Ze zijn overal en nergens. Wij hebben hem vandaag in Tilburg opgehaald en met brede grijzen teruggereden. En ook nog de parkeervergunning omgezet. 👍ACoutinho schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:31:
Adres in mijn account staat op Asteriastraat. Dat is volgens mij Tilburg. Ik dacht dat de auto's vanuit Amsterdam geleverd werden.
En wat stond er in je Tesla account? Oftewel: kan je uit gaan van wat er in je Tesla account staat?Ingmar_K schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:01:
[...]
Ze zijn overal en nergens. Wij hebben hem vandaag in Tilburg opgehaald en met brede grijzen teruggereden. En ook nog de parkeervergunning omgezet. 👍
LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12
Er stond helemaal niets. Wij hebben gebeld met 020 nummer en op basis hiervan naar tilburg afgereisd. Nog sterker. Teruggereden en de app werkt, maar er staat nog steeds niks bij het account.ACoutinho schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:01:
[...]
En wat stond er in je Tesla account? Oftewel: kan je uit gaan van wat er in je Tesla account staat?
Enige dat je zeker van kan zijn is dat er op verschillende plekken auto’s staan waaronder die van jou en dat niemand echt goede info heeft.
Wij troffen een meneer die voor jan doedel naar tilburg was gekomen. Hij was er toch niet maar net van de boot. Sja...
Dan gaat het ook niet vanzelf goed als de LM de auto gaat ophalen. Zelf achteraan gaan dus.Ingmar_K schreef op maandag 23 december 2019 @ 21:14:
[...]
Er stond helemaal niets. Wij hebben gebeld met 020 nummer en op basis hiervan naar tilburg afgereisd. Nog sterker. Teruggereden en de app werkt, maar er staat nog steeds niks bij het account.
Enige dat je zeker van kan zijn is dat er op verschillende plekken auto’s staan waaronder die van jou en dat niemand echt goede info heeft.
Wij troffen een meneer die voor jan doedel naar tilburg was gekomen. Hij was er toch niet maar net van de boot. Sja...
LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12
-verwijderd-
[ Voor 97% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]
Ik heb zakelijke verzekering. Lijkt me dat jij dat ook moet doen als je auto op de zaak hebt.geronim schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:17:
[...]
Heb je de particuliere of zakelijke autoverzekering?
Unive gesproken en alles lijkt op groen te staan behalve 1 ding: ze menen dat ik een zakelijke verzekering moet afsluiten ipv particuliere, ivm eenmanszaak, woonwerkverkeer en in de boekhouding opnemen.... zakelijke afdeling is al naar huis dus we gaan t morgen horen of het dan een duurder verhaal wordt.
Model 3 Performance | Red | White interior | Aflevering 24-12-2019
websiterossumvh schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:47:
[...]
Waar kun je dat zien in je Tesla account? (via website of via app)
Verwijderd
De dag voor de aflevering:
Eindfactuur op foutieve naam, kan dat dan....blijkbaar wel
Vandaag vanaf 10 uur gelijk gaan bellen, maar om 17 uur nog niemand gesproken -> continu een bandje en weer de hoorn erop ongeveer 40 pogingen gedaan.
Ineens is alles gecrediteerd (inclusief aanbetaling), is dat een goed of slecht teken?
Als laatste poging sales in Tilburg gesproken en die zegt dat ik het geld zo maar even moet overmaken..zonder factuur -> hoe ga ik dat verantwoorden aangezien het een zakelijke aanschaf is?
Uiteindelijk om 18 uur toch een eindfactuur op mijn naam.
Eerlijk, als ik dit geweten had was ik er nooit aan begonnen. Ik hoop echt dat het morgen soepel loopt en dat ik op de terugweg blij en tevreden ben.
Voor alle anderen in dezelfde situatie...veel sterkte!
Eindfactuur op foutieve naam, kan dat dan....blijkbaar wel
Vandaag vanaf 10 uur gelijk gaan bellen, maar om 17 uur nog niemand gesproken -> continu een bandje en weer de hoorn erop ongeveer 40 pogingen gedaan.
Ineens is alles gecrediteerd (inclusief aanbetaling), is dat een goed of slecht teken?
Als laatste poging sales in Tilburg gesproken en die zegt dat ik het geld zo maar even moet overmaken..zonder factuur -> hoe ga ik dat verantwoorden aangezien het een zakelijke aanschaf is?
Uiteindelijk om 18 uur toch een eindfactuur op mijn naam.
Eerlijk, als ik dit geweten had was ik er nooit aan begonnen. Ik hoop echt dat het morgen soepel loopt en dat ik op de terugweg blij en tevreden ben.
Voor alle anderen in dezelfde situatie...veel sterkte!
RCC Europe is weer vertrokken en is nu onderweg naar GB.
https://www.marinetraffic...tails/ships/shipid:372234
https://www.marinetraffic...tails/ships/shipid:372234
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W
Verwijderd
Als je zeker weet dat de auto en een kenteken heeft en op naam is gezet zou ik gewoon een gokje wagen. Auto zal dan al op de afhaal parking moeten staan. Gezien het feit ze het erg druk hebben, willen ze hem vast kwijt ook al weet hun systeem dat nog niet🤪JochemRebergen schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:03:
Zouden ze m’n op naam gestelde en volledig betaalde M3P al eerder meegeven eigenlijk? Zeg, morgen ipv de 30e? Of zou je dan worden weggestuurd
Hij is er!!! Vanochtend met tesla aan de tel nog te horen gekregen dat leverafspraak werd verschoven naar vrijdag 15.00uur - Ahh. Autoreset gebeld maar die hadden me gewoon ingepland dus er zou iemand heen. Op goed geluk. En om 15.35u na 100x refreshen zag ik mijn kenteken ineens op naam!!!! Binnen een half uur daarna telefoon van chauffeur Wim; ik rij en de nav zegt dat ik er met een uur ben. En om 17u reed ‘ie vóór!
Dus als je afspraak verzet was, je het kenteken weet en je hebt niks te doen morgen; go for it...... Hij is bij mij pas ná checkin van de chauffeur op naam gezet ómdat ie er was....
Omdat Stedin pas 8/1 kan komen laad ‘ie nu aan de stekker op. Gaat tussen 7-17km/uur maar vooruit - beter dan niks. Supercharger vandaag lukte niet meer, doen we morgen.
Ook de app nog niet gekoppeld dat is wel irritant...
Verder als een klein kind zo blij!!!
Dus als je afspraak verzet was, je het kenteken weet en je hebt niks te doen morgen; go for it...... Hij is bij mij pas ná checkin van de chauffeur op naam gezet ómdat ie er was....
Omdat Stedin pas 8/1 kan komen laad ‘ie nu aan de stekker op. Gaat tussen 7-17km/uur maar vooruit - beter dan niks. Supercharger vandaag lukte niet meer, doen we morgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Miepz78 op 23-12-2019 22:59 ]
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
De mijne wordt dus morgen opgehaald maar is nog niet op naam gezet, hoe lang duurt zoiets of kan dat onmiddellijk gedaan worden?Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:18:
[...]
Als je zeker weet dat de auto en een kenteken heeft en op naam is gezet zou ik gewoon een gokje wagen. Auto zal dan al op de afhaal parking moeten staan. Gezien het feit ze het erg druk hebben, willen ze hem vast kwijt ook al weet hun systeem dat nog niet🤪
Verwijderd
Heb de 21e mijn “Athlon Servicecard” ontvangen met het kenteken erop. RDW gecheckt, yes 21-12 om 11:25 geregistreerd. Sinds vanmorgen kan ik ook in de app inloggen “Mobiele toegang uitgeschakeld”. Vandaag met Athlon gebeld, een aflever moment is nog niet bekend. Moet wachten op mail met de vraag naar een aflever adres, maar ze weten niet wanneer deze komt. “Het is bijzonder druk met afleveringen”, joh. Overigens bij mij wederom vriendelijk Athlon personeel, lijkt een uitzondering te zijn hier.
Morgen maar even met Tesla (proberen te) bellen en kijken wat zij over de aflevering zeggen.
Morgen maar even met Tesla (proberen te) bellen en kijken wat zij over de aflevering zeggen.
Verwijderd
Ik blijf me verbazen dat de model 3 niet in tilburg wordt afgebouwd. De hele wagen is duidelijk bedoeld voor europa.
Ik ga mij ook hier officieel afmelden. Vandaag mijn blauwe Model 3 performance mogen ophalen... Ja wat een apparaat, maar los van het vermogen, wat een auto! Inderdaad het wachten waard, ondanks dat ik het nog steeds niet eens ben met het afleverproces.
Heb ongeveer 'n uur moeten wachten in de rij, waarna ik binnen 5 minuten klaar was. De auto was eerder op de dag al op naam gezet. Formuliertje mee en letterlijk 20m lopen en daar stond ie al! Lading was iets van 180km.
