Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TesSLa
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-06-2022
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:26:
Volgens mij heb je na einde contractperiode niets te kiezen als je de restwaarde 20k niet kan ophoesten.
Je mag het niet verkopen. Stel de auto wordt voor 25k verkocht, dan krijg je de 5k niet retour van je financieerder. Dat is van hun. Want voor te zelfde zou de auto 15k opleveren dan lopen ze een risico van 5k wat ze niet op jou kunnen verhalen.

[...]
Die slotermijn is wat hierboven gezegd wordt een keuze. En keuze waar je vantevoren goed over na moet denken. Kan ik dat wel ophoesten?

Als je die slottermijn niet kunt betalen zal de leasemij eerst bij de entiteit aankloppen en die in gebreke stellen. Als die niet kan ophoesten zullen ze misschien er voorkiezen om uiteindelijk de auto te verkopen. Maar als dat niet genoeg is kloppen ze bij de eigenaar aan een moet je als nog betalen. (of ze vragen faillissement aan).

Maar als die auto 25 k oplevert en er moet nog 20k voldaan worden, gaat die 5k naar de economisch eigenaar (tenzij de leasemij allerlei extra kosten in rekening brengt omdat ze niet direct de slottermijn ontvangen hebben)

Overigens kreeg ik net deze sms:
Goedemorgen, graag vragen wij u om de betaling voor uw Tesla te voltooien. De instructies hiervoor staan op de factuur, die online beschikbaar komt via http://www.tesla.com/teslaaccount. Wij ontvangen graag vandaag een bewijs van betaling per mail op deliverynl@tesla.com onder vermelding van uw RN zodat de levering kan plaatsvinden. Alvast bedankt voor uw reactie, Tesla Delivery

We hebben de betaling zaterdag al gedaan, maar die wordt waarschijnlijk vandaag pas bijgeschreven.

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Landon schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:19:
Ze zitten niet stil bij Tesla, gisteren (zondag!) mijn auto tenaamgesteld.
Voor mijn duidelijkheid; ik heb ook zojuist mijn kenteken gekregen door de bellen met Athlon, G-xxx-VK, maar als er bij eigenaren prive/zakelijk 0/0 staat, staat de auto dan wel of nog niet op naam?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:50
nMad schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:42:
Dit vind ik behoorlijk verwarrend:
1) Athlon geeft 24 december aan, terwijl de datum volgens Tesla 28 december is.

2) Bovendien vind ik het bijzonder dat de afleverlocatie in Tilburg is. Ik ging er vanuit dat mijn auto ook op de RCC Europe zou staan vanwege het moment dat mijn VIN is toegekend (zie signature).

Goede nieuws is dat het _lijkt_ dat levering in 2019 gaat lukken!
Tesla geeft aan dat de auto nu in Amsterdam staat.

Athlon geeft aan dat afleverdatum van 28 december in Tesla account niet klopt. Naar verwachting wordt hij morgen gebracht, maar dat kon ze niet helemaal zeker zeggen. Bovendien wist ze niet of de chauffeur mij zou bellen als hij onderweg was.

Komt er dus op neer dat ik morgen de hele dag thuis moet blijven wachten op een auto die misschien komt :F

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:39:
[...]
Komt er dus op neer dat ik morgen de hele dag thuis moet blijven wachten op een auto die misschien komt :F
Bekijk het eens positief: Het zou ook zo kunnen zijn dat je morgen de hele dag niet op de auto zou hoeven te wachten omdat die pas in 2020 komt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TesSLa
Bruutil schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:38:
[...]

Voor mijn duidelijkheid; ik heb ook zojuist mijn kenteken gekregen door de bellen met Athlon, G-xxx-VK, maar als er bij eigenaren prive/zakelijk 0/0 staat, staat de auto dan wel of nog niet op naam?
Heb je al bij vervaldata en historie gekeken? Als daar niet geregistreerd staat, staat hij nog niet op naam.

Ik heb me laten vertellen dat eigenaren prive/zakelijk soms wat later tevoorschijn komt

Model 3 LR AWD | Rood | 19'' | Zwart interieur | Besteldatum = RN 10-11 RN10972XXXX | VIN 27-11 | SMS 20-12 | levering 24-12 16:30 AMS | G-XXX-XZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

TesSLa schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:43:
[...]

Heb je al bij vervaldata en historie gekeken? Als daar niet geregistreerd staat, staat hij nog niet op naam.

Ik heb me laten vertellen dat eigenaren prive/zakelijk soms wat later tevoorschijn komt
Onder vervaldata en historie staat idd nog "niet geregistreerd" dus nog geen safezzone vwb de bijtelling neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03 12:17

SWK

Athlon is waarschijnlijk zakelijk lease.

Prive/zakelijk betekend meer dat je zowel prive als zakelijk gaat rijden.
De auto staat dan op naam van de lease maatschappij bij zakelijk lease. Wel of niet op naam zal dan op naam van Athlon in dit geval zijn als het al te naam is gezet. Belangrijk lijkt mij datum toelating is eerste tenaamstelling bij nieuw auto NL afgeleverd.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij Athlon persoonlijk gesproken of hoe kom jij aan deze informatie?

Ik zit met precies hetzelfde probleem, Tesla geeft aan 29 december, mail 24...
nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:39:
[...]

Tesla geeft aan dat de auto nu in Amsterdam staat.

Athlon geeft aan dat afleverdatum van 28 december in Tesla account niet klopt. Naar verwachting wordt hij morgen gebracht, maar dat kon ze niet helemaal zeker zeggen. Bovendien wist ze niet of de chauffeur mij zou bellen als hij onderweg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smees schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:33:
Net gebeld met ‭(020) 365 00 08‬
Optie 1-3
Kreeg direct iemand aan de lijn.
Werkte net bij mij ook, kenteken nu ook doorgekregen (G-XXX-XJ) dus meteen bellen met Euromaster! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Krijg ik gewoon om 10:55 een sms dat mijn afspraak is verplaatst naar 27 december 🤬🤬🤬🤬

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TesSLa
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:51:
Athlon is waarschijnlijk zakelijk lease.

