Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren zowel de mail als sms gehad, maar geen factuur.....vandaag jawel de eindfactuur terug te vinden in mijn account.

Het is financial lease dus de factuur niet op mijn naam...nu maar regelen dat de bank het overmaakt. Iemand hier al ervaring mee toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 04:12
Afgelopen woensdag mijn Tesla opgehaald. Vandaag tot de ontdekking gekomen dat deze geleverd is zonder laadkabel type 2.

Stom, had ik moeten controleren, maar niet gedaan.

Aangezien ik niet echt in de buurt van Amsterdam woon, ben ik benieuwd hoe dit zsm (lees: voor de kerst) opgelost kan worden...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• photovoltaic
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:56
Gisteren mijn M3 opgehaald. Ik was op tijd vertrokken en nadat ik de ochtend afscheidt had genomen van mijn trouwe Volvo V40 (5 jaar), Daarna op weg richting het station. Met de trein richting Sloterdijk, daar aangekomen richting Orlyplein naar buiten en wanneer bij de uitgang rechtdoor loopt (naar de weg) kom je bij de taxi standplaats aan. Ik zag al een Shuttle staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OmxI4tuIPZF0pP3aGcS2xX9V/medium.jpg

Ik was na 10 min wachten de enige en de student die reed bracht me naar Koopman, ook aangezien er nog een shuttle reedt en achter hem weer wachtte. Aardig gast en hij merkte al snel op dat het erg druk was want alle parkeerplekken waren bezet.

Aangekomen in de bekende tent, was het behoorlijk druk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xjKOFoxnhqh7XFrn4zgLdj2f/medium.jpg

Lange rijen en veel wachtende mensen ook. Ik was zelf een half uur eerder.
Ook waren er druk medwekers bezig met uitprinten van RDW formulieren en die riepen personen om de zoveel tijd om. Gelukkig wist ik dat die van mij de dag vantevoren tenaam was gesteld en als deze uitgeprint was zou ik snel weer klaar zijn. Gelukkig was dit ook het geval en heb daar max. 15 minuten hoeven wachten. Medewekers daar waren aardig en behulpzaam. Het was alleen echt heel druk en dat het daar wel enigszins stonk (door de toilletten daar om de hoek) en dat de koffiemachine het ook niet meer deed zal ook niet veel mensen blij hebben gemaakt. :+

Daarna snel op zoek naar mijn auto en door op de nr's te letten (volgens oranje hesje) en rij zou dit goed moeten gaan. Dat was ook het geval, op dat moment was mijn app nog niet gekoppeld, maar toen ik mijn auto had gevonden en ik eenmaal na de inspectie buiten in de auto zat was dit wel het geval.
Er staan nog honderden M3's en als er een plekje vrij is, wordt al snel een nieuwe M3 daar neer gezet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dViEELFczA93cRZY8jReIrJ6/medium.jpg

Ook een kiekje van een bekend schip:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jbIwb14mHj6YWoLCL6lrlRKQ/medium.jpg

Ik had inspectie lijsten etc. bij me, maar ik heb voornamelijk het functionele gecheckt. Aangezien het regende en ik ook zag dat het grote wachten nog bij het uitrijden moest komen.
De trekhaak (als je die hebt) zat bij mij in de frunk, ik was even bang dat die er niet bij zat maar dat was niet het geval.
Daar nog een student gesproken die naast me nog een auto voor iemand ging ophalen. Aardige gozer en had al meerdere auto's afgeveleverd.

Daarna e.e.a ingesteld (ook maar eerst op chill modus gezet: tipje) aangezien je eerst nog wel heel het terrein af wilt komen en ook uit Amsterdam. Op chill modus werkt hij trouwens behoorlijk controleerbaar en is hij dus ook minder heftig op het gas.
Daarna maar de navi ingesteld en richting huis (269km range). Bij het uitrijden heb je even het gevoel dat je naar een evenement bent geweest want het is veel wachten en aansluiten (20 min.). Daarna worden de vin en rdw gegevens nogmaals gecheckt en gevraagd of je weet of je met de auto kan wegrijden en dan eindelijk op pad.

Gelukkig was ik nog net voordat de echte spits begon op weg (rond 15 uur) en toen ik eenmaal bij de eerste beste SuC aan kwam in Hoorn had ik nog genoeg over, maar ik wou hem toch eerst even vol laden (aangezien ik nog geen laadpas had). Het was daar behoorlijk druk en ik kon nog 1 vrije plek vinden. Helaas stonden er ook 2 niet Tesla benzine auto's op de plekken :( en enkele niet ladende Tesla's :(.

Daar was het droog en toen maar even e.e.a. verder geïnspecteerd, kon aan de buitenkant alleen zien dat één van de achterlichten niet goed uitgelijnd was en aan de binnen kant was aan de dakkant (1 kant) de bekleding niet netjes. Dit heb ik gemeld in de app.

Toen ik bijna klaar was met laden was er een student die moest laden (+/- 10 km range) en die onderweg moest richting Friesland. Ik hoefde nog maar enkele minuten en hij nam mijn plekje daarna over. Behoorlijk druk dus bij de SuC's op het moment wanneer je in de middag de auto moet halen, iets om rekening mee te houden.

Daarna echt op weg naar huis. Al met al veel gedoe om een nieuwe auto te halen vooral vergeleken met mijn vorige lease auto's. Verder ben ik erg blij dat ik hem nu heb en nu maar rijden en hopen dat deze auto net zo goed bevalt als mijn Volvo. Iedereen in ieder geval hier nog veel succes en sterkte met de laatste (wacht) dagen van het jaar (ik had al vernomen dat gisteren de sms/account bom was ontploft. Hier meer dan 3,5 maand veel opgestoken, zorgen gemaakt en ook gelachen. Tot in de andere forums in ieder geval :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-08-2020
Burn_and_Fire schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:00:
[...]

Die zwarte GTR van jou staat als het goed is naast mijn blauwe in Tilburg. At Tesla: kan ik dat afhaalbericht ook krijgen a.u.b.! Heb sinds jaren niet meer zo vaak in mijn "Berichten"-app gekeken of er nog SMS-en binnengekomen zijn.... _O-
Je moet gewoon gaan. Rn nummer meenemen en je rijdt met 5 minuten het terrein af.

M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom0984
  • Laatst online: 16-08-2020
stefantesla schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:16:
[...]

Gefeliciteerd! Was je auto wel al op naam gesteld en zag je hem in je app staan? Dit is bij mij namelijk niet het geval dus ben een beetje bang voor niets naar Tilburg af te reizen😅
Kentekenpasje had ik woensdag ontvangen met de post. In de app stond niks ivm leaseplan. Als ik jou was zou ik autoreset bellen om te vragen of de auto in Tilburg staat en dan gewoon gaan en ophalen. Ze doen totaal niet moeilijk

M3/SR+/PW/ZWART/19”/G-xxx-TR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnvdl1987
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 08-01-2021
Wegens de eindejaarsdrukte op het werk ben ik niet eerder toegekomen aan dit bericht. Maandag 16 december is mijn Tesla M3 afgeleverd!

