Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-mens
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-07-2020
Ik kreeg vrijdag ineens een leverdatum op mijn beheerpagina, aankomende zaterdag (28/12) om 17:00 bij Koopman.
Net nog even met Tesla gebeld en te horen gekregen dat het kenteken G-...-XD is. Volgens de RDW-site is de tenaamstelling nog niet gedaan.

Wat me wel opviel is de cataloguswaarde. Ik heb een LR, wit met Aerovelgen en een trekhaak. Volgens de offerte (en de config op de Tesla site) is de cataloguswaarde EUR 61.829. Gek genoeg staat op de site van de RDW een waarde van EUR 66.780

Iemand een idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:40:
[...]
Ik had de auto in de app staan, kon de verwarming vast aanzetten en de frunk openen etc.. Daar was dus ook de lokatie zichtbaar welke volgens mij GPS gebaseerd is
Dan was de door Tesla opgegeven ophaal moment in ieder geval al geweest. Dat klopt dan wel met wat je aangaf dat dat al op 20 december had moeten zijn. Dat is het moment dat dat bij Tesla vrijgegeven wordt namelijk.

Had jij van Athlon ook zo'n formulier gehad waar je op moet aangeven waar je je levering wil? En zo ja, had je daar ook een bevestiging op gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-05-2022
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:52:
[...]

Zeker weten dat dat nog zo is, bij mij en andere is die sinds vanochtend uit de app verdwenen..
Hoe bedoel je dat? Dat de auto dus niet automatisch vanuit de app beschikbaar is nadat hij het terrein verlaten heeft, ondanks dat hij wel aan mijn account gekoppeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Burn_and_Fire schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:00:
[...]

Dan was de door Tesla opgegeven ophaal moment in ieder geval al geweest. Dat klopt dan wel met wat je aangaf dat dat al op 20 december had moeten zijn. Dat is het moment dat dat bij Tesla vrijgegeven wordt namelijk.

Had jij van Athlon ook zo'n formulier gehad waar je op moet aangeven waar je je levering wil? En zo ja, had je daar ook een bevestiging op gehad?
Yeps, vandaag bevestiging dat hij morgen geleverd word....maar eerst zien en dan geloven

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
mcshameless schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:01:
[...]

Hoe bedoel je dat? Dat de auto dus niet automatisch vanuit de app beschikbaar is nadat hij het terrein verlaten heeft, ondanks dat hij wel aan mijn account gekoppeld is?
Ik heb de auto nog niet maar kon hem wel bedienen vanuit de app, sinds deze morgen dus niet meer...Ik hoop dat hij nog op het terrein staat in Tilburg....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mcshameless
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:04:
[...]

Ik heb de auto nog niet maar kon hem wel bedienen vanuit de app, sinds deze morgen dus niet meer...Ik hoop dat hij nog op het terrein staat in Tilburg....
Ah bedankt; ik kan nog niets bedienen. "zie" wel de gekoppelde auto in de app, in mijn account ook VIN en afspraak.

Tot nog toe vind ik de manier van communiceren vanuit zowel Tesla als de LM echt waardeloos. Athlon spreekt zichzelf continue tegen. Mail zegt A, medewerker zegt B. Er was niet eens een kenteken bij Athlon bekend, terwijl ze morgen de auto op moeten halen. Het hele feit dat ik die wagen niet eens zelf op kan halen vind ik absurd; dat is niet hoe het afgesproken is. Maar goed, maar goed... we wachten morgen even af. Ik hoop gewoon dat ik de auto kan volgen, dat maakt het een stuk eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent023
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

Alle kentekens die nu uitgegeven worden beginnen met een H, dus mocht je volgende week nog een auto met een kenteken beginnend met G ophalen, dan staat de auto dus al een tijdje in de database van de RDW.

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou eindelijk ook iemand van Tesla gesproken,
Athlon verhaal is compleet Bu......

1. Auto is gewoon al in NL
2. Auto is nooit in Zeebrugge geweest.
3. Auto moet gewoon in Amsterdam worden opgehaald.

Maar heb in ieder geval kenteken G-XXX-XK

Wel is Telsa bezig met alle teneaamstellingen,

Hele aardige man via 020 nummer, ze zijn daar op sales nu alle delivery zaken af aan het handelen, blijkbaar enige nummer dat bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nou hier is t helemaal drama. Na lang bellen met Tesla Rotterdam blijkt de vin die ik had niet meer gekoppeld is. Leaseplan belt niet terug.
Tesla gaf aan nog 1 model in mijn config te hebben met 1000km op de klok, maar Leaseplan wil dat wss niet omdat het een demo auto was. Zucht.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

vandaag langs geweest bij Tesla Rotterdam, uitermate vriendelijk geholpen. factuur klopt nog steeds niet, marge auto afgetrokken van mijn zakelijke factuur. men gaat het oplossen. ik ben benieuwd. wel de restant betaling gedaan. we gaan het morgenochtend meemaken.

wat er ook gebeurd altijd blijven lachen :) :) allememaggies
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:21:
[...]

Hier precies hetzelfde...eindfactuur niet in de mail gehad maar wel in het account te zien. Hier klopt weinig van, gisteren de financial lease maatschappij gesproken en die wilde me zo snel mogelijk ophangen. Zeer onvriendelijk "geholpen". Uiteindelijk na een uur ze nogmaals gesproken en die gaven aan dat ik nog een factuur moet ontvangen. Dinsdag ophalen...maandag een factuur ontvangen en betalen, ben benieuwd of dat allemaal lekker soepel loopt.

Ik ben geen fan van mensen achterna zitten om hun eigen werk te doen, maar soms is het maar beter om even zeker te zijn.

