Ja nou ik hoor niks op het bandje en de telefoon gaat gewoon over word ook doorgeschakeldleekers schreef op donderdag 26 december 2019 @ 16:15:
[...]
Op 2e kerstdag heel erg vreemd inderdaad
Ik mag hem volgens account maandag ophalen. Heb al 2x mijn mobiele nummer aan Tesla doorgegeven maar blijkbaar werkt dat niet. Als ik niets meer hoor ga ik er gewoon maandag heen denk ik dus.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:36:
[...]
Ik kreeg de avond ervoor ineens nog een SMS. Daarvoor dus ook niets, enkel weergave in mijn account.
Ook al hoor of zie je niets meer, je kunt gewoon gaan, de datum in je account is leidend dus hou dat gewoon goed in de gaten. Veel succes!
Hoe kan je overigens checken of de betaling van de LM ontvangen is bij Tesla (ivm feestdagen weet ik niet of de banken wel werken).
Deze persoon heeft niet lang plezier gehad van zijn model 3:
https://www.ad.nl/binnenl...n-sloot-belandt~a2b2df27/
Mooi om te zien dat Tesla geen auto is, maar een Tesla. KOP: Tesla vliegt uit de bocht, BAM, bushbericht van de NOS.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
Mag morgen de wagen (als het goed is) ophalen in Tiel op de asteriastraat (terwijl ik in Amsterdam woon, maar ik klaag niet 4% is binnen). Weet iemand of er daar ook pendelbusjes rijden, nog niks over gelezen namelijk.
Ik begreep Tilburg, locatie is Dongenseweg en geen pendelbusjesVerwijderd schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:12:
Mag morgen de wagen (als het goed is) ophalen in Tiel op de asteriastraat (terwijl ik in Amsterdam woon, maar ik klaag niet 4% is binnen). Weet iemand of er daar ook pendelbusjes rijden, nog niks over gelezen namelijk.
LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12
Een P met grijze velgen, inderdaad nog niet zo oud, zonde.Cruiseganger schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:01:
Deze persoon heeft niet lang plezier gehad van zijn model 3:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Verwijderd
Verdomme, je hebt gelijk, Tilburg! Had ik mooi voor lul gestaan morgen. Maar ik kreeg wel Astoriastraat door. Bel morgen wel even met LP voor dubbelcheck. Hartelijk dank!ACoutinho schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:27:
[...]
Ik begreep Tilburg, locatie is Dongenseweg en geen pendelbusjes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2019 22:32 ]
Nou ja voor lul, op de Asteriastraat is de deur dicht en hangt een A4’tje met verwijzing naar de juiste locatie. ☺️
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Verwijderd
Dit dus....Tomas_ schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 13:18:
[...]
Hou er rekening mee dat de levering niet op de Asteriastraat is. Ik en meerdere tweakers zijn er voor niets naar toe gegaan. Ze leveren daar alleen S en X modellen.
Je moet op de Dongenseweg zijn Is een onderdelen magazijn, maar de tijdelijke locatie voor de uitlevering van model 3
https://www.bd.nl/tilburg...r=https://www.google.com/
Via het station? Pak bus 328 op perron C (achterste perron) 12 haltes verder eruit bij de Atlasstraat. Je bent dan net langs het uitleverplekje gekomen (kan niet missen tientallen model 3's) dus 300 meter terug lopen en je bent er.
Het adres wat LP ook aan mij doorgaf, Astoriastraat 1-9. Dat is de fabriek en als je een M3 moet afhalen heb je daar niks te zoeken en wijzen ze je door naar de Dongenseweg.Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2019 @ 22:32:
[...]
Verdomme, je hebt gelijk, Tilburg! Had ik mooi voor lul gestaan morgen. Maar ik kreeg wel Astoriastraat door. Bel morgen wel even met LP voor dubbelcheck. Hartelijk dank!
Is een prima locatie om op te halen. Ik kreeg afgelopen maandag telefoon van Arval dat mijn auto vrijdag opgehaald en bezorgd zou worden. Tesla bevestiging was echter maandag de 30e.
Was dinsdag in de buurt van Tilburg en op de bonnefooi langsgegaan op de dongenseweg. Terrein vol M3’s en nog steeds aanvoer per vrachtwagen. Mijn auto stond er en werd meteen klaargemaakt voor levering. Binnen 15 min op kenteken gezet. Wel even met leasemaatschappij bellen en dat gaf daar stress. Zelf ophalen en ook nog voor de geplande datum maar uiteindelijk akkoord. Top ervaring mede dankzij het tesla team.
Was totaal niet druk, dus de moeite waard. Inmiddels lekker aan de kerst tour, wat een genot.
Was dinsdag in de buurt van Tilburg en op de bonnefooi langsgegaan op de dongenseweg. Terrein vol M3’s en nog steeds aanvoer per vrachtwagen. Mijn auto stond er en werd meteen klaargemaakt voor levering. Binnen 15 min op kenteken gezet. Wel even met leasemaatschappij bellen en dat gaf daar stress. Zelf ophalen en ook nog voor de geplande datum maar uiteindelijk akkoord. Top ervaring mede dankzij het tesla team.
Was totaal niet druk, dus de moeite waard. Inmiddels lekker aan de kerst tour, wat een genot.
Novadecasa schreef op donderdag 26 december 2019 @ 23:26:
[...]
Het adres wat LP ook aan mij doorgaf, Astoriastraat 1-9. Dat is de fabriek en als je een M3 moet afhalen heb je daar niks te zoeken en wijzen ze je door naar de Dongenseweg.
Verwijderd
Dat kun je niet checken, maar Tesla plant pas afleverafapraak zodra LM betaling voldaan heeft, jouw LM zal ook jouw kenteken al doorgekregen hebben. Maar even contact leggen met je LM kan nooit geen kwaad, heb ik ook gedaan en kreeg toen ook van hen het kenteken door. Aan de hand daarvan kon ik dan ook direct checken of je auto al tenaamgesteld was. Succes met ophalen!Binki3lr schreef op donderdag 26 december 2019 @ 21:56:
[...]