De sms voor delivery ontving ik op 7 december met de mededeling dat de leasemaatschappij (LP) de auto bij mij zou afleveren. Helaas daarom geen foto's vanuit Amsterdam. Ik vernam deze week overigens dat LP met deze service was gestopt omdat het praktisch niet uitvoerbaar was?

Vrijdag 13 december had ik echter nog niks gehoord van LP (of in dit geval dan Autoreset). Eind van de middag werd ik toch nog keurig gebeld waar de auto afgeleverd kon worden. Maandag om 09:00 kreeg ik gelijk toegang tot de app en kon ik zien dat de chauffeur om 11:08 wegreed uit Amsterdam. Toch apart om op afstand te kunnen zien hoe hard je eigen auto rijd met iemand anders achter het stuur. De auto werd bij de supercharger volgeladen voordat deze thuis werd afgeleverd. Gelijk even gecontroleerd en gezien dat er een scheur in het leer bovenop het stuur zit:(. Direct een Tesla gebeld en 10 januari wordt er een nieuw stuur geplaatst. Ik had de wheelcapkit en de draadloze telefoonoplader (TapTes) al klaarliggen dus die gelijk bevestigd. Werkt perfect.

Het is al vaker gezegd in dit topic, maar het is het wachten echt waard. Een hele fijne auto met heel veel techniek. Het laden gaat overigens zowel thuis als bij de supercharger perfect.

Iedereen bedankt in dit topic voor alle info en het gevoel dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten (soms zelfs letterlijk). Ik hoop dat iedereen de auto tijdig geleverd krijgt!

LR/AWD/Zwart/Zwart/Aero/geen trekhaak/RN 11 oktober/VIN 20 november/Kenteken: G-***-SK/SMS: 6 december/Levering 16 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reactie.
Dan hadden ze vast nog een Long Range RWD over .... lkr dan.
Laat het maandag wel weten hoe t is afgelopen..... hopelijk rdw en vin fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 15:38
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:19:
Bedankt voor jullie reactie.
Dan hadden ze vast nog een Long Range RWD over .... lkr dan.
Laat het maandag wel weten hoe t is afgelopen..... hopelijk rdw en vin fout.
Ik weet niet of je hem leaset, maar ik zou hem lekker houden. Stuk goedkoper, betere range, zelfde interieur als AWD, alleen ietsjes langzamer. Ik zou je leasecontract aan laten passen en in je handjes knijpen. Scheelt een behoorlijke duit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricsrix
  • Laatst online: 14-06-2021
Iemand die bij Leaseplan zit en de mail heeft gehad voor afhalen in Tilburg al een leveringsafspraak?

LR/Solid Black/Black/19" / Besteld 04-10 / VIN 27-11 / SMS: Levering 2019 gehad / Levering SMS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 00:04:
Hoi, nu ik een sms heb ontvangen wil ik dat ook graag maar even posten. 30-12 om 12:00. Kan nog gewijzigd worden.

Heb mijn LR white en white/black int. 19" eind november besteld uit de voorraad. Zijn er meerdere die ook ongeveer in dezelfde periode uit de voorraad hebben besteld en wat is jullie aflever afspraak?

En diegene die ook ( ongeacht hoe en wanneer ze hebben besteld ) op 30-12 hun afspraak hebben staan voor aflevering, hebben jullie ook al een kenteken en VIN want dat ontbreekt bij mij nog.

Kenteken hoop ik dat nog niet geregistreerd staat eigenlijk want zou wel kenteken willen krijgen die begint met H xxx xx. Las net ook dat alle G kentekens al zijn uitgegeven.
Ik heb dezelfde 30-10 besteld. 27e ophalen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:00:
[...]

Ik heb na mijn reactie op de mail van tesla meteen kenteken gehad.
G-xxx-zb

Heb zin in maandag. Gassen met de LR AWD zwart/zwart 19 inch :):):)
Let wel even op zodra je het Tesla terrein afrijdt.......afgelopen maandag waren er 2 blije Tesla rijders direct hun rijbewijs kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt. Ik ben benieuwd. Zal maandagochtend de LM wel aan de lijn of in de mail hebben zitten. Als t echt een RWD Long Range is dan zou het denk ik ca 100 euro schelen. Dan moet ik met mijn werkgever overleggen wie dat of welk deel krijgt..... mocht ik dat krijgen of grotendeels dan is het het overwegen waard.
Blijf het wel raar vinden en ook nog een model year 2020. Zal dan vast al ff ergens hebben gestaan. Ik laat het maandag wel weten. Misschien toch een Long Range AWD met puur foute RDW en VIN.....
Boterham71 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:22:
[...]

Ik weet niet of je hem leaset, maar ik zou hem lekker houden. Stuk goedkoper, betere range, zelfde interieur als AWD, alleen ietsjes langzamer. Ik zou je leasecontract aan laten passen en in je handjes knijpen. Scheelt een behoorlijke duit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:49:
[...]

Let wel even op zodra je het Tesla terrein afrijdt.......afgelopen maandag waren er 2 blije Tesla rijders direct hun rijbewijs kwijt :'(
Dat is zo slim... daar vlakbij controleren, iedereen wil natuurlijk wel ff op de pendaal drukken..
Ik zet gelijk mijn flitsmeister aan :P

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK89
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2022
appelsientje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:53:
[...]

Dat is zo slim... daar vlakbij controleren, iedereen wil natuurlijk wel ff op de pendaal drukken..
Ik zet gelijk mijn flitsmeister aan :P
Was vroeg of laat te verwachten, auto's die snel accelereren... prima plek om voor het einde van het jaar nog even hun targets te halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bass1984
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 31-07 23:00
Eindelijk! Na 2 weken geleden een alternatief aangeboden gekregen te hebben toch gisteren maar even langs een servicecenter gereden. Had enkel een VIN.. Auto is gekoppeld aan mijn account en wordt a.s. maandag opgehaald door Athlon. Heeft iemand een idee of Athlon ze ophaalt en dan ergens stalt of dat het chauffeurs zijn die de auto gelijk brengen naar de berijders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 19-09 23:08
SimD schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:29:
[...]

Jip, we gaan ze stalken. Het kan echt niet anders dat wij nu ook een datum hebben. Wat een gedonder zeg.
Ik reed langs. De 30ste gepland. Maar de LM moet mijn gegevens in het systeem krijgen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
[...]

Dan heb je 50 km harder gereden dan toegestaan.
Niet zo slim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil
  • Laatst online: 24-10-2022

Bruutil

LR Red-White-20inch

Ik snap het niet meer... meermaals gemeld dat de auto 19/20e zxou aankomen (komt overeen met de RCC), dat hij 22e ready for delivery zou zijn. Ook Athlon mailde gisteren dat de verwachte levertermijn de 23e is.
Toch weer even bij Duiven wezen navragen, en zij zagen niks behalve dat hij 4 dagen geleden nog in Zeebrugge stond....

Het wordt er niet vrolijker op hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

[...]

Waarschuwden ze mij bij de poort nog voor, en daar flitsen is ook voorspelbaar +3 :>
lighting_ schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 15:36:
[...]