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
DennusB schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:17:
Nou hier is t helemaal drama. Na lang bellen met Tesla Rotterdam blijkt de vin die ik had niet meer gekoppeld is. Leaseplan belt niet terug.
Tesla gaf aan nog 1 model in mijn config te hebben met 1000km op de klok, maar Leaseplan wil dat wss niet omdat het een demo auto was. Zucht.
Dikke kans dat je VIN aan een account van Leaseplan hangt.. die hebben je bestelling overgenomen als ik het me goed herinner. Was bij mij ook het geval.
De afspraak-sms die ik ontving (tweede, nadat de eerste uit mijn account was) had ook een ander RN namelijk, die van Alphabet (in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DeEeekhoorn schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:21:
[...]

Dikke kans dat je VIN aan een account van Leaseplan hangt.. die hebben je bestelling overgenomen als ik het me goed herinner. Was bij mij ook het geval.
De afspraak-sms die ik ontving (tweede, nadat de eerste uit mijn account was) had ook een ander RN namelijk, die van Alphabet (in mijn geval).
Helaas niet, ze zagen dat de VIN die ik had nu aan een bestelling van Athlon hing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen reactie op SMS, telefonisch niet doorheen gekomen (ook niet veel moeite voor gedaan), kenteken zichtbaar in online omgeving van de leasemaatschappij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeEeekhoorn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-09 09:15
DennusB schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:25:
[...]

Helaas niet, ze zagen dat de VIN die ik had nu aan een bestelling van Athlon hing.
Heb je 2000,- aanbetaald zelf? Zo ja, dan had ik toch echt even 'vriendelijk' gevraagd of dat ze jouw auto terughangen aan het daarvoor bestemde account zodat jij hem meekrijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tons Tesla
  • Laatst online: 23-01-2022
Vandaag niet de grote dag... zelfs nog helemaal niets gehoord maar dacht rij toch is langs (behalve rn en vin vanaf eind nov). Betreft M3 P demo 8000km). Levering in amsterdam... dat dan weer wel...

Vandaag uit mijn werk toch maar is in Tilburg bij de Tesla langs. Vriendelijke meid bij receptie gaf aan dat hij (nog) in Tilburg staat, verwees me door naar de febriekslocatie (enkele km verder op). Daar geholpen door een (nog vriendelijkere meid), pakte de rdw papieren erbij... ze zei... we poetsen hem even en dan kun je hem over een uurtje ophalen... champagne 🥳🥳🥳...

Ik naar huis geracet(kids en vrouw in de auto) en weer terug naar Tesla 😇😇😇😇

Onderweg gebeld door zelfde meid... even vriendelijk... euh meneer, u zou zo terug komen om u tesla op te halen, om half 3. Ik: Ja 😁. Nou... er zit een gat in de deur van u tesla dus er moet een hele nieuwe deur in. We komen even bij u terug voor een nieuwe afspraak. Kids huilen, vrouw huilen en ik huilen 😭😭😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
Tons Tesla schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:29:
Vandaag niet de grote dag... zelfs nog helemaal niets gehoord maar dacht rij toch is langs (behalve rn en vin vanaf eind nov). Betreft M3 P demo 8000km). Levering in amsterdam... dat dan weer wel...

Vandaag uit mijn werk toch maar is in Tilburg bij de Tesla langs. Vriendelijke meid bij receptie gaf aan dat hij (nog) in Tilburg staat, verwees me door naar de febriekslocatie (enkele km verder op). Daar geholpen door een (nog vriendelijkere meid), pakte de rdw papieren erbij... ze zei... we poetsen hem even en dan kun je hem over een uurtje ophalen... champagne 🥳🥳🥳...

Ik naar huis geracet(kids en vrouw in de auto) en weer terug naar Tesla 😇😇😇😇

Onderweg gebeld door zelfde meid... even vriendelijk... euh meneer, u zou zo terug komen om u tesla op te halen, om half 3. Ik: Ja 😁. Nou... er zit een gat in de deur van u tesla dus er moet een hele nieuwe deur in. We komen even bij u terug voor een nieuwe afspraak. Kids huilen, vrouw huilen en ik huilen 😭😭😭😭😭
"Er zit een gat in de deur".... wtf gewoon. Hoe dan.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DigiDaan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 20:05
mcshameless schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:30:
[...]

"Er zit een gat in de deur".... wtf gewoon. Hoe dan.
Raampje omhoog > probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
DeEeekhoorn schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:28:
[...]

Heb je 2000,- aanbetaald zelf? Zo ja, dan had ik toch echt even 'vriendelijk' gevraagd of dat ze jouw auto terughangen aan het daarvoor bestemde account zodat jij hem meekrijgt.
Jep heb ik aanbetaald. Ze bellen me vanmiddag nog terug met meer info als t goed is. En anders ga ik ze dat zeker even vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
ik krijg nu wel ineens berichtjes dat er een nieuwe MTC/DKV Athlon pas voor me is aangemaakt. Verder nog helemaal niets

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
DennusB schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:25:
[...]

Balen! Die VIN zie je toch direct op de website bij het bestellen van snel leverbaar modellen? Hebben ze hem twee keer verkocht of zo? Staan nu trouwens een aantal LR op de site...
Tons Tesla schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:29:
Haha, moest wel even gniffelen... niet om het leed, maar je vertelt het leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
claudior schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:41:
[...]

Balen! Die VIN zie je toch direct op de website bij het bestellen van snel leverbaar modellen? Hebben ze hem twee keer verkocht of zo? Staan nu trouwens een aantal LR op de site...
Gok dat leaseplan gewoon weer heeft lopen kloten met de order en Tesla daarom die auto weer heeft losgekoppeld .. word er echt heel erg moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nog een aparte bevestiging gehad naast de mail van 'Verwachte leverdatum 24 december'?
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:03:
[...]

Yeps, vandaag bevestiging dat hij morgen geleverd word....maar eerst zien en dan geloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:58:
Heb je nog een aparte bevestiging gehad naast de mail van 'Verwachte leverdatum 24 december'?