Ik mag hem volgens account maandag ophalen. Heb al 2x mijn mobiele nummer aan Tesla doorgegeven maar blijkbaar werkt dat niet. Als ik niets meer hoor ga ik er gewoon maandag heen denk ik dus.
Hoe kan je overigens checken of de betaling van de LM ontvangen is bij Tesla (ivm feestdagen weet ik niet of de banken wel werken).
Misschien een stomme vraag maar aan wie betaal je de btw? Aan Tesla zodat de LM alleen nog de rest betaald? Of aan de LM zodat ze het gehele bedrag aan Tesla betalen?Tons Tesla schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:33:
Hier een vraag, zijn er mensen met de m3 vertrokken in Amsterdam of in Tilburg waarbij de factuur nog niet voldaan was? Mijn auto staat op kenteken, btw is betaald (vanuit holding) echter de lease maatschappij heeft de factuur nog niet voldaan (zover als ik weet). Zou hem graag morgen ochtend ophalen nml en zie hem ook al in de app staan.
Bedankt voor de reacties 😇
Ik zit nml. in dezelfde situatie waarbij de LM wss niet op tijd de betaling kan doen maar ik mij deel al klaar heb staan en de auto over 4u door een buddy van me wordt opgehaald.
Verwijderd
Ik denk zelf aan je LM, maar kun je dat niet het beste even met je LM overleggen?Jinxz schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:33:
[...]
Misschien een stomme vraag maar aan wie betaal je de btw? Aan Tesla zodat de LM alleen nog de rest betaald? Of aan de LM zodat ze het gehele bedrag aan Tesla betalen?
Ik zit nml. in dezelfde situatie waarbij de LM wss niet op tijd de betaling kan doen maar ik mij deel al klaar heb staan en de auto over 4u door een buddy van me wordt opgehaald.
Dat ligt aan de afspraken met de LM. Formeel lease je alleen het bedrag ex BTW omdat dat bedrag voor jou wordt voorgefinancierd en krijgt degene die zakelijk betaalt de btw weer terug.Jinxz schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:33:
[...]
Misschien een stomme vraag maar aan wie betaal je de btw? Aan Tesla zodat de LM alleen nog de rest betaald? Of aan de LM zodat ze het gehele bedrag aan Tesla betalen?
Top, ik heb ondertussen de info los gekregen en ga direct de cash overmaken. Dit geeft me ondanks alle negatieve praat van de LM toch eindelijk het gevoel dat vandaag de auto overhandigd gaat worden.
Iemand de exacte gegevens van Tilburg? Dongenseweg nummer?
Hoe kun je hier het beste met ov komen?
Verwijderd
Veel plezier alvast, het is echt een super auto!!!Jinxz schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:43:
Top, ik heb ondertussen de info los gekregen en ga direct de cash overmaken. Dit geeft me ondanks alle negatieve praat van de LM toch eindelijk het gevoel dat vandaag de auto overhandigd gaat worden.
Kruising met de Gesworenhoekseweg, is bij een rotonde. Hier heb ik hem vorige week op kunnen halen :-).Bruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:44:
https://www.google.com/ma...bfov%3D100!7i13312!8i6656
[ Voor 42% gewijzigd door rmathijssen op 27-12-2019 08:49 ]
Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR
Asteriastraat 1-7, 5047 RM TilburgBruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:44:
9292.nl voor bus tips.
Verwijderd
Vandaag tijd om de auto te halen eventueel. Athlon auto staat al op kenteken geregistreerd (heb kentekenbewijs ook), is verzekerd (RDW gegevens) en staat volgens Tesla al sinds afgelopen maandag klaar. Athlon wil hem natuurlijk afleveren, maar zou hem vandaag wel op willen/kunnen halen.
RN, rijbewijs en kentekenbewijs mee en gaan?
RN, rijbewijs en kentekenbewijs mee en gaan?
Lijn 328 op het station. Uitstappen Atlasstraat. 300 meter terug lopen. Je rijd er langs. Tientallen M3’s kan niet missen.Bruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:44:
[ Voor 8% gewijzigd door Tomas_ op 27-12-2019 08:59 ]
Nou jongens, hopelijk krijgt iedereen z'n auto de komende vijf dagen! Zet m op!
Je hebt dezelfde setup als ik. Goeie smaakVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:46:
[...]
Veel plezier alvast, het is echt een super auto!!!
Ik zit bij Findio (de Tesla partner) en zij financieren ex btw dus de btw moet naar Tesla.Jinxz schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:33:
[...]
M3P / Wit / Zwart / RN: 14-10 / VIN: 28-11 / Aflevering: 27-12
Tnx, ja ik heb de BTW (en een percentage van het totaal) overgemaakt naar Tesla. Ben super benieuwd of m'n buddy 'm mee krijgt.egy schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:06:
[...]
Ik zit bij Findio (de Tesla partner) en zij financieren ex btw dus de btw moet naar Tesla.
Hij heeft alle documenten en screenshots ondertussen.
Hopelijk om 02.00u in m'n hotel in Honolulu positief nieuws krijgen...
Verwijderd
Zit nu in lijn 327. Dat geeft 9292ov aan.Tomas_ schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 08:58:
[...]
Lijn 328 op het station. Uitstappen Atlasstraat. 300 meter terug lopen. Je rijd er langs. Tientallen M3’s kan niet missen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2019 09:45 ]
Verwijderd
Good luck! Hopelijk straks met een prachtbolide naar huis!Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:23:
[...]
Zit nu in lijn 327. Dat geeft 9292ov aan.
Verwijderd
Dat is goed, richting dongenVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:23:
[...]
Ook hier vandaag D-day, over een kleine anderhalf uur stap ik in de trein richting Amsterdam, zin in!