Prive/zakelijk betekend meer dat je zowel prive als zakelijk gaat rijden.
De auto staat dan op naam van de lease maatschappij bij zakelijk lease. Wel of niet op naam zal dan op naam van Athlon in dit geval zijn als het al te naam is gezet. Belangrijk lijkt mij datum toelating is eerste tenaamstelling bij nieuw auto NL afgeleverd

[...]
Van website RDW:
Aantal eigenaren privé / zakelijk
Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.

Niet alleen leaseauto's van operationele lease krijgen een zakelijk eigenaarschap maar ook Auto's op naam van BV'S, NV's en VOF's.
Daarnaast worden ondernemers met een eenmanszaak als privé gezien omdat ze maar 1 belasting nummer hebben (denk ik)

Je kan nooit tegelijkertijd privé en zakelijk geregistreerd staan.

@Bruutil datum eerste toelating (DET) is leidend voor bijtelling. Maar meestal zie je dat pas als de andere registraties ook gedaan zijn (Maar dat weet ik niet zeker)

[ Voor 7% gewijzigd door TesSLa op 23-12-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Ik heb ook Athlon.
Maar krijg steeds een zeer onbeleefde medewerker, met een arrogante houding aan de tel bij Athlon.
Dit is mijn eerste keer Athlon en tevens de laatste keer.
Ik heb in het verleden vaker gehoord dat Athlon medewerkers niet klantvriendelijk zijn.
Nu gebruiken ze de Tesla drukte als excuus. Maar dat was bij de ervaring van anderen in het verleden niet het geval. Waarom ik toch voor Athlon heb gekozen is dat ze in de prijs iets goedkoper was t.o.v. van een ander LM waar ik uit mocht kiezen. Daar heb ik nu wel spijt van. |:(
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:52:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

0/0 is nog niet geregistreerd
TesSLa schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:00:
[...]

Van website RDW:
Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.

Niet alleen leaseauto's van operationele lease krijgen een zakelijk eigenaarschap maar ook Auto's op naam van BV'S, NV's en VOF's.
Daarnaast worden ondernemers met een eenmanszaak als privé gezien omdat ze maar 1 belasting nummer hebben (denk ik)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 100% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
VerwardeMan schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:03:
[...]

[...]

Bedankt voor de tip. Deze persoon kon mij vertellen dat er geen telefoonnummer bij mijn account stond (bedankt leasemaatschappij, waar betalen we jullie ook al weer voor?) maar dat ik ook via e-mail de afspraak kon bevestigen.

Dat dan maar gedaan en hopen dat het goed komt 8)7
Kansloos zeg. Welke LM heb je?

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luny
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-08 09:16
Iemand bestelnummer RN109722699? Ik blijf maar bestookt worden met SMSjes dat ik mijn M3 kan ophalen, maar ik heb hem al :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Net Athlon gesproken en ze gaven aan dat de leverdatum van Athlon klopt, morgen 24 december dus. In plaats van 27 december wat duidelijk in mijn Tesla account staat. Volgens mij was het gewoon een standaard email van Athlon en heeft iedereen die gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn auto er morgen al is, volgens mij snappen ze er zelf niks van.

Maarja, ik ga het afwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 22:43
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:06:
Net Athlon gesproken en ze gaven aan dat de leverdatum van Athlon klopt, morgen 24 december dus. In plaats van 27 december wat duidelijk in mijn Tesla account staat. Volgens mij was het gewoon een standaard email van Athlon en heeft iedereen die gekregen. Ik kan me niet voorstellen dat mijn auto er morgen al is, volgens mij snappen ze er zelf niks van.

Heb de mail niet van Athlon gekregen, wel een mailtje om aflever adres te bevestigen en dat een dag van te voren het aflever moment bekend zal worden.

In mijn Tesla account staat ook 27 december in Tilburg... Tilburg stond er al wel in vanaf oktober dus of dat nu zo betrouwbaar is...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vincent023
  • Laatst online: 07-09-2023

Vincent023

1 extra uit "snel leverbaar"

*O* *O* *O*
Afgelopen vrijdag middag was ook ik 1 van de gelukkigen die zijn M3 mocht ophalen! Lekker op mijn gemak erheen gekuierd. En dat kwam goed uit omdat er een tankwagen het kruispunt blokkeerde, daar kon ik dus lopend wel langs, terwijl de shuttles op zoek moesten naar een alternatieve route. In mijn geval was er 1 rij en werd de voorste uit de rij naar één van de medewerkers (ca. 10man achter de balie) geroepen. Binnen no-time had ik bij Bram een krabbel op het papiertje van de RDW gezet en kreeg ik mijn parkeerplaatsnummer. Die van mij stond helemaal vooraan, waardoor ik gemakkelijk de rij die voor de uitrit stond in kon schuiven (sorry 8) voor de wachtenden achter mij).

Aangezien ik een uurtje later was, dan ik was verordonneerd, werkte de app al. In de rij alvast de verwarming aangezet en geconstateerd dat het bereik 160km was waardoor ik gelijk door kon naar een afspraak en niet eerst naar de snellader hoefde. Aangezien het uit de lucht pleurde, was een controle aan de buitenzijde lastig, desalniettemin een rondje gedaan en geen panelgaps e.d. ontdekt. Ook de (witte) bekleding lijkt mij overal correct en zonder issues te zijn aangebracht.

Door de tent heen, controle VIN en personalia, ook de waarschuwing gekregen dat de politie in de buurt erg actief is, die stonden m.i. nog bij de vrachtauto, maar toch ter harte genomen. En terecht .... want wat een vermogen heeft dat ding. _/-\o_ _/-\o_ Mijn kinderen vergeleken het met een goede achtbaan. Geen enkele spijt dat ik de stap gemaakt heb naar volledige eletrificering van ons wagenpark (7j geleden al een Nissan LEAF gekocht maar dat is toch echt een andere beleving :+ ).

