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naii11
SDMSIM schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:47:
[...]

Ja geloof ik wel, als je het zo aanschaft. Als je voldoende geld hebt, go for it. Netto zul je ongeveer de helft kwijt zijn, uitgesmeerd over 5 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ehlen000
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-01 11:38
En Premium interieur en stukkie sneller en subwoofer😁meen ik.... en 4wd is ook wel fijn🤣
naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:20:
[...]

Ja geloof ik wel, als je het zo aanschaft. Als je voldoende geld hebt, go for it. Netto zul je ongeveer de helft kwijt zijn, uitgesmeerd over 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

ehlen000 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:22:
En Premium interieur en stukkie sneller en subwoofer😁meen ik.... en 4wd is ook wel fijn🤣

[...]
Mistlampen toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

Krijg net een update mail van Athlon en moet opnieuw de afleverlocatie doorgeven.. |:(

De levering van uw Tesla Model 3 zal in januari plaatsvinden. Met dit bericht informeren wij u hier over. Lees deze goed door en reageer via de vermelde link.

Registratie 2019
Samen met Tesla zijn wij druk bezig om alle Tesla’s voor het eind van het jaar geregistreerd te krijgen. De registratiedatum is 2019 (4% bijtelling), maar de aflevering zal pas begin volgend jaar plaatsvinden.

Bevestig uw afleverlocatie
Om het proces soepeler te laten verlopen vragen wij u om alvast het verwachte afleveradres aan ons door te geven. Dit kan bijvoorbeeld bij u op kantoor of bij u thuis. Geef dit hier door. Vul ook uw contractnummer in: xxxxxx

Wij verzoeken u vriendelijk om dit uiterlijk 3 januari a.s. door te geven. Neemt iemand anders namens u de auto in ontvangst? Geef dan de gegevens van de ontvanger door.

Leverdatum
Uiterlijk één werkdag voor aflevering ontvangt u van ons een bevestiging van de afleverdatum per e-mail. In deze bevestiging staat het bezorgadres dat u doorgegeven heeft. Is het bezorgadres op de geplande leverdatum anders? Geef dit dan binnen een uur door in een reply op die bevestigingsmail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Zojuist bericht van Athlon ontvangen dat mijn levering in het nieuwe jaar zal plaats vinden. Ook alvast de vraag gehad waar ze de auto mogen afleveren. Ik moet de mail voor 3 januari beantwoorden dus ik ga er stiekem vanuit dat de levering op 3 januari zal plaats vinden. Mijn kenteken heeft al tenaamstelling gelukkig:)

Zelfde als bovenstaand bericht dus:)

[ Voor 5% gewijzigd door KermitNL op 27-12-2019 17:03 ]

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 10:13
mso schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:01:
Krijg net een update mail van Athlon en moet opnieuw de afleverlocatie doorgeven.. |:(

De levering van uw Tesla Model 3 zal in januari plaatsvinden. Met dit bericht informeren wij u hier over. Lees deze goed door en reageer via de vermelde link.

Registratie 2019
Samen met Tesla zijn wij druk bezig om alle Tesla’s voor het eind van het jaar geregistreerd te krijgen. De registratiedatum is 2019 (4% bijtelling), maar de aflevering zal pas begin volgend jaar plaatsvinden.

Bevestig uw afleverlocatie
Om het proces soepeler te laten verlopen vragen wij u om alvast het verwachte afleveradres aan ons door te geven. Dit kan bijvoorbeeld bij u op kantoor of bij u thuis. Geef dit hier door. Vul ook uw contractnummer in: xxxxxx

Wij verzoeken u vriendelijk om dit uiterlijk 3 januari a.s. door te geven. Neemt iemand anders namens u de auto in ontvangst? Geef dan de gegevens van de ontvanger door.