Dan heb je 50 km harder gereden dan toegestaan.
Niet zo slim
Als je het aantal seconden weet dan weet je ook het type M3 wat ze hebben opgehaald :9

[ Voor 28% gewijzigd door NightHawk4 op 21-12-2019 15:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

Nog even aanvullend: Athlon meldde mij wel dat ze momenteel bezig zijn om eerst alle Tesla's op nam te registreren in 2019 en dat ze daarna worden uitgeleverd.
Ze hopen dat tesla het redt voor 2020

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roootje
  • Laatst online: 01-09-2020
Bruutil schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 15:57:
Nog even aanvullend: Athlon meldde mij wel dat ze momenteel bezig zijn om eerst alle Tesla's op nam te registreren in 2019 en dat ze daarna worden uitgeleverd.
Ze hopen dat tesla het redt voor 2020
Ik zit ook bij Athlon en ik weet meer dan wat Athlon weet. Die wisten niet eens dat ik een afleverdatum heb. Dus heb afgesproken dat ik zelf de auto ophaal. Als ik op hun moest wachten..........

M3 Performance 20” Pearl White/Black Res:22/7 RN:1/8 Restrictie:1/10 VIN: 27/11 Verwachte levering: 27/12 SMS: 18/12 Delivery: 23/12 8:30 Koopman Terminal Kenteken: G-xxx-XK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Cool
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23-04 21:36
Bruutil schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 15:46:
Ik snap het niet meer... meermaals gemeld dat de auto 19/20e zxou aankomen (komt overeen met de RCC), dat hij 22e ready for delivery zou zijn. Ook Athlon mailde gisteren dat de verwachte levertermijn de 23e is.
Toch weer even bij Duiven wezen navragen, en zij zagen niks behalve dat hij 4 dagen geleden nog in Zeebrugge stond....

Het wordt er niet vrolijker op hier.
Zelde situatie. LRAWD besteld in augustus bij Leaseplan. Zit ook in Zeebrugge schuitje. Auto had afgelopen week ready for delivery moeten zijn. Tesla en LP kunnen niet zeggen waar en wanneer de auto op te halen is. Volstrekt kansloos na 4 maanden wachten... #nooitmeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruutil

Bruutil

LR Red-White-20inch

Mr. Cool schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:05:
[...]

Zelde situatie. LRAWD besteld in augustus bij Leaseplan. Zit ook in Zeebrugge schuitje. Auto had afgelopen week ready for delivery moeten zijn. Tesla en LP kunnen niet zeggen waar en wanneer de auto op te halen is. Volstrekt kansloos na 4 maanden wachten... #nooitmeer
Het is toch gewoon waardeloos dat je woensdag bij Tesla langsgaat en je auto de 22e ready zou zijn en dat zaterdag er ineens geen info is en de laatste positie Zeebrugge was afgelopen dinsdag... waarom zag hij dat woensdag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Cool
  • Laatst online: 23-04 21:36
Bruutil schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:07:
[...]

Het is toch gewoon waardeloos dat je woensdag bij Tesla langsgaat en je auto de 22e ready zou zijn en dat zaterdag er ineens geen info is en de laatste positie Zeebrugge was afgelopen dinsdag... waarom zag hij dat woensdag niet?
Alle focus lijkt op uitleveren rcc europe in a'dam te zijn. Zeebrugge auto's vallen tussen wal en schip. Leaseplan voegt alleen maar meer onduidelijkheid toe. Eerst zouden ze de auto thuis afleveren, gisteren mail dat ze daarop terug komen en geven Tesla daarvan de schuld. Ook willen ze de 2019 levergarantie niet meer bevestigen. Zou er begrip voor hebben als ik last minute besteld zou hebben. Maar wacht dus al sinds augustus. Collega heeft trouwens haar week oude awd alweer bij Tesla staan. Een van de motoren is uitgevallen. Onbekende reparatietijd. Dus je mag hopen dat als je m eenmaal hebt, je geen schade krijgt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Teslalrp
  • Laatst online: 19-12-2023
Ruim gisteren 3700 Tesla’s op RCC. Er worden er 1.000 per dag gelost. Daarnaast werd mij verteld dat ook nog enige boten varen vanuit Zeebrugge

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
2020 gaat ook zo een krankzinnig jaar worden aangezien de bijtelling in 2021 12% wordt met max 40k.
Maar dan wel meer keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p
  • Laatst online: 22-08-2020

M3p

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:00:
[...]

Ik heb na mijn reactie op de mail van tesla meteen kenteken gehad.
G-xxx-zb

Heb zin in maandag. Gassen met de LR AWD zwart/zwart 19 inch :):):)
Ik moet ook maandag en nog geen kenteken nog 47 uur

Laten we ervan uitgaan dat ik die morgen krijg dat ik nog een verzekering kan regelen

Iedereen nog sterkte de laatste 9 dagen word echt Kort tijd nu

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multicoat
  • Laatst online: 09-04-2024

multicoat

LR AWD P Multi red 20"gray

Afspraak 27 dec.
Kenteken g ###xz

Sms. E-mail en alsof het nog niet genoeg is factuur nr. 4 ! 😳

lr awd p multi red 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
x280 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 15:36:
[...]

Ik reed langs. De 30ste gepland. Maar de LM moet mijn gegevens in het systeem krijgen ...
Argh.. dus wat moeten wij doen? Mobility stalken?

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inferi
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:45
M3p schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:36:
[...]

Ik moet ook maandag en nog geen kenteken nog 47 uur

Laten we ervan uitgaan dat ik die morgen krijg dat ik nog een verzekering kan regelen

Iedereen nog sterkte de laatste 9 dagen word echt Kort tijd nu
Hier hetzelfde, alleen via LM dus die regelen verzekering etc.

Vind het matig qua communicatie, maar iig een afspraak...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

Inferi schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:06:
[...]

Hier hetzelfde, alleen via LM dus die regelen verzekering etc.

Vind het matig qua communicatie, maar iig een afspraak...
Communicatie is moeilijk te krijgen als je wat communicatie hebt doen ze wel hun best lees ik vaak

Ik ga morgen maar even langs Amsterdam zuidoost hoop dat ze open zijn !! moet wel echt een kenteken hebben morgen of heel vroeg maandag heb om 15:30 een afspraak maandag

M3P zwart/zwart besteld 3-10 RN 3-10prepare for delivery 15-10 vin 26-11 ophalen 27 dec g-xxx-xv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

Iemand hier heeft vast wel iets terug gesmst naar het nummer van de afspraak sms

Krijg je antwoord terug ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

M3p schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:16:
Iemand hier heeft vast wel iets terug gesmst naar het nummer van de afspraak sms

Krijg je antwoord terug ??
op mijn JA geen antwoord , ook geen mail, in account (waarin reserveringsnr niet zichtbaar is ) niets te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:18:
[...]

op mijn JA geen antwoord , ook geen mail, in account (waarin reserveringsnr niet zichtbaar is ) niets te zien
Zelfde situatie :)

Zal vast in orde komen.

Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
SmartHarry schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 01:03:
Twijfel.....
Misschien net als vele andere tweakers een model3 besteld ........waarschijnlijk vanuit emotie met hoge verwachtingen.
Heb grote waardering voor Elon, en het type verandering die Tesla probeert te creeren.
Moet echter ook eerlijk zijn over hoe ik me voel als klant en of ik vertrouwen heb of dit beter gaat worden. Heb 62.000 euro overgemaakt, Ik vind het aflever process chaotisch en zeer rommelig. Niet telefonisch bereikbaar voor enige vraag. Wat jonge lui achter een balie in een tent die je iets laten ondertekenen. Auto mag je bekijken op een donker haven terein, daarna succes ermee. Ik vond de model 3 op weg naar huis zeer onrustig en niet comfortabel. Op de cruise control remt hij soms hard op de snelweg op onverwachte momenten en acceleeert daarna weer snel. Dit feature lijkt nog niet af. Op weg naar huis een eerste supercharger aangedaan en daar gesproken met ervaren Tesla rijders. Het woord 'mijn laatste Tesla' viel regelmatig. Service die Tesla nu bied aan bestaande klanten lijkt helemaal in te storten.
Tja... service was prut. maar beter dit dan een jaar levertijd. De chaos is te begrijpen. En natuurlijk wordt het beter, dit is een gekke situatie voor een jong bedrijf, wat nog nauwelijks voet aan de grond heeft in Nederland.

Tesla zal waarschijnlijk nooit het dealer-model hanteren, maar ik denk dat ze de processen echt nog wel gaan verbeteren.

Ik wist dat het waardeloos zou gaan, maar uiteindelijk heb ik daar toch voor gekozen. Uiteindelijk is 90% van de overweging de auto zelf en die is gewoon fantastisch.

ps: als ik net zoals vele SR+ rijders de auto dit jaar niet geleverd had gekregen, dan was ik minder te spreken geweest over Tesla. Die belofte konden ze met hun huidige proces (zomaar wat produceren en later matchen) duidelijk niet maken.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens vrijdag krijg ik mijn P ik word helemaal geeeekkk!! Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
  • Laatst online: 15-04-2021
Net bericht?
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:48:
Jongens vrijdag krijg ik mijn P ik word helemaal geeeekkk!! Kan niet wachten

LR AWD - Deep Blue - Black - 18"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marco208
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 22:09
Toch wel mooi hoe we meer dan 30 duizend forum posts kunnen schrijven over de levering van tesla’s

Hier na wat gedoe ook eindelijk alles geregeld. De auto die 4 okt besteld was had nog niets. De zelf aanbetaalde auto kan ik maandag ophalen. Het was spannend om hem over te zetten naar mijn geweldige LM vwpon. Zij hebben keihard gewerkt om het in 2 dagen om te kunnen zetten. Uit eindelijk reageerde tesla enkel op een sms die ik stuurde naar het afleversmsnummer en kwam het op de valreep allemaal goed. Nu hopen dat de afspraak niet verzet wordt en ik hem maandag 15:00 op kan halen!

Wel een beetje bang voor het rijden in de heftige spits van amsterdam! Hopend op genoeg bereik om door te kunnen naar huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gister avond sms gekregen, vannochtend email van athlon dat het 24ste is maar dat klopt dus niet, in mijn account staat 27. Maandag bellen en aandringen dat ik hem zelf wil ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

marco208 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:59:
Toch wel mooi hoe we meer dan 30 duizend forum posts kunnen schrijven over de levering van tesla’s

Hier na wat gedoe ook eindelijk alles geregeld. De auto die 4 okt besteld was had nog niets. De zelf aanbetaalde auto kan ik maandag ophalen. Het was spannend om hem over te zetten naar mijn geweldige LM vwpon. Zij hebben keihard gewerkt om het in 2 dagen om te kunnen zetten. Uit eindelijk reageerde tesla enkel op een sms die ik stuurde naar het afleversmsnummer en kwam het op de valreep allemaal goed. Nu hopen dat de afspraak niet verzet wordt en ik hem maandag 15:00 op kan halen!

Wel een beetje bang voor het rijden in de heftige spits van amsterdam! Hopend op genoeg bereik om door te kunnen naar huis.
Dus ze reageren op het smsnummer ?

Ook maar even mijn kenteken opvragen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inferi
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:18:
[...]

Had dit ook, was normaal werd me verteld aan de telefoon. Ik sta er gewoon maandag 12u en ze regelen maar een auto. Heb dan ook geen andere leasebak meer...

EDIT: krijg net een email 😂 G-XXX-ZB

[ Voor 5% gewijzigd door Inferi op 21-12-2019 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:35
claudior schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 17:35:
[...]
Uiteindelijk is 90% van de overweging de auto zelf
Je bedoelt de bijtelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:06:
[...]

Gister avond sms gekregen, vannochtend email van athlon dat het 24ste is maar dat klopt dus niet, in mijn account staat 27. Maandag bellen en aandringen dat ik hem zelf wil ophalen.
Ook ik heb van TD een mail en SMS ontvangen met aflever datum 27/12 daarna mail van Athlon met bevestiging 27/12. Vanmorgen mail van Athlon met aanpassing naar 24/12. Op de Tesla account staat nog steeds 27/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Ah oké ik kan 't echt vergeten denk ik
[...]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frankkieboyy
Maar jij zag eerst ook helemaal niks hij athlon en nu afspraak in je account?
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autopilot
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19-07-2023
Mr. Cool schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 16:18:
[...]

Alle focus lijkt op uitleveren rcc europe in a'dam te zijn. Zeebrugge auto's vallen tussen wal en schip. Leaseplan voegt alleen maar meer onduidelijkheid toe. Eerst zouden ze de auto thuis afleveren, gisteren mail dat ze daarop terug komen en geven Tesla daarvan de schuld. Ook willen ze de 2019 levergarantie niet meer bevestigen. Zou er begrip voor hebben als ik last minute besteld zou hebben. Maar wacht dus al sinds augustus. Collega heeft trouwens haar week oude awd alweer bij Tesla staan. Een van de motoren is uitgevallen. Onbekende reparatietijd. Dus je mag hopen dat als je m eenmaal hebt, je geen schade krijgt...
Vrouwen en Tesla's 7(8)7

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3p

M3p

Inferi schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:22:
[...]

Had dit ook was normaal werd me verteld aan de telefoon. Ik sta er gewoon maandag 12u en ze regelen maar een auto. Heb dan ook geen andere leasebak meer...

EDIT: krijg net een email 😂 G-XXX-ZB
Ik sta er ook gewoon om 15:30

Gelukkig heb je net een e-mail misschien krijg ik ook nog een e-mail met kenteken 🤔🤗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inferi
M3p schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:50:
[...]