[...]
vrijdag mail gehad om lokatie op te geven, vandaag bevestiging. Nu in conclaaf met de account manager voor definitieve bevestiging

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:29
Richting het eind van het jaar is het tijd voor awards.... ik zeg: tijd voor de Grootste Tweakers Model 3-besteller Teleurstelling van 2019 Award!!

Ik wil alvast nomineren:

- Iedereen en z'n moeder rijdt al met zijn config: ElonDusk
- Merkt thuis dat 'ie een LR RWD heeft gekregen ipv een AWD (Naam bekend?)
- Nog tijdens het leveren gecancelled wegens een gat in de deur? Tons Tesla
- Tijdens afhalen in A'dam verteld worden 'sorry meneer uw auto staat nog in Zeebrugge' (naam bekend?)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

EvaluationCopy schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:13:
Richting het eind van het jaar is het tijd voor awards.... ik zeg: tijd voor de Grootste Tweakers Model 3-besteller Teleurstelling van 2019 Award!!

Ik wil alvast nomineren:

- Iedereen en z'n moeder rijdt al met zijn config: ElonDusk
- Merkt thuis dat 'ie een LR RWD heeft gekregen ipv een AWD (Naam bekend?)
- Nog tijdens het leveren gecancelled wegens een gat in de deur? Tons Tesla
- Tijdens afhalen in A'dam verteld worden 'sorry meneer uw auto staat nog in Zeebrugge' (naam bekend?)
@appelsientje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-08 11:10
EvaluationCopy schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:13:
Volgens mijn LM moesten zij 2 mensen teleurstellen die in juli hadden besteld (SR+), die zou ik wel willen nomineren mochten zij hier rondhangen.. Ik baal zelf ook nog steeds, en ik heb een stuk later besteld (collega 3 dagen eerder en die rijdt er al ruim 2 weken in rond (exact zelfde config als ikzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:50
Zojuist nog contact gehad met Tesla Amsterdam. Hij gaf aan dat Athlon de auto op 28/12 ophaalt, conform afleverafspraak in mijn account.

Tevens kenteken ontvangen: G-***-XJ

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
Akkoord gegeven op het alternatief voor mijn niet meer in 2019 leverbare SR+. Nu twee weken later is door de LM eindelijk na papieren rompslomp de bestelling aangepast naar een LR. Zie het nu ook op mijn account. Fingers crossed dat ik die VIN nog toegewezen krijg en dat die ketel nog geleverd wordt dit jaar, anders wordt ie geannuleerd en ga ik naar alternatieven kijken...

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels weer contact gehad met LM. :)
Auto staat in Nederland. (geen idee waar trouwens) 8)7
Auto word zo wie zo dit jaar op kenteken gezet omdat ze niet zeker weten of dat hij dit jaar uitgeleverd gaat worden.
Maar het kan inderdaad ook zo zijn dat ik vandaag of morgen een smsje krijg. Met direct afhalen.
We gaan het zien. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 13:44
Whoop whoop, mag zaterdag mijn M3P ophalen. G-xxx-XK, wel in de RDW db, maar de tenaamstelling heeft nog niet plaatsgevonden.

Om 9:30 aan de beurt!

Besteld, RN en Vin op 3-12

Jouw naam in onder mijn Post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu voor het eerst de VIN op mijn beheerpagina.. Zegt dat nog iets :P?

Athlon net aan de lijn gehad, die zeiden als je mail hebt gehad met verwachte leverdatum 24 dan kan je er vanuit gaan dat dat ook zo is...

Nu proberen Tesla aan de lijn te krijgen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nMad
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:32:
Ik zie nu voor het eerst de VIN op mijn beheerpagina.. Zegt dat nog iets :P?

Athlon net aan de lijn gehad, die zeiden als je mail hebt gehad met verwachte leverdatum 24 dan kan je er vanuit gaan dat dat ook zo is...

Nu proberen Tesla aan de lijn te krijgen..
Als je de algemene Athlon mail hebt ontvangen met verwachte leverdatum 24/12 dan zou ik daar maar niet van uit gaan.

Zie mijn post: nMad in "Het grote Tesla Levering topic"

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:50:
[...]

Dat is wel wat ik gedaan heb idd. Kan moeilijk voor jou beslissen😬

Heb je inmiddels ook deze sms?

Excuses voor het ongemak, wij hebben een fout

ontdekt in het versturen van voorgaande bericht en had niet verstuurd moeten worden. Uw Model 3 staat wel klaar voor levering vandaag. Neem uw nieuwe Tesla in ontvangst op Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.
Nee niet gehad ben toch maar niet gegaan ik kan nog wel wachten tot vrijdag 😂

Veel plezier met je bolide

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor je bericht.

Ga ik er morgen inderdaad niet speciaal voor thuis blijve. Sjees wel naar huis als een chauffeur belt haha!
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:35:
[...]

Als je de algemene Athlon mail hebt ontvangen met verwachte leverdatum 24/12 dan zou ik daar maar niet van uit gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tons Tesla
Story continues... net Engelse man aan de telefoon waarom ik er om half 3 niet was om mijn Tesla op te halen...

Euh... hole in my door 🙈🙈🙈

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Athlon communiceert al jaren slecht tot helemaal niet. En zeer onbeschoft aan de telefoon.Hallo, wij zijn jullie klant! Van mij mogen ze een communicatie cursus in de dienstverlening gaan volgen.

De Tesla drukte doet er niet toe. Ook andere LM hebben er mee te doen.

Ik vraag me af waarvoor deze gasten hun maandelijkse salaris ontvangen. Voor het koffie slurpen :?
Dienstverlening zit niet in hun bloed. :(
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:35:
[...]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:34:
[...]

Athlon persoonlijk spreken is lastig aangezien het een bedrijf is ;)

Ik heb contact gehad met de relatiebeheerder binnen Athlon die onder andere mijn werkgever in haar portefeuille heeft.

Heb zojuist echter een mail ontvangen met de volgende inhoud:

[...]