Al het wachten is de moeite waard, dus praat elkaar in dit forum niet helemaal gek en probeer nog een pakje geduld onder de kerstboom vandaan te hengelen. d:)b Ze doen echt hun best, maar 500-700 auto's per dag afleveren is best een klusje (iemand eigenlijk al eens uitgerekend hoe de bankrekening van Tesla-NL er deze dagen uitziet? 8)7 )

Ik zal de spreadsheet aanvullen en blijf nog even in dit forum hangen, om te kijken hoe mijn andere bestelling in het proces valt. Die had al eerder een verwachte leverdatum (ook afgelopen vrijdag), maar nog steeds geen mail/SMS dat ik hem op kan halen.

M3-LR-AWD-PW-BL-18"-TH & M3-LR-AWD-DG-BW-18"-TH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingmar_K
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 19:07
Hij blijkt al sinds de 19e in tilburg te staan na gesprek met een tesla medewerker. Maar LM had geen gegevens verder doorgegeven en niet op smsje gereageerd. Wij gaan hem vandaag nog ophalen! 😊

Tip bel 020 nummer en kies voor verkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 06-12-2022
Het blijft spannend tot het laatste moment.... Inmiddels een kenteken, maar ook een wijziging van afspraak. Wel staat er nu al iemand van autoreset daar, dus die hoopt dat ie gewoon mee kan vandaag...
Kenteken G-xxx-XK iig

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
M3p schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:58:
Krijg ik gewoon om 10:55 een sms dat mijn afspraak is verplaatst naar 27 december 🤬🤬🤬🤬
Same here, dat kunnen ze toch niet maken een paar uur van tevoren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:06:

Net toch weer even met Tesla Amsterdam gebeld, ze geven aan dat er 27 december voor mijn auto gecommuniceerd is naar Athlon en helemaal niet 24. Athlon blijft volhouden dat het morgen is. Wat een idioten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
Ik kom echt nergens doorheen. 020 nummer niet als normale nummer. Wordt overal opgehangen, het bandje: “je kunt gemakkelijk online.. blabla” heb een secundair account waar ik niets op zie.

Rij zo wel naar Amsterdam om daar persoonlijk even langs te gaan. Hopelijk gaat dat sneller.

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
Ik zie trouwens dat RCC Europe nog vrolijk tegen de koopmanterminal aan ligt. Zouden ze hem al helemaal geleegd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
luny schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:05:
Iemand bestelnummer RN109722699? Ik blijf maar bestookt worden met SMSjes dat ik mijn M3 kan ophalen, maar ik heb hem al :)
Gewoon ophalen en op 31-12-2019 om 18:00 (zodat jij ook nog iets aan de avond hebt...) bij de betreffende persoon voor de deur afleveren, ik wil die smile op zijn gezicht weleens zien :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier,

Afspraak de 30e in mijn account voor ophalen in Tilburg, Kreeg ook een mail met de 24e.
Gebeld met Athlon, geen kenteken bekend maar wel dat ik de 24e hem zou krijgen en dat de datum van Tesla niet klopt.

Heel vreemd, mag dus een dag wachten tot ie komt, heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Van Athlon na mail met vragenlijst niks gehoord.
En aan de telefoon is de persoon bij Athlon onbeleefd.
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:32:
Zelfde hier,

Afspraak de 30e in mijn account voor ophalen in Tilburg, Kreeg ook een mail met de 24e.
Gebeld met Athlon, geen kenteken bekend maar wel dat ik de 24e hem zou krijgen en dat de datum van Tesla niet klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:32:
Zelfde hier,

Als je in de buurt bent gewoon langs gaan in Tilburg, hele vriendelijke mensen en hebben alle tijd. Ben zelf zaterdag langs gegaan zonder afspraak maar kreeg ineens een kenteken op mijn laadpas te zien. Hebben de auto even wakker gemaakt maar die stond nog in Zeebrugge. Komt vandaag of morgen in Tilburg aan.

M3 AWD/BLue/White/Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SimD schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:27:
Ik kom echt nergens doorheen. 020 nummer niet als normale nummer. Wordt overal opgehangen, het bandje: “je kunt gemakkelijk online.. blabla” heb een secundair account waar ik niets op zie.

Rij zo wel naar Amsterdam om daar persoonlijk even langs te gaan. Hopelijk gaat dat sneller.
Hier idem, ook secundair account waar m'n auto niet eens in staat en na die "Levering in 2019" SMS is het dood stil. Vind het echt dood eng xD

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt net gebeld dor Athlon,

Per abuis hebben ze aan iedereen de 24e doorgegeven, dat klopt dus niet, hele agenda al omgegooid, de dame maar even vriendelijk verteld wat ik van de situatie vind. Ze kunnen ook geen andere aflever datum al geven omdat ze nog niks van Tesla hebben gehoord.
Ze gaven nogmaals aan dat er geen garantie op levering is omdat ze nog geen leverdatum hebben vanuit Tesla.

Word je dus zo anoniem gebeld dan is dat van Athlon.

Man man man, toch 30 minuten blij geweest met een dooie mus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Hier ook mensen die de auto nog niet hebben en waarbij de auto niet meer gekoppeld is aan de App?

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:42:
Wordt net gebeld dor Athlon,

Per abuis hebben ze aan iedereen de 24e doorgegeven, dat klopt dus niet, hele agenda al omgegooid, de dame maar even vriendelijk verteld wat ik van de situatie vind. Ze kunnen ook geen andere aflever datum al geven omdat ze nog niks van Tesla hebben gehoord.
Ze gaven nogmaals aan dat er geen garantie op levering is omdat ze nog geen leverdatum hebben vanuit Tesla.

Word je dus zo anoniem gebeld dan is dat van Tesla.