Overall is het proces eigenlijk op 1 hickup na perfect verlopen. Auto is midden september besteld bij de LM. Het duurde even met het RN nummer, dus daar heb ik zelf nog wel even actie voor ondernomen (of het echt nodig was is even de vraag). Los van wat ik zelf via het topic hier kon volgen en dat ik nog eens via de chat contact opgenomen had om mijn telefoonnummer te checken, heeft alles van voor tot eind geklopt. Ik had een "secundair" account met het RN nummer en mijn config. De config is automatisch van gewijzigd met betrekking tot de donkergrijze velgen. Na x tijd een VIN, na x tijd een SMS (hierbij nog wel met service center gebeld om nogmaals te bevestigen na mijn JA, aangezien ik een mailtje kreeg dat Tesla het waarschijnlijk gemist had). Leverafspraak is nooit gewijzigd. App koppeling is vanzelf gegaan en inderdaad een kwartier van tevoren... Dus ja, links of rechtsom, alles klopte qua voorziene info, hoewel die wellicht wat summier was met het einde van het jaar.
Heb ongeveer 'n uur moeten wachten in de rij, waarna ik binnen 5 minuten klaar was. De auto was eerder op de dag al op naam gezet. Formuliertje mee en letterlijk 20m lopen en daar stond ie al! Lading was iets van 180km.
Overall is het proces eigenlijk op 1 hickup na perfect verlopen. Auto is midden september besteld bij de LM. Het duurde even met het RN nummer, dus daar heb ik zelf nog wel even actie voor ondernomen (of het echt nodig was is even de vraag). Los van wat ik zelf via het topic hier kon volgen en dat ik nog eens via de chat contact opgenomen had om mijn telefoonnummer te checken, heeft alles van voor tot eind geklopt. Ik had een "secundair" account met het RN nummer en mijn config. De config is automatisch van gewijzigd met betrekking tot de donkergrijze velgen. Na x tijd een VIN, na x tijd een SMS (hierbij nog wel met service center gebeld om nogmaals te bevestigen na mijn JA, aangezien ik een mailtje kreeg dat Tesla het waarschijnlijk gemist had). Leverafspraak is nooit gewijzigd. App koppeling is vanzelf gegaan en inderdaad een kwartier van tevoren... Dus ja, links of rechtsom, alles klopte qua voorziene info, hoewel die wellicht wat summier was met het einde van het jaar.
Tilburg is alleen een assemblagelijn, dus dan moet het ontwerp al gericht zijn op assemblage vanuit een paar losse pakketten die apart gefabriceerd worden. Dat maakt het ook duurder dan een regulier ontwerp dat in gericht is op fabricage gelijk als 1 geheel. Dat zou dan dus de prijs hoger maken die al sterk onder druk staat (vandaar het schrappen van de 35k$ versie). Met andere woorden: je hebt een Gigafactory nodig om de 3 en Y kosteneffectief te bouwen, die is pas net af in China en moet nog gebouwd worden in Duitsland. Overigens is de 3 ook zeer succesvol in Amerika, men verkoopt daar meer dan veel andere merken bij elkaar opgeteld.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 23:11:
Ik blijf me verbazen dat de model 3 niet in tilburg wordt afgebouwd. De hele wagen is duidelijk bedoeld voor europa.
[ Voor 7% gewijzigd door The Third Man op 23-12-2019 23:27 ]
Vandaag was het dan zover!!!!
1200 had ik een afspraak en stond om 1145 op het terrein. Het was even zoeken naar een plekje om te parkeren, maar verder prima.
Aangekomen in de tent was het vrij druk. Er stonden in de rijen (die super onduidelijk zijn) een mannetje of 100. Uiteindelijk na 45 minuten aan de beurt en binnen 5 minuten stond ik buiten met een vak nummer waarin de auto stond. Auto stond 1030 tennaam, dus dat was vooraf al gebeurd. Ik kan helaas nog steeds niet in de app... geen idee hoelang dat nog gaat duren.
Na 2 minuten stond ik naast de auto en was eigenlijk zo verliefd dat ik spontaan over het parkeerterrein wilde racen! Toch even ingehouden en alles gecheckt. Veel lijmresten.... 1 lakbeschadiging achter die ik kan laten herstellen (stelde echt niks voor maargoed...) en de achterdeur ging niet heel mooi. verder allemaal ok! Overigens had ik een blauwe laadkabel en ik gok dat ie 2.5m is. beetje jammer....
Verder is het rijden echt geweldig, ik heb een M4, 135i, Leon Cupra en Golf GTi gehad, maar dit is qua relaxt rijden en vermogen echt een enorm fijne combi. Vooral dat je met 1 pedaal kan rijden is echt gigantisch fijn.
Ik wens alle wachtende heel veel succes en ik hoop van harte dat jullie allen z.s.m. (lees 2019) je auto geleverd krijgen.
1200 had ik een afspraak en stond om 1145 op het terrein. Het was even zoeken naar een plekje om te parkeren, maar verder prima.
Aangekomen in de tent was het vrij druk. Er stonden in de rijen (die super onduidelijk zijn) een mannetje of 100. Uiteindelijk na 45 minuten aan de beurt en binnen 5 minuten stond ik buiten met een vak nummer waarin de auto stond. Auto stond 1030 tennaam, dus dat was vooraf al gebeurd. Ik kan helaas nog steeds niet in de app... geen idee hoelang dat nog gaat duren.
Na 2 minuten stond ik naast de auto en was eigenlijk zo verliefd dat ik spontaan over het parkeerterrein wilde racen! Toch even ingehouden en alles gecheckt. Veel lijmresten.... 1 lakbeschadiging achter die ik kan laten herstellen (stelde echt niks voor maargoed...) en de achterdeur ging niet heel mooi. verder allemaal ok! Overigens had ik een blauwe laadkabel en ik gok dat ie 2.5m is. beetje jammer....
Verder is het rijden echt geweldig, ik heb een M4, 135i, Leon Cupra en Golf GTi gehad, maar dit is qua relaxt rijden en vermogen echt een enorm fijne combi. Vooral dat je met 1 pedaal kan rijden is echt gigantisch fijn.
Ik wens alle wachtende heel veel succes en ik hoop van harte dat jullie allen z.s.m. (lees 2019) je auto geleverd krijgen.
History:
17-11-2019 besteld (Model 3 Performance, Zwart, Zwart)
17-11-2019 RN nummer gekregen
28-11-2019 VIN + verwachte leverdatum gekregen
12-12-2019 "Uw model 3 wordt in 2019 geleverd"
18-12-2019 leveringsmail met leverdatum 23-12 @ 12:30
18-12-2019 factuur (excl. kenteken) -> betaald
20-12-2019 Uw model 3 is klaar voor levering SMS. Reminder om op tijd te zijn.
23-12-2019 eind factuur + creditnota (incl. kenteken)
23-12-2019 Uitstel smsje door fout (lees onder)
23-12-2019 levering
Ook ik heb vandaag mijn Model 3 Performance mogen ophalen....!!
We hadden om 12:30 de afspraak. Netjes in de trein rond 10:45 om 11:49 aan te komen in Amsterdam Sloterdijk.
Om 10:56 kreeg ik het SMSje dat de levering is verplaatst naar 27/12 15:00. Kan je vertellen dat ik toen not amused was. Zeker niet omdat je dat zo kort van te horen te horen krijgt.
Na het checken van de RDW pagina kon ik zien ik een kenteken toegewezen heb gekregen. Dus we zijn gewoon stug doorgereisd. We waren toch al bijna daar... en die auto staat er toch?
Eerst even wat lunchen bij een Pasta tentje. Vervolgens de Model X pendel gepakt richting de Koopman Terminal. Toen we daar rond 12:15 aankwamen kreeg ik weer een SMSje... met het bericht dat er een fout gemaakt was en dat de auto gewoon vandaag opgehaald kan worden!
Gelukkig zijn we dus niet teruggegaan!
De fout kwam trouwens omdat het RDW systeem traag was. Als jouw auto in de ochtend gekoppeld wordt, en de RDW reageert niet snel genoeg met een meldcode, dan gaat het Tesla systeem automatisch je auto naar achteren boeken. Daardoor hebben wat klanten deze meldingen gehad.
We hebben denk ik 30-45 minuten in de rij gestaan. Vooral de andere lotgenoten doen de tijd snel voorbij gaan. Als je dan eenmaal aan de beurt bent gaat het echt heel snel. De mensen achter de balie zijn vriendelijk en doen hun best.
Wij stonden in rij C, helemaal achteraan. Toen we 'm eenmaal gevonden hadden viel het mij alles mee. Ik ben echt een (verwende) zeikerd. Ik heb hiervoor een BMW gehad maar dit doet er echt niet voor onder. We hebben de tesla checklist er bij gehouden en konden geen afwijkingen vinden. Wel wat lijmresten, maar dat is zo weg. De stoelen zitten erg goed (maakte ik me zorgen over) en het rijdt echt fantastisch.
Al met al kijk ik terug op een prima levering. Jammer van het stressmomentje op het laatst... maar goed.
Hou vol!!