Handige informatie voor velen van ons. Betekent dus dat levering op 23/24 december erg onwaarschijnlijk is.

[...]

Ik zou aanraden om de relatiebeheerder van 'jouw werkgever' binnen Athlon te mailen.
Dit maakt mij echt zo kwaad :(

Ik heb vandaag letterlijk 3 keer met Athlon gesproken en met 3 verschillende mensen. Allemaal bleven ze volhouden dat een chauffeur morgen mijn Tesla komt brengen. Hoe vaak ik ook aangaf dat in mijn Tesla account en SMS staat dat de Tesla pas de 27ste klaar is! Ik 100x aangeven dat ik morgen al mijn afspraken moet verzetten als die echt morgen komt. Ja meneer hij komt echt morgen. Alle 3 "Athlon datum is leidend"!!

Wat een stelletje idioten. Laatste keer Athlon voor mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nMad
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:44:
Athlon communiceert al jaren slecht tot helemaal niet. En zeer onbeschoft aan de telefoon.Hallo, wij zijn jullie klant! Van mij mogen ze een communicatie cursus in de dienstverlening gaan volgen.

De Tesla drukte doet er niet toe. Ook andere LM hebben er mee te doen.

Ik vraag me af waarvoor deze gasten hun maandelijkse salaris ontvangen. Voor het koffie slurpen :?
Dienstverlening zit niet in hun bloed. :(

[...]
Ja, heel slecht..
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:45:
[...]

Ik heb vandaag letterlijk 3 keer met Athlon gesproken en met 3 verschillende mensen. Allemaal bleven ze volhouden dat een chauffeur morgen mijn Tesla komt brengen. Hoe vaak ik ook aangaf dat in mijn Tesla account en SMS staat dat de Tesla pas de 27ste klaar is! Ik 100x aangeven dat ik morgen al mijn afspraken moet verzetten als die echt morgen komt. Ja meneer hij komt echt morgen. Alle 3 "Athlon datum is leidend"!!

Helemaal met je eens!! Ook laatste keer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Hoe kom jij aan de levering voor de 18e?
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:48:
[...]

Ja, heel slecht..

[...]

Helemaal met je eens!! Ook laatste keer voor mij.

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens wat een dag krijg onderstaande;)

G-***-XD Afleverdatum 27-12-2019 Tijdstip onbekend

Wat betreft de aflevering en de registratie 2019 moet het nu wel goedkomen, want Telsa verzorgd de registratie direct wanneer de kentekens bekend zijn. Tesla zal met de berijders nog een afleverafspraak maken via de mobiele telefoon of e-mail.

Happy :D:D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Cool
  • Laatst online: 23-04 21:36
[...]

LeasePlan bijvoorbeeld is niet veel beter hoor. Denk dat alle grote leasemaatschappijen door het ijs zakken met Tesla. Het zijn op winstmaximalisatie gerichte ondernemingen waar ik helaas vanuit mijn werkgever zaken mee moet doen. Anders wist ik het wel. Ook goed dat er concurrentie komt voor Tesla volgend jaar, want hun leverbetrouwbaarheid lijkt ook nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tenzij ze morgen echt komen ;) ;) tesla administratie is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nMad
Frankkieboyy schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:48:
Hoe kom jij aan de levering voor de 18e?

[...]
Levering voor de 18e? Snap niet wat je hiermee bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
sorry 28e haha
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:50:
[...]

Levering voor de 18e? Snap niet wat je hiermee bedoelt.

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnHard
Ok, net van Athlon bevestigd gekregen dat ze voor 99,9% zeker de auto morgen komen brengen, kenteken gekregen maar die staat nog niet geregistreerd....

We zien wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nMad
Volgens afspraak in mijn Tesla account en Tesla medewerker die ik aan de lijn had. Maar ik heb geen idee of dit ook daadwerkelijk de 28e gaat gebeuren, vandaar het vraagteken ;)

Alle feiten op een hoop gegooid ga ik van het volgende uit:
Tenaamstelling kenteken voor 1/1/2020.
Levering van de auto binnen nu en 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:52:
Ok, net van Athlon bevestigd gekregen dat ze voor 99,9% zeker de auto morgen komen brengen, kenteken gekregen maar die staat nog niet geregistreerd....

We zien wel...
Dat verhoogd voor mij de kansen! Mijn M3 is ook al tenaamgesteld en heb ook al het kentekenbewijs. ;) Welke kentekenreeks ben jij terecht gekomen? Ik heb sterk de indruk dat er erg veel G-xxx-TR's uit Tilburg komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
  • Laatst online: 28-01-2022
-verwijderd-

[ Voor 98% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Ik kom er telefonisch echt niet doorheen, probeer gewoon het 020 nummer wtf zeg. Al heel de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

interpolis doet het goed bij ons
geronim schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:01:
Kenteken, sms, mail, fin lease voorstel onvangen! 28e ophalen.

Alleen die verzekering, lastiger dan ik dacht. LR AWD, financial lease, eenmanszaak, 6 schadevrije jaren... Zoekfunctie leverde niet op wat ik zocht dus toch even de vraag.

- FBTO: autos boven de 50k aanschaf zijn slechts verzekerd tegen diefstal voor dagwaarde +10%. Als je onder de 50k zit is het 3 jaar lang de nieuwwaarde. Eenmanszaak vs prive maakt allemaal niet uit (bij eenmanszaak staat nl bij de RDW je privenaam omdat eenmanszaak geen rechtspersoon is)
- Promovendum: ivm het vermogen van LR AWD zijn 8 schadevrije jaren nodig (ik heb 6)
- Centraal Beheer: eenmanszaak? Dan is een bedrijfspolis noodzakelijk ivm de gewone particuliere. 750 eigen risico, stuk hogere premie en allerlei zaken uitgesloten.