Model 3 Performance | Black on Black | 20" Gray Performance Wheels
Iemand die Athlon als LM heeft en voor 30 december levering heeft staan al iets van Athlon gehoord?
SR+, MN grey, zwart, 19"
Verwijderd
Heb kentekenbewijs, is te naam gesteld en auto staat sinds maandag klaar. Zit eraan te denken om er straks naartoe te gaan..Djas-pr schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:02:
Iemand die Athlon als LM heeft en voor 30 december levering heeft staan al iets van Athlon gehoord?
Vanuit Athlon niks over levering gehoord "u moet geduld hebben tot wij uitleveren".
Ik heb een sms vanuit Tesla met een levering op de 29e maar totale stilte vanuit Athlon. Als ik met ze bel zeggen ze dat ik moet wachten op een mail vanuit Athlon, ze kunnen niets doen. Erg frustrerend.....Djas-pr schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:02:
Ja hier dus hetzelfde maar dan voor de 30e. Ik heb wel een service pas binnen gekregen maar meer ook niet. Is jouw auto al wel tenaamgesteld?wgdejong99 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:09:
[...]
Ik heb een sms vanuit Tesla met een levering op de 29e maar totale stilte vanuit Athlon. Als ik met ze bel zeggen ze dat ik moet wachten op een mail vanuit Athlon, ze kunnen niets doen. Erg frustrerend.....
SR+, MN grey, zwart, 19"
Hier het zelfde. Laadpas en kentekenkaart zijn binnen. Volgens Tesla staat auto ook klaar. Athlon blijft volhouden dat ik moet wachten op een mail van Athlon...
Djas-pr schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:11:
[...]
Ja hier dus hetzelfde maar dan voor de 30e. Ik heb wel een service pas binnen gekregen maar meer ook niet. Is jouw auto al wel tenaamgesteld?
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Verwijderd
Net Tesla Amsterdam gesproken, na overleg daar krijg ik te horen dat ik de 'Athlon-auto' niet meekrijg als ik mijzelf bij Koopman meld..
Verwijderd
Hier omgekeerd, nog geen servicepas binnen maar de 24e na veel gezeur en foutieve info vanuit Athlon dat hij eerst de 24 daarna de 27e zou komen toch maar even mijn frustratie overgebracht naar onze contactpersoon binnen Athlon, kreeg vlak daarna een mail vanuit Athlon met de leverbevestiging de 30e tussen 13:00 en 19:00 op een op te geven locatie.
Maandag is dus de dag, dus nog paar nachtjes slapen.
Is je kenteken al tenaamgesteld?Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:21:
Hier omgekeerd, nog geen servicepas binnen maar de 24e na veel gezeur en foutieve info vanuit Athlon dat hij eerst de 24 daarna de 27e zou komen toch maar even mijn frustratie overgebracht naar onze contactpersoon binnen Athlon, kreeg vlak daarna een mail vanuit Athlon met de leverbevestiging de 30e tussen 13:00 en 19:00 op een op te geven locatie.
SR+, MN grey, zwart, 19"
Verwijderd
Net Tesla Amsterdam ZO gesproken. Vandaag gaan ze flink aan de bak met facturen in de Tesla account zetten en plannen van leveringen.
Sowieso worden alle auto’s dit jaar nog op naam gezet en uitgeleverd worden. Dus voor iedereen die nog zit te stressen 😰 of het goed gaat komen, JA het gaat helemaal goed komen👍
M3 LR AWD Aero velgen, blauw met trekhaak
Sowieso worden alle auto’s dit jaar nog op naam gezet en uitgeleverd worden. Dus voor iedereen die nog zit te stressen 😰 of het goed gaat komen, JA het gaat helemaal goed komen👍
M3 LR AWD Aero velgen, blauw met trekhaak
Verwijderd
Nee nog niet te naam gesteld, gebeurd meestal op de dag zelf heb ik begrepen en als ik meerder kentekens pak in de G-XXX-XK range dan zie ik dat die allemaal nog te naam moeten worden gesteld
Wel pincode van laadpas, maar pas nog niet. Hoort dat zo? En wat net al gemeld werd, Tesla geeft de auto niet mee. Wachten dus tot Athlon en Tesla onderling alles geregeld hebben. Mijn datum staat op de 29e, benieuwd of dat gaat lukken.KermitNL schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:16:
Hier het zelfde. Laadpas en kentekenkaart zijn binnen. Volgens Tesla staat auto ook klaar. Athlon blijft volhouden dat ik moet wachten op een mail van Athlon...
[...]
Athlon en Tesla... Wat een enorme teleurstelling telkens weer....
Geen winnende combinatie 🙈mlbeukers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:30:
Athlon en Tesla... Wat een enorme teleurstelling telkens weer....
Wat is er zo lastig om even te wachten tot je een bericht krijgt?Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:21:
Net Tesla Amsterdam gesproken, na overleg daar krijg ik te horen dat ik de 'Athlon-auto' niet meekrijg als ik mijzelf bij Koopman meld..
Ik lease al via Athlon en heb al een tankpas. In de begeleidende brief staat dat de pincode van mijn laadpas gelijk is aan de pincode van mijn huidige tankpas.
Cools74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:30:
[...]
Wel pincode van laadpas, maar pas nog niet. Hoort dat zo? En wat net al gemeld werd, Tesla geeft de auto niet mee. Wachten dus tot Athlon en Tesla onderling alles geregeld hebben. Mijn datum staat op de 29e, benieuwd of dat gaat lukken.
M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)
Verwijderd
Morgen allemaal vandaag om 17.00 uur heerlijk in het donker me auto halen.
Even ter info; geen sms/mail gehad vanuit Tesla.
Jullie zullen je afvragen waarom niet.
Waarschijnlijk staat mijn LM als contactpersoon aangemeld waardoor ik geen sms krijg.
Na navragen bij LM en Tesla gewoon vandaag me auto halen.
Misschien voor een aantal tot vanmiddag.!
Jullie zullen je afvragen waarom niet.