Edit: Mijn auto werd trouwens met software 2019.32.10 geleverd. Vannacht 2019.40.2 geinstalleerd!
23-12-2019 levering
We hadden om 12:30 de afspraak. Netjes in de trein rond 10:45 om 11:49 aan te komen in Amsterdam Sloterdijk.
Om 10:56 kreeg ik het SMSje dat de levering is verplaatst naar 27/12 15:00. Kan je vertellen dat ik toen not amused was. Zeker niet omdat je dat zo kort van te horen te horen krijgt.
Na het checken van de RDW pagina kon ik zien ik een kenteken toegewezen heb gekregen. Dus we zijn gewoon stug doorgereisd. We waren toch al bijna daar... en die auto staat er toch?
Eerst even wat lunchen bij een Pasta tentje. Vervolgens de Model X pendel gepakt richting de Koopman Terminal. Toen we daar rond 12:15 aankwamen kreeg ik weer een SMSje... met het bericht dat er een fout gemaakt was en dat de auto gewoon vandaag opgehaald kan worden!

De fout kwam trouwens omdat het RDW systeem traag was. Als jouw auto in de ochtend gekoppeld wordt, en de RDW reageert niet snel genoeg met een meldcode, dan gaat het Tesla systeem automatisch je auto naar achteren boeken. Daardoor hebben wat klanten deze meldingen gehad.
We hebben denk ik 30-45 minuten in de rij gestaan. Vooral de andere lotgenoten doen de tijd snel voorbij gaan. Als je dan eenmaal aan de beurt bent gaat het echt heel snel. De mensen achter de balie zijn vriendelijk en doen hun best.
Wij stonden in rij C, helemaal achteraan. Toen we 'm eenmaal gevonden hadden viel het mij alles mee. Ik ben echt een (verwende) zeikerd. Ik heb hiervoor een BMW gehad maar dit doet er echt niet voor onder. We hebben de tesla checklist er bij gehouden en konden geen afwijkingen vinden. Wel wat lijmresten, maar dat is zo weg. De stoelen zitten erg goed (maakte ik me zorgen over) en het rijdt echt fantastisch.
Al met al kijk ik terug op een prima levering. Jammer van het stressmomentje op het laatst... maar goed.
Hou vol!!
Edit: Mijn auto werd trouwens met software 2019.32.10 geleverd. Vannacht 2019.40.2 geinstalleerd!
[ Voor 4% gewijzigd door dacken op 24-12-2019 08:53 ]
Damn, in 5 weken je M3P. Lekker hoor! Ik zou bijna nu de trein pakken, idd: hij staat er toch aldacken schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 00:13:
History:
23-12-2019 levering
Have fun!
Ik heb exact dezelfde ervaring gehad. 3-12 besteld uit voorraad, 23-12 gehaald!dacken schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 00:13:
History:
23-12-2019 levering![]()
Eerst even wat lunchen bij een Pasta tentje. Vervolgens de Model X pendel gepakt richting de Koopman Terminal. Toen we daar rond 12:15 aankwam kreeg ik weer een SMSje... met het bericht dat er een fout gemaakt was.
Hou vol!!
Ook ik kreeg dat smsje om 11 uur (verplaatsing naar 27-12) maar dit hadden ze in 5 minuten geregeld.
Overigens kreeg ik om 12:20 een exuses smsje dat het een fout betrof).
De auto rijdt echt geweldig. Ben ook heel enthousiast over autopilot.
Gefeliciteerd! Eindelijk maar toch, al is het niet degene die je in eerste instantie wilde.Miepz78 schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:56:
Hij is er!!! Vanochtend met tesla aan de tel nog te horen gekregen dat leverafspraak werd verschoven naar vrijdag 15.00uur - Ahh. Autoreset gebeld maar die hadden me gewoon ingepland dus er zou iemand heen. Op goed geluk. En om 15.35u na 100x refreshen zag ik mijn kenteken ineens op naam!!!! Binnen een half uur daarna telefoon van chauffeur Wim; ik rij en de nav zegt dat ik er met een uur ben. En om 17u reed ‘ie vóór!
Wanneer had je de omzetting bij Stedin aangevraagd? Ik al twee maanden geleden en nog steeds geen planning gekregen.Dus als je afspraak verzet was, je het kenteken weet en je hebt niks te doen morgen; go for it...... Hij is bij mij pas ná checkin van de chauffeur op naam gezet ómdat ie er was....

Snap het wel! Maar bij ons kwam het echt als een verrassing. Zeker omdat je ze nagenoeg onbereikbaar zijn en omdat je vol verwachting onderweg bent... Volhouden hoor! Het is het echt meer dan waard.JochemRebergen schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:48:
[...]
Damn, in 5 weken je M3P. Lekker hoor! Ik zou bijna nu de trein pakken, idd: hij staat er toch al#geduld
Have fun!
Grappig. Dan stonden we waarschijnlijk met elkaar in de rij. ;-)rules schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:07:
[...]
Ik heb exact dezelfde ervaring gehad. 3-12 besteld uit voorraad, 23-12 gehaald!
Ook ik kreeg dat smsje om 11 uur (verplaatsing naar 27-12) maar dit hadden ze in 5 minuten geregeld.
Overigens kreeg ik om 12:20 een exuses smsje dat het een fout betrof).
De auto rijdt echt geweldig. Ben ook heel enthousiast over autopilot.
2all premium interieur mensen:
Heb jullie de floormat voor de front trunk gehad?
https://shop.tesla.com/en...-3-carpet-front-trunk-mat
Featured in the Premium Interior Model 3....
ik; de auto staat klaar bij Tesla, maar Athlon claimt dat deze nog niet opgehaald kan worden omdat het kenteken nog niet op naam staat.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:32:
Iemand al iets gehoord van Athlon betreft levering 24 december?
Ja dat het niet de 24e is, maar dat hij dan op naam gezet zou worden. levering is voor mij pas de 30e. Ze gaven aan dat het een automatisch mailtje was.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:32:
SR+, MN grey, zwart, 19"
Snap nog steeds niet waarom ze je hem niet zelf laten ophalen, is normaal toch ook?
Djas-pr schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:46:
[...]
Ja dat het niet de 24e is, maar dat hij dan op naam gezet zou worden. levering is voor mij pas de 30e. Ze gaven aan dat het een automatisch mailtje was.
LR AWD - Deep Blue - Black - 18"
Ja ik ook niet, maar als hij vandaag klaar staat werkt de app toch ook straks en kan ik zien waar hij precies staat.Frankkieboyy schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:52:
Snap nog steeds niet waarom ze je hem niet zelf laten ophalen, is normaal toch ook?
[...]
Vreemd vind ik ook dat als adres Veluwezoom 4 staat.
Jij al wat gehoord?
SR+, MN grey, zwart, 19"
app is bij mij nu actief; ik zie de auto, kan hem bedienen alles. Schijnt kwartiertje voor "levering" geactiveerd te worden. Probleem is nu Athlon. Die zijn zo flexibel als een loden deur; zich ouderwetsch achter procedures verschuilen. Geen meter extra lopen. Ik heb deze ochtend een standaard mail in mijn inbox, die claimt dat mijn afleverdatum is gewijzigd naar de 27e en dat de "dealer" contact met mij opneemt voor aflevering, Guess what Athlon: de "dealer" geeft vandaag aan.Djas-pr schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:53:
[...]
Ja ik ook niet, maar als hij vandaag klaar staat werkt de app toch ook straks en kan ik zien waar hij precies staat.
Jij al wat gehoord?
Verwijderd
Was de oorspronkelijke datum vanuit Tesla ook 24 december?
mcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:01:
[...]
app is bij mij nu actief; ik zie de auto, kan hem bedienen alles. Schijnt kwartiertje voor "levering" geactiveerd te worden. Probleem is nu Athlon. Die zijn zo flexibel als een loden deur; zich ouderwetsch achter procedures verschuilen. Geen meter extra lopen. Ik heb deze ochtend een standaard mail in mijn inbox, die claimt dat mijn afleverdatum is gewijzigd naar de 27e en dat de "dealer" contact met mij opneemt voor aflevering, Guess what Athlon: de "dealer" geeft vandaag aan.
Nee vanuit Athon helemaal niks, behalve dat ze niet weten wanneer t geleverd word.
Tesla gisteren gesproken en hij zou in Tilburg moeten staan. (last know position)
Echter is hij nog niet tenaamgesteld en niet zichtbaar in de app.
Vrijdag kom ik langs tilburg.. twijfel om langs te gaan..
Tesla gisteren gesproken en hij zou in Tilburg moeten staan. (last know position)
Djas-pr schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:53:
[...]
Ja ik ook niet, maar als hij vandaag klaar staat werkt de app toch ook straks en kan ik zien waar hij precies staat.
Jij al wat gehoord?