Ik sta er ook gewoon om 15:30

Gelukkig heb je net een e-mail misschien krijg ik ook nog een e-mail met kenteken 🤔🤗
Hopelijk ben ik rond die tijd al thuis 😂👍🏻

Gelukkig willen ze veel auto’s leveren, dus zal wel niet te lastig zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Eslat
  • Laatst online: 20-09 09:42
Vandaag was het zover! oOo oOo
Met de trein om 11.30uur vertrokken uit Schagen voor de afspraak om 13.30uur in Amsterdam. Bij station Sloterdijk stonden twee Model X-en te wachten bij de uitgang Orlyplein. Student vertelde dat hij 4-5x per uur een ritje maakt en dan 8 uur lang (respect). Wat rijdt die X trouwens lekker!
In de tent 10 minuten in de rij gestaan (linker gaat inderdaad sneller). Papieren RDW waren nog niet klaar maar kon alvast naar de auto (AWD LR zwart-zwart aero). Zoonlief dook meteen de auto in voor de Spotify (goede kwaliteit speakers btw). Auto rondom geïnspecteerd, koplampen en achterlichten ok, Nummerborden zaten goed vast, geen frunk haken, twee opladers, wat betreft panel gaps; geen Duitse kwaliteit maar ok. Drie kleine krassen in de lak rechtsachter. Misschien van het vastzetten van de auto op de boot (?). Hoorde van de medewerker dat meerdere mensen dit vandaag hadden. Hij maakte er melding van in zijn app. Moet zelf een service afspraak maken.
Binnen in de auto leren bekleding netjes, vloermatten voor wat vies, speakers voor en achter ok, ect, ect..
Vervolgens terug naar de tent, RDW papieren geregeld en op pad weer terug naar het Noorden met 260km range.
Rustig aan gedaan in Amsterdam vanwege eventuele politiecontroles waarbij al een aantal nieuwe Tesla eigenaren volgens eerdere berichten op dit forum hun rijbewijs mochten inleveren... :(
Op de A7 mogen genieten van de auto, mn van de gruwelijke tussensprints (ben toch al wat gewend met een Bimmer ). Je hoort alleen de banden en wat windgeruis, = niet storend. Navigatie prima overzichtelijk. Mis wel een heads up display, voor de km teller moet je toch steeds naar de Ipad kijken.
Geen last van vierkante banden overigens, allemaal netjes op 2.8 bar.
Voor de oefening, en omdat het gratis is, bij de Suc in Hoorn 'getankt'. Easy.
Daar vielen nog twee dingen op; deel bodemplaat bestuurszijde zat wat los, heb ik teruggeduwd, bleef daarna zitten. Vingers crossed. Morgen FF checken. Daarnaast bleek het 'rubber' bij de portierramen aan de binnenkant op paar plekken naar beneden uit te stulpen.
Na 20 min weer op weg. Op een B weg deels op de AP gereden. Die maakte een een onverklaarbare remactie. :? Is dus voor verbetering vatbaar. Nog geen FSD besteld, twijfel nog of het de 6400 euro wel waard is.
Thuis aan de lader en via de app service afspraak gemaakt in A'dam (pas op, in de app pakt hij geen 'Amsterdam' als service lokatie maar het adres; burgermeester Str). Kan pas op 27/1 terecht :-(

Morgen nog een paar klusjes; middenconsole wrappen, screenprotector aanbrengen, aluminium covers op de pedalen (a la performance) en de matten vervangen door rubberen matten. Dan is ie af :)F :)F

Ik ga dit forum verlaten. Allemaal veel plezier met de jullie nieuwe Tesla's (hopelijk nog voor 1/1 :) ).

Tesla Model 3 performance

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -=Arjan=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2021
Afgelopen maandag voorraad M3P deepblue met 20”gray velgen besteld, zelf aanbetaald en overgedragen aan Alphabet, vandaag opgehaald 😎

Wel sms, wel afspraak mail, geen kenteken via mail. Was wel spannend maar allemaal prima verder. Checkin supersnel, daarna vijf kwartier wachten op RDW tenaamstelling. Daarna auto opgepikt.

Wat.Een.Beest

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TGT2
-=Arjan=- schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:26:
Afgelopen maandag voorraad M3P deepblue met 20”gray velgen besteld, zelf aanbetaald en overgedragen aan Alphabet, vandaag opgehaald 😎

Wel sms, wel afspraak mail, geen kenteken via mail. Was wel spannend maar allemaal prima verder. Checkin supersnel, daarna vijf kwartier wachten op RDW tenaamstelling. Daarna auto opgepikt.

Wat.Een.Beest
Wtf haha, ik ben via het reguliere proces met Alphabet aan de gang. 1 augustus begonnen met het proces en nog geen auto onder mn kont 😅

Blijkbaar had ik gewoon zelf ff 2k moeten trekken en had ik dit gemekker niet gehad. Weer wat geleerd. Enjoy je auto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
TGT2 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:36:
[...]

Wtf haha, ik ben via het reguliere proces met Alphabet aan de gang. 1 augustus begonnen met het proces en nog geen auto onder mn kont 😅

Blijkbaar had ik gewoon zelf ff 2k moeten trekken en had ik dit gemekker niet gehad. Weer wat geleerd. Enjoy je auto!
Nou ik heb er 3 Dec 1 uit Snel Beschikbaar getrokken en zelf 2k gelapt maar heb ook nog niks en het is oorverdovend stil... dus helaas werkt dat ook niet altijd :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscarkuip
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07-05 15:02

Oscarkuip

M3P Blue/blk opgehaald 24/12

Gisteravond de verlossende SMS, 24/12 ophalen. vandaag eindfactuur in het account. klopt niet heel veel van. Inruilauto had er niet op moeten staan en de financial lease zijn ze ff vergeten. dat wordt maandag stoeien om het geregeld te krijgen... ik wil hem dinsdag echt wel ophalen. _/-\o_ _/-\o_

M3P Blue/blk VIN 26/11 sms 20/12 opgehaald 24/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankkieboyy schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:43:
Maar jij zag eerst ook helemaal niks hij athlon en nu afspraak in je account?

[...]
Eerst een SMS van tesla voor de 27ste daarna direct een email van Athlon voor 24ste. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Yes ondanks dat lm de factuur nog niet had kreeg ik hem vandaag gewoon mee, heerlijke auto.

Na controle lijkt alles goed alleen de achterklep moet ik vrij hard dicht doen, gaat dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Focus schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:50:
Na controle lijkt alles goed alleen de achterklep moet ik vrij hard dicht doen, gaat dat bij jullie ook zo?
Ja, bij een percentage van de Tesla's is dat zo. Toen ik hem ophaalde in Tilburg stond er iemand naast mij met zijn M3 die daar ook problemen mee had. We kwamen toen samen tot de conclusie dat mijn achterklep makkelijker dicht ging dan zijn achterklep.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-09 11:12
Ik kan mijn M3P maandag halen. Kun je er vanuit gaan dat er op Sloterdijk Model X-en staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -=Arjan=-
Yes.

I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Kreeg vanmorgen een SMSje: Donderdag half 2 in Santa Barbara! Vin nummer staat ook in mijn profiel, en betaling gedaan direct aan Tesla.

Kon hem ook verzekeren met een verzekering direct bij Tesla (die goedkoper was dan alle concurrentie) dus dat ook maar gedaan. Nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@ex87 Dan zou ik maar vast vertrekken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tammestein
  • Laatst online: 10-03-2023
Mis dit topic wel een beetje :D

Heeft toch een aantal weken mijn leven beheerst.

Maar het was allemaal de moeite waard, wat een heerlijke wagen is het. Die trekkracht en wegligging zijn er echt enorm goed. En al die techniek en audio is om te smullen.

Had me voorbereid op veel rij/windgeruis, vierkanten banden, kraakjes en slechte afwerking, maar was bij mij allemaal niet het geval.

Het is een my2020 model (krijgt iedereen nu, denk ik).