Man man man, toch 30 minuten blij geweest met een dooie mus
Lekker dan, ik dacht al precies dat. Iedereen van Athlon had ineens 24 december, dat kan nooit. Bij mij staat in Tesla account dan ook 27 december. :( :( :(

Heb al 2 keer gebeld met Athlon vandaag en iedereen daar blijft volhouden dat het morgen is. Laatste meneer vertelde mij zelfs dat ze als lease maatschappij voorrang krijgen en de autos eerder mogen ophalen, dat was de reden dat ik 27 december heb staan. Oke dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:34:
[...]

Als je in de buurt bent gewoon langs gaan in Tilburg, hele vriendelijke mensen en hebben alle tijd. Ben zelf zaterdag langs gegaan zonder afspraak maar kreeg ineens een kenteken op mijn laadpas te zien. Hebben de auto even wakker gemaakt maar die stond nog in Zeebrugge. Komt vandaag of morgen in Tilburg aan.

M3 AWD/BLue/White/Aero
Ik was zaterdag even in Tilburg voor iets anders, ik wees ze op het feit dat Tweakers elkaar op te stoken om op de bonnefooi hun auto op te pikken en de reactie was lachend 'ja dat ook gewoon eigenlijk'. :+

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

Furr schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:19:
[...]

Same here, dat kunnen ze toch niet maken een paar uur van tevoren?
Ja echt schandalig paar uur van te voren 🤬🤬🤬🤯🤯🤯

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best kunnen dat Leasemaatschappij voorrang krijgt bij het ophalen i.v.m. grote bestelhoeveelheid toch?
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:47:
[...]

Lekker dan, ik dacht al precies dat. Iedereen van Athlon had ineens 24 december, dat kan nooit. Bij mij staat in Tesla account dan ook 27 december. :( :( :(

Heb al 2 keer gebeld met Athlon vandaag en iedereen daar blijft volhouden dat het morgen is. Laatste meneer vertelde mij zelfs dat ze als lease maatschappij voorrang krijgen en de autos eerder mogen ophalen, dat was de reden dat ik 27 december heb staan. Oke dan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaklie
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 09:47
Gezien RCC Europe (waarschijnlijk) net klaar is met lossen / er dit weekend een nieuwe lading binnen is, kunnen we de komende week een SMS bom verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:59
[...]

Kenteken toegewezen krijgen betekent nog niet dat die op naam staat. :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

HEEEEEL bijzonder, ik krijg de kriebels van Athlon op dit moment,

Auto zou hebben gestaan op de RCC dat klopte ook met de aankomst en SMS vanuit iedereen die daar staat, krijg zojuist een mail dat hij in Zeebrugge staat en dus niet geleverd kan worden.
Tesla heeft geen nieuwe leverdatum afgegeven volgens athlon.
3 verschillende verhalen in 30 minuten tijd van 3 verschillende kanten vanuit Athlon

Schiet mij maar in een banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tweaklie schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:54:
Gezien RCC Europe (waarschijnlijk) net klaar is met lossen / er dit weekend een nieuwe lading binnen is, kunnen we de komende week een SMS bom verwachten?
Die zijn er allang uit volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
DennusB schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:35:
[...]

Hier idem, ook secundair account waar m'n auto niet eens in staat en na die "Levering in 2019" SMS is het dood stil. Vind het echt dood eng xD
Ik heb net nog iemand van tesla gesproken via het 020 nummer. Als je met je RN een beetje doorvraagt moeten ze toch wel een kenteken kunnen oplepelen zou ik zeggen.

Welke LM heb jij ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Ik kom er niet eens meer doorheen met bellen? 5x geprobeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streamz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 15:42
Ik een minuutje later. Terwijl op dat moment een Autoreset chauffeur met de mijne over de A10 reed en m 10 min later bij me afleverde.

Echt foutloos gaat het proces dus nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TGT2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:16:
[...]

Ik heb net nog iemand van tesla gesproken via het 020 nummer. Als je met je RN een beetje doorvraagt moeten ze toch wel een kenteken kunnen oplepelen zou ik zeggen.

Welke LM heb jij ook alweer?
Probleem is dat ik m’n nieuwe RN (na overname LM) niet weet en LM ook helemaal in de chaos stand is en dus die RN niet kan/wil geven.

Leaseplan (helaas)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
jzoin2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:17:
Ik kom er niet eens meer doorheen met bellen? 5x geprobeerd
Reageer kort maar krachtig met je telefoonnummer op de sms die je hebt ontvangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
DennusB schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:24:
[...]

Probleem is dat ik m’n nieuwe RN (na overname LM) niet weet en LM ook helemaal in de chaos stand is en dus die RN niet kan/wil geven.

Leaseplan (helaas)..
Ok dat is wel zorgelijk. Maar blijkbaar kent Tesla jou wel. Aangezien je wel een sms van ze hebt gehad. Ik zou blijven proberen tesla te bellen en ze laten zoeken op je telefoonnummer. Dan vanuit daar RN, VIN en bij voorkeur kenteken laten opsnorren. Bel desnoods de dealer zelf. Die gasten zijn meestal heel chill.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb tesla sales ook gesproken.
Mijn Tesla zou nu in Tilburg moeten staan (last known location) en word daar gereed gemaakt. :)

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, ik heb inmiddels het kenteken doorgekregen via de LM. Inzake de afspraak voor morgen die ik enkel in mijn account zie staan en geen mail of sms heb gehad verwijzen ze mij naar Tesla om al dan niet op welke wijze dan ook bevestigd te krijgen.

Het is ws al voorbij gekomen maar ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hoe check je of het kenteken al tenaam is gesteld bij RDW?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
TGT2 schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:29:
[...]