Leverdatum
Uiterlijk één werkdag voor aflevering ontvangt u van ons een bevestiging van de afleverdatum per e-mail. In deze bevestiging staat het bezorgadres dat u doorgegeven heeft. Is het bezorgadres op de geplande leverdatum anders? Geef dit dan binnen een uur door in een reply op die bevestigingsmail.
Kreeg dezelfde email, hoop dat ze waar kunnen maken dat de registratie inderdaad in 2019 plaatsvindt, daar gaat het per slot van rekening om :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-07 10:13
KermitNL schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:03:
Zojuist bericht van Athlon ontvangen dat mijn levering in het nieuwe jaar zal plaats vinden. Ook alvast de vraag gehad waar ze de auto mogen afleveren. Ik moet de mail voor 3 januari beantwoorden dus ik ga er stiekem vanuit dat de levering op 3 januari zal plaats vinden. Mijn kenteken heeft al tenaamstelling gelukkig:)

Bij mij in de mail stond uiterlijk 3 januari, niet voor 3 januari. Heb je toch een andere mail gekregen dan ik. Ik verwacht de auto dus pas na 3 januari.

[ Voor 3% gewijzigd door Aalard99 op 27-12-2019 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
M'n vrouw is naar de Tesla dealer in Diemen gereden. 10min later geregeld. Morgen de auto halen om 10:30 in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Hier ook het zelfde bericht net ontvangen van Athlon.
Ik heb nog geen tenaamstelling. Om moedeloos te van worden.
Ze kunnen het logistiek niet aan.
De auto's staan er al een week in NL.
KermitNL schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:03:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedde.bergsma
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-09-2020
Ja lekker...om 1650 afspraak voor morgen 1630 geannuleerd naar 29 dec. 1030...jaja voorlopig
Vanwege vertraging in registratie
Auto is maandag al betaald en alles staat in het account. Geen LM Dit wordt wel wat schimmig....

LR silver metallic 19" trekhaak : besteld 25/10 RN 28/10 vin 27/11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuffnl
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-01-2022
Hier ook hetzelfde bericht van Athlon. Fijn die breng 'service'.

Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jblok
  • Laatst online: 16-03-2020
Jullie krijgen tenminste nog bericht ;) Vanuit Leaseplan radiostilte.....
stuffnl schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:18:
Hier ook hetzelfde bericht van Athlon. Fijn die breng 'service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Die van mij ook vandaag 15.10u So far so good! Hoe laat mag je morgen?

Als Athlonrijder zou je bijna denken om de LM te negeren en gewoon zelf (proberen) op te halen. Waarom zou het niet lukken..
ehlen000 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:06:
Die van mij is zojuist keurig te naam gesteld zie ik bij de rdw. Morgen is afhaaldag, dus alles volgens plan😁

Tesla doet alles goed, LM heeft geen idee, weten minder dan ik op dit moment🤣

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Tesla is nu druk bezig de tenaamstelling in 2019 te regelen. Levering in 2020 is dan alsnog bijtelling van 2019! Heb je een kenteken zet dan druk deze dit jaar tenaam te laten stellen!
Vertrouwen is goed, controle is beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikoss
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 12:22
Alexbeun schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:35:
Die van mij ook vandaag 15.10u So far so good! Hoe laat mag je morgen?

Als Athlonrijder zou je bijna denken om de LM te negeren en gewoon zelf (proberen) op te halen. Waarom zou het niet lukken..

[...]
Ik ben morgen om 11:30uur aan de beurt maar de auto is nog niet tenaamgesteld. Ik heb wel al een kenteken dus zal vanavond of morgen wel gebeuren.

MY LR RWD 2025, Pearl White, 19", Zwart Int, Trekhaak - RN122721XXX - GVZ-xx-F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mscharphof
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 07-06 13:03
Hier idem net sms, morgen gaat niet door en misschien zondag zoals ik het kan interpeteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdu
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 10-06 23:53

hdu

Vandaag 2x contact gehad met Athlon.
Laatste keer werd aangegeven dat ik op mail van Athlon moet wachten en dat die uiteindelijk aangeven wanneer Tesla gebracht wordt (en mijn huidige auto meegenomen wordt). Dat als er een mail verstuurd wordt dat deze dan na 15:00 verstuurd zou worden. Mocht ik vandaag geen mail krijgen dan wordt de Tesla niet de volgende werkdag, dus niet 30/12 geleverd,

Vanuit Tesla afgelopen maandag een SMS gehad met "Gefeliciteerd! Uw Model 2 wordt bij u afgeleverd op 30/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen." In mijn Tesla account staat ook afspraak voor levering 30/12 om 9:00.