Kritiekpunten:
- oplaadkabel van 4 meter, dat is voor publieke palen hier in Adam gewoon te kort. Als je een diagonale plek hebt, dan kom je er niet, kabel moet minstens 6 meter zijn.
- my2020 is de ambient verlichting uit het premium interieur verdwenen. Heel jammer.
- autopilot slaat nergens op, omdat je de hele tijd je handen aan het stuur moet houden.
- Steeds gezeur van mijn vrouw dat ik teveel met het scherm zit te klooien en niet mijn ogen op de weg heb _O-

Hou allemaal vol, want de wagen is het absoluut waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:13:
@ex87 Dan zou ik maar vast vertrekken :)
Hoezo :P ? 2 uurtjes rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@ex87 Oh, dacht dat het een foutje betrof :) Nou succes dan donderdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-01-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:49:
[...]

Eerst een SMS van tesla voor de 27ste daarna direct een email van Athlon voor 24ste. Raar.
Wat zegt dat? Voor mij hetzelfde. Sms voor 29e en daarna mail van Athlon 24e. Zie niks in mijn account, moet ik dan actie ondernemen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:10

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

En ook ik zwaai uit :w

Gisteren om 17.00 had ik de ophaalafspraak. Aangezien mijn ouweheer en broer(tje) het leuk vonden om mee te gaan, hebben zij me thuis opgehaald en zijn we rechtstreeks naar de Maltaweg gereden en daar geparkeerd.

Ter plekke ging alles soepel. Snel aan de beurt, alle papieren waren direct in orde dus binnen 15 minuten was ik op zoek naar mijn M3. Even zoeken, maar hij stond er :)

Netjes opgeleverd, vind zelf dat één van de portiergrepen wat te diep ligt maar het oranje hesje dat ik erop wees vond dat het binnen de marges viel. Misschien dat ik toch nog een service-afspraak inschiet. Deze jongen leek niet veel ruimte open te laten voor discussie. Overige personeel (zowel het Owner Club-lid dat even kwam kletsen als de "echte" medewerkers) helemaal top. Vriendelijk, vrolijk en meedenkend.

Met 285km aan range kon ik rechtstreeks naar huis rijden. En nu kijk ik ieder 5 minuten even glunderend naar buiten. Het is al vaker gezegd: it's worth the wait 8)

Dat had anders kan gaan ondervond ik vanochtend. We hebben onze prive-auto ingeruild tegen een Renault Zoe. Hij stond vandaag netjes klaar in de showroom om opgehaald te worden. Alleen waren ze vergeten de -verlopen- APK te vernieuwen. Dus kon ik in onze stinkdiesel weer huiswaarts :')

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cools74 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:31:
[...]

Wat zegt dat? Voor mij hetzelfde. Sms voor 29e en daarna mail van Athlon 24e. Zie niks in mijn account, moet ik dan actie ondernemen?
Zou even Tesla bellen en daarna Athlon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M3p

M3p

Hoop dat mijn afspraak beter staat als badr ??😭😭😭😭😭😭

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexbeun
  • Laatst online: 28-02-2022
Zijn er veel parkeerplaatsen op de Maltaweg of is het eigenlijk niet te doen?
MrTinux schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 23:21:
En ook ik zwaai uit :w

Gisteren om 17.00 had ik de ophaalafspraak. Aangezien mijn ouweheer en broer(tje) het leuk vonden om mee te gaan, hebben zij me thuis opgehaald en zijn we rechtstreeks naar de Maltaweg gereden en daar geparkeerd.

Tesla M3 LR AWD, Zwart, Zwart, 19”, trekhaak & MME, Iconic Silver, RWD, TP+, 19", trekhaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:10

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Alexbeun schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:09:
Zijn er veel parkeerplaatsen op de Maltaweg of is het eigenlijk niet te doen?
[...]
Ja, genoeg vakken parallel aan de rijbaan, direct voorbij de ingang naar het Tesla-terrein (Corsicaweg).

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkloppenborg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-07 18:12
-=Arjan=- schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:26:

Wat.Een.Beest
Gefeliciteerd! Ik heb ook maandagavond een blauwe M3P met grijze wielen besteld! Had liever de lichtere wielen, maar als je zo op de valreep besluit heb je weinig keus natuurlijk.

Ik zag er begin van de avond twee blauwe, dus jij hebt de andere blijkbaar!

Ik kreeg woensdagochtend een leverdatum per SMS. Maandag 23 december 11u al! Direct gereageerd en ook een e-mail, maar verder tot zaterdagochtend radiostilte. Toen werd ik gebeld door iemand van Tesla of ik de levering kon bevestigen en het resterende bedrag wilde voldoen. De eindfactuur nog steeds niet gezien, maar betaling gedaan met gegevens in de mail die hij stuurde.

In de mail van zaterdagochtend stond ook voor het eerst mijn kenteken, handig voor verzekering, dat dus ook direct geregeld. Kenteken is G-xxx-ZJ.

Tot nu toe is mijn ervaring dus vrij soepel, zin in maandag!

[ Voor 6% gewijzigd door dkloppenborg op 22-12-2019 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burn_and_Fire
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:41
Cools74 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:31:
[...]

Dinsdag 24e zie ik veel van Athlon. Worden die allemaal door Athlon op een plek naar keuze gebracht zoals bij mij of ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefantesla
  • Laatst online: 10-09 22:28
Vandaag toch maar even op de bonnefooi naar Tilburg afgereisd voor mijn LR wit/zwart 19” (G-xxx-VN), nadat ik al sinds aankomst Dong a Glaucos in Zeebrugge niet meer weet waar mijn auto is. Werd erg goed geholpen, echter konden zij ter plekke alleen maar zien dat de auto nog niet in Tilburg aangekomen was. Live locatie konden ze niet tevoorschijn toveren, want auto ‘werd niet wakker’ (accu leeg?). Het schijnt dat er nog zo’n 500 auto’s in Zeebrugge staan die op een of andere manier komende dagen naar NL/Tilburg moeten komen nadat deze letterlijk de boot gemist hebben naar Amsterdam begin deze week. Laten we hopen op een goede afloop voor het einde van het jaar voor deze batch.

Zoals al eerder aangegeven in dit topic, mocht je reeds een tenaamgesteld kenteken hebben en je verwacht dat je auto in Tilburg staat, rijd vooral even langs (als je in de buurt bent). Het parkeerterrein staat namelijk vol met nieuwe M3s!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
ex87 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:09:
Kreeg vanmorgen een SMSje: Donderdag half 2 in Santa Barbara! Vin nummer staat ook in mijn profiel, en betaling gedaan direct aan Tesla.

Kon hem ook verzekeren met een verzekering direct bij Tesla (die goedkoper was dan alle concurrentie) dus dat ook maar gedaan. Nog even wachten!
Oh, ze belde net.. Of ik hem niet maandag of dinsdag wil halen :9 kerst avond is een vrije dag hier dus ik denk dat we dinsdag dan maar gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Arjan=-
dkloppenborg schreef op zondag 22 december 2019 @ 00:54:
[...]

Gefeliciteerd! Ik heb ook maandagavond een blauwe M3P met grijze wielen besteld! Had liever de lichtere wielen, maar als je zo op de valreep besluit heb je weinig keus natuurlijk.