Waarschijnlijk staat mijn LM als contactpersoon aangemeld waardoor ik geen sms krijg.
Ja, mail gehad dat ze op 30 december vanaf 13 uur langs komen op het opgegeven adres.
Djas-pr schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:02:
Ik heb het gevoel dat er op dit moment heel veel mensen op de verlossende mail van Athlon. Voor mijn gevoel gaat de communicatie tussen Athlon en Tesla niet helemaal soepel op het moment
Mijne ook niet niet tennaamgesteld. Zal waarschijnlijk ook maandag gebeuren als student hem ophaalt.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:24:
[...]
Nee nog niet te naam gesteld, gebeurd meestal op de dag zelf heb ik begrepen en als ik meerder kentekens pak in de G-XXX-XK range dan zie ik dat die allemaal nog te naam moeten worden gesteld
Servicepas en groene kaart van Athlon zojuist per post ontvangen. In mijn Tesla account staat een leverdatum van 28-12 maar nog geen mail van Athlon wanneer ze de auto komen brengen. :-/
Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01
Ik exact hetzelfde... Helemaal niks. Wel bericht in mijn account. Ik ga hem vanmiddag ook halen om 15.30 en hopen dat het goed komtVerwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:34:
Morgen allemaal vandaag om 17.00 uur heerlijk in het donker me auto halen.![]()
![]()
Jullie zullen je afvragen waarom niet.![]()
Ps ik zit bij Mr Green als LM
Verwijderd
Hier ploft het ook net op de deurmat, wel vaag dat autopapieren en groene kaart binnen zijn en dus verzekert is terwijl de auto nog niet te naam is gesteld.stuffnl schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:48:
Servicepas en groene kaart van Athlon zojuist per post ontvangen. In mijn Tesla account staat een leverdatum van 28-12 maar nog geen mail van Athlon wanneer ze de auto komen brengen. :-/
Ik begrijp gewoon oprecht niet waarom je jezelf als gerespecteerde leasemaatschappij in een toch al bijzonder leveringsproces maneuvreert.
Wat is nu precies de toegevoegde waarde van Athlon door die auto’s niet rechtstreeks uit te laten leveren aan de berijders?
Het is mij echt een raadsel welk probleem Athlon nu probeert op te lossen met het niet rechtstreeks uitleveren...
Zojuist weer bij Tesla Duiven geweest.
De mijne staat nu in Tilburg en wordt 30-12 vanaf 900 uitgeleverd (althans, daarvoor staat hij klaar).
Enkele mensen zaten dat de hele dag kentekens te koppelenl heb gelijk even naar de status van mijn G-xxx-VK gevraagd en de beste man aldaar heeft toen gelijk even gechecked en zijn ding gedaan; 2 minuten later was mijn auto tenaam gesteld waardoor de bijtelling gered is!!
Ik heb mijn eerder plan om maandag naar Tilburg te gaan even in de ijskast gezet; eigenlijk begint de voorpret nu pas maar als ik eind volgende week nog niks heb, ga ik wel zelf.
Athlon zal hem nu als het goed is gaan leveren maar van hun zijde nog geen mail gehad.
Enige wat daarna nog rest is het voor elkaar krijgen dat de FSD wordt geactiveerd (moet ook nog een factuur e.d. voor opgemaakt worden en betaald door Athlon) en overige accessoires regelen.
De mijne staat nu in Tilburg en wordt 30-12 vanaf 900 uitgeleverd (althans, daarvoor staat hij klaar).
Enkele mensen zaten dat de hele dag kentekens te koppelenl heb gelijk even naar de status van mijn G-xxx-VK gevraagd en de beste man aldaar heeft toen gelijk even gechecked en zijn ding gedaan; 2 minuten later was mijn auto tenaam gesteld waardoor de bijtelling gered is!!
Ik heb mijn eerder plan om maandag naar Tilburg te gaan even in de ijskast gezet; eigenlijk begint de voorpret nu pas maar als ik eind volgende week nog niks heb, ga ik wel zelf.
Athlon zal hem nu als het goed is gaan leveren maar van hun zijde nog geen mail gehad.
Enige wat daarna nog rest is het voor elkaar krijgen dat de FSD wordt geactiveerd (moet ook nog een factuur e.d. voor opgemaakt worden en betaald door Athlon) en overige accessoires regelen.
Ik vermoed het is een verzekeringskwestie. Er zit een zekere risco bij ophaal door berijder.
Auto's na te naam stellen ook gelijk uit de Tesla stal.
Ik wacht ook op levering door Athlon. Account Tesla zegt 29 dec. Athlon zei 27 december. Dat laatste gaan ze dus nu ook niet halen ....
De auto staat mogelijk al een week op NL bodem. Maar tenaamstelling en levering duurt straks langer dan transport uit SF.....
Ik wacht ook op levering door Athlon. Account Tesla zegt 29 dec. Athlon zei 27 december. Dat laatste gaan ze dus nu ook niet halen ....
De auto staat mogelijk al een week op NL bodem. Maar tenaamstelling en levering duurt straks langer dan transport uit SF.....

mlbeukers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:02:
[...]
Ik begrijp gewoon oprecht niet waarom je jezelf als gerespecteerde leasemaatschappij in een toch al bijzonder leveringsproces maneuvreert.
Wat is nu precies de toegevoegde waarde van Athlon door die auto’s niet rechtstreeks uit te laten leveren aan de berijders?
Het is mij echt een raadsel welk probleem Athlon nu probeert op te lossen met het niet rechtstreeks uitleveren...
[ Voor 16% gewijzigd door SWK op 27-12-2019 11:26 ]
Dit is inderdaad erg vreemd.. en zou ook niet moeten kunnen. Die auto staat gewoon op naam. Issuetje database RDW?Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:01:
[...]
Hier ploft het ook net op de deurmat, wel vaag dat autopapieren en groene kaart binnen zijn en dus verzekert is terwijl de auto nog niet te naam is gesteld.
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Klopt, 327 of 328. Ik nam 328.Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:23:
[...]