Inmiddels van Athlon al verzekeringsbewijs e.d. gehad. Vandaag ook de 'Athlon Laad & Tankpas' gehad. Kortom alles lijkt klaar.
Bij RDW (https://opendata.rdw.nl/V...L-3-Expanded-II/ru3q-tg3b) het kenteken nog niet gevonden, dus blijkbaar nog geen tenaamstelling.

Nu dus nog geen mail van Athlon gehad dat het wel door gaat... maar ook geen SMS (of mail) dat het niet door gaat... kortom nog "lekker" vaag allemaal.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hdu schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:18:
Vanuit Tesla afgelopen maandag een SMS gehad met "Gefeliciteerd! Uw Model 2 wordt bij u afgeleverd op 30/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen." In mijn Tesla account staat ook afspraak voor levering 30/12 om 9:00.
Ben je een Tesla Insider die een onbekend model mag testen? :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hdu
  • Laatst online: 10-06 23:53

hdu

Taro schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:21:
[...]

Ben je een Tesla Insider die een onbekend model mag testen? :)
Ben ik nu ontdekt? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En opeens krijg ik te horen dat ik een kenteken heb : G-XXX-XJ! Nog geen tenaamstelling. Super spannend

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Vandaag naar Tesla Tilburg gegaan. Ik begreep dat de auto's klaar staan om uitgeleverd te worden. Ook de auto's van Athlon.
De auto werd ter plekke op naam gezet en na een uur kreeg ik de auto mee.
De auto moest nog even gepoetst worden.
Alle auto's moeten 31-12 van het terrein af zijn en binnen 4 dagen bij de berijder zijn.
Athlon lijkt alle over gebleven auto's over te nemen en dan volgend jaar met 4% bijtelling in de markt te zetten.

De auto's worden nu snel klaargemaakt.
Athlon zal de auto's met een trucker ophalen. Wordt nog een karwei. Volgens mij laat Athlon de berijder niet zelf naar Tesla laat gaan, omdat er geen leaseauto ingeleverd kan worden.

Succes voor de mensen die nog wachten.
Fijne jaarwisseling

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stuffnl
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-01-2022
Kenteken staat op naam! Jee. :-)

Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso

mso

stuffnl schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:04:
Kenteken staat op naam! Jee. :-)
Mazzelaar, net zelf gekeken maar bij mij nog niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1310392

Helaas bij mij ook nog niks op naam🤬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SWK

SWK

Daarom hebben ze geen tijd om de reguliere bestellingen tijdig af te handelen en te bezorgen.
Commercieele hebzucht gaat voor de service aan de huidige klanten. :F
ACoutinho schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:57:
Vandaag naar Tesla Tilburg gegaan. Ik begreep dat de auto's klaar staan om uitgeleverd te worden. Ook de auto's van Athlon.
De auto werd ter plekke op naam gezet en na een uur kreeg ik de auto mee.
De auto moest nog even gepoetst worden.
Alle auto's moeten 31-12 van het terrein af zijn en binnen 4 dagen bij de berijder zijn.
Athlon lijkt alle over gebleven auto's over te nemen en dan volgend jaar met 4% bijtelling in de markt te zetten.

De auto's worden nu snel klaargemaakt.
Athlon zal de auto's met een trucker ophalen. Wordt nog een karwei. Volgens mij laat Athlon de berijder niet zelf naar Tesla laat gaan, omdat er geen leaseauto ingeleverd kan worden.

Succes voor de mensen die nog wachten.
Fijne jaarwisseling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazel123
  • Laatst online: 30-05-2020
Net een nieuwe SMS:
“Uw Tesla levering is gepland op 31/12 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. We willen u graag vragen om met het OV af te reizen, er gaan shutles vanaf de K&R Sloterdijk, een andere optie is uzelf af te laten zetten. Parkeerplekken zijn zeer beperkt. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RN10964XXXX”

LeasePlan gaf eerder deze week aan dat ik mijn huidige leaseauto bij de Koopman Terminal kan inleveren. Dat wordt dus weer bellen maandag....