Ok dat is wel zorgelijk. Maar blijkbaar kent Tesla jou wel. Aangezien je wel een sms van ze hebt gehad. Ik zou blijven proberen tesla te bellen en ze laten zoeken op je telefoonnummer. Dan vanuit daar RN, VIN en bij voorkeur kenteken laten opsnorren. Bel desnoods de dealer zelf. Die gasten zijn meestal heel chill.
Ja.. sterker nog, ik heb vorige week zelf m’n nieuwe RN gezien toen k bij Tesla Rotterdam was maar m’n niet opgeschreven. Door migratie van hun interne systeem kunnen ze nu niet meer op VIN zoeken... ik ga idd wel vragen of ze op telefoonnummer kunnen zoeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Furr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-11-2024
En nu een sms gekregen dat de levering vandaag TOCH doorgaat! Gelukkig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:35:
Jawel, ik heb inmiddels het kenteken doorgekregen via de LM. Inzake de afspraak voor morgen die ik enkel in mijn account zie staan en geen mail of sms heb gehad verwijzen ze mij naar Tesla om al dan niet op welke wijze dan ook bevestigd te krijgen.

Het is ws al voorbij gekomen maar ik kan het zo gauw niet terugvinden, maar hoe check je of het kenteken al tenaam is gesteld bij RDW?
ovi.rdw.nl

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn LM gesproken.
Trouwens super aardige gasten Hilterman Lease. _/-\o_
Ze geven aan dat ze gewoon echt nog niks weten van mijn auto.
Hoe frustrerend ook iedereen wist van te voren hoe de afleveringen van Tesla ging voordat hij de auto bestelde.
Maar we zijn Hollanders. 8)7

Mijn auto wat ik hoorde stond op de RCC Europe maar daar ga ik toch aan twijfelen.
3700 auto's uit de RCCE kost Tesla 3.5 dag.
Dus misschien staat hij achteraan. O-)

Eén ding weet ik wel zeker de LM en Tesla doen er alles aan om dit jaar te gaan leveren.
Met andere worden blijf allemaal hoop houden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:47:
[...]

Vrijdagmiddag van Athlon een bevestiging ontvangen dat 24 december op een plek naar keuze afgeleverd zou worden. Bevestigingsformulier teruggestuurd en die afspraak is vanochtend aan het einde van de ochtend nogmaals door Athlon per mail bevestigd. Ineens is in de app wel de auto weer verdwenen. "Fout - uw Model 3 met 5YJ...... is niet meer gekoppeld aan uw account) -O- Opnieuw inloggen helpt niet (geen producten gekoppeld) In mijn secundair Athlon account is niks te zien behalve een X een S en een PW. Ben wel benieuwd wat er morgen gebeurd... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Idem hier kriebels van Athlon en vooral spijt Athlon keuze...LP veel vriendelijker.
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:58:
HEEEEEL bijzonder, ik krijg de kriebels van Athlon op dit moment,

Auto zou hebben gestaan op de RCC dat klopte ook met de aankomst en SMS vanuit iedereen die daar staat, krijg zojuist een mail dat hij in Zeebrugge staat en dus niet geleverd kan worden.
Tesla heeft geen nieuwe leverdatum afgegeven volgens athlon.
3 verschillende verhalen in 30 minuten tijd van 3 verschillende kanten vanuit Athlon

Schiet mij maar in een banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KermitNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-05-2021
Ik heb geen leverafspraak maar mijn auto is ook uit de app sinds vandaag...
Burn_and_Fire schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:50:
[...]

Vrijdagmiddag van Athlon een bevestiging ontvangen dat 24 december op een plek naar keuze afgeleverd zou worden. Bevestigingsformulier teruggestuurd en die afspraak is vanochtend aan het einde van de ochtend nogmaals door Athlon per mail bevestigd. Ineens is in de app wel de auto weer verdwenen. "Fout - uw Model 3 met 5YJ...... is niet meer gekoppeld aan uw account) -O- Opnieuw inloggen helpt niet (geen producten gekoppeld) In mijn secundair Athlon account is niks te zien behalve een X een S en een PW. Ben wel benieuwd wat er morgen gebeurd... 8)7

M3 - SR+ - Deep Blue - Zwart - 19" - Trekhaak - Athlon - G-XXX-TR - besteld: 31 Oct, RN: 31 Oct, VIN: 26-11, SMS 17-12 Levering 19-12 (niet gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

KermitNL schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:01:
Ik heb geen leverafspraak maar mijn auto is ook uit de app sinds vandaag...

[...]
Ik heb hem inmiddels een week, maar ook bij mij was hij gister even uit de App verdwenen.
Ik blij dat ik uit paranoia de sleutelkaart had meegenomen.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

Streamz schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:21:
[...]

Ik een minuutje later. Terwijl op dat moment een Autoreset chauffeur met de mijne over de A10 reed en m 10 min later bij me afleverde.

Hahaha wat een puinhoop is het daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:46:
Net mijn LM gesproken.
Trouwens super aardige gasten Hilterman Lease. _/-\o_
Ze geven aan dat ze gewoon echt nog niks weten van mijn auto.
Aardige gasten da's fijn, maar het zijn net zo'n stel dozenschuivers als de rest. In heel dit bestelproces heb ik er niks aan gehad, moet overal zelf achteraan. Daar betaal je dan 1000 euro per maand voor.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SWK

SWK

Tesla Amsterdam aan de lijn te pakken gehad.
Eindelijk kenteken doorgegeven gekregen G...ZB :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Streamz schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:21:
[...]

Dit biedt enige vorm van hoop..... Same story hier nml.....

CompensatieTesla van Leaseplan: 11/12 LR AWD White, Black, Aero RN: 110257XXX VIN: JA! 20/12 levering 23/12!!!!!. WAS: LP besteld 8/10: SR+ PW/Zwart/18Aero / RN: 18/10 109668XXX / VIN: NIET / Leverdatum: NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:12:
Tesla Amsterdam aan de lijn te pakken gehad.
Eindelijk kenteken doorgegeven gekregen G...ZB :*)
welk nummer heb je gebeld? probeer de hele ochtend al Tesla te pakken te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SWK

SWK

Nummer 020 wat hierboven staat optie 1,3
Heb hele ochtend ook geprobeerd te bellen. En na vele malen proberen was ik door.
Tilburg bellen heeft geen nut. Ze hangen steeds op.
Tesla Amsterdam medewerker was zeer vriendelijk.
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:14:
[...]

welk nummer heb je gebeld? probeer de hele ochtend al Tesla te pakken te krijgen

[ Voor 6% gewijzigd door SWK op 23-12-2019 13:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had hetzelfde maar ben eigenwijs geweest en doorgereden. Vlak na aankomst kreeg ik nog een sms dat het een fout is geweest. Auto staat er ook gewoon en heb mezelf ook aangemeld. Nu w8en op tenaamstelling en dan kunnen we op pad🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

TesSLa schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:00:
[...]