Verwijderd
Beste mensen... bij eerste afgifte van kenteken in NL in 2019, heb je recht op 4% bijtelling, ook al wordt auto 2020 op jouw naam gezet. Tesla heeft dan ook alle auto’s al voorzien van kenteken zodat niemand de bijtelling misloopt 😉🥳👍Bruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:06:
Zojuist weer bij Tesla Duiven geweest.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:13:
[...]
Beste mensen... bij eerste afgifte van kenteken in NL in 2019, heb je recht op 4% bijtelling, ook al wordt auto 2020 op jouw naam gezet. Tesla heeft dan ook alle auto’s al voorzien van kenteken zodat niemand de bijtelling misloopt 😉🥳👍
Ja hoor het is zover. Athlon komt vandaag mijn M3 afleveren!
Neen, datum eerste toelating telt. Kenteken uitgifte datum doet er niet toe.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:13:
[...]
Beste mensen... bij eerste afgifte van kenteken in NL in 2019, heb je recht op 4% bijtelling, ook al wordt auto 2020 op jouw naam gezet. Tesla heeft dan ook alle auto’s al voorzien van kenteken zodat niemand de bijtelling misloopt 😉🥳👍
Mail ontvangen?SWK schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:17:
[...]
SR+, MN grey, zwart, 19"
Dat dacht ik dus ook al... vanmorgen was deze nog "niet geregistreerd" in ovi.rdw, na mijn tenaamstelling om 10.28 wel...SWK schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:17:
[...]
Yes bij mij ook! Vanochtend om 8:30 was mijn auto gekoppeld aan mijn app en kan ik zien waar hij staat. En tot mijn verbazing staat hij toch bij de Koopman Terminal, terwijl de afspraak in mijn Tesla account in Tilburg stond. We gaan het zien, rustig afwachten en soms even kijken of de auto al in beweging is gekomenVinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:17:
Op de site van de ANWB staat wat anders:Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:13:
[...]
"Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld)".
Of bedoelen ze hiermee het kenteken zelf?
Bron : https://www.anwb.nl/auto/autobelastingen/bijtelling
Vergis je niet, Athlon wordt eigenaar. Los daarvan kunnen tal van overwegingen een rol spelen. Wellicht helpt het juist dat zij grote batches in ontvangst nemen, zodat er zoveel mogelijk mensen binnen de 4% vallen etc. etc.mlbeukers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:02:
[...]
Mijn Tesla M3 kenteken is al aangemaakt en gereserveerd voor mijn auto, maar helaas nog niet toegelaten en dus ook niet op 1e naam. Op RDW.nl te zien.
Bruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:19:
[...]
Dat dacht ik dus ook al... vanmorgen was deze nog "niet geregistreerd" in ovi.rdw, na mijn tenaamstelling om 10.28 wel...
Ok nou ik ben om 13:30 aan de beurt vandaag. Zal mij benieuwen hoe het gaat. Net de bevestiging mail van tesla gehad dus zal wel goed gaan.
M3 | LR AWD | Midnight Silver | Zwart | 19" - Besteld: 30/10 - RN: 12/11 via LM | VIN: 03-12 | SMS: 20-12 | ophalen: 27-12
Ik kan je zeggen dat er bij mij 2 dagen zaten tussen het ophaal (en rijd-moment) en het moment dat het voertuig verzekerd was, in ieder geval dat ik de verzekeringspapieren in mijn bezit had (en ook de kentekencard). Haha. Foei.SWK schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:09:
Ik vermoed het is een verzekeringskwestie. Er zit een zekere risco bij ophaal door berijder.
De auto staat mogelijk al een week op NL bodem. Maar tenaamstelling en levering duurt straks langer dan transpot uit SF.....![]()
[...]
Helder! Dus pas als bij ovi.rdw.nl bij jouw kenteken een datum bij tenaamstelling staat, start de bijtellingsteller. Staat er nu dus "niet geregistreerd" dan is jouw bijtelling in 2019 nog niet veilig!!TweakersThomas schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:21:
[...]
Op de site van de ANWB staat wat anders:
"Het bijtellingspercentage dat geldt bij de eerste ingebruikname van de auto (de dag waarop het kenteken van de auto voor het eerst op naam is gesteld)".
Of bedoelen ze hiermee het kenteken zelf?
Bron : https://www.anwb.nl/auto/autobelastingen/bijtelling
Zoals al gezegd zijn ze bij Tesla nu keihard kentekens aan het inrammen maar igv leasemij. wachten ze op een OTT, een zogenaamd akkoord dat zij daadwerkelijk het kenteken op naam mogen stellen.
Blijf dus scherp.
Volgens mij werkt het bij een leasemaatschappij zo dat beide data identiek zijn. Immers, het voertuig komt enkel en alleen op hun naam te staan. Dus zodra er een kenteken op zit is het klaar. Wij zijn slechts huurdertjes:)SWK schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:17:
[...]
Ik heb al een kentekennummer toegewezen gekregen.
Maar nog geen eerste toelating. Dus zit ik nog niet safe met kenteken.
Inderdaad zijn wij nog huurdertjes.
Tenaamstelling en nu ook gelijk 1e toelating is op naam LM.
Maar nog geen eerste toelating. Dus zit ik nog niet safe met kenteken.
Inderdaad zijn wij nog huurdertjes.
Tenaamstelling en nu ook gelijk 1e toelating is op naam LM.
naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:28:
[...]