M3 - SR+ | Pearl White | Black | 18" | Besteld: 04/10 | RN: 9/10 | VIN: 15/11 | SMS: 28/11 | Levering poging 1: 9/12 | Levering poging 2: 17/12 | Levering poging 3:???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1279036

Hazel123 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:06:
Net een nieuwe SMS:
“Uw Tesla levering is gepland op 31/12 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. We willen u graag vragen om met het OV af te reizen, er gaan shutles vanaf de K&R Sloterdijk, een andere optie is uzelf af te laten zetten. Parkeerplekken zijn zeer beperkt. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RN10964XXXX”

LeasePlan gaf eerder deze week aan dat ik mijn huidige leaseauto bij de Koopman Terminal kan inleveren. Dat wordt dus weer bellen maandag....
hier bijna dezelfde:
Uw Tesla levering is gepland op 29/12 in Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. We willen u graag vragen om met het OV af te reizen, er gaan shutles vanaf de K&R Sloterdijk, een andere optie is uzelf af te laten zetten. Parkeerplekken zijn zeer beperkt. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP. RN.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
Hier eenzelfde sms. Positieve bevestiging toch! Het zal dus overdag vast wel druk zijn bij de parkeerplekken.

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedde.bergsma
Krijg alsnog dezelfde sms voor 28/12 terwijl eerder uitstel 29/12 ...in account nog 28/12 . Wat zouden jullie doen, gewoon morgen afreizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
Ver reizen?
Ik zou gewoon gaan hoor, laatste sms en account geven dezelfde 28e. Tenzij het je echt niet uitkomt.
Liever op zeker In 2 keer een Tesla, dan er misschien per ongeluk net naast grijpen omdat je niet bent komen opdagen.
fedde.bergsma schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:11:
Krijg alsnog dezelfde sms voor 28/12 terwijl eerder uitstel 29/12 ...in account nog 28/12 . Wat zouden jullie doen, gewoon morgen afreizen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
fedde.bergsma schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:11:
Als de auto er staat zijn ze hem liever morgen dan overmorgen al kwijt. En liever 2x die kant op, dan 1x te laat.

Go go go *O*

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Vanmiddag nog mail gehad van Athlon dat ze 30 december de auto komen leveren. Geen verplaatsing gehad dus. Ga er nog steeds vanuit dat het goedkomt in mijn geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rossumvh
  • Laatst online: 01-06-2024
SWK schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:07:
Hier ook het zelfde bericht net ontvangen van Athlon.
Ik heb nog geen tenaamstelling. Om moedeloos te van worden.
Ze kunnen het logistiek niet aan.
De auto's staan er al een week in NL.

[...]
Ik ben vandaag gewoon naar Amsterdam gegaan en heb mijn M3 gewoon meegekregen. Had ook al kentekenbewijs en belletje met Athlon bracht geen helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedde.bergsma
Bedoelde in account 29 12 maar ik ga gewoon op basis laatste sms heb ik het iig maximaal
geprobeerd...
Taro schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:17:
[...]

Als de auto er staat zijn ze hem liever morgen dan overmorgen al kwijt. En liever 2x die kant op, dan 1x te laat.

Go go go *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• larsdijkema
hdu schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:18:
Vandaag 2x contact gehad met Athlon.
Laatste keer werd aangegeven dat ik op mail van Athlon moet wachten en dat die uiteindelijk aangeven wanneer Tesla gebracht wordt (en mijn huidige auto meegenomen wordt). Dat als er een mail verstuurd wordt dat deze dan na 15:00 verstuurd zou worden. Mocht ik vandaag geen mail krijgen dan wordt de Tesla niet de volgende werkdag, dus niet 30/12 geleverd,

Inmiddels van Athlon al verzekeringsbewijs e.d. gehad. Vandaag ook de 'Athlon Laad & Tankpas' gehad. Kortom alles lijkt klaar.
Bij RDW (https://opendata.rdw.nl/V...L-3-Expanded-II/ru3q-tg3b) het kenteken nog niet gevonden, dus blijkbaar nog geen tenaamstelling.