Van website RDW:

@Bruutil datum eerste toelating (DET) is leidend voor bijtelling. Maar meestal zie je dat pas als de andere registraties ook gedaan zijn (Maar dat weet ik niet zeker)
Ja dat laatste lijkt zo te zijn; Athlon meldde dat het kenteken op naam staan maar de RDW site daarin ook achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

RDW check gedaan. Nog geen registratie toelating.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EmHAvQhYDNnacvrQgnNpqhAy/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Y4qN1x8oIJRHPXjj82Vh2hDZ/full.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• larsdijkema
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 22-06-2022
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hier hetzelfde. Vanochtend een kenteken gekregen van Athlon. Die gaven aan dat het echt morgen zou worden. Ik checken bij Tesla; mijn leverdatum van 29-12 is echt leidend (eerder is de auto nog niet klaar). Vervolgens Athlon weer gebeld, na lang aandringen en navragen gaf de medewerker aan dat hij toch niet morgen zou komen. Wordt eerder de 27e of de 30e, 'want op zondag is er niemand bij dat haventerrein'. Het zal mij benieuwen :P.

Model 3 LR AWD Midnight Silver/Black/Aero | Besteld 4-10 | NL Delivery 15-10 | VIN 28-11 | SMS 20-12 | Delivery 29-12 | G-XXX-XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:37:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoeveel vertraging zit er op deze database? Is het realtime of zit er een dag vertraging tussen systeem en website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rmathijssen
Miepz78 schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:40:
[...]

Hoeveel vertraging zit er op deze database? Is het realtime of zit er een dag vertraging tussen systeem en website?
Realtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

Weet niet hoeveel vertraging
Wat ik wel heb gemerkt is dat de laatst uitgegeven kenteken niet klopt.
Als je een paar nummers hoger gaat dan zie je nog autos met nieuwere kenteken.
En algemeen met APK van me prive auto heb ik gemerkt dat verwerking enige dagen kan duren.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Burn_and_Fire schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:50:
[...]

We lopen wel heel synchroon, had eerst een aflevering staan afgelopen vrijdag maar toen eind van de middag een mail waar ik hem geleverd wil hebben de 24ste. Sinds deze ochtend auto weer uit de app...

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepz78
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:46:
Weet niet hoeveel vertraging
Wat ik wel heb gemerkt is dat de laatst uitgegeven kenteken niet klopt.
Als je een paar nummers hoger gaat dan zie je nog autos met nieuwere kenteken.
En algemeen met APK van me prive auto heb ik gemerkt dat verwerking enige dagen kan duren.

[...]
Ok, dus hoe komt @rmathijssen dan aan antwoord 'realtime' > werk je bij RDW @rmathijssen ? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rmathijssen
Miepz78 schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:47:
[...]

Ok, dus hoe komt @rmathijssen dan aan antwoord 'realtime' > werk je bij RDW @rmathijssen ? :)
Uit ervaring. Loop naar het postkantoor om een auto op een andere naam te zetten, loop naar buiten en de database is bijgewerkt. Hetzelfde met APK gegevens etc. De database is gewoon live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 08:57
Mijne is vanochtend 11.15 uur op naam gezet. Dus bijtelling gegarandeerd. Geeft wat rust. Nu nog een juiste eindfactuur zien te regelen... Op naam financial lease partij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
marco208 schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:26:
[...]

Reageer kort maar krachtig met je telefoonnummer op de sms die je hebt ontvangen
Zelfs dat wil niet helpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djas-pr
  • Laatst online: 05-03-2021
Net athlon maar eens gebeld. Bij mij zeiden ze dat het automatisch mailtje is omdat de auto tenaamgesteld zou zijn. De site van nde RDW is dat dus nog niet te zien. Maar levering de 24e dus voorlopig niet.

Lekker gecommuniceerd vanuit Athlon. Je wordt weer blij gemaakt met een dooie mus.......

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 101% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACoutinho
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online
Vandaag Tesla maar weer gebeld. Auto staat nog in Zeebrugge. Verwachte levering na kerst. Toch nog vuurwerk zo eind van het jaar ;)

LR AWD / Grijs / Zwart / VIN 27-11 / SMS 23-12 / G-***-VK / Levering 30/12/2019? => opgehaald 27-12

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 5 december ben ik dit forum gaan lezen tot groot genoegen overigens en ook ik ontving vanmorgen het verlossende mailtje van Tesla maar daar ging nog wel wat aan vooraan !!!

Afgelopen vrijdag wist ik nog van niks behalve dan het bekende SMS je van het wordt zeker nog 2019 en omdat je maar niks hoor ga je zelf op onderzoek uit. Ben vrijdagmiddag de Tesla store in Groningen binnengelopen en mijn vraag neergelegd. Ik krijg te horen dat mijn M3 nog moet binnenkomen met de laatste boot waarop ik zei maar hij stond toch op de RCC Europa :( , teleurgesteld richting huis en wat schets mijn verbazing nog geen uur later verschijnt er in mijn beheers pagina een levering datum 24-12 1300 uur Amsterdam. Niet gevolgd door SMS of Mail. Vanmorgen mijn LM gebeld en aangegeven dat ik morgen naar Amsterdam ga voor het ophalen van mijn M3 maar nog geen kenteken heb en geen SMS of Mail van Tesla Ik werd uiterst vriendelijk geholpen en binnen 5 min had ik mijn kenteken G-5xx-ZG zo dacht ik nu heb ik twee troeven ik ga morgen gewoon heen en zie wel. Tot 12:30 ( 24 uur voor aflever afspraak) ontving eindelijk de aflever mail van Tesla die ik voor 17:00 moet bevestigen ;)

Uiteraard gedaan en morgen op naar Amsterdam :) was natuurlijk ook zonder deze mail afgereisd
Sterkte aan een ieder die nog zit te wachten ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 16:41
[...]