Zeker; Tesla verstuurde afgelopen vrijdag bericht en die dag kwam ook in mijn account te staan. Bij Athlon hebben ze me heel de dag voorgehouden dat het wel goed zou komen (gisteren) want ze "zouden er wel even achteraan gaan". Tot einde van de dag. Toen ineens niet meer. Want kenteken nog niet gekoppeld bij Athlon en nog niet op naam, zo claimt men. Ook blijft men bij hoog en laag volhouden dat ik een mail zou moeten ontvangen waarmee ik de optie kan kiezen hem zelf op te halen. Die komt niet. Alleen maar standaard mails, zonder dat soort opties. maanden lang houden ze je voor dat je de afleverdatum MOET accepteren die Tesla je geeft, want 'anders is je wagen straks vergeven' etc. etc, En dan zelf de leverdatum niet accepteren. Er is niemand binnen Athlon die denkt "laat ik even contact opnemen met Tesla" Dit klinkt namelijk als iets dat binnen 5 min telefonisch geregeld kan worden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:03:
Was de oorspronkelijke datum vanuit Tesla ook 24 december?
[...]
Verwijderd
Volgens athlon staat mijn auto in Zeebrugge en wordt hij gebracht vanaf Tilburg alleen mijn collega heeft mijn auto met kenteken zien staan in Amsterdam, dus ja vertel het me maar.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2019 09:11 ]
Ik had precies zelfde. Lijkt erop dat athlon helemaal geen moeite wilt doen. Ik moest maar gewoon wachten op hun mail. Gelukkig had ik dit niet gedaan en op de leverdatum die tesla aangeeft 23/12 heb ik de auto maar zelf opgehaald! Dit ging niet geheel probleemloos maar uiteindelijk ben ik wel weg gaan rijden met P!mcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:07:
[...]
Zeker; Tesla verstuurde afgelopen vrijdag bericht en die dag kwam ook in mijn account te staan. Bij Athlon hebben ze me heel de dag voorgehouden dat het wel goed zou komen (gisteren) want ze "zouden er wel even achteraan gaan". Tot einde van de dag. Toen ineens niet meer. Want kenteken nog niet gekoppeld bij Athlon en nog niet op naam, zo claimt men. Ook blijft men bij hoog en laag volhouden dat ik een mail zou moeten ontvangen waarmee ik de optie kan kiezen hem zelf op te halen. Die komt niet. Alleen maar standaard mails, zonder dat soort opties. maanden lang houden ze je voor dat je de afleverdatum MOET accepteren die Tesla je geeft, want 'anders is je wagen straks vergeven' etc. etc, En dan zelf de leverdatum niet accepteren. Er is niemand binnen Athlon die denkt "laat ik even contact opnemen met Tesla" Dit klinkt namelijk als iets dat binnen 5 min telefonisch geregeld kan worden.

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Eerder naar Tilburg gaan en als ie daar niet staat snel doorrijden naar A’dam. Best een gaar advies maar dan heb je wel de grootste kans.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:11:
Volgens athlon staat mijn auto in Zeebrugge en wordt hij gebracht vanaf Tilburg alleen mijn collega heeft mijn auto met kenteken zien staan in Amsterdam, dus ja vertel het me maar.
Ook mijn LR/AWD zou ergen tussen Zeebrugge en Tilburg moeten zijn. Kenteken bekend, niet ten naam gesteld, dus bijtelling 2019 nog niet gegarandeerd. Hoor al sinds bestelmoment in augustus dat ik geduld moet hebben en dat het wel goed komt. Heb laten weten dat ik beroep doe op levergarantie en de auto niet accepteer als deze in 2020 regime komt door dit leverproces from hell.Frankkieboyy schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:05:
Nee vanuit Athon helemaal niks, behalve dat ze niet weten wanneer t geleverd word.
[...]
Mijn huidige leaseauto loopt nog een half jaar door en kan ik daarna nog verlengen met een jaar. Is een 14% bijteller en onder aan de streep ook goedkoper voor mij dan een Tesla in 2019 of 2020. Dan kijken we de komende 1,5 jaar eens rustig wat de markt gaat doen. En kies ik tzt ook een andere LM uit, eentje die wel meegaat met de tijd.
Ik zou de datum aanhouden vanuit je tesla account. Dat is echt de leading datum.SWK schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:16:
Athlon afleverdatum (bevestiging heden per mail) op: 27-12-2019![]()
Tesla account zegt 29-12-2019
"Dit ging niet geheel probleemloos"Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:16:
[...]
Ik had precies zelfde. Lijkt erop dat athlon helemaal geen moeite wilt doen. Ik moest maar gewoon wachten op hun mail. Gelukkig had ik dit niet gedaan en op de leverdatum die tesla aangeeft 23/12 heb ik de auto maar zelf opgehaald! Dit ging niet geheel probleemloos maar uiteindelijk ben ik wel weg gaan rijden met P!![]()
![]()
Hoe ging dat? Was het kenteken al wel tenaamgesteld toen je ging? En hoe ging dat daar? Sorry voor al de vragen, maar ben erg benieuwd naar de details. Want dit geeft me namelijk wat hoop om eventueel zelf gewoon te gaan.
Bij mij stond ook 19-12 op mijn Tesla account. Heb toch de auto de 18e van Athlon gekregenjzoin2 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:17:
[...]
Ik zou de datum aanhouden vanuit je tesla account. Dat is echt de leading datum.

Model 3
-verwijderd-
[ Voor 120% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:37 ]
Ik heb geen frunk mat gekregen, maar nu ik dit lees ga ik toch maar eens contact opnemen met Tesla.dacken schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:33:
[...]
Grappig. Dan stonden we waarschijnlijk met elkaar in de rij. ;-)
2all premium interieur mensen:
Heb jullie de floormat voor de front trunk gehad?
https://shop.tesla.com/en...-3-carpet-front-trunk-mat
[...]
Weet iemand of de RDW databases real-time zijn of achter lopen?
Op deze zie ik mijn kenteken wel, maar nog geen tenaamstelling:
https://ovi.rdw.nl/
In deze nog niet:
https://opendata.rdw.nl/V...voertuigen/m9d7-ebf2/data
In deze nog niet:
Verwijderd
ik verwacht dat de 1e realtime is (transactie database) en de andere periodiek wordt bijgewerkt en meer bedoeld is voor bulk uitvragenmcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:31:
In deze nog niet:
Ik had dit wel van te vooren doorgegeven aan athlon dat ik zelf ging ophalen.mcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:18:
[...]
"Dit ging niet geheel probleemloos"
Hoe ging dat? Was het kenteken al wel tenaamgesteld toen je ging? En hoe ging dat daar? Sorry voor al de vragen, maar ben erg benieuwd naar de details. Want dit geeft me namelijk wat hoop om eventueel zelf gewoon te gaan.
Bij het ophalen bleek ook dat ik een andere kenteken op mn auto zat. Maar dit was toch de juiste en was het probleem ook niet. Tesla kon de tenaamstelling (nog) niet afronden. Na 2 uurtjes bleek dus dat athlon nog geen TT code(?) had gestuurd naar tesla. Athlon uiteraard gelijk gebeld en zij wijs weer tesla aan dat zij de auto nog niet hebben aangemeld bij hun. Dit gaat niet zomaar en zou heel veel tijd inzitten. Ik kon beter naar huis gaan en wachten op de mail van Athlon en zou dan een nieuwe afspraak komen ergens deze week. Nou mooi niet, want ik ga niet weg zonder de auto!
Na een beetje aandringen zou hij even bellen maar hij garandeerde mij dat ik nog uren zou gaan duren!
15 min. later belde hij terug dat alles is gestuurd naar tesla. Nog eens 10 min later was de auto tenaamgesteld en ik mocht mijn auto meenemen.
M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK
Bedankt voor je reactie man; zie je, dit soort BS bedoel ik nou vanuit Athlon. Heb je met de algemene "driversdesk" gebeld of met een vast contact persoon?Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:40:
[...]
Ik had dit wel van te vooren doorgegeven aan athlon dat ik zelf ging ophalen.
Bij het ophalen bleek ook dat ik een andere kenteken op mn auto zat. Maar dit was toch de juiste en was het probleem ook niet. Tesla kon de tenaamstelling (nog) niet afronden. Na 2 uurtjes bleek dus dat athlon nog geen TT code(?) had gestuurd naar tesla. Athlon uiteraard gelijk gebeld en zij wijs weer tesla aan dat zij de auto nog niet hebben aangemeld bij hun. Dit gaat niet zomaar en zou heel veel tijd inzitten. Ik kon beter naar huis gaan en wachten op de mail van Athlon en zou dan een nieuwe afspraak komen ergens deze week. Nou mooi niet, want ik ga niet weg zonder de auto!
Na een beetje aandringen zou hij even bellen maar hij garandeerde mij dat ik nog uren zou gaan duren!
15 min. later belde hij terug dat alles is gestuurd naar tesla. Nog eens 10 min later was de auto tenaamgesteld en ik mocht mijn auto meenemen.
Verwijderd
Veel respect voor jullie die zoveel geduld en energie hierin stoppen. Ik zou het zo niet kunnen. Goed dat je zo hebt aangedrongen en door blijft zetten. Het blijkt allemaal wel te kunnen, maar willen is meer het issue.Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:40:
[...]