Ik zag er begin van de avond twee blauwe, dus jij hebt de andere blijkbaar!

Ik kreeg woensdagochtend een leverdatum per SMS. Maandag 23 december 11u al! Direct gereageerd en ook een e-mail, maar verder tot zaterdagochtend radiostilte. Toen werd ik gebeld door iemand van Tesla of ik de levering kon bevestigen en het resterende bedrag wilde voldoen. De eindfactuur nog steeds niet gezien, maar betaling gedaan met gegevens in de mail die hij stuurde.

In de mail van zaterdagochtend stond ook voor het eerst mijn kenteken, handig voor verzekering, dat dus ook direct geregeld. Kenteken is G-xxx-ZJ.

Tot nu toe is mijn ervaring dus vrij soepel, zin in maandag!
Top! 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x280
  • Laatst online: 19-09 23:08
Tammestein schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:15:
Mis dit topic wel een beetje :D

Heeft toch een aantal weken mijn leven beheerst.

Maar het was allemaal de moeite waard, wat een heerlijke wagen is het. Die trekkracht en wegligging zijn er echt enorm goed. En al die techniek en audio is om te smullen.

Had me voorbereid op veel rij/windgeruis, vierkanten banden, kraakjes en slechte afwerking, maar was bij mij allemaal niet het geval.

Het is een my2020 model (krijgt iedereen nu, denk ik).

Kritiekpunten:
- oplaadkabel van 4 meter, dat is voor publieke palen hier in Adam gewoon te kort. Als je een diagonale plek hebt, dan kom je er niet, kabel moet minstens 6 meter zijn.
- my2020 is de ambient verlichting uit het premium interieur verdwenen. Heel jammer.
- autopilot slaat nergens op, omdat je de hele tijd je handen aan het stuur moet houden.
- Steeds gezeur van mijn vrouw dat ik teveel met het scherm zit te klooien en niet mijn ogen op de weg heb _O-

Hou allemaal vol, want de wagen is het absoluut waard!
4 meter is standaard, zo een kabel van 8 meter kost echt een paar honderd euro extra en is echt zwaar. (Andere merken hebben ook altijd 4 meter standaard)

In amsterdam moet je altijd de achterkant richting de paal parkeren. Desnoods mag je hiervoor midden in de straat gaan keren (waar het soms niet mag/kan) omdat het anders niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 15:36
ex87 schreef op zondag 22 december 2019 @ 02:06:
[...]

Oh, ze belde net.. Of ik hem niet maandag of dinsdag wil halen :9 kerst avond is een vrije dag hier dus ik denk dat we dinsdag dan maar gaan!
Ze belde net, als ik: zondag nacht om 02:00?

AMD Ryzen 5800x | Macbook Ai m4 | iPhone 16 Pro Max | Apple Watch Ultra 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 10:26
Focus schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:50:
Yes ondanks dat lm de factuur nog niet had kreeg ik hem vandaag gewoon mee, heerlijke auto.

Taro schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:55:
[...]

Ja, bij een percentage van de Tesla's is dat zo. Toen ik hem ophaalde in Tilburg stond er iemand naast mij met zijn M3 die daar ook problemen mee had. We kwamen toen samen tot de conclusie dat mijn achterklep makkelijker dicht ging dan zijn achterklep.
Even een SeC-afspraak maken. Ik heb de klep opnieuw laten stellen en hij gaat nu netjes dicht.

[ Voor 25% gewijzigd door Eddos op 22-12-2019 07:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:59
SimD schreef op zondag 22 december 2019 @ 07:20:
[...]

Ze belde net, als ik: zondag nacht om 02:00?
Andere tijdzone (VS) ☺️

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• TGT2
https://www.ad.nl/auto/10...n-afleverrecord~a20cb4fb/

Zie onder deze link de reportage van tameling over de koopman terminal en het afleverproces van de Model 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tammestein weet je zeker dat de laadkabel 4m is? Dacht dat hij nog maar 2.5m is tegenwoordig?

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:32:
@Tammestein weet je zeker dat de laadkabel 4m is? Dacht dat hij nog maar 2.5m is tegenwoordig?
De mijne Woe gekregen, kabel nog niet gebruikt, maar op de verpakking staat dat ie 4 meter is... *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:59:
[...]

De mijne Woe gekregen, kabel nog niet gebruikt, maar op de verpakking staat dat ie 4 meter is... *O*
Ah. Dan is dat blijkbaar weer veranderd. Tijd terug was ie nog maar 2,5m.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspired schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:00:
[...]

Ah. Dan is dat blijkbaar weer veranderd. Tijd terug was ie nog maar 2,5m.
Denk dat je gewoon een beetje geluk moet hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazZeus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
TGT2 schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:06:

Zie onder deze link de reportage van tameling over de koopman terminal en het afleverproces van de Model 3.
Leuk filmpje.

Weet iemand de naam van die laatste boot die nu onderweg zou zijn? Dat moet dan een pendelboot van Zeebrugge naar Amsterdam zijn lijkt me om die laatste batch op te halen. Tesla medewerker zei vorige week tegen mij dat die boot de 23e aankomt in Amsterdam. Dat zal m dan zijn.

LR AWD | Pearl White | Zwart int | Aero | RN 15/8 | Restrictie 9/12 (opgeheven op 14/10) | VIN 28/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cools74
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-01-2021
Burn_and_Fire schreef op zondag 22 december 2019 @ 01:11:
[...]

Dinsdag 24e zie ik veel van Athlon. Worden die allemaal door Athlon op een plek naar keuze gebracht zoals bij mij of ophalen?
Bij mij plek naar keuze, maar morgen dus een belrondje plegen met Tesla en Athlon. Maandag en dinsdag werk ik nog (in Amsterdam) dus dat komt iedereen het beste uit vind ik 😝

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:40
TGT2 schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:06:

Wouw dat heeft zelfs Apple nog nooit voor elkaar gekregen dat fanboys vrijwillig gaan helpen bij het uitleveren van hun producten _/-\o_

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reddiewing
  • Laatst online: 03-09 18:44
Gisteren mijn LR AWD afgeleverd na lang wachten. Vraagje hier, software versie is 31, en de auto vind dat hij up to date is, ondanks goed Wi-Fi signaal. Zijn er anderen die dit ook hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Yep. Tot nog toe niet gelukt om V10 te (laten) pushen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Reddiewing schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:08:
Gisteren mijn LR AWD afgeleverd na lang wachten. Vraagje hier, software versie is 31, en de auto vind dat hij up to date is, ondanks goed Wi-Fi signaal. Zijn er anderen die dit ook hebben ?
Yup, ik zit ook nog op een oude versie... Schijnt vanzelf te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscarkuip schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:46:
Gisteravond de verlossende SMS, 24/12 ophalen. vandaag eindfactuur in het account. klopt niet heel veel van. Inruilauto had er niet op moeten staan en de financial lease zijn ze ff vergeten. dat wordt maandag stoeien om het geregeld te krijgen... ik wil hem dinsdag echt wel ophalen. _/-\o_ _/-\o_
Hier precies hetzelfde...eindfactuur niet in de mail gehad maar wel in het account te zien. Hier klopt weinig van, gisteren de financial lease maatschappij gesproken en die wilde me zo snel mogelijk ophangen. Zeer onvriendelijk "geholpen". Uiteindelijk na een uur ze nogmaals gesproken en die gaven aan dat ik nog een factuur moet ontvangen. Dinsdag ophalen...maandag een factuur ontvangen en betalen, ben benieuwd of dat allemaal lekker soepel loopt.