Realtime, ik zag eerder dan de medewerkers van Tesla dat mijn auto gekoppeld was toen ik erop stond te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:31:
[...]

Ik had hetzelfde maar ben eigenwijs geweest en doorgereden. Vlak na aankomst kreeg ik nog een sms dat het een fout is geweest. Auto staat er ook gewoon en heb mezelf ook aangemeld. Nu w8en op tenaamstelling en dan kunnen we op pad🥳
Dus moet ik ook gewoon gaan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
GxxxXK net opgehaald door m'n gemachtigde. Duurde iets langer ivm RDW. M3P. Nu nog een paar dagen vakantie, kan eigenlijk niet meer wachten tot ik terug in NL ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:46:
[...]

We lopen wel heel synchroon, had eerst een aflevering staan afgelopen vrijdag maar toen eind van de middag een mail waar ik hem geleverd wil hebben de 24ste. Sinds deze ochtend auto weer uit de app...
It's in the name "Burn..." _O- Jij ook via Athlon begrijp ik. Weet jij inmiddels wel wat je kenteken is en waar jouw M3 zou staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miepz78
Tranzity schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:13:
GxxxXK net opgehaald door m'n gemachtigde. Duurde iets langer ivm RDW. M3P. Nu nog een paar dagen vakantie, kan eigenlijk niet meer wachten tot ik terug in NL ben :)
Hey! Dat is ook mijn kentekenrange. Hopelijk staat mijn LR dan toch ook gewoon klaar vandaag......... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnHard
Burn_and_Fire schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:15:
[...]

It's in the name "Burn..." _O- Jij ook via Athlon begrijp ik. Weet jij inmiddels wel wat je kenteken is en waar jouw M3 zou staan?
Ik weet dat die in Tilburg staat, dat kon ik tot vanmorgen in de app zien. Kenteken weet ik nog niet. Heb nu voornamelijk het idee dat Athlon er een zooitje van maakt.

Binnen Tesla heb ik sowieso niks geen info, geen vin, geen afspraak......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Figaro9
  • Laatst online: 07-05 21:04
Miepz78 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:16:
[...]

Hey! Dat is ook mijn kentekenrange. Hopelijk staat mijn LR dan toch ook gewoon klaar vandaag......... O-)
Ik heb ook deze reeks "G-xxx-XK", zojuist via 020-nummer weten te ontvangen (zeer vriendelijk te woord gestaan). Mijn afspraak staat echter 'pas' volgende week maandag 30/12 dus er zit nog wel een week speling op tussen kentekenreeks & aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djas-pr
BurnHard schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:21:
[...]

Ik weet dat die in Tilburg staat, dat kon ik tot vanmorgen in de app zien. Kenteken weet ik nog niet. Heb nu voornamelijk het idee dat Athlon er een zooitje van maakt.

Binnen Tesla heb ik sowieso niks geen info, geen vin, geen afspraak......
Hoe kon je dat ineens zien dan?

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nMad
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:52:

[...]
Athlon persoonlijk spreken is lastig aangezien het een bedrijf is ;)

Ik heb contact gehad met de relatiebeheerder binnen Athlon die onder andere mijn werkgever in haar portefeuille heeft.

Heb zojuist echter een mail ontvangen met de volgende inhoud:
Onderstaande informatie hebben wij net intern ontvangen;

Wij krijgen vandaag heel veel vragen van leaserijders die een brief van Athlon hebben gehad dat hun Tesla de 23e of de 24e geleverd gaat worden. Dit is een automatisch gegenereerd bericht in gang gezet doordat wij de kenteken registratie al in gang hebben gezet om er zeker van te zijn dat dit 2019 is. Dit zegt dus niks over de daadwerkelijke datum van aflevering. Het kan dus zomaar zijn (en heel waarschijnlijk) dat dit in het nieuwe jaar gaat worden. Leaserijders moeten echt wachten tot wij contact opnemen over de aflevering. Dat zal echt de boodschap moeten zijn.
Handige informatie voor velen van ons. Betekent dus dat levering op 23/24 december erg onwaarschijnlijk is.
SWK schreef op maandag 23 december 2019 @ 11:01:
Ik heb ook Athlon.
Maar krijg steeds een zeer onbeleefde medewerker, met een arrogante houding aan de tel bij Athlon.
Dit is mijn eerste keer Athlon en tevens de laatste keer.
Ik heb in het verleden vaker gehoord dat Athlon medewerkers niet klantvriendelijk zijn.
Nu gebruiken ze de Tesla drukte als excuus. Maar dat was bij de ervaring van anderen in het verleden niet het geval. Waarom ik toch voor Athlon heb gekozen is dat ze in de prijs iets goedkoper was t.o.v. van een ander LM waar ik uit mocht kiezen. Daar heb ik nu wel spijt van. |:(

[...]
Ik zou aanraden om de relatiebeheerder van 'jouw werkgever' binnen Athlon te mailen.

PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tenaamstelling is idd realtime! Ik zie dat mij kenteken G-xxx-XK zojuist tenaam is gesteld bij RDW.
Weer een stapje dichterbij! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djas-pr
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:36:
Tenaamstelling is idd realtime! Ik zie dat mij kenteken G-xxx-XK zojuist tenaam is gesteld bij RDW.
Ik heb G-***-VD en nog steeds niet tenaamgesteld. Is toch raar?

SR+, MN grey, zwart, 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnz0
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 22-11-2020
Djas-pr schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:37:
[...]