Kortom wie heeft de gouden tip voor een LR AWD verzerkering met bovenstaande zaken gedachten? Ik zoek ondertussen verder...

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Heb me Tesla nog niet maar weet wat me volgende auto over 5 jaar wordt.

De Ford Mustang Mach E 8)
Dit staat los van de service van Tesla. Tesla is een nieuw speler. Ze hebben veel te leren. Maar ik denk gezien de snelle groei doen ze het relatief goed. De medewerkers zijn over het algemeen vriendelijk, als ik mijn ervaringen en dat van Tweakers hier mag meewegen.

Ik verwacht tegen die tijd veel keus en direct leverbaar het hele jaar door van EV of ander nieuw techniek.

Dat de LM het nu zwaar hebben wat capaciteit betreft kan ik me voorstellen, maar ben je onbeleefd dan moet je niet bij een LM gaan werken. Op termijn gaat het dit soort bedrijven de kop kosten. Dan gaat men zielig doen. Er is veel concurrentie op komst met LM en andere dienstverleners.
Alleen de beste zullen het overleven. Want uiteindelijk is het de eindklant die bepaald wie mag blijven.
Mr. Cool schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:49:
[...]

LeasePlan bijvoorbeeld is niet veel beter hoor. Denk dat alle grote leasemaatschappijen door het ijs zakken met Tesla. Het zijn op winstmaximalisatie gerichte ondernemingen waar ik helaas vanuit mijn werkgever zaken mee moet doen. Anders wist ik het wel. Ook goed dat er concurrentie komt voor Tesla volgend jaar, want hun leverbetrouwbaarheid lijkt ook nergens op...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marco0672
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 14-04-2020
Vandaag de M3P mogen ophalen. Goed geregeld! In de tent was het vanochtend al lekker druk. Ik was er om 10.15 lekker op tijd voor de afspraak om 11 uur. Even 5 minuten wachten en daarna aan de beurt geen verschil in rijen hoor, allemaal gaan ze even snel. Na 10 minuten stond ik al weer buiten met een RDW papier en een nummer met de locatie van de auto. De auto snel gevonden mede door de behulpzame medewerkers. Daarna de check ronde doorlopen, eerst de binnenkant en daarna de buitenkant. Ondertussen was een van de medewerkers ook komen kijken of alles goed ging. Hij hielp even met de check van de buitenkant en we vonden 1 plekje waarvoor hij de auto even meenam. Even terug naar de tent gegaan en nog 10 minuutjes gewacht. Inmiddels was de App live en kon ik zien dat de auto weer aan kwam rijden.Na een laatste check de gang naar buiten met 180 KM range. Onderweg naar de Supercharger bij Naarden. Wat mij opviel was de klantvriendelijkheid, allemaal heel beleefd en correct. De bloemen heb ik niet gemist, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren! De auto is super! Voor twee kleine dingen een afspraak gemaakt bij de Tesla Duiven (Krasjes bij de camera op B stijl, en het stuur staat een beetje scheef). Ik ga nu over naar het andere Tesla Item, de achterblijvers: veel succes en plezier, als je de Tesla eindelijk mag halen.

M3P, Midnight Grey, 20" Grey, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Alleen die verzekering, lastiger dan ik dacht. LR AWD, financial lease, eenmanszaak, 6 schadevrije jaren... Zoekfunctie leverde niet op wat ik zocht dus toch even de vraag.

- FBTO: autos boven de 50k aanschaf zijn slechts verzekerd tegen diefstal voor dagwaarde +10%. Als je onder de 50k zit is het 3 jaar lang de nieuwwaarde. Eenmanszaak vs prive maakt allemaal niet uit (bij eenmanszaak staat nl bij de RDW je privenaam omdat eenmanszaak geen rechtspersoon is)
- Promovendum: ivm het vermogen van LR AWD zijn 8 schadevrije jaren nodig (ik heb 6)
- Centraal Beheer: eenmanszaak? Dan is een bedrijfspolis noodzakelijk ivm de gewone particuliere. 750 eigen risico, stuk hogere premie en allerlei zaken uitgesloten.

Kortom wie heeft de gouden tip voor een LR AWD verzerkering met bovenstaande zaken gedachten? Ik zoek ondertussen verder...
probeer deze eens carmeleon.nl

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvaa
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 21-09-2021
[...]

Ik zou eerst morgen even afwachten en je dan pas 'kwaad maken'.
Misschien weten zij wel meer, zij hebben nou eenmaal de aankoop gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Sms ontvangen voor levering op 30-12

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 93% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcshameless
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:52:

We zien wel...
Athlon lult maar wat. Mijn auto zou morgen klaar staan. Met tesla gebeld. Idd morgen gereed voor levering. Ware het niet dat Athlon nog steeds geen kenteken heeft en hij nog niet tenaam gesteld is. Einde van de dag te horen dat Athlon hem toch niet morgen gaat afleveren, terwijl Tesla er van uit gaat van wel. Nu is Athlon dus degene die de vertragende factor is. Ik word moe van het gebrek aan doortastendheid. Wanneer Athlon gewoon vanochtend met Tesla contact had opgenomen, had alles al lang geregeld kunnen zijn. Maar nee, lekker heel de dag afwachten en dan aan het einde van de dag concluderen dat het niet meer gaat lukken. We klagen met zijn allen wat af wat betreft de communicatie vanuit Tesla en vaak ook terecht, maar dat de LM zich zo zou laten kennen had ik niet verwacht en vind ik beneden alle peil. Regel het gewoon, in plaats van je te verschuilen achter procedures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
[...]

Misschien is het een idee eens te vragen aan Tesla om de leasemaatschappijen goed in te lichten en bereikbaar te zijn met vragen van de leasemaatschappij .

De firma Tesla heeft nog heel wat te leren op het gebied van communicatie naar hun klanten en de leasemaatschappijen .