Nu dus nog geen mail van Athlon gehad dat het wel door gaat... maar ook geen SMS (of mail) dat het niet door gaat... kortom nog "lekker" vaag allemaal.
Hier zelfde verhaal, kreeg ook een mail van Athlon dat ik de Tesla niet meer dit jaar ging ontvangen. Uur er voor bij Tesla in Duiven gehoord dat de auto klaar stond voor levering. Athlon gebeld, gevraagd of ik ‘m zelf mocht halen en het werd me ten zeerste afgeraden; ‘auto zou niet zijn volgeladen, wellicht kreeg ik de auto niet mee en ging ik voor niks, auto kon vies zijn’. Keuze snel gemaakt als het dat was of wellicht niet die 4%. Gezegd dat ik de auto zelf ga halen, Tesla Amsterdam gebeld, vriendelijk geholpen, gaf aan ‘ik zou m zondag (Originele datum van Tesla) lekker zelf komen halen, hij staat al klaar’. Zojuist van Tesla de sms dat de levering gepland staat op 29/12 bij Koopman. Zal vast niet de bedoeling zijn, maar het zal me jeuken als ik zondag met de Tesla weg kan rijden daar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cools74
Cools74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:30:
[...]

Wel pincode van laadpas, maar pas nog niet. Hoort dat zo? En wat net al gemeld werd, Tesla geeft de auto niet mee. Wachten dus tot Athlon en Tesla onderling alles geregeld hebben. Mijn datum staat op de 29e, benieuwd of dat gaat lukken.
En dan krijg je bulkmail van Athlon dat in januari de auto gebracht wordt, formulier ingevuld en mezelf erbij neergelegd.

Echter.... wat schetst mijn verbazing, ontvang ik zojuist een SMS van Tesla dat de auto komende zondag opgehaald kan worden 8)7

Hoe laat gaan ze open in de Koopman haven? Want ik pak de eerste trein naar Sloterdijk >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rossumvh
  • Laatst online: 01-06-2024
Vanochtend gebeld met Athlon maar wederom konden ze niets meer zeggen dan we mailen u.
Aangezien ik de m3 al een paar keer in de app had gezien en ik ook al het kentekenbewijs had ontvangen, stelde ik voor om hem te gaan halen. Daar werd niet negatief op gereageerd door mdw van Athlon.
Dus hop de trein in.
Om 15:00 reed ik ermee weg bij de Koopman Terminal. 😀

Toen ik thuis kwam kreeg ik een mail dat Athlon begin januari zou leveren. #gofigure, ik heb hem al.
Athlon zit vast in oude procedures, de wereld verandert. Hoorde geen onvertogen woord bij Tesla over niet krijgen bloemetje. Top service van Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cools74
rossumvh schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:33:
Vanochtend gebeld met Athlon maar wederom konden ze niets meer zeggen dan we mailen u.
Aangezien ik de m3 al een paar keer in de app had gezien en ik ook al het kentekenbewijs had ontvangen, stelde ik voor om hem te gaan halen. Daar werd niet negatief op gereageerd door mdw van Athlon.
Dus hop de trein in.
Om 15:00 reed ik ermee weg bij de Koopman Terminal. 😀

Toen ik thuis kwam kreeg ik een mail dat Athlon begin januari zou leveren. #gofigure, ik heb hem al.
Athlon zit vast in oude procedures, de wereld verandert. Hoorde geen onvertogen woord bij Tesla over niet krijgen bloemetje. Top service van Tesla.
Ik geen kentekenbewijs en niks in de app, maar zondag merk ik het wel wat er gebeurt. Groene kaart en laadpas wel binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsdijkema
Cools74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 20:35:
[...]