Ik had dit wel van te vooren doorgegeven aan athlon dat ik zelf ging ophalen.
Was de drivers desk, kreeg eerst een medewerker die zei dat je de auto helemaal niet zelf mag ophalen. Daarna doorverbonden naar degene bij wie ik had besteld.mcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:42:
[...]
Bedankt voor je reactie man; zie je, dit soort BS bedoel ik nou vanuit Athlon. Heb je met de algemene "driversdesk" gebeld of met een vast contact persoon?
Ik heb idd veel tijd en energie ingestopt. Alles heb ik zelf moeten uitzoeken. Athlon heeft mij in de hele periode 0,0 info gegeven.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:43:
[...]
Veel respect voor jullie die zoveel geduld en energie hierin stoppen. Ik zou het zo niet kunnen. Goed dat je zo hebt aangedrongen en door blijft zetten. Het blijkt allemaal wel te kunnen, maar willen is meer het issue.
Als dit niet een 4%/8% issue was geweest, was het hee anders gegaan
maar echt he; dat is het bij mij. Als de bijtelling had doorgelopen, had dit reden geweest elders te kijkenRoootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:49:
[...]
Ik heb idd veel tijd en energie ingestopt. Alles heb ik zelf moeten uitzoeken. Athlon heeft mij in de hele periode 0,0 info gegeven.
Hier ook een M3 LR AWD via Athlon. Afgelopen vrijdag een mail van Athlon dat de auto binnenkort wordt geleverd , bijna gelijk een sms vanuit Tesla met een leverdatum op de 29e. Mijn Tesla account is volledig leeg, geen beheerpagina of RN te bekennen en Athlon is tot op heden onbereikbaar.
Laten we hopen dat het goed komt...
Laten we hopen dat het goed komt...
Wacht enkel nog op datumbevestiging van Athlon. Wel mail mbt adres voor levering, en sms van Tesla voor de 30e. Eerst maar genieten van kerst.
Hier hetzelfde, heb je wel een beheer pagina in je Tesla account en een RN?Intronic schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:55:
Wacht enkel nog op datumbevestiging van Athlon. Wel mail mbt adres voor levering, en sms van Tesla voor de 30e. Eerst maar genieten van kerst.
Nee nooit iets in account gehad. Altijd moeten bellen of wachten op mail/sms. Hoor net wel dat datum verplaatst is naar 27.
wgdejong99 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:56:
[...]
Hier hetzelfde, heb je wel een beheer pagina in je Tesla account en een RN?
Ja maar jouw auto is gebracht. Vind ik een ander verhaalElonDusk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:19:
[...]
Bij mij stond ook 19-12 op mijn Tesla account. Heb toch de auto de 18e van Athlon gekregen
Verwijderd
Wat wel merkbaar is dat de macht wat aan het verschuiven is, waar leasemaatschappijen "vroeger" alles voor elkaar kregen hebben ze nu een partij getroffen die het lak aan ze heeft. Nu is het opeens lastig om in het keurslijf van een fabrikant mee te moeten.Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:49:
[...]
Ik heb idd veel tijd en energie ingestopt. Alles heb ik zelf moeten uitzoeken. Athlon heeft mij in de hele periode 0,0 info gegeven.
Dan is het nog dat de fabrikant ook niet scheutig is met informatie.... kortom iemand moet het "oliemannetje" zijn en helaas is dat nu degene die er het meeste profijt van heeft.
Je hebt een sms gehad van Tesla voor levering 30/12 en deze is nu verplaatst naar 27/12? Hoe heb je dit te horen gekregen? Via Tesla?Intronic schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:02:
Nee nooit iets in account gehad. Altijd moeten bellen of wachten op mail/sms. Hoor net wel dat datum verplaatst is naar 27.
[...]
Ik wil ook liever 27/12 mijn auto ophalen (verplichte vrije dag op werk dus alle tijd).
Eigenlijk heb ik tot nu toe 0 problemen gehad met het hele proces. Ik heb zelf wel diverse keren Tesla Delivery gebeld, maar achteraf gezien heeft het niks geholpen verwacht ik.
Mijn auto besteld op 14 nov. bij LeasePlan, a.s. zaterdag de 28e de levering.
Conclusie: teveel tijd en energie erin gestoken om iets wat zonder al mijn 'stress' ook gewoon goed zou zijn gegaan
Heb mezelf helemaal gek gemaakt
Hebben meer mensen dit?
Conclusie: teveel tijd en energie erin gestoken om iets wat zonder al mijn 'stress' ook gewoon goed zou zijn gegaan

Hebben meer mensen dit?
Absoluut, dit geldt overigens ook voor Alphabet. Ik heb 0,0 proactieve benadering gezien, daar heb ik ze ook op aangesproken. Wat ik het meest kwalijk vind is dat ze interne procedures of andere invloeden als excuus gebruiken.Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:49:
[...]
En wat ook mega slecht is: het feit dat ze al maanden de automatische reactie geven op mail waarin staat dat door drukte het langer kan duren voordat je een reactie krijgt. Los dat dan op!

Ze hebben daar echt geen idee wat klantenservice is. Overigens is dit typerend voor een groot deel van de automotive sector. Maar dat is een andere discussie.
Anyway: nog 3 nachtjes slapen!

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Net gebeld door de meneer die de auto van Athlon komt brengen. Hij is onderweg!BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:52:
Ok, net van Athlon bevestigd gekregen dat ze voor 99,9% zeker de auto morgen komen brengen, kenteken gekregen maar die staat nog niet geregistreerd....
We zien wel...

Via collega die net Athlon gesproken heeft. Van Tesla geen nieuwe SMS.
Figaro9 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:06:
[...]
Je hebt een sms gehad van Tesla voor levering 30/12 en deze is nu verplaatst naar 27/12? Hoe heb je dit te horen gekregen? Via Tesla?
Ik wil ook liever 27/12 mijn auto ophalen (verplichte vrije dag op werk dus alle tijd).
Verwijderd
Iemand die vandaag al DeliveryNL aan de lijn gehad heeft? Zit nu al op 12x bellen, maar wordt er steeds uitgeknikkerd..
Verwijderd
Herkenbaar, gisteren om 10 uur begonnen met bellen en om 17 uur gestopt...niemand gesproken van delivery. Uiteindelijk sales in Tilburg gesproken die me prima geholpen heeft.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:16:
Iemand die vandaag al DeliveryNL aan de lijn gehad heeft? Zit nu al op 12x bellen, maar wordt er steeds uitgeknikkerd..
Ik heb net contact gehad via het 020 nummer. Werd direct vriendelijk te woord gestaan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:16:
Vanaf februari verwachten ze weer leveringen vanuit Amerika. Dat wordt dus nog even wachten.
SR+/Blue/Zwart/18" - 13-nov
Verwijderd
Tot op het laatste moment heb ik alles op zijn beloop gelaten, zo weinig mogelijk achteraan gegaan mede doordat het voor mij een "nice to have is". Gisteren moest ik wel gaan bellen omdat ik vandaag de auto moet ophalen. Bij mij stond de factuur op foutieve naam, foutief bedrag...uiteindelijk ook goed gekomen (denk ik).-Muncky- schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:08:
Eigenlijk heb ik tot nu toe 0 problemen gehad met het hele proces. Ik heb zelf wel diverse keren Tesla Delivery gebeld, maar achteraf gezien heeft het niks geholpen verwacht ik.
Conclusie: teveel tijd en energie erin gestoken om iets wat zonder al mijn 'stress' ook gewoon goed zou zijn gegaanHeb mezelf helemaal gek gemaakt
![]()
Hebben meer mensen dit?
Laat ik dan maar gewoon rustig blijven en geduld hebben.ChillPascal schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:19:
[...]
Ik heb net contact gehad via het 020 nummer. Werd direct vriendelijk te woord gestaan.
Vanaf februari verwachten ze weer leveringen vanuit Amerika. Dat wordt dus nog even wachten.
SR+/Blue/Zwart/18" - 13-nov
Het zal dan ook wel wat relaxter zijn wanneer je de auto kunt ophalen. Misschien krijgen we er dan WEL een bloemetje bij
M3 SR+ White, Black, Aero Besteld 21-11 RN:109740xxx VIN: bekend Levering: 11-3
Mijn SR+ besteld voor 15-10. Na veel bellen en aandringen dan eindelijk een VIN en afleverdatum op 20 december. Helaas op 19 december een bericht dat er niet geleverd werd maar ws wel dit jaar nog. Weer veel bellen en mailen. Niks, geen info. Wel thuis mijn groene kaart en laadpas ontvangen. Kenteken is G-440-XF.
Gisteren met Tesla SC verkoop gebeld die mij vertelt dat mijn auto pas in januari februari aankomt. Ook de LM weet niet waar de auto is.