Volgens mij werkt het bij een leasemaatschappij zo dat beide data identiek zijn. Immers, het voertuig komt enkel en alleen op hun naam te staan. Dus zodra er een kenteken op zit is het klaar. Wij zijn slechts huurdertjes:)
Sjonge jonge. Eerst geprobeerd vandaag Tesla te bereiken....helaas...! Na een hoop gedoe uiteindelijk de LM gesproken. Eerst met een onvriendelijke mevrouw die mij na aandringen doorverbond met de afdeling afleveringen. Het blijkt dat Tesla idd aan LM heeft gemeld dat ik maandag de auto kom halen. Er bleek ook een kenteken bekend te zijn 🎉 Boodschap verder was: het kán dat je nog een mail of SMS krijgt, maar het kan ook zijn dat Tesla dat niet meer doet 😳. In geval dat je nog wel een sms / mail krijgt dan moet je die nog even met JA bevestigen. Als je geen sms / mail krijgt kun je gewoon naar Amsterdam gaan. LM weet ervan en heeft dat blijkbaar ook aan Tesla laten weten. Maar zoals t er nu naar uit ziet kan ik iig maandag naar Amsterdam....🎉🎉
M3 LR AWD | Pearl White | Black interior | 18” Aero | Trekhaak | Besteld 4-10 | RN op 17-10 | VIN 27-11 | Estimated Delivery 30-12 | Geen SMS
Verwijderd
Ik zal het zo uitleggen, heb je al een kenteken? Dan is die dus in 2019 afgegeven in NL. Dat het dan nog niet op naam is gesteld van de berijder doet er dan niet meer toe. Die auto heeft dan sowieso recht op bijtelling volgens regels van 2019.Bruutil schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:26:
[...]
Helder! Dus pas als bij ovi.rdw.nl bij jouw kenteken een datum bij tenaamstelling staat, start de bijtellingsteller. Staat er nu dus "niet geregistreerd" dan is jouw bijtelling in 2019 nog niet veilig!!
Zoals al gezegd zijn ze bij Tesla nu keihard kentekens aan het inrammen maar igv leasemij. wachten ze op een OTT, een zogenaamd akkoord dat zij daadwerkelijk het kenteken op naam mogen stellen.
Blijf dus scherp.
Stel datum eerste toelating in NL was op 1-12-2019 dan begint vanaf die datum de termijn van 5 jaar bijtelling. Als je auto in 2020 op naam wordt gesteld stel op 1-3-2020 dan mis je dus 3 maanden gunstige bijtelling...hoop dat het zo duidelijker is.
Een kenteken al hebben gereserveerd gekregen is nog geen eerste toelating.
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:36:
[...]
Ik zal het zo uitleggen, heb je al een kenteken? Dan is die dus in 2019 afgegeven in NL. Dat het dan nog niet op naam is gesteld van de berijder doet er dan niet meer toe. Die auto heeft dan sowieso recht op bijtelling volgens regels van 2019.
Stel datum eerste toelating in NL was op 1-12-2019 dan begint vanaf die datum de termijn van 5 jaar bijtelling. Als je auto in 2020 op naam wordt gesteld stel op 1-3-2020 dan mis je dus 3 maanden gunstige bijtelling...hoop dat het zo duidelijker is.
Maar echt. Het is ook slap geouwehoer. Athlon heeft gezegd vandaag te gaan leveren. Tesla had de auto dinsdag volledig klaar staan om 08:30. Maar goed, nu MOET ik dus heel de dag thuis blijven omdat er, wellicht, eventueel, iemand kan komen. Terwijl ik vanochtend vroeg gewoon de auto zelf op had willen halen.mlbeukers schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:02:
[...]
Plus, ik ben er van overtuigd dat de persoon die die wagen ophaalt hem niet zo grondig gaat nakijken als dat ik dat zou doen. Mocht er dus iets mee aan de hand zijn, dan kan ik dat uiteindelijk weer gaan najagen door afspraken te maken etc. Athlon gaat aan 1 ding heel erg voorbij hier: klantbeleving. Plus: afspraak is afspraak. Maandag werd me verteld dat hij dinsdag zou komen, dinsdag werd me verteld dat dit niet het geval zou zijn en dat ik hem ook niet meer zelf mocht ophalen. Terwijl men zelfs dinsdag middag nog vol hield dat ik een mail zou ontvangen waarin ik de KEUZE zou krijgen de auto zelf op te halen. Totdat ik de mail kreeg met nieuwe leverdatum (vandaag). Toen kwam men tot de conclusie dat ik hem niet meer zelf mocht ophalen. Medewerkers aan de telefoon vertellen halve waarheden. Zeggen zaken voor je te regelen en doen vervolgens niets. Al met al, is de lol er wel een beetje vanaf zo.
Neen! Wat Naii11 zegt klopt.naii11 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:28:
[...]
Volgens mij werkt het bij een leasemaatschappij zo dat beide data identiek zijn. Immers, het voertuig komt enkel en alleen op hun naam te staan. Dus zodra er een kenteken op zit is het klaar. Wij zijn slechts huurdertjes:)
Zojuist weer gebeld met Alphabet. Die gaan er gelukkig niet zoals Athlon nog tussen zitten. Echter ook daar zouden ze iets proactiever kunnen zijn, door beter aan te geven welke stappen er nog volgen (groene kaart, kentekenbewijs, tankpas e.d.) en dat alle lichten op groen staan. Wel vriendelijk geholpen in ieder geval en bij mij zijn tot nu toe alle antwoorden op mijn vragen ook positief beantwoord, dan is het allemaal ook wat minder 'vervelend'.
Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.
Gelukkig is Leaseplan gestopt met deze bemoeienis, ook al geven ze aan dat Tesla aan heeft aangegeven dat afleveren door LM niet meer mogelijk was. Vreemd dat dat dan niet lijkt te gelden voor Athlon...mcshameless schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:42:
[...]
Maar echt. Het is ook slap geouwehoer. Athlon heeft gezegd vandaag te gaan leveren. Tesla had de auto dinsdag volledig klaar staan om 08:30. Maar goed, nu MOET ik dus heel de dag thuis blijven omdat er, wellicht, eventueel, iemand kan komen. Terwijl ik vanochtend vroeg gewoon de auto zelf op had willen halen.