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 96% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaringen morgen, ik heb mijn hele Athlon verhaal aan medewerker van Tesla verteld en die zegt heel hard lachend, ja die gasten van Athlon pfff wat moet ik daarop zeggen.
Ik had ook drie andere verhalen.
1. Gefeliciteerd hij komt de 24e, dus morgen
2. Sorry helaas is er naar iedereen dezelfde mail gestuurd, levering nog onbekend, kenteken onbekend.
3. Sorry uw auto staat nog in Zeebrugge dat wordt een lastig verhaal.

Datum van afspraak in Tesla account is leidend dus eerder sowiso niet.
Maar ja enigzins kijk ik er ook niet van op dat ze morgen in ene op de stoep staan.

We gaan het zien, ben benieuwd naar de andere verhalen van Athlon die morgen geleverd worden.
Enige lichtpuntje van de dag is dat ik een kenteken weet en de tenaamstelling in de gaten kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:32:
[...]

Ben heel benieuwd naar je ervaringen morgen, ik heb mijn hele Athlon verhaal aan medewerker van Tesla verteld en die zegt heel hard lachend, ja die gasten van Athlon pfff wat moet ik daarop zeggen.
Ik had ook drie andere verhalen.
1. Gefeliciteerd hij komt de 24e, dus morgen
2. Sorry helaas is er naar iedereen dezelfde mail gestuurd, levering nog onbekend, kenteken onbekend.
3. Sorry uw auto staat nog in Zeebrugge dat wordt een lastig verhaal.

Datum van afspraak in Tesla account is leidend dus eerder sowiso niet.
Maar ja enigzins kijk ik er ook niet van op dat ze morgen in ene op de stoep staan.

We gaan het zien, ben benieuwd naar de andere verhalen van Athlon die morgen geleverd worden.
Enige lichtpuntje van de dag is dat ik een kenteken weet en de tenaamstelling in de gaten kan houden.
Grappige is dus, dat er bij mij morgen in het Tesla account staat, maar Athlon gewoon van niets weet. Mijn persoonlijk vermoeden is dat Athlon het gewoon nog niet verwerkt heeft én NIET Tesla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djas-pr
Sms is binnen. 30e wordt hij geleverd.....

Hoop ik....

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Saxi
  • Laatst online: 19-10-2024

Ik kreeg van Univé een prima offerte voor mijn M3P. Tot 85k is een terugvind systeem (TV10) niet noodzakelijk en het alarm van Tesla wordt geaccepteerd als zijnde SCM3. Je kunt als extra optie 3 jaar voor nieuwwaarde verzekeren. Standaard is 1 jaar. Ik heb >20 schaddevrije jaren dus kan niet voorspellen of het voor jou ook interessant is.

Model 3 Performance | Red | White interior | Aflevering 24-12-2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier nu sms voor aflevering 27-12. Betreft een P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

AWD Long Range wit trekhaak aero zwart interieur besteld

Krijg nu op één of andere manier geen trekhaak en zoals zelf ontdekt een Long Range RWD wit zonder trekhaak aero en zwart interieur. Dit had ik ontdekt nadat we het kenteken hadden gekregen de VIN als meldcode stond vermeld.

LM vond mijn opmerking interessant zo bleek vanmorgen toen ik ze belde. Later kreeg ik een mail dat ik gelijk had en t niets uitmaakte want het is een Long Range en accu gaat niet stuk bij een Tesla.
Ik ben maar akkoord gegaan omdat niets zeker is. Autopilot, premium (stoelverwarming achter? Sub?) Dat konden ze mij niet zeggen. Take it or leave it.

Long Range was voor mij het belangrijkste. We zullen het zien. Ben zostraks gebeld, hij is onderweg.

0-100 kmh is het verschil ik meen 5,1 ipv 4,6 (standard range 5,6). Geen dubbele accu en voor de rest hoop ik dat hij op de awd na gelijk is aan de oorspronkelijk bestelde. Leaseprijs gaat nu naar beneden iig en de bijtelling.

Ik ga er vanuit dat ie hier zo heel aan komt. Ik wens iedereen nog veel succes toe dat de auto nog dit jaar op kenteken komt!

Ps account staat nog online iets van transfer en auto koppelen en app werkt ook nog niet. Dit wacht ik ook maar rustig af.

Ik ben blij dat hij er is en dat is het belangrijkste. De rest moet ik maar snel vergeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 30/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

Wiehoewww

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcshameless
Bruutil schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:36:
Gefeliciteerd! Uw Model 3 wordt bij u geleverd op 30/12 uw leasemaatschappij neemt contact met u op om verdere details af te stemmen. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

Wiehoewww
Athlon zeker? ik zou even bellen.... voordat je er op de 30e achter komt dat zij nog van niets weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinny74
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 31-03-2024
mcshameless schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:29:
[...]

Athlon lult maar wat. Mijn auto zou morgen klaar staan. Met tesla gebeld. Idd morgen gereed voor levering. Ware het niet dat Athlon nog steeds geen kenteken heeft en hij nog niet tenaam gesteld is. Einde van de dag te horen dat Athlon hem toch niet morgen gaat afleveren, terwijl Tesla er van uit gaat van wel. Nu is Athlon dus degene die de vertragende factor is. Ik word moe van het gebrek aan doortastendheid. Wanneer Athlon gewoon vanochtend met Tesla contact had opgenomen, had alles al lang geregeld kunnen zijn. Maar nee, lekker heel de dag afwachten en dan aan het einde van de dag concluderen dat het niet meer gaat lukken. We klagen met zijn allen wat af wat betreft de communicatie vanuit Tesla en vaak ook terecht, maar dat de LM zich zo zou laten kennen had ik niet verwacht en vind ik beneden alle peil. Regel het gewoon, in plaats van je te verschuilen achter procedures.
Bij mij vandaag precies hetzelfde, stelletje prutsers bij Athlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gvwe
  • Laatst online: 03-01-2022
Morgen mijn t3 p halen .... Maar de definitieve factuur wordt vanuit tesla maar niet verstuurd evenals kenteken .... tesla de hele dag telef niet bereikbaar heb maar sms gestuurd....