Ik snap er verder allemaal niets meer van maar het lijkt erop dat ze mijn auto gewoon kwijt zijn, de kentekenreeks waar mijn kenteken in valt staat gewoon op de kade in Amsterdam. Ze kunnen mijn auto niet registreren bij RDW en ik dus meer bijtelling om mijn oren krijg. Dit is met name zuur omdat er al een leverafspraak was.
Al met al een grote teleurstelling voor de kerst.
Gisteren met Tesla SC verkoop gebeld die mij vertelt dat mijn auto pas in januari februari aankomt. Ook de LM weet niet waar de auto is.
Ik snap er verder allemaal niets meer van maar het lijkt erop dat ze mijn auto gewoon kwijt zijn, de kentekenreeks waar mijn kenteken in valt staat gewoon op de kade in Amsterdam. Ze kunnen mijn auto niet registreren bij RDW en ik dus meer bijtelling om mijn oren krijg. Dit is met name zuur omdat er al een leverafspraak was.
Collega van me had 2 kentekens aan zijn naam toegekend en een andere collega is met een bij de leasemaatschappij onbekend kenteken van het terrein afgereden. Buiten het feit dat het verzekeringstechnisch niet verstandig is om dat te doen geeft het wel aan dat er meerdere dode eindjes in het proces zittenMelon Usk schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:28:
Mijn SR+ besteld voor 15-10. Na veel bellen en aandringen dan eindelijk een VIN en afleverdatum op 20 december. Helaas op 19 december een bericht dat er niet geleverd werd maar ws wel dit jaar nog. Weer veel bellen en mailen. Niks, geen info. Wel thuis mijn groene kaart en laadpas ontvangen. Kenteken is G-440-XF.
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Verwijderd
Net toch nog maar even de Leasemaatschappij gebeld. Kenteken is ter naam gesteld en mail van leverdatum 24 december is leidend (Tesla zelf gaf aan 29 december maar dit moest ik negeren). Levering vindt plaats tussen 12-7. Ben dus erg benieuwd!
Verwijderd
Reageren ze überhaupt wel op de verstuurde SMS?
moet de M3 as zaterdag ophalen maar zou graag het kenteken willen weten.
moet de M3 as zaterdag ophalen maar zou graag het kenteken willen weten.
Eerste is real-time. Tenaamstelling verschijnt daar direct.mcshameless schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:31:
In deze nog niet:
Tweede wordt dagelijks bijgewerkt, zo tussen 11-12u. Dus bijna
Ik heb net trouwens van de leasemaatschappij (Broekhuis) mijn kenteken ontvangen: G-***-XJ. En vanochtend werd de VIN "normaal" zichtbaar in de beheer-pagina van mijn Tesla-account. Toeval?
En het proces gaat verder..
Zojuist deze sms ontvangen
Thank you for confirming your appointment and sending the proof of payment. We have sent you an email confirming your appointment. Happy delivery! Kind regards, Ben - Tesla team
En direct daarna ook het mailtje met bevestiging van uw leveringsafspraak. (hier staat ook power of attorney als bijlage in)
Gisteren na het verzoek per SMS om de betaalgegevens per mail aan te leveren geen reactie oid gehad.
Wel tenaamstelling om 15:42. En nu pas deze sms en mail.
Zojuist deze sms ontvangen
Thank you for confirming your appointment and sending the proof of payment. We have sent you an email confirming your appointment. Happy delivery! Kind regards, Ben - Tesla team
En direct daarna ook het mailtje met bevestiging van uw leveringsafspraak. (hier staat ook power of attorney als bijlage in)
Gisteren na het verzoek per SMS om de betaalgegevens per mail aan te leveren geen reactie oid gehad.
Wel tenaamstelling om 15:42. En nu pas deze sms en mail.
[ Voor 4% gewijzigd door TesSLa op 24-12-2019 10:52 ]
Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ
Thanks!! Bij Stedin begin oktober aangevraagd, uiteindelijk via klachtenprocedure erdoor. Ze komen 8/1, initiële planning was 29/11..... maar een klacht aanmaken schijnt te helpen.[b]Dizzy1 in "Het grote Tesla Levering topic"Dizzy1 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:Iets
Wanneer had je de omzetting bij Stedin aangevraagd? Ik al twee maanden geleden en nog steeds geen planning gekregen.
CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET
Dan ben je straks in ieder geval gewend aan de klantenservice en bereikbaarheid van Tesla.TGT2 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:09:
Absoluut, dit geldt overigens ook voor Alphabet. Ik heb 0,0 proactieve benadering gezien, daar heb ik ze ook op aangesproken. Wat ik het meest kwalijk vind is dat ze interne procedures of andere invloeden als excuus gebruiken.
En wat ook mega slecht is: het feit dat ze al maanden de automatische reactie geven op mail waarin staat dat door drukte het langer kan duren voordat je een reactie krijgt. Los dat dan op!![]()
Ze hebben daar echt geen idee wat klantenservice is. Overigens is dit typerend voor een groot deel van de automotive sector. Maar dat is een andere discussie.
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Wat zei Athlon hiervan?
Roootje schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:16:
[...]
Ik had precies zelfde. Lijkt erop dat athlon helemaal geen moeite wilt doen. Ik moest maar gewoon wachten op hun mail. Gelukkig had ik dit niet gedaan en op de leverdatum die tesla aangeeft 23/12 heb ik de auto maar zelf opgehaald! Dit ging niet geheel probleemloos maar uiteindelijk ben ik wel weg gaan rijden met P!![]()
![]()
- Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. -
Geduld is op, er is geen proces.
Maanden voorpret gehad bij het uitzoeken van een nieuwe leaseauto, omdat mijn huidige contract eind 2019 zou aflopen. Elektrisch rijden in eerste instantie helemaal niet overwogen, tot een collega mij daarop wees. Schoorvoetend uitgezocht wat het allemaal zou inhouden en toch maar de sprong in het diepe gewaagd. Half augustus de Model 3 SR+ black, black, 19 inch besteld. Direct bij de LM aangegeven dat ik de wagen graag in 2019 op kenteken wilde, want de bijtelling is natuurlijk een belangrijke overweging geweest.
In eerste instantie houdt LM de boot af, maar na enig aandringen geeft men de reactie: "we wachten Prinsjesdag af voor de definitieve bijtellingsregels." Lees: de restrictie zit nog op de bestelling. Er bekruipt mij reeds een unheimisch gevoel. Ik probeer het in september nogmaals, maar krijg dezelfde reactie. Daags na Prinsjesdag gevraagd of de restrictie er dan toch eindelijk af kan en op 10 oktober van dit jaar meldt de LM dat het is doorgegeven aan Tesla.
Oktober gaat voorbij en ook november vordert wanneer iemand mij wijst op dit Tweakers-topic. Ergens rond pagina 800 o.i.d. stap ik in en leer ik dat er nogal wat enthousiastelingen in afwachting zijn van de bestelling. LM heeft voortdurend geen informatie voor mij, dus op een gegeven moment ga ik de strijd met de wachttijd aan en kom bij Tesla Delivery terecht.
De medewerker van Tesla staat me vriendelijk te woord en geeft aan dat er geen auto/VIN gekoppeld is aan mijn RN. Dat bevreemdt hem: "Met dit RN zou je allang moeten rijden," wordt mij meegedeeld. "Zit er soms een restrictie op?" Ik geef aan dat deze er in oktober afgehaald zou moeten zijn. Meneer verwijst me naar de LM, want er is ook geen mobiel nummer van mij bekend. Het scenario wordt gitzwart wanneer hij zegt dat de kans 99% is dat ik mijn bestelling niet meer ontvang in 2019. Wel zou ik eventueel door een upgrade alsnog dit jaar kunnen rijden. Ik geef aan dit in overweging te nemen,
LM geeft aan dat het wel degelijk is doorgegeven aan Tesla, maar belooft er nogmaals achteraan te gaan. Zo geschiedde. Het grote wijzen is begonnen. LM doet het begin december af als een storm in een glas water en zegt dat er nog veel meer bestellingen niet gekoppeld zijn.
December vordert en ik check meerdere keren per week of er enige vooruitgang is. LM geeft aan niets te horen van Tesla. Ik vind dat LM de partij is die het contact met Tesla moet onderhouden, dus besluit, ook gezien de gigantische drukte, zelf geen contact te zoeken. Afgelopen donderdag een teken van leven: LM laat vrijdag of de maandag erna weten wat de status is.
Sprong naar gisteravond, maandag 23-12. "We hebben te horen gekregen dat jouw bestelling niet goed is gegaan." Nee, Sherlock, die conclusie hadden we al even eerder kunnen trekken. "Het valt ons koud op het dak." Dat lijkt me sterk LM, we zijn al meer dan vier maanden geleden dit traject gestart. LM geeft aan dat men zoekt naar alternatieven. Ik geef aan dat ik compensatie verwacht.
Uur later belletje van LM: "Wij vinden dat ons, LM, geen blaam treft. Tesla communiceert niet en dit hebben we eerder ook al aangegeven. Van een compensatie door ons kan geen sprake zijn." Ik heb aangegeven dat ik het nut van een LM niet zie op deze wijze en dat ik mijn opties overweeg. LM heeft nog wel de vraag bij Tesla neergelegd over alternatieven, maar verwachtte geen respons meer. Ik heb het telefoontje met ingehouden woede beëindigd.