Plus, ik ben er van overtuigd dat de persoon die die wagen ophaalt hem niet zo grondig gaat nakijken als dat ik dat zou doen. Mocht er dus iets mee aan de hand zijn, dan kan ik dat uiteindelijk weer gaan najagen door afspraken te maken etc. Athlon gaat aan 1 ding heel erg voorbij hier: klantbeleving. Plus: afspraak is afspraak. Maandag werd me verteld dat hij dinsdag zou komen, dinsdag werd me verteld dat dit niet het geval zou zijn en dat ik hem ook niet meer zelf mocht ophalen. Terwijl men zelfs dinsdag middag nog vol hield dat ik een mail zou ontvangen waarin ik de KEUZE zou krijgen de auto zelf op te halen. Totdat ik de mail kreeg met nieuwe leverdatum (vandaag). Toen kwam men tot de conclusie dat ik hem niet meer zelf mocht ophalen. Medewerkers aan de telefoon vertellen halve waarheden. Zeggen zaken voor je te regelen en doen vervolgens niets. Al met al, is de lol er wel een beetje vanaf zo.

Het idee van Athlon of welke LM dan ook om af te leveren is goed, voegt wat toe in de zin van service en gevoel. Helaas in dit geval is het gewoon een zooitje met de bekende communicatieproblemen en wijzigingen in data enzovoort. Normaliter is het wel een meerwaarde vind ik zelf. Ik heb zelf weinig zin om de auto op te halen en het is ook niet praktisch voor mij. Maar snap wel dat je snel je auto wilt hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Intronic op 27-12-2019 11:51 ]
Dat is dus precies het probleem. Het verschuilen achter Tesla. Dat is gelul. Tesla heeft continue hetzelfde proces, of jij daar nu staat of een student. Leaseplan krijgt het logistiek niet meer voor elkaar om de “service” die ze eerst beloofd hebben ten uitvoer te brengen. Dus zeggen ze maar dat dit aan Tesla ligt. Bij Athlon precies andersom: daar proberen ze op deze manier krampachtig het proces te controleren. Wanneer je daar vragen over gaat stellen, verschuilt men zich wederom achter Tesla: zij zeggen het tegenovergestelde, namelijk dat Tesla het verbiedt dat wij zelf onze auto komen halen. Beide statements zijn onzin. Maar dat is ook niet meer van deze tijd. Wees gewoon open en eerlijk. Halve waarheden doen je betrouwbaarheid geen goed.Mr.RMM schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:46:
[...]
Gelukkig is Leaseplan gestopt met deze bemoeienis, ook al geven ze aan dat Tesla aan heeft aangegeven dat afleveren door LM niet meer mogelijk was. Vreemd dat dat dan niet lijkt te gelden voor Athlon...
Voor de mensen die dat prettig vinden is het ook uitstekend. Persoonlijk haal ik hem liever zelf op. Zo wordt iets dat verkocht wordt als service plots een last. En dat kan nooit de bedoeling zijn. Het is een traditionele manier van bedrijfsvoering. “Wij als grote organisatie weten wel wat de klant wil. En als de klant zegt dat hij dat niet zou willen, gewoon negeren want wij weten het beter”Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:50:
Het idee van Athlon of welke LM dan ook om af te leveren is goed, voegt wat toe in de zin van service en gevoel. Helaas in dit geval is het gewoon een zooitje met de bekende communicatieproblemen en wijzigingen in data enzovoort. Normaliter is het wel een meerwaarde vind ik zelf. Ik heb zelf weinig zin om de auto op te halen en het is ook niet praktisch voor mij. Maar snap wel dat je snel je auto wilt hebben.
Maandag wordt de auto bezorgd door iemand. Ik vraag me ook af of het nou echt de slimste oplossing is... zo iemand kan maar iets van 4 auto's op een dag afleveren. Dan moeten ze tientallen mensen inschakelen. Maarja service ofzo van een verouderde sector. Ik ervaar dat niet als service.Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:50:
Het idee van Athlon of welke LM dan ook om af te leveren is goed, voegt wat toe in de zin van service en gevoel. Helaas in dit geval is het gewoon een zooitje met de bekende communicatieproblemen en wijzigingen in data enzovoort. Normaliter is het wel een meerwaarde vind ik zelf.
Ik blijf het vreemd vinden hoe leasemaatschappijen werken. En hoe ze allemaal aan hun gecommuniceerde info komen.Picassosax schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:33:
Sjonge jonge. Eerst geprobeerd vandaag Tesla te bereiken....helaas...! Na een hoop gedoe uiteindelijk de LM gesproken. Eerst met een onvriendelijke mevrouw die mij na aandringen doorverbond met de afdeling afleveringen. Het blijkt dat Tesla idd aan LM heeft gemeld dat ik maandag de auto kom halen. Er bleek ook een kenteken bekend te zijn 🎉 Boodschap verder was: het kán dat je nog een mail of SMS krijgt, maar het kan ook zijn dat Tesla dat niet meer doet 😳. In geval dat je nog wel een sms / mail krijgt dan moet je die nog even met JA bevestigen. Als je geen sms / mail krijgt kun je gewoon naar Amsterdam gaan. LM weet ervan en heeft dat blijkbaar ook aan Tesla laten weten. Maar zoals t er nu naar uit ziet kan ik iig maandag naar Amsterdam....🎉🎉
In oktober zegt men dat mijn auto op de boot staat. Vervolgens is het in december niet meer leverbaar en krijg ik een alternatief aangeboden.
Mijn leasemaatschappij zegt vervolgens helemaal niets te weten over levering: ze nemen zelf contact met u op meneer. Voor ons is het proces onduidelijk. Maar uw bestelling is in elk geval omgezet naar het alternatief en de auto is aanbetaald....
Ik heb overigens wel een gekoppelde VIN nu.
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Klopt, mee eens dat het wel een keuze moet zijn. Daar schieten ze zeker tekort in nu. Helemaal gezien de hoeveelheid leveringen.
mcshameless schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:53:
[...]