Iemand dezelfde problemen ?? Ben bang dat het niet goed gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
Burn_and_Fire schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:57:
[...]

Dat verhoogd voor mij de kansen! Mijn M3 is ook al tenaamgesteld en heb ook al het kentekenbewijs. ;) Welke kentekenreeks ben jij terecht gekomen? Ik heb sterk de indruk dat er erg veel G-xxx-TR's uit Tilburg komen.
Het is de g-***-vf geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tons Tesla
Gvwe schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:49:
Morgen mijn t3 p halen .... Maar de definitieve factuur wordt vanuit tesla maar niet verstuurd evenals kenteken .... tesla de hele dag telef niet bereikbaar heb maar sms gestuurd....

Iemand dezelfde problemen ?? Ben bang dat het niet goed gaat komen
Had hem vandaag ook bijna mee gekregen zonder dat ik de eindfactuur had voldaan. Werd onderweg gebeld dat er een gat in een van mijn deuren zat dus moest onverrichte zaken weer naar huis... anders had hij nu bij me voor de deur gestaan. Ik zou (zeker) zeker gaan... personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam dus moet zeker goed komen als je er eenmaal bent 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
geronim schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:22:
[...]

Ook niet als je voor verkoop kiest? Dat was bij mij de truuk.
Heeft geholpen thx - heb kenteken
Ik krijg geen sms of mail, de leverdatum op de site klopt punt uit haha dat kreeg ik te horen

[ Voor 20% gewijzigd door jzoin2 op 23-12-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djas-pr
Bij mij staat trouwens Veluwezoom 4 als adres voor ophalen. Dat is bij athlon in almere toch?

Nog meer die dat hebben?

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Ik zie bij RDW na invoeren willekeurige kentekens in de reeks van GxxxZB dat ze ook op zondag toelaten, te naamstellen etc. Bijvoorbeeld 22-12-2019, tijdstip 13:13 uur.
Dus in principe kan er elk moment van de dag een auto kenteken worden toegelaten cq te naam gezet.
Dus ook met de kerstdagen en volgende week zaterdag en zondag. Het is een administratieve geautomatiseerde handeling. Inloggen en invoeren de toelating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 98% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Niet online
Adres in mijn account staat op Asteriastraat. Dat is volgens mij Tilburg. Ik dacht dat de auto's vanuit Amsterdam geleverd werden.

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Krijg morgen m’n Tesla, lees ik dit in de begeleidende mail van Arval:

“Tesla adviseert zo snel mogelijk een creditcard te koppelen aan de Tesla Account zodat superchargen mogelijk blijft. MTc is in gesprek met Tesla om de laadpas als betaalmiddel te koppelen. Dit kan vooralsnog niet.“

Handig joh... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:29
ACoutinho schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:31:
Adres in mijn account staat op Asteriastraat. Dat is volgens mij Tilburg. Ik dacht dat de auto's vanuit Amsterdam geleverd werden.
Inmiddels ook vanuit Tilburg. Let er op dat uitlevering plaats vindt vanaf de Dongenseweg en níet de Asteriastraat

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens zijn jullie niet blij voor me dat ik me tesla vrijdag mag ophalen😂🤭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanbag
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18-06-2021
Filmpje. Spot je auto.

https://www.ad.nl/auto/ee...//t.co/GY1Lmg6GdW?amp%3D1

Ik heb inmiddels een smsje gekregen om de wagen de 28ste te komen ophalen. Heeft iemand ervaring of kennis over het inlever van een LeasePlan wagen daar?

Verder was ik benieuwd als iemand van plan is om wat chrome deletes, wraps of covers te gaan gebruiken? Wellicht, iemand die dit al gedaan heeft?

Yoeyoe

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen. Na bijna twee maanden vertoeven op dit geweldige forum ga ik jullie verlaten.
Heb vandaag mijn M3 LR zwart/zwart 19 inch opgehaald. Auto was helemaal netjes, 350km lading en heel behulpzaam geholpen door een blauw hesje.
De rij bij de check in was echt lang. Heb 1,5 uur gewacht en stond gelukkig in de snellere rij. Het nadeel van de vakantie tijd is dat er echt veel kinderen meegaan en iedereen is wel vergezeld met partner, vriend, neef of wat dan ook.

Eenmaal uit de rij naar de auto lopen is een verademing. Schitterende wagen natuurlijk en wegrijden gaat als een zonnetje. Mijn app deed het al dus had de auto vast voorverwarmd.
Een heerlijk stuk gereden en sociaal gedaan bij een SUC. Stond iemand met een SR en die zei ow jij heb een echte haha.
Laden gaat als een trein en elk moment is tot nu toe lekker geweest. De autopilot is goud waard.

Nu net thuis en even de benen strekken. Ga vanavond zeker nog even toeren en een SUC opzoeken omdat het kan haha.

Aan iedereen die nog wacht succes. Allemaal veilige kilometers gewenst en ook fijne dagen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:10
ACoutinho schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:21:
Sms ontvangen voor levering op 30-12
Mooi op tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TesSLa
  • Laatst online: 27-06-2022

Wij hebben vandaag toch bij Univé verzekerd. Sinds een aantal dagen hebben ze de onmogelijke tv01 eis laten vallen.

"Wij eisen bij uw voertuig een af-fabriek ingebouwd alarmsysteem met hellinghoekdetectie. Wij gaan
ermee akkoord dat dit geen SCM goedgekeurd systeem is, omdat de werking van dit systeem
vergelijkbaar is met een SCM goedgekeurd alarmsysteem. De clausule van alarmklasse 3 wordt op de polis geplaatst."

Nu heeft het beklag doen over onmogelijke eis toch iets opgeleverd 👍

Voor ons was Univé nu goedkoper dan Turien en Co.