Kortom: geen auto en maanden van communicatieve ellende. En jullie een ellenlang verhaal. Maar zo ben ik het in ieder geval kwijt
Veel plezier met jullie auto's!
Maanden voorpret gehad bij het uitzoeken van een nieuwe leaseauto, omdat mijn huidige contract eind 2019 zou aflopen. Elektrisch rijden in eerste instantie helemaal niet overwogen, tot een collega mij daarop wees. Schoorvoetend uitgezocht wat het allemaal zou inhouden en toch maar de sprong in het diepe gewaagd. Half augustus de Model 3 SR+ black, black, 19 inch besteld. Direct bij de LM aangegeven dat ik de wagen graag in 2019 op kenteken wilde, want de bijtelling is natuurlijk een belangrijke overweging geweest.
In eerste instantie houdt LM de boot af, maar na enig aandringen geeft men de reactie: "we wachten Prinsjesdag af voor de definitieve bijtellingsregels." Lees: de restrictie zit nog op de bestelling. Er bekruipt mij reeds een unheimisch gevoel. Ik probeer het in september nogmaals, maar krijg dezelfde reactie. Daags na Prinsjesdag gevraagd of de restrictie er dan toch eindelijk af kan en op 10 oktober van dit jaar meldt de LM dat het is doorgegeven aan Tesla.
Oktober gaat voorbij en ook november vordert wanneer iemand mij wijst op dit Tweakers-topic. Ergens rond pagina 800 o.i.d. stap ik in en leer ik dat er nogal wat enthousiastelingen in afwachting zijn van de bestelling. LM heeft voortdurend geen informatie voor mij, dus op een gegeven moment ga ik de strijd met de wachttijd aan en kom bij Tesla Delivery terecht.
De medewerker van Tesla staat me vriendelijk te woord en geeft aan dat er geen auto/VIN gekoppeld is aan mijn RN. Dat bevreemdt hem: "Met dit RN zou je allang moeten rijden," wordt mij meegedeeld. "Zit er soms een restrictie op?" Ik geef aan dat deze er in oktober afgehaald zou moeten zijn. Meneer verwijst me naar de LM, want er is ook geen mobiel nummer van mij bekend. Het scenario wordt gitzwart wanneer hij zegt dat de kans 99% is dat ik mijn bestelling niet meer ontvang in 2019. Wel zou ik eventueel door een upgrade alsnog dit jaar kunnen rijden. Ik geef aan dit in overweging te nemen,
LM geeft aan dat het wel degelijk is doorgegeven aan Tesla, maar belooft er nogmaals achteraan te gaan. Zo geschiedde. Het grote wijzen is begonnen. LM doet het begin december af als een storm in een glas water en zegt dat er nog veel meer bestellingen niet gekoppeld zijn.
December vordert en ik check meerdere keren per week of er enige vooruitgang is. LM geeft aan niets te horen van Tesla. Ik vind dat LM de partij is die het contact met Tesla moet onderhouden, dus besluit, ook gezien de gigantische drukte, zelf geen contact te zoeken. Afgelopen donderdag een teken van leven: LM laat vrijdag of de maandag erna weten wat de status is.
Sprong naar gisteravond, maandag 23-12. "We hebben te horen gekregen dat jouw bestelling niet goed is gegaan." Nee, Sherlock, die conclusie hadden we al even eerder kunnen trekken. "Het valt ons koud op het dak." Dat lijkt me sterk LM, we zijn al meer dan vier maanden geleden dit traject gestart. LM geeft aan dat men zoekt naar alternatieven. Ik geef aan dat ik compensatie verwacht.
Uur later belletje van LM: "Wij vinden dat ons, LM, geen blaam treft. Tesla communiceert niet en dit hebben we eerder ook al aangegeven. Van een compensatie door ons kan geen sprake zijn." Ik heb aangegeven dat ik het nut van een LM niet zie op deze wijze en dat ik mijn opties overweeg. LM heeft nog wel de vraag bij Tesla neergelegd over alternatieven, maar verwachtte geen respons meer. Ik heb het telefoontje met ingehouden woede beëindigd.
Kortom: geen auto en maanden van communicatieve ellende. En jullie een ellenlang verhaal. Maar zo ben ik het in ieder geval kwijt
Hahahahaha, same here. Rond 12u is ie hier.Burn_and_Fire schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:11:
[...]
Net gebeld door de meneer die de auto van Athlon komt brengen. Hij is onderweg!Hopelijk loopt alles goed. Als de M3 op oprit staat ga ik 't pas echt geloven denk ik.
het zit echt in de naam he

-verwijderd-
[ Voor 95% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:37 ]
Ook Athlon?
Mr. Cool schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:17:
[...]
Ook mijn LR/AWD zou ergen tussen Zeebrugge en Tilburg moeten zijn. Kenteken bekend, niet ten naam gesteld, dus bijtelling 2019 nog niet gegarandeerd. Hoor al sinds bestelmoment in augustus dat ik geduld moet hebben en dat het wel goed komt. Heb laten weten dat ik beroep doe op levergarantie en de auto niet accepteer als deze in 2020 regime komt door dit leverproces from hell.
Mijn huidige leaseauto loopt nog een half jaar door en kan ik daarna nog verlengen met een jaar. Is een 14% bijteller en onder aan de streep ook goedkoper voor mij dan een Tesla in 2019 of 2020. Dan kijken we de komende 1,5 jaar eens rustig wat de markt gaat doen. En kies ik tzt ook een andere LM uit, eentje die wel meegaat met de tijd.
Verwijderd
Is dat ook een ander nummer? Of andere keuze in het keuze menu van 013 799 88 14?
geronim schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:20:
[...]
Al eerder n keer geschreven, maar tip van medewerker Tesla locatie a'dam zuidoost: bel even met verkoop ipv delivery, die zijn wel bereikbaar en kunnen ook van alles voor je opzoeken
Verwijderd
Echt zuurwiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:16:
- Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. -
Kortom: geen auto en maanden van communicatieve ellende. En jullie een ellenlang verhaal. Maar zo ben ik het in ieder geval kwijt![]()
Nee, LeasePlan, maar zelfde ellende: log bedrijf, geen oog voor klant, alleen eigen belang voor laten gaan en (terecht) zeuren op Tesla
Inderdaad, hadden ze er maar mensen werken die wat proactiever doorpakte
Mr. Cool schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:34:
[...]
Nee, LeasePlan, maar zelfde ellende: log bedrijf, geen oog voor klant, alleen eigen belang voor laten gaan en (terecht) zeuren op Tesla
Gisteren weer 505 op kenteken gezet..
Zelfs al beginnend met H..
Zelfs al beginnend met H..
[ Voor 27% gewijzigd door Frankkieboyy op 24-12-2019 11:38 ]
-verwijderd-
[ Voor 93% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:37 ]
Hey...je bent niet de enige.wiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:16:
Kortom: geen auto en maanden van communicatieve ellende. En jullie een ellenlang verhaal. Maar zo ben ik het in ieder geval kwijt![]()
het zou mijn verhaal kunnen zijn, Auto op 25-9 besteld en alleen nog een RN ontvangen....voor de rest ...kopie van jouw verhaal.
Welke leasemaatschappij? Bij mij liep het precies hetzelfde. En in mijn situatie komt er nog een fout van onze wagenparkbeheerder bij die er een restrictiedatum op zet. En compensatie dat kun je idd vergeten.wiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:16:
Tja weetje die LMs daar werken ook gewone mensen die op maandagochtend het meest van hun tijd besteden aan koffie drinken en op donderdagmiddag al in de weekendmodus raken. Daarnaast is een bijkomend probleem dat door de populariteit van elektrische auto's dit jaar de targets voor de meeste inkopers ruimschoots behaald worden en er daardoor niemand meer belang heeft bij het behalen van nog hogere verkoopcijfers. Sterker nog, als iemand het kan verplaatsen naar komend jaar, dan gaat het dan in die cijfers mee. Maw, niemand boeit het of jij of ik 200 euro per maand extra moeten betalen voor een auto en dat is een beetje jammer.

In mijn geval, ookal krijg ik hogere kosten door het moeten wijzigen van mijn bestelling naar een LR. Zal ik zeker tevreden zijn als ik hem dit jaar nog krijg. Mocht het niet het geval zijn, dan zie ik er ook het voordeel van in en geeft het me meer opties voor komend jaar en misschien wel het voordeel dat ik niet weer aan een contract van 4 jaar vast zit
LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH
Jezus, wat ontzettend taai zeg... En dan ben ik zelfs al goed aan het balen dat het bij mij niet doorgaat, kan mij niet voorstellen hoe jij je moet voelen
. Ik overweeg serieus om mijn bestelling te cancelen (heb ik in het contract met LM laten opnemen in het geval dat het ondanks belofte niet in 2019 zou lukken). Verstand zegt cancel, hart ....