Ik heb G-***-VD en nog steeds niet tenaamgesteld. Is toch raar?
Ik heb ook G-xxx-VD en is sinds vorige week, 16 december, tenaamgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWK

SWK

nMad schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:34:
[...]

[...]

Ik zou aanraden om de relatiebeheerder van 'jouw werkgever' binnen Athlon te mailen.
Mijn relatiebeheerder is onvriendelijk, zegt niet veel en is vaak stil aan de tel van "ga weg laat me met rust houding". Wel gek dat Athlon zoiemand nog salaris verstrekt. Zelfs een kenteken noemen is te veel arbeid. Tesla Amsterdam verstrekte dat zonder enige moeite en op zeer vriendelijke wijze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BurnHard
Djas-pr schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:29:
[...]

Hoe kon je dat ineens zien dan?
Ik had de auto in de app staan, kon de verwarming vast aanzetten en de frunk openen etc.. Daar was dus ook de lokatie zichtbaar welke volgens mij GPS gebaseerd is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Hier net ook gebeld met Tesla. Duurde een paar keer voor ik er doorheen kwam, maar het lukte uiteindelijk via de sales, opties 1, 3.
Vrijdag SMS gehad en ik had geen antwoord gekregen op mijn JA beantwoording. Dus voor de zekerheid maar gebeld en gevraagd of alles goed staat in hun systeem. Het 'afronden' van een leveringsprofiel bestaat gewoon uit compleetheid van de gegevens. Telefoonnummer gecheckt, maar die stond natuurlijk goed, anders krijg ik ook geen SMS :)
Ook nog kenteken gekregen voor de volledigheid: G---XX.
Direct check gedaan bij RDW en dat matcht in ieder geval volledig met de config. Alleen 19" velgen lees je nergens terug, wellicht qua gewicht, maar dat zou het minst boeiend zijn. Kleur en trekhaak gegevens kloppen iig! :9

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WCM
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 24-06-2024

WCM

Ook even een update van mijn levering. Op 17-12 een delivery-mail zonder datum ontvangen. Op 18-12 's middags kreeg ik het aanvullende mailtje dat ik 's morgens kon komen om de auto op te halen. Dat lukte dus niet meer. Na zeer vlot contact met Delivery NL via e-mail de ophaalafspraak verzet naar 19-12 om 10.30.

Met de trein naar Sloterdijk gegaan, waar ik ruim een uur te vroeg aankwam. Tesla-shuttles reden af en aan, dus was al heel vroeg bij de Koopman Terminal. Kon meteen doorlopen naar de balie, want druk was het nog niet. Al het papierwerk was al in orde. Bij de leasemij moest ik nog wel de OTT-code opvragen, maar dat was in 2 minuten geregeld. Vervolgens in rij A mn auto opzoeken; wat een gigantische hoeveelheid auto's bij elkaar! Na een minuutje de auto gevonden en alles gecheckt. Onder de laadpoort zat een panelgap bij de achterbumper. Een vriendelijke Tesla-medewerker heeft de auto naar het servicecentrum gebracht waar de gap werd hersteld. Dat duurde een half uurtje; dat scheelde me weer een apart bezoek aan de Tesla garage (toch al gauw een dagdeel).

En dan van het terrein af en rijden. Wel meteen een waarschuwing gekregen om niet te hard te rijden; de bermkassa's van oom agent staan opgesteld. De eerste kilometers wat hobbelig vanwege de platte vlakken op de banden. Voor iedereen die twijfelt om een wit interieur te kiezen: gewoon doen. Je krijgt echt een spaceship-ervaring. SOC was 54 km, dus moest in elk geval bij Badhoevedorp naar de Supercharger. Daar was plek genoeg, dus met 70kW bijgeladen. Ging best vlot!

Mijn referentiekader van autorijden moet ik echt bijstellen na het eerste ritje in de M3. Ik ben zwaar onder de indruk en helemaal blij met mn keuze.
Voor iedereen die de auto al heeft of nog moet wachten: ik wens jullie veel veilige kilometers!

9600 Wp solarpower | Tesla M3 SR+ LFP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M3p schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:11:
[...]

Dus moet ik ook gewoon gaan ???
Dat is wel wat ik gedaan heb idd. Kan moeilijk voor jou beslissen😬

Heb je inmiddels ook deze sms?

Excuses voor het ongemak, wij hebben een fout ontdekt in het versturen van voorgaande bericht en had niet verstuurd moeten worden. Uw Model 3 staat wel klaar voor levering vandaag. Neem uw nieuwe Tesla in ontvangst op Amsterdam Koopman Terminal - Maltaweg 3. Om u af te melden voor SMS, antwoord STOP.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcshameless
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 11-05-2022
Gigantisch BS verhaal bij Athlon; Tesla geeft aan morgen te leveren, maar bij Athlon was niet eens het kenteken bekend. Ook kan ik hem niet zelf halen; die optie zou me gegeven worden zo is me in het verleden beloofd, maar was niet langer mogelijk. Dus ik heb nog geen laadpas etc.

Ze geven op voorhand eerst aan dat die aflever chauffeur contact met je opneemt wanneer hij onderweg is, maar nu geven ze aan de telefoon aan dat dat niet het geval is. NU vroeg ik mij het volgende af:

De app is reeds gekoppeld aan mijn account en de auto is gekoppeld aan het account. Kan ik dan de app openen morgenochtend om de auto te volgen? Of moet er nog iets gedaan worden om de auto definitief te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
mcshameless schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:50:

De app is reeds gekoppeld aan mijn account en de auto is gekoppeld aan het account. Kan ik dan de app openen morgenochtend om de auto te volgen? Of moet er nog iets gedaan worden om de auto definitief te koppelen?
Zeker weten dat dat nog zo is, bij mij en andere is die sinds vanochtend uit de app verdwenen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wgoos
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-09 16:57
Zojuist gebeld door Arval dat ze mijn auto vrijdag komen brengen. Heb echter nog geen SMS gehad en er staat nog niets in mijn account. Ik ben benieuwd!
Pagina: 1 ... 307 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.