Voor de mensen die dat prettig vinden is het ook uitstekend. Persoonlijk haal ik hem liever zelf op. Zo wordt iets dat verkocht wordt als service plots een last. En dat kan nooit de bedoeling zijn. Het is een traditionele manier van bedrijfsvoering. “Wij als grote organisatie weten wel wat de klant wil. En als de klant zegt dat hij dat niet zou willen, gewoon negeren want wij weten het beter”
Al helemaal wanneer je continue aan geeft dat ik die keuze krijg.... ;-)Intronic schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:57:
Klopt, mee eens dat het wel een keuze moet zijn. Daar schieten ze zeker tekort in nu. Helemaal gezien de hoeveelheid leveringen.
[...]
Vinny74 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:17:
Is dit dezelfde dag als de dag van de afspraak in jullie Tesla account?Djie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:19:
[...]
Yes bij mij ook! Vanochtend om 8:30 was mijn auto gekoppeld aan mijn app en kan ik zien waar hij staat. En tot mijn verbazing staat hij toch bij de Koopman Terminal, terwijl de afspraak in mijn Tesla account in Tilburg stond. We gaan het zien, rustig afwachten en soms even kijken of de auto al in beweging is gekomen
Hebben jullie verder nog een mail of telefoontje van Athlon gekregen om jullie hiervan op de hoogte te stellen?
Ik heb ook een M3 via Athlon besteld en het ophaalmoment staat op 28/12 08:30 in Tilburg. Verder heb ik nog niks gehoord van Athlon zelf over de levering.
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Ja is dezelfde dag, vandaag stond in mijn Tesla account (wel dus Tilburg, terwijl de auto bij de Koopman Terminal staat). Om 9:21 vandaag tenaamstelling. En zojuist mailtje ontvangen van Athlon dat zodra de chauffeur gaat rijden mij belt.nMad schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:02:
[...]
[...]
Is dit dezelfde dag als de dag van de afspraak in jullie Tesla account?
Hebben jullie verder nog een mail of telefoontje van Athlon gekregen om jullie hiervan op de hoogte te stellen?
Ik heb ook een M3 via Athlon besteld en het ophaalmoment staat op 28/12 08:30 in Tilburg. Verder heb ik nog niks gehoord van Athlon zelf over de levering.
Ook begreep ik van een collega dat er Athlon medewerkers vanaf 10:00 auto's controleert en vanaf 13:00 gaan rijden (controle duurt lang, ze controleren blijkbaar eerst alle auto's alvorens ze gaan uitrijden).
Live vanuit de koopman terminal.
Zo tis hier lekker druk! 😅
Maar ze werken wel lekker door hier. Ben wel 1:15 te vroeg. Zal mij benieuwen of ze daar een probleem van maken.
Zo tis hier lekker druk! 😅
Maar ze werken wel lekker door hier. Ben wel 1:15 te vroeg. Zal mij benieuwen of ze daar een probleem van maken.
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Heb je eerder deze week al van Athlon een e-mail gehad dat ze vandaag gaan leveren?Djie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:05:
[...]
Ja is dezelfde dag, vandaag stond in mijn Tesla account (wel dus Tilburg, terwijl de auto bij de Koopman Terminal staat). Om 9:21 vandaag tenaamstelling. En zojuist mailtje ontvangen van Athlon dat zodra de chauffeur gaat rijden mij belt.
Ook begreep ik van een collega dat er Athlon medewerkers vanaf 10:00 auto's controleert en vanaf 13:00 gaan rijden (controle duurt lang, ze controleren blijkbaar eerst alle auto's alvorens ze gaan uitrijden).
Model 3 LR AWD | Solid Black | Black | Aero | 10-10 besteld, RN 11-10, VIN 27-11, SMS 20-12, Kenteken 27-12, Delivery 08-01
Er staan weer tientallen LR's bij snel leverbaar voor de snelle beslissers.
Ja dinsdag (1 werkdag van te voren dus) met daarin bevestiging van de datum van levering en adres bevestiging van levering.stuffnl schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:08:
[...]
Heb je eerder deze week al van Athlon een e-mail gehad dat ze vandaag gaan leveren?
[ Voor 14% gewijzigd door Djie op 27-12-2019 12:15 ]
Nou eindelijk een sms maandag mag ik hem afhalen
. Weet iemand wat ze bedoelen met: log in op uw tesla account om uw leveringsprofiel af te ronden?
Yep dat je moet inloggen op je Tesla account om je leveringsprofiel af te rondenRikkieDee schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:18:
Nou eindelijk een sms maandag mag ik hem afhalen. Weet iemand wat ze bedoelen met: log in op uw tesla account om uw leveringsprofiel af te ronden?
Check doen of al je gegevens goed staan incl contactgegevens, afhaal adres enz.
[ Voor 11% gewijzigd door Autopilot op 27-12-2019 12:26 ]
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero
Verwijderd
Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Zondag 29 december om 11:00
Eindelijk
LR/BLue/White/Aero
Eindelijk
LR/BLue/White/Aero
Ik ook zondag! 10.30 in account nu zichtbaar
Verwijderd schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:30:
Afspraak voor levering bij Tilburg Factory & Delivery Center
Eindelijk
LR/BLue/White/Aero
LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?
mcshameless schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:42:
[...]
Maar echt. Het is ook slap geouwehoer. Athlon heeft gezegd vandaag te gaan leveren. Tesla had de auto dinsdag volledig klaar staan om 08:30. Maar goed, nu MOET ik dus heel de dag thuis blijven omdat er, wellicht, eventueel, iemand kan komen. Terwijl ik vanochtend vroeg gewoon de auto zelf op had willen halen.
[ Voor 16% gewijzigd door mlbeukers op 27-12-2019 17:29 ]
Ah thnx. Niets spannends dan dat ik al weken met enige regelmaat doe nakijkensaid006 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:25:
[...]
Yep dat je moet inloggen op je Tesla account om je leveringsprofiel af te ronden![]()
Check doen of al je gegevens goed staan incl contactgegevens, afhaal adres enz.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.