Ik ben geen fan van mensen achterna zitten om hun eigen werk te doen, maar soms is het maar beter om even zeker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hehe, ook hier eindelijk de SMS ontvangen op vr 20/12 voor levering 23/12 10.30 :) . Maar na JA terugsturen, binnen een uur response dat de geplande levering ineens wordt verplaatst naar vr 27/12 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door HK20 op 22-12-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGT2
HK20 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:34:
Hehe, ook hier eindelijk de SMS ontvangen op vr 20/12 voor levering 23/12 10.30. Maa na JA terugsturen, binnen een uur response dat de geplande levering ineens wordt verplaatst naar vr 27/12
Je vraagt je af hoe dit wordt bepaald, zeker na het zien van het proces aldaar. Het enige wat ik me kan bedenken is dat een auto is opgevallen omdat er iets mis mee is. En dat ze de auto daar op het terrein nog repareren.

Ik kan zo snel geen andere reden bedenken, de auto wordt met kentekenplaat en rijklaar geparkeerd en wacht vervolgens op het baasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HK20
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
In mijn geval een Model S, die worden niet in Amsterdam geleverd. Denk dat t gaat om afspraken met brengservice naar mij toe?
TGT2 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:40:
[...]

Je vraagt je af hoe dit wordt bepaald, zeker na het zien van het proces aldaar. Het enige wat ik me kan bedenken is dat een auto is opgevallen omdat er iets mis mee is. En dat ze de auto daar op het terrein nog repareren.

Ik kan zo snel geen andere reden bedenken, de auto wordt met kentekenplaat en rijklaar geparkeerd en wacht vervolgens op het baasje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 01:32

PEPPI

Informatiemanager

HK20 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:45:
In mijn geval een Model S, die worden niet in Amsterdam geleverd. Denk dat t gaat om afspraken met brengservice naar mij toe?
[...]
Het kan inderdaad zijn dat de brengservice 'nee' heeft terug gestuurd of een andere afspraak heeft gemaakt. Met de Model S (en X) wordt de auto in Tilburg afgebouwd en getest, een bevinding daar kan natuurlijk ook voor vertraging zorgen.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:05
JazZeus schreef op zondag 22 december 2019 @ 09:17:
[...]

Leuk filmpje.

Weet iemand de naam van die laatste boot die nu onderweg zou zijn? Dat moet dan een pendelboot van Zeebrugge naar Amsterdam zijn lijkt me om die laatste batch op te halen. Tesla medewerker zei vorige week tegen mij dat die boot de 23e aankomt in Amsterdam. Dat zal m dan zijn.
Inderdaad leuk fimpje. Wat je daar ziet is de RCC Europe die gelost wordt. Die kwam in de nacht van 19 op 20 december aan en de uitlevering ervan is gestart. Met 500 auto's per dag (gemiddeld) en 3700 model 3's aan boord ben je 7-8 dagen bezig om dat allemaal uit te delen. De RCC Europe ligt er nog dus ze zijn nog steeds bezig met uitladen.

Hou er maar rekening mee dat dit de laatste 2019 boot is. Er komt er echt geen één meer.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevin.riemens
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-09 13:28
Zijn er trouwens ook al mensen met een "H" kenteken? Als je naar de laatst uitgegeven kentekens kijkt zitten we in ieder geval al in de H-range.

The only limits we have are the limits we place on ourselves.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inferi
kevin.riemens schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:00:
Zijn er trouwens ook al mensen met een "H" kenteken? Als je naar de laatst uitgegeven kentekens kijkt zitten we in ieder geval al in de H-range.
Volgens mij zijn heel veel M3 kentekens vooraf uitgedeeld, dus verwacht alleen de laatste batch rond 31-12 met H.

Ik had ook liever H, maar ben blijer als ik de auto dit jaar gewoon rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazZeus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
asing schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:58:
[...]

Hou er maar rekening mee dat dit de laatste 2019 boot is. Er komt er echt geen één meer.
Waar baseer je die uitspraak op?

LR AWD | Pearl White | Zwart int | Aero | RN 15/8 | Restrictie 9/12 (opgeheven op 14/10) | VIN 28/11

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Inferi schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:05:
[...]

Volgens mij zijn heel veel M3 kentekens vooraf uitgedeeld, dus verwacht alleen de laatste batch rond 31-12 met H.

Ik had ook liever H, maar ben blijer als ik de auto dit jaar gewoon rij :)
Geen verwijt hoor, maar who gives a fuck echt, waar je kenteken mee begint. Voelt dat dan nieuwer? Meer speciaal? Met 30.000 verkochte auto’s in één jaar zijn we alles behalve speciaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferi
EvaluationCopy schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:13:
[...]

Geen verwijt hoor, maar who gives a fuck echt, waar je kenteken mee begint. Voelt dat dan nieuwer? Meer speciaal? Met 30.000 verkochte auto’s in één jaar zijn we alles behalve speciaal
Gewoon de leuk 😉 verder heb je helemaal gelijk, dit is de nieuwe VW Golf.
Pagina: 1 ... 305 ... 459 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op https://tesla-updates.github.io/ & https://fmossott.github.io/TeslaCarriersMap/ kan je schepen volgen die Tesla's vervoeren. Staat je auto mogelijk op een Hoegh schip? Dan kan je hier je VIN invoeren om dat te controleren: https://www.hoeghautoliners.com/my-cargo.

Heb je een VIN / leverdatum ontvangen? Vermeld dan de betreffende configuratie en besteldatum ook even, dat geeft andere wachtenden ook een idee over waar ze mogelijk rekening mee kunnen houden.

Er komen regelmatig klachten over bepaalde leasemaatschappijen langs, als de oorzaak niet bij Tesla ligt, maar bij de LM, dan graag in het Het grote Leaseauto-topic (regelingen, fiscaal, etc.) - #4 bespreken, niet hier.

Wil je graag weten wanneer jouw Tesla geleverd wordt? Door de grote belangstelling voor de Model 3 & Y is het erg druk bij Tesla. Zowel aan de telefoon en via de chat is er vaak geen doorkomen aan. In dit topic kunnen we je daar helaas niet bij helpen. Lees de OP om te leren hoe het proces in zijn werk gaat en oefen vooral geduld. Het heeft geen zin om te vragen naar verwachte levertijden, doorlooptijden en aflevermomenten.

* Het is expliciet *niet* de bedoeling om privégegevens van Tesla-medewerkers te delen! Geen telefoonnummers, geen e-mailadressen en al helemaal géén namen. *

Bij elkaar vragen welke medewerkers het snelst het leukst of het aardigst zijn is dus absoluut uit den boze.

Het grote Tesla topic - deel 2 voor alle Tesla vragen en opmerkingen, dit topic gaat over de levering.
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic voor het zo goedkoop mogelijk laden van je Tesla na levering.