Een collega die enkele dagen eerder heeft besteld (zelfde config) rijdt al ruim 2 weken rond in haar M3SR+...

Een collega die enkele dagen eerder heeft besteld (zelfde config) rijdt al ruim 2 weken rond in haar M3SR+...

wiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:16:
Wordt de leaseprijs ook aangepast? Een AWD is zo'n 4k duurder dan een RWD. En even opletten dat de cataloguswaarde niet verkeerd op je loonstrookje staat!Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:34:
Update:
AWD Long Range wit trekhaak aero zwart interieur besteld
Krijg nu op één of andere manier geen trekhaak en zoals zelf ontdekt een Long Range RWD wit zonder trekhaak aero en zwart interieur. Dit had ik ontdekt nadat we het kenteken hadden gekregen de VIN als meldcode stond vermeld.
LM vond mijn opmerking interessant zo bleek vanmorgen toen ik ze belde. Later kreeg ik een mail dat ik gelijk had en t niets uitmaakte want het is een Long Range en accu gaat niet stuk bij een Tesla.
Ik ben maar akkoord gegaan omdat niets zeker is. Autopilot, premium (stoelverwarming achter? Sub?) Dat konden ze mij niet zeggen. Take it or leave it.
Long Range was voor mij het belangrijkste. We zullen het zien. Ben zostraks gebeld, hij is onderweg.
0-100 kmh is het verschil ik meen 5,1 ipv 4,6 (standard range 5,6). Geen dubbele accu en voor de rest hoop ik dat hij op de awd na gelijk is aan de oorspronkelijk bestelde. Leaseprijs gaat nu naar beneden iig en de bijtelling.
Ik ga er vanuit dat ie hier zo heel aan komt. Ik wens iedereen nog veel succes toe dat de auto nog dit jaar op kenteken komt!
Ps account staat nog online iets van transfer en auto koppelen en app werkt ook nog niet. Dit wacht ik ook maar rustig af.
Ik ben blij dat hij er is en dat is het belangrijkste. De rest moet ik maar snel vergeten.
En als dat allemaal rond is, dan ben je goedkoper uit voor (iets) meer range!
Jeezus wat k*t. Welke LM is dit?wiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:16:
Het nut van de LM is compleet overrated. Ze moeten zich met de financiering bezig houden en zich niet met de auto meer bemoeien. Je leest hier gewoon dat mensen een auto begin november zelf bestellen en een paar weken later gewoon rijden. Deze optie zou een LM ook moeten bieden. Nu zitten ze er tussen en vertragen ze de boel.
Jij zou in dit geval zeker compensatie moeten krijgen. Branden moeten ze.

Verwijderd
Hmmm net toch iemand de er op wijst dat alleen een kenteken al genoeg is bij nieuwe autos's
Hoe wordt de datum van de eerste toelating bepaald?
Als datum van de eerste toelating geldt de datum waarop de auto voor het eerst in gebruik is genomen. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in het buitenland. Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, bijvoorbeeld bij import van gebruikte auto’s.
Bron is belastingsdienst, dus eerste tenaamsteling is niet doorslaggevend bij nieuwe autos
https://www.belastingdien...ng-privegebruik-auto-2019
Als datum van de eerste toelating geldt de datum waarop de auto voor het eerst in gebruik is genomen. Dat kan in Nederland zijn, maar ook in het buitenland. Bij nieuwe auto’s valt dit moment samen met de datum waarop voor het eerst een kenteken is afgegeven. Maar dit hoeft niet altijd zo te zijn, bijvoorbeeld bij import van gebruikte auto’s.
Bron is belastingsdienst, dus eerste tenaamsteling is niet doorslaggevend bij nieuwe autos
Indd, bij nieuwe auto’s is het dus datum afgifte kenteken. Het staat er letterlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:11:
Hmmm net toch iemand de er op wijst dat alleen een kenteken al genoeg is bij nieuwe autos's
Dit trucje wordt ook al jaren uitgehaald door LM’s.

Het gaat er om dat deze tenaam gesteld is; die datum is leidend.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:11:
Klopt als een bus. Maar in de praktijk zal je zien dat al die data gelijk zullen zijn (voor onze situatie). Het kan in ieder geval allemaal zonder fysieke aanwezigheid van de LM of jou.Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:11:
Daar doelde ik idd op. Die datums zijn normaal gesproken altijd gelijk.claudior schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:15:
[...]
Klopt als een bus. Maar in de praktijk zal je zien dat al die data gelijk zullen zijn (voor onze situatie). Het kan in ieder geval allemaal zonder fysieke aanwezigheid van de LM of jou.
Ik heb niet de behoefte om de leasemaatschappij hier te noemen. Maar ik lees in dit hele topic veel van dit soort verhalen en volgens mij heeft dit naast een zekere mate van klantgerichtheid en service levels ook te maken met fatsoen.
Ik verwijt mezelf wel dat ik in deze hype ben gestapt en daar ook nog bepaalde verwachtingen bij had. Als ik dit topic voor het bestellen had gekend, betwijfel ik of ik deze keuze ooit had gemaakt.
Ik verwijt mezelf wel dat ik in deze hype ben gestapt en daar ook nog bepaalde verwachtingen bij had. Als ik dit topic voor het bestellen had gekend, betwijfel ik of ik deze keuze ooit had gemaakt.
TGT2 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:00:
[...]
Jeezus wat k*t. Welke LM is dit?
Het nut van de LM is compleet overrated. Ze moeten zich met de financiering bezig houden en zich niet met de auto meer bemoeien. Je leest hier gewoon dat mensen een auto begin november zelf bestellen en een paar weken later gewoon rijden. Deze optie zou een LM ook moeten bieden. Nu zitten ze er tussen en vertragen ze de boel.
Jij zou in dit geval zeker compensatie moeten krijgen. Branden moeten ze.
Afgelopen vrijdag navraag gedaan over mijn vervangende auto (SR+, blauw, zwart, 18" niet meer leverbaar). Ik zou er een met 19" krijgen. In Duiven keurig te woord gestaan: uw auto wordt maandag opgehaald door Athlon meneer, hij staat in Tilburg.
Athlon gebeld, geen planning, onduidelijk wanneer en hoe.
Gisterochtend half 9 was mijn Tesla gekoppeld in de app, locatie: Amsterdam. Omdat ik al eerder te horen had gekregen van Athlon (paar maanden terug) dat ik hem zelf mocht ophalen de stoute schoenen aangetrokken en op naar Amsterdam. Auto direct gevonden en op naar de tent, wel wat gedoe met de OTT (tenaam stellen, te verstrekken door LM), maar uiteindelijk na 3 uur weggereden met mijn nieuwe auto
.
Eind goed, al goed, chapeau voor Athlon en Tesla, keurig geholpen ondanks alle hectiek.
Athlon gebeld, geen planning, onduidelijk wanneer en hoe.
Gisterochtend half 9 was mijn Tesla gekoppeld in de app, locatie: Amsterdam. Omdat ik al eerder te horen had gekregen van Athlon (paar maanden terug) dat ik hem zelf mocht ophalen de stoute schoenen aangetrokken en op naar Amsterdam. Auto direct gevonden en op naar de tent, wel wat gedoe met de OTT (tenaam stellen, te verstrekken door LM), maar uiteindelijk na 3 uur weggereden met mijn nieuwe auto
Eind goed, al goed, chapeau voor Athlon en Tesla, keurig geholpen ondanks alle hectiek.
Verwijderd
Heb ze straks aan de lijn gehad. Ze gaven aan dat wanneer een kenteken tenaam gesteld was, dat voor hun ook het teken was om iemand te sturen om de auto op te halen. Dit is bij mij het geval. Tesla gebeld, zij gaven aan dat ik moet uitgaan van de datum die zij op de beheerpagina vermelden (in mijn geval 29 december), maar dat het ook zomaar kan dat de auto vandaag toch geleverd wordt (lekker vaag).. Nu staat er op mijn beheerpagina locatie Tilburg, waar Tesla zelf aangeeft dat hij in Amsterdam staat.
Vraag me dus af of ze nu iemand naar Tilburg hebben gestuurd (of überhaupt iemand hebben gestuurd). Krijg Athlon nu niet te pakken. Zo dus nog maar een keer bellen.
Vraag me dus af of ze nu iemand naar Tilburg hebben gestuurd (of überhaupt iemand hebben gestuurd). Krijg Athlon nu niet te pakken. Zo dus nog maar een keer bellen.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:18:
Een P niets voor jou?wiemert schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:18:
Ik heb niet de behoefte om de leasemaatschappij hier te noemen. Maar ik lees in dit hele topic veel van dit soort verhalen en volgens mij heeft dit naast een zekere mate van klantgerichtheid en service levels ook te maken met fatsoen.
[...]
https://www.tesla.com/nl_...rrangeby=plh&zip=&range=0
Dit topic is gesloten.
Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.
Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.
Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.
Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.
* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *
Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.
Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.