We hebben nu € 500 eigen risico en zijn ex. Btw verzekerd (zakelijk)
Daarnaast 1 jaar nieuwwaarde meeverzekerd en rechtshulp en inzittenden verzekerd. En 12 schadevrije jaren. Dat kwam op ongeveer € 1.450 per jaar

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geronim
-verwijderd-

[ Voor 102% gewijzigd door geronim op 05-06-2021 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Woohoo :-D

Zojuist SMS ontvangen. Ik kan hem morgen tussen 10u en 15u of vrijdag tussen 10u en 16u ophalen in Tilburg.

Ik moet hem ophalen aan de Gesworenhoekseweg, deze locatie had ik nog niet eerder gehoord.

[ Voor 27% gewijzigd door rmathijssen op 23-12-2019 19:38 ]

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Dit is ook wel bijzonder....:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/bRwnf7Z/Screenshot-20191223-193549-01-01.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door tomas123 op 23-12-2019 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RikkieDee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-04-2020
En ja hoor eindelijk een VIN in de source. Zou het hem dan toch worden dit jaar?

LR AWD/Pearl White/Black/Aero/TH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Dit is wel een heel domme fout, je kijkt toch goed in welke auto je terug instapt lijkt mij, helemaal als er meerdere identieke naast elkaar staan :F

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
:F :) Gelukkig niet mijn blauwe G-3xx-TR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Mijn oorspronkelijke leverdatum was 18 dec, Athlon gaf die dag aan dat de levering niet ging lukken zoals ik ook bij andere Tweakers lees. Zojuist nieuwe leverdatum 30 dec in mijn Tesla account verschenen, een week wachten vind ik wel weer lang. Zijn er mensen die de levering naar voren hebben kunnen schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Niet online
mcshameless schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:37:
[...]

Athlon zeker? ik zou even bellen.... voordat je er op de 30e achter komt dat zij nog van niets weten.
Of gewoon zelf ophalen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JochemRebergen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-04-2024
Zouden ze m’n op naam gestelde en volledig betaalde M3P al eerder meegeven eigenlijk? Zeg, morgen ipv de 30e? Of zou je dan worden weggestuurd ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JochemRebergen op 23-12-2019 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
Eens, dat wil ik ook. Maar zolang dat kenteken nog niet bekend is bij Athlon kun je de auto niet ophalen, zo geven ze aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-05-2021

2

geronim schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:23:
[...]

Edit: ik lees t nu goed, zakelijk dus! Ik ga t morgen regelen, gaat m worden denk ik.

Mooi idd! Maareh zakelijke of privé auto? En indien zakelijk, heb je n particuliere verzekering kunnen krijgen of een zakelijke verzekering?
Je moet Carmeleon checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jheerink14
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-09 21:21
En dan maar hopen dat hij niet voortijdig een ongeval heeft of met 200km + langs een flitser ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossumvh
  • Laatst online: 01-06-2024
ik begrijp het allemaal niet meer.

m3 in app gehad, nu vanavond voor de tweede keer weg.

vorige week dinsdag al sms gehad van Tesla dat ik hij afgelopen donderdag kon worden opgehaald,

Kentekenbewij afgelopen vrijdag met de post ontvangen.
Athlon heren kunnen niets doen, behalve zeggen dat mailtje komt. maar wanneer is ?? (Weet wel dat de Athlon dames aardiger en beter behulpzaam zijn)

Maar vanavond M3 uit de app weg.

Arghh. Tijd voor een goede crisismanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 09:24
rmathijssen schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:40:
[...]

Dit is wel een heel domme fout, je kijkt toch goed in welke auto je terug instapt lijkt mij, helemaal als er meerdere identieke naast elkaar staan :F
Maar Tesla controleert toch wel welke auto je meeneemt? Ik dacht dat daar de laatste tent voor was.. vlak voor het wegrijden...

Dus de klant is nu niet alleen verantwoordelijk voor het vinden van de wagen op het terrein, maar ook nog dat die de juiste meeneemt.. (dat die uberhaupt start...)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Hier de zelfde situatie. Kenteken per post heb ik nog niet ontvangen. Kenteken heeft wel al tenaamsteling dus de 4% is in de pocket tenzij Athlon hem aan een ander geeft. Het kan nooit lang meer duren. :)
rossumvh schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:31:
ik begrijp het allemaal niet meer.

m3 in app gehad, nu vanavond voor de tweede keer weg.

vorige week dinsdag al sms gehad van Tesla dat ik hij afgelopen donderdag kon worden opgehaald,

Kentekenbewij afgelopen vrijdag met de post ontvangen.
Athlon heren kunnen niets doen, behalve zeggen dat mailtje komt. maar wanneer is ?? (Weet wel dat de Athlon dames aardiger en beter behulpzaam zijn)

Maar vanavond M3 uit de app weg.

Arghh. Tijd voor een goede crisismanager

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rossumvh
  • Laatst online: 01-06-2024
Qast schreef op maandag 23 december 2019 @ 19:52:
Mijn oorspronkelijke leverdatum was 18 dec, Athlon gaf die dag aan dat de levering niet ging lukken zoals ik ook bij andere Tweakers lees. Zojuist nieuwe leverdatum 30 dec in mijn Tesla account verschenen, een week wachten vind ik wel weer lang. Zijn er mensen die de levering naar voren hebben kunnen schuiven?
Waar kun je dat zien in je Tesla account? (via website of via app)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fatbenny
  • Laatst online: 07-03-2023
KermitNL schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:46:
Hier de zelfde situatie. Kenteken per post heb ik nog niet ontvangen. Kenteken heeft wel al tenaamsteling dus de 4% is in de pocket tenzij Athlon hem aan een ander geeft. Het kan nooit lang meer duren. :)

[...]
Gewoon gaan halen. Tesla is blij als ze hem kwijt zijn :Y
Pagina: 1 ... 308 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.