Ik geen kentekenbewijs en niks in de app, maar zondag merk ik het wel wat er gebeurt. Groene kaart en laadpas wel binnen.
Same here! Tesla medewerker gaf vandaag aan kom maar om 10:00, doe ik maar braaf denk ik. Dus ben er om 9:30 >:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Nou mannen.!
Ik heb me tesla opgehaald.
Met andere worden ik meld me bij deze af voor dit topic.
Aangekomen bij Koopman minimaal 100 man in de rij😂 maar binnen 45 minuten geholpen met een lekker bakkie koffie ☕️.
Alles verliep vlot en aardige mensen bij de balie even tekenen en naar me auto. (Natuurlijk stond ik weer aan de andere kant van het terrein)
Me auto zag er top uit alleen condens in me achter lichten maar komt misschien omdat hij al lang steel staat maar ga toch een melding maken. Morgen maar is goed kijken of dat alles in het licht er goed uit ziet. Kwam ook nog een toffe kerel in me auto zitten beetje helpen enz waarvoor dank 🙏🏼. Daarna als de brandweer naar een oplaadpunt. Na het opladen kreeg ik de stekker er natuurlijk weer niet uit maar na een telefoontje de nood knop gevonden voor de stekker in de kofferbak.
Voor de mensen die hem nog gaan halen veel succes en veilige kilometers👍🏼🤙🏼

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-07 14:51
Maandag ben ik aan de beurt! Eindelijk! Na mailen naar tesla de bevestiging binnen een uur ontvangen. Erg mooi. Ben benieuwd!

AMD Ryzen 5800x | Macbook Pro 14 m1 | iPhone 14 Pro Max | Apple Watch gen 5

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• HugoBr
  • Laatst online: 27-02-2022
@galgootje vandaag onze M3P opgehaald en het verliep bijzonder soepel ( helaas heeft een velg best wat schade waar ik thuis pas achter kwam, een service afspraak gemaakt dus ga er vanuit dat dit goed komt, maar dat is het enige ) super aardige mensen, de auto is geweldig! En ik vertelde het verhaal van iemand die een bloemetje had gegeven ( en dat ik dat met een glimlach op dit forum had gelezen ). De dame achter de balie zei ‘ja dat was ik’ en liet vol trots het boeket zien. Of ik nog bedankt wilde zeggen want ze was nog op zoek gegaan naar jou alleen had je in de drukte niet meer gevonden 😁. Groet en veel plezier iedereen en hoop dat de levering ook zo soepel gaat

M3P-blue-27/09-RN16/10-VINbron 28/11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erikoss
Net even bij RDW gekeken en mijn auto is vandaag om 21:09uur tenaamgesteld :-)
Ze werken dus gewoon door bij Tesla om alle auto’s afgeleverd te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
erikoss schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:34:
Net even bij RDW gekeken en mijn auto is vandaag om 21:09uur tenaamgesteld :-)
Ze werken dus gewoon door bij Tesla om alle auto’s afgeleverd te krijgen
Tis onwijs wat er gebeurt.. en alles om een boel mensen 4% bijtelling te kunnen geven.

M’n vrouw laat ik morgenochtend los in Amsterdam. Hoop dat ze blij wordt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• erikoss
NiGeLaToR schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:37:
[...]

Tis onwijs wat er gebeurt.. en alles om een boel mensen 4% bijtelling te kunnen geven.

M’n vrouw laat ik morgenochtend los in Amsterdam. Hoop dat ze blij wordt.
Respect voor de medewerkers van Tesla en de vrijwiligers die zo enorm hun best doen dit alles te realiseren. Petje af!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• galgootje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-04 17:41
HugoBr schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 21:31:
@galgootje vandaag onze M3P opgehaald en het verliep bijzonder soepel ( helaas heeft een velg best wat schade waar ik thuis pas achter kwam, een service afspraak gemaakt dus ga er vanuit dat dit goed komt, maar dat is het enige ) super aardige mensen, de auto is geweldig! En ik vertelde het verhaal van iemand die een bloemetje had gegeven ( en dat ik dat met een glimlach op dit forum had gelezen ). De dame achter de balie zei ‘ja dat was ik’ en liet vol trots het boeket zien. Of ik nog bedankt wilde zeggen want ze was nog op zoek gegaan naar jou alleen had je in de drukte niet meer gevonden 😁. Groet en veel plezier iedereen en hoop dat de levering ook zo soepel gaat
Cool, nou dat maakt mij dan weer superblij! Tof!!!
Pagina: 1 ... 313 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.